PDA

Se fuld version : Rio Ferdinand

Sider : 1 2 3 [4]

MOHoegsted
15-09-2010, 13:55
Jeg ser ikke Evans som hurtigere end hverken Vidic eller Rio. Men det er jo også lige meget, for Torres skal slet ikke have noget plads at løbe på.

Skal han naturligvis ikke, men kan han sagtens få med Evans på banen, selvfølgelig kan også få det hvis Rio ikke er 100 % fit.
Ser heller ikke Evans være den hurtigste i forsvaret, men Vidic er det heller ikke, men derimod Rio kan godt følge med Torres sålænge Torres løber med bolden.

snegl
17-09-2010, 21:18
Nu har tabloid-stjernen og den påståede Rooney-luder Jennifer Thompson igen været igang med at sprede historier. Hun skriver bl.a på sin Twitter (http://twitter.com/MissJenThompson) at hun har været sammen med Rio Ferdinand før hun var sammen med Rooney.

Rio er dog hurtigt ude på sin Twitter og sige det er en stor bunke crap. Jeg tror et eller andet sted mere på Rio. Det lyder sgu meget af en luder der bare vil tjene nogle penge på nogle falske historier, uden hun kan bevise noget af det rigtigt.

MOHoegsted
17-09-2010, 21:45
Nu har tabloid-stjernen og den påståede Rooney-luder Jennifer Thompson igen været igang med at sprede historier. Hun skriver bl.a på sin Twitter (http://twitter.com/MissJenThompson) at hun har været sammen med Rio Ferdinand før hun var sammen med Rooney.

Rio er dog hurtigt ude på sin Twitter og sige det er en stor bunke crap. Jeg tror et eller andet sted mere på Rio. Det lyder sgu meget af en luder der bare vil tjene nogle penge på nogle falske historier, uden hun kan bevise noget af det rigtigt.
Tror godt nok heller ikke på det, virker ikke til Rio er sådan, selvom han har en nice personlighed. :D

Don Kafai
17-09-2010, 23:22
Tror godt nok heller ikke på det, virker ikke til Rio er sådan, selvom han har en nice personlighed. :D

Hehe, så tror jeg ikke du har fulgt hans karriere så tæt :D

Han har deltaget i orgier, været sammen med tonsvis af modeller (senest var det vist en israelsk model der påstod nogle ting), og udover alt det, så har han været i søgelyset bla. pga de vilde fester han arrangerer (der var den der julefrokost..), mens hans dopingkarantæne selvfølgelig heller ikke pynter på CV'et, omend det ikke helt har noget med det andet at gøre.

Min pointe er, at han ikke ligefrem er en Paul Scholes..

Dines
18-09-2010, 09:38

Han har deltaget i orgier, været sammen med tonsvis af modeller (senest var det vist en israelsk model der påstod nogle ting), og udover alt det, så har han været i søgelyset bla. pga de vilde fester han arrangerer (der var den der julefrokost..), mens hans dopingkarantæne selvfølgelig heller ikke pynter på CV'et, omend det ikke helt har noget med det andet at gøre.

Nej, men mange af de historier du nævner, er altså mange år tilbage. Rio er blevet meget mere moden uden for banen, men ja, han kom tit i uheldige situationer i sine unge dage.

MOHoegsted
18-09-2010, 15:19

Som der bliver nævnt er det år tilbage, og han er blevet mere moden.
Men som jeg skriver "nice personlighed", der kigger jeg netop tilbage til de ting som han har gjort, f.eks. det der "punk'd program" han var vært i, interviews, og udfra de ting kunne man godt forestille sig Rio har været sammen med hende, så hvis du spurgte mig for år tilbage havde jeg helt sikkert sagt Ja, men efter det er så længe siden han har været involveret i de ting tror jeg ikke på det nu, og efter det med Rooney's sag.

DavidMadsen
30-10-2010, 12:46
Da der ikke er nogen tråd om Magnus Eikrem, må jeg jo poste det her:
http://onside.dk/nyheder/premier-league/norsk-reserve-mobber-rio-pa-twitter

Christensen
30-10-2010, 13:13
Da der ikke er nogen tråd om Magnus Eikrem, må jeg jo poste det her:
http://onside.dk/nyheder/premier-league/norsk-reserve-mobber-rio-pa-twitter

xgdKhNRxvwg

DavidMadsen
30-10-2010, 13:52
Faktisk en fin sang. :D
http://www.youtube.com/watch?v=NZrPEPeZa08
Også kopieret til dansk:
http://www.youtube.com/watch?v=A4DtG3uOtwA

Nå, det var vidst nok OT... Har ikke så meget med Rio at gøre.

Christensen
01-11-2010, 09:52
Rio ikke med til Tyrkiet: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6480563,00.html

Tror ikke der er nogen skade, og som artiklen nævner, er det nok bare for at forsigtig med Rio. Han ryg skal ikke belastes unødvendigt, og hvis han kan slippe for en 4 timers flyvetur, er det fint med mig - vi bør slå Bursaspor uanset om Rio er med eller ej.

MC86
22-11-2010, 06:14
Skidt rio er ude med skade men tror heldigvis ikke det er så slemt. Tror mere det er for at spare ham.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12341

robinho
22-11-2010, 07:35
Skidt rio er ude med skade men tror heldigvis ikke det er så slemt. Tror mere det er for at spare ham.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12341

Jo men det er sgu irriterende at det bare bliver ved og ved og ved. Det er jo ikke normalt at en spiller fast skal spares hver 14.dag fordi man har ondt et eller andet sted. Er ikke holdbart i længden.

MC86
22-11-2010, 07:45
Jo men det er sgu irriterende at det bare bliver ved og ved og ved. Det er jo ikke normalt at en spiller fast skal spares hver 14.dag fordi man har ondt et eller andet sted. Er ikke holdbart i længden.

Det har du helt ret i. Det er mega frustrerende,men vi skal nok klare den uden ham. Men jeg synes som regl vidic bliver 20 procent bedre når rio er med. Håber smaalling spiller i stedet frem for Evans.

MC86
08-12-2010, 09:34
Håber godt nok Rio bliver klar. Er ikke tryg ved at have Smaaling eller Evans i forsvaret i de kampe.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2010/Dec/Duo-face-fitness-race.aspx

Andersodum
08-12-2010, 09:45
Håber godt nok Rio bliver klar. Er ikke tryg ved at have Smaaling eller Evans i forsvaret i de kampe.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2010/Dec/Duo-face-fitness-race.aspx

Hellere smalling end evans :)

MC86
08-12-2010, 09:48

Ja det er jeg også enig i, men er nu heller ikke helt tryg ved Smaaling endnu. Han mangler stadig en del erfaring, og den erfaring har Evans. Men Evans sæson i år har bare været helt katastrofal i mine øjn.

Zubbi
08-12-2010, 09:51
Argh hva' ??
Ja, Evans har fået en dårlig start på sæsonen, og jeg vil da gerne indrømme, at jeg har været en del efter ham, men han er en fantastisk forsvarspiller og har vist meget mere end Smalling, som IMO virker piv hamrende usikker, og han giver mindst 1-2 farlige bolde væk i hver kamp - og det kommer til at blive straffet imod et hold som Arsenal.

Evans er en fantastisk forsvarspiller, og det eneste han mangler, er selvtillid! Han virker for usikker, fordi han har haft den start som han har i denne sæson, og derfor ender han tit med at spille alibi fodbold.
Han skal finde tilbage til niveauet fra sidste sæson, hvor han spillede med overskud og efter min mening spillede en rigtig god sæson!

Så ja, jeg vil klart foretrække Evans fremfor Smalling på mandag

RAppel
08-12-2010, 10:02
Argh hva' ??
Ja, Evans har fået en dårlig start på sæsonen, og jeg vil da gerne indrømme, at jeg har været en del efter ham, men han er en fantastisk forsvarspiller og har vist meget mere end Smalling, som IMO virker piv hamrende usikker, og han giver mindst 1-2 farlige bolde væk i hver kamp - og det kommer til at blive straffet imod et hold som Arsenal.

Evans er en fantastisk forsvarspiller, og det eneste han mangler, er selvtillid! Han virker for usikker, fordi han har haft den start som han har i denne sæson, og derfor ender han tit med at spille alibi fodbold.
Han skal finde tilbage til niveauet fra sidste sæson, hvor han spillede med overskud og efter min mening spillede en rigtig god sæson!

Så ja, jeg vil klart foretrække Evans fremfor Smalling på mandag

Enig i at Smalling gav et par bolde væk i går (det gjorde de stort set alle sammen), men Smalling har imponeret mig med hans boldomgang. Ikke tit man ser en forsvarsspiller der er så god i fødderne.

Anyway, hvis Evans mangler selvtillid og derfor spiller som han gør så er det vel ikke en kamp mod Arsenal han skal have tanket denne selvtillid?

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Ferdinand-klar-til-Arsenal

- Det er en mindre forstrækning - ikke mere alvorligt end det. Jeg er sikker på, han nok skal være klar til mandag, siger manager Alex Ferguson om sin stopper og henviser til topkampen mod Arsenal på mandag.Og det håber vi så på.

Dines
08-12-2010, 20:42
Rio bliver klar, det er jeg sikker på. Vi har 6 dage til kampen mod Arsenal. Der er god tid, jeg tror mere, at han blev pillet ud for ikke at forværre situationen.

MC86
08-12-2010, 20:50
Rio bliver klar, det er jeg sikker på. Vi har 6 dage til kampen mod Arsenal. Der er god tid, jeg tror mere, at han blev pillet ud for ikke at forværre situationen.

Det tror jeg du har ret i.

Tror vi ser denne opstilling:

VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Anderson-Park
Nani-Rooney-Giggs

Så har vi Fletcher og Park til at ligge og slås med Nasri Arsharwin og Fabregas(Wilshere). Også Anderson til at bringe noget frem af..

MOHoegsted
09-12-2010, 10:42
Det tror jeg du har ret i.

Tror vi ser denne opstilling:

VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Anderson-Park
Nani-Rooney-Giggs

Så har vi Fletcher og Park til at ligge og slås med Nasri Arsharwin og Fabregas(Wilshere). Også Anderson til at bringe noget frem af..

Ligemeget hvad så starter Wilshere inde om Fabregas er med eller ikke.

Men tror nu ikke på den opstilling alligevel, vi stiller med både Rooney og Berbatov, selvom jeg tror den vil være god.

VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra/Fabio

Nani - Fletcher - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

MC86
09-12-2010, 10:47
Ligemeget hvad så starter Wilshere inde om Fabregas er med eller ikke.

Men tror nu ikke på den opstilling alligevel, vi stiller med både Rooney og Berbatov, selvom jeg tror den vil være god.

VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra/Fabio

Nani - Fletcher - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

Det kan sagtens blive den opstilling som du skriver, men håber mest på den med Rooney alene på toppen.

Hvorfor har du sat Fabio sammen med Evra. Evra er da klar til kampen.

NtotheT
09-12-2010, 23:46
Hvis Tyler Hamilton og Stuart O'Grady kan cykle Tour De France med henholdsvis brækket kraveben og en brækket rygknogle, så kan Rio også spille en kamp mod Arsenal med en forstærkning. Fuck resten af sæsonen, han skal bare være klar. Har en del Arsenal-fans i min bekendtskreds, og jeg magter ikke at høre på dem!

Han skal for alt i verden være klar. Jeg har ikke nerver til at se vores bambi på glatis (Evans) være skurk igen, og selvom Smalling har vist gode evner i denne sæson, er jeg bagen for, at det er lidt for en stor mundfuld. Normalt er jeg meget for, at de unge får chancen, men lige midterforsvaret er en meget meget meget meget vigtig position, så der skal helst ikke tages chancer. Rio skal bare have noget mirakelmiddel fra cykelverdenen, så skal ham og Vidic kan æde den levende reklame for Dax, Mr. Chamakh.

Don Kafai
10-12-2010, 02:19
Fuck resten af sæsonen, han skal bare være klar. Har en del Arsenal-fans i min bekendtskreds, og jeg magter ikke at høre på dem!

Nu ved jeg godt du overdriver, men Rio skal ikke rushes hvis han ikke er 100% klar. Vi har jo Chelsea lige efter, og kan han være med til den er det fint nok.

Sidst vi spillede mod Arsenal var det Brown og Evans i midterforsvaret.

Nu ved jeg godt Evans har haft en uheldig sæsonstart, men jeg vil nu være ganske rolig med ham ved siden af Vidic (som jeg synes er den vigtigste for vores forsvar).

Og de vidundermidler du snakker om, tror jeg ikke er helt lovlige.

snegl
11-12-2010, 10:28
Puh, jeg må nok indrømme at jeg hellere ser Smalling / Vidic end Evans / Vidic. Evans har været helt væk i mange kampe. Noget Van Persie eller Chamakh kan udnytte hurtigt.

Og så håber jeg vi stiller op i en 4-4-2, hvor Rooney spiller ca samme rolle som i de sidste 3 kampe. Anderson, Fletcher og Park, skal dog nok kunne løbe en del på midtbanen, men så længe alle 10 markspillere løber godt rundt og vi spiller vores spil. Evt kan vi smide Rooney over på højreflanken, hvis det er for tyndt på midtbanen. Håber virkelig på Rooney og Berbatov på banen samtidig.

CC
11-12-2010, 10:35
Jeg håber så meget at Anderson "shits on Fabregas" mandag.. Hvis fabregas overhovedet er med..
Jeg håber på noget i stil med:

VDS

Rafael - Smalling - Vidic - Evra

Carrick - Fletcher

Nani - Anderson - Park

Rooney

Det er en glimrende mulighed for at Rooney kan komme tilbage i topform, ellers må han jo skiftes ud med Berba undervejs, selvom jeg også klart kan se fordelen i at anvende en Hernandez da Arse kommer til at stå et stykke oppe på banen..

Så selvom vi ikke kan bruge Rio, så synes jeg vi har udmærket chancer..

RAppel
02-01-2011, 15:57
Ferdinand hasn't been booked for club or country since 14 Mar 2009. That's 53 appearances and 4515 minutes of football.

Det er sgu godt gået af en forsvarsspiller må man sige :D

United DK
02-01-2011, 16:09

14. marts 2009, hvad var det nu for en kamp? Hmm...

RAppel
02-01-2011, 16:10
14. marts 2009, hvad var det nu for en kamp? Hmm...

Det kan jeg sørme ikke huske. Men synes ikke vi skal snakke mere om det ;)

schousboe9
02-01-2011, 16:11
Vidic fik i hvert fald ingen kort, så det retter lidt op på Rios ugerning!

Dines
02-01-2011, 21:02

Han fik heller ikke gult efter, at han begik straffe igår?

RAppel
02-01-2011, 21:07
Han fik heller ikke gult efter, at han begik straffe igår?

Nope, Vidic, Fabio og Chicharito fik gult for os i går.

jQrgensen
04-01-2011, 07:54
http://www.bold.dk/nyt/Vidic-hylder-forudseende-Ferdinand

14 kampe i streg uden frispark eller andet - Må siges at være imponerende!

Stente
04-01-2011, 10:25
http://www.bold.dk/nyt/Vidic-hylder-forudseende-Ferdinand

14 kampe i streg uden frispark eller andet - Må siges at være imponerende!

Det står også 6 indlæg længere oppe! ;) (i hvert fald datoen)
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=211860

MOHoegsted
04-01-2011, 10:30
Det står også 6 indlæg længere oppe! ;) (i hvert fald datoen)
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=211860
Hmm.. Er det ikke gult kort der står?
Fordi det jQrgensen nævner er at han ikke har begået nogle fejl, altså begået frispark, gult, altså det hele i et, og ikke KUN gult kort, som så vidt som jeg kan se kun er gult kort der bliver snakket om der.

Stente
04-01-2011, 10:39
True, my bad! :)

Ruunee
04-01-2011, 11:19
Nogen der sidder inde med et overblik over hvor mange kort Rio har fået i United trøjen? Jeg tænker især på de røde - dem er det vist ikke blevet til mange af.
Jeg husker - var det mod Hull, der blev trukket tilbage... Eller noget... Er i tvivl.
Bildte også min kæreste ind at Giggs aldrig har fået rødt kort, men et enkelt har han da ihvert fald fået... Ikke?

ChristianR
04-01-2011, 11:22
Fik Rio ikke engang et omdiskuteret rødt kort, hvor han svingede albuen bagud ind i hovedet på en modspiller? Det kan nemt være, at det var mod Hull.

Ruunee
04-01-2011, 11:36
Fik Rio ikke engang et omdiskuteret rødt kort, hvor han svingede albuen bagud ind i hovedet på en modspiller? Det kan nemt være, at det var mod Hull.
Jo, det var nemlig den med albuen - kan bare ikke huske om han fik det røde kort i kampen eller bagefter. Men mener det endte med at blive trukket tilbage. Og før det kan jeg ikke huske andre røde kort. Men nu ser jeg jo også fodbold med røde briller, så der forsvinder de røde kort jo hurtigt........ Hvis man forstår...

Christensen
04-01-2011, 12:38
Bildte også min kæreste ind at Giggs aldrig har fået rødt kort, men et enkelt har han da ihvert fald fået... Ikke?

Jeg mener altså heller ikke, at Giggs nogensinde har fået et rødt kort.

Tenshu
04-01-2011, 12:41

Giggs har fået ét rødt kort (to gule) i sin karriere, men det var for Wales og altså ikke United.

RAppel
04-01-2011, 12:45
Og Gary Lineker nåede aldrig at få hverken et gult eller et rødt i hans karriere.

/end OT

MOHoegsted
06-01-2011, 14:30
Som jeg husker det var det op til HELE 6 dages spillekarantæne. Først og fremmest var det nok ikke engang hans hensigt at ramme ham med albuen, desuden er det for lang tid karantænen skulle vare.
EDIT: Har lige googlet det og det var kun 3, og blev forlænget med 1.

Ruunee
06-01-2011, 15:40
Som jeg husker det var det op til HELE 6 dages spillekarantæne. Først og fremmest var det nok ikke engang hans hensigt at ramme ham med albuen, desuden er det for lang tid karantænen skulle vare.
EDIT: Har lige googlet det og det var kun 3, og blev forlænget med 1.

Ja, var det ikke den hvor Fergie valgte at appellere sagen, alene så karantænen blev udskudt og Rio ku spille mod City eller noget, og så røg der bare en dag oven i?
Men var det et kort han fik i kampen, eller kom det først bagefter, da FA så billeder?

Jev
06-01-2011, 16:49
Ja, var det ikke den hvor Fergie valgte at appellere sagen, alene så karantænen blev udskudt og Rio ku spille mod City eller noget, og så røg der bare en dag oven i?
Men var det et kort han fik i kampen, eller kom det først bagefter, da FA så billeder?

Han blev idømt karantæne efterfølgende. Dommeren så ikke hændelsen.

MOHoegsted
06-01-2011, 19:43

Som Jev sagde :D:
Han blev idømt karantæne efterfølgende. Dommeren så ikke hændelsen.

Christensen
16-01-2011, 12:27
Rio vil spille til han bliver 40. (http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6666010,00.html)

Jeg siger go for it ;)

HamudiiC
19-01-2011, 10:30
hey,
jeg sidder lige og diskutere med en ven, men han er overbevist om at Rios mor er hvid. Er der nogen der ved om hun er det?

Elrantiri
19-01-2011, 10:38
hey,
jeg sidder lige og diskutere med en ven, men han er overbevist om at Rios mor er hvid. Er der nogen der ved om hun er det?

Den er vist god nok.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman/parenting/3250034/What-my-mother-taught-me-by-Rio-Ferdinand.html

NtotheT
19-01-2011, 13:51
Man kan da tydeligt se, at han ikke er helt nigroide, men er mulat? :P

WTF?! Ifølge Elrantiris artikel, så er hans mor, Janice, 47 år? Det vil sige, at hun fødte Rio som 15-årig? Holy crap.

Og hvor sødt, at Rio har gået til ballet. Det havde jeg nu ikke set komme :D

MOHoegsted
19-01-2011, 14:25
Fedt at han har det sådan. Men jeg tror ikke han har evnerne mere til United når han er 35.

Må håbe jeg tager fejl.

Dines
20-01-2011, 19:06
Man kan da tydeligt se, at han ikke er helt nigroide, men er mulat? :P

WTF?! Ifølge Elrantiris artikel, så er hans mor, Janice, 47 år? Det vil sige, at hun fødte Rio som 15-årig? Holy crap.

Ballet har hjulpet Rio med hans fodboldkarriere. Hans bevægelsemønstre og tekniske kunnen med bolden, tror jeg blandt skyldes, at han har kombineret det med en anden "sport". Rooney har også udtalt, at boksning hjalp ham med at udvikle sig som fodboldspiller rent fysisk.

Bugge
20-01-2011, 19:42
Rooney har også udtalt, at boksning hjalp ham med at udvikle sig som fodboldspiller rent fysisk.

Og komme af med nogle aggressioner ;)

Der er i hvert fald en del hjørneflag der har fået lov til at betale for Rooneys boksekundskaber..

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/03/21/article-1163806-0405B294000005DC-896_468x402.jpg

schousboe9
20-01-2011, 19:46

Hvad? Du har ikke fulgt Rio Ferdinand siden han var 4 år gammel?!

http://www.rightpundits.com/wp-content/photos/shocked.jpg

Svanen94
20-01-2011, 20:48
Ballet har hjulpet Rio med hans fodboldkarriere. Hans bevægelsemønstre og tekniske kunnen med bolden, tror jeg blandt skyldes, at han har kombineret det med en anden "sport". Rooney har også udtalt, at boksning hjalp ham med at udvikle sig som fodboldspiller rent fysisk.

Der var også en anden fodboldspiller, kan ikke huske, hvad han hedder, som også gik til ballet. Han var vist fra Tjekkiet. Han var genial på hoved fordi han havde en god balance og en enorm springkraft.

Christensen
20-01-2011, 20:52
Der var også en anden fodboldspiller, kan ikke huske, hvad han hedder, som også gik til ballet. Han var vist fra Tjekkiet. Han var genial på hoved fordi han havde en god balance og en enorm springkraft.

Jan Koller. Det er nok ikke kun ballettens skyld.. han er over 2 meter ;)

sneakarito
20-01-2011, 21:03

Neej, tror næsten jeg er villig til, at ofre min højre testikkel for, at se Jan Koller i en ballet-trikot ?!?

Pics would be appreciated :cool:

Svanen94
20-01-2011, 21:05

Detalje ;)

Glory Man United
06-02-2011, 08:15
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6729749,00.html

No comments

United DK
06-02-2011, 09:14
For helvede da også...

Gør Rio til reserve fra nu af, og sats 100% på Smalling eller Evans. Det er ikke holdbart, at have en spiller, der er så meget skadet som 1. valg. Han får jo pladsen foræret ligeså snart han kommer tilbage, spiller 3-4 kampe, og så er han skadet igen. Det er Ledley King om igen.

Glory Man United
06-02-2011, 09:22
For helvede da også...

Gør Rio til reserve fra nu af, og sats 100% på Smalling eller Evans. Det er ikke holdbart, at have en spiller, der er så meget skadet som 1. valg. Han får jo pladsen foræret ligeså snart han kommer tilbage, spiller 3-4 kampe, og så er han skadet igen. Det er Ledley King om igen.

Forstår ikke meget af dit indlæg. Selvom Rio er konstant skadet, så er han en klasse over Smalling og to over Evans, så self skal han spille, når han kan. I det mindste kan han spille 90 mins, når han spiller i modsætning til Evans, som vist fik krampe igår og heller ikke kunne klare 90 mins mod Fools

United DK
06-02-2011, 09:33
Forstår ikke meget af dit indlæg. Selvom Rio er konstant skadet, så er han en klasse over Smalling og to over Evans, så self skal han spille, når han kan. I det mindste kan han spille 90 mins, når han spiller i modsætning til Evans, som vist fik krampe igår og heller ikke kunne klare 90 mins mod Fools

Jeg synes bare det er tyndt, at vi har en spiller, der ikke kan klare mosten mere. Dernæst synes jeg ikke han er så god, som han har været, og det har klart været Vidic, der har holdt sammen på det. Evans kan måske heller ikke holde til det, men det kan være den manglende kampform. Nu spidser sæsonen godt nok til, så det kan naturligvis være farligt at satse, men så i hvert fald fra næste sæson, så må det være en af de to unge, der må forfremmes.

Rio kommer aldrig til at være fit over en lang periode igen, der vil hele tiden komme småskader, og så synes jeg vi ligeså godt kan få lavet et mindre generationsskifte, for det er vel enten Smalling eller Evans, der skal tage over fra Rio?

schousboe9
06-02-2011, 09:49
Rio kommer aldrig til at være fit over en lang periode igen, der vil hele tiden komme småskader, og så synes jeg vi ligeså godt kan få lavet et mindre generationsskifte, for det er vel enten Smalling eller Evans, der skal tage over fra Rio?

Jeg er ikke enig i, at vi skal droppe Rio, men det må så absolut blive Smalling, der skal tage over når et er. Eneste årsag til at det blev Evans i går, var at han allerede havde varmet op(!). Pænt tyndt grundlag at blive valgt på...

Smalling kommer jo også ind senere, og der viser han bare en utrolig ro og overblik i en på det tidspunkt meget stresset kamp. Han er også meget mere Rio's type end Evans, som ligner Vidic for meget til, at de to gør sådan rigtig godt sammen.

MC86
02-03-2011, 10:07
Rio ikke klar til på søndag:(

Kæft hvor er det skidt. Så skal vi vel stille med smalling og brown. Nu frygter jeg sku kampen endnu mere:(

Glory Man United
02-03-2011, 10:15
Rio ikke klar til på søndag:(

Kæft hvor er det skidt. Så skal vi vel stille med smalling og brown. Nu frygter jeg sku kampen endnu mere:(

Vent nu og se. Fergie skal man vist ikke tro på, når vi snakker skader. Der er han ligeså løgnagtig som The Sun

MC86
02-03-2011, 10:17
Vent nu og se. Fergie skal man vist ikke tro på, når vi snakker skader. Der er han ligeså løgnagtig som The Sun

Ja det er rigtig nok, men sku skidt hvis han ikke bliver klar.

Ser ud til Liverpool også får Carroll klar til kampen
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/carroll-debuterer-mod-united

United DK
02-03-2011, 10:32
Ja det er rigtig nok, men sku skidt hvis han ikke bliver klar.

Ser ud til Liverpool også får Carroll klar til kampen
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/carroll-debuterer-mod-united

Nu har han været skadet i et stykke tid, så han er muligvis ikke i gear, men hans hovedstødsstyrke gør mig lidt nervøs overfor specielt Brown. Kunsten må dog være, at gøre ligesom West Ham i søndags. Liverpools midtbane er ikke ret boldsikker, så hvis vi lægger et højt pres, så bør vi kunne bryde deres spil, omvendt er vores presspil generelt et af de dårligste i PL, så det kan blive en træls eftermiddag.

MC86
02-03-2011, 10:41
Nu har han været skadet i et stykke tid, så han er muligvis ikke i gear, men hans hovedstødsstyrke gør mig lidt nervøs overfor specielt Brown. Kunsten må dog være, at gøre ligesom West Ham i søndags. Liverpools midtbane er ikke ret boldsikker, så hvis vi lægger et højt pres, så bør vi kunne bryde deres spil, omvendt er vores presspil generelt et af de dårligste i PL, så det kan blive en træls eftermiddag.

Ja hvis det bare havde været så nemt, havde det været super, men nu skal vi huske på Liverpool er på hjemmebane, og de vil gøre alt for at slå os, plus de somregl altid er lidt bedre når vi spiller imod dem, men jeg er enig i det med at vi skal ligge pres på deres midtbane. Så må vi bare ikke håbe de får lagt for meget pres på vores midterforsvar.

ChristianR
02-03-2011, 10:45
Nu er det jo heller ikke utænkeligt, at O'Shea træder ind i midterforsvaret sammen med Smalling og Rafael så får lov at forsøge sig på højrebacken igen. Sådan kunne jeg godt forestille mig, at det bliver. Jeg tror, at Brown er fortid til sommer.

I den forstand er jeg nu ikke skidenervøs, men jeg priser mig da lykkelig for, at Smalling har klaret opgaven indtil nu så flot. Inden sæsonen havde jeg nu ikke troet, at han sådan ville gå ind og overhale Evans i hierakiet.

MC86
02-03-2011, 10:55
Vi må håbe Fergie bluffer og Rio er med. Det vil være super vigtig.

VDS
O'Shea-Rio-Smalling-Evra
Nani-Carrick-Fletcher-Giggs
Rooney-Hernandez.

Med dette hold ville det sku se fint ud.

Anderson8
02-03-2011, 12:54
Vi må håbe Fergie bluffer og Rio er med. Det vil være super vigtig.

VDS
O'Shea-Rio-Smalling-Evra
Nani-Carrick-Fletcher-Giggs
Rooney-Hernandez.

Med dette hold ville det sku se fint ud.

Berbatov starter, ellers er det forrykt.

PatriceEvra3
02-03-2011, 13:04

Hvorfor? Jeg synes Hernandez bidragede med meget mere en Berbatov gør i de her kampe. Spilled flød meget bedre, og berbatov holder alt alt for længe på den.

Han er fantastisk når vi spiller hjemme mod Sunderland og Wigan, men jeg synes slet ikke han duer i de her kampe.

Nej jeg synes ikke vi skal sælge Berbatov eller noget, men stod det til mig Starter Hernandez også på søndag. Og Nej det var på ingen måde Berbatovs skyld vi tabte, men så snart han kom ind, træk han tempoet ud når han fik bolden, og skulle lige dreje 8 gange rundt om sig selv, og så spille bolden tilbage i, selvom der var massere plads fremad. Hernandez var langt mere direkte, og havde massere af gode afleveringer. Alt i alt spillede han en fremragende første halveg, ser ingen grund til at pille ham ud, han kan blive dødbringende for Liverpools tunge, langsomme, dårlige forsvar.

MC86
02-03-2011, 13:22

Håber Hernandez starter inde mod Liverpool søndag. tror han passer bedre til kampen. Liverpool har et tungt forsvar hvor hernandez hurtighed kan blive vigtig.

Anderson8
02-03-2011, 14:22
Hvorfor? Jeg synes Hernandez bidragede med meget mere en Berbatov gør i de her kampe. Spilled flød meget bedre, og berbatov holder alt alt for længe på den.

Han er fantastisk når vi spiller hjemme mod Sunderland og Wigan, men jeg synes slet ikke han duer i de her kampe.

Nej jeg synes ikke vi skal sælge Berbatov eller noget, men stod det til mig Starter Hernandez også på søndag. Og Nej det var på ingen måde Berbatovs skyld vi tabte, men så snart han kom ind, træk han tempoet ud når han fik bolden, og skulle lige dreje 8 gange rundt om sig selv, og så spille bolden tilbage i, selvom der var massere plads fremad. Hernandez var langt mere direkte, og havde massere af gode afleveringer. Alt i alt spillede han en fremragende første halveg, ser ingen grund til at pille ham ud, han kan blive dødbringende for Liverpools tunge, langsomme, dårlige forsvar.

Nå nej, han lavede kun hattrick sidst de spillede i PL. Synes Hernandez skal være på bænken og evt komme ind og skabe uro i forsvaret til sidst, hvis vi får brug for ham.. Det er i mine øjne grotesk, hvis PL's topscorer ikke starter inde i 4 kampe i streg (City, Wigan, Chelsea (Pool)). Håber og tror han starter..

PatriceEvra3
08-03-2011, 17:03
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/fantastiske_ferdinand

Måske vi savner ham mere end vi egentlig går og tror, selvom det selvfølgelig "bare" kan være tilfældigt.

United DK
15-03-2011, 14:15
De mange skader ser ud til, at koste ham det engelske anførerbind.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9424957.stm

Glory Man United
15-03-2011, 14:19
De mange skader ser ud til, at koste ham det engelske anførerbind.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9424957.stm

Forståeligt nok. Men at give det tilbage til JT er en joke.

United DK
15-03-2011, 14:26

Jeg forsvarerede Terry dengang, men mente samtidig, at hvis en anden skulle have det, måtte det blive Gerrard, og det vil jeg stadig holde mig til, selvom han så også er skadet. Så det bliver nok Lampard mod Wales.

Barker
15-03-2011, 14:54

Som Capello selv udtaler, så må en straf på et helt år være nok.. Terry er holdets mand, og når Rio er så skadet som han er, mener jeg Terry er den rigtige..

Jeg mener Gerrard har langt fra samme betydning på landshold som for LIverpool og derfor ikke kan komme på tale

Glory Man United
15-03-2011, 15:04
Som Capello selv udtaler, så må en straf på et helt år være nok..

For at knalde en holdkammerats kæreste? Nope! Og enten er han væk som anfører, eller også har man United.dks holdning og aldrig skulle have taget det fra ham. Nu får han det tilbage, fordi der ingen alternativer er. Patetisk

Don Kafai
15-03-2011, 15:06
Det er vel også lidt til grin, at Rio, Gerrard og Lampard ofte er skadede når der er landsholdssamling. Om den ene eller den anden får den er egentlig ligegyldigt, de vil alle bære den pga. fraværet af de andre.

John Terry, den på papiret bedste anfører, fucker det så op udenfor banen. Han skal under ingen omstændigheder have anfører-bindet tilbage, selvom Capello nok bliver tvunget til det.

Det er heller ikke skidenemt at være engelsk landstræner med de vilkår.

MOHoegsted
15-03-2011, 16:04
Ferdinand var jeg så glad for blev anfører, jeg så ham klart som det bedste valg efter John Terry. Ferdinand skal beholde det imo. fordi som han selv siger, er han klart en af Englands vigtigste når han er klar. Jeg så også Ferdinand som anfører i stedet for Vidic, men Vidic har vist sig at være en god anfører.

MOHoegsted
15-03-2011, 16:25
Ferdinand på twitter
Afternoooooooon tweeps! Good old work out in the gym 2day, concentrating on getting myself fit + playing again...

Så kan man da konstatere han er startet en lettere træning igen.
Gode nyheder, så har vi snart noget mere bredde i det bagerste geled.

Danielsen
15-03-2011, 16:46
Som Capello selv udtaler, så må en straf på et helt år være nok.. Terry er holdets mand, og når Rio er så skadet som han er, mener jeg Terry er den rigtige..

Jeg mener Gerrard har langt fra samme betydning på landshold som for LIverpool og derfor ikke kan komme på tale

Aaarh....er han ikke mere konernes/kæresternes mand?? :tumble:

Glory Man United
17-03-2011, 14:19
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6818107,00.html

Cosic
17-03-2011, 14:28

Nedtur!
Man sidder lidt med frygten af, at Rio aldrig når tidligere tiders niveau, når skaderne rasler ned over ham.

Anderson8
17-03-2011, 14:42

Noget pis. Men heldigvis en mand der godt kan undværes lige nu IMO, da Smalling gør det utrolig godt. Selvfølgelig skidt. Utroligt, hvordan det kan vænne. Troede snart han var klar, da det var på tale, at han kunne blive klar til Arsenal-kampen.

MOHoegsted
17-03-2011, 15:12
Tror nu nok han skal blive klar..

United DK
20-03-2011, 09:47
Så er det officielt. Terry er igen England captain.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9430471.stm

Glory Man United
24-03-2011, 12:35
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2011/Mar/Papers-Rio-could-face-Chelsea.aspx

".....But, if Ferdinand does respond positively to treatment, then there would be real hope he could be fit to face Chelsea in the Champions League quarter-final, in the second leg on 12 April, before the FA Cup semi-final against Manchester City at Wembley four days later."

Dines
24-03-2011, 13:29
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2011/Mar/Papers-Rio-could-face-Chelsea.aspx

".....But, if Ferdinand does respond positively to treatment, then there would be real hope he could be fit to face Chelsea in the Champions League quarter-final, in the second leg on 12 April, before the FA Cup semi-final against Manchester City at Wembley four days later."

Med al respekt for Rios kvaliteter, så er det altså farlige kampe at sætte en mand ind, der ikke har spillet i over 2 måneder pga. skader.

Glory Man United
24-03-2011, 13:58
Med al respekt for Rios kvaliteter, så er det altså farlige kampe at sætte en mand ind, der ikke har spillet i over 2 måneder pga. skader.

Det har også været farligt at sætte Brown derind og Evans ligeså. Og da chancen for at både Vidic og Smalling kan spille SAMTLIGE minutter er lig nul, så er det vel great news (hvis det passer)?

MC86
24-03-2011, 22:10

Ville være super fedt hvis rio i det mindste kan blive klar indenfor de næste par uger :-)

Don Kafai
24-03-2011, 22:24
Rio Ferdinand er ofte bare kommet ind efter en lang pause og storspillet. Bedste eksempel er vel Liverpool-kampen efter han havde siddet ude i 8 måneder. Ellers i 08/09 kom han også tilbage mod Porto på udebane (i en kamp vi skulle vinde), og der var han og Vidic fantastiske nede bagi.

Kan vi få ham tilbage bare i 3 eller 4 kampe i sæsonafslutningen så vil det være perfekt.

RuudVanNissetøj
25-03-2011, 06:30
Hvis Rio kan bidrage med 2-4 kampe til sidst på sæsonen vil det være fantastisk. Men når det er sagt, så synes jeg efterhånden at manden har peaket rent fodboldmæssigt. Rio er så absolut en god midterforsvarer, men med alle de skader og hvad der ellers kan lægges til, så forventer jeg så småt at Evans eller Smalling begynder at overtage hans obligatoriske startplads ved siden af Vidic. I denne sæson har jeg ihvertfald ikke været imponeret over Rios niveau.

Bugge
25-03-2011, 09:09
Det har også været farligt at sætte Brown derind og Evans ligeså. Og da chancen for at både Vidic og Smalling kan spille SAMTLIGE minutter er lig nul, så er det vel great news (hvis det passer)?

Gu er det great news.

Om så Rio var lammet fra halsen og ned, så ville jeg foretrække ham i midterforsvaret fremfor Brown/Evans.

tjarligdrengen
25-03-2011, 10:02
Gu er det great news.

Om så Rio var lammet fra halsen og ned, så ville jeg foretrække ham i midterforsvaret fremfor Brown/Evans.

Aaarhhh...:skaaal:

Dines
25-03-2011, 10:13
Rio Ferdinand er ofte bare kommet ind efter en lang pause og storspillet. Bedste eksempel er vel Liverpool-kampen efter han havde siddet ude i 8 måneder. Ellers i 08/09 kom han også tilbage mod Porto på udebane (i en kamp vi skulle vinde), og der var han og Vidic fantastiske nede bagi.

Kan vi få ham tilbage bare i 3 eller 4 kampe i sæsonafslutningen så vil det være perfekt.

Jeg er enig. Men det hele afhænger også meget af Smallings form. Vidic er selvskrevet, men fortsætter Smalling sin gode form (glem Anfield kampen), så ser jeg ingen grund til at smide ham på bænken. Altid dumt at bænke en in-form spiller.

zhagzi
25-03-2011, 10:43
Rio ville kunne bidrage ikk nok med en masse lederevner nede bagi som Vidic jo netop ikke har, ihvertfald sammenlignet. Rio er stabil dernede, læser spillet godt og styrer det forsvar som var det Fifa han spillede med alle 4 dernede.

Han vil grundet hans rutine og erfaring være selvskreven i de sæsonens sidste 10 kampe IMO. Det gælder alle turneringer, F.A, PL og Champions League.

United DK
25-03-2011, 10:58
Det man er bange for med Rio er ikke hans evner, men om han holder i længden. Det vil også være lidt surt, hvis han spiller mod Chelsea, og så bliver skadet igen. Hvis det endelig er, så lad ham vente med et comeback til City-kampen, for der kan vi ikke tåle at tabe, hvorimod det ikke er en katastrofe, hvis vi taber 2-1 på Stamford Bridge.

Bugge
25-03-2011, 11:17
Jeg er enig. Men det hele afhænger også meget af Smallings form. Vidic er selvskrevet, men fortsætter Smalling sin gode form (glem Anfield kampen), så ser jeg ingen grund til at smide ham på bænken. Altid dumt at bænke en in-form spiller.

Tror heller ikke det bliver nødvendigt at decideret "bænke" Smalling.

Men det ville være pisse godt at kunne skifte mellem Smalling, Vidic og Rio og holde dem alle 3 forholdsvis friske.

Dines
25-03-2011, 12:32
Tror heller ikke det bliver nødvendigt at decideret "bænke" Smalling.

Men det ville være pisse godt at kunne skifte mellem Smalling, Vidic og Rio og holde dem alle 3 forholdsvis friske.

Bryder mig ikke om at rotere i midterforsvaret.

Bugge
25-03-2011, 12:42

Nej ikke sådan fra kamp til kamp.

Men hverken Vidic eller Rio virker til at være i stand til at spille samtlige minutter i samtlige kampe fra nu af og så til sæsonen er slut.

Glory Man United
25-03-2011, 14:02

Argument modtaget. Men at tro at både Vidic og Smaling kan spille fuld tid resten af kampene, er jo grænsende til det stupide

Christensen
01-04-2011, 12:44
Det kunne tyde på, at Rio er klar til Fulham-kampen. Good news!

http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=100336

MC86
01-04-2011, 12:48

Det er super gode nyheder. Også Rafael og Fletcher skulle være klar til Fulham kampen. Det er super vigtigt hvis vi kan have dem med mod Chelsea på OT.

Dines
01-04-2011, 19:23

Ville være perfekt kamp at give ham comeback i.

schousboe9
17-04-2011, 14:17
http://www.teamtalk.com/news/2483/6880446/Rio-sorry-for-Balotelli-bust-up

Rio blev åbenbart far til Tia Ferdinand igår nat kl. 2.

MOHoegsted
17-04-2011, 15:00
Så vidt jeg hørte herinde fra (match-tråden), fødte hun en dag inden kampen.

zhagzi
30-04-2011, 21:59
Har nogen af jer nogensinde prøvet at skrive til Rio på twitter, hvor han så svarer? :)

MOHoegsted
30-04-2011, 22:18
Har ikke Twitter, ved ikke helt hvordan det fungerer. Jeg plejer at følge andre spillere på twitter, men er det ikke lidt ligesom på facebook, med at man skal være ven med en før man kan skrive til ham.

Glory Man United
11-06-2011, 09:50
http://tribalfootball.com/articles/tottenham-boss-redknapp-plans-new-bid-man-utd-defender-ferdinand-1687981
:titte::titte::titte:

RAppel
11-06-2011, 09:56
Så er det nok ikke lige Ferdinand du skal købe.

But Redknapp needs help in defence with Ledley King and Jonathan Woodgate both having had injury problems.

Hvad vil folk sige til en handel mellem Tottenham og United der sendte Modric den ene vej og Ferdinand den anden vej?

Runaldo
11-06-2011, 10:02

Hvad vil folk sige til en handel mellem Tottenham og United der sendte Modric den ene vej og Ferdinand den anden vej?

Nej tak. Giggs stopper nok efter hans skandale forløb, Scholes er væk, Neville ligeså og Edwin stoppede. Det er ikke nok med Vidic som eneste mand der kan skabe ro i tropperne. Vi har brug for Ferdinand, mere næste sæson end denne netop pga. alle dem der stopper/stoppede. Når man kigger på truppen, så kan hverken Fletcher, Carrick, Park, Valencia eller Nani kommandere truppen .. Rooney kan måske sammen med Evra og Smalling, men derudover er vores grundlag tørt.

United DK
11-06-2011, 10:03

Rio er på retur, og Smalling bliver forhåbentligt kun bedre, men alligevel vil jeg helst ikke slippe ham. 'Arry kan få Kuszczak, Obertan, Macheda og £25 mio., så passer pengene.

Runaldo
11-06-2011, 10:07
Rio er på retur, og Smalling bliver forhåbentligt kun bedre, men alligevel vil jeg helst ikke slippe ham. 'Arry kan få Kuszczak, Obertan, Macheda og £25 mio., så passer pengene.

Smid Evans oveni, kan det være vi kan presse prisen ned under £19m

schousboe9
11-06-2011, 10:08

Personligt er jeg af den overbevisning, at den kommende sæson bliver Ferdinands sidste på absolut topniveau. Han bliver 33, og hans skader forsvinder nok ikke med alderen, så selvom han nok ikke ligefrem stopper karrieren, så er det heller ikke holdbart at have ham som styrmand i en topklub, når han max. spiller halvdelen af kampene. Nok ikke engang.

I år er nok bare for tidligt at lade ham gå, for vi har ingen klar afløser endnu. Rios evner som organisator, leder og rollemodel både på og uden for banen er second to none, og den næste har vi ikke stående i kulissen endnu. Med en ny, ung målmand bliver de egenskaber kun endnu vigtigere, så selvom handlen umiddelbart ville være ok, så er timingen nok forkert, så no-go hvis det stod til mig.

Men god tanke.

RAppel
11-06-2011, 10:16

Må hellere lige skrive min mening også. Det var bare en tanke, men kan se der er mange imod og det er jeg også. Vi har verdens bedste centre back makkerskab mellem Rio og Vidic og jeg synes ikke vi skal bryde det op. Godt nok er Rio ved at være oppe i årerne og han kan ikke spille alle kampe, men med alle de forandringer der kommer til at ske i truppen denne sommer synes jeg ikke det er det rigtige tidspunkt at skifte ud i. Vi har brug for Rio. Den nye målmand har brug for Rios ro i forsvaret. Den eller de nye midtbanespillere har brug for Rios ro og overblik. Kort og godt. Der er brug for ham til at spille de nye spillere ind på holdet.

Glory Man United
11-06-2011, 11:07

Er bare ikke på de positioner, de behøver spillere. De mangler en midterforsvarer desperat og en back

Bugge
11-06-2011, 13:58
Er bare ikke på de positioner, de behøver spillere. De mangler en midterforsvarer desperat og en back

Wes Brown.

2 fluer med ét smæk! Om han så fik koldbrand i begge ben, så kunne han stadigvæk vade direkte ind i Spurs' talentløse midterforsvar eller på backen.

'Arry må da også mangle nogle midtbanespillere, tror kun han har en 30-40 stykker efterhånden..

j.rath
07-07-2011, 08:51
Nu går der rygter om at Rio også har været sin kone utro.
hvis det er sandt, er der da rigeligt gang i United spillerne i fritiden.

http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-rio-ferdinands-ti-elskerinder

Barker
07-07-2011, 08:57

hahahaha.. Det er efterhånden lidt komisk hvordan engelske spillere ikke kan holde pikken i bukserne (hvis historien er sand)

:stuuupid:

Kasper United
07-07-2011, 10:28

Tjaa, det er selvfølgelig ikke godt for spillerne, når medierne finder ud af det. Men på en eller anden måde kan man kan da godt forstå dem. Det er sgu da svært at lade vær', når man ser de damer der! :titte:

KMJ87
07-07-2011, 11:07
http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/07/07/rio-ferdinand-cheated-on-wife-with-at-least-10-women-the-high-court-is-told-115875-23252742/

Her er billeder af de koste han angiveligt skulle have været sammen med.
Jeg troede sgu han kunne gøre det bedre, Rio den P.I.M.P

United DK
07-07-2011, 11:41
Engang var engelske/britiske fodboldspillere kendt for druk og gambling, altså sunde interesse. Nu er de så i stedet gået over til grådighed og hor, det er direkte usmageligt, og mangel på moral og god skik.

EDIT: Dog blev Bryan Robson engang opdaget af sin kone, i gang med at ordne en kvindelig sportsjournalist, men det var undtagelsen der bekræftede reglen.

OneAndOnly
07-07-2011, 11:44
http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/07/07/rio-ferdinand-cheated-on-wife-with-at-least-10-women-the-high-court-is-told-115875-23252742/

Her er billeder af de koste han angiveligt skulle have været sammen med.
Jeg troede sgu han kunne gøre det bedre, Rio den P.I.M.P

Hold kæft de grimme. Hans kone er derimod ret flot.

Liverpool_sucks
21-07-2011, 00:37
Her en rigtige fed artikel med rio og hans online chat i USA.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3706032/Rio-Ferdinand-lifts-the-lid-on-life-at-Manchester-United.html

Bugge
21-07-2011, 21:22
Her en rigtige fed artikel med rio og hans online chat i USA.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3706032/Rio-Ferdinand-lifts-the-lid-on-life-at-Manchester-United.html

Chicharito, 23, scored 20 goals in his rookie season. And when questioned who the best player is in training, Ferdinand said: "It was Scholesy. Now I'd say Chicharito - he's quite difficult.
"His movement's great, but I like that because he keeps you guessing and on your toes.
"He's the toughest but also the most beneficial opponent in training because he keeps you match-sharp."

:trophy::trophy::trophy::trophy::trophy::trophy:

Christensen
17-08-2011, 14:53
Set på Twitter. Injured much?

Since the start of the 2008/09 season, there have been 17 separate injuries that Rio Ferdinand has succumbed to.

17 skader er altså mange, gad vide hvor længe det holder? Men man må dog sige, at han leverer når han er klar, og så længe han gør det, klager jeg ikke.

MC86
19-08-2011, 14:22
Vigtigt hvis både Rio og Evra kan være med på mandag.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1604210.ece

zhagzi
13-09-2011, 16:44
Det må snart høre op! Det simpelthen for vildt som Rio pådrager sig skader efter skader. Det godt vi har en mand (eller knægt) i Phil eller Smalling til at være klar. Det ser sgu ikke lyst ud for Ferdinand. Måske 1-2 sæsoner mere.. Maks!

Det fanme surt.

United DK
13-09-2011, 16:53
Det må snart høre op! Det simpelthen for vildt som Rio pådrager sig skader efter skader. Det godt vi har en mand (eller knægt) i Phil eller Smalling til at være klar. Det ser sgu ikke lyst ud for Ferdinand. Måske 1-2 sæsoner mere.. Maks!

Det fanme surt.

Der sker vel heller ikke noget ved, at han får mindre og mindre ansvar, ligesom vi så det med Scholes, og indtil videre også med Giggs i denne sæson. Rio stopper jo en dag, og så vil det bedste være som med Scholes, at han ikke er så vigtig længere, fordi han alligevel ikke rigtig var fast mand, og en anden har taget over.

zhagzi
13-09-2011, 17:27
Der sker vel heller ikke noget ved, at han får mindre og mindre ansvar, ligesom vi så det med Scholes, og indtil videre også med Giggs i denne sæson. Rio stopper jo en dag, og så vil det bedste være som med Scholes, at han ikke er så vigtig længere, fordi han alligevel ikke rigtig var fast mand, og en anden har taget over.

Det rigtig nok han skal langsomt af, ligesom med de to ovennævnte. Me det sgu synd det skal ske gennem skader, fordi han er stadigvæk en utrolig forsvarsspiller og har masser af give af sig endnu. Så, så jeg hellere Ferguson begyndte at tage ham på bænken. Men omvendt, så ville det sgu se mærkeligt ud med navnet 'Ferdinand' på bænken.

United DK
13-09-2011, 17:31
Det rigtig nok han skal langsomt af, ligesom med de to ovennævnte. Me det sgu synd det skal ske gennem skader, fordi han er stadigvæk en utrolig forsvarsspiller og har masser af give af sig endnu. Så, så jeg hellere Ferguson begyndte at tage ham på bænken. Men omvendt, så ville det sgu se mærkeligt ud med navnet 'Ferdinand' på bænken.

Ja, men hellere at han holder lidt længere, end at han altid lige kommer tilbage, spiller 1-2 kampe, og så er han skadet igen. Vi har nogen ganske habile erstatninger for ham, så der er ingen grund til at pæce ham tilbage. Man har også tit set det med Rooney, men her kan jeg bedre forstå det, for han er vores vigtigste spiller, og vi har ikke nogen, der bare lige kan tage over.

Stente
13-09-2011, 17:44
Er det kun mig der ikke har set noget om en skade til Rio nogen steder?

Som jeg har forstået det, er det udelukkende af "spare hensyn" at Rio ikke er med.. Jeg mener at kunne huske en historie om, at han pådrog sig en lår"skade" pga. at han sad forkert på en flyvetur, hvis jeg husker korrekt kunne det være for at undgå noget lignende..

zhagzi
13-09-2011, 18:42

Som jeg har forstået det, er det udelukkende af "spare hensyn" at Rio ikke er med.. Jeg mener at kunne huske en historie om, at han pådrog sig en lår"skade" pga. at han sad forkert på en flyvetur, hvis jeg husker korrekt kunne det være for at undgå noget lignende..

http://onside.dk/nyheder/champions-league/ferdinand-end-ikke-med-pa-united-flyet

Jumpingjack
13-09-2011, 19:21

Desuden skrev han forleden på twitter noget om en ferie i emiraterne e.l., så tvivler på, at det har noget på sig, at han ikke er fit for flying.

MC86
13-09-2011, 19:26

Jeg har ikke læst nogle steder at han skulle være skadet, så tror bare at han bliver sparet til Chelsea kampen på søndag.

Stente
13-09-2011, 19:58
http://onside.dk/nyheder/champions-league/ferdinand-end-ikke-med-pa-united-flyet

Jovist, forskellige nyhedssider gætter på, at grunden til at han ikke er med er en skade - jeg har dog endnu ikke hørt en officielt udmelding, og OT's nyhed hævder også (på baggrund af flere medier) at det er med hvile i tankerne, at han er fravalgt..

Svanen94
13-09-2011, 20:10
Hvordan stiller vi op, hvis både Vidic, Ferdinand, Evra, Rafael og Evans er skadet?

Det ser sgu tyndt ud det forsvar.

Stente
13-09-2011, 23:01
Hvordan stiller vi op, hvis både Vidic, Ferdinand, Evra, Rafael og Evans er skadet?

Det ser sgu tyndt ud det forsvar.

Fletcher-Smalling-Jones-Fabio

Ville være mit bud.. Jeg ved ikke om tyndt er det rigtige ord, vi er vel et af de eneste hold i verden der kan stille 2 hele forsvarskæder hvor alle spillere er gode nok PL?

Smalling-Rio-Vidic-Evra
Rafael-Evans-Jones-Fabio

MC86
13-09-2011, 23:20
Fletcher-Smalling-Jones-Fabio

Ville være mit bud.. Jeg ved ikke om tyndt er det rigtige ord, vi er vel et af de eneste hold i verden der kan stille 2 hele forsvarskæder hvor alle spillere er gode nok PL?

Smalling-Rio-Vidic-Evra
Rafael-Evans-Jones-Fabio

Valencia kunne også tage højrebacken hvis det er :)

patrick1991
14-09-2011, 06:53
Ser nu mere tyndt ud med skaden fra clerverley.. park, anderson, carrick, fletcher... på midtbanen... går ud fra Carrick, fletcher , park starter inde i dag, men hvis en af dem bliver skadet, eller har brug for et pust, er der kun anderson til at sætte ind... Phil jones, smalling, fabio, evans, evra. Samme perspektiv som på midtbanen, men som sagt, valencia kan sagtens spille højre back, og fletcher ville sikkert osse kunne rykkes der ned, men så ser midtbanen alt alt for tynd ud!

MOHoegsted
14-09-2011, 08:29
Ser nu mere tyndt ud med skaden fra clerverley.. park, anderson, carrick, fletcher... på midtbanen... går ud fra Carrick, fletcher , park starter inde i dag, men hvis en af dem bliver skadet, eller har brug for et pust, er der kun anderson til at sætte ind... Phil jones, smalling, fabio, evans, evra. Samme perspektiv som på midtbanen, men som sagt, valencia kan sagtens spille højre back, og fletcher ville sikkert osse kunne rykkes der ned, men så ser midtbanen alt alt for tynd ud!

Hvorfor sætte Anderson på bænken i den form han er i nu?

Bonde15
18-09-2011, 22:28
Hold da ferie, Rio skal præstere godt når han kommer tilbage, hvis han skal holde Phil Jones bag sig. Har sjældent set en spiller på 19 år, der er så rolig og uimponeret som Jones er. Udover hans defensive kompetencer er han også dygtig i den offensive del af spillet. Usædvanligt stort talent!

MOHoegsted
18-09-2011, 22:52
Hold da ferie, Rio skal præstere godt når han kommer tilbage, hvis han skal holde Phil Jones bag sig. Har sjældent set en spiller på 19 år, der er så rolig og uimponeret som Jones er. Udover hans defensive kompetencer er han også dygtig i den offensive del af spillet. Usædvanligt stort talent!

Tror nu godt han kan slå Evans af, ikke så imponerende i dag imo. - Til den tid har han nok også gjort det så godt at han bliver førstevalg igen, når Vidic også er tilbage.

Krede
19-09-2011, 10:57
Det gode ved Rio er, at han kan være væk længe, men når han så er tilbage, så kan man ikke se på ham, at han har været væk. Han glider bare direkte tilbage på holdet.

Imens De Gea er urutineret og er ved at blive spillet ind på holdet, så mener jeg det er en fordel med en masse rutine i midterforsvaret. Det betyder naturligvis Rio og Vidic. Smalling og Jones kan indtil videre fortsætte på højre back og ellers vikarier for Rio og Vidic centralt, når de er ude eller sparres. Jeg synes heller ikke, der er grund til at overspille en ung spiller som Jones. Hvis vi har muligheden for det, så bør vi føre ham stille og roligt frem.

Endelig så tror jeg Rio stopper efter EM2012, herefter kan han fokusere udelukkende på United, hvilket vil være en stor fordel.

På sigt vil Smalling eller Jones nok etablere sig ved siden af Vidic. Men det vil være kanon at have Rio i truppen. Jeg har også en tro på, at han bliver her 3-5 år endnu.

MOHoegsted
19-09-2011, 11:27
Det gode ved Rio er, at han kan være væk længe, men når han så er tilbage, så kan man ikke se på ham, at han har været væk. Han glider bare direkte tilbage på holdet.

Imens De Gea er urutineret og er ved at blive spillet ind på holdet, så mener jeg det er en fordel med en masse rutine i midterforsvaret. Det betyder naturligvis Rio og Vidic. Smalling og Jones kan indtil videre fortsætte på højre back og ellers vikarier for Rio og Vidic centralt, når de er ude eller sparres. Jeg synes heller ikke, der er grund til at overspille en ung spiller som Jones. Hvis vi har muligheden for det, så bør vi føre ham stille og roligt frem.

Endelig så tror jeg Rio stopper efter EM2012, herefter kan han fokusere udelukkende på United, hvilket vil være en stor fordel.

På sigt vil Smalling eller Jones nok etablere sig ved siden af Vidic. Men det vil være kanon at have Rio i truppen. Jeg har også en tro på, at han bliver her 3-5 år endnu.

Du mener vel på landsholdet ikke?

RAppel
19-09-2011, 11:56
Du mener vel på landsholdet ikke?

Læs lige det igennem du lige selv har highligtet :p

Prisløst!

MOHoegsted
19-09-2011, 12:31
Læs lige det igennem du lige selv har highligtet :p

Prisløst!

Man kunne da godt lige sætte "på landsholdet" ind i sætningen, bare for ikke at skabe forvirring :Smackden: :D

Dines
19-09-2011, 15:32
Med det spil Phil Jones og Chris Smalling præsterer, er det så utænkeligt, at de kan starte inde til EM næste sommer for England? Altså Rio er snart 33 år og injury prone, Terry er imo over the hill, og langt fra fordomsstyrke.

schousboe9
19-09-2011, 15:45
Jeg har før nævnt, at jeg sagtens kunne se Phil Jones komme med til EM, men det havde legenden en anden holdning til, og så holder man bare kæft.

MOHoegsted
19-09-2011, 16:23
Ofte er det sådan, at de spillere der har spillet til kvalen, og ført landsholdet til slutrunden, også får slutrunden med. Syntes heller ikke det er fair, at de skal knokle og få dem til slutrunden, og de så ikke kommer til at spille.

En af dem skal nok komme til at spille under slutrunden, men tror hverken på den ene eller begge bliver fast, så skal det være pga. skader.

United DK
19-09-2011, 16:27
Jeg har før nævnt, at jeg sagtens kunne se Phil Jones komme med til EM, men det havde legenden en anden holdning til, og så holder man bare kæft.

En ting er hvad jeg mener, noget andet er hvad Capello mener, og jeg tror han er mere over i den grøft der siger, at Jones ikke kommer med. Jones har jo kun fået meget spilletid pga. Rio og Vidic' skader, og der står stadig en del foran ham, først og fremmest Rio og Terry (der jo er anfører), men også Cahill, Jagielka, Lescott og måske også Dawson. Af vores engelske talenter tror jeg kun Smalling har en mulighed, mens Jones og Cleverley til gængæld er gode bud på spillere ved VM 2014, hvis altså England kvalificere sig. Jeg tror Capello gør den "gyldne" generation færdig med EM til sommer, og så laver hans afløser generationsskiftet hvor Rio, Lampard og Gerrard ligeså stille bliver kørt ud, hvis ikke de selv stopper. Terry redder sig på anførerbindet, medmindre den nye landstræner mener, at en anden skal bærer det, selvom det er svært at se en anden, hvis de tre ovennævnte køres ud.

Daniel
19-09-2011, 20:40
En ting er hvad jeg mener, noget andet er hvad Capello mener, og jeg tror han er mere over i den grøft der siger, at Jones ikke kommer med. Jones har jo kun fået meget spilletid pga. Rio og Vidic' skader, og der står stadig en del foran ham, først og fremmest Rio og Terry (der jo er anfører), men også Cahill, Jagielka, Lescott og måske også Dawson. Af vores engelske talenter tror jeg kun Smalling har en mulighed, mens Jones og Cleverley til gængæld er gode bud på spillere ved VM 2014, hvis altså England kvalificere sig. Jeg tror Capello gør den "gyldne" generation færdig med EM til sommer, og så laver hans afløser generationsskiftet hvor Rio, Lampard og Gerrard ligeså stille bliver kørt ud, hvis ikke de selv stopper. Terry redder sig på anførerbindet, medmindre den nye landstræner mener, at en anden skal bærer det, selvom det er svært at se en anden, hvis de tre ovennævnte køres ud.

Capello har da ellers virkelig rimelig glad for Welbeck, så det skulle da overraske mig, hvis ikke han var at finde i EM 2012 truppen, såfremt han holder niveau resten af sæsonen naturligvis. Smalling er vel første valg på højreback pt., selvom det selvfølgelig kan ændres når Glen Johnson kommer tilbage. Derudover vil Cleverley forhåbentlig også få chancen for at vise sit hver på landsholdet før eller siden, men vi ved jo, at Capello er glad for rutine, så mon ikke han vælger spillere som Milner frem for Cleverley og Jagielka frem for Jones.

United DK
20-09-2011, 14:47
Capello har da ellers virkelig rimelig glad for Welbeck, så det skulle da overraske mig, hvis ikke han var at finde i EM 2012 truppen, såfremt han holder niveau resten af sæsonen naturligvis. Smalling er vel første valg på højreback pt., selvom det selvfølgelig kan ændres når Glen Johnson kommer tilbage. Derudover vil Cleverley forhåbentlig også få chancen for at vise sit hver på landsholdet før eller siden, men vi ved jo, at Capello er glad for rutine, så mon ikke han vælger spillere som Milner frem for Cleverley og Jagielka frem for Jones.

Såfremt Welbeck er fast mand, så er han en mulighed, i og med Rooney er eneste selvskrevet angriber hos England. Der er 2-3 pladser at kæmpe om, udover Rooney, og de står mellem Welbeck, Defoe, Bent og Carroll, så det er helt sikkert en mulighed. På midtbanen taber Cleverley helt sikkert på sin manglende rutine, og jeg kan ikke forestille mig, at Capello ser bort fra Gerrard og Lampard trods deres formnedgang.

ChristianR
20-09-2011, 14:56
Jeg tror på, at Jones er med ved EM 2012. Med de første kampe denne sæson har han efterhånden overhalet flere af bejlerne til bænken, og hvis han fortsætter i samme tempo (mindre kan også gøre det) banker han gevaldigt på til startopstillingen, hvor de to gamle og garvede efterhånden ikke er, hvad de har været. Desuden er chancerne for at Rio er skadet vel 50/50, ¨så jeg spår helt sikkert en Em-udtagelse. En udtagelse, der ser mere realistisk ud end en udtagelse af Welbeck og Cleverley.

Vince
09-10-2011, 21:55
http://therepublikofmancunia.com/time-to-cash-in-on-rio-ferdinand/

Faldt lige over denne glimrende artikel fra RoM. Jeg elsker Rio og elsker hele postyret om 'stay on your feet' og alt det han giver til fansene. Han er verdensklasse. Men hvad hvis en klub fra the States smider 20-25 mil. pund? (Aner ikke om det er realistisk?) Synes det er svært. Jeg synes stadigvæk at vi har brug for ham, specielt taget i betragtning, at han spiller så godt, selvom han måske lige er kommet tilbage fra en skade. Og han har masser af erfaring, noget som vores forsvarskæde ikke oser af. Jeg ville hade at se ham forlade United, men som der også står i artiklen, så er han ikke en Giggs eller Scholes. Bestemt ikke. Og jeg er sikker på, at USA og 'det søde liv' trækker i Rio. Og jeg under ham sgu, at rappe lidt med i flæng med Snooooop og hvem han ellers mænger sig med. Helt sikkert en spændende debat.

Time to cash in on Rio Ferdinand?

Don Kafai
09-10-2011, 23:26
Time to cash in on Rio Ferdinand?

Nej.

Jeg kan sagtens se problematikken, men Ferdinand er en af vores såkaldte "ledere", og vi skal ikke begå samme fejl som Arsenal har gjort. 70 mio pund tjent på Henry, Vieira, Pires, Toure osv er gode nok handler da de var over the hill, men du kan ikke sætte pris på lederskab, og det bløder Arsenal for i dag.

I en periode hvor gns. alderen på vores hold er 22 i de fleste kampe, og vi har nogle af verdens største talenter på deres positioner (De Gea, Rafael, Smalling, Jones, Fabio, Cleverley, Anderson, Welbeck, Hernandez osv) så er det vigtigt vi har nogen til at styre dem, og kan vi få 2-3 år mere med Ferdinand, så er det mere værd, end selv et urealistisk bud på 25 mio pund her og nu.

Hvis man derudover ser de dér videoer fra vores ture, fx i USA i sommers, så er det Rio der skaber stemningen, og det er ham der laver de fleste pranks og det er ham der hiver op i holdkammeraterne. Læg oveni, at han faktisk er verdensklasse i de få kampe han spiller, så vil et salg være en kæmpefejl.

Uden at kunne bevise det, så har jeg en teori om, at spillere som Evans, Smalling og Jones er blevet det ekstra hurtigt udviklet, fordi de har lærermestre som Vidic og Rio. Omend han er 33, så har han meget erfaring at give videre, og sådanne ting kan man ikke putte pris på.

Stente
10-10-2011, 08:34
Jeg er meget enig med Kafai, Rio er uvurderlig pga. hans naturlige lederevner, men i særdeleshed pga. hans off-the-pitch egenskaber..

Jeg er af den overbevisning, at vores fantastiske sammenhold, på trods af mange forskellige kulturer og sprogbarrierer, er skabt på baggrund af folk som Rio og Evra, som virker til at gøre rigtig meget uden for banen..
Det er også vigtigt at have ældre, vellidte, spillere med i truppen, til at holde de unges fødder i mulden - de mange roser som har fulgt i kølvandet på vores talenters præstationer har desværre ofte den omvendte virkning..

snegl
10-10-2011, 09:54
Nej.

Jeg kan sagtens se problematikken, men Ferdinand er en af vores såkaldte "ledere", og vi skal ikke begå samme fejl som Arsenal har gjort. 70 mio pund tjent på Henry, Vieira, Pires, Toure osv er gode nok handler da de var over the hill, men du kan ikke sætte pris på lederskab, og det bløder Arsenal for i dag.

I en periode hvor gns. alderen på vores hold er 22 i de fleste kampe, og vi har nogle af verdens største talenter på deres positioner (De Gea, Rafael, Smalling, Jones, Fabio, Cleverley, Anderson, Welbeck, Hernandez osv) så er det vigtigt vi har nogen til at styre dem, og kan vi få 2-3 år mere med Ferdinand, så er det mere værd, end selv et urealistisk bud på 25 mio pund her og nu.

Hvis man derudover ser de dér videoer fra vores ture, fx i USA i sommers, så er det Rio der skaber stemningen, og det er ham der laver de fleste pranks og det er ham der hiver op i holdkammeraterne. Læg oveni, at han faktisk er verdensklasse i de få kampe han spiller, så vil et salg være en kæmpefejl.

Uden at kunne bevise det, så har jeg en teori om, at spillere som Evans, Smalling og Jones er blevet det ekstra hurtigt udviklet, fordi de har lærermestre som Vidic og Rio. Omend han er 33, så har han meget erfaring at give videre, og sådanne ting kan man ikke putte pris på.

Så er der ydermere også det aspekt som Rio selv har været inde på, da han fx spillede i West Ham og kæmpede mod andre gode forsvarsspillere (Marc Rieper bl.a), at de unge konstant vil give 110% for at vise sit værd og bryde igennem og de gamle vil give 110% for at vise de ikke er over the hill. Det er en utrolig sund konkurrence i mine øjne.

Og så er Rio/Vidic altså stadig den bedste kombination vi har i mine øjne. Det ændrer én slatten kamp fra Rio mod Basel ikke på. Han var kanon at få tilbage i slutningen af sidste år.

I forsvaret er erfaring også bare det vigtigere end andre steder på banen. Mange af de unge forsvarsspillere har samme fysik, er hurtigere, men fejler pga spilforståelse og erfaring fra at spille uge ud og uge ind. En garvet hund som Rio går ind uden at skulle spille sig i form. Det kan Evans fx ikke.

GloryGloryMU
22-10-2011, 21:41
Jeg har ikke ord for hvor dumt det her lyder.
Selv hvis det er en showkamp, så virker det dybt godnat hvis Rio rent faktisk skal deltage på noget plan.

100 kr. på at han bliver skadet!

http://onside.dk/nyheder/premier-league/rio-ferdinand-til-nfl

Buttler
22-10-2011, 21:49
Han skal formentlig bare føre dem på banen, og evt. en eller anden pr-funktion. Han skal "selvfølgelig" ikke spille med! I øvrigt er det ikke en showkamp, men en turneringskamp.

GloryGloryMU
22-10-2011, 22:44
Han skal formentlig bare føre dem på banen, og evt. en eller anden pr-funktion. Han skal "selvfølgelig" ikke spille med! I øvrigt er det ikke en showkamp, men en turneringskamp.

Nå ok, så er jeg mere rolig.
Men han bliver sikkert skadet alligevel;-)

Runaldo
22-10-2011, 23:43
Harry Redknapp har endnu engang skrevet i sin klumme på TheSun, at han mener at Rio Ferdinand ville være hans første valg på holdkortet hvis han var i front i United eller for England, hvis spilleren var fit for fight. Synes det er meget flot at gå ud og sige det, men, i realiteten, er det langt fra sådan.

Jeg er af meningen at Rio er lige en halv meter for langsom mod de hurtigste angribere/offensiv spillere, hvilket gør ham farlig i egen defensiv. Han er stadig en verdensklasse forsvarsspiller, men hurtig er han ikke mere, og han skal ikke spille blot pga. sine tidligere form.

MOHoegsted
23-10-2011, 01:13
Harry Redknapp har endnu engang skrevet i sin klumme på TheSun, at han mener at Rio Ferdinand ville være hans første valg på holdkortet hvis han var i front i United eller for England, hvis spilleren var fit for fight. Synes det er meget flot at gå ud og sige det, men, i realiteten, er det langt fra sådan.

Jeg er af meningen at Rio er lige en halv meter for langsom mod de hurtigste angribere/offensiv spillere, hvilket gør ham farlig i egen defensiv. Han er stadig en verdensklasse forsvarsspiller, men hurtig er han ikke mere, og han skal ikke spille blot pga. sine tidligere form.

Jeg er nu meget enig, selvfølgelig vil Vidic være mit førstevalg anytime. Men når Ferdinand er helt fit, og kan holde sig skadesfri i en længere periode er han verdensklasse, og længder bedre end Jones, Smalling og Evans imo., det dog langt tid siden vi har set det, som du siger. Dog synes jeg ikke han er så langsom igen, han er ikke lige så tung som Vidic.

Ferdinand har altid haft en stor stjerne hos mig, og har altid været en af de mest spændende forsvarsspillere, det gør mig ondt at han ikke er en sikkerstarter længere...

Runaldo
23-10-2011, 16:16
Jeg er nu meget enig, selvfølgelig vil Vidic være mit førstevalg anytime. Men når Ferdinand er helt fit, og kan holde sig skadesfri i en længere periode er han verdensklasse, og længder bedre end Jones, Smalling og Evans imo., det dog langt tid siden vi har set det, som du siger. Dog synes jeg ikke han er så langsom igen, han er ikke lige så tung som Vidic.

Ferdinand har altid haft en stor stjerne hos mig, og har altid været en af de mest spændende forsvarsspillere, det gør mig ondt at han ikke er en sikkerstarter længere...

Efter dagens kamp, håber jeg du vil trække lidt af din beundring af Rio tilbage.

Bugge
23-10-2011, 16:18
En af verdens suverænt bedste forsvarsspillere for få år tilbage og hans makkerskab med Vidic i centerforsvaret er legendarisk.

Men han er ikke god nok til at starte i denne type kampe længere. Om det er hans alder, stigende antal skader eller fordi han ikke spiller regelmæssigt længere, det ved jeg ikke, men det er ikke godt nok.

Jones/Smalling > Ferdinand.

RAppel
30-10-2011, 13:42
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-defender-Rio-Ferdinand-ready-to-quit-England-to-prolong-his-club-career-article823959.html

Rio overvejer at stoppe på landsholdet.

LyngUnited
30-10-2011, 14:59
Efter dagens kamp, håber jeg du vil trække lidt af din beundring af Rio tilbage.

Rio elsker United og er fantastisk for klubben, både for de unge spillere og han holder god kontakt med fansne. At han er ved at se gammel ud er korrekt, men han har stadig min dybeste respekt.
Som United fan bør man, om ikke andet beundre hans kærlighed og arbejde for holdet.

zhagzi
30-10-2011, 14:59
En af verdens suverænt bedste forsvarsspillere for få år tilbage og hans makkerskab med Vidic i centerforsvaret er legendarisk.

Men han er ikke god nok til at starte i denne type kampe længere. Om det er hans alder, stigende antal skader eller fordi han ikke spiller regelmæssigt længere, det ved jeg ikke, men det er ikke godt nok.

Jones/Smalling > Ferdinand.

Ferdinand/Smalling > Jones.

Synes egentlig Ferdinand og Chris klarer det bedre, fordi de altid er LIGE det hvor det hele sker. Deres placeringsevne er sublim. Men det sjove er, Jones ligner Vidic i aggressivitet og gejst, hvor Smalling ligner Ferdinand i placeringsevne og hurtighed.

patrick1991
30-10-2011, 15:35
forstår ikke??? Fordi Ferdinands placeringsevne, har netop ikke været god det sidste stykke tid.. Jeg vil nu ikke kalde de for suplim,, men elendig!
Han har heller ikke været god til at dække op, og det ligner decideret ikke en spiller, der skal kunne spille på united.. Selvom han har været verdens bedste forsvarsspiller, eller en af dem før Vidic blev det..
Enten, fungere han kun med Vidic, eller så er han simpelthen blevet for gammel.. Selvom en som ham, burde kunne holde et højt niveau.. Han er tit skadet, og så skal der roteres, og efter min mening er der for meget rotation i forsvaret. De er slet ikke velspillende der inde.. Deres komikation fucker fuldstændig.. Måske en af grundene til at ferdinand kun passer med Vidic hvis han overhovedet stadig gør det..
Hvis ikke han viser noget mere, synes jeg han skal sælges

zhagzi
30-10-2011, 15:40
*slettet*

MOHoegsted
30-10-2011, 16:33
forstår ikke??? Fordi Ferdinands placeringsevne, har netop ikke været god det sidste stykke tid.. Jeg vil nu ikke kalde de for suplim,, men elendig!
Han har heller ikke været god til at dække op, og det ligner decideret ikke en spiller, der skal kunne spille på united.. Selvom han har været verdens bedste forsvarsspiller, eller en af dem før Vidic blev det..
Enten, fungere han kun med Vidic, eller så er han simpelthen blevet for gammel.. Selvom en som ham, burde kunne holde et højt niveau.. Han er tit skadet, og så skal der roteres, og efter min mening er der for meget rotation i forsvaret. De er slet ikke velspillende der inde.. Deres komikation fucker fuldstændig.. Måske en af grundene til at ferdinand kun passer med Vidic hvis han overhovedet stadig gør det..
Hvis ikke han viser noget mere, synes jeg han skal sælges

Hvorfor mener du de andre har spillet bedre end Ferdinand? Eller de har måske heller ikke en fremtid?

snegl
30-10-2011, 18:07
Jeg må sgu indrømme at jeg stadig ser Ferdinand som en absolut verdensklassespiller. Smalling er på nippet til at slå ham af, men Rio/Vidic fungerer i mine øjne stadig helt utrolig godt. Det er bare meget lang tid siden vi har set dem sammen.

Nu spillede Jones godt igen igår, men ellers så synes jeg også at kritikken af ham har været ude af proportioner. 1,5 dårlig kamp og han var lige pludselig utrolig udskældt.

LyngUnited
30-10-2011, 18:17
Det piner mit røde hjerte at se folk ønske Rio solgt....
Hold fast det er mangel på støtte. Den mand har om nogen vist han elsker klubben!
Alene det at han tilbød og tage Morrison hjem til ham selv vidner om Rio elsker United og vil gøre at for at de unge knægte har det godt.

Og hans twitter hvor hver uge tager dig tid til at svare på spørgsmål fra fansne.

Rio er a living United legend. Han er ikke den CB han har været men hold op med at ønsk ham væk fra klubben.
Vi er ikke Shitty!!

LyngUnited
08-12-2011, 17:25
Dejligt at Rio lige får sat Evra på plads. Rio beviser igen at han er vaskeægte United mand!

ChristianR
08-12-2011, 17:39
Dejligt at Rio lige får sat Evra på plads. Rio beviser igen at han er vaskeægte United mand!

Que..?

Bugge
08-12-2011, 17:46

......? :confused:

Sgoales
08-12-2011, 18:25
Rio irettesatte Evra fordi Evra sagde at han ikke gad spille Euro League, hvorefter Rio sagde at United altid spiller for at vinde (hvilket man dog ikke kunne se i går ;-)

Glory Man United
08-12-2011, 18:37
Rio irettesatte Evra fordi Evra sagde at han ikke gad spille Euro League, hvorefter Rio sagde at United altid spiller for at vinde (hvilket man dog ikke kunne se i går ;-)

Ikke mig bekendt, hvis man ser bort fra elendige overskrifter

Sgoales
08-12-2011, 19:19
Ikke mig bekendt, hvis man ser bort fra elendige overskrifter

Jo, for jeg tror nok at han svarede på spørgsmål vedrørende Euro League baseret på Evras kommentarer - men ok, lidt overdreven overskrift, men sådan er det jo altid...
Ferguson raser mod... osv.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Dec/Rio-Ferdinand-wants-Europa-League-success.aspx?pageNo=1

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/champions-league/8941154/Manchester-United-defender-Patrice-Evra-says-it-is-embarrassing-for-the-club-to-play-in-the-Europa-League.html

Dines
08-12-2011, 19:33
Vi har talt meget om Rio's formdyk imod City, Basel hjemme osv, men synes faktisk, at han i de sidste par kampe har spillet upåklageligt og fejlfrit. Måske er han ikke så fremtrædende som for 3 år siden, men han holder stadig højt niveau i mange kampe -- kritikken af ham har været urimelig hård, og han har i denne sæson været uheldige med kendelser der gået imod ham (Liverpool og Newcastle).

Martinsen
08-12-2011, 19:50
Helt enig Dines!

Han har løftet sit spil gevaldigt og var mod Basel igen vores bedste sammen med Nani! Dog uden det var vanvittig imponerende, men han spillede med en coolness som gjorde at vi fastholdte bolden mange gange hvor typer som Vidic, Jones, Evans osv nok havde valgte den nemme lange bold som løsningen.

Så thumbs up til Rio herfra! Han er stadig en vigtig spiller for klubben.

RasmusP
08-12-2011, 20:55
Også fortjent at han fik anførerbindet i stedet for Evra i går.

jQrgensen
10-01-2012, 22:16
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1688731.ece

Ny skandale under opsejling? :D

Hulle #7
10-01-2012, 23:01
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1688731.ece

Ny skandale under opsejling? :D

Sådan tjener man penge efter sin fodboldkarriere, Rio er ved at planlægge et stop!!

morten8832
20-01-2012, 23:46
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14991

Håber det er en and

Med Ferdinand ude ser det virkelig skidt ud i forsvarskæden, som allerede ser tynd nok ud i forvejen. Vi har virkelig brug for den erfaring som Rio besidder i forsvaret.

PatriceEvra3
20-01-2012, 23:58
Hvis historien har noget på sig, og det er ryggen igen, så synes jeg vi bliver nødt til at købe en forsvarsspiller. Evans og Smalling er slet ikke nok (Jones skal ikke spille CB lige nu) vidic er jo som bekendt tidligst klar i starten af næste sæson.

Jeg er meget imponeret over Samba, som kunne være en ideel signing, såfremt at det passer at Rio igen har skavanker med ryggen. Det ville altså være noget der vil holde ham ude af rigtig mange kampe, og vi skal nødig stå i en situation hvor vi skal spille imod City eller Tottenham med Carrick i midterforsvaret.

Pils
21-01-2012, 00:55
Hvis historien har noget på sig, og det er ryggen igen, så synes jeg vi bliver nødt til at købe en forsvarsspiller. Evans og Smalling er slet ikke nok (Jones skal ikke spille CB lige nu) vidic er jo som bekendt tidligst klar i starten af næste sæson.

Jeg er meget imponeret over Samba, som kunne være en ideel signing, såfremt at det passer at Rio igen har skavanker med ryggen. Det ville altså være noget der vil holde ham ude af rigtig mange kampe, og vi skal nødig stå i en situation hvor vi skal spille imod City eller Tottenham med Carrick i midterforsvaret.

Samba er rigtig god til bare at heade eller losse bolden langt væk. Jeg synes på ingen måde han har de spillemæsssige kvaliteter til, at spille for et hold som United. Han vil også være en ret dyr spiller bare at have i resten af denne sæson. Når alle er klar igen vil han klart være sidste valg.

PatriceEvra3
21-01-2012, 01:14
Samba er rigtig god til bare at heade eller losse bolden langt væk. Jeg synes på ingen måde han har de spillemæsssige kvaliteter til, at spille for et hold som United. Han vil også være en ret dyr spiller bare at have i resten af denne sæson. Når alle er klar igen vil han klart være sidste valg.

Jeg snakker heller ikke om at han skulle være første valg, men mere breddespiller.

Ikke fordi jeg tror en døjt på at vi køber ham, jeg tror på ingen måde at han er et tema, men med så mange skader så ville han da være en fin spiller. Hvem skulle vi ellers kunne få til rimelige penge i januar måned? Nu forudsætter det også at Rio historien er sand, fordi jeg mener ikke vi skal købe nogle hvis den ikke er. Han risikere vel at være ude resten af sæsonen, hvis der er probelemer med ryggen igen, og så er spørgsmålet om han reelt set er færdig på topniveau.

Med alle klar er det selvfølgelig også lidt svært at se hvad vi skulle bruge ham til. Men Rio er næsten altid skadet halvdelen af sæsonen, og lige nu er Vidic også skadet, så vi er utroligt tyndt besat. Når alle er klar så er der i og for sig ingen grund til forstærkning, men situationen er bare en anden når vi har så mange skader i forsvaret. Selvfølgelig kan vi finde bedre spillere end Samba, men var vi tvunget til at købe nu, hvem skulle det så egentlig være?

Jeg håber dog selvfølgelig det er en and, og der ingen problemer er med Rio. Men ja, Samba ville nok være et lille tegn på desperation, og jeg indrømmer også gerne det var et lidt desperat forslag, men i min verden er vi også desperate såfremt Rios rygskade er brudt op igen.

morten8832
21-01-2012, 13:10
Hvis det kommer på tale, at der skal investeres i en ny forsvarsspiller, mener jeg faktisk også at Samba er et fornuftigt indkøb. Han er umiddelbart ret billig, og man får meget kvalitet for pengene.

Det kan godt være, at Samba ikke er det store tekniske vidunder og ikke en boldspillende forsvarer, men ift. Ferdinand og Vidic er forskellen nu ikke så stor. Synes egentlig han minder meget om Vidic og Ferdinand rent forsvarstype mæssigt..

Men nu må vi se - vi har jo stadig smalling, evans og jones, så vi er dækket ok ind, selvom de ikke har vist de mest positive takter sammen i forsvarskæden.

Pils
21-01-2012, 14:52
Hvis det kommer på tale, at der skal investeres i en ny forsvarsspiller, mener jeg faktisk også at Samba er et fornuftigt indkøb. Han er umiddelbart ret billig, og man får meget kvalitet for pengene.

Det kan godt være, at Samba ikke er det store tekniske vidunder og ikke en boldspillende forsvarer, men ift. Ferdinand og Vidic er forskellen nu ikke så stor. Synes egentlig han minder meget om Vidic og Ferdinand rent forsvarstype mæssigt..

Men nu må vi se - vi har jo stadig smalling, evans og jones, så vi er dækket ok ind, selvom de ikke har vist de mest positive takter sammen i forsvarskæden.

What?? Rio er sgu da en hammrende dygtig forsvarer til at spille boldene frem ad banen.

NtotheT
21-01-2012, 14:57
Arrrgh. Rio Ferdinand er sammen med Thiago Silva, Daniel Agger og Pique muligvis de bedste midterforsvarere i verden inden for det tekniske område. Deres boldomgang er meget stærk.

Du kan sammenligne Samba med Vidic, men ikke med Rio. Samba er en mindre begavet fodboldspiller, men en helt fantastisk midterforsvarer.

NtotheT
21-01-2012, 15:00
Hvis vi skal erstatte Rio med en breddespiller, så skal det være med en spiller, der har nogenlunde samme profil - altså en teknisk dygtig midterforsvar.

morten8832
21-01-2012, 15:44
Arrgh, mener ikke han en af de bedste boldspillende forsvarsspillere i verden, men okay - I har ret i jeres betragtning, at han er en dygtig teknisk forsvarsspiller med stærk boldomgang.. Forkert sammenligning

Jeg gir mig ;)

Men mener nu stadig han vil være en fin breddespiller til pengene

MadsG
21-01-2012, 16:22
Synes nu heller aldrig at Rio har været så teknisk fantastisk som han bliver gjort til. Hans største force har altid været hans måde at læse spillet på og altid være et skridt eller to foran angriberne. Det har så også gjort, især da han også havde sin hurtighed, at han var en af de bedste forsvarsspillere i det her årti.

Og synes også det er synd for Vidic at han bliver sammenlignet med Samba rent teknisk. Så dårlig er han heller ikke.
Mener faktisk jeg så en statistik et sted på Redcafe, hvor Vidic over en længere periode havde flere succesfulde fremadrettede afleveringer end Rio.

morten8832
21-01-2012, 17:14
...Og hvis vi virkelig skal køre lidt mere rundt i denne diskussion, så er Samba altså heller ikke så dårlig teknisk som han bliver gjort det til.. Af hvad jeg har set at kampe med Blackburn har han været fin i pasningsspillet og boldomgangen i forsvaret. Men nej, han er da ingen driblekonge - det ville være synd at sige..

Men vil stadig mene, at Vidic og Samba på mange måder minder meget om hinanden.. Selvfølgelig er der en klasseforskel, men både med hensyn til hovedspillet, styrkemæssigt og markeringsevne minder de meget om hinanden.. Tror der hvor Samba ikke er særlig stærk, så er det hans koncentration i kampene, hvor han flere gange godt kan sløse lidt i forsvaret..

Ferdinand er god i boldomgangen i forsvaret og tager godt del i pasningspillet, hvor han på dette område viser god teknik, men fremad banen, (foruden de meter han løber fra han modtager bolden uden for straffesparksfeltet af målmanden og op til modstanderens angrebslinje), er han ikke i mine øjne fantastisk.. Hvis man sammenligner ham med David Luiz, Agger, Lucio, Ezequiel Garay, Thiago Silva og til dels Pepe, så mener jeg ikke han er verdensklasse fremad i spillet..

dannigizmo
21-01-2012, 17:54
Hvordan er diskussionen om en ny forsvarsspiller kommet ind i Ferdinand-tråden?

Glory Man United
21-01-2012, 17:57
Hvordan er diskussionen om en ny forsvarsspiller kommet ind i Ferdinand-tråden?

Samba er sort, og Rio er tæt på...

NtotheT
21-01-2012, 20:53
Samba er sort, og Rio er tæt på...

Rolig, Suarez!

Svante
11-02-2012, 14:10
Hvor kan det irritere mig at Ferdinand ikke giver hånd til Suarez - det fjerner bl.a. vores mulighed for at kalde Suarez for åndssvag etc. For det er komplet latterligt ikke at ville give hånd til modstandere, medmindre de har kneppet ens kone. Og det gælder både for Suarez og Ferdinand!

Bugge
11-02-2012, 14:49
Hvor kan det irritere mig at Ferdinand ikke giver hånd til Suarez - det fjerner bl.a. vores mulighed for at kalde Suarez for åndssvag etc. For det er komplet latterligt ikke at ville give hånd til modstandere, medmindre de har kneppet ens kone. Og det gælder både for Suarez og Ferdinand!

Rio står en halv meter fra Suarez da han skider på Evra.

Selvfølgelig giver han ham igen af samme skuffe.. Jeg er mere imponeret over at der ikke var en United spiller der slog Suarez' pløkker ud af munden på ham.

jmikael
14-02-2012, 12:47
Vil egentlig bare lige give nogle probs til Rio. Jeg synes at han har løftet sit niveau betragteligt efter Vidic blev skadet. Medierne slagtede ham tidligere i år, til dels berretiget, og han blev nærmest stemplet som færdig! Jeg synes sgu at han har vist klassen, og at det til gengæld er gået ubemærket hen i medierne. Som United fan bliver jeg sgu stolt af at se "den gamle mand" træde til på den måde.

Jeg har aldrig rigtig set lyset i Evans, før nu. Han deler også en stor del af æren for at vores forsvar ser mere end hæderligt ud, og han spillede, efter min mening, en kanon kamp mod Liverpool.

schousboe9
14-02-2012, 13:02
Jeg har aldrig rigtig set lyset i Evans, før nu. Han deler også en stor del af æren for at vores forsvar ser mere end hæderligt ud, og han spillede, efter min mening, en kanon kamp mod Liverpool.

Jeps. Jeg vil også gerne tage noget af min tidligere kritik af Evans tilbage, for han har langsomt løftet sit niveau fra kamp til kamp, siden han overtog for Vidic, og det kulminerede med en pragtkamp mod Liverpool, hvor han var usansynlig rolig med bolden og stod i vejen for alt, Liverpool smed frem. Jeg husker én enkelt fejlaflevering frem i banen, that's it.

Han er gået back to basics, hvilket er rart at se, og jeg ved ikke, hvorfor Rafael fik Man of the Match, for bortset fra Rooneys matchwinner-rolle var Evans klart vores bedste.

Glory Man United
09-03-2012, 12:26
Ferdinand could return against the Baggies but may be held back for the Bilbao trip instead and there will be a couple of changes to the line-up as Paul Scholes is an option to feature in midfield after sitting out the Europa League reverse. Nani is pushing for a place in midfield after getting a run-out against the Basque side.

When asked if Rio will be left out again at the weekend, Sir Alex replied: "Rio is such a great player and he has great experience. It depends on Chris Smalling. His stitches came open in the first half.

"We thought we’d patched them up at half time but they came open again. It’s a possibility. I will maybe gamble with a couple on Sunday for Thursday’s game."

F****** NEJ Fergie. Stil det stærkeste vi har på søndag. Der er vel kun 20-25% chance for avancement i EL alligevel

Acsadac
31-03-2012, 11:19
Ferdinand overvejer Kina (http://www.guardian.co.uk/football/2012/mar/30/rio-ferdinand-manchester-united-china)

Personligt kan jeg godt se det fornuftige fra alles sider i, at Rio tager sine sidste år i Kina på en særdeles lukrativ kontrakt.

Vi så i sidste kamp, hvordan Evans skulle være alle vegne for at kompensere for Rio's manglende løb, og jeg tror simpelthen ikke på, at Vidic slår Evans af næste sæson, hvorfor Rio nok vil få flere kampe på bænken. Derudover har han en skrøbelig ryg, og en rygskade der holder ham ude i 1-2 måneder, tror jeg vil være mere end han kan holde til. Vi så med Neville, at han ganske enkelt ikke kunne blive ved med at komme op i gear efter en skade.

Derudover har vi fremtiden på plads i Evans, Jones og Smalling til at supplere Vidic.

Selvfølgelig vil det da være mærkeligt at sige farvel til Rio. Men lige som Berbatov, så skal man ikke bruge sine sidste år på bænken, hvis man har en attraktiv mulighed for at undgå det..

MadsG
31-03-2012, 11:33
Jeg håber bare han også har en fremtid i United efter hans karrierestop. Det er i hvert fald min opfattelse af ham, at han er en af de mest fremtrædende, og her på den gode måde, i omklædningsrummet, og med hans taktiske forståelse kunne det kun gavne at have ham inde over holdet og give videre af hans viden.

Acsadac
31-03-2012, 11:37
Jeg håber bare han også har en fremtid i United efter hans karrierestop. Det er i hvert fald min opfattelse af ham, at han er en af de mest fremtrædende, og her på den gode måde, i omklædningsrummet, og med hans taktiske forståelse kunne det kun gavne at have ham inde over holdet og give videre af hans viden.

Enig, men to år Kina burde heller ikke betyde, at han ikke kan komme tilbage i en trænerrolle i klubben.

Martinsen
07-04-2012, 09:36
http://ekstrabladet.dk/sport/kommentarer/mortenbruun/article1738469.ece

Morten Bruun har ellers kritiseret Rio meget i denne sæson på 6´eren. Men fuld fortjent at han nu får en smule ros. Og er egentlig enig i det han skriver.

Svante
19-04-2012, 18:46
Jeg ved ikke om det skal ligge her, eller i Rooney tråden, men fordi det er Rio der laver alle de her "punked" så synes jeg den skal herind:

http://www.youtube.com/watch?v=E0ElYE0pCf4&feature=related

Jeg kan ikke huske hvordan det fungerer med det Youtube-tag, så hvis en venlig sjæl gider gøre det, ville det være nice :)

jQrgensen
19-04-2012, 19:16
Jeg ved ikke om det skal ligge her, eller i Rooney tråden, men fordi det er Rio der laver alle de her "punked" så synes jeg den skal herind:

Jeg kan ikke huske hvordan det fungerer med det Youtube-tag, så hvis en venlig sjæl gider gøre det, ville det være nice :)

Fuck hvor er det griner!

Tror virkelig Ferdinand er verdensklasse at have i sin trup.

Bugge
19-04-2012, 19:27

Du er uduelig.. Skam dig!!!

E0ElYE0pCf4&feature=related

Svante
19-04-2012, 20:01
Du er uduelig.. Skam dig!!!

Shame on me!

Don Kafai
19-04-2012, 20:04
Enjoy:

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1057

Bugge
19-04-2012, 20:04
Shame on me!

Haha LOL, "En eller anden flabet dude"..

Well played, Sir. Well played..

Svante
19-04-2012, 23:07
Haha LOL, "En eller anden flabet dude"..

Well played, Sir. Well played..

Haha, var lidt spændt på hvor vågen du var ;)

Benzet
13-05-2012, 10:29
Der er rygter om, at United vil halvere Rios løn fra næste sæson. Hvorfor der spekuleres i, at han måske vil søge væk fra United:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1758385.ece

Acsadac
13-05-2012, 10:37
Der er rygter om, at United vil halvere Rios løn fra næste sæson. Hvorfor der spekuleres i, at han måske vil søge væk fra United:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1758385.ece

Kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, hvad jeg synes om det..

Rio er blevet gammel og skrøbelig - men så længe vi ikke ved om Vidic kommer 100% tilbage, så vil det være farligt at sælge Rio...

IMO er fremtiden centralt Smalling, Jones og Evans + en ny.. Jeg kunne derfor godt se det fornuftige i at erstatte Rio med en yngre model eller en der kan acceptere at sidde lidt på bænken, i fald Vidic kommer tilbage...

Men kommer Vidic ikke sådan lige tilbage - så vil det være et stort sats at skrotte Rio nu...

snegl
13-05-2012, 10:42
Vi har ham på kontrakt i et år mere, og jeg kan ikke forestille mig at vi med Vidic ude vil afskippe ham til sommer, når den erfaring han har ikke bare lige kan købes.

Hans sidste år med hans nuværende kontrakt vil koste os i omegnen af 57 mio kr og lader vi bare ham fortsætte, så vil Smalling, Evans og Vidic formentlig over næste år have udviklet sig til definitivt at kunne tage over.

Goal.com er kilden. Jeg synes de er lidt for rygtebaserede til min smag, men det virker naturligt nok at vi ikke vil give ham 1,1 mio om ugen i 2 år istedet for det resterende 1 år af hans kontrakt. Tror klubben er mest interesserede i at se tiden an, og hvordan de andre udvikler sig inden vi punger ud. Derfor tror jeg også at hans kontraktsituation først bliver afklaret om et halvt år.

Edit: Det giver jo ingen økonomisk mening for Ferdinand at spille to år for mindre end et års pris. Derfor virker artiklen også lidt sensationsagtig.

morten8832
13-05-2012, 10:44

Jeg synes ærlig talt det er noget svineri, hvis der er hold i de rygter..

Rio har sammen med Evans udgjort et stærkt midterforsvar, og de har om nogen været de mest stabile spillere set over en hel sæson - Mens Jones og Smalling fik et mindre formdyk, så bibeholdt Rio og Evans stadig deres form..

Rio er ikke ung længere, og jeg forstår for så vidt også en mulig lønnedgang, men en halvering af lønnen er usselt.. Specielt set i forhold til hvad han har leveret i denne sæson - Var han breddespiller og havde spillet 10-20 kampe, så kunne jeg måske forstå det, men i denne sæson har han været en del af rygraden på holdet, og fortjener dermed bedre.

United DK
13-05-2012, 10:52
Jeg synes ærlig talt det er noget svineri, hvis der er hold i de rygter..

Rio har sammen med Evans udgjort et stærkt midterforsvar, og de har om nogen været de mest stabile spillere set over en hel sæson - Mens Jones og Smalling fik et mindre formdyk, så bibeholdt Rio og Evans stadig deres form..

Rio er ikke ung længere, og jeg forstår for så vidt også en mulig lønnedgang, men en halvering af lønnen er usselt.. Specielt set i forhold til hvad han har leveret i denne sæson - Var han breddespiller og havde spillet 10-20 kampe, så kunne jeg måske forstå det, men i denne sæson har han været en del af rygraden på holdet, og fortjener dermed bedre.

Jeg ved ikke rigtig. Han er på retur, og selv med en halvering vil han fortsat tjene over en halv mio. om ugen, så jeg har altså ikke ondt af ham. Han må gøre op med sig selv, om han vil fortsætte i en af verdens største klubber, for en mindre løn, eller om han vil til USA og presse citronen til det sidste, med andre pensionistmodne spillere i en andenrangsliga.

jQrgensen
13-05-2012, 11:03
Håber godt nok ikke han skal ud at finde en ny klub.
Det kan godt være manden ikke den samme som for 3-4 sæsoner siden, men han er stadig bund solid og skaber ro på holdet.
Ser man på denne sæson har har været den der lå længst tilbage på banen og dirigerede Evans rundt (hvilket har gjort ham langt bedre tydeligvis). Kampene hvor Ferdinand ikke har været med har Evans også sejlet rundt.

Kigger vi væk fra fodboldspillet så tror jeg at en spiller som Ferdinand har en KÆMPE rolle på træningsbanen og i omklædningsummet når det kommer til at tage sig af de unge.

Ville være et stort tab :(

morten8832
13-05-2012, 11:05
Jeg ved ikke rigtig. Han er på retur, og selv med en halvering vil han fortsat tjene over en halv mio. om ugen, så jeg har altså ikke ondt af ham. Han må gøre op med sig selv, om han vil fortsætte i en af verdens største klubber, for en mindre løn, eller om han vil til USA og presse citronen til det sidste, med andre pensionistmodne spillere i en andenrangsliga.

Men til sammenligning, så vil en spiller som Giggs herved have en højere løn end Ferdinand ikke?? Kvalitetsmæssigt er Ferdinand i langt bedre forfatning, og på banen har Ferdinand vist sig at være rygraden igen i denne sæson på holdet.. Giggs er til gengæld mere en breddespiller, og det synes jeg også lønnen tilsvarende skulle gengive.

United DK
13-05-2012, 11:20
Men til sammenligning, så vil en spiller som Giggs herved have en højere løn end Ferdinand ikke?? Kvalitetsmæssigt er Ferdinand i langt bedre forfatning, og på banen har Ferdinand vist sig at være rygraden igen i denne sæson på holdet.. Giggs er til gengæld mere en breddespiller, og det synes jeg også lønnen tilsvarende skulle gengive.

Hvad får Giggs da i løn?

Bugge
13-05-2012, 11:25
Mon ikke Ferdinand er blevet tilbudt det samme som Giggs og Scholes tjener plus lidt ekstra.

Det kan vel ikke komme bag på nogen, heller ikke Rio, at han ikke kan blive ved med at tjene 1 million om ugen.

United-Allan33
13-05-2012, 11:26

Nu har Giggs jo så nok heller aldrig haft så høj en løn som Rio.. Han skal jo ikke straffes for ikke at have holdt klubben som gidsel i forsøget på at få en større løn..