Se fuld version : Don Ø
Holmskov
10-05-2007, 13:11
Jeg får mere og mere og respekt for Don Ø. Og her rammer han plet må man sige. Rommedahl er den mest overvurderede spiller i historien.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_koebenhavn/article297426.ece
Ja jeg må sgu også sige at jeg synes Don Ø gør et godt stykke arbejde selvom jeg bedst kan lide BIF, og den der kommentar er virkelig klasse. Så kan Rommedahl tænke lidt over det, men det er jo sandt. Har fået lidt respekt for ham.
Mener også han engang er kommet med en ret sjov kommentar til noget Per Bjerregaard havde sagt da de begge var i Onside. Ved ikke om i andre kan huske det?
Det var vidst et eller andet med at Don Ø syntes Per B. overdrev fordi han sagde at BIFs mål var at vinde SAS ligaen og Don Ø sagde at FCKs mål var at købe Ronaldinho og et par andre.:D
Ja, læste godt den artikel. Han rammer ganske rigtigt plet.
Rommedahl er ekstremt overvurderet, og det er tragisk at en mand som ham har tjent så mange penge, og spillet så mange gange på landsholdet. Han er ikke god nok til Charlton, og heller ikke til FCK.
Måske han skulle komme ned på jorden, og få lidt realisme ind i sit hoved. Godt sagt Don Ø..
ChristianH.
10-05-2007, 13:30
Men er det et job fra en person i hans position at svine en spiller, man alligevel aldrig får at se i Parken (og sikkert heller ikke nogen anden dansk klub)?
Et er at han har ret.
Noget andet er, om han bare burde bruge tid på at komme med sådanne udtalelser. Så ramt af Dennis' afvisning, kan han vel heller ikke være.
Han har helt ret der. Rommedahl har kun sin speed og hurtighed, og det er det eneste. Hans teknik, indlæg og afslutninger er utrolig ringe.
United DK
10-05-2007, 13:55
Men hvad med en mand som Niclas Jensen? Han er i mine øjne heller ikke god nok til FCK, og han var jo overhovedet ikke god nok til Fulham, her har Rommedahl trods alt startet en del kampe for Charlton i denne sæson.
haha hvor fedt.
Den mand er piv ringe - han er utrolig hurtig og det så det.
Ja jeg må sgu også sige at jeg synes Don Ø gør et godt stykke arbejde selvom jeg bedst kan lide BIF, og den der kommentar er virkelig klasse. Så kan Rommedahl tænke lidt over det, men det er jo sandt. Har fået lidt respekt for ham.
Mener også han engang er kommet med en ret sjov kommentar til noget Per Bjerregaard havde sagt da de begge var i Onside. Ved ikke om i andre kan huske det?
Det var vidst et eller andet med at Don Ø syntes Per B. overdrev fordi han sagde at BIFs mål var at vinde SAS ligaen og Don Ø sagde at FCKs mål var at købe Ronaldinho og et par andre.:D
Mener at han sagde at hans mål var at få Parken fyldt hver kamp og vinde CL, så spurgte værten om det ikk var lidt urealistisk, så svarede han at det var BIFs mål også :D
Er der forresten nogle af jer der ved, hvorfor han bliver kaldt Don Ø ?
Mener at han sagde at hans mål var at få Parken fyldt hver kamp og vinde CL, så spurgte værten om det ikk var lidt urealistisk, så svarede han at det var BIFs mål også :D
Bare en detalje:
Det første var forkert. Han sagde, at han ville ombygge Parken, så der var plads til 80.000 tilskuere og så som du siger, at de ville vinde CL...
Nogle gange, så kommer Don Ø, med nogle gode kommentarer :)
Martinsen
10-05-2007, 18:20
uden at være helt sikker husker jeg det som om han sagde "ja, men det var Per der startede" klasse kommentar af en mand jeg ellers ikke er så vild med
Haha ja det var sådan det var. Genial kommentar :)
Don Ø er en dygtig forretningsmand, men han er en usympatisk person som fører sig kvalmende meget frem i medierne på en uanstændig måde og kommer med kommentarer som får Mourinho til at lyde som en portugisisk moder theresa..
Don Ø er en dygtig forretningsmand, men han er en usympatisk person som fører sig kvalmende meget frem i medierne på en uanstændig måde og kommer med kommentarer som får Mourinho til at lyde som en portugisisk moder theresa..
Tydeligt at du ikke er FCK'er ;)
Fair nok du har den holdning. Men jeg er bestemt ikke enig med dig. Kom med eksempler på hvor han er værre at høre på end Mourinho..
Manden har bygget FCK op fra bunden, og skabt Skandinaviens bedst fungerende fodboldklub og selskab. De driver Parken og alle deres andre aktiviteter på flot og eksemplarisk vis..
Og jeg synes nu ikke han er dum og kvalmende at høre på i medierne. Han siger sin mening. Og tør svare latterlige journalister som Carsten Werge igen, når de stiller åndsvage spørgsmål..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.