Se fuld version : Bedste spiller i Ferguson-tid?
Der kører en afstemning på eurosport's hjemmeside om hvem der har været den bedste spiller i Fergusons æra.. Cantona ligger pt i spidsen med 28 % af stemmerne og Ronaldo ligger nr.2 med 21 %.
Nr.3 Beckham
Nr.4 Giggs
Nr.5 Keane
Nr.6 Nistelrooy
Nr.7 Scholes
Der er pt afgivet 17586 stemmer
Jeg mener helt klart det er Cantona som har været klart bedst for Ferguson.. Han har både scoret mål, lavet oplæg og har haft viljen og gejsten..
Hvilken spiller synes I ?
Ronaldo synes jeg ikke man skal tage i betragtning før han har holdt niveauet i en længere årrække, selvom jeg ikke tror det bliver noget problem for ham..
Både Paul Scholes, Ryan Giggs og Eric Cantona er i særklasse, men jeg har svært ved at pege på én enkelt spiller..
Flax_Generous
09-05-2007, 15:17
Ryan Giggs, fordi han altid har været der og altid har været vigtig, eller Eric Cantona, fordi han er Eric Cantona. Hvis Ronaldo kan holde sit niveau i 4-5 år, så bliver han nok den bedste, for han spiller pt. bedre end nogen anden United-spiller (selv Cantona) har gjort siden Best.
Det kan i mine øjne kun være The King, Eric Cantona.
United DK
09-05-2007, 15:34
Roy Keane er den største efter min mening.
Den fødte kaptajn, og den mest vindende kaptajn i Manchester Uniteds historie.
Cantona er dog nr. 2. :)
Holmegaard
09-05-2007, 15:40
hvad med peter schmeichel uden ham tror jeg der var meget de ikke havde vundet
Puha, den er svær, da der er så mange vanvittig gode spillere at vælge imellem. Men de bedste må vel findes mellem disse, der er nævnt i vilkårlig rækkefølge:
- Ronaldo
- Giggs
- Scholes
- Schmeichel
- Irwin
- Robson
- Hughes
- Beckham
- McClair
- Pallister
- Bruce
- Cantona
- Nistlerooy
- G. Neville
- Rio
- Keane
- Rooney
Jeg synes Cantona er bedst. Han har været en god spiller for Ferguson i mange år, og synes først det er nu Ronaldo spiller rigtig godt.
Det har været begrænset, hvor mange kampe jeg har set med Cantona, så mit valg falder på Roy Keane, som virkelig ændrede på holdet og holdte det oppe, når der var svære tider.
SantasLittleHelper
09-05-2007, 17:12
Vil sige at Schmeichel er min klare favorit hvis man ikke kun ser på markspillere.. Han kostede vel ikke ret meget mere end de fleste af os kan låne i banken og stod mange helt absolut fantastiske sæsoner. Hvis vi kun snakker markspillere er min favorit Roy Keane. Han viste virkelig hvem der bestemte og har så vidt jeg husker også knaldet Schmeichel i gulvet.. Hvilket er ret fedt, for han er sgu en kæmpe nar, hehe...
Jeg vil ikke udtale mig om de spillere, jeg aldrig har set i aktion. Derfor falder mit valg på Giggs.
Christensen
09-05-2007, 18:07
Hmm, meget svært at sige.. Tror egentlig jeg ville stemme på Scholes. En fantastisk intelligent spiller, og har været super vigtig i mange år efterhånden.
Andre spillere kunne være Cantona, Giggs eller Schmeichel
Helt klart Eric Cantona. Elskede den mand... Beckham må være nr. 2 og derefter Giggs eller Scholes og så Neville.. Er ikke helt sikker...
Grunden til at jeg fremhæver dem er, at de ikke er blevet købt, men kommer fra vores egen talentudvikling (minus Cantona)..
1: Cantona
2: Keano
3:Scholes eller Giggs
Ronaldo og Rooney må vente et par år, hvis de altså kan holde niveau!
Stuhrdrengen
09-05-2007, 19:13
Jeg må sige jeg er overrasket over at flere af jer peger på David Beckham? og Neville er mig fuldstændigt uforståeligt? Cantona var en god spiller, men ser ham ikke som en af de største spillere. Synes hans overfald og efterfølgende lange karantæne må trække alvorligt ned på hans karakter herfra. Tror at den spiller der har været årsag til flest point, og titler igennem de seneste 18 år jeg har fulgt dem, må være Schmeichel. Også Keane og Giggs har været fantastiske, men Keane sluttede sin United æra på en ærgelig måde og havde i høj grad sine udfald. Giggs har blomstret op igen, og alt i alt formentlig den bedste markspiller overall. Ronaldo har haft én rigtig god sæson, men tror ikke på han kan holde det her niveau desværre. Derimod tror jeg langt mere på at Rooney kan blive en af de største igennem tiderne! Men kort sagt er min konklusion altså The Great Dane! og han er forresten ikke en nar, han er en sand vindertype.
Don Kafai
09-05-2007, 19:23
Uha... jeg vil nævne 5 navne i en tilfældig rækkefølge:
Eric Cantona
Ryan Giggs
Roy Keane
Paul Scholes
Peter Schmeichel
Havde Ruud v Nistelrooy haft en eller to flere gode sæsoner som hans to første, så havde jeg ham helt sikkert også med.
(af dem jeg selv har oplevet)
1. Roy Keane
2. Giggs
3. Ruud van Nistelrooy
4. Beckham
5. Scholes
Ronaldo og Rooney skal nok komme på på et eller andet tidspunkt, de skal bare have lidt flere gode år på bagen.
Eric The King.. lås tråden! ;)
Smaakage
09-05-2007, 20:27
Jeg vil også mene Eric Cantona. Den mand var speciel på mange måder, og damn hvor var det fedt. En gudsbenåed fodboldspiller og en klasse person.
Derefter vil jeg mene at Keano kommer. Hans karisme og figthervilje er virkelig noget jeg elskede at se. Fantastisk spiller for holdet.
Vil ikke turde at sige mere
Ikke meget jeg har set med Cantona, så derfor må det være Roy Keane. Al respekt til ham. Gik altid forrest.
jeg mener ikke som mange andre at ronaldo bliver så stor som han måske viser potientiale til nu.. jeg syntes at de bedste spillere under ferguson har været beckham, giggs, scholes, keane, peter s.. kan godt nok ikke forstå dem der siger neville men dem om det..
Helt klart Eric 'The King' Cantona - uden tvivl! Han kunne alt, og havde så ufattelig stor betydning for United i den periode han spillede der - og så gjorde han altid forskellen!
Jeg mener at Roy er nr.2 da han var en super anfører. Efter de 2 er det svært at sige, men Schmeichel, Scholes og Giggs må tage de følgende pladser
Dahlmann
10-05-2007, 06:54
paul scholes... han er nok en af verdens mest intelligente spillere, og hna har vret genial at have siden midten af 90erne... paul scholes er verdens mest undervurderede spiller...
ohh ahh cantona
10-05-2007, 13:24
helt sikkert cantona
Synes sgu det er ufatteligt svært men mit bud må være enten Scholes eller Cantona.
Martinsen
10-05-2007, 15:43
min stemme må gå til Keane, en fantastisk kaptajn der førte os til mange sejre, og altid gik forrest... bland andet mod Juventus som også kostede ham CL finalen i 99
Paul Scholes - han er verdens (og fergies) mest undervuderede spiller nogensinde. fatter det ikke.
Martinsen
10-05-2007, 20:24
Paul Scholes - han er verdens (og fergies) mest undervuderede spiller nogensinde. fatter det ikke.
Ferguson har aldrig lagt skjul på at Scholes er en af hans absolutte favorit spillere, så på hvilken måde mener du Ferguson undervurderer ham??
Ferguson har aldrig lagt skjul på at Scholes er en af hans absolutte favorit spillere, så på hvilken måde mener du Ferguson undervurderer ham??
mente at han er fergies "kreation"...ved godt at fergie sætter ham ufattelig højt og med rette...ingen i uniteds historie er på højde med scholes imo
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.