PDA

Se fuld version : DSR Pokal semifinaler 2008

Andersen
28-04-2008, 09:59
Hermed følger lodtrækningen til de spændende semifinaler:

Danbri - Flax_Generous

Øster - Arjon

Kampen spilles på lørdag den 3. maj Manchester United-West Ham kl. 13.45.
Evt. omkamp spilles mandag den 5. maj Newcastle-Chelsea!!!!!!

Kategorisering:
Man.Utd:
1 p: Ronaldo
2 p: Rooney, Tevez
3 p: Evra, Carrick
4 p: Giggs, Nani, Rio
5 p: selvmål, Park, Vidic
6 p: Brown, Neville, Hargo
7 p: Scholes, Silvestre, Pique
8 p: Anderson, Eagles, Dong, OShea

West Ham:
3 p: Ashton, Zamora, Quashie
4 p: Faubert, Neill, Spector, Dyer
5 p: Morte, Sears, Camara, Parker, Noble
6 p: selvmål, Ferdinand, McCartney, Collins
7 p: Cole, Upson, Tomkins, Ljungberg
8 p: Pantsil, Davenport, Bellamy, Solano
10 p: Mullins, Etherington, Bowyer, Gabbidon

ingen målscorer giver 6 points

Bemærk altså at en evt. omkamp ikke er en Manchester Utd kamp, ellers kan det ikke nå at gå op. Finalen er mod Wigan og en evt. omkamp i finalen bliver CL-finalen med eller uden United.

GOD KAMP TIL DE SIDSTE.

Alle har fortjent deres semifinaleplads med undtagelse af Arjon, han slog jo mig ud og burde egentlig diskvalificeres....

Bugge
28-04-2008, 10:11
Hehe, man skal finde sig i meget hva :D

United 3-0 West Ham

Tevez

Øster
28-04-2008, 11:40
Alle har fortjent deres semifinaleplads med undtagelse af Arjon, han slog jo mig ud og burde egentlig diskvalificeres....

Så er det jo heldigt at Arjon ikke når længere nu! ;)

Bugge
28-04-2008, 13:55
[/B]

Så er det jo heldigt at Arjon ikke når længere nu! ;)

Jeg har meldt ud at jeg går hele vejen og det står jeg fast ved!

Don Kafai
28-04-2008, 15:05
Hehe, man skal finde sig i meget hva :D

United 3-0 West Ham

Tevez

Bare lige så du ved det, så er det kun bud i DSR-tråden der tæller. Medmindre du selvfølgelig laver en speciel aftale med Andersen eller mig...

Bugge
28-04-2008, 16:28
Bare lige så du ved det, så er det kun bud i DSR-tråden der tæller. Medmindre du selvfølgelig laver en speciel aftale med Andersen eller mig...

Nå ja, det er sgu da rigtigt.. Min fejl..!

Flax_Generous
28-04-2008, 21:15
Det er en klassemodstander, jeg skal op imod, men som var jeg Liverpool har jeg jo som bekendt sparet mine hjerneceller til netop denne kamp. Danbri er derimod nødt til at give den fuld gas i ligaen også, da han jo stadig har chancen for guld. ;)

Bring it on!

Bugge
28-04-2008, 21:31
Odds (Vinder):

Arjon: 1.40
Flax: 3.10
Danbri: 3.10
Øster: 14.00

Har bare taget gennemsnittet fra diverse betting sites!

Øster
28-04-2008, 21:41
Det er helt iorden du ser dig selv som favorit Arjon. Så ligger der for det første intet pres på mig mig og for det andet blir det bare et dobbelt så hårdt slag for dig når du ryger dig en tur ! ;)

danbri
29-04-2008, 09:36
Det er en klassemodstander, jeg skal op imod, men som var jeg Liverpool har jeg jo som bekendt sparet mine hjerneceller til netop denne kamp. Danbri er derimod nødt til at give den fuld gas i ligaen også, da han jo stadig har chancen for guld. ;)

Bring it on!

Ja - jeg begynder også at ku' mærke det i benene efter en lang og udmarvende sæson, så spændende ska' det blive, om "den erfarne" må bøje sig for "grønskollingen" :)
Må den bedste på dagen vinde :devill:

Andersen
04-05-2008, 09:08
DANBRI (2-0 Ronnie) - Flax_G (3-0 Andersen) 3-2

ØSTER (3-0 Ronnie) - ARJON (4-0 Ronnie) 3-4

Den superkloge vil hurtigt kunne se, at dette års DSR Pokalfinale står altså mellem DANBRI og ARJON.

Arjon! Er du glad for at du ændrede dit gæt fra 3-0 Tevez????? Men det var jo nok for at forvirre Øster, ikke sandt?

Bugge
04-05-2008, 10:56
Lige præcis, Andersen..
Jeg har brugt dage på at studere Øster, så det var som at stjæle slik fra små børn..

Øster
04-05-2008, 14:56
Lad mig sige som Mourinho gjorde efter Chelskij røg ud til Fool i CL semi for et par år siden; Det bedste hold tabte!