Se fuld version : Det mangler?
Her er en tråd om hvad der mangler på OT.dk samt forumet.
Hvor er Ben Foster tråden ??
elmegaard
09-05-2007, 23:31
hvor er fc united-kategorien blevet af?
jo, men tænkte at det først sku på hvis/når det blev nødvendigt... det samme gælder faktisk fc united forummet, som jeg ikke har fået slettet endnu.
Casper har slettet det da det ikke lod til at være nødvendigt på nuværende tidspunkt.
Her er en tråd om hvad der mangler på OT.dk samt forumet.
Hvor er Ben Foster tråden ??
Ja, der mangler tråde om et par af spillerne, blandt andet nogle af dem som har været på udlån i denne sæson.
Der vil blive lavet nye tråde om disse, samt evt nye spillere i løbet af sommerpausen..
Hej
Da alle indlæg gik tabt, vil jeg høre om der skulle være noget af det jeg har skrevet, det skal lægges ud igen. Det meste af det har jeg stadig liggende på min computer.
Skulle der være nogle forslag, til noget jeg skal skrive om, vil jeg hvis det er muligt skrive om det.
Bo er kommet med et forslag, som kommer på et tidspunkt.
Meget kan stadigvæk findes, hvis man ser på forsiden under fatct.
Jeg ved ikke, om flg. falder udenfor din kategorier. Men jeg har jævnligt tænkt på, om det er muligt at komme med historiske oplysninger om ungdomsholdet fra 92/93? En række af spillerne ved jeg faktisk ikke hvor befinder sig nu. Her tænker jeg fx på Darren Whitharsh, Steven Riley, Joe Roberts, Mark Rawlinson og Richard Irwin. Jeg blev ansporet i mine tanker omkr. holdet, da jeg læste en artikel om dem i United Supporteren.
Jeg ved ikke, om flg. falder udenfor din kategorier. Men jeg har jævnligt tænkt på, om det er muligt at komme med historiske oplysninger om ungdomsholdet fra 92/93? En række af spillerne ved jeg faktisk ikke hvor befinder sig nu. Her tænker jeg fx på Darren Whitharsh, Steven Riley, Joe Roberts, Mark Rawlinson og Richard Irwin. Jeg blev ansporet i mine tanker omkr. holdet, da jeg læste en artikel om dem i United Supporteren.
Jeg kan ikke hjælpe dig med hvor spillerne er nu. I 2002 var der sammen United Supporteren et tillæg med Class of 92 og har kun meget lidt viden om hvordan det er gået de unge spillere derefter.
De fleste er sikket gået til hold uden for uden for liga systemet og er umulig at finde oplysninger om.
Af dem du nævner kan jeg oplyse at
Richard Irwin: Nottingham Forest +1 ligakamp, Macclesfield Town 6+3 ligakampe, Runcorn
Mark Rawlinson: AFC Bournemouth 48+31 ligakampe 2 mål, Exeter City 18+7 ligakampe 2 mål, Weymouth
Darren Whitharsh, Seven Riley og Joe Roberts har ikke spillet ligakampe, men måske spillet uden for liga systemet.
Jeg syntes ikke helt det var værd at oprette en ny tråd om, så lægger det her.
http://oldtrafford.dk/spillere6.php?spiller=show&id=106
Faldt lige over dette. Det er ikke Larsson på billedet.
Lidt flueknepperi en kedelig lørdag, hvor alle er til festival, undtagen mig pivpiv hehe.
SantasLittleHelper
27-05-2007, 14:02
Jeg syntes ikke helt det var værd at oprette en ny tråd om, så lægger det her.
http://oldtrafford.dk/spillere6.php?spiller=show&id=106
Faldt lige over dette. Det er ikke Larsson på billedet.
Lidt flueknepperi en kedelig lørdag, hvor alle er til festival, undtagen mig pivpiv hehe.
Hvem fanden er det egentlig?
Hvem fanden er det egentlig?
Liam Miller
Man burde altså kunne stemme Ingen til den nye afstemning på OT.dk
Hvilken kæde burde United forstærke?
Man burde altså kunne stemme Ingen til den nye afstemning på OT.dk
Hvilken kæde burde United forstærke?
Ja, min fejl. beklager. jeg starter den lige igen.
Don Kafai
09-06-2007, 00:02
mht afstemningerne så tænkte jeg på om der ikke kunne blive fulgt lidt op på dem? Det er noget jeg har ville bringe op længe for det er ikke særligt tidskrævende, og kunne være meget sjovt at der kom en lille konklusion i form af en nyhed eller lign, så man kunne se hvad United fansene egentlig mener om sagen.
Kan det komme på tale?
Eller måske skulle i bare lave en afdeling i forumet hvor i kunne placere diskussioner om afstemningerne. Og så lige i det første indlæg nævne hvordan det er gået til..
jeg kunne godt tænke mig at der når man går ind under avanceret under lynsvar så var der en knap ligesom med youtube hvor der så kom det der [img][img/] frem så man ikke skal skrive det hver gang man skal sætte et billede ind da jeg aldrig kan huske hva det er man skal skrive.. er det noget man kan lave??
jeg kunne godt tænke mig at der når man går ind under avanceret under lynsvar så var der en knap ligesom med youtube hvor der så kom det der [img][img/] frem så man ikke skal skrive det hver gang man skal sætte et billede ind da jeg aldrig kan huske hva det er man skal skrive.. er det noget man kan lave??
Det er der skam! Der er sådan en lille gul/grå firkant, der skal forstille et bjerg og en sol.. Tryk på den, så kommer der en boks frem, og i den skal du så skrive dit link til billedet, og så automatisk kommer der på.
Et stort ønske måske, men det kunne være fantastisk med noget historieskrivning ala det Helge i sin tid skrev: http://www.oldtrafford.dk/helge.php
Jeg ved godt Madsen ofte skriver historie i historie-forummet, men noget skrivning om de forskellige tidsperioder, kunne være fantastisk.
Hej
@JakobR
Jeg vil anbefale da du læser hvad der er skrevet på united.no om Manchester Uniteds historie. Det er det sammen som har været i United supporteren de sidste par år.
http://www.united.no/index.php/news/klubbhistorie/if_you_know_your_history (http://www.united.no/index.php/news/klubbhistorie/if_you_know_your_history)
På opfordring af Bo er selv i gang med at skrive lidt om Manchester Uniteds stadion Old Trafford og regner med det kommer her efter sommerferien.
Det er der skam! Der er sådan en lille gul/grå firkant, der skal forstille et bjerg og en sol.. Tryk på den, så kommer der en boks frem, og i den skal du så skrive dit link til billedet, og så automatisk kommer der på.
hovsa.. der var jeg vist lige lidt for hurtig.. men så har jeg da også lært noget idag:D
Hej
@JakobR
Jeg vil anbefale da du læser hvad der er skrevet på united.no om Manchester Uniteds historie. Det er det sammen som har været i United supporteren de sidste par år.
http://www.united.no/index.php/news/klubbhistorie/if_you_know_your_history (http://www.united.no/index.php/news/klubbhistorie/if_you_know_your_history)
På opfordring af Bo er selv i gang med at skrive lidt om Manchester Uniteds stadion Old Trafford og regner med det kommer her efter sommerferien.
Tak for linket :D Og god skrivelyst. Ser frem til at læse det :)
Flax_Generous
22-06-2007, 05:42
Skal vi virkelig se på følgende på forsiden hele sommerpausen?
De 3 seneste kampe:
Klik for mere info.
0-1 Chelsea
0-1 West Ham United
0-0 Chelsea
Jeg ville være tilfreds nok med følgende: Seneste sæson: CHAMPIONS! Det er ikke så deprimerende. :)
Andersen
22-06-2007, 09:13
Flax G
Good point!
KristianB
22-06-2007, 23:58
ved ikke om det er den rigtig tråd, og undskyld hvis ikke :)
men problemet er at når jeg skal ind i debatterne via forsiden, så trykker jeg jo på pilen for at komme ind på sidste side, men kommer ind i midten :s
ved ikke om det er den rigtig tråd, og undskyld hvis ikke :)
men problemet er at når jeg skal ind i debatterne via forsiden, så trykker jeg jo på pilen for at komme ind på sidste side, men kommer ind i midten :s
Også her. Jeg kommer i hvert fald altid ind på det sidste indlæg jeg ikke har set, så jeg synes den funktion er genial, for så ved jeg lige, hvor jeg er kommet til, og så kan jeg læse derfra og så til trådens slutning :)
KristianB
23-06-2007, 13:19
Også her. Jeg kommer i hvert fald altid ind på det sidste indlæg jeg ikke har set, så jeg synes den funktion er genial, for så ved jeg lige, hvor jeg er kommet til, og så kan jeg læse derfra og så til trådens slutning :)
har godt tænkt på om man kom ind der hvor man var nået til.
men synes ofte at jeg har set de indlæg mange gange før :)
Jeg synes ikke, at siden er noget grafisk vidunder! Den kunne man godt pifte op hist og her!
Så må du da gerne komme med råd til hvor og hvordan måske..
Jamen, den ser lidt kedelig og gammeldags ud! Hvis ikonerne blev lavet om, så de så mere moderne ud ville det være et skridt på vejen!
Når jeg siger ikonerne så mener jeg dem, der er, når man skriver et indlæg! Men jeg mener også, at de der breve, som viser hvor varmt emnet er kunne få en hand med på vejen!
Alle de små ikoner overalt på siden kunne godt piftes op, og så kunne layoutet blive mere moderne, i stedet for at det er firkantet overalt!
Og nogle skarpere farver ville også gøre underværker!
Var det svar nok???
Don Kafai
31-07-2007, 19:00
Jamen, den ser lidt kedelig og gammeldags ud! Hvis ikonerne blev lavet om, så de så mere moderne ud ville det være et skridt på vejen!
Når jeg siger ikonerne så mener jeg dem, der er, når man skriver et indlæg! Men jeg mener også, at de der breve, som viser hvor varmt emnet er kunne få en hand med på vejen!
Alle de små ikoner overalt på siden kunne godt piftes op, og så kunne layoutet blive mere moderne, i stedet for at det er firkantet overalt!
Og nogle skarpere farver ville også gøre underværker!
Var det svar nok???
Ja det var... men ved nu ikke helt om du har ret.
Husk at det vigtigste med denne side er Manchester United. Alt andet kommer i anden række. Jeg har nemt ved at finde nyheder, debatere, læse citater, skrive indlæg, finde sange osv osv og det er derfor jeg bruger denne side. JEg er personligt ikke så meget for "moderniteten" da det ofte går ud over både dit overblik på siden samt brugervenligheden generelt. Men det er jo min mening.,...
Jamen siden skal jo ikke laves om i den forstand! Tingene skal være, hvor de altid har været! Det er bare farverne og ikonerne, for du må indrømme, at siden ser lidt kedelig ud....
Don Kafai
31-07-2007, 19:10
Jamen siden skal jo ikke laves om i den forstand! Tingene skal være, hvor de altid har været! Det er bare farverne og ikonerne, for du må indrømme, at siden ser lidt kedelig ud....
forstår ikke hvad du mener med kedelig.... mangler der flash objekter fx? eller skal der laves om på typografien, opsætningen eller menubaren? hvilke ikoner tænker du på?
"kedelig" er vel det man kalder en ikke særlig konstruktiv kritik....
Typografien, opsætningen og menubaren, skal der ikke pilles ved! Men fx kunne den røde farve godt være lidt mere rød! Og jeg mener alle de små ikoner, der er overalt! De kunne da godt blive lidt federe! Der er trods alt 2007!
United DK
31-07-2007, 19:20
Et tastatur har heller ikke forandret sig meget, siden computeren kom frem, og det på trods af, at vi er i 2007! Hvad med de flyende biler, hvor bliver de af?!
Jeg er fint tilfreds med hjemmesidens udseende. Det er nemt og overskueligt. Det er værd at huske på, at det er frivillige, der står bag det hele.
KristianB
07-08-2007, 23:29
jeg synes godt at der kunne laves noget ved den spiller side.
altså der hvor spillerne står.
ronaldo og rooney står fx. under målmænd.
og der er mange der har nummeret 99.
ved godt det var ungdomsspillerne, men det er de efterhånden ikke mere. og hvis der skal laves ny profiler af de unge synes jeg godt de kunne laves på deres egen side.
fx. under statistik kunne der være en der hed akademiet eller ungdommen.:)
SantasLittleHelper
07-08-2007, 23:40
Yes, hvorfor er O'Shea ikke blandt målmænd? Faktisk burde han være over det hele, da han jo også var den med flest mål pr. afslutning. Han kan sgu nogle tricks ham John...
Yes, hvorfor er O'Shea ikke blandt målmænd? Faktisk burde han være over det hele, da han jo også var den med flest mål pr. afslutning. Han kan sgu nogle tricks ham John...
Så god er han heller ikke, men du har vel ret :D
Jeg syntes designet på forum er godt som det er.. dejligt nemt at finde rundt i.. men en ting jeg mangler.. alder på folk!!! er det mon muligt.. det kunne man se i det gamle forum og det syntes jeg faktisk er meget rart at vide..
Jeg syntes designet på forum er godt som det er.. dejligt nemt at finde rundt i.. men en ting jeg mangler.. alder på folk!!! er det mon muligt.. det kunne man se i det gamle forum og det syntes jeg faktisk er meget rart at vide..
Det er der jo også, hvis du trykker ind på en offentlig profil :skaaal:
Nu det alligevel bliver nævnt, vil jeg lige erklære mig enig. Meget fedt lige at ku' se alderen på de andre.
- Det er da meget rart ikke at skulle trykke på brugeren for at kunne se alderen! :)
Det er der jo også, hvis du trykker ind på en offentlig profil :skaaal:
Ja det er rigtigt nok, men på det gamle forum kunne man se det når folk havde skrevet et indlæg.. men det er heller ikke noget der betyder det store.. siden er rigtig god som den er.. det var bare en lille ubetydelig detalje som kunne lette mit liv de der 5 sekunder det tager HVER gang jeg skal tjekke alderen;) :D hehe
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.