PDA

Se fuld version : Sæsonens bedste transfer i PL

Caller
10-05-2007, 01:50
Hvilket nyindkøb synes har gjort det bedst i PL denne sæson? Før sæsonen var der flere interessante transfers, nogen har gjort det godt, mens andre har floppet gelvaldigt.

Mit bud er nok Dimitar Berbatov som jeg synes har haft en rigtig god sæson for Spurs. Dog kan også nævnes Carrick som bare bliver bedre som kampene går.

Hvad synes i?

Hald
10-05-2007, 02:01
Helt klart Berbatov. Men en spiller som Rosicky i Arsenal har heller ikk gjort det værst

Caller
10-05-2007, 02:15
Ja man kan vel også nævne Ashley Cole, han har også gjort det rigtigt godt

KennyN
10-05-2007, 08:58
Carrick eller Berbatov har været årets bedste transfer.

JDK
10-05-2007, 12:23
Berbatov har klart været den bedste transfer i PL denne sæson

Rafa86
10-05-2007, 13:01
Jeg ville måske mene, at Benni McCarthy (Fra Porto til Blackburn) er den bedste transfer der er sket i PL i år.

I hans første sæson for Blackburn har han scoret 16 mål (indtil videre). Han er altså nr. 3 på topscorerlisten i PL foran bl.a. Rooney og lige efter Drogba og Ronaldo.

Han er 29 år (30 til november), så han har stadig 3-4 år i Blackburn.

Kan ikke helt huske, hvor meget Blackburn betalte til Porto, for at få ham.
Det har jo også en afgørende betydning for, om det er en god transfer :)

United DK
10-05-2007, 13:52
Jeg synes bedste indkøb er enten Berbatov, eller Andrew Johnson.

Dines
10-05-2007, 14:02
Berbatov, Carrick eller Kuyt er dem jeg synes har gjort det rigtig godt denne sæson.

maxim
10-05-2007, 15:01
Helt klart CARRICK!!!!!!! alle var så utilfredse med ham i starten, men det må siges, at han har vist kritikerne han var den rigtige.. godt endnu engang af fergie!

Foged
10-05-2007, 15:26
Jeg ville måske mene, at Benni McCarthy (Fra Porto til Blackburn) er den bedste transfer der er sket i PL i år.

I hans første sæson for Blackburn har han scoret 16 mål (indtil videre). Han er altså nr. 3 på topscorerlisten i PL foran bl.a. Rooney og lige efter Drogba og Ronaldo.

Han er 29 år (30 til november), så han har stadig 3-4 år i Blackburn.

Kan ikke helt huske, hvor meget Blackburn betalte til Porto, for at få ham.
Det har jo også en afgørende betydning for, om det er en god transfer :)
Helt enig.
Han har virkelig bombet for sådan en "lille" klub.

snegl
10-05-2007, 15:42
Martins fra Newcastle.. Han har bidraget med meget både for holdet og individuelt, nu når Newcastle har været så svingende.. Men Berbatov er vel nok det bedste bud

$nowman
10-05-2007, 16:13
Man fristes til at sige at Carrick er den bedste med hans flotte spil ;)

Ved godt der bliver spurgt om den bedste, men den værste må vel være Shevchenko ;) ?

Bugge
10-05-2007, 19:44
Berbatov, uden tvivl.. Klasse angriber!

Smaakage
10-05-2007, 19:45
Martins fra Newcastle.. Han har bidraget med meget både for holdet og individuelt, nu når Newcastle har været så svingende.. Men Berbatov er vel nok det bedste bud

Martins har virkelig skuffet mig. Han har da slet ikke levet op til forventningerne.

Jeg vil også mene Berbatov. Han har været klasse for Tottenham, og har vist sig som en virkelig dygtig angriber. Et scoop af Tottenham

elmegaard
10-05-2007, 20:20
Ved godt der bliver spurgt om den bedste, men den værste må vel være Shevchenko ;) ?

hvis man skal se helt objektivt på det, vil jeg også give dig ret. nu kender jeg ikke samtlige tranfers i pl i år, men shevchenko har virkelig skuffet mig (det lød forkert, men i ved, hvad jeg mener..). han blev købt for 330 millioner (ca.?) og spillede jo fantastisk i milan, men han har kun scoret 4 pl-mål for chelsea i år. og som topangriber kan det næppe betegnes som værende tilfredsstillende. mon han ryger tilbage til milan til sommer?

mht til den bedste: set med united-øjne må man sige, at carrick virkelig har formået at gøre kritikerne til skamme. jeg må indrømme, at jeg rynkede lidt på panden da united gav ca. 200 millioner i sommers. og i starten spillede han da slet ikke godt nok. men nu er han spillet ind på holdet, og han har virkelig formået at løfte sit spil, og i dag er jeg glad for, at fergie havde den store pung fremme.

skal man se helt objektivt på det, er berbatov nok nærmere det oplagte valg. han har virkelig gjort det rigtig, rigtig godt.

KennyN
10-05-2007, 20:48
O'Shea har lavet lige så mange Premier League mål i denne sæson som Shevchenko. 4 mål.. Hvis vi også kan få næsten 30 mio. £ for O'Shea skal vi da overveje det ;)
Martins burde da også være i flop afdelingen. Han har ikke gjort det specielt godt, men okay, han spiller jo også på et skod hold..

Smaakage
10-05-2007, 21:09
O'Shea har lavet lige så mange Premier League mål i denne sæson som Shevchenko. 4 mål.. Hvis vi også kan få næsten 30 mio. £ for O'Shea skal vi da overveje det ;)

Vi må under ingen omstændigheder sælge O'Shea. Han er da guld værd. Alt under 60 mio. £ ville jo være at snyde os

hvis man skal se helt objektivt på det, vil jeg også give dig ret. nu kender jeg ikke samtlige tranfers i pl i år, men shevchenko har virkelig skuffet mig (det lød forkert, men i ved, hvad jeg mener..). han blev købt for 330 millioner (ca.?) og spillede jo fantastisk i milan, men han har kun scoret 4 pl-mål for chelsea i år. og som topangriber kan det næppe betegnes som værende tilfredsstillende. mon han ryger tilbage til milan til sommer?

Både Sheva og Ballack har været utroligt skuffende. Ballack har været en okay midtbanespiller, men det spil han havde i Bayern glemte han da i lufthavnen. På trods af skader, så har han været mildest talt elendig, især for et tophold.
Sheva var på samme måde. Han blev fuldstændig anonym efter at være sat op på hold med Drogba, Robben osv.
Frygtede lidt de to transfers inden sæsonen, men de har da nærmest været med til at vinde mesterskabet for os