PDA

Se fuld version : Midfield magician aka. Anderson

Damien
17-05-2008, 23:50
http://www.youtube.com/watch?v=IAIHJP593jI&feature=related
Fantastisk

http://www.youtube.com/watch?v=271rqzeHbgM&feature=related
AAAAAND heee shiiits ooon Faaaabregassss.. hahahah

Thomas
17-05-2008, 23:57
Vores lille stjernefrø.. Glæder mig til at følge hans udvikling i næste sæson!

Flax_Generous
18-05-2008, 00:14
Han er fantastisk. Ligesom Ronaldo (og Rio, Scholes og et par andre) er han en spiller som jeg virkelig nyder at se på en fodboldbane. Det er ærgerligt, at der ikke er plads til, at han starter inde hver gang. Selvom han har utrolig meget at lære endnu er han jo allerede nu forrygende at følge.

Bugge
18-05-2008, 08:46
Han kan sgu blive rigtig god.. Det bliver helt sikkert spændende at se ham næste sæson hvor han forhåbentlig får en lidt mere central rolle på holdet end han har haft i år..
Han er ung, men har alligevel vist i år at han kan en masse fantastiske ting med bolden, så han er en rigtig spændende spiller..

Dines
18-05-2008, 09:05
Hans defensive arbejde for holdet, har været forbløffende i denne sæson, og samtidig har han budt os med nogle lækerier i offensiven. Det han virkelig mangler, er at blive mere farlig. Jeg savner lidt, at han laver nogle løb ind i feltet eller tager et hug ude fra. Men i en alder af 20 år, så er der ingen grænser for hvor stor han kan blive. Når man ser videoerne der, får man helt lyst til at se ham i finalen på onsdag. :D

RAppel
18-05-2008, 09:07
Bare synd han ligner Baby Face. Synes han skal kronrage sig :D

Dines
18-05-2008, 09:12
Bare synd han ligner Baby Face. Synes han skal kronrage sig :D

Jeg synes hans lange fletninger passer meget godt til ham, men det er måske også fordi, at man ikke kan forestille sig Anderson med en helt anden frisure. :D

Kofoed
18-05-2008, 09:39
Det hår passer perfekt, og det ville se helt forkert ud hvis han var kronraget..

RAppel
18-05-2008, 10:10
Det hår passer perfekt, og det ville se helt forkert ud hvis han var kronraget..

Au contraire mon petite fille :p

Det er jo ikke til at vide, men har ikke tænkt mig at tage en diskussion baseret på hvad folk tror ;)

United DK
18-05-2008, 10:27
Enig med Rappel.

Han skal kronrages, det indgyder mere respekt, end de der fletninger.

RAppel
18-05-2008, 10:30
Enig med Rappel.

Han skal kronrages, det indgyder mere respekt, end de der fletninger.

Præcis ;)

Han ligner jo en tøs, men så er det godt man spiller fodbold med fødderne og ikke med hovedet... :confused: eller... I ved hvad jeg mener :D

Benzet
18-05-2008, 10:46
Det er sambastil ;-)

Bugge
18-05-2008, 10:51
Selvfølgelig skal han da ikke kronrages.. Det der rocker-look er der rigeligt af.. ;)

KEANOOOO
18-05-2008, 10:58
Vidste ikke vi havde en hår-tråd ;)

Fuldstændig ligeglad med hans hår ! forhåbentligt fortsætter han udviklingen, da vil han blive en af de store :InLove

Hartvigsen
18-05-2008, 11:19
Alle ved jo at hvis han fortsætter i United, bliver han den nye stjerne. Jeg tror at han bliver bedre end Ronaldo. Jeg er faktisk slet ikke i tvivl.

RAppel
18-05-2008, 11:28
Vidste ikke vi havde en hår-tråd ;)

Fuldstændig ligeglad med hans hår ! forhåbentligt fortsætter han udviklingen, da vil han blive en af de store :InLove

Nu er det heller ikke sådan at jeg går op i hans frisure ... eller... :o

Kofoed
18-05-2008, 12:14
Au contraire mon petite fille :p

men har ikke tænkt mig at tage en diskussion baseret på hvad folk tror ;)

Ej PLEEEEEASE.. Jeg VIL diskutere... Nej pjat, var heller ikke meningen det skulle diskuteres.. Men hva faen betyder det franske der..

RAppel
18-05-2008, 12:28
[/B]

Ej PLEEEEEASE.. Jeg VIL diskutere... Nej pjat, var heller ikke meningen det skulle diskuteres.. Men hva faen betyder det franske der..

He he, det betyder betyder. "Tværtimod mon lille pige" :D

Hald
18-05-2008, 13:55
Han bliver satme god den knægt, jeg tror om 2 år, så har vi en af verdens Bedste fodboldspillere i Anderson, det er et under han ikke fik scoret denne sæson!

Fletcherfan
18-05-2008, 14:35
Jeg har sagt i to måneder, at Anderson får sit første mål for United på onsdag... Det er jeg helt sikker på... Han scorer til 1-0 eller 2-1 i 93. minut:)

unitedforreal
18-05-2008, 15:14
Det kunne være så fedt, hvis SAF har sparet Anderson de sidste pr kampe. Bare for at han skulle være klar mod Chelsea, For lad os være enig,

Carrick kan ikke dække lampard/gerrad/fabregas/essein. på samme måde som anderson kan. Jeg har stadig ikke set en kamp, hvor der er en der kunne skubbe anderson væk rent fysisk. Det er helt vildt hvor stærk han er + den hurtighed han har.

Men håber det bliver en fed kamp. Jeg er bare glad vi vandt PL. CL er en bonus.

RuudVanNissetøj
18-05-2008, 15:52
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det bliver carrick og shcoles der starter på midtbanen og evt. hargo - dertil kender man Fergusson for godt.

Men kan næsten kun se Anderson blive endnu bedre næste sæson - han har klart været den største og mest positive oplevelse. Det han skal fordbedre i løbet af næste sæson er klart pasningsspillet og farligheden foran mål. Målene skal nok komme og så mangler han bare den sidste erfaring og kølighed i pasningsspillet. Han bliver helt klart en stjerne og tror han kan udvikle sig til ren verdensklasse i løbet af de næste 2-3 år !!

Kofoed
18-05-2008, 16:54
Men håber det bliver en fed kamp. Jeg er bare glad vi vandt PL. CL er en bonus.

Sådan har jeg det også.. Jeg blir da enormt skuffet, hvis vi taber, men alligevel, kan jeg sætte mig rimelig roligt(ja ja, tro på det) ned og se kampen, og nu hvor vi har vundet PL kan det ikke blive den store fiasko..

Glory Man United
18-05-2008, 19:54
Jeg har sagt i to måneder, at Anderson får sit første mål for United på onsdag... Det er jeg helt sikker på... Han scorer til 1-0 eller 2-1 i 93. minut:)

Tror ikke han er i truppen på onsdag ;)

Gelle
18-05-2008, 19:58
Elsker bare den mand. Da han kom havde jeg regnet med en tybe som ronaldinho, som ikke laver noget i defensiven, men er helt vild i offensiven også er det jo nærmest mest defensive arbejde han laver. Det bedste ved ham synes jeg klar når han tager de ryk op i banen, og ingen kan følge med fordi det går så stærkt, men målet kommer nok ikke onsdag for tror ikke han er med fra start og ingengang sikker på om han er på bænken. Men næste år kommer det

Glory Man United
18-05-2008, 20:01
Elsker bare den mand. Da han kom havde jeg regnet med en tybe som ronaldinho, som ikke laver noget i defensiven, men er helt vild i offensiven også er det jo nærmest mest defensive arbejde han laver. Det bedste ved ham synes jeg klar når han tager de ryk op i banen, og ingen kan følge med fordi det går så stærkt, men målet kommer nok ikke onsdag for tror ikke han er med fra start og ingengang sikker på om han er på bænken. Men næste år kommer det

Tror du? :p