PDA

Se fuld version : Billet til FA-Cup

United-Allan33
10-05-2007, 19:05
Jeg er ved at planlægge en tur til kampen mod Chelsea næste lørdag.. Vi har fundet billet hos et firma der hedder Topticketsshop... Vi er lidt usikre på dem, så derfor vil jeg gerne hører om der er nogen der har kendskab til dem??

Boock
10-05-2007, 22:13
Topticketshop se ud til bare at være en portal. Du kan finde alt derinde på de links de har.

Jeg er sikker på at du ikke køber noget igennem topticketshop, men derimod bliver sendt videre til et eksternt link.

Du kan jo se på om prisen ser rimelig ud. Det plejer at give en meget god ide om hvilken slags firma det er,

Kan desværre ikke hjælpe meget mere da du ikke giver mig særlig mange oplysninger at arbejde med...

Casper
16-05-2007, 22:04
Har du købt den, United-Allan?

United-Allan33
17-05-2007, 09:18
Har du købt den, United-Allan?

Nej, hørte fra engelske fans at det var et usikkert firma, så jeg lod være..

Berlingo
04-06-2007, 16:17
Jeg købte 4 billetter til ****-Westham kampen gennem Topticketshop. De var dyre, meget dyre. To dage før kampen fik jeg en email om at Topticketshop desværre ikke kunne levere billetterne, og jeg ville få sendt pengene retur. Da var vi taget til Manchester. Siden har jeg skrevet flere emails uden svar, jeg har forsøgt at ringe til dem, de svarer ikke. Jeg er ved at tvivle på om jeg får mine penge tilbage. Hvad gør man ved den slags?

Casper
04-06-2007, 22:03
Ved det ikke rigtigt.... Men er ihvertfald en klar lektion i ikke at støtte sådan nogle børshajer :)

Damien
05-06-2007, 12:52
Jeg købte 4 billetter til ****-Westham kampen gennem Topticketshop. De var dyre, meget dyre. To dage før kampen fik jeg en email om at Topticketshop desværre ikke kunne levere billetterne, og jeg ville få sendt pengene retur. Da var vi taget til Manchester. Siden har jeg skrevet flere emails uden svar, jeg har forsøgt at ringe til dem, de svarer ikke. Jeg er ved at tvivle på om jeg får mine penge tilbage. Hvad gør man ved den slags?

Hvis du har en kvittering på billetterne kan du jo hive dem i retten...

Nicholaj
05-06-2007, 23:02
Har du betalt med kreditkort? I så fald mener jeg, at dit pengeinstitut skulle kunne hjælpe dig. Jeg har da efterhånden hørt flere historier om folk, der har købt ting over nettet, og efterfølgende fået pengene (eller en del af dem) refunderet, eftersom deres varer alligevel ikke er dukket op.

Har du betalt via Paypal skulle det også være muligt at få en del af pengene tilbage, men her tager Paypal sig pænt betalt for sin hjælp. Dog er lidt vel bedre end ingenting?

Men ja, som Casper skriver - dyre lærepenge...

Nicholaj
HHWATBB