Se fuld version : CL: Manchester United - Chelsea
morten k
22-05-2008, 04:51
En af de smukkeste aftener længe.....tak for den sindsyge gode stemning til alle inde ved "Grisen" !! Hold kæft hvor er det lækkert at kunne sige "the double". En kamp der kunne gå begge veje, men vi trak det længste strå ! Vanvittig kamp - fantastisk sæson! Jeg er stolt som bare pokker!!
Stop. The double er mesterskab og FA Cup. Færdig bum.
Treble er Mesterskab, FA Cup og vinder af Champions League. Færdig bum.
Mesterskab og CL er mesterskab og CL. Hverken mere eller mindre.
Der kan ikke byttes rundt efter forgodtbefindene.
United DK
22-05-2008, 06:06
Fuck hvor var det nervepirrende, jeg tror aldrig jeg har været så nervøs før, specielt ikke før Terry skulle skyde, men fandme om ikke han brænder, og så ender vi med at vinde hele lortet alligevel!
MANCHESTER UNITED - CHAMPIONS OF EUROPE 2008
Seriøst det fedeste, da Anelka brænder til sidst. Virkelig bare lykkelig og stolt over gutterne. Der har sgu været meget modvind starten af sæson, vi var langt væk i ligaen og så pludselig står vi med The double af den bedste slags. Jeg kan ikke beskrive. Hvorfor skal CL-finaler med os altid være så dramatiske? Og Ronaldo siger, at han bliver i klubben. Fedt! Må sige, at det var en meget lige kamp, og at det er de helt små marginaler, som gør, at vi bliver vinderne. Tillykk allesammen!
Stop. The double er mesterskab og FA Cup. Færdig bum.
Treble er Mesterskab, FA Cup og vinder af Champions League. Færdig bum.
Mesterskab og CL er mesterskab og CL. Hverken mere eller mindre.
Der kan ikke byttes rundt efter forgodtbefindene.
PL og FA Cup = Domestic Double
PL og CL = European Double :D
Thomas Hansen
22-05-2008, 07:33
Tillykke til alle os brugere her, samt alle dem som gjorde oplevelsen på Grisen helt fantastisk. Det var stort, kan næsten ikke finde ord. Tak til alle dem fra Fredensborg og alle mine andre venner på Grisen. Vi ses til næste sæson.Nogen som har optakten + kampen så man kan få lov at se den?? Send en pb
Hl-Glory
22-05-2008, 08:01
Hvor det ubeskrivligt, at kan kalde sig Champions of Europe, 50år efter Mûnchen ulykken.
Glory glory Man United!
Hvor det ubeskrivligt, at kan kalde sig Champions of Europe, 50år efter Mûnchen ulykken.
Glory glory Man United!
Some things are just meant to be, som Clive ville sige..
50 år efter München, det er skæbnen..
Don Kafai
22-05-2008, 08:13
Clive Tyldesley i 1999: "Can Manchester United score? They always score!"
Nogle der ved om han kommenterede igen i år? Og om der er flere af disse gyldne citater:D?
Hold kæft hvor er det ubeskriveligt fedt..
Jeg har aldrig været så nervøs i mit liv, men nu er jeg bare total mega glad, og helt vildt lettet.
SÅDAN UNITED
CHAMPIONS OF EUROPE
Hvor er det bare f*cking feeeeeedt!
Og så banker vi dem ovenikøbet på deres egen hjemmebane...Så kan det vist ikke blive meget større!:)
Don Kafai
22-05-2008, 08:27
Jeg ved ikke om det her er posted før, men Van der Sar blev i øvrigt Man of the Match.
Clive Tyldesley i 1999: "Can Manchester United score? They always score!"
Nogle der ved om han kommenterede igen i år? Og om der er flere af disse gyldne citater:D?
Det gjorde han!
Og han er jo altid god for et par citater..
Don Kafai
22-05-2008, 08:39
Det gjorde han!
Og han er jo altid god for et par citater..
Ja, tjek lige det her væddemål der var inden kampen:D
Clive Tyldesley’s First Commentary Cliché during the match
5/1 Missed the final in ‘99
6/1 First all-English Final
14/1 The best player in the world
16/1 English invasion
18/1 There’s Roman
28/1 That night in Barcelona
33/1 One of his stepovers
40/1 Nervous moments
40/1 From Russia With Love
40/1 He’s gone down a little easily there
Jeg håber det fra "From Russia With Love" der vandt:D. Kun en Clive kan forbinde James Bond med fodbold:lolol:
"John Terry... the captain, the heart, the soul of Chelsea football club.. With one kick of the ball.. To give them the trophy.. Ooooh, he's missed it! He's missed it!"
- Clive ved Terry's straffespark..
"What do you get for the man who has everything? This! You can't buy this!"
- Clive om Abramovich inden Kalou sparker..
"Van der Sar saved it! United again! The newly-crowned champions of England, are the new champions of Europe! 2008 is another Manchester United vintage year! And Cristiano Ronaldo breaks down in tears!"
- JA DA!!
Der findes jo ikke sejere kommentator..
Don Kafai
22-05-2008, 08:48
"John Terry... the captain, the heart, the soul of Chelsea football club.. With one kick of the ball.. To give them the trophy.. Ooooh, he's missed it! He's missed it!"
- Clive ved Terry's straffespark..
Den kommentar bliver klasse:D Er selv ved at se højdepunkter med Clive nu, så der kommer flere om lidt...
Don Kafai
22-05-2008, 08:54
...And Nicolas Anelka, who has scored goals against Manchester United for Arsenal, Manchester City, and earlier this season the winning goal for Bolton in the Premier League. A Champions League-winner with Real Madrid... who must score. A former Liverpool and Manchester City player, with the responsability of taking this key penalty... Anelka....Van der Sar saved it! United again! The newly-crowned champions of England, are the new champions of Europe! 2008 is another Manchester United vintage year! And Cristiano Ronaldo breaks down in tears!
- Clive fra da Anelka tog sit opløb mod pletten.
KLASSE
McPherson
22-05-2008, 09:02
...And Nicolas Anelka, who has scored goals against Manchester United for Arsenal, Manchester City, and earlier this season the winning goal for Bolton in the Premier League. A Champions League-winner with Real Madrid... who must score. A former Liverpool and Manchester City player, with the responsability of taking this key penalty... Anelka....Van der Sar saved it! United again! The newly-crowned champions of England, are the new champions of Europe! 2008 is another Manchester United vintage year! And Cristiano Ronaldo breaks down in tears!
- Clive fra da Anelka tog sit opløb mod pletten.
KLASSE
Haha! Fantastisk :D:D
:InLove VDS :InLove
Don Kafai
22-05-2008, 09:23
Anelka har spillet i City, Liverpool, Arsenal og Chelsea. Det er som om han bare med vilje prøver at blive hadet af United-supportere, men sjovt nok, så tror jeg, at han efter i går har spillet sig ind i samtlige hjerter:D
Jurgensen
22-05-2008, 09:55
Anelka har spillet i City, Liverpool, Arsenal og Chelsea. Det er som om han bare med vilje prøver at blive hadet af United-supportere, men sjovt nok, så tror jeg, at han efter i går har spillet sig ind i samtlige hjerter:D
Hvor ser du de klip henne med kommentar fra ham?
Andersen
22-05-2008, 11:25
Ja og Bolton. Han mangler kun at spille i Leeds, så er ringen sluttet.
PUHA - Casper så kan du godt trække dig.
Ankommer til "den glade gris" kl. 20.00 - sort skærm ?????? Casper beroliger folk med at en ny skærm er på vej - han mener nok en projektor.
Selve stemningen og kampen er i top. United starter hårdt.
1 - 0 og United ligger til at køre den hjem. Senere får Chelsea retfærdigvis udlignet. Straffesparkskonkurrencen kan jeg ikke huske.
Godt arrangement Casper, næste gang vil jeg nok teste projektor inden brug.
Tillykke til alle.
P.s. og så glider Terry - så er dagen reddet."Rocking"
Ja der var sku pres på grisen dér!
Jeg forstår heller ikke at de ikke havde testet det inden, men lesson has been learned. Næste år ved de hvordan de skal gøre det :)
Don Kafai
22-05-2008, 12:47
Jeg vil vildt gerne have finalen på bånd eller DVD, så hvis der er nogle der sidder inde med den, må de meget gerne sige til.
Det ville være perle hvis det kunne være med TV3+'s optakt og nedtakt. Så kan man se når de klippede til Grisen osv. Men hvis der er nogen der sidder inde med noget, vil jeg meget gerne have en kopi af det.
Jeg vil vildt gerne have finalen på bånd eller DVD, så hvis der er nogle der sidder inde med den, må de meget gerne sige til.
Det ville være perle hvis det kunne være med TV3+'s optakt og nedtakt. Så kan man se når de klippede til Grisen osv. Men hvis der er nogen der sidder inde med noget, vil jeg meget gerne have en kopi af det.
What he said!
Hvis der er en zød fyr der har optaget skidtet, så råb lige op!
Den kamp er man jo nødt til at have på DVD, altså..
Hvor er det stort, det her!
Den fedeste kamp i år, suværent!
Alt for fed stemning på Ryan's igår!
Ja en eller anden PM mig hvis de sidder inde med det. Så må det lige overføres på den ene eller anden måde til folk. At brænde en DVD kan de fleste vel finde ud af :D
Cristiano Ronaldo7
22-05-2008, 13:27
Jeg elsker Vidic så i hvordan han holdt hovedet koldt - Det er alt for godt at se det der. Man fik en god mavefornemelse når han sådan træder frem med det samme !
Drogba var jo blind passager.. Vidic sad i nakken af ham hver gang han kom i nærheden af bolden..
Og Rio var som sædvanlig iskold..
Bolden skulle rettes af, ramme en forsvarsspiller i ryggen og målmanden skulle glide for at Chelsea kunne få sit fesne mål..
Finalen bliver vist på tv2 sport nu her efter planen.. Så ved i det..
Efter finalen blev spillet sagde Schmeicel noget med at ham, Preben, og Brain Laudrup ville kårer årets CL mål? Er der nogle der ved hvliket mål der blev valgt?
Elrantiri
22-05-2008, 17:04
Efter finalen blev spillet sagde Schmeicel noget med at ham, Preben, og Brain Laudrup ville kårer årets CL mål? Er der nogle der ved hvliket mål der blev valgt?
Schmeichel valgte Frank Lampards straffesparksmål pga. presset og hans nyligt døde mor.
Brian valgte Theo Walcott lange løb mod Liverpool og assist til Adebayor.
Så ikke Elkjærs.
var det kun mig der så på et indkast. at Ballack tog hånden op fordi han vinkede for offside. skal siges han tog den hurtig ned igen :)
Schmeichel valgte Frank Lampards straffesparksmål pga. presset og hans nyligt døde mor.
Brian valgte Theo Walcott lange løb mod Liverpool og assist til Adebayor.
Så ikke Elkjærs.
Elkjær: Valgte Ronaldo med hovedstød's målet mod Roma. der skal noget af et mod til at hoppe ind i den, han var jo bevidst om at han ville få noget af et slag.
Hvor er det stort.. Det er da helt vildt.. Har aldrig været så nervøs, og har aldrig råbt så meget.. Før kampen var der ikke så meget, men da vi gik igang med forlænget, kunne jeg godt mærke at en sejr, her ville betyde mere end en PL sejr.. Ved godt der er alt det med held, osv. i en CL tunering, men hvor er det bare kæmpe stort det her.. Jeg så ikke rigtig selve cermonien, da jeg bare væltede rundt og fejrede sejren i min rus.. Kæft hvor var det vildt..
Og for helvede en kamp.. Så mange følelser på så kort tid.. Resume i korte træk:
Ronaldo scorer: Er her sikker på at vi vinder, da vi har holdet, til at lukke af i defensiven, og vi har ALT spillet, og Ronaldo spiller en sjælden kanon storkamp..
Chelski scorer: Fandens nervøs igen, og tænker at nu kan de lugte blod, og det kan komme til at gå galt.. Beroliger dog mig selv med at der stadig er 45 minutter tilbage, og vi om nogen ved jo at det ikke er færdigt før dommeren har fløjtet for sidste gang..
80' minut: Er ved at dø af spænding og er sikker på at Chelsea nok skal score.. Bare de kommer over vores halvdel er jeg sikker på at de vil score..
2X15 minutter: Er konstant pisse nervøs, og har samme fornemmelse som 10 minutter før tid, og ønsker mig faktisk i straffesparksafgørelse, da det andet simpelthen er for nervepirrende.. Egentlig et åndsvagt ønske, da det er at gamble med trofæet, men i kampens hede er alt fornuft sat ud af spil..
Straffesparkskonkurrence: Da Ronaldo scorer er jeg sikker på at det er slut.. Det kan vi ikke overvinde..
Terry brænder dog i den helt åbne side, ved at skyde på stolpen liggende, og nu er humøret vendt 120%, og jeg er nu fuldstændig sikker på at vi nok skal tage den hjem, og da først Giggs banker den sikkert i kassen, og Anelka går til bolden har jeg mavefornemmelsen at VDS tager hans skud.. Og sådan blev det..
Alt for sindsyg finale, hvor ALLE følelser var oppe, og man skiftevis troede/troede ikke på at vi kunne vinde.. En finale der havde det hele, og den var samtidig et kanon udstillingsvindue for engelsk fodbold, og viste at engelsk bold, kan være meget andet end sindsyge tacklinger og liverpool-bold..
Og så er der SAF.. Han er min gud.. Jeg syntes det er så modigt, og så fedt gjort, at turde sætte anderson ind, for at tage straffe i CL-finalen.. Spiller stort set ikke, men kommer ind og scorer straffe..
At ham og Nani får lov at skyde, viser i mine øjne hvor meget han har tænkt sig at satse på dem, og det at Nani får lov at skyde før Giggs, overbeviser hvertfald mig om, at han røde kort er glemt, og ikke er noget der vil få nogen betydning..
Og hvor er det så koldt af de to unge drenge at gå ud, og bevare roen og banke den i kassen..
Men hvor er det et vildt hold vi har.. Jeg kan ikke trække EN enkelt spiller ud, og sige at han overstrålede de andre.. Kan kun finde en spiller, der faldt igennem, og det var Rooney.. Han blev totalt, overskinnet af Tevez.. Men det er fucking ligemeget nu..
Brown, Hargo, Vidic, Carrick, Ronaldo, Tevez, spillede alle en kanon kamp, og det gjorde de andre også.. Hargo er jeg sindsygt imponeret over.. Lagde skidt ud med skader osv, men nu er han jo nærmest blevet fast starter, og det var en kæmpe overraskelse for mig hvertfald at han startede på kanten, frem for Park, Nani eller Giggs.. Men absolut ikke en dårlig overraskelse.. Han er faktisk kanon i det offensive, og jeg vil sige at han er den af vores spillere, der er allerbedst på dødbolde, og indlæg..
Men man kan blive ved med at skamrose.. VDS viser også at han er en verdensklasse keeper, og flere gange var det jo ren uheld at han ikke tog Chelsea's straffespark.. Tror han havde hånden på hvertfald 2 gange, og med Cole(mener jeg), var den jo nærmest taget, men hånden må ha haft en forkert vinkel..
For vild kamp, og for vildt et hold.. Glæder mig som en sindsyg til næste sæson.. Hvis vi kan beholde bredden, og ikke skiller os af med nogle af vores faste startere, så bliver vi for vilde i næste sæson..
Nøj hvor jeg glæder mig til denne sæsons review kommer på gaden.. GI MIG, GI MIG:p
TILLYKKE herfra.. Jeg er så stolte af jer gutter..
Kan godt være i er uenige, men hvordan fanden kan man vælge et straffespark som årets mål??? Især når der har været så mange andre perler, bare i de kampe jeg har set..
Fletcherfan
22-05-2008, 18:17
Jeg synes, at Ronaldos mål mod Roma var det bedste United-mål, men jeg synes altså også, at Deivids mål mod Chelski var flot...
Kan godt være i er uenige, men hvordan fanden kan man vælge et straffespark som årets mål??? Især når der har været så mange andre perler, bare i de kampe jeg har set..
Undrer også mig. Selvfølgelig var det flot at han sparkede selvom hans mor netop døde men i sådan en kåring burde de smukkeste og mest spektakulære mål vinde.
Scholes' mål var heller ik helt ringe :D
Og så også vigtigheden i det mål der bragte os i finalen :D
Nogle der har set de billeder, hvor det ser ud til, at Terry spytter på Tevez?
Scholes' mål var heller ik helt ringe :D
Og så også vigtigheden i det mål der bragte os i finalen :D
Ja. Helt enig.
Det var et herre vigtigt mål, og så ramte han den også helt fantastisk.
Scholes´mål skulle helt klart være en af de mål, som værterne skulle have valgt.
Schmeichel skulle have taget Scholes´mål og ikke Lampards.
Lampards mål var lige godt rørende, for han havde lige mistet sin mor.
Men Scholes´mål var jo helt klart bedre:) (EN PERLE):)
Efter at Chelsea havde ramt først stolpen og så overliggeren sagde jeg til min far: Det MÅ betyde et eller andet og det gjorde det :) ! ( Med henblik på Scholls stolpeskud på stolpen og Jancker på overliggeren i 99 )
Busbys Babes holdte en velsignet hånd over os igår - det er jeg ikke tvivl om
Ja det faktisk lidt skræmmende :D
http://www.dr.dk/NETTV/Update/2008/05/22/20080522110827.htm
Hahah herlige billeder til allersidst af gutten der synger Viva Ronaldo
så har jeg sikret mig dagens spiseseddel fra ekstra bldet:
"Van der Star"
"Van der Star"
Er der gode billeder fra grisen i bladet? Overvejer selv lige at købe EB eller BT inden det hele lukker idag
Der er et kæmpe et i EB (a4 størrelse vil jeg tro).
Jeg kan ikke finde noget i BT.
Der er et kæmpe et i EB (a4 størrelse vil jeg tro).
Jeg kan ikke finde noget i BT.
Okay tak.. Tror lige jeg må ned og købe det.
Kasper260599
22-05-2008, 21:00
Hej alle og kæmpe tillykke!
Føler for at skrive om de følelser der har strømmet gennem kroppen det sidste lille døgn, men whats the use? Ord kan ikke beskrive det der skete igår. For mit vedkommende har dagen i dag været præget af en ganske surrealistisk fornemmelse. Kan ikke tage mig sammen til at lave noget fornuftigt, og så snart tankerne i en stille stund rettes mod gårsdagens drama i Moskva, ja så triller tårene...
Har stor respekt for Chelseas præstation, og enhver med bare lidt medfølelse i sindet må rette tanker mod John Terry. For helvede tænk hvis det var den anden vej rundt?
Syns United fortjente sejren. Set over hele sæsonen var det mere end retfærdigt, men også på baggrund af finale kampen var det fortjent, at vi står med pokalen. Normalt bruger jeg ikkke megen energi på at blive frustreret over Elkjærs kommentarer, men hvad har Schmeichel mon spist? Var jeg den eneste som sad med fornemmelse af, at han nærmest undskyldte at United vandt over et, som han kaldte det, fantastisk spillende Chelsea hold? Jo 2 halvlegen var deres, de formådede at udøve et tungt pres til tider. Men hvor farlige blev de? Drogbas skud (mere kanon aftræk end koks af United), og Essiens halvfarlige skud, ligeledes fra distancen. Mere bliver det ikke til. Da var Uniteds 1 halvleg en anden historie: kampen burde være lukket til vores fordel. Og de 2*15 syns jeg er ganske lige... Læs også kamp fakta: De forsøgte sig mange gange, men vi ramte inden for rammerne oftere, og så endte vi alligevel med et ganske stort overtag i boldbesiddelse (selvom jeg har lidt svært ved at tro på de 58%)
Men disse elementer kan man jo blive ved med at diskutere, er blot lidt chokket over Schmeichels udmelding.
Yes...man det bliver en god sommerferie:)
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/european_football/article3987800.ece
:devill: :devill: :devill: :devill: :devill: :devill:
http://www.youtube.com/watch?v=B5uGA9Ef55I
Her ser man lige Terry sende en klat afsted i nakken på Tevez......godt han fik som fortjent senere !!!!!
Glory Man United
22-05-2008, 21:26
http://www.youtube.com/watch?v=B5uGA9Ef55I
Her ser man lige Terry sende en klat afsted i nakken på Tevez......godt han fik som fortjent senere !!!!!
Jeg må forbi Thiele imorgen...jeg ser ikke nogen snotter :confused:
"Van der Star"
The Suns forside: Van United. Hvor får de det mon fra:)
Heller ikke mig , men man kan se han tager sig til nakken for ligesom at tøre noget væk :mad:
Jeg kan ikke beskrive det her med ord.
Jeg nøges med at sige "Tillykke" til alle herinde.
Thomas Hansen
22-05-2008, 22:02
http://www.amazon.co.uk/Manchester-United-Season-Review-2007/dp/B00153NOQ8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1211486545&sr=1-1
så er det at finde visa kortet frem.
Det gør jeg heller ikke. Jeg ser kun en hjernevasket fodboldspiller, der klapper en forsvarsklippe en på hovedet..
schousboe9
23-05-2008, 08:44
Kampen genudsendes i øjeblikket på Eurosport for dem, der ikke har set rigeligt siden i onsdags (torsdags:))!!
Glæder mig som et lille barn til at se Terry glide i bolden - stodderen fortjener ikke bedre efter den 'meget diskrete' grønhakker i nakken på Tevez. Havde ondt af ham umiddelbart efter kampen, men den sympati er forsvundet som dug for solen... Klaphat!
http://www.amazon.co.uk/Manchester-United-Season-Review-2007/dp/B00153NOQ8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1211486545&sr=1-1
så er det at finde visa kortet frem.
Man kan også forudbestille den på unisport: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/147/id/35187/
Lorensen
23-05-2008, 10:51
Det var da noget af en prisforskel.
den koster 120 kr. på Amazon og 350 på unisport.
Risikerer man at skulle betale told på det ovenstående Amazon link?
Lorensen
23-05-2008, 11:09
Det tror jeg ikke da det jo er inde for EU's grænser.
Jeg har lige bestilt den derinde fra. Den samlede pris er lige omkring 16 pund, og det er jo ingenting i forhold til de 350 kr. fra Unisport.
Jeg har også lige bestilt.. Og nej, man skal ikke betale told.. Den koster som udgangspunkt ca. 12£, men man kan se at VAT (told) bliver lagt oveni, så den ryger op på godt 16£.. Jeg går ud fra at dette gør man ikke skal betale told..
nej, det er nemlig i england dermed indenfor eu
Hvis der var en snotklat, så ville medierne have gjort et nummer ud af det + Tevez nok ikke ville have taget det så roligt. Terry ville vel bare spørge, om han er den eneste, der stinker af lort under armene.
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5302047/Manchester-United-End-Of-Season-Review-07-08/Product.html?cur=258
Dvdén er lidt dyrere, men forsendelsen er gratis.
http://www.united.no/nyheter/nyheter/the_fergie_babes
Fed artikel, og kanon kommentar fra avisen L’Equipe fra Frankrig..:
L’Equipe kommer dessuten med et lite stikk i siden til Roman Abramovitsj’ rubevelde i London. ”Manchester United er simpelthen det beste laget i England, og etter onsdag også det beste laget i Europa. Chelsea og Roman Abramovitsj må nå ha forstått en gang for alle at penger ikke fører til suksess og glede for et fotballag”.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=39294
er det bare mig eller modsiger teksten sig ikke lidt:confused: man må godt træde over bolden men man må ikke stoppe op:whine: hvordan kan man træde over bolden uden at stoppe op eller gå tilbage:whine:
hjælp tak
United DK
23-05-2008, 13:58
http://www.youtube.com/watch?v=G_2A1uKUQ4Q&feature=bz303
Vi har da voldsomt mange trofæer at spille om næste år:
Community Shield
VM for klubhold
Super Cup
Premier League
Carling Cup
FA Cup
Champions League
- Nu ved jeg godt det ikke alt sammen er lige prestigefyldt, men vi får da noget underholdning!
http://www.youtube.com/watch?v=G_2A1uKUQ4Q&feature=bz303
3:38 minut. Hvem var det så der ikke turde at se da Giggs skulle sparke?
ChristianR
23-05-2008, 14:28
Community Shield
VM for klubhold
Super Cup
Premier League
Carling Cup
FA Cup
Champions League
- Nu ved jeg godt det ikke alt sammen er lige prestigefyldt, men vi får da noget underholdning!
Er det forresten helt sikkert at vi skal spille VM for klubhold i år?
Community Shield
VM for klubhold
Super Cup
Premier League
Carling Cup
FA Cup
Champions League
Der er ihvertfald en god chance for, at vinde 'The trible' på den ene eller anden måde. :p Men ja, der bliver massere at glæde sig til næste sæson, og det er godt, at vi har så stor en trup, så spillerne får en pause indimellem.
PerRonaldo
23-05-2008, 14:54
Der er ihvertfald en god chance for, at vinde 'The trible' på den ene eller anden måde. :p Men ja, der bliver massere at glæde sig til næste sæson, og det er godt, at vi har så stor en trup, så spillerne får en pause indimellem.
Ja og dejligt at alle vores engelske spillere bare kan læne sig tilbage og nyde en lang god ferie med EM i tv'et.. :D
Ja og dejligt at alle vores engelske spillere bare kan læne sig tilbage og nyde en lang god ferie med EM i tv'et.. :D
Faktisk er det meget vigtigt, at England ikke røg til EM, da Rooney, Brown, Rio og Hargreaves så kan få fri her til sommer. Faktisk er det vel kun VDS, Nani, Evra og Ronaldo, der er til EM for os og som starter inde normalt?
Er det forresten helt sikkert at vi skal spille VM for klubhold i år?
Turneringen bliver i hvert fald afholdt. Om United har mulighed for at melde afbud, og om de overhovedet ønsker det, ved jeg ikke...
Christensen
23-05-2008, 15:01
Håber godt nok at det bliver reservetholdet der kommer til VM for klubhold... en mere ligegyldig turnering skal man lede længe efter (skulle da lige være Royal League). Desuden ligger den på et vanvittigt tidspunkt.. midt i vinterprogrammet....
ChristianR
23-05-2008, 15:12
Hvornår er det præcist den ligger? Jeg tænkte nemlig på, hvordan den kom til at ligge i forhold til diverse PL og Fa cup kampe.. Sidste gang faldt det jo ikke så godt sammen.
Turneringen afvikles fra den 12. til den 21. december. Men United indtræder først i semifinalen, så måske kan de vente lidt med at tage af sted.
Lorensen
23-05-2008, 15:24
Faktisk er det meget vigtigt, at England ikke røg til EM, da Rooney, Brown, Rio og Hargreaves så kan få fri her til sommer. Faktisk er det vel kun VDS, Nani, Evra og Ronaldo, der er til EM for os og som starter inde normalt?
Er Nani fast mand ?
Går ud fra at Simao eller Quaresma er foran ham i køen, men ved det ikke.
Bruger Portugal ikke Simao som en slags "angriber"?
Ferguson nævnte i et interview at de skulle spille 2 kampe i VM for klubhold så jeg tror da United deltager.. Kan ikke huske i hvilken forbindelse han sagde det..
Jeg synes da vi skal deltage.. Hvis Ferguson vurderer at spillerne kan holde til det.. Men med den enormt brede trup vi har, så burde vi jo næsten kunne stille en stærkt hold uden Ronaldo osv.. Ligesom mod Arse i FA Cuppen..?
Her er billeder fra min tur til CL finalen i Moskva
http://www.arnemadsen.dk/Moskva2008/index.html (http://www.arnemadsen.dk/Moskva2008/index.html)
Glory Man United
23-05-2008, 16:34
http://www.arnemadsen.dk/Moskva2008/index.html (http://www.arnemadsen.dk/Moskva2008/index.html)
Tak Madsen...fedt! Behøver vel ikke spørge, om I havde en god tur? ;)
Fede billeder Madsen.. Det må have været en stor oplevelse
Don Kafai
23-05-2008, 16:48
3:38 minut. Hvem var det så der ikke turde at se da Giggs skulle sparke?
Ronaldo.
Han var igennem hele forløbet nervøs for, at hans brændte spark skulle vise sig at blive det udslagsgivende. Det blev det heldigvis ikke:D
Jeg synes da vi skal deltage.. Hvis Ferguson vurderer at spillerne kan holde til det.. Men med den enormt brede trup vi har, så burde vi jo næsten kunne stille en stærkt hold uden Ronaldo osv.. Ligesom mod Arse i FA Cuppen..?
Lige præcis.. Selvom det er en ligegyldig tunering, så skal vi deltage, og i de tuneringer hvor der ikke er den store prestige på spil, kan vi jo bare stille et hold kun bestående af bænk og reserve spillere..
Fuck hvor jeg elsker den måde Anderson går til bolden på.. Koldt men også modigt.. Målmanden har i mine øjne en del chancer for at snuppe den, enten ved at være kold og forudse at han nok bare banker til den, eller ved at parere med fødderne.. Men det ændrer ikke på at jeg syntes det er den fedeste måde han tar det straffe på.. Giver den bare en i røven, ikke så meget pis der.. Elsker den knægt..
Portugal
23-05-2008, 18:18
Bruger Portugal ikke Simao som en slags angriber?
Jo, Simao benyttes typisk som angriber i landsholdssammenhæng. Han blev for øvrigt kåret til Årets Spiller i Portugal i 2007.
Her findes lidt flere facts om Simao's karriere (http://www.portugalnyt.dk/content/simaosabrosa.aspx)
Thomas Hansen
23-05-2008, 18:36
Dispatch estimate for these items: 9 Jun 2008 1 "Manchester United - the Red Album: a Mancunian Fantasy_"
Manchester United FC; Audio CD; £9.56
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 "Manchester United - The Official George Best Story [2001]"
George Best; DVD; £4.24
1 "Manchester United Own Goals & Gaffes"
Manchester United Fc; DVD; £5.29
1 "Manchester United - The Big Game [Interactive DVD]"
Manchester United Fc; Interactive DVD; £10.61
1 "The Busby Babes"
DVD; £5.29
2 "Manchester United - End Of Season Review 2007/2008"
Manchester United Fc; DVD; £13.81
Så meget kom jer til at købe på amazon. com snøft
http://link.brightcove.com/services/link/bcpid1138275681/bclid1365762219/bctid1566424419
Jeg ved godt at dette er lavet på computer efter kampen, men man må gå ud fra at det er en NØJAGTIG kopi, og prøv så og se den aflevering Rooney laver til Ronaldo op til Tevez og Carrick's dobbeltchance.. Wicked..
http://link.brightcove.com/services/link/bcpid1138275681/bclid1365762219/bctid1566424419
Jeg ved godt at dette er lavet på computer efter kampen, men man må gå ud fra at det er en NØJAGTIG kopi, og prøv så og se den aflevering Rooney laver til Ronaldo op til Tevez og Carrick's dobbeltchance.. Wicked..
Ja, lagde også mærke til den aflevering under kampen.. Den ligger så millimeterpræcist at man tror det er løgn..
Ja, lagde også mærke til den aflevering under kampen.. Den ligger så millimeterpræcist at man tror det er løgn..
Ja, jeg så den også godt i kampen, men her kan man rigtig se, hvor sindsyg den er.. Utroligt at man kan være så forudsene.. Altså ikke med at Ronaldo vil løbe derhen, men derfra, og så til at lægge den så han kan løbe direkte ind i den uden at skulle gøre sig noget ekstra besvær er jo helt vildt..
dannigizmo
23-05-2008, 23:19
http://i28.tinypic.com/29ndk07.jpg
Lige for at trække denne tråd frem igen, så syn's jeg lige, at vi skal have denne her med
http://i28.tinypic.com/29ndk07.jpg
Lige for at trække denne tråd frem igen, så syn's jeg lige, at vi skal have denne her med
Hehe, så den godt tidligere på dagen, den er genial :D
"Drink responsibly and from the bottle (there are no cups this year) :lolol:
dannigizmo
23-05-2008, 23:58
Hehe, så den godt tidligere på dagen, den er genial :D
"Drink responsibly and from the bottle (there are no cups this year) :lolol:
JakobR havde lige et af sine kvikkere øjeblikke, da han så billedet;
[00:21:10] <+JakobR> now with 100 % bitter taste
LOOOOSH! :lolol:
fedt, tak Madsen.
Jeg skal mødes med de andre som var derovre i morgen.. glæder mig til at høre om turen
Hvad mon Graham har fået øje på her:
http://www.arnemadsen.dk/Moskva2008/slides/IMG_1176.JPG
Er Nani fast mand ?
Går ud fra at Simao eller Quaresma er foran ham i køen, men ved det ikke.
Jeg tænkte på fast mand på Uniteds hold. Der er Nani vel ca. fast mand eller ihvertald meget tæt på.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8866
Sådan Vidic.. De skal sku ikke ha så lang snor.. Godt vi har vores egen bulldog:D
United DK
24-05-2008, 11:58
Sådan Vidic.. De skal sku ikke ha så lang snor.. Godt vi har vores egen bulldog:D
Det fede ved episoden var, at Vidic ikke smed sig ned, da Drogba slog ham. Det kunne andre fodboldspillere lære noget af.
Det fede ved episoden var, at Vidic ikke smed sig ned, da Drogba slog ham. Det kunne andre fodboldspillere lære noget af.
Jo, men nu var der jo heller ikke meget slag over det.. Men selv hvis der havde været, havde vidic ikke lagt sig.. måske slået igen, men ikke lagt sig..
Torsdag den 15. maj fik jeg muligheden for at tage med supporterklubben til CL finalen i Moskva. Det tog to sekunder før jeg tog imod tilbudet om at tage med. De praktiske ting var hurtigt på plads.
Jeg havde en aftale med Michael Jensen, der rejse sammen med Søren, om at mødtes i Oslo hvor vi skulle overnatte privat ved en som Michael kendte. På grund af strejke i Norge var jeg spændt på om alt skulle gå i vasken og da det stod at flyet fra Billund til var forsinket med 1 time og tyve minutter. Alt gik dog godt efter at jeg mødte de andre på en pub (The Scotsman) på Karl Johans gate.
Vi skulle tidligt op næste morgen for at være i lufthaven klokken 5.45. Nicolaj som vi overnattede hos var så flink at køre os til lufthaven så alt gik let her. Supporter klubben og folk for rejsebureauet var her klar til at hjælpe, med alt under hele turen. I lufthaven mødte vi Sigurd, Lis og Graham, der var de andre dansker der skulle med samme fly.
Der var 216 fans med på turen, hvor vi rejse med VIM Airlines. Det varede ikke længe før vi mente at VIM stod for ”Vind I Moskva”. Turen til Moskva gik uden problemer. Vi brugte tiden på at udfylde de sidste papirer for at komme ind i Rusland. I Domodedovo lufthavn stod der tre guider der kunne russisk og fem busser til at transporterer os rundt, først til den røde plads og senere til station.
Inden vi kom ind på den røde plads måtte vi i gemmen en ny sikkerheds kontrol. At stå i kø var noget der gik megen tid på. På den røde plads var det muligt at se pokalen, med køen var meget lang, så vi blev enige om at se den, når vi næste gang kommer til Old Trafford.
Det var oprindeligt mening vi skulle møde nogle andre dansker, som rejste til Riga og derfra til Moskva. De fik dog problemer da deres fly var i stykker og ikke kunne flyve. De kom dog med på en anden afgang og nåede lige at komme til stadion inden kampen.
Tæt ved den røde plads vi ude at spise men kunne ikke få nogen alkohol. Det blev gjort alt for at der ingen fulde mennesker kom til kampen for at der ikke skulle opstår ballade. Jeg er sikker på at dem der så kampen i TV, havde det meget sjovere end os der var til stede i Moskva.
Med bus blev vi tidligt transporteret til stadion. Her var der flere sikkerheds tjek inde vi kom ind på området tæt ved stadion. Der var lavet en fan zone med mulighed for at få lidt at spise og alkohol frie drikke. Der var også russisk underholdning, men det passede slet ind i optakten til en foldboldkamp. Man kunne her godt have tilladt lys øl i et stort telt hvor den kunne synges United sange. Vejret var med os det begyndte dog at blive lidt koldt, husk på at kampen begyndte 22.45 lokal tid.
Stemningen før og især i 1. halvleg var fantastik. Selve kampen var nervepirrende og vi måtte står imod uden at være beroliget af at være påvirket af alkohol. Det var simpel hen fantastik de jubel sener, der kom efter at van der Sar reddede det sidste straffespark. Efter kampen blev vi holdt tilbage til klokken 2.40, da var alle Chelsea fans ude fra stadion og på vej til en anden lufthavn end den vi skulle til.
Da vi ventede på de sidste i bussen kom Pete Boyle lige forbi, han kom lige med en hilsen til de norske fans. Turen til lufthaven gik glat, men vente tiden her var lang da der var mange mennesker og en del tjek. At møde de russiske myndigheder var noget af en prøvelse og det at stå i kø var noget der flygte med. At man kom for tæt på stregen var noget der blev påtalt på russisk men alle forstod, var der blev ment.
At der stod en og stemplede ens flybillet inden man kom til pas kontrollen, var noget at det som var unødvendigt, men hørte med. Man var altid lidt spændt på om alle ens papir var i orden.
Efter paskontrollen fik jeg lige et par øl for at fejre sejren. Jeg tror at jeg kun var vågen i fem minutter i flyveturen hjem, men havde også været oppe i mange timer.
I Oslo på The Scotsman stod vores stambord ledigt, så vi fejrede lige sejren men et par guinness. Vi fik også en gratis omgang for glasset ikke var fyldt helt op første gang vi smagte på sagerne. Jeg er glad for jeg kom med supporter klubben på denne tur. Hvis jeg har have været af sted på egen hånd, tror stadig jeg var blevet væk i Moskva. Økonomisk betyder det nok jeg ikke komme til ret mange United kampe næste sæson men oplevelse at se Manchester United vinde CL var så stor, at det kan jeg leve med.
United-Allan33
24-05-2008, 13:28
Jeg fik sms fra en LIverpool ven i fredags, hvor han beskylder Vidic for at være et racistisk svin, og det var ham der burde straffes... Hvor lavt kan man synke... Liverpools bitterhed kender ingen grænser...
Jeg fik sms fra en LIverpool ven i fredags, hvor han beskylder Vidic for at være et racistisk svin, og det var ham der burde straffes... Hvor lavt kan man synke... Liverpools bitterhed kender ingen grænser...
Hvornår er det lige han har gjort noget der bare minder om rascisme??? Og nu skal man jo ikke glemme hvem det er der slår ud efter hvem.. At sige at Vidic er et racistisk svin, svarer til at sige at Drogba ville slå vidic ihjel, da han slog ud efter ham..
De scousere er fanme så dobbeltmoralske så det er lige til at brække sig over..
Danielsen
24-05-2008, 16:02
Nah det er ikke kun dig, han er ikke for god til de hjørnespark
Ok, den her kamp vinder vi ikke, chelsea presser os virkelig i bund nu.
Hvad gör/gjorde vi ikke!!!??
Godt, at spillerene troede mere på det end dig!
http://www.youtube.com/watch?v=v_3x0vxUkAU&watch_response
Danielsen
27-05-2008, 14:12
http://www.youtube.com/watch?v=v_3x0vxUkAU&watch_response
Jeg mangler ord til og beskrive hvor fed den video er :lolol: :lolol:
Det er noget af det sjoveste jeg har set....siden den video Baunie postede igår, hvor de 2/3 Chelsea spillere löb inden Terry scorede :lolol:
Fantastisk video haha. Captain fantastic? :D
schousboe9
29-05-2008, 21:43
http://www.youtube.com/watch?v=w7k5FhA2RyY
Et par hurtige vittigheder efter den dér kamp vi spillede i sidste uge... :D
Cristiano Ronaldo7
30-05-2008, 21:59
http://www.youtube.com/watch?v=hYpzoEc9e-E
Den her video skal ses.
Klasse video, blev helt varm om hjertet da jeg så den. Den kan klart anbefales. Se den med lyd :InLove:InLove
Christensen
31-05-2008, 08:47
Uanset hvor mange gange jeg ser straffesparkskonkurrencen, får jeg kuldegys når van der Sar redder Anelkas skud :D
McPherson
31-05-2008, 09:12
http://www.youtube.com/watch?v=hYpzoEc9e-E
Den her video skal ses.
Klasse video, blev helt varm om hjertet da jeg så den. Den kan klart anbefales. Se den med lyd :InLove:InLove
Uha en lækker video! Fik næsten tårer i øjnene da jeg så den :) .. Kan stadig ikke helt fatte vi vandt CL!
BenFoster#1
31-05-2008, 10:15
[QUOTE Det er noget af det sjoveste jeg har set....siden den video Baunie postede igår, hvor de 2/3 Chelsea spillere löb inden Terry scorede :lolol:[/QUOTE]
Jeg har kigget lidt på forummet efter den video du omtaler, men kan ikke finde den
Nogen der kan smide et link ind med den? Det lyder som om den er for god til at misse :)
Jeg har kigget lidt på forummet efter den video du omtaler, men kan ikke finde den
Nogen der kan smide et link ind med den? Det lyder som om den er for god til at misse :)
Den video kunne jeg også godt tænke mig at se! Hold op hvor må det se sjovt ud :D
jeg undskylder hvis denne video allerede er lagt på forum, men den er satme nice.. det er straffesparkskonkurrencen filmet med et håndholdt kamera oppefra United tribunen. Man kan måske forestille sig lidt hvilken AWESOME stemning der var dengang :)
http://www.youtube.com/watch?v=LrAWNhiziTc
Glory Man United
31-05-2008, 20:32
jeg undskylder hvis denne video allerede er lagt på forum, men den er satme nice.. det er straffesparkskonkurrencen filmet med et håndholdt kamera oppefra United tribunen. Man kan måske forestille sig lidt hvilken AWESOME stemning der var dengang :)
http://www.youtube.com/watch?v=LrAWNhiziTc
Fra 7:06 til 7.28 synes jeg altså, det er dårlig kameraføring :lolol:
http://www.youtube.com/watch?v=xnN_Iet320k&feature=related Anelka brænder straffespark, fra en lidt anden vinkel :)
http://www.youtube.com/watch?v=xnN_Iet320k&feature=related Anelka brænder straffespark, fra en lidt anden vinkel :)
Jeg kan simpelthen ikke få nok af disse videoer :D
Jeg kan simpelthen ikke få nok af disse videoer :D
Heller ikke mig, da Anelka brændte, var det ikke fordi jeg jublede helt vildt meget, tror egentligt, ikke jeg fattede hvad der var sket.
http://www.youtube.com/watch?v=bQPY0S6yWYM Den her får mig virkelig til at smile :D
Thomas Hansen
07-06-2008, 11:32
cl finale nu på tv 2 sport
United DK
26-06-2008, 08:10
I de her tider, hvor alt omkring Manchester United er Ronaldo, Ronaldo og atter Ronaldo, så synes jeg lige vi skal have lov, at genopleve noget af det, der virkelig betyder noget.
u5JbR-C00Es&
Glory Man United
26-06-2008, 11:40
Ja...glæder mig til at få en straffesparksskytte, der scorer i de vigtige kampe ;)
Ja...glæder mig til at få en straffesparksskytte, der scorer i de vigtige kampe ;)
Synes jeg nu også Ronaldo er okay til. Ja, han brændte mod Barcelona, Chelsea og West Ham, men tilgengæld scorede han også mod Everton i slutminutterne og mod Arsenal, hvor det ene blev taget om.
Synes jeg nu også Ronaldo er okay til. Ja, han brændte mod Barcelona, Chelsea og West Ham, men tilgengæld scorede han også mod Everton i slutminutterne og mod Arsenal, hvor det ene blev taget om.
Og mod Wigan som blev målet der sikrede os mesterskabet..
Og mod Wigan som blev målet der sikrede os mesterskabet..
Når ja, den havde jeg helt glemt. :)
Glory Man United
27-06-2008, 07:25
Mener at han sparkede 7 alt i alt og scorede på 4 (correct me if I am wrong ;)).....skidt statistik :mad:
Mener at han sparkede 7 alt i alt og scorede på 4 (correct me if I am wrong ;)).....skidt statistik :mad:
Han scorede da ihvertfald på straffe imod arsenal,tottenham(fa cup),dynamo kiev,derby,wigan,everton
og han brændte imod chelsea,west ham,barcelona.
Så efter hvad jeg kan huske så har han så brændt 1/3 af sine straffespark i forrige sæson. Ikke så god en statestik.
Husk at tælle med at han scorede 2 gange mod Arsenal på OT ;)
schousboe9
22-07-2008, 09:53
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3851110,00.html
:Bouncing::lolol:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3851110,00.html
:Bouncing::lolol:
det er da synd haha - :lolol:
men nogen skulle det jo gå udover.. og det var de rigtige:)
neb tyder da på, Chelski er klar til den kommende sæson.. så må vi se, hva de ka'..?!
Er der nogen som ved hvor man kan finde det billede af United fans banner , hvor der stod : Belive.. ?
Evt plakat, billed..
I don't care... det skal ejes.. ! :D
Råb lige højt hvis i ved det.. og endnu en gang, jeg har stadig ikk fattet at vi vandt den finale..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.