PDA

Se fuld version : Seneste indlæg/oldtrafford.dk

Ali
09-05-2007, 17:46
Jeg ved ikke om i andre helt kan huske det, men før dette nye forum kom til, var der oppe i højre hjørne øverst en "boks", hvor man kunne se hvilke indlæg der seneste var besvaret/skrevet i. Jeg har bemærket at det ikke længere eksisterer, så derfor ville jeg komme med et råd til jer admins, om at vi får det tilbage, fordi jeg synes at det var meget overskueligt at følge med på forummet på den måde!

Mange tak

hilsen Ali

KennyN
09-05-2007, 17:58
Casper skrev om dette i nyheden, da det nye forum kom op at stå.
Han arbejder vist på at finde ud af om det kan lade sig gøre..

Ali
10-05-2007, 18:46
Casper skrev om dette i nyheden, da det nye forum kom op at stå.
Han arbejder vist på at finde ud af om det kan lade sig gøre..

Ok, det lyder jo helt perfekt. Lille fejl at jeg ikke vidste det, men alt kan jo ske for os mennesker......

sreddy
21-05-2007, 20:00
Også den ting jeg klart savner :(

Martin
22-05-2007, 16:42
Indtil den funktion kommer tilbage kan i jo bruge forum-forsiden, hvor præcis samme funktion er. Her er et direkte link: http://www.oldtrafford.dk/forum/misc.php?do=cybstats

Madsen
22-05-2007, 21:58
I starten savnede jeg også denne funktion, med nu savner jeg den ikke mere. Jeg følte flere gange at nogle kom en et indlæg, med en vildledende overskrift, som fik en ind at se deres indlæg.

Nogle gange følge jeg også at der var nogle der kom med 5 indlæg hurtig i rad, så deres navn blev fremhævet på forsiden, ligesom de ville vise sig frem. Når man gik ind og så hvad de havde skrevet var det bare noget one lines, uden egentligt at komme med noget af værdi.

Jeg mener ikke man skal lave det om som det ser ud i dag. Når man går ind på forum er det jo let at se hvilke nye indlæg der er kommet til. Måske var det en ide’ at der var en der manuelt fremhævede de bedste tråde på forsiden, for at nye læser så hvad der her var skrevet.

Martinsen
22-05-2007, 22:06
I starten savnede jeg også denne funktion, med nu savner jeg den ikke mere. Jeg følte flere gange at nogle kom en et indlæg, med en vildledende overskrift, som fik en ind at se deres indlæg.

Nogle gange følge jeg også at der var nogle der kom med 5 indlæg hurtig i rad, så deres navn blev fremhævet på forsiden, ligesom de ville vise sig frem. Når man gik ind og så hvad de havde skrevet var det bare noget one lines, uden egentligt at komme med noget af værdi.

Jeg mener ikke man skal lave det om som det ser ud i dag. Når man går ind på forum er det jo let at se hvilke nye indlæg der er kommet til. Måske var det en ide’ at der var en der manuelt fremhævede de bedste tråde på forsiden, for at nye læser så hvad der her var skrevet.

argh det tror/håber jeg nu ikke på der var nogen gjorde Madsen... jeg vælger nu at tro at det er når man er logget ind, vælger man selvfølgelig at svare på de indlæg man har lyst til... og derved vil de jo selvfølgelig komme på forsiden...