PDA

Se fuld version : Wigan eller Manchester?

gasgas
08-05-2008, 20:15
Jeg opholder mig i England lige nu, og jeg er i tvivl om hvor jeg skal se Wigan Manchester kampen. Jeg har ikke billet til kampen, så jeg er lidt i tvivl om hvor der vil være mest "gang i den".
Nogen der har nogle råd? Bishop Blaize ( eller andet?) eller en pub uden for JJb stadion.

KennyN
08-05-2008, 20:30
Uden tvivl JJB stadium.. Det er dels tæt på Manchester jo, samtidig er der 10.000 United fans som rejser til Wigan, uden billet, for at (forhåbentlig) fejre mesterskabet..

Dines
09-05-2008, 10:07
Uden tvivl JJB stadium.. Det er dels tæt på Manchester jo, samtidig er der 10.000 United fans som rejser til Wigan, uden billet, for at (forhåbentlig) fejre mesterskabet..

Enig. Tag Wigan så er du tættest på begivenhederne.

gasgas
09-05-2008, 14:03
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8761
Jep, det afgjorde det! Jeg tager til Wigan. Tak for rådene. Kunne være fedt hvis de lukkede os ind til den eventuelle trofæoverrækkelse. Men nok usandsynligt, da mange af dem med Wigan pladser sikkert også er Unitedfans. Så sikkerhedsmæssigt vil det nok ikke være forsvarligt.
Andre der er i Wigan søndag?

Casper
10-05-2008, 20:59
til finalen vil det enten være Samuel Platts ved old trafford eller exchange sq, som vil være the place to be i Manchester.

I KBH er det selvfølgelig >>> GRISEN<<< men det ved du jo

Casper
12-05-2008, 16:01
Jeg hørte du kom ind og se præmieoverrækkelsen?

gasgas
13-05-2008, 01:22
Ja jeg gjorde sgu!

Det var en superfed dag. Men også meget kaotisk. Min kæreste og jeg kom 4 timer før kampstart og byens pubber kogte allerede. Vi var ude på stadion og se os lidt omkring, men vi valgte at se kampen på en steghed pub inde i byen.
Pga. af regnen gik SKY ud de sidste 20 minutter i første halvleg. Dvs. vi så ikke målet, men det var også en ret fed oplevelse at se folk går amok i små grupper indtil det går op for hele pubben, at der var scoret og så var der kaos.
Der var et fjols, der satte et 1-1 rygte i gang, som nåede hele pubben rundt = stilhed og travlhed ved telefonerne. Signalet kom tilbage lige ved slutfløjtet og vi fik bekræftet føringen. Fjolset fik da en masse gratis øl, men nok ikke på den måde han havde ønsket sig det….

Da Giggs scorer, udbryder der totalt kaos. Øl og folk flyder overalt. Efter et par minutter bliver det tid til den obligatoriske ”Lets go fucking mental”, og jeg er lykkelig for, at der ikke er mere øl tilbage, der kan smides rundt!
På grund af kaoset kommer politiet ind og lukker pubben 5 min. før tid, og vi beslutter os for at stikke af for at slippe for evt. nærkontakt mellem fans og politi.
Vi skynder os ud mod stadion. Vi ser slutfløjtet på en pub på halvvejen, fejrer det, og løber videre. Det går op for folk at Bolton udlignede og City tabte 8-1, hvilket bare skruer stemningen højere op. Ude på stadion prøver vi forskellige indgange, og det lykkedes os heldigvis at komme ind ved en af vores sidste muligheder.
Det var kulminationen på et par kaotiske timer præget af nerver, ølregn, afsindige stive englændere og selvfølgelig et mesterskab.
Men jeg kan forstå, at der også blev givet en smule gas på grisen;)

gasgas
13-05-2008, 01:29
til finalen vil det enten være Samuel Platts ved old trafford eller exchange sq, som vil være the place to be i Manchester.

I KBH er det selvfølgelig >>> GRISEN<<< men det ved du jo
Hvor finder du de oplysninger? Hvilke forums er gode at bruge? Jeg meldte mig til en del i weekenden, men man skal jo betale ved nogle af dem (tror vist det var ved Red News?)
Jeg skal selvfølgelig se den i Manchester, men jeg overvejede sgu lidt at komme til KBH og på grisen. Det bliver sgu for fedt med hele gaden spærret af.