Se fuld version : Gabriel Heinze
Jeg forstår godt hvad du mener, Benzet, og giver dig også til dels ret, da jeg heller ikke har noget til overs for Heinze mere - men man skal ikke glemme at han blev kåret til sæsonens bedste spiller, af fansene, i 05/06... men ja - han ER Judas, ligemeget hvordan denne sag udvikler sig!
Det er jo nemlig problemet.. Han bliver elsket af fansne i sin første sæson, stemt som den bedste (fortjent nok), så bliver han endda vist super meget tillid og tålmodighed efter sin skade, af klubbens trænere og personale samt fans, og så skider han højt og flot på alle. For min skyld gerne fri transfer til en klub uden for england.
At Heinze mister sit nr. er også en indikation af, at han er så godt som ude.
Danielsen
11-08-2007, 18:57
At Heinze mister sit nr. er også en indikation af, at han er så godt som ude.
Nej, det er ikke sikkert....han har bare fået Smith nummer
14 HEINZE www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=462234
Godt at se at den lille forræder får taget sit nr.! Ferguson og Gill lyder meget selvsikre når de siger, at de ved at de har en god sag overfor Scouserne, dog tror jeg stadig at Heinze har en fremtid i United - nemlig blandt reserverne!
Et salg af ham ville, som tidligere nævnt i mine andre indlæg - ikke røre mig det mindste. Begrundelse: han er svag teknisk, svag offensiv, for langsom og ude af stand til at slå bare et acceptabelt indlæg - og ja så laver han bare for mange frispark (hvor ca. 50-60% af dem er unødvendige)!
Han er faldet meget af på den siden sæsonen 05/06, og det siger også bare alt om ham at han vil gå rettens vej, for at få lov til at skifte til LFC!
Efter at klubben har støttet ham (og betalt løn) igennem hans skadesperiode, så vælger han nok den værst tænkelige udvej af klubben! Håber han bliver pebet ud af OT og håber næsten også at hans gamle skader bryder op igen... nej vent... det håber jeg rent faktisk ved nærmere eftertanke!
nightraven
12-08-2007, 11:14
Det gør mig intet at skulle undvære Heinze, har selv haft klaget over ham, men smutter han til Liverpool så knuser det mit fodboldhjerte.
Jeg syntes manden virker usandsynlig dum i hans udtalelser og han har ingen loyalitet mod den klub der stod bag ham i alt.
Glory Man United
12-08-2007, 11:32
Det er jo nemlig problemet.. Han bliver elsket af fansne i sin første sæson, stemt som den bedste (fortjent nok), så bliver han endda vist super meget tillid og tålmodighed efter sin skade, af klubbens trænere og personale samt fans, og så skider han højt og flot på alle. For min skyld gerne fri transfer til en klub uden for england.
Er efterhånden ligeglad med, hvad der sker med Heinze...men en fri transfer er da for dumt! Selvfølgelig skal vi da have 70 mil. Hvis han smutter til Liverfool, ville det være for fedt, hvis han ik slår Riise af. Lad ham endelig smutte til fjenden, og så:
WELCOME BACK ARGENTINA.....og sig endelig til når Ronaldo har gjort dig rundtosset.
Og som jeg har nævnt tidligere. Jeg kender en stor Liverfool fan. I juni sagde han til mig: "Kun Rooney og Ronaldo er gode nok til at komme på Liverpools hold". Yeeeeeeeeah right.....nu vil I give 70 mil for en United reserve :D
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2657088,00.html
Heinze langer ud efter United.
"I am a total professional"
Er det nu også helt rigtigt, Heinze?
Glory Man United
13-08-2007, 12:39
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=137780
Så er han vel på vej.....Den liga svarer vel også til ahns niveau :D
Godt at Lyon er kommet på banen så der kan komme en afklaring på det her. Det nytter ikke noget at have en spiller der gerne vil væk, og som heller ikke er god nok til at starte inde. Vi må håbe han er væk inden vinduet lukker den 31 august.
Martinsen
13-08-2007, 13:32
han skal bare væk, og fint med mig hvis han ryger til Lyon... men et eller andet underlig sted håber jeg at han tager til Liverpool, kun så han kan blive svinet grotesk meget til, som det lille svin han er...
schousboe9
20-08-2007, 16:08
Der skulle være den der høring idag, hvor det bestemmes, om United har retten på deres side mht. at nægte ham et skifte til Liverpool. Nogen der ved hvornår der foreligger en afgørelse??
Jeg gider nemlig snart ikke se ham i forbindelse med VORES klub mere!!
Jeg håber godt nok snart at der kommer en løsning på det her, så vi slipper for 'ham'. Det er trist at sådan en spiller man troede havde hjertet det rigtige sted viser sig at være en ligeglad indeni med klubben og fansene.
jeg er lidt ked af at heinze gerne vil til Liverpool for han var en spiller jeg godt kunne lide pga. hans fanden i volskhed og hans vilje til at arbejde for klubben (godt nok ikke længere)
Heinze skal bare brække benet - og det kan kun gå for langsomt! Men lets face it, når man ikke har talentet og evnerne til at tilspille sig en fast plads på verdens bedste klubhold, ja så søger man jo ud til de mindre klubber hvor spillerne er af ringere kvalitet og knap så ambitiøse....
Men lad nu Scouserne tro de er mestre, de får nemlig svineprygl når de kommer til OT... ellers så smider vi sku bare O´shea helt på toppen:juhuuuu:
Glory Man United
21-08-2007, 14:11
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7505
havde nu gerne set, at hans ven Ronaldo havde kørt rundt med ham.....Men også fedt at idioten ikke bare kan gøre, som han vil
Fedt at han ikke får lov at skifte til scourserne på denne måde - men United må finde en anden måde at komme af med ham, hurtigst muligt!
nightraven
21-08-2007, 14:16
Sælg ham til Køge !!
Ej det ville godt nok oxo ha skabt en del røre i fodboldverdenen hvis han havde vundet og givet alverdens store problemer
Glory Man United
21-08-2007, 14:21
Fedt at han ikke får lov at skifte til scourserne på denne måde - men United må finde en anden måde at komme af med ham, hurtigst muligt!
Ja vi har 10 dage til at sælge verdens største fodbold-joke:Bouncing:
behold ham i de næste to år som hans kontrakt gælder, men lad ham sidde på bænken for reserverne!
det fedt han ikke får lov til at skifte til Liverpool, men hvis han gerne vil væk så bliver vi jo nød til at sælge ham, jeg tror han skrider til italien, men så gerne han blev i klubben for jeg kan lide ham.
nightraven
21-08-2007, 14:37
det fedt han ikke får lov til at skifte til Liverpool, men hvis han gerne vil væk så bliver vi jo nød til at sælge ham, jeg tror han skrider til italien, men så gerne han blev i klubben for jeg kan lide ham.
Det kunne jeg også, men bestemt ikke mere, jeg fatter simpelthen ikke hvor klappen gik ned for den lille mand
Hvad kommer denne Heinze-sag til at betyde for vores Argentina-tilråb?
Det bliver ikke sjovt for Heinze at komme tilbage til United nu mht til fansene. Han vil aldrig blive tilgivet for, at han ønsker sig at skifte til Liverpool, og vil bruge Premier League til hjælp for sit skifte. Jeg håber han når at ryge til en anden klub for ham selv og United.
ha, så kan han sgu lære det.... at skifte til ærkerivalerne - tsktsk!
Martinsen
21-08-2007, 14:51
forhåbentlig rådner han op på reserve holdet, eneste minus er bare at stadig kan hæve sin løn så :( men jeg hader ham så meget at jeg ikke under ham et skifte til en anden klub
jeg kunne godt lide ham før men det trick der, det skal man altså ikke prøve på.. håber ikke der er noget der vil købe ham så vi kan beholde ham og lade ham spille for reserverne i et par år endnu.. så kan han lære det..
Glory Man United
21-08-2007, 14:56
jeg kunne godt lide ham før men det trick der, det skal man altså ikke prøve på.. håber ikke der er noget der vil købe ham så vi kan beholde ham og lade ham spille for reserverne i et par år endnu.. så kan han lære det..
Arrrrrrrrrrggggggghhhh giver jo ikke ligefrem arbejdsro på OT. Og 70 mil luner godt. Så se at få ham solgt til en spaghetti -eller paella klub ;)
schousboe9
21-08-2007, 15:06
Jeg forstår heller ikke den med reserveholds-tjansen. Det er IMO for barnligt, at lade folk 'rådne op' blandt reserverne bare fordi de ikke længere ønsker at spille for klubben. Vi er jo ikke Chelsea, for pokker!
Skyd ham af for 50 mio. til Real, Barca eller Juve og så er vi ude over dét + vi skaber lidt luft i lønningsbudgettet.
Martinsen
21-08-2007, 15:08
Jeg forstår heller ikke den med reserveholds-tjansen. Det er IMO for barnligt, at lade folk 'rådne op' blandt reserverne bare fordi de ikke længere ønsker at spille for klubben. Vi er jo ikke Chelsea, for pokker!
Skyd ham af for 50 mio. til Real, Barca eller Juve og så er vi ude over dét + vi skaber lidt luft i lønningsbudgettet.
en ting er at han vil væk det er helt fair, men derfra til at trække klubben i retten for at skifte til ærkerival nummer 1, er der satme godt nok langt i mit univers
Tjaa. Så ham gerne i Liverpool. Han er bedre defensivt end Riise og Aurelio.
Kan godt forstå jeres modstand, ville selv have stor foragt for en der ville tage motorvejen den anden vej.
@schousboe9
der skal være en form for straf! det er fuldstændigt utilgiveligt at som tilskuer favorit spiller, ville flytte til ærkerivalerne og vil slæbe united i retten, for at gøre dette. sådan en svinestreg skal ikke gå uhørt hen!
Tjaa. Så ham gerne i Liverpool. Han er bedre defensivt end Riise og Aurelio.
Han er ikke bedre end Riise defensivt i den nuværende form.
Glory Man United
21-08-2007, 15:15
@schousboe9
der skal være en form for straf! det er fuldstændigt utilgiveligt at som tilskuer favorit spiller, ville flytte til ærkerivalerne og vil slæbe united i retten, for at gøre dette. sådan en svinestreg skal ikke gå uhørt hen!
Straf? det er jo ikke yatzy det her. Lad dog Heinze smutte. Det giver bare uro det her. Afsted med ham for 60-70 mil. Afsted som Fergie gjorde det med bl.a. Kanchelskis.
MAN UNITED ER STØRRE END HEINZE. Det vises bedst ved at sende ham til en spaghetti -eller pasta klub
Straf? det er jo ikke yatzy det her. Lad dog Heinze smutte. Det giver bare uro det her. Afsted med ham for 60-70 mil. Afsted som Fergie gjorde det med bl.a. Kanchelskis.
MAN UNITED ER STØRRE END HEINZE. Det vises bedst ved at sende ham til en spaghetti -eller pasta klub
jeg er enig med dig vi skal bevise at det er os der bestemmer
Don Kafai
21-08-2007, 15:28
Latterligt at ville ødelægge Heinze som spiller....
1 ting er vi ikke vil sælge til vores rivaler, det er 110 % i orden, men det er lavt at beholde ham for at han skal "rådne" op som nogen herinde siger.
Det er jeg iøvrigt sikker på overhovedet aldrig har strejfet Ferguson. Beholder vi ham så er det fordi vi vil bruge ham....
Så vidt jeg har forstået er Real M, Valencia, Juventus, Milan osv osv ude efter ham så send ham til en af de klubber for ca 50-60 mio kr og få sagen ud af verden.
Det er virkelig for lavt at ønske at ødelægge en spillers karriere som folk ønsker med Heinze...
United DK
21-08-2007, 16:00
Det er virkelig for lavt at ønske at ødelægge en spillers karriere som folk ønsker med Heinze...
Han er selv ude om det.
ja måske lidt barnligt, men det er satme også kun et lille barns hjerne der kan finde på at trække ens klub i retten fordi man vil skifte til en af de store rivaler..
Beholder vi ham så er det fordi vi vil bruge ham....
det tror jeg helt sikkert også.. tror ikke ferguson kunne finde på at beholde ham bare for at gøre det.. selvom jeg ikke ville have det store imod det.. barnligt eller ej.. ;)
schousboe9
21-08-2007, 16:18
Vi er alle enige om, han har overtrådt stregen med den her sag, men som andre siger: UNITED ER STØRRE END HEINZE (og enhver anden spiller, for den sags skyld)
Uanset hvor moralsk forkert det end måtte være, står det jo ingen steder, at man ikke må trække sin klub i retten. Han er en røv og vil til hver en tid være det pga. det her, og netop derfor skal han sendes afsted hurtigst muligt for at undgå mere uro. Der skal ikke falde nogen 'straf' eller lignende... United har jo heller ikke noget ud af at lade ham sidde blandt reserverne udover et kæmpe økonomisk tab.
Han er selv ude om det.
Det er jo ikke noget argument. Heinze har jo ikke brudt loven på nogen punkter, at han så har taget et længdespring over grænsen er noget andet. Få en 60-70 millioner for ham og fyr ham af.
Eller lad ham eventuelt være i enerum med Gary Neville i en times tid.
United DK
21-08-2007, 16:30
Det er jo ikke noget argument.
Næh, men derfor er han vel stadig selv ude om, at folk ønsker ham alt dårligt?
United-Allan33
21-08-2007, 16:53
Jeg har altid ment at Heinze ikke havde United ånden, hans nummer et har altid været Argentina, da han blev skadet, var det ikke for at hjælpe United i de sidste kampe han kom hurtigt tilbage, nej det var for at spille WM for Argentina... Og efter min mening er det ikke fordi han er bange for at miste pladsen hos United at han ønsker sig væk, men det at miste hans plads for Argentina.... Jeg ønsker ikke den slags spillere i klubben der har så lidt hjerte i klubben........ Ved også godt at Ronaldo heller ikke har samme følelse for United som en Gary Neville, men stadig viser han at han elsker United...
At han så ønsker at skifte til Scum, gør det ikke bedre, og at han trækker United i retten gør det bestemt ikke bedre... Straf ham??? Det skulle være ved IKKE at sælge ham til Scum, men ellers skal han ikke straffes af klubben, det skal fansen nok sørge for....
Der er nok ikke nogen vej udenom at han må væk, selvom jeg godt kunne se os bruge ham igen, han er jo stadig en habil venstreback, og ville jo altid forstærke truppen, men ser nok hans fremtid i Italien eller Spanien
den tanke kan jeg godt lide.. nu hvor neville alligevel er skadet kan han jo bruge et par timer om dagen med heinze.. han må om nogen kunne forklare(banke det ind i hovedet på ham) en ting eller to om holdånd og at give sit hjerte til klubben.:devilll:
Don Kafai
21-08-2007, 17:24
Hvad skulle det hjælpe? Neville er har skader nok i forvejen og behøver ikke flere.
Egentligt har jeg bare lyst til, at United lader ham rådne op på reserveholdet, idet han med sin opførelse må være trådt langt ned i hierakiet blandt venstre back spillere. Men han har samtidigt en løn, der skal betales, og derfor vil det bedste være, hvis vi kan sælge ham straks til en anden klub. Dog er det sikkert, at hans markedsværdi er faldet drastisk, da andre klubber ved, at United sikkert er mere end villige til at sælge, og da hans opførelse ikke just vidner om loyalitet mod ens arbejdsgiver.
Andersen
22-08-2007, 08:53
Mit lille sårbare hjerte blev meget lettet da vores egen Judas ikke fik medhold.
Nu skal dette tysk-argentinske svin bare sælges til en klub udenfor UK og det skal være hurtigt. Hellere blot 3-4 mil nu end et par flere oveni til januar, der er jo også en "arbejds"løn som skal betales, men vigtigere er at få ARBEJDSRO!
Da jeg ikke er kioskejer, bliver jeg nødt til at sige dig: UT AF MIN KLUB!!!
Glory Man United
22-08-2007, 09:19
sgu da godt, at en del herinde IKKE har indflydelse på Heinze sagen. For hvis Heinze er en forræder, så må jeg sige, at en del herinde er på niveau med 4-5 års børn.
Heinze skal ud, og det kan kun gå for langsomt. Vi behøver ro nu, og så er 65 mil jo også en slat penge.
Iøvrigt giver han ikke op:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2677760,00.html
Men stop nu....manden vil væk. Sælg ham. Så slipper vi hans løn, og får lidt penge i kassen
Dahlmann
22-08-2007, 09:31
sgu da godt, at en del herinde IKKE har indflydelse på Heinze sagen. For hvis Heinze er en forræder, så må jeg sige, at en del herinde er på niveau med 4-5 års børn.
Heinze skal ud, og det kan kun gå for langsomt. Vi behøver ro nu, og så er 65 mil jo også en slat penge.
Iøvrigt giver han ikke op:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2677760,00.html
Men stop nu....manden vil væk. Sælg ham. Så slipper vi hans løn, og får lidt penge i kassen
jeg vil da også gerne have ham væk... men til liverpool?!? ønsker du at det skal ske..? han er allerede blevet judas ved at sige han gerne vil til klubben, men derfor behøver han ikke skifte til klubben...
enten skal han til et andet land, eller blive i united... jeg gider ikke have ham i truppen p.g.a. det han har gjort, men jeg vil heller ikke se ham i en anden premier league klub...
Hvad kommer denne Heinze-sag til at betyde for vores Argentina-tilråb?
Carlos Tevez er fra Argentina, og man kunne under City kampen høre United tilhængerne råbe Argentina når Tevez havde bolden
Glory Man United
22-08-2007, 09:36
jeg vil da også gerne have ham væk... men til liverpool?!? ønsker du at det skal ske..? han er allerede blevet judas ved at sige han gerne vil til klubben, men derfor behøver han ikke skifte til klubben...
enten skal han til et andet land, eller blive i united... jeg gider ikke have ham i truppen p.g.a. det han har gjort, men jeg vil heller ikke se ham i en anden premier league klub...
Og hvorfor egentlig ikke? Pt slår han jo ikke Riise af, og så sidder han bare på bænken der. Jeg ser ham da også helst i Prins Henriks land, spaghetti-land, eller paella-land, men det her giver altså MEGET uro, og er ikke det vi behøver. Og tænk dig: Hvis han kommer på OT.....det bliver da sjovt med Ronaldo eller Nani overfor ham :juhuuuu:
Glory Man United
22-08-2007, 13:02
Liverfool er i panik :juhuuuu:
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=187335
Det er fordi de for første gang ikke får medhold til at have særregler for dem.
Men nu appelerer de jo....så de skal sku nok få ret i sidste ende. Der plejer jo gælde specielle regler for liverpool.
schousboe9
22-08-2007, 13:11
Liverpool får ikke ret i en skid! Det står jo, åbenbart, sort på hvidt, at løftet Heinze og United imellem udelukkende kun gjaldt internationale transfers! Kom nu over det, scouser-svin!
Og hvad snakker P. Crerand om!? "Behandl ham som United-spiller"?? Han er jo tydeligvis ikke selv intereseret i at være det, og efter sådan en omgang med retsag og lort, skal han sku ikke forvente de store klapsalver af mig, i hvert fald...
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=187335
Nøj en tudeprins. Det var da helt utroligt. Han får det jo til at lyde som den helt store sammensværgelse.
Hvordan han kan mene at Tevez overgangen til United gik nemmere og hurtigere end deres handel med Mascherano er helt vildt..
schousboe9
22-08-2007, 13:14
Det har han faktisk ret i... Den blev jo behandlet rimelig hurtigt af PL, det var problemerne mellem West Ham og MSI, der trak ud.
Grunden til Tevez' transfer blev gennemført hurtigere var, at man allerede havde set en næsten nøjagtig kopi af sammensætningen ifb. Mascheranos skifte til Liverpool.
Så manden har egentlig ret, men han var sku oss selv skyld i det!! :D
Glory Man United
22-08-2007, 13:38
Liverpool får ikke ret i en skid! Det står jo, åbenbart, sort på hvidt, at løftet Heinze og United imellem udelukkende kun gjaldt internationale transfers! Kom nu over det, scouser-svin!
Og hvad snakker P. Crerand om!? "Behandl ham som United-spiller"?? Han er jo tydeligvis ikke selv intereseret i at være det, og efter sådan en omgang med retsag og lort, skal han sku ikke forvente de store klapsalver af mig, i hvert fald...
Nej og derfor er der forskel på United og Heinze.
Kan stadigvæk ikke forstå folks holdninger, om at Heinze skal straffes. Sælg ham dog. Få de 70 mil og glem ham......han er ikke det værd!
schousboe9
22-08-2007, 13:46
Dét ville godt nok være mums!!
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=53330
£8 mio. for Heinze!? Det møgøre er ikke det halve værd!!
Glory Man United
22-08-2007, 13:49
Dét ville godt nok være mums!!
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=53330
Eller endnu bedre:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=53329
Er ikke just Silvestre fan;)
schousboe9
22-08-2007, 15:28
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/08/22/SOCCER_Man_Utd_Heinze.html
Flax_Generous
22-08-2007, 16:12
Sikke en god nyhed. Så behøver vi ikke se og høre på ham mere. Lad bare Real Madrid få ham - han kommer til at passe fint med gøglergruppen Pepe og co.
schousboe9
22-08-2007, 18:29
Heinzes agenter har åbenbart troet de var smarte... De har kontaktet Crystal Palace for at få dem til at købe, hvorefter de skulle sælge ham til Liverpool...
Røvbananer, mand!
Hvordan er det, den dér regel er mht. hvor mange gange man må skifte klub på en sæson? Skal man have optrådet for klubberne før de tæller eller skal man bare have skrevet kontrakt??
Helt fint hvis Heinze skifter til Real for 8 millioner pund. Det er mere end hvad vi købte ham, og han er ikke just blevet bedre og yngre. ;)
Heinzes agenter har åbenbart troet de var smarte... De har kontaktet Crystal Palace for at få dem til at købe, hvorefter de skulle sælge ham til Liverpool...
Røvbananer, mand!
Hvordan er det, den dér regel er mht. hvor mange gange man må skifte klub på en sæson? Skal man have optrådet for klubberne før de tæller eller skal man bare have skrevet kontrakt??
Det er jo i princippet ligegyldigt, eftersom den regel ikke gælder for liverpool
schousboe9
22-08-2007, 19:56
Heinze er solgt til Real!!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=465412
So long, sucker!!! :D:D:D:D
@Haslund
Hehe, ja det ka' du jo ha' ret i...
Heinze er solgt til Real!!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=465412
So long, sucker!!! :D:D:D:D
@Haslund
Hehe, ja det ka' du jo ha' ret i...
1.1 ekstra million pund + en sejr i retten over Liverpool = Fantastisk.
£8,1m... Er den sprunget helt af for Calderon, eller er det ren og skær solstik??
Har han overhovedet set Heinze spille?
Godt at han blev solgt, det er simpelthen fantastisk at hive den pris hjem for ham:juhuuuu:
Hvis guderne er med os, så sælg Silvestre til Lyon og hent en anden forsvarsspiller ind... Og lad da bare Obafemi Martins slutte sig til United også:juhuuuu:
genialt lavet af united først slår vi liverpool i retten og derefter sælger vi Heinze for overpris
For en gangs skyld ønsker jeg ikke det bedste for en Unitedspiller, der forlader klubben. Mon ikke klovnen bliver hedt modtaget, hvis Madrid kommer til Oldtrafford i forbindelse med CL?
Flax_Generous
22-08-2007, 21:09
The price of Gabriel Heinze = £8.1 million
The price of beating Liverpool in court = Priceless
Sikke dog to fabelagtige dage! :D
Glimrende at Heinze er solgt. Hans hjerte var væk og med hans ringe indstilling havde han intet at gøre i United.
Han turde ikke tage kampen med Evra og de andre op.
Og hele hans attitude ang. Liverpool osv er en skændsel. Glad for han er blevet solgt, og 8 mio. £ er en rigtig god aftale for United.!
devilboy
22-08-2007, 21:15
Fint nok Heinze er solgt. Men hvorfor bliver vi ved med, at fodre Real Madrid med fodbold spillere :rant:
Fint nok Heinze er solgt. Men hvorfor bliver vi ved med, at fodre Real Madrid med fodbold spillere :rant:
Det er det sidste jeg tænker på.. vi er af med ham.. oven i købet til overpris og ikke til en engelsk klub så bliver det vel ikke meget bedre.. haha.. det reddede lige min aften.. nice
HURRA!!!!!!!!!!!!! Manden er væk.. Vi havde alligevel ingen penge fået ved at smide ham i Mersey river
SpanGdix
22-08-2007, 21:50
Jeg synes faktisk det er lige ærgeligt vi har solgt Heinze. Han var en udemærket reservespiller. Men hvis prisen ligger på omkring de 100 mio. synes jeg faktisk det er et meget fornuftigt salg. Det er alligevel en slags penge. Hehe.
Real Madrid skifter nu navn til Manchester United Wasteland :D
Ronaldo7
22-08-2007, 22:02
Jeg synes faktisk det er trist, at han er blevet solgt. Han er en god spiller og alsidig i forsvaret, med et rigtig fighter-hjerte.
Manden var endda kåret til bedste spiller i sæsonen 2004-05, hvilket var meget usædvanligt at det var en spiller i hans første sæson, samt at det var en forsvar.
Ærgeligt at han ville væk, men godt det ikke blev til Liverpool.
Real Madrid skifter nu navn til Manchester United Wasteland :D
Jeg kan kun give dig ret :D De tager jo alt hvad United smider i skraldespanden; Beckham, Ruud og Heinze :D
Rigtig fornuftig pris at få for Heinze, Og så ikke til Liverpool..:D So long you betrayer bastard !
God afslutning trods alt. Liverpool får ikke den spiller de ønsker, selvom man på en måde godt kunne ønske de fik Heinze, fordi han er blevet så pivringe + at Heinze ikke fik sit 'drømmeskifte' gennemført, og vi fik lidt flere penge. :devilll:
Smaakage
23-08-2007, 07:29
God afslutning trods alt. Liverpool får ikke den spiller de ønsker, selvom man på en måde godt kunne ønske de fik Heinze, fordi han er blevet så pivringe + at Heinze ikke fik sit 'drømmeskifte' gennemført, og vi fik lidt flere penge. :devilll:
Heinze er jo ikke "pivringe" bare fordi han ikke vil være i United mere. Hans første sæson i United beviste hvilken klassespiller han er, og jeg tror han vil opblomstre i Real igen.
Dog godt at vi kom af med Heinze, og hvor vil jeg dog håbe at Real skal en tur forbi OT i år, så der kan blive buhet efter Heinze. Han fortjener ikke andet. Al respekt er i hvert fald forsvundet her fra
Heinze er jo ikke "pivringe" bare fordi han ikke vil være i United mere. Hans første sæson i United beviste hvilken klassespiller han er, og jeg tror han vil opblomstre i Real igen.
Dog godt at vi kom af med Heinze, og hvor vil jeg dog håbe at Real skal en tur forbi OT i år, så der kan blive buhet efter Heinze. Han fortjener ikke andet. Al respekt er i hvert fald forsvundet her fra
Uenig. Siden Heinze kom tilbage fra sin alvorlige knæskade, har han aldrig haft højt niveau. Han er blevet langsom, og mod hurtige fløjspillere, skal man bare tage et hurtigt ryk og man er forbi. Det eneste som jeg ser godt i Heinze, er hans fightervilje og hovedespil.
Glory Man United
23-08-2007, 08:04
Havde faktisk tænkt denne tanke, men troede seriøst ikke, at det kunne være rigtigt:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7511
Håber vi trækker Real i CL. Så skal vi saft suseme gøre den argentiner rundtosset:juhuuuu:
Simonlovesmanutd
23-08-2007, 08:12
Uenig. Siden Heinze kom tilbage fra sin alvorlige knæskade, har han aldrig haft højt niveau. Han er blevet langsom, og mod hurtige fløjspillere, skal man bare tage et hurtigt ryk og man er forbi. Det eneste som jeg ser godt i Heinze, er hans fightervilje og hovedespil.
Jeg er helt enig, Heinze har ikke nået samme niveau siden han kom tilbage fra skaden. Han er langsom, laver rigtig mange fejl og er ubrugelig på modstanderens halvdel (alt for mange dårlige afleveringer). Godt vi kom af med ham. Evra har et langt højere niveau og viser i mine øjne en bedre fighter vilje end Heinze nogensinde har gjort.
Spørgsmålet er hvad der skal ske nu? Silvestre har ikke niveauet IMO til at være back-up. Evans måske? Hvorfor %&¤%& var det vi ikke fik Bale?
Bergmann
23-08-2007, 15:25
Han bliver et flop sammen med Pepe!
Håber virkelig også på vi trækker real i CL. så skal han høre hvor højt der kan råbes af en person på OT, og han får at se hav han går glip af når vi løfter pokalen med de store øre.. Og tvivler på han får mere spille tid i spanien end han gjorde hos os.. Bloody Wank
HEINZE = JUDAS
Jeg har spurgt om det før, men tror mit spørgsmål druknede i hadefulde beskeder af Heinze hehe.
Hvordan vil denne Heinze-sag påvirke vores Argentina-hyldest? Er det stadig "troværdigt", eller har det lidt for megen skade?
EDIT:
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/r.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/h.jpg
Martinsen
23-08-2007, 15:56
Hvordan vil denne Heinze-sag påvirke vores Argentina-hyldest? Er det stadig "troværdigt", eller har det lidt for megen skade?
der var en der nævnte at der blev sunget Argentina når Tevez havde bolden mod City, så den hyldest skal nok fortsætte...
Holmskov
23-08-2007, 15:57
Jeg er ked af at miste Heinze.
Efter de sidste ugers skriverier, er det mest på grund af hans spillestil og no-nonsense tilgang til tingene.
At det er endt som det er er fint som jeg ser det. Hellere Real end Liverpool.
Og så respekterer jeg manden for at tro på de rettigheder han troede han havde.
Ønsker ham alt godt i Real. (Han var trods alt en Manchester United spiller)
Jeg ønsker ham også godt i Real, selvom jeg har mistet meget for ham, ved at ønske et skifte til ærkerivalerne, og trække sin klub i retten.
http://img172.imageshack.us/img172/6488/heinzedx5.jpg
Holmskov
23-08-2007, 19:57
Holmskov skal ha' en Real trøje med "Heinze" på ryggen. :D
Bergmann
23-08-2007, 19:58
I sidste ende, synes jeg, det er stort af ham, at han vælger at droppe Liverpool. Han havde sat alt ind på at skifte til dem, og jeg tror, at han nok skulle skifte dertil, hvis han blot blev ved med at presse på. - Måske ikke en direkte overgang, men så landede i en anden klub inden. Dog vil jeg så betvivle om United ville lave en klausul, så han ikke kunne skifte videre til Liverpool.
Han tog et hurtigt valg og skiftede til Real, og derved bevarede han lidt af sin ære.
Bergmann
23-08-2007, 19:58
Holmskov skal ha' en Real trøje med "Heinze" på ryggen. :D
seriøst?
Holmskov
23-08-2007, 20:04
seriøst?
Ja, hvorfor da ??
Har da også en med kongen fra Madrid. Altså Nistelrooy.
Jeg håber "Heinze" kan vaskes af i vask :D
Farvel Heinze! nu kan det være der kan komme lidt ro omkring holdet, ift. transfersagerne med Tevez og ikke mindst Heinze
Farvel Heinze! nu kan det være der kan komme lidt ro omkring holdet, ift. transfersagerne med Tevez og ikke mindst Heinze
Så skal du ikke holde med United, hvis du forventer at der er ro omkring United. Jeg synes altid, der er et eller andet, men sådan er det vel at holde med sådan en stor klub, og det er også det, der gør det spændende.. Vender Heinzes E'er ikke forkert? :o
Holmskov
23-08-2007, 20:14
Heinze er en mand med faste principper. Dem er der ikke mange af i dagens fodboldverden. En af de få der tackler med knopperne forest. :devill:
Så er det meget federe med fedtet hår og playboy-status. !!??
Skulle det være tilfældet at "Heinze" kan vaskes af i vask, bliver trøjen ganske enkelt ikke vasket.
Heinze er en mand med faste principper. Dem er der ikke mange af i dagens fodboldverden. En af de få der tackler med knopperne forest. :devill:
Så er det meget federe med fedtet hår og playboy-status. !!??
Skulle det være tilfældet at "Heinze" kan vaskes af i vask, bliver trøjen ganske enkelt ikke vasket.
Han var en stærk forsvarer, men jeg synes ikke han levede 100% op til sit ry, som den hårde gut. Jeg synes han virkede som en tøsedreng indimellem, hvilket hans manglende lyst til konkurrence også bevidner.
Så skal du ikke holde med United, hvis du forventer at der er ro omkring United. Jeg synes altid, der er et eller andet, men sådan er det vel at holde med sådan en stor klub, og det er også det, der gør det spændende.. Vender Heinzes E'er ikke forkert? :o
D3r 3r d4 b4re gå3t lidt popsprog i d3m d3rn3d3. Hv4d g4lt 3r d3r i d3t?
Holmskov
23-08-2007, 20:22
I sidste ende, synes jeg, det er stort af ham, at han vælger at droppe Liverpool. Han havde sat alt ind på at skifte til dem, og jeg tror, at han nok skulle skifte dertil, hvis han blot blev ved med at presse på. - Måske ikke en direkte overgang, men så landede i en anden klub inden. Dog vil jeg så betvivle om United ville lave en klausul, så han ikke kunne skifte videre til Liverpool.
Han tog et hurtigt valg og skiftede til Real, og derved bevarede han lidt af sin ære.
Har på fornemmelsen Real har været inde i billedet hele tiden. Hvorfor og hvordan skulle han ellers kunne skrive under og være jublende lykkelig dagen efter han fik nej fra "Liverpool".
Der er noget fordækt i denne sag.
Holmskov
23-08-2007, 20:26
Han var en stærk forsvarer, men jeg synes ikke han levede 100% op til sit ry, som den hårde gut. Jeg synes han virkede som en tøsedreng indimellem, hvilket hans manglende lyst til konkurrence også bevidner.
Hmmm. Hvis du vil betragte ham som en tøsedreng er det jo dit valg.
Jeg går så imod den populære strøm og kalder ham en kriger af guds nåde, som Real nok skal få gavn af.
Vi har nu mistet to fandenivoldske spillere i Smith og Heinze. Vi mangler indpiskere og krigere. Rio er indpisker og Gaz er kriger, men det kommer til at gøre ondt.
Der vil selvfølgelig aldrig være ro omrking United, som er verdens største fodboldklub - men at vi har været i to skrivebordssager om transfers, på så kort tid, mener jeg da at det er godt at vi endelig har sikret os Tevez og er væk med Heinze
Hans eget syn på hans "nye" forhold til Utd fansne (fra reals hjemmeside):
Your situation at Manchester United ended badly. Do you think the fans will ever forgive you?
The fans of Manchester United know how I think and how I am. I never said anything about this issue, I simply did what I felt I had to do. Some people led me down that path. The fans aren’t stupid; they won’t forget everything I did for that Club. I’m very calm when it comes down to that.
Tja...jeg synes det han gjorde mod klubben er mere end hvad han gjorde for klubben.
Don Kafai
23-08-2007, 22:04
Vi har nu mistet to fandenivoldske spillere i Smith og Heinze. Vi mangler indpiskere og krigere.
Jeg glemmer aldrig Fergusons ord efter den sommer hvor han hentede netop Heinze og Smith.
Han udtalte dengang at den væsentligste grund til han hentede dem var at han ville piske fightervilje, vindermentalitet og fandenivoldskhed ind i holdet. Ferguson betegnede Heinze og Smith som vindertyper, og det var det som han ville fylde United med.
Man kan idag godt blive lidt bekymret. Jeg holder stadig fast i de ting jeg skrev efter Reading kampen. United mangler spillere der træder i karakter. Jeg savner spillere som Scholes, Giggs, Carrick osv ikke gemmer sig væk når vi er i knibe, men at de træder frem, vinder tacklinger, får tilskuerne med osv. At det så koster et kort i ny og næ er fuldstændig ligegyldigt.
Jeg kan ikke forestille mig at Nani, Tevez eller Anderson er typerne der smører ærmerne op og kæmper når det står ilde til. Nu med Rooney skadet håber jeg virkelig at Hargreaves starter de næste kampe. Han kan netop være løsningen til det problem.
Nu blev det lidt langt, men min pointe er at du har helt ret i at vi mangler krigere. Man skaber et succesfuldt hold med den rette blanding af de forskellige ting. Vi mangler en dosis fightervilje for at den blanding skal være perfekt. Med salget af Heinze kommer vi ikke tættere på at få en dosis...
Tevez er lige så meget en fighter som Smith er. Hans fodboldevner er dog ti gange bedre.
Hvad angår Heinze, så er han muligvis en kriger, men han svækkede holdet enormt det sidste år grundet Evras niveau og hans eget mangel på samme. Smith og Heinze var marginalspillere, og selvom der måske mangler den ekstra gnist til træning, så kan jeg ikke se det skulle ændre så meget i kampene.
schousboe9
23-08-2007, 22:45
Vi har nu mistet to fandenivoldske spillere i Smith og Heinze. Vi mangler indpiskere og krigere. Rio er indpisker og Gaz er kriger, men det kommer til at gøre ondt.
Vi har da masser af indpiskere på holdet stadigvæk. Hargreaves er kommet til og han holder ikke sin kæft, i hvert fald! Tevez har bevist hvad han står for arbejdsmæssigt, og så snart han lærer drengene bedre at kende, er jeg overbevist om, han også vil fortælle dem et par sandheder. ;) Udover de to har vi i forvejen Rio og Gaz, som du nævner, men hva' med Rooney?? Han dirigerer sku oss med tropperne hvis de ikke står rigtigt, og det samme gør VDS og Vida.
Vi har ingen Keane eller Vieira, nej, men den typiske "kriger" er der ikke længere plads til i moderne fodbold. De hold der vinder har ikke den type på holdet længere. Seføli har Chelsea en Essien og Inter har jo Vieira, men de spiller ikke samme flydende fodbold som eksempelvis Barca, Milan og os - simpelthen fordi "krigeren" er skiftet ud med en boldspiller. Guardiola/Xavi - Redondo/Pirlo - Keane/Carrick
Og gudskelov for det!
Jeg kan ikke forestille mig at Nani, Tevez eller Anderson er typerne der smører ærmerne op og kæmper når det står ilde til.
Jeg kan tydeligt høre på dig, du ikke har set United nok ;)
- Nani er så aggresiv iforhold til hans position på banen. Det samme er Tevez. Anderson skal nok få dig til at holde kæft - Undskyld udtrykket, men for at understrege hans indpisken i kampe. Anderson er den type, der kæmper konstant. Ikke en ala Ronaldo eller Rooney type, hvis det ikke lige kører for dem, så slår de armene ud eller selvom de kører for dem i kampene, at de bare stiller sig op og kigger på de andre. Rooney kæmper dog altid, men nogle gange taber han bare hjernen og opgiver let.
Anderson er en vaskeægte brasilianer, når det angår teknik og alt det der, men kæmper som en briter, når han mister bolden. Virkelig en gudsbenået fodboldspiller :)
Glory Man United
24-08-2007, 06:52
Jeg kan tydeligt høre på dig, du ikke har set United nok ;)
- Nani er så aggresiv iforhold til hans position på banen. Det samme er Tevez. Anderson skal nok få dig til at holde kæft - Undskyld udtrykket, men for at understrege hans indpisken i kampe. Anderson er den type, der kæmper konstant. Ikke en ala Ronaldo eller Rooney type, hvis det ikke lige kører for dem, så slår de armene ud eller selvom de kører for dem i kampene, at de bare stiller sig op og kigger på de andre. Rooney kæmper dog altid, men nogle gange taber han bare hjernen og opgiver let.
Anderson er en vaskeægte brasilianer, når det angår teknik og alt det der, men kæmper som en briter, når han mister bolden. Virkelig en gudsbenået fodboldspiller :)
Bare din "underskrift" fårmig til at tænke på, om det egentlig er engelsk fodbold du kan lide :skaaal:
Glory Man United
24-08-2007, 07:06
.....og skulle vi så ikke lukke Heinze-tråden? Han er fortid!!!!!!!!
Martinsen
24-08-2007, 08:24
.....og skulle vi så ikke lukke Heinze-tråden? Han er fortid!!!!!!!!
han er under kategorien "tidligere spillere" så hvorfor skal tråden lukkes... selvom han er en kæmpe nar, som forhåbentlig aldrig får sucess i Madrid, kan man dog ikke tage fra ham at han er en tidligere united spiller;)
Som jeg har skrevet før så syntes jeg at Heinze virker som lidt af en tøs,
som gerne går hårdt til modstanderen, men når andre går hårdt til ham så
ruller han rundt og piver.
At han ikke kan tåle kamp om pladserne, viser bare at han ikke er den kriger som så mange tror.
Men held og lykke på bænken i Madrid.
schousboe9
24-08-2007, 11:00
Ser ud til vi li skal slå dem endnu engang i retten:
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1014/1014467_reds_new_heinze_row.html
Det vil være fedt, at få Liverpool i fedtefadet med en ulovlig hendvendelse, hvis vi kan finde beviser.
Fedt hvis vi kunne slå de scoursersvin i retten, en gang til, endda på så kort tid! :devill:
Don Kafai
26-08-2007, 11:24
Jeg forstår ikke hvordan Liverpool skulle tro de kunne lokke Heinze til Palace for derefter at snuppe ham.... Tror de at Uniteds ledelse er så naive at de ikke opdager der er noget galt når Heinze vil til Palace lige pludseligt?
Det er jo ikke fordi United har været nød til at sælge hvis der blev budt på Heinze. Det bestemte retten jo.
Ja, Heinze og Smith er indpiskertyper der blev solgt, men vi har andre nu!
Vi har Hargreaves som måske er den væsentligste, derudover har vi Tevez, så på køb/salgs-listen står det vel uafgjort.
I forvejen har vi indpiskere som Rooney, Neville og Ferdinand, så det bliver ikke vores problem.
Mht. Heinze, så synes jeg det er godt at vi er kommet af med ham. Han ville, som alle vel var enige om, ikke kunne bidrage med noget positivt i truppen efter hans udtalelser. At han så er skiftet til Real Madrid synes jeg er imponerende, for så godt spillede han ikke i Utd til sidst, og som der blev skrevet, gjorde han ikke vores hold bedre når han var inde, i og med at han skulle leve op til Evra. Spansk fodbold er også en interessant udvej for en så hårdt spillende fodboldspiller, men jeg skal ikke gøre mig klog på om det kommer til at køre for ham eller ej. I virkeligheden kunne det være meget sjovt hvis han var skiftet til Liverpool.. :)
Til sidst: Forstår ikke jer der nærmest håner Heinze og siger at han trækker sig, og sådan. Det passer da ikke. Heinze er en hård hund, det eksisterer der ingen tvivl om hos mig.
Hvad man derimod kunne sige om Heinze er at hans timing, pasninger, og hovedstød ud foran feltet i nødsituationer er yderst tvivlsomme...
Fletcherfan
05-09-2007, 00:44
Nu har jeg set på mange indlæg om Heinze... Og jeg må sige, at jeg nok aldrig, eller i værste fald MEGET sjældent, har været SÅ skuffet som da jeg hørte, at Heinze ville til Liverfool... Og det var dejligt, at han ikke røg til dem, fordi jeg synes stadig, at han er en god spiller, men kan godt indrømme, at han ikke havde sin bedste sæson sidste sæson. Og så ligner han min svoger så ufattelig meget, at det piner mig, at skulle se United med ham...
Der var tre mulige alternativer for Heinze efter hans udtalelser:
1) lade ham "rådne" op sammen juniorerne, og så få en bøde hver gang ikke mødte op og hver gang han prøvede på at brække en spillers ben... Så ville United nok ikke skulle betale så meget løn.
2) Se ham blive rundtosset og frustreret på OT af Ronaldo, Nani, Tevez, Anderson og Giggs når Liverfool kom forbi til et nederlag.
3) Sælge ham for mere end vi købte ham for...
What a Twat !!! Little whooz
Danielsen
05-09-2007, 09:42
What a Twat !!! Little whooz
Hvad er pointen med det indläg!??
Lad os alle lige tage os 2 sekunder og grine hånligt af Gabriel Heinze
The Daily Mail says Heinze was so confident of his move to Liverpool from Manchester United that he celebrated by buying a brand new £74,000 Porsche. But when the move went pear-shaped, Heinze, who eventually joined Real Madrid, was forced to sell it back for a £7,000 loss.
Hahhahahahahahahhahahahahahahhaha
Hahahaha :D Heinze er virkelig en selvoptaget klovn.
Glory Man United
15-10-2007, 09:15
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=141030
Han kommer nok alligevel til Liverfool
Det er jo et rygte. Men hvis Real Madrid sælger Heinze, så synes jeg Manchester United hurtig skal købe ham inden Gaypool (liverpool) gør det. Her i United har vi stærkt brug for en forsvar.
- Også her: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=27057 skriver de, at Heinze måske skal til Liverpool, eller det håber de.
"Liverpool har ikke opgivet om at hente Gabriel Heinze. The Reds håber på at kunne hente argentineren tilbage til England fra Real Madrid. (News of the World)". Jeg synes seriøst at United skal hente ham tilbage. Vi har stærkt brug en back og en central forsvar.
Glory Man United
15-10-2007, 10:24
Det er jo et rygte. Men hvis Real Madrid sælger Heinze, så synes jeg Manchester United hurtig skal købe ham inden Gaypool (liverpool) gør det. Her i United har vi stærkt brug for en forsvar.
Que? Heinze ville ikke spille her. Og med hans udmeldinger i sommer, skal han ALDRIG vise sig på OT. Kun hvis han spiller mod os, selvfølgelig!
Men det er måske en anden Heinze, du mener? Jan Heintze er vistnok stoppet ;)
Que? Heinze ville ikke spille her. Og med hans udmeldinger i sommer, skal han ALDRIG vise sig på OT. Kun hvis han spiller mod os, selvfølgelig!
Men det er måske en anden Heinze, du mener? Jan Heintze er vistnok stoppet ;)
Måske vil han komme tilbage, hvis Ferguson giver ham mere spilletid. Og det tror jeg også han får, da vi har skadede forsvarer. Jeg tror desvære næppe Vidic, Neville og Brown bliver klar efter landskampene.
- Hvis han ikke blev solgt til Real Madrid, så er jeg sikker på han ville få rigelig spilletid starten af sæsonen ihvertfald.
Hvorfor skal Fergies største fejlkøb nogensinde tilbage til United? Han er en egoistisk spiller, der altide går egne veje og han er til dags dato, stadigvæk en af de største forrædere, der har betrådt Old Trafford.
Glory Man United
15-10-2007, 10:37
Måske vil han komme tilbage, hvis Ferguson giver ham mere spilletid. Og det tror jeg også han får, da vi har skadede forsvarer. Jeg tror desvære næppe Vidic, Neville og Brown bliver klar efter landskampene.
- Hvis han ikke blev solgt til Real Madrid, så er jeg sikker på han ville få rigelig spilletid starten af sæsonen ihvertfald.
Jeg tror ikke, du får meget opbakning herinde omkring dit ønske om at få Heinze tilbage til OT. Han ville til vor rival i sommer, så derfor er det selvfølgelig udelukket, at han kommer tilbage.
Iøvrigt er transfervinduet lukket indtil januar, så det har intet at gøre med, om Brown, Neville og Vidic kan spille eller ej mod Villa d. 20/10.
Min fejl. Det tænkte jeg ikke på. Det er rigtig nok. Transferen åbner i Januar måned. Så håber jeg de finder en anden forsvar. Jeg synes lige nu at United mangler en forsvar, back og to angribere eventuelt endnu en midtbanespiller, offensiv. Man kunne jo også bare give stortalentet Piqué mere i spilletid, så har man faktisk overhovedet ikke brug for flere forsvarer.
Glory Man United
15-10-2007, 11:12
Min fejl. Det tænkte jeg ikke på. Det er rigtig nok. Transferen åbner i Januar måned. Så håber jeg de finder en anden forsvar. Jeg synes lige nu at United mangler en forsvar, back og to angribere eventuelt endnu en midtbanespiller, offensiv. Man kunne jo også bare give stortalentet Piqué mere i spilletid, så har man faktisk overhovedet ikke brug for flere forsvarer.
Jeg forstår mindre og mindre. Vil du have 5 nye spillere??? Vi har købt 4 nye i sommer, og truppen er rigeligt stor. Måske kunne vi bruge en angiber, OK. Men forsvarere? Vi har: Vidic, Ferdinand, Neville, Evra, Brow, Pique, O`Shea, Simpson...og måske et par unge mere. Midtbane: Scholes, Hargo, Carrick, Fletcher, Anderson. Giggs, O´Shea og Pique kan også spille der :confused: :confused:
United har en overflod af kompetante forsvarsspillere.
Først og fremmest, så er der første række af forsvarsspillere som tæller:
Mikael Silvestre, John O'Shea, Wesley Brown, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Gary Neville.
I anden række har man så flere unge spillere, som kun mangler spilletid.
Her tænker jeg specielt på Gerard Pique, Jonni Evans og Danny Simpson, som begge er to lovende talenter. Pique var i sidste sæson en vigtig spiller for Zaragoza i den bedste spanske række og er en som Ferguson gerne vil satse på, men ikke kan - netop pga den overflod der er.
Evans var i sidste sæson udlånt til Sunderland og gjorde det hammergodt sammen med Simpson. Han gjorde det så godt at han kom på det nordirske landshold... ja vist, så er nordirland ikke Brasilien, men at komme på landsholdet som 17-årig og debutere i en sejr over Spanien... det er alligevel en achievement. Han var ligeledes en god spiller i kampen mod Danmark.
Simpson er en spiller, som jeg har hørt rigtig meget godt om. Har en kammerat i England, som følger ungdomsholdene tæt(selv spillerne kender ham), og han har sagt at han er en fremtidig United-spiller.
Men det er sku så svært at spå om. For 2 år siden var Phil Bardsley en spiller som virkelig satte sit aftryk i sæsonstarten, men så kom Gary Neville tilbage fra sin skade og så røg han ud... siden da er det gået ned af bakke for ham.
Ja truppen er stor, men vi får så mange skadede spillere. På den måde synes jeg at truppen er blevet for lille. Men derfor synes jeg så at Piqué og Simpson skal have chancen og få det spilletid. (det er måske heller ikke en god idé at købe flere spillere). Men jeg synes dog at United skal skaffe sig 1-2 angribere når transferen åbnes igen.
Heinze kommer aldrig tilbage til United (heldigvis!) - efter den transfersaga vi var vidende til i sommers, så skal han ikke tage dén røde trøje over hovedet en gang til!
Ja, han var en forræder og det er han dog stadig!
Ja, han var en forræder og det er han dog stadig!
Du har nu formået at skifte mening omkring alle dine synspunkter som du lagde ud med :). Egentlig ret godt gået.
Du vil altså stadig have en mand der overvejede at smutte til Liverpool? Og du mener United har brug for 3-4 spillere yderlige?
Eller er du nu gået over til Heinze er en forræder, og at det er dumt at købe spillere som du skrev lidt før?
I mine øjne har vi den bredeste trup vi længe har haft, og havde vi beholdt rossi havde jeg været fuldt ud tilfreds. Men nu mener jeg kun angrebet tæller, forsvaret ser stærkere ud end sjældent set - midtbanen er formidabel. Så kan slet ikke forstå tankerne om yderlige pengebrug omkring truppen hvis ikke det kun drejer sig om en enkelt angriber.
Glory Man United
15-10-2007, 13:46
Du har nu formået at skifte mening omkring alle dine synspunkter som du lagde ud med :). Egentlig ret godt gået.
Du vil altså stadig have en mand der overvejede at smutte til Liverpool? Og du mener United har brug for 3-4 spillere yderlige?
Eller er du nu gået over til Heinze er en forræder, og at det er dumt at købe spillere som du skrev lidt før?
I mine øjne har vi den bredeste trup vi længe har haft, og havde vi beholdt rossi havde jeg været fuldt ud tilfreds. Men nu mener jeg kun angrebet tæller, forsvaret ser stærkere ud end sjældent set - midtbanen er formidabel. Så kan slet ikke forstå tankerne om yderlige pengebrug omkring truppen hvis ikke det kun drejer sig om en enkelt angriber.
Jeg er også godt rundtosset :lolol:
Som sagt så var det fordi vi har mange skadede spillere, så man skulle tro at man manglede midtbanespillere selvom man ikke har - noget som jeg skulle have tænkt på før. Det vil også koste dyrt for United, hvis man igen skulle købe nye midtbanespillere + forsvarer. Men hvorfor lige Man. Utd, som skal have så mange skadede?
Jeg har faktisk altid syntes Heinze var god, og at han skulle forblive i United. Derfor har jeg ikke noget imod hvis han kom tilbage. Ja, han er en forræder og det er jeg skuffede over at han vil blive solgt til et hold, som jeg godt hader!! Han ville jo have mere spilletid. Det var så Liverpool, som kunne give ham.
Manchester United har blot KUN tre 1. hold's angribere, nemlig: Louis Saha, Wayne Rooney og Carlos Alberto Tevez. Men jeg synes vi mangler 2 angribere (Hvis Rossi forblev i United, så manglede United dog kun 1 angriber, mener jeg). Angribere som Solskjær. Det har United stærkt brug for og det for de sikkert når transfer vinduet åbner igen. :-)
For det første vil Heinze ikke spille her, og jeg heller aldrig se ham tilbage. Han er gammel og afdanket, og så har han vist sig, at han er en forræder. Så et skifte er helt udelukket, da ingen af parterne vil være interesseret i det. For det andet så mener jeg at vi slet ikke har brug for en forsvarspiller. Godt nok er der mange skader, men alligevel er jeg meget mere for så, at give de unge Evans, Pique og Simpson chancen istedet for at hente afdankede spillere.
Martinsen
15-10-2007, 19:37
om vi så havde 8 skader i forsvaret, og det var muligt at hente Heinze ville jeg ikke have ham. Den mand skal aldrig nogensinde trække vores trøje over hovedet igen, og det er en kæmpe fejl at han nogensinde har gjort det! Føj for satan:mad: At man overhovedet kan overveje at hente ham tilbage er mig en gåde
Reichelt
15-10-2007, 22:32
Heinze?... Vi har da aldrig haft en spiller ved navn Heinze?
:rant:
Der er kun en Heinze - nemlig Jan Heinze (til dem der kan huske ham ;) )
Jaja, men han staves sådan: Jan Heintze ;)
Glory Man United
31-10-2007, 11:54
Så lige forventede startopstillinger til i aften (Valencia-Real Madrid):
Valencia
Hildebrand; Miguel, Helguera, Albiol, Caneira; Joaquin, Albelda, Fernandes, Vicente; Angulo, Morientes
Real Madrid
Casillas; Salgado, Ramoz, Cannavaro, Heinze; Higuain, Diarra, Guti, Robinho; Raul, Van Nistlerooy
Troede sgu da ikke han var i start 11eren; eller tager jeg fejl???
Liverpool_sucks
31-10-2007, 13:19
Edit.. slettet
Glory Man United
03-12-2007, 09:19
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29969
Jeg har bare sååååååå ondt af manden :whine:
Men spiller han ikke ligeså lidt på Bernabeu som på OT? :lolol:
Smaakage
03-12-2007, 09:33
Hvor må det være nedtur for Reals fans at blive ved med at læse om hvor meget hellere han ville være i Liverpool end hvor han er.
Et helt igennem ynkeligt menneske. Sørgeligt
Martinsen
03-12-2007, 10:24
Men spiller han ikke ligeså lidt på Bernabeu som på OT? :lolol:
Jo Marcelo har slået ham af, det var ellers meningen at Marcelo skulle være lejet ud i denne sæson. Men ved ikke om det er ham der har overrasket,-eller Heinze der har skuffet Schuster, jeg håber på det sidste. Har intet til overs for den mand.
Det sjovt så hurtigt ens ynglingsspiller kan blive til ens hadespiller.. Men er helt enig.. Han er så ynkelig..
Så en kamp hvor Heinze var med og han var ikke særlig overbevisende.. Så tror både Marcelo har overrasket og Heinze har været skidt..
United DK
03-12-2007, 13:12
Jeg synes nu ikke ham Marcelo har været så god, i de kampe jeg har set, men han skulle jo være den nye Roberto Carlos, så nu må vi se.
Men jeg nyder da helt sikkert, at det røvhul sidder på bænken dernede. :devilll:
Glory Man United
03-12-2007, 13:14
Jeg synes nu ikke ham Marcelo har været så god, i de kampe jeg har set, men han skulle jo være den nye Roberto Carlos, så nu må vi se.
Men jeg nyder da helt sikkert, at det røvhul sidder på bænken dernede. :devilll:
.....og selvom man er dårlig på en bane, er man vel altid bedre end et røvhul :D
United DK
03-12-2007, 13:22
.....og selvom man er dårlig på en bane, er man vel altid bedre end et røvhul :D
Ja, det skulle jeg mene. :D
Real Madrid har nok bare fundet ud af, at de har købt katten i sækken. Heinze har imo. været milevidt fra et niveau, der berettiger til en stamplads i en europæisk topklub, siden han kom tilbage fra sin skade.
Desværre fik Liverpools fans ikke lov til at erfare det før Real Madrids.
Liverpool_sucks
03-12-2007, 14:26
Nu ved vi at han bliver solgt til atletico madrid næste season..
Holmskov
03-12-2007, 16:31
Heinze vil altid have min respekt.
Han bar den røde trøje med stor respekt og han spillede altid med hjertet uden på trøjen.
Jeg nyder at se manden ikke spiller i sin klub, selvom han var købt ind til det. Har tabt alt for ham efter det han ville i sommers.
Han bar den røde trøje med stor respekt og han spillede altid med hjertet uden på trøjen.
Så det var kun, når han ikke var i arbejdstøj, at han ønskede at skifte til ærkerivalerne? Når han havde Utd trøje på, blev han en helt anden?
Spillestil, tjo fint han er så engageret, men det overskygges på alle måder af sommerens handlinger.
Holmskov
03-12-2007, 16:53
Så det var kun, når han ikke var i arbejdstøj, at han ønskede at skifte til ærkerivalerne? Når han havde Utd trøje på, blev han en helt anden?
Spillestil, tjo fint han er så engageret, men det overskygges på alle måder af sommerens handlinger.
Det siger jeg ikke. Den tid han havde på Old Trafford var han fantastisk.
Derudover kan man ikke fortænke en mand i at skifte klub/arbejde hvis der ikke er udsigt til spilletid og arbejdsgiveren ikke kan love mere af slagsen.
At Liverpool så kom ind i billedet, er da uheldigt, men jeg siger bare, at i den tid Heinze bar den røde trøje gjorde han det med stolthed. Det kan ingen tage fra ham.
og hjernen lige ved siden af hjertet.....
Det siger jeg ikke. Den tid han havde på Old Trafford var han fantastisk.
Derudover kan man ikke fortænke en mand i at skifte klub/arbejde hvis der ikke er udsigt til spilletid og arbejdsgiveren ikke kan love mere af slagsen.
At Liverpool så kom ind i billedet, er da uheldigt, men jeg siger bare, at i den tid Heinze bar den røde trøje gjorde han det med stolthed. Det kan ingen tage fra ham.
Quiton Fortune havde respekt for den røde trøje. Han var muligvis ikke verdens bedste fodboldspiller, men han klagede aldrig. Det samme kan siges om Mikael Silvestre, der så sin stamplads gå tabt til først Heinze og senere Evra, men holdt panden højt og kæmpede. Heinze gik helt i panik og ville det, 99 % af United-fansene bare ikke vil acceptere.
Heinze er en håbløs, selvhøjtidelig spiller, som bare ikke kunne se, at der er forskel på at arbejde bag et rullebånd på en fabrik og til at spille for Manchester United.
I mine øjne er han et sår, der muligvis vil hele, men som efter al sandsynlighed efterlader et ar.
Glory Man United
07-12-2007, 07:13
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=143871
Heinze udtaler: "United er en lukket klub"
Eller er det måske fordi, du aldrig lærte sproget Gabriela??
AndersonOliveira
07-12-2007, 11:43
Han siger desuden: at folk bedre kan enes i Madrid???? Hvor mange gange har vi ikke hørt om slåkampe osv i Madrids truppe?? det er vidst en røver GH!!! :rant:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=143871
Heinze udtaler: "United er en lukket klub"
Eller er det måske fordi, du aldrig lærte sproget Gabriela??
Ja, sproget har helt sikkert en stor del at gøre med det :D men tror bare at han stadig er en lille, bitter argentiner!
schousboe9
15-12-2007, 11:27
Stopper stodderen aldrig?!?!?!?
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69586
Sku' han ikke bare koncentrere sig om at spille for Real?
.... Nååååååh nej, hvem sagde Marcelo?? :D
Utroligt at en mand kan synke så dybt. Han er skandaløs latterlig at høre på i ine udtalelser, og jeg håber seriøst vi trækker Real Madrid i løbet af Champions League, og at enten Neville, Brown eller Vidic giver ham en ordentlig tur i græsset. Kan slet ikke klare ham, JUDAS..
Også mangel på respekt overfor Real Madrid, når han bliver ved med at snakke om Liverpool. Men det er vel hvad man kan forvente, når idioten hedder Heinze...
"Now I can't ask for anything more."
Nå, men så bærer du vel ikke nag, vel, lille Heinze?
"This has just begun and there's a lot more to lay on the line."
Okay, kan du bestemme dig?
Jeg har ikke lyst til at møde Real Madrid, bare fordi han spiller i klubben. Han ville sikkert ikke få spilletid alligevel, så det giver ikke meget mening...
"Now I can't ask for anything more."
Nå, men så bærer du vel ikke nag, vel, lille Heinze?
"This has just begun and there's a lot more to lay on the line."
Okay, kan du bestemme dig?
Jeg har ikke lyst til at møde Real Madrid, bare fordi han spiller i klubben. Han ville sikkert ikke få spilletid alligevel, så det giver ikke meget mening...
HAHA, nej en hævn bliver nok ikke mulig når han ikke vil få spille tid :juhuuuu:
Heinze Heinze dog, lille stakkels Gabriel:(
Kunne være han og agenten skulle lære at læse, så de ved hvad det er han skriver under på i sine kontrakter:D
Vil så gerne ønske at han får bare nogle minutters spilletid, så han kan nå at brække sine ben (anden type skade som endegyldigt stopper hans ligegyldige karriere godtages selvfølgelig også:) )
Utroligt United fik 90 mio. for manden, det er da et mirakel:juhuuuu:
Hvor er manden dog et stort synonym for ynkelig. Helt utrolig at han stadig kan tude over 'hans' drømmeskifte til Liverpool ikke blev til noget, og var jeg Real Madrid direktør vil jeg tage et på alvorsord med ham. Viser endnu engang han er en idiot!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8022
Man kan så spørge sig selv, om ikke Manchester United blev overrasket over, at der overhovedet var en klub, der ville lægge 90 millioner pund for forsvarsspilleren.
Jeg blev da i hvert fald overrasket ;)
Ja det er jo det :D Men nu har jeg foretaget en prisjustering ;)
http://www.sportenkort.dk/nyhed/71728/fodbold/lang+pause+til+gabriel+heinze
Heinze skadet.. ja ham har de ikke været for heldige med.. lær det.. JUDAS
På en måde så fryder man sig... :)
Synes det er usmageligt at folk sidder og fryder sig over at et andet menneske er uheldigt... Selvom jeg dog til en hvis grad er enig;)
Synes det er usmageligt at folk sidder og fryder sig over at et andet menneske er uheldigt... Selvom jeg dog til en hvis grad er enig;)
Man kan jo så sige, at han er hverken langtidsskadet, fodboldinvalid eller blevet frarøvet sit levebrød eller familie, så lidt må man da godt smile =)
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=664187&sec=transfers&cc=5739
og vi købte ham fra PSG:lolol:
Det er sgu da komisk. Han VIL bare hades! :D:D
Han er da ik for smart, tror ikke han hvad der foregår omkring ham.
Nok nmær den dummeste spiller United nogensinde har haft, en liste der nu består af to Argentinere, skammer mig over at Heinze har været årets spiller i United, og skammer mig over at have stået på Old Trafford og skrålet. ARGENTINA ARGENTINA !
schousboe9
22-02-2011, 10:40
"Gaby has been playing well for Marseille," Evra told the club's official website.
"I am pleased for him because it wasn't easy at first with him being a former Paris Saint-Germain player. There is a big rivalry with Marseille.
I am happy to see him doing well and he will get a big ovation when he comes back to Old Trafford because he played so well for United."
:lolol:
Han har sgu da bevaret humoren, den kære franskmand!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.