PDA

Se fuld version : Nye trøjer til 08/09

cantona7
07-05-2008, 09:15
Er dette mon billeder af vores kommende trøjer som er sluppet ud?

http://www.pitchslap.co.uk/index.php/new-manchester-united-away-kit-0809/
http://www.epltalk.com/man-united-third-shirt/1833

Og noget der ligner en træningstrøje..

http://www.youtube.com/watch?v=-p6qiRNKB1c&feature=related

Kan det mon være dem, eller er det bare falske forsøg på at være sjov?

Skal lige siges at jeg de sidste par sæsoner har kunnet finde vores trøjer på sider lang tid inden de officielt blev præsenteret...
:devill:

United DK
07-05-2008, 10:21
Den såkaldte 3. trøje, er bare den blå målmandstrøje fra denne sæson. Derimod kunne den hvide trøje, godt være næste sæsons udebanetrøje, men lad nu se.

imc
07-05-2008, 12:11
Ja, den blå er bare VDS's nuværende trøje. Den grå i videoen ser lidt underlig ud, nok ikke andet end en træningstrøje. Og den hvide kan sagtens være den ny udebane, men den er godt nok kedelig synes jeg.

Men på den anden side, er der så nogen der har set Liverpool og Chelseas nye trøjer, de er fandme GAY, specielt Chelseas

snegl
07-05-2008, 12:30
Ja, den blå er bare VDS's nuværende trøje. Den grå i videoen ser lidt underlig ud, nok ikke andet end en træningstrøje. Og den hvide kan sagtens være den ny udebane, men den er godt nok kedelig synes jeg.

Men på den anden side, er der så nogen der har set Liverpool og Chelseas nye trøjer, de er fandme GAY, specielt Chelseas

Er Chelseas nye endnu grimmere end den nuværende skriggul/grønne?? Så det godt nok slemt

Edit: http://www.unisport.dk/img_shell.hkb?id=34705&i=0 Ja hold da op. Liverpools er grimmere end normalt og ligner en overdimensioneret badekåbe.

Og Chelseas (Hvis det da er den): http://img.alibaba.com/photo/204221964/No_1_Supplier_08_09_season_8_Lampard_Chelsea_Away_ jersey_soccer_jersey.jpg Den ser sådan lidt gammel ud

imc
07-05-2008, 12:45
ARH, der er ikke noget der slår deres dejlige udebanefarve, hehe. Men den nye jeg snakker om ser sådan her ud http://http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/150/id/34718/

Den du linker til ser godt nok lidt slidt ud, hehe.

theviking66
07-05-2008, 16:15
ARH, der er ikke noget der slår deres dejlige udebanefarve, hehe. Men den nye jeg snakker om ser sådan her ud http://http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/150/id/34718/

Den du linker til ser godt nok lidt slidt ud, hehe.

linket virker ikke....

snegl
07-05-2008, 16:24
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/150/id/34718/
Nu virker linket ^

Den er lidt Skipper Skræk agtig synes jeg.

Oscar
07-05-2008, 16:24
Altså vores nuværende 2. trøje bliver jo tredje trøje næste år, så den blå kan vel godt afskrives. Synes den nye hvide ligner en amerikansk landsholdstrøje.

Hald
07-05-2008, 17:02
Den grå er møg grim, den hvide tror jeg det bliver, og så vidt jeg ved er der ikke det mynster i VDS målmandstrøje i denne sæson, den er bare blå, så det kunne også være en mulighed

theviking66
07-05-2008, 17:10
Den grå er møg grim, den hvide tror jeg det bliver, og så vidt jeg ved er der ikke det mynster i VDS målmandstrøje i denne sæson, den er bare blå, så det kunne også være en mulighed

Der er mønster i VDS nuværende målmandstrøje, men om det er 100% det samme som fra linket er jeg lidt i tvivl om, det ligner bare en målmandstrøje med korte ærmer...

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/147/id/30485/

Døm selv...

EDIT: Det kunne godt se ud som om at der er noget galt med djævlen i nakken på den med korte ærme. Den kunne godt være en virkelig god kopi..

Den grå ligner noget træningstøj...

Den hvide er jeg næsten sikker på er en kopi. Den ser lidt billig ud og ikke særlig køn. Den rigtige vil være i stil med dem vi har nu og den kunne nu sagtens være hvid.

United DK
07-05-2008, 17:17
Den grå er bare en gang photoshop, for Ferguson vil ikke tillade, at vi spiller i grå. Vi havde engang en grå udebanetrøje, men den brugte vi kun i en halvleg, hvor vi var kommet bagud 3-0 mod Southampton, og derefter beordrede Ferguson et trøjeskifte, og siden blev den grå trøje aldrig benyttet. Vi tabte dog alligevel kampen 6-3.

United DK
08-05-2008, 10:19
Nu er der på forsiden et billede af vores nye udebanetrøje, men det kan simpelthen ikke være den, for det er jo bare den blå målmandstrøje fra denne sæson, med Giggs11 på ryggen.

Jeg tror ikke på noget, før Manchester United selv afslører den/de nye trøjer.

Daniel
08-05-2008, 10:25
Nu er der på forsiden et billede af vores nye udebanetrøje, men det kan simpelthen ikke være den, for det er jo bare den blå målmandstrøje fra denne sæson, med Giggs11 på ryggen.

Jeg tror ikke på noget, før Manchester United selv afslører den/de nye trøjer.

Håber heller ikke det bliver den. Kan bedre lide den sorte end den blå. Synes ikke den blå passer så godt til klubben.

KEANOOOO
08-05-2008, 10:53
Håber heller ikke det bliver den. Kan bedre lide den sorte end den blå. Synes ikke den blå passer så godt til klubben.

Her er lige en mening fra http://www.epltalk.com/man-united-third-shirt/1833 om samme emne:

"The people who are saying they hate it because it’s blue and thats the colour of Chelsea and Man City …………. Aren’t you forgetting that, after white and black, blue is the next most common colour that Manchester United have worn as an away kit - 2005, 2002, 2000, 1999, 1996, 1994 etc … . Those kits never got booed or never bought. You should support and love the badge on those shirts not the colour of the strip. Blue has always been a third kit and hardly worn anyway, but at the moment were top of the table and in the final of the champions league going for the double……… who gives a shit about next years shirt!"

:lolol:

United DK
08-05-2008, 11:06
"The people who are saying they hate it because it’s blue and thats the colour of Chelsea and Man City …………. Aren’t you forgetting that, after white and black, blue is the next most common colour that Manchester United have worn as an away kit - 2005, 2002, 2000, 1999, 1996, 1994 etc … . Those kits never got booed or never bought. You should support and love the badge on those shirts not the colour of the strip. Blue has always been a third kit and hardly worn anyway, but at the moment were top of the table and in the final of the champions league going for the double……… who gives a shit about next years shirt!"

Amen!

Redguf
08-05-2008, 11:44
Den grå er bare en gang photoshop, for Ferguson vil ikke tillade, at vi spiller i grå. Vi havde engang en grå udebanetrøje, men den brugte vi kun i en halvleg, hvor vi var kommet bagud 3-0 mod Southampton, og derefter beordrede Ferguson et trøjeskifte, og siden blev den grå trøje aldrig benyttet. Vi tabte dog alligevel kampen 6-3.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener resultatet af den famøse "grå-trøje-kamp" blev 3-1

Dines
08-05-2008, 12:08
Jeg håber virkelig ikke, at den blå trøje er vores udebanetrøje næste sæson. Først og fremmest synes jeg, at den er grim, og så mener jeg ikke at blå har været succes til os. Det er rød, hvid og sort, der passer bedst. Jeg venter, og ser om det virkelig er den nye udebane trøje, eller om det bare er nogen der tror det er den. For jeg synes den ligner målmandstrøjen på en prik, og så plejer trøjerne ikke at blive offentligjort så hurtigt. Sidste år var det midt i sommeferien, at hjemmetrøjen blev offentligjort, så jeg håber og tror det ikke er den.

Bugge
08-05-2008, 12:55
Blue has always been a third kit and hardly worn anyway, but at the moment were top of the table and in the final of the champions league going for the double……… who gives a shit about next years shirt!"

HAHA, Amen to that.. Fantastisk kommentar..

Jeg synes den sidste blå trøje vi havde var pænt fed..

United DK
08-05-2008, 13:10
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener resultatet af den famøse "grå-trøje-kamp" blev 3-1

Rigtigt. Blandede den sammen med en anden kamp mod Southampton, hvor vi tabte 6-3. :)

Casper
08-05-2008, 13:29

Det er helt rigtigt... Men det er ligeså trist at se hvor meget folk går op i de trøjer.

JakobR
08-05-2008, 14:19
Folk skal jo have den nye med Ronaldo og Nani.

Efter min mening er en trøje først rigtig fed, når den er omkring 10 år gammel, for så bærer den en lang historie + at så "udtrykker" man, at man har været fan i en årrække.

Jeg har ingen forståelse for folk, der køber den, selvom de kort forinden har skrevet, at de egentlig synes den er lidt grim (langt tilbage i tråden, om vores nuværende, da den kom frem). Hvorfor så bruge så mange penge på den?

Om den kommende blå, synes jeg, at den er ret uinspireret. Helt ærlig, så kan folk jo bare putte vores nuværende hjemmetrøje i vaskemaskinen med en blå farvepetron.

Gi' mig Umbro tilbag' ;)

Martinsen
08-05-2008, 15:04
Efter min mening er en trøje først rigtig fed, når den er omkring 10 år gammel, for så bærer den en lang historie + at så "udtrykker" man, at man har været fan i en årrække.

;)

Jeg har trøjer fra midten af 80´erne. på trods af jeg aldrig oplevede de spillere der spillede i den. Så mener nu ikke ligefrem man udtrykker gennem trøjen hvor mange år man har været fan.

JakobR
08-05-2008, 15:07
Jeg har trøjer fra midten af 80´erne. på trods af jeg aldrig oplevede de spillere der spillede i den. Så mener nu ikke ligefrem man udtrykker gennem trøjen hvor mange år man har været fan.

Med "udtryk" mente jeg signalværdien. Det er selvfølgelig ikke så fedt, hvis man 'blev fan i går', men de folk, der render rundt i gamle trøjer, har som regel også været fan i en del år.

Casper
08-05-2008, 15:19
Gi' mig Umbro tilbag' ;)

Pas på du ikke får en afdød sangerinde på nakken :rolleyes:

Bugge
08-05-2008, 15:21
Pas på du ikke får en afdød sangerinde på nakken :rolleyes:

Hun skal vist ikke brokke sig.. Der er jo efterhånden gået ren Elvis i den efter hendes død.. No offense selvfølgelig, men det er til at kaste op over hvordan hendes lorte musik bliver overdynget med awards..

Men det er selvfølgelig off-topic!

snegl
08-05-2008, 15:41
Hun skal vist ikke brokke sig.. Der er jo efterhånden gået ren Elvis i den efter hendes død.. No offense selvfølgelig, men det er til at kaste op over hvordan hendes lorte musik bliver overdynget med awards..

Men det er selvfølgelig off-topic!

Hvor har du ret.. Alle hendes sange om hvor dårligt Danmark er og jeg skal gi dig.. Suk. Men god stemme og beats har hun.

Anyways om trøjen: Steneren trøje.

Lorensen
08-05-2008, 15:57
Folk skal jo have den nye med Ronaldo og Nani.

Er der noget galt i det da ? Folk må vel selv bestemme hvem de vil have på trøjerne, og Nani og Ronaldo er vel ligeså meget United spillere som alle andre i truppen !

KOROR
08-05-2008, 18:06
Jeg kan da godt forstå at folk bekymrer sig om trøjerne, for selvom jeg støtter mit (vores) hold, så gider jeg da ikke rende rundt i noget der ligner lort, jeg var vild med vores retro hjemmetrøje og har 3 af dem og kan også rigtigt godt lide vores nuværende sorte udetrøje (har 2), men vores nuværende røde hjemme er jeg ikke helt vild med og kan slet ikke lide den hvide eller blå som der måske er nye udebanetrøjer...

United DK
08-05-2008, 19:54
Jeg kan da godt forstå at folk bekymrer sig om trøjerne, for selvom jeg støtter mit (vores) hold, så gider jeg da ikke rende rundt i noget der ligner lort, jeg var vild med vores retro hjemmetrøje og har 3 af dem og kan også rigtigt godt lide vores nuværende sorte udetrøje (har 2), men vores nuværende røde hjemme er jeg ikke helt vild med og kan slet ikke lide den hvide eller blå som der måske er nye udebanetrøjer...

Af ren nysgerrighed, hvorfor har du flere af samme trøje?

KOROR
08-05-2008, 22:58
Jeg køber flere af samme trøje hvis jeg kan lide den, selvfølgelig med forskellige navne:
Den røde retro har jeg med:
Ronaldo
Giggs
Rooney

Den sorte udebane med:
Scholes
Vidic

manutd92
20-05-2008, 18:43
Så skulle det vist være sikkert vi får en ny udebanetrøje fra næste sæson ;D
http://www.unisport.dk/Nyheder/nyhed/3326/side/0/

ChristianR
20-05-2008, 18:51
Så skulle det vist være sikkert vi får en ny udebanetrøje fra næste sæson ;D
http://www.unisport.dk/Nyheder/nyhed/3326/side/0/

"I finalen om herredømmet i Europa bliver vi muligvis præsenteret for nye spilletrøjer hos United.
I hvert fald får de nykårede mestre helt nye udebanetrøjer som skal benyttes i den kommende sæson 08/09"

Mener de med det, at United muligvis spiller finalen i næste års udebanetrøjer? Det lyder da mærkeligt.

Desuden kunne jeg da ikke finde på at forudbestille en trøje, jeg ikke anede hvordan så ud.

Oscar
20-05-2008, 19:28
Det ville da være et PR-stunt, der var chelski værdigt, hvis vi stillede op i nye trøjer til finalen. Synes det er så usselt at de bruger sidste runde som lancering på deres nye trøjer, og viser hvor meget mere reklame betyder end bare at spille fodbold. Men sådan er det vel.
Jeg ville personligt blive noget skuffet, hvis jeg bestilte den nye trøje uden at vide, hvordan den så ud, og så endte med den blå, men det kan være det bare er mig.

Dines
20-05-2008, 19:28
Jeg håber virkelig ikke det bliver den blå trøje, der blev vist for et par uger siden. Jeg synes ikke, at blå passer til Manchester United. Det er rød, hvid og sort, så jeg håber, at den nye udebane trøje bliver en hvid en af slagsen. En ting er sikkert, det er, at ligegyldig hvad for en det bliver, skal jeg have den med Ferdinand 5 bagpå.! :)

RAppel
20-05-2008, 19:38
Håber på at jeg skal have

Huntelaar
---9---

:D

Glory Man United
20-05-2008, 19:47
Håber på at jeg skal have

Huntelaar
---9---

:D

Holder du med Chelski? :Smackden:

RAppel
20-05-2008, 20:04
Holder du med Chelski? :Smackden:

Har jeg dummet mig? Skal han til Chelski?

United DK
20-05-2008, 20:15
UEFA vil ikke tillade sådan noget PR-lort. De er meget strikse, hvad sådan noget angår, og det er 100% sikkert, at vi spiller i rød trøje, hvide shorts og sorte sokker, mens Chelsea spiller i blå trøje, blå shorts og hvide sokker.

Glory Man United
20-05-2008, 20:17
Har jeg dummet mig? Skal han til Chelski?

Lige så sikkert, som han skal til United :p

RAppel
20-05-2008, 20:21
Lige så sikkert, som han skal til United :p

Ahh, jamen håber jeg kan købe mig en United trøje med Huntelaar. Vil gerne have ham til sommer, men den diskussion hører en anden tråd til ;)

Dines
21-05-2008, 06:41
Ved godt det er ligegyldigt, men spiller Chelsea så i deres gamle hjemmebanetrøje, eller den nye, der iøvrigt er pissehamrende grim?

Bugge
21-05-2008, 13:55
Ved godt det er ligegyldigt, men spiller Chelsea så i deres gamle hjemmebanetrøje, eller den nye, der iøvrigt er pissehamrende grim?

Jeg mener, der var bred enighed om at de skulle spille i Ruslands landsholdstrøje..
En slags "tak for pengene og den dertil hørende succes"..

Tobber
21-05-2008, 15:43
skal united have samme hjemmebane trøje som i år og nu udebane trøje eller har jeg misforstået noget ?

JumpingCarrot
04-06-2008, 07:01
Jep, samme hjemmebanetrøje og en ny udebane.

I øvrigt kan man få denne sæsons ekstremt fede (imo) udebanetrøje til 299,- på Unisport. Men kun i XL og XXL...! Nok er den snart fortid (eller bliver den 3. trøje eller lign.?), men den er trods alt en del af den nu famøse double-sæson ;-)

Dines
04-06-2008, 15:07
Tror den sorte udebanetrøje, vi havde i denne sæson, går hen og bliver 3. trøje, mens at der kommer en ny udebanetrøje i hvid eller blå. Helst hvid. :)

Drale
05-06-2008, 11:55
Ærgeligt vi skal have ny udebanebanetrøje. Synes den sorte var meget bedre

pucana
11-06-2008, 23:47
Ja jeg synes sku også det er ærgeligt at vi skal skifte den sorte ud... men hvis man skal vælge mellem blå og hvis, så fortrækker jeg da helt klar hvid.. United havde en mega fed hvid udebanetrøje for nogle sæsoner siden..

Simon M
19-06-2008, 08:01
Så er den nye trøje på plads: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1309452.ece?slideshowPopup=true&articleId=1309452

Jeg bryder mig egentlig ikke synderlig meget om den, men hva, det kan man jo blive nød til ;)

United DK
19-06-2008, 08:25
Hmm... Hvorfor blå shorts i stedet for sorte?

Casper
19-06-2008, 08:48
Fordi moden dikterer det!!!

jawharacoralia
19-06-2008, 09:10
jeg syntes ikke den er saaa grim .. men paa den anden side saa har jeg en lille anelse om at glazer har proevet at faa den i disse farver (amerikanske farver) men jeg syntes stadig den er fed nok :D

Danielsen
19-06-2008, 11:09
Hvor er det skrämmende, at Nike logoet er större end vores logo!!

Der var en gang, hvor Nike logoet var noget mindre, og vores en del större....men ikke mere! :mad:

Enggolf89
19-06-2008, 11:44
Hvad skal man ligge i at Ronaldo ikke er med? folk snakker tit om at det er de største der bliver udvalgt til det, men Rooney er heller ikke med. men bare en tanke.

JakobR
19-06-2008, 11:50
Ronaldo er til EM, mens Rooney vel stadig har hangovers efter sit bryllup.

Jeg synes, det er en fed nok dragt, selvom jeg måske havde foretrukket en anden kombination, når nu den blå farve er med. Enten skal den være helt blå eller også skal der slet ikke være blå (for at være 100 % retro i farverne).

Godt at se de har fjernet mønsteret i stoffet. Desværre er underkoppen til logoet der stadig. Er striben på ryggen fjernet?
Jeg mener Nike-logoet bliver gjort mindre på replica-trøjer.

EDIT:

Vores nye målmandstrøje er forfærdelig tilgengæld. Vores målmandstrøje skal være grøn, hvis det skal være historisk korrekt.

http://store.manutd.com/stores/manutd/products/kit_selector.aspx?selector=229&portal=MH2J7J48

Striben på ryggen er fjernet. Vi får blå tal/bogstaver.

Hl-Glory
19-06-2008, 12:03
I det engelske forum på manutd.com speculeres der om Ronaldo har vidst den nye udebane trøje var hvid og derfor udtalt den joke med at han kunne lide at spille i hvidt?
- men det finder vi nok først ud af efter em.

NtotheT
19-06-2008, 12:11
Ronaldo er til EM, mens Rooney vel stadig har hangovers efter sit bryllup.
Jeg synes, det er en fed nok dragt, selvom jeg måske havde foretrukket en anden kombination, når nu den blå farve er med. Enten skal den være helt blå eller også skal der slet ikke være blå (for at være 100 % retro i farverne).

Godt at se de har fjernet mønsteret i stoffet. Desværre er underkoppen til logoet der stadig. Er striben på ryggen fjernet?

EDIT:

Vores nye målmandstrøje er forfærdelig tilgengæld. Vores målmandstrøje skal være grøn, hvis det skal være historisk korrekt.

http://store.manutd.com/stores/manutd/products/kit_selector.aspx?selector=229&portal=MH2J7J48

Så kan man også sige at Evra lige er kommet hjem fra EM, og jeg tror ikke at dagen efter han er blevet slået ud er til fotosession for United med deres nye trøje.
- Men man skal hellere ikke tage det for tungt at Ronaldo og Rooney ikke er med. Utroligt at den mindste detalje kan fortolkes på så mange måder :)

Men jeg kan ikke lide den blå farve i den hvide trøje. Den skulle have været rød i stedet for, for jeg kendetegner ikke United med farven blå, men med sort, hvid og rød. Lidt irriterende.

Danielsen
19-06-2008, 12:18
Jeg synes tröjen skulle väre guldfarvet! Alt skulle väre guld! :devill:

Også, skulle der stå CHAMPIONS på ryggen og ikke deres navn!! :devilll: ;)

Bonde15
19-06-2008, 12:21
Jeg kan ikke forstå der er så mange der ikke syntes den er så fed.
Syntes helt klart det er en af de fedeste trøjer, vi har haft overhoved, syntes faktisk også vores målmandstrøje er fed, men så hlest ligesom JakobR at den var grøn.

JakobR
19-06-2008, 12:21
Nå ja, havde lige glemt Evra også er til EM :D

Men så ved jeg ikke hvorfor Ronaldo er udeladt. Sidste sæson (til det der holdbillede) var alle jo med, uanset om de var ved at blive solgt eller ej.

Skjøt
19-06-2008, 12:56
Jeg synes tröjen skal väre guldfarvet! Alt skal väre guld! :devill:

Også, skal der stå CHAMPIONS på ryggen og ikke deres navn!! :devilll: ;)

har du ikke skrevet det to gange nu? ;)

synes den er okay fed, bare en skam vi skifter den sorte, som jeg rigtig godt kunne lig.

Dines
19-06-2008, 13:33
Jeg synes den hvide trøje er fed. Måske er det ikke så pænt med blå shorts, men ellers ser den rigtig lækker ud. Jeg er glad for, at det blev en hvid udebanetrøje og ikke en helt blå - dog er jeg lidt ked af, at vi skal skille os af med den sorte, da det var en af de flotteste i mange år. Men alt i alt, synes jeg at den hvide trøje er pæn og enkel.

rugholm86
19-06-2008, 13:37
syntes at man skulle have valgt ens farvet så udebane tøjet er helt Hvidt, blåt, eller sort som jeg nu best kunne lide. men hva.. bare vi kan vinde i tøjet så er det vel lige meget hvordan det ser ud ;)

GloryManUtd2730
19-06-2008, 14:19
Fedt trøje, men det skulle være hvide eller sorte shorts.
Plus at Ronaldo sagde også han var glad for at spille i den hvide trøje:lolol:(tegn på han bliver)

United DK
19-06-2008, 14:44
Jeg synes tröjen skulle väre guldfarvet! Alt skulle väre guld! :devill:

Også, skulle der stå CHAMPIONS på ryggen og ikke deres navn!! :devilll: ;)

Jeg ville græmmes, hvis vi fik en guldtrøje. Jeg kan slet ikke klare den guldmode, der er gået i fodboldtrøje i dag. En fodboldtrøje skal have normale farver (hvid, sort, rød, blå, gul, grøn osv.), og det samme gælder trykket. Eksempelvis er det latterligt, med alle de klubber, som spiller med guldtryk, men okay, jeg er nok bare gammeldags.

Mht. den nye målmandstrøje, så er den ikke pr. tradition grøn. Det var den før i tiden (1800blomkål-starten af 1990'erne), men siden har der været forskellig farvede målmandstrøjer, bl.a. disse to gyselige udgaver fra 93/94 (http://www.classicfootballshirts.co.uk/Premiership-Clubs-Manchester-United/c21_42/p6568/1993-94-Manchester-United-GK-Shirt-BNIB-S/product_info.html) og 95/96 (http://www.classicfootballshirts.co.uk/Premiership-Clubs-Manchester-United/c21_42/p11014/1995-96-Manchester-United-GK-Shirt-L/product_info.html), for ikke at glemme den lilla målmandstrøje fra 97/98.

FRL
19-06-2008, 18:27
Jeg synes de er meget fede..

Casper
19-06-2008, 20:13
I det engelske forum på manutd.com speculeres der om Ronaldo har vidst den nye udebane trøje var hvid og derfor udtalt den joke med at han kunne lide at spille i hvidt?
- men det finder vi nok først ud af efter em.

det sger jo så også lidt om niveauet inde på det forum.

(her er forklaringen på hans udtalelse: Ronaldo havde netop optrådt i hvidt for Portugal, da han kom med udtalelsen.)

Casper
19-06-2008, 20:16

EDIT:

Det er replica trøjer de har på (de skal jo ikke sælge kamptrøjerne).

Målmandstrøjen har været mange farver... blandt andet gul...
Her har du min gode ven Edwin i den
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Edwin_van_der_Sar_playing_for_MUFC.jpg

JakobR
19-06-2008, 20:22
Det er replica trøjer de har på (de skal jo ikke sælge kamptrøjerne).

Målmandstrøjen har været mange farver... blandt andet gul...
Her har du min gode ven Edwin i den
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Edwin_van_der_Sar_playing_for_MUFC.jpg

Nå ja, det kan der være en hvis logik i hehe :D

Jeg er også lidt i tvivl om den grønne farve. Jeg mener bare at have set flest grønne, men det kan være, det bare er mig. Men gul er stadigvæk forfærdelig, men dog ikke ligeså slemt som Chelseas nye.

Don Kafai
19-06-2008, 20:37
Synes vores nye trøje ligner Ruslands mht farvevalget.
Jeg er på nippet til at købe en russisk landsholdstrøje, men måske overtaler jeg mig selv til at købe Uniteds nye:D

Høgsted
19-06-2008, 20:38
Synes at den nye udebanetrøje faktisk er meget flot. Overvejer lidt at købe den men ved ikke om jeg gider at spendere endnu en formue. Kan faktisk bedre lide den nye udebanetrøje end den gamle.
Med hensyn til den nye målmandstrøje synes jeg den er helt vildt fed. Kan super godt lide den gule farve og en fed detalje med den sorte streg som bryder den gule farve og giver en god kontrast. Er alt i alt meget tilfreds med de nye trøjer :).....

Benzet
20-06-2008, 19:07
Synes vores nye trøje ligner Ruslands mht farvevalget.
Jeg er på nippet til at købe en russisk landsholdstrøje, men måske overtaler jeg mig selv til at købe Uniteds nye:D

Køb Ruslands trøje med Ronaldo printet bag på ryggen. Det er da et kompromi :p

HamudiiC
21-06-2008, 09:06
Kanon fede trøjer.
Da jeg er målmand, og VDS var "helten" i CL Finalen i år, så overvejer jeg at købe målmandstrøjen, og spille kampe i den. Hvis min træner tillader det, men han sagde at det ikke var noget problem, hvis det var lovligt :D:D

.. og.. Er der nogen der ved om der er forskel på de trøjer de spiller i, og de trøjer de sælger?

Sune
21-06-2008, 14:20
Ja, de replicatrøjer der bliver solgt på Unisport osv. varierer en smule fra de helt originale spillertrøjer.
På spillertrøjerne er trøjenummer- og navnet en smule større, og der er vist også en lille størrelses- og placeringsforskel på klublogoet. Derudover er de også lidt større i størrelsen end dem vi kan købe, og der kan være lidt forskel på materialet.

JakobR
03-07-2008, 10:48
http://www.nike.com/index.jhtml?l=nikestore,grid,_grid,f-26006+12002+36004+4294967219/ip-100/pn-1&re=US&co=US&la=EN#l=nikestore,grid,_pdp,cid-1/gid-172060/pid-172060,_grid,s-manchester%20united&re=US&co=US&la=EN

Uniteds nye tredje trøje. Det kan godt ske, I skal klikke på linket et par gange. Nogle gange virker det ikke for mig.

http://img133.imageshack.us/img133/5965/manuthirdpj7ew9.jpg

Thomas
03-07-2008, 10:56
Kanon fede trøjer.
Da jeg er målmand, og VDS var "helten" i CL Finalen i år, så overvejer jeg at købe målmandstrøjen, og spille kampe i den. Hvis min træner tillader det, men han sagde at det ikke var noget problem, hvis det var lovligt :D:D

.. og.. Er der nogen der ved om der er forskel på de trøjer de spiller i, og de trøjer de sælger?

Jeg tror godt du må spille i din egen målmandstrøje, da det er rimelig ligegyldigt hvilken farve den er, sålænge den ikke er den samme farve som dine med-og modspillere :) På det hold jeg træner, spiller målmanden også med sin egen, fordi han er 1,20 m. høj, og derfor ikke kan bunde i klubbens egne trøjer :D

Gronkjor
03-07-2008, 13:37
http://www.nike.com/index.jhtml?l=nikestore,grid,_grid,f-26006+12002+36004+4294967219/ip-100/pn-1&re=US&co=US&la=EN#l=nikestore,grid,_pdp,cid-1/gid-172060/pid-172060,_grid,s-manchester%20united&re=US&co=US&la=EN

Uniteds nye tredje trøje. Det kan godt ske, I skal klikke på linket et par gange. Nogle gange virker det ikke for mig.

http://img133.imageshack.us/img133/5965/manuthirdpj7ew9.jpg

Synes det er en flot trøje! Kan bedre lide den end den anden nye. :devill:

Dines
03-07-2008, 16:15
Synes den minder utrolig meget om vores målmandstrøje iår, bare med den hvide skrift rundt om logoet. Ellers er det præcis den samme. Hvis jeg skulle vælge mellem den hvide og den blå, vil jeg helt sikkert vælge den hvide, men jeg ender sgu nok med at købe begge to.

JakobR
03-07-2008, 16:17
Mine erfaringer siger mig, at det er dumt at købe så mange trøjer, når man stadig er i voksealderen. Jeg har 10+ jeg ikke kan passe mere. Jeg køber dog ikke trøjer mere.

Angående trøjen, så synes jeg den er super fed.

Gronkjor
03-07-2008, 16:30
Ved i hvornår den kan købes?

Dines
03-07-2008, 19:06
Mine erfaringer siger mig, at det er dumt at købe så mange trøjer, når man stadig er i voksealderen. Jeg har 10+ jeg ikke kan passe mere. Jeg køber dog ikke trøjer mere.

Angående trøjen, så synes jeg den er super fed.

Ja, du har ret. Jeg har også en del, der er blevet for små til mig, og det er da irriterende, at man ikke kan passe trøjer man har købt i dyre domme. De to trøjer her, som jeg overvejer at købe, køber jeg i nummeret større end hvad der passer til mig nu. Derfor bliver mine næste trøjer i Large. :)

Høgsted
09-07-2008, 18:55
Tror jeg køber United's nye udebanetrøje over manutd.com. Men er der nogle der ved hvad portoen ca er på ? ... Kan ikke selv finde det :confused:

Glory Man United
11-07-2008, 16:12
Jeg køber den nye trøje....æææææh tror jeg vælger den med nr. 7 med ham der.....æææææh hvad er det nu han hedder? :titte:

Tim_rn
11-07-2008, 16:16
Jeg køber den nye trøje....æææææh tror jeg vælger den med nr. 7 med ham der.....æææææh hvad er det nu han hedder? :titte:

Fremtidige Wellbeck =)

Damien
11-07-2008, 17:04
Måske man sku bestille nr. 7 med Nani ? hehe

Dines
23-07-2008, 14:10
http://img77.imageshack.us/img77/6939/nytrkeve6.jpg
http://img77.imageshack.us/img77/5906/nytrjefl9.jpg

Er dette mon vores nye 3. trøje?

Danielsen
23-07-2008, 14:24
http://img77.imageshack.us/img77/6939/nytrkeve6.jpg
http://img77.imageshack.us/img77/5906/nytrjefl9.jpg

Er dette mon vores nye 3. trøje?

Tror det ikke...tror det er en träningströje....AIG logo'et er alt for lille ;)

Mikke7
23-07-2008, 15:26
Tror jeg køber United's nye udebanetrøje over manutd.com. Men er der nogle der ved hvad portoen ca er på ? ... Kan ikke selv finde det :confused:

den koster ca. 56 pund - dette er inklusiv fragt og tryk... eksklusiv fragt og tryk koster trøjen 40 pund.. fragten udgør ca. 6-7 pund..

jeg har selv lige fået min leveret i morges :)
Den er rigtig fed og en rar kvalitet - har fået min med Anderson:)

Høgsted
28-07-2008, 13:53
den koster ca. 56 pund - dette er inklusiv fragt og tryk... eksklusiv fragt og tryk koster trøjen 40 pund.. fragten udgør ca. 6-7 pund..

jeg har selv lige fået min leveret i morges :)
Den er rigtig fed og en rar kvalitet - har fået min med Anderson:)

Er lige hjemvendt fra ferie så ser derfor først denne besked nu. Men tak for hjælpen.
Jeg har her idag bestilt den nye udebanetrøje dog gennem Unisport. Jeg har købt den med Nani 17 og glæder mig sygt til jeg får den

Gronkjor
19-08-2008, 19:53
Er jeg den eneste der synes, at den nye udetrøje er pænt stor i størrelsen?

Dines
19-08-2008, 20:00

Tværtimod. Jeg købte min trøje et nummer større end jeg plejer, så kan ikke helt følge dig der :D

Høgsted
19-08-2008, 20:13

Synes også den er stor i størrelsen og synes den er noget større i størrelsen end hjemmebanetrøjen. Hvem har i forskellige på ?? Købte oprindelig min med Nani men den var i stykker - så fik jeg en ny med Nani men den var også i stykker. Så havde Unisport ikke flere Nani tryk da de havde brugt dem på mine ødelagte trøjer :D Så nu har jeg bestilt den igen her i går og har denne gang bestilt med Ronaldo 7.....:)

maxim
19-08-2008, 20:19
Jeg har bare en hjemmetrøje med nani.. så venter jeg til den næste hjemmetrøje kommer, og så vælger jeg en anden spændende spiller (fx. anderson eller tevez)

Høgsted
19-08-2008, 20:28
Jeg har bare en hjemmetrøje med nani.. så venter jeg til den næste hjemmetrøje kommer, og så vælger jeg en anden spændende spiller (fx. anderson eller tevez)

Har selv hjemmebanen med Tevez og næste sæsons hjemmebane køber jeg med Anderson. Har 06/07 trøjen med Carrick og trøjen forinden med Ronaldo. Får den nye udebanetrøje med Ronaldo imorgen.... Køber måske den nye tredje trøje hvis der kommer en med Rooney og så næste års udebanetrøje med Nani - der er nogle der har styr på sit liv hvaa ! :D haha haha

Tim_rn
19-08-2008, 20:31
Tværtimod. Jeg købte min trøje et nummer større end jeg plejer, så kan ikke helt følge dig der :D

Kan det være du er blevet lidt større hen over en fordrukken sommer? =)

Gronkjor
19-08-2008, 20:37
Købte min med R.Grønkjaer og så nummer 9:devill: Er bare træt af, at den er pænt meget for stor. Men vokser heldigvis meget for tiden. Hehe

Dines
20-08-2008, 06:34
Kan det være du er blevet lidt større hen over en fordrukken sommer? =)

Formentlig :)

OneloveOneUnited
20-08-2008, 15:34
Øv, jeg havde bestilt den nye udebane trøje med Anderson bagpå fra Unisport, havde glædet mig super meget over det da den sidste trøje blev brugt til at have Giggs på, da den heldigvis aldrig går af mode, da han er legende.

Men de har ikke flere orginal tryk med Anderson, så ville bare lige advare jer der bestiller med Anderson at de ikke får flere orginal tryk før om en måned.

Til jer der er lurer på hvad jeg fik istedet for, kan jeg svare at jeg fik Vidic istedet som også passer mig helt perfekt.

Dines
20-08-2008, 16:02
I Megastoren købte jeg to trøjer. En blåretrotrøje, som der blev spillet i i 1968 finalen på Wembley, og så den nye udebanetrøje. Jeg synes virkelig, at den nye udebanetrøje er fed. Hvid og blå passer godt sammen, og vigtigst af alt har de fjernet de der fartstreger bagpå. Jeg har min med Fletcher bagpå.

Bugge
20-08-2008, 18:51
Øv, jeg havde bestilt den nye udebane trøje med Anderson bagpå fra Unisport, havde glædet mig super meget over det da den sidste trøje blev brugt til at have Giggs på, da den heldigvis aldrig går af mode, da han er legende.

Men de har ikke flere orginal tryk med Anderson, så ville bare lige advare jer der bestiller med Anderson at de ikke får flere orginal tryk før om en måned.

Til jer der er lurer på hvad jeg fik istedet for, kan jeg svare at jeg fik Vidic istedet som også passer mig helt perfekt.

Dejligt at det ikke kun er samba-drengene som folk smider bagpå..

Liverpool_sucks
20-08-2008, 19:26
Men har i nogen ideer om hvornår man kan købe tredjetrøjen..
Meget liderlige efter den..

Dines
20-08-2008, 19:34
Men har i nogen ideer om hvornår man kan købe tredjetrøjen..
Meget liderlige efter den..

3. trøjen den sorte mener du? For så vidt jeg ved, så er der ikke kommet en ny 3. trøje, og jeg går udfra, at det så er den sorte udebanetrøje for sidste år, bliver brugt som 3. trøje.

Gronkjor
20-08-2008, 19:44
Så vidt jeg ved kommer der en blå tredje trøje, som skal bruges i Champions League...

ChristianR
20-08-2008, 19:47
Så vidt jeg ved kommer der en blå tredje trøje, som skal bruges i Champions League...

Kan du evt. finde link? For jeg havde nu også forstået det som Dines beskriver.

Liverpool_sucks
20-08-2008, 19:57
Ja, den blå men hvis det er rigtigt at den bliver brugt til championsleague, så går jeg ud fra at, man kan købe den 4-5 dage føre championsleague kick-off.

Høgsted
20-08-2008, 20:11
I Megastoren købte jeg to trøjer. En blåretrotrøje, som der blev spillet i i 1968 finalen på Wembley, og så den nye udebanetrøje. Jeg synes virkelig, at den nye udebanetrøje er fed. Hvid og blå passer godt sammen, og vigtigst af alt har de fjernet de der fartstreger bagpå. Jeg har min med Fletcher bagpå.

Har også den blå retro trøje som blev båret i 1968 finalen. Købte den dog over unisport......
Hvem har du forresten bagpå den nye udebanetrøje ??....

EDIT: Skal over at se United i november så tror jeg køber den nye 3. trøje med Rooney.... Har nemlig ikke en med ham og det skammer jeg mig lidt over :) .....

Gronkjor
20-08-2008, 20:34
Der stod bare i United Supporteren, at den udkom i forbindelse med Champions League. Det tolker jeg bare som om, at den kun bliver til CL..

dannigizmo
20-08-2008, 21:09

Der er vi faktisk ret uenige. Jeg synes, den blå og hvide bærer for meget præg af USA. Havde det blå været bare en smule mere fremtrædende, manglede vi bare Stars and Stripes, så havde vi haft en amerikansk OL-dragt. Jeg tror såmænd ikke, det har været intentionen, men det er bare de associationer, den frembringer hos mig.

'Fartstregerne', som du kalder dem, synes jeg faktisk godt om. Det giver trøjen et lidt anderledes look end så mange andre, så dem må de for min skyld gerne beholde :)

United DK
20-08-2008, 21:17
Normalt når man har en CL-trøje, som vi havde fra 1997-2000, så er det en hjemmebanetrøje, og jeg går da helt i koma, hvis vi skal spille i blå på hjemmebane.

The Blue Devils? Fandme nej!

Treble007
21-08-2008, 09:43

Go stil.. Darren Fletcher is a football genius.. :)

JumpingCarrot
21-08-2008, 09:58
Jeg skal til at bestille en hjemmetrøje nu her.
Er der noget billigere end Manutd.com, hvor det koster 58.89 pund (godt 550 kr.) med navn, nummer og levering til DK, som I lige kender til?

conradsen
21-08-2008, 11:36
Hvis du er medlem af den skandinaviske supporterklub, kan du få trøjen til 495 norske kroner + forsendelse. Det er billigere end fra England.

Glory Man United
21-08-2008, 12:06
40 £ = 400 kr
495 n.kr. = 460 kr

Forsendelse er nogenlunde det samme, så det er vel ikke billigere hos dig i Norge?? ;)

JumpingCarrot
21-08-2008, 12:08
Det er så bare uden tryk, der minimum koster i omegnen af 100 kr. - for det meste mere. Så det bliver dyrere i sidste ende.

Går ud fra, det er ret svært at finde noget billigere end 550 kr. inkl tryk og fragt.

Mikke7
21-08-2008, 12:10
Går ud fra, det er ret svært at finde noget billigere end 550 kr. inkl tryk og fragt.

Tror jeg, du har helt ret i - er det ikke også bare prisen, synes det har ligget i det leje altid (tid som jeg kan huske:))

JumpingCarrot
21-08-2008, 12:29
Joh, det er vel egentlig.

I butikkerne herhjemme er det svært at finde dem til under 599,- mens f.eks. Unisport har dem til 499,-.

Men med tryk og forsendelse løber den op på 684,- ca. på Unisport - så alligevel en pæn sjat at spare, ved at købe fra Megastoren på Manutd.com :)

Dines
21-08-2008, 14:01
Har også den blå retro trøje som blev båret i 1968 finalen. Købte den dog over unisport......
Hvem har du forresten bagpå den nye udebanetrøje ??....

EDIT: Skal over at se United i november så tror jeg køber den nye 3. trøje med Rooney.... Har nemlig ikke en med ham og det skammer jeg mig lidt over :) .....

Da jeg var derovre, kunne man ikke få den nye trejdetrøje. Kun den hjemmebanetrøjen, udebanetrøjen og en del klassikere som f.eks. trøjen fra finalen i 1968. Jeg købte udebanetrøjen med 24. Fletcher bagpå. Han scorede det eneste mål, i den første kamp jeg var ovre at se, og derudover kan jeg lide hans indstilling. Brokker sig ikke over bænken, og giver den gas, når han får chancen. At han så ikke, er en gudsbenået fodboldspiller, er en anden ting. Trøjen kostede £43, mens trykket kostede £14 hvilket var rimelig dyrt, sammenlignet med Unisports priser på tryk.

JumpingCarrot
21-08-2008, 14:11
Trøjen kostede £43, mens trykket kostede £14 hvilket var rimelig dyrt, sammenlignet med Unisports priser på tryk.

Tryk på Unisport koster 140 kr, 14 pund = 131.59 kr. jf. Valutakurser.dk. Så, det var vel billigere ;)

Nu skal jeg bestille snart. Det eneste det kræver er blot, at jeg trykker confirm. Hvordan overbeviser man sig selv bedst, når man egentlig slet ikke har pengene ? :D

Btw: Den nye tredjetrøje bliver offentliggjort den 28. august.

JumpingCarrot
22-08-2008, 09:02
Nå, så er der bestilt trøje! Snart kan jeg iklæde mig en trøje med historiens vel nok mest fantastiske fodboldspiller! :devill: "Rocking"

Foged
22-08-2008, 10:13
Tillykke

Scholes eller Giggs?

United DK
22-08-2008, 10:31
Jeg har lige bestilt den gule målmandstrøje med O'SHEA22 på ryggen, bare for at være lidt utradionel. :D

Mikke7
22-08-2008, 10:49
Joh, det er vel egentlig.

I butikkerne herhjemme er det svært at finde dem til under 599,- mens f.eks. Unisport har dem til 499,-.

Men med tryk og forsendelse løber den op på 684,- ca. på Unisport - så alligevel en pæn sjat at spare, ved at købe fra Megastoren på Manutd.com :)

Jeg liggede også på unisport, da jeg skulle bestille min - men så vidt jeg kom frem til, så var det billgst at bestille fra Megastoren:)

Trøjen kostede £43, mens trykket kostede £14 hvilket var rimelig dyrt, sammenlignet med Unisports priser på tryk.

Da jeg bestilte min, kostede trykket 11 eller 12 pund - men kan godt være det er anderledes over nettet..

JumpingCarrot
22-08-2008, 11:46
Tillykke

Scholes eller Giggs?

Den røde komet, naturligvis :)

OneloveOneUnited
22-08-2008, 14:49
Hmm så fik jeg den nye united trøje, er dog lidt forvirret. Jeg har fået et tryk som er sort, burde det ikke være helt blåt ehh...

Høgsted
22-08-2008, 16:01
Hmm så fik jeg den nye united trøje, er dog lidt forvirret. Jeg har fået et tryk som er sort, burde det ikke være helt blåt ehh...

Jo det originale tryk er blåt men ved ikke om du har fået dit eget navn på ?? Unisport og Mmsport kan fx kun levere det originale blå tryk med enkelte spillere.....

Høgsted
22-08-2008, 16:16
På Uniteds megastore over nettet står der at den nye 3. trøje bliver vist frem den 28 august. Men er jeg den eneste der mener allerede at havde set den ?? (mener det var Rooney der viste den frem) Den er i dette klip efter 1.35. Mener bare at jeg har set den være vist frem og at det ikke bare var noget gætteri fra nogle...... Synes der står en hyldest til cl titlen for 40 år siden mener jeg......

http://www.youtube.com/watch?v=PlPmGDATkac&feature=related

EDIT: Billeder af den - http://shirts.soccerlens.com/manchester-united-0809-third-shirt/407/

Bugge
22-08-2008, 17:20
Hvor er den da fed den 3. trøje!

Nu er jeg glad for at jeg ikke købte den nye hvide, så havde jeg ikke haft råd til den frække sag.

Dines
22-08-2008, 18:09
Det der gør trøjen fed, er at det er en hyldest til triumfen i 1968, for blå synes jeg ikke klæder vores spillere. Men selvfølgelig skal den da købes, spørgsmålet er så, hvem der skal bagpå? Nu hvor jeg købte Fletcher sidst, pønser jeg lidt til Scholes eller Rio!

Høgsted
22-08-2008, 18:13
Det der gør trøjen fed, er at det er en hyldest til triumfen i 1968, for blå synes jeg ikke klæder vores spillere. Men selvfølgelig skal den da købes, spørgsmålet er så, hvem der skal bagpå? Nu hvor jeg købte Fletcher sidst, pønser jeg lidt til Scholes eller Rio!

Skal også have den og tror jeg køber den i forbindelse med min tur til Manchester. Har ingen trøje med Rooney 10 så skal helt klart have ham på.....

Dines
22-08-2008, 19:01
Skal også have den og tror jeg køber den i forbindelse med min tur til Manchester. Har ingen trøje med Rooney 10 så skal helt klart have ham på.....

Hvornår skal du over og se fodbold på Old Trafford, og mod hvem?

Høgsted
22-08-2008, 19:04
Hvornår skal du over og se fodbold på Old Trafford, og mod hvem?

1. November mod Hull :)....

Liverpool_sucks
22-08-2008, 19:40
Nu det er ca. 50 år siden munchen katastrofen skete, så skal jeg have den med Munchen, 58 på rygen..

Høgsted
22-08-2008, 19:47
Nu det er ca. 50 år siden munchen katastrofen skete, så skal jeg have den med Munchen, 58 på rygen..

Det kunne faktisk være pissefedt - det giver helt klart stof til eftertanke. MUNICH 58 - Det kunne være mega nice :)......

Liverpool_sucks
22-08-2008, 19:57
Det kunne faktisk være pissefedt - det giver helt klart stof til eftertanke. MUNICH 58 - Det kunne være mega nice :)......

Og ja.. det lyder bedre på englesk Munich.. Godt du nævnt det.. tak

Høgsted
22-08-2008, 20:12
Og ja.. det lyder bedre på englesk Munich.. Godt du nævnt det.. tak

Det var skam så lidt - det er mig der takker :).....

OneloveOneUnited
23-08-2008, 10:38
Skal jo helt klart have den trøje også, da jeg syntes det er for fedt med hele historien.

Jeg vælger dog at få skrevet Sir Busby, en lille tribute for hans fundament vi har i dag.

Glory Man United
09-09-2008, 15:11
Jeg har lige bestilt den gule målmandstrøje med O'SHEA22 på ryggen, bare for at være lidt utradionel. :D

Så først dit indlæg nu.... :lolol::lolol:
Min svigerfar er Spurs fan, og han hader Ferguson og kalder Berba forræder, osv osv. Klart jeg skal have en trøje med Berba bagpå (£58.89) på Uniteds megastore. Ved bare ikke om det skal være den hvide eller blå

Tim_rn
16-09-2008, 18:03
Så er det jo lige før vi får både nye hjemmebane, udebane og tredjetrøje i år.
Vores trøjesponsor med verdens største sponsoraftale er vist ved at bukke under for finanskrisen, og medmindre den amerikanske stat som rygtet går ind og støtter selskabet, er der en stor chance for de går konkurs.

Nu må vi se, men det må jo i hvert fald betyde at vi frit kan tegne ny aftale med et andet firma, hvilket nok ikke bliver i nærheden af den aftale vi havde med AIG. Det er en stor formue United mister, men det skulle jo komme.

Så kan der komme lidt gang i trøjesalget når nu vi skifter sponsor på maverne =)

Dines
16-09-2008, 18:08
Udfra det jeg har læst, så skulle der ikke være noget problem, hvis AIG blev nødt til at stoppe sponsoratet, kan vi få en ligeså god og lukrativ aftale i hus grundet vores succes på banen, som har bragt os i en bedre situation end for 2 år siden.

Glory Man United
16-09-2008, 18:14

Hvorfor? det er jo en "efterligning" af 68 trøjen og ikke 58 trøjen....Hvad med nr. 68 og så Busby bagpå?

Tim_rn
16-09-2008, 18:33
Udfra det jeg har læst, så skulle der ikke være noget problem, hvis AIG blev nødt til at stoppe sponsoratet, kan vi få en ligeså god og lukrativ aftale i hus grundet vores succes på banen, som har bragt os i en bedre situation end for 2 år siden.

Ja, hvis vi havde haft samme succes for 2 år siden da aftalen blev lavet, kunne det måske have givet os en god position. Men jeg tror ikke du får noget selskab til at gå ind og smide så mange penge efter os, når det lige nu er en følsom periode for især de store verdensfirmaer, som er dem der har råd til United.

Mit bud er i hvert fald, at krakker AIG, så spiller vi uden spnsor på maven i lang lang tid.

Høgsted
16-09-2008, 21:22
Hvorfor? det er jo en "efterligning" af 68 trøjen og ikke 58 trøjen....Hvad med nr. 68 og så Busby bagpå?

Har skam også overvejet men er gået tilbage til at vil have en spiller på - Berbatov 9.

Hvis vi skifter sponsor skifter vi så også trøjer allerede nu - pisse irriterende hvis man så skal til at bruge endnu en formue på nye trøjer.
Tænkte bare at det måske kunne være at de havde betalt pengene for denne sæson eller lignende og derfor stadig skal være på trøjerne.....

Danielsen
16-09-2008, 22:12
Har skam også overvejet men er gået tilbage til at vil have en spiller på - Berbatov 9.

Hvis vi skifter sponsor skifter vi så også trøjer allerede nu - pisse irriterende hvis man så skal til at bruge endnu en formue på nye trøjer.Tænkte bare at det måske kunne være at de havde betalt pengene for denne sæson eller lignende og derfor stadig skal være på trøjerne.....

Vi skifter ikke tröje, men sponsor logo :)

Hald
16-09-2008, 23:09
Dumt lige at ha bestilt vores hvide udebane trøje igår, og høre idag at AIG måske hopper af!!

Dines
17-09-2008, 06:01
Hvis AIG går af, behøver i da ikke skifte jeres trøjer ud. Trøjerne bliver jo ikke falske af den grund - jeg kan da stadig gå i trøjer med Sharp eller Vodafone på maven, selvom det ikke er den vi spiller i.

Hald
17-09-2008, 09:17
Hvis AIG går af, behøver i da ikke skifte jeres trøjer ud. Trøjerne bliver jo ikke falske af den grund - jeg kan da stadig gå i trøjer med Sharp eller Vodafone på maven, selvom det ikke er den vi spiller i.

Det er selvfølgelig rigtigt nok.. Så går trøjen jo nærmest hen og bliver "retro" haha :)

snegl
17-09-2008, 09:43
Så vidt jeg hørte på CNN ville det være nærmest en nødvendighed for den amerikanske stat at gå ind og støtte AIG så de ikke går konkurs. Den amerikanske stat plejer aldrig at føre en "hands on" politik - at gå ind og hjælpe nogle firmaer - men fordi en AIG konkurs vil berøre så mange sekundære firmaer vil det være til enorm skade for USAs økonomi hvis AIG går ned med flaget. Så der spekuleres i at AIG skal holdes "kunstigt" i live af den amerikanske stat.

Lige pt i denne uge er krisen på det globale finansmarked ret stor. Det er i det mindste godt at vi har haft så meget succes sidste år, nu hvis AIG vil ophæve kontrakten. Tror bare også det vil blive lidt svært at finde en ny sponsor i samme størrelsesorden lige her og nu. Måske om en måned eller to når det forhåbentlig er stilnet lidt af, hvis det ikke bare går værre.

Spørgsmålet er vel også om de bare kan ophæve den fra den ene dag til den anden uden at være konkurs? Der må vel være forpligtelser begge veje? Jeg ved ikke selv noget om det.

SantasLittleHelper
17-09-2008, 09:53
BBC fortæller at den amerikanske stat har lånt AIG 480 milliarder mod 80% af aktierne i firmaet...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7620127.stm

480 milliarder er fanme mange penge...

ChristianR
17-09-2008, 10:09
BBC fortæller at den amerikanske stat har lånt AIG 480 milliarder mod 80% af aktierne i firmaet...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7620127.stm

480 milliarder er fanme mange penge...

Jep, men det gavner vel rigtig mange almene amerikanere og mindre firmaer. Rent egoistisk kan vi vel også kun være tilfredse. Jeg kan ligesom Snegl heller ikke forestille mig, at de må ophæve samarbejdet med os, så længe de ikke er konkurs. Så må nogen af de 480 milliarder vel gå til os:D

Høgsted
17-09-2008, 13:05
Vi skifter ikke tröje, men sponsor logo :)

Var også det jeg mente :) Bare lidt dårligt formuleret. Undskyld :p

Liverpool_sucks
17-09-2008, 16:54
Jeg fik 3.trøjen idag og der var trykfejl.. Pis og lort..
De havde skrevet Munich som Munick med K.. Meget irriterende :mad:
Har sendt en Klag.....

Høgsted
17-09-2008, 17:48
Har sendt en Klag.....

Surt.... Købte du den over Unisport eller Megastoren eller måske andetsteds ??

Danielsen
17-09-2008, 18:19
Har sendt en Klag.....

Har du ikke sendt den tilbage!??

Cristiano Ronaldo
17-09-2008, 18:49
Har sendt en Klag.....

Fuck hvor latterligt man..
Er du gal jeg var blevet tosset hvis det var mig..
Hvor har du købt den ?:)

Kofoed
17-09-2008, 18:57
Har sendt en Klag.....

Shit hvor fucked.. Jeg havde sendt den retur PRONTO..:mad::Smackden:

Tim_rn
17-09-2008, 18:58
Fuck hvor latterligt man..
Er du gal jeg var blevet tosset hvis det var mig..
Hvor har du købt den ?:)

De kære mennesker der arbejder med dette må jo selvfølgelig ikke lave en fejl. Der er jo ikke så meget at blive sur over, det er bare at sende den tilbage, med en pæn hilsen om at man ønsker det rettet til munich som man har indtastet på ordren (som man selvfølgelig har kigget på efter man har bestilt, så man ikke selv har skrevet forkert?).

I så fald vil de med sikkerhed beklage fejlen, sende en ny, og så er der gået 5 dage mere, mon ikke man lige overlever så ;)

Høgsted
17-09-2008, 19:01
Har selv prøvet at få et navn på en trøje stavet forkert dog ikke en United trøje men en betis trøje. Der var absolut intet da de havde lavet en fejl dog kunne de ikke levere en ny da de ikke havde den mere. Men så fik jeg pengene tilbage og købte i stedet en palermo trøje. Der skulle og plejer ikke at være et problem så længe leverandøren har lavet fejlen.....

Liverpool_sucks
17-09-2008, 23:32
Har du ikke sendt den tilbage!??

Har sendt en mail til Morten som er ordreansvarlig i Unisport..
Hvor jeg skrev at trøjen bliver sendt tilbage i morgen, og håber på at jeg får den hurtigst muligt ellers skal jeg have pengene tilbage..

Liverpool_sucks
17-09-2008, 23:39
De kære mennesker der arbejder med dette må jo selvfølgelig ikke lave en fejl. Der er jo ikke så meget at blive sur over, det er bare at sende den tilbage, med en pæn hilsen om at man ønsker det rettet til munich som man har indtastet på ordren (som man selvfølgelig har kigget på efter man har bestilt, så man ikke selv har skrevet forkert?).

I så fald vil de med sikkerhed beklage fejlen, sende en ny, og så er der gået 5 dage mere, mon ikke man lige overlever så ;)

Nej.. Jeg har næsten ventet hele sommerferien til at kunne bestille trøjen, og så er der trykfejl............

Danielsen
18-09-2008, 13:20
Har selv prøvet at få et navn på en trøje stavet forkert dog ikke en United trøje men en betis trøje. Der var absolut intet da de havde lavet en fejl dog kunne de ikke levere en ny da de ikke havde den mere. Men så fik jeg pengene tilbage og købte i stedet en palermo trøje. Der skulle og plejer ikke at være et problem så længe leverandøren har lavet fejlen.....

Hmmm...?? ;)

Høgsted
18-09-2008, 13:47
Hmmm...?? ;)

De er pisse fede :) "Rocking"

Høgsted
18-09-2008, 14:15
Liverpool sucks kan forstå du har købt den gennem Unisport - men har du og er det overhovedet muligt at få CL tryk gennem Unisport til trøjen og også CL ærmemærker til trøjen......

Liverpool_sucks
22-09-2008, 22:20
Liverpool sucks kan forstå du har købt den gennem Unisport - men har du og er det overhovedet muligt at få CL tryk gennem Unisport til trøjen og også CL ærmemærker til trøjen......

Det kommer nok på et tidspunkt men nej det kan man ikke... desværre..

Glory Man United
23-09-2008, 16:58
Købte udebanetrøjen på uniteds officielle hjemmeside. Berbatov blev der trykket bagpå......Min svigerfar er Tottenham fan og HADER ham nu, så bare liiiiiige for at gnide salt i såret :p

Petursson
26-09-2008, 23:41
Har også lige fået den nye hvide trøje har ikke noget tryk på enu(stav) men tror jeg taker Rio Ferdinand :devill:

Glory Man United
29-09-2008, 18:49
Så ankom min United trøje. Inklusiv Berbatov (nr. 9) og fragt: £58,89

Don Kafai
29-09-2008, 18:51
Min svigerfar er Tottenham fan og HADER ham nu, så bare liiiiiige for at gnide salt i såret :p

Jeg fatter ikke hvordan du kan få din familie til at hænge sammen :D

Glory Man United
30-09-2008, 06:58
Jeg fatter ikke hvordan du kan få din familie til at hænge sammen :D

Det er et fuldtidsarbejde, lover jeg dig ;)

Tim_rn
06-10-2008, 16:54
Så er det jo lige før vi får både nye hjemmebane, udebane og tredjetrøje i år.
Vores trøjesponsor med verdens største sponsoraftale er vist ved at bukke under for finanskrisen, og medmindre den amerikanske stat som rygtet går ind og støtter selskabet, er der en stor chance for de går konkurs.

Nu må vi se, men det må jo i hvert fald betyde at vi frit kan tegne ny aftale med et andet firma, hvilket nok ikke bliver i nærheden af den aftale vi havde med AIG. Det er en stor formue United mister, men det skulle jo komme.

Så kan der komme lidt gang i trøjesalget når nu vi skifter sponsor på maverne =)

Man bliver jo næsten nødt til lige at hive den frem i bagklogskab når nu Casper har taget sig tid til at omtale det i en blog og i den seneste nyhed på forsiden. ;)

Det ser hårdt ud det her, men hvis vi forhåbentligt holder os fra de helt store spillerindkøb gentagne gange indenfor de næste par år, så er pengene jo klaret. Tror der kan gå lang tid før nogen forvilder sig ind i en rekord stor reklameaftale, selv hvis det er United der søger.

Dines
06-10-2008, 17:09
Jeg tror ikke, der bliver nogle problemer med at få en sponser, hvis AIG stopper. Om den så bliver ligeså lukrativ, er en anden sag, men jeg er sikker på, at vi nok skal finde en sponser. Siden vi fik AIG til at sponsorere os i 2006, har vi vundet to mesterskaber og en Champions League-titel, så må jo stå i en god situation.

RAppel
06-10-2008, 18:34

http://www.jerseykits.com/English-Premier-League-Manchester-United-Hero-Home-Kit/c1_7_15/p170/Nike-Manchester-United-Home-Jersey-(Berbatov---No.9)-07/09/product_info.html

57.99$ + 8.50$ (shipping) = 363,80 kr

Er der et eller andet jeg har misforstået eller?

Dines
07-10-2008, 07:05
http://www.jerseykits.com/English-Premier-League-Manchester-United-Hero-Home-Kit/c1_7_15/p170/Nike-Manchester-United-Home-Jersey-(Berbatov---No.9)-07/09/product_info.html

Virkelig billigt, men man er aldrig sikker på om den kan være falsk eller 2. sotering.

Glory Man United
07-10-2008, 07:10

Tjaaaa hvis de er ægte, så er den jo god nok. Alene det at du skriver $, får mig til at tvivle...:p

RAppel
07-10-2008, 09:48
Virkelig billigt, men man er aldrig sikker på om den kan være falsk eller 2. sotering.

Tjaaaa hvis de er ægte, så er den jo god nok. Alene det at du skriver $, får mig til at tvivle...:p

Har kigget på diverse andre fora og læst om andre der har købt og der har ikke været nogle klager omkring ægthed/2. sortering.

Hvis det generer at priser stå i $ så kan man altså også lave det om så de står i £.

Jeg regner med at bestille en trøje derfra inden så længe så må jeg jo give noget feedback :D

Nu ved jeg godt man ikke skal tro på alt hvad man læser på nettet...

http://www.soccerlinks.net/pages/Detailed/15362.html

The latest online sports store for official jerseys, club kits & gear. Real gear for real fans!

Submitted by: JerseyKits
Hits: 16
Added: Sun Sep 07 2008

Mikke7
07-10-2008, 13:59

Ja det er squ billigt - du må lige melde tilbage, når du har handlet. Om varen er i orden:)

Høgsted
07-10-2008, 14:04
Lyder næsten for billigt. Har lige kigget på trøjen og tager man billedet hvor logoet er helt tæt på ser jeg allerede noget mistænkeligt. Det rigtige logo "bølger" kun i siderne mens dette logo også "bølger" i toppen. Om den er ægte eller uægte ska jeg ikke kunne bedømme men det ser lidt mistænkeligt ud

United DK
07-10-2008, 14:28
Lyder næsten for billigt. Har lige kigget på trøjen og tager man billedet hvor logoet er helt tæt på ser jeg allerede noget mistænkeligt. Det rigtige logo "bølger" kun i siderne mens dette logo også "bølger" i toppen. Om den er ægte eller uægte ska jeg ikke kunne bedømme men det ser lidt mistænkeligt ud

Ja, du har fat i noget.

http://cache2.asset-cache.net/xc/82568920.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19368FFB0B613D6DEB05C56DACE63BA5ADE E30A760B0D811297

Bølgerne/bulerne i siderne er også mere bølget/bulet (hvis man kan sige det sådan), på logoet fra den hjemmeside.

Jeg vil anbefale folk, at droppe de smarte spareidéer, og betale fuld pris, og så være sikker på, at den er 100% ægte.

Baunie
07-10-2008, 14:59
Hvis man endelig skal spare, så er den noget billigere på en side som thefootballshirt.com. Der kan man til gengæld også være 100 procent sikker på, at den er uægte. Omend folk er meget imponerede alligevel.

RAppel
07-10-2008, 15:30
Jeg vil anbefale folk, at droppe de smarte spareidéer, og betale fuld pris, og så være sikker på, at den er 100% ægte.

Har godt nok tænkt på det. Better safe than sorry :)

JumpingCarrot
20-10-2008, 00:59
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1942/id/44260/?utm_source=nyhedsbrev-unisport-16102008&utm_medium=email&utm_content=produkter&utm_campaign=nyhedsbrev-unisport

Hvis man er hurtig, kan man stadig nå en engelsk landsholdstrøje til 149,- med Rooney-tryk!

Kofoed
20-10-2008, 17:33
Billigt ja, men Rooney spiller nr. 10 nu, så det gider jeg ikke.. Tror jeg hvertfald ikke:D

Høgsted
20-10-2008, 20:39
http://img142.imageshack.us/my.php?image=billede101fb5.jpg

Et fund som jeg fandt her i ferien. Var i Spanien og fandt den i en intersport dernede for 12 euro. Det er udebanetrøjen fra 98 mener jeg og det er faktisk en sjov historie for det var min første United trøje jeg fik lige præcis den trøje - bar i en str 6 år og med Beckham på ryggen :) Så er glad for jeg har fundet den og synes det er lidt blæret ..... :)

mufufu
20-10-2008, 22:46
http://img142.imageshack.us/my.php?image=billede101fb5.jpg

Et fund som jeg fandt her i ferien. Var i Spanien og fandt den i en intersport dernede for 12 euro. Det er udebanetrøjen fra 98 mener jeg og det er faktisk en sjov historie for det var min første United trøje jeg fik lige præcis den trøje - bar i en str 6 år og med Beckham på ryggen :) Så er glad for jeg har fundet den og synes det er lidt blæret ..... :)

Den har jeg med Yorke på ryggen :) super fed trøje, men også lidt for lille nu hehe

JumpingCarrot
21-10-2008, 00:17
Billigt ja, men Rooney spiller nr. 10 nu, så det gider jeg ikke.. Tror jeg hvertfald ikke:D

Så kan du sige, at du også var Rooney-freak FØR, han begyndte at spille godt :D

Glory Man United
21-10-2008, 07:32

...man kan jo få den til samme pris med Lampard tryk....var det noget? :lolol:

Kofoed
21-10-2008, 16:20
Så kan du sige, at du også var Rooney-freak FØR, han begyndte at spille godt :D
Har altid godt kunne lide Rooney, men derfor gider jeg alligevel ikke købe en med nummer 9 hvis han nu spiller i nummer 10..
...man kan jo få den til samme pris med Lampard tryk....var det noget? :lolol:
Hva hentyder du til?????????????;)

United DK
21-10-2008, 17:49
Nu spiller man ikke sådan rigtig med faste numre, på det engelske landshold, for i foråret var Gerrard eksempelvis nr. 10, og hvis Michael Owen vender tilbage på landsholdet, så får han nok nr. 10 igen, såfremt han starter inde.

Kofoed
21-10-2008, 18:20
Nu spiller man ikke sådan rigtig med faste numre, på det engelske landshold, for i foråret var Gerrard eksempelvis nr. 10, og hvis Michael Owen vender tilbage på landsholdet, så får han nok nr. 10 igen, såfremt han starter inde.

I gør det fanme ikke nemt for en ærlig mand at holde på sine penge:D

Gronkjor
03-11-2008, 19:29
Hej jeg overvejer lidt at købe den her trøje http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1912/id/44298/Manchester_United_Track_Top_BlaaHvidRoed.html

Er der nogen af jer der har set den i virkeligheden? Jeg synes nemlig godt, at det kan være lidt svært at bedømme fx. kvaliteten på trøjen kun med et billede:D

Dines
03-11-2008, 19:32
Til prisen 649 kr., så tror jeg den er ægte. Hvis ikke du er tilfreds, kan man altid sende trøjen tilbage til Unisport.

Høgsted
03-11-2008, 19:37
Hej jeg overvejer lidt at købe den her trøje http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1912/id/44298/Manchester_United_Track_Top_BlaaHvidRoed.html

Er der nogen af jer der har set den i virkeligheden? Jeg synes nemlig godt, at det kan være lidt svært at bedømme fx. kvaliteten på trøjen kun med et billede:D

Har lige været i Manchester hvor jeg også lagde mærke til den i megastoren. Som der også står på siden er trøjen i polyester. Synes selv det er en flot trøje også i "virkeligheden" (:)) Det er ikke en traditionel træningstrøje som man spiller i men mere en modeagtig træningstrøje. Men synes det er en flot trøje og havde den ikke kostet så mange skejsere kunne jeg også selv overveje at erhverve mig den......

Ali
03-11-2008, 19:57
kan anbefale folk at købe united trøjer fra den engelsk sportsbutik Kitbag, link: http://www.kitbag.com
Har selv lige fået min hvide udebanetrøje, den er ægte og har kostet mig 351 kr. dog er der ikke tryk på. Det er en rimelig stor prisforskel i forhold til Unisport's priser, så det kan helt klar anbefales. Udover det fik jeg min trøje efter 5-8 dage, så det er ikke helt skidt

Casper
03-11-2008, 21:24
fed track top... Bare ærgeligt at uniteds logo er så stort og at der står united på ryggen..

Og at den er officiel ;)

Frederik
03-11-2008, 22:05
fed track top... Bare ærgeligt at uniteds logo er så stort og at der står united på ryggen..

Og at den er officiel ;)

Kom nu, du ved du gerne vil have den. Kan du ikke mærke hvordan kreditkortet nærmest ryger op af lommen på dig?

Selvom shoppen ser super sprød ud, ville det nok alligevel være dumt at købe trøjer nu, når man kigger på AIG's situation.

Dines
04-11-2008, 15:03
Kom nu, du ved du gerne vil have den. Kan du ikke mærke hvordan kreditkortet nærmest ryger op af lommen på dig?

Selvom shoppen ser super sprød ud, ville det nok alligevel være dumt at købe trøjer nu, når man kigger på AIG's situation.

Jeg kan da ikke se, hvad der er galt i købe noget nu, når AIG er sponser. Stopper de sponsoratet, bliver trøjen jo ikke mindre ægte, men bare ikke den man bruger nu.

Høgsted
04-11-2008, 15:10
Var ovre at se Manchester United vs Hull her i weekenden og det var virkelig en kæmpe oplevelse. I forbindelse med det fik jeg også købt et par trøjer. Inde i Megastoren købte jeg den nye 3. trøje med cl tryk og cl ærmemærker med Tevez 32 bagpå. Købte også hjemmebanen med langærmer også med cl tryk og cl ærmemærker og så Berbatov 9 bagpå. Om søndagen var vi så oppe at se Bolton vs City og lige ved stadionet lå der en kæmpe JJB Sports (Wigans sponser) Derinde købte jeg så den sorte trøje vi brugte som udebanetrøje sidste år. Lige en lille opdatering på mine nyeste fund :D !
Kan helt klart anbefale at købe den nye 3. trøje. Lækker kvalitet med fede detaljer og en historisk trøje.....

Ali
04-11-2008, 16:51

forstod jeg ikke lige, man køber da ikke trøjen fordi der står AIG?

SuperVida
15-11-2008, 11:49
Hej

Jeg har bestilt den specielle Champions League finale trøje fra MegaStore og har nu fået at vide, at den er sendt med DPD. Jeg kendte ikke noget til dem, så søgte lige på dem, og jeg finder næsten kun negative historier :(

Derfor vil jeg godt høre, om der er nogle af jer, der har fået leveret noget fra MegaStore med DPD uden de store problemer. Overvejer lidt at ringe til dem på mandag og høre om de ikke kan levere på min arbejdsadresse.

På forhånd tak for hjælpen

Nicholaj
15-11-2008, 12:10
Hej

Jeg har bestilt den specielle Champions League finale trøje fra MegaStore og har nu fået at vide, at den er sendt med DPD. Jeg kendte ikke noget til dem, så søgte lige på dem, og jeg finder næsten kun negative historier :(

Derfor vil jeg godt høre, om der er nogle af jer, der har fået leveret noget fra MegaStore med DPD uden de store problemer. Overvejer lidt at ringe til dem på mandag og høre om de ikke kan levere på min arbejdsadresse.

På forhånd tak for hjælpen

Jeg har fået leveret trøjer til mine to drenge fra Megastoren med DPD et par gange, og det primært fordi det er billigere (og hurtigere?) end DHL. Det er altid gået rimeligt hurtigt og smertefrit.

Her i efteråret bestilte vi 2 stk. af den nye hvide udebane trøje, og de blevet leveret (smidt?) i vores carport. Dette havde jeg et lidt ambivalent forhold til, for på den ene side fik vi trøjerne hurtigt uden at skulle bøvle med genlevering eller afhentning, men omvendt set kunne Eric og hvermand have taget trøjerne. Nu gik det så godt i denne omgang, så derfor fulgte jeg ikke yderligere op på den pågældende levering.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok overveje, at få leveret til den adresse, hvor du opholder dig i dagtimerne. På den måde skulle du kunne undgå alt for megen bøvl.

Nicholaj
HHWATBB