PDA

Se fuld version : PL: Wigan Athletic - Manchester United

Sider : [1] 2

Zhaban
09-05-2008, 18:08
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/89696.gif Wigan Athletic - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Premier League | Søndag, 11. maj 2008, 16:00 | JJB Stadium

Optakt
Der er i den grad lagt op til et nervepirrende opgør, når Wigan byder velkommen til bejlerne om mesterskabet fra Manchester United søndag. United kan med en sejr hæve trofæet, mens et uafgjort resultat kan sende trofæet til Stamford Bridge, hvis Chelsea hjemme kan besejre Bolton. Manchester United bestemmer dermed selv, hvem der skal triumfere i årets ekstremt tætte titelræs.

Wigan Athletic er en forholdsvis ny klub på højeste niveau i England. Derfor har de kun mødt Manchester United seks gange før, hvoraf de alle seks er endt med United som sejrherrer. Wigan er dog opsatte på, at de skal danne stopklods for Uniteds generobring af mesterskabet, ligegyldigt hvad statistikerne siger. United-legenden Steve Bruces tropper har været stabile på det seneste. De har således ikke tabt de sidste fem kampe, på trods af svære opgør mod Tottenham og Chelsea.

Manchester United har langt om længe Nemanja Vidic og Wayne Rooney tilbage i truppen, men det er dog stadig usikkert om sidstnævnte kommer i aktion. Wayne Rooney forventes dog som minimum, at være med på bænken. Nani er ikke med grundet karantæne, mens Louis Saha stadig er skadet. Wigans Kevin Kilbane har problemer med ryggen, så han kan se frem til et spændende opgør fra lægterne sammen med de to backs Mario Melchiot og Erik Edman.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United bliver velfortjente mestre 2007/2008 med et sikkert 0-2-resultat.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Hargreaves – Scholes – Carrick
Ronaldo – Tévez - Park

Uniteds trup Van der Sar, Kuszczak, Foster, Neville, Hargreaves, Brown, Ferdinand, Vidic, Pique, O'Shea, Evra, Silvestre, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Giggs, Park, Tevez, Rooney.

Wigans trup Kirkland, Taylor, Scharner, Boyce, Valencia, Brown, Palacios, Koumas, Bent, Heskey, King, Sibierski, Skoko, Pollitt, Bramble, Figueroa, Hagen, Aghahowa, Olembe.

Seneste kampe
Indbyrdes
06-10-2007 United 4 – 0 Wigan
26-12-2006 United 3 – 1 Wigan
14-10-2006 Wigan 1 – 3 United
06-03-2005 Wigan 1 – 2 United
26-02-2006 United 4 – 0 Wigan

United
United 4 – 1 West Ham
United 1 – 0 Barcelona
Chelsea 2 – 1 United
Barcelona 0 – 0 United
Blackburn 1 – 1 United

Wigan
Aston Villa 0 – 2 Wigan
Wigan 0 – 0 Reading
Wigan 1 – 1 Tottenham
Chelsea 1 – 1 Wigan
Wigan 2 – 0 Birmingham

Historie
Kampe: 6
United-sejre: 6
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0

Odds
United: 1.18
Uafgjort: 5.00
Wigan: 13.00

TV
16:00 Canal+ Sport 1

Skader
United
L Saha Hamstring Injury 31st May 08

Wigan
M Melchiot Groin Strain 31st May 08
E Edman ACL Knee Injury Sep 08
K Kilbane no return date

Madsens Corner

Manchester United har mødt Wigan 6 gange i en liga eller pokal kamp
Det er blevet til 6 sejre. Målscoren er 20-3.

Manchester United har købt følgende spillere fra Wigan
Jack Grundy **, Richard Smith **, James Garvey **, Dai Jones, John Ball og Roy Carroll.

Wigan har købt følgende spillede fra Manchester United:
John Cunningham ***, Frank Hodges **, Tommy Harris **, John McDermott *, Neil Mustoe * og Pat McGibbon.

Spiller som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Hos Wigan Borough: Thomas Fitzsimmons, David Fitzsimmons.

Hos Wigan County: Wilf Woodcock, Wilf Lievesley, Harry Morris*, Frank Barson, Billy Dennis, Jack Flanagan*, og Jimmy McCrae.

Hos Wigan Atlantic: Charlie Spencer, Bert Heywood, Harry Topping, Ted Buckle, David Gaskell, Alan Halsall*, Albert Jackson*, Harry Sharratt*, Albert Kinsey, John Lowey*, Scott McGarvey, Phil Hughes*, Gary Worthington*, Alan McLoughlin*, Dave Thompson*, Gary Walsh, Neil Whitworth, og Mike Pollitt*.

*=ingen kampe for Manchester United
**= Wigan Borough (udtrådt fra ligaen 26. oktober 1931)
***= Wigan County (aldrig spillet i ligaen)

Charlie Spencer(1932-1937), Allenby Chilton(1960), Bobby Charlton (1983 caretaker manager), Steve Bruce(2001 og igen fra 2007) har været manager for Wigan.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 12 2005 Wigan 4-0 - LIGA 67,793 Ferdinand1 Rooney2 van Nistelrooy1(pen)
26 2 2006 Wigan - 4-0 LC F 66,866 Rooney2 Saha1 Ronaldo1
6 3 2006 Wigan - 2-1 LIGA 23,574 Ronaldo1 Chimbonda1OG
14 10 2006 Wigan - 3-1 LIGA 20,631 Vidic1 Saha1 Solskjær1
26 12 2006 Wigan 3-1 - LIGA 76,018 Ronaldo2 Solskjær1
6 10 2007 Wigan 4-0 - LIGA 75,300 Tevez1 Ronaldo2 Rooney1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 3 11- 1 219,111
UDE 3 3 9- 2 111,071
ialt 6 6 20- 3 330,182

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Don Kafai
09-05-2008, 18:12
Det er sjældent fodbold bliver så simpelt som det gør på søndag:
Vinder vi, er vi mestre. Vinder vi ikke, så bliver vi ikke mestre.

Vds
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs
Rooney - Tevez

Det holder hårdt, men tror vi tager den 2-0.

Damien
09-05-2008, 18:19
Vinder vi ikke her har vi ikke fortjent mesterskabet... its that simple..
Så syntes virkelig drengene skal gå til den, og ikke stoppe før den står mindst 2-0..

Opstilling uden Rooney..
Vds
Brown-Vidic-Rio-Evra
Carrick-Scholes-Anderson
Ronaldo-Tevez-Giggs

Med:

Vds
Brown-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
Tevez-Rooney

Tror vi vinder den 3-0
Tevez 2 og Giggs 1

Høgsted
09-05-2008, 18:19
Vi skal nok vinde kampen - det er jeg slet ikke i tvivl om

Vds
Ronaldo - Owen - Carrick - Anderson
Rooney - Tevez

Rooney skal kun starte inde hvis han er 110 % klar ( hvis ikke så ind med Park og Ronaldo på toppen ) mens at jeg håber at Anderson bliver prøvet på en venstrekant istedet for Nani.
Tror vi vinder 4-0. Tevez x2 Ronaldo x1 og Rooney x1

Bugge
09-05-2008, 18:20
VDS
Brown/Hargo.Rio.Vidic.Evra
Ronaldo.Scholes.Carrick.Giggs
Roney.Tevez

Vi vinder 3-0.. De skal bare køres over, ikke så meget pis.. Vi skal være mestre..

United DK
09-05-2008, 18:35
VDS
Hargreaves - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Rooney - Tevez

Det bliver garanteret nervepirrende, men jeg tror vi kører en 2-0'er hjem, og bliver derved mestre for 17. gang.

Cap
09-05-2008, 18:55
Alle spillere skal folde sig ud på søndag - der er længe til CL finalen, så der er ingen grund til at spare på energien.

VDS
Hargo - Rio - Vidic - Evra
Anderson - Scholes - Carrick
Ronaldo - Rooney
Tevez

Vi får brug for mere offensivt end defensivt, derfor Hargo fremfor Brown. Total offensiv på kanterne og en solid central midtbane til at styre spillet.

RAppel
09-05-2008, 19:06
Der er ikke så meget at komme efter. Kun en sejr tæller!

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Anderson-Giggs
Tevez-Rooney

Fletcherfan
09-05-2008, 19:13
I skal altså huske, at det er en af de værste baner i PL, og jeg tror, at det bliver Uniteds største forhindring... Det bliver ikke pænt poleret fodboldspil, og jeg synes derfor, at Ronaldo og Nani skal sidde udenfor... Hvis nogen er i tvivl så er det fordi, at det bliver nok ikke (på grund af banen) ikke muligheder for deres driblinger... Derimod synes jeg, at Scholes og Carrick med deres utrolige pasninger vil være gode at have på banen. Og da jeg ikke tror, at Rooney er helt klar så må det blive 4-3-3:
VDS
Brown, Rio, Vidic/Pique, Evra
Fletcher/Anderson, Carrick, Scholes
Park, Tevez, Giggs
Bænken: Foster, Hargreaves, Fletcher/Anderson, Ronaldo, Pique/O'Shea

Mange vil nok ikke have Park og Giggs med i startopstillingen, men dem har jeg valgt fremfor Ron og Nani pgr. banen... Rooney skal ind i stedetfor Scholes eller Fletcher/Anderson hvis han bliver HELT klar. Så ryger Pique helt ud hvis Vidic bliver klar...
Tror det bliver en rigtig dårlig kamp, med meget rodet spil, men at United vinder 1-0... Enten Ronaldo eller Tevez får målet. Tror Chelski vinder 4-5-0, da de kan spille frit.

Parkohargo
09-05-2008, 19:14
Vi skal starte op som vilde heste. Hvis vi vinder.. ja så vinder vi sku trofæet.

---------------------Edwin Van der Sar------------------

--Wesley Brown---Rio Ferdinand---Nemanja Vidic---Patrice Evra----

-Christiano Ronaldo---Michael Carrick---Paul Scholes---Ji-Sung Park-

----------Wayne Rooney---------------Carlos Tevez------------

Vi vinder 2-0. Ronaldo og Rooney skaffer os trofæet med et mål hver.

Kofoed
09-05-2008, 19:30
Det bliver ikke pænt poleret fodboldspil, og jeg synes derfor, at Ronaldo og Nani skal sidde udenfor... Hvis nogen er i tvivl så er det fordi, at det bliver nok ikke (på grund af banen) ikke muligheder for deres driblinger...

Nani har karantæne så han er self ikke med.. Og Ronaldo SKAL ind.. Ingen diskution der.. Vi så i sidste kamp hvordan han kan afgøre en kamp mere eller mindre.. ved godt han ikke scorede de to sidste, men det var så sindsygt vigtigt at vi fik scoret så hurtigt, og efter 2 mål på 25 minutter hvor det ene kommer efter 3 minutter så kan man ikke sætte ham uden for.. Han kan være den der skaffer os mesterskabet..

Vi skal self. stille i absolut stærkeste, det kan der vidst ikke være nogen tvivl om, og efter de seneste par kampe, så er jeg ikke sikker på Anderson er blandt der.. vi har ikke set ham så meget, men jeg lader tvivlen komme scholes og carrick til gode..

VDS
Hargo - Scholes - Carrick
Ronaldo - Tevez - Giggs

Hvis Rooney ikke er med, kan i tage Hargo ud sætte Rooney ind, og stille en 4-4-2..

Vi river dem rundt.. 4-0.. Vi skal vise at vi er de sande mestre, og det gøres ved storspil.. INGEN skal efterfølgende være i tvivl om hvem der vinder CL finalen..

robinho
09-05-2008, 19:32
synes at alting i måne og stjerne har peget på chelsea i den sidste tid. De har fundet formen på det helt rigtige tidspunkt og de har været gode/heldige nok til at samle alle de resultater de havde brug for. Nu slutter de af hjemme mod et bundhold.

United har i den seneste tid været for svingende. Det hænder også sammen med stramt program osv, men det kan vi ikke bruge til en skid imorgen.

Vi har selv sørget for at gøre det spændende ved at smide hovedløse point i middlesbrough og blackburn, samt at vi ikke kunne køre mesterskabet hjem ved at sikre os 4 minutter mere mod chelski. Så havde vi kunne tåle at tabe søndag.

Tror vores kamp ender 1-1, og det opsummere nogle af de ting som har været en svaghed i en ellers god sæson. VI har for få der score, vi skal i mange tilfælde bruge mange chancer til vores mål og vi er for svingende i præstationerne i PL selvom pointene mange gange kommer alligevel.

Vi skal møde et formstærkt hold hjemme, hvor et plus er at de intet har at spille for.

Men altså 1-1 og tror chelsea tager den.

VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Scholes-Carrick-Hargreaves

Ronaldo-Tevez-Giggs

Kofoed
09-05-2008, 19:35
Det er meget muligt at de er formstærke og de har en dårlig bane/svær bane, men vi har vundet alle 5 opgør mod dem, og derfor er der INGEN undskyldning for at tabe..

RAppel
09-05-2008, 19:42
Det er meget muligt at de er formstærke og de har en dårlig bane/svær bane, men vi har vundet alle 6 opgør mod dem, og derfor er der INGEN undskyldning for at tabe..

/fixed

Redguf
09-05-2008, 19:54
Jeg gider normalt ikke disse gæt på opstillingen, da jeg ikke rigtig kan se hvad det hjælper. Men jeg er så spændt på kampen på søndag at det i det mindste får 5 min til at gå!

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Scholes-Hargo-Carrick
Ronaldo-Anderson-Tevez

Og så er der bare ikke nogen undskyldning for ikke at knokle røven ud af bukserne og hente det trofæ hjem!

Kofoed
09-05-2008, 19:54
/fixed

Nå ok.. Jeg fandt kun frem til 5, men det er måske kun i PL..

RAppel
09-05-2008, 20:16
Nå ok.. Jeg fandt kun frem til 5, men det er måske kun i PL..

Det var nu ikke for at være provo eller noget. Zhaban havde bare skrevet:

Historie
Kampe: 6
United-sejre: 6
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0

og bold.dk viser det samme :)

RuudVanNissetøj
09-05-2008, 20:17
Kampen der bare skal vindes og vi gør det!! Vi blæser til angreb fra start af og sætter kampen på plads inden de første 30 min. Min ønske opstilling:

VDS
Hargreaves Vidic/Brown Rio Evra
Ronaldo Anderson Carrick Park
Rooney Tevez

Jeg synes Hargreaves har givet vores spil en ekstra dimension efter hans tiltrædelse på højre back. Han er aggressiv og mere offensiv end Brown. Park har imponeret mig på det sidste, især mod Barca. Giv ham chancen - Giggs har næsten kun skuffet i år (desværre)

Kofoed
09-05-2008, 20:29
Det var nu ikke for at være provo eller noget.

Nej nej.. det blev heller ikke forstået sådan.. Men hva er den 6 kamp?? af ren nysgerrighed?? er det også i PL???

Bremholm
09-05-2008, 20:31
Nej nej.. det blev heller ikke forstået sådan.. Men hva er den 6 kamp?? af ren nysgerrighed?? er det også i PL???

Carling cup finalen

Cap
09-05-2008, 21:01
Det bliver ikke pænt poleret fodboldspil, og jeg synes derfor, at Ronaldo og Nani skal sidde udenfor

Som sagt allerede så har Nani allerede sat sig selv på tribunen efter sidste weekend. Men Ronaldo ude pga. dårlig bane? Det forstår jeg slet ikke noget som helst af - han har utallige gange i denne sæson vist at han er andet end blot driblinger og speed. Han er vigtig på vores hjørnespark og har nogle farlige frispark - to ting som vi sikkert vil se en masse af hvis vi presser hårdt, som vi jo skal gøre. Derudover er han bare farlig - dårlig bane eller ej.

Det er selvfølgelig fint nok hvis det er din holdning - jeg er bare 500% uenig. :)

Kasper260599
09-05-2008, 22:15
Puha det bliver spændende. Jeg sidder med en mærkelig surrealistisk fornemmelse i kroppen i disse dage. På sin vis tror jeg at vi ruller Wigan over, hvad skulle der ellers ske?: Der er motivationen til forskel, vi har verdens bedste fodboldhold når de vil spille, og en spiller som Scholes har erfaringen til at vide, hvordan et så vigtigt opgør skal gribes an. Det er jo en finale for United, så tror/håber at vi fuldstændig sætter os på kampen.

Tilbage til den surrealistiske fornemmelse. Hvad nu hvis det bliver en udekamp som alle de andre? Kampe hvor der ikke lige frem bliver spillet champagne bold fra Uniteds side, kampe hvor der tabes point lige så ofte som der vindes 3 (9 sejre på udebane i denne sæson). Med tanke på dette kan der hårdnakket påståes at det mesterskab der (Selvfølgelig) er vores er ude i en 50/50 afgørelse. Ydermere hvis der tænkes på Wigans (og chelseas) gode form, samt at det ikke har kørt så godt for United rent spillemæssigt (ser bort fra Weast Ham kampen), ja så sidder jeg tilbage med bange anelser. For hvordan kan det være en mulighed at vi taber mesterskabet når vi førte med 5 point med 4 kampe igen? Det kan da ikke ske... eller hvad?

Ærligt talt tror jeg ikke vi får de store problemer, men ville nu gerne have kampen overstået hurtigt så pokalen kan komme hjem. Ventetiden er snart det værste, det her bliver årets mærkeligste weekend.

Bugge
09-05-2008, 22:15
Hvis der er en spiller som altid kan forvente noget ekstraordinært af, så er det Ronaldo.. Og at vi spiller på en dårlig bane, er ikke nok til at han skal sidde udenfor.. Som Cap siger så er han stort set farlig i enhver tænkelig situation..

Kofoed
09-05-2008, 23:01
Fuck hvor er jeg nervøs.. Det er bare alt for spændene.. Og hvorfor fanden er det først søndag:(

Men jeg tror at et tidligt mål, kan blive afgørende.. hvis vi ikke får scoret inden 70 min. går det galt..

United DK
09-05-2008, 23:12
Fuck hvor er jeg nervøs.. Det er bare alt for spændene.. Og hvorfor fanden er det først søndag:(

Men jeg tror at et tidligt mål, kan blive afgørende.. hvis vi ikke får scoret inden 70 min. går det galt..

Kender du ikke Manchester United? Vi er uofficielle verdensmestre i, at score til sidst i kampene.

RAppel
09-05-2008, 23:31
Kender du ikke Manchester United? Vi er uofficielle verdensmestre i, at score til sidst i kampene.

Tror faktisk vi er officielle. Alle ved det jo :D

Kofoed
10-05-2008, 00:08

Ja, men alligevel.. Det bliver fanme altid så forkrampet når vi venter så længe.. men jeg tror på det til allersidste minut, men spillet bliver bare så meget bedre af et tidligt mål, hvis i spørg mig..

man.utd25
10-05-2008, 00:18
VDS
Hargo - Scholes - Carrick
Ronaldo - Tevez - Giggs

tror vi stiller sådan her op, og vi vinder også kampen ingen tvivl, vi vinder 1-2
ronaldo og tevez score.

man.utd25
10-05-2008, 00:19

nej for så tager ronaldo da lige en solo tur, og slask 0-1 :)

theviking66
10-05-2008, 00:44
I skal altså huske, at det er en af de værste baner i PL, og jeg tror, at det bliver Uniteds største forhindring... Det bliver ikke pænt poleret fodboldspil, og jeg synes derfor, at Ronaldo og Nani skal sidde udenfor... Hvis nogen er i tvivl så er det fordi, at det bliver nok ikke (på grund af banen) ikke muligheder for deres driblinger... Derimod synes jeg, at Scholes og Carrick med deres utrolige pasninger vil være gode at have på banen. Og da jeg ikke tror, at Rooney er helt klar så må det blive 4-3-3:
VDS
Brown, Rio, Vidic/Pique, Evra
Fletcher/Anderson, Carrick, Scholes
Park, Tevez, Giggs
Bænken: Foster, Hargreaves, Fletcher/Anderson, Ronaldo, Pique/O'Shea

Mange vil nok ikke have Park og Giggs med i startopstillingen, men dem har jeg valgt fremfor Ron og Nani pgr. banen... Rooney skal ind i stedetfor Scholes eller Fletcher/Anderson hvis han bliver HELT klar. Så ryger Pique helt ud hvis Vidic bliver klar...
Tror det bliver en rigtig dårlig kamp, med meget rodet spil, men at United vinder 1-0... Enten Ronaldo eller Tevez får målet. Tror Chelski vinder 4-5-0, da de kan spille frit.

Jeg tror ikke Vidic starter inde og jeg er 1000 % sikker på at Ronaldo er med i startopstillingen. Hvorfor starte med vores goalgetter no. 1 på bænken? Specielt når Rooney er halvt skadet og kun backup. Vi skal jo score minmum et mål og jeg tvivler på at vi spiller Italiensk/Liverpool/CL bold som vi har haft for vane i vigtige kampe på det seneste.

Jeg synes slet ikke Piqué har det der skal til for at spille i United. Han er mega langsom (Jan Krabbe stemme) og ikke specielt god til at føre bolden frem i banen. Er Vidic ikke klar stiller vi med en følgende opstilling

--------------VDS------------
------------------------------
Hargo---Rio---Brown/Vidic-Evra
-Park--Carrick--Scholes--Giggs-
-------------Ronaldo----------
-------------Tevez------------

Det virker ikke til at Anderson har SAFs tillid i øjeblikket og han har siddet meget på bænken på det seneste. Park er til gengæld inde i varmen...

Kom så drenge. Skal til 30 års fødselsdag i morgen aften. Så jeg regner med at være vågen ved mesterskabstid søndag. Vi ses på Bridge Water i Århus. En rød slidt trøje med nummer 11 fra 95/96 og et afpillet falsk Giggs mærke på ryggen...

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør...:devill:

Kasper260599
10-05-2008, 01:58
Tror på denne opstilling:

VDS
Hargo - Rio -Brown - Evra
Park - Scholes - Carrick - Giggs
Ronaldo - Teves

Hvor Ronaldo og Teves skiftes til at gå ned i banen, mens angrebslystne Park og Giggs kreerer overtals situationer i offensiven.
Ville personligt hellere se følgende opstilling:

VDS
Hargo - Rio -Brown - Evra
Scholes - Carrick
Ronaldo - Anderson - Giggs
Teves

Ville give mere substans på den centrale midt pga. Andersons fysik og gode defensive arbejde. Men jo, det virker som om Anderson er blevet kørt lidt ud på et sidespor her den sidste måneds tid. Ærgeligt syns jeg. Føler at Andersons kvaliteter er ret unikke og kan f.eks. være en afgørende faktor i en cl finale. De fleste er enige om hans kæmpe potentiale og, at han er en mand for fremtiden. Men hvorfor skal han allerede i år, ikke have den erfaring som det giver, at spille vigtige mesterskabs afgørende kampe og en cl finale? Tror som udgangspunkt ikke på teorien om at skåne en ung spiller i starten af karrieren, bare se på Fabregas som eksempel. Han har allerede vist sig mere end god nok til førsteholdet, så lad ham dog få del i de sidste vigtige kampe. Det er via sådanne kampe han kan blive endnu bedre.
Men tvivler på at Ferguson vælger ham.

robinho
10-05-2008, 09:10
haha jeg sad faktisk kun og ventede på hvornår chelsea ville begynde at brokke sig over at mesterskabet skal afgøres på målscore.

Grant og carvalho var ude og foreslå en play off kamp igår hvis der er pointlighed.

Gu skal vi ej...... Det er en lang turnering over 38 runder, hvor man tager og mister, og der er intet knald eller fald i den. Det eneste man kan diskutere er hvorvidt målscore skal vurderes højere end indbyrdes ved pointlighed eller ej. Men der skal ikke spilles en altafgørende final i en liga.

robinho
10-05-2008, 09:12
Ville give mere substans på den centrale midt pga. Andersons fysik og gode defensive arbejde. Men jo, det virker som om Anderson er blevet kørt lidt ud på et sidespor her den sidste måneds tid. Ærgeligt syns jeg. Føler at Andersons kvaliteter er ret unikke og kan f.eks. være en afgørende faktor i en cl finale. De fleste er enige om hans kæmpe potentiale og, at han er en mand for fremtiden. Men hvorfor skal han allerede i år, ikke have den erfaring som det giver, at spille vigtige mesterskabs afgørende kampe og en cl finale? Tror som udgangspunkt ikke på teorien om at skåne en ung spiller i starten af karrieren, bare se på Fabregas som eksempel. Han har allerede vist sig mere end god nok til førsteholdet, så lad ham dog få del i de sidste vigtige kampe. Det er via sådanne kampe han kan blive endnu bedre.
Men tvivler på at Ferguson vælger ham.

anderson har haft et godt første år. Men scholes og carrick spiller super godt lige nu, og carrick har faktisk været vores mest forstærke mand på midten de seneste måneder, så synes det er ok at vi køre de afgørende kampe her med dem, for de kender hinanden godt, og de er begge mere pasningssikre end anderson.

Fletcherfan
10-05-2008, 09:15
Jeg håber så inderlig, at jeg tager fejl...

Men som mange her siger så er jeg også 1000 % sikker på, at Ronaldo starter på banen, men tror faktisk, at han kan få problemer...

Det argument, at han er farlig på dødboldene er god nok, da han også er supergod med hovedet, men at sige at han er farligt er nok at overdrive det lidt... Han har scoret to eller tre mål på frispark i denne sæson... Og han har i mange kampe ramt dobbelt så ofte i muren... Så jeg synes ikke, at det kan bruges... Men det vigtigste til kampen er, at Carrick og Scholes starter på banen...

robinho
10-05-2008, 09:21
Han har scoret to eller tre mål på frispark i denne sæson´

han har scoret 5 så vidt jeg ved, og så mange flere på et år lavede beckham heller ikke.

Ronaldo har i år lavet 40 mål, og nu sidder i seriøst og diskutere hvorvidt han skal være med i den afgørende kamp for mesterskabet, bare fordi der er et par pletter på banen uden græs.

Wigan har i denne uge aflyst en rugby-kamp som skulle være spillet på banen, ligesom der var spillet rugby på banen inden arsenal kom. Det var blandt andet derfor den så sådan ud.

Ronaldo SKAL være med og det så er som angriber eller wing. Ellers score vi ikke

United-Allan33
10-05-2008, 09:42
´

han har scoret 5 så vidt jeg ved, og så mange flere på et år lavede beckham heller ikke.

Ronaldo har i år lavet 40 mål, og nu sidder i seriøst og diskutere hvorvidt han skal være med i den afgørende kamp for mesterskabet, bare fordi der er et par pletter på banen uden græs.

Wigan har i denne uge aflyst en rugby-kamp som skulle være spillet på banen, ligesom der var spillet rugby på banen inden arsenal kom. Det var blandt andet derfor den så sådan ud.

Ronaldo SKAL være med og det så er som angriber eller wing. Ellers score vi ikke

Jeg tror faktisk kun det er Fletcherfan der diskutere det, tror bare de andre er overrasket over nogen kan foreslå noget så underligt...
Ellers må jeg sige jeg er enig....

Dines
10-05-2008, 09:45
Ronaldo skal sgu da være med. Han er sammen med Ferdinand vores vigtigste spiller, og i den vigtigste kamp i PL, skal han sgu da spille. Også selvom banen ikke er optimal standard. Dog vil jeg sige, at sidste gang jeg så banen på tv, for 2 uger siden, så den rimelig fin ud. Men ved selvfølgelig ikke om der er spillet rugby siden.

Til kampen: Jeg har en god fornemmelse. Selvom vi svinger op og ned, så er jeg helt sikker på, at spillerne ved, at nu skal der bare sejres. Eneste frygt jeg har, er mesterskabsnerver, men det tror jeg ikke rigtig på med Giggs, Scholes, VDS og en Neville i kulissen. Jeg håber at Vidic bliver klar til at tage de fysiske dueller mod King, Bent og Heskey. Jeg er optimist og tror at spillerne kører den hjem med bravour. Så mit bud er 4-0, hvor Ronaldo scorer 2 gange, mens Giggs og Tevez også får en pind. Håber på det her hold, hvis Rooney med stor sandsynlighed ikke bliver klar til at starte:

VDS

Scholes - Carrick - Hargreaves

Ronaldo - Tevez - Giggs

God kamp. :)

KennyN
10-05-2008, 09:52
Ikke så meget fis her, 3 point skal ind på kontoen, så mesterskabet kan fejres igen. Om det bliver kønt eller ej er ligemeget, sejren skal i hus.

Van der Sar
Brown - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - Tevez

Subs: PIG, O'Shea, Hargreaves, Anderson, Rooney.

Vince
10-05-2008, 12:19
Jeg kan ikke vente til imorgen!!

Ikke så meget fis her, 3 point skal ind på kontoen, så mesterskabet kan fejres igen. Om det bliver kønt eller ej er ligemeget, sejren skal i hus.

Van der Sar
Brown - Vidic - Ferdinand - Evra
Ronaldo - Tevez

Subs: PIG, O'Shea, Hargreaves, Anderson, Rooney.

Fuldstændig enig.

Jurgensen
10-05-2008, 12:32
Er så nervøs, vil være det indtil vi hæver trofæet i morgen.

Jeg tror dette hold vil kunne gøre det.

VDS

Brown Rio Vidic Evra

Scholes Carrick Anderson

Ronaldo Tevez Giggs

Bænk: Kuzcazk, O'shea, Hargo, Park, Rooney.

Anderson valgt frem for Hargo, da jeg mener han ville kun bidrage med lidt speed på den centrale midt.
Giggs valgt frem for Park på grund af hans enorme rutine i disse kampe, selvom Park er godt kørende.

Niko
10-05-2008, 12:39
om banen er ringe eller ej, så er jeg sikker på Ronaldo nok skal briliere. Han er ganske enkelt så meget hurtigere, og så svær at have med at gøre at wigan forsvaret kommer til kort. Så jeg tror han endnu engang bliver den afgørende spiller, om ikke med et mål så med en assist eller 2 ;)

Bugge
10-05-2008, 12:52
om banen er ringe eller ej, så er jeg sikker på Ronaldo nok skal briliere. Han er ganske enkelt så meget hurtigere, og så svær at have med at gøre at wigan forsvaret kommer til kort. Så jeg tror han endnu engang bliver den afgørende spiller, om ikke med et mål så med en assist eller 2 ;)

Ja, mon ikke der skal mere end en halvlunken bane til at stoppe Ronaldo.. Jeg har en fidus til at han laver minimum 1 kasse.. Selvom det ville være mere overraskende hvis han ikke gjorde..

Niko: nu kan jeg se du er fra Randers.. Hvor regner du med at vise United-flaget fra ;)?
Håber nemlig på at få så mange United fans som muligt på Pit Stop så vi kan jorde de taber Pool fans dernede..

Sivebæk
10-05-2008, 13:01
Har lige tjekket lidt statistik på Ronaldo i kampene mod Wigan. Han har deltaget i fem af de seks kampe, United har mødt Wigan. I to af kampene kom han først ind i anden halvleg. Det er blevet til seks scoringer, heraf et enkelt på JJB Stadium. Ved ikke, hvor meget den slags statistik kan bruges til, men de fleste kan vel blive enige om, at han er berettiget til en startplads i morgen.

Tror han scorer en enkelt, og vi vinder 2-0.

NtotheT
10-05-2008, 13:03
VDS
Hargo Rio Brown Evra
Ronaldo Fletcher Carrick Scholes/Anderson Giggs
Tevez

Hvis Vidic og Rooney er med og ikke "i ringe form"

VDS
Hargo Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes/Anderson Carrick Park
Rooney Tevez

Jeg synes Hargo skal starte inde på højre back, da vi skal være mere offensive i det. Jeg synes at Hargo mestrer det offensive og defensive på højre back lige efter min bog. Sublim spiller.

NtotheT
10-05-2008, 13:05
Har jeg misforstået noget eller hvad?

Vi fører jo "suverænt" over Chelsea?

Både på målscoreren og på indbyrdes, da vi jo fik det udebane mål på Broen?
Indbyrdes da har vi jo et udebanemål, noget som de ikke fik? så jeg kan da ikke forstå den latterlig melding derk ommer fra chelsea?

RuudVanNissetøj
10-05-2008, 13:17
Hvis Ronaldo ikke starter inde i denne sidst PL for denne sæson, så er der da gået noget fuldstændigt galt. Han er suværen topscorer, er i topform og virker på ingen som helst måde træt mentalt eller fysisk. Han SKAL starte inde og lad os så håbe han spiser Wigan spillerne til morgenmad inden første halvleg er ovre. Der skal ikke spares nogen spillere i denne kamp - i min verden er PL langt over CL !! Lad os bare koncentrere os fuldt ud i denne kamp

Bugge
10-05-2008, 13:23
Har jeg misforstået noget eller hvad?

Vi fører jo "suverænt" over Chelsea?

Både på målscoreren og på indbyrdes, da vi jo fik det udebane mål på Broen?
Indbyrdes da har vi jo et udebanemål, noget som de ikke fik? så jeg kan da ikke forstå den latterlig melding derk ommer fra chelsea?

Der kommer bare så meget mundlort fra Chelseas side lige for tiden..
Tænk at tude over at målscoren måske bliver afgørende.. Det har de sgu da vidst siden sæsonstart, så må taberne jo bare score nogle flere mål.. bumser..

Martinsen
10-05-2008, 13:32
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Park-Carrick-Scholes-Giggs

Ronaldo-Tevez

Tja vi ved hvad der skal til, og jeg kan ærlig talt heller ikke se Manchester United smide et trofæ væk man er så snublende nær. Et tidligt mål vil afgøre det tror jeg. Hvis vi får et tidligt mål smider vi nerverne og køre Wigan fuldstændig over. Ellers kan det godt blive noget mere spændende end vi lige regner med. Hvem ved måske bliver det en overtidsscoring der afgører hvor titlen skal stå.

Niko
10-05-2008, 14:12
har aldrig set united på pitstop, så det kunne da godt være en ide at kigge forbi imorgen ;) det kunne nemmelig være mega fedt at se kampen sammen med andre united fans. :)

Bugge
10-05-2008, 14:16
har aldrig set united på pitstop, så det kunne da godt være en ide at kigge forbi imorgen ;) det kunne nemmelig være mega fedt at se kampen sammen med andre united fans. :)

Nemlig.. Vi sidder i hvert fald 7-8 stykker og råber og skriger dernede..

ChristianR
10-05-2008, 14:47
Der kommer bare så meget mundlort fra Chelseas side lige for tiden..
Tænk at tude over at målscoren måske bliver afgørende.. Det har de sgu da vidst siden sæsonstart, så må taberne jo bare score nogle flere mål.. bumser..

Jep. Bortset fra det, synes jeg nu også, at det som fodboldfan er langt mere attraktivt at lade målscoreren afgøre den endelige stilling. Det kan måske i sidste nde betyde, at der ikke konstant fedted 1-0 sejre hjem, men man forsøger at vinde med lidt større margin.

snegl
10-05-2008, 14:50
Et par triste facts:
Wigan har kun lukket 2 mål ind i de sidste 5 kampe. Mod Chelsea og Tottenham. de har heller ikke tabt i de sidste 5 kampe. Blandt andet vundet over Villa, spillet uafgjort mod Chelsea og uafgjort mod Spurs.

Ovenstående er ikke nævnt for at være pessimist. Men det viser bare det kan blive meget mere spændende end vi tror. Heldigvis har Bolton heller ikke tabt de sidste 4 kampe.

Bugge
10-05-2008, 14:54
Et par triste facts:
Wigan har kun lukket 2 mål ind i de sidste 5 kampe. Mod Chelsea og Tottenham. de har heller ikke tabt i de sidste 5 kampe. Blandt andet vundet over Villa, spillet uafgjort mod Chelsea og uafgjort mod Spurs.

Ovenstående er ikke nævnt for at være pessimist. Men det viser bare det kan blive meget mere spændende end vi tror. Heldigvis har Bolton heller ikke tabt de sidste 4 kampe.

Jeg tror også man skal huske når man kigger på de tal at der var snak om et Wigan hold som var i nedrykningsfare og som virkelig havde brug for alle de point de kunne få..
Som det ser ud nu kan Wigan hverken gøre fra eller til mht tabellen og derfor er jeg også 100% sikker på at vi bliver mestre..
Hvis Wigan kunne risikere at rykke ned så ville vi møde et helt andet hold..

snegl
10-05-2008, 14:56
Jeg tror også man skal huske når man kigger på de tal at der var snak om et Wigan hold som var i nedrykningsfare og som virkelig havde brug for alle de point de kunne få..
Som det ser ud nu kan Wigan hverken gøre fra eller til mht tabellen og derfor er jeg også 100% sikker på at vi bliver mestre..
Hvis Wigan kunne risikere at rykke ned så ville vi møde et helt andet hold..

Sandt nok. Men de har ihvertfald fået det gode spil kørende igen, og moralen lidt op. Jeg tror de vil knokle røven ud af bukserne imorgen for at krone at de er blevet oppe. De har heller ikke nerver på.

Bugge
10-05-2008, 14:58
Sandt nok. Men de har ihvertfald fået det gode spil kørende igen, og moralen lidt op. Jeg tror de vil knokle røven ud af bukserne imorgen for at krone at de er blevet oppe. De har heller ikke nerver på.

Det tror jeg du har helt ret i.. De lægger sig ikke bare ned mod os..
Men jeg tror og håber stadig at vi har et hold som er mere ivrigt end nervøst, så jeg er fortrøstningsfuld..

RAppel
10-05-2008, 15:15
Man kan næsten ikke tillade sig at være pessimist til i morgen. Vi er fans for faen! :D

man.utd25
10-05-2008, 16:48
[QUOTE=theviking66;72057]
Jeg synes slet ikke Piqué har det der skal til for at spille i United. Han er mega langsom (Jan Krabbe stemme) og ikke specielt god til at føre bolden frem i banen. Er Vidic ikke klar stiller vi med en følgende opstilling

--------------VDS------------
Hargo---Rio---Brown/Vidic-Evra
-Park--Carrick--Scholes--Giggs-
-------------Ronaldo----------
-------------Tevez------------

Det virker ikke til at Anderson har SAFs tillid i øjeblikket og han har siddet meget på bænken på det seneste. Park er til gengæld inde i varmen...

Okay for det første så har pique været god i de fleste kampe han har spillet, han er en ung talent fuld spiller som skal have spilletid ellers bliver han jo ikke bedre, han har vist han er mål farlig så er et kæmpe plus for en forsvar spiller, og at sidde og sige at han ikke har klassen til united er slet ikke på sin plads, giv knægten noget mere tid.

Og til Anderson jeg tror ikke det har så meget med tillid fra SAF at gøre for han gør sit arbejde godt, tror mere han er ved at være udkørt for denne sæson, men tro mig fra næste sæson bliver anderson brugt endnu mere.

man.utd25
10-05-2008, 16:49
Vi skal da ud og vise vi er de sande mester, og tror seriøst vi kommer med 110 km i timen.:)

man.utd25
10-05-2008, 16:51
Et par triste facts:

Men så kan vende den om og sige vi plejere at slå wigan hver gang:)

Parkohargo
10-05-2008, 17:26
jeg er egentlig slet ikke nervøs med hensyn til i morgen. Hvorfor skulle vi dog kunne smide det hele væk. Vi har et fantastisk hold der får Wigan til at ligne et serie 4 hold fra vestjylland. Er ret sikker på vi tromler dem ned, hvor Ronaldo ligger ud med et mål.

Desuden har vi en kanon statistik imod Wigan, selvom de dog har en god hjemmebane statistik. Vi kunne holde Barca fra fadet på Camp Nou, hvorfor skulle vi ikke kunne gøre det imod Wigan, og samtidig score imod dem.!?

Imorgen tager vi trofæet og det er jeg 100% sikker på.:)

Daniel
10-05-2008, 17:37
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Hargreaves Carrick Scholes

Ronaldo Tevez Park

Bænk: Kuszscak, O´Shea, Anderson, Giggs, Rooney

Jeg kan næsten ikke vente til den her kamp er overstået. Jeg er vandvittig nervøs. Jeg ved at Wigan er sikre på overlevelse og at vi er klasser over dem men det er fodbold så alt kan ske. Hver at bemærke at Wigan er uden deres to bedste back Melchiot og Edman og vi ved hvor meget det kan betyde(Arsenal). Derfor skal afløserne konstant køres rundt. Vi har en meget stærk bænk og forhåbentligt får vi Rooney at se i anden halvleg og gerne også Anderson og Giggs så han kan få sin rekord.

Jeg tror det bliver en nervepirrende kamp og vi vinder 2-1.

McPherson
10-05-2008, 17:40
------------VDS
Hargo - Rio - Brown - Evra
Park - Carrick - Scholes - Giggs
----------Ronaldo
----------Tevez

Frygter (som altid) lidt kampen i morgen, men tror nu nok vi skal vinde! Jeg er ihvertfald mega spændt! Den bliver mega spændende, men håber et hurtigt Ronaldo mål vil dulme mine nerver :)

man.utd25
10-05-2008, 17:43
jeg er egentlig slet ikke nervøs med hensyn til i morgen. Hvorfor skulle vi dog kunne smide det hele væk. Vi har et fantastisk hold der får Wigan til at ligne et serie 4 hold fra vestjylland. Er ret sikker på vi tromler dem ned, hvor Ronaldo ligger ud med et mål.

Desuden har vi en kanon statistik imod Wigan, selvom de dog har en god hjemmebane statistik. Vi kunne holde Barca fra fadet på Camp Nou, hvorfor skulle vi ikke kunne gøre det imod Wigan, og samtidig score imod dem.!?

Imorgen tager vi trofæet og det er jeg 100% sikker på.:)

Jeg kan ikke være mere enig, vi bliver mester imorgen og det er 100% sikkert

Hl-Glory
10-05-2008, 17:51
Så det imorgen, det hele skal aføres.
kan det blicer mere spændende?
Vi skal bare frem over stepperne og sikre os, den alt afgørende sejr, så vi mestre mindst ét åt til.

Come on United!

Kasper260599
10-05-2008, 20:07
anderson har haft et godt første år. Men scholes og carrick spiller super godt lige nu, og carrick har faktisk været vores mest forstærke mand på midten de seneste måneder, så synes det er ok at vi køre de afgørende kampe her med dem, for de kender hinanden godt, og de er begge mere pasningssikre end anderson.

Er helt enig i at Carrick har været fantastisk formstærk, hvilket jeg også syns mange glemmer. Men kunne dog godt forestille mig en midtbane kombination med Scholes, Carrick og Anderson.
I sær i en kamp som den imorgen, hvor det bliver vigtigt at vi sidder tungt på spillet og hurtigt får presset spillet frem. Der tror jeg Anderson kunne være en gevinst, samtidigt med at Carrick får lukket sikkert af i samarbejde med Scholes når Wigan vender spillet. Og det er jo endnu en fordel ved Anderson at han også er stærk i defensiven.

Kofoed
10-05-2008, 20:10
Jeg tror ikke at grunden til at vi ikke har set så meget til anderson på det seneste er at SAF ikke kan lide ham.. Tror saf elsker ham.. Og tror også han har kræfter nu her, efter så langt hvil.. Tror bare at Carrick og Scholes har gjort det så godt, og man ved ikke om Anderson vil kunne gøre det ligeså godt, og det tvivl kommer Carrick og Scholes til gode, da det ikke er nu på sæsonen man skal satse.. Nu skal der spiller helt sikre kort.. og Carrick og SCholes på midten har gjort det kanon..

robinho
10-05-2008, 20:58
man skal jo heller ikke glemme at anderson har været vant til langt færre kampe på en sæson i porto end han oplever her i united, og kampene her er i langt højere tempo.

Og så kommer han fra næsten et helt år ude med et brækket ben i porto, det er helt fint at anderson måske er ved at køre lidt flad nu. Fik næsten heller ikke sommerferie sidste år pga copa america.

Elkjaer
10-05-2008, 21:15
Det ville glæde mig og se Ryan Giggs score, og muligvis være dagens helt. Park kunne også godt fortjene lidt mål.
Men det vigtigste er bare at vi vinder - muligvis en 2-0, 3-0.

CC
10-05-2008, 21:21
Tror grunden til at Anderson ikke spiller er fordi vi er i de afgørende kampe. En ting er kampene i starten af sæsonen, en helt anden ting er at vi lige nu spiller om selve mesterskabet hvor fejl bare ikke tolereres.

Mulle
10-05-2008, 21:26
van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Hargreaves - Scholes - Carrick
Ronaldo - Rooney - Park

Wigan har sagt, at de vil kæmpe hårdt mod United. Tror det bliver en smal sejr på 1-0 (Vidic scorer), og når vi har føringen holder vi os til det italianske fodbold, og holder på det samme resultat indtil vi genvinder titlen :D

NtotheT
10-05-2008, 21:30
Tror grunden til at Anderson ikke spiller er fordi vi er i de afgørende kampe. En ting er kampene i starten af sæsonen, en helt anden ting er at vi lige nu spiller om selve mesterskabet hvor fejl bare ikke tolereres.

Så skal Giggs og Silvestre ikke have plads i formation hellere :D:D:D

JakobR
10-05-2008, 21:36
Silvestre har da gjort det fremragende i de 2 kampe han har spillet siden sin skade.

NtotheT
10-05-2008, 21:42
Silvestre har da gjort det fremragende i de 2 kampe han har spillet siden sin skade.

Ja, men nu har manden en tendens til at "fucke" en kamp op med sine mange fejl, han har begået i løbet af sin United-karriere

United DK
10-05-2008, 22:09
Ja, men nu har manden en tendens til at "fucke" en kamp op med sine mange fejl, han har begået i løbet af sin United-karriere

Ligesom Anderson gjorde imod Portsmouth.

Mulle
10-05-2008, 22:41
Jeg har en fornemmelse af/tror at Manchester United TV virkelig viser kampen mellem Wigan-Manchester United direkte på Viasat Sport 2, fordi det er jo en slags-finale, hvor mesterskabet afgøres, og det er ikke tit, at man ser det, og så spændende, og derfor tror jeg MUTV viser kampen direkte på Viasat Sport 2.? Ifølge Viasat Sport 2's program imorgen viser de MUTV 3 gange i træk!!

Fra kl. 15.00 til 16.00 (Helt sikkert optakten til kampen)

Fra kl. 16.00 til 18.00 (Måske er det kampen de viser dér? Der står i hvertfald, at det er med kampen at gøre!)

Fra kl. 18.00 til 19.00 (Fest og interviews efter kampen af spillerne og træneren)

NtotheT
10-05-2008, 22:41
Ligesom Anderson gjorde imod Portsmouth.

Den er også rigtigt - men der vil jeg mene at det er lidt mere ROoneys skyld også i det mål. 60% Rooney - 40 % Anderson

United DK
10-05-2008, 22:57
Den er også rigtigt - men der vil jeg mene at det er lidt mere ROoneys skyld også i det mål. 60% Rooney - 40 % Anderson

Rooney har også en del af skylden ja, men havde Anderson bare sparket bolden ud i første omgang, så havde Portsmouth ikke scoret. Men lad det nu ligge, pointen er, at alle kan kvaje sig, og det skal ikke absolut hæmme vedkommendes chancer for at spille, specielt ikke når vedkommende (Silvestre), har gjort det godt på det sidste.

Buch
10-05-2008, 23:24
Ej, hvor jeg spændt og nervøs på kampen imorgen.

VDS
Hargo - Brown - Rio - Evra
Tevez - Rooney

Mit gæt på kampen er 0-2 til os.
Målscore bliver Rooney og Ronaldo.
Dermed bliver vi Engelske mestre anno 2007/2008. (-:
Bliver en fremragende dag imorgen.

man.utd25
10-05-2008, 23:38
man skal jo heller ikke glemme at anderson har været vant til langt færre kampe på en sæson i porto end han oplever her i united, og kampene her er i langt højere tempo.

Og så kommer han fra næsten et helt år ude med et brækket ben i porto, det er helt fint at anderson måske er ved at køre lidt flad nu. Fik næsten heller ikke sommerferie sidste år pga copa america.

Nemlig rigtig, han skal nok komme i bedre form næste sæson

Kofoed
11-05-2008, 00:46
Fååårk main... Er så pisse nervøs.. Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, hvis vi ikke vinder Trofæet.. Tag ikke fejl, jeg tror på vi gør det, og jeg tror vi gør det overbevisende, men hold da kæft hvor er jeg alligevel nervøs..

Mulle
11-05-2008, 01:10
Jeg er faktisk helt rolig og afslappede. Er ret sikker på, at vi henter mesterskabet i morgen, også kan jeg juble :D Men lad os nu se. Jeg er ikke spændt før i morgen.
Men er der nogen, som har en anelse om, hvis MUTV viser PL-opgøet på Viasat Sport 2 direkte mellem Wigan-United, eller i hvertfald efter opgøret, hvor de løfter trofæet (som de forhåbelig gør)?

Casper
11-05-2008, 01:57
de viser ikke noget fra kampen direkte pga rettigheder

RuudVanNissetøj
11-05-2008, 08:41
Puhaaa...så er dagen kommet !! Der kommer til at være kriller i mavsen indtil ved 18-tiden hvor mesterskabet er i hus !! Hold kæft en sæsonafslutning vi skal igennem...

United-Allan33
11-05-2008, 08:58
Så skal Giggs og Silvestre ikke have plads i formation hellere :D:D:D

Lad nu være med det fis, du ved jo godt hvad han mener, så lad være med dit evige forsvar af Anderson.. det er ved at være til grin

Nævn nogle fejl Giggs og Silvestre har lavet, der har haft betydning for resultatet..

Anderson var direkte (90%) skyld i målet mod Portsmouth, alt andet er til grin at sige, men det er jo ikke noget nyt når det kommer fra dig..

Boock
11-05-2008, 09:02
jeg vågnede kl. 6, og den første tanke var: United...
Hold kæft hvor er jeg nervøs!

robinho
11-05-2008, 09:07
jeg vågnede kl. 6, og den første tanke var: United...
Hold kæft hvor er jeg nervøs!

hehe tror ikke du er den eneste.

Tænk engang at man sidder og er nervøs før et møde mellem united og wigan. Det har vi sgu aldrig prøvet før. Men vigtigheden af kampen er jo lidt anderledes nu.

Bugge
11-05-2008, 09:17

Tænk engang at man sidder og er nervøs før et møde mellem united og wigan. Det har vi sgu aldrig prøvet før. Men vigtigheden af kampen er jo lidt anderledes nu.

Jeg har tænkt United siden vi begyndte på weekenden..
Jeg er pisse nervøs.. Selvom det er Wigan så er jeg alligevel altid nervøs når United skal spille vigtige kampe..

Jeg var et nervevrag da vi spillede mod Barcelona, begge gange..

United-Allan33
11-05-2008, 09:20

Ja man fatter ikke hvad der sker... :) havde vi mødt dem for 2 mdr siden var det bare 3 sikre point, og man tænkte ikke så meget over den kamp... men nu er man squ ved at skide i bukserne ved tanken om at skulle møde Wigan...

Jeg har spillet United sange på højeste volume fra kl 8...

Jeg kan ikke tænke på andet, og for en gang skyld ville jeg gerne være på arbejde, så jeg kunne få tankerne på noget andet..... ok, jeg ville nok ikke få lavet noget, andet end at tænke på dagens kamp...

manutd92
11-05-2008, 09:43
Vågnede også imorges og tænkte United !

Men det er en god følelse, ikke den samme som mod Chelsea, men jeg er ret sikker på at vi bliver mestre idag.

Selvfølgelig er jeg stadig nervøs, men tror spillerne er helt klart til den her kamp.

Også har jeg en mærkelig følelse af at Chelsea måske taber point idag :D

Thomas Hansen
11-05-2008, 09:47
Så er opvarmningen til kampen startet her i hvidovre.Har lig The Treble sæson samt Roma kampen(7-1) samt vækket alle naboerne med Unitedsange. Ses på GRISEN allesammen.

HamudiiC
11-05-2008, 09:55
Nøøj en følelse jeg har i maven.
Det bliver fantastisk idag. Vi vinder 3-0 og fjerne alt tvivl på om vi er værdige mestre eller ej!
COME ON UNITED!!!

Kofoed
11-05-2008, 10:04
Så er opvarmningen til kampen startet her i hvidovre.Har lig The Treble sæson samt Roma kampen(7-1) samt vækket alle naboerne med Unitedsange. Ses på GRISEN allesammen.

Kanon ide.. tror lige jeg vil sætte dvd'en fra sidste sæson på, så drengene lige kan få opfrisket hvordan det nu er man vinder mesterskabet..

United DK
11-05-2008, 11:23
Jeg er både spændt og nervøs. Det er den tætteste mesterskabsafgørelse, i min tid som United-fan, og det kan gå til begge sider, selvom vi "bare" skal vinde.

Kan klokken ikke snart blive 16?!

Cap
11-05-2008, 11:30
For snøvsen hvor er jeg spændt - egentlig er jeg ikke så meget i tvivl om at vi nok skal vinde, men på den anden side så kan alt jo ske i fodbold.

Sidder allerede klar i United trøjen fra treble sæsonen - come on you reds!
\o/ - /o\ - \o/ - /o\ (hvis du ikke kan se at det er en mand der klapper skal du have undersøgt dit syn :D)

Hald
11-05-2008, 11:35
Jeg er godt nok også spændt, har ikk den følelse jeg ville ha hvis det var Chelsea eller arsenal vi skal møde, hvor vi muligvis kan tabe.. Den kamp idag vinder vi! Vi køre Wigan over med en 4 - 0 sejr, og Ronaldo slutter sin sæson af med at lave 2 kasser!!

Mulle
11-05-2008, 11:44
Hvor jeg bare spændt. Især efter, at Dave Whelan erkendte, at han hellere vil se United vinde mesterskabet, og han har også sørget for champagnen :D Og har en fornemmelse af, at Wigan spare nogle af deres spillere idag.

JakobR
11-05-2008, 11:50
Nu er det ikke Whelan, der leder holdet, så jeg tror ikke, at det får nogen som helst betydning.

Mulle
11-05-2008, 11:53
Nu er det ikke Whelan, der leder holdet, så jeg tror ikke, at det får nogen som helst betydning.

Nææ, men Bruce vil sku også hellere se United vinde mesterskabet, men man ved aldrig, hvad de helt præcis har tænkt sig.

United DK
11-05-2008, 11:57
Det ville være enormt usportsligt, hvis Wigan lægger sig ned, og det tror jeg heller ikke de gør. De skal nok give os en kamp.

CC
11-05-2008, 11:59
Det ville være enormt usportsligt, hvis Wigan lægger sig ned, og det tror jeg heller ikke de gør. De skal nok give os en kamp.

Lige præcis. Vil 100 gange hellere vinde en kamp i allersidste sekund, efter en højdramatisk kamp, hvor man for alvor kan smage sejrens sødme i stedet for at Wigan efter 20 sekunder bevidst laver selvmål og derefter går ud og drikker te.

Dines
11-05-2008, 12:00
Om 6 timer kan vi stå som mestre eller tabere. Hold kæft jeg glæder mig. Bliv nu bare 16.00, så vi kan få den kamp igang og afgjort det mesterskab. Lige nu har jeg blandet føelse af nerver og glæde til kampen. Kom så! :D

Drale
11-05-2008, 12:04
Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan melde mig til en sms service til kampen? :)

Mulle
11-05-2008, 12:04
Ja, men det må være svært for Wigan at kæmpe, da de ikke har noget at kæmpe for. De har sikret sig en plads i Premier League, og andet er der ikke at gøre mere. Men at lægge sig ned tror jeg heller ikke lige de gør.

Jurgensen
11-05-2008, 12:08
Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan melde mig til en sms service til kampen? :)

Bold.dk

Hl-Glory
11-05-2008, 12:10
Så det idag!
hold kæft hvor er jeg nervøs pg spændt for kampen.
jeg kan ikke vente.
Men vi skal nok vise vi mestrene idag, men hvor ville det være forløsene med en tidlig scoring.

Come on United!

Boock
11-05-2008, 12:16
nu smutter jeg ned på pubben.
GOD KAMP TIL ALLE!
COME ON UNITED!

RAppel
11-05-2008, 13:05
Kæft jeg er spændt! Håber så meget vi tager PL i dag. Ikke ok med vi vinder som selvfølgelig er dejligt. Så er kun et mesterskab efter Liverfool i antallet af mesterskaber! Glæder mig allerede til vi overhaler dem og det gør vi! :D

Elkjaer
11-05-2008, 13:22
F*** Kanal 5, hvorfor skal de vise Chelsea kampen. Folk vil da se der hvor pokalen bliver løftet (i Wigan).
Men så er der ikke andet for end man må se den ulovligt pga Kanal 5 - puha!

Kofoed
11-05-2008, 13:26
F*** Kanal 5, hvor skal de vise Chelsea kampen. Folk vil da se der hvor pokalen blev løftet (i Wigan).

Man kunne jo også tage på pub??? Det burde være bortvisningsgrund ikke at se kampen..

Kofoed
11-05-2008, 13:27
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83536&rss=true

Godt at høre at SAF tror på holdet...

Ved godt han skal sige det, men her 2½ time inden kampen, er ALT beroligende velkomment..

Vince
11-05-2008, 13:28
F*** Kanal 5, hvor skal de vise Chelsea kampen. Folk vil da se der hvor pokalen blev løftet (i Wigan).

Efter kampen viser kanal5 overækkelsen af trofæet til enten United eller Chelsea.

Hl-Glory
11-05-2008, 13:34
Efter kampen viser kanal5 overækkelsen af trofæet til enten United eller Chelsea.

Okay det da altis noget.
men så det godt man kan se kampen over nettet.

Come on United!

Elkjaer
11-05-2008, 13:38
Okay det da altis noget.
men så det godt man kan se kampen over nettet.

Come on United!

Ja dejligt at se United få pokalen...... igen!
Men ja længe leve internettet :D

Elkjaer
11-05-2008, 13:39
Man kunne jo også tage på pub??? Det burde være bortvisningsgrund ikke at se kampen..

Meningen var faktisk jeg skulle ind på Ryans, men vennerne bakkede ud - så gider ikke rigtigt sidde derinde alene... :titte:
Sikkert en dårlig undskyldning, men altid bedre når man er med nogen man kender!

Hl-Glory
11-05-2008, 13:42
Meningen var faktisk jeg skulle ind på Ryans, men vennerne bakkede ud - så gider ikke rigtigt sidde derinde alene... :titte:
Sikkert en dårlig undskyldning, men altid bedre når man er med nogen man kender!

Jeg overvejede også Ryan's, men det for nervepirrende til at se den med andre idag, så må blive på værlset og se den desværre.

Come on United!

Kofoed
11-05-2008, 13:43

Lidt skidt undskyldning ja.. Tag dog derind og råb lidt.. Nå fuck det, det er ikke mig der bestemmer(desværre;) )

Men hva sker der også for vennerne så???

Jurgensen
11-05-2008, 13:51
Jeg overvejede også Ryan's, men det for nervepirrende til at se den med andre idag, så må blive på værlset og se den desværre.

Come on United!

Har det på samme måde, tager den også hjemme foran fjernsynet.

Michael
11-05-2008, 13:52
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.

Elkjaer
11-05-2008, 13:52
Lidt skidt undskyldning ja.. Tag dog derind og råb lidt.. Nå fuck det, det er ikke mig der bestemmer(desværre;) )

Men hva sker der også for vennerne så???

Vennerne ville til stranden - FAGS!
Men jeg må leve med mit lille indelukkede værelse i dag :P

Kofoed
11-05-2008, 14:28
Vennerne ville til stranden - FAGS!
Men jeg må leve med mit lille indelukkede værelse i dag :P

Haha.. stranden.. ja nu er det jo heller ikke fordi det bliver strandvejr de næste 3 måneder.. Men okay, sådan en mesterskabsfinale har vi jo næste hver uge... NOOOOT...

Glory Man United
11-05-2008, 14:37
Jeg Er Et Stort Nervevrag

theviking66
11-05-2008, 14:38
Hvem skal vi møde i dag og er det en vigtig kamp. Jeg synes vi skal spille efter uafgjort.

Blev lige nødt til at poste noget lort for jeg kan snart ikke klare mere....

Vince
11-05-2008, 14:40
Det her bliver så fucking feeeeedt!!!

Kofoed
11-05-2008, 14:48
Jeg har aldrig været så spændt før.. Kom nu for helvede..

Kofoed
11-05-2008, 14:50
Nå, nu tror jeg så småt jeg ville smutte.. Go kamp til alle, og forhåbentlig er det til kæmpe jubel jeg kommer herind næste gang...

Come on lads..

GGMU

Vince
11-05-2008, 15:00
Come On United!!!

CC
11-05-2008, 15:01
Nogen der har startopstilling???

Michael
11-05-2008, 15:13
VDS
brown ferdinand vidic evra
park carrick scholes
ronaldo tevez rooney

Det skulle være de startende 11!

Glory Man United
11-05-2008, 15:14
Van der Sar

Rooney - Tévez

Bænken: Kuszczak, Silvestre, Hargreaves, Giggs, Saha.

Hl-Glory
11-05-2008, 15:15
Van der Sar

Rooney - Tévez

Bænken: Kuszczak, Silvestre, Hargreaves, Giggs, Saha.

Kanon hold og Saha er på bænken.
utrolig stærkt hold, vi kan sidde på offensivt og deffensivt ind, hvis vi får brug for det.

Kanon at se Vidic & Rooney igen!

Come on United!

Elkjaer
11-05-2008, 15:17
Kanon hold og Saha er på bænken.
utrolig stærkt hold, vi kan sidde på offensivt og deffensivt ind, hvis vi får brug for det.

Kanon at se Vidic & Rooney igen!

Come on United!

YÆS SIR!
Enig, hvert eneste ord... :)

Høgsted
11-05-2008, 15:19
Van der Sar

Rooney - Tévez

Fantastisk hold og dette vinder vi fandme guys. Det må ikke gå galt og det gør det heller ikke. Et forsvar der bare ikke kan lukke mål ind og en offensiv der ikke kan lade være medat score. Vi vinder 4-0 og dermed mesterskabet. Go kamp allesammen !!

Unitedforever
11-05-2008, 15:20
Super, super hold. Virkelig dejligt at se dette hold. Det kan og må ikke gå galt med dette hold. Alle er klar. Det er perfekt. :D:D:D

United vinder guld i år lålålålå :D !

robinho
11-05-2008, 15:20
ja når man ser på det hold der, hvor man oven i købet har fået rooney klar, så virker det som om at det eneste der kan holde united fra sejr i dag er en vis hr. kirkland.

JakobR
11-05-2008, 15:22
Saha får sikkert hold i ryggen, når han skal binde sine snørrebånd.

robinho
11-05-2008, 15:24

så må han anskaffe sig en sponsoraftale med lotto, for de har vist nok en rimelig ny model, hvor der slet ingen snørebånd er i.

maxim

:lolol:

Jurgensen
ja når man ser på det hold der, hvor man oven i købet har fået rooney klar, så virker det som om at det eneste der kan holde united fra sejr i dag er en vis hr. kirkland.

Sidder os og frygter han skal stå sit livs kamp. Gamle Liverpool fjols.

Parkohargo
11-05-2008, 15:25
fantastisk holdopstilling. ! gogo united!!!

CC
11-05-2008, 15:26
Sidder os og frygter han skal stå sit livs kamp. Gamle Liverpool fjols.

Det samme jeg frygter. For når han føler for det, jamen så kan han virkelig hæve sit niveau.

RAppel
11-05-2008, 15:27
Lækker opstilling. Jeg tror på det!

Kom så drenge!!

Parkohargo
11-05-2008, 15:27
ja jeg frygter egentlig også ham Chris Kirkland en smule.. nogle kampe laver han nogle vanvittige redninger.

Holmskov
11-05-2008, 15:30
Jeg er nervøs...:mad:

lange
11-05-2008, 15:38
GRR!!! Mine nerver ! jeg er lige først vågnet nu..

Kom så United vi kan vinde. Vi fejrer måske om ca. 120!:D

Elkjaer
11-05-2008, 15:43
ja jeg frygter egentlig også ham Chris Kirkland en smule.. nogle kampe laver han nogle vanvittige redninger.

Og vi har Ronaldo der laver vanvittige mål :devilll:

Høgsted
11-05-2008, 15:44
GRR!!! Mine nerver ! jeg er lige først vågnet nu..

Kom så United vi kan vinde. Vi fejrer måske om ca. 120!:D

Go' morgen :D

Du skulle prøve at gå en hel dag og vente på én kamp ... :) Så kommer der langsomt flere og flere nerver

Jurgensen
11-05-2008, 15:45
Go' morgen :D

Du skulle prøve at gå en hel dag og vente på én kamp ... :) Så kommer der langsomt flere og flere nerver

Amen til det. Det er jo for sindsygt det her. God kamp drenge.

Daniel
11-05-2008, 15:47
Hvor fanden er Anderson? Han er ikke en gang på bænken?

Høgsted
11-05-2008, 15:51
Hvor fanden er Anderson? Han er ikke en gang på bænken?

Tror han bliver sparet til finalen hvor jeg tror vi stiller i en 4-3-3. Er meget sikker på at han er tiltænkt en startplads i finalen

Unitedforever
11-05-2008, 15:54
Jeg er frygtelig nervøs, men vi vinder :D

God kamp til alle boys :D

Glory Man.United ! <3

lange
11-05-2008, 16:00
Verdens allerbedste forsvarspiller er på banen! : Titus Bramble

CC
11-05-2008, 16:10
Verdens allerbedste forsvarspiller er på banen! : Titus Bramble

Er han??? Så er jeg straks lidt mere tryg:D

Koby
11-05-2008, 16:10
Hvorfor putter Ron ikke den ind? :confused:

Vince
11-05-2008, 16:15
Terry er nok ikke med i finalen. Det ligner en brækket arm!

KEANOOOO
11-05-2008, 16:21
Oplysnig hvis der er nogle der ikke ved det !
kampen kan høres i radioen på www.manutd.com, hvis man laver en bruger derinde :devill:

Liverpool_sucks
11-05-2008, 16:21
Hvad skete der? Jeg så det ikke.. :/

Drale
11-05-2008, 16:24
Oplysnig hvis der er nogle der ikke ved det !
kampen kan høres i radioen på www.manutd.com, hvis man laver en bruger derinde :devill:

Har en bruger, men kan ikke finde det?

Manchester United
11-05-2008, 16:25
Hvad for et hold har spillet bedst?

Vince

snakker du til mig?

Koby

Cech hoppede ind i ham. Ku godt ligne noget med ribbenene eller armen, ja... Synd for ham, godt for United, både i dag og d. 21.

Liverpool_sucks
11-05-2008, 16:26
Har en bruger, men kan ikke finde det?

http://mu.tv.manutd.com/

Drale
11-05-2008, 16:28
http://mu.tv.manutd.com/

Tak for det :)

Liverpool_sucks
11-05-2008, 16:30
Tak for det :)

Var så let. :)

Tobber
11-05-2008, 16:33
straffe!!!!!

Hl-Glory
straffe?

Liverpool_sucks
Straffe..

Kiksu
Straffe!! :D

Tobber
11-05-2008, 16:34
1 0 Ronaldo

Parkohargo
jaaa straffe til os

JDK
Cristiano Ronaldo! han er den bedste <3

Jacob FG
Hvor er det VIGTIGT!

theviking66
kom så mand yessssssssssssssssssssssss

Manchester United
Kom så!

Manchester United
11-05-2008, 16:35
Ronaldo!!!!! :D

Vince
Jaaaaaaaaaaaaaa

Kiksu
YEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!! SÅDAN !!!!! 1-0 :devilll:

RAppel
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Så skal den bare holde hjem! :D

sadface
lækkert Ronaldo :D:D:D

Hl-Glory
Ronaldo!

Så vigtigt!
giv den fuld gas nu!

Come on United!

lange
United 1 - 0

RONALDO!!!!!!!!

Parkohargo
11-05-2008, 16:36
viva ronaaldooooo running down the wing!!!

maxim
11-05-2008, 16:36
Viva Ronaldo
Viva Ronaldo
Running down the wing
Hear united sing
Viva Ronaldo!!!!!

Koby
11-05-2008, 16:37
He plays on the left, he plays on the riiiiiiiiiiiii-iiiiiiiight! THAT BOY RONALDO, MAKES ENGLAND LOOK SHITE!!!! :D

Høgsted
CRISTIANO RONALDO !!!! Hvor er det vigtigt. Koldt sat ind og nerveren kunne han heldigvis styre. Det vil være for fedt hvis han går ind og scorer det mål som gør at vi bliver mestre - det har han fuldt ud fortjent

Pellehanberg
tænder fjernsynet, og 5 sek efter er der straffe :)

RAppel
11-05-2008, 16:38
Puha! Det var godt Whelan ikke gav Scholes det andet gule kort!

Høgsted
11-05-2008, 16:38
Nu skal Scholes godt nok passe på. Virkelig urutineret at først lave et dumt gult kort og så derfor "lege med ilden"

RAppel
11-05-2008, 16:39
The pressure piles on!

Holmskov
11-05-2008, 16:40
tænder fjernsynet, og 5 sek efter er der straffe :)

Sluk og tænd igen. Gerne 3-4 gange. :)

Høgsted
11-05-2008, 16:41
http://www.bt.dk/article/20071118/underholdning/71118025/

Hvis Ronaldo bliver aggresiv idag og vælger at slagte en gætter jeg på Bent
:D hehe

sadface
11-05-2008, 16:41
Scholes skal ud i pausen. Der skal ike meget til før han får endnu et gult kort. ind med hargo i stedet..

Pellehanberg
11-05-2008, 16:42
Sluk og tænd igen. Gerne 3-4 gange. :)

prøver og prøver men der sker ikke noget...

Tobber
11-05-2008, 16:42
nogle der ser horsens-ob den er herre spændene...?

Høgsted
11-05-2008, 16:43
Scholes skal ud i pausen. Der skal ike meget til før han får endnu et gult kort. ind med hargo i stedet..

Ja helt enig. En forkert tackling og Scholes får det røde

KEANOOOO
11-05-2008, 16:43

Mener du det ??:confused:

robinho
11-05-2008, 16:44
scholes ud i pausen ind hargreaves.

Det er ikke med min gode vilje, for scholes gøre det godt, men vi kan ikke tåle at komme i undertal.

NtotheT
11-05-2008, 16:44
HJvordan har Rooney og Vidic spillet? Er først lige kommet hjem, så så med da Ronaldo scorede :D

Tobber
11-05-2008, 16:47
Mener du det ??:confused:

bare spørge om der var nogle der var en smule små dumme eller var på den forkerte kanal:whine:

robinho
11-05-2008, 16:49
pause.....

Puuha.

Vi SKAL gå benhårdt efter målet til 2-0, for selvom united måske står med en følelse af at de har styr på det, så skal der kun en tilfældighed til før den ligger i nettet.

Kom nu man. Ud med scholes så vi ikke kommer i undertal, og så lad os rive dem over med et eller to kontraangreb der giver pinde.

Koby
11-05-2008, 16:50

Jeg synes faktisk det der var hysterisk morsomt :lolol:

Hl-Glory
11-05-2008, 16:51
Synes ikke vi har spillet ret godt, men vi fører og skal arbejde på at kommeforan 2-0 istedet for at stille os tilbage.
vi så tæt på det mesterskab nu!

Come on United!

Parkohargo
11-05-2008, 16:51
fin første halveg. De virker en smule farlige på dødbolde ellers intet at være nervøs for synes jeg. Vi fordeler spillet flot og kommer til mange chancer.

og fører 1-0:)

Elkjaer
11-05-2008, 16:52
Puha vi mangler 45 min endnu - 1-0, sikke en forløsning :)
Chelsea spiller stadig 0-0 også dejligt.

Men puha Wigan kunne også have fået et straffe der hvor Rio brugte skulder/hånd!

CC
11-05-2008, 16:55
Mine nerver er helt oppe og køre i dag! Jeg skal bare vinde i Hattrick.org for at rykke op i sjette division!!! Jeg er simpelthen så spændt:)

Ellers sker der ikke rigtig noget....

Tim_rn
11-05-2008, 16:56
efter 20 minutter fandt jeg så eurosport 2 i italien på nettet med kampen .. er du sindssyg de snakker konstant de kommentatorer, pisse irriterende.. og så reagerer de overhovedet ikke på kampen, men snakke, det kan de..

KEANOOOO
11-05-2008, 16:56
bare spørge om der var nogle der var en smule små dumme eller var på den forkerte kanal:whine:

:lolol: Tænkte det nok, men var ikke sikker :p kunne jo være du var en af dem du nævner ;)

Tobber
11-05-2008, 16:57
Mine nerver er helt oppe og køre i dag! Jeg skal bare vinde i Hattrick.org for at rykke op i sjette division!!! Jeg er simpelthen så spændt:)

Ellers sker der ikke rigtig noget....

måske skulle jeg begynde at spille det igen... kan jeg ikke købe nogle af dine reserve spillere:lolol:

Kiksu
11-05-2008, 16:59
efter 20 minutter fandt jeg så eurosport 2 i italien på nettet med kampen .. er du sindssyg de snakker konstant de kommentatorer, pisse irriterende.. og så reagerer de overhovedet ikke på kampen, men snakke, det kan de..

LOL - Skulle lige til at skrive præcis det samme...De er godt nok ikke særlig ophidsende at høre på. De reagere jo overhovedet ikke på noget som helst det i kampen.

Tim_rn
11-05-2008, 17:01
LOL - Skulle lige til at skrive præcis det samme...De er godt nok ikke særlig ophidsende at høre på. De reagere jo overhovedet ikke på noget som helst det i kampen.

Præcis.. sidder med en lidt ambivalent følelse lige nu... er spændt, men de ødelægger det godt og grundigt.. samtidig med der er så meget sne på mit fjernsyn i baggrunden at jeg ikke kan se bolden i chelsea kampen, så der aner jeg heller ikke hvad der sker..

RAppel
11-05-2008, 17:02
samtidig med der er så meget sne på mit fjernsyn i baggrunden at jeg ikke kan se bolden i chelsea kampen, så der aner jeg heller ikke hvad der sker..

Der sker ikke noget spændende alligevel ;)

Tobber
11-05-2008, 17:02
:lolol: Tænkte det nok, men var ikke sikker :p kunne jo være du var en af dem du nævner ;)

det kan man heller ikke udelukke:confused:... forresten blev den 2 2 og ob fik enda en mand udvist efter 1 min:lolol:

Manchester United
11-05-2008, 17:04
Nu skal vi ind og lukke den her kamp med et par mål!

CC
11-05-2008, 17:05
måske skulle jeg begynde at spille det igen... kan jeg ikke købe nogle af dine reserve spillere:lolol:

Det kan du! Har en gut som er katastrofal i alt på nær målmandsspil hvor han er utilstrækkelig! Mener han hedder Almunia:lolol:

Tobber
11-05-2008, 17:07
Det kan du! Har en gut som er katastrofal i alt på nær målmandsspil hvor han er utilstrækkelig! Mener han hedder Almunia:lolol:

okay navnet lyder bekendt er det ikke ham idioten der tror han kan blive engelsk landsholds målmand:confused: men laver lige et hold så har alligevel ikke noget at lave...:titte:

Holmskov
11-05-2008, 17:08
Nogen der har hørt kampen muligvis udsættes på grund af regn??

Manchester United
11-05-2008, 17:10

Nej...? Det tror jeg sku ikke.

Tobber

nej det tror jeg ikke der bliver noget af for det jo syndt for chelsea fordi så ved united hvad de skal spille efter:lolol: og det kan vi jo ikke ha;)

Øster

Det er forhåbentlig løgn ikk ? :confused:

CC

Jeg har lidt frygtet det, for det pisser virkelig ned! Men tror ikke de gør det, medmindre der er fare for at spillerne drukner.

Holmskov
Skriver på messenger med min makker i London. Han havde hørt det på SKY.

Høgsted

Kan se at Bennett hører efter i hans mikrofon og kommentatorerne snakker også om det

Drale
Milan tabte 3-1 mod Napoli og Fiorentina vandt 2-1 over Parma. Fiorentina er foran med 2 point og med 1 spillerunde igen. Kunne være fedt hvis Milan ikke kom med i CL :D

Manchester United
11-05-2008, 17:11
Nå så startede de 2 halvej..

Tobber
chelsea på overlæggeren...

Høgsted
Chelsea har lige haft skud på overliggeren.... puha :) !

Holmskov
11-05-2008, 17:12
Det lyner og tordner omkring JJB lige nu.

theviking66
11-05-2008, 17:16
fuck der er fed stemning

Tobber
11-05-2008, 17:18
terry har måske brænket armen... vis det passer misser han cl finalen

Høgsted
fuck der er fed stemning

Tror det er torden du kan høre :D !

Ja der er en fantastisk stemning og kanon opbakning fra fansene og vidunderligt at vores kampe på udebane altid betyder fed stemning

Verner
Bold direktes tal omkring Chelsea kampen passer ikke vel?

Boldbesiddelse 85-15

Holmskov
terry har måske brænket armen... vis det passer misser han cl finalen

I følge engelske medier er det bare et hårdt slag og ikke en brækket arm. Men hvem ved.

RAppel
11-05-2008, 17:19
Vi er lige blevet snydt for et straffe :(

Parkohargo
ej ej ej mand kæmpe straffe til os!!

Manchester United
Tæt på Ronaldo!!!

Høgsted
Klart straffe på Scholes. Hvordan kan linjedommeren undgå at se det ??

RAppel
11-05-2008, 17:20
Der skal scores Ronaldo din dejlige dreng :D

manutd92
Bold direktes tal omkring Chelsea kampen passer ikke vel?

Boldbesiddelse 85-15

Lige nu tror jeg det passer meget godt :)

Parkohargo
Klart straffe på Scholes. Hvordan kan linjedommeren undgå at se det ??

ja det fatter man jo ikk....

Kiksu
11-05-2008, 17:21
Shit Rooney var tæt på der

RAppel
11-05-2008, 17:21
Ærgeligt at Kirkland står en brandkamp i dag. Kanon redning på Rooneys skud :(

Tobber
11-05-2008, 17:22
ja det fatter man jo ikk....

det er vel united så skal han jo nærmest sparke ham i maven før der er straffe:mad:

Faurauh
11-05-2008, 17:23
Det lyner og tordner omkring JJB lige nu.

Nej det er bare vidic som takler de stakkels wigan spillere

NtotheT
11-05-2008, 17:23
Dumt af dig ROONEY!"!! :S Men ud med Rooney og Scholes - kun pga deres kort. Jeg er bange for en af dem får kortet :S

RAppel
11-05-2008, 17:24
Ærgeligt vi ikek formår at udnytte alle de hjørnespark vi spiller os til :(

theviking66
11-05-2008, 17:24
Bennet havde lyd igennem til the bridge så de kunne synkronisere starttidspunktet med hinanden. Det var derfor det tog så lang tid om at komme igang. Kan i huske Schalke for et par år siden. De var mester i 5 min og Patrick Anderson scorer i fjerde minut af overtiden for Bayern. En skandaløs afslutning, en kamp hvor der slet ikke skulle ha været så meget overtid...

Tim_rn
11-05-2008, 17:25
det er vel united så skal han jo nærmest sparke ham i maven før der er straffe:mad:

Du så ikke første straffe eller hvad? ;)

Tobber
11-05-2008, 17:26
Du så ikke første straffe eller hvad? ;)

det mere generelt:lolol: havde lige glemt vi fik straffe der:(

Tobber
11-05-2008, 17:26
fuck 1 0 til chelsea

Drale
11-05-2008, 17:27
Chelsea foran 1-0

Høgsted
11-05-2008, 17:27
1-0 til Chelsea - Shevchenko