Se fuld version : Pre-season
Det kan squ godt være jeg er lidt halvdum, men jeg fatter ikke altid ironien :D
hehe jeg skrev noget med at personlige fejl afgøre sådan en kamp her. Men det er jo ikke helt rigtigt, for vi skal feje henover sådan et hold her. Synes vores pre-season har vist mig hvor forfærdeligt det kan se ud uden ronaldo. Det kan vi blive nød til at vænne os til hvis han bliver solgt, men så er der sgu nogle andre der skal vågne alvorligt op.
Flax_Generous
04-08-2008, 21:15
Er andre end Fabio kommet ind og hvem er så kommet ud ?.....
Martin, Evans, Cathcart, Fabio, Cleverly er kommet ind, mens Rio, Brown, Evra, Tevez og Campbell er gået ud. Så vi spiller stort set med et reservehold nu (plus Nani).
Flax_Generous
04-08-2008, 21:18
synes vores pre-season har vist mig hvor forfærdeligt det kan se ud uden ronaldo. Det kan vi blive nød til at vænne os til hvis han bliver solgt, men så er der sgu nogle andre der skal vågne alvorligt op.
Rolig nu, det er en pre-season. Rooney og Carrick har været småsyge. Nani, Evra, Ronaldo og VDS har stort set ikke spillet. Til gengæld har Eagles, Martin, Campbell, Gibson og flere andre unge spillere spillet en masse kampe. Det eneste det handler om er at komme i fysisk form.
Nani er nu også smuttet ud. Rodrigo Possebon er kommet ind i stedet. Nu er det definitivt et reservehold (uden angriber). Vi skal passe på med at drage konklusioner ud fra sådan en kamp - udover at se vores talenter lidt an.
Fandme første gang i mit liv jeg har slukket for en united kamp. Utroligt at independence day kan trække mere :P. Men sådan er det, er sgu ved at være demoraliseret.
Rolig nu, det er en pre-season. Rooney og Carrick har været småsyge. Nani, Evra, Ronaldo og VDS har stort set ikke spillet. Til gengæld har Eagles, Martin, Campbell, Gibson og flere andre unge spillere spillet en masse kampe. Det eneste det handler om er at komme i fysisk form.
Nani er nu også smuttet ud. Rodrigo Possebon er kommet ind i stedet. Nu er det definitivt et reservehold (uden angriber). Vi skal passe på med at drage konklusioner ud fra sådan en kamp - udover at se vores talenter lidt an.
jo men så får vi jo så også endeligt bekræftet at ikke ret mange af vores talenter fortjener en chance. Når man ser på hvilke hold for eksempel arsenals unge spillere kan slå, så er vores sgu et pænt skridt bagefter. Men sådan er det så.
PerRonaldo
04-08-2008, 21:25
Nej men faktum er vel at vi skal undvære Nani pga karantæne, anderson ol, ronaldo skadet/solgt. Selvfølgelig skal man ikke drage nogen konklusioner, men som jeg skrev tidligere, så er jeg bare bange for august/september måske kan sætte vores sæson over styr, for chelsea og arsenal er klar fra start. Men hvis vi så tilgengæld kommer ud af de to måneder uden at have tabt terræn, så jeg er meget fortrøstningsfuld. ;)
PerRonaldo
04-08-2008, 21:28
jo men så får vi jo så også endeligt bekræftet at ikke ret mange af vores talenter fortjener en chance. Når man ser på hvilke hold for eksempel arsenals unge spillere kan slå, så er vores sgu et pænt skridt bagefter. Men sådan er det så.
Hvem har de slået? I den der emriates cup vandt de kun over real på straffe og der stillede de op i noget lignende stærkeste opstilling. Så vandt de selvfølgelig nogle meget nemme kampe inden den cup, men lige så snart de fik modstand har de jo ikke vist noget.
What af goal by Gibson. Det lige ved, at jeg synes og tror vores unge talenter er mere giftige end vores førsteholdsspillere. 2-0! Hvem har brug for Ronaldo, når man har målfarlige unge stortalenter :D
jo men nu snakker i 2 mdr. Men når ronaldo kommer tilbage skal han først i form. Når anderson kommer tilbage fra OL så giver fergie ham en ferie på et halvt år fordi han er ung og derfor har store chancer for at falde død om fremfor vores gamle så er i meget bedre stand.
Flax_Generous
04-08-2008, 21:29
Mja, det går vel nok. I modsætning til os vandt Arsenal jo intet sidste år, og jeg vil umiddelbart mene, at vi igen i år har større chance for at vinde titler. Også selvom Arsenal har Ramsey, Wilshere, Vela og hvad de ellers hedder.
Jeg vil dog også mene, at spillere som Possebon, Fabio, Rafael og Cleverly alle ser interessante ud. Evans har også vist lovende takter.
Klassemål af Gibson. Han har ellers været lidt skuffende i denne pre-season.
PerRonaldo
04-08-2008, 21:31
jo men nu snakker i 2 mdr. Men når ronaldo kommer tilbage skal han først i form. Når anderson kommer tilbage fra OL så giver fergie ham en ferie på et halvt år fordi han er ung og derfor har store chancer for at falde død om fremfor vores gamle så er i meget bedre stand.
Ja men hvis vi kan følge med uden de spillere, så kan vi vel også følge med resten af sæsonen, vi er stort set altid dårlige startere...
Mja, det går vel nok. I modsætning til os vandt Arsenal jo intet sidste år, og jeg vil umiddelbart mene, at vi igen i år har større chance for at vinde titler. Også selvom Arsenal har Ramsey, Wilshere, Vela og hvad de ellers hedder.
Jeg vil dog også mene, at spillere som Possebon, Fabio, Rafael og Cleverly alle ser interessante ud. Evans har også vist lovende takter.
Klassemål af Gibson. Han har ellers været lidt skuffende i denne pre-season.
ja vi har et bedre 1.hold ja.
Men united vil også gerne bryste sig af talentudvikling, og det vil mange united-fans også gerne have de kan. Så når vores egne talenter ikke kan bryde igennem, kunne vi jo prøve at kigge lidt på arsenals for at se hvad der kræves for at komme ind omkring et tophold, for så stor forskel er der trods alt ikke på os og arsenal.
PerRonaldo
04-08-2008, 21:37
ja vi har et bedre 1.hold ja.
Men united vil også gerne bryste sig af talentudvikling, og det vil mange united-fans også gerne have de kan. Så når vores egne talenter ikke kan bryde igennem, kunne vi jo prøve at kigge lidt på arsenals for at se hvad der kræves for at komme ind omkring et tophold, for så stor forskel er der trods alt ikke på os og arsenal.
Hvis vi skal vinde ligaen med et hold som chelski, bliver vi nødt til at se bort fra talenterne, medmindre de virkelig er lavet af noget stort. priotering om man vil vinde ligaen eller ej, arsenal beviser deres hold af unge bare ikke er godt nok til at vinde noget som helst, sådan er det i dag, man kan ikke tåle de store udsving, for chelski er så stærke og rutinerede..
Men jeg håber så inderligt Ronaldo bliver solgt, mest pga det han har gjort, men også pga alle vil afskrive os fra at være med i kampen om mesterskabet, så plejer vi nemlig at være bedst.:D
Hvis vi skal vinde ligaen med et hold som chelski, bliver vi nødt til at se bort fra talenterne, medmindre de virkelig er lavet af noget stort. priotering om man vil vinde ligaen eller ej, arsenal beviser deres hold af unge bare ikke er godt nok til at vinde noget som helst, sådan er det i dag, man kan ikke tåle de store udsving, for chelski er så stærke og rutinerede..
ja ja det er rigtigt. Det er bare det folk lige skal huske på når de snakker om at vores talenter skal have chancen istedet for et nyindkøb.......
Vi kan tage et eksempel som bendtner. I må hade ham lige så meget i vil, men han har leveret klassespil her i opstarten i forhold til campbell, og han har samme rolle i arsenal som campbell har her.
Så ja talenterne skal være ret så store hvis de skal være med. Og det er det vores talenter ikke er. Bortset fra de åbenlyse som nani og anderson som vi så også betaler derefter
Fandme første gang i mit liv jeg har slukket for en united kamp. Utroligt at independence day kan trække mere :P. Men sådan er det, er sgu ved at være demoraliseret.
HVAD!!! Stort spørgsmålstegn herfra.. Hvordan fanden kan du sige at Independence day trækker mere end en United kamp.. For det første er det en skod kamp.. For det andet er der her en pre'season kamp, og hvis du har høje forventninger(hvilket du åbenbart har) bliver du skuffet.. Det er ren fitness-træning.. Men udover det, er det en kanon chance for at få set vores unge talenter, og kan ikke forstå man vil slukke for det.. Bare min mening..
Flax_Generous
04-08-2008, 21:46
I de sidste 4 år, hvor Arsenal for alvor har satset på unge spillere pga. de valgte at bruge deres penge på deres nye stadium, har de jo kun vundet FA Cup'en en enkelt gang. Og det var med det tidligere Unbeatable-hold. Reelt har deres unge spillere givet dem lige præcis nul trofæer.
Til gengæld har United vundet to mesterskaber, en liga cup og en Champions League. Samtidig har United været i to FA Cup-finaler.
Forskellen mellem United og Arsenal er ikke enorm, men jeg er ret sikker på, at det er Uniteds dyre indkøb af Carrick, Tevez, Nani og Owen Hargreaves som har været fundamentale i at sikre United klart mere succes end hvad Arsenal har præsteret med at satse på yngre, billige spillere.
Arsene Wenger er en fantastisk træner og har gjort det godt med begrænsede midler, men jeg vil til enhver tid hellere have succes og vinde trofæer med samme metode som United gør nu end jeg vil have 3-4 år uden reel succes som Arsenal har oplevet med deres konservative indkøbsstrategi.
Og så vil jeg gentage mig selv: Jeg kan sagtens forestille mig, at Possebon, Rafael, Fabio, Welbeck, Cleverly, Evans og nok også Cathcart alle har en fremtid på vores hold. Det er endda kun vores toptalenter. Petrucci skulle også være god. Ja, faktisk vandt vores Academy-hold Milk Cup for ikke så lang tid siden, så der må være nogle gode spillere på det hold.
men det kan så også udvikle sig helt anderledes for nogle af vores største talenter i år, for nu må man have 7 mand med på bænken fremfor kun 5. Så der er et par ekstra pladser åbne, som evt kunne besættes af et par unge folk, som fergie ville kunne sætte ind i de kampe som udvikler sig til det.
PerRonaldo
04-08-2008, 21:49
ja ja det er rigtigt. Det er bare det folk lige skal huske på når de snakker om at vores talenter skal have chancen istedet for et nyindkøb.......
Vi kan tage et eksempel som bendtner. I må hade ham lige så meget i vil, men han har leveret klassespil her i opstarten i forhold til campbell, og han har samme rolle i arsenal som campbell har her.
Så ja talenterne skal være ret så store hvis de skal være med. Og det er det vores talenter ikke er. Bortset fra de åbenlyse som nani og anderson som vi så også betaler derefter
Bendtner er stærk rigtig stærk, men jeg ville hverken benytte ham eller frazier som trejde valg, det er de stadig ikke gode nok til efter min mening. Fjerde valg efter tre omtrent lige gode angribere kunne jeg godt acceptere, men det er ikke nogle spillere jeg ville sætte ind, som fast mand, hvis f.eks. Rooney skulle blive skadet i en periode..
Flax_Generous
04-08-2008, 21:52
men det kan så også udvikle sig helt anderledes for nogle af vores største talenter i år, for nu må man have 7 mand med på bænken fremfor kun 5. Så der er et par ekstra pladser åbne, som evt kunne besættes af et par unge folk, som fergie ville kunne sætte ind i de kampe som udvikler sig til det.
Ja, det bliver spændende at se hvordan Fergie disponerer de nye pladser på bænken. Jeg håber, at han netop giver unge spillere chancen. Possebon og Evans burde allerede nu kunne spille Premier League-bold, mens det kunne være sjovt at se tvillingerne, Campbell og nogle af de andre i aktion også.
Jeg tror ærlig talt, vores unge talenter ved bedre hvor målet præcis ligger, hvilke Scholes, Fletcher, Carrick, Nani ikke helt har vidst her i Pre-Season. Vi burde måske give nogle af vores unge spillere, som Gibson, Lee Martin, CAMPELL, Clevery, Evans, Possebon og tvillingerne chancen for at spille PL-bold i den kommende sæson. Jeg må indrømme, at det blev meget sjovere, da vi fik vores førsteholdsspillere skiftet ud med unge i den kamp. Kampen blev mere underholdende. Vi burde også skifte O'shea ud :D
PerRonaldo
04-08-2008, 21:57
Ja, det bliver spændende at se hvordan Fergie disponerer de nye pladser på bænken. Jeg håber, at han netop giver unge spillere chancen. Possebon og Evans burde allerede nu kunne spille Premier League-bold, mens det kunne være sjovt at se tvillingerne, Campbell og nogle af de andre i aktion også.
Helt sikkert, men tror de stadig vil få det ualmindeligt svært bare at tilkæmpe sig en plads på bænken
Bænk:Foster,evans, neville, anderson, hargo, nani, frazier/ny angriber.
Så er fletcherog park stadig undladt, og kan huske fergie var meget ked af at fletcher ikke kunne komme med på bænken i sidste sæson, så måske han sætter ham ind i stedet for evans, selvom det ville give ualmindeligt mange midtbane folk.
Troelsgaard
04-08-2008, 22:02
I moderne fodbold er der så meget rotation, både i startopstillingen og på bænken, at folk som Evans og Possebon nok skal få nogle ture på bænken, og måske endda chancen i en af de "lette" hjemmekampe mod bundholdene, hvor vi alligevel er mest i angreb.
PerRonaldo
04-08-2008, 22:05
I moderne fodbold er der så meget rotation, både i startopstillingen og på bænken, at folk som Evans og Possebon nok skal få nogle ture på bænken, og måske endda chancen i en af de "lette" hjemmekampe mod bundholdene, hvor vi alligevel er mest i angreb.
Der findes ingen lette kampe, længere er den ikke. Jeg har set for mange kampe, hvor vi på forhånd har sagt den bliver "let" men hvor det måske har været en af de kampe hvor vi har været tættest på at sætte point til i. Men måske vi kan gøre det når vi rejser til anfield, der er vi jo alligevel sikre på at vinde.. ;)
Troelsgaard
04-08-2008, 22:07
Der findes ingen lette kampe, længere er den ikke. Jeg har set for mange kampe, hvor vi på forhånd har sagt den bliver "let" men hvor det måske har været en af de kampe hvor vi har været tættest på at sætte point til i. Men måske vi kan gøre det når vi rejser til anfield, der er vi jo alligevel sikre på at vinde.. ;)
Du har nok ret. Nogengange bliver kampene bare ensporet, og dermed lette, men det er jo svært at spå hvilke kampe det er.
Flax_Generous
04-08-2008, 22:41
Jeg vil prøve mig med nogle karakterer i dag. Jeg har fri i aften og har intet andet at lave. :)
Manchester United - Peterborough
PIG: Vores polak viste endnu engang nogle fremragende Seaman-agtige reflekser inde på stregen. Han er en særdeles kompetent nr. 2 for en klub som United. Spørgsmålet er dog om han bliver til mere. 8
Rafael: Kampens helt store overraskelse i hans første kamp i et helt år. Han leverede masser af fight, hårde tacklinger, raid op ad højre kanten og sågar fine indlæg og kvalificerede skud. Sir Alex Ferguson kaldte ham efter kampen en "sensation" og jeg er tilbøjelig til at give ham ret. 9
Rio: En godkendt dag på kontoret, hvor han ikke viste sin reelle klasse, men alligevel fik stoppet et par angreb. Det var dog tydeligt, at han ikke var topkoncentreret eller topmotiveret, og han var ikke modbydelig god som så ofte sidste år. 6
Brown: Han så ikke altid overlegen ud, og havde sammen med Rio engang imellem lidt problemer (og blev i en ganske vigtig situation reddet af Rafael). Kampen har dog sikkert givet ham lidt bedre kondition og skarphed, og det var vel pointen med det hele. 5
Evra: Evra har et meget højt bundniveau, og var klart en af de bedste af de 'ældre' spillere. Han var angrebsivrig, aggressiv i presspillet, kæmpede godt og er næsten Rafael-hurtig. Han mangler dog stadig lidt før han er helt klar - og så skal han snart til at lære at afslutte. 7
Gray: Han var rimelig usynlig, og hvis man ser bort fra hans indlæg i blinde som førte til det heldige føringsmål, bidrog han ikke med særlig meget konstruktivt. Han var heldig at have Rafael bag sig som præsterede nok offensivt til, at man ikke helt bemærkede Grays skuffende wing-præstation. Han arbejdede dog hårdt. 5
O'Shea: Han blev løbet ned i jorden i starten af kampen, og havde store problemer med at sætte sig igennem. Det meste af Uniteds spil blev skabt af Tevez, som droppede dybt centralt, eller Rafael og Evra fra kanterne. O'Sheas mangel på kreativitet, offensiv positioneringsevne, overblik og hårdførhed var en stor grund til, at United aldrig helt fik overtaget på kampen indtil Gibson og Possebon kom på banen. 5
Fletcher: Han gjorde det lidt bedre end O'Shea, men han var ikke helt motiveret til at gøre alt O'Sheas arbejde. Han virkede rimelig sikker med bolden og spredte spillet fornuftigt, men han er ingen Scholes og kan ikke alene styre en fodboldkamp mod et tændt og overraskende stærkt Peterborough. 6
Nani: Han havde en frustrerende aften, hvor intet rigtigt lykkedes, hverken på kanten, centralt eller som angriber. Det skal dog også siges, at han ikke prøvede så hårdt - ligesom mange af de andre 'ældre' spillere virkede han ganske umotiveret og ligeglad, og sløsede derfor en del bolde væk. 5
Campbell: Efter et par ganske lovende præstationer var han komplet usynlig (han fik dog heller ikke meget støtte fra midtbanen) og havde stort set ikke bolden. Han kom derfor ikke frem til noget som helst af værdi og der er derfor ikke meget at sige om ham. 5
Tevez: Kampens bedste spiller. Han løber og arbejder selvfølgelig som altid, men i denne pre-season virker det som om han er blevet en anelse hurtigere og dribler en anelse bedre. Nu kan han faktisk sætte spillere af og skabe plads og chancer helt på egen hånd. Han var alle vegne og havde et par strålende afslutninger. Han var et mål fra et 10-tal. 9
---
Zieler: Uden for bedømmelse.
Evans: Han var overbevisende som tidligere, og virker altså til at være the real deal. I mine øjne var han den bedste centrale forsvarsspiller for United i dag. Jeg håber, at han får lov til at spille et par kampe til næste år. 7
Cathcart: Han har overrasket mig positivt i denne pre-season og endnu engang viste han, at han ikke er helt fortabt når det kommer til at spille fodbold. Han kunne have godt af et lån til en mindre Premier League-klub eller Championship-klub. 6
Fabio: Han var ikke helt så imponerende som sin tvillingebror, og han var formentlig nok også lidt for offensiv. Til tider var både ham og Rafael begge helt oppe som wings, hvilket betød, at Evans og Cathcart var eneste forsvarsspillere. Han viste dog også lovende takter - fantastisk hurtighed, god teknik og førsteberøring og masser af vision og overblik. 7
Gibson: Han scorede et vidunderligt mål på sin anden berøring, der lukkede kampen til Uniteds fordel. Han bidrog også fornuftigt til at få lidt ro over Uniteds midtbane. Det var ikke tilfældigt, at United fik bedre kontrol med Peterborough da han kom ind. 7
Rodrigo: Ligesom Gibson var han essentiel i at skabe et spillemæssigt overtag til United. Samtidig havde han et par gode langskud. Han virker meget rolig og ser altid ud til at have masser af tid når han modtager bolden. Det lyder lidt som Scholes, men jeg ser mere lidt Alonso (da han var god) i ham. Fin kamp - desværre havde United bare ingen angribere på banen da han kom ind, så det var begrænset af dybe muligheder han havde. 7
Cleverly: Ligesom Cathcart har han overrasket mig positivt i denne pre-season, og endnu engang formåede han at sætte sit aftryk på kampen. Han dribler fint og er ikke bange for at udfordre sin nærmeste mand (og den næste og næste ...). Han kunne have godt af et lån, for han har helt sikkert potentiale. 7
Martin: Han virker ikke til at have United-klasse. Han blev endnu engang overskygget af yngre spillere, som han burde være bedre end. Han er rimelig hurtig og arbejdsom, men han har ikke samme fodboldmæssige forståelse som f.eks. Cleverly. Jeg tror ikke engang, at han kan offside-reglen. Til hans forsvar skal det dog også siges, at han til tider blev brugt som enlig angriber - det var han tydeligvis ikke god til. 5
Har jeg glemt nogle?
Don Kafai
04-08-2008, 23:09
At lave fire mål i en 10-2 sejr minder om det jeg leverede dengang jeg spillede miniput-fodbold....
Du er den eneste jeg kender, der kan kritisere United spil i en pre-season kamp :D
Spillerne ser det som feriebold, der skal holde formen ved lige. Det er da naturligt, at det er de ukendte der træder mest i karakter, hvis jeg var en af de store stjerner, ville jeg da også frygte en skade hvis man går 100% ind i alt osv. Jeg tror ikke det havde været meget anderledes, hvis Ronaldo fx var med.
Mht indkøb, så har vi endnu en måned inden vinduet lukker, så truppen skal nok suppleres med en spiller eller to. og så længe det ikke bliver et panikkøb, så må vi for min skyld gerne vente til den 31/8.
Så alt i alt skal vi da ikke være så bekymrede, eller bruge resultater i ligegyldige kampe til dommedagsprofetier. Jeg er sikker på, at alle mand er klar til 100% fight, d. 16 august kl. 17.
Hvad er det Bendtner kan? Jo, han er da dygtig taget hans alder i betragtning og er en af Danmarks bedste angrebs talenter i mange år, men når han er oppe mod rigtige klasse forsvarspillere, så bliver han pillet fra hinanden. Ja, Arsenal har store talenter, men de vinder ikke noget på dem, og de har svært ved at holde på de spillere de udvikler. Om et par år er Fabregas og Adebayor sikkert væk? - Og iøvrigt er vores talenter ikke så dårlige. Vi har lige vundet Milk Cup, sidste år vandt vi uofficielt VM for ungdoms klubhold og var også i finalen i Fa Youth Cup.
Jeg kan sagtens se Simpson, Evans, tvillingerne, Welbeck og Campbell (bare for at nævne nogle) med en fremtid her, men så kræver det også, at vi giver dem chancen, og det er der problemet ligger. Ferguson har i de seneste år, haft svært ved at give sine talenter chancen ordentligt på førsteholdet, og de er så skiftet videre, for at søge fast spilletid. Det er præcis det samme jeg frygter med Simpson, som efter min mening er et stort talent, men ikke får chancerne.
United-Allan33
05-08-2008, 07:10
At lave fire mål i en 10-2 sejr minder om det jeg leverede dengang jeg spillede miniput-fodbold....
Du er den eneste jeg kender, der kan kritisere United spil i en pre-season kamp :D
Spillerne ser det som feriebold, der skal holde formen ved lige. Det er da naturligt, at det er de ukendte der træder mest i karakter, hvis jeg var en af de store stjerner, ville jeg da også frygte en skade hvis man går 100% ind i alt osv. Jeg tror ikke det havde været meget anderledes, hvis Ronaldo fx var med.
Mht indkøb, så har vi endnu en måned inden vinduet lukker, så truppen skal nok suppleres med en spiller eller to. og så længe det ikke bliver et panikkøb, så må vi for min skyld gerne vente til den 31/8.
Så alt i alt skal vi da ikke være så bekymrede, eller bruge resultater i ligegyldige kampe til dommedagsprofetier. Jeg er sikker på, at alle mand er klar til 100% fight, d. 16 august kl. 17.
Du har fuldstændig ret, jeg fatter ikke folk gider bruge tid på at brokke sig over pre-season kampe.. Det er squ ikke nu vi skal vinde vores kampe, men fra og med om 14 dage... Det gælder for spillerne om at finde formen igen og så bygge den op, og få sparket alt rustet af kroppen..
Og så ang Arsenal talenter, hvor mange er det lige de selv har opfostret??? er det ikke bare frugten af andres arbejde de høster???
Synes det var en okay kamp, men savner stadig at se United helt oppe i gear - ja det er en pre-season kamp, og det er ikke nu vi skal vinde osv., men kunne alligevel godt tænke mig at have set lidt mere fra United... men altså hvis det det kommer, når sæsonen starter (inden så længe - glæder mig :D). så er det helt fint for mig! man skal self heller ikke risikere skader osv., ligesom cirkusset i spanien hahah...
men en spiller, som virkelig imponerede mig var Silva - tror virkelig han bliver en fremtidens mand :) og håber det squ også hehe!
Glory Man United
05-08-2008, 11:55
Tudeprinsen er ikke færdig med at whine:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105709
Tudeprinsen er ikke færdig med at whine:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105709
Den stakkels mand er jo nødt til at finde på noget at sige, udover bare at sidde og tude :lolol:
Men endnu et eksempel på, at ordkrigen er startet frem mod sæsonen.
Du har fuldstændig ret, jeg fatter ikke folk gider bruge tid på at brokke sig over pre-season kampe.. Det er squ ikke nu vi skal vinde vores kampe, men fra og med om 14 dage... Det gælder for spillerne om at finde formen igen og så bygge den op, og få sparket alt rustet af kroppen..
Og så ang Arsenal talenter, hvor mange er det lige de selv har opfostret??? er det ikke bare frugten af andres arbejde de høster???Det er rigtigt, det er ikke mange af dem vi selv har opfostret.., men hvis du ser på en spiller som Wilshere! Han er selv opfostret og han bliver helt kanon.
Ved ikke om i har set vores venskabskampe mod Burgenland,Stuttgart,Juve og Real, men der var han helt fantastisk og er allerede som 16 årig i førsteholdstruppen, OG han er englænder ;)
Glory Man United
05-08-2008, 13:19
Det er rigtigt, det er ikke mange af dem vi selv har opfostret.., men hvis du ser på en spiller som Wilshere! Han er selv opfostret og han bliver helt kanon.
Ved ikke om i har set vores venskabskampe mod Burgenland,Stuttgart,Juve og Real, men der var han helt fantastisk og er allerede som 16 årig i førsteholdstruppen, OG han er englænder ;)
Jamen så kan det være, I holder fast i 3.-4. pladsen
Helt enig.. Man kan bare se på sidste sæson, hvor vi smed en del point mod "mindre" modstandere.. Tør ikke sige at det bliver en let kamp.. Man kan sige der er kampe vi bør vinde, men dem kan man ikke regne for nemme kampe..
Det bliver en køn sæsonstart: Ronaldo er ude i 2 mdr, Rooney er ude med en virus fra vores preseson, Nani har karentæne og Anderson er til OL.
ChristianR
05-08-2008, 19:04
----------VDS--------
--Brown-Rio-Vidic-Evra--
Hargo-Carrick-Scholes-Giggs
----Tevez- Saha/Campbell
Det er 3-4 stamspillere, der mangler. Der er dog ingen grund til at male fanden på væggen. Vores start11'er skiftede jævnligt sidste sæson, og med undtagelse af den ene angriberplads, kunne ovenstående nemt have været en af de bedste startformationer sidste sæson. Vi skal nok klare det.
Flax_Generous
05-08-2008, 19:57
----------VDS--------
--Brown-Rio-Vidic-Evra--
Hargo-Carrick-Scholes-Giggs
----Tevez- Saha/Campbell
Men bliver Hargreaves og Saha skadesfri? Og hvad med Carrick?
Jeg tror godt, at vi kan slå Newcastle selv uden Rooney, Anderson, Nani og Ronaldo, men det bliver formentlig ikke et brag af en sæsonstart vi får.
ChristianR
05-08-2008, 20:09
Jeg tror godt, at vi kan slå Newcastle selv uden Rooney, Anderson, Nani og Ronaldo, men det bliver formentlig ikke et brag af en sæsonstart vi får.
Så vidt jeg ved er Saha klar igen. Hargo skulle så vidt jeg ved kun være en småskavank. Carrick har jeg ikke hørt noget om.
Anyone?
EDIT: Desuden står Fletcher jo klar i kulissen som en bestemt ikke svag substitut, såfremt enten Hargo eller Carrick ikke er fit.
Er carrick skadet?? Hargo, tror jeg er klar.. Er det ikke bare en småskavank, og er han overhovedet skadet mere??
Saha skulle være fit, men han bliver nok solgt, ellers var han nok blevet brugt i pre-season..
Mens mange maler fanden på væggen, er jeg positiv, og håber at spiller som Campbell kan få chancen istedet for at sætte folk som giggs på toppen..
Er carrick skadet?? Hargo, tror jeg er klar.. Er det ikke bare en småskavank, og er han overhovedet skadet mere??
Saha skulle være fit, men han bliver nok solgt, ellers var han nok blevet brugt i pre-season..
Mens mange maler fanden på væggen, er jeg positiv, og håber at spiller som Campbell kan få chancen istedet for at sætte folk som giggs på toppen..
Carrick havde den samme virus som Rooney har haft, men han var tilbage i træning igår, så han burde udentvivl være klar til kampen mod Newcastle og nok også Portsmouth i Community Shield. Rooney har ikke været i træning siden de rejste hjem fra Afrika, og det er det der bekymrer. For at være ærlig, aner jeg intet om, hvor Hargreaves befinder sig henne.
Han har ikke spillet én preseason kamp, og han skal vel have nogle inden sæsonen går igang - eller er man bange for overbelaste ham, med hans knæ? Vi får se. Sidste år spillede Hargreaves én Pre Season kamp før han gik ind og imponerede mod City, Tottenham og Sunderland.
det er altså noget nedere at vi er ved at opbygge sådan et fast lazaret af spillere som er skadet bare vi kigger på dem.
Hagreaves, park og saha er 3 spillere som grundet tidligere store skader, nu er i den situation at hvis de binder deres snørebånd for stramt så får de en skade.
Synes det er mest ærgeligt for hargreaves for han er en kanonspiller.
Saha er også en fremragende spiller. Når han er i topform (året 2006), så er han ustoppelig og engentlig præcis den angriber, vi har brug for. Mere end Tevez. Park er heller ikke talentløs, og han er en rigtig god squad player. Ingen klagen for ham, hvis han starter ude, han er der bare og løser sit arbejde. Men ja, vi har efterhånden en del, der er kronisk skadet: Hargreaves, Park, Saha, Neville og nu snart også Rooney.
Saha er også en fremragende spiller. Når han er i topform (året 2006), så er han ustoppelig og engentlig præcis den angriber, vi har brug for. Mere end Tevez. Park er heller ikke talentløs, og han er en rigtig god squad player. Ingen klagen for ham, hvis han starter ude, han er der bare og løser sit arbejde. Men ja, vi har efterhånden en del, der er kronisk skadet: Hargreaves, Park, Saha, Neville og nu snart også Rooney.
muligt men saha og park kan jeg undvære. Førstenævnte er jo mere reglen end undtagelsen og park giver mig sgu ikke så meget som kipketer ikke ville kunne give mig.
NaniTheDoN
06-08-2008, 13:26
nogle som kan hjælpe ??
ville være så rart :D
TV2 sport sender fra 21.15 i aften..
Det er værd at notere sig, at de viser den et kvarter forskudt. Den er direkte på Viasat Sport 2.
Glory Man United
06-08-2008, 13:46
Så vil jeg se den på TV2 Sport, for jeg synes vi er elendige i de første 15 min :lolol:.....eller også bare fordi jeg ikke har Viasat Sport 2
muligt men saha og park kan jeg undvære. Førstenævnte er jo mere reglen end undtagelsen og park giver mig sgu ikke så meget som kipketer ikke ville kunne give mig.
var du ellers ikke en af den der var allermest oppe og køre da vi købte park ?
Der er opvarmning/optakt til kampen mellem Utd og Juventus på Viasat Sport 2/MUTV fra kl. 19.30, og der er selvfølgelig kickoff kl. 21.00. Der er også lige en ting jeg ikke forstår. TV2 Sport viser kampen kl. 21.15. Går de direkte til kampen eller viser de den fra begyndelsen?
Der er opvarmning/optakt til kampen mellem Utd og Juventus på Viasat Sport 2/MUTV fra kl. 19.30, og der er selvfølgelig kickoff kl. 21.00. Der er også lige en ting jeg ikke forstår. TV2 Sport viser kampen kl. 21.15. Går de direkte til kampen eller viser de den fra begyndelsen?
For mig kan det være ligegyldigt, men jeg vil nok foretrække at misse det første kvarter, for så at se resten live. Der er ikke noget ved forskudt, da man så kan se på internettet f.eks. at vi ikke scorer i resten af halvlegen.
For mig kan det være ligegyldigt, men jeg vil nok foretrække at misse det første kvarter, for så at se resten live. Der er ikke noget ved forskudt, da man så kan se på internettet f.eks. at vi ikke scorer i resten af halvlegen.
Hvis TV2 Sport ikke viser den direkte, så vælger jeg da bare Viasat Sport 2.
OnlyUnited
06-08-2008, 18:03
Viser de den fra 0 minutter kl 21.15 eller fra 15 minutter på tv2sport ?
Viser de den fra 0 minutter kl 21.15 eller fra 15 minutter på tv2sport ?
Ja det forstår jeg heller ikke helt.. Hvis de viser den live, men et kvarter efter den er startet vil jeg gerne se den der, men hvis det vitterligt er et kvarter forskudt, ser jeg den på mutv..
Mon ikke United bare rykker kampen 15 minutter for tv2's skyld. De betaler jo trods alt for det.
Fedt og se Evra, VDS og SAF have det sjovt:D
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes - O'shea - Martin
Tevez - Giggs
Det er sådan vi starter.. Jeg så ikke hele bænken men det jeg så var: TK, Campbel, Gibson, Silvestre, Brassilian twins, Possebon og så så jeg ikke de sidste..
Det lugter en lille smule af at Martin måske godt kan få sin chance, i fraværet af Ronaldo, Park og Nani..
Er jeg den eneste herinde, der har tænkt mig at se den via MUTV online, og hvor det pludselig er gået ned?? Siden er oppe, men det bliver ikke vist noget..
EDIT: Nå der kom den..
JumpingCarrot
06-08-2008, 19:29
Egentlig lidt ærgerligt, at Possebon ikke starter i stedet for O'shea. Men mon ikke han eller Gibson kommer ind dér på et tidspunkt.
Det har selvfølgelig nok noget at gøre med, at O'shea har rutinen til en eventuel svækket start på sæsonen. Alligevel. Possebon virker sgu lovende.
Det samme med Campbell. Men håber han har Solskjær-syndrom, og ca. scorer hver gang han kommer ind ;)
Egentlig lidt ærgerligt, at Possebon ikke starter i stedet for O'shea. Men mon ikke han eller Gibson kommer ind dér på et tidspunkt.
Det har selvfølgelig nok noget at gøre med, at O'shea har rutinen til en eventuel svækket start på sæsonen. Alligevel. Possebon virker sgu lovende.
Det samme med Campbell. Men håber han har Solskjær-syndrom, og ca. scorer hver gang han kommer ind ;)
Enig, men syntes dog stadig det er åndsvaget at vi bruger Giggs på toppen, når han er alt andet end farlig der, og vi har en ung ivrig Angriber på bænken..
Enig, men syntes dog stadig det er åndsvaget at vi bruger Giggs på toppen, når han er alt andet end farlig der, og vi har en ung ivrig Angriber på bænken..
ja det kunne man ikke have gættet på.
JumpingCarrot
06-08-2008, 20:22
For fanden! TV2Sport er et kvarter efter virkeligheden :/
Kan vi ikke kollektivt aftale, at man ikke siger, hvis der bliver scoret FØR det sker på TV2Sport? :D (Går ud fra, at de fleste ser på den kanal?)
Troelsgaard
06-08-2008, 20:31
Hvor er der dog stille...
Og for fanden hvor de der dog spiller kedeligt? Ingen kreative offensive kræfter? Det der holder sgu ikke i PL. Martin er den eneste der skaber noget, og hver gang Tevez rør bolden bliver han slagtet, håber fandme ikke han bliver skadet.
Og for fanden hvor de der dog spiller kedeligt? Ingen kreative offensive kræfter? Det der holder sgu ikke i PL. Martin er den eneste der skaber noget, og hver gang Tevez rør bolden bliver han slagtet, håber fandme ikke han bliver skadet.
bare rolig. Fergie tager aldrig fejl. Der er tegningen til noget rigtig godt her. Vi har da trods alt haft 1-2 afslutninger indtil videre. Så det er helt fint.
Troelsgaard
06-08-2008, 21:01
Lad nu være med at tage de her pre-season kampe for seriøst. Det er nu engang bare træning, og fodboldspillere på det niveau, kan ikke nøjes med bare at spille om æren, der skal være et eller andet trofæ på spil, før de giver sig 100%.
Lad nu være med at tage de her pre-season kampe for seriøst. Det er nu engang bare træning, og fodboldspillere på det niveau, kan ikke nøjes med bare at spille om æren, der skal være et eller andet trofæ på spil, før de giver sig 100%.
Derimod giver det et godt billede synes du ikke? Højre kant er ikke farlig, Martin prøver, men burde prøve mere. Dermed er der ret stille på kanterne, og vi spiller uden angriber. For Tevez søger ned som han nu plejer. Har aldrig hørt om en 4-6 opstilling der virker. Så skal kanterne være af højere kvalitet så der er tid for tevez, giggs, scholes osv at søge op i feltet.
bare rolig. Fergie tager aldrig fejl. Der er tegningen til noget rigtig godt her. Vi har da trods alt haft 1-2 afslutninger indtil videre. Så det er helt fint.
Ej, hvor bliver du snart deprimerende at høre på.. Rolig nu..
Brown ud, Rafael ind..
Og Gibson ind for Fletch
det giver en indikation af hvor de forskellige spillere står.
Ej, hvor bliver du snart deprimerende at høre på.. Rolig nu..
jeg er da også rolig. Jeg roste dem da.
Derimod giver det et godt billede synes du ikke? Højre kant er ikke farlig, Martin prøver, men burde prøve mere. Dermed er der ret stille på kanterne, og vi spiller uden angriber. For Tevez søger ned som han nu plejer. Har aldrig hørt om en 4-6 opstilling der virker. Så skal kanterne være af højere kvalitet så der er tid for tevez, giggs, scholes osv at søge op i feltet.
Nej overhovedet ikke faktisk..
Jeg var sgu heller ikke specielt imponeret under sidste års pre-season kampe eller forrige års, for den sags skyld.. I mine øjne er pre-season kampe udelukkende for at spillerne får gang i benene og får nogle kampe inden det rigtig går løs, jeg mener overhovedet ikke de kampe kan give en indikation af hvordan den kommende sæson bliver..
Om vi så taber 5-0 til Juve i aften, så rykker vi dem stadig rundt i en eventuel CL kvartfinale fx.
det giver en indikation af hvor de forskellige spillere står.
Rimelig enig;).. Selvom det er pre-season og jeg på ingen måde forventer sprudlende spil, så viser det stadig at vi er meget fattige i angrebet, især når vi kun spiller med en rigtig angriber der endda går meget dybt i banen.. Og at vi ikke har noget at komme med på kanterne.. Martin prøver, men udover det.. Men jeg ved ikke helt hvor meget man kan tage med i PL når det rigtig går løst.. forhåbentlig ikke så meget:D
Pre-season eller ej.. Rafael spiller fanme godt.. Dejligt indlæg, og tæt på af Scholes..
Troelsgaard
06-08-2008, 21:14
Dejligt gå på mod den brasilianske back har. Det kunne mange af vores andre talenter lærer noget af.
JumpingCarrot
06-08-2008, 21:15
Ja, han gir den altså gas. Upcoming star dér.
Troelsgaard
06-08-2008, 21:15
Derimod giver det et godt billede synes du ikke?
Næh. Man vinder ikke mesterskaber, på at spille gode pre-season kampe, så jeg er ganske rolig.
igen skaber Da silva en god mulighed via sit gode presspil, og på ingen tid ender vi med et indkast langt oppe på deres banehalvdel..
Er frispark den eneste måde de kan stoppe Tevez på???
Næh. Man vinder ikke mesterskaber, på at spille gode pre-season kampe, så jeg er ganske rolig.
Jeg må tilstå jeg også er røvligeglad med om vi vinder noget næste sæson, så længe vi spiller flot fodbold og kæmper til sidste dag om tingene.
Mange der ikke deler samme mening, men sådan er det. Jeg tror ikke vi har kvaliteten i truppen til at vinde noget næste sæson, og det er bare baseret på kanterne og angrebet, hvor skader og manglende motivation (ronaldo efter min mening) kommer til at spille en rolle.
VonKoblenz
06-08-2008, 21:19
Jeg har været imponeret af mange af de unge i den her pre-season. Jeg håber meget på at Rafael og Fabio på trods af deres 17 år banker på til først holdet ;) syntes de virker ekstremt lovende. Specielt det vi så fra Rafael.. Jeg siger bare waow
Mange der ikke deler samme mening, men sådan er det. Jeg tror ikke vi har kvaliteten i truppen til at vinde noget næste sæson, og det er bare baseret på kanterne og angrebet, hvor skader og manglende motivation (ronaldo efter min mening) kommer til at spille en rolle.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan sige at vi ikke har kvaliteten i truppen, når intet er ændret siden sidste sæson, hvor vi, hvis nogen har glemt det, vandt både PL og Cl.. Jeg er tilfreds hvis vi bare vinder 1 af trofæerne.. Og vi har Neville tilbage, og Tevez, Nani, Anderson og Hargo er spillet ind på holdet..
Silvestre ind, Martin ud... BUT WHY???? Vi kan da ligeså godt få Campbel ind i en kamp som denne..
Er lige begyndt at se. Hvordan har Christian Poulsen spillet?
Campbel, og Possebon ind for O'shea og Tevez
Hvor er Rafael nice!!!!!!!
Haha.. Rafael danser samba med juve forsvaret helt ude ved det ene hjørne på deres halvdel og skaffer et frispark.. Cool..
Liverpool_sucks
06-08-2008, 21:37
Fansene er overtrætte..
Og Rafael har detaljer.. lolz
Flax_Generous
06-08-2008, 21:39
Har Rafael fået nr. 21 fast?
Jeg håber godt nok, at han får spilletid i år. Han er jo allerede en bedre back end Silvestre og O'Shea. Og sikkert også gamle Neville.
Har Rafael fået nr. 21 fast?
Jeg håber godt nok, at han får spilletid i år. Han er jo allerede en bedre back end Silvestre og O'Shea. Og sikkert også gamle Neville.
Ham ser jeg virkelig også gerne som en fast trupspiller.. muligvis ikke en der kommer til at spille særlig meget, men tror han er rigtig god at have i truppen, og han kan i mine øjne også spiller på kanten.. hellere ham end o'shea eller fletcher, hvis vi skal op og presse..
Flax_Generous
06-08-2008, 21:45
Rafael er jo for sej!
Possebon ser også rigtig god ud.
:InLove
Ja han er sgu ret sej den unge knægt! Lækkert at se den måde han går ind i tacklingerne og løb af kanten! Ungdommeligt!
Og lige så god Possebon og Rafael er lige så sindsyg skidt er Silvestre.. Han kan bare ikke gøre noget rigtigt..
det er altid en fornøjelse at stife bekendtskab med europas ukronede boldmongol nr 1 michael silvestre. Hold kæft en amatør man.
Men silva og possebon ser fine ud. Men vi ser ufarlige ud.
Flax_Generous
06-08-2008, 21:54
Så er vores preseason slut. Endelig.
Jeg håber, at vi ser mere til unge spillere som Rafael, Rodrigo og Evans. Martin, Gibson og Campbell er jeg ikke super imponeret over.
det er altid en fornøjelse at stife bekendtskab med europas ukronede boldmongol nr 1 michael silvestre. Hold kæft en amatør man.
Fuldstændig enig.. For en gangs skyld:D
Så er vores preseason slut. Endelig.
Jeg håber, at vi ser mere til unge spillere som Rafael, Rodrigo og Evans. Martin, Gibson og Campbell er jeg ikke super imponeret over.
er enig med dig. Campbell bliver vi nu nok nød til at se meget til, hvis ikke fergie ser lyset og får købt en angriber. Men ellers er jeg enig med dig i at gibson og martin ikke har en fremtid her, mens possebon, rafael er tydelige talenter, og evans en fin backup
Liverpool_sucks
06-08-2008, 22:00
Han er bedre end de fleste liverfool spillere.. Så han er ikke ligefrem boldmongol, han var også ok idag..
Med lidt held kunne vi komme af med Silvestre så der bliver lidt kortere til startopstilling for en Da Silva på venstrekanten. Rafael er meget imponerende og jeg synes han minder rigtig meget om Anderson i sine hurtige ryk og stærke fysik og tyngdepunkt. Hvem havde nogensinde forestillet sig en engelsk bagkæde med to brasilianere?
Med lidt held kunne vi komme af med Silvestre så der bliver lidt kortere til startopstilling for en Da Silva på venstrekanten. Rafael er meget imponerende og jeg synes han minder rigtig meget om Anderson i sine hurtige ryk og stærke fysik og tyngdepunkt. Hvem havde nogensinde forestillet sig en engelsk bagkæde med to brasilianere?
nu hvor martin på ingen måde imponere og vi i de første kampe udover ronaldo og park må undvære nani også, så kunne vi da bruge rafael på en midtbanekant.... Han har speeden og modet, og ville formodentlig udfordre mere end martin selvom han normalt er back. Hvad siger i? Er sgu bedre end gibson
Flax_Generous
06-08-2008, 22:03
er enig med dig. Campbell bliver vi nu nok nød til at se meget til, hvis ikke fergie ser lyset og får købt en angriber. Men ellers er jeg enig med dig i at gibson og martin ikke har en fremtid her, mens possebon, rafael er tydelige talenter, og evans en fin backup
Jeg synes faktisk også, at Evans er et tydeligt talent. I dag så vi, at han også kunne aflevere og spille fremad uden de store problemer. Han får svært ved at slå Vidic og Rio af, Europas ubestridt bedste midterforsvar, men han er et rigtig stort talent.
Possebon, Rafael og Evans har reelt været de eneste som har gjort den her preseason interessant. Og så Tevez som også har vist lovende takter.
Martin, Gibson og Campbell har på nuværende tidspunkt ikke samme niveau som vores andre reserver (Silvestre måske undtaget).
Men hvad siger i til Rafael og Possebon's status i klubben.. Mener i de bør være i spil som 1. hold spillere eller?? Jeg mener Possebon vil få det meget svært med al den kvalitet vi har på midten, men vil mene at Rafael har en god chance, da vi endnu ikke har set hva neville kan endnu, og som jeg ser det, vil jeg hellere se Rafael end Brown på kanten.. Ved godt det er en meget hurtig konklusion, men han har altså et KÆMPE talent, og det gælder altså om at gribe chancen når den er der, og han spiller altså som om han er ældre end han er.. Utrolig agressiv, men sørger for at komme godt med tilbage og spærre af, og erobrer bolden flere gange iløbet af de 2 kampe, og er utroligt meget med i det opbyggende.. Virker utroligt meget som en ung udgave af Evra, og det vil jeg meget gerne se meget mere til, da vi får brug for offensivt spil fra backsene, hvis vi ikke har noget firepower på kanterne..
Han er bedre end de fleste liverfool spillere.. Så han er ikke ligefrem boldmongol, han var også ok idag..
OK???? Han spiller som den boldmongol han er.. Også idag.. Laver INTET rigtigt, og ødelægger konstant vores angreb..
nu hvor martin på ingen måde imponere og vi i de første kampe udover ronaldo og park må undvære nani også, så kunne vi da bruge rafael på en midtbanekant.... Han har speeden og modet, og ville formodentlig udfordre mere end martin selvom han normalt er back. Hvad siger i? Er sgu bedre end gibson
Helt enig.. Også det jeg nævnte tidligere.. Væk med Silvestre fra truppen og så ind med Rafael.. Ikke som starter self, men som du selv nævner, tror jeg sagtens han ville kunne bruges på kanten, da han har det mod og speed der kræves.. Og idag gik han jo flere gange kanon ind i kombinationerne, hvorefter en af hans medspillere vælger at spille den til en juve-spiller..
Jeg syntes det er meget svært at vurdere Campbell.. Syntes han har vist gode takter, men det er fanme også svært når han INTET får at arbejde med.. Som i selv er inde på, kommer der jo intet at arbejde med, og så er den eneste mulighed vel at gå dybt i banen som Tevez, og det vil vi jo ikke se endnu en angriber gøre..
Troelsgaard
06-08-2008, 22:13
Jeg synes Da Silva (ham på højre back) ligner en med muligheder, det samme med Evans. Campbell synes jeg ikke man kan bedømme helt fair, for han får, som Kofoed nævner, intet at arbejde med. Possebon har måske også noget at byde ind med, men vi er så stærkt besat på den centrale midtbane, at jeg har svært ved at se ham bryde igennem. Martin og Gibson skal kun en ting, og det er ud!
Flax_Generous
06-08-2008, 22:15
Rafaels og Possebons status i klubben afhænger helt af hvornår på sæsonen vi snakker om. Umiddelbart er de ikke i nærheden af at slå Brown eller Carrick/Scholes/Anderson/Hargreaves af, og de er formentlig også efter O'Shea, Fletcher og Neville. Jeg vil dog mene, at de godt kan komme i betragtning på samme niveau som de 3 sidstnævnte, men selv det er tvivlsomt. Så over en hel sæson tvivler jeg på, at de får særlig mange chancer i Premier League (de kan dog godt komme på spil i Carling Cup, FA Cup og Champions League mod lette modstandere).
Men hvis vi vælger Fletcher på højrekanten i de første par kampe uden Park, Nani og Ronaldo og O'Shea på midten uden Carrick og Hargreaves, så vil jeg mene, at de har gode chancer for at få spilletid. Jeg tror sagtens, at vi kan få problemer med at åbne Portsmouths og Newcastles forsvar med så lidt kreativitet og penetration som Fletcher og O'Shea leverer. Det ville ikke være helt tosset at kunne sætte to jokere som dem ind på banen, hvis vi er gået døde i det ligesom i dag mod Juventus.
Med andre ord: Hvis de skal have chancen så får de vel næppe en bedre mulighed for det end nu i de næste par kampe. Formen ser også ud til at være til det. Særligt Rafael kunne let gå ind og gøre en forskel - som han også var meget tæt på i dag med sit kanon-indlæg til Scholes.
JumpingCarrot
06-08-2008, 22:23
Jeg forstår slet, slet ikke jeres kritik af Martin. Han var en af de eneste, der prøvede lidt kreativt i første halvleg, hvor han imo var klart den mest iøjnefaldende midtbanespiller på holdet. Jeg så absolut ingen grund, what-so-ever, til at tage ham ud. Specielt ikke, når man ville smide Silvestre ned på backen og Evra op på fløjen.
Gibson har ingen fremtid, tror jeg ikke. Han viser intet af ordentlig værdi. Possebon langt foran ham, alene baseret på talent, tak.
Og så er jeg enig i, at det var meget svært at vurdere Campbell i dag. Juve stod så defensivt, at det var komplet umuligt for ham at få noget at arbejde med. Hmm, der manglede noget kreativitet fra den centrale midt. Men det kommer, når Scholes kommer helt i form og Anderson kommer tilbage :devill:
Og så er jeg også faldet for Rafael. Shizzzzle et talent! Han skal ind i truppen med det samme, synes jeg. Giv ham 10-20 kampe i løbet af sæsonen, så tror jeg, han vil udvikle sig meget. En ny publikumsfavorit sammen med Anderson :D
Rafaels og Possebons status i klubben afhænger helt af hvornår på sæsonen vi snakker om. Umiddelbart er de ikke i nærheden af at slå Brown eller Carrick/Scholes/Anderson/Hargreaves af, og de er formentlig også efter O'Shea, Fletcher og Neville. Jeg vil dog mene, at de godt kan komme i betragtning på samme niveau som de 3 sidstnævnte, men selv det er tvivlsomt. Så over en hel sæson tvivler jeg på, at de får særlig mange chancer i Premier League (de kan dog godt komme på spil i Carling Cup, FA Cup og Champions League mod lette modstandere).
Men hvis vi vælger Fletcher på højrekanten i de første par kampe uden Park, Nani og Ronaldo og O'Shea på midten uden Carrick og Hargreaves, så vil jeg mene, at de har gode chancer for at få spilletid. Jeg tror sagtens, at vi kan få problemer med at åbne Portsmouths og Newcastles forsvar med så lidt kreativitet og penetration som Fletcher og O'Shea leverer. Det ville ikke være helt tosset at kunne sætte to jokere som dem ind på banen, hvis vi er gået døde i det ligesom i dag mod Juventus.
Med andre ord: Hvis de skal have chancen så får de vel næppe en bedre mulighed for det end nu i de næste par kampe. Formen ser også ud til at være til det. Særligt Rafael kunne let gå ind og gøre en forskel - som han også var meget tæt på i dag med sit kanon-indlæg til Scholes.
Ja som du selv siger, niveaumæssigt, vil jeg nok sige af Rafael er omtrent lige så god som O'shea, Fletch og Neville på de pladser han kan.. Men tror aldrig han kommer foran dem i køen.. De har al for meget goodwill, hvilket et eller andet sted vel egentlig er fair nok, efter mange års loyalitet.. Men hvis Rafael overhaler dem, bør loyalitet ikke betyde en bønde.. Det er rigtig svært..
Jeg kunne i Community Shield godt tænke mig at se dette hold:
VDS
Neville(For at se formen an) - Rio - Vidic - Evra
Rafael - Scholes - Hargo/Carrick(?) - Giggs
Tevez - Campbell
Så må det brække sig eller bære:p Ved virkelig ikke hvilket angreb der vil være bedre som det ser ud nu.. Og på kanterne har vi vel intet andet end Giggs lige PT????
Troelsgaard
06-08-2008, 22:29
For at snakke om noget helt andet, var jeg så den eneste, der græmmede sig over tilskuerne på Old Trafford? Når jeg ser sådan noget, så ville jeg ønske, at vi blev et middelmådigt hold a la West Ham, så vi kunne blive fri for alle de skide turister, der kun kommer for at tage billeder, og lave bølge! Det er pinligt imo.
Jeg har ikke set ret meget til at bedømme Rafael på - men af det jeg har set har han allerede nu vist mere offensivt end O'Shea har hele sidste sæson. Jeg vil helt klart blive skuffet hvis Fergie ikk giver Rafael en masse chancer i år.
Og så blev Simpson skudt tilbage i hierarkiet endnu en gang.
Troelsgaard
06-08-2008, 22:33
Nu så jeg kampen sådan lidt on/off, fordi jeg sad foran computeren, men hvordan gjorde Rafael det egentlig defensivt? For det er selvfølgelig fedt, at han er så god offensivt, men han skal nødigt være en ny Dani Alves, som imo. er alt for offensiv, og uden defensiv disciplin.
Og så blev Simpson skudt tilbage i hierarkiet endnu en gang.
Ja, nu skal man self. passe på med at blive alt for imponeret så man ikke tager alle spektrene med, men Rafael har altså vist mere i disse to kampe end Simpson har indtil videre(Måske er jeg lidt for imponeret lige PT, så giv mig lige 48 timer til at rette det:p).. Men nu får Simpson et år i Blackburn, og hvis han bliver nogenlunde fast starter, kan det meget vel, være livsvigtigt for hans karriere i United, og være det der bringer ham foran Brown og Neville..
Nu så jeg kampen sådan lidt on/off, fordi jeg sad foran computeren, men hvordan gjorde Rafael det egentlig defensivt? For det er selvfølgelig fedt, at han er så god offensivt, men han skal nødigt være en ny Dani Alves, som imo. er alt for offensiv, og uden defensiv disciplin.
Kanon hvis du spørg mig.. Jeg så EN gang hvor en af de andre måtte træde ind for ham.. Men intet farligt.. Han laver utroligt mange gode erobringer og flere gange bryder han deres spil, og fører bolden frem.. Og det virker som om der ikke er noget der hedder til siden hos ham.. Det er bare frem over stepperne lige med det samme.. Dejligt at se..
Flax_Generous
06-08-2008, 22:36
Jeg kunne godt forestille mig, at starformationen til Community Shield kommer til at se sådan her ud:
----------- VDS ---------
Fletcher - Scholes - O'Shea
------ Tevez - Giggs -----
-------- Campbell -------
Den kan også hurtigt skifte over til 4-4-2 med Giggs og Fletcher på kanterne, og Tevez og Campbell oppe foran.
Alternativt kunne det blive en mere traditionel 4-4-2 med Giggs i angrebet i stedet for Campbell, og Evra på venstrekanten, mens Silvestre kommer ind på backen. Martin kunne også komme ind på venstrekanten, hvis Giggs ofres i angrebet (hvilket betyder præcis samme startformation som i dag).
Uanset hvad ender det med, at Rafael og Possebon bliver sat ind i stedet for Brown/Fletcher og O'Shea. Og så vinder vi.
Jeg tvivler dog på, at nogle af vores unge spillere - udover Campbell - starter. Men de skal nok komme ind, for ovenstående startformationer er næppe nok til at bryde Portsmouths forsvar. Forhåbentlig er Ferguson enig med mig og prøver nogle af de unge fra start ... men jeg tvivler på det.
Jeg tror i øvrigt ikke, at Ferguson gider risikere nogle af de tvivlsomme spillere på en ligegyldig kamp som Community Shield, så ingen Carrick, Hargreaves og hvem som ellers lige er på vippen.
Rasmus-K-J
06-08-2008, 22:55
Synes Rafael spiller et pragtkamp, og hvis han bror er noget nært hans niveu kan det blive godt. Tror grunden til hans bror ikk får chancen er nogek for at se silvestre an med Evra foran sig, da fergie sikkert vil bruge Evra på wingen og giggs som angriber! eller højrefløj!
For at snakke om noget helt andet, var jeg så den eneste, der græmmede sig over tilskuerne på Old Trafford? Når jeg ser sådan noget, så ville jeg ønske, at vi blev et middelmådigt hold a la West Ham, så vi kunne blive fri for alle de skide turister, der kun kommer for at tage billeder, og lave bølge! Det er pinligt imo.
jo men helt ærlig hvad var der at juble vildt over??? Der var jo ikke noget i den fodboldkamp.
Jeg forstår slet, slet ikke jeres kritik af Martin. Han var en af de eneste, der prøvede lidt kreativt i første halvleg, hvor han imo var klart den mest iøjnefaldende midtbanespiller på holdet. Jeg så absolut ingen grund, what-so-ever, til at tage ham ud. Specielt ikke, når man ville smide Silvestre ned på backen og Evra op på fløjen.
Gibson har ingen fremtid, tror jeg ikke. Han viser intet af ordentlig værdi. Possebon langt foran ham, alene baseret på talent, tak.
Og så er jeg enig i, at det var meget svært at vurdere Campbell i dag. Juve stod så defensivt, at det var komplet umuligt for ham at få noget at arbejde med. Hmm, der manglede noget kreativitet fra den centrale midt. Men det kommer, når Scholes kommer helt i form og Anderson kommer tilbage :devill:
Og så er jeg også faldet for Rafael. Shizzzzle et talent! Han skal ind i truppen med det samme, synes jeg. Giv ham 10-20 kampe i løbet af sæsonen, så tror jeg, han vil udvikle sig meget. En ny publikumsfavorit sammen med Anderson :D
hver gang martin fik den på fløjen, så tjattede han den bagud til scholes istedet for at forsøge at udfordre. Han ved godt at hvis han skal spille kant i united så skal han levere andet en boldflytteri for den trone kan han alligevel ikke vælte fletcher ned fra.
Som jeg siger der ville være mere gift i at sætte rafael op som en midtbanekant.
Skuffende kamp. Ja, det er en Preseason kamp, og det gælder om at komme i form, men jeg er bestemt ikke tryg ved Newcastle kampen om 10 dage. Defensiven er god nok, men offensivt halter vi. O'Shea, Fletcher er ikke kreative nok til de roller, de har fået og Giggs er stort set usynlig kampen igennem. Martin er usikker, og når Scholes ikke har sin bedste dag, så bliver niveauet fremme altså lavt. Tevez var udemærket, men søgte for meget ned i banen, så vi ingen havde fremme.
Kampens helt store oplevelse, var da Rafael, Possebon og Evans kom ind. De havde sgu noget gå på mod, og turde tage chancer. Især Rafael bliver jeg mere og mere vild med. Faktisk håber jeg, at han tager højrekanten i de første par kampe, for han er vild offensiv med sin speed. Defensivt mangler han stadig noget.
Jeg synes ikke, at man kan sige Campbell ikke har niveau. Han har scoret 2 mål i denne PreSeason, med sværre betingelser. Han kommer ind de sidste 20 min., og så forventer folk, at han garner som i lørdags? - Tilgengæld, har jeg svært ved at se Gibson på holdet. Han er da udemærket, men konkurrencen er så hård, at han kommer til at blive 7-8 valg. På kanten er han fuldstændig fejlplaceret.
Ikke den bedste kamp, og der er plads til bekymringer rent offensivt. Bare Rooney når at blive fit.
Andersen
07-08-2008, 08:18
Har Nani egentlig karantæne på Wembley eller træder den først i kraft i ligaen, i så fald skal han da spille mod Portsmouth, så vi kan få lidt bredde i vores spil og herefter håbe på at der er nogen, der pt er ude, bliver klar til Newcastle-kampen, ikke sandt mine herrer?
tag det bare roligt capello. Han havde styr på det. Dækker op ligesom evra gør det. Meget agressiv, og stoler på sin hurtighed. Ved godt han ikke skal slås med dem, for det er han ikke stor nok til, men han udnytter sine hurtigere vendinger og hurtigere fødder.
Har Nani egentlig karantæne på Wembley eller træder den først i kraft i ligaen, i så fald skal han da spille mod Portsmouth, så vi kan få lidt bredde i vores spil og herefter håbe på at der er nogen, der pt er ude, bliver klar til Newcastle-kampen, ikke sandt mine herrer?
så vidt jeg ved så kan han ikke aftjene en karantænedag mod portsmouth, så han er ude de første 2 PL-kampe.
Men mon ikke vi kan få carrick klar. Han er da begyndt at træne, og der er halvanden uge til første PL kamp.
Og er der egentlig nogen der har en update på hvad park,hargreaves og saha fejler? Vi har intet set til dem under pre season
Godt spørgsmål. Jeg har tænkt på præcis det samme, fordi Fa Cuppen plejer at tælle med i karantænen, så mon ikke også Community Shield gør det?
Og er der egentlig nogen der har en update på hvad park,hargreaves og saha fejler? Vi har intet set til dem under pre season
Hargreaves har problemer med knæene, som han også havde gennem det meste af sidste sæson.. Park havde så vidt jeg husker også problemer med knæet, mens Saha vel bare er ved at være blevet glemt i fysioterapeut lokalet..
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6615537
Wes Brown tror på, at både Rooney og Carrick er klar til Newcastle kampen. Lad os håbe, at han har ret.
conradsen
07-08-2008, 10:05
Community Shield - tidligere Charity Shield - blev i 1992 ophøjet til en competitive match, hvilket vil sige, at den tæller med som officiel kamp. Det var bl.a. derfor, at Bobby Charlton pludselig havde spillet 759 kampe (nu rettet til 758) i stedet for 754, som han stod noteret til. Han deltog i fem Charity Shields. Derfor tror jeg, at den tæller med; men på MUTV siger de, at han har karantæne i de to første turneringskampe, så lad os nu se.
Troelsgaard
07-08-2008, 10:42
jo men helt ærlig hvad var der at juble vildt over??? Der var jo ikke noget i den fodboldkamp.
Nej, det var en søvnig kamp, men derfor kunne man da skabe bare lidt stemning, og med stemning mener jeg ikke bølgen. Men okay, 90% var nok turister, og de kan jo ikke sangene...
Troelsgaard
07-08-2008, 10:44
tag det bare roligt capello. Han havde styr på det. Dækker op ligesom evra gør det. Meget agressiv, og stoler på sin hurtighed. Ved godt han ikke skal slås med dem, for det er han ikke stor nok til, men han udnytter sine hurtigere vendinger og hurtigere fødder.
Det er da godt at høre, for der var ikke meget ved det, hvis han kun var god offensivt, for så skal han i hvert fald ikke spille back. Kald mig bare Capello, Mourinho eller en helt tredje. :)
Det er da godt at høre, for der var ikke meget ved det, hvis han kun var god offensivt, for så skal han i hvert fald ikke spille back. Kald mig bare Capello, Mourinho eller en helt tredje. :)
tror ikke fergie brugt ham som back, hvis han ikke stolede på hans defensive evner.
Han skal selvfølgelig udvikle sig. Lige nu lever han også på begejstringen over at komme til så stor en klub og få spilletid med det samme, og folk jubler jo bare han bukker sig ned for at snørre støvler.
Men han er absolut talentfuld, og han går direkte ind og vil have bolden hele tiden, hvilket er godt at se hos unge spillere. Efter et år i england hvor hans fysik forbedres og han vænner sig mere til det, så vil man se en fremragende back allerede næste sæson tror jeg. Tempoet chokere ham ikke tror jeg, for han spiller selv i et vanvittigt højt tempo
United DK
07-08-2008, 14:56
Egentlig burde det være ligemeget, men det ærger mig alligevel, at brasilianer-backsne gjorde det så godt, for det ender med et farvel til Simpson, og goddag til endnu en sambadreng. Men det er sgu også vores engelske talenters egen skyld, for de er for passive, og bange for at lave fejl. Når de får bolden, så spiller de hurtigt hen til Scholes, eller en anden af de erfarne spillere, og sådan noget bringer ikke en på Uniteds 1. hold. De skal tage nogle chancer, ellers ender de bare i Burnley, eller en anden 2. rangs klub.
Egentlig burde det være ligemeget, men det ærger mig alligevel, at brasilianer-backsne gjorde det så godt, for det ender med et farvel til Simpson, og goddag til endnu en sambadreng. Men det er sgu også vores engelske talenters egen skyld, for de er for passive, og bange for at lave fejl. Når de får bolden, så spiller de hurtigt hen til Scholes, eller en anden af de erfarne spillere, og sådan noget bringer ikke en på Uniteds 1. hold. De skal tage nogle chancer, ellers ender de bare i Burnley, eller en anden 2. rangs klub.
fuldstændig enig med dig. Ferdinand er også lidt inde på det her:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105994
Af de "unge" engelske spillere der render rundt pt er der kun en enkelt eller to som kunne komme ind på vores hold lige nu og den ene af dem er ben foster, som vi har i forvejen.
Målmænd er selvfølgelig noget andet, men som du siger så er brasilianske/argentinske/portugisiske etc. talenter meget mere modige og mere aggresive for at vise "her er vi". Der er lige rooney som havde samme indstilling som 18 årig. Ved ikke om de unge engelske spillere lider af det samme som de unge spillere i danmark lider af, når vi sammenligner dem med sydamerikanere eller afrikanere på samme alder: de er for forkælede
United DK
07-08-2008, 15:26
fuldstændig enig med dig. Ferdinand er også lidt inde på det her:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105994
Af de "unge" engelske spillere der render rundt pt er der kun en enkelt eller to som kunne komme ind på vores hold lige nu og den ene af dem er ben foster, som vi har i forvejen.
Målmænd er selvfølgelig noget andet, men som du siger så er brasilianske/argentinske/portugisiske etc. talenter meget mere modige og mere aggresive for at vise "her er vi". Der er lige rooney som havde samme indstilling som 18 årig. Ved ikke om de unge engelske spillere lider af det samme som de unge spillere i danmark lider af, når vi sammenligner dem med sydamerikanere eller afrikanere på samme alder: de er for forkælede
Ja, der er i hvert fald et eller andet galt. Talenterne i dag er jo vokset i en "nem" tid, hvorimod spillere som Scholes, Giggs osv., og mange af de talenter vi producerede før i tiden, er vokset op i en tid uden computer, playstation og alt det der, og det eneste de kunne lave var at spille fodbold, og det er da tankevækkende, at der stort set ikke er nogen egen avls spillere, i start 11'eren hos nogen af de 20 PL-klubber.
Jeg sad forleden dag, og gloede lidt på Youtube, og her faldt jeg over en FA Cup-kvartfinale fra starten af 90'erne, mellem Arsenal og Cambridge, og her fortalte kommentatoren, at otte i Arsenals 13-mands trup var egen avl, noget som i dag er fuldstændig utænkeligt. Jeg ved godt, at fodbold har ændret sig meget siden dengang, men det var alligevel utroligt at hører, at en af verdens bedste klubber, også dengang, kunne præstere sådan noget, når man tænker på i dag.
EDIT: Kampen jeg snakker om.
http://www.youtube.com/watch?v=ON-hi_lExaY
ChristianR
07-08-2008, 15:56
Tjae... Det er vel globaliseringen og de enorme summer i moderne fodbold, der gør det muligt at udbrede scouts i hele verden i alle former for ligaer. Idag er de allerbedste hold altså nok meget bedre end de var for 20 år siden, hvis man kan sige det på den måde.
ALLE af de ypperligste talenter bliver jo idag opdaget allerede i en meget ung alder, hvor det tidligere blot var de største talenter i klubben, der kom på førsteholdet. En smule ærgeligt måske, men nok svært at gøre noget ved.
United DK
07-08-2008, 16:03
Tjae... Det er vel globaliseringen og de enorme summer i moderne fodbold, der gør det muligt at udbrede scouts i hele verden i alle former for ligaer. Idag er de allerbedste hold altså nok meget bedre end de var for 20 år siden, hvis man kan sige det på den måde.
ALLE af de ypperligste talenter bliver jo idag opdaget allerede i en meget ung alder, hvor det tidligere blot var de største talenter i klubben, der kom på førsteholdet. En smule ærgeligt måske, men nok svært at gøre noget ved.
Du har nok fat i noget, men alligevel formår Barcelona at skabe Xavi, Iniesta, Puyol, Valdes og seneste Bojan, som nok også bliver en stor profil i fremtiden.
Du har nok fat i noget, men alligevel formår Barcelona at skabe Xavi, Iniesta, Puyol, Valdes og seneste Bojan, som nok også bliver en stor profil i fremtiden.
Xavi og Puyol har været fremme i nogle år efterhånden. Ligesom Fletcher og O'Shea hos United.. Valdes er ikke imponerende i målet, og ville nok ikke have slået igennem i en engelsk storklub, da det kræver mere at stå i Premier League, plus det er helt andet fodbold der her spilles..
Kan sagtens følge dig et langt stykke hen af vejen. Men der er flere ting som spiller ind. Niveauet i dag er langt højere og styrken på førsteholdet er bedre end i starten og midten af 90'erne da United slog igennem med et halvt hold egne spillere. Det er alt andet lige sværere at slå igennem i dag, end for 15 år siden, da holdet simpelthen er bedre..
At der ikke er voldsomt mange engelske/britiske spillere der slår igennem i United ved jeg ikke helt. Pt har vi Evans og flere andre, som vil kunne spille fast i de fleste Premier League klubber, men ikke i United da konkurrencen er så hård. At Rafael nu har gjort det fantastisk i et par kampe er da lækkert at se. Om man er fra Brasilien eller Salford er i det store hele lige meget. Men igen, det er fedt at se en lokal ung knægt slå igennem hos United. Men grundet forskellige regler ang ungdomsfodbolden i UK, er det bare svært pt. Hvilke andre topklubber i Premier League har succes med det for tiden.. Ingen. Nej, heller ikke Arsenal, her er det også franskmænd, spaniere osv. Sådan er livet blevet, pga globaliseringen og det frie marked. Noget der virkelig har udviklet sig de seneste år. Derfor så mange ungdomsspillere fra andre lande end lige UK..
ChristianR
07-08-2008, 16:42
Ja, det er rigtig nok. Men på en måde er ovennævnte vel ikke prangende, på trods af at det måske er et af de bedste eksempler i øjeblikket?
Puyol er jo ikke helt ny og kan vel med rimelighed sammenlignes med vores egne Scholes, Neville og Giggs. Valdes er jo ikke prangende, som KennyN nævner, så her har vi jo selv spillere som Fletcher og O'Shea. Lad os nu se med ham Bojan. Der bliver udråbt mange kommende kæmpestjerner på hans alder, som ikke viser sig at nå den absolutte top.
I mine øjne ligger Barca altså ikke langt over Uniteds niveau. Kan det tænkes de på en måde bare har været heldige? Vi går jo for tiden også og håber på vores "Bojan". En angriber fra egne rækker, der virkelig slår igennem.
Jeg tror bare, det er svært at gøre meget mere, end vi gør i øjeblikket. Jo, vi kan gøre som Arsenal og satse endnumere på at hente de bedste af de bedste unge talenter i en meget tidlig alder - Men det har jo indtil nu ikke båret frugt for dem.
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1041475.ece
Ja, nu bliver det da nok helt sikkert ikke Nigeria igen. Det var pænt som de takker for besøget.
Flax_Generous
08-08-2008, 18:34
Carrick, Nani og Neville kommer formentlig alle til at spille - Nani fra start. Det hjælper unægtelig lidt på vores offensive firepower.
Xavi og Puyol har været fremme i nogle år efterhånden. Ligesom Fletcher og O'Shea hos United
please please ikke sammenlign niveau. Det bliver sørgeligt.
Rasmus-K-J
08-08-2008, 19:27
please please ikke sammenlign niveau. Det bliver sørgeligt.
Ja sidder også selv og tænker på hvordan man kan sammenligne Xavi med Fletcher og Puyol med O'Shea! Puyol er en verdensklasse forsvarer og Xavi er en af de bedste midtbanespillere i verden. Og det er synd at sige Fletcher og O'Shea er det
United DK
08-08-2008, 20:17
Carrick, Nani og Neville kommer formentlig alle til at spille - Nani fra start. Det hjælper unægtelig lidt på vores offensive firepower.
Så startopstillingen på søndag mod Portsmouth kunne godt være:
VDS
Fletcher - Carrick - Scholes
Nani - Tevez - Giggs
Jeg håber dog på en 4-4-2, med Campbell i front sammen med Tevez, men jeg tvivler.
Ved nogen, hvordan det går med Hargreaves. Er han klar til sæsonstarten?
Ved nogen, hvordan det går med Hargreaves. Er han klar til sæsonstarten?
Ifølge Fergie, burde han være klar til truppen/bænken mod Portsmouth d. 25 August.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.