PDA

Se fuld version : Opstilling næste år

bomber
10-05-2007, 16:36
jeg tænkte på at hvis nu at fergie købte 2-3 spillere hvordan vil vores hold så se ud næste år? jeg tror på den her,

VDS
Neville Vidic Ferdinand Heinze
Carrick
Deco Scholes
Ronaldo Rooney Giggs
Hvad siger i ??

United DK
10-05-2007, 16:39
Vi skal fortsat spille 4-4-2 i næste sæson, og Deco passer slet ikke ind på vores hold, eller i engelsk fodbold, udover det, så er han vidst i 30'erne?

Oscar
10-05-2007, 16:58
deco ellers tak.

-----------------VDS/Foster(hvis han gør det godt nok)
Neville--------Rio--------Vida--------Evra/Heinze
Ronaldo----Carrick-------Scholes/Eagles---Giggs/Nani
-------Eto'o/Anden ny angriber----Rooney

Jo tak. På midten skal vi have en offensiv forstærkning, muligvis fra egne rækker, eller udefra. Ikke en hargreaves.

Gelle
10-05-2007, 16:59
Hmm tror ikke der er nogle der rammer rigtig, men tror den vil blive

VDS

Neville----Rio----Vidic----Evra

Ronaldo---Carrick----Scholes----Giggs

Rooney----Torres/Saha/Bent/ mange flere

også tror jeg vi får Hargreaves og det er der midtbanen skifter lidt engang imellem men kan ikke regne ud hvad han vil gøre måske tage Carrick ud. og sætte Hargreaves ind der.

Flax_Generous
10-05-2007, 18:13
Målmand: Edwin van der Sar. Det er vist igen tvivl. Det bliver til gengæld også hans sidste år, før Foster overtager. En længerevarende skade og nogle gode præstationer af Foster kan dog sende VDS ud af startopstillingen noget før.

Højre back: Gary Neville. Vores anfører har været meget solid i år og jeg ser absolut ingen i vores trup, der kan true ham på backpladsen. Hvis Owen Hargreaves kommer, så bliver han en god 1. reserve for Neville, ellers må Brown og O'Shea igen til næste år rende rundt derude i tide og utide. Jeg tror og håber ikke, at vi henter en højreback til sommer. Vi har andre og mere presserende behov.

Centerforsvar: Nemanja Vidic og Rio Ferdinand. Her kan der heller ikke være nogen tvivl. De har begge været forrygende i år. Brown, O'Shea og ikke mindst Pique vil være nogle super reserver, der egentlig alle har klassen til at spille fast på et godt Premier League-hold. Vi er meget stærke her.

Venstre back: Patrice Evra. Også her synes jeg, at det er et simpelt valg. Evra har i det store hele spillet rigtig godt i år, særligt offensivt har han været forrygende. Heinze er en fin konkurrent og 1. reserve, som har klassen til førsteholdsfodbold på et større hold (Juventus f.eks.), så måske er han ikke at finde her til næste år. I givet fald mangler vi lidt en reserve herude. O'Shea kan vel bruges her. Pique måske også. Eller i værste tilfælde Silvestre eller Richardson.

Central midtbane: Michael Carrick og Paul Scholes. De har begge gjort det rigtig godt (særlig Scholes har været fantastisk), men reserverne har ikke helt klassen. Derfor er det vigtigt at få en spiller som Owen Hargreaves, Steve Sidwell eller Scott Parker til klubben. Tidligere har jeg nævt Nigel Reo-Coker, men ham tror jeg ikke længere på. Vi har selvfølgelig Fletcher, som stadig er ung og som sagtens kan blive rigtig god, men han har en tendens til at falde helt ud af kampene og blive frygtindgydende ringe. Han har dog spillet godt mod Liverpool, Roma og Milan (næsten de største kampe i sæsonen) og hvis det kan blive hans normale niveau, så har vi ikke behov for andre.

Fortsættelse følger senere (de resterende indbyrdes positioner er noget nær umulige at regne ud)... :)

KennyN
10-05-2007, 18:30
Lukket.!
Brug transfertråden til at snakke om næste års hold..