Se fuld version : Luis Nani
schousboe9
09-05-2007, 13:27
Vi ved alle, at United (i medierne, i hvert fald) længe har været interesseret i Sportings 'Cristiano', 20 årige Nani.
Nu skriver SkySports, at han er "desperate for United move"? Ej, det satenedeme fræk!
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=465681&CPID=8&clid=1&lid=&title=Nani+desperate+for+United+move
Ville oss gerne se ham hos os, og det ville helt sikkert holde på Ronaldo i uendeligt mange år, hvis Nani kom til!:juhuuuu:
Men £17.5 mio?? SÅ han vidst oss betalt.. Selvom jeg slet ikk har set nok af ham til a have en mening om nogen pris...
Han kan ikke spille venstrekant vel ??? Mener det er der vi skal kigge os omkring efter en spiller!
Jeg ser utrolig gerne Nani i United-trøjen.. Han har den samme speed og blændende teknik som Ronaldo - eller er i hvert fald godt på vej mod den - og ville udgøre en stor trussel på ethvert hold.. Tvivler lidt på om han vil kunne klare de samme knubs og den fysiske spillestil i Premier League, på samme fantastiske måde som Ronaldo har gjort, men synes ikke £17,5millioner lyder som alt for meget.. Vi må indse at priserne efterhånden er steget til himmelske højder, og selv en spiller som Carrick lå også i den prisklasse (ikke at jeg har noget mod Carrick, men han havde jo heller ikke bevist synderligt meget inden han kom til United, hvor han alligevel har imponeret)
Jeg er på Nani-vognen, hvilket fløjspil vi kunne få, hvis Nani udvikler sig som Cristiano har gjort det :InLove
Jeg troede han var venstrekant?
Han kan eftersigende spille begge kanter - på det punkt ligner han også Cristiano meget..
Desuden kan Cristiano sagtens spille venstrekant, hvis Nani foretrækker den højre..
Hvis begge spillere kan spille begge kanter vil det være en stor styrke at de kan ligge og veksle mellem pladserne..
Jeg mener også at han kan spille begge kanter, ligesom Cristiano.. Det ville jo være suverænt hvis de kunne overlappe hinanden engang imellem og skabe lidt forvirring.. Ja tak til Nani!
Klasse at hører det nani er ude og sige :D jeg så ham meget gerne i united!
"Jeg vil kun forlade Portugal, hvis det er fordi jeg skal spille for Manchester United. Premier League er en spektakulær liga, og det vil være en drøm, der går i opfyldelse, hvis jeg kan få lov spille på hold med Ronaldo,"
Håber det passer.. Det kan også bare være at det er noget the mirror finder på, men ellers vil det være udmærket.
Nani kommer ikke til at koste 17 mio. med et år tilbage af kontrakten. Hvis United kommer, så tyder meget på han fortsat nægter at skrive under. Så bliver prisen nok en hel del lavere.
Nani kommer ikke til at koste 17 mio. med et år tilbage af kontrakten. Hvis United kommer, så tyder meget på han fortsat nægter at skrive under. Så bliver prisen nok en hel del lavere.
Kunne være stort! Må ærligt indrømme at jeg ikke har set ham spille, men efter sigende skulle han jo være enormt god, og hvis han så oven i købet er billig, ja, så klager jeg ikke!
Bliver spændende at se hvad det bliver til på transfermarkedet! Lige pludselig virker det som om at der er nogle topspillere der gerne vil til United.
Flax_Generous
09-05-2007, 14:59
Nanis spidskompentencer minder skræmmende meget om Ronaldo. Den eneste forskel er vel fysikken og hovedspillet, hvor Nani er lidt mere Deco-agtig - altså ikke så stærk og ikke så effektiv og målfarlig på indlæg. Det kan være et handikap, da hårdt og fysisk spil måske kan sætte ham ud af kampen og det betyder nok også, at han ikke får scoret lige så mange mål som Ronaldo. Men det skal ikke holde os tilbage. Han er lynende hurtig, teknisk blændende og kan afslutte temmelig godt med begge ben (og spille på begge kanter og til tider også oppe foran). En spiller som Shaun Wright-Phillips har jo klaret sig helt fint og han er meget mindre end Nani. Et år eller to i engelsk fodbold vil sandsynligvis være nok til at gøre Nani til en lille stærk spiller som Paul Scholes f.eks.
Jeg ville gerne se Nani i Uniteds trup. Det ville være et godt køb med masser af fremtid i. Og herlig og underholdende spil. 190 millioner danske kroner er meget, men hvorfor ikke? Jeg kan ikke umiddelbart finde en kantspiller med lige så meget potentiale til den pris og som så åbenlyst vil til vores klub. Men mon ikke vi kan presse prisen til ned (uden at gøre vores venner i Sporting utilfredse).
....og så ville det sikkert også være godt for Ronaldo at have en ven i klubben.
Flax_Generous
09-05-2007, 15:02
Ja, men mon ikke Sporting er villige til at afvise alle andre tilbud end Uniteds hvis vi byder 190 millioner - og så samtidig give os uformel førsteret til andre af deres store talenter (Yannick Djaló, Miguel Veloso og João Moutinho). Vi har jo et strålende forhold til dem. Jeg ser ingen grund til at ødelægge det ved at presse dem for meget ned i pris.
Jeg tror ikke på at Nani kommer til at koste så meget, og ja forholdet er rigtig godt mellem United og Sporting, så mon ikke han kan fås til en ordentlig pris..
har heller ikke set ham spille bortset fra da de spillede imod Danmark. men efter hvad man hører er han da vist rimlig god. har lige et klip med nani og Moutinho godt nok mest billeder men på et tidspunkt viser nani ude på VENSTRE kant at han kan nået med bolden.
http://youtube.com/watch?v=6R9GYKkzrhk&mode=related&search=
Og den anden her er kun med Nani
http://youtube.com/watch?v=76iOJShjZ6k&mode=related&search=
Jeg er meget i tvivl om det her. Ville det være smartere at hente en Ribery? Vil Nani få nøkker hvis han ryger for en god sum penge, og skal bruge lang tid på bænken for at få lidt fysik og erfaring med engelsk fodbold? og rager han uklar med nogen, gør Ronaldo så også?
Det kan enten blive rigtig godt, eller gå rigtig skidt, og der er selvfølgelig også en blød mellemvej...
Jeg ser gerne Ribery i en Man U trøje istedet :D
indkast.dk skriver, at han helst spiller på venstrekanten..ville derfor passe mig meget fint hvis han kom, så kan the wizard få en pause i ny og næ - han bliver jo ikke yngre. Håber han kommer, men er lidt spændt på det prisskilt - håber det bliver markant lavere!
Don Kafai
09-05-2007, 17:10
Jeg synes ikke United skal spille med både Nani og Ronaldo. Giggs og Ronaldo holder lige akkurat balancen på midten grundet Scholes defensive udgangspunkt og Giggs' enorme defensive arbejde og at Ronaldo er begyndt at tage ture hjemad. I Sporting har Nani den offensive frihed at han kan gøre hvad han vil, og det kan ødelægge hans spil hvis han ikke får det i United, og det synes jeg ikke midtbanen har "råd" til at give ham.
Jeg er heller ikke sikker på han vil slå igennem i England, for det er de færreste sydlandske spillere der gør. Så vil folk måske sige "hvad så med Ronaldo" osv, og jeg synes Ronaldo mere er undtagelsen end han er reglen. Han er desuden meget mere kropsstærk end Nani er, og derfor tvivler jeg på Nani vil være den store succes. Min førsteprioritet på kanten er klart Ribery, men tror dog han ender i Arsenal...
Hr Hansen
09-05-2007, 17:33
Ribery ser jeg helst ikke i Amnchester United trøjen, Nani kan spilles langsomt ind på holdet og har virkelige dygtige lærermstre i Giigs og Ronaldo!
Vil rigtig gerne se Nani i United, men dog ikke for 17,5 mio. pund..
Omkring 9-10 mio. pund er en fornuftig pris, nu når hans kontrakt også udløber om et år.
Hvis vi nu skulle gå hen og købe ham, så tror jeg der går min. 1 år, før han for alvor slår igennem lige som Ronaldo.
Han er ikke fysisk stærk og det tager noget tid, at lærer den engelske spillestil. Derfor må folk forvente, at der tager tid, før han kommer til at spille godt. Bare så folk ikke dømmer ham, som et fejlkøb efter 2 mdr.
Jeg ser ikke noget problem i at have både Cristiano og Nani på kanterne, hvis vi til gengæld får fx en Hargreaves til at kæmpe i det defensive.. Scholes kan jo også tackle igennem og Rooney er også god til at gå ned i banen og erobre bolden..
Nani er et kæmpetalent og jeg ville elske at se ham i United.. Ribery viste også sin klasse ved VM, men jeg kunne også godt forestille mig at han blev rigtig dyr for ham er der sgu rift om..
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=305787
Nu har han underskrevet en ny kontrakt til 2013, med en frikøbsklausul på £30mio. Så er det vel ikke længere aktuelt, ikke lige foreløbigt i hvert fald. Hvis det er fløjspillere SAF vil have, så tror jeg nu han sigter efter ribery eller Quaresma.
ÆV han var den spiller jeg helst så i united, nu ender vi sgu nok med en eller anden halvfed afrikaner fra den Franske liga.:rant: :rant: :rant:
Flax_Generous
17-05-2007, 15:06
Hvis man inflationsregulerer Cristiano Ronaldos transfersum, så bliver det i 2006-priser £13,3 millioner. Nani frikøbsklausul er på £20,5 millioner. Det er selvfølgelig en betragtelig forskel, men priserne på fodboldspillere er generelt steget. Dette kan forklare noget af det. Endvidere er Nani 2 år ældre end Cristiano var på købstidspunktet og er også en bedre spiller end Ronaldo var da vi købte ham. Til gengæld har han ikke samme fysik som Ronaldo, hvilket gør det lidt tvivlsomt om han kan slå igennem i England. Desuden er det meget langt fra sikkert, at han har et lige så stort potentiale som Ronaldo. Men mindre kan vel også gøre det... Det er altså ikke helt utænkeligt, at Gill og Ferguson ræsonnerer sig frem til, at Nani er det værd.
£20,5 millioner er i mine øjne dog stadig for meget for Nani. £16-17 millioner (som først spekuleret i) ville være mere rimeligt (om end stadig lidt voldsomt).
MUFC=Champions
17-05-2007, 15:32
Jeg synes også 20 millioner £ er alt for meget. Jeg mener i stedet vi skal gå efter Rafael van der Vaart, HSV, Ricardo Quaresma, Porto eller Anderson, Porto. Sidstnævnte har i forvejen vist United-interesse.
Desuden kan de alle afløse både Giggs og Scholes.
Ricardo Quaresma:
http://www.youtube.com/watch?v=WV8Iz1PAPME
Rafael van der Vaart (Kåret til årets talent i Europa 2002 og den anden bedste spiller i Bundesligaen 2005/2006):
http://www.youtube.com/watch?v=-hmV_1THliU&mode=related&search=
Der er også Wesley Sneijder, som spiller rigtig godt for Ajax.
Flax_Generous
17-05-2007, 17:03
Quaresma ville være fantastisk. Han er i mine øjne den bedste spiller i den portugisiske liga - hvilket jo må siges at være meget godt klaret. Anderson ville ligeledes være et super køb. Han er et talent helt på størrelse med Nani - måske endda større. Sneijder har spillet en fantastisk sæson og han er den Ajax-spiller, jeg helst ser i Uniteds røde trøje. Han er bare ikke kantspiller, men en central midtbanespiller. Problemet med ham er, at han slet, slet ikke leverer den tyngde og kraft vi mangler på midtbanen. Han er mere Scholes-typen (da Scholes var ung og endnu mere offensiv). Van der Vaart kan jeg ikke helt udtale mig om. Jeg har ikke set ham spille i lang tid og jeg ved egentlig ikke hvordan han klarer sig i Bundesligaen lige for tiden. Men er han ikke også primært central midtbanespiller ligesom Sneijder?
EDIT: Ups, jeg troede, at det her var transfertråden, ikke Nani-tråden. Så er mine vurderinger nok lidt malplacerede. Sorry. :)
KaptajnKjaer
17-05-2007, 18:26
Hvis man inflationsregulerer Cristiano Ronaldos transfersum, så bliver det i 2006-priser £13,3 millioner. Nani frikøbsklausul er på £20,5 millioner. Det er selvfølgelig en betragtelig forskel, men priserne på fodboldspillere er generelt steget. Dette kan forklare noget af det. Endvidere er Nani 2 år ældre end Cristiano var på købstidspunktet og er også en bedre spiller end Ronaldo var da vi købte ham. Til gengæld har han ikke samme fysik som Ronaldo, hvilket gør det lidt tvivlsomt om han kan slå igennem i England. Desuden er det meget langt fra sikkert, at han har et lige så stort potentiale som Ronaldo. Men mindre kan vel også gøre det... Det er altså ikke helt utænkeligt, at Gill og Ferguson ræsonnerer sig frem til, at Nani er det værd.
£20,5 millioner er i mine øjne dog stadig for meget for Nani. £16-17 millioner (som først spekuleret i) ville være mere rimeligt (om end stadig lidt voldsomt).
Jeg kan se på din sidste bemærkning at vi er godt enige. Jeg synes det er vildt voldsomme beløb der rygtes om. Hvor meget har vi i det hele taget set til ham? For mig at se lever han på Ronaldos rygte!
Han er god, det har jeg set i nogle film på youtupe. Mere har jeg i grunden ikek set. Jeg har på fornemmelsen han bliver pustet så meget op fordi han er teknisk og derfor minder om en hvis Ronaldo som vi har gode erfaringer med. Og det finder jeg absurd.
Tvivler på at vi køber ham for så høje summer, og gjorde vi håber jeg virkelig han har potentiale! Men nu får vi se. At Nani er ældre ser jeg som et ret stort minus i og med det er nemmere tilvænne sig en ny liga jo yngre man er. Der går jo nok også 1-2 år til det.
FG: Vaart er meget offensiv, næsten hængende angriber til tider - lidt som Scholes før faktisk.
Smaakage
17-05-2007, 18:33
Til gengæld har han ikke samme fysik som Ronaldo, hvilket gør det lidt tvivlsomt om han kan slå igennem i England.
Ronaldo var heller ikke andet end skind og ben da han kom. Han havde absolut ingen fysik. Det er kun hans arbejdsiver på træningsbanen og træningslokalet der har fået ham op. Han har optrænet end fysik. Det vil Nani måske også kunne
Tror ikke United køber Nani nu her denne sommer, efter han har forlænget med Sporting.
Og frikøbsklausulen på over 200 mio. kr. er helt vanvittig. Han har foreløbig ikke vist andet end lidt i Portugal. Han skal vise noget over længere tid og på højere niveau, før man skal smide så mange penge efter ham..
Flax_Generous
17-05-2007, 20:44
Ronaldo var heller ikke andet end skind og ben da han kom. Han havde absolut ingen fysik. Det er kun hans arbejdsiver på træningsbanen og træningslokalet der har fået ham op. Han har optrænet end fysik. Det vil Nani måske også kunne
Det er ikke fordi Nani er skind og ben. Det er ingen fodboldspillere. Ronaldo har simpelthen en mere kraftig kropsbygning og er fra naturens side større og højere end Nani (og de fleste andre portugisiske driblere). Jeg vil dog godt medgive, at Nani sagtens kunne træne sin krop. Han er ikke en Zola eller Messi, der udelukkende lever/levede på deres helt usandsynligt fantastiske boldevner og agilitet.
Det var dog heller ikke helt det, jeg mente. Faktisk er den største udfordring ved det fysiske engelske fodboldspil ikke om kroppen kan ta' det, men snarere om man har mentaliteten til at rejse sig igen og igen og måske endda give tilbage af samme skuffe. Det ved jeg ikke om Nani har.
Nani har lige forlænget med Lissabon, så han kommer iikke til at pryde plænen på OT med hans Flik Flaks i bedste Chris Katongo stil! Desvæære
En forlængelse med Sporting er ingen hindring for at vi kan hente ham til sommer.. Kontrakten indeholder eftersigende et frikøbsklausul på omkring £20millioner..En baggrund for forlængelsen kunne være:
1. Den nye frikøbsklausul kan holde andre klubbber fra ham, dermed er Sporting fri for al balladen og transferrygterne
2. United kan give lidt penge til en af deres "samarbejdsklubber", uden at folk straks tænker:"Kartelvirksomhed, snyd og tjenester!"
Ved ikke hvor sandsynligt det sidste er, men hvem ved hvad der foregår direktionerne imellem? Vi har jo efterhånden et godt forhold til Sporting..
Desuden er der jo ingen der siger, at Nani ikke kan blive solgt for mindre. Frikøbsklausulet gør bare, at Sporting skal acceptere et tilbud der modsvarer klausulet.. Så hvis en klub er villig til at betale pengene, så kan Sporting ingenting gøre ved det..
Kan det passe at United har en aftale med Sporting om, at United bliver underrettet når der bliver budt på Sportings spillere, og at United altid vil få godkendt et tilbud af samme størrelse som andre klubber får godkendt hos Sporting?
Nu er der tvivl om, hvorvidt det faktisk passer, at han har skrevet under på den her kontraktfolængelse. Goal.com og Sky bragte præcis den samme historie, med rygter om at Atletico Madrid også er interesseret, noget jeg i hvert fald aldrig har hørt om før. Udover det, så har der ikke været nogen presse meddelse fra klubbens side, der annoncerer kontraktforlængelsen, hvilket der normalt er, især med så stor en profil. Nanis agent sagde, at der var tale om en kontrakt der løb til 2013 med den omtalte klausul, hvilket så blev bragt i spanske og portugisiske medier, og nu opfattes som sket. Det var bare noget jeg læste, og kan være forfatteren har taget fejl, men synes alligevel der er nogle meget gode pointer..
Den aftale er Ganske rigtig, mener det var en del af aftalen om et samarbejde mellem klubberne! Lækkert nok faktisk, når man tænker på hvilken talent fabrik sporting er. Nani og Joao Moutinho er to gode landsholdspillere fra Sporting jeg gerne så i United!
tvivler på Nani kommer til sommer! Tror "kun" vi henter Hargreaves og en klasse angriber! Torres - Eto'o - Huntelaar? Who knowns
__________________________________________________ _______________PRIDE HOPE GLORY
Flax_Generous
22-05-2007, 23:04
Nani-rygtet spøger (http://www.abola.pt/nnh/index.asp?op=ver¬icia=122050&tema=1) stadig. I følge A Bola har Nani ikke forlænget sin kontrakt, men blot fået indskrevet en frikøbsklausul. Og selv det virker ikke helt sikkert, tror jeg.
Jeg tror ikke, at vi har hørt det sidste i den her sag. Jeg håber stadig, at vi får ham. Han er en spændende spiller, der spiller fantastisk godt lige for tiden. Og så har Cristiano Ronaldo anbefalet ham. Lad os bare købe en god ven til ham, så han får lyst til at blive her for evigt. ;)
Flax_Generous
22-05-2007, 23:07
Også tribalfootball.com skriver i dag om Nani her (http://tribalfootball.com/article.php?id=40479):
Manchester United are continuing talks with Sporting Lisbon for winger Nani. After clinching an agreement for Bayern Munich midfielder Owen Hargreaves, United are now stepping up negotiations for Portugal international Nani. Cristiano Ronaldo has recommended Nani to United manager Sir Alex Ferguson, who has also sought the opinion of assistant manager Carlos Queiroz and brother and chief scout Martin. Nani is still to sign his new six-year contract, says A Bola, which has opened the door to United snapping up the 20 year-old for a knockdown fee.
Mikkelsen
22-05-2007, 23:21
Nani-rygtet spøger (http://www.abola.pt/nnh/index.asp?op=ver¬icia=122050&tema=1) stadig. I følge A Bola har Nani ikke forlænget sin kontrakt, men blot fået indskrevet en frikøbsklausul. Og selv det virker ikke helt sikkert, tror jeg.
Jeg tror ikke, at vi har hørt det sidste i den her sag. Jeg håber stadig, at vi får ham. Han er en spændende spiller, der spiller fantastisk godt lige for tiden. Og så har Cristiano Ronaldo anbefalet ham. Lad os bare købe en god ven til ham, så han får lyst til at blive her for evigt. ;)
A BOLA, det lyder sgu som en sygdom:lolol:
Men en spændende spiller er han da, hvis både Nani og O Hargreaves købes, ser jeg dog ikke penge til en ny angriber.
Men en spændende spiller er han da, hvis både Nani og O Hargreaves købes, ser jeg dog ikke penge til en ny angriber.
Som jeg ser det, så vil jeg stadig skyde på at der stadig er lidt håndører på kistebunden til en angriber... Spillere som Heinze, Saha og Richardson lever nok på lånt tid i klubben og må forventes solgt henover sommeren, hvilket vil frigøre ekstra midler til en angriber!
Håber at M.Owen får vist at han er over sin skade, så vi kan aktivere den klausul i hans kontrakt...£9m er et røverkøb, og hvem ville ikke gerne se ham lave et O'shea mål på Anfield:juhuuuu: :lolol:
Hmm det kommer an på hvilke angribere du tænker på. Berbatov, Torres og Eto'o koster allesammen ca. 300 og fremad, og hvis det er dem vi er på rov efter, så tror jeg de bliver svære at få med Hargreaves og måske Nani.
Men f.eks en Darren Bent, som jeg rigtig gerne så i klubben, ville sagtens kunne købes for 100 millioner, og så er der råd til de andre er jeg ganske sikker på. :)
Danielsen
26-05-2007, 12:03
Ifölge The Mirror, skulle Spurs ha' aftalt et möde med Sporting :mad:
JOL LEADING NANI CHASE
26/05/2007
TOTTENHAM boss Martin Jol is ready to prove the club's Champions League ambitions by challenging Manchester United for Portuguese star Nani.
Spurs have already beaten United to the signature of Southampton left-back Gareth Bale, and have made an enquiry to Sporting Lisbon for Nani.
Nani, 20, is desperate to follow fellow countryman Cristiano Ronaldo to the Premiership and admitted: "I believe I would progress as a player in England."
Advertisement
United have the midfielder on their summer hit-list - but Spurs have stolen a march by setting up a meeting in Portugal with Sporting bigwigs.
SantasLittleHelper
26-05-2007, 12:07
Ifölge The Mirror, skulle Spurs ha' aftalt et möde med Sporting :mad:
JOL LEADING NANI CHASE
26/05/2007
TOTTENHAM boss Martin Jol is ready to prove the club's Champions League ambitions by challenging Manchester United for Portuguese star Nani.
Spurs have already beaten United to the signature of Southampton left-back Gareth Bale, and have made an enquiry to Sporting Lisbon for Nani.
Nani, 20, is desperate to follow fellow countryman Cristiano Ronaldo to the Premiership and admitted: "I believe I would progress as a player in England."
Advertisement
United have the midfielder on their summer hit-list - but Spurs have stolen a march by setting up a meeting in Portugal with Sporting bigwigs. Så er det jo godt at United, så vidt jeg husker, har forkøbsret på de fleste af Sportings talenter, grundet det samarejde de to kluber har indgået. Ergo, hvis Nani er god nok til United ender han nok her i stedet for Tottenham.
Hvis Nani ender i Tottenham og ikke United så tuder jeg i en uge, og så vil jeg melde mig i koret der klager over vores indsats på transfer markedet.
Nani er et super talent som vil pynte på Uniteds hold, og ham SKAL vi bare have, nu må United melde sig på banen hvis de ønsker ham, og ikke lade Tottenham løbe med endnu et stortalent.
Jeg er temmelig skeptisk overfor Nani. To "Ronaldoer" på højrewing, synes jeg virker lidt foruroligende. Spørgsmålet er også om han virkelig vil "spilde" sit ih og åh så store talent på at stå i skyggen af Ronaldo.
Hvem sagde Helder Postiga?
sit ih og åh så store talent
Er det sarkasme? For han er jo sådan set et stort talent så det er da en mærkelig kommentar..
Er det sarkasme? For han er jo sådan set et stort talent så det er da en mærkelig kommentar..
Jeg synes det lugter lidt af at vi endnu en gang skal til at omvandle en tudeprinsesse til en Premier League spiller. Ligesom vi så det med Ronaldo. Genså lige gamle klip med ham forleden. Magen til ømskindet skuespiller, skal man lede længe efter. Klippene var fra hans første sæson.
Jeg hælder også klart til morten gamst. Han er allerede vant til det engelske spil, og så er han dygtig samtidigt. Spurs må sgu gerne tage Nani, så har de i hvert fald hele vores potentielle venstre wing. Så mangler de jo bare Fergusons viden og genistreger til at få holdet til at fungere.
Jeg synes det lugter lidt af at vi endnu en gang skal til at omvandle en tudeprinsesse til en Premier League spiller. Ligesom vi så det med Ronaldo
Ja, gud forbyde at vi skulle være så uheldige at få endnu en potentiel verdensklasse portugiser.. Det har slet ikke kunne betale sig med Ronaldo..... :)
Ja, gud forbyde at vi skulle være så uheldige at få endnu en potentiel verdensklasse portugiser.. Det har slet ikke kunne betale sig med Ronaldo..... :)
Jeg vil nu til hver en tid foretrække en britisk-spillende spiller, fremfor alt det sambafodbold. Nu bliver Nani højest sandsynligt ikke ligeså god som Ronaldo.
Synes ikke rigtigt det en United trøje værdigt, alt det skuespil. Nu har Ronaldo heldigvis vendt sig af med det. Men selvfølgelig vil der altid være ting at arbejde med hos unge spillere, så lad os se.
United DK
28-05-2007, 22:02
Synes ikke rigtigt det en United trøje værdigt, alt det skuespil. Nu har Ronaldo heldigvis vendt sig af med det.
Han er ikke ligeså slem til at gøre det, som han var i starten, men nogengange får han altså tilkæmpet sig nogen meget tvivlsomme frispark, og straffespark.
Ja det gør han uden tvivl, men det er der (desværre) mange der gør efterhånden.. Drogba er rigtig slem fx..
Jeg kan ikke vurdere om Messi filmer engang imellem eller om han bare er sindssyg skrøbelig :D Jeg ville give min højre arm for at se ham i PL i en sæson, tror på han ville blive rykket rundt.. :D
kenni-dx
29-05-2007, 11:42
Nani ville være klasse !:skaaal:
Velkommen til. Men læs evt. forummets regler. Vi gider ikke se på one-liners som dette indlæg.
mvh. KennyN, forumAdmin
Så ser der ud til der sker noget.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7185
PS. Dejlig med en god gangs sladderjournalistik på ot.dk :D
Gronkjor
30-05-2007, 15:59
Mon ikke at Nani hellere vil til United, og være med Ronaldo end til Spurs?
Dejligt at Gill er i Portugal så må der ske et eller andet:devill:
Jeg ville elske at se Nani i United til sommer..
Don Kafai
30-05-2007, 16:34
Det ser ud til at Uniteds interesse i Nani har taget styrke og han er næste mål efter Hargreaves næsten er sikret.
Jeg havde ellers troet den næste efter Hargreaves ville være en angriber som fx Huntelaar, men det ser ud til Ferguson først vil styrke midtbanen.
Jeg har aldrig set Nani i aktion, så kan ikke rigtig vurdere om han vil være et godt køb eller ej, men han er ung og talentfuld, og har han bare halvt så meget potentiale som Cristiano er han værd at bruge. Er der nogle der har set ham spille som venstre kant? For mener jeg har læst han er højrekant...
United DK
30-05-2007, 16:44
Er der nogle der har set ham spille som venstre kant? For mener jeg har læst han er højrekant...
Jeg ved ikke hvor han er bedst, men selvom Ronaldo ret beset er højre kant, så er han jo bestemt ikke dårlig på venstre kanten, og jeg tror det er det samme med Nani.
Lækkert at se Gill og Carlos i Portugal for at få hentet Nani - det vil være stort, og jeg tror han går en strålende fremtid i møde
Don Kafai
30-05-2007, 17:53
Jeg ved ikke hvor han er bedst, men selvom Ronaldo ret beset er højre kant, så er han jo bestemt ikke dårlig på venstre kanten, og jeg tror det er det samme med Nani.
Ja jeg overvejede lidt det samme, men jeg synes Ronaldo er bedre i højre side end venstre. Men kan godt lide han søger derud nogle gange for derfra kan han trænge ind i banen og afslutte, hvilket har givet os nogle vigtige mål i år.
Håber dog Nani oprindeligt er venstrekantspiller, for selvom han ikke er mit førstevalg som Giggs' afløser så kan jeg ikke udelukke at han ser spændende ud...
Det lyder fornuftigt i mine ører hvis vi køber ham, og så lejer ham ud i et år til Sporting. Så han efter den kommende sæson kommer til klubben 100 færdigudviklet.
Det ser så ud til, at vi er igang med at signe vores anden spiller på få uger. Det er rart at se, så hurtige vi er på transfermarkedet.
Trankjær
30-05-2007, 19:30
Ang. Nani's position på banen:
Jeg er næsten sikker på at han spillede på venstrekanten i landskampen mod Danmark i september. Men er dog ikke 100% sikker.
Håber han kan dække begge kanter som Ronaldo. Det vil være helt perfekt...
jillybilly
30-05-2007, 19:32
Han ligner umiddelbart "waste of money". Nu har jeg kigget en masse klip på youtube igennem (og de burde jo repræsentere hans bedste sekvenser i koncentreret form), og jeg er slet ikke overbevist om, at han er i nærheden af at være £14 mio værd!
Morten Gamst Pedersen så jeg MEGET hellere i United!
Nu har jeg kigget en masse klip på youtube igennem
Man kan altså ikke bedømme en spiller på youtube klip. Jeg har heller ikke set Nani "in action"(i en hel kamp), men hvis United er interesseret, må knægten jo have en eller anden form for talent.
Dahlmann
30-05-2007, 19:48
Han ligner umiddelbart "waste of money". Nu har jeg kigget en masse klip på youtube igennem (og de burde jo repræsentere hans bedste sekvenser i koncentreret form), og jeg er slet ikke overbevist om, at han er i nærheden af at være £14 mio værd!
Morten Gamst Pedersen så jeg MEGET hellere i United!
prisen skulle gerne ligge på £11 mio, og ikke 14...
han kan ikke bedømmes på et par youtube klip... han siges at være et ligeså stort talent som christiano ronaldo var da vi købte ham... det tager jeg for gode ord, og når united samtidig vil smide de penge efter ham må han være noget særligt...
Stuhrdrengen
30-05-2007, 19:53
Med al respekt, så synes jeg at dit indlæg i bedste fald er ligegyldigt jillybilly. Det er da fuldstændigt useriøst at kalde Nani, a waste of money, på baggrund af nogle ligegyldige sekvenser på Youtube. Såfremt Nani bliver hentet til United, så gætter jeg på han er blevet overvåget igennem lang tid. Nani er i lang tid blevet kaldt den nye Ronaldo, og mon ikke det også er Ronaldo der er blevet spurgt til råds i en situation som denne. SAF henter ikke en spiller til 150 mill. til United, med mindre han er sikker på han er en fremtidens mand. Jeg er sikker på han bygger sin sag på andet end YouTube!
Stop nu mudderkastningen drenge..
Nani skal selvfølgelig vænne sig til et nyt land, ny klub, ny spillestil og ny kultur osv osv. Det samme skulle Ronaldo..
Ronaldo svingede også lidt i sin første sæson i UK, og han var måske heller ikke lige så fysisk stærk dengang som nu. Men det er jo kommet senere hen.
Så hvis Nani kommer til United, så giv ham en sæson til at vænne sig til det hele, så skal vi forhåbentlig nok få en stor stjerne ud af ham..
jillybilly
30-05-2007, 19:58
Man kan altså ikke bedømme en spiller på youtube klip. Jeg har heller ikke set Nani "in action"(i en hel kamp), men hvis United er interesseret, må knægten jo have en eller anden form for talent.
Tja, det var også i mangel på bedre :-) For jeg har ikke set ham i aktion, og så må man jo samle indtryk andetsteds. Men videorne - nye som gamle - er allesammen bygget op omkring de 3 samme (gamle) mål og en masse Katongo-spring...
Mht. til "at han må have talent, når United er interesseret", så er det en lidt teknokratisk holding - man må gerne danne sit eget indtryk og have sin egen holding til en spiller. Og det er vist aldrig blevet bevist, at Uniteds interesse er garanti for, at en spiller er value for money (Host... Kleberson - host... Miller - host... Taibi - host... you name it) :p
MVH
jillybilly
30-05-2007, 20:00
@ Dahlmann og Stuhr
Se mit svar til Bombay
Og så vil jeg gerne høre på hvilken "mere saglig" baggrund (udover at United er interesseret i ham) I bedømmer ham? :-)
MVH
jillybilly
30-05-2007, 20:11
Med al respekt, så synes jeg at dit indlæg i bedste fald er ligegyldigt jillybilly. Det er da fuldstændigt useriøst at kalde Nani, a waste of money, på baggrund af nogle ligegyldige sekvenser på Youtube. Såfremt Nani bliver hentet til United, så gætter jeg på han er blevet overvåget igennem lang tid. Nani er i lang tid blevet kaldt den nye Ronaldo, og mon ikke det også er Ronaldo der er blevet spurgt til råds i en situation som denne. SAF henter ikke en spiller til 150 mill. til United, med mindre han er sikker på han er en fremtidens mand. Jeg er sikker på han bygger sin sag på andet end YouTube!
Jeg skrev også, at han "umiddelbart" ligner waste of money, og jeg håber da, at jeg tager grueligt fejl, for jeg er jo også United supporter :-) Og jeg vender i så fald gerne tilbage om et års tid eller to med et "jeg tog fejl"-indlæg i denne tråd!:D
Men jeg har vel lov at have en mere eller mindre saglig holdning til en spiller United vil give en MASSE penge for, for klubben er ikke ufejlbarlig...
MVH
Stuhrdrengen
30-05-2007, 20:16
Jeg mener først og fremmest at dit argument er værre end det faktum at United er interesseret. Men jeg har set Nani i aktion for Sporting flere gange, og på trods af hans måske lidt svage fysik endnu, og at han ikke har vist sig i en stor liga endnu, så synes jeg at hans hurtighed og han teknik lover rigtigt godt for fremtiden. Jeg tror han kan blive stor i løbet af et par år, og hvis det han har vist i år, er det han kan som 20-årig, så ser det fint ud for fremtiden.
Ps: jeg prøver ikke at mudderkaste, så beklager hvis det kom forkert ud - vi er alle United tilhængere
Dahlmann
30-05-2007, 20:19
Mht. til "at han må have talent, når United er interesseret", så er det en lidt teknokratisk holding - man må gerne danne sit eget indtryk og have sin egen holding til en spiller. Og det er vist aldrig blevet bevist, at Uniteds interesse er garanti for, at en spiller er value for money (Host... Kleberson - host... Miller - host... Taibi - host... you name it) :p
MVH
de spillere du nævner der, havde spillet rigtig godt og vist deres værd for deres respektive hold, og kleberson havde sågar også spillet på landsholdet... nogle spillere spillere bryder ikke igennem på uniteds hold, men alligevel finder du klip med dem på youtube hvor de gør noget godt...
med hensyn til hvordan jeg selv evaluerer spillerne så er det meget hvad jeg hører om dem det kommer an på, dog beholder jeg kildekritik og forsøger så vidt muligt at finde oplysninger om dem og noget historie... videoklip går jeg ikke meget op i...
Tja, det var også i mangel på bedre :-) For jeg har ikke set ham i aktion, og så må man jo samle indtryk andetsteds. Men videorne - nye som gamle - er allesammen bygget op omkring de 3 samme (gamle) mål og en masse Katongo-spring...
MVH
Ja, du prøver jo at rede den meget godt:) jeg kan til en vis grad forstå dit førstegangsindtryk af Nani, hvis du har set det samme klip som jeg har. Der er ikke meget talent over det, men ligefrem at påstå han ikke er pengene hver, udfra et youtubeklip lavet af hans farfar, det har jeg ikke meget idé til. Jeg tror også at alle United´s fejlkøb bliver opvejet af alle deres succeskøb.
(Vil også lige tilføje at jeg ikke kaster med mudder, men vi har også nogle meninger som skal ud :-)
Mikkelsen
30-05-2007, 20:28
MVH
Miller var gratis, Taibi burde have været gratis, og ja Kleber fejlede. Men ingen af dem kommer i nærheden af 12mill £. Der er ingen garantier, men talent har knægten.
I første sæson skal han vel være backup for Giggs, som så kan hjælpe Scholes hvis det knipper med helbredet.
Gamst vil nok ikke spille andenviolin, men være fast mand, samtidig tror jeg ikke han udvikler sig synderligt mere.
At Nani i første sæson skulle udlejes til Sporting, ser jeg som ikke være realistisk. - Så mangler der bare en angriber, tror ikke på noget super navn, så mon ikke Rossi får chancen - En sæson med Smith på toppen, kan holder mig vågen i flere nætter.:D
Men lad os nu se 2 stk. underskrifter ASAP
jillybilly
30-05-2007, 20:28
de spillere du nævner der, havde spillet rigtig godt og vist deres værd for deres respektive hold, og kleberson havde sågar også spillet på landsholdet... nogle spillere spillere bryder ikke igennem på uniteds hold, men alligevel finder du klip med dem på youtube hvor de gør noget godt...
med hensyn til hvordan jeg selv evaluerer spillerne så er det meget hvad jeg hører om dem det kommer an på, dog beholder jeg kildekritik og forsøger så vidt muligt at finde oplysninger om dem og noget historie... videoklip går jeg ikke meget op i...
Kildekritisk, men ikke kritisk overfor Uniteds dispositioner - "moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt" :-)
Jeg prøver blot med få midler, at danne mig et indtryk af spilleren. Jeg ved godt, at youtube-film ikke er noget fremragende baggrundsmateriale. Men det er da tankevækkende, at der ikke er nogen overbevisende videoer på Youtube med Nani, når man, som du siger, "alligevel finder klip på youtube, hvor de gør noget godt". :)
MVH
jillybilly
30-05-2007, 20:34
Miller var gratis, Taibi burde have været gratis, og ja Kleber fejlede. Men ingen af dem kommer i nærheden af 12mill £. Der er ingen garantier, men talent har knægten.
I første sæson skal han vel være backup for Giggs, som så kan hjælpe Scholes hvis det knipper med helbredet.
Gamst vil nok ikke spille andenviolin, men være fast mand, samtidig tror jeg ikke han udvikler sig synderligt mere.
At Nani i første sæson skulle udlejes til Sporting, ser jeg som ikke være realistisk. - Så mangler der bare en angriber, tror ikke på noget super navn, så mon ikke Rossi får chancen - En sæson med Smith på toppen, kan holder mig vågen i flere nætter.:D
Men lad os nu se 2 stk. underskrifter ASAP
Jeg kan også nævne Veron, Djembax2, Poborsky m.fl. Det handler ikke om, hvor meget de koster - men hvor meget talent de har i forhold til, hvad de koster, og jeg tror simpelthen ikke, at Nani (som unitedspiller) er >£10 mio værd.
Men som sagt det er på en billig baggrund, og jeg håber, at jeg tager fejl! :-)
MVH
jillybilly
30-05-2007, 20:39
Ja, du prøver jo at rede den meget godt:) jeg kan til en vis grad forstå dit førstegangsindtryk af Nani, hvis du har set det samme klip som jeg har. Der er ikke meget talent over det, men ligefrem at påstå han ikke er pengene hver, udfra et youtubeklip lavet af hans farfar, det har jeg ikke meget idé til. Jeg tror også at alle United´s fejlkøb bliver opvejet af alle deres succeskøb.
(Vil også lige tilføje at jeg ikke kaster med mudder, men vi har også nogle meninger som skal ud :-)
Dejligt med anti-mudderkastning for selvom vi alle er United-supportere, så kan vi jo godt have forskellige holdninger :-)
Jeg argumenterer måske forkert ved at kalde ham "skyldig indtil andet er bevist", men jeg hellere end gerne have beviser på, at han er "uskyldig" (altså pengene værd).
:-)
Dahlmann
30-05-2007, 20:44
Kildekritisk, men ikke kritisk overfor Uniteds dispositioner - "moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt" :-)
nu kender du så ikke min mening om alle vores spillere, eller dem der rygtes til klubben, så det er helt okay det indlæg, men lad mig bare sige det med det samme.... det er ikke alle spillere der rygtes til united som jeg er vilde med... huntelaar for eksempel har jeg ikke den store fidus til.. han bomber meget, det kan man ikke tage fra ham, men jeg frygter at et køb af ham vil få os tilbage til den gamle spillestil hvor vi prøver på at få alle bolde til at ramme angriberen som så bare prøver på at prikke den ind når han får den..
Nani er en bevægelig spiller med teknik og talent. at fysikken ikke er den bedste endnu kan 1 år eller 2 i premiership sagtens gøre noget ved, bare se ronaldo. han er en ung spiller med fremtiden foran sig og jeg synes han vil passe perfekt ind i den sprudlende spillestil som vi havde i den forgangne sæson hvor vi spillede angrebsivrigt fodbold, og ikke bare defensiv for derefter at køre kontra og så placere bolden i panden på ruud, som ikke gad være i klubben.
af nye angribere jeg ser i klubben vil jeg helst have den "moderne2 bevægelige angriber ala torres, bent eller tevez... jeg er ikke helt sikker på hvor realistisk tevez er, og heller ikke torres, men jeg tror de vil passe godt ind i vores spilsystem, og det tror jeg også bent ville gøre hvis vi køber ham.
Dahlmann
30-05-2007, 20:47
Jeg kan også nævne Veron, Djembax2, Poborsky m.fl. Det handler ikke om, hvor meget de koster - men hvor meget talent de har i forhold til, hvad de koster, og jeg tror simpelthen ikke, at Nani (som unitedspiller) er >£10 mio værd.
Men som sagt det er på en billig baggrund, og jeg håber, at jeg tager fejl! :-)
MVH
det er smag og behag om veron var en succes... selv synes jeg han var det, men prisen på ham gjorde at medierne ikke synes han var det værd og at han var et fejlkøb... hen spillede godt og det irriterede mig meget da vi solgte ham...
djembatvilling... ja... han havde jo vist talent, men han floppede fuldstændig og i dag hører man ikke meget til ham..
poborsky slog aldrig rigtig igennem i united men han har sidenhen fået en glorværdig karriere og han havde da bestemt talent, men han slog ikke igennem i united..
jillybilly
30-05-2007, 20:50
Kan ikke skrive mere for i aften. Tak for kampen! :-)
MVH
Jeg sidder med det største smil og krydsede fingre, Nani vil være PERFEKT for United, han er den spiller jeg helst ser komme til United i det her transfervindue.
Knægten har en STOR stjerne hos mig, og når/hvis han skriver under vil jeg være en lykkelig mand.
Smaakage
30-05-2007, 21:18
Tja - Efter billederne af Gill og Quierozzzzz ser det da meget seriøst ud nu. Om Nani vil blive noget godt for United er jeg mere i tvivl om nu, men vi er nødt til at købe ham nu, for vi kan ikke have at Spurs stjæler 2 af vores spillere i samme år :devill:
Det er ikke til at sige om han bliver et hit i United, hvis han altså kommer.. Det kan hverken youtubeklip eller hele kampe fortælle os..se blot Shevchenko!
Jeg håber ikke helt vildt på Nani ligesom jeg fx. gør med Richards, men jeg er heller ikke imod hans ankomst..
Egentlig syntes jeg vi har nok latino på kanterne i Ronaldo...
Men det bliver da spændende at følge.
Så også gerne Nani i vores trøje.. og så skal vi lige have fat i den angriber også.. så er vi klar til en treble sæson. :)
Ved godt de videoer ikke viser det hele.. men der er et oplæg som nani laver i denne video som viser lidt a hans kvali varer.. :) i skal ca. 2:10 ind i den..
http://youtube.com/watch?v=Ihpj5eISvF8
Flax_Generous
30-05-2007, 21:59
Nu hvor vi alle er i Anderson-eufori, så tjek lige det her: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=431947
Reds capture Sporting's Nani
Manchester United is delighted to announce it has agreed terms in principle with Sporting Lisbon for the purchase of the registration of Nani.
Personal terms have been agreed and a formal announcement will take place once the necessary administrative procedures, including a medical have been completed.
Får vi virkelig dem begge? Jeg kan næsten ikke få mine arme ned af ren glæde!
Haha det er sq da sindsygt det her. CarlosQ og Gill har dælme haft tralvt. :D
Det jo ren vandvid det her!!!!
Jeg kan ikke vente med at se de to (Nani & Anderson) stå med United trøjen og blive præsenteret.
Det er vanvittigt det her, som Ferguson sagde ville United handle hurtigt så ingen andre opdagede hvem de var efter og derfor ville presse prisen.
De har i dag snydt ALT og ALLE.
Men giv mig et billede med de to med United trøjen får jeg tør tro det er sandt :juhuuuu: :juhuuuu: :juhuuuu:
alt Snak Om Anderson Skal Holdes I Anderson TrÅden!!
Det er så utroligt! Det bliver så spændende at se Nani's tricks og finter.. Forestil jer, at han kører på en af kanterne i mens Ronaldo har den anden kant.... Utroligt! Vi nakker alle så hårdt igen næste år. Hell yeah!
Flax_Generous
30-05-2007, 22:14
Wuhuu! Jeg ved godt, at one-liners er forbudt, men det her er for stort! To af de største talenter i Europa (i mine øjne i hvert fald) skal spille på Old Trafford til næste år!
United DK
30-05-2007, 22:18
Hmm, jeg skal lige have det her 100% på plads, vi har altså både købt Nani og Anderson?
Tjek forsiden her på siden!!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7189
Flax_Generous
30-05-2007, 22:20
Hmm, jeg skal lige have det her 100% på plads, vi har altså både købt Nani og Anderson?
Det skriver de over det hele, ja! :D
Martinsen
30-05-2007, 22:38
det kommer sku godt nok bag på mig... det så ud il Tottenham var mest seriøse, men pludselig står vi med ham, flot af United at holde det så diskret... jeg kender ikke særlig meget til ham, men er bange for der bliver lidt for meget "latino" på vores hold, men mon ikke Hargreaves er købt til at udligne det lidt... synes også desværre mere og mere det ligner at vi ændrer formation, altså at vi går væk fra vores 4-4-2..
Dahlmann
30-05-2007, 22:42
£12 mio for anderson
£15 mio for Nani
Don Kafai
30-05-2007, 22:42
£12 mio for anderson
£15 mio for Nani
'Hvor har du det fra?
Bliver meget spændende at følge Nani. Tror han kan blive virkelig god, men samtidig kan han også falde igennem i PL, men lad os håbe det bedste. Har ikke set ham spille men af hvad jeg har hørt kan han blive rigtig stor. Glæder mig til næste sæson. Så må vi bare ikke håbe de falder igennem og vi så ender ligesom Chelsea i 06/07 efter de fik Ballack og Sheva, men de her spillerkøb er jo alligevel meget anderledes :D
Godt arbejde af United.
Sikke en aften. Kom som ud af det blå at de skulle sikres her nu. Og at Andersson overhovedet skulle komme
Håber vi vælger som rygtet er gået, at leje Nani ud til Sporting 1 år frem..
Håber vi vælger som rygtet er gået, at leje Nani ud til Sporting 1 år frem..
Hvorfor, egentlig? Vi kan da ligeså godt vænne ham til den engelske spillestil med det samme? Altså, få ham tilvænnet den noget mere fysisk betonede bold der bliver spillet derovre, præcis som med CR7... I mine øjne ville det være dumt at lade ham blive.
og hvem var det der sagde at united var lang tid om at købe spillere.. shit det gik stærkt lige pludselig.. men jeg tror ikke på det før jeg ser en officiel udmeldelse fra united om at de har skrevet under og et billede af dem med united trøjen..
Men mon ikke der kan være noget om det når både manudt.com og de respektive klubbers' officielle hjemmesider bekræfter det? Ligesom med Hargreaves og Bayerns udmelding?
Jeg synes, at dagens to indkøb er meget fornuftige! Nani som Giggs' afløser og Anderson som Scholes' afløser - på sigt. Det er jo ingen hemmelighed at Giggs og Scholes er ved at være oppe i alderen, men stadig besidder et fantastisk niveau - men det varer ikke ved. Derfor er det fornuftigt af United at hente 2 unge spillere som man regner med skal tage over.
Jeg har især været meget nervøs for Scholes, forstået på den måde, at han i min optik er en fundamental spiller på midtbanen. Han er kreativ og stærkt medvirkende til at United spiller så hurtigt passingsfodbold som de gør. Det jeg har været nervøs for, var at United ikke i tide ville finde en kompetent afløser for Scholes (hverken Carrick eller Hargreaves er samme type), og derfor ville stå med et kæmpe problem den dag Scholes stopper. Nu får Anderson mulighed for langsomt at vende sig til Premier Leauge samtidig med at han kan støtte sig til Scholes. Den dag hvor Scholes vælger at stoppe, så er Anderson forhåbentlig manden, der kan tage over fra dag 1.
Giggs har spillet nogen fantastiske kampe i denne sæson, men hvem ved om de alderende giver problemer næste sæson?
Efter min mening to rigtig god køb, og jeg er sikker på at United har gjort deres hjemmearbejde inden de købte de 2 spillere, så der ikke bliver tale om fejlkøb.
Nu mangler vi kun at hente Berbatov i Spurs, og så bliver vi fandme svære at slå!
Jeg tror ikke at vi vil se hverken Nani eller Anderson som startere næste år.
Nani bliver måske udlejet til Sporting og hvis ikke tror jeg han bliver cover for Giggs og så spille nogle af de lidt mindre vigtige kampe. Vi skal trods alt tænke på hvor fremragende Giggs har været i denne sæson og at Nani ikke er vant til at spille i PL. Og så kan det være at Giggs og Nani bytter plads i 08/09, hvis altså alt går som det skal mht. udvikling osv. Og så kan Giggs på den måde stille og roligt glide ud uden for store tab spillemæssigt.
Anderson er kun 19 år så han bliver måske lejet ud til en anden engelsk klub. Hvem ved? Ellers tror jeg han ligesom Nani vil køre som cover og få nogle kampe så han kan vænne sig til ligaen og måske få et par reservekampe for der kan han jo også vænne sig til den engelske spillestil selvom der er et stort spring fra reserveligaen til PL. Men han vil nok ikke opholde sig vildt meget til reservenes kampe.
Men vi skal give de to spillere masser af tid, for vi har før set hvor svært det er at tilvænne sig, se bare Vidic og Evra. Og de er stadig meget unge så der er ingen grund til at haste med at spille dem ind på holdet når vi nu har et så godt hold som vi har.
Men nu skal vi jo lige først have spillernes underskrift. Men jeg håber da på vi snart får det overstået.
Flax_Generous
31-05-2007, 00:41
Lad os lige nyde det her (http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=30875). Og så lige det her (http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=179928.0) også.
Gode citater:
Arsenal-fan: "Do United Need any more fans? im intrested."
Arsenal-fan: "Depressing news. If they sign Nani as well I will need fcking prozac. Rooney, Ronaldo, Anderson, Nani, Rossi, Pique... and I thought we were the team for the future. I've got a bad feeling Sir Alex is building a very special team."
Scouser: "Please let this be bullshit!"
Scouser: "This has hit me really hard, and I don't even know why. It has made me feel sick."
Flax_Generous
31-05-2007, 00:46
Og til folk, der gerne vil se Nani spille, så starter han sandsynligvis inde mod Belgien i næste landskamp. Simao er skadet og Ronaldo er vist suspenderet. I vil nok blive overrasket over hvor meget han minder om Ronaldo i hans unge dage - han er meget, meget individualistisk og kigger alt for sjældent op, men har en blændende teknik og er lynhurtig. Han er klart den mest upolerede af vores to unge talenter (også den fysisk mest svage), men jeg har stor tiltro til Carlos Q. Han skal nok lave en Ronaldo II.
Apropos det portugisiske landshold: Quaresma starter nok også inde. Tjek ham lige. Normalt spiller han helt fantastisk og er uden tvivl ligaens bedste. Han dominerer ligesom Ronaldo dominerer i Premier League.
Lets hope this isn't true he has unbelievable potential and some people have said he will become the replacement for Ronaldinho
Please let this be bullshit
While we are linked with Shite like Malouda
-------------------
While they're signing the next Ronaldinho, we're signing the next Gilberto fucking Silva which is not exactly what we need.
Tag den scouse bastards ! :D :D
Hvor finder i dem henne? Trænger til et grin..
EDIT: og dummere kan man ikke spørge.. Nevermind, så ikke linksne :D
Liverpool_sucks
31-05-2007, 01:14
Lad os lige nyde det her (http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=30875). Og så lige det her (http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=179928.0) også.
Gode citater:
Arsenal-fan: "Do United Need any more fans? im intrested."
Arsenal-fan: "Depressing news. If they sign Nani as well I will need fcking prozac. Rooney, Ronaldo, Anderson, Nani, Rossi, Pique... and I thought we were the team for the future. I've got a bad feeling Sir Alex is building a very special team."
Scouser: "Please let this be bullshit!"
Scouser: "This has hit me really hard, and I don't even know why. It has made me feel sick."
Har du ikke en med chelsea.. tak
Ronaldo7
31-05-2007, 01:17
I vil nok blive overrasket over hvor meget han minder om Ronaldo i hans unge dage -
Jeg formoder det er Cristiano Ronaldo du referer til... Så gammel er han jo heller ikke ;-) Der er vel et år imellem de to spillere!?
Man kan håbe at begge spillere falder godt til i England. Pt. har vi vel 4 af verdens måske 10 bedste talenter nu i Rooney, Ronaldo, Nani og Anderson. Det ser bestemt lovende ud for fremtiden... Giv dem en sæson eller to og så forhåbentlig rammer én af dem et verdensklasse-niveau som Ronaldo...
Random scouser skrev:
We haven't done anything ? Oh no we should easily have had 3 world class players sign by now.
EVER THINK UNITED WERE ENQUIRING WHILE WE HAD A EUROPEAN CUP TO THINK ABOUT ?
Hold da kæft en dør :D Vi var en kamp fra finalen men vi formåede samtidig at vinde PL og spille os i finalen i FA Cuppen. Men det var da helt sikkert at vi arrangerede hele handlen mens scouserne spillede CL.
Flot de kom i finalen, men hvor meget metal fik de i år? :)
YOU SCOUSE BASTARD ! :D
Hold da op for et adrenalin-kick jeg fik da jeg læste vi havde skrevet med disse to spillere!
Det bliver så spændende, glæder mig enormt til at se hvorledes de klare sig. Tror virkelig de bliver spændende at følge i næste sæson.
morten k
31-05-2007, 01:46
Nu kan vi næste lige så godt holde op med at kigge efter angribere. :)
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Giggs
Scholes - Anderson
Nani - Rooney
nani og Rooney terroriserer hjørnerne i feltet, så der er plads til at Scholes og Anderson kan suse igennem midten eller terrorisere fra distancen med langskud - eller går mod midten så Ronaldo og Giggs kan suse udenom og smide den ind til en af de fire :)
Ok, jeg erkender det bliver noget kompakt. :) Men kunne fandme være sjovt at se hvordan sådan en opstilling ville fungere mod de mere klassiske. Intet for forsvaret at opdække indtil de kommer susende i en 6 mand bred front. :)
Anderson har et dejligt skud som jeg håber vi får lov at se en del til.
til den som sagde de begge blev lejet ud, så tror jeg du tager meget fejl. Anderson lejes ikke ud tror jeg. Nani måske. Meningen var jo at vi skulle tilføje noget bredde og speed til truppen, og hvis vi lejer det hele ud vi køber, hvad har vi opnået.
Tror det vil kunne give en central rolle på holdet. Jeg troede scholes ville få den offensive midtbane næste år, men efter købet af anderson, står det klart, at scholes, hargreaves og carrick ikke umiddelbart vil spille samtidig.
VDS/Foster
Neville/Brown-
Rio/Pique- Vidic/Silvestre-
Evra/Heinze
Ronaldo/Nani/Park-
scholes/Carrick-
Hargreaves/Fletcher/O´shea¨
Giggs/Anderson/
Rooney/Saha/Rossi/Smith/Solskjær/? ny mand
så skulle der være rig lejlighed til konkurrence om pladserne næste år. De eneste der vel reelt er sikre er neville, rio, vidic, ronaldo og rooney
Man kan da sige, at bredden er der med de to køb, men det eneste jeg er bekymret for er angrebet. Rooney er god nok, og han skal nok score omkring 20 mål, hvilket er tilfredstillende. Saha brænder for meget, og er hele tiden skadet, men han gør angrebet bevægeligt. Men nu har vi jo 3 hurtige spillere, til at skabe chancer, så måske skal vi have en targetmand, der bare bomber. Huntelaar? Videre - Smith scorer ikke nok mål, og jeg mener kun han er god nok til at være indskifter på bænken. Solskjær er gammel, og synger nok på sidste værs. Han er ellers en udemærket subersub, selvom han ikke er hurtig mere. Rossi kan vi slet ikke bedømme. Han gør det godt i Italien, hvor det slet ikke er så fysisk, mens han havde problemer i Newcastle. Hvis Fergie satser på ham, må han være sikker i sik sag.
--------------------------------------------------------------------------------
Man kan da sige, at bredden er der med de to køb, men det eneste jeg er bekymret for er angrebet. Rooney er god nok, og han skal nok score omkring 20 mål, hvilket er tilfredstillende. Saha brænder for meget, og er hele tiden skadet, men han gør angrebet bevægeligt. Men nu har vi jo 3 hurtige spillere, til at skabe chancer, så måske skal vi have en targetmand, der bare bomber. Huntelaar? Videre - Smith scorer ikke nok mål, og jeg mener kun han er god nok til at være indskifter på bænken. Solskjær er gammel, og synger nok på sidste værs. Han er ellers en udemærket subersub, selvom han ikke er hurtig mere. Rossi kan vi slet ikke bedømme. Han gør det godt i Italien, hvor det slet ikke er så fysisk, mens han havde problemer i Newcastle. Hvis Fergie satser på ham, må han være sikker i sik sag.
giver dig ret. Er heller ikke selv alt for tilfreds med vores udvalg af forwards. Kvantiteten er der, men det handler om kvaliteten for united. Rooney er selvfølgelig klasse, og rossi skal have chancen for at vise sit værd, efter han havde en stor andel i parmas redning i serie A. Men saha, smith ville jeg ikke græde snot over vi byttede ud, og solskjær ville så skulle slutte af med en testemonial,for synes desværre ikke han har benene mere, og nu er han knæskadet igen. Er man ikke berettiget til sådan en efter 10 år i klubben? Han har da spillet her siden 1996 hvis jeg ikke husker meget forkert. Under alle omstændigheder fortjener han den kamp, for han har været en stor mand i klubben, og må gerne glide over i en anden funktion i klubben
Så har united hentet Ronaldos holdkamarat Nani har er også kun 20 men efter det jeg har set på youtube så bliver han også en god spiller sammen med Ronaldo har kansparke på forskelige måder og så er han ikke særlig gammel united er klubbe for ham hvis tottenham havde købt ham så havde han ikke slået igenem som han vil gøre for united glæder til at se ham en gang i action sopper ind køb de har gjort sig også men Anderson
First United Always United
Så har united hentet Ronaldos holdkamarat Nani han er også kun 20 men efter det jeg har set på youtube så bliver han også en god spiller sammen med Ronaldo har kansparke på forskelige måder og så er han ikke særlig gammel united er klubbe for ham hvis tottenham havde købt ham så havde han ikke slået igenem som han vil gøre for united glæder til at se ham en gang i action sopper ind køb de har gjort sig også men Anderson
First United Always United
Er der nogen der har nogle stats på spilleren? Indlæg, Mål, kampe i sæsonen, kort fx?
Ronaldo7
31-05-2007, 11:15
Hvorfor al den snak om at Nani skal lejes ud til Sporting... Jeg tror næppe man lejer en spiller ud som lige er købt for 15 mio pund og for det andet gør det ham jo ikke hurtigere til at vænne sig til PL - tværtimod...
Cristiano Ronaldo lejede man heller ud i sin tid... Sådanne spillere er kommet for at blive, så de hurtigst mulig kan vænne sig til spillestilen og ikke mindst vejret i Manchester...
Det vil undre mig meget hvis de vælger at leje Nani ud og jeg kan ikke se fordelen i det fra vores synspunkt heller.
Er der nogen der har nogle stats på spilleren? Indlæg, Mål, kampe i sæsonen, kort fx?
Nani is a product of Sporting's youth system and made his first-team debut at the age of 18. He played 29 league games in 2006/07, scoring five goals.
fra manutd.com
Don Kafai
31-05-2007, 14:20
Kan nogen iøvrigt svare mig på hvorfor United er så vilde med at give mere end der kræves?
Havde Nani ikke en frikøsklausul på 13 mio pund? Hvorfor gav vi 15?
minder mig om købet af Vidic, hvor vi vist også bød et par mio pund mere end der var nødvendigt for at løse klausulen..
Det her er så vildt. Hvis man kigger på vores samlede offensiv har vi nok verdens mest bevægelige hold. Normalt ser man 2 måske 3 klasse individualister som kan skabe noget på egen hånd. Herefter vælger man at lukke en af disse ned ved at sætte to mand på ham. Men det kan man ikke længere på united. Sidste år var kunsten at lukke ronaldo ned.
Nu skal man til at sætte nogen på Nani, Anderson, Ronaldo, Rooney og formentlig også Rossi. Og så har man også folk som Giggs, Scholes, Carrick, Hargreaves og Park.
Vi vader jo simpelthen i super talenter!!!:skaaal:
jillybilly
31-05-2007, 14:49
prisen skulle gerne ligge på £11 mio, og ikke 14...
han kan ikke bedømmes på et par youtube klip... han siges at være et ligeså stort talent som christiano ronaldo var da vi købte ham... det tager jeg for gode ord, og når united samtidig vil smide de penge efter ham må han være noget særligt...
Det bliver vist nærmere £14 mio end 11 :D
Treble007
31-05-2007, 15:30
Jeg synes, at dagens to indkøb er meget fornuftige! Nani som Giggs' afløser og Anderson som Scholes' afløser - på sigt. Det er jo ingen hemmelighed at Giggs og Scholes er ved at være oppe i alderen, men stadig besidder et fantastisk niveau - men det varer ikke ved. Derfor er det fornuftigt af United at hente 2 unge spillere som man regner med skal tage over.
Jeg har især været meget nervøs for Scholes, forstået på den måde, at han i min optik er en fundamental spiller på midtbanen. Han er kreativ og stærkt medvirkende til at United spiller så hurtigt passingsfodbold som de gør. Det jeg har været nervøs for, var at United ikke i tide ville finde en kompetent afløser for Scholes (hverken Carrick eller Hargreaves er samme type), og derfor ville stå med et kæmpe problem den dag Scholes stopper. Nu får Anderson mulighed for langsomt at vende sig til Premier Leauge samtidig med at han kan støtte sig til Scholes. Den dag hvor Scholes vælger at stoppe, så er Anderson forhåbentlig manden, der kan tage over fra dag 1.
Giggs har spillet nogen fantastiske kampe i denne sæson, men hvem ved om de alderende giver problemer næste sæson?
Efter min mening to rigtig god køb, og jeg er sikker på at United har gjort deres hjemmearbejde inden de købte de 2 spillere, så der ikke bliver tale om fejlkøb.
Nu mangler vi kun at hente Berbatov i Spurs, og så bliver vi fandme svære at slå!
100 % enig mester.. Men Berbatov kan du nok godt glemme.. jeg synes hellere Rossi sku ha lov at spille med Rooney når Saha, Smith og Solskjaer alle er skadet.. så kan han os få bevist om han virkelig er noget værd for United.. Jeg synes sku han fortjener chancen..
Sørensen
31-05-2007, 16:05
Jeg synes Nani lyder som en spændende spiller. Jeg har kun set ham spille 5 gange, men ellers kender jeg ham kun fra fm og Lma
Mr. Larsen
31-05-2007, 17:26
Nu kan vi næste lige så godt holde op med at kigge efter angribere. :)
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Giggs
Scholes - Anderson
Nani - Rooney
Anderson har et dejligt skud som jeg håber vi får lov at se en del til.
Ja Rio og vida kan sagtens klare det alene bagi :)
lige midt i den kedelige hændelser i vores eget københavn, kan jeg komme med gode nyheder, at vores nye talent har scoret for portugal. Har dog lidt svært ved at glæde mig over det lige nu..
NANI!!
http://www.youtube.com/watch?v=2gTvew5_uDg
Fedt nok at vores nye lige garner en gang. :D
Jah det er da mega fedt også at Ronaldo jo stort set kun scorede i højre side i år og >Nani ser vi jo scorer i venstre
Off topic: Ahh, det er nu ikke helt rigtigt.. Et af Ronaldo's vigtigste mål (som jeg ser det), målet mod Fulham blev da scoret fra venstre siden!
Men back to topic - dejligt at se at Nani arbejder super godt ind i banen! Super farligt at begge vores (kommende) fløje kan smide nogle utroligt gode indlæg ELLER trække ind i banen og skyde selv eller aflevere til en anden spiller! Kan ikke vente til sæsonen starter igen!
Jeg synes nu stadig man skal kunne bruge venstreben, for at spille i venstreside. Så ved ikke hvor fantastisk det er igen, at han kommer udefra venstre side af.
Flax_Generous
06-06-2007, 17:05
Lige en lille public service announcement: Belgien-Portugal genudsendes på Eurosport 2 om 15 minutter. Nani spiller (og scorer).
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470598&CPID=8&clid=1&lid=&title=Nani+passes+United+medical Så har Nani bestået lægetjekket. :)
Flax_Generous
06-06-2007, 17:54
Dejligt at Nani har bestået lægetjekket. Han kan blive rigtig god for os. I Belgien-kampen var han ekstremt chanceskabende og indblandet i begge Portugals mål (1 mål og 1 assist). God teknik (både afslutninger, driblinger og indlæg af høj klasse), meget, meget hurtig og fighter mere end man umiddelbart kunne forvente af en flamboyant portugisisk wing. Jeg tror, at Nani viser sig at være et godt køb (ligeledes vil Hargreaves og Anderson få succes - det er herligt!).
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470598&CPID=8&clid=1&lid=&title=Nani+passes+United+medical Så har Nani bestået lægetjekket. :)
Var det så ikke det sidste han skulle? Så han er her den 1. juli?
Var det så ikke det sidste han skulle? Så han er her den 1. juli?
Mangler lige en undeskrift, men så er vi også ved at være der :juhuuuu:
Ja, den 29 årige kantspiller bliver sjov at følge. ;)
Har læst at Nani skal med på portugals U-21 landshold til U-21 EM. Hvornår begynder det og er der nogen der ved om man kan se kampene ? ;)
KristianB
10-06-2007, 19:36
Eurosport skal nok vise nogle kampe tror jeg :)
MadsSkovgaard
10-06-2007, 20:32
Man kan i øvrigt se Portugals kamp mod Begien i u21-EM på UEFA.com.
Der skulle Nani være med fra start.
thetrible99
10-06-2007, 22:16
Synes Nani virker meget træt i dagens U-21 kamp. Han har jo også haft to meget travle uger.
Nani shows United's £17m is well spent
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/06/14/sfnnan14.xml
Lyder ganske lovende.
Det lyder godt! Glæder mig til at se ham i United-trøjen
Nogle der så kampen Portugal-Holland u21 ??
Gav han den gas, Nani ?
Rex_Hunt
14-06-2007, 13:55
Nani shows United's £17m is well spent
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/06/14/sfnnan14.xml
Lyder ganske lovende.
Lyder nu ikke særligt lovende, hvis du læser alle kommentarerne, der er skrevet! :(
United DK
16-06-2007, 22:20
Jeg kan da lige fortælle, at Nani scorede til 4-0 for Portugal mod Israel, i én af aftenens U21 kampe.
Portugal fører 4-0 med 11 minutter igen, men da der i gruppens anden kamp, står 2-2 mellem Belgien og Holland betyder det, at Portugal ryger ud, til fordel for de to ovennævnte hold.
Nani startede inde i Portugals u21 4-0 sejr over Israel i dag, men måtte desværre med tyve minutter igen bæres af banen med noget der kunne ligne en skade ved achillesscenen.
Han spillede en fremragende kamp og var en af banens klart bedste og han var her der og alle vegne. Han var rigtig god til at finde hulder i forsvaret synes jeg og var meget chanceskabende og målfarlig. Han havde flere gode forsøg på mål og var blandt andet meget tæt på på et saksepark og på et hovedstød. Derudover havde han et par skud udefra. Han lagde op til Portugals 1. mål og scorede selv deres 4. på et flot skud lige udenfor feltet. Jeg synes han havde en okay balance mellem at drible og drible for meget og han var god til at spille den når han skulle i stedet for hovedløse driblinger. Alt i alt en rigtig god kamp fra hans side. Det den første kamp jeg ser med ham og selvom der er et stykke fra u21 EM til PL synes jeg det virker lovende men kan som sagt kun bedømme ham ud fra denne kamp og så vidt jeg ved har han fået en del kritik efter Portugals seneste kamp ved EM. Det bliver ihvertfald spændene at følge ham i næste sæson og ville ikke gøre mig hvis han kunne spille som i dag.
Jeg har hørt at Nani blev båret ud fra banen.. Nogen der ved hvad der skete?
United DK
17-06-2007, 00:17
Hvordan Nani blev skadet...
http://img242.imageshack.us/img242/8859/74687273yc7.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/3503/74687276ci9.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/7568/74687281jj5.jpg
Fuck et svin han er ham der !
Hvad vil der ske hvis han blir lang tidsskadet?.. Han skulle vel skrive under 1.Juli ikk? Og kan man bruge lægetjekket til noget nu hvor han er blevet skadet?
Hvis det værste skulle ske, og at han brækker anklen, så er det ikke det værste tidspunkt, når det nu skulle være sådan. En brækket ankel er vist ensbetydende med 6 uger på sidelinien.
Vi skal først spille mod Reading d. 11 aug. Der er næsten 8 uger til så vidt jeg kan regne ud. Så selvom han skulle gå glip af den, så er det ikke sådan at han skal gå glip af en halvsæson eller sådan noget.
Danielsen
17-06-2007, 09:31
Hvad vil der ske hvis han blir lang tidsskadet?.. Han skulle vel skrive under 1.Juli ikk? Og kan man bruge lægetjekket til noget nu hvor han er blevet skadet?
Godt spörgsmål!! Han har jo bestået... måske kommer det an på hvor slem skaden er??
http://www.youtube.com/watch?v=OOS3W2oHiv4
Her er highlights fra portugal - israel.. han ser squ lovende ud Nani synes jeg.
Godt spörgsmål!! Han har jo bestået... måske kommer det an på hvor slem skaden er??
Ja det er lige det hehe.. Jeg tror ik jeg har set sådan et tilfælde før.. Var det ik os en ankel skade Gary Neville var ude med?? Det tog sin tid :/
PL-pedersen
17-06-2007, 11:25
må indrømme har ikke set nani spille så meget... men hold kæft!! hvor spillede han godt imod israel....!
må indrømme har ikke set nani spille så meget... men hold kæft!! hvor spillede han godt imod israel....!
Og det synes en Chelsea talentspejder så er under niveau :whine: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134957
Don Kafai
17-06-2007, 12:04
lægetjekket er ikke imod kortvarige skader men mere sådan kroniske skader som fx knæskader osv så vidt jeg forstår det. Kan ikke se en ankelskade skulle ændre på at Nani skriver under d. 1 juli...
Hr Hansen
17-06-2007, 12:23
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_fodbold_internationalt.asp?AjrDcmnt Id=10678
Portugals U21 træner tror ikke at skaden er så slem som først antaget!
Vi må håbe at det ikke er en brækket ankel eller fod, og at det ville komme til at forstyrre hans forberedelser på sæsonen. Kryds fingre.
Flax_Generous
21-06-2007, 04:37
Vores nye wonderkid har vist haft et tidligere erhverv:
http://redrants.com/wp-content/uploads/2007/06/nani-is-michael-jackson.JPG
:D Lad os håbe, at han ikke udvikler sig til at være lige så freaky...
Lad os håbe, at han ikke udvikler sig til at være lige så freaky...
han er nok lige så hurtig på fødderne hehe. Dog ikke så smart hvis Nani går op i en hovedstødsduel, og får en albue i hovedet, hvorefter han taber næsen.
I fodbold findes der et dansk udtryk der hedder man kan "tabe hovedet", men de mener det nok ikke så bogstaveligt.:Bouncing:
Er der nogen som ved hvor mange asists nani har lavet i hans sæsoner for sporting?
Michaelkp
21-06-2007, 16:56
Hvilken kanal viser Portugal - Italien i aften? Det kunne være spændende at se Nani vs Rossi.
United DK
21-06-2007, 17:36
Hvilken kanal viser Portugal - Italien i aften? Det kunne være spændende at se Nani vs Rossi.
Med mindre du har nogen italienske eller portugisiske kanaler, så er det kun på uefa.com, man kan se kampen live.
Danielsen
21-06-2007, 18:11
Det kunne være spændende at se Nani vs Rossi.
Er Nani ikke skadet??
Michaelkp
21-06-2007, 18:49
Jeg tror han er med.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=437845
Med mindre du har nogen italienske eller portugisiske kanaler, så er det kun på uefa.com, man kan se kampen live.
nogen der har et direkte link til kampen på uefa.com for har prøvet og kigge men kan slet ikke finde den..
Michaelkp
21-06-2007, 20:50
nogen der har et direkte link til kampen på uefa.com for har prøvet og kigge men kan slet ikke finde den..
http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/Under21/Country=DK/MatchList.html
http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/Under21/Country=DK/MatchList.html
Takker..
Ved godt det er en oneliner.. men jeg er bare ligeglad.. hahahaha
Nogen der kan svare mig på hvad det er min media player mangler for at kunne afspille den? Den siger den skal opgradere noget og derefter at den ikke kan få kontakt til det sted som den skal.
Nogen der kan svare mig på hvad det er min media player mangler for at kunne afspille den? Den siger den skal opgradere noget og derefter at den ikke kan få kontakt til det sted som den skal.
Du skal bare acceptere det Active-x objekt.
Rossi har udover noget angribs-aggressivitet til sidst, været total anonym.
Nani har været en smule mere synlig, uden at imponere. Han er kommet til enkelte skud + han viser fine takter i opspillet.
Men alt i alt forventer jeg mig mere i anden halvleg.
Virker sq ikke... men pyt... må bare klare mig uden... Ellers tak for hjælpen;)
Du går heller ikke glip af meget. Spillerne ligger sig ned og tuder konstant, dette har lige kostet Rossi sit andet gule kort = rødt kort.
Du går heller ikke glip af meget. Spillerne ligger sig ned og tuder konstant, dette har lige kostet Rossi sit andet gule kort = rødt kort.
syntes det var et noget tyndt kort.. kunne give ham en reprimande og hvis han så lavede lort igen kunne han få rødt..
men ja ikk den store kamp, men syntes nu alligevel vi ska beholde Rossi i truppen til næste sæson og så lade ham få chancen..
SantasLittleHelper
21-06-2007, 22:29
Rossi var virkelig dårlig i dag og Nani har sgu heller ikke været meget værd i anden halvleg.. Han er faldet helt ud af kampen..
United DK
21-06-2007, 22:53
Tjah, det er jo trods alt Italien mod Portugal... :whine:
syntes det var et noget tyndt kort.. kunne give ham en reprimande og hvis han så lavede lort igen kunne han få rødt..
men ja ikk den store kamp, men syntes nu alligevel vi ska beholde Rossi i truppen til næste sæson og så lade ham få chancen..
Nu er det meget sjældent at man giver reprimander efter det første gule kort. De plejer som regel at komme før det første gule kort.
Måske den samme grund til at der ofte skal mere til et eventuelt andet gult kort end der skal til det første? :rolleyes:
Synes helt klart rossi begik frispark, men det var hans brok der gav det 2. gule kort.. Ikk noget film eller tuderi, kampen forløb fint efter min mening.. Okay santa, rossi havde en lidt en dårlig kampen, men han har stadig nogle moments of magic.. Hans løb tilsidst i første halvleg.
SantasLittleHelper
21-06-2007, 23:18
Synes helt klart rossi begik frispark, men det var hans brok der gav det 2. gule kort.. Ikk noget film eller tuderi, kampen forløb fint efter min mening.. Okay santa, rossi havde en lidt en dårlig kampen, men han har stadig nogle moments of magic.. Hans løb tilsidst i første halvleg. Som var det absolut eneste rigtige han lavede i hele kampen... Han er simpelthen for lille og ikke mindst for dårlig til Manchester United. Til gengæld er det ikke så godt at Nani og portugal ikke kan sætte sig mere igennem.. De har trods alt spillet i overtal i 45 minutter nu...
Nani havde et fint indlæg og et skud forbi mål i den forlængede spilletid.
Rossi var til dumpekarakter i dag, og det selvom jeg ikke bebrejder ham for det røde kort.
Nani sniger sig lige over dumpe-linien.
Efter 39 min.
http://www.youtube.com/watch?v=2oPABmYp3cU
Efter 41 min.
http://www.youtube.com/watch?v=nLfrbW_BFgc
Efter 46 min.
http://www.youtube.com/watch?v=IqYYj4noPzk
Efter 89 min.
http://www.youtube.com/watch?v=54mYMTt9VQM
Efter 91 min.
http://www.youtube.com/watch?v=gCZwespInc4
Straffespark
http://www.youtube.com/watch?v=WPL7QoMQpVQ
Han er altså ikke helt uden evner, ham Nani.. ;)
Er han ikke med på Portugals A-landshold siden han spiller U21?
Han er altså ikke helt uden evner, ham Nani.. ;)
Er han ikke med på Portugals A-landshold siden han spiller U21?
Han var med på det landshold som mødte Danmark sidste sommer tror jeg det var :)
Ifølge Wikipedia har han spillet 6 A-landskampe.
Jo han er A-landsholdsspiller, men U21 låner de spillere, som stadig kan spille U21, da A-landsholdene ikke spiller for tiden (det gjorde Danmark også ved sidste U21-slutrunde, med Agger osv.)
Er det bare mig eller er den nogen der råber: "United(klapklapklap), united (klapklapklap)"? i det sidste klip?
ser ud som om vi har fået en god skytte.. han har mange forsøg udefra der ikke er så langt forbi.. det syntes jeg vi har manglet.. vi har scholes og nogengange carrick og rooney men det er sjældent..
Martinsen
24-06-2007, 12:25
han ser ud til at have en ufattelig speed med bolden, så han bliver sikkert endnu et positiv tilføjelse til vores i forvejen hurtige og skarpe kontrabold... han er også god til ligesom Ronaldo at trække ind i banen og få afsluttet, dog skyder han måske en gang eller to for meget i den kamp der... men jeg synes det ser positivt ud, og håber naturligvis han bliver en kæmpe sucess
Cristiano Ronaldo
28-06-2007, 22:30
Jeg troede han var venstrekant?
Nani er også venstrekant!
Nani er også venstrekant!
Hvorfor besvarer du et 3 uger gammelt indlæg? :S
Hvorfor besvarer du et 3 uger gammelt indlæg? :S
Rettelse: 7 uger gammelt indlæg :p
United DK
30-06-2007, 23:04
Nogle få billeder, af Hargreaves og Nani i United-trøje.
http://editorial.gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=74941136
LUKKET!
Brug i stedet for følgende tråd:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=368
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.