Se fuld version : Premier League 2008/2009
RuudVanNissetøj
05-06-2008, 14:12
Hej Alle !!
Jeg ønsker mig en tråd allerede nu, hvor vi kan begynde at diskutere næste PL sæson. Synes ikke jeg har kunnet finde en tråd om det endnu.
Har tænkt på, at gøre det lidt i punktform/overskrifter, således at det måske bliver lidt mere overskueligt.
Hvem tager mesterskabet? :
Hvem forventer du rykker ned?:
Hvilken klub bliver årets flophold?:
Hvem bliver topscorer?:
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske:
:devilll: Håber folk er friske på at komme med nogle bud !! :devilll:
Kan godt være man glæder sig til næste sæson, men er det ikke lidt tidligt at snakke så meget om den endnu.?? Ingen aner endnu hvordan holdene ser ud, hvilke spillere der købes og sælges osv osv.. Så ro på. Der kan ske meget endnu inden midten af august hvor sæsonen starter..
Først og fremmest kan vi jo se frem til når kampprogrammet kommer her den 16. juni.. Første spillerunde er 16. august, med Community Shield ugen inden..
Men de nye hold, W.B.A., Stoke og Hull bliver da spændende at følge. Hvem af dem overlever i Premier League.? Og så er der jo det evige spørgsmål, klarer Liverpool at komme op og få medaljer eller må de ud af top 4..
Vi tager mesterskabet
Stoke rykker ned
City flopper big time
Tevez, bliver årets topscorer
Efter en kanon første sæson, skuffer Torres, mens Anderson bliver en af de helt store oplevelser
Ja disse spørgsmål er måske besvaret med lidt røde briller, men det kunne godt lade sig gøre..
United DK
05-06-2008, 14:50
Hvem tager mesterskabet?: Liverpool
Hvem forventer du rykker ned?: Blackburn, WBA og Stoke
Hvilken klub bliver årets flophold?: Manchester United
Hvem bliver topscorer?: Fernando Torres
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Anderson - Dirk Kuyt
RuudVanNissetøj
05-06-2008, 14:53
Jeg er nok noget tidligt ude;) Men man kan jo ikke andet end glæde sig....jeg giver lige mit bud, så er det frit for folk om de vil starte nu eller vente til når transfervinduet har været åbent et stykke tid:)
Hvem tager mesterskabet:
Nok ikke den store overraskelse, men tror på United. Vi har et stærkt hold nu og kan gøre det endnu stærkere med nogle spændende signinger. Ellers tror jeg kampen vil stå mellem os og Chelsea + Arsenal. Det unge arsenalhold har fået mere erfaring og på trods af afgang af Flamini og formentlig Hleb, tror jeg de bliver endnu stærkere denne sæson. Chelsea vil give os kamp til stregen og har et meget stærkt hold. LFC har jeg ikke den store fidus til, dertil skal de lave for meget om på holdet + deres interne krise som fortsat ingen ende vil tage.
Hvem forventer du rykker ned:
Oprykkerne er klart kandidater, både Stoke, Hull og W.B.A. Ellers tror jeg, at Fulham, Bolton og evt. Wigan vil komme til at snuse til nedrykningsstregen.
Hvilken klub bliver årets flop:
Mange tror på Tottenham vil kunne begå sig i top 4, men jeg har ikke den tiltro. Deres midtbane er svag i mine øjne og på trods af massive investeringer, synes jeg ikke de har fået et homogent hold op og stå. Ramos er gang i noget spændende, men spørgsmålet er om han kan få det op og køre. Ellers forventer jeg at LFC vil floppe igen i denne sæson og være ude af mesterskabskampen ved jul....
Hviken spiller vil blive topscorer:
Jeg er helt sikker på, at det bliver en etableret angriber i PL. Jeg har desværre stor tiltro til Torres, da han har spillet fantastisk denne sæson. Han kan meget på egen hånd og er kynisk foran mål. Ellers har jeg et håb for vores Tevez, som efter en tiltrængt sommerpause forhåbentligt vil være tilbage i topform. Kunne godt forestille mig en 22-23 mål i ligaen fra ham af.
Jeg har en ide om, at Adebayor vil skuffe næste sæson. Hvis det begynder at gå lidt skævt for ham som i foråret, så kan han meget vel gå i stå. Han er i stor grad en humør spiller og er egentligt sin egen værste fjende imo. Overraskelsen tror jeg vi skal finde i en Carlos Vela eller vores egen Anderson. Carlos Vela har spillet fantastisk på lån i Ossasuna og Wenger er kendt for at give sådanne spillere chancen. Ellers har jeg store forventninger til vores egen Anderson, som jeg forventer vil blive en integreret del af startelveren i løbet af næste sæson !!
Hvem tager mesterskabet?: Liverpool
Hvem forventer du rykker ned?: Blackburn, WBA og Stoke
Hvilken klub bliver årets flophold?: Manchester United
Hvem bliver topscorer?: Fernando Torres
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Anderson - Dirk Kuyt
Jeg mangler en smiley hvis det er ironi..:(
United DK
05-06-2008, 15:19
Jeg mangler en smiley hvis det er ironi..:(
Selvfølgelig er det ironi, helt ærligt, Liverpool som mestre? :lolol:
Vi bliver i øvrigt mestre igen, med eller uden Ronaldo.
Lidt for tidligt at snakke om den nye PL-sæson. Vil gerne først lige se henover sommeren, hvordan holdene opruster sig og hvem der så står med de stærkeste kort.
Fletcherfan
05-06-2008, 17:01
Noget tidligt at komme med et bud, men jeg kommer nok med et bud omkring den 1. august da man ved en masse mere.
Hvem tager mesterskabet? : Det kan ikke blive andre end Manchester United som jeg ser det...
Hvem forventer du rykker ned?: Hull City, Stoke City og Bolton Wanderers... Tror også klubber som Fulham, Wigan Athletic, Middlesbrough, og West Bromwich Albion kommer i problemer...
Hvilken klub bliver årets flophold?: Forventer faktisk at Everton bliver flopholdet, mens jeg (desværre) forventer Liverfool kommer til at imponere...
Hvem bliver topscorer?: Enten Fernando Torres, Wayne Rooney, Afonso Alves eller Benjani Mwaruwari... Spillere som Roque Santa Cruz, Jermain Defoe, Dean Ashton og Yakubu Ayiegbeni kan også komme til at ligge langt oppe på listen.
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Jeg tror faktisk, at Ronaldo kommer til at være den mest skuffende spiller hvis han fortsætter i United... For det første har han haft to umenneskeligt gode sæsoner, og så har han haft en sommer med Em-slutspil plus en masse rygter om, at han skal være fortid i klubben... Det har også gjort ham upopulær blandt klubbens fans... Derfor tror jeg han skuffer... Den mest overraskende spiller er meget svær. Men en som Carlos Vela kan godt komme til at overraske eller måske en spiller fra oprykningsklubberne... Eller måske Afonso Alves...
Glory Man United
05-06-2008, 20:02
Ingen aner, hvordan holdene ser ud. Så lad os dog vente med at spå om det til 8-10 dage inden starten. Chelski skifter nok heftigt ud her i sommerpausen, og Arsenal skal sikkert have nogle forstærkninger for Hleb og Flamini. Og det ender nok også med 3-4 køb til os (en venstre back, en wing og en angriber)
Jeg vil tillade mig at komme med nogle bud nu her og så eventuelt komme ned nogle nye efter transfermarkedet er ved at nærme sig lukketid..
Manchester United bliver mestre igen..
Hvis Campbell bliver udlånt til/købt af Hull så bliver de oppe ;)
Ved sgu ikke hvem der rykker ned :s
Liverpool skuffer igen.. De indkøb de laver vinder man sgu ikke et mesterskab med.. City skuffer også hvis man tager deres egne ambitioner i betragtning..
Santa Cruz bliver topscorer.. Uanset om det bliver i den nuværende eller en rød trøje :D
Rooney overrasker.. Og her mener jeg mht målscoring, han går helt amok! :D Nu sker det!
Terry skuffer.. Han har mistet al tro på sig selv efter CL finalen ;)
Hvem tager mesterskabet? : Manchester United
Hvem forventer du rykker ned?: Arsenal, Liverpool, Cheslsea
Hvilken klub bliver årets flophold?: Chelsea
Hvem bliver topscorer?: Rooney
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Torres ,Anderson
Det var bare hvad jeg godt kunne tænke mig;), her kommer mit seriøse bud:
Hvem forventer du rykker ned?: Fulham, Hull, Bolton
Hvilken klub bliver årets flophold?: Portsmouth
Hvem bliver topscorer?: Rooney
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Adebayor, Anderson
Hvornår plejer kampprogrammet for denne kommende sæson i PL at blive offentliggjort?
Lagde lige mærke til at SAS ligaens er kommet frem..
http://www.premierleague.com/page/Faqs/0,,12306,00.html
The Barclays Premier League will kick off its 2008/09 season on Saturday 16th August 2008. Barclays Premier League 2008-09 fixtures will be released on Monday 16th June 2008 when you'll be able to access them on premierleague.com.
Hej Alle !!
Jeg ønsker mig en tråd allerede nu, hvor vi kan begynde at diskutere næste PL sæson. Synes ikke jeg har kunnet finde en tråd om det endnu.
Har tænkt på, at gøre det lidt i punktform/overskrifter, således at det måske bliver lidt mere overskueligt.
Hvem bliver topscorer?:
:devilll: Håber folk er friske på at komme med nogle bud !! :devilll:
Mesterskabet afhænger af om vi mister ronaldo eller ej. For ellers vil vi skulle bruge noget tid på at køre noget andet ind, og tid har man ikke i PL, for så er de andre væk. Så tror ikke det er os næste sommer med pokalen. Men man kan heller ikke vinde den hvert år.
Nedrykkerne kunne godt være Hull, Fulham og Stoke
Årets flophold tror jeg bliver Portsmouth
Topscorer det bliver Torres
Den spiller der skuffer mest er sgu nem: Ryan Giggs
Den der overrasker: Hutton. Tror han får en god sæson for Tottenham.
http://www.premierleague.com/page/Faqs/0,,12306,00.html
The Barclays Premier League will kick off its 2008/09 season on Saturday 16th August 2008. Barclays Premier League 2008-09 fixtures will be released on Monday 16th June 2008 when you'll be able to access them on premierleague.com.
Lyder fedt. Glæder mig til at se programmet, og især når man skal over at se den første kamp i løbet af de første par måneder af sæsonstarten. Krydser fingre for, at der er en topkamp på Old Trafford der.
Hvem tager mesterskabet? : Arsenal
Hvem forventer du rykker ned?: Hull,WBA,Fulham
Hvilken klub bliver årets flophold?: Everton
Hvem bliver topscorer?: A. Alves
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Berbatov vil skuffe om det så er hos jer eller spurs - Ramsey vil overraske!
Hvem forventer du rykker ned?: Stoke, Fulham, Wigan
Hvilken klub bliver årets flophold?: Arsenal
Hvem bliver topscorer?: Cristiano Ronaldo
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Samir Nasri vil skuffe, mens Giovani dos Santos vil overraske
SantasLittleHelper
20-07-2008, 12:12
Hvem tager mesterskabet? : Chelsea
Hvem forventer du rykker ned?: Stoke, Hull, Wigan
Hvilken klub bliver årets flophold?: liverpool som sædvanlig
Hvem bliver topscorer?: Ronaldo, Torres eller Roque Santa Cruz med fordel til sidstnævnte.
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Det er jo svært at gætte når der er så mange kandidater. Tror Berbatov skuffer, mens Dos Santos vil overraske. En katastrofe at vi ikke hentede ham, hvis der er planer om at skille os af med Ronaldo.
Hvilken spiller vil skuffe - hvilken vil overraske: Berbatov vil skuffe om det så er hos jer eller spurs - Ramsey vil overraske!
Kommer såsandelig an på hvad man forventer af Berbatov. Jeg forventer han klarer sig udemærket og måske ligger på en 15-20 mål inklusive cups. Og det er en milepæl jeg absolut tror han når.
Arsenal derimod tror jeg lige der går et enkelt år mere med før de blander sig i toppen. Men det skal nok komme. Adebayor tror jeg får en svær sæson, han bliver nok mere nærstuderet før kampene nu end tidligere, og får hårdere vilkår. Og nu også uden Hleb, tja. Nu må vi se =)
Manchester United (håber jeg da self på:))
Stoke, Fulham og Wigan..
Liverpool eller Everton..
Hvem bliver topscorer?:
Cristiano Ronaldo
Skuffelsen - Arshavin, tror ikk han kan holde niveauet fra EM, men håber da han kan, da jeg synes han leverede gode takter..
Overraskelsen - Anderson. Ikke at det kommer som en overraskelse, at han er verdensklasse, men tror han vil brilliere i denne sæson (mere end forrige):)
Ramsey kan ikke overraske ret meget, da forventningerne er rigtigt høje i forvejen.
Alves som topscorer? Hvis det er ham fra Boro, så tror jeg ikke på det, da han spiller for en under-middel klub.
Hvem tager mesterskabet?
Bliver en kamp mellem United og Liverpool. Chelsea er igang med en revolution, som jeg godt kunne forestille mig det vil tage nogle nemme point hist og her. Jeg kender heller ikke Scolari så godt som klubtræner...
Arsenals trup er for smal og for ung, som det ser ud nu.
Rykker ned:
Jeg håber på Bolton, men tror det ikke. Det er dog rimeligt sandsynligt at en af oprykkerne ryger sig en tur. Jeg kender bare ikke oprykkernes trup så godt, så det er svært at sige.
Flop:
Der er så mange hold uden for top 4 at tage i betragtning. Umuligt at sige.
Topscorer:
Ronaldo er ude det første lange stykke tid, og tager sig nok lidt tid om at komme 100 % igang igen, så jeg tror, det bliver Torres, hvis han undgår for mange skader.
Hvilken spiller vil overraske og skuffe:
Jeg stoler fuldt og fast på vores hold, så tror ikke nogen fra United vil skuffe. Simpson vil overraske, da alle regner med de dyre drenge, mens de overser hans potentiale.
Jô vil skuffe big time. 180 millioner og en Citytrøje over hovedet? Det er dømt til at gå galt. Jeg har også på fornemmelsen at Dos Santos viser hvorfor Barcelona slap ham så billigt.
Overraskelsen:
For mange Liverpoolfans, bliver det nok, at de endnu engang fucker ligaen op. Jeg tror de kan komme meget længere end de sidste par sæsoner, men de ender nok med at ødelægge det for sig selv som altid...
Manchester United (håber jeg da self på:))
Stoke, Fulham og Wigan..
Liverpool eller Everton..
Hvem bliver topscorer?:
Cristiano Ronaldo
Skuffelsen - Arshavin, tror ikk han kan holde niveauet fra EM, men håber da han kan, da jeg synes han leverede gode takter..
Overraskelsen - Anderson. Ikke at det kommer som en overraskelse, at han er verdensklasse, men tror han vil brilliere i denne sæson (mere end forrige):)Arshavin' øhh what? Er det fordi du tror han tager til Chelsea?
Ramsey kan ikke overraske ret meget, da forventningerne er rigtigt høje i forvejen.
Alves som topscorer? Hvis det er ham fra Boro, så tror jeg ikke på det, da han spiller for en under-middel klub.
Hvem tager mesterskabet?
Bliver en kamp mellem United og Liverpool. Chelsea er igang med en revolution, som jeg godt kunne forestille mig det vil tage nogle nemme point hist og her. Jeg kender heller ikke Scolari så godt som klubtræner...
Arsenals trup er for smal og for ung, som det ser ud nu.
Rykker ned:
Jeg håber på Bolton, men tror det ikke. Det er dog rimeligt sandsynligt at en af oprykkerne ryger sig en tur. Jeg kender bare ikke oprykkernes trup så godt, så det er svært at sige.
Flop:
Der er så mange hold uden for top 4 at tage i betragtning. Umuligt at sige.
Topscorer:
Ronaldo er ude det første lange stykke tid, og tager sig nok lidt tid om at komme 100 % igang igen, så jeg tror, det bliver Torres, hvis han undgår for mange skader.
Jeg stoler fuldt og fast på vores hold, så tror ikke nogen fra United vil skuffe. Simpson vil overraske, da alle regner med de dyre drenge, mens de overser hans potentiale.
Jô vil skuffe big time. 180 millioner og en Citytrøje over hovedet? Det er dømt til at gå galt. Jeg har også på fornemmelsen at Dos Santos viser hvorfor Barcelona slap ham så billigt.
Overraskelsen:
For mange Liverpoolfans, bliver det nok, at de endnu engang fucker ligaen op. Jeg tror de kan komme meget længere end de sidste par sæsoner, men de ender nok med at ødelægge det for sig selv som altid...Tror sq godt Ramsey kan overraske, så er forventningerne heller ikke højere, ENDNU.. Tror faktisk han får et par kampe fra start i PL og der viser han potientale ved siden af Cesc og scorer 1 kasse og laver et par assist.
Arshavin' øhh what? Er det fordi du tror han tager til Chelsea?
ved godt han fremtid ikke er afklaret endnu, men såfremt han ender i PL.. skulle have udtrykt mig klarere sorry..
Jamen, jeg er da ikke i tvivl om, at han sikkert vil gøre det godt. Men skal han overraske, så skal han vel præstere på et niveau som folk ikke helt havde regnet med eller forudset. Det er som sådan ikke negativt.
Problemet med fodboldfans nu om dage er, at de ikke lader unge spillere være spillere, der endnu ikke er et "færdiglavet produkt".
Det var godt nok ikke længe vi fik fred for dig hva:p
Det gazz.. Velkommen tilbage.. Arsenal som mestre.. Nej ikke endnu.. Tror lige der går et år eller 2 før de for alvor har chancen.. Og så mener jeg stadigvæk at de har solgt for meget ud af midtbanen..
Everton kunne meget vel gå hen og floppe.. Og nu har de jo ikke graver til at redde dem mere:D
Alves som topscorer.. Nej.. Han har måske kvaliteten, men spiller for et forkert hold..
Tror ikke Ramsey overrasker, da der skal virkelig meget til, da jeg tror der er store forventninger til ham.. men han kan da gøre det godt..
Tror Tevez overrasker mange, som har sagt at han minder for meget om Rooney, og ikke scorer nok.. Kan godt se ham score 25 mål i denne sæson..
Skuffelsen kan meget vel gå hen og blive, Ronaldo.. Ja jeg håber det ikke, men starter sæsonen med en skade, bliver MÅSKE lagt for had og supporterne, og han er en humørspiller, der skal ha opbakning for at virke..
Glory Man United
21-07-2008, 07:11
RAmsey bliver frosset ud i omklædningsrummet, fordi han kun taler engelsk
Hvem tager mesterskabet?
Chelsea; De er blevet en tand forstærket med tilgangen af Deco, og der er for meget rod omkring United mht Ronaldo, som jeg frygter kan skabe en dårlig stemning. Men United og Arsenal er outsidere.
Rykker ned:
Helt sikkert Hull City, og sikkert også Stoke og Wigan.
Flop:
Newcastle, igen.
Topscorer:
Hvis Berbatov skifter til United, tror jeg på ham.
Gary Neville vil overraske ved at vende tilbage på et højt niveau.
Joe Hart vil skuffe ved at vise, at England forsat ikke producerer rigtig gode målmænd i tiden.
Overraskelsen:
Jeg tror, at Everton snupper en CL-kval plads foran Liverpool.
Glory Man United
21-07-2008, 09:04
Stadigvæk over tre uger til sæsonstart og transferne begynder først at rulle nu...Prøver alligevel:
Hvem tager mesterskabet?: UNITED
Hvem forventer du rykker ned?: Stoke, Hull, Wigan
Hvilken klub bliver årets flophold?: Er en 4.plads en fiasko for Liverpool?
Hvem bliver topscorer?: Wayne Rooney
Hvilken spiller vil skuffe?: Torres, efter en kanonsæson sidste år, er han udbrændt efter et langt EM
hvilken vil overraske?: John Terry. Han laver et mål på straffe
Hvem tager mesterskabet?
Den er svær - Indtil videre, har vi ikke forstærket os synderligt, mens konkurrenterne har købt en masse ind. Dog mener jeg godt, at vi kan forsvare vores manglende køb, da vi jo klarede sidste sæson med bravour. Iøvrigt behøver mange handler og køb ikke er være ensbetydende med succes - Se bare 2006/2007 sæsonen, hvor vi var det hold, der købte ind for færrest penge i tidsrummet 1. Juni 2006 til 1. Februar 2007. Mindre end Charlton og Watford.
Liverpool har købt en masse, men jeg mener ikke, at de spillere de har købt, har nok klasse. Derudover kender vi Liverpool. De er ude af mesterskabskampen, før den reelt er begyndt. Med Benitez ved Liverpools ror, er jeg tryg. De sidder tungt på 4. pladsen med Tottenham som farlig bejler til The big 4.
Chelsea, Arsenal og Manchester United er meget lige, og det var kun 4 point, der skilte de tre hold sidste sæson, hvor det først blev afgjort i sidste runde, som vi alle ved. Arsenals hold, er efter min mening stadig for ungt og urutineret, og det har bestemt ikke hjulpet med salgene af Gilberto, Lehmann, Hleb og Flamini. Istedet har de købt Ramsey, Nasri og fået Vela tilbage fra lån - alle spillere er unge, med masser af talent, men de savner tydeligvis rutinerede spiller og et bindeled på holdet - En Roy Keane type. Jeg tror de overrasker (igen), men jeg har svært ved at se dem tage guldet i maj 2009.
Chelsea og Manchester United er simphelthen så lige, at det er helt uhyggeligt. Imens vi har beholdt stortset alle spillerne fra sidste sæsons gloværdige sæson, har Chelsea skiftet købt en to gode spillere ind i form af Deco og Boswinga. Jeg tror Chelseas sæson afhænger meget af om Drogba og Lampard bliver i klubben. Gør de ikke, kan de få svært ved at erstatte dem, men gør de, ser de rigtig stærke ud. Dog tror jeg godt, der kan opstår problemer stjernerne imellem. Vi så dårlige tegn mod os i Premier League på Stamford Bridge i April, hvor Ballack og Drogba nærmest sloges om et frispark. (Drogba vandt;)) - Tror nogle af de egoer på midtbanen vil have svært ved at sidde på bænken i de store kampe.
Indtil nu har vi ingen købt, men jeg regner med der er kommer et nyt ansigt eller to. Lidt afhængig om Ronaldo bliver eller ej. Vi har heller ikke solgt nogle af de etablerede kræfter, så vores Double hold, er stortset det samme som sidste sæson. Vi mangler en ny angriber, hvis Saha forlader os, men ellers ser jeg ingen svagepunkter på vores hold. Pre Season har set godt ud, og formen er stigende. Jeg tror det bliver meget tæt - Hjertet siger selvfølgelig Manchester United, men tror Chelsea vil være lige i røven på os konstant. Mit bud er den samme top. 4, som sidste sæson.
Hvem rykker ned?
Nærmest ingen anelse. Der en masse hold, der risikerer at rykke ned, og det er ekstremt uforudsigeligt. Keanes Sunderland, har forstærket sig, så dem tror og håber jeg overlever. Stoke tror jeg ikke, har kvaliteten og midlerne til at overleve, og det samme gælder vel også for Hull. Så dem tror jeg rykker ned. Der er den tredje oprykker West Bromwich mere udrustet, og de har mere erfaring med Premier League fodbold, de sidste par år. Det sidste hold, jeg tror rykker ned, er Wigan. De har knapt nok forstærket sig, så jeg tror de går en svær sæson i møde.
Hull, Stoke og Wigan rykker ned.
Hvem bliver årets flophold?
Den er svær. Med Tottenhams indkøb, kan de vel næsten ikke andet end at floppe, hvis de ikke kommer i top. 4 eller lige deromkring. Manchester Uniteds forventningspres er også enormt, er også stort efter sidste års trofæer, så får vinder vi ikke mesterskabet eller Champions League, vil vi i manges øjne sikkert floppe.
Det hold, jeg tror mest flopper iår, er Manchester City. Deres køb af Jo er i mine øjne hjernedødt, taget prisen i betragning, og så tror jeg heller ikke, at Sparky kan indfri det enorme pres han har for deres krævende ejer. Så Manchester City må være mit bud på et flophold.
Hvem bliver topscorer?
Nu hvor Ronaldo misser de første måneder, tvivler jeg på, at han kan gentage bedriften fra sidste år. Adebayor havde en god sæson sidste år, men jeg tror ikke han får det samme ud af det, fordi han er utilfreds og er blevet større en Arsenal. Jeg har en lille fidus til Kevin Phillips, der er en rigtig måltyv. Han skal nok være at finde langt oppe på listen, tror jeg.
Og så kan man selvfølgelig ikke komme udenom Torres og Drogba, der umiddelbart er de mest oplagte bud på Premier Leagues topscorer. Jeg tror, at Rooney begynder at omsætte chancerne han får, til mål i denne sæson, og jeg tror godt han klare en 20 mål, hvis han undgår skader.
Hvilken spiller vil overraske og skuffe?
Overraskelsen bliver vores egen Danny Simpson og Wayne Rooney. Simpson spiller en brand sæson og bider sig fast på holdet, mens Rooney begynder at score flere mål og tage mere ansvar i Ronaldos fravær, de første par måneder. En Robin van Persie, tror jeg også kan blive giftig, hvis han holder sig fra skader ligesom Rooney. Han har et stort potientale, men skader har ødelagt meget for ham.
Skuffelsen bliver Adebayor, der ikke kan leve op til sin gode sæson sidste år. Han er blevet for selvtilfreds, og han bliver upopulær blandt fansne og medspillerne. Det resulterer i dårligere spil og færre mål.
Hvilket hold bliver årets overraskelse?
Liverpool overrasker alt og alle, ved endnu en gang at holde sig i top. 4 :D Ej, tror ikke vi får en specielt stor overraskelse. Måske West Bromwich, der som den eneste oprykker klarer at holde sig oppe. Ellers kan jeg ikke lige komme på nogle.
Jeg tror at topscoreren bliver en, der spiller i Nike Mercurial Vapor. Det har de sidste 8 års topscorere spillet i, så her kan vi allerede fjerne Torres fra :D
Synes der er en del nedrykningskandidater i år...
ROY KEANO og co. har virkelig imponeret mig de sidste 2 år de kan sagtens drille de helt store. jeg tror de bliver overraskelsen i år.
Og united vinder jo selfølgelig mesterskabet for tredje gang i streg.
Færingen
03-09-2008, 12:54
Ellers skal jeg, som er færing, opleve det ultimative. Jeg skal se fodbold i Den Glade Gris 13 September. uhhhhhhh det bliver spændende :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.