Se fuld version : Banner
Hej, er ny her på forummet, men har brugt selve siden i lang tid. Det er en god side, men synes banneret ser en smule kedeligt ud. Derfor har jeg taget mig den frihed at lave et nyt banner. I skal være velkommne til at bruge det og ellers ville jeg bare høre jeres meninger :)
http://i248.photobucket.com/albums/gg177/manutd_5/oldtrafford-2.jpg
Jurgensen
07-06-2008, 22:07
Hej, er ny her på forummet, men har brugt selve siden i lang tid. Det er en god side, men synes banneret ser en smule kedeligt ud. Derfor har jeg taget mig den frihed at lave et nyt banner. I skal være velkommne til at bruge det og ellers ville jeg bare høre jeres meninger :)
Vil jeg egentlig give dig lidt ret i. Synes dit design ser rigtig lækkert ud, og ville være et rigtig godt banner hvis de vil skifte det andet.
Godt banner. Jeg synes du bør lave en tynd hvid stroke i Photoshop uden om den sorte skrift for at få det til at træde mere frem. Men udemærket banner
Velkommen til siden - det er et flot banner, og jeg håber faktisk, at Casper vil bruge det. Det ser federe ud med spillere i selve banneret.
Det er en skam, at der er placeret en reklame lige i toppen af det.. Det ser lidt kikset ud, kan den ikke placeres et andet sted?
Velkommen til siden - det er et flot banner, og jeg håber faktisk, at Casper vil bruge det. Det ser federe ud med spillere i selve banneret.
Det er en skam, at der er placeret en reklame lige i toppen af det.. Det ser lidt kikset ud, kan den ikke placeres et andet sted?
En reklame??? Hvor??:confused:
EDIT: Nå på toppen af siden mener du?? Har blocker så kan ikke se reklamerne..
Nu hedder siden Oldtrafford.dk, så det kan være det er derfor at oldtrafford er på banneret?
hvis jeg skal være ærlig, syntes jeg at det der bruges nu, er flottere..
Jeg må ærligt erkende, at det ikke er det bedste værk, jeg har set.
Teksten er kedelig og svær at se, og billedet er generelt meget uskarpt. Man kunne helt sikkert godt lave et mere spændende end det nuværende (som dog ikke fejler noget og er dejlig simpelt), men jeg synes desværre ikke, at dit forsøg overgår det nuværende.
Jeg må ærligt erkende, at det ikke er det bedste værk, jeg har set.
Teksten er kedelig og svær at se, og billedet er generelt meget uskarpt. Man kunne helt sikkert godt lave et mere spændende end det nuværende (som dog ikke fejler noget og er dejlig simpelt), men jeg synes desværre ikke, at dit forsøg overgår det nuværende.
:D nu er billedet jo også udført i en stilart hvor billedet med vilje er gjort uskarpt og der er justeret i farveforholdet for at give det en lidt gammeldags fotografi effekt. Det er så en smagssag stadig, men det er udført bevidst.
Men teksten Oldtrafford.dk er heller ikke tydelig synes jeg.
:D nu er billedet jo også udført i en stilart hvor billedet med vilje er gjort uskarpt og der er justeret i farveforholdet for at give det en lidt gammeldags fotografi effekt. Det er så en smagssag stadig, men det er udført bevidst.
Men teksten Oldtrafford.dk er heller ikke tydelig synes jeg.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for .mufc, men læg mærke til baggrunden. Det er ekstremt uskarpt, og sådan ser et gammelt fotografi altså ikke ud. Jeg tvivler på, at i hvert fald det er bevidst.
dannigizmo
08-06-2008, 13:27
Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for .mufc, men læg mærke til baggrunden. Det er ekstremt uskarpt, og sådan ser et gammelt fotografi altså ikke ud. Jeg tvivler på, at i hvert fald det er bevidst.
Rent fototeknisk er jeg sikker på, at netop det er meningen. Hvis sæderne i baggrunden træder tydeligt frem, bliver billedet 'forvirrende' at se på. Derfor er spillerne sat i fokus på den måde. Om man kan lide det eller ej, er en smagssag, men sådan skal det vist være.
Det lyder som om, at jeg personligt er umådeligt klog på den slags, men faktisk har jeg lige fået lige nøjagtig det at vide af min fotolærer :)
Med hensyn til banneret, så er jeg personligt mere til billeder, hvor marginalspillerne ikke har en fremtrædende rolle, som Silvestre og til dels Nani har her. Mangler lidt Rooney og Tevez. Teksten skal du også have gjort lidt mere tydeligt, da det flyder meget ud i et - og så hedder vi jo altså OldTrafford.dk ;)
Tak for alle kommentarene.
Thomas: Forstår ikke rigtig det med reklamen. Hvis du mener det øverste som man trykker på for at få billedet i fuldstørrelse vil det ikke være med når man bruger det.
Jev: Grunden til baggrunden er forholdsvis sløret er at billedet var på denne måde, som dannigizmo siger er spillerne i fokus her.
dannigizmo: Ville gerne have brugt et andet billedet, men pga. billedet form, 800x150, er det svært at finde et billede i den rigtige størrelse og kvalitet.
Har lavet et par ændringer:
http://i248.photobucket.com/albums/gg177/manutd_5/oldtrafford2kopi.jpg
Dahlmann
08-06-2008, 23:06
for at sige det ligeud så synes jeg det er et grimt banner...
billedet er på en gang for lyst og for mørkt når man ser de forskellige spillere... og det var helt klart ikke et billede jeg ville have valgt hvis det var mig der skulle lave design.. jeg ville dog aldrig komme til at finde på sådan noget selv, og jeg synes da det er et fint initiativ du tager... men jeg kan bare ikke lide resultatet, som jeg mener, ser ud til at du ikke har brugt alt for lang tid på..
skriften synes jeg heller ikke om.. kan meget bedre lide det som det ser ud i det banner vi har nu, og generelt er designet på siden i forvejen godt nok og brugervenligt, så jeg kan ikke se nogen grund til at ændre det...
Jeg har lige været i gang i paint - hvad synes I? Jeg tager ikke i mod kritik :)
http://img377.imageshack.us/img377/5618/bannerjpgrg1.jpg
Jeg har lige været i gang i paint - hvad synes I? Jeg tager ikke i mod kritik :)
http://img377.imageshack.us/img377/5618/bannerjpgrg1.jpg
Haha, Thomas.. Hvor er det vildt lavet.. Helt sikkert det bedste bud på nyt banner.. Kan faktisk slet ikke se hvordan det kan laves bedre.. Skal du ikke være ny HOF-editor på OldTrafford.dk??;)
Haha, Thomas.. Billedet er fint nok, men du må godt lige arbejde 10 sekunder ekstra på finishen i skriften..
Kritik er ikke velkommen. Mit billede kan ikke gøres bedre - det er klasse.
Jeg ved ikke, hvor mange der rent faktisk kan huske det her banner, men det var det første i tidernes morgen..
http://web.archive.org/web/20040210050538/http://www.oldtrafford.dk/LOGO.GIF
McPherson
09-06-2008, 10:36
Jeg ved ikke, hvor mange der rent faktisk kan huske det her banner, men det var det første i tidernes morgen..
http://web.archive.org/web/20040210050538/http://www.oldtrafford.dk/LOGO.GIF
Husker godt det gamle.. det var også dødsygt at se på.. Generelt sys jeg siden trænger til en hel del fornyelse og design.. Det grafiske er slet ikke på højde med kvaliteten i nyheder osv.. Er desværre ikke selv så god endnu at jeg vil vove mig ud i noget..
Jeg synes heller ikke det første banner som .mufc har lavet er super godt. Som dannigizmo nævner, så synes jeg der er alt for mange marginalspillere med i billedet. Silvestre, Nani og Welbeck er meget centrale hvilket er noget forkert imo..
oldtrafford.dk skal være med stort 'o' pg 't' og som snegl nævner, så ville en hvid stroke gøre det meget mere tydeligt og pænt. 'keep the red flag flying high' er utydeligt lavet med vilje ser det ud til, men dette synes jeg heller ikke det skal være.. evt. en tynd sort stroke omkring dette ville gøre det pænere og tydeligere.
Ang. skarpehenden i billedet, så synes jeg som sådan den er fin nok, men tror dog ikke farverne helt vil harmonere med det nuværende farvevalg på OT.dk.. De røde farver vil ikke matche hinanden..
Jeg får dog helt lyst til at lege i photoshop nu (selvom jeg stinker til det), så tror jeg vil prøve at lave et banner når jeg kommer hjem fra arbejde.. :)
Edit: Thomas's banner er høj høj klasse.. Virkelig godt stykke arbejde :D
Kritik er ikke velkommen. Mit billede kan ikke gøres bedre - det er klasse.
Tror du misforstod mig.. Jeg mente at det var Perfekt, lavet, og intet skulle rettes.. Jeg ved ikke hvor du har fået den Quote fra..
dannigizmo
10-06-2008, 15:42
Det nye banner er blevet offentligtgjort. Se det her først!
http://img188.imagevenue.com/img.php?image=61062_logo_122_128lo.jpg
Dahlmann iz ze artizt.
(:D)
det er forhåbentligt ikke seriøst vel?
det er forhåbentligt ikke seriøst vel?
Jeg stiller lige dig samme spørgsmål :)
Jeg gerne takke for den tid Danni og Dahlmann havde her på sitet! Det var hyggeligt så længe det varede! Farvel!
:lolol:
Nej det er ikke seriøst! :)
Personlig synes jeg, at Arsenal.dk har et fantastisk layout. Selve banneret i toppen er dog utydeligt, men synes virkelig at resten af siden er alt for fed.
Jeg gerne takke for den tid Danni og Dahlmann havde her på sitet! Det var hyggeligt så længe det varede! Farvel!
:lolol:
Synes det er skandaløst, at de hverken har undertegnede eller Martin med på det banner!!!
Dahlmann
10-06-2008, 22:01
:confused::confused::confused:
:(
Personlig synes jeg, at Arsenal.dk har et fantastisk layout. Selve banneret i toppen er dog utydeligt, men synes virkelig at resten af siden er alt for fed.
Jeg må sige at jeg syntes den hjemmeside er helt uden sjæl.. Ja OldTrafford er måske heller ikke så spændene, men arsenal er bare alt for simpelt og meget kedeligt med den hvide baggrund..
Dahlmann
10-06-2008, 23:37
Jeg må sige at jeg syntes den hjemmeside er helt uden sjæl.. Ja OldTrafford er måske heller ikke så spændene, men arsenal er bare alt for simpelt og meget kedeligt med den hvide baggrund..
Enig... Siden er alt alt for kedelig... Oldtrafford.dk er altså fin som den er... det er jo også unitednyheder det handler om.. ikke tiptop overdimensioneret design...
Ligemeget om ArseAnal.dk er uden sjæl eller ej, er den da pænere end OT.dk :D Forsiden ligner noget fra 1999. Forummet er til gengæld en hel del pænere.
Aquarium
13-06-2008, 03:54
Siden oldtrafford.dk er ikke den officielle danske Manchester United side, så skal der tilladelse fra Manchester United FC for at bruge billeder som det du bruger på banneret. og det betyder også at glazers skal have masse af penge for det. Har du ikke lagt mærke til at man ikke har brugt billeder af manchester united nogen steder og at den nuværende banner er kun et silhouette af tribunen? der står også nederst på siden at denne side har ikke noget med manchester united at gøre. kan godt jeg tager fejl...
Ligemeget om ArseAnal.dk er uden sjæl eller ej, er den da pænere end OT.dk :D Forsiden ligner noget fra 1999. Forummet er til gengæld en hel del pænere.
Hvad er der nu galt med 1999 ;)?
Jeg husker det da som et fantastisk år..
Forsiden ligner noget fra 1999.
Øhh, JA.. Er det ikke en af de grunde der er til at beholde det.. Så vidt jeg husker var '99 ikk et helt skidt år..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.