Se fuld version : Spurs
Syntes det bliver spændende at følge Spurs næste år, tror godt de kan drille "the big 4"
Er imponeret over at de har hentet både Modric og Dos Santos, uden at rigtig sælge endnu..
Hvis de samtiddig kan holde på Berbatov bliver de rigtig farlige..
Hvordan tror i deres startende 11 kommer til at se ud ? håber lidt de skubber Pool ned på en 5. plads.
På papiret har de jo et ret godt hold. Men det synes jeg bare man har sagt i et par år nu.. Lidt ligesom med liverpool: "i år er vores år!!", og man ved jo hvordan det ender :)
Men jeg tror (og håber) faktisk at de kan drille Liverpool lidt næste sæson. Endnu mere end Everton gjorde i den netop afsluttede.. Men det kræver at de får en ordentlig start, og ikke som sidste sæson, hvor de nærmest ikke vandt en kamp.
United DK
06-06-2008, 22:20
Det er umuligt at vide, hvordan Modric og Dos Santos kommer til at klare sig, specielt Dos Santos har jeg min tvivl om. Modric har jeg kun set nogle få gange, så der vil jeg lade tiden komme til hans fordel.
Mit bud på en start 11'er:
Coupet
Hutton - Dawson - Woodgate - Bale
Lennon - Modric - Jenas - Dos Santos
Keane - Bent
Jeg tror Coupet blev hentet til målet.
Jeg er lidt i tvivl om den centrale midtbane, for Modric skulle være offensiv midt, og Jenas er ikke videre defensivt orienteret, så der kan godt komme lidt ubalance, men da Modric er et nyindkøb, og Jenas har haft en fantastisk sæson 07/08, så ved jeg ikke hvordan og hvorledes det ender.
Berbatov ryger til United (;)), og det mest oplagte ville så være, at erstatte ham med en ny, men da jeg ikke lige kan finde på en spiller, så tror jeg Bent får en sidste chance.
Glory Man United
06-06-2008, 22:27
Jeg er lidt i tvivl om den centrale midtbane, for Modric skulle være offensiv midt, og Jenas er ikke videre defensivt orienteret, så der kan godt komme lidt ubalance,
Præcis og jeg spår Huddlestone en stor sæson på den defensive midtbane
Don Kafai
06-06-2008, 22:29
Det der kræves for at spille med i toppen, er stabilitet. Det er det eneste, og intet andet.
Nu blev Liverpool nævnt, og selvom det er fedt at gøre grin med dem, så har de en trup, der på dagen kan slå ALLE. Men den DAG er der bare ikke hver uge, selvom det på papiret ser godt ud.
På samme måde med Tottenham. På en god dag, så kan de sku udspille samtlige hold i Premier League. De burde have fået point mod os på OT i år, men Nani reddede en ufortjent sejr hjem. De burde have slået Arsenal på Emirates, men de missede et straffe og blev straffet. De burde have vundet på Anfield, men Torres udlignede i overtiden. De burde have slået os på hjemmebane, men Tevez reddede os. De burde.....
Alle de der "men'er" fjerner selvfølgelig ikke det faktum, at Spurs spillede godt i de kampe, men det vidner også om forskellen fra Tottenham, og de klubber der ligger over dem (Liverpool, Arsenal, Chelsea, United osv). Det er lige ved og næsten hele tiden.
Jeg tror på Tottenham, men det kræver at bærende spillere som Woodgate, Zokora, Berbatov, Keane osv, præsterer uge efter uge, og ikke hver 3. uge. Derudover skal de have en keeper der kan gribe en bold, og Robinson har helt klart potentiale, men som han har spillet, så synes jeg ikke, at han fortjener at være på det hold.
Får de Dunne, så ser det godt ud. Mit bud på en start 11'er
Robinson
Hutton - Woodgate - Dunne/Dawson - Bale (han SKAL have mere spilletid)
Lennon - Zokora/Huddlestone - Modric/Jenas - Malbranque/Dos Santos
Keane/Bent - Berbatov
United DK
06-06-2008, 22:57
Præcis og jeg spår Huddlestone en stor sæson på den defensive midtbane
Ja, men hvem skal så ofres, det store talent, Modric, eller sidste sæsons måske bedste spiller, Jenas?
Glory Man United
06-06-2008, 23:07
Ja, men hvem skal så ofres, det store talent, Modric, eller sidste sæsons måske bedste spiller, Jenas?
Jenas kan også spille højre kant (istedet for lennon). Men det må være dagsformen der afgør hvem som spiller på midtbanen
Dos Santos er altså ekstremt overvurderet i offentligheden. Bortset fra et hattrick i sidste spillerunde, der var komplet ligegyldig, så havde han vel ikke en eneste kamp bare et gram over middel i sæsonen. I hvert fald ikke i de Barca-kampe, der var på dansk tv.
Der er en grund til, at Barcelona har solgt til 4 mio. Hvis man henvendte sig og spurgte til Bojan, så var han næppe til salg for den pris. Han er vel ikke til salg overhovedet.
Spurs får ikke Dunne. Jeg er sikker på Hughes er klog nok til at forsøge at holde på ham.
Iøvrigt kan Spurs købe lige så mange offensive spillere de vil. Det de mangler er et stabilt forsvar - de beviste jo allerede i år at det ikk er den offensive del der mangler.
Jeg tror Modric bliver dette års flop. Jeg synes ærlig talt han virker for gammeldags på en måde. Med det pricetag han render rundt med skal han i øvrigt også præstere vildt for at leve op til forventningerne.
Jeg tror først på Spurs når de køber defensivt ind. Skader har de nok af, og deres hold som det er nu, i stærkeste defensiv, kommer garanteret ikke til at spille mere end 5-7 kampe sammen pga skader. Det er set år på år.
Spurs får ikke Dunne. Jeg er sikker på Hughes er klog nok til at forsøge at holde på ham.
Iøvrigt kan Spurs købe lige så mange offensive spillere de vil. Det de mangler er et stabilt forsvar - de beviste jo allerede i år at det ikk er den offensive del der mangler.
Jeg tror Modric bliver dette års flop. Jeg synes ærlig talt han virker for gammeldags på en måde. Med det pricetag han render rundt med skal han i øvrigt også præstere vildt for at leve op til forventningerne.
Jeg tror først på Spurs når de køber defensivt ind. Skader har de nok af, og deres hold som det er nu, i stærkeste defensiv, kommer garanteret ikke til at spille mere end 5-7 kampe sammen pga skader. Det er set år på år.
Du skal ikke komme og bilde mig ind at der ikke er noget format i spurs ´ forsvar, hvis de fik det spillet sammen, og evt fik coupet bagved.
Coupet
Hutton-Woodgate-Dawson-Bale.
Jeg synes det ser spændende ud.
Spurs har en af de bedste offensive i PL, men deres forsvar halter, og de lukker tit for mange mål ind i kampene. Jeg tror ikke på, at de kan blande sig i top. 4, da de simphelthen er for ustabile, men jeg tror de ender højere oppe denne sæson. De har ihvertfald spillerne og potientalet til det.
Du skal ikke komme og bilde mig ind at der ikke er noget format i spurs ´ forsvar, hvis de fik det spillet sammen, og evt fik coupet bagved.
Det er heller ikke det jeg siger. Jeg skrev:
Det er grund nok til ikke at tro på Spurs. De har ikke bredde i forsvaret lige pt. De ville helt sikkert være stærke hvis de 4 foretrukne bagerst var mindre skadespræget. Det er bare ikke tilfældet.
De burde købe en god målmand samt Coloccini eller en anden centralt til alle de gange King er skadet. Bale og Hutton ved vi ikke hvor skadesplagede bliver, men var det meget i år - en back eller to kunne også gøre underværker.
Sidste sæson troede mange de ville "drille", men det skete ikke. I den kommende sæson tror mange de vil "drille", men... lad os nu se hvad der sker ;)
RuudVanNissetøj
07-06-2008, 13:14
Sidste sæson troede mange de ville "drille", men det skete ikke. I den kommende sæson tror mange de vil "drille", men... lad os nu se hvad der sker ;)
Jeg tror helt klart, at Tottenham igen i den nye sæson vil floppe big time. Hvorfor vil nogen spørge?? Simpelthen pga. deres alt for ringe centrale midtbane. Jo vist har de Tom Huddlestone og Zokare, men kvalitetsspillere i klassen med Hargreaves, Gerrard, Fabregas eller Essien kan man ikke ligefrem sige de er. De har købt spændende ind i form af Modric og Gio Santos....men spørgsmålet er om de kan klare den engelske kultur og fysiske fodbold ??
Dos Santos er altså ekstremt overvurderet i offentligheden. Bortset fra et hattrick i sidste spillerunde, der var komplet ligegyldig, så havde han vel ikke en eneste kamp bare et gram over middel i sæsonen. I hvert fald ikke i de Barca-kampe, der var på dansk tv.
Der er en grund til, at Barcelona har solgt til 4 mio. Hvis man henvendte sig og spurgte til Bojan, så var han næppe til salg for den pris. Han er vel ikke til salg overhovedet.
Ja, du har ret i Giovani slet ikke levede op til forventninger, men det er nu en grund til det. Det meste af sæsonen har Giovani spillet på indsprøjtninger og piller for at fjerne den smerte han havde i sin ankel. I lang tid har lægerne rådet ham til at blive opereret, men han ville først gøre det, når Barcas sæson sluttede og han har for nyligt lige blevet opereret. Derfor tror jeg han har været så dårlig, for jeg ved Giovani kan mere end det der, og han er den næste store fodboldstjerne. Han er meget meget meget bedre end Bojan. Jeg betragter en Giovani som den store invidualist, mens Bojan er bare en old-fashion-spiller. Jeg synes Bojan er god, men ikke som den superstjerne som folk, journalister, legender gør ham til :)
Det er umuligt at vide, hvordan Modric og Dos Santos kommer til at klare sig, specielt Dos Santos har jeg min tvivl om. Modric har jeg kun set nogle få gange, så der vil jeg lade tiden komme til hans fordel.
Mit bud på en start 11'er:
Coupet
Hutton - Dawson - Woodgate - Bale
Lennon - Modric - Jenas - Dos Santos
Keane - Bent
Jeg tror Coupet blev hentet til målet.
Jeg er lidt i tvivl om den centrale midtbane, for Modric skulle være offensiv midt, og Jenas er ikke videre defensivt orienteret, så der kan godt komme lidt ubalance, men da Modric er et nyindkøb, og Jenas har haft en fantastisk sæson 07/08, så ved jeg ikke hvordan og hvorledes det ender.
Berbatov ryger til United (;)), og det mest oplagte ville så være, at erstatte ham med en ny, men da jeg ikke lige kan finde på en spiller, så tror jeg Bent får en sidste chance.
Coupet er et godt bud som ny keeper. Jeg tror dog lidt, at de ryger over i 4231 som Ramos også praktisrede i Sevilla med offensive backs og her passer Bale og Hutton godt ind.
Coupet
Hutton King Woodgate Bale
Huddlestone Zokora
Dos Santos Modric Capel
Keane
Muligvis henter de Dunne til forsvaret, da King er meget skadet. Veloso har været rygtet til i stedet for Zokora. Derudover skulle Spurs være meget interesseret i Capel.
Eneste spg. er om Keane kan spille frontspiller. Optimalt Berbatov, men hvad gør de så med Keane??
Unitedalisme
07-06-2008, 14:24
Jeg tror på spurs i år.. gode inkøb og nu har ramos også tid til at få spillet sit hold sammen i opstarten.. sidste år blev han kastet ind i en krise hvor tottenham næsten lå til nedrykning.. De kommer i hvert fald i i top 6 i år.. og i top 6 er der os en 4. plads..
United DK
07-06-2008, 16:33
Coupet er et godt bud som ny keeper. Jeg tror dog lidt, at de ryger over i 4231 som Ramos også praktisrede i Sevilla med offensive backs og her passer Bale og Hutton godt ind.
Coupet
Hutton King Woodgate Bale
Huddlestone Zokora
Dos Santos Modric Capel
Keane
Muligvis henter de Dunne til forsvaret, da King er meget skadet. Veloso har været rygtet til i stedet for Zokora. Derudover skulle Spurs være meget interesseret i Capel.
Eneste spg. er om Keane kan spille frontspiller. Optimalt Berbatov, men hvad gør de så med Keane??
Jeg synes det er en fornuftig opstilling, men det ville næsten være synd for Jenas, hvis han skal skodes, efter at have været deres bedste spiller sidste sæson (måske kun overgået af Berbatov).
Jeg heller mere til:
Coupet
Hutton - Dawson (King anser jeg for at være fodboldinvalid) - Woodgate - Bale
Zokora - Huddlestone
Dos Santos - Jenas - Modric
Keane
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.