Se fuld version : CL: United Barcelona
ChristianR
29-04-2008, 20:22
Van der... Fuck, jo. Han er da usikker idag!
chrisserUnited
29-04-2008, 20:23
Sker der lige nu!!! få nu sat gang i vores eget spil....
chrisserUnited
29-04-2008, 20:26
lækker park...
ChristianR
Ronaldo skal sq til at oppe sig, hvis han snart vil af med sit prædikat om at være dårlig i alle de store kampe.
Hinrichsen
Fuck hvor var det tæt på for Nani
Martinsen
Flot indlæg af Park! Han gør det virkelig godt idag!
Fletcherfan
29-04-2008, 20:27
Jeg håber, at SAF tager hårtørreren i brug i pausen, fordi det der er IKKE godt nok... Specielt Deco og Messi får alt for let spil...
se lige der se lige der se lige der Nej nu begynder du fandme heller ikke Werge er sku til at brækker sig over hvor meget de elsker ham.
Hl-Glory
29-04-2008, 20:33
Godkendt første halvleg.
men vi skal frem og vise det vores hjemmebane, så vi ikke overlade det til barce.
kom så drenge vi en halvleg fra finalen, det må ikke kikse!
Come on United!
Fletcherfan
29-04-2008, 20:33
Super dejligt, at vi er foran med 1... Men det er meget farligt, da Barca er videre med 1 mål... Havde Barca haft en bedre angriber end Etoo så havde de også fået det mål... Jeg synes Brown har været suverænt den bedste... Han og Tevez er de eneste, der kan være tilfreds med sit spil i dag og måske Evra... Selv Rio har været mindre god...
Synes ikke united skal trække sig tilbage, så scorer barca, så fremover banen og sikrer os lige en billet til Moskva.
Martinsen
29-04-2008, 20:34
Vi fører ved pausen og det kan vi være meget glade for! skidt spil i starten og slutningen af halvegen. Ellers så det nogenlunde ud. Men jeg håber dog Giggs kommer ind i pausen i stedet for Nani han er rystende dårlig, og lader til at have ufattelig lidt taktisk forståelse. Han skal holde langt bedre fast i den, og lave det simple noget oftere når han har bolden. Så jeg håber som sagt Giggs kommer ind, han er også væsentlig bedre i pasningsspillet end Nani.
vores opspil er alt for nemt at stoppe. Vi får ikke bolden kørt godt nok rundt. Det er de meget meget meget bedre til. Og så skal vi altså lade være med at smide den direkte hen til messi. Det behøver vi ikke. Godt nok kommer de ikke frem til ret meget mere end et par langskud, men de er så tæt på hele tiden, og på et tidspunkt går det galt, hvis vores midtbane ikke er bedre til at stjæle bolden højere oppe i banen, og bagefter er bedre til at holde lidt i den.
Banens bedste indtil videre for united: Paul Scholes
Banens bedste for barcelona: Van der sar.
Fletcherfan
29-04-2008, 20:35
Jeg synes også, at Messi er VERDENS bedste og ikke Ronaldo... Det har han vist igen i dag... Men vi har så den næstbedste...
Nani ud, Anderson ind. Nani er simpelthen for farlig i denne kamp med de bolde han taber. Gå ud til anden halvleg i en 4-5-1, lad os få Ronaldo ud på hans favorit plads og lad os få tre centrale midtbaner så vi kan få lidt mere styr på det.
Don Kafai
29-04-2008, 20:36
Så jeg håber som sagt Giggs kommer ind, han er også væsentlig bedre i pasningsspillet end Nani.
Enig. Ind med Giggs fra halvlegens start, og så kan Anderson komme ind og tonse efter ca. 60-65 minutter og erstatte Park.
Set over de 135 minutter, så fortjener Barca at stå i finalen. Vi vil jo INTET. Rystende ringe, og det her er slet ikke svar på tiltalen om hvorvidt vi er afhængige af enkeltmandspræstationer.
Hvor er det vigtigt Scholes scorer! Han er og bliver KLASSE.
Kanont at vi er foran og fantastisk mål af Scholes. Tevez har kæmpet røven ud af bukserne og synes egentlig også at Park og Evra har gjort det godt ovre i venstresiden. En halvleg fra finalen - det er helt surrealistisk. Tænkt at skulle sige United har vundet CL 3 gange og ikke 2 gange mere som jeg har gjort i hele mit fodboldliv (Self skal finalen "bare lige" vindes) Kom så Manchester United
Synes ikke vi har spillet en særlig god halveg, og er sku mere end tilfreds med vi fører 1-0.
Så gerne Nani blev skiftet ud, og så Ronaldo gik ned på den venstre kant, tror ham og Evra ville fungere godt mod Barca's højre forsvarsside.
Ved ikke hvem vi skulle sætte op ved siden af Tevez i angrebet?
Fløjt nu af!
Hold da kæft hvor er det spændende!! Jeg holder det ikke ud.
Vores største trussel har været messi og van der sar. Jeg synes godt nok han er usikker i dag!
Men jeg synes vi skal ha et hurtigt mål efter pausen, så vi kan lukke kampen. Og så skal vi fortsætte med at være aggresive når barca har bolden.
Fløjt nu af!
Fløjt nu af!
Jeg synes også, at Messi er VERDENS bedste og ikke Ronaldo... Det har han vist igen i dag... Men vi har så den næstbedste...
Ro på nu, så god er Messi altså hellere ikke.
I mine øjne er Ronaldo et par hårstrå over ham, og jeg glæder mig til at se Ronaldo i fremtiden.
En god 1 halvleg hvor Man Utd spiller bedst. Men synes alligevel at Messi får for meget plads
unitedforreal
29-04-2008, 20:39
Stop nu alt det der, med hvem skal ud og hvem skal ind.
Vi har spillet godt. De har bolden ja men de spiller den kun rundt man skulle tro de var foan 0-9.
Noget helt andet er, stop med at sige. Ronaldo skal til at vise sig i stor kampe. Har i tænkt på hvorfor han ikke gøre det ?. Det er fordi de har 2 på ham konstant, så derfor giver de park og nani meget plads.
Vi gøre ikke det samme mod messi.
anyway, vi skal have et mål mere.
Ro på nu, så god er Messi altså hellere ikke.
messi er direkte fantastisk. Hvis vi snakker at smide folk så ligger han en klasse over ronaldo. Men der er jo gudskelov mere i spillet end lige det, og ronaldo score mere og er mere alsidig hvad angår positoner, han kan sparke med begge ben og er god på hovedet og har stor styrke.
Keanooooo
29-04-2008, 20:41
Enig i at Nani smider nogen bolde, men han hart fart i benene og i og med at vi ligger så langt tilbage på banen skal vi have hurtige folk med, derfor mener jeg ikke at han skal ud.
Vilmeister
Scholes er gud.<3
Fletcherfan
Skal ellers meget snart spille mod Barca i FM2008 i CL kvart...
Parkohargo
Synes også at Nani skal ud og ind med Anderson. Han virker meget usikker og taber bolden let.
Ellers godt spil af park, Tevez og og Scholes/carrick.
Mener dog stadig vi skal ha det mål mere....Ellers en god første halvleg, med et sindsygt tempo!!!!
Skal ellers meget snart spille mod Barca i FM2008 i CL kvart...
det lyder sgu ellers spændende. Pas på bojan. Han er ret grum i FM 2008 hehe.
Kanon fodbold mæssig halvleg.. Vi er rystende nervøse de første 13 min og i de sidste 10 minutter er vi også presset, men hvor spiller vi dejligt i de resterende minutter.. Kan slet ikke finde den foreløbige MoM.. Evra, er nok den største kandidat, men hold da kæft hvor er Hargo god på backen.. han holder så sindsygt godt fat i bolden, og han vender sig jo fra sin mand stort set hver gang og får forvirret dem nok til at få plads til at aflevere.. Han taber den aldrig.. Og Tevez.. Shit en god halvleg.. er over det hele og presser sindsygt godt.. Smith+mål.. Og så er der Scholes.. har ikke haft sin bedste sæson, men har vist gode takter stort set hele tiden i glimt, og det mål.. fy for helvede en kasse.. og i det hele taget er han virkelig meget med.. Park gør det også godt, og han kæmper også godt og er godt med i offensiven..
Carrick virker en anelse usikker syntes jeg, men har spillet fint.. Ronaldo, har ikke vist det helt store, men er med i rigtig meget, og målet har han også en stor andel i, og så er han jo en konstant trussel og det giver os meget de andre steder på banen.. Nani har gjort det ganske godt, og laver nogle gode ting, op på trods af nogle boldtab syntes jeg han skiller sig godt af med den.. Jeg ved virkelig ikke hvem jeg vil ha ud for anderson.. umiddelbart ikke nogen, men hvis det er så skal det være park eller carrick..
Vi viser at vi sagtens kan overmatche dem når vi presser dem højt, og hårdt, men hvis de får bare en lille smule plads så bliver de farlige og det skal vi ikke gi dem, og så er vi alt for langt fra markeringerne nede ved eget felt, og så giver vi dem for meget plads i hargo's side når bolden kommer fra Evra's kant..
Men jeg har helt klart troen på at vi kan vinde den her, og jeg tror Ronaldo viser at han er verdens bedste..
Og så har scholes vel fortjent den finale hvis vi vinder.. ISÆR hvis vi "kun" vinder 1-0 på hans mål..
Keanooooo
29-04-2008, 20:43
Scholes laver en mere. Bare rolig det ordner vi det her.
Fletcherfan
29-04-2008, 20:45
Har I set hvor let Messi sætter United spillerne af??? Det vil jeg gerne se, at Ronaldo også gør, for jeg tror han kan det... Er det kun mig, der synes, at Brown har reddet United flere gange i dag??? Specielt med det usikre spil som Rio (i starten) og VDS har vist!!!
Vilmeister
29-04-2008, 20:45
Anderson skal ind!
Har I set hvor let Messi sætter United spillerne af??? Det vil jeg gerne se, at Ronaldo også gør, for jeg tror han kan det... Er det kun mig, der synes, at Brown har reddet United flere gange i dag??? Specielt med det usikre spil som Rio (i starten) og VDS har vist!!!
Ja, frygter Messi..
Set over de 135 minutter, så fortjener Barca at stå i finalen. Vi vil jo INTET. Rystende ringe, og det her er slet ikke svar på tiltalen om hvorvidt vi er afhængige af enkeltmandspræstationer.
Er det ironi?? for hvis ikke er jeg rystende uenig.. vi har da overtaget i meget af halvlegen, og vi spiller den da kanon rundt til tider.. self har Barca også en masse stød, og de har meget af spillet i starten og slutningen af halvlegen, men vi har klart de farligste chancer, og nu er det altså Barca i en Semifinale, som jeg på dagen mener er verdens næstbedste hold, og idag ser man også hvor tæt det er når begge mandskaber vil.. men som man kan se på måltavlen er United et mulehår bedre end barca..
Syntes faktisk også Park går det helt fint i dag, har lagt nogle rigtig gode inlæg, så det er dejligt.
Bremholm
29-04-2008, 20:55
fanme svinsk/usportligt det milito laver ved hjørnesparket på ronaldo han går jo direkte på manden uden at gå efter bolden. Svin..
Martinsen
29-04-2008, 20:55
Elendige hjørnespark af Nani idag også! Det burde ellers være gode scoringsmuligheder for os, for jeg synes vi er langt bedre i hovedspillet end Barcelona er.
Jeg vil sige den stadig er usikker, håber virkelig vi lige kan få en rød kasse til.
Ville være så ærgeligt hvis barca går videre på udebane mål.
Holmskov
29-04-2008, 20:59
Ser ud som om Scholes trækker lidt på det højre ben. :(
Gode træk Nani, men mindre godt skud..
chrisserUnited
29-04-2008, 21:01
godt løbet nani
Martinsen
29-04-2008, 21:01
Fantastisk tur af Nani! Men mangler dog meget præcision i afslutningen må man sige!
Grrr, er det bare mig eller laver nani fejl på fejl :(
Han laver også gode ting, men når det virkelig gælder er han altså frygtelig ringe.
Elrantiri
29-04-2008, 21:07
Fantastisk tur af Nani! Men mangler dog meget præcision i afslutningen må man sige!
Det så vi jo også på broen - han må meget gerne finde nogle mål frem i stil med målet mod Liverpool, eller spille bolden til en anden.
Fletcherfan
29-04-2008, 21:08
Jeg er meget skuffet over Scholes i dag... Udover målet har han været pivringe... Synes, at Evra har spillet sig op i anden halvleg... Men stadig for usikkert... Jeg har hele tiden sagt, at begge hold scorer... så United MÅ få et mål til... United kan godt skifte ud nu... Anderson eller Fletcher kan godt komme ind... Men hvorfor angriber United ikke mere??? Deres forsvar er utrolig dårligt over hele linjen...
Ronaldo Ikke Flere Gule Kort.
Nøj, hvor lyder det som de 2 kommentatore er ved at komme i bukserne hver gang de ser Messi.
Og Ferguson kom nu ud med Nani..... han er altså skræmmende ringe idag.
chrisserUnited
29-04-2008, 21:16
hvor er vds ringe med fødderne
Martinsen
29-04-2008, 21:16
VDS er altid blevet kaldt en af de målmand der er bedst med fødderne, men Werge og Frimann sidder jo og snakker som om, det altid har været et kæmpe problem for ham. De har ganske enkelt ikke særlig meget fodboldviden de to!
chrisserUnited
29-04-2008, 21:18
nej! vi vil have anderson ind!
nani ud giggs ind
Scholes ud Fletcher ind
Bremholm
29-04-2008, 21:19
Nani har løbet 9,4 km det er altså også en pæn slat
chrisserUnited
hvis ikke vi snart passer på gør de det onde ved os...
Parkohargo
fornuftig indskiftninger synes jeg. dog havde jeg gerne set anderson
VDS er altid blevet kaldt en af de målmand der er bedst med fødderne, men Werge og Frimann sidder jo og snakker som om, det altid har været et kæmpe problem for ham. De har ganske enkelt ikke særlig meget fodboldviden de to!
De 2 Werge og Frimann er virkelig så ringe som kommentatore, at man undre sig over hvordan pokker de har fået lov til at være det.
Det stinker af vennen tjenester der.
Og nøj hvor er det ikke svært at høre de er barca fans.
Og lige tak Ferguson, for at tage Nani ud.
Holmskov
29-04-2008, 21:21
At sætte Fletcher overfor Messi er som at sætte Raikonnen overfor Prins Joachim. :mad:
Fletcherfan
29-04-2008, 21:22
Nøj hvor er jeg nervøs... Jeg føler virkelig, at Barca godt kan få et mål... Og som det ser ud nu så får de det mål... United må alvorlig tage sig sammen for at komme i finalen... Eller synes jeg dommeren dømmer utrolig dårligt... Ikke nogen store fejl, men han falder for Barcas skuespil hver gang... Og derudover fløjter han kampen i stykker...
Nøj, ro på united, for fanden da hvor må der bare ikke ske det samme som i Lørdags, et skod mål i sidste min.
Nøj hvor er jeg nervøs... Jeg føler virkelig, at Barca godt kan få et mål... Og som det ser ud nu så får de det mål... United må alvorlig tage sig sammen for at komme i finalen... Eller synes jeg dommeren dømmer utrolig dårligt... Ikke nogen store fejl, men han falder for Barcas skuespil hver gang... Og derudover fløjter han kampen i stykker...
Du er ikke den eneste, det virker altså som om Barcalona får et mål lige om lidt.
Parkohargo
29-04-2008, 21:25
kom så United 8min tilbage!
10 minutter til så er den hjemme, men det er sgu ved at brande ¨på :(
Mål lige om 2 sec til Barca :(
Bremholm
29-04-2008, 21:26
Vi skal bare forsætte som vi gør nu pres dem helt vildt HELE TIDEN de må ikke få plads eller tid til at lave et eller andet smart
Werge din latterlige nar, mærkeligt hvis vi ikke får et mål lige om lidt ........
hehe, selv OT fansen er på knivspidser
4min tilbage plus ekstra.
Turde næsten ikke at se...
FUCK det er nervepirende kan fucking ikke holde det ud
Martinsen
29-04-2008, 21:32
Sidder fandme og får helt kvalme over det her! Kæft jeg er nervøs
DEt vil simpelhen være den største skandale i fodboldens historie, hvis Barcalona nå at score.
Dejligt og se alle de glade United fans :D
Parkohargo
29-04-2008, 21:33
øj jeg klarer det snart ikke... kom så UNITED! ikke smid det væk nu
Elrantiri
29-04-2008, 21:34
Når nu så meget tid er gået med Evra, bliver der så lagt endnu mere tid til? For ellers er kampen jo færdig nu?
Bremholm
29-04-2008, 21:35
Når nu så meget tid er gået med Evra, bliver der så lagt endnu mere tid til? For ellers er kampen jo færdig nu?
der bliver lagt ekstra til
chrisserUnited
29-04-2008, 21:38
jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har fri d 22 maj :D
så er vi sgu i finalen drenge :D
Hvad sker der for overtiden ? :O
Finaaaaaaaaaaaaale
Sådan!!!!
Elrantiri
Pyha.
ÅHHHHH den er hjemme :D
Den var ellers rimelig usikker men fuck det er godt !:) :)
Fletcherfan
Spillernes karakterer:
VDS: 6. Viste megen usikkerhed i første halvleg, men spillede sig flot op i anden halvleg. Men havde ellers ikke så meget at lave i anden halvleg.
Hargo: 7. Ikke hans bedste kamp. Havde dog styr på det defensive.
Evra: 9. Skidt start, men spillede sig flot op. En af de allerbedste i dag.
Rio: 6. Viste nervøsitet og usikkerhed i hele første halvleg. Stemmer man på ham til bedste spiller så er man blind eller forelsket i ham.
Brown: 10. Fantastisk kamp. Tog alt hvad der kom i mod ham. Viste godt overblik også da han havde bolden, og gjorde det, som han skulle.
Park: 8. Spillede meget svingende, men han viste flere gange meget gode takter. Og helt afgjort en af hans bedste kampe i denne sæson.
Nani: 5. Ser ikke ud til at være i form, men viste i glimt sit store talent.
Scholes: 7. Scorede et utrolig flot mål, men viste ellers ikke noget som helst. En dårlig kamp af matchvinderen. Målet giver to karakterer op.
Carrick: 6. Var alt for anonym, og vandt heller ikke så mange bolde, som han plejer.
Ronaldo: 7. Forsøgte, det som han kunne, men fungerer ikke som angriber. SKAL spille fløj/midtbane.
Tevez: 10Sammen med Evra og Brown helt klart Uniteds bedste. Holdt på bolden, da han skulle og spillede bolden de rigtige steder.
Fletcher: Udenfor bedømmelse.
Giggs: Udenfor bedømmelse.
Martinsen
29-04-2008, 21:39
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! NØJ hvor har vi ventet lang tid på at stå i sådan en finale igen! Og nu er vi der! Men der skal ikke hviles på laurbæerne vi har en lige så vigtig kamp på lørdag.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
For fanden da de værste 10 min i år. næste efter i lørdags.
Parkohargo
29-04-2008, 21:39
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We are going to moscow :D:D
Scholes :InLove
det her giver et kæmpe moralsk boost til også at køre mesterskabet i havn.
Brown var vores bedste idag synes jeg, sammen med tevez. Men hvor var det tydeligt at barces fantasi og kreativitet og gennemløb faldt i kvalitet sammen med messis luft i lungerne.
Parkohargo
29-04-2008, 21:40
HVor er det fucking fedt!!! fuck hvor er jeg glad!
Manchester United
29-04-2008, 21:41
Yes!!!!
Vilmeister
29-04-2008, 21:41
Fuch Hvor Er Det Stort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manchester United
29-04-2008, 21:42
Så tror vi fik selvtilliden til at vinde det engelske mesterskab.
Men hvor var det tydeligt at barces fantasi og kreativitet og gennemløb faldt i kvalitet sammen med messis luft i lungerne.
Det samme kan siges om United, da Scholes kom ud. Midtbanen var slet ikke det samme. Om det var et tilfælde, ved jeg ikke.
Hinrichsen
Hvor er det bare fucking lækkert det her...
Men de sidste 15 min. fik mig fanme til at svede
Hl-Glory
Vi er i den fuckin finale!!
og hvor er det fedt!
glory glory Man United!!!!
Follow follow, Cause United is going to moscow!
chrisserUnited
29-04-2008, 21:43
så skal jeg satme ud og drikke mig fuld på finale dagen!
Don Kafai
29-04-2008, 21:44
Jeg tror United vinder den. Det er den kamp vi har ventet på i 9 år, og den fås ikke større. 1-0, så er vi i finalen. Håber i den grad at Scholes scorer, så kan han få overbevist alle sine kritikere herinde, om at han er verdensklassespiller.
Hvor jeg elsker når jeg for engangs skyld får ret!
Hartvigsen
29-04-2008, 21:44
Kanon mål af den gamle, men hold kæft jeg troede vi ville tabe den på nogle tidspunkter.. Puhaaa de pressede hårdt på..
Vilmeister
29-04-2008, 21:45
har vi nogensinde tabt en CHL finale?!
Мы поедем в москву.. Отлично...
Hl-Glory
29-04-2008, 21:45
Haha det må man sige!
Glory glory Man United!
Moskva Here We Come.........9 år Har Vi Ventet På Det Her...................sådan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Kan vi også lige få en gennemgang af finalen så jeg for engangs skyld kan få oddset rigtigt:lolol:
Nu er Messi blevet rost til skyerne for begge kampe og kommentatorene kom da vist også i bukserne op til flere gange i løbet af kampen og jeg er da også helt enig i at han har et helt fantastisk speed og nogle frække driblinger - men helt ærligt, hvor mange ekstremt farlige situationer har han skabt mod os efter at have sat 2-3 mand af? Jeg kan ikke komme på mange, om nogen, og netop dérfor er han ikke verdens bedste spiller - han får simpelthen ikke nok ud af sine fine ting i nogle af de to kampe mod os.
Fantastisk at være i finalen igen og jeg er sikker på at vi nok skal hive The Double hjem nu. =)
Renatommo
29-04-2008, 21:46
Rio: 6. Viste nervøsitet og usikkerhed i hele første halvleg. Stemmer man på ham til bedste spiller så er man blind eller forelsket i ham.
FULDSTÆNDIG MONGOL KARAKTER - han spillede da mindst til 8, tag dig dog sammen.
FUCK HVOR ER DET SÅ NICE!!! Lige nu har jeg ikke andet end det at sige!! Det er så lækkert! LÆKKERT!!
Mere konstruktivt indlæg kommer nok i morgenen, men lige nu: JAAAAH!!
Flax_Generous
29-04-2008, 21:47
Jeg er ret glad lige nu. :)
Smaakage
29-04-2008, 21:47
Follow Follow Follow! Cause United Are Going To Moscow!!!
Parkohargo
29-04-2008, 21:48
det er simpelthen så stort.:)
Synes der var mange der havde en god kamp idag. Især Tevez og Brown.
PerRonaldo
Det for stort!! Jeg ryster så meget og er overlykkelig, oneliners må være tillladt lige nu, for kan ikke skrive! ;)
Grønholdt.
Det er så smukt det her!!! Det har vi så også kun ventet godt 10 år på det her!!! Og gamle Scholes... Hvilken perle af et mål... Fantatisk!!! Vores forsvar gjorde det igen kanon godt. Jeg vil mene at Brown gjorde det bedst i dag. Vi må bare håbe på det bedste for Evra, så han kan være klar til mesterskabskampen. Denne sejr må da give et kæmpe skub i sæsonen's sidste 2 kampe!!! Vi er i finalen for satan!!! Og så er det videre til West Ham kampen!!! :devilll:
Må sige at Tevez er mom!!!!!!!
Holmskov
29-04-2008, 21:49
FULDSTÆNDIG MONGOL KARAKTER - han spillede da mindst til 8, tag dig dog sammen.
Slap dog af mand.
Og så kig lige lidt på din underskrift.??!!
United DK
29-04-2008, 21:49
Fuck hvor var jeg nervøs for, at det igen igen skulle gå galt i semifinalen, men vi gjorde det sgu, efter ni år, nu er vi der igen. Fuck det er fantastisk!!!
Hvis jeg skal være lidt klog, så synes jeg ikke det var en særlig god præstation af os, da vi slet ikke pressede dem nok, men nu hvor vi er i finalen, så vil jeg tillade mig at være pisse ligeglad med spillet, og bare være glad for, at vi skal til Moskva.
Nåh ja, og så er Scholes bare en fantastisk spiller, og selvom han i forvejen er en legende, så gjorde han lige sig selv endnu større, med det fantastiske mål. Jeg kan ikke rose ham nok ligenu, for det var helt igennem fantastisk.
Manchester United
29-04-2008, 21:50
GLORY UNITED... fuck et flot mål af den gamle...! KLASSE:)
Renatommo
29-04-2008, 21:51
Slap dog af mand.
Og så kig lige lidt på din underskrift.??!!
HVAD ER DER NU GALT MED MIN UNDERSKRIFT?!? SKAL DU NU OGSÅ BESTEMME HVAD DER SKAL STÅ DER ELLER HVAD?!!!!
Martinsen
29-04-2008, 21:52
HVAD ER DER NU GALT MED MIN UNDERSKRIFT?!? SKAL DU NU OGSÅ BESTEMME HVAD DER SKAL STÅ DER ELLER HVAD?!!!!
Nej han tænker nok mere på at Ronaldo vist ikke er stavet helt korrekt:lolol:
Edit: din Caps Lock har vist også sat sig fast ;)
Tror han mener du staver som en hest.
Hl-Glory
29-04-2008, 21:52
Tror det fordi, du har skrevet Ronaldo forkert, men kun et gæt? ;)
Fuck det er stort det her!!!....Hold kæft jeg var ved at skide i bukserne af spænding de sidste 10 min...Var så bange for de skulle score...Og hvilket Mål af Scholes!!
Men ja det er for vildt...Dejligt at se spillernes glæde efter kampen...
Men synes nu Rio gjorde det godt i 2. halvleg...
GLORY GLORY MAN UNITED!!!
Renatommo
29-04-2008, 21:53
Tror han mener du staver som en hest.
DIG DEAL :lolol:
Elrantiri
29-04-2008, 21:53
har vi nogensinde tabt en CHL finale?!
Niks
Nice one! :)
Nøj, hvor jeg håber vi kommer til at møde Liverpool, tror ikke vi har store chancer i mod Chelsea efter den kamp i lørdags :(
Køl dog ned...
Elrantiri
29-04-2008, 21:54
Tror det fordi, du har skrevet Ronaldo forkert, men kun et gæt? ;)
Cantona var sq nok også blevet lidt gal over hans sig hvis det var :P
Renatommo
29-04-2008, 21:54
Køl dog ned...
okay noob
Hl-Glory
29-04-2008, 21:55
Nu må vi håbe det ikke er for slemt med Evrá .
men fantastisk vi ikke fik nogæe spiller i karentæne!
så hvis alle er klare og vi ikke får skader i de sidste par kampe, så kan Fergie sætte holdet sammen som han ønsker det!
Glory glory Man United!
Parkohargo
29-04-2008, 21:56
okay noob
Hey stop nu det pis og skriv ordentlig herinde.
Don Kafai
Husk der stadig kan gives advarsler selvom United kommer i en CL-finale.
Tænk før I skriver, eller vent et par minutter.
Jacob FG
Hvor er det fantastisk! Har lige siddet og set kampen med en kammerat (barca-fan). Og årh hvor var det skønt! I slutminutterne kunne jeg næsten ikke klare presset !
Tevez var uden tvivl MOM! Det enorme løbearbejde og den geniale evne til at holde på bolden var så vigtigt i denne her kamp.. !
GLORY GLORY MAN UTD!
Tillykke drenge;)
Så meget den rigtige kamp at en hvis herre valgte endeligt at score mål i igen :D:D:D:D
også godt for holdet at der er 10 dage fra den sidste PL kamp er spillet i wigan, og så til finalen skal spilles.
Renatommo
Hey stop nu det pis og skriv ordentlig herinde.
det er så i orden
ChristianR
Fedt, fedt, fedt! Gider ikke engang diskutere kampen eller evalluere den. For nu er vi i finalen og så er alt andet pisseligtemeget. Der kan vi slå alle - men jeg håber nu mest på Liverpool:
- De vil være nemmere at slå
- De vil være federe at slå
- De vil ikke have hjemmebanefordel
Parkohargo
29-04-2008, 21:57
nogen der ved noget om hvad der præcist skete med Evra? så alvorligt ud.
det er så i orden
Og bare sådan for sjovt :D
Kunne du så ikke lige rette Ronaldo i din signatur. ;)
Bare træls at finalen bliver spillet på Ch£lskis hjemmebane:p
Jacob FG
29-04-2008, 21:58
Haha ;) Anfield er da vores anden hjemmebane?
Hl-Glory
29-04-2008, 21:58
Hvor er det fantastisk! Har lige siddet og set kampen med en kammerat (barca-fan). Og årh hvor var det skønt! I slutminutterne kunne jeg næsten ikke klare presset !
Tevez var uden tvivl MOM! Det enorme løbearbejde og den geniale evne til at holde på bolden var så vigtigt i denne her kamp.. !
GLORY GLORY MAN UTD!
Tillykke drenge;)
Enig Tévez gjorde det fantastisk, han fortjener en starter i finalen efter sådan en præstation!
Tillykke Gutter!
Glory glory Man United!
United-forever
29-04-2008, 21:59
Og saa ku du lige saa godt rette Cantona ogsaa , naar du nu er igang ;)
Liverpool_sucks
29-04-2008, 22:00
Follow, Follow, Follow
'Coz United are going to Moscow
Ther'll be thousands of reds
Who will be pissed off there heads
'Coz United are going to Moscow
Renatommo
29-04-2008, 22:02
Jo, så håber jeg da ikke, at du har mere at brokke dig over ;)
United-forever
Og ja .. Tevez var fantastisk ...
Helt tilfaeldigvis gik vores bil i stykker her imorges (er i Iowa, USA, saa syv timer bagefter) , saa det blev ikke til skolegang idag .. Surfede lidt rundt med fjernbetjeningen og fandt ud af at ESPN rent faktisk sendte kampen live .. Ret saa fedt !
Udover Tevez var Park Ji Sung, Evra, Ferdinand og Nani de bedste United spillere efter min mening ..
ChristianR
Husk abostroffen i é'et i Pelé:D
Holmskov
29-04-2008, 22:03
Ikke hvis du bare retter Ronaldo og Cantona, så går det nok.
Hvor er det bare vigtigt.
Endelig scorer Scholes igen, og så i så vigtig en kamp. (klassemål)
Er enig med jer andre. Tevez er helt klart MOM. Han løber jo sindsyg meget, og stopper aldrig.:) :)
Renatommo
29-04-2008, 22:03
Husk abostroffen i é'et i Pelé:D
haha :p
Fedt, fedt, fedt! Gider ikke engang diskutere kampen eller evalluere den. For nu er vi i finalen og så er alt andet pisseligtemeget. Der kan vi slå alle - men jeg håber nu mest på Liverpool:
- De vil være nemmere at slå
- De vil være federe at slå
Haha, havde slet ikke tænkt over punkt 3. :P
Hl-Glory
29-04-2008, 22:06
Hvor er dett vieklig fedt dét her!
Nu står vi endelig i finalen igen, ENDELIG!
9år har vi ventet!
nu er vi hér, og vi løfter trofæet igen!
Glory glory Man United!
Tak :D og så kan du tro jeg ikke har mere at brokke mig over på sådan en god dag :D
Jo det skulle da lige være at jeg var for dum til at sige nej til overarbejde og tage på OT :devill:
KEANOOOO
29-04-2008, 22:06
Stort af Scholes, ikke med i 1999. Sørger selv for finalepladsen. For fanden jeg under den gennem sympatiske gut det :loved:
hirtshals mu
29-04-2008, 22:07
Kan kun gi de ret, synes også at brown gjorde det supper, nu vinder vi også mesterskabet+ finalen
Renatommo
29-04-2008, 22:07
Tak :D og så kan du tro jeg ikke har mere at brokke mig over på sådan en god dag :D
Jo det skulle da lige være at jeg var for dum til at sige nej til overarbejde og tage på OT :devill:
nåmen det var da godt ;D
....
Men synes stadigvæk ikke Rio spillede til 6 :confused:
FUCK det er stort det her.
Nerverne er først nu ved at falde til ro, og kroppen dirrer endnu, første gang i 9 år vi er i finalen og vi ´har ifølge statistikken ALDRIG tabt en finale.
ChristianR
29-04-2008, 22:09
FUCK det er stort det her.
Nerverne er først nu ved at falde til ro, og kroppen dirrer endnu, første gang i 9 år vi er i finalen og vi ´har ifølge statistikken ALDRIG tabt en finale.
Nu har vi jo heller ikke været i så pissemange finaler:) Men lytter nu gerne til din statistik...
Jeg er helt målløs. Min puls har aldrig været så høj, som den var i de sidste 15 minutter! Jeg kommer slet ikke til at sove i nat, det kan jeg allerede sige nu.. Hvor er det her fantastisk, og jeg nyder så meget som jeg kan :D
ChristianL
29-04-2008, 22:10
Det er så vildt det her. Har været så heldig at opleve en finale med triumf, men var ikke så gammel. Den her vil jeg huske meget bedre!! Det blir så stort når vi tager the Double!!
nåmen det var da godt ;D
....
Men synes stadigvæk ikke Rio spillede til 6 :confused:
Rio var til omkring 5-6 stykker men ikke mere, han var usikker som de fleste andre var, og en rio på topform, så havde jeg ikke siddet med hjerte i halsen de sidste 10 min.
Vi var jo virkelig presset.
Tillykke til drengene og tillykke til jer alle! Det er sgu stort det her..
KEANOOOO
29-04-2008, 22:16
Det er så vildt det her. Har været så heldig at opleve en finale med triumf, men var ikke så gammel. Den her vil jeg huske meget bedre!! Det blir så stort når vi tager the Double!!
He he glæd dig ;) Husker udmærket for 9 år siden, var hele følelsesregistreret igennem. Hvis du tror det var spændende iaften så bare vent :)
:devill: :devilll: :devill: :devilll: :devill: :devilll: :devill: :devilll: :devill: :devilll:
Nei nei nei....Jeg er først nu ved at lande fra himlen. Forhåbentligt får jeg 2 turer mere derop ad....UNITED FOREVER
Follow follow follow cause United are going to Moscow!!
Hvor er det stort det her. Jeg er helt euforisk lige nu :D
Damn er fuldstændig udmattet nu......
Det var da abselut de længste minutter jeg længe har oplevet!!!!!!!
Gronkjor
29-04-2008, 22:22
Yeeeeeeeeeeeeeees sir. We are going to Moscow:devill: :devill: :devill: Det er helt vildt det her! Nogen der skal se kampen i moskva på stadion?
Det holder hårdt!
Fuck det er fedt. Det bliver mega spændende i Moskva :D
http://www.youtube.com/watch?v=1uqfZfd3RWw
Follow Follow Follow
United are goining to Moscow
There will be Thousands Of Reds
And We Will Be stamping on Heads
If the Scouser get to Moscow.
RuudVanNissetøj
29-04-2008, 22:24
Hold kæft for en kamp....90 min. med ren smadder på !!! Hvor er jeg stolt over hvad drengene præsterede, selv min ynglings asiat Park spillede klassespil. Det var det ægte United vi så i dag, proppet med spille og angrebsglæde. Det er her kan være det vigtigste skridt længe for klubben....nu skal en ny æra begynde, hvor vi sætter os på både PL og Europa. Det vil være så nice.
Sidder nu og håber på Liverfool går videre. Så ved vi alle hvad resultatet bliver i Moskva .....3-0 og et Liverpool hold der bliver kørt tværs over uden problemer !!!!
Gronkjor
29-04-2008, 22:26
Håber på Liverpool i finalen men det ville ikke være til at bære hvis vi tabte til scousers.
FUCK HVOR ER DET SMUKT!!
og alligevel...hold kæft det er nedern at skulle til skriftlig samfundsfagseksamen d. 22...overskygger næsten totalt glæden..
sagde Peter s. lige at "faktum er at manchester united har spillet sig frem til sin 2. champions league finale i kluppens historie"?
Elrantiri
29-04-2008, 22:31
Det gløder godt nok inde på Liverpools forum.
Håber så inderligt de kommer i finalen, så kan det være at United kan lære dem at spille bold.
Elrantiri
29-04-2008, 22:32
sagde Peter s. lige at "faktum er at manchester united har spillet sig frem til sin 2. champions league finale i kluppens historie"?
Første gang Man Utd vandt "CL" hed den ikke CL, men derimod European Champions Cup.
Var lige inde på bold.dk alligevel :)
Finalen bliver Manchester Uniteds tredje, efter at de første gang nåede finalen i 1967/1968, hvor Benfica, efter forlænget spilletid, blev besejret 4-1 på Wembley. Anden optræden var i 1998/1999, hvor Bayern München som bekendt blev besejret 2-1 efter to meget sene mål fra Uniteds side.
har lige været til mini united fest med en 6 united venner, og en barca fan. ;) hvor har vi dog ventet længe på det her, det er en glædens dag for alle United fans verden over :devill:
Mr. Larsen
29-04-2008, 22:40
okay noob
Hvad er det for en måde at tale på? kommer der ikke en advarsel eller noget?
EDIT: Aj okay, skrev nok lidt for tidligt, du var faldet ned igen da jeg skrev :) - det må du undskylde.
Mr. Larsen
29-04-2008, 22:43
FUCK HVOR ER DET SMUKT!!
og alligevel...hold kæft det er nedern at skulle til skriftlig samfundsfagseksamen d. 22...overskygger næsten totalt glæden..
Det må sku være lovlig frisag der :)
http://www.youtube.com/watch?v=kcT4SpCjYbY
Man får jo helt kuldegysninger!
En rigtig god kamp alt i alt.. vi har dem hvor vi vil ha dem, og de har jo stort set ingen chancer i hele kampen.. det er ikke altid det flotteste fodbold, men det virker til UG og var ikke så pisse defensivt som sidst.. Jeg forstår ikke folk mener Nani var banens dårligste.. han gjorde det klasser over det han spillede mod chelski, og jeg syntes han holdt godt i bolden og fik den flyttet meget godt rundt..
Park var fantastisk.. slet ikke tal på hvor mange gange han fik brudt deres kontra og sat vores spil igang..
Og så er der Tevez.. MoM helt klart.. løber solen sort, og jeg kan helt seriøst ikke huske EN gang hvor han smed bolden væk.. var så sindsygt boldsikker og der kom ALTID noget godt ud af den når han fik den.. Ham SKAL vi bare beholde så længe vi kan.. Jeg syntes dog stadig godt man kan se at vi mangler Rooney.. det er ikke noget der kommer til at koste os noget, men jeg tror på at vi havde fået 2-0 målet hvis han havde været med.. der manglede noget firepower oppe foran, og Ronaldo er altså stadig bedre på kanten end i angrebet..
Hargo gør det igen kanon som Back, og jeg kunne sagtens se ham spille mere eller mindre fast det.. syntes han er meget mere sikker end Brown derude, og han laver nogle vilde raids op ad banen.. Brown gør det dog sindsygt godt inde centralt.. self har han Rio men det ændrer ikke på at han tager ALT hvad der kommer, og man så overhovedet ikke at Vidic var væk..
Evra gjorde det også kanon, og det er jo helt vildt så god han er offensivt..
Scholes.. ja.. har været udskælt, med rette efter min mening, men spiller en kanon kamp hvor han er et stort bindeled på midten og størstedelen af spillet kører derigennem..
Ronaldo, starter sløvt, men i anden halvleg bliver det meget bedre da han kommer mere ud på kanten, og han har nogle rigtige gode aktioner, og syntes han gjorde det ok, men han er altså bare bedre med Rooney foran sig..
Fuck hvor er det konge der her.. Og TILLYKKE til alle herinde og alle verdens andre United fans..
Og hvor er Barca dog svage.. Messi var gang på gang farlig UDEN for feltet.. men Eto'o så man jo INTET til, og alle andre på barca's hold er jo middelmådige spillere.. De kan self deres pasningsspil, men stort set ingen af dem kan som messi sætte en mand af selv, eller lave den farlige aflevering..
Fletcherfan
29-04-2008, 22:55
Jeg er rimelig fortrøstningsfuld til CL-finalen... United har trods alt ikke tabt i CL i denne sæson:)
United DK
29-04-2008, 22:58
Jeg er rimelig fortrøstningsfuld til CL-finalen... United har trods alt ikke tabt i CL i denne sæson:)
Næh, og vi har aldrig tabt en CL-finale. :)
United-Allan33
30-04-2008, 00:02
Fuck hvor går de amok på liverpools forum,aldrig har jeg da læst så mange usaglige indlæg som man kan læse der.. To hold der begge spiller med al for stor arrogance i forhold til deres niveau. Barcelona har været drøngode til at fokusere på snævert firkantspil til træning, de har så bare fuldstændig glemt at træne angreb. Det var decideret flovt, de aner jo ikke, hvad de skal gøre med bolden, så snart de når midt på ****'s halvdel. Forsvarsmæssigt har Barcelona altid været en joke, og i dag er ingen undtagelse.
**** pakker sig ned for anden CL-kamp i træk. Jeg undrer mig over, hvordan et hold med så mange middelmådige spillere kan være i en så favorisabel situation med The Double indenfor rækkevidde her i slutningen af sæsonen. Jovist, Ronaldo er verdens bedste spiller, men kan han virkelig betyde SÅ meget for det hold? Spillemæssigt er jeg altså ikke imponeret over ****, undskyld, ved godt det ellers er noget, Tv3 har dikteret, at man skal være. Alligevel er de måske verdens mest effektive hold, eller ikke måske, det er de.
I det hele taget var det endnu en skod-kamp. "Århundredes kamp", skal man grine eller græde? Der var samme tempo som en Serie 4 kamp. Som i første kamp var det en kamp mellem et hold, der ikke gad, og et hold der ikke kunne.
Kalder de det stemning, det der var på OT? Udover de sidste par minutter var der ikke mere stemning, end når Wigan møder Derby klokken 12,00 lørdag middag. Men Frimann var da imponeret, det er vidst længe siden, han var på Anfield..
Det står skrevet i stjernerne, at vi sætter dem på plads i Moskva.
Det vinder hvis prisen for årets mest latterlige indlæg, og for at det ikke skal være nok, så er hans favorit spiller Dirk Kuyt... Hvem snakker om middelmådige spillere... Idiot kan jeg kun sige..
el-insaciable
30-04-2008, 00:16
Jeg synes, Scholes, Rio og Wes Brown var rigtigt gode i dag. Og så er Ronaldo altså også verdensklasse. Han skaber konstant plads til især Tevez og Nani. Barca har besluttet sig for at sætte to eller tre mand på ham hele tiden, og han satte bare sine medspillere så godt op flere gang. F. eks. da han trækker tre mand til sig efter et indlæg er gået over alle i feltet, og lynhurtigt vender sig og sender bolden knaldhårdt tilbage i feltet, hvor Nani næsten får en kæmpe chance. Eller ved Tevez' chance hvor han lige venter længe nok til, at Barcas forsvarsspillere alle fire mand når at fokusere på ham for så at lægge den af igen. Generelt snød han også sin oppasser, hver gang de lod ham være one on one med en forsvarsspiller. Det var kun Zambrotta, der en enkelt gang havde held med at pille bolden fra ham der, mens han tørrede røv i både Puyol og Milito.
Grunden til at Messi havde så god en kamp var (udover at han jo er pisse god), at vi tit ikke havde nogen direkte opbakning til Evra eller Park. Opbakningen kom først, når han søgte ind over midten, og så var det altså også meget begrænset, hvad han fik skabt.
Fuck hvor går de amok på liverpools forum,aldrig har jeg da læst så mange usaglige indlæg som man kan læse der..
Det vinder hvis prisen for årets mest latterlige indlæg, og for at det ikke skal være nok, så er hans favorit spiller Dirk Kuyt... Hvem snakker om middelmådige spillere... Idiot kan jeg kun sige..
Lol. Alt han skriver er forkert. Barca har haft et godt forsvar de seneste par sæsoner, United spillede motiveret, Stemningen var super
Misundelse er en grim ting.
Hvor er det klasse af United !!!!!!
Jeg elsker Park og Tevez.
el-insaciable
30-04-2008, 00:22
Lol. Alt han skriver er forkert. Barca har haft et godt forsvar de seneste par sæsoner, United spillede motiveret, Stemningen var super
Misundelse er en grim ting.
Hvor er det klasse af United !!!!!!
Jeg elsker Park og Tevez.Ahh ja, Park spillede sgu også rigtigt godt! Og Tevez kom over det efter en meget dårlig start :)
Nani var dog virkeligt ringe, og indskiftningen af Giggs skulle være kommet noget før. Ligesom Giggs tit har skullet være udskiftet før end han er blevet det.
Edit: Og jeg der troede, City var The Bitters...
Lige hjemvendt fra Old Trafford. Hold kæft hvor var det fedt. Det er nok den bedste stemning jeg har oplevet derinde. Var på north stand tier 3. Den gyngede nærmest i minutterne omkring slutfløjtet!
Jeg var alligevel også imponeret over den stemning man så på langsiden idag. Jeg tror ærlig talt ikk jeg har set så god stemning på langsiden til en hjemmekamp i flere år.
Dog husker jeg en helt speciel episode sidste år mod Watford i FA cup hvor Rooney bliver forceret ud over banden og halvvejs op på tribunen, hvor en fan gir ham en kæmpe krammer. Det var et godt kærlig øjeblik.
Smukt, smukt og atter smukt. Så er vi i finalen igen. Efter 9 års tørke, så er vi der igen. Kæft hvor er det stort. Er virkelig glad - Har en rigtig speciel glæde, som jeg kun havde efter Chelsea - Arsenal for et år tilbage, hvor vi blev mestre. Jeg er stolt af spillerne. De kæmpede jo solen sort, ja selv Ronaldo løb med hjem et par gange. De ville i den finale, og det skinnede igennem. Og hvor er det et smukt mål Scholes. Elsker sgu stadig den mand, og hvor er det smukt, at ham der ikke var med i 99-finale, skyder os i finalen i 2008. Tevez og Brown var MOM, men generelt var alle udemærket, borset fra VDS. Fansne leverede noget af det bedste jeg har set fra deres side i mange mange år. Det eneste der kan sammelignes med det igår, var vel nok Roma-kampen sidste år.
Men fuck det her er stort - tillykke med det til alle. Nu skal gutterne til Moskva, og giv os endelig Liverpool! Jeg vil stolt bære en United-trøje i dag :D
Det er jo helt utroligt det her, 9 år har vi ventet på dette! 9 år!
Jeg så lige Scholes' mål endnu engang i Sporten her til morges, og nøj for en kasse. Jeg har hele sæsonen savnet Scholes og hans spark, og så sker det sgu i semifinalen mod Barcelona! Ikke dårligt tidspunkt, hr. Scholes..
Stemningen på stadionet var langt over standard, det var så smukt med alle de sange og halstørklæderne, der viftede og gjorde stadionet rødt/hvidt. Jeg tror også det hjalp drengene med at give det sidste!
Smuk kamp, jeg glæder mig til at komme i skole!
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00338/80680807MU012_MUFC__338319m.jpg
Christensen
30-04-2008, 06:50
Fantastisk, fantastisk! Kunne slet ikke få armene ned i går. Moscow here we come!
Glimrende.! Taktisk stærkt, super defensiv og vi slog til den ene gang som var nødvendig. Og stemningen var helt fantastisk, sådan burde det være hver gang.. Hele holdet gjorde det fremragende, dog var Brown, Rio, Park, Tevez en tand bedre end alle andre.. Lad os gøre det færdigt, og tage den store pokal hjem.!
Parkohargo
30-04-2008, 08:15
Synes at Carrick bliver glemt i al snakken. Han spillede også glimrende igår og ærlig talt synes jeg han var langt mere fremtræden end Scholes igennem kampen. Især efter Scholes mål var der en 20-25min hvor vi pressede rigtig godt. Kæft Carrick lagde altså nogen syge bolde til tider.
Så er vi der igen. 9 år har vi ventet på det her. Og når man kommer i finalen på sådan en kasse af, af en mand der ironisk nok ikke var med i 99, er det jo fantastsik.
Tillykke til alle, MOM fra min side: Park.
HamudiiC
30-04-2008, 10:19
Fantastisk dag jeg havde igår.
Først vinder jeg lige pokalkamp, også ser jeg MANCHESTER UNITED blive sendt i finalen af SCHOLES!
KANON DAG! svært at komme ned på jorden igen, jeg var ikke så gammel sidst vi var i finalen, derfor glæder jeg mig ekstra meget til finalen!
Det bliver virkeligt stort!
Stemningen på stadionet var langt over standard, det var så smukt med alle de sange og halstørklæderne, der viftede og gjorde stadionet rødt/hvidt. Jeg tror også det hjalp drengene med at give det sidste!
Er selv lige kommet hjem fra kampen, og må selv sige, at stemningen var simpelthen elektirskt på OT. Har selv ingen stemme efter den omgang, men det var det værd! First in MOSCOW!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.