Se fuld version : CL: United Barcelona
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - FC Barcelona http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/50080.gif
Champions League | Tirsdag, 29. april 2008, 20:45 | Old Trafford
Onsdagens første opgør mellem de to giganter fra Manchester og Barcelona, var i manges øjne en skuffende affære. Truppernes styrke er på papiret af allerhøjeste klasse, men spillet på Camp Nou kunne ikke leve op til dette. Hvorvidt det skyldes nerver, banghed eller noget helt tredje, får de hvorom alting er lov til at rette op på, når en finalist skal findes tirsdag aften.
Både Barcelona-træner Frank Rijkaard, og Uniteds tilsvarende Sir Alex Ferguson, har lovet angrebsbold i returopgøret, som kendetegnende er for de to mandskaber. Denne udmelding kommer de meget vel med, fordi målmændene i første kamp blev testet usædvanlig få gange, da bolden i alt kun fløj inden for målrammen ni gange. Frank Rijkaard, hvis job meget vel står og falder på resultatet af denne kamp, tror på, at der skal mindst et udemål til, før Barcelona kan gå videre, så gæsterne vil naturligvis forsøge, at score det betydningsfulde mål.
Både Barcelona og Manchester United tabte i deres respektive ligakampe i weekenden. Begge var på svære opgaver på udebane, da Deportivo tog imod Barcelona, og Chelsea bød velkommen til et vaskeægte topopgør imod United. Deportivo slog det reservespækkede Barcelona-hold 2-0, i en kamp hvor det var tydeligt, at mesterskabet ikke var førsteprioritering for catalanerne længere. Løbet er kørt for dem i La Liga, så nu kan kun en finaleplads i Champions League veje op for deres skuffende ligaresultat. Chelsea slog United 2-1 i en meget vigtigere kamp, men Uniteds mulige ligatriumf blev udsat, da de måtte se sig slået af et sent straffespark.
Uniteds serber Nemanja Vidic har på det seneste været yderst uheldig. Han havde endelig rystet sine maveproblemer fra sig op til Chelsea-kampen, men efter små ti minutters spil, måtte han udgå, da Didier Drogba med knæet pådrog ham en hjernerystelse. Wayne Rooney fejrede sin scoring haltende, da han havde fået et slag, der fremtvang en udskiftning af ham også. De to vigtige United-spillere er dermed tvivlsomme, idet de ikke var med i mandagens træning. Darren Fletcher er derimod tilbage i truppen, hvilket dermed kun holder Louis Saha officielt ude af opgøret. Carles Puyol sad ude med karantæne i første opgør, og catalanernes anføre overtager sandsynligvis Rafael Márquez, der i sidste kamp pådrog sig sit tredje gule kort, og derfor skal sidde en kamps karantæne ud. Mandskaberne har hver især tre spillere, der hvis de får et gult kort, ikke kan spille med i finalen. Disse tæller Yaya Toure, Lionel Messi, Gabriel Milito, Nani, Patrice Evra og Owen Hargreaves.
Skribentens bud på kampens udfald:
Den tungsindige oplevelse første opgør var, bliver erstattet med den fodboldfest man altid kan forvente leveret af disse to trupper. Hjemmebanefordelen sender Manchester United i finalen med et 2-1-resultat.
Sandsynlig startopstilling:
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Hargreaves – Scholes – Giggs
Ronaldo - Rooney – Park
Uniteds trup Van der Sar, Neville, Brown, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Evra, 0'Shea, Ronaldo, Scholes, Anderson, Hargreaves, Carrick, Giggs, Park, Fletcher, Rooney, Tevez, Kuszczak, Pique, Welbeck.
Barcelonas trup: Valdes, Pinto; Zambrotta, Thuram, Puyol, Milito, Abidal, Sylvinho; Edmilson, Toure, Deco, Iniesta, Xavi; Gudjohnsen, Bojan, Eto'o, Henry, Messi.
Seneste kampe
Indbyrdes
Barcelona 0 – 0 United
Barcelona 3 – 3 United
United 3 – 3 Barcelona
Barcelona 4 – 0 United
United 2 – 2 Barcelona
United
Chelsea 2 – 1 United
Barcelona 0 – 0 United
Blackburn 1 – 1 United
United 2 – 1 Arsenal
United 1 – 0 Roma
Barcelona
Deportivo 2 – 0 Barcelona
Barcelona 0 – 0 United
Barcelona 0 – 0 Espanyol
Recreativo 2 – 2 Barcelona
Barcelona 1 – 0 Schalke
Historie
Kampe: 8
United-sejre: 2
Barcelona-sejre: 2
Uafgjorte: 4
Odds
United: 1.80
Uafgjort: 3.30
Barcelona: 4.15
TV
20:00 3+
Skader
United
L Saha Hamstring Injury no return date Madsens Corner
Manchester United har mødt Barcelona 8 gange.
Det er blevet til 2 sejre, 4 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 2 nederlag. Målscoren er 13-15.
Manchester United har købt følgende spillere fra Barcelona
Mark Hughes, Jordi Cruyff og Gerard Pique.
Barcelona har købt følgende spillede fra Manchester United:
Mark Hughes.
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Laurent Blanc, Henrik Larsson.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
7 3 1984 Barcelona - 0-2 CWC R3 70,000
21 3 1984 Barcelona 3-0 - CWC R3 58,547 Robson2 Stapleton1
15 5 1991 Barcelona - 2-1 CWC F 50,000 Hughes2
19 10 1994 Barcelona 2-2 - EC 40,064 Hughes1 SharpeL1
2 11 1994 Barcelona - 0-4 EC 114,273
16 9 1998 Barcelona 3-3 - EC 53,601 Giggs1 Scholes1 Beckham1
25 11 1998 Barcelona - 3-3 EC 67,650 Yorke2 Cole1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 1 2 8- 5 152,212
UDE 4 1 1 2 5- 10 301,923
ialt 7 2 3 2 13- 15 454,135
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Glory Man United
28-04-2008, 12:37
Vi gennemsmadrer de catalanere 1-0.
Hvis Rooney ikke er 100%, skal ahn sidde over. Ellers:
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Hargo-Carrick-Scholes
Ronaldo-Tevez-Rooney
Er Rooney ikke klar, skal det være Park. Giggs er ikke god nok pt, og Nani virker slidt. Han vælger de forkerte beslutninger hver gang
Edwin van der Sar
Wes Brown - Nemanja Vidic - Rio Ferdinand - Patrice Evra
Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes
Cristiano Ronaldo - Wayne Rooney - Park Ji-Sung
Tomasz Kuszczak, Gerard Pique, John O'shea, Anderson, Nani, Ryan Giggs & Carlos Tevez
Jeg tror og håber på at Rooney bliver klar til kampen imorgen! Vi har et godt hold vi kan stille med og med to super indskiftere i Carlos og Anderson, så jeg tror at vi vinder kampen 2-0 på to mål af vores egen Cristiano Ronaldo (det første af dem på straffespark!)
Jeg kan ligeså godt være ærlig..
Jeg kan ikke sætte hold længere.. Jeg kan ikke overskue vores central midbane længere.. Både Carrick, Scholes, Anderson og Hargo er klasse spillere og jeg kan heller ikke længere finde ud af om jeg er fan af 4-4-2 eller 4-5-1/4-3-3 som vi har spillet en del på det sidste..
Under alle omstændigheder tæver vi dem.. Barcelona stinker på udebane (i hvert fald i ligaen) og jeg nægter at tro på at vi kan spille flere ringe/uheldige kampe i år..
Så skal vi til det igen. Tredje store kamp på 6 dage. Denne kamp bliver utrolig vigtig, da jeg har en fornemmelse af, at denne også kan sætte sit præg på PLs-afslutning. Jeg glæder mig rigtig meget til imorgen, og jeg håber og tror det bliver en mere underholdene kamp i end den første, hvor vi viser Barca hvordan der skal spilles fodbold. Opstillingen bliver et stort spørgsmålstegn. Rooney og Vidic stod over dagens træning, men hvis de bliver klar, så starter de nok begge inde. Udover det, så bliver det sjovt at følge opstillingen og hvem der tager den centrale midtbane, nu hvor alle er fit. Ronaldo er selvskrevet på kanten, men bliver det Giggs, Park eller Nani der tager venstresiden? Ja, der er mange ubesvarede spørgsmål. Jeg håber inderligt, at vi kommer i CL-finalen igen, men tror desværre, at den ender 1-1. Rooney bringer os foran, mens Henry scorer for Barca til sidst i kampen. Lad os håbe, jeg tager fejl.
VDS
Brown/Hargreaves - Vidic/Brown - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Scholes - Giggs
Rooney/Tevez
God kamp! :)
pølsemanden
28-04-2008, 14:25
Den her kamp skal vindes, og ronaldo må godt score på straffe fordi jeg har så mange barca venner som har sagt alt muligt om ham pga. det straffe:D
Vds
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Nani
Rooney Tevez
Det er ikke nogen PL kampe der er sikre og jeg vil klart hellere have Rooney med i PL end CL da jeg anser PL som langt vigtigere.
Van der Sar
Brown Ferdinand Vidic Tevez
Scholes Carrick Anderson
Ronaldo Rooney Tevez
Bænk: Kuszscak, Piqué, O´Shea, Fletcher, Hargreaves, Giggs, Nani
Hvis Rooney ikke er helt klart spiller Nani og Park kommer på bænken. Ville meget gerne have Hargreaves med i startopstillingen men foretrækker denne midtbane.
Jeg tror vi kan forvente os en meget lige kamp som vi vinder 2-1. Vi skal helt klart frem over stepperne og vise verden hvilket offensivt hold vi er.
Glory Man United
28-04-2008, 14:51
Det er ikke nogen PL kampe der er sikre og jeg vil klart hellere have Rooney med i PL end CL da jeg anser PL som langt vigtigere.
Van der Sar
Scholes Carrick Anderson
Ronaldo Rooney Tevez
Bænk: Kuszscak, Piqué, O´Shea, Fletcher, Hargreaves, Giggs, Nani
Hvis Rooney ikke er helt klart spiller Nani og Park kommer på bænken. Ville meget gerne have Hargreaves med i startopstillingen men foretrækker denne midtbane.
Jeg tror vi kan forvente os en meget lige kamp som vi vinder 2-1. Vi skal helt klart frem over stepperne og vise verden hvilket offensivt hold vi er.
Come again? Hvem har du på venstre back? :p
Van Der Sar
Brown Rio Pique Evra
Ronaldo Anderson Scholes Hargreaves Nani
Tevez
Dette lavet efter at det er usandsynligt at Rooney og Vidic spiller.
Mit bud på kampen er DESVÆRRE 1-1
Glory Man United
28-04-2008, 14:57
Vidic spiller vel? Hvis Polle fra Snave kan spille efter at have slået 3 tænder ud, kan Vidic vel også efter en tand
Det her ikke ligesom, at spille mod Lyon, hvor vi bare slipper af med en 1-0 sejr på selveste Old Trafford, hvis vi bliver ved med at spille sådan som vi gøre nu. Tager vi os sammen tror jeg vi hiver sejren hjem. Vores mål bliver scoret af Tevez i anden halvleg, og vores solide forsvar holder Barca fra udligningen.
van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Scholes - Hargreaves - Park
Rooney - Tevez
synes vi har set dumme ud i vores defensiv i flere kampe på det sidste,faktisk kun i barce holdt vi rimelig tæt.
VDS
Hargreaves-Brown-Rio-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Ronaldo-Tevez-Giggs
Jeg vil ikke risikere vidic og rooney hvis de er tvivlsomme, for tænker mere på det mesterskab. Tror kampen ender 2-2. Men sådan er det så.
United DK
28-04-2008, 15:33
VDS
Hargreaves - Rio - Brown - Evra
Fletcher - Carrick
Anderson
Ronaldo - Rooney* - Nani
*Tevez hvis Rooney ikke bliver klar.
Jeg siger det ligeud, fuck erfaringen, og spil med Anderson og Nani fremfor Scholes og Giggs. Hvorfor? Fordi vores to unge spillere er sultne, og kan sætte tempo på, og det handler om at sætte Barcelona under er gevadigt pres, så man kan se, hvem der er på hjemmebane. Fletcher skal også starte, da han er skræddersyet til de her storkampe, hvor han kan ligge og stresse Iniesta og Xavi.
Kampens udvalg, 2-1 til United. Nu vil vi i finalen!
COME ON UNITED!!!
Vi skal i finalen, ingen vej udenom!
Jeg tror vi vinder 2-0, Ronaldo dobbelt målscore.
Hold tør jeg ikke sætte, men håbe vi spiller 4-3-3. (-:
Flax_Generous
28-04-2008, 15:42
Hvis man antager, at Vidic og Rooney er skadet, så jeg helst, at vi stillede sådan her:
VDS
Fletcher - Scholes
Ronaldo - Anderson - Nani
Tevez
Jeg vil virkelig gerne have Anderson til at spille. Carrick har set træt ud på det seneste, mens Scholes formentlig er helt frisk og klar til kampen. Fletcher spiller fordi vi har brug for hans dynamik på midtbanen. Hvis Vidic bliver klar vil jeg dog ikke have noget imod, at Hargreaves rykkes op på Fletchers position.
Nu vil jeg altså gerne snart se noget godt spil...
Vidic spiller vel? Hvis Polle fra Snave kan spille efter at have slået 3 tænder ud, kan Vidic vel også efter en tand
Problemet er jo ikke tanden, men det faktum at Vidic har fået hjernerystelse.
Spiller han med det kan det få alvorlige følger senere hen i livet, og så er spørgsmålet om en fodboldkamp er det værd.
Tror også Pique vil nyde at besejre Barcelona og derfor vil spille en stor kamp hvis han vælges til startopstillingen.
Det bliver spændende og tæt, og forhåbentlig et brag af en kamp. Håber vi blæser til angreb og spiller vores eget offensive spil, og sætter Barca under pres fra start. Tror på vi kommer i finalen..
Vds
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
Subs: PIG, Pique, O'Shea, Carrick, Scholes, Nani, Park.
Parkohargo
28-04-2008, 16:28
Ja jeg vægter sku PL langt højere end CL. Men ville nu alligevel være dejligt at se os komme i finalen. Vi skal klart meget mere ud af starthullerne end vi var det imod dem på Camp Nou.
Vds
Brown Ferdinand Vidic Evra
Ronaldo Fletcher Anderson
Rooney Tevez Nani
Jeg mener Carrick skal spares da han virker en anelse træt pt. Anderson og Fletcher burde kunne give en masse dynamo på midten, både fremadrettet og defensivt.
Vi vinder 2-1. Tevez og Fletcher én hver.
Håber vi går ind, og spiller vores eget spil og eget system som jeg mener er 4-4-2.
VDS
Hargreaves Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Nani
Rooney Tevez
Renatommo
28-04-2008, 16:38
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Hargo - P.Scholes
Anderson
Ronaldo Giggs/nani/park/tevez
Ronney
Er virkelig i tvivl om hvem jeg ville vælge på venstre siden?
KUNNE GODT TÆNKE MIG AT HØRE NOGLE FOR OG IMOD - for henholdsvis de 4 spillere? :) :confused:
Martinsen
28-04-2008, 16:49
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Hargo-Scholes
Ronaldo-Giggs
Rooney
Det kører ikke for os pt. og jeg er bange for vi ryger ud. Kampen ender 1-1. Giggs scorer vores
Håber vi stiller med:
VDS
Hargreaves Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Nani
Rooney Tevez
Men tror desværre at kampen ender 1-1 - Ronaldo scorer vores mål, og så laver Barca et mål i slutningen af 2. halvleg...
man.utd25
28-04-2008, 17:04
Van der Sar
fletcher Carrick Anderson
Ronaldo Rooney Tevez
Bænk: Kuszscak, Piqué, O´Shea, scholes, Hargreaves, Giggs, Nani
Ja jeg har lavet denne efter at rooney bliver klar samt vidic, vis vi ikke snart tager os sammen , og viser det store spil frem som vi godt kan spil, så vinder vi ikke , men vis det kommer frem så vinder vi kampen 2-1 ronaldo laver 2 kasser
Jeg forstår bare ikke hvorfor folk tror, at Vidic er tvivlsom til kampen. Han er jo ikke skadet. Han tabte jo en tand, ja ikke en mælketand, en voksentand, men hvad så? Den lille tand kan da ikke holde ham ude i flere dage og gå glip af United vigtigste kamp i CL. Han må da være klar. Jeg er nu mere bekymret for Rooney. Ifølge The Sun er der blot 30% for, at han er klar.
pølsemanden
28-04-2008, 17:07
27 timer 37 minutter 29 sekunder back ..
pølsemanden
28-04-2008, 17:08
Jeg forstår bare ikke hvorfor folk tror, at Vidic er tvivlsom til kampen. Han er jo ikke skadet. Han tabte jo en tand, ja ikke en mælketand, en voksentand, men hvad så? Den lille tand kan da ikke holde ham ude i flere dage og gå glip af United vigtigste kamp i CL. Han må da være klar. Jeg er nu mere bekymret for Rooney. Ifølge The Sun er der blot 30% for, at han er klar.
Det er ikke tanden men hjernerystelsen der holder ham ude
Michaelkp
28-04-2008, 17:09
Jeg synes ikke vi har spillet en god kamp siden vi vandt 2-0 over Roma og det skal der laves om på NU.....
VDS
Scholes - Carrick
Anderson
Ronaldo - Rooney - Park
2-0 til os.
Håber virkelig på:
VDS
Hargo - Rio - Vidic(Brown) - Evra
Ronaldo - Scholes - Anderson - Nani
Rooney - Tevez
Med den startopstilling ville underholdningen i hvert fald være sikret:D
Hvis Rooney ikke er klar ville jeg have det fint med Fletcher inde i stedet!
Rooney spiler den her kamp - den vil han ikke gå glip af. Vidic er mere tvivlsom pga. den skade han fik(hvor står det at det er en hjernerystelse? - var det ikke kun en tand der røg og en syning i kæben?)
Ellers så lad det blive en 4-4-2, hurtige folk på kanterne og så en Anderson til at sætte skub på midtbanen... ellers så skal han ind senere, for han kan simpelthen styre hele showet derinde på midten den knægt!
Så tror jeg sku vi er finaleklar...
Rooney spiler den her kamp - den vil han ikke gå glip af. Vidic er mere tvivlsom pga. den skade han fik(hvor står det at det er en hjernerystelse? - var det ikke kun en tand der røg og en syning i kæben?)
Ellers så lad det blive en 4-4-2, hurtige folk på kanterne og så en Anderson til at sætte skub på midtbanen... ellers så skal han ind senere, for han kan simpelthen styre hele showet derinde på midten den knægt!
Så tror jeg sku vi er finaleklar...
Ved ikke om du så kampen, men Vida kunne for det første knap nok gå efter slaget, og da han endelig havde fået stablet sig selv på benene, gik han i den forkerte retning af udgangen..Det så ret slemt ud. ifølge teamtalk.com sad både rooney og vidic over, og på manutd.com står der også, at fergie er usikker om deres deltagelse. TT kunne også forklare, at Ferdinand, Carrick, Hargo og Brown trænede alene noget tid - straf efter lørdagens sviner på 4. dommeren måske.
Jeg håber:
-----------------VDS
Brown/Hargo* - Rio - Vida/Brown* - Evra
---Carrick----Scholes---Anderson
Ronaldo-----------------Giggs
----------Rooney/Tevez**
Førstevalget ved positionerne, hvor jeg der er tvivl om deres skadessituation, er det første navn der står der.
Bænk: PIG, Pique, Hargo/O'shea*, Fletcher, Park, Nani, Tevez**
*Alt efter om Vida er klar
** Rooney skal starte hvis han er fit
Giggs har haft en lorte sæson ja, men hvis han og Scholes medbringer erfaring og ro på holdet. Ellers kan han hurtigt erstates med en af de yngre, offensive kræfter, helst Tevez.
Mit bud:
--------VDS--------
Brown-Rio-Vidic-Evra
-------Hargo-------
Ronaldo-------Nani
------Scholes----
--Rooney-Tevez--
Hvis rooney ikke er 120% skal han ikke spille.. Jeg har fuld tro på Tevez egenskaber.. Folk der efter min mening IKKE skal nærme sig startopstillingen mod Barca: O'shea, Fletcher, Park.. De kan bare ikke nok, og det er ikke folk der kæmper vi får brug for men folk der kan noget med bolden, og derfor vil jeg også meget gerne se nani inde selvom han ikke havde sin bedste kamp mod chelski..
Opstilling med rooney(4-4-2):
VDS
Brown/Hargo - Rio - Vidic/Brown - Evra
Ronaldo - Anderson - Hargo/Carrick - Nani
Rooney - Tevez
Opstilling uden rooney(4-1-5):
VDS
Brown/Hargo - Rio - Vidic/Brown - Evra
Hargo/Carrick
Ronaldo - Anderson - Tevez - Scholes - Nani
Ligemeget hvad, vinder vi 2-0..
Grunder til alle skråstregerne, er som følger: Hvis Vidic bliver klar spiller førstnævnte på pladserne, men hvis Vidic ikke er klar spiller de sidste nævnte på de respektive pladser..
Madsen har glemt Henrik Larsson, som også har spillet for Barcelona :)
Stretford End i morgen:
http://i57.photobucket.com/albums/g212/punk_football_photos/mosaic.jpg
Stretford End i morgen:
http://i57.photobucket.com/albums/g212/punk_football_photos/mosaic.jpg
Du har det ikke større vel??
Hl-Glory
28-04-2008, 21:10
Denne kamp bliver alt afgørende for sæsonen, taber vi denne frygter jeg også vi taber mesterskabet.
men stoleer på holdet.
vi skal komme frem og over banen og presse barcelona helt tilbage også få en hurtig scoring!
Come on United!
Mr. Larsen
28-04-2008, 21:11
TT kunne også forklare, at Ferdinand, Carrick, Hargo og Brown trænede alene noget tid - straf efter lørdagens sviner på 4. dommeren måske.
Jeg er ikke den store ekspert i fodbold træning. Men kunne man ikke forestille sig at de 4 bliver den centrale kerne på holdet i defensiven, og derfor laver noget specifikt defensivt træning sammen.
Altså Brown og Rio i centerforsvaret, og så Carrick og Hargo foran dem. Hvad siger i?
fra k-stand
http://i57.photobucket.com/albums/g212/punk_football_photos/80893914.jpg
Fletcherfan
28-04-2008, 21:33
Jeg synes I er lidt for pessimistiske... Ja, godt nok har United ikke spillet op til sit bedste i de seneste uger, men det var godt, at nederlaget kom i lørdags fremfor i morgen aften... Er helt sikker på, at United vinder, bl.a. fordi United efter hvert nederlag i denne sæson har slået rigtig hårdt til overfor de modstandere, der kommer bagefter...
Vedr. opstillingen er jeg meget i tvivl hvordan vi skal spille og hvem skal spille... Og så er det lige meget om Vidic og Rooney er med...
Hvis vi spiller 4-3-3 synes jeg det her skal være opstillingen:
VDS
Brown/Hargreaves, Rio, Vidic/Brown/Pique, Evra
Hargreaves/Fletcher
Scholes, Anderson/Carrick
Ronaldo, Tevez, Nani
Bænk: PIG, 2 af Pique/Hargreaves/Fletcher, Anderson/Carrick, Park, O'Shea, Rooney, (Giggs)
4-4-2:
VDS
Brown/Hargo, Rio, Vidic/Brown/Pique, Evra
Ronaldo, Anderson, Carrick/Fletcher/Hargo, Nani
Rooney, Tevez
Bænk: PIG, 2/3 af Hargreaves/Pique/Fletcher/Carrick, Scholes, Park, O'Shea (Giggs)
Jeg kan helt klart bedre lide 4-4-2 og den anden opstilling gik ikke så godt offensivt nede i Spanien... Men på den anden måde burde Anderson og måske Fletcher være veloplagte, og med dem samt en anden på den centrale midtbane, vil jeg tro er den største mulighed for at stoppe Iniesta, Xavi og Messi (hvis han bliver klar)... Giggs skal ikke prøves i denne kamp, og han skal helst heller ikke på bænken... Selvom jeg er helt sikker på, at han på et eller andet tidspunkt kommer på banen uanset hvordan det ser ud... Jeg er også rimelig sikker på, at Scholes starter på banen...
Tror dog på bedste, og kampen tror jeg kommer til at blive "afgjort" efter de første 15-20 min. Hvis United er foran med 1-0 så bliver det en for spændende kamp, men tror at United fuldstændig lammetæver dem hvis kan score to, og det tror jer muligt... Men hvis Barca derimod får et, så bliver det MEGET svært... Tror på at United er foran med 2-0 efter 20 min og vinder med 5-1... Tevez og Ronaldo får 2 hver, Rooney det sidste... Iniesta scorer til 3-1...
Hvem står bag de der tifos, eller hvad man kalder dem? Er det bare klubben eller er det nogen uafhængige fanorganisationer?
Det er stretford end flags...
Come again? Hvem har du på venstre back? :p
Tror jeg skrev indlægget lidt for hurtigt. Mente selvfølelig Dong:lolol:
-----------VDS--------
---Brown-Rio-Vidic-Evra-
---------Hargreaves-----
---Scholes-------Anderson--
Ronaldo-------------Tevez
---------Rooney----------
sæsonens vigtigste kamp... COME on United!!!
Vi tager den 2-1....
kan næsten ikke vente til kampen....
Don Kafai
29-04-2008, 00:10
Vds
Fletcher - Scholes - Carrick
Ronaldo - Rooney - Giggs
På den måde kan Nani, Tevez og Anderson komme ind og sætte/holde tempo i anden halvleg. Giggs starter fordi jeg har tillid til han skaber den samme magi som han gjorde mod Roma i fjor. Desuden er han langt mere fodboldintelligent end vores unge spillere, så han blive guld værd i denne kamp, men det kræver han løfter sit spil. Det har jeg dog tillid til at han gør.
Jeg tror United vinder den. Det er den kamp vi har ventet på i 9 år, og den fås ikke større. 1-0, så er vi i finalen. Håber i den grad at Scholes scorer, så kan han få overbevist alle sine kritikere herinde, om at han er verdensklassespiller.
Jeg kan simpelthen ikke overskue en potentiel opstilling. Det kan blive hvad som helst. Især med Nemanja og Rooney tvivlsomme.
Én ting er sikkert: vi smadrer Barcelona.
Vi er uovervindelige på Old Trafford og Barca er bare elendige på udebane :D
Jeg er den eneste der er ved at kaste op af nervøsitet mht i aften?
Jeg er sikker på vi vinder, men alligevel..
United DK
29-04-2008, 09:19
Jeg er nervøs, men også utrolig spændt. Vi kan selv afgøre, om vi skal i CL-finalen med en kamp på Old Trafford. Det er da en gylden mulighed.
Jeg er også utrolig nervøs og spændt til iaften! det har jeg været hele ugen - med de tre kampe vi har haft, har det været hårdt, men utrolig spændende at være inkarneret United fan :devill: ligesom det altid er... :D
Lad være med at lave en lorte defensiv taktik i aften.
For så ryger vi stensikkert ud.
Vi skulle have tabt i Barcelona og hos Chelsea fik vi et resultat som vi fortjente med den taktik.:mad:
Hl-Glory
29-04-2008, 09:46
Lad være med at lave en lorte defensiv taktik i aften.
For så ryger vi stensikkert ud.
Vi skulle have tabt i Barcelona og hos Chelsea fik vi et resultat som vi fortjente med den taktik.:mad:
Rolig nu.
synes ikke rigtig det høre hjemme her at skrive sådan et navn til dit indlæg og slet ikke i dit første indlæg.
Hl-Glory
29-04-2008, 09:48
nej, jeg virkelig ved at dø af spændning.
nu har vi muligheden hjemme som er blevet nævnt, en chance må vi ikke misse!
Come on United!
Evra, he's to fast to furious!
29-04-2008, 10:43
Det bliver helt klart årets vigtigtste kamp, da den både kan have en positiv og en negativ effekt på de sidste PL-kampe.
Hvad angår taktikken i forhold til den første kamp, mener jeg vi skal lægge mere pres på de knap så pasningsdygtige spillere, Yaya Toure, Marquez og Puyol (Bare lad Ronaldo lege med dem ;).
Messi er selvfølgelig en trussel, men jeg mener Evra er mand nok til den opgave, da han i aften, forhåbeligt, har Vidic ved siden af sig. Og derfor kan konsentrere sig fuldt ud om Messi.
Hvis jeg skulle pege på en startopstillig, skulle den se således ud:
Van der Sar
Hagreaves - Carrick
Ronaldo - Scholes - Giggs
Rooney
Udskiftere: Kuszczak, Piqué, Anderson, Nani og Tevez.
(Men ligegyldigt hvad, skal Sir Alex nok træffe den helt optimale beslutning.)
Hvad angår taktikken i forhold til den første kamp, mener jeg vi skal lægge mere pres på de knap så pasningsdygtige spillere, Yaya Toure, Marquez og Puyol (Bare lad Ronaldo lege med dem ;).
Har Marquez ikke karantæne?
Anyway, dette bliver med alt sandsynlighed kampen hvor vi igen begynder at spille fodbold og jeg er helt sikker på at Barca ikke får et ben til jorden på OT med vores offensive energi. I aften lægger vi stilen for de 3 kampe som følger!
Læste at rooney var tvilsom nogen der ved om han er klar til i aften ?
Bliver en vild fed kamp (:
tror på en 3-1 til manutd
Prøver mig sgu lige med min start 11'er til i aften. (-:
VDS
Hargo - Rio - Brown - Evra
Carrick - Scholes - Anderson
C. Ronaldo - Tevez - Nani
- I dette tilfælge har jeg andtaget at Vidic og Ronney er skadet i aften.
Har Marquez ikke karantæne?
Jo, det har han.. Men så må Ronaldo nøjes med at køre Milito rundt..
Hvis vi spiller som vi gør når vi er bedst i aften, så er Barcelona færdige.. Deres forsvar er slet ikke godt nok til at dæmme op for en Ronaldo i topform..
Fuck jeg glæder mig til kampen! Nu skal vi fandme i finalen! Hvor ville det være stort en gang for alle at sætte alle Barca fansene på plads :devill:
Kan slet ikke bære hvis vi taber, men selvfølgelig gør vi ikke det :p
Er jeg den eneste som er begyndt at blive lidt små nervøs forud for kampen?
Flax_Generous
29-04-2008, 14:45
Jeg er skræmmende nervøs. Jeg har snart fri og så skal jeg drikke og synge. Det er det eneste som kan dulme mine nerver.
Apropos sang og larm: Jeg har på fornemmelsen, at stemningen på Old Trafford i dag bliver historisk god. Jeg håber virkelig, at alle de heldige fans som skal se kampen live giver holdet ubetinget og konstant støtte. Fra første til sidste fløjt. Det skal være en mur af lyd som møder vores spillere. Forhåbentlig kan det løfte deres spil til uanede højder.
Nøj, jeg glæder mig!
SpanGdix
29-04-2008, 14:50
VDS
Brown - Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Hargo - Scholes - Giggs
Tevez - Rooney
Jeg håber for guds skyld vi stiller op i denne formation. Det er denne opstilling vi har brugt i det meste af sæsonen. Og i det meste af sæsonen er vi blevet kaldt verdens bedste hold. Vi skal spille det offensive spil fremfor det defensive. Come on!
7-1 - vi laver en Roma!
Jeg er som andre også rigtig nervøs. men samtidig glæder jeg mig som et lille barn, den her aften bliver utrolig tror jeg, vi sætter Barcelona på plads for alvor og viser at vi er verdens bedst hold!
Samtidig somk Flex sagde, tror jeg stemningen bliver helt i top på OT, det her er årets kamp for alverdens fodbold elskere, det fås næsten ikke bedre i en Cl semifinale!
Opstillingen jeg håber:
Vds
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Rooney - Tevez
Men det ender sikkert med den her:
Vds
Brown - Rio - Vidic - evra
Hargo
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Rooney
Lige on of.... Et citat som sikkert kunne bruges i drengenes omklædningsrum i aften:
I can't even stand the face I see in the mirror. You know, when you get old, in life, things get taken from you. I mean, that's... that's... that's a part of life. But, you only learn that when you start losin' stuff. You find out life's this game of inches, so is football. Because in either game - life or football - the margin for error is so small. I mean, one half a step too late or too early and you don't quite make it. One half second too slow, too fast and you don't quite catch it. The inches we need are everywhere around us. They're in every break of the game, every minute, every second. On this team we fight for that inch. On this team we tear ourselves and everyone else around us to pieces for that inch. We claw with our fingernails for that inch. Because we know when add up all those inches, that's gonna make the fucking difference between winning and losing! Between living and dying! I'll tell you this, in any fight it's the guy whose willing to die whose gonna win that inch.
Kan nogen gætte hvilken film den er fra????
KOM SÅ DRENGE VI SKAL SKU TIL MOSKVA!!!!!
SpanGdix
29-04-2008, 15:24
Lige on of.... Et citat som sikkert kunne bruges i drengenes omklædningsrum i aften:
I can't even stand the face I see in the mirror. You know, when you get old, in life, things get taken from you. I mean, that's... that's... that's a part of life. But, you only learn that when you start losin' stuff. You find out life's this game of inches, so is football. Because in either game - life or football - the margin for error is so small. I mean, one half a step too late or too early and you don't quite make it. One half second too slow, too fast and you don't quite catch it. The inches we need are everywhere around us. They're in every break of the game, every minute, every second. On this team we fight for that inch. On this team we tear ourselves and everyone else around us to pieces for that inch. We claw with our fingernails for that inch. Because we know when add up all those inches, that's gonna make the fucking difference between winning and losing! Between living and dying! I'll tell you this, in any fight it's the guy whose willing to die whose gonna win that inch.
Any Given Sunday. Hehe, klasse citat. Det er dog amerikansk fodbold filmen beskæftiger sig med.
Ved det godt men kan da godt bruges analog.....
Det er jo i bund og grund en tale om teamspirit, og spirit generelt....
man.utd25
29-04-2008, 15:29
så er der ikke mange timer, til at vores spiller skal ud og spille drømme bold, og det håber jeg virkelig af hele mit hjerte det sker.
come on you reeds
Problemet så bare, at samtlige 20 årige knægte bruger netop dette citat til alle situationer der efterhånden kræver en motivationstale :)
Det gør da ikke talen mindre god....
men nok om det...:)
Kan slet ikke koncentrere mig om min Bachelor, har bare aftenens kamp i hovedet konstant.....Har på fornemmelsen at Anderson godt kunne få sit første mål i aften.....Vil i hvert fald oddse på det :)
Kæft jeg glæder mig. Håber virkelig, at vi kommer foran hurtigt, og presser Barca helt op på deres banehalvdel, og der er Fletcher genial at have med, så håber lidt han starter. Udover det, er det rigtig vigtigt, at Vidic og Rooney bliver klar. Begge betyder meget for offensiven og defensiven.
man.utd25
29-04-2008, 16:13
Kæft jeg glæder mig. Håber virkelig, at vi kommer foran hurtigt, og presser Barca helt op på deres banehalvdel, og der er Fletcher genial at have med, så håber lidt han starter. Udover det, er det rigtig vigtigt, at Vidic og Rooney bliver klar. Begge betyder meget for offensiven og defensiven.
ja nemlig fletcher er rigtig god i de store kampe. Og tror der er stor chance for rooney starter inde, men ikke sikkert han holder 90 min
man.utd25
29-04-2008, 16:17
hvem tror folk der bliver dagens første målscore, jeg tror personligt at ronaldo vil have vasket det brændt straffespark af sig selv og giver sig 200% i aften, så jeg har sat 200 kr på ham som første målscore.
Parkohargo
29-04-2008, 16:37
Har tippet Fletcher som første målscorer. Håber sku han starter inde da han plejer og være god i store kampe.
Tror vi starter med følgende opstilling:
van der Sar
Hargo-Rio-Brown-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Ronaldo-Rooney-Nani
Håber Nani starter inde, da jeg mener vi skal lægge offensivt ud og vi har brug for kreative krafter på kanterne i form af Ronaldo og Nani.
Fletcher, Carrick og Scholes står for en bundsolid midtbane, hvilket er nødvendigt mod Barca da de kan præstere samme.
Hvis der ikke er sket noget rent målmæssigt indenfor den første lille times tid, så mener jeg vi evt. skal hive scholes og fletcher ud i stedet for tevez og anderson, men dette er selvfølgelig umuligt at forudse inden kampen begynder.
Håber inderligt på en sejr - evt. 1-0 eller 2-1 - men frygter virkelig en uafgjort.
Men lad os nu se. Nu må gutterne sq vise vilje til sejr og at de VIL have dette trofæ. Tror på at viljen kan drive os til vodka og kaviar. KOM SÅ DRENGE! :D
En af sæsonens sværeste kampe . Vi skal selv score, mens vi skal holde Barcelona fra fadet . Umiddelbart en svær mission, omend ikke andet tror jeg da på en sejr. 2-1, da jeg ikke tror vi kan holde dem fra fadet, men mon ikke vi får puttet to ind. Frygter dog lidt en 1-1'er, hvor de måske score i de sidste 5-10 minutter. Ville virkelig være katastrofalt.
Men tror på 2-1.
Rio & Carrick
Eto'o .
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 16:48
Puhaa....det er sjældent at jeg er usikker op til en kamp med United, men denne er jeg meget. Har mine bange anelser og folk må for min skyld godt halshugge mig, men tror kampen ender 1-1 idag :( Puyol er tilbage i Barca forsvaret og vi mangler formentlig Vidic som den sikre makker til Ferdinand. Sorry, men kan ikke se hvordan vi undgår en Barca scoring - sidste kamp var ærlig talt mere held end forstand.
Men hvis vi finder vores spil frem som mod Chelsea i anden halvleg, hvor vi tør holde og spille bolden rundt langs jorden, så har vi helt sikkert mulighederne. Vi er på hjemmebane og bliver nødt til at lægge et stort pres fra start, for dermed at dominere. Frygter dog, at den forrige kamp ligger i baghovedet og at spillerne er mere afventende end godt er....
Tror dog på en scoring fra Ronaldo og Messi.....
GloryGlory
29-04-2008, 17:13
I overvurderer Barca. Som fan af både United og Barca har det været to vidt forskellige oplevelser at følge de to hold i sæsonen. Det har været jammerligt at se på Barca. De har ingen rytme som hold og skal håbe på individuelle super præstationer i aften. I sidste ende er jeg overbevist om at det hold der faktisk spiller som et hold vinder i dag. Barca kan dog godt hive genialiteter frem i en kamp der kan redde deres sæson. Der har dog været så mange store og små kampe tidligere i sæsonen i hvor det har været påkrævet at hive sig selv op, men i alle kampene er de bare stagneret og virket modløse.
Et United stormvejr i dag fra start vil hurtigt kunne knække dem.
Jeg har ingen problemer med den fodbold United har leveret de seneste kampe. Det ok. Fergie har styr på det og vi skal nok vinde de næste 2 PL kampe vi skal spille. Jeg vil ikke garantere en sejr i aften, men jeg er meget afslappet og sikker på at United i hvert fald kommer til at spille en kanon kamp!
Og jeg håber inderligt det lykkes endelig at komme i finalen igen. Det fortjener klubben og i særdeleshed klubbens største stjerne (i mine øjne)
Sir Alex!:InLove
Jeg håber dog lidt at vi kan få en flot kamp fra begge holds side. De to hold er på alle måder en pryd for sporten.
man.utd25
29-04-2008, 17:22
I overvurderer Barca. Som fan af både United og Barca har det været to vidt forskellige oplevelser at følge de to hold i sæsonen. Det har været jammerligt at se på Barca. De har ingen rytme som hold og skal håbe på individuelle super præstationer i aften. I sidste ende er jeg overbevist om at det hold der faktisk spiller som et hold vinder i dag. Barca kan dog godt hive genialiteter frem i en kamp der kan redde deres sæson. Der har dog været så mange store og små kampe tidligere i sæsonen i hvor det har været påkrævet at hive sig selv op, men i alle kampene er de bare stagneret og virket modløse.
Et United stormvejr i dag fra start vil hurtigt kunne knække dem.
Og jeg håber inderligt det lykkes endelig at komme i finalen igen. Det fortjener klubben og i særdeleshed klubbens største stjerne (i mine øjne)
Sir Alex!:InLove
Jeg håber dog lidt at vi kan få en flot kamp fra begge holds side. De to hold er på alle måder en pryd for sporten.
Barca er ikke som de har været, og vi burde vinde i aften , ja håber også fergie får et CL pokal mere inden han stopper:)
man.utd25
29-04-2008, 17:30
Jeg frygter for mit firma imorgen vis vi ryger ud i aften, jeg går helt amork vis vi dummer os i aften:) gør vi heller ikke , vi sparker røv i aften:)
SpanGdix
29-04-2008, 17:36
Nu begynder nerverne for alvor at melde sig. Jeg er så nervøs, og kan slet ikke klare, hvis ikke vi går videre. Jeg var dog lige inde på tjekke Barca's away statistik, og det har hjulpet gevaldigt på nerverne:
3. Barcelona 17K 4V 8U 5T 24-24Mål 20P
Håber i kan tyde det, ellers kan i slå lidt tid ihjel med det, hehe. For mig går tiden i hvert fald vildt langsomt...
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 17:55
Jeg er måske lidt pessimistisk overfor denne kamp og selvfølgelig tror jeg inderst inde at vi tager den - har bare mine bange anelser. Prove me wrong - meget gerne. Kan umiddelbart ikke se, hvordan vi undgår en scoring mod os, når de trods alt er et af verdens bedste angrebs hold. De har om nogen mange tangenter at spille på - der er Liverpool trods alt meget nemmere at spille mod;)
Jeg er også pessimist mht kampen, og går vi ikke videre, vil det i nogen grad skyldes den defensive indsats i Barcelona, hvor vi intet ville. Jeg frygter og tror på, at kampen ender 1-1, selv om jeg er kommet med et forsigtigt 1-0 bud inde i DSR konkurrencen.
man.utd25
29-04-2008, 18:01
Nu begynder nerverne for alvor at melde sig. Jeg er så nervøs, og kan slet ikke klare, hvis ikke vi går videre. Jeg var dog lige inde på tjekke Barca's away statistik, og det har hjulpet gevaldigt på nerverne:
3. Barcelona 17K 4V 8U 5T 24-24Mål 20P
Håber i kan tyde det, ellers kan i slå lidt tid ihjel med det, hehe. For mig går tiden i hvert fald vildt langsomt...
Tror ikke vi fans herinde er bange for at vi taber, nok mere at vi spiller 1-1.
Me2.. Jeg tror på vi vinder, og det er virkelig en matchbold vi har fået.. kan selv afgøre om vi skal i CL finalen på eget græs, men vi kan også smide det hele.. SHIT...
Håber og tror vi starter således
Van der Sar
Hargo-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Scholes-Anderson
Ronaldo-Tevez-Nani
Go kamp til alle !!
man.utd25
29-04-2008, 18:03
Jeg er også pessimist mht kampen, og går vi ikke videre, vil det i nogen grad skyldes den defensive indsats i Barcelona, hvor vi intet ville. Jeg frygter og tror på, at kampen ender 1-1, selv om jeg er kommet med et forsigtigt 1-0 bud inde i DSR konkurrencen.
Men sådan spiller vi jo næsten hver gang på udebane i CL, også har vi kørt den hjem på OT
Jeg magter virkelig ikke ventetiden. Jeg har sat min børneopsparing over styr fordi jeg er så sikker på denne sejr. Barca kan og vil ingenting.
Jeg er ikke i tvivl om en sejr i aften og jeg tror sågar den bliver stor. I aften bliver det bevist hvem der har verdens, pt, bedste fodboldhold.
Mit bud bliver 3-0 :D (...og hvad ville være bedre end hvis Scholes fik tilføjet et mål på kontoen)
man.utd25
29-04-2008, 18:08
lidt lidt her
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83008
har fergie ret, og kan vi bruge noget af det til i aften, hvad siger i andre??
I følge skysport news er Rooney ude og Vidic er med, men det er ikke bekræftet af klubben endnu.
man.utd25
29-04-2008, 18:12
I følge skysport news er Rooney ude og Vidic er med, men det er ikke bekræftet af klubben endnu.
Det er noget shit vis rooney ikke spiller
Det er noget shit vis rooney ikke spiller
Ja, men vi klarer den.. Og saf har luret den.. Barca har ikke så mange varieter i sit spil hvis i spørg mig, men de kan deres pasningsspil til fingerspidserne, men det burde være til at dæmme op for..
Men sådan spiller vi jo næsten hver gang på udebane i CL, også har vi kørt den hjem på OT
Ja, men det er ikke hver gang, vi har mødt et møde på ca. samme niveau som os selv. Selv Roma må siges at være en tand dårligere end fx Barca.
man.utd25
29-04-2008, 18:17
Ja, men vi klarer den.. Og saf har luret den.. Barca har ikke så mange varieter i sit spil hvis i spørg mig, men de kan deres pasningsspil til fingerspidserne, men det burde være til at dæmme op for..
Ja måske , men tror jeg ikke vi kan i 90 min, jeg ser gerne 2 hurtig mål af ronaldo:)
man.utd25
29-04-2008, 18:18
Ja, men det er ikke hver gang, vi har mødt et møde på ca. samme niveau som os selv. Selv Roma må siges at være en tand dårligere end fx Barca.
Barca har jo intet vist i år , så synes folk tit gør dem bedre end de er.
lidt lidt her
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83008
har fergie ret, og kan vi bruge noget af det til i aften, hvad siger i andre??
Han har jo fuldkommen ret. Jeg tror det bliver en United-sejr. Nej, jeg VED det!!
Fergie er for rutineret til at lade sig ryste af Barcelona. Det bliver spændende at se hvordan et teknisk præget pasnings-hold kommer til at klare sig på Old Trafford som må siges at være et af de sværeste stadions i verden at score på...
man.utd25
29-04-2008, 18:21
Han har jo fuldkommen ret. Jeg tror det bliver en United-sejr. Nej, jeg VED det!!
Fergie er for rutineret til at lade sig ryste af Barcelona. Det bliver spændende at se hvordan et teknisk præget pasnings-hold kommer til at klare sig på Old Trafford som må siges at være et af de sværeste stadions i verden at score på...
Enig enig, vi har et verdensklasse hold NÅR det køre, men ja vi laver en Roma kamp igen, bare mod barca:)
Enig enig, vi har et verdensklasse hold NÅR det køre, men ja vi laver en Roma kamp igen, bare mod barca:)
Præcis. Det er klasse med noget optimisme - og det har jeg også masser af!! :D
man.utd25
29-04-2008, 18:25
Præcis. Det er klasse med noget optimisme - og det har jeg også masser af!! :D
Ja det skal vi have inden kampen:)
p.s kan mærke ronaldo laver kasser i aften:)
Barca har jo intet vist i år , så synes folk tit gør dem bedre end de er.
Et eller andet har de vel vist ved at komme i en CL-semifinale, og de kan komme i deres nr 2 finale på 3 år. Under alle omstændigheder er de vel min. på niveau med Arsenal, der heller ikke har klaret sig tilfredsstillende i ligaen.
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 18:25
Kom lige i tanke om, hvor pokkers uheldigt det var, at vi var tvunget til at bruge Hargreaves på højre back i sidste kamp. Hvis han får den defensive midt i dag, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at vi vil stå væsentlig stærkere mod Barcas pasningsspil - det er trods alt også sådanne kampe han var blevet købt ind til imo. Han kan blive uhyre vigtig....
man.utd25
29-04-2008, 18:27
Et eller andet har de vel vist ved at komme i en CL-semifinale. Under alle omstændigheder er de vel min. på niveau med Arsenal, der heller ikke har klaret sig tilfredsstillende i ligaen.
Nejjj synes arsenal har vist mere, barca er kommet så langt pga mindre gode modstander , de har jo ikke rigtig slået nogen stærke hold ud??
Glory Man United
29-04-2008, 18:27
Barca har et stykke tid vidst, at de IKKE har kunne vinde mesterskabet. Men når de spiller bedst, er de altså stærke....og Rooney er nok ikke med :mad:
Vi er vel små favoritter (55-45)
man.utd25
29-04-2008, 18:29
Kom lige i tanke om, hvor pokkers uheldigt det var, at vi var tvunget til at bruge Hargreaves på højre back i sidste kamp. Hvis han får den defensive midt i dag, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at vi vil stå væsentlig stærkere mod Barcas pasningsspil - det er trods alt også sådanne kampe han var blevet købt ind til imo. Han kan blive uhyre vigtig....
Slå mig men spiller vidic, så tror jeg ikke vi ser hargo i aften.
ChristianR
29-04-2008, 18:30
Vi har ALDRIG før spillet, som vi gjorde¨på Nou Camp. Vi har ofte spillet mere afventende i CL- udekampe ja. Men vi har aldrig gravet os så langt ned, som vi gjorde der.
Et eller andet sted plejer vi også at være forholdsvist afventende på hjemmebane i de store CL-kampe. Det synes jeg i hvert fald, vi har set mod eksempelvis Lyon og Roma.
United DK
Hvis Rooney er ude, så er det bare det. Vi har så mange gange bevist gennem historien, at vi ikke går ned, fordi vi mangler en spiller, uanset hvor vigtig han er, og statistiks set er Rooney vigtig, men lad os nu lige ryge ud, før vi begynder at græde snot, over hans manglende tilstedeværelse.
man.utd25
Barca har et stykke tid vidst, at de IKKE har kunne vinde mesterskabet. Men når de spiller bedst, er de altså stærke....og Rooney er nok ikke med :mad:
Vi er vel små favoritter (55-45)
hmm vil nok mere sige 60-40 , vi er utrolig stærke på hjemmebane:)
Ja det skal vi have inden kampen:)
p.s kan mærke ronaldo laver kasser i aften:)
Ronaldo skal sgu nok lave en kasse eller to i aften :D
Men go' kamp til alle. Og tillykke med det kl. 22.40.
Tilbage er der bare at vente......
ChristianR
29-04-2008, 18:32
Slå mig men spiller vidic, så tror jeg ikke vi ser hargo i aften.
Forstår ikke helt, hvad du siger - Tror du, at Vidic spiller defensiv midt for os idag?
man.utd25
29-04-2008, 18:32
Vi har ALDRIG før spillet, som vi gjorde¨på Nou Camp. Vi har ofte spillet mere afventende i CL- udekampe ja. Men vi har aldrig gravet os så langt ned, som vi gjorde der.
Et eller andet sted plejer vi også at være forholdsvist afventende på hjemmebane i de store CL-kampe. Det synes jeg i hvert fald, vi har set mod eksempelvis Lyon og Roma.
Ja men mod lyon på udebane ,stod vi satme også langt tilbage i rigtig lang tid, da lyon kom foran så kom vi først igang.
man.utd25
29-04-2008, 18:36
Forstår ikke helt, hvad du siger - Tror du, at Vidic spiller defensiv midt for os idag?
Nej det tror jeg dog ikke:) men tror virkelig på fergie satser i aften og at vi kommer til at angribe fra start, og vis vi kommer foran 1-0 og der er 25 min igen, så tror jeg godt hargo kan komme ind.
Men det kan også godt være han starter inde, også spiller vi afventende.
Han mener vel at det bliver Vidic ved siden af Rio og så med Brown på backen. Så efterlader det ik meget plads til Hargo, da han nok ikke slår nogen væk fra midtbanen :) (men forstår sgu godt din forvirring lige før)
Martinsen
29-04-2008, 18:37
Han mener vel at Brown skal spille centralt i stedet for Vidic, og hvis Vidic er med skal Brown ud på backen hvor Hargo ellers skulle have spillet. Derved glider han ud :)
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 18:38
Hargreaves skal starte inde....Scholes og Carrick havde ikke godt nok fat på Barcas midtbane i første kamp imo. Vi har brug for Hargo´s råstyrke og sans for at ødelægge modstanderens angreb...
man.utd25
29-04-2008, 18:39
Han mener vel at Brown skal spille centralt i stedet for Vidic, og hvis Vidic er med skal Brown ud på backen hvor Hargo ellers skulle have spillet. Derved glider han ud :)
heeheh rigtig:) takker skam
man.utd25
29-04-2008, 18:40
Hargreaves skal starte inde....Scholes og Carrick havde ikke godt nok fat på Barcas midtbane i første kamp imo. Vi har brug for Hargo´s råstyrke og sans for at ødelægge modstanderens angreb...
Vil heller have anderson, hans løb vil betyde alt i aften
Jeg kan ikke være mere enig, bortset fra det med Scholes. Jeg synes han gjorde det godt, men det gjorde Carrick ikke helt.
Al respekt for Carrick, men i aften vil jeg helst undlade en type spiller som ham fremfor Hargo og Scholes. :)
Præcis.. det var frygteligt at se på.. Normalt graver vi os en smule ned på udebane i CL og er sindsygt farlige på vores kontra og HVER gang chancen byder sig, men mod barca, var der jo intet offensivt, andet end når vi fik det kastet i nakken og det var virkelig ikke sjovt at se på..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=82981
Så var der en god grund til at SAF satte holdet som han gjorde..
Jeg måtte sørge for at give os de bedste muligheder for at komme i finalen, og det var udelukket, at jeg kunne stille med samme 11 i både Barcelona og mod Chelsea. En klub af denne størrelse har haft for lidt succes i Europa, og jeg har ingen problemer med mine valg i weekenden
Troede ærgeligt talt han satte ligaen øverst hvis man endelig skulle det.. Men kan sagtens se det fra hans synspunkt.. Og i forhold til hvor længe han har trænet os har han desværre vundet for lidt Europæisk.. men altid været med..
Fletcher bør starte inde.... Barcelonas spillere vil miste pusten efter bare 16 minutter så.
man.utd25
29-04-2008, 18:42
Fletcher bør starte inde.... Barcelonas spillere vil miste pusten efter bare 16 minutter så.
Ja fletcher er sku rigtig god i de store kampe:)
Jeg syntes stadig vi skal satse på denne op stilling hvis Rooney og Vidic ikke er med:
VDS
Carrick
Dejligt offensiv 4-1-5...
Fletcher er en klasse-spiller med arbejdshandskerne på, men mit bud er godt nok Carrick-Scholes-Anderson.
I stedet for Carrick havde jeg gerne set Hargo eller Fletti :)
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 18:43
Anderson må for min skyld gerne starte inde - det skal bare gå udover Carrick. Lad den unge knægt skyde alt sin energi af i de første 60 minutter med sine ofte fremragende løb op ad med bolden og sæt vores værdifulde boldskubber og pasningspiller Carrick ind når tiden skal spildes ;)
Enig.. Fletcher er altså en dynamo af guds nåde, han kæmper om alle bolde, det er skønt at se på! men yderst skidt at Rooney ikke er klar (jvf nyheden på ot.dk)
man.utd25
29-04-2008, 18:45
Jeg syntes stadig vi skal satse på denne op stilling hvis Rooney og Vidic ikke er med:
VDS
Carrick
Dejligt offensiv 4-1-5...
Hvad nu hvis vidic er med?? hvem skal så ud??
man.utd25
29-04-2008, 18:46
Enig.. Fletcher er altså en dynamo af guds nåde, han kæmper om alle bolde, det er skønt at se på! men yderst skidt at Rooney ikke er klar (jvf nyheden på ot.dk)
så kom du herind gg
Har du spillet på kampen??
jeg har spillet 200 kr på ronaldo som første målscore:)
Jeg håber ikke savnet af Gallas bliver for stort i aften. Han har trods alt scoret 2 selvmål og givet os et straffespark i de 3 kampe mod Arsenal.
Hvad nu hvis vidic er med?? hvem skal så ud??
Så ryger Brown ud på backen og Hargo erstatter Carrick.. Jeg ser klart helst Hargo på midten istedet for Carrick eller Scholes da han har spillet eminent i de sidste par måneder, og holdt en kanon niveau, og været en af de mest stabile, og han har vist at han sagtens kan følge med i det offensive..
man.utd25
29-04-2008, 18:49
Jeg håber ikke savnet af Gallas bliver for stort i aften. Han har trods alt scoret 2 selvmål og givet os et straffespark i de 3 kampe mod Arsenal.
:lolol:
What??????? One-liners i know, men ved ikke hva jeg skal sige til den der???
EDIT: Ahh, nu tror jeg jeg har den.. Den skulle lige vendes et godt stykke tid først.. Men ja, han har været en af vores bedste i de store kampe..(Hvis jeg har forstået den rigtigt:p )
man.utd25
29-04-2008, 18:50
Så ryger Brown ud på backen og Hargo erstatter Carrick.. Jeg ser klart helst Hargo på midten istedet for Carrick eller Scholes da han har spillet eminent i de sidste par måneder, og holdt en kanon niveau, og været en af de mest stabile, og han har vist at han sagtens kan følge med i det offensive..
Ja den kan jeg godt følge:) "Rocking"
What??????? One-liners i know, men ved ikke hva jeg skal sige til den der???
Take your best shot!
Take your best shot!
EDIT: Ahh, nu tror jeg jeg har den.. Den skulle lige vendes et godt stykke tid først.. Men ja, han har været en af vores bedste i de store kampe..(Hvis jeg har forstået den rigtigt:p )
Rigtigt???:)
Rigtigt???:)
Hehe yes. Ikke meningen, der skulle gøres det store nummer ud af den :D
Hehe yes. Ikke meningen, der skulle gøres det store nummer ud af den :D
Nej den er heller ikke så avanceret igen.. men ligesom sudoku.. hvis man tænker for meget over det, går det galt.. man skal ikke gøre det svære end det er..
PerRonaldo
29-04-2008, 19:05
Jeg håber så meget Rooney er med, hvis han ikke med taber vi jo.. :( Tror vi ryger ud i aften, og hvis vi vælger at spille resultatfodbold igen, så er det også fortjent vi ryger ud.
ChristianR
29-04-2008, 19:06
VDS
Hargo - Scoles
Ronaldo - Anderson -Nani
Tevez
Hvis Vidic er ude går Brown ind på centerbacken, Hargo ned på højrebacken og Goldenboy Fletch ind ved siden af Scholes.
På denne måde mener jeg, at vi med Hargo og Scholes foran forsvaret bedstmuligt får ødelagt Barcas pasningsspil, samt spillet bolden pænt fremad til næste led. Med Roanldo og nani på kanterne har vi uforudsigelighed og eksplosivitet. Anderson kan med sit løbearbejde sætte et stort præg på kampen såvel i forsvaret som i angrebet. i angrebet mener jeg ikke, vi er så svækkede med Rooney ude, da jeg ser Tevez som ligeså stærk.
Giggs kunne måske få lov at starte inde, hvor Nani så kunne skiftes ind i halvlegen.
Jeg håber så meget Rooney er med, hvis han ikke med taber vi jo.. :( Tror vi ryger ud i aften, og hvis vi vælger at spille resultatfodbold igen, så er det også fortjent vi ryger ud.
Ja egentlig. I Barcelona havde vi vores 2 angribere på banen for at forsvare. Den slags fodbold fortjener ikke en skid, selvom det åbenbart er blevet den moderne måde at vinde turneringen på.
SpanGdix
29-04-2008, 19:08
Jeg vil hellere have Vidic med end Rooney. Tevez er klart lige så stærk en angriber, dog ikke lige så vigtig for holdet, men alligevel. Hvis bare vi formår at holde 0'et, er jeg ikke i tvivl om, at vi nok skal få scoret. Dette gøres bedst med Vidic inde..
Jeg håber så meget Rooney er med, hvis han ikke med taber vi jo.. Tror vi ryger ud i aften, og hvis vi vælger at spille resultatfodbold igen, så er det også fortjent vi ryger ud.
helt enig. Vælger vi samme indgang til kampen som i sidste opgør, så fortjener vi heller ikke at gå videre, og så vil jeg sige, jeg vil sgu egentlig ikke have os videre, for vil se det bedste fodbold.
man.utd25
29-04-2008, 19:12
Jeg vil hellere have Vidic med ind Rooney. Tevez er klart lige så stærk en angriber, dog ikke lige så vigtig for holdet, men alligevel. Hvis bare vi formår at holde 0'et, er jeg ikke i tvivl om, at vi nok skal få scoret. Dette gøres bedst med Vidic inde..
Vil sige både at vidic er vigtig, men rooney er satme også vigtig for vores spil:) ,men okay vi har tevez så vi skal ikke brokke os:) han score nok i det 91 min:devill: :devill:
Eftersigende er klubben i tvivl om Rooney.
Hvis han ikke er 100%, så skal vi starte med ham ude, for hvis drengene på banen kan klare sig uden ham, så ville det være dumt at have ham med fra start.
man.utd25
29-04-2008, 19:14
helt enig. Vælger vi samme indgang til kampen som i sidste opgør, så fortjener vi heller ikke at gå videre, og så vil jeg sige, jeg vil sgu egentlig ikke have os videre, for vil se det bedste fodbold.
Jeg nægter satme at tro på vi spiller sådan igen.
man.utd25
29-04-2008, 19:15
Eftersigende er klubben i tvivl om Rooney.
Hvis han ikke er 100%, så skal vi starte med ham ude, for hvis drengene på banen kan klare sig uden ham, så ville det være dumt at have ham med fra start.
Enig med dig, men tror alligevel man måske satser med ham inde.
Jeg nægter satme at tro på vi spiller sådan igen.
håber i den grad du har ret. Selvom det nok ikke kommer i denne kamp, så er det et stykke tid siden jeg synes vores offensive spil har fungeret, hvor chancerne kommer forholdvis nemt for os.
Men det vender nok tilbage i weekenden mod west ham. Og når vi har slået dem 3-0, og chelsea har spillet 1-1 i newcastle om mandagen, så har alle glemt hvis vi ryger ud i aften.
man.utd25
29-04-2008, 19:21
håber i den grad du har ret. Selvom det nok ikke kommer i denne kamp, så er det et stykke tid siden jeg synes vores offensive spil har fungeret, hvor chancerne kommer forholdvis nemt for os.
Men det vender nok tilbage i weekenden mod west ham. Og når vi har slået dem 3-0, og chelsea har spillet 1-1 i newcastle om mandagen, så har alle glemt hvis vi ryger ud i aften.
Vi ryger ikke ud i aften.
vis vi ikke kan slå barca nu , så kommer vi aldrig til at slå dem.
Fletcherfan
29-04-2008, 19:23
UNited spiller med 120 % sikkerhed ikke på samme måde som i den første kamp... Jeg fatter ikke folk tror det er en mulighed for det... United blæser til angreb fra første fløjt...
man.utd25
29-04-2008, 19:25
UNited spiller med 120 % sikkerhed ikke på samme måde som i den første kamp... Jeg fatter ikke folk tror det er en mulighed for det... United blæser til angreb fra første fløjt...
Nemlig det tror jeg også vi gør:) vi skal bare have vores spil til at køre:devill:
Parkohargo
29-04-2008, 19:26
vi skal komme ud med lyn og torden og tag Barca på røven så vi kan knække dem hurtigst muligt.
Jeg kunne godt forestille mig, at vi vil spille meget afventende af frygt for at kikse nede bagi. 0-0 i Barcelona var ærlig talt et ringe resultat. Ville hellere have tabt 2-1, for så havde vi et udebanemål.
Jeg kunne godt forestille mig, at vi vil spille meget afventende af frygt for at kikse nede bagi. 0-0 i Barcelona var ærlig talt et ringe resultat. Ville hellere have tabt 2-1, for så havde vi et udebanemål.
øh hvad ville forskellen være?? Vi skal stadigvæk ud og vinde nu. Hvad vi tabt 2-1 så kunne vi ikke tåle at spille 0-0 og komme i forlænget, og hvis vi vandt eksempelvis 3-2 ville vi ikke gå videre. Så 0-0 er nok bedre end 1-2.
man.utd25
29-04-2008, 19:32
så ville jeg nu heller have haft 1-1 dernede:)
øh hvad ville forskellen være?? Vi skal stadigvæk ud og vinde nu. Hvad vi tabt 2-1 så kunne vi ikke tåle at spille 0-0 og komme i forlænget, og hvis vi vandt eksempelvis 3-2 ville vi ikke gå videre. Så 0-0 er nok bedre end 1-2.
Du har ret. Gik vist for hurtigt før :p
ChristianR
29-04-2008, 19:34
så ville jeg nu heller have haft 1-1 dernede:)
Ja, og jeg ville hellere have haft 4-0. Det er jo nemt at sige, men sådan gik det ikke.
Kæft, jeg er nervøs. Men jeg tror ikke, det bliver en målrig kamp, og jeg har svært ved at forestille mig, at et af holdene skulle score 2 mål.
Parkohargo
29-04-2008, 19:34
uha. der er snart kun en time til kamp start. Synes sku man er ved og være en smule nervøs. Har en bange anelse om at vi går hen og taber.. skyldes nok fordi vi har været en del svingende på det sidste.
man.utd25
29-04-2008, 19:36
Ja, og jeg ville hellere have haft 4-0. Det er jo nemt at sige, men sådan gik det ikke.
Kæft, jeg er nervøs. Men jeg tror ikke, det bliver en målrig kamp, og jeg har svært ved at forestille mig, at et af holdene skulle score 2 mål.
4-0 hold nu op ikke.... kampen var sku mere tæt på 1-1 end 4-0
man.utd25
29-04-2008, 19:38
uha. der er snart kun en time til kamp start. Synes sku man er ved og være en smule nervøs. Har en bange anelse om at vi går hen og taber.. skyldes nok fordi vi har været en del svingende på det sidste.
Jepper er satme også nervøs nu......
man.utd25
29-04-2008, 19:39
nogen der ved noget nyt om rooney??
SpanGdix
29-04-2008, 19:40
nogen der ved noget nyt om rooney??
Nope, men mon ikke vi får svar her om 5 minutters tid? Startopstillingerne plejer at komme en time før kick off.
man.utd25
29-04-2008, 19:41
Nope, men mon ikke vi får svar her om 5 minutters tid? Startopstillingerne plejer at komme en time før kick off.
Håber godt nok rooney spiller vis han er 100% klar
Unitedforever
29-04-2008, 19:54
Nerverne sidder uden på trøjen nu. Hold kæft, hvor håber jeg vi går videre og at Rooney og Vidic spiller. Det er altså alfa omega !
Come on UNITED !
LETS KEEP THE RED FLAGS FLYING HIGH :D
United DK
29-04-2008, 19:56
Startopstillingen fra uefa.com:
VDS
Nani - Carrick - Scholes - Park
Ronaldo - Tevez
Bænk: Kuszczak, Anderson, Giggs, O'Shea, Flecther, Silvestre, Welbeck
Holmskov
29-04-2008, 19:57
Rooney er ikke med.
Vi stiller som følger.:
VDS
Brown
Evra
Rio
Hargo
Nani
Scholes
Carrick
Park
ronaldo
Tevez.
Sorry. I'm just to slow....:-)
Fuck! Det er fandme ikke fair at vi skal undvære både Vidic og Rooney!!!
ChristianR
29-04-2008, 19:59
Startopstillingen fra uefa.com:
VDS
Nani - Carrick - Scholes - Park
Ronaldo - Tevez
Bænk: Kuszczak, Anderson, Giggs, O'Shea, Flecther, Silvestre, Welbeck
Jeg havde gerne set Anderson i stedet for Park. Han arbejder vel ligeså meget, og derudover har han bare en lidt bedre teknik og større fodboldintelligens. Jeg kan ikke forstå valget af Park. Både Anderson, Giggs og måske endda Fletcher stod foran i køen i mit hovede.
Unitedforever
29-04-2008, 19:59
Det er en katastrofe ikke at have de to med ! intet mindre ! for helvede, hvor bliver vores spillere altid skadet til de mest afgørende kampe !!!! for fuck, hvor er det frustrerende !.. nej nej nej.. :S
chrisserUnited
29-04-2008, 20:01
vi mangler virkelig bredde i angrebet...
Fletcherfan
29-04-2008, 20:01
Me not like... Men ok så bliver det utrolig spændende... Det som er mest negativt, er at Ronaldo er helt fremme... Håber han falder lidt ud til siderne...
45 min til kick off...
ChristianR
29-04-2008, 20:02
IMO er Tevez istedet for Rooney ikke rigtig en forringelse. Jeg håber Brown står distancen i centerforsvraret og tror det også, mens vi IMO har fået en stærkere højreback.
Så vi skal ikke tude over de 2 spillere. Det kunne IMO nemt have været 2 vigtigere spillere.
Holmskov
29-04-2008, 20:03
Er det rigtigt når man siger man får flere nerver med alderen.
Nøøøj jeg er ikke stolt af situationen lige nu. :)
ChristianR
29-04-2008, 20:03
Me not like... Men ok så bliver det utrolig spændende... Det som er mest negativt, er at Ronaldo er helt fremme... Håber han falder lidt ud til siderne...
45 min til kick off...
Det er vel bare uefa, der skriver det. Det er da nok vores vanlige 4-3-3/ 4-5-1 kunne jeg forstille mig. Jeg er godt klar over, vi har 3 kanter, men det hele bliver nok en smule flydende.
chrisserUnited
29-04-2008, 20:04
men vi har heldigvis 2 nanier med, siger tv3 :)
ChristianR
29-04-2008, 20:05
men vi har heldigvis 2 nanier med, siger tv3 :)
Hehe. Ja, det så jeg godt. De ville fandme heller ikke have Park i start 11'eren:D
Hvor retarderede er de på 3plus?? ifølge deres opstilling så ser vores midtbane sådan her ud:
Nani - Carrick - Scholes - Nani
Han er godt nok fleksibel, men alligevel;)
Renatommo
29-04-2008, 20:09
Det er da også utroligt at en af dem ikke er klar - rooney og vidic = forkælede møgunger!!
Hvorfor Park????? Der er så mange jeg hellere så i denne kamp.. Giggs, anderson og fletcher f.eks..
Rooney og Vidic er jeg ikke så nervøs for, da jeg sagtens mener brown og hargo kan klare deres pladser i forsvaret, og jeg stoler meget på Tevez.. Men hvor ville jeg gerne se Anderson inde.. nederen.. men fuck det.. han kommer ind når vi fører 1-0 ved pausen og så scorer han en enkelt gang hvorefter welbeck kommer ind og banker den i kassen 2 gange..
Believe...
Ja. To Nani. Fantastisk, men er også sur over det der kommer ud fra deres mund. "de tror på barcelona" SLUDDER!! Men jeg må give dem ret i, at Ferguson selv har givet prolemmer for United, og alt det der er sket efter nederlaget mod Chelsea. Håber de har selvtilliden. Så har de heller ikke Vidic eller Rooney, det er en katastrofe. Men håber jeg tager fejl, og de vinder uden dem. Casper interviews :D
tja holmskov nu ved jeg ikke hvor gammel du er men jeg har haft alvorligt PMS (pree match stres) de sidste par dage. og jeg er kun 18, så kan da slet ikke forestille mig hvor slemt det bliver i fremtiden. Hvorfor kalder de Casper for Jakob? og han holder ellers hovedet koldt hehe:P
Parkohargo
29-04-2008, 20:12
puhaaa..bliver godt nok svært i aften. Vi ser svækkede ud mens barca er i absolut stærkeste opstilling,.
Er Messi med?
EDIT: Nå, der fik jeg svar på mit spørgsmål, Parko :D
Er det bare mig, eller er det Barca fansene som har overtaget Old Trafford's stemning. Jeg er lidt skuffet lige lige nu. Har vi overhovedet selvtillden og hjemmefordelen med os?
tja holmskov nu ved jeg ikke hvor gammel du er men jeg har haft alvorligt PMS (pree match stres) de sidste par dage. og jeg er kun 18, så kan da slet ikke forestille mig hvor slemt det bliver i fremtiden. Hvorfor kalder de Casper for Jakob? og han holder ellers hovedet koldt hehe:P
Og hvorfor kalder du mig for Casper?
Martinsen
29-04-2008, 20:13
Hvorfor kalder de Casper for Jakob? og han holder ellers hovedet koldt hehe:P
Øhh hvad mener du?? Det var nu ikke Casper der blev interviewet:lolol:
chrisserUnited
29-04-2008, 20:13
er det jakob herinde fra?
var for hurtig.
Det var da en god representant for den gængse fodbold-fan de havde igennem i 3+.. han var da fornuftigt og høre på..
Flax_Generous
29-04-2008, 20:15
Jeg troede, at jeg var nervøs før jeg så startopstillingen, men det var jeg vist ikke. Nu er jeg nervøs.
Jeg gider ikke have Park på banen og jeg ville elske at have Anderson eller Fletcher med i stedet. Det her kan let ende som kampen på Nou Camp med Barca i overlegen boldbesiddelse (60-65%), mens United må leve af forsvarsfejl og hurtige kontra. Jeg vil have et dominerende United med Anderson og Fletcher på midtbanen.
chrisserUnited
29-04-2008, 20:15
Er det bare mig, eller er det Barca fansene som har overtaget Old Trafford's stemning. Jeg er lidt skuffet lige lige nu. Har vi overhovedet selvtillden og hjemmefordelen med os?
Old Trafford er ikke fyldt endnu... bare rolig :)
er det jakob herinde fra?
var for hurtig.
Jeg tror ikke det er JacobR herinde fra.. godt nok er han ikke på nu her, men tror ikke han i hans privatjet kunne nå til OT på den tid..
Martinsen
29-04-2008, 20:16
Prøv nu lige og slå kold vand i blodet! Der er en halv time til kampstart, og langt størstedelen af Barcas 3.000 fans er allerede inde på stadion, i modsætning til de 70.000 der kommer senere! Der er ingen stemning så lang tid før en kamp inde på stadion.
chrisserUnited
29-04-2008, 20:17
han har da lige svaret :D men idag kan man jo gå herind fra mobilen :D
Nicholaj
29-04-2008, 20:17
Kan det eventuelt have noget at gøre med, at tre kvarter før kampstart er der (næsten) kun Barca fans på stadion?
Nicholaj
HHWATBB
Bare rolig.. Stadion er slet ikke fyldt, og det er jo sådan at de fans der kommer langvejsfra mange gange kommer tidligt på stadion, hvorimod mange United-fans er fra landet, og sikkert også fra omegnen og derfor har været der mange gange før, og kender rutinerne, og sidder og hygger sig lidt længere tid på baren..
Vi må have en bunke offensive spillere som er virkelig sultne efter at spille fodbold igen - lad os håbe det kommer til udtryk fra første fløjt, så de 11 hatte fra Spanien bliver sendt hjem med Roma cifre.
Forstår ligesom andre heller ikke at vi ikke stille op i vores 4-5-1 med Nani og Ronaldo meget offensivt og så sætter Anderson ind istedet for Park - Park har lavet nogle gode ting for os i denne sæson, men jeg synes stadig han mangler lidt klasse, samme kan desuden siges om Nani. Jeg kan godt frygte lidt at vores fløje bliver fuldstændig usynlige, men lad os endelig håbe at de begge spiller deres livs kamp. :)
Og hvorfor kalder du mig for Casper?
Ved ikke om det er mig som er snot forvirret, eller sagde de at de skulle snakke med Jacob fra manchester uniteds hjemmeside også går de over til et interwiev med en person som der står casper under?
Vi må have en bunke offensive spillere som er virkelig sultne efter at spille fodbold igen - lad os håbe det kommer til udtryk fra første fløjt, så de 11 hatte fra Spanien bliver sendt hjem med Roma cifre.
Forstår ligesom andre heller ikke at vi ikke stille op i vores 4-5-1 med Nani og Ronaldo meget offensivt og så sætter Anderson ind istedet for Park - Park har lavet nogle gode ting for os i denne sæson, men jeg synes stadig han mangler lidt klasse, samme kan desuden siges om Nani. Jeg kan godt frygte lidt at vores fløje bliver fuldstændig usynlige, men lad os endelig håbe at de begge spiller deres livs kamp. :)
Jeg tror ikke du skal være bange for at Nani bliver usynlig, men er en lille smule bange for at man nogle gange kunne ønske sig at han var usynlig, hvis han ikke slipper den lidt tidligere end mod chelsea og kigger lidt mere op..
chrisserUnited
29-04-2008, 20:19
kunne jo også være at det var navnet under der var forkert :D
Ved ikke om det er mig som er snot forvirret, eller sagde de at de skulle snakke med Jacob fra manchester uniteds hjemmeside også går de over til et interwiev med en person som der står casper under?
Det er fra manutd.dk hehe ;)
Det var da en god representant for den gængse fodbold-fan de havde igennem i 3+.. han var da fornuftigt og høre på..
Ja, han var sgu kølig nok:D
Fletcherfan
29-04-2008, 20:22
Så i Rijkaards tackling af Puyol??? SKidekul, at han forsøgte at skade Puyol...
chrisserUnited
29-04-2008, 20:23
kom så united! i dag skal vi virkelig ligge pres på de skide spaniere.
Det er fra manutd.dk hehe ;)
Heh okay. så er jeg også med
Fuck jeg er nervøs! Sådan havde jeg det slet ikke sidste år mod Milan. Der var jeg spændt men ikke mere end det. Men her nu, jeg er virkelig helt oppe og køre!!!
Er sku ikke så nervøs for Vidic ikke er med, er mere nervøs for offensiven i aften.
Er bange for at tabet af Rooney er rigtig stort, men henblik på resultatet.
Dos santos
29-04-2008, 20:37
Jeg glæder mig bare til at kampen går i gang.
Så vil jeg læne mig tilbage i sofa'en, og så se hvordan vi jorder dem ud af banen :)
Parkohargo
29-04-2008, 20:37
Kom så United! Vis at vi er verdens bedste hold!
Hl-Glory
29-04-2008, 20:39
Kom så united!
holdet er svækket, men vi skal bare give fuld gas.
Come on United!
Martinsen
29-04-2008, 20:42
Smuk modtagelse af tilskuerne! Det er sku helt rørende! Kom så United!
Ahh, fodbold når det er bedst, selvom jeg har en slem slem hovedpine, over at Barcelona får held til at score.
Men kom så fergie, vis du har kunne sætte de skide overbetalt spillere op til kampen :D
Scholes for fanden da, du er fandeme en idiot uden lige.
ChristianR
29-04-2008, 20:46
Farligt frispark Scholesey
chrisserUnited
29-04-2008, 20:49
spillerne er vidst lige så nervøse som os...
Barcelona er sku startet godt.
forsår ikke hvorfor Ronaldo skal spille angriber
chrisserUnited
29-04-2008, 20:58
nej det er træls og se ham deroppe...
fuck vi spiller ringe!
Martinsen
29-04-2008, 20:58
Den eneste mand der ikke er total rådvild når han får bolden er stortset Evra. Det ser bestemt ikke godt ud det her! Vi skal lige melde os ind i det her nu.
ChristianR
29-04-2008, 20:59
Schoooles:d
Martinsen
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHOLESY!!! HVILKEN KASSE
dancewiththedevils
NEj hvad sker der? SCHOLES
Hinrichsen
Schoooooooles.......
Fuck Ja
Hl-Glory
Fantastisk Scholes!!
chrisserUnited
schoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooles
har været så meget efter ham i år.... men nu elsker jeg dig scholes!!!!!
Scholesssssssssssssssssssssssss!!!!!
ChristianR
29-04-2008, 21:00
Den eneste mand der ikke er total rådvild når han får bolden er stortset Evra. Det ser bestemt ikke godt ud det her! Vi skal lige melde os ind i det her nu.
Og du fik svar på tiltale, hva?;)
dancewiththedevils
Fuck et sindssygt brag!!:D:D:D:D
Fletcherfan
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.. . Fantastisk Scholes
Elrantiri
For satan en kasse han fik lavet der mand! 1-0
Martinsen
Lad os så håbe at det løsner lidt op for den nervøsitet der præger vores spil
Parkohargo
29-04-2008, 21:01
Scholeesss!
Martinsen
Og du fik svar på tiltale, hva?;)
Ja det må man sige. Ganske få sekunder efter:D
Parkohargo
haha hvor er det genialt!
nu må vi satme ikke bare forsvare fordi vi har scoret
jagt målet til 2 - 0
Manchester United
29-04-2008, 21:02
SCOLES!!!!:D jaa
Holmskov
29-04-2008, 21:03
It was made for Scholesy...... :devill:
Fløjt nu bare af.
godt der ikke gik længere tid mine Negle er helt revnet af alt det bideri :lolol:
chrisserUnited
29-04-2008, 21:04
Simpelthen for vigtigt vi ikke bakker nu... vi skal bare længere fremad nu...
chrisserUnited
29-04-2008, 21:05
VDS er lidt farlig i dag ikke?
Martinsen
29-04-2008, 21:06
Glimrende spil! og flot afslutning af Park, der dog lige manglede det sidste
VDS er lidt farlig i dag ikke?
synes måske Carsten werge og Co. overdriver lidt, med at han er så usikker.
Parkohargo
29-04-2008, 21:07
flot opspil der af os. park utrolig tæt på
ChristianR
29-04-2008, 21:08
synes måske Carsten werge og Co. overdriver lidt, med at han er så usikker.
Det synes jeg også - men han virker nu heller ikke videre sikker.
chrisserUnited
29-04-2008, 21:08
kæft det mål satte gang i spillerne ;) hvor er det lækkert
Elrantiri
29-04-2008, 21:10
"Hvis ikke Brown havde rørt den, så havde Ronaldo haft en 80% chance"
Satme nogle matematiske typer vi sidder og hører på :lolol:
Ben Stiler = Carles Puyol:D:D:D
chrisserUnited
29-04-2008, 21:12
"Hvis ikke Brown havde rørt den, så havde Ronaldo haft en 80% chance"
Satme nogle matematiske typer vi sidder og hører på :lolol:
ja og hvis brown ikke rørte den, var ronaldo aldrig kommet i nærheden af den :D brown header ned mod ronaldo :D
Parkohargo
29-04-2008, 21:12
kom så United bliv ved med og pres!
Hinrichsen
29-04-2008, 21:13
Nøj en chance
for satan Tevez er god i dag løber jo over alt
Hinrichsen
29-04-2008, 21:16
De fanme deligt at se på en spiller som Tevez idag...
Kæmper som en hund
chrisserUnited
29-04-2008, 21:17
ellers godt spil op igennem banen der...
Holmskov
29-04-2008, 21:21
Det er så vammelt at høre på de to kommnetatorer, og specielt Frimann.
Han er TOTALT BArcelona liderlig og ALt hvad Messi laver er bare så flot.
"så du det Carsten?" Lagde du mærke til hvordan Messi flot brugte hans højre hånd da han bandt sine støvler". Det er verdens klasse Carsten".
jeg brækker mig.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.