PDA

Se fuld version : Ballade efter Chelsea kampen

Hald
28-04-2008, 11:54
Aviserne skriver idagg rundt omkring at Uniteds stjerner er voldsmænd og skal dømmes. Det hele bunder i Racisme.
Skal Evra finde sig i Racisme mens han er ude og "varme ned" ?
Der er da ikke noget at sige til der er ballade, som Tevez selv siger, de ville selvfølgelig bare hjælpe Evra, og han ville bare ha en forklaring.
Men de Chelsea ansatte er mere interesseret i at slås. Hvad er jeres mening.
Skal Chelsea ikke straffes ?

http://http://m.gmgrd.co.uk/res/699.$plit/C_71_article_1047221_image_list_image_list_item_0_ image.jpg?28%2F04%2F2008%2008%3A21%3A10%3A951

Glory Man United
28-04-2008, 11:58
Hvis man vil straffe episoden med karantæner, er det jo et "smart move" fra Chelskis side. Selvom en af Chelskimændende ligner Fat Frank, vil det jo være en fordel for dem.
Jeg tror det hele ender i en stor bøde til begge klubber, og det er vel fair nok!

Hald
28-04-2008, 12:02
Ja rigitgt nok. Kan bare ikke se hvorfor vi skulle straffes med en bøde. Når sagen handler om Racisme og aggresive chelsea folk.
Racisme som man burde mene være den værste skændsel for fodbold idag!

SantasLittleHelper
28-04-2008, 12:11
FA skal i hvert fald bare holde sig udenom. Hvis de officials har lyst til at anklage Uniteds spillere for vold skal de være velkomne, men hvordan en episode efter en kamp, uden dommerens vidne, mellem fodboldsspillere og tilfældige ansatte hos en rivaliserende organisation kan vedkomme FA er mig en gåde. Hvis Vidic æder Fat Frank inde i byen efter en kamp får han vel heller ikke karantæne for det...

JakobR
28-04-2008, 12:46
Hvis det er racisme, så er det synd og skam, at Unitedspillerne forhindrede Evra i at gå i flæsket på dem.

Bugge
28-04-2008, 12:48
Sådan en flok småfede, småt begavede officials..

Enig med JakobR i, at hvis det er racisme så er det ærgerligt at Evra ikke fik lov til at rykke pikken af dem..

CC
28-04-2008, 12:48
Hvis sagen bliver bedømt fair, jamen så tror jeg det ender med bøder til begge klubber. Chelsea skal ikke have racister ansat, og united spillere skal under alle omstændigheder ikke involvere sig i slåskamp. Men da det er united som er involveret ender det sikkert med at vi bliver tvangsnedrykket og livsvarige karantæner til hele flokken...

Nej, jeg er ikke tilhænger af FA!

JakobR
28-04-2008, 12:52
http://www.youtube.com/watch?v=hjCrf9UaihU

Der er vist ingen tvivl om, hvem der slår hvem.

Holmskov
28-04-2008, 13:01
Der er SLET ingen tvivl.

Og ham hattenålen der slår ud efter Evra er åbenbart vild med bøger om hooliganisme og hans favoritfilm er "football factory".

Det alene gør ham jo ikke til en ballademager, men når man ser billeder af ham, er det jo ret nærliggende at tro at han er til den slags.

Og hvis det er på baggrund af disse billeder United har 8 spillere der står til karantæne, så fatter jeg ikke en bjælle. Det er officials der egentligt håndterer det ret godt, og ingen af hverken Scholes, Gaz, Tevez, Park eller O'shea gør noget der kan sættes spørgsmålstegn ved.

Bugge
28-04-2008, 13:07
Så er spørgsmålet så om Chelsea fyrer idioten eller ansætter ham som afløser for Grant..
Jeg hader den klub.. Hvis vi bliver voldtaget med disciplinærsager i hoved og røv af FA, så går jeg amok..

pølsemanden
28-04-2008, 13:17
United får helt sikkert en bøde og ham manden bliver fyret, fede dreng, de skulle ikke holde evra

Andersen
28-04-2008, 13:18
Der er hersker ingen tvivl for mig om at vi både får bøde og karantæner af FA.

Måske går Brian Mikkelsen ind i sagen.....

Dines
28-04-2008, 13:28
Mon ikke der kommer et efterspil fra FA's side? Det er tydeligt, at ham den fede Chelsea-officials er ude på ballade, og hvis han har sagt noget racistisk til Evra eller Welbeck, så kan jeg godt forstå deres reaktion. De er ikke robbotter, men mennesker og man skal sgu ikke finde sig i hvad som helst.

JakobR
28-04-2008, 13:34
Problemet er, at det er påstand mod påstand. Chelsea vil naturligvis forsvare dem selv, mens United vil komme med deres forklaring.

Men SELVFØLGELIG er der sket mere. En ellers rolig fyr som Evra går da ikke amok over, at han ikke må "varme ned" ude på græsset. Der findes bare ingen reele beviser, desværre.

United-Allan33
28-04-2008, 13:34
Hvis sagen bliver bedømt fair, jamen så tror jeg det ender med bøder til begge klubber. Chelsea skal ikke have racister ansat, og united spillere skal under alle omstændigheder ikke involvere sig i slåskamp. Men da det er united som er involveret ender det sikkert med at vi bliver tvangsnedrykket og livsvarige karantæner til hele flokken...

Nej, jeg er ikke tilhænger af FA!

Vil lige gøre dig opmærksom på at det ikke er ulovlig at være racist, men det er ulovligt at komme med racistiske udtalelser... Chelsea og ingen anden arbejdsgiver skal have lov at bestemme hvilke politiske holdninger ansatte har, så længe de passer deres job.. og ikke udsætter andre for racisme eler andet politisk vold

Hvis det er racisme, som noget jo kunne tyde på, så skal han fyres på stedet, men lur mig om ikke han stadig er ansat til næste sæson, da det jo "kun" gik ud over en Manchester United spiller..

Hvis FA/UEFA mener noget seriøs med deres "Lets Kick Racism out of football" seriøst, så burde de straffe Chelsea hårdt...

Dines
28-04-2008, 13:39
Problemet er, at det er påstand mod påstand. Chelsea vil naturligvis forsvare dem selv, mens United vil komme med deres forklaring.

Men SELVFØLGELIG er der sket mere. En ellers rolig fyr som Evra går da ikke amok over, at han ikke må "varme ned" ude på græsset. Der findes bare ingen reele beviser, desværre.

Ja, og udfra den video du postede, så er det ikke Evra der er ude på at slå nogle ned, men han Chelsea-gutten. De andre spillere står vel bare for sig selv, og prøver at skille det ad, så jeg tror ikke det kan føre til karantæner. Men kan sgu stadig ikke føle sig sikre på FA.

Danielsen
28-04-2008, 13:39
Der er hersker ingen tvivl for mig om at vi både får bøde og karantæner af FA.

Måske går Brian Mikkelsen .....ind i sagen

:lolol:

Allan
28-04-2008, 14:00
Ja, og udfra den video du postede, så er det ikke Evra der er ude på at slå nogle ned, men han Chelsea-gutten. De andre spillere står vel bare for sig selv, og prøver at skille det ad, så jeg tror ikke det kan føre til karantæner. Men kan sgu stadig ikke føle sig sikre på FA.

Med FA's "had" til United så skal vi nok rende ind i et par karantæner, bare lige for at sørge for at vi ikke kan stille i stærkeste opstillingen i de to sidste kampe.

Om det så bliver 1 eller 8 karantæner er uvist, men det kan blive alt derimellem, og Chelsea slipper sikkert uden bøder eller noget andet.

Danielsen
28-04-2008, 14:08
Der er SLET ingen tvivl.

Og ham hattenålen der slår ud efter Evra er åbenbart vild med bøger om hooliganisme og hans favoritfilm er "football factory".

Det alene gør ham jo ikke til en ballademager, men når man ser billeder af ham, er det jo ret nærliggende at tro at han er til den slags.

Og hvis det er på baggrund af disse billeder United har 8 spillere der står til karantæne, så fatter jeg ikke en bjælle. Det er officials der egentligt håndterer det ret godt, og ingen af hverken Scholes, Gaz, Tevez, Park eller O'shea gør noget der kan sættes spørgsmålstegn ved.

Rio og Hargreaves, skulle ha' svinet 4. dommeren godt og grundigt til efter kampen....det er derfor de måske får böder, eller det der er värrer!

Holmskov
28-04-2008, 14:13
Rio og Hargreaves, skulle ha' svinet 4. dommeren godt og grundigt til efter kampen....det er derfor de måske får böder, eller det der er värrer!

Det er jeg klar over, men som jeg forstod det var det fordi de 8 nævnte spillere havde været indblandet i den scene der var efter kampen. Og i følge videoen er det jo klart de ikke er indblandet.

Stor respekt til JakobR der har postet videoen. Underligt den endnu ikke er vist i de engelske medier. Men FA skal nok få det til at se ud som om Manchester Uniteds spillere er de værste i situationen.

Send videoen til evt. The sun og lad os se hvad de så siger. :-)

Danielsen
28-04-2008, 14:14
Det er jeg klar over, men som jeg forstod det var det fordi de 8 nævnte spillere havde været indblandet i den scene der var efter kampen. Og i følge videoen er det jo klart de ikke er indblandet.
Stor respekt til JakobR der har postet videoen. Underligt den endnu ikke er vist i de engelske medier. Men FA skal nok få det til at se ud som om Manchester Uniteds spillere er de værste i situationen.

Det har du helt ret i!

CC
28-04-2008, 15:20
Som jeg ser det er det Evra som angriber og derfor ender han nok med 3 dages karantæne. De andre kan ikke lastes for noget som helst.

Holmskov
28-04-2008, 15:44
Som jeg ser det er det Evra som angriber og derfor ender han nok med 3 dages karantæne. De andre kan ikke lastes for noget som helst.

Det er jo netop det der er det værste der kan ske.

Det er ok at kalde en anden for en idiot, men så snart man reagerer er det forkert.

Det er det samme med spillerne under en kamp.

Det er ok at kalde dem og deres familie det værste, men så snart en spiller vender sig om og svarer igen er det forkert. Det er til at brække sig over.

Ja, de er højt betalte og betragtes som rollemodeller, men det berretiger ikke folk til at man kan kalde dem det ene og det andet.

TrincoBoy
28-04-2008, 16:04
Håber det fede svin får en hård straf! Kan godt forstå Evra's reaktion, men mon ikke svinet slipper billigt samt Evra får 120 timers samfundstjeneste for usportslig opførsel.

robinho
28-04-2008, 17:07
en ting er at evra føler sig krænket mht racistiske kommentare, men når så mange mand efterfølgende blander sig, kan de så ikke tænke sig til hvad de kan udsætte united for både på og udenfor banen. Vi kan risikere at smide titlen pga et hav af karantæner, og vi fremstår som nogle frustrerede bøller. Evra skal ikke finde sig i racistiske kommentare, og selvom han får en karantæne på sit angreb, er det helt fint med mig. Der er en grænse.

Men de andre er idioter.

Dines
28-04-2008, 17:12
De andre United-spillere gjorde jo ikke rigtig noget, og det prøvede bare forsvare Evra, og få ham væk for tomulten, så kan ikke rigtig se, hvad de gør forkert. Og ja, Evra skal sgu ikke stå model til hvad som helst!

RuudVanNissetøj
28-04-2008, 17:14
Det er en lorte sag som er ved at rulle. Hvis der er hold i de racistiske udtalelser, så er det helt fint - eller hvad pokker Chelsea idioten sagde til Evra. Så er det i mine øjne legitimt at reagere - i værste tilfælde med næverne. Mhs. til Hargo og Rio, der angiveligt overfusede fjerde dommeren efter slutfløjt, kan jeg kun sige, at det bare ikke er godt nok. Der må simpelthen kunne holde sig i skindet....

RuudVanNissetøj
28-04-2008, 17:15
Jeg mener, at det er helt fint at Evra reagerer som han gør ;)

robinho
28-04-2008, 17:17
De andre United-spillere gjorde jo ikke rigtig noget, og det prøvede bare forsvare Evra, og få ham væk for tomulten, så kan ikke rigtig se, hvad de gør forkert.

nej men når vi kender til FA´s normale håndtering af disse sager, specielt når der er united-stjerner involveret, så slipper vi sjældent ustraffet fra det. Men som jeg sagde så acceptere jeg hvis evra straffes, for han gik imod med rette. Han skal ikke finde sig i evt. racistiske bemærkninger.

JakobR
28-04-2008, 17:48
Hvis spillerne får karantæne, vil det så ske indenfor så kort varsel? Altså West Ham kampen er lige om hjørnet, så jeg tror da næsten, at de under alle omstændigheder vil spille den. Men jeg ved det ikke...

Parkohargo
28-04-2008, 17:48
FA suspenderer hele vores hold..

Det ville hvertfald give dem ståpik hvis de havde muligheden for det.

Dines
28-04-2008, 18:57
FA suspenderer hele vores hold..

Det ville hvertfald give dem ståpik hvis de havde muligheden for det.

Nej nej nej. Al for mild straf. De fratager 10 point og så får Evra en 8 måneders karantæne efter at have stået model til de værste gloser.!

Flax_Generous
28-04-2008, 19:21
Hvordan kan de suspendere nogle af vores spillere når det ikke foregik inde i kampen eller i officielt regi (som ved en dopingkontrol, pressemøde eller lignende)? Det forekommer mig en smule suspekt hvis FA vil begynde sig i at blande i et anliggende mellem to private parter (Evra vs. gartneren, evt. United vs. Chelsea).

Som jeg ser det er det op til United selv at straffe Evra, hvis han skal starffes, ligesom United selv håndterede skandalen ved julefrokosten. En bøde som betales til United og/eller myndighederne (hvis han kendes skyldig i vold ved en civil domstol) er formentlig det mest fornuftige. FA bør i hvert fald blande sig udenom.

Kofoed
28-04-2008, 19:33
FA sidder jo med stiv pipe nu her, hvis de har mulighed for at give United karantæne.. Og jeg bliver ikke overrasket hvis det sker.. og hvis Scouserne laver det samme ugen efter, får de nok 3 point for god opførsel i deres kamp mod rascisme..

robinho
29-04-2008, 18:17
har nu set videoklippet med episoden, og vil sige at hvis andre unitedspillere udover evra får en karantæne, så går FA godt nok i små sko.

Man kan se at flere af unitedspillerne løber efter evra for at stoppe ham, men da de kan se at han og den mand han slår på, bliver holdt fra hinanden af andre officials så stopper unitedspillerne og går stille og roligt væk igen. De laver ingen ballade.

Evra får en karantæne, for så vidt jeg kan se så når han at slå ham der sagde noget til ham. Så det er fair nok. Men de andre skal der ikke ske noget ved.

Hvis i andre vil se klippet er der et link her:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1104052.ece

TrincoBoy
30-04-2008, 07:26
Han tuder stadigvæk over Mascherano's udvisning: http://www.bold.dk/nyt/?vis=83031

Tåben har tydeligvis ikke set videoen. Men det undrer mig hvorfor han overhovedet skal blande sig i en episode, hvor hans egne spillere ikke var involveret i? Sådan en klaphat!

United-Allan33
30-04-2008, 09:01
Han tuder stadigvæk over Mascherano's udvisning: http://www.bold.dk/nyt/?vis=83031

Tåben har tydeligvis ikke set videoen. Men det undrer mig hvorfor han overhovedet skal blande sig i en episode, hvor hans egne spillere ikke var involveret i? Sådan en klaphat!

Det viser bare med al tydelighed hvor ynkelige de fjolser er... Hvorfor skal man tage sådan en idiot seriøst, han træner en klub som stadig ikke har vundet PL altså en såkaldt lille klub... Jeg hader ALT der med den klub at gøre deres spillere, fans, træner, stadion, dog går der lidt positive tanker til de amerikanske ejere der virkelig har rodet rundt i lortet...

Bugge
30-04-2008, 09:35
Han er jo bare en taber..
De ryger ud af CL i aften og så har de haft endnu en skodsæson.. Idiotiske wanker.. Jeg hader den mand næsten ligeså meget som klubben..

JDK
30-04-2008, 09:41
Lad ham tale/tude og lad os grine af ham! det er jo bare så idiotisk, at vi ikke kan gøre andet!!!

Parkohargo
30-04-2008, 09:45
Benitez= Jorden største tudefjæs. Han græder snot hver aften over at de ikke er kommet længere i PL end de er. :)

United DK
30-04-2008, 09:47
Jeg har altid syntes, at Benitez var den mest sympatisk af toptrænerne i PL, men denne udtalelse er jo direkte latterlig, og han er ikke et hak bedre, end Wenger og Mourinho (da han var der).

Bugge
30-04-2008, 09:54
Benitez er en tør træner uden skyggen af karisma..
Han er ikke en stor taktikker, han er en ucharmerende, ligegyldig bums som ikke kan overskue andet end CL.. ;)

United4life
30-04-2008, 11:06
Det pisser mig af når Benitez går ud og udtaler sig om det sammenstød efter Chelsea-kampen. Det kan overhovedet ikke sammenlignes med udvisningen af Mascherano. Mascherano fik karantæne fordi han ikke ville forlade banen, og blev ved med at stå og diskutere med dommeren. Her snakker vi om noget som er sket efter kampen, og med et racistisk-tilråb som grund for hele sammenstødet. Evra reagere som så mange andre, der er blevet udsat for racisme. Benitez tuder bare stadig over at de blev udspillet af en bedre hold den dag. Og de havde også tabt selv om Mascherano ikke var blevet udvist. Det burde være Benitez som skulle havde karantæne for sådanne en idiotisk udtagelse...

Don Kafai
30-04-2008, 11:23
Benitez lægger jo bare pres på dommerne. Den udtalelse er jo ikke latterlig, men den er nærmere gennemtænkt. Benitez er ikke nogen Mourinho, men han er altså godt deroppeaf, og han har aldrig været sky for at bruge medierne som middel.

United4life
30-04-2008, 11:32
Nej Benitez er sku ingen Mourinho, og det bliver han sku heller aldrig. Det er måske en desperat forsøg på manipulere med dommerne, men han rammer så langt ved siden af med den udtagelse. Det er jo to så vidt forskellige sager. Han skule måske nærmere koncentrerer sig om at vinde i aften, så United kan slå dem i finalen.

Thomas
30-04-2008, 11:59
Hvorfor er det overhovedet, at han skal blande sig i den sag? Han kan da være fuldkommen ligeglad, da det ikke involverer hans hold og hvis der skulle være karantæne og pointtab til begge hold, ville Liverpool heller ikke få noget ud af det! De er håbløst langt bagude.. Han prøver vel bare at skabe uro i United og Chelsea, da de er de to andre hold tilbage i CL..

United4life
30-04-2008, 12:01
Helt enig...

Flax_Generous
30-04-2008, 12:24
Det pisser mig af når Benitez går ud og udtaler sig om det sammenstød efter Chelsea-kampen. Det kan overhovedet ikke sammenlignes med udvisningen af Mascherano. Mascherano fik karantæne fordi han ikke ville forlade banen, og blev ved med at stå og diskutere med dommeren. Her snakker vi om noget som er sket efter kampen, og med et racistisk-tilråb som grund for hele sammenstødet. Evra reagere som så mange andre, der er blevet udsat for racisme. Benitez tuder bare stadig over at de blev udspillet af en bedre hold den dag. Og de havde også tabt selv om Mascherano ikke var blevet udvist. Det burde være Benitez som skulle havde karantæne for sådanne en idiotisk udtagelse...
Hvad har han sagt?

United4life
30-04-2008, 12:26
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83031

Flax_Generous
30-04-2008, 12:37
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83031
Oh my god, det må da tage prisen for mest idiotiske udtalelse. Skræmmende stupidt!

Flax_Generous
30-04-2008, 12:52
Fra Redcafe: Hvad med det her så? (http://www.mirror.co.uk/news/topstories/2008/04/14/robber-who-protected-steven-gerrard-does-a-runner-from-court-89520-20383368/)

Som Benitez selv siger (http://www.bold.dk/nyt/?vis=83031): "Forhåbentlig vil FA gå til sagen med samme indstilling, som i sagen mod Mascherano. De er ude på at vise et eksempel over for de unge mennesker som ser fodbold, siger Benitez ifølge ESPN."

At være venner med og åbenlyst støtte kriminelle er ikke sådan en god rollemodel opfører sig. Karantæne til Gerrard og hans familie!

Dines
30-04-2008, 14:49
Stop tuderiet Benitez. Skal vi så stadig tude over, at Rooney og Scholes sidste år fik karantæne i 3 PL-kampe i en ligegyldig tunering i Holland, når Gerrard ikke fik en skid, da han gjorde det der var langt værre. Fjols!

Mulle
30-04-2008, 15:02
Benitez er dog også en taber!

Kofoed
30-04-2008, 18:57
Forstår ikke hvorfor folk er så meget efter Benitez.. han er den mand i Liverpool jeg syntes allerbedst om.. kan i ellers nævne en anden træner der sæson efter sæson, med hård hånd, formår at styre et tophold direkte uden om PL-trofæet.. Jeg elsker ham, og håber han bliver i klubben i mange år fremover..

snegl
30-04-2008, 20:00
Forstår ikke hvorfor folk er så meget efter Benitez.. han er den mand i Liverpool jeg syntes allerbedst om.. kan i ellers nævne en anden træner der sæson efter sæson, med hård hånd, formår at styre et tophold direkte uden om PL-trofæet.. Jeg elsker ham, og håber han bliver i klubben i mange år fremover..

Jeg er helt enig. Hans rotationsprincip og køb og valg af spillere er noget af det mest.... Specielle og.... hmm .. unikke i Fodboldens verden.

United4life
30-04-2008, 20:38
Mener skam heller ikke han skal fyres... Nej behold de bare ham i mange år endnu. Så har vi jo også lidt at grine af, når han kommer med sådanne udmeldelser.

Mulle
08-05-2008, 16:13
Videoerne om balladen:
http://youtube.com/watch?v=D3ykpBto3hg
http://youtube.com/watch?v=vMrayfNEZhI&feature=related

En lille serie om balladen: http://youtube.com/watch?v=CLbZhHgUf9w&feature=related

Artikel: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1137667.ece

Det er Evra og Chelsea ansattene som kommer op at slås. Selv vagterne bliver slået ned af de sindsyge chelski-ansatte.. United's andre spillere ser ud til at stoppe slåseriet.

RuudVanNissetøj
08-05-2008, 16:45
Tak Benitez...du formår altid at komme med en passende og relevant kommentar! Man skal godt nok lede længe efter så irrelevant og ligegyldig kommentar - men nu er den her! Tak endnu engang Benitez - det er sådan man formår at lede opmærksomheden væk fra endnu et fiasko-år for Liverpool...Jeg beder sandelig også de højere magter om, at han ikke forløblig bliver smidt på porten - han har jo bevist gang på gang hvordan man ikke skal spille fodbold hvis man vil vinde Premier League