PDA

Se fuld version : Gabriel Heinze

Sider : [1] 2

Michael
30-04-2007, 21:15
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEWTOfw_xpQ4c-S7RGiBZdfhZYRMQYo32-biImzZtnX5rLX85U

Gabriel Heinze
Født: 19. april 1978
Land: Argentina
Klub: Roma

SteveBruce4
06-05-2007, 08:53
Jeg syntes godt nok, at Heinze har set meget skidt ud i de kampe han har spillet på det sidste. Han virker lidt usikker i defensiven og han tilbyder ikke ret meget i det offensive spil.

Imod Milan, er han jo skyld i det andet mål, hvorfor skulle den bold ikke bare sparkes ud af kommunen i stedet for at spille den ind til Vidic som næsten er mandsopdækket.?

Tror at han bliver solgt til sommer, Evra virker som om han er blevet SAF første valg på venstre back.

16casper
06-05-2007, 09:50
Tror at han bliver solgt til sommer, Evra virker som om han er blevet SAF første valg på venstre back.[/QUOTE]

Jeg mener hans kontrakt udløber til sommer, så det er nok ikk mange mil. vi kan få for ham ! han smutter til juventus for 35 mil !:(

$nowman
06-05-2007, 12:48
Jeg tror ikke Heinze smutter. Vi har pt Evra derude og Silvestre også kan O'Shea også spille der. Hvis Evra bliver skadet som tilfældet var for ikke så lang tid siden, så var det godt vi havde Heinze, så jeg tror mere på at Silvestre ryger fremfor Heinze

Buch
06-05-2007, 12:51
Jeg tror Heinze vil blive solgt til sommer.
Vi har Evra foran Heinze, og vi er ude efter Gareth Bale, plus John O'Shea kan spille back-pladsen også.

Oscar
06-05-2007, 12:55
han bliver nok kun solgt hvis vi får bale.. har altid godt kunne lide ham, ægte fighter. Men han har sgu spillet af helvedes til på det seneste ja. Lettere foruroligende er det dog silvestre gerne vil blive - hellere sælge ham end heinze. Tror heinze bliver mindst en halv sæson endnu, alt afhængigt af transfere..

Dines
06-05-2007, 13:27
Hvis Gareth Bale bliver købt, tror jeg at vi må regne med Heinze skifter til sommer. Han har ikke gjordt det specielt overbevisende denne sæson, og Evra er bedre end ham på pladsen. Samtidig skal vi tænke over, at han ikke er helt ung længere, så et salg på en 5 millioner pund, ser jeg som en god løsning hvis Bale kommer.

JDK
06-05-2007, 21:07
Jeg er stor beundre af Heinze's fight på banen (dog ikke de sidste par kampe) - ikke tit man ser en sydamerikaner sådan!

Jeg håber og tror ikke at Heinze bliver solgt til sommer. Det kan godt være at vi køber Bale, men han er stadig for ung til at skulle spille en hel sæson for en mesterklub, som United (hvis nu Evra bliver solgt). Jeg tror og håber at vi beholder Heinze et par sæsoner endnu, og at Silvestre istedet tager afsted!

JDK
06-05-2007, 21:08
undskyld... (hvis nu Evra bliver skadet)

SantasLittleHelper
06-05-2007, 21:31
undskyld... (hvis nu Evra bliver skadet)

Husk at du kan rette dit indlæg ved at trykke edit.. Så er du fri for at lave et mere ;)

Jeg er lidt imponeret over Heinze.. Dels at han ikke har lavet specielt mange straffespark med hans til tider fuldstændigt hjernedøde benbrækker tacklinger, og dels fordi han faktisk har klaret det ganske udmærket. Det er ganske underholdende at se når han tæsker en eller anden taber fra det andet hold ned samtidigt med at han lige nøjagtigt rører bolden og det er næsten samme følelse man får som når Vidic æder en angriber... Når det er sagt skal den mand bare ikke have bolden.. Han er da voldsomt dårlig til at aflevere klatten..

Reichelt
06-05-2007, 22:06
Tror ikke at Heinze bliver solgt. Han forbliver som en back-up til Evra. Der kan vist ikke længere være tvivl om hvem af de to der er bedst. Evra har i denne sæson vist sig fremragende fremad i banen, plus han er en tand hurtigere end Henize. Når Evra er er med har vi simpelthen bare en dimension mere i vores spil.

Og føj hvor har det desværre været frustrerende at se Heinze spille de sidste par kampe...

Govan
07-05-2007, 14:39
Er det bare mig eller er Heinze lidt af en tøs ?
Jeg syntes at han opføre sig som en tuff guy, men han piver som en tøs når han selv bliver tacklet.

netch
08-05-2007, 00:01
Heinze skal ikke sælges imo..han har spillet skidt de seneste par kampe men det sker for alle spillere, det ses bare mere når man laver en brøler der koster mål fordi man er forsvarsspiller..han blev kåret til årets spiller den sæson han ankom og er argetinsk landsholds back...ham skal vi beholde

Damien
08-05-2007, 18:45
Så dårligt syntes jeg nu ikke Heinze har gjort det i år...Er enig i at Evra er det nuværrende førstevalg, Men Heinze er da en klasse spiller...

Syntes vi skal sælge enten Silvestre eller Heinze afhængig af hvem der kan acceptere lidt bænkplads.

Benzet
15-05-2007, 11:05
Heinze kan nu, efter de nye tranferregler, købe sig selv fri af United for under 4 mill pund. Dermed har vi vel en del af forklaringen på, at Heinze pludselig får så meget spilletid på trods af hans svingende niveau. Samtidig har han til tider båret anførerbindet på det sidste.

Juventus skulle efter sigende være interesseret i at overbevise Heinze om, at det er en rigtig god ide at købe sig selv fri og skifte til dem.

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=567841&l_id=1&t_id=48

Oscar
19-05-2007, 17:55
efter de første 90 minutter af finalen er jeg nu enig med mig selv: sælg ham! Smed chancerne væk da han prøvede selv, og virkede ikke helt sikker i forsvaret. Kan godt lide hans fighter instinkt, men for satan elendigt fodboldspil. Lidt som Smithie, men på en mere afgørende plads, hvor der ikke er plads til fejl..Køb Bale, så må han gerne smutte!

Bugge
19-05-2007, 19:03
Han sælger hele holdet når han tonser ned i de der tacklinger og SWP så slipper igennem.. Han startede godt efter sin skade og han er også en fighter, men jeg synes ikke der kan være nogen tvivl om at Evra er klart førstevalg.. han er også væsentlig bedre offensivt..

Martinsen
20-05-2007, 03:26
Heinze spillede med hovedet under armen hele kampen! det var grænsende op til hjerne dødt meget af det han foretog sig... hver eneste gang han fik bolden lignede det at han var meget nervøs, og gik total i panik

Dines
20-05-2007, 09:33
Heinze bliver dårligere og dårligere fra hver kamp. Han er tung i røven af helvedes til og når han skal tackle kaster han sig bare ned. Sælg ham! Samtidig piver han over det mindste på en bane.

KennyN
20-05-2007, 09:51
Han er enormt langsom og hans pasningsspil er ikke specielt godt. Desuden kan manden jo intet ramme på sine indlæg..
Jeg havde håbet Evra var startet inde på venstreback positionen, da han har mere at byde med, både defensivt og specielt offensivt..

morten k
20-05-2007, 10:24
Heinze har det måske koldeste højreben jeg har set længe. Når han modtager bolden, kan man næsten se et hold håndværkere løbe ind og bolte hans højre fod fast til jorden. Hvorpå han drejer lidt forvirret rundt på den et par gange - og så slår en "aflevering" af oftest tvivlsom kvalitet, både teknisk og taktisk.
Han er et regulært hul i jorden frem ad banen.

Hovedspillet er verdensklasse - resten ligner noget der er styret af noget begrænset intelligens.

KingK
20-05-2007, 12:17
Efter at have set Heinze i denen sæsoin, så står det i mine øjne klart at han ikke længere besidder klassen! Synes at han har for mange alvorlige mangler, efter hans skade, og det er altså ikke godt nok! Han er simpelt hen for langsom, svag i offensiven og ude af stand til at sætte en tackling ind(selv om man ikke kan sætte en finger på hans villighed til at gå ind i dem!)... Jeg håber på at Juve viser interesse for ham til sommer, for tror at han efterhånden er mere egnet til italiensk fodbold, hvor taktikken er i højsædet!

Generelt er jeg lidt i tvivl om venstresiden generelt er god nok (på nær når Ronaldo spiller der....) da Heinze og Giggs er LANGSOMME SOM ET ONDT ÅR!
Bale må i mine øjne gerne overtage Heinzes plads i truppen, så vores venstreside kan få lidt offensivt flair!

Hvad siger i?

PL-pedersen
20-05-2007, 13:39
det kan sku godt være lidt svært at høre nogen gange om heinze spiller i Man U... hold kæft en tur han har fået herinde.... haha!!!
men det er trods alt rigtigt.....

MUFC=Champions
20-05-2007, 14:10
Efter at have set Heinze i denen sæsoin, så står det i mine øjne klart at han ikke længere besidder klassen! Synes at han har for mange alvorlige mangler, efter hans skade, og det er altså ikke godt nok! Han er simpelt hen for langsom, svag i offensiven og ude af stand til at sætte en tackling ind(selv om man ikke kan sætte en finger på hans villighed til at gå ind i dem!)... Jeg håber på at Juve viser interesse for ham til sommer, for tror at han efterhånden er mere egnet til italiensk fodbold, hvor taktikken er i højsædet!

Generelt er jeg lidt i tvivl om venstresiden generelt er god nok (på nær når Ronaldo spiller der....) da Heinze og Giggs er LANGSOMME SOM ET ONDT ÅR!
Bale må i mine øjne gerne overtage Heinzes plads i truppen, så vores venstreside kan få lidt offensivt flair!

Hvad siger i?

Giggs er sgu da ikk langsom!:Smackden:

Oscar
20-05-2007, 14:13
Sælges til højst bydende. Evra har heller ikke ligefrem spillet sit livs kampe her på det sidste, men alt må siges at være bedre end det hr. kriger laver. Hans hovedspil er stærkt ja, men Vida og Ferdis er bedre, så farvel og tak!

KingK
20-05-2007, 15:33
Giggs er sgu da ikk langsom!:Smackden:

Jo - det er han! synes at det skinner lidt igennem i visse situationer, og synes fra et personligt synspunkt at fart er et MUST når man er wing! Man kan ikke sætte en finger på hans tekninske formåen, men kunne nu godt ønske at der var lidt mere gang i de "walisiske trommestikker" til tider!!

Men hvis SAF siger at han skal have en mere central plads til næste sæson, så er der vel noget der tyder på at der kommer en kant spiller! Synes Giggs gør det godt når han kan fordele spillet, men han er (desværre:D ) ikke 23 længere...

Mr. Larsen
20-05-2007, 16:32
Syns det er meget vigtigt at se på hvilke ting Heinze tilfører holdet og ikke tilfører.

Han tilfører ikke fantastiske raids fremad banen, heller ikke brasiliansk teknik

Men han tilfører holdet meget vigtigt fysik hovedspil, to meget vigtige ting når vi står overfor modstandere som eksempelvis Chelsea. Det bliver simpelthen for tyndt i luften hvis vi kun har Rio, Vidic.

Når det er sagt foretrækker jeg stadig evra, men heinze er bedre mod nogle hold men sin stærkere fysik og hovedspil.

Don Kafai
28-05-2007, 12:49
Så er mange medier enige om at han skal til Real M. Jeg tror der er noget om sagen og han skifter. Jeg kan ikke helt forholde mig til om jeg vil have han bliver eller ej, for synes at Evra har været bedre i år, men Heinze er en klassespiller, som også kan spille i midterforsvaret og han vil altid have en stjerne hos mig for hans mentalitet. Håber han bliver, men hvis han gerne vil til Madrid, så lad ham gøre det. Men jeg håber at vi køber en afløser for ham, for synes ikke Silvestre skal få flere kampe.

Tojebe
28-05-2007, 13:21
Jeg håber Heinze bliver da vi ikk fik fat i Bale. Men kan godt forstå ham lidt hvis han gerne vil væk. Jeg kan godt lide Heinze og selvom han måske ikke har været lige heldig i alle kampene i år syntes jeg stadig han er en kanon god reserve og til hver en tid at foretrække fremfor Silvestre. Så jeg siger behold Heinze og smid så Silvestre væk og så lad en af de unge tage Silvestres plads

BillyTheKid
28-05-2007, 13:25
Damn, det virker som en lidt halvskidt idé.
Heinze har været en af grundende til vi er nået så langt i både Champions League og FA-cup'en da han er meget alsidig som kan gå ind og dække flere pladser i forsvaret.
Han har et højt niveau og der er helt klart 3-4 år tilbage i ham. Dumt at sælge synes jeg, vores forsvar har været det bedste i mange år.

Men hvis han vil væk må vi finde alternativer. Det er bare så useriøst når enten Oshea eller Fletcher skal ned i forsvaret og fjolle rundt.

Martinsen
28-05-2007, 13:26
hvis ikke han bliver lejet ud igen er Johnny Evans en fin backup til den back plads, så det vil ikke røre mig synderligt hvis han smutter... hans offensive spil eller mangel på samme, og hans attituder er også ved at irritere mig.. og så spiller han tit med hovedet under armen, noget Evra også mestrer fra tid til anden...

JDK
28-05-2007, 14:28
I er godt noget kritisk overfor en spiller, som sidste sæson var den bedste for os - Heinze er en klasse spiller, men han har ikke gjort det godt nok her på det sidste... I kan ikke bare sådan, sige han lige pludselig ikke har klassen mere etc. for det har han - han har været skadet næsten et helt år, og skal lige finde formen 100 % igen og når han gør det, så vil Í også synes han skal blive på United-holdet - specielt efter vi ikke fik fat i Bale

Danielsen
28-05-2007, 14:38
Jer der ikke mener, at Heinze ikke er god nok til United, kan jeg ikke ta' seriöst!!

I ved alle hvor god han var i hans förste säson....og han har väret ude med en slem knäskade. DET TA' TID AT KOMME SIG!!

Han er en rigtig United spiller (som Gary, Smith og Rooney etc.) der kämper röven ud af bukserne i alle kampe!!!

Men fint!!....når/hvis Evra bliver skadet eller hans form dykker, bruger vi da bare Silvestre!! :juhuuuu: NOT!! :rant:

Cap
28-05-2007, 14:42
I er godt noget kritisk overfor en spiller, som sidste sæson var den bedste for os - Heinze er en klasse spiller, men han har ikke gjort det godt nok her på det sidste... I kan ikke bare sådan, sige han lige pludselig ikke har klassen mere etc. for det har han - han har været skadet næsten et helt år, og skal lige finde formen 100 % igen og når han gør det, så vil Í også synes han skal blive på United-holdet - specielt efter vi ikke fik fat i Bale

Evra er en bedre back en Heinze som jeg ser det - specielt med vores spillestil hvor en back gerne skal kunne noget fremaf banen er Evra langt bedre end Heinze. Heinze er måske en smule bedre i det defensive, men jeg synes han har været meget svingende i de kampe han har fået på det seneste - og jeg tror Evra kan udvikle sig mere end Heinze kan. Heinze ville da uden tvivl være en god backup, men hvis Real Madrid er interesseret i ham til en fast plads på deres back position kan man vel ikke fortænke ham i at foretrække det fremfor en backup plads hos os - at vi så samtidig kan få lidt penge ud af ham nu, fremfor senere at lade ham gå på en fri transfer skader vel heller ikke.

Som jeg skrev i en anden tråd er det vigtigt at vi husker på at bare fordi vi er en storklub er det ikke alle spillere som vil give alt bare for at være en del af vores trup - mange spillere vil gerne spille næsten hver weekend. Hvis vi ikke kan tilbyde dem det og der er en klub som er interessant for spilleren som kan vil spilleren højest sandsynligt vælge den mindre (eller ligeværdige) klub fremfor os, hvadenten Sir Alex synes denne spiller ville være en glimrende backup.

Jeg vil meget gerne have at Heinze bliver da han som andre også har nævnt ganske god fodboldspiler og fordi han kan spille i midterforsvaret også - men hvis han foretrækker at spille hver weekend i Madrid fremfor at kun spille hos os hvis vi har skader eller sparer en spiller kan jeg sagtens forstå ham.

Danielsen
28-05-2007, 14:52
Evra er en bedre back en Heinze som jeg ser det - specielt med vores spillestil hvor en back gerne skal kunne noget fremaf banen er Evra langt bedre end Heinze.

Hvis, Real Madrid kan bruge ham som venstreback kan vi sgu' da også!! Deres spillestil er da mere offensiv end vores. '
Nu er han jo tänkt til, at erstatte Carlos, som nok er verdens mest offensiv back....

Bugge
28-05-2007, 15:16
Det kan være Real vil bruge ham centralt? Cannavaro kan jo tydeligvis ikke ramme en bold i Primera..

Don Kafai
28-05-2007, 15:17
Hvis, Real Madrid kan bruge ham som venstreback kan vi sgu' da også!! Deres spillestil er da mere offensiv end vores. '
Nu er han jo tänkt til, at erstatte Carlos, som nok er verdens mest offensiv back....

Ikk nødvendigvis...

Heinze er en back a la Capellos hoved. Nærkampsstærk, fighter, til tider lidt svinsk og en hård hund. Hvis vi antager Capello er træner i Real næste år, så er det jo ikke ligefrem sensationelt hvis de får en defensiv back.

Det er heller ikke sensationelt hvis de køber en defensiv angriber...

Dines
28-05-2007, 16:07
Jeg synes det er helt fint, hvis Heinze bliver solgt. Han har ikke imponeret mig de seneste gange han har fået chancen, og offensivt kan han slet ikke følge med. Samtidig er Evra bedre end ham, og er førstevalget, så jeg synes det er fint hvis han forlader, og så får de yngre spillere chancen som reserve for Evra.

JDK
28-05-2007, 16:46
Jeg synes også at Evra er en bedre venstreback i vores spillesystem - det har jeg også skrevet et par gange før herinde i andre tråde, men jeg synes bare at det er en meget hård kritik af nogle foramedlemmer, når han var så god sidste sæson, som han tydeligvis var!

Selvfølgelig skal vi ikke fortænke ham, hvis han skifter for at få en startplads, men hvis vi kan beholde ham, men ejg vi skal gøre dette!, da han er en super god backup spiller til Evra!

Cap
28-05-2007, 17:24

Vi kan også sagtens bruge Heinze - Evra er bare bedre. Der er forskellen. :)

United DK
28-05-2007, 18:31
I ved alle hvor god han var i hans förste säson....

Ja, han blev da kåret til vores bedste spiller i den sæson, men jeg synes mere det var i mangel af bedre.

JDK
28-05-2007, 18:42
Var det af mangle af bedre, at Heinze blev kåret som vores bedste spiller?

Damien
28-05-2007, 18:43
Jeg syntes Heinze er en rigtig god spiller, hård og kontant, og fighter altid...
Han må for mig gerne blive hvis han er villig til at være andetvalg til venstrebacken og reserve på midterforsvaret...
Hvis han ikke er tilfreds med det - tak for alt

Holmskov
28-05-2007, 21:43
Heinze er en af få i dagens fodbold og han er uhyggelig "stor" i mine øjne.

Han er en af få der spiller med hjertet uden på trøjen og gir' sig 100% i hver tackling.

Skulle Heinze forlade klubben ville det efterlade et blødende hjerte hos undertegnede. Han er en kæmper af guds nåde og er blevet gjort til anfører i nogle af de sidste kampe. Godt nok i fravær fra de "opdindelige" men det må betyde at Fergie også værdsætter ham.

ARGENTINA ARGENTINA..........

Ronaldo7
28-05-2007, 21:56
Jeg synes det er meget ærgeligt, hvis Heinze forlader klubben. Han har været et røverkøb IMO og han giver sig 100%. Herre bevares at manden måske ikke havde hans bedste sæson, men derfor synes jeg ikke man bare kasserer en spiller. Vi skal jo stadig huske på at sæsonen er lang og det er vigtigt at have flere spillere at skifte med. Lidt konkurrence er jo også sundt og Heinze kan stadig bruges centralt og venstre.

Pt. synes jeg ikke at Evra basalt er en bedre spiller, men man kan ikke tage fra ham at han har fortjent venstrebacken fremfor Heinze i år grundet hans form.

Kofoed
29-05-2007, 00:08
heinze har ikke levet op til mine forventninger i år, men man skal tænke på at han var skadet i lang tid og jeg tror at uden ham var det ikke gådt så godt.. han har været en god erstatning da evra var skadet og han giver sig altid 100%..

KennyN
29-05-2007, 08:48
Heinze er eftersigende så desperat for at komme væk fra United, at han overvejer at bruge FIFA reglen, og købe sig fri af United..
Det skriver the Mirror i hvert fald i dagens avis.. Link: http://www.mirror.co.uk/sport/more/tm_method=full%26objectid=19212595%26siteid=89520-name_page.html

Benzet
29-05-2007, 10:19
Den seriøse avis The Guardigan påstår, at Heinze har været til stede under Real Madrids seneste ligakamp. Hvorefter han skulle have diskuteret tranfermuligheder med dem.

http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/heinze_er_i_madrid

Dahlmann
29-05-2007, 10:34
jeg vil hade det så meget hvis heinze forlader man utd.. han har seriøst været rigtig god at have i truppen, og han blev emd det samme en af mine yndlingsspillere da jeg så hans første kampe for holdet... vi skal ikke af med ham...

ARGENTINA ARGENTINA!!!

Bugge
29-05-2007, 11:20
Nej, det ser da skidt ud hvis vi mister ham når vi lige har "givet" Bale væk til Spurs..

SantasLittleHelper
29-05-2007, 11:47
Henize er sgu en cool fætter... Jeg har aldrig set nogen smide sig ned i så mange benbrækker tacklinger uden nogen som helst form for hensyn til modstanderen lige midt i straffesparksfeltet som ham.. Det ser måske tit lidt voldeligt og akavet ud, men jeg tror helt seriøst at han har fuldstændig styr på det - dog på sin helt egen måde. Dog skal den mand holde sig til at forsvare og så ellers lade de andre om at spille bolden rundt, for lige så snart at han ikke skal ned og ligge eller losse bolden væk er han godt nok ringe...

snegl
29-05-2007, 14:05
Nej, det ser da skidt ud hvis vi mister ham når vi lige har "givet" Bale væk til Spurs..

Præcis
Hvornår skal man så råbe Argentina! :mad:

Bugge
29-05-2007, 14:07
Så må vi jo købe Tevez :D

Dines
29-05-2007, 14:14
Måske er fighter Heinze godt, men helt ærlig, det kan man altså ikke få en plads for i en klub som Manchester United. Han har skuffet mig meget, og han er spillemæssigt langt fra de andre. Han er for langsom, og han smider sig i græsset når han skal tackle. Jeg synes ikke han er god nok.

SantasLittleHelper
29-05-2007, 14:58
Måske er fighter Heinze godt, men helt ærlig, det kan man altså ikke få en plads for i en klub som Manchester United. Han har skuffet mig meget, og han er spillemæssigt langt fra de andre. Han er for langsom, og han smider sig i græsset når han skal tackle. Jeg synes ikke han er god nok.

Nej fy for satan, fightervilje og glidende tacklinger kan vi ikke bruge til noget i United... Jeg tilslutter mig hermed koret der samstemmende vil have Titus Bramble, der tydeligvis ikke besidder disse kvaliteter, til United...

Treble007
29-05-2007, 15:16
synes os det ville være enormt trist at se Heinze smutte.. specielt eftersom han os er en af Ronaldo's rigtige gode venner! Lad os ikk håbe han kan få overtalt Ronaldo til at ta med ham til Madrid engang.. - De ku i det mindste give os Carlos tilgengæld!! Selvom jeg altså helst så Heinze spillede vores venstre back næste år!!!
Så må vi jo købe Tevez :D
enig men sku han så spille venstre back..? :)

srixon
29-05-2007, 15:32
kæft mand, en fatal fejl af olympiske dimensioner, at vi ikke købte Bale når nu vi (måske) kommer af med Heinze :(

srixon
29-05-2007, 15:40

det er sq Cafú, der er det :D

snegl
29-05-2007, 16:28
Ja Cafu er klasse.. eller VAR.. han er vist ikke helt på toppen mere..

Vi køber Veron tilbage

Dines
29-05-2007, 17:34
Nej fy for satan, fightervilje og glidende tacklinger kan vi ikke bruge til noget i United... Jeg tilslutter mig hermed koret der samstemmende vil have Titus Bramble, der tydeligvis ikke besidder disse kvaliteter, til United...

Øhh hvad mener du? ;)

Smaakage
29-05-2007, 18:44

Tænk nu lige et år tilbage. Dengang var han en af de bedste backs i verden. Han fightede, men hans defensive kvalitet var også i top. Derudover var hans offensive meget bedre end hvad vi har set nu, og han slog faktisk nogle halv gode indlæg. Han er ikke kun en fighter når han er på toppen.

Hvis alle var Ronaldo-gummi-ben og driblede konstant ville det heller ikke holde. Nogle skal være den der brækker ben

Rafa86
29-05-2007, 19:09
Synes Heinze er en fin reserve for Evra. Det er syndt vi mister ham og især hvis vi kun får omkring 45 mio. kr. for ham.

Self er det ikke sikkert at han vil være reserve for Evra.

Smutter Heinze, så skal United ud og investere i en ny forsvarsreserve..

Hvad med Baines fra Wigan?

Dines
29-05-2007, 19:19
Tænk nu lige et år tilbage. Dengang var han en af de bedste backs i verden. Han fightede, men hans defensive kvalitet var også i top. Derudover var hans offensive meget bedre end hvad vi har set nu, og han slog faktisk nogle halv gode indlæg. Han er ikke kun en fighter når han er på toppen.

Hvis alle var Ronaldo-gummi-ben og driblede konstant ville det heller ikke holde. Nogle skal være den der brækker ben

Jeg kan godt huske at Heinze for et par år siden var rigtig god, men siden da er han gået ned af. Han virker langsom, og modstanderen skal bare tage et hurtig træk, så er de forbi ham. Mht til fighterindstilling, så synes jeg han er rigtig god der, og han giver sig da 150% hverkamp. Hans andre færdigheder, synes jeg tilgengæld ikke er så gode, (okay hovedspillet) og derfor mener jeg ikke han berretiger at skulle starte inde, og hvorfor så ikke have en ung ude på bænken, der helt sikkert er sulten efter at vise sig. Evans måske?

Smaakage
29-05-2007, 19:33
Jeg kan godt huske at Heinze for et par år siden var rigtig god, men siden da er han gået ned af. Han virker langsom, og modstanderen skal bare tage et hurtig træk, så er de forbi ham. Mht til fighterindstilling, så synes jeg han er rigtig god der, og han giver sig da 150% hverkamp. Hans andre færdigheder, synes jeg tilgengæld ikke er så gode, (okay hovedspillet) og derfor mener jeg ikke han berretiger at skulle starte inde, og hvorfor så ikke have en ung ude på bænken, der helt sikkert er sulten efter at vise sig. Evans måske?

Jeg er bestemt ikke uenig med dig. Som Heinze spiller nu, så vil det være bedre at få en ung dom Evans eller Pique på bænken og lade dem spille. Der er vi helt enige, for Heinze holder ikke niveau.
Synes bare det er vigtigt at huske på hvor god Heinze egentligt har spillet. Hvem ved, måske går han helt til den igen næste sæson hvor han er ordentligt forberedt og er klar. Jeg tvivler selv på den, men det ville være en skam at miste ham så, for der er han en af de bedste i verden.

KennyN
29-05-2007, 22:20

Tror ikke vi "Gav" Bale til Spurs.. United var øjensynligt ikke interesseret i ham, og derfor bød man ikke på ham..
Tror det hænger sammen med Evra gør det godt, Evans og Pique kan dække positionen, og unge Fabio de Pereira Silva er særdeles lovende i Brasilien, og kommer juli 2008..

JakobR
02-06-2007, 13:36
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469848&CPID=8&clid=1&lid=&title=Heinze+in+no+rush

Heinze beslutning efter Copa America.

United 4-ever
04-06-2007, 11:45
Jeg synes det er rigtig fint hvis vi sælger Heinze og får lidt penge ind, så hellere lad Pique være reserve med mulighed for nogle kampe så vi kan holde på ham og udvikle ham til at blive en god stamspiller om et par år..

snegl
04-06-2007, 12:11
Spiller Pique også venstre back??

Foged
04-06-2007, 12:23
Pique spiller centerforsvar og har også fungeret som defensiv midtbane i Zaragoza. Han kan desuden også dække en højre back, men ikke venstre.

Synes det er fornuftigt nok at skille os af med Heinze. Han er utrolig dårlig offensiv og vi besidder p.t. verdens bedste venstre back. Hvis Evra for brug for pause er muligheden der også for at rykke Silvestre eller O'shea ud på venstre back.

Martinsen
04-06-2007, 13:19
Johnny Evans kan også spille venstre back, så ser ikke det store problem i et evt. Heinze salg... vi har 3 ganske gode backups i Silvestre, O´shea og Evans

Bugge
04-06-2007, 20:56
Jeg har aldrig rigtig set meget til Evans, men jeg kan ikke se noget problem i at sælge Heinze så længe vi har nogle udmærkede afløsere for Evra, for Heinze har ikke spillet overbevisende i denne sæson, småskadet eller ej..

timberunited
05-06-2007, 00:02
:devill: Heinze har været en god mand for United. For hvis han har ønsket om at gå et andet sted, så skal Ferguson ikke holde ham. Evra har spillet forrygende. Jeg kan ellers godt lide Heinzes hidsige stil. Det er rart med en mand, der tackler og er lidt aggressiv. Og han har sgu styret den venstrekant i mange kampe. Han ryger i kategorien United-helte.

Lidt overraskende påstår nye Anderson, at hans favoritposition er venstre back a la Carlos - ifølge i www.united.no. Bare han så også sparker lige så godt :D som Carlos i gamle dage.

PS :rant: Jeg går godtnok normalt ikke ind for dødsstraf, men hvem var det lige, der påstod, at Giggs var langsom? :Smackden: Han har måske mistet 10% i forhold til hans ypperlige selv. Men de fleste ølmaver herinde ville ikke kunne røre ham i en spurt om de så havde hjælpemotor. Synes stadig han er verdensklasse. Det har han bevist fx mod Roma i CL. De manglende 10% kompenserer hans erfaring rigeligt for. Han er desuden et ypperligt modspil til de lidt uerfarne spillere Ronaldo og Rooney.

Bugge
05-06-2007, 10:43
Men de fleste ølmaver herinde ville ikke kunne røre ham i en spurt om de så havde hjælpemotor

Næ, men er vi dybt professionelle fodboldspillere som får over en halv million om ugen for at spille fodbold? Sådan kan du sgu da ikke sige.

off-topic: Det nye forum har godt nok trukket en fandens masse små drenge og idiotiske kommentarer med sig.. Sådan en kommentar der er jo fuldstændig ubrugelig..

Dines
05-06-2007, 10:56
Jeg så også hellere, at Evans blev kaldt hjem, og Heinze blev solgt. Jeg mener bare ikke han er god nok mere.

JakobR
05-06-2007, 15:27
Af ren nysgerrighed. Er Evans højrebenet eller venstrebenet?

Må indrømme det trist at skulle sige farvel til Heinze. Han har ikke spillet verdens bedste sæson, men han er en rigtig kriger. Hans nationalitet, gjorde at vi tit havde et modstykke til modstandernes "usa usa usa".

Dog synes jeg det fantastisk, der bliver satset på klubbens egne spillere. Jeg håber inderligt Evans kan blive en god forsvarsspiller.

Holmskov
24-06-2007, 13:22
That's my boy.

Det er en af grundende til at Holmskov er så pjattet med Heinze.

No bullshit, just pure defending. :devill:

http://www.youtube.com/watch?v=pugyB1rtZXs

http://www.youtube.com/watch?v=dwTf5ORGDFQ

JakobR
24-06-2007, 14:02
Det sidste klip er helt fantastisk :D 3 glidende tacklinger i rap :D ARGENTINA!

Husk nu at poste direkte, i stedet for de links ;)

Mr. Larsen
24-06-2007, 14:08
Når det er sagt skal den mand bare ikke have bolden.. Han er da voldsomt dårlig til at aflevere klatten..

Tror det er meget en selvtillidssag. At han hans afleveringer ikke altid er så gode. I Hans første sæson mener jeg at kunne huske at han faktisk var ganske god offensiv, og hans afleveringer/indlæg var okay gode. Hvert fald ikke så ringe som nu. Han spillede jo også venstre wing for PSG da han kom i sin tid, så syns de siger noget om at han et eller andet sted godt kan slå afleveringer/indlæg

Smaakage
24-06-2007, 21:04
That's my boy.

Det er en af grundende til at Holmskov er så pjattet med Heinze.

No bullshit, just pure defending. :devill:

http://www.youtube.com/watch?v=pugyB1rtZXs

http://www.youtube.com/watch?v=dwTf5ORGDFQ

Den kynisme han udviser i disse klip er også noget jeg vil savne helt ekstremt hvis Heinze smutter. Forhåbentligt kan Vidic overtage noget af det, men den aggresivitet som Heinze udviste, især i starten, vil blive savnet herfra

Og at Heinze er dårlig med bolden vil jeg mene kommer an på hvornår man kigger. Før skaden var han virkelig god fremad banen og lavede mange gode indlæg, men er enig i at her efter hans skade har det været noget sløjt når han får bolden.

Ligemeget hvad, så håber jeg at Gaby er på Old Trafford næste sæson

Hl-Glory
24-06-2007, 23:31
Må indrømme jeg blev skuffet over ham i år, virkede mere usikker end nogensinde før og med Evrá's gode sæson får han svært ved at få pladsen tilbage. jeg er ret sikker på han smutter i år.
skal siges jeg var imponeret af ham de første år, men så kom han i et skades helved. men håber jeg kan blive og tage kampen op med Evrá.

Bugge
25-06-2007, 00:08
men håber jeg kan blive og tage kampen op med Evrá.

Ja, jeg ønsker dig også alt held og lykke :D

Verner
25-06-2007, 01:20
Men håber jeg kan blive og tage kampen op med Evrá.

Kan du så ikke også lige fortælle os hvem der er intereserret i at købe dig ?

CC
25-06-2007, 10:29
Vi har tilsyneladende enten Evans, silvestre eller heinze tilknyttet dette forum;) Dælme rart at se!

Hl-Glory
25-06-2007, 11:03
Kan du så ikke også lige fortælle os hvem der er intereserret i at købe dig ?

- my bad, noget af en slå fejl.
der skulle nok stå.
- men jeg håber, han bliver og tager kampen op med Evrá.;)

Benzet
03-07-2007, 11:13
Heinze skulle være villig til at købe sig fri fra kontrakten med United for at skifte til Liverpool!! Den nyhed giver mig kvalme, og hvis det passer, har jeg fået mig en ny hadespiller. Jeg håber, at det er ondsindet rygter. Hvis han køber sig fri fra kontrakten, får vi desuden kun et lille beløb for ham.

Kilde: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70493

KennyN
03-07-2007, 11:16
Ved ikke hvor meget man skal tro på alle de der Heinze historier der kører i øjeblikket.
I går skrev Manchester Evening News, at han ville til en storklub i Italien og Spanien. For han spillede på højeste niveau i United, og ville ikke gå ned i kvalitet. Hvilket jo burde udelukke Liverpool ;)
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1010/1010371_heinze_for_spain_or_italy.html

Men det er ikke til at vide, hvad der sker. Hver dag, en ny historie og ny klub synes jeg..

Benzet
03-07-2007, 11:23
Men ikke hver dag med en ny historie, der giver en kvalme. Teamtalk skriver også historien om Heinzes skifte til Liverpool.

olsen9670
03-07-2007, 11:33
vil være dumt a ham og skifte til liverpool for tror han får problemer i sit privat liv med de engelske fans

JDK
03-07-2007, 11:43
Håber og tror ikke på han skifter til Liverpool og tror ikke på man skal tro på alt man læser i aviserne - hvis han skifter, bliver det til Madrid

Foged
03-07-2007, 11:57
Håber også han viser en smule "værdighed" og vælger Real fremfor Scouserne.
Synes dog også at det er en skam at vi sælger ham, så hellere at vi solgte Silvestre, men Argentina vil nok ikke finde sig i at sidde på bænken det må vel næsten være grunden til at det er ham der bliver ofret.
Evra er dog en langt langt bedre back, specielt offensivt, så det er ikke nogen svækkelse af de første 11 at Heinze ryger.

ajooba
03-07-2007, 12:14
..men forestil jer lige engang når han har bolden på oldtrafford i en Liverpool trøje

Jeg tror dog ikke på det - det er ligesom med Lampard, han ryger heller ingen steder. Medierne puster det op

JakobR
03-07-2007, 12:32
Har Heinze bare en lille smule respekt for United og ikke mindst sig selv, så finder han en klub, der ikke hedder Liverpool. Hvorfor skifte til Liverpool, når man kan blive i United og vinde alt hvad der rører på sig?

Selv håber jeg, for hans egen skyld, at han skifter til Real Madrid. Han vil passe perfekt ind i deres spil, med de løb han tager op og ned af fløjene. I Spanien vil det heller ikke gøre så meget, at han ikke er verdens hurtigste, da spillet dernede ikke er halvt så hurtigt som i England/United.

Jump
03-07-2007, 13:17
Jeg troede Argentina godt ville være i en storklub???
Jeg tror ikke på det.

Foged
03-07-2007, 21:48
Har Heinze bare en lille smule respekt for United og ikke mindst sig selv, så finder han en klub, der ikke hedder Liverpool. Hvorfor skifte til Liverpool, når man kan blive i United og vinde alt hvad der rører på sig?

Selv håber jeg, for hans egen skyld, at han skifter til Real Madrid. Han vil passe perfekt ind i deres spil, med de løb han tager op og ned af fløjene. I Spanien vil det heller ikke gøre så meget, at han ikke er verdens hurtigste, da spillet dernede ikke er halvt så hurtigt som i England/United.

Tror Heinze ville få det langt sværre i Spanien end i England.
1) Heinze er pinlig ringe rent offensivt og det vil være utrolig svært for ham, at få Real fansene til at glemme Carlos, der en overgang var verdensbedste til netop denne plads.
2) Der findes langt flere hurtige kanter i Spanien i forhold til England og her mener jeg at Heinze vil blive kørt rundt.

Og så mener jeg så overhovedet ikke at den spanske liga er langsommere end den engelske.
Hold som Zaragoza, Valencia, og A. Madrid har så farlig en kontra og der går det altså virkelig stærkt.

Zaragoza med D'Alessandro, Aimar, Milito, Ewerton har så hurtig en kontra.

Valencia med Silva, Joaquin, Vicente, Angulo, Villa har måske den farligste kontra i verden.

A. Madrid har købt Quaresma og Forlan, samtidig har de Rodriguez og Aguero.

Bare nogen hold der kan spille langt hurtigere end f.eks. Liverpool, Everton osv. som ligger og kæmper om ca. de samme pladser.

Derudover er der hold som Sevilla, Villarreal og så selvfølgelig Barce og Real

Hr Hansen
03-07-2007, 22:00
Tror Heinze ville få det langt sværre i Spanien end i England.
1) Heinze er pinlig ringe rent offensivt og det vil være utrolig svært for ham, at få Real fansene til at glemme Carlos, der en overgang var verdensbedste til netop denne plads.
2) Der findes langt flere hurtige kanter i Spanien i forhold til England og her mener jeg at Heinze vil blive kørt rundt.

Og så mener jeg så overhovedet ikke at den spanske liga er langsommere end den engelske.
Hold som Zaragoza, Valencia, og A. Madrid har så farlig en kontra og der går det altså virkelig stærkt.

Zaragoza med D'Alessandro, Aimar, Milito, Ewerton har så hurtig en kontra.

Valencia med Silva, Joaquin, Vicente, Angulo, Villa har måske den farligste kontra i verden.

A. Madrid har købt Quaresma og Forlan, samtidig har de Rodriguez og Aguero.

Bare nogen hold der kan spille langt hurtigere end f.eks. Liverpool, Everton osv. som ligger og kæmper om ca. de samme pladser.

Derudover er der hold som Sevilla, Villarreal og så selvfølgelig Barce og Real

Spillet i England er konstant Hurtigt i 90 min hvor det i Spanien kan være laaaaaaaaangsomt og kedeligt i 82 min uda 90...

En hurtig kontra hver 17 min kan alle jo slå, men at holde tempo i alle 90 min er altså kun engelske hold der kan! eller har vist!

Foged
03-07-2007, 22:08
Jeg er ikke enig.
Jeg mener der er så mange hurtige tekniske spillere der kan ekspoldere hvert sekund og afgøre kampen på egen hånd hvor i mod i England mere er en hold indsats.

KristianB
03-07-2007, 22:13
Jeg er ikke enig.
Jeg mener der er så mange hurtige tekniske spillere der kan ekspoldere hvert sekund og afgøre kampen på egen hånd hvor i mod i England mere er en hold indsats.

Ja måske kan de eksplodere hvert sekund,
Men de ekspoldere jo ikke hvert sekund?
I spanien spiller de jo langsomt i store dele af kampene, hvorimod i England er tempoet i top hele kampen.

Foged
03-07-2007, 22:20
Ja måske kan de eksplodere hvert sekund,
Men de ekspoldere jo ikke hvert sekund?
I spanien spiller de jo langsomt i store dele af kampene, hvorimod i England er tempoet i top hele kampen.

Nej.
Ser du en topkamp i PL er tempoet højere end i Spanien. Ser du en midter kamp begge steder er tempoet noget nær det samme.
Ser du f.eks. Everton vs. Reading er tempoet ikke højere end en lignende kamp fra Spanien. Markeringer og taklinger er måske hårdere, men jeg vil tilgengæld sige at du vil se langt flere første gangsberøringer i den spanske kamp foran feltet. Og det er førstegangsberøringer der skruer tempoet op.

Dines
03-07-2007, 22:27
Jeg tror også Heinze vil være bedre i England end i Spanien, da han er utrolig langsom og med de hurtige kanter der er i Spanien bliver det svært. Men han skal ikke til Liverpool, hvilket jeg heller ikke tror ender sådan. Han er elsket blandt mange United-fans, og det ville ødelægge meget hvis ikke det meste, hvis han røg til ærkerivalen nr. 1

Hald
03-07-2007, 23:52
HEINZE = JUDAS

Den mand er ikke for klog hvis han vælger at have Scouser stående på sit CV istedet for Red Devil. Ja jeg siger bare godt det ikke er mig der skifter United ud med LiverPUL!!

Bugge
04-07-2007, 11:34
Skal han ikke lige skifte til Liverpool først, før vi sviner ham?

JDK
05-07-2007, 18:43
Jo - det er ikke retfærdigt at kalde ham for JUDAS, når det indtil videre bare er rygter! Jeg synes at 'Argentina' fortjener mere respekt, end allerede kalde ham JUDAS, før noget konkret er sket!

Don Kafai
05-07-2007, 19:33
Han må for min skyld gerne tage til Liverpool. Heinze er ikke den Heinze han var i sin debut sæson. Desværre har han ikke fundet tilbage efter sin 9 mdrs skade, og idag virker han langsom, overbrugt, rusten og uden spillelyst. Hvilket er definitionen på en Liverpool spiller, så mon ikke han nemt falder til....

Alt den her snak om Judas synes jeg er overflødig. Han skifter for at få spilletid, og det havde været noget fuldkomment andet hvis fx Rooney eller Ronaldo havde skiftet til Liverpool, men det sker nok ikke i dette årtusinde:D

JDK
05-07-2007, 19:56
Jamen det er da klart at han virker brugt, langsom og rusten - han har været skadet i 9 måneder! han skal da have lov til at komme 100% tilbage i form (ligesom Alan Smith), og hvis han får chancen, skal han da nok blive ligeså god som han var i første sæson for United - om det er i United, Real Madrid eller Liverpool

Don Kafai
05-07-2007, 21:00
Jamen det er da klart at han virker brugt, langsom og rusten - han har været skadet i 9 måneder! han skal da have lov til at komme 100% tilbage i form (ligesom Alan Smith), og hvis han får chancen, skal han da nok blive ligeså god som han var i første sæson for United - om det er i United, Real Madrid eller Liverpool

Den undskyldning holder ikke mere... han har været klar siden Juni måned og det er 13 måneder siden. Han har spillet mere eller mindre hele sæsonen for United og det burde være nok til at spille sig i form igen.

Med Smith er det noget andet. Han har trippet og ventet på spilletid og kun fået 5 og 10 mins hist og her. Han har aldrig rigtig haft muligheden for at finde kampformen indtil her de sidste par måneder. Det har han iøvrigt kvitteret med gode indsatser mod Roma og Watford bla. samt udtagelse til landsholdet inkl mål. (selvom det der B-holdet)

JDK
05-07-2007, 21:05
Jamen at Heinze bliver smidt ind og næsten spiller en hel sæson, da han har været ude i lang tid og desuden har spillet et VM (efter han lige var blevet klar), så er det da svært at komme tilbage i præcis den topform, som gjorde ham til Uniteds bedste spiller 05/06 sæsonen - han skal nok finde det igen, det er jeg sikker på, men så kan det godt være at han skal skifte før at han gør det

Don Kafai
05-07-2007, 21:14
Altså Heinze er ikke en helt ung spiller mere og bliver han i United er han 30 år ved sæsonens udgang, hvilket betyder der ikke er meget fremtidsperspektiv i ham. Derfor synes jeg det er bedre at cashe in og modtage de der 5-6 mio pund og så skubbe en Evans op som reserve.

Jeg har intet imod Heinze og faktisk har han været en af mine ynglings men nogle gange skal tænke med hjernen og ikke med hjertet. Inden denne sæson ville jeg for ingen pris miste ham, men med Evras udvikling og Evans der står og tripper vil det mest fornuftige nok være et salg - også selvom det er Liverpool der vil købe.

JDK
05-07-2007, 21:49
Jeg kan godt se det smarte i at sælge ham, både for klubben og for Heinze selv, og få nogle penge ud af ham og bruge de unge (bl.a. Evans), men jeg mener bare ikke at Heinze har mistet alt sin kvalitet og er blevet rusten

Glory Man United
12-07-2007, 15:18
Nu ligger det jo sådan, at Heinze har en frikøbsklausul på 50 eller 60 mil. Så hvis han er bange for konkurrencen med Evra, er der ikke meget at gøre. Jeg nægter dog at tro, at han smutter til Liverpool. Det ville være et stort tilbageskridt i karrieren. Barca og Real M. har været på tale, men de har jo købt godt ind i de bagerste rækker. Og så er der vel kun korrupte Juve tilbage.

Jeg håber, at han bliver, for i visse kampe er jeg urolig for Evras manglende kvaliteter i defensiven. Og Heinze kan jo også spille ii midterforsvaret

Alex
12-07-2007, 15:55
Heinze kan spille i midterforsvaret...

... Det virker bare ikke som om Fergie er så glad for at placere ham der. Hvilket jeg er glad for - de kampe jeg har set med Heinze som central forsvarsspiller har han ikke imponeret. Tværtimod har det set meget usikkert ud!

Jeg melder mig på holdet der siger at vi skal sælge ham hvis buddet kommer. Selvom han er en fantastisk spiller med fighter-vilje, og nogle dejlige tacklinger. Han er bare blevet for usikker, og selvom jeg egentlig godt tror han ville kunne komme tilbage, så bliver det nok ikke i en sådan grad som vi har set ham tidligere. Derudover er vi som andre har nævnt godt besat på pladsen.

Danielsen
16-07-2007, 10:55
Nå, nu forlader en sand fighter med 100% sikkerhed klubben :(

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477000&CPID=8&clid=1&lid=2&title=United+braced+for+Heinze+exit&channel=football_home&

Jeg kan, på en måde godt forstå ham....hvorfor har vi ikke solgt Silvestre, og dermed "sagt" til Heinze, at der findes spilletid.
Jeg kan ikke forstå, at Sir Alex ikke sälger Silvestre!! :rant:

Klubben skal altså også ha' fightere! Ikke bare offensive eksotiske driblere.....

En sörglig dag for mig og (United)!!!

ARGENTINA ARGENTINA!!

KennyN
16-07-2007, 11:34
Måske sælger vi også Silvestre. Vi har trods alt Pique og Evans tilbage fra lån, og begge er klar til førsteholdet.

Heinze har åbenbart ikke kunne affinde sig med at Evra er bedre end ham. Held og lykke i den næste klub Heinze..

Casper
16-07-2007, 11:44
Hvis han skifter til Liverpool, så vil jeg gerne trække alle de hyldester jeg nogensinde har lavet til ham tilbage.

Men lad os vente og se.

Iver
16-07-2007, 11:52
Hvis Heinze ikke har lyst til at være i klubben, så synes jeg bare, at vi skal skille os af med ham.

Hvis man kigger på de defensive aspekter i hans spil, så synes jeg klart, at han er den bedste venstre back, vi har. Rent offensivt, synes jeg at hans bekendtskab, har været lidt skuffende. Jeg synes tit, at han spiller med håndbremsen trukket, og han ikke virker som en spiller, der gerne vil deltage i spillet offensivt. Så offensivt synes jeg helt klart at Evra er bedre, og set som den fuldendte back, så synes jeg også at Evra er lidt bedre end Heinze. Derimod ikke sagt, at jeg gerne ser Heinze skifte klub. For jeg synes da stadig, at han kan bidrage med noget til vores hold.

Hvis han skifter til Liverpool, må det være fordi hans ambitionsniveau er blevet meget lavt - han kommer ikke til at vinde nogen medaljer i Liverpool.

JakobR
16-07-2007, 13:08
Jeg må også indrømme, at Heinze har skuffet mig på det sidste. Han spillede langt under niveau, efter han kom tilbage fra sin skade, hvilket kulminerede med hans sørgelige optræden mod Milan. Evra kom helt naturligt foran ham i køen. Jeg synes ikke det duer, at have en spiller, der ikke kan tåle den konkurrence som der SKAL være i en storklub.

Men når alt kommer til alt, så er han en fin spiller, der dog har et alt for lavt bundniveau. Held og lykke fremover, og et fuck dig skal lyde, hvis du skifter til Liverpool.

KaptajnKjaer
16-07-2007, 13:19
Rolig nu Iver, af med United brillerne. Jeg er enig i det vil være et trin ned i karrieren, men slet ikke så stort et trin. Liverpool er i stor fremgang, og det kunne jo også tænkes han ville have succes i Europa, der har Liverpool de seneste år været mere med end os.

Jeg respekterer hans valg hvis han vil skifte, han er typen der vil spille hver uge, og selvom jeg troede han ville tage kampen og kæmpe for det i Alan Smith stil, accepterer jeg hans ønske. Men efter som han tilsyneladende ikke vil blive, må han jo skifte. Og her skal han passe på, han er elsket af mange på oldtrafford, og af den grund synes jeg for det første han skal skifte ud af England, af respekt for det. Og da slet ikke til Liverpool, det vil være svært nok at se ham knokle rundt i en anden trøje, men i Liverpools, nej for fanden. Så vil al min respekt forsvinde for manden! Især når han eftersigende har tilbud fra Real og Juve.

Men faktum er vi vel ikke ved meget om hvordan manden tænker, han plejer at vise det med benene. Og tror egentlig aldrig han helt har fundet sig til rette i United, han startede jo med at ligge sig ud med Ferguson ved at insistere på at spille OL. Men lad os se hvad fremtiden bringer, jeg så ham gerne i klubben en sæson mere.

snegl
16-07-2007, 13:56
Han må simpelthen ikk skifte til Liverpool.. Skrækscenarie men måske den mest sandsynlige mulighed eftersom Heinze i de udtalelser han er kommet med indirekte har antydet at han synes Liverpool er en spændende klub.

Suk.
Frem med Johnny Evans.. Heinze skal vi ikke bruge tid på i preseason tour hvis han ik vil spille i klubben.

Iver
16-07-2007, 14:05
@ KaptajnKjaer

Nu var min kommentar om Liverpool, sagt med et smil på læben. Det var ikke en særlig saglig kommetar, hvilket heller ikke var meningen. Men du forventer vel ikke at jeg skamroser Liverpool, når jeg har et brændende United-hjerte?

Danielsen
16-07-2007, 14:10
Mht. til hvilken klub Heinze skifter til, tror jeg det bliver Real Madrid eller en Italiensk klub. Madrid har lige fået ny träner, og skal ha' styr på deres forsvar (Carlos er der jo ikke mere) og de kan helt klart, komme med et meget interessant tilbud....Jeg tror Heinze's spil passer godt ind i, Madrid's spil (alt skal jo ikke väre fremad banen)

Martinsen
16-07-2007, 14:52
Mht. til hvilken klub Heinze skifter til, tror jeg det bliver Real Madrid eller en Italiensk klub. Madrid har lige fået ny träner, og skal ha' styr på deres forsvar (Carlos er der jo ikke mere) og de kan helt klart, komme med et meget interessant tilbud....Jeg tror Heinze's spil passer godt ind i, Madrid's spil (alt skal jo ikke väre fremad banen)

jeg håber sandelig også at han tager væk fra England, det ville ikke være til at acceptere hvis han tager til Liverpool... så vil al min respekt for ham ryge med det samme!

Bergmann
16-07-2007, 16:19
Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at Heinze skifter til Liverpool med United-hjerte hans eftersigende har. Det er klart, at han foretrækker fast spilletid, og det ser svært ud i United og med det grundlag, forstår jeg godt, at han vil skifte. HVIS han laver en Judas, så mister jeg alt respekten til ham, men han vil altid være prioteret hos mig, hvis han forlader United til fordel for en klub i udlandet. Så vil jeg stadig heppe på ham.

Dines
16-07-2007, 16:52
Det her skifte passer mig fint. Heinze er ikke på samme niveau som tidligere, og han er langt fra fordomstyrke. Derfor mener jeg det er iorden at skille sig af med ham, og så istedet give plads til de unge som Evans og Pique. Samtidig har vi udover Evans også en O'Shea og Silvestre (hvis han ikke også sælges) der kan gå ned på venstreback. Så det er langt fra nogen katastrofe.

Heinzes førstesæson var verdensklasse, og vi alle elskede ham for hans fight og indstilling, men efter skaden i korsbåndet er han blevet langsommere, og jeg mener næsten kun han har sit hovedspil og styrke.

Et skifte til Liverpool ville være forkert af Heinze. Hvis han skal skifte mener jeg, at det skal være til Real eller Barca, da det vil virke totalt utroværdigt at skifte til ærkerivalen nr. 1, og især fordi han er elsket af så mange United-fans. Jeg vil miste meget af respekten for ham, hvis han skifter dertil. Vi må håbe at andre klubber kommer ind istedet.

Held og lykke Heinze. Jeg ønsker dig alt godt, udover hvis du ender som Liverpool spiller.

robinho
16-07-2007, 16:55
Klubben skal altså også ha' fightere! Ikke bare offensive eksotiske driblere.....

klubben skal have fightered der krydre fighten med fodboldforstand. Heinze falder igennem der. Evra er ikke en eksotisk dribler, men bare en bedre back, så simpelt er det

Danielsen
16-07-2007, 18:07
klubben skal have fightered der krydre fighten med fodboldforstand. Heinze falder igennem der. Evra er ikke en eksotisk dribler, men bare en bedre back, så simpelt er det

Jeg tänke ikke på Evra, når jeg nävner driblere....jeg tänker på vores nye indköb (- Owen) + C. Ronaldo

KaptajnKjaer
16-07-2007, 18:22
@ KaptajnKjaer

Nu var min kommentar om Liverpool, sagt med et smil på læben. Det var ikke en særlig saglig kommetar, hvilket heller ikke var meningen. Men du forventer vel ikke at jeg skamroser Liverpool, når jeg har et brændende United-hjerte?

Hehe nej, misforstod dig bare. Og selvom man er jo United fan behøver man jo ikke være blind, selvom du bestemt ikke behøver skamrose dem.

mojtaba
16-07-2007, 19:13
Heinze er en forræder! Han flytter over til ærkerivalerne Liverpool buuu for ham.

robinho
16-07-2007, 19:24
Jeg tänke ikke på Evra, når jeg nävner driblere....jeg tänker på vores nye indköb (- Owen) + C. Ronaldo

du kan jo ikke sammenligne offensive køb med salg af forsvarsspillere. Det er vidt forskellige spillertyper

Don Kafai
16-07-2007, 19:32

det er en udvikling hele fodboldverden har taget jo. Alle de største backs idag er jo nogle der kan ting offensivt. Og offensivitet, kreativitet, dribling osv er noget man forbinder med sydlandske spillere. Bare se på det hotteste back-navn lige pt. Daniel Alves.

Holmskov
16-07-2007, 19:32
Nu er jeg lige kommet hjem fra en konge golf-ferie i det svenske, og så læser jeg Heinze vil væk.

Så kan det sat'me også være ligemeget. :mad:

Jeg har stor respekt for manden og jeg er stor tilhænger af hans måde at spille bold på. Hjertet uden på trøjen. Men skifter han til Liverpool, så bliver der lidt stof(hvis i forstår) til brormands pejs. :rant:

Don Kafai
16-07-2007, 19:37
Heinze er en forræder! Han flytter over til ærkerivalerne Liverpool buuu for ham.

Er Liverpool den eneste der kan matche hans ambitioner er det jo helt okay han tager dertil. Han er jo ikke det store i Man Utd lige nu.

Forstår godt Everton fansenes reaktion når deres største avlede stjerne i mange år tager til United. Men Heinze er jo på ingen måde indbegrebet af United. Han er det man kalder en "squad player".

Boock
16-07-2007, 20:10
Hvis Heinze flytter til Liverpool, så vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at få en billet til den dag liverpool kommer til OT første gang. Kun for at buhe!

Nu ved jeg godt at det ikke er sikkert at han tager til Liverpool, men hvis han gør, tror jeg han får et kæmpe chok når han skal spille på OT første gang.

Martinsen
16-07-2007, 20:38
Er Liverpool den eneste der kan matche hans ambitioner er det jo helt okay han tager dertil. Han er jo ikke det store i Man Utd lige nu.

Forstår godt Everton fansenes reaktion når deres største avlede stjerne i mange år tager til United. Men Heinze er jo på ingen måde indbegrebet af United. Han er det man kalder en "squad player".

jeg er lidt ligeglad med at han kun er marginal spiller, skifter han til Liverpool håber jeg han får sådan en modtagelse på OT hver eneste gang han er der, at han fortryder sit skifte... men jeg nægter simpelthen at tro på han skifter til Liverpool...

Don Kafai
16-07-2007, 20:54
jeg er lidt ligeglad med at han kun er marginal spiller, skifter han til Liverpool håber jeg han får sådan en modtagelse på OT hver eneste gang han er der, at han fortryder sit skifte... men jeg nægter simpelthen at tro på han skifter til Liverpool...

Jeg håber sgu også han bliver svinet til når han spiller på OT igen efter et muligt skifte til Liverpool. Jeg synes bare ikke man kan kalde ham for forræder fordi han vælger at skifte til Liverpool.

1) han mangler spilletid
2) han er ikke tilfreds med manglen på spilletid

Fair nok han skifter. Jeg vil hellere have 70 mio kr end en spiller der ikke har lyst til at være her.

Og jeg synes generelt vi skal vente og se om han overhovedet kommer til Liverpool. For mig er chancerne relativt små for sådan et skifte. Jeg forestiller mig ham mere i Real M, Juventus eller Milan...

Iver
16-07-2007, 22:05
Hehe nej, misforstod dig bare. Og selvom man er jo United fan behøver man jo ikke være blind, selvom du bestemt ikke behøver skamrose dem.

Jeg giver dig helt ret i, at man også kan være for blind eller have for farvede briller på, når det gælder sin ynglings klub ;) Men jeg prøver altid at være saglig, da jeg selv hader at høre på usaglige ting.

Sirballe
17-07-2007, 14:36
Jeg tror ikke han tager til liverpool.
Han har tit udtykt stor glæde over at spille i united, og han har mange venner i klubben. Så han ville han da være en wanker hvis han skiftede til rivalerne.
Real madrid lyder som bedste bud på hans nye klub.

JakobR
22-07-2007, 14:39
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478091&CPID=8&clid=1&lid=&title=Heinze+wants+starting+role

Efterhånden synes jeg godt, at Heinze må smutte. Det virker en smule som om, at han er den eneste, der ikke er villig til at kæmpe om sin plads. Mange af de andre spillere har budt konkurrencen velkommen.

Kilden er News of the world, hvilket selvfølgelig sætter det hele i et andet lys.

Boock
22-07-2007, 15:06
Han siger ikke noget sted i den artikel at han ikke vil kæmpe for sin plads.
Han siger til gengæld, at han mener han sagtens kan spille op med alle andre, og han vil ikke forlade United med mindre SAF fortæller ham at han ikke indgår i Uniteds planer.

Han siger også at han ved at et skifte til Liverpool er et meget ømt samtale emne, og at der vil være en masse supportere som ikke ville kunne forstå det.

Det lyder godt i mine øre.

JakobR
22-07-2007, 15:10
Jeg tolker det anderledes.

"I don't consider myself inferior to anyone"

Jeg tolkede dette som et slags "Jeg er bedre end jer andre".

Og Fergies planer som de ellevende startende. Men jeg tror, at vi ser mere rotation i år, i det truppen er bredere og reserverne er blevet bedre, så du har sikkert ret.

JDK
22-07-2007, 15:49
Tror også vi ser lidt mere rotation i år, da vi har en meget bred og god trup, men det tror jeg desværre ikke at Heinze finder sig i - så mon ikke han skifter, inden det bliver den 01/09/07?

Danielsen
22-07-2007, 16:28
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478091&CPID=8&clid=1&lid=&title=Heinze+wants+starting+role

Efterhånden synes jeg godt, at Heinze må smutte. Det virker en smule som om, at han er den eneste, der ikke er villig til at kæmpe om sin plads. Mange af de andre spillere har budt konkurrencen velkommen.

Kilden er News of the world, hvilket selvfølgelig sætter det hele i et andet lys.

Vi skal altså passe på hvad der bliver sagt og skrevet i medierne!

Husk nu på, at Heinze selv, IKKE har väret ude og sige noget som helst endnu!! Det er altsammen noget medierne eller hans "agenter" har fundet på/sagt....

Som Fergie også siger her:

Kilde: Skysports.com

"He is currently on holiday after the Copa America, which is natural because he needs a rest, just the same as every other player.

"Meanwhile, we are trying to steer our way through the minefield because it is his agent's mark behind what is happening at the moment.

"They have been pretty difficult people to deal with."

Edit: Okay, News of the world mener så de har snakket med ham...det er ikke til at finde ud af......

JakobR
22-07-2007, 16:37

Vi skal altså passe på hvad der bliver sagt og skrevet i medierne!

Det er jeg obs på :D

Benzet
22-07-2007, 18:24
Efter Heinzes overvejelser om et skifte til Liverpool, mener jeg, at det er fuldstændigt umuligt, at han forsætter for os. En spiller med disse overvejelser, kan i mine øjne ikke bruges. Sælg ham til alle andre end Liverpool.

Joe
22-07-2007, 22:02
Hmm , jeg ved sku ikke rigitg, synes han er en glimrende spiller, og vi har vel brug for en reserve for Evra - men hvis Anderson, som han påstår, gerne vil spille venstre back. så synes jeg lige så godt vi kan skille os af med ham, men hvis ikke, hvem ska så være reserve for Evra?

Danielsen
22-07-2007, 22:33
Hmm , jeg ved sku ikke rigitg, synes han er en glimrende spiller, og vi har vel brug for en reserve for Evra - men hvis Anderson, som han påstår, gerne vil spille venstre back.skille os af med ham, men hvis ikke, hvem ska så være reserve for Evra?

Det er anden gang (dog ikke her) jeg läser at Anderson vil/kan spille venstre back!! Hvad er det for noget!? Hvor får folk det fra??

JakobR
22-07-2007, 22:37
Det er anden gang (dog ikke her) jeg läser at Anderson vil/kan spille venstre back!! Hvad er det for noget!? Hvor får folk det fra??

Han udtalte det engang, i et interview med Manchester evening news.

Danielsen
22-07-2007, 22:46
Han udtalte det engang, i et interview med Manchester evening news.

Han skal bare ikke spille venstre back...Färdig slut!! :rant:

Han er da ikke en venstre back...det er spild af talent. Han er for lav og for let...og virker slet ikke som en spiller, der er defensivt anlagt....

JakobR
22-07-2007, 22:52
Han skal bare ikke spille venstre back...Färdig slut!! :rant:

Han er da ikke en venstre back...det er spild af talent. Han er for lav og for let...og virker slet ikke som en spiller, der er defensivt anlagt....

Han kan da ikke være lavere end Heinze :D Men jeg ved nu ikke om det er spild af talent, for har endnu kun set ham spille første halvleg af en landskamp. I øvrigt er det ikke mit indtryk, at han er for let. Men selvfølgelig; han er kun 19 år.

Men jeg håber han kan blive god nok, til at blive en værdig arvtager for Scholes.

Dines
23-07-2007, 10:49
Jeg haaber snart at Heinze skifter vaek fra United. Vi kan ikke bruge en mand, der er utilfreds med ikke at spille fast, naar han ikke engang er god nok til det mere. Samtidig vil han nu gerne til Liverpool, hvilket jeg synes virker forraederisk naar han nu er saa elsket blandt United-fans. Jeg haaber virkelig han tager til Spanien eller Italien, saa han ikke oedelaegger sit 'navn' her.

Damien
23-07-2007, 11:04
Ja, jeg vil ikke ha' noget til overs for ham, hvis han skifter til Pool..
Fy for satan!

KennyN
23-07-2007, 11:21
Liverpool har sat deres advokater på sagen, for at tvinge United til at sælge til dem.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6900545.stm

Refstrup
23-07-2007, 13:38
hvis han ikke vil være i klubben så skal han væk. vi kan godt klare os uden ham

Danielsen
23-07-2007, 13:42
hvis han ikke vil være i klubben så skal han væk. vi kan godt klare os uden ham

Det er jo det, der er det store spörgsmål... Vil han väk, eller er det agenterne der vil ha' ham väk, så de kan tjene masser af penge...??

Benzet
27-07-2007, 10:42
Heinze trækker nu Manchester United i retten for at slippe ud af kontrakten, så han kan skifte til Liverpool. Han har endda tænkt sig at benytte den samme advokat, som skal forsøge at få Tevez til United. Det skriver i hvert fald Manchester Evening News.

HVIS dette er sandt, må man sige at købet af Heinze har vist sig at være det dummest køb, United har foretaget sig i mine øjne. En spiller der vil sagsøge United for at skifte til Liverpool! Han har vist glemt de gange, han har rost klubbens fans for deres loyalitet overfor ham, når de igen og igen har råbt "Argentina, Argentina" efter ham. Men loyalitet går åbenbart kun én vej.

Kilde: http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1012/1012239_heinzes_legal_bid_to_force_7m_move.html

KennyN
27-07-2007, 11:52
Hvis det er rigtigt er han det største kvaj der har båret en United trøje.
Han har åbenbart glemt støtten fra Fergie og United under hans skadesperiode og hans kult status blandt Uniteds fans..
Men han har ikke hjertet det rigtige sted, og så kan han bare smutte. Han kan ikke tåle lidt konkurrence fra Evra, og han kan åbenbart ikke tåle at han ikke kan få lov at skifte til rivalerne.. Han får det meget hedt hvis han kommer til Old Trafford i en Liverpool trøje i næste sæson..

Danielsen
27-07-2007, 12:08
Hvis det er rigtigt er han det største kvaj der har båret en United trøje.
Han har åbenbart glemt støtten fra Fergie og United under hans skadesperiode og hans kult status blandt Uniteds fans..
Men han har ikke hjertet det rigtige sted, og så kan han bare smutte. Han kan ikke tåle lidt konkurrence fra Evra, og han kan åbenbart ikke tåle at han ikke kan få lov at skifte til rivalerne.. Han får det meget hedt hvis han kommer til Old Trafford i en Liverpool trøje i næste sæson..

Jeg er MEGET stor tilhänger af Heinze....meeen, skifter han til Liverpool forsvinder det nok ret hurtigt :( Og, jeg tror jeg sender min Heinze tröje til ham og ber' om pengene tilbage!!

SantasLittleHelper
27-07-2007, 12:25
Er sgu også stor fan af Argentina, men hvis han slæber United i retten håber jeg godt nok at han løber ind i Vidic... Og det er sgu ellers ikke noget jeg vil ønske for ret mange..

Don Kafai
27-07-2007, 12:38
Sælg ham til højest bydende....

Han er afdanket, træt og rusten. vil han ikke være reserve så må han sælges. Han er ikke god nok til at starte inde. (ihvert fald ikk i United...)

TrincoBoy
27-07-2007, 12:48
Jeg har sgu aldrig været begejstret for Heinze, så for min skyld vil det ikke gøre noget hvis han smuttede. Selvfølgelig er det lidt ærgeligt at det lige er Liverpool som han sandsynligvis skifter til, men hvis han gerne selv vil væk fra United, kan det ikke betale sig at beholde på ham.

Benzet
28-07-2007, 10:22
Forrige sæson var han fremragende og måske verdens bedste venstre back. Men i den sidste sæson har han været ustabil og har tit sejlet forvirret rundt. Derfor vil det ikke være et sportsligt tab, hvis vi sælger ham, ud over at det bringer Silvestre nærmere en plads på holdet. Men han har da trods alt Unitedhjertet med sig.

Jeg kan ikke se, hvordan Heinze nogensinde skal kunne repræsentere United igen. Hvordan mon Uniteds fans vil tage imod ham? Jeg kan ikke forestille mig, at en spiller der trækker klubben i retten vil være særlig populær.

(BBC bekræftiger, at Heinze trækker klubben i retten: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6912488.stm. )

Danielsen
28-07-2007, 12:09
Forrige sæson var han fremragende og måske verdens bedste venstre back. Men i den sidste sæson har han været ustabil og har tit sejlet forvirret rundt. Derfor vil det ikke være et sportsligt tab, hvis vi sælger ham, ud over at det bringer Silvestre nærmere en plads på holdet. Men han har da trods alt Unitedhjertet med sig.

Jeg kan ikke se, hvordan Heinze nogensinde skal kunne repræsentere United igen. Hvordan mon Uniteds fans vil tage imod ham? Jeg kan ikke forestille mig, at en spiller der trækker klubben i retten vil være særlig populær.

(BBC bekræftiger, at Heinze trækker klubben i retten: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6912488.stm. )

Hvis det er Heinze personligt, og ikke hans agenter der gör det(de kan jo göre det i hans navn)....ja, så er han jeg definitivt en färdig mand i Uinted!!

JakobR
28-07-2007, 12:37
Heinze burde bare tage sine ting og forsvinde for altid! Han er en skamplet på holdet. Hvem fanden udover ham, kunne finde på at trække sin klub i retten? Klubben og fansene har vist ham så meget respekt og tillid, og han værdsætter det overhovedet ikke. At han nogensinde har spillet i United er jo pinligt, at må indrømme.

Martinsen
28-07-2007, 12:38
ja så ryger alt den respekt man havde for den mand i hvertfald, og bliver ret hurtigt til had i stedet for... men hvis han skifter til Liverpool håber jeg at Neville saver ham midt over ved første lejlighed... ikke nok med at han vil til Liverpool, men han vil gå så langt som at trække United i retten for at få lov... han er i den grad en færdig mand i United... jeg vil i hvertfald aldrig nogensinde se ham trække den rigtige røde trøje over hovedet igen

Benzet
28-07-2007, 12:39
Selv hvis det er Heinzes agenter, der trækker United i retten, så er de jo ansatte af Heinze, hvorfor han ville være i stand til at forhindre det, hvis han ville.

Bergmann
28-07-2007, 12:52
Det virker meget sært, at han Heinze ikke melder noget officielt ud. Nu kender vi selvfølgelig ikke alle sider af sagen, men hvis Heinze kender til alt det kontroversielle, der i øjeblikket finder sted, så er han en skændsel for United. SAF har været ude at sige, at Heinze ikke selv vil skifte til Liverpool, og dette tror jeg selv på, men jeg fatter intet af, at han ikke melder noget officielt ud, så han kan skabe afstand til de forbistrede scousere. En publikumsfarvorit må simpelthen ikke skifte den vej - det er en ydmygelse af United-tilhængere.
.. Hvis dette skulle ske, så ville jeg ønske, at han bliver langtidsskadet eller spiller elendigt og kommer til at afgøre vores arvefjendeopgør til vores fordel.

Han vil stadig blive heppet på, hvis han rejser udenlands, men Liverpool kan jeg ganske enkelt ikke tolerere.

Oscar
28-07-2007, 13:05
En ting er, at han har lyst til at skifte. Denne sæson er næsten den første hvor han skal kæmpe for sin plads. Selv efter sin lange skadespause fik han en plads med det samme, og opbakning da han blev kritiseret. Synes han er en skændsel for holdet, og hans humør svingninger er heller ikke "det gamle ham" værdigt, når man tænker på, hvor meget han gav/giver sig i hver kamp.

Det andet er, at det så lige er til bindippers fc. Kontroversielt, åndsvagt for hans karriere og den respekt, mange i England, ikke bare i Manchester har for ham. Sportsligt er det ligeledes dybt åndsvagt. At han går så langt, at han sætter en undersøgelse igang mod klubben er beskæmmende, og han fortjener ikke en plads på holdet mere. Til trods for at han er en bedre spiller, ser jeg hellere Silvestre på pladsen end ham, alene af den grund, at han er parat til at slås, og at han er loyal.

At ønske han bliver skadet mm. synes jeg personligt er ualmindelig lavt, men det er måske bare mig. Hvis han skifter bliver det dog ikke med afskeds-fanfare og ønsker om et godt ophold.

schousboe9
28-07-2007, 14:58
Ja, jeg syntes måske også, det er i overkanten, at ønske ham langtidsskadet...??
Vel er det et yderst kontroversielt skifte og han har overhovedet ingen plusser i min bog længere, men at håbe han brækker benet, river et korsbånd over eller lign. er sku da langt ude.

Men møgøret skal langt, langt væk, og et smut ned af hovedvejen er ikke langt nok! Rygter vil iflg. Channel4.com vide, at Juve skiller sig af med Chiellini og Criscito for at gøre plads til det sydamerikanske ......-...!!

Det ville være god sovs - specielt hvis vi stadig kan få 75 mio for dét dyr!

JakobR
28-07-2007, 15:06
7 millioner pund for ham, er en ret god pris. Som andre påpeger, så har han dalet en del i niveau. Og når jeg tænker på hans alder (29), så er det på tide vi sælger, hvis vi vil have en god slat penge for ham.
Det ser ud som om vi har en håndfuld gode og unge spillere, til at overtage hans plads.

Bugge
28-07-2007, 15:15
Kan vi ikke bare give Silvestre en paryk på og ekspedere ham til Liverpool? Det opdager de aldrig..

Dines
28-07-2007, 15:25
Heinze er virkelig selv med til, at han vil blive buhet ud hvis/når han en dag kommer tilbage på Old Trafford.

Bergmann
28-07-2007, 18:30
Jeg ønsker virkelig ikke, at se ham optræde i en Liverpooltrøje. For mig er det respektløst for en som ham at skifte den vej. Det jeg mente med langtidsskade var selvfølgelig ikke fysisksmerte i den forstand - men sådan så, at Heinze simpelthen ikke optrådte for scouserne, og de ville dermed også have "foræret" United penge ved salget.

Hvis vi får £7 MIO for ham, så er det lækkert. Faktisk ville jeg rigtig gerne, at han fortsatte i United-trøjen, men efter alt dette ståhej, så synes jeg, at det er mange penge at få for en spiller, som præsterede langt under United-niveau i sidste sæson. Dog ser jeg ham fortsat ikke i en liverfooltrøje!

Boock
28-07-2007, 21:20
Ja, hvis alle rygterne er sande, og det ser jo sådan ud når nu SAF bekræfter det, så har jeg mistet alt for den mand.

Og ikke nok med det, så bruger han Liverpools advokat....UD MED HAM!

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=365796

Bergmann
28-07-2007, 21:54
Og ikke nok med det, så bruger han Liverpools advokat....UD MED HAM!

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=365796

OG DET KAN IKKE GÅ HURTIGT NOK!!

JakobR
28-07-2007, 21:58
Hvis Heinze taber sagen og vender tilbage til træning hos United, så gad jeg godt se spillere som Gary Nevilles ansigt.

http://www.youtube.com/watch?v=w5-oyNjZ2UY

Heinze begår en kæmpe fejl ved at skifte til Liverpool. United har den stærkeste trup i mange år og er forsvarende engelske mestre. Hvad har Liverpool som United ikke har? Det må være fordi han ikke kan tåle konkurrencen, som SKAL være i en storklub. Havde Heinze ikke også et tilbud fra Barca og Real Madrid? Det var hvertfald hvad rygterne gik på.

United DK
28-07-2007, 22:10
Hvad har Liverpool som United ikke har?

Spilletid. Det er alt andet lige nemmere, at konkurrere med Riise fremfor Evra.

Mht. Heinze sådan generelt, så er han kommet på min liste over hadespillere, en liste der også tæller Paul Ince, som også lige skulle forbi Liverpool, godt nok ikke i en direkte overgang, men alligevel ikke noget, der skulle gå "ustraffet" hen.

devilboy
28-07-2007, 23:34
nu har juventus budt på Heinze, så mon ikke han ryger derhen istedet. Tvivler på Ferguson, vil have ham tilbage på Old Trafford

Danielsen
28-07-2007, 23:40
nu har juventus budt på Heinze, så mon ikke han ryger derhen istedet. Tvivler på Ferguson, vil have ham tilbage på Old Trafford

Hvor läser du det??

Det er altid en god idé, at komme med links.....

devilboy
28-07-2007, 23:44
har lige læst the på suns hjemmeside, ved godt de ikke er de mest troværdige. Men lyder realistisk nok

JakobR
28-07-2007, 23:53
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007340853,00.html

Uanset hvilken klub Heinze ender i, så vil jeg hade manden som pesten altid. At man trækker sin egen klub i retten, vil jeg aldrig tilgive!

devilboy
29-07-2007, 00:01
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007340853,00.html

Uanset hvilken klub Heinze ender i, så vil jeg hade manden som pesten altid. At man trækker sin egen klub i retten, vil jeg aldrig tilgive!

so true

robinho
29-07-2007, 08:44
så skal tevez glæde sig til at vende tilbage til upton park næste sæson som united spiller. Det skal nok give en fin modtagelse.

JDK
29-07-2007, 18:50
Enig! vil ikke kunne tilgive Heinze, da han trækker United, sin egen klub, i retten! det er bare ikke okay

Andersen
30-07-2007, 13:09
Jeg er MEGET stor tilhänger af Heinze....meeen, skifter han til Liverpool forsvinder det nok ret hurtigt :( Og, jeg tror jeg sender min Heinze tröje til ham og ber' om pengene tilbage!!

Hej Martin, der er mig Mr. Andersen himself. Fin idé med din Heinze trøje, hvis det bliver til et skifte til de unævnelige.

Jeg tror alle United fans, udover de franske måske, hellere så Silvestre forlade klubben end Heinze, men en loyal Silvestre er trods alt mindst 14.000 gange bedre at have i truppen end en utilfreds Heinze. Det store spørgsmål er så om han selv vitterlig vil væk eller om det er, som tidligere nævnt, hans agenter, der forsøger at score kassen.

Det får vi snart svar på.

En ting er i hvert fald sikkert, han vil indskrive sig i historiebøgerne og aldrig blive glemt, ligesom Judas og Leonora Christina. Måske skriver Heinze også en "Jammersminde".

Danielsen
30-07-2007, 13:30
Hej Martin, der er mig Mr. Andersen himself. Fin idé med din Heinze trøje, hvis det bliver til et skifte til de unævnelige.

Jeg tror alle United fans, udover de franske måske, hellere så Silvestre forlade klubben end Heinze, men en loyal Silvestre er trods alt mindst 14.000 gange bedre at have i truppen end en utilfreds Heinze. Det store spørgsmål er så om han selv vitterlig vil væk eller om det er, som tidligere nævnt, hans agenter, der forsøger at score kassen.

Det får vi snart svar på.

En ting er i hvert fald sikkert, han vil indskrive sig i historiebøgerne og aldrig blive glemt, ligesom Judas og Leonora Christina. Måske skriver Heinze også en "Jammersminde".

Hvad satan Andersen!! Så har du også indfundet dig her :juhuuuu:

Jeg må nu også indrömme, at jeg hellere så Silvestre i truppen end Heinze hvis han så gerne vil til unævnelige(:D )

Heinze's tid i United er forbi...selvom han ikke selv har sagt meget, så er der alt for meget rod ind den, omkring ham! Det bliver meget svärt for ham at genvinde supporternes respekt, tror jeg.

Du skulle ta' og komme til kbh d. 12 aug. Jeg kommer "Rocking" Men det kan vi ta' på en PB

Nauer
30-07-2007, 14:19
Jeg er nærmest ligeglad med hvor han ender henne.. bare han forlader United asap
Med sådan en opførsel virker han ikke som en type der er god at have i truppen

Gumpe
31-07-2007, 01:27
Jeg mener ikke, at Heinze er særlig vigtig for Manchester mere (Undskyld):o

Enhver spiller når til et punkt i karrieren, hvor de har gjort, hvad de skulle! De punkt mener jeg, at Heinze er passeret! Han er ved at være gammel, og Manchester har fået nye spillere! :devill:

For min skyld, må han gerne blive solgt, men jeg vil hellere have ham til en mindre klub! Everton kunne måske være interreserede (Så får de også lidt, efter Rooney forlod dem)

Jeg kan godt se, at der et problem! Evrá spiller venstre back, men hvem skal så være reserve? John O'Shea kan måske gå ind på den position, men jeg er ikke sikker!:devill:

Hvis Gabriel Heinze bliver solgt, så skal Ferguson altså kigge sig om efter en venstreback, som han kan druge som reserve!:devilll:

Jeg synes at Leighton Baines ville være et godt køb, da han kan overtage pladsen og gøre jobbet næsten så godt som Evrá:devilll:

jawharacoralia
31-07-2007, 01:33
hvis heinze ryger så bliver silvestre nok og omvendt....men jeg tror ihvertfald ikke at vi henter en ny venstre back på det her tidspunkt det bliver nok ikke før til vinter...

Bugge
31-07-2007, 01:34
Spørgsmålet er om Baines vil være tilfreds med en plads på bænken? Han er trods alt ikke bare fyld i Wigan..

Heinze bliver næppe solgt til Everton, det synes jeg alligevel han er for god til.. Han er ikke en afdanket spiller som bør tage til takke med en middelklub IMO.. Han kunne sagtens være fast mand på Real's venstreback position, i modsætning til Roberto Carlos så opholder han sig i det mindste på egen banehalvdel engang imellem..
At han så er en idiot spasser hvis han vil til Liverpool, det er en anden sag..

Gumpe
31-07-2007, 01:55
Du har vel ret i det hele! Jeg havde ikke lige tænkt over det med Baines! Men det er han vel ikke tilfreds med! Desværre

timberunited
07-08-2007, 07:37
:devill: Det viser bare med al tydelighed, at klubloyalitet er en by i Irak.

Har tidligere været stor tilhænger af Heinzes fandenivoldske spillestil som sidestykke til de "eksotiske driblere", som flere her på forummet med rette kalder dem. Klubben har brug for mange forskellige typer alt efter opgaven.

Heldigvis er der Evra, hvis indlæg er af en sådan kvalitet, at vi er nogle, der ville ønske vi havde en mage til i den anden side. Men sådan er det desværre ikke.

Hvorom alt er, så ender Heinze i kategorien: "Fortidens narhoveder" ved siden af Taibi, Fortune og ikke mindst Jon Obi Mikel. Det er synd og skam, men det kan ikke være anderledes.

Heldigvis er der allerede lavet en sang, som kan synges ved siden af de andre scouser-sange: "Ga-by is a scouse bastard, Ga-by is a scouse bastard etc. Men lad os nu håbe for alle parter undtagen Liverpool, at Gaby finder en god klub i Italien. Var Juve ikke interesseret? Eller var det blot et rygte? Uanset håber jeg klubben holder fast i deres politik siden 1964: At ingen spiller går direkte til rivalerne. Lad bare Gabriel Heinze komme med advokater, så sætter han sin egen karriere endnu mere i stå. Det kan jo sagtens op til et halvt år, og så er sæsonen i gang.

Glory Man United
07-08-2007, 07:51
Spørgsmålet er om Baines vil være tilfreds med en plads på bænken? Han er trods alt ikke bare fyld i Wigan..

Heinze bliver næppe solgt til Everton, det synes jeg alligevel han er for god til.. Han er ikke en afdanket spiller som bør tage til takke med en middelklub IMO.. Han kunne sagtens være fast mand på Real's venstreback position, i modsætning til Roberto Carlos så opholder han sig i det mindste på egen banehalvdel engang imellem..
At han så er en idiot spasser hvis han vil til Liverpool, det er en anden sag..

...Ææææh er Baines ikke netop solgt til Everton?
Omkring Heinze har jeg længe været rasende, men nu hvor det åbenbart er uundgåeligt, at han havner i Liverpool, glæder jeg mig ligefrem til han kommer til OT. Først bliver han buhet ud. Og derefter bliver han rundtosset, når Ronaldo går igang ;)

United-Allan33
07-08-2007, 08:43
:devill:

Hvorom alt er, så ender Heinze i kategorien: "Fortidens narhoveder" ved siden af Taibi, Fortune og ikke mindst Jon Obi Mikel. Det er synd og skam, men det kan ikke være anderledes.

.

Jeg er stort set enig i det du skriver om Heinze, og mener vi skal lade ham rådne i reserverne.. Men at du sammenligner Fortune og Taibi med Heinze er jeg stort set uenig i... Ingen af dem har gjort sig fortjent til at synke så dybt..

Fortune var en god reserve som ikke lavede postyr hvis han ikke spillede, men Taibi bare ikke var god nok til at spille for United, hvilket jo ikke er hans skyld...

timberunited
07-08-2007, 09:03
:devill: Jeg synes, det giver god mening at sammenligne Heinze med Fortune. Når de spillede værst, huskede man dem mest for deres sindsyge tacklinger og forspildte målchancer. Jeg husker en kamp, hvor Fortune kom bragende ind og efter 10 sekunder havde sparket en spiller ned til gult kort. Det var et mirakel, at han ikke blev udvist. Dette kunne have vendt kampen i negativ retning. Så her i husstanden fejrede vi med god rødvin, da Fortune endelig røg ud.

Sådan er det ikke med Heinze. Men skifter han til Scouse, så....

Silvestre skal nok komme igen og blive en god erstatning for Evra.

maxim
07-08-2007, 09:48
Fuck heinze man.. sådan en kujon og forræder.. jeg elskede ham engang, men det er fandeme klamt at han vil skifte til liverpool.. :@

United DK
07-08-2007, 09:53
:devill: Jeg synes, det giver god mening at sammenligne Heinze med Fortune. Når de spillede værst, huskede man dem mest for deres sindsyge tacklinger og forspildte målchancer. Jeg husker en kamp, hvor Fortune kom bragende ind og efter 10 sekunder havde sparket en spiller ned til gult kort. Det var et mirakel, at han ikke blev udvist. Dette kunne have vendt kampen i negativ retning. Så her i husstanden fejrede vi med god rødvin, da Fortune endelig røg ud.

Fortune var ikke særlig god, nej, men en ting er, at man ikke er god nok til United, noget andet er, at man vil til Liverpool, når man spiller for United, det er simpelthen uacceptabelt!

United-Allan33
07-08-2007, 10:02

Sådan er det ikke med Heinze. Men skifter han til Scouse, så....

Silvestre skal nok komme igen og blive en god erstatning for Evra.

Jeg forstår ikke helt hvordan man kan fejre en United udvisning, men lad det nu ligge....

Kan stadig ikke se ligheden mellem en forræder og Fortune, der viste hjerte for klubben

Dines
07-08-2007, 10:19
Det der var så godt ved Fortune var, at han jo altid stod i skyggen af andre spillere, men han beklagede sig aldrig. Heinze derimod er ikke villig til at tage kampen op mod Evra, og han vil bare væk, og så lige til de største rivaler af dem alle. Skuffende af sådan en mand man regnede for loyal mod fansne. :(

KennyN
07-08-2007, 10:21
Man kan slet ikke sammenligne Heinze og Fortune..
Fortune var uheldig med mange skader, men han havde altid hjertet på rette sted og gav sig altid 100% i kampene. Han var faktisk en okay spiller.
Heinze har øjensynligt ikke hjertet med, så han kan bare smutte..

Andersen
07-08-2007, 11:12
Heinze må og skal IKKE sælges til de unævnelige !!!!!!

Sagen skal simpelthen trækkes i langdrag, så han mister alt hvad der hedder fitness, kamptræning, boldføling (øhh) osv.

Han så skal ned på reserveholdet, på juniorholdet eller måske udlejes til en lille bitte klub helt nede på sydspidsen af Argentina, hvor der er pissekoldt og der kan han måske selvtræne og bruge pingvinerne som kegler!

HAN SKAL LIDE !!!!!

Vi burde nok sælge ham meget billigt til "udlandet" med masser af procenter til Utd ved videresalg. Han siger selv at der ikke er andre end de unævnelige inde i billedet, det kan der jo komme ved at sætte prisen ned.

JakobR
07-08-2007, 11:15
Hvad hvis Riise spiller sig forest i køen i næste sæson? Skifter han så til Everton?

robinho
07-08-2007, 11:26
Hvad hvis Riise spiller sig forest i køen i næste sæson? Skifter han så til Everton?

ja men i everton kommer det ikke til at gå godt, så han lejes ud til celtic i et år, hvorefter han skifter på en permanent kontrakt til Glasgow Rangers. Der er han så i to år, hvorefter han afslutter karrieren med et ophold i spanien med et år i barcelona og et år i real madrid hehe. Måske når han lige at skifte fra real madrid til atletico madrid

Glory Man United
07-08-2007, 11:32
ja men i everton kommer det ikke til at gå godt, så han lejes ud til celtic i et år, hvorefter han skifter på en permanent kontrakt til Glasgow Rangers. Der er han så i to år, hvorefter han afslutter karrieren med et ophold i spanien med et år i barcelona og et år i real madrid hehe. Måske når han lige at skifte fra real madrid til atletico madrid

He he...du manglede vist bare to stærke rivaliserende grønlandske klubber.... Jeg tror nu han ender på kolbøttefabrikken efter at Ronaldo har kørt rundt med ham på OT ;)

Glory Man United
07-08-2007, 13:04
Heinze må og skal IKKE sælges til de unævnelige !!!!!!

Sagen skal simpelthen trækkes i langdrag, så han mister alt hvad der hedder fitness, kamptræning, boldføling (øhh) osv.

Han så skal ned på reserveholdet, på juniorholdet eller måske udlejes til en lille bitte klub helt nede på sydspidsen af Argentina, hvor der er pissekoldt og der kan han måske selvtræne og bruge pingvinerne som kegler!

HAN SKAL LIDE !!!!!

Vi burde nok sælge ham meget billigt til "udlandet" med masser af procenter til Utd ved videresalg. Han siger selv at der ikke er andre end de unævnelige inde i billedet, det kan der jo komme ved at sætte prisen ned.

Har en svensk kollega på arbejdet, der fortalte mig, at Malmø spiller mod Helsingborg i aften. En af Malmø spillerne er gammel Helsingborg spiller, og træneren har bedt ham om at blive hjemme, da han er truet på livet. Jeg tænker på, hvad tøsen Gabriela kan forvente sig, når han kommer til OT!
Under alle omstændigheder kommer han til at lide ;)

Nauer
07-08-2007, 13:09
Hele den her sag kommer meget bag på mig.. Det havde jeg ikke forventet af Heinze

Men nu kan det ikke gå hurtigt nok med at få ham ud af døren. Han er ikke værdig til at bære trøjen.

United-Allan33
07-08-2007, 13:14
At det kan komme bagpå folk hvor Heinzes prioteter er kommer bagpå mig, det har været klart fra dag 1 at Heinzes prioteter er efter føgende:

1. Heninze
2. Argentina
3. Hans Klub

Heinze ejer intet klub hjerte, så derfor vil han passe godt ind hos de spanske missionærer på Anfield... Det må iøvrigt være ydmygende for en klub som Liverpool at skulle hente et andet valg i United..

Glory Man United
07-08-2007, 13:29
At det kan komme bagpå folk hvor Heinzes prioteter er kommer bagpå mig, det har været klart fra dag 1 at Heinzes prioteter er efter føgende:

1. Heninze
2. Argentina
3. Hans Klub

Heinze ejer intet klub hjerte, så derfor vil han passe godt ind hos de spanske missionærer på Anfield... Det må iøvrigt være ydmygende for en klub som Liverpool at skulle hente et andet valg i United..

Enig i det ydmygende for Liverpool...jeg har en Liverpool-ven (ja undskyld), og han sagde efter vi løftede PL trofæet, at det var ufortjent og kun Ronaldo og Rooney, var gode nok til United. Og så skal de forstærkes af en, som IKKE er i vores start 11er....;)

robinho
07-08-2007, 13:31
Det må iøvrigt være ydmygende for en klub som Liverpool at skulle hente et andet valg i United..

hehe så må stoke godt have følt sig ovenpå da vi hentede deres 3.valg på keeperposten.De er nok bare ikke så tilfredse når de ser hvad vi gjorde ved ham

United-Allan33
07-08-2007, 13:37
Enig i det ydmygende for Liverpool...jeg har en Liverpool-ven (ja undskyld), og han sagde efter vi løftede PL trofæet, at det var ufortjent og kun Ronaldo og Rooney, var gode nok til United. Og så skal de forstærkes af en, som IKKE er i vores start 11er....;)

Man skulle tro vi havde en fælles scum ven, da jeg også har en ven der sagde næsten det samme, at kun Rooney og Ronaldo var gode nok til Scum, men nok derfor vi kun sluttede 21 point foran dem

Glory Man United
07-08-2007, 13:41
Man skulle tro vi havde en fælles scum ven, da jeg også har en ven der sagde næsten det samme, at kun Rooney og Ronaldo var gode nok til Scum, men nok derfor vi kun sluttede 21 point foran dem

Der ser man....men vil hvad man kan forvente af dem! Så jeg tror, de har sagt det allesammen. Er han også Fowler fan? Så nævn for ham, at Richardson har flere mesterskaber end ham......
Iøvrigt sjovt, når de nævner 18-16 (PL) og 5-2 (CL). Aldrig noget med vores 11-7 føring i FA Cups ;)

Casper
07-08-2007, 13:44
Jeg trækker i dag den 7. august 2007 alle mine hyldest for Gabriel Heinze tilbage.

Der er tale om 13.506 ARGENTINA-råb, 1 Argentina-flag, 406 skamrosninger af argentineren, 3 udtagelser til mine drømmehold og ca. 17 sange om Heinze.

Desuden vil jeg gerne undskylde overfor den nordmand/svensker/somalier, som jeg sang "you're Gabriel Heinze" til efter FCK-kampen på Den Glade Gris. Hocholzer ved hvem det er... UNDSKYLD!

Daniel
07-08-2007, 13:58
I langt tid har jeg været i mod at sælge heinze til lige netop liverpool men nu gider jeg ikke mere.
sælg for guds skyldt argentineren til liverpool og så lad os se ham blive svinet til i vores næste kamp mod liverpool...så håber jeg han er glad..

Thomas
07-08-2007, 14:07
"Jeg vil til Liverpool" .... Det var den karriere i United. Efter sådan en kommentar har jeg ikke meget tilovers for ham, selvom jeg godt har kunnet lide ham, fordi han er så kold og kynisk.

JakobR
07-08-2007, 14:09
Man kan da håbe Riise trækker det længste strå i Liverpool.

Men han skal væk og det er nu. Han er til skade for holdet med den indstilling. Desuden gavner det ingen, at have en spiller i truppen, der ikke gider spille.

Heinze er et større fejlkøb end William Prunier.

Lorensen
07-08-2007, 14:15
Hvem vil med til Oldtrafford dagen hvor Scouserne kommer til byen ? Så skal der fandme kastes med ninjastjerner efter Heinze !

Og ps. Hvem har nolge ninjastjerner?

Martinsen
07-08-2007, 14:16
han er færdig i United... jeg vil aldrig nogensinde rose noget den mand gøre mere... jeg fortryder jeg nogensinde har hyldet sådan et svin... og gud hvor jeg håber at Neville smadrer hans Liverpool drøm ved første lejlighed, med en syg tackling...

United DK
07-08-2007, 14:45
Iøvrigt sjovt, når de nævner 18-16 (PL) og 5-2 (CL). Aldrig noget med vores 11-7 føring i FA Cups ;)

Når de nævner den der 18-16, så spørg altid, hvornår det 18-tal kom på tavlen. :D

Glory Man United
07-08-2007, 15:00
Når de nævner den der 18-16, så spørg altid, hvornår det 18-tal kom på tavlen. :D

Præcis.....Da gik Rooney med sut ;)

JDK
07-08-2007, 15:05
Jeg har altid støttet Heinze - men det kan jeg ikke mere, efter hans egen udtalelse idag/igår! jeg troede, indtil jeg læste den nyhed, at det var en opdigtet historie (at han gerne vil til Scourserne!), men der fandt jeg ud af, at det var dumt af mig, at tro!

Damien
07-08-2007, 15:36
Heinze vil væk til fast spilletid -fair nok...men hvis han ikke finder en anden arbejdsgiver end Liverpool... Fuck ham!! Så hans tid i United glemt!

Martinsen
07-08-2007, 16:07
Heinze vil væk til fast spilletid -fair nok...men hvis han ikke finder en anden arbejdsgiver end Liverpool... Fuck ham!! Så hans tid i United glemt!

selvom det ikke bliver Liverpool han ender i, vil jeg stadig ikke kan fordrage ham... han udtrykker jo offentligt at han gerne vil til rottebyen, allerede der har jeg mistet alt for ham

Michael
07-08-2007, 16:19
Der gik man rundt og troede han var en fighter.. Åbenbart ikke. Så der er kun en ting at sige: YSB!!

Don Kafai
07-08-2007, 17:46
Ahh, hvad med lige at vente med at putte ham under tidligere spillere indtil han er solgt?

Casper
08-08-2007, 01:11
Ahh, hvad med lige at vente med at putte ham under tidligere spillere indtil han er solgt?
tror det er sket ved en fejl...

Casper
08-08-2007, 01:13
Kan stadig ikke se ligheden mellem en forræder og Fortune, der viste hjerte for klubben

Fortune og Heinze kan overhovedet ikke sammenlignes... hvorfor skulle de også det?

Fortune gjorde god tjeneste for Manchester United...længere er den ikke.

Andersen
08-08-2007, 09:15
Fortune og Heinze kan overhovedet ikke sammenlignes... hvorfor skulle de også det?

Fortune en klubmand (i hvert fald for Utd) ud over alle grænser, så at sammenligne "ham" med den gode Quinton, er som at sammenligne Idi Amin med Mother Theresa!

Meat Loaf sang engang at "Two out of three ain't bad", men vi kunne jo lave den om til "one of the three is really bad" (her menes gode sæsonpræstationer af "ham")!

United-Allan33
08-08-2007, 10:04

Jeg har heller aldrig forsøgt at sammenligne Heinze med Fortune, jeg svarede på et indlæg hvor en havde Heinze og Fortune i samme gruppe over narhoveder, hvilket jeg ikke helt kunne forstå, da jeg som dig mener han gjorde god tjeneste for United

Koby
08-08-2007, 12:53
UD MED HAM! Og det skal være lige NU!!! Jeg er åh så træt af at den mand absolut synker ned på et så lavt niveau at han nu har anskaffet sig en Scum-advokat (!!!!) for at få sine lave transfer-ønsker igennem.

Har altid været stor beundrer af manden, både hans person og spillestil, han virkede sgu som supporternes mand. Nu har jeg svært ved overhovedet at imponeres over hans spilletil. Mit forhold til hans person vil jeg slet ikke ind på, idet jeg hurtigt ville kunne blive hevet i retten for injurier. Nøj hvor er jeg gal altså!:rant:

Glory Man United
08-08-2007, 13:13
UD MED HAM! Og det skal være lige NU!!! Jeg er åh så træt af at den mand absolut synker ned på et så lavt niveau at han nu har anskaffet sig en Scum-advokat (!!!!) for at få sine lave transfer-ønsker igennem.

Har altid været stor beundrer af manden, både hans person og spillestil, han virkede sgu som supporternes mand. Nu har jeg svært ved overhovedet at imponeres over hans spilletil. Mit forhold til hans person vil jeg slet ikke ind på, idet jeg hurtigt ville kunne blive hevet i retten for injurier. Nøj hvor er jeg gal altså!:rant:

Psssst Koby....sådan havde jeg det også i sidste uge. Men som det positive menneske jeg er, prøver jeg at se det humoristiske i det: Tænk Leverfool vil spendere 75 mil på en United reserve. Uanset om de får ham eller ej, så er det skægt at snakke med Scum fansene, som ellers påstod, at kun Ronaldo og Rooney var gode nok til dem.;)

Koby
08-08-2007, 13:28
Psssst Koby....sådan havde jeg det også i sidste uge. Men som det positive menneske jeg er, prøver jeg at se det humoristiske i det: Tænk Leverfool vil spendere 75 mil på en United reserve. Uanset om de får ham eller ej, så er det skægt at snakke med Scum fansene, som ellers påstod, at kun Ronaldo og Rooney var gode nok til dem.;)

...oveni al vreden er det unægteligt ganske morsomt, nu du siger det :juhuuuu: Men altså, bær over med dem, de ved ikke bedre ;) I øvrigt er det da også sur røv at smide 75 af de rigtigt store ud på en 1) reserve hos rivalerne og 2) en mand uden klubfølelse. Haha. Tak, det gav et mere positivt syn på sagen.

...men jeg vil stadig sidde og pifte foran tv'et når han har bolden. Dumme svin.

Glory Man United
08-08-2007, 13:33
...oveni al vreden er det unægteligt ganske morsomt, nu du siger det :juhuuuu: Men altså, bær over med dem, de ved ikke bedre ;) I øvrigt er det da også sur røv at smide 75 af de rigtigt store ud på en 1) reserve hos rivalerne og 2) en mand uden klubfølelse. Haha. Tak, det gav et mere positivt syn på sagen.

...men jeg vil stadig sidde og pifte foran tv'et når han har bolden. Dumme svin.

Absolut. Der skal piftes, buhes osv. Men grines skal der også. Når han kommer på OT, skal man først overvære, at han bliver svinet til. Og derefter hvordan han vakler rundtosset rundt efter Ronaldos tryllerier på højre-fløjen ;)

Sivebæk
08-08-2007, 14:47
Jeg har altid godt kunnet lide Heinze, og jeg synes, det er trist, at han har lyst til at forlade os. Utroligt at en mand med sådan en fightervilje ikke kan overkomme lidt konkurrence om startpladsen. Selvom jeg mener, at han har talentet til at være United-spiller, er han ikke længere værdig til at trække den røde trøje over hovedet. Et skifte til ærkerivalerne eller ønsket herom kan aldrig tilgives.

Smaakage
08-08-2007, 18:22
Jeg har altid godt kunnet lide Heinze, og jeg synes, det er trist, at han har lyst til at forlade os. Utroligt at en mand med sådan en fightervilje ikke kan overkomme lidt konkurrence om startpladsen. Selvom jeg mener, at han har talentet til at være United-spiller, er han ikke længere værdig til at trække den røde trøje over hovedet. Et skifte til ærkerivalerne eller ønsket herom kan aldrig tilgives.

Kan ikke være mere enig. Helt utroligt at en mand der ser ud til at have et stærkt forhold til United, og som i tilfælde har fået lov til at bære anførerbåndet (Bl.a. til Guard of honour) kan være så ligeglad med fansene. Det der pisser mig mest af er at han har været ude og sige at han ved hvor meget han er elsket af fansene, og hvor stor en ære det var at have anførerbindet, og at han så viser sig at det ikke har betydet noget er for mig fuldstændigt utilgiveligt.

Måske man vil kunne høre "Judas!" en enkelt gang eller to på Old Trafford denne sæson

Oscar
08-08-2007, 19:02
Jeg synes man kan formulere det bedst på engelsk; "He's a disgrace." Ynkeligt han kommer hylende og vil skifte klub fordi der er unge talenter og en moden konkurrent. Usselt.

Michael
08-08-2007, 19:14
tror det er sket ved en fejl...

Nej det var det faktisk ikke. Det var med fuldt overlæg.

Koby
08-08-2007, 21:46
Nej det var det faktisk ikke. Det var med fuldt overlæg.

Som Borat ville sige; "NICE" (med thumbs up og det hele).

Men ja, han er virkeligt en hån mod den ære han er blevet vist ved blandt andet at lede de engelske mestre på banen til en guard of honor. Det er sguda kun noget en ægte klubbens mand får lov at gøre. Heinze var supporternes mand, folk elskede ham jo!
Det er fanme ærgerligt at en gut som ham giver op, og helt utroligt at han ikke har sin normale fightervilje i den her sag. Men det er slut nu, der er ikke noget at kæmpe for - hvis ikke han allerede har spillet sig selv af holdet, har han i det mindste snakket sig af det. Trist at det skulle ende sådan. Patetisk.:whine:

Michael
08-08-2007, 22:16
Det er i hvert fald skuffende opførelse. Jeg betragter ham ikke mere som en United spiller. Han kan rådne op på reserveholdets bænk. Uniteds svar på Elanga.

schousboe9
10-08-2007, 11:59
Hvad fanden snakker Fergie om!?!?!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_2652732,00.html

Den mand skal aldrig nogensinde trække i den rigtige røde trøje igen!!!

JakobR
10-08-2007, 12:02
Hvad fanden snakker han om!?!?!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_2652732,00.html

Den mand skal aldrig nogensinde trække i den rigtige røde trøje igen!!!

Han er rablende sindssyg. Og dette beviser bare endnu engang, hvor lidt klubhjerte, der er over ham. At tro man kan vende tilbage til United, efter man åbenlyst til har været i seng med fjendens lejr.

Heinze har ingen som helst fremtid i United, og det fortjener han overhovedet ikke. Han er en skamplet.

EDIT: Og hvis han endelig bliver, så vil det fryde mig, at se ham på reserveholdet weekend efter weekend, mens førsteholdet høster store trofæer. Livet er hvad man gør det til, Heinze.

KaptajnKjaer
10-08-2007, 12:09
Han er rablende sindssyg. Og dette beviser bare endnu engang, hvor lidt klubhjerte, der er over ham. At tro man kan vende tilbage til United, efter man åbenlyst til har været i seng med fjendens lejr.

Heinze har ingen som helst fremtid i United, og det fortjener han overhovedet ikke. Han er en skamplet.

EDIT: Og hvis han endelig bliver, så vil det fryde mig, at se ham på reserveholdet weekend efter weekend, mens førsteholdet høster store trofæer. Livet er hvad man gør det til, Heinze.

Det jo ikke ham selv der tror det, det er Ferguson der siger han stadig kan spille for holdet. Hvilket virker underligt - men håber i så fald han bliver buet hele vejen til helvede..

JakobR
10-08-2007, 12:17
Det jo ikke ham selv der tror det, det er Ferguson der siger han stadig kan spille for holdet. Hvilket virker underligt - men håber i så fald han bliver buet hele vejen til helvede..

Goddagmandsøkseskaft. Jeg læste det som Heinzes agent, der udtaler sig på Heinzes vejne. Godmorgen.

SantasLittleHelper
10-08-2007, 12:20
Sæsonens første bluff fra Fergie... Selvfølgelig har Heinze en fremtid i klubben.. Altså på reserveholdet, bænken, lægterne til individuel træning uden bold, osv... Folk skal jo ikke tænke at vi behandler vores spillere som lort bare fordi de vil væk til en pris som er fastsat på skrift af direktøren... Heinze har dog en enormt dårlig sag IMO, da den selvfølgelig ikke overruler spillerens kontrakt eller det faktum at United selvfølgelig har ret til at bestemme hvem de vil handle med og hvem de ikke vil handle med. Derfor skal forrædderen da også suspenderes uden løn hvis han bare en enkelt dag ikke møder op til træning i klubben.

Glory Man United
10-08-2007, 12:55
Sæsonens første bluff fra Fergie... Selvfølgelig har Heinze en fremtid i klubben.. Altså på reserveholdet, bænken, lægterne til individuel træning uden bold, osv... Folk skal jo ikke tænke at vi behandler vores spillere som lort bare fordi de vil væk til en pris som er fastsat på skrift af direktøren... Heinze har dog en enormt dårlig sag IMO, da den selvfølgelig ikke overruler spillerens kontrakt eller det faktum at United selvfølgelig har ret til at bestemme hvem de vil handle med og hvem de ikke vil handle med. Derfor skal forrædderen da også suspenderes uden løn hvis han bare en enkelt dag ikke møder op til træning i klubben.

Enig....kæmpe bluff. Og Sir Alex sviner jo ikke en spiller til offentligt, før han er solgt ;) Men nok om ham: Sælg for pokker da bare tøsen Gabriela til Liverfool og lad Ronaldo gøre ham rundtosset på både OT og Anfield ;)

Nauer
10-08-2007, 13:24
Jeg håber og tror på at Fergie kun har sagt det for ikke at mindske Heinzes værdi.. Han skal bare væk!

Glory Man United
10-08-2007, 13:33
Jeg håber og tror på at Fergie kun har sagt det for ikke at mindske Heinzes værdi.. Han skal bare væk!

Enig.....og som sagt tidl.....for min skyld gerne til Liverfool. Se denne her: :D

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72076

:lolol:

Oscar
10-08-2007, 14:06
Enig.....og som sagt tidl.....for min skyld gerne til Liverfool. Se denne her: :D

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72076

:lolol:

"Jeg er jo ikke helt dum" ~ John Arne...blot at han siger det, beviser det modsatte. Enhver spiller der har IQ under deres egen skostørrelse, og dem der vil skifte i mellem endnu mindre! Heinze kan pakke parykken og smutte hvor som helst, uanset tidligere tiders storhed.

baeklev7
10-08-2007, 14:08
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article325990.ece

Hvorfor ikke bare tilbyde en byttehandel? Så er vi af med Heinze og vi får endnu en offensiv back.

Oscar
10-08-2007, 14:18
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article325990.ece

Hvorfor ikke bare tilbyde en byttehandel? Så er vi af med Heinze og vi får endnu en offensiv back.

Jeg vil ikke have nogen LFC spiller i klubben! Og heller ikke omvendt! Føj for puttgarten..

KennyN
10-08-2007, 14:18
Selvfølgelig siger Ferguson at Heinze har en fremtid i United. Han kan jo ikke gå ud og svine ham til og sige han ingen fremtid har i klubben. Da det ville mindske hans værdi og give Liverpool bedre kort på hånden..

Men Heinze er færdig i United, han har spillet sin sidste kamp for førsteholdet, og er snart fortid.
Og nej, vi skal ikke spilde tid på John-Arne Riise. Come on, det er sku for langt ude..

baeklev7
10-08-2007, 14:55
Det var skrevet med en snert af IRONI drenge rolig nu:titte:

Benzet
11-08-2007, 10:38
Heinze kan med stor sandsynlighed vise sig at være den største fejltagelse blandt Uniteds indkøb nogensinde. Skifter han til Liverpool ved at sagsøge United, kan jeg ærlig talt ikke se, hvilken spiller der skulle have skuffet klubben og dens fans mere. De Unitedfans han ind til flere gange selv har rost gennem medierne for deres tilråb og opbakning til ham, vender han selv ryggen og skider dem et langt stykke. Det er i orden, at han vil væk fra klubben. Men at sagsøge den for at skifte til Liverpool må gøre ham til et klassisk eksempel på en Judas. Der har aldrig været en større slange i Uniteds trup, og jeg glæder mig til, at han forlader os.

Skulle han, mod al forventning, blive i United, kan jeg slet ikke se, hvordan han skal få etableret et forhold til klubbens fans igen. Tilliden er brudt, og uanset hvor meget han evt. vil rose fansene, ved man aldrig, hvornår han næste gang giver dem kniven. Hans ord er intet værd i mine øjne. Ud med ham.

Hvis Liverpool får ham, kan jeg ikke se, hvordan deres fans skal kunne stole på hans udsagn. Så snart han får modstand omkr. en plads i startopstillingen, risikerer de, at han vender på et bræt. Men det er selvfølgelig ikke vores hovedpine.

JDK
11-08-2007, 10:43
Jeg forstår godt hvad du mener, Benzet, og giver dig også til dels ret, da jeg heller ikke har noget til overs for Heinze mere - men man skal ikke glemme at han blev kåret til sæsonens bedste spiller, af fansene, i 05/06... men ja - han ER Judas, ligemeget hvordan denne sag udvikler sig!