PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - West Ham United

Sider : 1 [2]

Kofoed
03-05-2008, 19:33
Jeg kunne desværre ikke se kampen idag. Men jeg ville rigtig, rigtig gerne se målene. Nogen, der kan poste et link eller sende en pm med link til målene? Lovligt naturlivis:)

Link slettet

Er dette lovligt?? Hvis ikke bliver det nok slettet, så skynd dig at se det indtil Admin kommer med sin dom..

Link slettet af admin

United-Allan33
03-05-2008, 19:47
Haha.. Shit det må ha været en skidt sæson, hvis ALT arbejdet bliver sat over styr pga. et rødt kort.. Jovist det er dumt, men hvis West Ham havde scoret 2 mål mere og dermed sørget for uafgjort, havde jeg på ingen måde givet Nani skylden.. Self det er ikke optimalt, men hold da kæft man..

Det havde ene og alene været Nanis skyld havde WH fået uafgjort, vi havde fuldt ud styr på kampen, men pga Nani geni-streg skabte det en del nervøsitet og fejl, som med lidt uheld kunne have bragt WH tilbage i kampen...

P den anden side så var det måske en fordel han røg ud, så havde vi da ikke ham til at give WH bolden gang på gang...

Kofoed
03-05-2008, 19:51
slettet

Fergie hyller fansene, og siger lidt til Nani's udvisning..
Men det kan da umuligt være de fans der sad der idag han mener.. Jovist lige da ronaldo havde scoret og et par gange blev der sunget, men jeg krummede virkelig tæer da WH-fansene begyndte og synge: "4-1 and you still don't sing"(eller noget i den stil).. Pinligt..

Link slettet af admin Ups, skylder en kvajebajer, var lige lidt for hurtig på aftrækkeren. Sorry, det var Thomas' skyld.

Thomas
03-05-2008, 19:53
[urKL[/url]

Er dette lovligt?? Hvis ikke bliver det nok slettet, så skynd dig at se det indtil Admin kommer med sin dom..

Es ist sehr verboten!

Thomas
03-05-2008, 19:59
slettet

Fergie hyller fansene, og siger lidt til Nani's udvisning..
Men det kan da umuligt være de fans der sad der idag han mener.. Jovist lige da ronaldo havde scoret og et par gange blev der sunget, men jeg krummede virkelig tæer da WH-fansene begyndte og synge: "4-1 and you still don't sing"(eller noget i den stil).. Pinligt..

Link slettet af admin Ups, skylder en kvajebajer, var lige lidt for hurtig på aftrækkeren. Sorry, det var Thomas' skyld.

Undskyld jeg gjorde dig opmærksom på linket.. :D Det betyder da ikke, at du skal slette samtlige links på hele forummet :D

Don Kafai
03-05-2008, 20:05
Undskyld jeg gjorde dig opmærksom på linket.. :D Det betyder da ikke, at du skal slette samtlige links på hele forummet :D

Thomas du læner dig op ad en advarsel, for løgnagtige beskyldninger mod lovlige links.

United DK
03-05-2008, 20:20
Ufatteligt at nogen kan forsvarer NANI efter denne skandaløse opførsel... En ting er hans latterlige skalle, en anden ting er hans latterlige opførsel bagefter hvor han smider sig ned som om han var blvet skudt... Fjols...
At undskylde det med at han kommer fra en anden kultur, er jo total latterlig, og det får en til at tænke over hvor har man hørt det før???
Nani har med dagens tåbelighed udelukket sig selv til CL finalen..

Og man kan kun grine af de folk der siger Nani er 40 gange så god som Giggs, har næppe hørt noget så latterligt, og det kan kun ses som et ynkelig forsvar... Giggs har spillet end dårlig sæson, nok også dårligere end Nani, men også kun minimalt, men som Nani har spillet de sidste par mdr så er der ikke meget der skiller dem, det der er til Giggs fordel er at han ikke sælger holdet, og derved sætter en hel sæsons flotte arbejde over styr...

Når det så er sagt, mener jeg Nani skal have en chance mere, men sker den slags igen så er det ud...

Dit indlæg lugter langt væk af, at du ikke bryder dig om vores latino-drenge, for skulle Scholes have været udelukket fra en vigtig kamp, fordi han fik rødt kort mod Liverpool sidste sæson? Eller hvad med dengang Keane "tacklede" Håland, hvilket gjorde at vi kun fik 1-1 hjemme mod City? Eller hvad med Cantonas angreb på en Crystal Palace-fan, som måske kostede os mesterskabet i '95?

Der er mange eksempler på dumheder fra United-spillere, men ingen af dem er blevet udelukket fra kampe, som de kunne have været med i, fordi de fik et rødt kort, eller lavede noget andet dumt, og det skal heller ikke ske denne gang. En tur med hårtørreren, må være nok for Nani denne gang. Gentager det sig, så må man overveje andre muligheder.

United-Allan33
03-05-2008, 20:28
Dit indlæg lugter langt væk af, at du ikke bryder dig om vores latino-drenge, for skulle Scholes have været udelukket fra en vigtig kamp, fordi han fik rødt kort mod Liverpool sidste sæson? Eller hvad med dengang Keane "tacklede" Håland, hvilket gjorde at vi kun fik 1-1 hjemme mod City? Eller hvad med Cantonas angreb på en Crystal Palace-fan, som måske kostede os mesterskabet i '95?

Der er mange eksempler på dumheder fra United-spillere, men ingen af dem er blevet udelukket fra kampe, som de kunne have været med i, fordi de fik et rødt kort, eller lavede noget andet dumt, og det skal heller ikke ske denne gang. En tur med hårtørreren, må være nok for Nani denne gang. Gentager det sig, så må man overveje andre muligheder.

Jeg kan faktisk godt lide både Anderson, Ronaldo og Tevez, men ja du har ret i at jeg ikke ser det store i Nani, så lidt har du ret i...

Jeg mener ikke Nani skal spille CL, ikke kun pga denne udvisning, men også fordi han simpelhen ikke er god nok... Jeg vil til hver en tid foretrække Park frem for Nani...

Og ja, jeg synes også en hårtørre er fin nok, og så må man håbe han lærer det...

theviking66
03-05-2008, 20:34
Er der nogen der har et lovligt link med dagens højdepunkter. Er lige kommet hjem fra sport og har ikke været i nærheden af et fjernsyn hele dagen.:devill:

Kofoed
03-05-2008, 20:35
Es ist sehr verboten!

Ej, det var da godt nok ærgeligt.. så må vi ikke håbe at ChristianR nåede at se linket:p

United DK
03-05-2008, 20:41
Jeg mener ikke Nani skal spille CL, ikke kun pga denne udvisning, men også fordi han simpelhen ikke er god nok... Jeg vil til hver en tid foretrække Park frem for Nani...

At han ikke skal være med, fordi han ikke er god nok, er en ærlig sag, men jeg synes det er tyndt at udelukke ham, på baggrund af et rødt kort, uanset hvor dumt det er.

Rasmus-K-J
03-05-2008, 20:44
Ej man. Mange lader sig påvirke med nani's evner. Når han har været med har han være 100 gange mere farlig og direkte end giggs. Taber bolden til modstanderen. JA HVAD GØR RONALDO SÅ MOD BARCA og mod Blackburn. Nu må i stoppe. NANI er bedre end Park, og det ved alle. At han taber hovedet sker. Det er sket for både Rooney og Ronaldo. De er da aldrig røger. Rooney er være en Nani pt. Han laver altid sindsyge og hovedløse hævnagter nogle gange!
'

Kofoed
03-05-2008, 20:51
Jeg må altså også erkende at jeg ikke forstår de mange beskyldninger der er mod Nani.. syntes slet ikke han spiller så skidt, og jeg syntes han spiller klart bedre end giggs.. Kunne godt tænke mig at se nogle klip med bare nogle af de, efter sigende, utallige boldtab..

Cap
03-05-2008, 21:00
Jeg må altså også erkende at jeg ikke forstår de mange beskyldninger der er mod Nani.. syntes slet ikke han spiller så skidt, og jeg syntes han spiller klart bedre end giggs.. Kunne godt tænke mig at se nogle klip med bare nogle af de, efter sigende, utallige boldtab..

Jeg er enig med folk i at Nani har mange dumme boldtab og tit tager de forkerte beslutninger, men folk må indse at det langt hen af vejen hænger sammen med at han stadig er ung og mangler spilletid til at blive bedre. Hvordan spillede Ronaldo ikke i hans første sæsoner i klubben? Jeg forstår, ligesom dig, ikke den heftige kritik af Nani - jeg synes faktisk han har gjort det fint i mange af de kampe han har fået chancen. At han så taber hovedet i dag er en hel anden sag - og folk reagerer nok utrolig hårdt på det, netop fordi de måske er trætte af Nani i forvejen.

Uanset hvad, så tror jeg stadig på at Nani nok skal blive en rigtig god wing - at afskrive ham efter én sæson hvor han ikke har fået meget spilletid og var uheldig med en skade lige som han var ved at komme i form her i foråret, er i hvert fald noget tyndt. Men folk forventer åbenbart at bare fordi vi har betalt en masse millioner for ham, så vil han kunne gå direkte ind på holdet og spille den ene klasse kamp efter den anden.

Martinsen
03-05-2008, 21:05
Jeg er enig med folk i at Nani har mange dumme boldtab og tit tager de forkerte beslutninger, men folk må indse at det langt hen af vejen hænger sammen med at han stadig er ung og mangler spilletid til at blive bedre. Hvordan spillede Ronaldo ikke i hans første sæsoner i klubben? Jeg forstår, ligesom dig, ikke den heftige kritik af Nani - jeg synes faktisk han har gjort det fint i mange af de kampe han har fået chancen. At han så taber hovedet i dag er en hel anden sag - og folk reagerer nok utrolig hårdt på det, netop fordi de måske er trætte af Nani i forvejen.

Uanset hvad, så tror jeg stadig på at Nani nok skal blive en rigtig god wing - at afskrive ham efter én sæson hvor han ikke har fået meget spilletid og var uheldig med en skade lige som han var ved at komme i form her i foråret, er i hvert fald noget tyndt. Men folk forventer åbenbart at bare fordi vi har betalt en masse millioner for ham, så vil han kunne gå direkte ind på holdet og spille den ene klasse kamp efter den anden.

Ronaldo var 18 i hans første sæson, Nani er 21. Det ser jeg som en meget væsentlig forskel. Og Nani har langt fra imponeret mig, selvom han laver en del assist. Jeg synes han mangler nogle helt klare færdigheder. Men jeg håber naturligvis jeg tager grusomt fejl, og at han bliver en værdig afløser for Giggsy.

Kasper260599
03-05-2008, 21:37
Jeg syns der er mange ting der både taler for og imod fremtidig Nani succes på United holdet. F.eks. kan nævnes
Minus: Taktisk forvirret, vælger til tider forfærdelige løsninger, hvor man sidder med fornemmelsen af at han prøver at kopiere Ronaldo.
Plus: Et godt drive i sit spil kombineret med okay god teknik gør ham god når vi blæser til angreb.

Syns med tanke på Uniteds angrebsstil, der baseres meget på stor bevægelighed bland de forreste, at en type som Nani bør inkluderes i de fremtidig planer. Om ikke andet bør han få chancen for at bevise sit værd, især da han i mine øjne har haft en ganske fin første sæson.
Det virker som om, at folk hurtigt glemmer de gode takter Nani har vist i denne sæson. Måske tolker jeg forkert på jeres udmeldinger, men bla. efter 4-0 kampen over arsenal var mange ude med lovprisende ord. Letkøbt, og i mine useriøst, er det at dømme Nani ude pga. formnedgang. Ej heller er det længe siden, at der på dette forum blev skrevet om Scholes som værende fortid på højeste niveau. Koldt vand i blodet tak!

Kasper260599
03-05-2008, 21:48
Mht. selve kampen syns jeg det var fantastisk at se Scholes og Carrick præstere på verdensklasse niveau, men måske endnu mere i øjnefaldende var Giggsy's indhop. Dejligt at se ham i et spilhumør som vækker minder frem fra fortiden.
Hvis drengene viser samme mentalitet mod Wigan er den sku hjemme...

Kofoed
03-05-2008, 21:55

Fuldstændig enig.. Udover at Han er ældre end Ronaldo var da han startede, men det har ikke den store betydning i mine øjne..

SantasLittleHelper
03-05-2008, 23:18
En rigtig god kamp hvor vi desværre ser lidt rystet ud efter udvisningen, som vel er den dummeste jeg nogensinde har set af en Unitedspiller. At han griper fat om benene på ham er en ting, men at han ligefrem ligger og tuder efter han stak ham skallen er simpelthen usmageligt, hvis ikke direkte åndssvagt. Men ellers var alt som det plejer, gode mål som vi plejer, 4 kasser som vi plejer, og Brown kostede en kasse som han plejer...

Kofoed
03-05-2008, 23:31
Men ellers var alt som det plejer, gode mål som vi plejer, 4 kasser som vi plejer, og Brown kostede en kasse som han plejer...

Haha.. ja det er ikke engang løgn.. Jeg har meget blandede følelser med ham i midten.. I fødderne er han som sådan god, men jeg syntes at 7/10 Clearinger er noget juks, og det er meget tit ved at koste.. Og hvad skete der for det straffe han stort set lavede idag.. han mente der var frispark i eget felt, inden dommeren fløjtede og skovlede den så ned med armen.. godt nok heldigt at dommeren kunne se det yderst tynde frispark der var, for ellers var det da et klokkeklart straffe.. Tosse:p

Thomas
03-05-2008, 23:34
Haha.. ja det er ikke engang løgn.. Jeg har meget blandede følelser med ham i midten.. I fødderne er han som sådan god, men jeg syntes at 7/10 Clearinger er noget juks, og det er meget tit ved at koste.. Og hvad skete der for det straffe han stort set lavede idag.. han mente der var frispark i eget felt, inden dommeren fløjtede og skovlede den så ned med armen.. godt nok heldigt at dommeren kunne se det yderst tynde frispark der var, for ellers var det da et klokkeklart straffe.. Tosse:p

Sådan så jeg ikke situationen.. Jeg ser det som om at Brown prøver at skærme af for bolden, men får så et puf i ryggen, hvilket der er dét der gi'r os frispark, hvorefter hans arm kommer til at skubbe den ud.. Det lignede ikke det var med vilje..

23Becks
03-05-2008, 23:38
i følge sky sports grafik var det Ronaldo's 5 gule kort, hvilket efter mine oplysninger må betyde en dags karantæne:(

Er der nogen der kan be- eller afkræfte det???

Jim
03-05-2008, 23:47
Har du tjekket statestikken for nylig ? I så fald har du så set, hvem der har lukket færrest mål ind i Premier League ? United ! Har du set hvem der har scoret flest mål ? United ! Ergo må forsvaret da være bare en smule godt, synes du ikke, eftersom det ikke kan være pga. af en defensiv spillestil vi har lukket så få ind.

Hvem har sagt vi ikke har et godt forsvar, jeg skrev at verdens bedste forsvar eller ligaens bedste er at overvurdere det, og det er da ikke så svært at se.

Se mod Chelsea, kampen i dag, kampen mod Barcelona, lampen mod Middelsbrough o.s.v

Verdens/ligaens bedste forsvar vil ikke være så usikker.

Vi har dog heldigvis ligaens mest effektive angreb, når det fungere.

Jim
03-05-2008, 23:51
Haha.. du er da faktisk meget sjov at høre på.. Go griner at mene at det ikke er ligaens bedste forsvar:D ja hvad er så.. Og jeg ku godt tænke mig en argumentation for dit svar.. Lad mig gætte.. Derbys forsvar..

Ahh, nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke bruger ret meget tid her inde.

Hvis man ikke er lalleglad united supporter og ikke roser det til skyerne hele tiden, er man jo enten ikke united fan eller også er man jo tåbelig.

Men ok nu er jeg også en del ældre end de fleste her inde, så måske det har indflydelse på min "United Blindhed".

Thomas
04-05-2008, 00:23
i følge sky sports grafik var det Ronaldo's 5 gule kort, hvilket efter mine oplysninger må betyde en dags karantæne:(

Inde på premierleague.com, står der, at han kun har fået fire. Nu ved jeg så ikke, om de har opdateret det siden kampen, men de plejer at være pålidelige og hurtige til at smide det på en times tid efter kampen.. Så han skulle gerne starte inde mod Wigan!

Martinsen
04-05-2008, 00:50

Det tror jeg ikke på, for Fergie pillede ham jo ud lige efter advarslen. Så jeg går udfra det var for at undgå han skulle få en mere, hvilket jo havde været lige meget hvis han stod til karantæne i forvejen. Er der ikke også noget med at fra 1. marts skal have flere gule kort for at gå i karantæne?

Cap
04-05-2008, 03:41
Ronaldo var 18 i hans første sæson, Nani er 21. Det ser jeg som en meget væsentlig forskel. Og Nani har langt fra imponeret mig, selvom han laver en del assist. Jeg synes han mangler nogle helt klare færdigheder. Men jeg håber naturligvis jeg tager grusomt fejl, og at han bliver en værdig afløser for Giggsy.

Der er selvfølgelig en aldersforskel, men nu er det jo sådan at mennesker er meget forskellige. Nogen modnes hurtigere end andre og på samme måde (og delvist af samme grund) topper nogle fodbold spillere tidligere end andre.

Det tror jeg ikke på, for Fergie pillede ham jo ud lige efter advarslen. Så jeg går udfra det var for at undgå han skulle få en mere, hvilket jo havde været lige meget hvis han stod til karantæne i forvejen. Er der ikke også noget med at fra 1. marts skal have flere gule kort for at gå i karantæne?

Fandt lidt på FA's hjemmeside omkring dette (http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/Procedures/Postings/2002/09/24877.htm - afsnit 7)
i) If a player accumulates 5 (five) recorded cautions in FTCM between the opening day of the Playing Season and the last day in February in the same Season, he will be suspended automatically for a period covering: -
One First Team Match

ii) If a player accumulates 5 (five) recorded cautions in FTCM between the opening day of the Playing Season and the last day of the same Season, he will be: -
"Warned as to his Future Conduct"
Kort sagt: Ronaldo får en automatisk advarsel af FA men ingen karantæne.

United-Allan33
04-05-2008, 05:41

Jeg mener du har ret, der er hvis noget med at i de sidste x antal kampe, så annulleres alle advarsler, eller man skal have lidt ekstra, men er ikke sikker...
men jeg frygter lidt at han har karantæne, eftersom han så noget fjern ud i blikket da han blev taget ud. Har han karantæne, så er Nanis udvisning jo endnu mere dyr...

Fletcherfan
04-05-2008, 07:39
Har lige set highlights fra kampen... Jeg synes for det første ikke, at Nani spillede skuespil efter skallen... Det gjorde bare sååå meget på ham selv... Og det gør ikke noget... Og ja, jeg er tilhænger af, at han sidder udenfor i CL-finalen... Havde Nani været uundværlig så kunne et stor bøde være nok, men har i denne sæson ikke været specielt overbevisende så han vil ikke være så specielt meget savnet i finalen... Og det andet er, at det er mig ufatteligt, at folk kan give Brown skylden for målet... Der er nogle herinde, der vil have Brown væk uanset hvordan han klarer sig, ser det ud til... Jeg så ikke kampen i går, men det var ihvertfal mere vores fantastiske styrmand i forsvaret, Rio Ferdinand, der havde skyld i målet end Brown havde... Og for Guds skyld kan nogen af jer Rio-tilhøngere ikke indrømme, at Rio laver fejl... Han lavede en bunke af fejl mod Barca, hvor Brown reddede ham flere gange og jeg synes, at ved WHU mål gjorde han to fejl: 1) Han skulle have ladet Brown vide, at han skulle få den, 2) han skulle ikke have ladet Ashton få mulighed for at lave det saksespark...

Dines
04-05-2008, 08:13

Nej, det er lige meget nu. For efter d. 1 marts skal man have 10 advarsler for at få karantæne, og der har vi kun Rooney der var i farezonen. Men det er lige meget nu, hvor der kun er 1 kamp tilbage.

United-Allan33
04-05-2008, 08:26
Har lige set highlights fra kampen... Jeg synes for det første ikke, at Nani spillede skuespil efter skallen... Det gjorde bare sååå meget på ham selv... Og det gør ikke noget... Og ja, jeg er tilhænger af, at han sidder udenfor i CL-finalen... Havde Nani været uundværlig så kunne et stor bøde være nok, men har i denne sæson ikke været specielt overbevisende så han vil ikke være så specielt meget savnet i finalen... Og det andet er, at det er mig ufatteligt, at folk kan give Brown skylden for målet... Der er nogle herinde, der vil have Brown væk uanset hvordan han klarer sig, ser det ud til... Jeg så ikke kampen i går, men det var ihvertfal mere vores fantastiske styrmand i forsvaret, Rio Ferdinand, der havde skyld i målet end Brown havde... Og for Guds skyld kan nogen af jer Rio-tilhøngere ikke indrømme, at Rio laver fejl... Han lavede en bunke af fejl mod Barca, hvor Brown reddede ham flere gange og jeg synes, at ved WHU mål gjorde han to fejl: 1) Han skulle have ladet Brown vide, at han skulle få den, 2) han skulle ikke have ladet Ashton få mulighed for at lave det saksespark...

Det var da helt klart Browns mål, han skal da bare heade den væk.. Og det er altså begrænset hvor meget Rio kan gøre inde i feltet, uden at begå straffe...
Har det ikke undret dig at Rio har lavet en del fejl på det sidste, hvor hans makker hedder Brown og ikke Vidic?? Det skyldes helt klart Browns manglende evner..
Jeg mener Brown er en fremragende back-up for Rio og Vidic, men han skal aldrig være fast på et hold som United, dertil er han simpelhen ikke god nok..
Og mht højrebacken så vil jeg mere og mere foretrække Hargo, da han er en del bedre end Brown rent offensivt..

Manchester United
04-05-2008, 10:19
Hvem håber at Newcastle vinder i morgen?:lolol: vi skal ha' en tråd om kampen!:)

Don Kafai
04-05-2008, 10:41
Jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have afklaret:

Er det rigtig forstået, at hvis en spiller får 5 gule kort, mellem 1. spillerunde og 1. marts, så er der en automatisk karantænedag. Men når vi passerer 1. marts skal der 10 til?

Cristian9000
04-05-2008, 11:19

Hvis du havde ladet Rio stå hvor brown stod i den situation, ville bolden slet ikk været røget den vej, men hvis den nu alligevel skulle ville brown ikke have afventet som rio men derimod fældet ham eller så noget i et desperat forsøg på at redde det.. (:

23Becks
04-05-2008, 11:25
Jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have afklaret:

Er det rigtig forstået, at hvis en spiller får 5 gule kort, mellem 1. spillerunde og 1. marts, så er der en automatisk karantænedag. Men når vi passerer 1. marts skal der 10 til?

hvis du kigger lidt bag ud i tråden får du svar på dit spørgsmål:D

SantasLittleHelper
04-05-2008, 11:26
Og det andet er, at det er mig ufatteligt, at folk kan give Brown skylden for målet... Der er nogle herinde, der vil have Brown væk uanset hvordan han klarer sig, ser det ud til... Jeg så ikke kampen i går, men det var ihvertfal mere vores fantastiske styrmand i forsvaret, Rio Ferdinand, der havde skyld i målet end Brown havde... Og for Guds skyld kan nogen af jer Rio-tilhøngere ikke indrømme, at Rio laver fejl... Han lavede en bunke af fejl mod Barca, hvor Brown reddede ham flere gange og jeg synes, at ved WHU mål gjorde han to fejl: 1) Han skulle have ladet Brown vide, at han skulle få den, 2) han skulle ikke have ladet Ashton få mulighed for at lave det saksespark...

Arh.. Nu var det jo Brown der lagde den op til ham, og dermed gav ham muligheden for at lave saksesparket... Det er fint nok at du er fan af Brown, men hvis man lige tager de røde briller af og de almindelige briller på, er der vist ikke meget tvivl om at Brown aldrig bliver en verdensklassespiller eller det der ligner. Han laver simpelthen for mange fejl i løbet af en kamp, og det er uanset hvor han spiller. Han kostede en i går og var heldig med ikke at koste 2 med det klokkeklare straffespark han laver..

Manchester United
04-05-2008, 11:53
Er der nogen der har et lovligt link med dagens højdepunkter. Er lige kommet hjem fra sport og har ikke været i nærheden af et fjernsyn hele dagen.:devill:

http://youtube.com/watch?v=WedFAjHZMm8

Bare kun med første 4 mål... 05:15 er fandme lækkert:)

EDIT: og den med nani: http://youtube.com/watch?v=VrV2d2IMoAY :Smackden:

Kasper260599
04-05-2008, 13:38
Hvis du havde ladet Rio stå hvor brown stod i den situation, ville bolden slet ikk været røget den vej, men hvis den nu alligevel skulle ville brown ikke have afventet som rio men derimod fældet ham eller så noget i et desperat forsøg på at redde det.. (:

Enig! Syns dog også at Rio sover en smule, Ashton får jo ikke lov til, at lave sakse i situationen hvis Rio er mere nærværende i duellen rent fysisk. Men okay, han forventer nok ikke en så elendig clearing, hvis den da kan kaldes det, af Brown.

Syns det er en lidt sjov diskussion mht. til Browns berettigelse på holdet:
1) Brown som højreback: Vil hellere have Owen H på højreback.
2) Som centralforsvarsspiller: I tidens løb har Brown (til tider) udgjort en sikker del af Uniteds centerforsvar, hvad endten makkeren har heddet Rio eller år tilbage Silvestre. Brown er ikke absolut verdensklasse, sandt, men hvad forventer vi? Syns han er fantastisk som back up for vidic og rio. Nyligt eksempel: Kampene mod Barca, især på camp nou. Der syns jeg Brown fungerede rigtig fint i samarbejde med rio, faktisk er det brown som redder dagen et par gange med vigtige sidste sekunds tacklinger.

Til stadighed hjemsøges jeg i nattens mareridtstimer af situationen som lagde op til Santa Cruz mål på Ewood. Vidic og Rio er at foretrække helt klart, men helt fejlfrie er de nu heller ikke.

Kofoed
04-05-2008, 21:29
Ahh, nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke bruger ret meget tid her inde.

Hvis man ikke er lalleglad united supporter og ikke roser det til skyerne hele tiden, er man jo enten ikke united fan eller også er man jo tåbelig.

Men ok nu er jeg også en del ældre end de fleste her inde, så måske det har indflydelse på min "United Blindhed".

Du behøver da bestemt ikke at være en lalleglad supporter og det var faktisk et seriøst spg.. Hvis du ikke mener at vi har det stærkeste forsvar i ligaen, hvem har så.. Helt seriøst.. Og har jeg på noget tidspunkt nævnt at du er tåbelig eller ikke United fan????

Kofoed
04-05-2008, 21:29
Godt interview efter kampen:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid958992159?bctid=1531283393

Er det bare mig eller virker det en lille bitte smule arogant at Ronaldo siger, "nu hjalp jeg holdet IGEN".. eller tager jeg bare for hårdt på det..

United DK
04-05-2008, 21:33
Fyr Ronaldo!!! Sådanne arrogante svin kan vi ikke have i truppen! ;)

Ej, selvfølgelig er det arrogant sagt, men på den anden side, så er det jo ikke løgn, så det gider jeg ikke at slå stort op.

RAppel
04-05-2008, 21:34
Han ligger jo ikke tryk på det så synes ikke det virker arrogant, men han er vel godt klar over, ligesom alle os andre, at en stor del af æren for holdets succes i denne sæson kan/skal tilskrives ham.

Kofoed
04-05-2008, 22:06
Ja ja, er da helt enig... Og også det jeg tænker, at jeg lægger ikke det store i det, men kunne godt tænke mig at høre hvad folk har at sige til det.. Jeg mener også at hvis man virkelig har noget at have det i, og man ikke bliver alt for storsnudet så må man gerne sige disse ting, for det er jo rigtigt..

robinho
04-05-2008, 22:14
tror egentlig ikke vi skal ligge det store i det. Han kommer nogengange med nogle sjove vendinger fordi han ikke er 100% inde i sproget. Han starter med at sige at holdet hjalp ham, og han hjalp igen. Jamen det kan self tolkes som om han mener han gør det hele tiden, hvilket jo bare ville være dejligt. Han står jo ikke og siger at holdet står og falder med ham, men siger blot at han har hjulpet holdet igen, hvilkket han har gjort i alle de 47 kampe han har spillet i år. Hver kamp en spiller spiller, så hjælper han jo holdet.

PetterDK
04-05-2008, 22:18
Hver kamp en spiller spiller, så hjælper han jo holdet.

Ja, med mindre man spiller for Liverpool og hedder John Arne Riise :lolol:

robinho
04-05-2008, 22:23

hehe jo men så hjælper han så bare modstanderholdet.

Kofoed
04-05-2008, 22:27

Haha.. Ja men han hjælper jo stadig et af holdene.. Jeg vil sige at Riise er en fodboldens mand.. Går ikke så meget op i, hvem der scorer bare det bliver seværdigt, og man må da sige at hans hovedstød for Chelsea var ganske godt sat ind..

snegl
04-05-2008, 22:33
tror egentlig ikke vi skal ligge det store i det. Han kommer nogengange med nogle sjove vendinger fordi han ikke er 100% inde i sproget. Han starter med at sige at holdet hjalp ham, og han hjalp igen. Jamen det kan self tolkes som om han mener han gør det hele tiden, hvilket jo bare ville være dejligt. Han står jo ikke og siger at holdet står og falder med ham, men siger blot at han har hjulpet holdet igen, hvilkket han har gjort i alle de 47 kampe han har spillet i år. Hver kamp en spiller spiller, så hjælper han jo holdet.

Hehe nemlig. Han lægger altid vægt på at snakke om holdet. Det kan kun være et lidt kludret sprog tror jeg. Det ikke en ego udtalelse, men en "jeg kan godt lide at yde for holdet" udtalelse sådan som jeg ser det.

Mulle
04-05-2008, 22:59

Det har du ret i, men det er heller ikke det eneste scouserne gør galt for deres eget hold. Hvor mange straffespark har de endelig begået denne sæson? De hjælper modstanderne utallige gange!

Scouserne er skapt til at lave selvmål og begå straffespark, og vise modstanderne den rette vej. Ellers ville de jo ikke hedde Scouser.

Dines
05-05-2008, 07:47
Som Robinho siger, så tror jeg også, at man ikke skal lægge for meget i det. Ronaldo kan ikke flydende engelsk, og bruger nogle gange de forkerte udtryk, så det ind imellem lyder arrogant. Men at sige jeg 'jeg hjalp holdet igen', er der vel heller ikke så meget i vejen med, for det er jo sandt, og i starten siger han også, at han er glad for afleveringerne der bliver givet til ham. Så jeg kan ikke se et problem.