Se fuld version : CL Billetter sælges face value...pris 2400,-
2 stk billetter til langsiden, A-tribunen. kategori 2 - sælges til købsprisen. De er købt igennem UEFA. Jeg skal ikke tjene penge på dem. Pris 2400,-
Giv mig et kald.
Det er dejligt at se andre fans sælge dem til face value.
Jeg ville aldrig selv sælge billetter til overpris til andre fans, heller ikke hvis det var liverpool fans.
Det er dejligt at se andre fans sælge dem til face value.
Jeg ville aldrig selv sælge billetter til overpris til andre fans, heller ikke hvis det var liverpool fans.
Touts er ikke min smag, uanset hvem der så spiller bør man ikke sælge til overpris. Vi skal jo selv somme tider, desværre købe til overpris!
Det lyder næsten for godt til at være sandt.
Hvordan er det med visum? Hvis jeg nu fx køber dem i dag, vil jeg så bare kunne bestille en flyrejse til Moskva og bum bum, så er det det?
Tjek www.momondo.com - fly fra Kastrup til Moscow (All airports). Kan det virkelig også passe at der er direkte fly med udrejse d. 21. og hjemrejse d. 22.?
På forhånd tak for hurtigt svar. :)
Jurgensen
14-05-2008, 12:54
Det lyder næsten for godt til at være sandt.
Hvordan er det med visum? Hvis jeg nu fx køber dem i dag, vil jeg så bare kunne bestille en flyrejse til Moskva og bum bum, så er det det?
Tjek www.momondo.com - fly fra Kastrup til Moscow (All airports). Kan det virkelig også passe at der er direkte fly med udrejse d. 21. og hjemrejse d. 22.?
På forhånd tak for hurtigt svar. :)
Jeg kan finde billetter til 2000 kr ca. Tur/retur. Det er sku egentlig billigt nok, og hvis man så sover/opholder sig i lufthavnen efter kampen, spare man hotellet.
Man ville så faktsik kunne komme afsted for 6000 kr. to mand.
Hmm, det lyder ikke tosset.
Jeg har selv siddet hele formiddagen og overvejet!!!
Jurgensen
14-05-2008, 13:04
Jeg har selv siddet hele formiddagen og overvejet!!!
Det gør jeg sku også pt. Hold kæft det kunne være stort. Men synes det lyder lidt utroligt man kan gøre det for 3000, plus diverse.
Jeg vil til Moskva.
Jeg tænker præcis det samme som jer drenge.. Det virker jo simpelthen bare så hammer billigt.. Og som du siger Jurgensen, så tager man bare ud i lufthavnen bagefter.. fuck hotel :)
Edit: Ved ikke om jeg kan afsætte billet nr. 2, men ellers var der måske en herinde der ville være klar på at tage afsted sammen?
Jurgensen
14-05-2008, 13:22
Jeg tænker præcis det samme som jer drenge.. Det virker jo simpelthen bare så hammer billigt.. Og som du siger Jurgensen, så tager man bare ud i lufthavnen bagefter.. fuck hotel :)
Edit: Ved ikke om jeg kan afsætte billet nr. 2, men ellers var der måske en herinde der ville være klar på at tage afsted sammen?
Har du købt dem??? Jeg må lige tygge lidt på det her, for kan jeg komme afted for 3000, er det sku næsten umuligt at sige nej til.
Hehe nej, jeg har ikke købt dem.. Men hvis nu dig eller casper var friske, så er jeg i hvert fald.. Det kræver lige jeg kan få fri fra arbejde, men når nu jeg forklarer min søde (:D) chef situationen, så tror jeg godt jeg kan få fri :)
Jurgensen
14-05-2008, 13:34
Hehe nej, jeg har ikke købt dem.. Men hvis nu dig eller casper var friske, så er jeg i hvert fald.. Det kræver lige jeg kan få fri fra arbejde, men når nu jeg forklarer min søde (:D) chef situationen, så tror jeg godt jeg kan få fri :)
Tja, er meget fristet. Tror os godt jeg kan få fri, ellers kan jeg hurtig være syg i to dage.
Men hvad med visum og alt sådan noget? Er det ikke også noget med at billetter købt gennem UEFA er navngivet til personen der har købt dem, som derfor kan bruge billetterne som visum, mener jeg at have læst et sted.
Men er ikke sikker. Men det ved ham der har billetterne til salg angiveligt.
Er også lidt i tvivl ang. visum, men har læst det samme som du siger med, at billetten tæller som visum såfremt dit navn står derpå.. Forhåbentligt kommer sælgeren snart herind og skriver igen - han må næsten som du siger have lidt viden omkring dette..
Og ja, et par sygedage skader vel heller ikke.. På den anden side kan jeg nok ikk komme på arbejde på næste fredag og lade som ingenting, hvis jeg lige har set united løfte pokalen med de store ører ;)
Jurgensen
14-05-2008, 13:47
Er også lidt i tvivl ang. visum, men har læst det samme som du siger med, at billetten tæller som visum såfremt dit navn står derpå.. Forhåbentligt kommer sælgeren snart herind og skriver igen - han må næsten som du siger have lidt viden omkring dette..
Og ja, et par sygedage skader vel heller ikke.. På den anden side kan jeg nok ikk komme på arbejde på næste fredag og lade som ingenting, hvis jeg lige har set united løfte pokalen med de store ører ;)
Nej det har du ret i. Men det er sku det værd. Jeg har bare lidt forbehold over at købe billetter til en kamp i Moskva, hvor der er visum indblandet, også have købt billetterne fra et ikke officielt sted/person, uden at skulle kune sige noget om sælger. Synes det er lidt risikabelt, omvendt kan man jo nok få bekræftet ægteheden af billetterne på en måde.
Men lad os se om sælger logger på igen med nogle svar, ellers må man ringe og spørge ham.
hvis i sku hente billetten på old trafford i dag...så skulle i have tålmodighed. Ventetid er estimeret til at tage 4 timer i dag.
2 stk billetter til langsiden, A-tribunen. kategori 2 - sælges til købsprisen. De er købt igennem UEFA. Jeg skal ikke tjene penge på dem. Pris 2400,-
Giv mig et kald.
Nikolaj - 2613 3400
Er billetterne solgt ??
Hvis problemet mht visum kan løses er jeg interesseret.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11571247.html?rss
Godt nyt til alle fans :) !
Jeg mener bare, at der SKAL stå ens eget navn på billetten, før de vil lukke én ind i landet, og det kan vel være et problem, hvis man køber dem af en anden person, som billetten oprindeligt var tiltænkt. Men ved ikke om det passer.
De blletter som man fra i dag kunne hente på Old Trafford havde IKKE navn på.
Aftalen gælder efter mine oplysninger kun hvis du rejser fra et britiskland. Rejser du eks. fra DK, gælder visum aftalen ikke......
Nogen der kan bekræfte dette?
Hold kæft hvor det bare åndssvagt, at kampen spilles i Rusland. Det kunne trods alt havde været mere fodboldfest over det i et andet land. Jeg er også bekymret for om russisk politi kan klare opgaver (jeg frygter lidt de gå knippel-amok).
Jeg har også meget svært ved at se hvorfor finalen skal spilles i et skodland som Rusland..
Spil nu kampen på Bernabeu eller noget i den stil..
Jeg har haft ringet til selve UEFA i Scweiz, og der fik jeg at vide at jeg ikke måtte købe billetten, da billetten fungerer som visum, og hvis navnet på billetten ikke stemmer overens med det i passet bliver man ikke lukket ind i rusland. Nogen der ved noget om det her?
De blletter som man fra i dag kunne hente på Old Trafford havde IKKE navn på.
jeg gentager ^
Jurgensen
14-05-2008, 18:12
jeg gentager ^
Tror der er forskel på billetterne. Dem der er købt direkte gennem UEFA er der navn på, som også fungere som dit visum. Det er jeg næsten sikker på at have læst, og hvis han har ringet til UEFA, ja så er den vel god nok.
jeg gentager ^
Det forstår jeg også godt, men ham fyren som vil sælge denne her billet har sit navn stående på billetten. UEFA siger at det er ulovligt at købe en billet gennem en anden person, det er jo klart. Men det kan være at de kun vil svare på det som princip, altså at jeg ikke må købe fra ham.
Nogen der kunne have en interesse i at tage med mig til finalen? Har fundet ud af at man sagtens ka få visum herfra til rusland, og at navnet på billetten ikke bliver tjekket ved stadion.
Jurgensen
14-05-2008, 19:06
Nogen der kunne have en interesse i at tage med mig til finalen? Har fundet ud af at man sagtens ka få visum herfra til rusland, og at navnet på billetten ikke bliver tjekket ved stadion.
Hvor har du tjekket alt dette? Hvis jeg evt. skulle afsted, skal jeg være 100 % garanteret at min billet er gyldig, og alt det visum halløj var ok.
http://http://www.uefa.com/competitions/ucl/finals/index.html
Her læste jeg det med visum. Og med hensyn til billetterne så står der navn på begge hans billetter, så hvis det var kunne han ikke selv tage derud med en ven fx.
Jurgensen
14-05-2008, 19:13
http://http://www.uefa.com/competitions/ucl/finals/index.html
Her læste jeg det med visum. Og med hensyn til billetterne så står der navn på begge hans billetter, så hvis det var kunne han ikke selv tage derud med en ven fx.
Står der hans navn på begge billetter? Det skal ikke bruges til visum må vi så formode. Har du ringet til ham?
Nej har ikke ringet, men har aftalt med ham at jeg ringer om lidt og giver ham svar. Frisk?
Glemte at svarer, ja der står hans navn på begge billetterne.
Jurgensen
14-05-2008, 19:51
Nej har ikke ringet, men har aftalt med ham at jeg ringer om lidt og giver ham svar. Frisk?
Vil meget gerne, men har stadig forbehold. Er sku bange for at blive snydt. Det ville være kedeligt at komme til Moskva også ikke kunne komme ind.
Hvorfra i landet er denne mand? Mand kunne jo evt. mødes med ham, for at konstatere at billetterne er ægte.
Ja kan sq godt forstå dig. Han bor i Lyngby, så det tror jeg godt kan lade sig gøre.
Jurgensen
14-05-2008, 19:56
Ja kan sq godt forstå dig. Han bor i Lyngby, så det tror jeg godt kan lade sig gøre.
Ok, bor du i KBH? Jeg selv er fra fyn. Men kan man tjekke et sted om billetterne er ægte, evt. ved at ringe til UEFA?
Ved jeg faktisk ikke om man kan, det går jeg næsten ud fra. men ja jeg er selv fra kbh, så det er relativt nemt for mig at komme ud til ham.
Jurgensen
14-05-2008, 20:04
Ved jeg faktisk ikke om man kan, det går jeg næsten ud fra. men ja jeg er selv fra kbh, så det er relativt nemt for mig at komme ud til ham.
Ok. Men hvis alt er i orden, og prisen er som han siger. Ja så skal jeg bare have fri fra arbejde.. Så vil jeg gerne afsted.
Ok, jeg vil gerne tjekke om de er det, tror bare ikke UEFA vil svarer på om de er ægte eller ej, da det i det hele taget er ulovligt at købe solgte billetter, men vil i hvert fald tage ud og kigge på dem imorgen, og hvis alt umiddelbart ser normalt ud, sørger du så for at få fri?
Jurgensen
14-05-2008, 20:14
Ok, jeg vil gerne tjekke om de er det, tror bare ikke UEFA vil svarer på om de er ægte eller ej, da det i det hele taget er ulovligt at købe solgte billetter, men vil i hvert fald tage ud og kigge på dem imorgen, og hvis alt umiddelbart ser normalt ud, sørger du så for at få fri?
Ja. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, men regner ikke med det er et problem. Det plejer det ikke at være.
Har også lige tjekket med alt det visum halløj, også fremt man kan vise en gyldig billet i lufthavnen, ja så er det ens visum, og man har tilladelse til at være i landet i 72 timer.
Så hvis billetterne er gyldige, og prisen er de 2200 som han sagde, så er jeg klar hvis jeg får fri.
Hej
Har fulgt denne tråd og det ville da være kanon hvis 2 herinde fra kommer på stadion.
Såfremt i kommer af sted skriver i så ikke lidt herinde på forummet et sted om oplevelsen? Om i kom ind i Putinland, og hvordan stemningen var dernede generelt og på stadion?
Bare så i deler en smule af oplevelsen med os andre ;) Ville selv meget gerne af sted, men jeg vandt ikke tv2sports konkurrence (den var ellers så sikker...) og har desuden en eksamen dagen efter.
Nu glæder jeg mig til et godt arrangement på kanikke stræde!
Hej.
Jeg har også fulgt med i forumet. Som I har været inde på lyder det godt nok billigt, "næsten for godt til at være sandt", ja. Men vi er to guttere der er, hvis ikke de er blevet nuppet(?), interesseret i, at komme ud og kigge på billetterne, og muligvis købe dem. Er lidt i tvivl om hvorvidt der er nogen som har bestilt dem, eller ej?
Jurgensen
14-05-2008, 21:36
Hej.
Jeg har også fulgt med i forumet. Som I har været inde på lyder det godt nok billigt, "næsten for godt til at være sandt", ja. Men vi er to guttere der er, hvis ikke de er blevet nuppet(?), interesseret i, at komme ud og kigge på billetterne, og muligvis købe dem. Er lidt i tvivl om hvorvidt der er nogen som har bestilt dem, eller ej?
IMC har en aftale med sælger i morgen, hvor han smutter ud og ser billetterne, og hvis de er ægte, køber han dem.
Okay, bare i orden, tak for hjælpen.
Misundelse er en grim ting, Caller :Smackden:
Jurgensen
14-05-2008, 21:46
Misundelse er en grim ting, Caller :Smackden:
Hehe. Ja lad os nu se om billetterne er ægte, og om det overhovedet kan lade sig gøre, han ringer også til den Russiske ambasade for at høre dem ad.
Så mange ting kan gå galt, men håber dog det går i orden.
Dong, så kan man lære at få en lang eftermiddagssøvn..
Men I må sq have en rigtig god tur.. Ikke jordens undergang jeg ikke kommer derover, da der alligevel er mange faktorer der spiller ind :)
Men hvis I kommer afsted, så nyd det..
Michaelkp
14-05-2008, 22:53
Hehe. Ja lad os nu se om billetterne er ægte, og om det overhovedet kan lade sig gøre, han ringer også til den Russiske ambasade for at høre dem ad.
Så mange ting kan gå galt, men håber dog det går i orden.
Kan i ikke skrive om det kan lade sig gøre, altså komme ind i Moskva, hvis man bare har billetter.
Vil meget gerne, men har stadig forbehold. Er sku bange for at blive snydt. Det ville være kedeligt at komme til Moskva også ikke kunne komme ind.
Hvorfra i landet er denne mand? Mand kunne jo evt. mødes med ham, for at konstatere at billetterne er ægte.
Billetterne er 100 % ægte. De er købt igennem UEFA, så skulle den være på plads.
Dr. Adams
15-05-2008, 07:29
Husk at tage masser af billeder derfra, og post dem herinde! God tur...
Hey alle. Jurgensen har trukket sig, så jeg står og mangler og makker til at tage med til finalen. Hvis der er nogen der er interesseret, så skriv lige en sms på 27293647.
Uh, det lyder spændende.. Jeg skal dog lige have et par ting på det klare..
Hvornår har du tænkt på at flyve og hvordan gør vi det ang. betaling af billet (bare mødes i Kastrup Lufthavn)?? Og vil du tage ud i lufthavnen efter kampen og overnatte der?
Jeg er muligvis meget interesseret..
Edit: Har du hentet billetterne?
Jeg har været i snak med den russiske ambassade i dag og det er ufatteligt bøvlet at få visum, hvis dit navn ikke står på billetten..
De kræver at man udfylder en lang formular, møder op på ambassaden med pas og foto samt det koster ca. 1.000 kr..
Jeg er lidt i tvivl omkring hotel, men muligvis skal de også have dette..
Altsammen bare fordi ens navn ikke står på billetten. Det er simpelthen så latterligt..
Jurgensen
15-05-2008, 12:04
Hey alle. Jurgensen har trukket sig, så jeg står og mangler og makker til at tage med til finalen. Hvis der er nogen der er interesseret, så skriv lige en sms på 27293647.
Hvor det flat jeg ikke kan få fri fra arbejde. Plejer aldrig at være et problem, men næste uge er der selvfølgelig 5 mand på kursus. For at bruge et godt jysk ord, så er det sku træls.
Jeg er rimelig indebrændt pt. da jeg virkelig gerne ville til Moskva. Håber der er to andre der kommer afsted. Ked af det ikke blev mig.
Jeg har været i snak med den russiske ambassade i dag og det er ufatteligt bøvlet at få visum, hvis dit navn ikke står på billetten..
De kræver at man udfylder en lang formular, møder op på ambassaden med pas og foto samt det koster ca. 1.000 kr..
Jeg er lidt i tvivl omkring hotel, men muligvis skal de også have dette..
Altsammen bare fordi ens navn ikke står på billetten. Det er simpelthen så latterligt..
På begge billetter står der navn, men på det ene billet står der navn + guest.
Billetterne er ikke afhentet endnu, men det er først til mølle og der har været et par henvendelser.
Et link fra tipsbladet.dk -
Visa-fri adgang til CL-finale
Der er grund til optimisme, hvis man ønsker at se CL-finalen mellem Manchester United - Chelsea, og man havde frygtet visa-anskaffelse.
Af Sportenkort.dk, onsdag 14. maj 2008, 15:52
Ruslands præsident, Dmitry Medvedev, har nemlig besluttet at tillade tilskuere til CL-finalen i næste uge visafri adgang til landet. Dermed er eneste krav en billet.
Tidligere har store sportsbegivenheder været overskygget af den vanskelige procedure med at skaffe visum til landet, men det er nu heldigvis blevet lempet.
På begge billetter står der navn, men på det ene billet står der navn + guest.
Billetterne er ikke afhentet endnu, men det er først til mølle og der har været et par henvendelser.
Et link fra tipsbladet.dk -
Visa-fri adgang til CL-finale
Der er grund til optimisme, hvis man ønsker at se CL-finalen mellem Manchester United - Chelsea, og man havde frygtet visa-anskaffelse.
Af Sportenkort.dk, onsdag 14. maj 2008, 15:52
Ruslands præsident, Dmitry Medvedev, har nemlig besluttet at tillade tilskuere til CL-finalen i næste uge visafri adgang til landet. Dermed er eneste krav en billet.
Tidligere har store sportsbegivenheder været overskygget af den vanskelige procedure med at skaffe visum til landet, men det er nu heldigvis blevet lempet.
Jeg er klar over det med billetterne.. Har været i kontakt med 'imc' på mail hele dagen og har også fået fri fra arbejde. Jeg vil meget gerne afsted, men han tvivler vist noget mere, da det er så besværligt + det koster 1.000 kr. ekstra.
Jeg bor i Århus hvilket vil sige det er ret svært for mig at nå at komme til kbh og få visum, men er i snak med en kammerat som muligvis vil med (han har fri der og har råd til det), så jeg skal nok kontakte dig hvis det bliver sandsynligt. Vil sige den er 50/50 lige nu.
Som jeg skrev tidligere så har jeg snakket med den russiske ambassade her i DK to gange i dag og hvis ens navn i passet ikke stemmer overens med navnet på billetten, så SKAL man have visum. Her kan man få lavet et expressvisum indenfor en halv time og så er man ready to go.. Dette vil i så fald være min/vores løsning.
Men jeg garanterer dig endegyldigt svar enten i dag eller i morgen ang. om vi køber billetterne eller ej. Hvis du får dem afsat inden forstå jeg dig selvfølgelig, da det er ved at være sidste udkald. :)
Jeg er inde at kigge på flybilletter nu..
Kan det virkelig passe at de er steget til 5.000 kr. for en returbillet på et døgn?
Den billigste jeg kunne finde kostede ca. 6500 pr person (voksne)
Hvor har i jeres priser fra? selskab osv.
Jurgensen
19-05-2008, 13:02
Den billigste jeg kunne finde kostede ca. 6500 pr person (voksne)
Hvor har i jeres priser fra? selskab osv.
Tjek Momondo.dk
til de interesserede: Så koster den billigste flybillet til Moskva 3895 tur retur. Det er travellink. De er godt nok steget voldsomt her på d seneste.
pennywise
20-05-2008, 09:52
Ihh... Ville sgu gerne med, men er lidt urolig for det med visum.
Hvor flyver du fra IMC?
Jeg flyver ingen steder, hehe. Flyver ned på den glade gris imorgen, det må jeg desværre nøjes med, fordi Putin-land skal være så skide besværlige med visum
HamudiiC
30-05-2008, 08:35
Tog i afsted?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.