PDA

Se fuld version : Newcastle (aug 17)

MadsT
13-07-2008, 22:28
Hej drenge!

Stamgæst på Den Glade men første gang jeg poster herinde :)

Jeg skal en tur til England med et par kammerater til august og vil i den forbindelse hjertens gerne ind forbi OT og se kampen mod Newcastle. (D. 17. august kl 16:00 UK tid)

Vi bliver tre eller fire i alt, hvoraf som minimum to af os meget, meget, meget gerne vil have fat i billetter. Jeg har kigget på de traditionelle metoder (One United først og fremmest), men problemet er at jeg søger noget hvor vi rimelig tidligt kan få en garanti for at billetterne er vores. Vi har som udgangspunkt ikke noget mod at betale overpris for de 2-4 billetter da det er en engangsting, men af princip vil jeg meget gerne undgå touts osv, så hvis der er nogen der af den ene eller den anden grund står med et par billetter til kampen eller kender nogen der gør, må I meget gerne lige droppe mig en besked her!

På forhånd tak,
Mads T

Hr Hansen
13-07-2008, 22:49
http://www.londontown.no/fotballreiser-manchester-united.htm og ja det er overoris, men sidst jeg købte billet igenne,m der gik det super fint, 3 dage efter jeg sendte en mail ang bestilling fik jeg en bekræftelse og så kunne jeg hente billetterne i reseptionen på vores hotel

Casper
14-07-2008, 07:35
har ændret navnet på topic, så det ikke ligner en kamptråd på forsiden.

Posten7
07-08-2008, 13:41
Hej,

Her købte vi sidst og det var kanon. Desuden koster Newcastle billetterne "kun" £ 99, så håber du stadig har mulighed for at købe dem.
https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=42&matchday=1

conradsen
10-08-2008, 09:44
Supporterklubben har otte billetter tilbage, så hvis I er medlemmer af klubben, kan I søge i dag. Se mere på www.united.no

Glory Man United
11-08-2008, 18:37
Hej,

Her købte vi sidst og det var kanon. Desuden koster Newcastle billetterne "kun" £ 99, så håber du stadig har mulighed for at købe dem.
https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=42&matchday=1

99£ lyder jo ikke af meget, men alligevel: 1000 kr for en billet og vil du se Chelski-kampen, må man hoste op med 2300 kr.....puha :eek:

Supporterklubben har otte billetter tilbage, så hvis I er medlemmer af klubben, kan I søge i dag. Se mere på www.united.no

Og hvad koster billetten her? Skal man søge, inden man kender prisen?

Madsen
11-08-2008, 18:45
En kampbillet gemmen supporter klubben koster 550 norske kroner.

Dines
12-08-2008, 07:36
Hej.

Nu vil jeg lige spørge de rutinerede Manchester-besøgere om noget. Jeg skal for første gang over at se kamp på Old Trafford på søndag, med min morfar. Vi ankommer til Manchester lørdag tidligt om morgenen, og rejser hjem sent mandag aften - Jeg vil høre, jer, der har været derovre mange gange, hvad man udover at se bold, gå på pub og se stadion kan lave i byen, og hvad som er værd at se, når man er derovre? Lørdag og mandag har vi masser af tid, mens søndag, nok går med kamp?

Er der nolge sjove turistattracktioner, som der er værd at se?

Smaakage
12-08-2008, 07:58
Hej.

Nu vil jeg lige spørge de rutinerede Manchester-besøgere om noget. Jeg skal for første gang over at se kamp på Old Trafford på søndag, med min morfar. Vi ankommer til Manchester lørdag tidligt om morgenen, og rejser hjem sent mandag aften - Jeg vil høre, jer, der har været derovre mange gange, hvad man udover at se bold, gå på pub og se stadion kan lave i byen, og hvad som er værd at se, når man er derovre? Lørdag og mandag har vi masser af tid, mens søndag, nok går med kamp?

Arndale centeret er meget godt til en omgang shopping. Ellers har Manchester ikke det helt vilde at byde på.

conradsen
12-08-2008, 11:12
Jeg synes, at der er meget at se i Manchester. Der er selvfølgelig det nævnte Arndale Center i centrum. Endnu bedre vil det være at besøge Trafford Center længere ude end Old Trafford. Det har langt mere at byde på. Der går busser derud fra Piccadilly i centrum. desuden har byen en masse muséer. China Town, der ligger i udkanten af centrum, er også et besøg værd. Lørdag eftermiddag spiller Bolton på hjemmebane mod Stoke. Det tager ca. 20 minutter med tog fra Victoria Station. Man kan også vælge en kamp i en lavere række, så får man stiftet bekendtskab med fodboldens rødder. Man kan altid spørge i hotellets reception om hjælp. God tur.

KennyN
12-08-2008, 11:24
Hej Dines
Læs evt her på siden under menuen rejseguide. Der har oldtrafford.dk en række artikler om Manchester.. God tur

conradsen
12-08-2008, 12:38
Til Dines!

Hvis du er interesseret, så har jeg en folder lavet af supporterklubben med bl.a. et kort over byen, hvor du kan læse alt, hvad du behøver. Mail dit navn og din adresse til mig på helge@united.no så sender jeg folderen til dig.

Posten7
12-08-2008, 12:55
man kan vel også tage ud og se Carrington, selvom der nok ikke er træning lige omkring kampen. Der ud over er der også udmærket underholdning på en såkaldt Gentlemans Club, men der skal i nok huske en fyldt pengepung :-)

conradsen
12-08-2008, 13:42
Man kan ikke komme ind på Carrington. Man kan vente ca. en halv kilometer derfra og håbe på en autograf fra en eller flere af spillerne.

Posten7
12-08-2008, 14:01
Fik jeg nok ikke formuleret helt rigtigt. Som Conradsen skriver kan man ikke komme ind på Carrington, og derfor sikkert ikke det store at se en dag før og efter en kamp...

Casper
12-08-2008, 14:17
Hej.

http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php

Casper
12-08-2008, 14:18
Fik jeg nok ikke formuleret helt rigtigt. Som Conradsen skriver kan man ikke komme ind på Carrington, og derfor sikkert ikke det store at se en dag før og efter en kamp...

eller de andre dag, hehe.

Med mindre man selvfølgelig har en stor interesse for lukkede porte, mure og tætbevoksede træer hehe

Baunie
12-08-2008, 14:24
Der er også muligheden for at leje en helikopter og flyve over Carrington, som Chelsea vidst praktiserede. Eller noget...

Tim_rn
12-08-2008, 14:57
Der er også muligheden for at leje en helikopter og flyve over Carrington, som Chelsea vidst praktiserede. Eller noget...

De larmer. det var vist et svævefly =)

SirGiggs
12-08-2008, 15:21
Glæder mig selvfølgelig også til kampen.
Håber på fuld opbakning til kampen på Den Glade Gris

Madsen
12-08-2008, 16:17
Hej.

Man kan læse lidt om Manchester her http://www.united.no/united/manchester (http://www.united.no/united/manchester)
Du kunne også besøge Sir Matt Busbys gravsted, læs lidt her http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=919 (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=919)

Dines
12-08-2008, 18:44
Til Dines!

Hvis du er interesseret, så har jeg en folder lavet af supporterklubben med bl.a. et kort over byen, hvor du kan læse alt, hvad du behøver. Mail dit navn og din adresse til mig på helge@united.no så sender jeg folderen til dig.

Hej Conradsen. Mange tak for tilbuddet, men med Oldtrafford.dk's rejseguide og alle jer andre, der er kommet med gode forslag til hvad man kan se og lave, tror jeg min morfor og jeg, er dækket godt ind til ugen. Ellers mange tak for betænksomheden af dig og jer andre. Der kommer et 'referat' af turen senere :)