Se fuld version : Kommentarer til nyheder
schousboe9
03-01-2011, 20:14
Det er de samme ord, bare på engelsk.
Jeg skal nok holde kæft, når den bliver bekræftet. Men ikke ét sekund før!
Christensen
03-01-2011, 20:18
Sampdoria have confirmed the signing of Federico Macheda on-loan from Manchester United for the rest of the season.
Den lyder nu meget bekræftet ;)
ChristianR
18-01-2011, 16:13
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12632
Hvad bygger den nyhed på? Jeg kan ikke se nogen kildehenvisninger bortset fra allersidste linje Lyon skulle ifølge The Daily Mail ikke ville sælge deres brasilianske guldfugl for mindre end 20 millioner engelske pund.
Men det iger jo ikke meget om resten...
Don Kafai
18-01-2011, 16:14
Jeg kan ikke se nogen kildehenvisninger bortset fra allersidste linje
Er det da heller ikke nok :D?
ChristianR
18-01-2011, 16:16
Er det da heller ikke nok :D?
Den sætninger siger som sagt ikke så meget om Manchester Uniteds interesse. Det er kun Oldtrafford.dk, der snakker om den - Vel at mærke uden at henvise til kilder ;)
Don Kafai
18-01-2011, 16:22
Den sætninger siger som sagt ikke så meget om Manchester Uniteds interesse. Det er kun Oldtrafford.dk, der snakker om den - Vel at mærke uden at henvise til kilder ;)
Vi er vel blevet så høje i hatten, at vi betragter os selv som en fantastisk kilde.
Dette er blot seneste eksempel på hvordan moderne fodbold har ødelagt sporten.
Så er jeg kommet United DK i forkøbet.
United DK
18-01-2011, 16:53
Vi er vel blevet så høje i hatten, at vi betragter os selv som en fantastisk kilde.
Dette er blot seneste eksempel på hvordan moderne fodbold har ødelagt sporten.
Så er jeg kommet United DK i forkøbet.
Lige i dette tilfælde synes jeg det er svært, at trække moderne fodbold-kortet. Der har alle dage været presse, der har for høje tanker om sig selv.
Donnichlas
18-01-2011, 17:48
Syntes det ville være vanvid at købe ham hvis der skulle være hold i rygterne.
Muligt han er god (Har ærligt talt ikke set specielt meget til ham) men fabio skal jo have chancen hvis evra endelig skulle smutte.
Af hvad det lyder til skulle fabio være mere talentfuld end sin bror, og hans bror. Hvis bare han kunne komme på samme niveau kunne vi have de 2 bedste backs i verden i fremtiden.
Håber bare det er dumme rygter, det ville nærmest knuse mit hjerte at en som fabio skulle søge væk fra klubben (Hvilket han ville gøre hvis de ikke var mulighed for fast spilletid inden for nogle år.)
Høhø, tænk hvordan hele fodboldverdenen ville se ud hvis bare 10% af Daily Mails transferrygter holdt stand. Det kunne nu være fedt hvis vi ikke begyndte at sætte spørgsmålstegn ved nøglespillere på så billig en baggrund, og ventede til lidt mere respekterede medier skrev om at Evra og andre var på vej væk. Det synes jeg ikke helt de fortjener, og slet ikke Evra når han altid har udtalt sig positivt om United - noget jeg ikke har set ændre sig over det sidste halve år.
Hvis pressen havde en bare lidt sikker kilde på at Evra skulle til Real Madrid/Barca, tror jeg iøvrigt også at der ville være mange flere skriverier fra andre aviser. Og så kan en scouting af Bastos iøvrigt betyde mange ting (hvis vi har scoutet ham). Hvem siger iøvrigt at det er ham på Lyons mandskab vi har scoutet.
Danielsen
22-01-2011, 12:58
Slettet
Danielsen
28-01-2011, 10:06
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12690
(...)Portos Rui Patricio er ifølge flere forskellige medier de fire målmænd øverst på Uniteds liste til at efterfølge van der Sar.
Rui Patricio skulle være blevet anbefalet af Carlos Queiroz, som tidligere var Fergusons højre hånd på Old Trafford.
Chelsea og Arsenal skulle dog også være interesserede, men United skulle stå stærkere da de to klubber har en samarbejdsaftale på plads. En aftale der tidligere har set både Ronaldo og Nani skifte til United.
Nu var det fra Sporting Lissabon, vi fik Ronaldo og Nani, og ikke Porto.
Jeg tror ikke vi har en samarbejdsaftale med Porto....
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12690
Nu var det fra Sporting Lissabon, vi fik Ronaldo og Nani, og ikke Porto.
Jeg tror ikke vi har en samarbejdsaftale med Porto....
Beklager. Patricio spiller jo for Sporting Lissabon, så det ville være lidt underligt hvis en aftale med Porto havde noget at sige. HAHA
Jeg har rettet det :)
Danielsen
28-01-2011, 10:11
Beklager. Patricio spiller jo for Sporting Lissabon, så det ville være lidt underligt hvis en aftale med Porto havde noget at sige. HAHA
Jeg har rettet det :)
Tænkte nok det var sådan noget ;)
schousboe9
11-02-2011, 10:08
Ikke en kommentar til nyheden (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12762) som sådan, men:
"Vi går ind til derbyet med selvtillid. Vores fokus er skiftet fra at gå ubesejret til at vinde ligaen, hvilket er det det handler om."
Vi har vel forhåbentlig ikke ligefrem haft fokus på at gå igennem ubesejret?
Tror ikke der er tale om et "fokus" som i at de startede sæsonen med det fokus, men at indstillingen er gået hen og blevet "yay, lad os da gå ubesejret igennem"
schousboe9
11-02-2011, 10:21
Tror ikke der er tale om et "fokus" som i at de startede sæsonen med det fokus, men at indstillingen er gået hen og blevet "yay, lad os da gå ubesejret igennem"
Ja, sådan forstod jeg det nu også, men stadigvæk. Et unødvendigt fokus, hvis du spørger mig. Et nederlag var altid på vej.
Vores data viser, at klubben tabte detailsalg fra 2009 til 2009 med omkring 10 procent.
Men dejlig læsning. Det virker. LUHG!
Manchester Uniteds gruppe ser således ud:
Godt nok er det en gruppe af spillere der er taget med til Marseille, men burde det ikke være noget i retningen af:
Manchester Uniteds trup ser således ud:
DavidMadsen
26-02-2011, 14:43
Vil I venligst holde jer til efternavne i nyheder med opstillinger? Det andet er meget "uoverskueligt", og der er ikke rigtigt plads til det, hvis man lige skal sende opstillingen til en kammerat på msn, facebook eller lignende - det er meget lettere bare at copy/paste fra siden.
I øvrigt burde der vel næsten stå Chicharito i stedet for Javier Hernandez, når I nu også vælger bare at skrive Nani.
Vil I venligst holde jer til efternavne i nyheder med opstillinger? Det andet er meget "uoverskueligt", og der er ikke rigtigt plads til det, hvis man lige skal sende opstillingen til en kammerat på msn, facebook eller lignende - det er meget lettere bare at copy/paste fra siden.
I øvrigt burde der vel næsten stå Chicharito i stedet for Javier Hernandez, når I nu også vælger bare at skrive Nani.
Nani hedder Nani. Chicharito hedder Javier Hernandez.
Svanen94
26-02-2011, 17:18
Nani hedder Luís Carlos Almeida da Cunha
ChristianR
28-02-2011, 13:54
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12861
Overskriften stemmer ikke helt overens med appetitvækkeren ;)
Det engelske fodboldforbund bekræfter mandag at Wayne Rooneys albue mod Wigan-spiller får konsekvenser.
DavidMadsen
03-03-2011, 22:19
Igen brokker jeg mig lidt over spillernavne... Bør man som United-skribent ikke enten kende spillernes navne eller i det mindste lige tjekke, hvis man er i tvivl? Den såkaldte "Johnny" hedder mig bekendt "Jonny Evans"... Eller... Han hedder Jonathan, men hans nickname er stadigvæk uden "h".
D'oh. Du skulle måske lige overveje at google "Nani".
Just sayin' - det er ikke for at være en fed nar, jeg går bare meget op i små detaljer, hvorfor jeg ofte flueknepper sådanne ting.
Don Kafai
03-03-2011, 22:38
Staver man det Ryan Giggz eller Edvin wan der Sar så har du da klart en pointe. Men om det er Jonny eller Johnny er en honest mistake, og ikke en der har en større betydning. Spørger du 1000 United-fans vil halvdelen nok stave det forkert, ligesom Cleverley/Cleverly også er en der volder problemer.
Hvad man har af forventninger til frivillige skribenter er dog en subjektiv vurdering.
Og til det med Nani, så skal han kaldes Nani. Han hedder godt nok Luís Carlos Almeida da Cunha, men når han er kendt som Nani så er det man skal bruge i nyheder.
Jeg erkender det nu med det samme, før jeg ender i breaking news på Ekstrabladet... Der gik overraskende lang tid før jeg fandt ud af, at Gibson hed Darron og ikke Darren til fornavn. Jeg blamer Fletcher for at have haft den inflydelse på mig.
DavidMadsen
04-03-2011, 06:20
Staver man det Ryan Giggz eller Edvin wan der Sar så har du da klart en pointe. Men om det er Jonny eller Johnny er en honest mistake, og ikke en der har en større betydning. Spørger du 1000 United-fans vil halvdelen nok stave det forkert, ligesom Cleverley/Cleverly også er en der volder problemer.
Hvad man har af forventninger til frivillige skribenter er dog en subjektiv vurdering.
Og til det med Nani, så skal han kaldes Nani. Han hedder godt nok Luís Carlos Almeida da Cunha, men når han er kendt som Nani så er det man skal bruge i nyheder.
Selvfølgelig. Jeg kender også folk der skriver enten Darren Gibson, Johnny Evans, Tom Cleverly og sågar Christiano Ronaldo. Men det var nu heller ikke en ordentlig sviner, det var mere for at gøre opmærksom på fejlen.
dannigizmo
04-03-2011, 10:20
Jeg erkender det nu med det samme, før jeg ender i breaking news på Ekstrabladet... Der gik overraskende lang tid før jeg fandt ud af, at Gibson hed Darron og ikke Darren til fornavn. Jeg blamer Fletcher for at have haft den inflydelse på mig.
Too late :(
http://img23.imageshack.us/img23/8264/93502325.png
Hahhahahahahaha :D Godt du lige censurerer min mor i baggrunden :D
Censureret? Hvem er så hende der trunten nederst i højre hjørne?
United DK
04-03-2011, 17:22
Det mest komiske er, at overskrifterne under billedet normalt er links til andre artikler om samme sag.
Thomas V: Jeg troede, han hed Darren
Internetforum i chok over dårlig fan
Amok på sexarbejdere: I er fissehuller
Staten ud af vores trusser: Det er vores egne kusser
Casper: Det er min søster.
Vil lige notere at dagens nyhed om Ferguson's karantæne er ukorrekt. Der står intet i Oldtrafford.dk's artikel om at han faktuelt modtager 3spilledages karantæne for hans udtalelser om Martin Atkinson og hans manglende brug af fløjten samt at de 2 yderligere spilledageskarantæne er noget som FA's udvalg har valgt at forlænge grundet Ferguson's udtalelser i 2009.
Det er måske at fluekneppe en smule, men skal man tage en artikel fra et andet nyhedssite, skal man i det mindste gøre det korrekt.
"Furthermore the commission invoked a two-match suspended touchline ban, relating to a previous charge of improper conduct in relation to media comments made in October 2009."
Need I say more?
Det engelske fodboldforbund kritiserer offentligt Manchester Uniteds efter den hårde dom mod den skotske manager.
Manchester Uniteds hvad? :p
United DK
23-03-2011, 20:16
Manchester Uniteds hvad? :p
Manager.
Manager.Oh really? Thank you Captain Obvious!
United DK
23-03-2011, 20:28
Oh really? Thank you Captain Obvious!
That was so little.
I en ny meningsmåling i England indtager Manchester United førstepladsen. Over mest forhadte firmaer.
Er det punktum ikke lidt malplaceret? :)
Not arrogant. Just better.
dannigizmo
28-03-2011, 14:27
Jeg tror, tanken er at konstatere, at United ligger nummer et på en ny liste. Denne gang over mest forhadte firmaer.
See what I did there?
Jeg tror, tanken er at konstatere, at United ligger nummer et på en ny liste. Denne gang over mest forhadte firmaer.
See what I did there?
Det var også bare et spørgsmål. Personligt havde jeg ikke skrevet sådan, men jeg er jo heller ikke en fremragende skribent/journalist :)
See what I did there?
Ja, lavede en forkert sætning. Man kan ikke lave ophold i teksten på den måde.
Jeg kan se hvad du PRØVEDE at gøre :P
schousboe9
28-03-2011, 15:31
Ja, lavede en forkert sætning. Man kan ikke lave ophold i teksten på den måde.
Joeh, måske skulle sætningen bare ha' været I en ny meningsmåling i England indtager Manchester United førstepladsen - over mest forhadte firmaer, men så er vi vel henne i småtingsafdelingen (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2407)?
(;))
ChristianR
28-03-2011, 19:55
Hvor stammer det rygte, som I vægter som useriøst, fra?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13056
Der er ikke angivet nogen kilde.
Kan man i øvrigt på uddybet eller få henvist en kilde, der bekræfter delen med:
Rygtets troværdighed er nok ikke særlig høj, fordi Manchester United har en indkøbspolitik, der betyder, at nyindkøbte spillere skal være under 25 år. Derudover gør tredoblingen van der Vaarts pris på et år også rygtet usandsynligt.
Mig bekendt har Gill udtalt, at man fremover ikke vil betale flere hundrede millioner kr. for spillere over en vis alder. Jeg har dog aldrig læst, at United skulle have en politik med konsekvent ikke at købe spillere på over 25 år, og jeg tillader mig at tvivle meget på, at der eksisterer en sådan politik, før jeg ser noget helt konkret.
What's up with all those transfer rumours?
Kildekritik ffs, hvis jeg ikke kan stole 100 pct på OT.dk så jeg ved simpelthen ikke hvem jeg kan stole på længere ;)
der er en masse forskellige der rapporterer rygtet omkring van der Vaart.
The Guardian er en af dem, men de har ikke nogen kilde, til gengæld er der andre som har, et ikke før hørt om website, som kilde.
Det er et rygte og jeg har derfor også beskrevet det som værende utroværdigt. Beklager hvis jeg ikke gjorde det klart nok i nyheden.
mht. indkøbs politiken;
Manchester United have made a long-term decision not to sign any players aged 26 or above for large transfer fees because of new financial stipulations that have been put in place at Old Trafford to shape the club's recruitment policy. Dimitar Berbatov, who was 27 when he signed from Tottenham Hotspur last September, has been described as the "last of his kind"
Kilde: http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/17/manchester-united-transfer-policy
ChristianR
29-03-2011, 05:54
mht. indkøbs politiken;
Manchester United have made a long-term decision not to sign any players aged 26 or above for large transfer fees because of new financial stipulations that have been put in place at Old Trafford to shape the club's recruitment policy. Dimitar Berbatov, who was 27 when he signed from Tottenham Hotspur last September, has been described as the "last of his kind"
Kilde: http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/17/manchester-united-transfer-policy
Ok. Så bortset fra, at The Guardian i artiklen ikke henviser til nogen officielle udtalelser, så er det altså meget dyre spillere over 26 år, man ikke længere vil købe. Der er altså ikke nogen regel med, at man decideret vil holde sig fra spillere over 25 år.
Det ville da også være en dum regel, hvorimod man kan se en smule fornuft i den anden.
EDIT: Selvfølgelig gjorde du klart, at rygtet ikke var videre troværdigt. Jeg ville bare stikke til, at man kunne skrive noget, man ikke mener er troværdigt helt uden kildebenævnelse.
Personligt så jeg gerne, at I var en smule mere kildekrittiske og ikke bare kastede samtlige tilfældige rygter, der er mulige at støve op på internettet, afsted.
Det synes jeg tidligere, I har været rigtig gode til. Det er selvfølgelig ikke mig, der skal bestemme det, men jeg synes da lige, I skulle have mine 2 cents.
Ok. Så bortset fra, at The Guardian i artiklen ikke henviser til nogen officielle udtalelser, så er det altså meget dyre spillere over 26 år, man ikke længere vil købe. Der er altså ikke nogen regel med, at man decideret vil holde sig fra spillere over 25 år.
Det ville da også være en dum regel, hvorimod man kan se en smule fornuft i den anden.
EDIT: Selvfølgelig gjorde du klart, at rygtet ikke var videre troværdigt. Jeg ville bare stikke til, at man kunne skrive noget, man ikke mener er troværdigt helt uden kildebenævnelse.
Personligt så jeg gerne, at I var en smule mere kildekrittiske og ikke bare kastede samtlige tilfældige rygter, der er mulige at støve op på internettet, afsted.
Det synes jeg tidligere, I har været rigtig gode til. Det er selvfølgelig ikke mig, der skal bestemme det, men jeg synes da lige, I skulle have mine 2 cents.
Konstruktiv kritik er altid velkomment. jeg har taget det til mig :)
schousboe9
30-03-2011, 14:17
Da der blot var tale om en venskabskamp, kan Sunderland-lejesvenden fortsat nå at skifte over i Ghanas lejr, da han skal repræsentere England i en tællende kamp for at blive spærret.
Er det helt korrekt? Capello har afvist, at han kun tog ham med for at låse ham, og Welbeck siger selv, at han holder af begge lande, men jo ikke kan spille for begge to og gøre alle glade.
Og det er vel også en 'gældende kamp'? Den tæller jo i regnskabet over antal spillede landskampe for spilleren, så den tæller vel også som en rigtig landskamp?
Jeg aner det ikke, jeg spørger. :)
United DK
30-03-2011, 14:56
Jeg kan ikke helt finde ud af de der regler. Engang kunne du i princippet stille op for hvilket som helst land, også selvom du havde spillet for et andet land før (Puskas spillede først for Ungarn, men blev senere spansk statsborger, og stillede op for Spanien). Så blev det ændret til, at hvis bare du havde spillet for et land på U-niveau, så var du bundet til det land. Nu skal du så åbenbart først spille for et land i en betydende kamp på A-niveau, før du er bundet til det land.
Danielsen
30-03-2011, 15:46
Er det helt korrekt? Capello har afvist, at han kun tog ham med for at låse ham, og Welbeck siger selv, at han holder af begge lande, men jo ikke kan spille for begge to og gøre alle glade.
Og det er vel også en 'gældende kamp'? Den tæller jo i regnskabet over antal spillede landskampe for spilleren, så den tæller vel også som en rigtig landskamp?
Jeg aner det ikke, jeg spørger. :)
Han er åbenbart IKKE låst. Det sker først, når han har spillet en "rigtig" kamp. Altså en der ikke er en venskabskamp :)
http://www.bold.dk/nyt/England-debutant-Bittersoed-oplevelse
Trods sin ene notering for England kan Welbeck stadig skifte landshold. Han er således først spærret, hvis han spiller en tællende kamp for et af landene.
schousboe9
30-03-2011, 15:53
Han er åbenbart IKKE låst. Det sker først, når han har spillet en "rigtig" kamp. Altså en der ikke er en venskabskamp :)
http://www.bold.dk/nyt/England-debutant-Bittersoed-oplevelse
Jeps, jeg har også selv lige nærlæst en af de engelske nyheder (http://www.teamtalk.com/manchester-united/6842323/Fabio-defends-Welbeck-selection), og her står ganske rigtigt:
In itself, it will not prevent him playing for Ghana as Tuesday's encounter was a friendly.
Never mind, then. :)
Kommentar til 'Rio trænede, ingen Rooney'
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13089
Da der ifølge UEFA skal være 15 min hvor kameraer må filme træningen, var det kun hvad man så.. Efter de 15 min var gået, stødte Rooney til træningen og trænede med de andre...
dannigizmo
05-04-2011, 13:00
Har du en kilde? Ikke fordi jeg tvivler på dig, men fordi jeg vil skrive det med i nyheden.
På twitter: http://twitter.com/#!/DTguardian
'Confirmed that Rooney was simply waiting for cameras to leave before joining other #mufc players for training'
dannigizmo
05-04-2011, 13:07
Det er modtaget, og jeg skriver det ind med det samme. Tak for tippet :)
PatriceEvra3
13-04-2011, 16:08
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13135
Det er noget nær det dummeste jeg nogensinde har læst..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13135
Det er noget nær det dummeste jeg nogensinde har læst..
Når man har vundet turneringen så mange gange som Chelsea kan jeg da godt forstå man hellere vil vente med at vinde turneringen til finalen bliver spillet et specielt sted hvor alle drømmer om at spille - der er jo ingen der gider at spille på Wembley :D
Bitter Blues! :)
United DK
13-04-2011, 17:22
Det var måske derfor de ikke vandt i Moskva? Det er jo ikke en videre eksotisk by, og næste års finale gider de heller ikke, for det er bare i München, herre gud.
Nej, når der skal spilles finale på Gran Canaria, så skal de nok være der!
Det var måske derfor de ikke vandt i Moskva? Det er jo ikke en videre eksotisk by, og næste års finale gider de heller ikke, for det er bare i München, herre gud.
Jordens dårligste argument. Tvivler på Roman deler mening.
Elrantiri
13-04-2011, 19:02
Mon ikke Roman gerne have set dem vinde på hjemmebanen i Rusland?
Men ud over det har de jo ret, det er jo altid stadionet man husker, selve pokalen, æren og pengene er jo ligegyldig...
United DK
17-04-2011, 20:47
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13153
Han hedder nu altså Dalglish. L'et er stumt. ;)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13153
Han hedder nu altså Dalglish. L'et er stumt. ;)
Troede da at L'et (både det første og det andet) skulle udtales? Omend man næsten ikke kan høre det første L, men det er der :)
United DK
17-04-2011, 20:55
Troede da at L'et (både det første og det andet) skulle udtales? Omend man næsten ikke kan høre det første L, men det er der :)
Jeg tror nu det udtales Ducklish, hvilket er grunden til at mange glemmer det første L. Det sidste L er der til gængæld ingen tvivl om skal udtales.
Jeg tror nu det udtales Ducklish, hvilket er grunden til at mange glemmer det første L. Det sidste L er der til gængæld ingen tvivl om skal udtales.
http://www.youtube.com/watch?v=Dxw_XTnZ1RY&feature=player_detailpage#t=6s
Ducklish eller Dalglish. Den lader vi stå :D
Sorry for at poste den video!
Don Kafai
17-04-2011, 21:56
cunts :(
Sådanne indlæg accepteres ikke på forummet. 2 kampes karantæne.
Læs venligst forummets regelsæt igennem inden du poster.
Den kære leder har talt :(
United DK
17-04-2011, 22:00
Politistat!!!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13155
"Med otte kampe tilbage i Premier League har United fem point ned til Arsenal og otte ned til Chelsea. De skal møde begge titelkandidater hhv. ude og hjemme, før de definitivt kan kalde sig Premier League-mestre for rekordgivende 19. gang."
Har vi ikke 6 point ned til Arsenal? :D
"Med otte kampe tilbage i Premier League har United fem point ned til Arsenal og otte ned til Chelsea. De skal møde begge titelkandidater hhv. ude og hjemme, før de definitivt kan kalde sig Premier League-mestre for rekordgivende 19. gang."
Jo nøgle tallet her er 6 - vi har 6 kampe tilbage, ikke 8, og 6 point ned til Arsenal.
Jo nøgle tallet her er 6 - vi har 6 kampe tilbage, ikke 8, og 6 point ned til Arsenal.
Årha ... Jo , I har ret. Er ændret.
Danielsen
19-04-2011, 11:19
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13161
Arh....at sparke hul i en væg, er vel ikke at smadre omklædningsrummet?.... :)
Don Kafai
19-04-2011, 13:38
Arrr, Danielsen, for nogle er det altså skrappe sager:
Turns out it was a 3 inch hole that will cost about £50 to fixVi må nok glemme alt om De Gea, Sneijder og Pastore efter sådan en erstatningssag :)
United DK
19-04-2011, 13:46
Vi må nok glemme alt om De Gea, Sneijder og Pastore efter sådan en erstatningssag :)
Du skal tænke på, at de £50 kommer til at mangle i lønforhandlingerne. Det kan altså være tungen på vægtskålen.
Danielsen
20-04-2011, 12:13
Vi må nok glemme alt om De Gea, Sneijder og Pastore efter sådan en erstatningssag :)
Ja føj for den! Så røg Fergie transfer penge! :(
Glory Man United
11-05-2011, 06:48
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13284
"I 1999 kunne United også blive mester på Ewood Park i næstsidste spillerunde, men United missede dengang chancen for en tidlig afgørelse."
Det er nææææsten rigtigt ;). Med en sejr, ville vi være 3 points foran Arsenal inden sidste spillerunde. Dvs at vi stadigvæk behøvede uafgjort i den sidste kamp mod Spurs. Vi spillede iøvrigt 0-0 på Etwood Park, hvilket betød, at Blackburn (med Brian Kidd som manager) rykkede ud.
schousboe9
19-05-2011, 17:27
Hernandez blev stemt ind som årets spiller hos fansene. Han er den første siden Gabriel Heinze i 2005, som snupper den pris efter kun en sæson i klubben.
Hm... Hvor meget skal man lægge i det? :(
Glory Man United
23-05-2011, 12:56
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13320
"Arrangementet henvender sig til United-fans, men fc barcelona fans er også velkomne"
Er det fordi man ikke må udelukke dem? Eller fordi de vitterligt er velkomne :)?
barcelona fans er også velkomne. Det står bare skrevet sådan, fordi det bliver arrangeret af United-fans for United-fans.
Økonomisk set, så arrangementet jo heller ikke løbe rundt hvis der kun kommer united-fans. Så mange er vi trods alt ikke i dk :(
Don Kafai
23-05-2011, 13:27
Økonomisk set, så arrangementet jo heller ikke løbe rundt hvis der kun kommer united-fans. Så mange er vi trods alt ikke i dk :(
Men hvis der bliver drukket som der plejer på Grisen, så tror jeg da nok det skal køre rundt :D.
schousboe9
15-06-2011, 22:21
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13505
"Fortællingen om Bébé startede som lidt af et eventyr, da United sidste år ud af ingenting hentede den tidligere hjemløse offensivspiller for flere millioner pund i Vitoria de Guimarares."
Kan vi ikke lige slå fast, at han aldrig har været hjemløs? :)
Han boede på et hjem fra han var 7-8 år og har ved en fodboldturnering repræsenteret den organisation, der arrangerer VM for hjemløse. Blev der sagt! (http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=224065&postcount=360) :p
ChristianR
15-06-2011, 22:23
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13505
Kan vi ikke lige slå fast, at han aldrig har været hjemløs? :)
Han boede på et hjem fra han var 7-8 år og har ved en fodboldturnering repræsenteret den organisation, der arrangerer VM for hjemløse. Blev der sagt! (http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=224065&postcount=360) :p
Det er jo en latterligt dårlig historie. I min bog har han stadig været hjemløs indtil den dag, han skrev under med United.
EDIT: At bevise det ved at henvise til et link, der viser postulatet i ens eget indlæg er vel lidt fesent :D
schousboe9
15-06-2011, 22:36
Det er jo en latterligt dårlig historie. I min bog har han stadig været hjemløs indtil den dag, han skrev under med United.
Jo jo, men jeg synes, det er ærgeligt, når et United-site er med til at misinformere. Det må bold og opkast gøre i deres fritid (læs: arbejdstid).
EDIT: At bevise det ved at henvise til et link, der viser postulatet i ens eget indlæg er vel lidt fesent :D
Jeg kunne ikke finde det interview, hvor han selv siger det, men jeg havde lige læst det, da jeg irettesatte dig i sin tid, så det må være gangbar valuta foreløbig! :D
Men jo, lidt. Derfor: :p
nielzon21
23-06-2011, 11:49
http://www.sportenkort.dk/nyhed/128962/fodbold/megab%f8de+til+wolfsburgs+diego
"...Wolfsburg menes at være parate til at sælge brasilianeren for 75 millioner euro - et år efter at de købte ham i Juventus for 112..."
Plus/minus et par millioner Euro, så tror jeg den er der :)
schousboe9
23-06-2011, 12:04
Det er da syg underpris, når de tilsyneladende gav 112 mio. euro for ham året før! :D
edit: Men nu er nyheden jo ikke fra OT.dk?
Danielsen
09-07-2011, 14:51
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13596
I forsvaret har Uniteds indkøb i Blackburn Rovers Phil Jones fået Wes Browns tidligere nummer 4 efter at Brown er solgt til Sunderland.
Spillede Wes Brown ikke med nummer 6?? Det er Hargreaves der har/havde nummer 4 :)
Danielsen
09-07-2011, 14:57
Undskyld. :(
Bare i orden, min ven :)
Svanen94
09-07-2011, 15:13
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13596
Tilgengæld skal det nævnes at Lindegaard tidligere har udtrykt sin fulde tilfredshed med sit nuværende nummer 13 på ryggen.
Spiller Lindegaard ikke i nummer 34, og Park i nummer 13? ;)
United DK
09-07-2011, 15:16
Mon ikke Lindegaard får nr. 22 i sidste ende? Alt over 29 bør være ungdomsspillere, eller fjolser som Tevez.
alt går galt! jeg har også sendt arsenal til usa istedet for asien på face
Svanen94
09-07-2011, 16:52
alt går galt! jeg har også sendt arsenal til usa istedet for asien på face
Jonglør bliver du nok aldrig.
DavidMadsen
09-07-2011, 19:44
Nummer fire til Phil Jones, nummer ét til de Gea og nummer 18 til Young. De to første er logiske nok... Men nummer 18 til Young?! Den havde jeg ikke set komme.
Ulrik Vida Vinther
19-07-2011, 15:11
Jeg bliver simpelthen nødt til at opponere mod, at OT.dk bringer nyheder, som stammer fra Caugtoffside.com. Det drejer sig om nedenstående artikel, der omhandler Christian Eriksen som mulig "afløser" for Scholes:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13647
Caughtoffside bringer hver uge utallige nyheder, absolut uden belæg, citater og det mindste grundlag. Jeg vil opfordre OT.dk til at stoppe med at referere fra denne side.
MOHoegsted
19-07-2011, 15:27
Jeg bliver simpelthen nødt til at opponere mod, at OT.dk bringer nyheder, som stammer fra Caugtoffside.com. Det drejer sig om nedenstående artikel, der omhandler Christian Eriksen som mulig "afløser" for Scholes:
Caughtoffside bringer hver uge utallige nyheder, absolut uden belæg, citater og det mindste grundlag. Jeg vil opfordre OT.dk til at stoppe med at referere fra denne side.
Helt enig..
Det også en herinde fra der skrev det i tråden "Ny Midtbanespiller", så det må også være en opfordring til OT.dks brugere.
+1.
Mere tekst
schousboe9
31-07-2011, 13:06
Jeg vil lige kommentere på den seneste nyhed om Gill/Glazer (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13715). Normalt er det meget velskrevne og seriøse nyheder, der pryder forsiden af OT.dk, men denne historie bærer alt for meget præg af subjektive holdninger. F.eks.:
- Der skrives, at vi blev påført en gæld på over 7 mia. Korrekt, men det nævnes ikke, at denne nu er 4, hvilket er ret væsentligt. Sikkert, fordi det er et dårligt argument for anti-Glazers.
- Billetpriserne er steget, også rigtigt. Men man kan godt sammenligne billetpriserne klubberne imellem, og selvom det måske er lidt rigeligt at kalde det inflation, må man også samtidig erkende, at priserne ikke er ligeså høje som for tilsvarende produkter (som må være fællesbetegnelsen i sammenligningen).
- Vi har "kun" brugt £2,5 mio i snit siden overtagelsen. Det er sikkert rigtig nok, men hvornår er det også blevet Uniteds stil, at handle voldsomt ind over en længere årrække? Og er det ikke gået ganske udmærket alligevel? Man skal også huske på, at det snit trækkes gevaldigt ned af Ronaldo-salget.
- Tilføjelsen "(????, red.)" er alt for useriøs i mine øjne. Det klæder hverken skribent eller hjemmesiden at være så subjektiv i nyhederne, og jeg vil i øvrigt ikke som United-fan påduttes en holdning, som jeg synes, man bliver af denne nyhed.
Jeg er mod Glazer, forstå mig ret (dog af andre årsager), men jeg kan samtidig også godt se, at de foreløbig ikke har gjort klubben noget ondt i den forstand, og jeg forventer heller ikke, at det er deres hensigter. Uanset holdning bør nyhederne ikke bærer en sådan grad af subjektivitet, hvis man vil tages seriøst som objektivt nyhedssite.
edit: Blot lidt input. Personligt er jeg ellers meget tilfreds med siden som helhed og arbejdet bag.
fair kritik og jeg tænkte nok at der ville komme noget.
Gælden er ikke 7 mia. kroner mere nej og dens størrelse har svinget ret mange gange. Vi fik dog en gæld af den størrelse tilbage i 2005 og derfor skriver jeg "påførte". At gælden er mindre nu gør ikke den store forskel for mig og gør det heller ikke i forhold til hvordan Glazer har udnyttet klubben og fansene.
Billetpris-argumentet er vi på sin vis enig i. Det ændrer dog ikke på det der står i artiklen og ændrer heller ikke på at motivationen bag stigningerne er Glazer og ikke Manchester United-interesser.
Transferforbruget er vi også enig, men ændrer ikke ved faktum.Spørgsmålet man kan stille sig her er hvor Ronaldo-pengene er gået hen? Et af de største problemer ved Glazer er at vi fans intet ved. De vil jo ikke snakke.
Jeg sletter ???. Det var nok sat lidt provokerende ind ;)
Det skal dog siges - og det er ret vigtigt i forhold til vores rolle som uofficiel fanside - at vi er fans og vi skal også kunne være kritiske. Vil dog medgive at det i dette tilfælde nok skal gøres gennem en blog fx. Det kan være det kommer, når jeg får tid :)
Kristian Jensen
31-07-2011, 13:27
Jeg vil lige kommentere på den seneste nyhed om Gill/Glazer (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13715). Normalt er det meget velskrevne og seriøse nyheder, der pryder forsiden af OT.dk, men denne historie bærer alt for meget præg af subjektive holdninger. F.eks.:
- Der skrives, at vi blev påført en gæld på over 7 mia. Korrekt, men det nævnes ikke, at denne nu er 4, hvilket er ret væsentligt. Sikkert, fordi det er et dårligt argument for anti-Glazers.
- Billetpriserne er steget, også rigtigt. Men man kan godt sammenligne billetpriserne klubberne imellem, og selvom det måske er lidt rigeligt at kalde det inflation, må man også samtidig erkende, at priserne ikke er ligeså høje som for tilsvarende produkter (som må være fællesbetegnelsen i sammenligningen).
- Vi har "kun" brugt £2,5 mio i snit siden overtagelsen. Det er sikkert rigtig nok, men hvornår er det også blevet Uniteds stil, at handle voldsomt ind over en længere årrække? Og er det ikke gået ganske udmærket alligevel? Man skal også huske på, at det snit trækkes gevaldigt ned af Ronaldo-salget.
- Tilføjelsen "(????, red.)" er alt for useriøs i mine øjne. Det klæder hverken skribent eller hjemmesiden at være så subjektiv i nyhederne, og jeg vil i øvrigt ikke som United-fan påduttes en holdning, som jeg synes, man bliver af denne nyhed.
Jeg er mod Glazer, forstå mig ret (dog af andre årsager), men jeg kan samtidig også godt se, at de foreløbig ikke har gjort klubben noget ondt i den forstand, og jeg forventer heller ikke, at det er deres hensigter. Uanset holdning bør nyhederne ikke bærer en sådan grad af subjektivitet, hvis man vil tages seriøst som objektivt nyhedssite.
edit: Blot lidt input. Personligt er jeg ellers meget tilfreds med siden som helhed og arbejdet bag.
Jeg vil blot erklære mig enig i Schousboe9s kommentar. Jeg tænkte mange af de samme ting, da jeg læste nyheden.
I går blev Tottenham besejret på Old Trafford, og det var ikke første gang i den nye sæson, 'Spurvene' måtte se sig slået.
Øhhh, Spurs har altså intet med spurve at gøre. Spurv på engelsk hedder en sparrow. Spurs betyder sporer som er den lille bagudvendte knogle på et fugleben f.eks som på den hanekylling som er i Tottenhams logo.
I går blev Tottenham besejret på Old Trafford, og det var ikke første gang i den nye sæson, 'Spurvene' måtte se sig slået.
Øhhh, Spurs har altså intet med spurve at gøre. Spurv på engelsk hedder en sparrow. Spurs betyder sporer som er den lille bagudvendte knogle på et fugleben f.eks som på den hanekylling som er i Tottenhams logo.
Sikker på det ikk er en form for britisk-engelsk slang?
dannigizmo
23-08-2011, 20:39
Det er en tanketorsk kombineret med, at jeg for nylig snakkede med en Tottenham-"fan" (og det må jeg hellere sætte i anførelsestegn), der konsekvent kaldte dem spurvene. Det er rettet :)
Det er en tanketorsk kombineret med, at jeg for nylig snakkede med en Tottenham-"fan" (og det må jeg hellere sætte i anførelsestegn), der konsekvent kaldte dem spurvene. Det er rettet :)
He-he Det bare ok. Men så er der jo 2 ting du kan drille din Tottenham fan med efter deres nederlag i går. Det er dog ikke første gang Spurs bliver fordansket til "spurvene". Faktisk ikke så længe siden jeg hørte det i sporten på DR1 så...:)
Er i gale, nogle af de links til travel2football i giver i hver artikel er virkelig lamme! Haha, nyeste med De Gea artiklen omkring Old Trafford: 'Vil du over og se hvad De Gea snakker om?' - Ej haha, de er virkelig platte af og til! ;)
Glory Man United
03-09-2011, 12:03
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13945
Hvilken avis/medie har bragt denne historie og hvornår? Undrer mig godt nok over, at Meulensteen ikke nævner Meireles
Don Kafai
03-09-2011, 12:10
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13945
Hvilken avis/medie har bragt denne historie og hvornår? Undrer mig godt nok over, at Meulensteen ikke nævner Meireles
http://www.skysports.com/story/0,,11667_7146993,00.html
Glory Man United
03-09-2011, 12:15
http://www.skysports.com/story/0,,11667_7146993,00.html
Thanks. Er altså uenig med hollænderen, men han er jo også bare en fra vestegnen :titte:
Svanen94
07-09-2011, 18:54
david de gea fik en smule oprejsning, da han i 8-2-sejren over arsenal reddede robin van persies straffespark.
:lolol:
schousboe9
07-09-2011, 19:09
:lolol:
Hvis der havde stået, at han fik rejsning kunne jeg forstå, men det der er der vel intet galt med?
Svanen94
07-09-2011, 19:15
Hvis der havde stået, at han fik rejsning kunne jeg forstå, men det der er der vel intet galt med?
Nej nej. jeg er bare 17 år (y)
schousboe9
07-09-2011, 19:24
Nej nej. jeg er bare 17 år (y)
Tænkte nok det bare var sådan noget. ;) 10hi-f9z
United sender støtte til Rusland
"Udover Manchester United og Lokomotiv Yaroslavl, har blandt andre Torini og danske KB ligeledes været ude for at miste spillere i tragiske flyulykker."
Det var ikke et hold fra KB (3 var dog fra KB) der forulykkede, med et sammensat hold der skulle spille en træningskamp i Herning.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2559
United sender støtte til Rusland
"Udover Manchester United og Lokomotiv Yaroslavl, har blandt andre Torini og danske KB ligeledes været ude for at miste spillere i tragiske flyulykker."
Det var ikke et hold fra KB (3 var dog fra KB) der forulykkede, med et sammensat hold der skulle spille en træningskamp i Herning.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2559
Ja de har mistet spillere. Der står intet om et helt hold, blot de også har mistet spillere på denne tragiske facon.
MagnusChristiansen
18-09-2011, 07:07
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14029
Nå, nu skal vi åbenbart have penge fra Qatar.. Selv er jeg så dårlig til hele det dér økonomispil, så jeg vil ikke sige hvad det kan betyde..
Men er nogen der kan fortælle retarden om det er godt eller dårligt?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14029
Nå, nu skal vi åbenbart have penge fra Qatar.. Selv er jeg så dårlig til hele det dér økonomispil, så jeg vil ikke sige hvad det kan betyde..
Men er nogen der kan fortælle retarden om det er godt eller dårligt?
Jeg mener det bliver diskuteret i Glazers tråden :)
Jurgensen
17-10-2011, 07:25
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14255
Jeg var i foråret til foredrag med Casper Stylsvig (sponsor chef ) i United.
Der sagde han at de aldrig ville skrive kontrakt med et "lav pris" selskab, da de ikke mente at United skulle samarbjede med dem. De mente ikke det passede med United's øvrige store sponsore, som alle var lidt mere exclusive.
ja, der mangler synergieffekter mellem de to selskaber.
Tror det er en ryanair fabrikeret artikel, men samtidig så skal man huske at United har været ret desperate på deres jagt på sponsorer (bl.a. sender de brandet merchandise ud til selv mellemstore virksomheder m.v.) og så har de indtil 2009 samarbejdet med Air Asia, som er Asiens svar på Ryanair
schousboe9
28-11-2011, 12:52
Jones må have været sikker på at der var straffespark siden han med det samme tildelte dette og det havde han fuldstændig ret i," skriver Graham Poll i mandagens Daily Mail.
Hjørnespark, ikke? :)
Sebastian1993
29-11-2011, 18:27
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14576
Rigtig godt skrevet... Ikke overraskende havde Sir Alex Ferguson en klar mening om den dom efter kampen, og det engelske fodboldforbund plejer gerne straffe den iltre skotte for sådanne udtalelser, men af uforklarlige årsager er en straf udeblevet denne gang.
Rigtig godt skrevet... Ikke overraskende havde Sir Alex Ferguson en klar mening om den dom efter kampen, og det engelske fodboldforbund plejer gerne straffe den iltre skotte for sådanne udtalelser, men af uforklarlige årsager er en straf udeblevet denne gang.
Hvorfor er det fremhævet?
Jeg er lidt i tvivl om hvad du gerne vil påpege..?
ChristianR
29-11-2011, 19:11
Jeg er lidt i tvivl om hvad du gerne vil påpege..?
Han roser vel bare oldtrafford.dk for en lille implicit, spydig bemærkning i forhold til FA's sædvanlige måde at gøre tingene på.
ChristianR
30-11-2011, 18:28
Fra nyheden om Pogba og Viera:
Fra januar må den unge franskmand snakke kontrakt med alle andre klubber.
Der har været lidt forvirring om længden og udløb af Pogbas kontrakt. Er ovenstående bekræftet? Altså at han HAR kontraktudløb til sommer?
I så fald er det da alarmerende.
EDIT: Jeg kan så se, at det bliver diskuteret i en anden tråd. Men spørgsmålet til skribenten står nu ved magt :)
Fra nyheden om Pogba og Viera:
Der har været lidt forvirring om længden og udløb af Pogbas kontrakt. Er ovenstående bekræftet? Altså at han HAR kontraktudløb til sommer?
I så fald er det da alarmerende.
EDIT: Jeg kan så se, at det bliver diskuteret i en anden tråd. Men spørgsmålet til skribenten står nu ved magt :)
ot.dk videregiver et rygte fra The Independant. Et rygte uden nogen som helst substans.
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/manchester-city-lie-in-wait-as-paul-pogba-stalls-on-new-united-deal-6269696.html
Ingen citater eller noget. Synes ot.dk holder et okay niveau, men i dette tilfælde bliver der sunket til et indkast.dk niveau. Der bliver bare videregivet nogle rygter.
schousboe9
08-12-2011, 11:04
Samtidig kan det nævnes at Den Glade Gris netop har forlænget deres 50% bar til også at gælde torsdage, hvilket United-fans nu desværre vil kunne nyde godt af med deltagelsen i Europa League.
Haha! :D Der er vel ikke én eneste United-fan, der møder op for at se f***ing Europa League? I så fald god fornøjelse. Vi skal ud af den turnering hurtigst muligt.
Glory Man United
08-12-2011, 11:24
Vi skal ud af den turnering hurtigst muligt.
...eller skal vi nu også det? Jeg blev faktisk lidt harm over Redknapps udtalelser omkring turneringen. Midt i skuffelsen synes jeg da, det er en OK turnering at få de næstbedste spillere (Fabio, Rafael, Evans, Park, Berbatov og Owen i kamp) og de unge (Fryers, Pogba, Morrison og Macheda) i gang. Derudover er der spillere, der kæmper med skader og skal tilbage (Anderson, Cleverley...).
schousboe9
08-12-2011, 12:00
...eller skal vi nu også det? Jeg blev faktisk lidt harm over Redknapps udtalelser omkring turneringen. Midt i skuffelsen synes jeg da, det er en OK turnering at få de næstbedste spillere (Fabio, Rafael, Evans, Park, Berbatov og Owen i kamp) og de unge (Fryers, Pogba, Morrison og Macheda) i gang. Derudover er der spillere, der kæmper med skader og skal tilbage (Anderson, Cleverley...).
Ja, forkert ordvalg. Mellem linjerne var det egentlig også det, jeg mente; den skal kun bruges til periferispillerne og de unge, og ikke en skid andet, hvilket jeg så ikke regner med bringer os så forfærdelig langt...
Vi skal i hvert fald under ingen omstændigheder sætte PL-point til pga. en eller anden ligegyldig udekamp i Moldova eller Novosibirsk eller hvor fanden vi nu ender. Den turnering stinker af middelmådighed.
Glory Man United
08-12-2011, 13:47
Vi skal i hvert fald under ingen omstændigheder sætte PL-point til pga. en eller anden ligegyldig udekamp i Moldova eller Novosibirsk eller hvor fanden vi nu ender. Den turnering stinker af middelmådighed.
Så skal vi da også spare Skotten og lade Scholes styre holdet, hvis vi trækker et møghold i østeuropa :lolol:
MathiasL
17-12-2011, 12:53
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14712
Det håber jeg virkelig ikke sker!!
manutdman
17-12-2011, 13:01
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14712
Det håber jeg virkelig ikke sker!!
håber du IKKE det sker?
MathiasL
17-12-2011, 13:14
håber du IKKE det sker?
Vi er røget ud på fair vis. Jeg ville synes det er forkert, hvis vi ryger ind i turneringen igen, fordi det scweiziske forbund ikke disciplinerer FC Sion..
manutdman
17-12-2011, 13:18
Vi er røget ud på fair vis. Jeg ville synes det er forkert, hvis vi ryger ind i turneringen igen, fordi det scweiziske forbund ikke disciplinerer FC Sion..
ja det jeg 100% enig i men det kunne tanken kan lokke en
ja det jeg 100% enig i men det kunne tanken kan lokke en
Jeg er også fuldstændig enig og vil egentlig ved første tanke, heller ikke med på den måde. Men set på den anden side, så var der vel heller ingen der jublede mindre, da Danmark vand EM. :devilll:
Jeg synes det er noget pis, det med at man ikke vil i CL pga. medlidenhed til Basel eller at det ikke at fair, hvis vi kommer ind i turneringen igen.
CL er den største klubturnering der findes, så at være med i den igen, vil bare gøre mig glad.
Og som en siger; Der er ingen der jublede mindre da DK vandt EM. Det vil jeg heller ikke gøre, hvis vi vandt CL på Basel's bekostning.
United DK
17-12-2011, 13:31
Jeg tager da gerne en tur i CL, selvom Basel ikke har noget at gøre med Sions ageren. Ligesom med Danmark i 1992, er det den enes død, den andens brød.
manutdman
17-12-2011, 13:33
Jeg er også fuldstændig enig og vil egentlig ved første tanke, heller ikke med på den måde. Men set på den anden side, så var der vel heller ingen der jublede mindre, da Danmark vand EM. :devilll:
haha ja præcis:) men det kunne være fedt hvis vi kom med og vandt hele lortet
MathiasL
17-12-2011, 13:37
Jeg vil selvfølgelig også juble over de sejre, vi ville vinde i CHL..
Men må sgu også indrømme, at jeg synes det ville være pinligt at en klub af Manchester Uniteds kaliber skal have "hjælp" til at komme videre i chl..
Jeg tager da gerne en tur i CL, selvom Basel ikke har noget at gøre med Sions ageren. Ligesom med Danmark i 1992, er det den enes død, den andens brød.
Jeg er fuldstændig enig :) Det ville bestemt ikke gøre mig noget, og jeg har faktisk en god fornemmelse der siger vi kommer ind i turneringen og Basel ryger ud :)
Jeg vil psykopat gerne med og møde Bayern da en af mine venner er Bayern tilhængere. Det kunne blive en rigtig fed kamp.
Plus så slipper vi for den anden rangs liga som jeg slet ikke kan identificere os med.
Men jeg ser hvad i mener. Det er ret fesent at komme med på et wildcard, hvilket hellere ikke ligner os.
United DK
17-12-2011, 13:45
Jeg vil selvfølgelig også juble over de sejre, vi ville vinde i CHL..
Men må sgu også indrømme, at jeg synes det ville være pinligt at en klub af Manchester Uniteds kaliber skal have "hjælp" til at komme videre i chl..
Hjælp? Jeg tror da ikke FIFA (eller UEFA) udelukker Basel, fordi de så kan få en af sværvægterne med. Jeg tror og håber da de gør det, for at trække en streg i sandet, når nu Sion bliver ved med at skabe sig.
MathiasL
17-12-2011, 13:52
Hjælp? Jeg tror da ikke FIFA (eller UEFA) udelukker Basel, fordi de så kan få en af sværvægterne med. Jeg tror og håber da de gør det, for at trække en streg i sandet, når nu Sion bliver ved med at skabe sig.
Læg mærke til, at jeg skriver hjælp med gåsetegn.. .. Vi kommer måske videre i turneringen selvom det ikke er fortjent..
United DK
17-12-2011, 13:56
Læg mærke til, at jeg skriver hjælp med gåsetegn.. .. Vi kommer måske videre i turneringen selvom det ikke er fortjent..
Igen må man bare pege mod Danmark i 1992, for Jugoslavien var også det bedste hold i kval.runden, men så kom der krig, og så måtte vi jo fylde hullet ud. Desuden synes jeg ikke Basel var bedre end os på banen, de var bare ti gange mere effektive foran målet.
MathiasL
17-12-2011, 14:01
Igen må man bare pege mod Danmark i 1992, for Jugoslavien var også det bedste hold i kval.runden, men så kom der krig, og så måtte vi jo fylde hullet ud. Desuden synes jeg ikke Basel var bedre end os på banen, de var bare ti gange mere effektive foran målet.
Den med Danmark er et pisse godt argument! Og hvis vi står med champions league pokalen til sidst, vil jublen ingen ende tage. Og det vil bare bevise, at vi er de bedste!
Den med Danmark er et pisse godt argument! Og hvis vi står med champions league pokalen til sidst, vil jublen ingen ende tage. Og det vil bare bevise, at vi er de bedste!
Og Liverpoolfc.dks forum vil brænde sammen. De vil gå helt i selvsving derinde i konspirationsteorier.
Okay, lad os sætte tingene i relief.
Sion købte i 2008 en spiller på ulovlig vis og blev idømt en transferkarantæne, som i og med de gik igennem alverdens retsinstanser først kunne træde i kraft i år. De vælger at se stort på den og købe seks spillere, hvilket de af en eller anden grund ikke kan se der er noget galt i.
Samtidig kæmper Basel sig igennem CL og sender et af de største klubhold i verden ud i en direkte duel. Hvordan i alverden skal de på nogen måde bøde for at lillebror ikke gider respektere spillereglerne i den verden, de er i.
Det er Sion, som skal have en straf, det er sgu ikke et hold, som overhovedet intet har med sagen at gøre. Gad vide om ikke hodlningen herinde ville være en lidt anden, hvis City havde brudt alle regler og fik hevet United med i faldet.
Sion købte i 2008 en spiller på ulovlig vis og blev idømt en transferkarantæne, som i og med de gik igennem alverdens retsinstanser først kunne træde i kraft i år. De vælger at se stort på den og købe seks spillere, hvilket de af en eller anden grund ikke kan se der er noget galt i.
Samtidig kæmper Basel sig igennem CL og sender et af de største klubhold i verden ud i en direkte duel. Hvordan i alverden skal de på nogen måde bøde for at lillebror ikke gider respektere spillereglerne i den verden, de er i.
Det er Sion, som skal have en straf, det er sgu ikke et hold, som overhovedet intet har med sagen at gøre. Gad vide om ikke hodlningen herinde ville være en lidt anden, hvis City havde brudt alle regler og fik hevet United med i faldet.
Helt enig. Basel har intet gjort galt og der er ikke noget de kan gøre der vil have indflydelse på situationen.
Desuden mener jeg også det vil være en tam måde, at komme videre i CL. Forskellen på Danmark og United er, at vi er en af verdens største klubber, mens Danmark vel højst var en outsider. En klub af vores størrelse bør ikke have brug for hjælp for at komme videre i CL. Vi sløsede i gruppespillet og fortjener ikke at være med i slutspillet.
ChristianR
17-12-2011, 15:18
Er naturligvis enig langt hen ad vejen, og jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at det aldrig bliver en realitet at udelukke alle de schweiziske hold fra Europa.
Men det skal selvfølgelig noteres, at det altså er det schweiziske fodboldforbund, Fifa ønsker at lægge pres på. Det kan man ikke gøre ved at straffe Sion. Faktisk synes der ikke at være nogle mulige sanktionsmuligheder for FIFA at straffe Sion yderligere. Derfor lægger FIFA pres på fodboldforbundet for at få dem til at træde i karakter.
Mon ikke også sådan en trussel får fodboldforbundet ud af fjererne? Jeg forestiller mig ikke i min vildeste fantasi, at de har nosserne til at trodse sådan en magtdemonstration, da det netop vil gå ud over for mange uskyldige hold, og vigtige indtægter og koefficient-point vil være tabt.
MagnusChristiansen
17-12-2011, 15:37
Det dér med om vi er bedre end Basel eller ej, er indiskutabelt. Basel spillede uafgjort på OT, og vandt hjemme = de var bedst, og gik fortjent videre....
United DK
17-12-2011, 15:57
Gad vide om ikke hodlningen herinde ville være en lidt anden, hvis City havde brudt alle regler og fik hevet United med i faldet.
Det ville den sikkert, og de engelske klubber måtte alle bøder for Liverpool-tilhængernes opførsel på Heysel, men derfor vil jeg stadig ikke græde snot, hvis vi fik pladsen fremfor Basel. Det er jo op til det schweiziske fodboldforbund, for hvis de straffer Sion, så er sagen lukket, og vi skal møde Ajax fremfor Bayern.
Men det skal selvfølgelig noteres, at det altså er det schweiziske fodboldforbund, Fifa ønsker at lægge pres på. Det kan man ikke gøre ved at straffe Sion. Faktisk synes der ikke at være nogle mulige sanktionsmuligheder for FIFA at straffe Sion yderligere. Derfor lægger FIFA pres på fodboldforbundet for at få dem til at træde i karakter.
Jo, men når truslen er rettet mod det schweiziske forbund, vil det da være langt mere naturligt at true med udelukkelse af det schweiziske landshold fra VM-kvalen. Det er forbundets hold, Basel deltager trods alt kun i deres turnering og er allerede ramt af Sions tåbelige opførsel, i og med de konkurrerer med dem nationalt.
Jeg er godt klar over det har mere effekt at true med at smide Basel ud af CL, da der er kortere tid til straffen skal afsones, men stadig synes jeg det er helt hen i vejret at blande dem ind i det.
Hvis man endelig vil sanktionere bredt, kunne man i det mindste undlade at gøre afviklingen af en hel turnering til en farce ved bare at fratage Schweiz' deres europæiske pladser i næste sæson.
Håber ikke vi kommer med på bekostning af Basel, de fortjener trods alt en plads i CL, men hvis vi gør så vil jeg ikke græde snot over det. Så vil jeg da stadig glæde mig hvis vi vinder. Det er jo ikke vores skyld hvis Basel bliver staffet. Vi er blot en lille brik i et stort spil.
mufcdk1974
17-12-2011, 16:15
Det vil være fuldstændig grotesk, hvis vi får en CHL plads på bekostning at Basel, som sportsligt har spillet sig videre.
Kollektiv afstraffelse skal man passe meget på med, og jeg vil få en temmelig dårlig smag i munden, såfremt klubben takker ja til at møde Bayern.
Vi spiller EL fordi vi ikke var gode nok, længere er den ikke.
Hvordan kan det være at det er FIFA der er involveret i det her og ikke bare UEFA?
ChristianR
17-12-2011, 16:47
Hvordan kan det være at det er FIFA der er involveret i det her og ikke bare UEFA?
Det er vist dem begge, der er involveret, da SION vist har overtrådt begge forbunds regler.
silasamp
17-12-2011, 17:55
Har virkelig ikke lyst til at komme videre på en skrivebordsdom, vi var ikke gode nok i de afgørende øjeblikke.. Så vi bør/skal spille EL ..
Synes også man må sidde med en mærkelig smag i munden i Basel, de har ingen indflydelse på om de kommer til at spille CL til foråret. Har de ikke fortjent..
I jeres kamprrferat skriver i, at Johnson ''hukker den håbløst over''. Det er rent faktisk Lindegaard der napper den. Dommeren dømmer ganske vist målspark, men der burde være dømt hjerne. Synes sgu Lindegaard fortjener kredit for den redning i jeres kampreferat, da det var en klasse redning...
*hjørne... Lorte staveplade!
Efter mine oplysninger blev "Manchester United Junior Athletic Club" (MUJAC) opretet i sommeren 1938
I 1938/39 vandt MUJAC de Chorlton Amateur League, og scorede 223 mål.
En løs ide: Link til artiklerne/kilden i gengiver på engelsk i nyhederne. Fergie artiklen fra New York Post er for eksempel ret interessant.. En af de få bag om manden artikler, som er de interessante artikler, selvom vi måske ikke tilkendegiver det. Den originale artikel og dens sammenhæng tror jeg i mange sammenhæng vil give god mening for folk herinde at læse. Cheers.
schousboe9
05-02-2012, 22:58
"Nu går Chelseas nyerhvervelse Tim Cahill også i rette med Webbs beslutning om at tilkende Danny Welbeck og Manchester United det allerede omdiskuterede straffe."
Han hedder nu Gary. No biggie. :)
United DK
05-02-2012, 23:00
"Nu går Chelseas nyerhvervelse Tim Cahill også i rette med Webbs beslutning om at tilkende Danny Welbeck og Manchester United det allerede omdiskuterede straffe."
Han hedder nu Gary. No biggie. :)
http://x-hund.dk/blog/wp-content/uploads/2011/08/1719-flueknepper1_big_thumb.jpg
schousboe9
05-02-2012, 23:09
Insektporno?
schousboe9
09-02-2012, 18:41
Er de her United Nights (http://unitednights.co.uk/default.aspx) ofte udsolgt eller kan man i de fleste tilfælde godt bare møde op på dagen? Nogen erfaringer? For jeg vil ikke købe billet på forhånd, hvis der alligevel er gode chancer for at komme ind.
Er de her United Nights (http://unitednights.co.uk/default.aspx) ofte udsolgt eller kan man i de fleste tilfælde godt bare møde op på dagen? Nogen erfaringer? For jeg vil ikke købe billet på forhånd, hvis der alligevel er gode chancer for at komme ind.
Jeg har været der to gange og har købt billet ved indgangen.
Just a question: Hvorfor bruger i Daily Mail som kilde til nyheder på siden? Det er vel ikke meget bedre end the sun.
Helt oprigtigt synes jeg det er lidt hårdt at sætte så meget spørgsmålstegn ved Pogba, når nu Mina Raiola bl.a har Zlatan Ibrahimovic under sit agentur, hvorfor det giver god mening at være til stede i Turin. Vi er her vel for at støtte op om spillerne og give dem benefit of the doubt. Der er da en mulighed, men cmon hvor lyder det fabrikeret når man tænker på det er Daily Mail.
Det er nu mest pga kilden jeg brokker mig. De rammer så sjældent rigtigt, er klart en tabloid avis, og alligevel bliver de brugt igen og igen.
just a question: Hvorfor bruger i daily mail som kilde til nyheder på siden? Det er vel ikke meget bedre end the sun.
Helt oprigtigt synes jeg det er lidt hårdt at sætte så meget spørgsmålstegn ved pogba, når nu mina raiola bl.a har zlatan ibrahimovic under sit agentur, hvorfor det giver god mening at være til stede i turin. Vi er her vel for at støtte op om spillerne og give dem benefit of the doubt. Der er da en mulighed, men cmon hvor lyder det fabrikeret når man tænker på det er daily mail.
Det er nu mest pga kilden jeg brokker mig. De rammer så sjældent rigtigt, er klart en tabloid avis, og alligevel bliver de brugt igen og igen.
qft!!
Det er ikke rigtigt at Manchester United ikke har mødt Ajax Amsterdam i en europæisk kamp
I 1976 mødtes de to klubben i EUFA cuppen, hvor Manchester United gik videre til næste runde.
conradsen
13-02-2012, 11:06
Hej!
Det har du ret i Madsen. Ajax vandt først 1-0 på hjemmebane, hvorefter United vandt 2-0 på Old Trafford. Med for Ajax var Søren Lerby og Frank Arnesen.
schousboe9
13-02-2012, 12:58
Jeg har været der to gange og har købt billet ved indgangen.
Tak for svar. Vi nåede desværre aldrig derhen, men vi valgte også bare at satse på billet ved indgangen, hvis det var. :)
Hej!
Det har du ret i Madsen. Ajax vandt først 1-0 på hjemmebane, hvorefter United vandt 2-0 på Old Trafford. Med for Ajax var Søren Lerby og Frank Arnesen.
Kun Frank Anresen var med i begge kampe for Ajax Amsterdam. Om Søren Lerby sad på bænken ved jeg ikke, men han blev heller ikke indskiftet.
United DK
13-02-2012, 16:02
Kun Frank Anresen var med i begge kampe for Ajax Amsterdam. Om Søren Lerby sad på bænken ved jeg ikke, men han blev heller ikke indskiftet.
Hvis man kan stole 100% på Voetbalstats, var det kun Arnesen der var i aktion i de to kampe.
15-09-1976 Ajax 1-0 United (http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=421)
29-09-1976 United 2-0 Ajax (http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=422)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=facebook&utm_medium=rss&utm_campaign=facebookfeed&id=15237
Men nu har pipen helt uventet fået en anden lyd, skriver Manchester Evening News.
En pibe, piben
Hvordan synes du selv det går Casper? ;)
/jk
Danielsen
17-02-2012, 12:50
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=facebook&utm_medium=rss&utm_campaign=facebookfeed&id=15237
En pibe, piben
Hvordan synes du selv det går Casper? ;)
/jk
Hvis vi skal kommentere hver gang Casper laver en "taste fejl" så kan vi jo ikke lave andet ;)
Hvis vi skal kommentere hver gang Casper laver en "taste fejl" så kan vi jo ikke lave andet ;)
Der var vist endnu en tastefejl.
Danielsen
18-02-2012, 18:39
Der var vist endnu en tastefejl.
Jep....and i don't care!
"Se mig, jeg er ligeglad".
morten8832
18-02-2012, 19:41
Det er uprofessionelt journalistik - og så en tastefejl - puha
Danielsen
19-02-2012, 21:43
Me like :devilll:
Helt ligeglad er du da ikke eftersom du har rettet det? Det' gas, du kan ta' det! ;)
Elrantiri
20-02-2012, 10:57
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15251
Busby måtte dog kortvarigt tage over managerrollen året efter, da afsløeren Wilf McGuinness blev fyret.
:p
Fed artikel omkring Meulensteens arbejde i kulissen. Ret spændende at høre teorien der blir praktiseret..
Et af nøgletallene der er snakket om i den forbindelse er 10.000. Ifølge René Meulensteen tager det nemlig 10.000 timers træning, før du fylder 18 år, hvis du vil være blandt de bedste i verden. De engelske klubber, har grundet forskellige regler fra FA ikke samme muligheder for, at arbejde ligeså mange timer som eksempelvis de spanske klubber har med deres ungdomsspillere.
Hvordan fungerer FAs regler siden at der ikke kan hældes lige så mange timer på talenter i England?
United DK
23-02-2012, 10:57
Fed artikel omkring Meulensteens arbejde i kulissen. Ret spændende at høre teorien der blir praktiseret..
Hvordan fungerer FAs regler siden at der ikke kan hældes lige så mange timer på talenter i England?
De finder det bare unødvendigt. Det handler jo i bund og grund bare om, at få sparket bolden op til ham den store oppe foran, og det kræver jo ikke 10.000 timers træning.
EDIT: Apropos. (http://www.sportscoachingbrain.com/10000-hours-champion/)
SantasLittleHelper
23-02-2012, 11:05
Jeg talte med en engelsk ungdomstræner under Dana Cup sidste år og han forklarede, at unge spillere ikke måtte træne mere end 90 minutter om dagen. Derudover må spillere fra 8-10 ikke have en transporttid på over 60 minutter og 10-12 på 90 minutter. Det er også derfor, at spanien er foran på det tekniske niveau, fordi der simpelthen er mere tid til at træne teknik.
United DK
23-02-2012, 11:14
Jeg talte med en engelsk ungdomstræner under Dana Cup sidste år og han forklarede, at unge spillere ikke måtte træne mere end 90 minutter om dagen. Derudover må spillere fra 8-10 ikke have en transporttid på over 60 minutter og 10-12 på 90 minutter. Det er også derfor, at spanien er foran på det tekniske niveau, fordi der simpelthen er mere tid til at træne teknik.
Har det ikke også noget at gøre med, at man i mange år ikke har værdsat teknik ret højt i England? De senere år har det virket som om, at det er gået lidt den anden vej, og flere af de engelske talenter nu om dage, virker til at være meget bedre teknisk, end talenterne var for bare 5-10 år siden. Hvis man kigger på Wilshere, Cleverley, Welbeck, Chamberlain m.fl., så virker de meget mere sikre med bolden, end man normalt har set fra engelske spillere, og det ser ud som om, at Silva-typen vinder mere frem derover, mens Lampard-typen bliver skubbet i baggrunden.
MOHoegsted
23-02-2012, 12:10
Men er reglen ikke ændret her i sommers?
Jo jeg mener der var en nyhed her på siden om at reglerne var blevet mere frie på området, hvilket gjorde at United kunne hapse talenter nemmere pga det med x antal minutter til træning, som SLH også nævnte.
I bund og grund så er der vel ikke så meget andet at gøre for England end at tage ved lære af/kopiere dele af Spaniens talentprogram, hvis man vil vinde EM/VM. Et helt exceptionelt talentudviklingssystem, som self er endt ud i at de er så dominerende med landsholdet fordi de alle spiller samme tekniske hurtige fodbold.
Før var det Frankrig der var gode til det, og havde alle teknikerne. Teknik vinder bare langt mere end den fysiske klassiske engelske træning virker det som. Håber dog mest af alt på at man snart ser nogle mandfolk i fodbold ala Keane igen. Tænk hvis man kunne krydre det spanske tekniske, med en klassisk engelsk hard-tackler.
morten8832
23-02-2012, 15:22
Mener dog kun at der var snak om, at den skulle ændres - men kan da godt ske det er gået min næse forbi.
Edit: Reglen om de 90 minutters kørsel for talenterne er blevet ændret - http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15211
Dog tror jeg ikke, at grænsen omkring de 90 minutters træning om dagen for talenterne er blevet ændret endnu, men tror dog den er taget op til revision af FA
morten8832
23-02-2012, 15:39
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13427
Kunne kun finde denne nyhed, hvor Fergie kommenterer på de engelske talentregler om begrænset træning pr. dag - men den er efterhånden ved at være forældet
Rooney melder afbud til landsholdet
Skrevet den 27/2 2012 15:29
Wayne Rooney må nu også melde afbud til Englands venskabskamp mod Holland på onsdag.
Læs mere...
Rooney vil bombe mesterskabet hjem til Old Trafford
Skrevet den 27/2 2012 14:34
Wazza føler sig i topform, og han tror på, at United kan genvinde Premier League. Desuden hylder han Sir Alex Ferguson.
Læs mere...
Ser lidt underligt ud
morten8832
02-04-2012, 13:31
http://oldtrafford.dk/nyheder/giggs-det-er-altid-svaert-i-blackburn
United vandt ikke kampen imod Blackburn i 37 spillerunde i sidste sæson - den endte 1-1
Det huskes bare som en sejr, fordi guldet kom i hus :)
Det er hermed rettet..
Kasper United
15-04-2012, 17:08
http://oldtrafford.dk/nyheder/united-paa-boersen-til-august
..sker dette, ved I så, om en fan som mig i DK har adgang til at købe nogen af aktierne i Singapore? Og er der nogen, der ved en eventuel kurs på én Manchester United aktie?
schousboe9
27-04-2012, 09:33
"Den kontroversielle angriber har da også måtte tage fem måneders ferie i denne sæson for at holde tilværelsen på Etihad ud."
Tihi... :MichaelkDanielsen:
Måske er jeg lidt oversensitiv, fordi vi møder City i næste uge, men hvorfor skal vi mindes om Denis Laws mål mod os i 1974 nu?
Den tætteste sammenligning hvad angår profiler hos City som har taget springet, er uden tvivl Tevez, og når jeg læser den nyhed, kan jeg simpelthen ikke abstrahere fra at historien lægger op til en ny historie på mandag, med Tevez i hovedrollen.
Og well, det var katastrofalt at vi rykkede ned back then. Måske forstår jeg bare ikke relevansen til City kampen. Jeg vil nok bare (personligt) hellere mindes om et Scholes hovedstød i 93, end et dystert øjeblik i vores historie.
Nicholaj
28-04-2012, 13:41
Måske er jeg lidt oversensitiv, fordi vi møder City i næste uge, men hvorfor skal vi mindes om Denis Laws mål mod os i 1974 nu?
Den tætteste sammenligning hvad angår profiler hos City som har taget springet, er uden tvivl Tevez, og når jeg læser den nyhed, kan jeg simpelthen ikke abstrahere fra at historien lægger op til en ny historie på mandag, med Tevez i hovedrollen.
Og well, det var katastrofalt at vi rykkede ned back then. Måske forstår jeg bare ikke relevansen til City kampen. Jeg vil nok bare (personligt) hellere mindes om et Scholes hovedstød i 93, end et dystert øjeblik i vores historie.
Denis Law scorede ganske rigtigt med et frækt hælspark for city mod United i næstsidste spillerunde i sæsonen 73/74, men det var ikke hans scoring til slutresultatet 1-0, der afgjorde Uniteds skæbne. Det var derimod det faktum, at Birmingham slog Norwich samme dag og dermed bragte sig fem point foran United med kun én kamp tilbage. Med andre ord var det som sådan ligegyldigt, om United havde vundet eller tabt (bortset fra at det selvsagt aldrig er rart at tabe til lokalrivalerne) – de var rykket ned under alle omstændigheder.
Nicholaj
HHWATBB
Den er relevant, da det skete (som nævnt i nyheden) den dato for 38 år siden.. Og selvom det er en mindre god ting at tænke rilbage på, nedrykningen, så skal vi jo ikke udelukkende bringe positive nyheder osv.. Den ligger jo ganske fint op til derby-opgøret mandag aften.
Og nej, håber bestemt ikke historien gentages, ved mål af Tevez.. :)
http://onside.dk/nyheder/premier-league/lindegaard-gjorde-comeback
Så er oldtrafford.dk erkendt som troværdig!
http://onside.dk/nyheder/premier-league/lindegaard-gjorde-comeback
Så er oldtrafford.dk erkendt som troværdig!
Ahh, nu har vi været i mange andre medier tidligere også.
Tror vi er blevet citeret i alle større danske medier gennem vores 9 år på banen.
:loved:
Men tak for heads up :)
Ahh, nu har vi været i mange andre medier tidligere også.
Tror vi er blevet citeret i alle større danske medier gennem vores 9 år på banen.
:loved:
Men tak for heads up :)
Nå, så jeg sgu langsom :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.