PDA

Se fuld version : CL: FC Barcelona - Manchester United

Sider : [1] 2

Zhaban
21-04-2008, 22:58
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/50080.gif FC Barcelona - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Champions League | Onsdag, 23. april 2008, 20:45 | Camp Nou

FC Barcelona og Manchester United betegnes som to af verdens bedste fodboldklubber. Begge klubber vil gerne være spilbestemmende, og angriber i højt tempo, med sprudlende fodbold. Så der er lagt i kakkelovnen til to enormt underholdende kampe inden for en uge. Sejrherrerne kan kalde sig finalister, da disse kan drage til Moskva, hvor enten Liverpool eller Chelsea vil vente på dem.

Sidst Barça og United mødte hinanden, var i gruppespillet i sæsonen 98/99, som i begge omgange endte 3-3. United vandt samme år sin blot anden Champions League-pokal, efter det historiske comeback mod Bayern München. Finalen blev spillet på Camp Nou, og samme kulisse byder velkommen til et brag af en fodboldoplevelse onsdag.

Barcelona gled i weekenden ned på en skuffende tredjeplads i den hjemlige La Primera Division. De har hele 11 point op til ærkerivalerne fra Real Madrid, og et enkelt point op til Jon Dahl Tomassons Villareal. Et frustrerende sæsonresultat for catalanerne, der nu kun kan se sig tilfredse med et Champions League-trofæ. Frank Rijkaards job hænger i en tynd tråd, og hans trænerstol får formentlig ny ejer, hvis det ikke lykkedes ham, at triumfere i slutrunden. Sir Alex Fergusons plads er derimod urokkelig, og han kan på en uge både avancerer til finalen, og generobre Premier League-mesterskabet, på den betingelse, at United slår både FC Barcelona og Chelsea. En yderst svær opgave, men ikke desto mindre er det målet for de sultne djævle.

FC Barcelonas forsvarskomet Carles Puyol er ude med karantæne, og derudover meldes Thierry Henry tvivlsom, idet han missede dagens træning grundet en sygdom. Mystikken der florerer omkring Ronaldinhos situation i klubben, holder sandsynligvis også brasilianeren ude af kampen. Lionel Messi er tilbage, og alverdens fodboldelskere kan se frem til, at se ham duellere indbyrdes med Cristiano Ronaldo om titlen som verdens bedste fodboldspiller. Der ligges stor lid til de to tryllekunstnere, der om nogen kan vende kampen på egen hånd. Nemanja Vidic og Nani spillede begge med i weekendens 1-1-resulstat ude mod Blackburn, så det mindsker skadessituationen til kun at tælle Darren Fletcher og Louis Saha.

Skribentens bud på kampens udfald:
Et vaskeægte pragteksemplar af en fodboldkamp med spænding til sidste minut, ender 1-1 på trods af flere gode chancer i begge ender.

Sandsynlig startopstilling:
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Hargreaves – Scholes – Carrick
Ronaldo - Rooney – Giggs

Uniteds trup: Van der Sar, Neville, Brown, Vidic, Ferdinand, Silvestre, Evra, O'Shea, Ronaldo, Scholes, Anderson, Hargreaves, Carrick, Giggs, Nani, Park, Rooney, Tevez, Kuszczak, Foster, Pique, Welbeck.

Barcelonas trup: Kommer senere ...

Seneste kampe

Indbyrdes
Barcelona 3 – 3 * United
United 3 – 3 Barcelona
Barcelona 4 – 0 United
United 2 – 2 Barcelona
Barcelona 1 – 2 United

United
Blackburn 1 – 1 United
United 2 – 1 Arsenal
United 1 – 0 Roma
Boro 2 – 2 United
Roma 0 – 2 United

Barcelona
Barcelona 0 – 0 Espanyol
Recreativo 2 – 2 Barcelona
Barcelona 1 – 0 Schalke
Barcelona 0 – 0 Getafe
Schalke 0 – 1 Barcelona

Historie
Kampe: 7
United-sejre: 2
Barcelona-sejre: 2
Uafgjorte: 3

Odds
United: 2,98
Uafgjort: 3,11
Barcelona: 2,40

TV
20:30 3+

Skader
United
D Fletcher Knee Injury 11th May 08
L Saha Hamstring Injury no return date

Madsens Corner
Manchester United har mødt Barcelona 7 gange.
Det er blevet til 2 sejre, 3 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 2 nederlag. Målscoren er 13-15.

Manchester United har købt følgende spillere fra Barcelona
Mark Hughes, Jordi Cruyff og Gerard Pique.

Barcelona har købt følgende spillede fra Manchester United:
Mark Hughes.

Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Laurent Blanc.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
7 3 1984 Barcelona - 0-2 CWC R3 70,000
21 3 1984 Barcelona 3-0 - CWC R3 58,547 Robson2 Stapleton1
15 5 1991 Barcelona - 2-1 CWC F 50,000 Hughes2
19 10 1994 Barcelona 2-2 - EC 40,064 Hughes1 SharpeL1
2 11 1994 Barcelona - 0-4 EC 114,273
16 9 1998 Barcelona 3-3 - EC 53,601 Giggs1 Scholes1 Beckham1
25 11 1998 Barcelona - 3-3 EC 67,650 Yorke2 Cole1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 1 2 8- 5 152,212
UDE 4 1 1 2 5- 10 301,923
ialt 7 2 3 2 13- 15 454,135

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Zhaban
21-04-2008, 23:01
Skulle nogle have svært ved at sætte sig op til denne kamp , så tjek eventuelt denne film (Tak til Sivebæk):

http://youtube.com/watch?v=Rd7X0wANj9E

:)

__________________________________________________ _

http://youtube.com/watch?v=n_Djt5Lsaoc
Lige endnu en video

United DK
21-04-2008, 23:02
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves - Carrick
Scholes
Ronaldo - Rooney - Nani

Det bliver en meget svær kamp, og selvom Barcelona har været svingende i denne sæson, så er det en CL-semifinalen, og sådan én er aldrig nem. Jeg tror dog vi vinder 1-0.

NtotheT
21-04-2008, 23:26
Anderson SKAL starte inde i sådan en kamp, hvor vi nok kommer til at være defensiv indstillet og satser på kontra (hvilket er imod min egen vilje). Derfor ser jeg Andersons speed som en vital del af vores offensiv styrke.

VDS
Ronaldo - Hargo - Scholes/Carrick - Nani
Anderson
Tevez (Rooney, hvis han kan love mig at score)

Mr. Larsen
22-04-2008, 00:53
Første gang jeg sætter en opstilling :) men here goes

----------- VDS---------
Brown--Rio------Vidic--Evra

Scholes--Carrick---Hargo

Tevez--Ronaldo--Rooney

Naldo
22-04-2008, 01:21
VDS
Scholes - Carrick - Anderson
Ronaldo - Rooney - Nani

Kampen ender 1-1, Eto og Rooney score

Dines
22-04-2008, 07:19
Svært sted at spille, og jeg tror det bliver en rigtig hektisk kamp, hvor vi er presset og lever på kontrachancerne. Jeg tror vi taber 2-1, da Barca ved, at det er deres eneste udvej til et stort trofæ iår, og derfor vil de være ekstra opsatte. Ronaldo scorer målet for os.

VDS

Scholes - Hargreaves - Carrick

Ronaldo - Rooney - Giggs (Please lad det blive Nani)

God kamp. :)

robinho
22-04-2008, 07:49
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Scholes-Hargreaves-Anderson

Ronaldo-Rooney-Park

Nøglen bliver at lukke området omkring Xavi og Iniesta ned. Messi vil måske være i hopla den første del af kampen, men tror ikke han endnu har fysik til 90 minutter på fuld skrue. Vi har før set mod Roma hvor nemt det er for hold at skabe chancer og farlige situationer imod os, når et hold tør holde på bolden og spille hurtigt omkring os.

Tror den ender 3-1 til barcelona, og hvis jeg skal sige min ærlige mening, så er mine tanker faktisk rettet endnu mere mod weekendens chelsea-kamp. Kan godt være det lyder arrogant med sådan en kamp her på tapetet.

TrincoBoy
22-04-2008, 08:09
Barcelonas forsvar er til at tale med. Det ser vi uge efter uge i La liga, plus at de ikke har Puyol med imorgen. Tror United banker en enkelt eller to ind.

PerRonaldo
22-04-2008, 08:10
Tror den ender 3-1 til barcelona, og hvis jeg skal sige min ærlige mening, så er mine tanker faktisk rettet endnu mere mod weekendens chelsea-kamp. Kan godt være det lyder arrogant med sådan en kamp her på tapetet.

Hmm.. det her er for mig årets kamp, så kommer chelsea kampen altså i anden række. Har glædet mig lige siden det stod klart at vi skulle møde Barca, jeg ville ikke skamme mig over at ryge ud til dem, for jeg ved det bliver underholdning i verdens klasse.

Dog tror jeg lige så som dig at det bliver rigtigt svært, men igen, hvis vi får kontrol på midten, så står vi rigtigt godt. Jeg kunne godt foretille mig vi stiller med Hargo-Carrick-Scholes på midten.

Glory Man United
22-04-2008, 08:16
PL vil altid være vigtigst for mig. Men nu hvor vi kan tåle et nederlag på lørdag, skal den selvfølgelig have fuld skrue imorgen.

VDS
Wes-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Scholes-Anderson
Ronaldo-Rooney-Giggs

Bænk: PIG-Pique-O´Shea-Hargo-Park-Nani-Tevez

Bugge
22-04-2008, 08:28
VDS
Brown.Rio.Vidic.Evra
Scholes.Carrick.Anderson
Ronaldo.Rooney.Nani

Sådan håber jeg vi stiller op, men jeg forventer at det bliver med Giggs i stedet for Nani..

Vi vinder 1-0, det kan jeg bare mærke.

KennyN
22-04-2008, 08:49
Lad os håbe det bliver den fantastiske kamp, som vi alle tror og håber det bliver. 2 af Europas mest seværdige mødes, på fantastiske Camp Nou, hvad kan man ere forlange. Jo, måske lige en United sejr :)

Vds
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Hargreaves - Carrick - Anderson - Giggs
Ronaldo - Rooney

Subs: PIG, Pique, O'Shea, Park, Nani, Tevez, Scholes.

fissirul
22-04-2008, 08:56
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Scholes-Hargreaves-Anderson

Ronaldo-Rooney-Park

Nøglen bliver at lukke området omkring Xavi og Iniesta ned. Messi vil måske være i hopla den første del af kampen, men tror ikke han endnu har fysik til 90 minutter på fuld skrue. Vi har før set mod Roma hvor nemt det er for hold at skabe chancer og farlige situationer imod os, når et hold tør holde på bolden og spille hurtigt omkring os.

Jeg kunne ikke være mere enig, både med kommentarerne og kampens resultat...
Kampen på lørdag har været den jeg har set frem til de sidste par uger, Premier League er stadig det største for mig, og med sådan en kamp til måske at afgøre hele sæsonen er da bare for fedt.

I sidste sæson gik det galt mod et hold som ikke rigtig havde succes i den hjemlige liga, mange mente at vi nok skulle slå sådan et hold ud. Som nævnt, har Barcelona kun denne chance tilbage for succes i denne sæson, de vil være helt klar, også selvom de mangler et par spillere.

Jeg frygter meget denne kamp, særligt hvis vi kommer til at stå for defensivt, så tror jeg at deres hurtige spillere løber rundt om os.

Parkohargo
22-04-2008, 09:12
-----------------------Edwin Van der Sar----------------

-----Wes Brown---Rio Ferdinand---Nemanja Vidic---Patrice Evra------

------Owen Hargreaves-------Michael Carrick-------Paul Scholes-----

--Christiano Ronaldo--------Wayne Rooney-----------Luis Nani------

Bliver en svær og tæt kamp hvor Barcelona nok er virkelig opsatte. Jeg tror på en 1-1. Rooney og Messi står for målene.

PetterDK
22-04-2008, 09:49
Jeg vil komme med et vovet bud på kampen. United vinder 2-0, og FCB får ikke et ben til jorden. "Rocking"

sadface
22-04-2008, 09:58
Det bliver en meget svær kamp. Jeg håber ikke at vi stiller alt for definsivt, og satser på knotra.

VDS
Wes-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo- Carrick-Anderson
Tevez-Rooney-Nani

1-0 - Carlos Tevez.

Fletcherfan
22-04-2008, 10:53
Jeg tror faktisk, at Barca vinder 2-1... Eller måske det bliver 1-1... Det bliver en uhyre svær kamp. Og det kan blive en meget afgørende kamp. Hvis United får tæsk så ser det svært ud... Men derimod hvis United vinder så er 100 % sikker på, at United vinder The Double...

Bugge
22-04-2008, 11:35
Hvis vi bare spiller uafgjort i morgen, så er jeg helt sikker på vi går videre til finalen.. Men hvis vi taber så frygter jeg lidt at vi får det svært på hjemmebane hvor Barcelona kan nøjes med uafgjort..

Men så er det jo heldigt at vi ikke taber i aften!

Damien
22-04-2008, 11:47
---------VDS------------
----------------------------
-----Brown-Rio-Vidic-Evra
---------------------------
------------Hargo--------------
-----Carrick------Scholes-
Ronaldo-------------------Nani
-----------------------------
------------Rooney-----------

Og så skal Tevez og Anderson ind i anden halvleg..

Færingen
22-04-2008, 11:47
kommer med et optimistiskt resultat.

3-0 til Manchester United

el-insaciable
22-04-2008, 12:16
Vi vinder.

Simonlovesmanutd
22-04-2008, 14:23
Jeg har en dårlig følelse med kampen i morgen. Jeg tror vi taber 3-1 i en kamp vi aldrig rigtig kommer ind i - ligesom Milan kampen sidste år. Dog får vi pyntet på resultatet til 3-1.

Vi virker til at tro at vi er Barca overlegne med Ronaldo og Rios kommentarer. Jeg tror den arrogance kommer til at bide os bagi i morgen.

En anden ting. Vi mangler fokus for tiden. Det er ligesom om spillerne kommer med udtalelser til Chelsea kampen lidt for ofte i disse dage hvilket for mig vidner om at de ikke er fokuseret. Det samme med Blackburn kampen. Vi snakkede for meget om Chelsea kampen op til den kamp (det samme skete for Chelsea da de snakkede om at vinde de næste to kampe Wigan og Everton). Er bange for at vi ikke helt har fokus på kampen i morgen.

Vilmeister
22-04-2008, 14:50
---------------VDS--------------

Brown---Ferdinand---Vidic---Evra

-------------Anderson-----------

Ronaldo------Scholes------Nani

-------Rooney---Tevez--------

Vi spiller efter en fantastisk kamp 2-2, på mål af tevez og ronaldo.

Daniel
22-04-2008, 15:26
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Hargreaves Carrick Scholes

Ronaldo Rooney Giggs

Bænk: Kuszscak, Piqué, O´Shea, Anderson, Park, Nani, Tevez

Jeg vil foretrække at spille med Hargreaves fremfor Anderson på midtbanen. Ville rigtigt godt have Anderson med men selvom begge laver et fantastisk løbearbejde tror jeg at Hargreaves vil være bedre til at tackle og lukke ned især på Iniesta der er en af deres bedste spillere. Dog vil jeg foretrække Anderson til hjemmekampen.

Så helst at vi spiller med Tevez på kanten fremfor Giggs men tror ikke det sker. Nani har været skadet i lang tid og er ikke klar til at starte.

Jeg tror desværret at vi taber med 2-1 men er sikker på at vi kan hente den i omkampen.

CC
22-04-2008, 15:29
Tror virkelig spillerne er tændte imorgen. Vi har haft to uheldige kampe og jeg er sikker på at spillerne er opsatte på et godt resultat imorgen.

Synes barca er svære at vurdere. Hvis man kigger på deres defensiv vil man bemærke at de absolut er til at tale med, og medmindre de virkelig hiver en trumf frem, jamen så tror jeg ikke på at de kan håndtere Ronaldo. Ellers bruger de alt for mange ressourcer på det og så er der frit spil til Rooney og co.

Deres offensiv har heller ikke været så godt kørende her på det sidste, men nu har de fået Messi tilbage. Kan godt være han kun er en mand, men det er Ronaldo også og man kan jo se hvor farlig han er. Har dog tiltro til at Evra kan håndtere ham nogenlunde, men at tro på at man kan lukke Messi ned, grænser til det naive. Bojan har også vist glimrende takter, men han kommer ikke til at afgøre kampen. I Eto'o og Henry har de fantastiske goalgettere, som kan glimte i momenter, men ikke præsterer på højt niveau over en hel kamp. Til gengæld kan de i de momenter afgøre kampen!

Selve resultatet er svært at spå om. Tror vi ligger os tilbage på banen, og spiller 4-5-1 med Hargo, Carrick og Scholes på den centrale med Giggs på venstre fløjen. De scorer måske et enkelt mål mod os i første halvleg. I anden halvleg skifter vi så Nani, Anderson og Tevez ind hvorefter vi løber dem over ende og får 1-2 mål.
Tror kampen ender 2-1 men aner sgu ikke til hvem... Hvorefter vi slagter dem på Old Trafford:devill:

Flax_Generous
22-04-2008, 15:58
Som de fleste herinde nok ved, så eksisterer der reelt to forskellige slags United-hold. Det afventende og det dominerende. Mod Sporting, Roma (2 x kvartfinaler), Lyon og Lille sidste år har United været rimelig afventende og tilbageholdne, ja næsten defensive. Det har ikke generet holdet, at modstanderen har haft bolden. Konsekvensen har som bekendt været, at vi ikke selv har scoret så meget (1 mod Sporting, 3 mod Roma, 1 mod Lyon og 1 mod Lille), men til gengæld har vi også kun lukket 3 mål ind og kun tabt 1 af de kampe (mod Roma sidste år hvor vi spillede med 10 mand i en time). Det er en rimelig imponerende statistik, så jeg forventer, at vi vil spille på samme måde i denne kamp.

Desværre. For jeg tror faktisk, at det ville være lettere at slå Barca ved at angribe dem som vi gjorde mod Arsenal i FA Cuppen. De virker sårbare når de er under pres og bliver presset til at løbe rundt efter bolden. Det ville samtidig sende chokbølger ud på Barcas trænerbænk hvis vi gjorde dette og fansene ville hurtigt komme på nakken af dem.

Jeg tror dog alligevel, at vi kan komme fra Nou Camp med et hæderligt resultat, selvom vi spiller vores velkendte europæisk udebane-taktik. Formentlig en 1-2 til os, 2-2, 3-2 eller 2-1 til dem. Det skyldes i mine øjne 2 ting:

1) Barca er elendige på dødbolde, mens vi er noget nær verdensmestre. Mod Middlesbrough, Blackburn og Arsenal blev flere Uniteds mål scoret direkte på frispark eller efter et hjørne. Sådan har det været hele sæsonen igennem. Ronaldo er en af verdens bedste til at placere sig det helt rigtige sted og hvis han ikke når bolden i første forsøg, er han altid klar på en nedfaldsbold eller en returbold. Det er mig en gåde, at han altid får fat i bolden i de situationer. Derudover har vi Vidic, Ferdinand, Tevez og sågar Brown som alle ofte er farlige på dødbolde. Jeg kan godt forestille mig, at vi får et mål på en dødbold, særligt hvis Nani spiller. Valdes og co. virker komplet forvirrede i de situationer og det skal give bonus hvis vi skal fra Spanien med et godt resultat i kufferten.

2) United er som bekendt ikke kun farlige på dødbolde. Vores kontraspil er ligeledes ofte særdeles farligt. Van der Sar kan kaste langt og har et strålende blik for medspillerne i kontrafasen. Spillere som Scholes, Rooney og Carrick kan endvidere finde en medspiller med skræmmende præcision, mens Ronaldo, Anderson, Hargreaves og Rooney er lynende hurtige med og uden bold. Vi skal nok få skabt chancer på denne måde (som mod Roma på Old Trafford) og jeg har ærlig talt svært ved at se hvordan Barca skal forsvare sig mod kontraløbene uden at gå voldsomt på kompromis med deres eget spil og deres egne forcer. Derfor tror jeg, at Barca vælger at spille med lidt risiko i spillet ved at presse backlinjen højt op og angribe med backs, midtbane og angribere. Det er deres styrke og det bliver de simpelthen nødt til at spille på - alt andet er en taktisk brøler. De kan simpelthen ikke forsvare sig som vi kan og jeg vil blive meget chokeret hvis de forsøger på det. Det skaber plads til vores kontra og det kan forhåbentlig også give et mål.

Spørgsmålet er bare hvor mange mål Barca så vil score. Jeg tror ikke på, at de går fra banen uden at have scoret. Måske kan vi holde dem til et enkelt mål, men det er jeg langt fra sikker på er muligt. De vil være tændte og vil i perioder dominere kampen fuldstændig. Forhåbentlig kan vi komme hurtigt op i deres ende og få skabt noget (evt. bare et frispark i en gunstig position), så det ikke bare bliver et stormløb mod Van der Sars mål.

Drale
22-04-2008, 16:07
Mit bud:
--------VDS--------
Brown-Rio-Vidic-Evra
--------Hargo------
Ronaldo--------Nani
------Anderson----
----Tevez-Rooney--

Danielsen
22-04-2008, 16:29
Mit bud:
--------VDS--------
Brown-Rio-Vidic-Evra
--------Hargo------
Ronaldo--------Nani
----Tevez-Rooney--

Så dårlige er barca heller ikke, at vi kan stille med 10 mand ;) Meeen, smid Carrick eller Anderson ind også, så er jeg glad :)

Drale
22-04-2008, 16:49
Så dårlige er barca heller ikke, at vi kan stille med 10 mand ;) Meeen, smid Carrick eller Anderson ind også, så er jeg glad :)

Nårr jo, glemte det lige hehe:)

Simonlovesmanutd
22-04-2008, 17:14
Mit bud:
--------VDS--------
Brown-Rio-Vidic-Evra
--------Hargo------
Ronaldo--------Nani
------Anderson----
----Tevez-Rooney--

Jeg er helt enig i din opstilling. Kunne måske ønske at se Anderson på den centrale midtbane.

Buch
22-04-2008, 17:37
Vi vinder 0-2, Barcelona er dårlige fortiden.
Ronaldo og Rooney scorer målende for os.

KOM SÅ DRENGE!

Kofoed
22-04-2008, 18:05
Årets kamp, fodbold mæssigt, men PL er vigtigere..

VDS
Hargo - Carrick -Anderson
Ronaldo - Rooney - Nani

Bliver en svær kamp og vil være yderst tilfreds med 1-1, men håber på en 2-0..

Hl-Glory
22-04-2008, 19:25
Det bliver en utrolig kamp at se imorge, forventer mig meget.
selvom jeg ikke kan se første halvleg, arg!
men det bliver tæt begge hold spiller fantastisk fodbold når de rammer dagen, vi har truppen til at vinde, men tæt bliver det.
tro dog på en uafgjort imorgen som vi kan være bedst tjent med.

Come on United!

Kasper260599
23-04-2008, 08:55
Utrolig svær kamp at spå om. Umiddelbart tror jeg Uniteds finale chancer stiger mærkbart, hvis tempoet i det flydende spil bliver hevet ud af kampen. United har vist sig gode til i sådanne udebane opgør i cl, at stå tilbagetrukket og leve på kontraer. Denne taktik har jeg normalt intet imod, men håber ikke den bliver udøvet i aften. Hvis den gør tillader vi Barca at spille deres trumfkort, inkluderende hurtigtpasnings i nær afstand af United feltet. Men okay hvis Rio og Vidic er tilbage i det vante samarbejde, ja det var de hvertfald ikke på ewood, så kan det da tænkes at vores defensiv måske endda er stærk nok til at stå imod selveste barcelonas angrebsbølger. Jeg tvivler dog. Håber istedet vi lader kæderne stå højt oppe, så Hargo, Scholes og Carrick kan tage tidligt imod Xavi, Iniesta og co.

VDS
Hargo
Scholes - Carrick
Ronaldo - Park/Giggs
Rooney

Mange foretrækker Anderson, og han ville bestemt være en plads på holdkortet værdig, men i aften tror jeg Hargos kvaliteter bliver mindst lige så vigtige. Spar hellere Anderson til Lørdag, hvor han kan blive nøglen til succes imod den fysisk stærke Chelsea midtbane.
Giggs skal omvendt så langt væk fra førsteholdet som det overhovedet er muligt på lørdag, han vil slet ikke kun følge med. Men i aften tror jeg måske at gamle Giggsy's erfaring og spilmæssige kløgt kan være en hjælp

KennyN
23-04-2008, 09:07
Tror Giggs eller Park spiller på den venstre del af midtbanen, fremfor Nani. Da de er mere defensivt orienterede og har lidt mere rutine end Nani. De vil jo netop komme op overfor Lionel Messi.. Så kan Nani komme ind senere, samt være frisk til kampen mod Chelsea lørdag..
Og synes der er et par af jer som stiller lidt offensivt op. Vi er altså på udebane i CL, og erfaringen viser jo at vi sjældent stiller med to angribere, to offensive midtbanespillere samt to offensive kanter. Vi spiller nok lidt ala i Roma..

Glory Man United
23-04-2008, 10:10
Utrolig svær kamp at spå om. Umiddelbart tror jeg Uniteds finale chancer stiger mærkbart, hvis tempoet i det flydende spil bliver hevet ud af kampen. United har vist sig gode til i sådanne udebane opgør i cl, at stå tilbagetrukket og leve på kontraer. Denne taktik har jeg normalt intet imod, men håber ikke den bliver udøvet i aften. Hvis den gør tillader vi Barca at spille deres trumfkort, inkluderende hurtigtpasnings i nær afstand af United feltet. Men okay hvis Rio og Vidic er tilbage i det vante samarbejde, ja det var de hvertfald ikke på ewood, så kan det da tænkes at vores defensiv måske endda er stærk nok til at stå imod selveste barcelonas angrebsbølger. Jeg tvivler dog. Håber istedet vi lader kæderne stå højt oppe, så Hargo, Scholes og Carrick kan tage tidligt imod Xavi, Iniesta og co.

VDS
Hargo
Scholes - Carrick
Ronaldo - Park/Giggs
Rooney

Mange foretrækker Anderson, og han ville bestemt være en plads på holdkortet værdig, men i aften tror jeg Hargos kvaliteter bliver mindst lige så vigtige. Spar hellere Anderson til Lørdag, hvor han kan blive nøglen til succes imod den fysisk stærke Chelsea midtbane.
Giggs skal omvendt så langt væk fra førsteholdet som det overhovedet er muligt på lørdag, han vil slet ikke kun følge med. Men i aften tror jeg måske at gamle Giggsy's erfaring og spilmæssige kløgt kan være en hjælp

Din analyse omkring Anderson og Giggs synes jeg giver rigtig god mening. Jeg vil også foretrække Carrick-Scholes-Hargo på midtbanen, hvis Hargo vel og mærke er 100% klar. Anderson vil dog nok være indblandet i en af de 3 udskiftninger. Giggs´s rutine vil også være guld værd.
I din opstilling vil jeg dog bytte rundt på Carrick og Hargo. Sidstnævnte skal løbe solen sort både defensivt og offensivt, mens Carrick mere skal være bindeleddet mellem forsvar og midtbane

Damien
23-04-2008, 11:19
Så er dagen kommet...Og hvor er det egentlig dejligt at Puyol ikke er med, tror de kommer i problemer i forsvaret.. Kunne godt forestille mig kampen bliver 2-2 eller sådan noget...

FOLLOW FOLLOW FOLLOW, cause United are going to Mooooscow

Buch
23-04-2008, 12:28
...Og hvor er det egentlig dejligt at Puyol ikke er med, tror de kommer i problemer i forsvaret..

Ja, selvom Puyol ikke har haft sin bedste sæson, er det utrolig dejligt at slippe for en spiller som ham.

Ej, hvor jeg klar til i aften, tror virkelig på sejr, på mægtige Camp Nou!
KOM SÅ DRENGE!

Unitedforever
23-04-2008, 12:33
Ja, det betyder alt andet en del, når en krumtap og anfører i forsvaret ikke er med, og når man ser på, hvordan deres forsvar i helheden alligevel sejler, så kunne jeg faktisk godt forestille mig at vi kommer til en del chancer. Jeg er optimistisk og håber/tror på en 2-0 sejr til os :D

man.utd25
23-04-2008, 13:00
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Scholes-Carrick-Anderson
Ronaldo-Rooney-Nani

Hmm meget svær kamp, vi skal op og score 1 mål vil jeg mene, og tror kampen ender 1-1 eller 2-2, men tror mest på 2-2 ved ikke helt hvorfor.

rooney og ronaldo score vores mål, samt messi og (xavi) staves måske sådan gg....

Bugge
23-04-2008, 13:02
Kan det ikke passe at både Messi, Marquez, Milito og Toure er i karantænefare? Der er nok en god sandsynlighed for at en af de tre sidste trækker et gult kort..

man.utd25
23-04-2008, 13:05
Jeg kom til at tænke på noget, og det er at messi kommer til at spille over for evra, så tror jeg det er en god ide at man for en mand til at hjælpe evra , fordi når messi krydser ind i banen kan det godt blive et problem .

man.utd25
23-04-2008, 13:06
Kan det ikke passe at både Messi, Marquez, Milito og Toure er i karantænefare? Der er nok en god sandsynlighed for at en af de tre sidste trækker et gult kort..

Jo det mener jeg også jeg har læst , så håber de for gult i aften ggg

Bugge
23-04-2008, 13:10
Jo det mener jeg også jeg har læst , så håber de for gult i aften ggg

Hvis vi nu sparker Messi i hælene så han får gult for brok :D

Milito og Marquez har sikkert ikke noget problem med at få gult af sig selv..

man.utd25
23-04-2008, 13:13
Hvis vi nu sparker Messi i hælene så han får gult for brok :D

Milito og Marquez har sikkert ikke noget problem med at få gult af sig selv..

Griner helt enig, men messi vil da være tændt, så vil være dejligt vis han lige vil trække et gult kort:)

Martin
23-04-2008, 13:16
Det er korrekt at de fire spillere er i karantænefare. Det samme er Evra og Nani.

Unitedforever
23-04-2008, 13:39
Håber på denne opstilling:

VDS
Brown--Rio--Vidic--Evra

Carrick
Hargo----Anderson

Ronaldo -- Rooney--Tévez

Bænk: Nani, Park, Giggs, Schlous, O'shea

Svær kamp, men også årets vildeste kamp :D Jeg ville blive sygt glad for en 2-0 sejr, men vil gerne sælge den for 1-1 eller 2-2

Andersen
23-04-2008, 13:41
Hvor er det pudsigt I sidder med de samme tanker som mig..eller også er det ikke, for det er fandens svært at koncentrere sig om sit egentlige arbejde nu, hvor der kun er godt 7 timer til kick-off. Jeg har været inde på UEFA's hj.side og fundet ud af flg vedr gule kort situationen:

Barcelona:
Puyol 3 (har som bekendt karantæne i aften), Marquez 2, Toure 2, Messi 2, Milito 2, Dos Santos 1, Deco 1, Abidal 1, Henry 1 og Xavi 1

United:
Evra 2, Nani 2, Andersen 1, VDS 1, Hargo 1, Fletch 1, Ronaldo 1 og Rooney 1

Chelsea:
Essien 3 (sad over i går), Terry 2, Makelele 1, Carvalho 1, Lampard 1, A Cole 1, Ferreira 1, Belletti 1, Mikel 1 (kun 1???), Alex 1

Pølen:
Pennant 2, Carragher 2, Gerrard 2, Aurelio 2, Hyypia 1, Sissoko 1, Babel 1, Mascherano 1, Kuyt 1, Benayoun 1 og Torres 1

I gårsdagens kamp blev der mærkværdigvis kun uddelt et kort (Terry), dette er inkl. i ovennævnte liste.

Ved det tredje kort udløses en spilledags karantæne.

Buch
23-04-2008, 14:07
Ronaldo, kun et gul kort.
- Hvorfor går der så så meget snak om han får karantæne ved et til gul kort. Så har han jo kun to, og det tre som giver karantæne, sådan som jeg har forstået det?

man.utd25
23-04-2008, 14:09
Ronaldo, kun et gul kort.
- Hvorfor går der så så meget snak om han får karantæne ved et til gul kort. Så har han jo kun to, og det tre som giver karantæne, sådan som jeg har forstået det?

nejj mener også kun ronaldo har 1 gult.

Unitedforever
23-04-2008, 14:18
Ronaldo HAR kun 1 gult kort, så der er ingen frygt for karantæne endnu ;D

Buch
23-04-2008, 14:53
Puuuha, gik med den frygt at han ville misse næste hamp ved gult.
Vigtgit han ikke gør det, hvis han skulle få gult (-:

Dines
23-04-2008, 15:13
Skidt hvis Vidic er ude iaften. Han er meget vigtig for fosvaret, og selvom han er lidt rusten, så er jeg sgu mere tryg med ham og Rio end f.eks. Brown eller Pique. Lad os håbe han kommer sig.

Bonde15
23-04-2008, 15:22
Ikke vidic?

The One
23-04-2008, 15:26
Skidt hvis Vidic er ude iaften. Han er meget vigtig for fosvaret, og selvom han er lidt rusten, så er jeg sgu mere tryg med ham og Rio end f.eks. Brown eller Pique. Lad os håbe han kommer sig.

Mon ikke han er med? Altså et maveonde, hvis man kender Vidic ret så er det sgu ikke noget der kan holde ham ude af en CL semifinale. Ja medmindre vi er over i tyndskidsafdelingen hvor det render ud af ham, så har jeg nu en stor tro på vi får Vidic at se i aften.

KennyN
23-04-2008, 15:41
Kunne være stort for Pique at spille i aften på Camp Nou mod hans tidligere klub. Og han vil helt sikkert kunne klare opgaven, hvis han skal starte inde. Men selvfølgelig er Vidic at foretrække grundet hans samarbejde med Ferdinand.. Men han skal være 100% klar, så vi ikke skøjter rundt i forsvaret, som sidste år mod Milan..

Unitedforever
23-04-2008, 16:04
Er der nogen der ved om Ronaldinho bliver klar til returkampen :O ?

Hartvigsen
23-04-2008, 16:13
Hej med alle jer!

Bliver en spændende kamp i aften, jeg håber inderligt at jeg bliver færdig med mit eksamens projekt til imorgen så jeg kan se kampen :D

For mig er resultatet umuligt at forudse, de har et godt hold, hvis de spiller på deres højeste niveau, det har vi også. Så jeg tror på en meget tæt kamp, forhåbentlig en United sejr!

Manchester United
23-04-2008, 16:18
Håber fandme jeg får tv3 + inden i aften

theviking66
23-04-2008, 16:24
Er der nogen der ved om Ronaldinho bliver klar til returkampen :O ?

Så vidt jeg ved er han ude resten af sæsonen og har med stor sandsynlighed spillet sin sidste kamp for Barcelona. Der er vel ikke mange der ved hvad han egentligt fejler og hvor lang tid det tager. Tror den skade stikker noget dybere end det rent fysiologiske.

Dos santos
23-04-2008, 16:57
nu kommer jeg nok til at fremstå som klovn - men hvad står PIG for? :)

Martin
23-04-2008, 17:00
Pole in Goal aka Kuszczak. Der findes ikke klovnede spørgsmål, kun klovnede svar. Eller noget.

Dos santos
23-04-2008, 17:04
mange tak for svaret ;)

Martinsen
23-04-2008, 17:23
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Carrick-Hargo-Scholes

Ronaldo-Rooney-Giggs

En kamp som alle andre af vores udekampe i CL. Vi går efter en solid defensiv, og håber så på en enkeltmandspræstation fremme på banen, som kan give os det eller de vigtige udebanemål. Det bliver uhyggeligt svært, men jeg tror og håber dog på uafgjort. 1-1 Rooney laver vores.

Hald
23-04-2008, 17:47
Puha er godt nok nervøs før denne kamp, af flere gode grunde! United skal bare i finalen. Mine 3 bedste venner er Barca fans.Og jeg skal ha den håne ret. Ellers skal jeg høre på dem resten af året..
Håber vi blæser dem ud af banen, og tror sagtens det kan lade sig gøre at gå videre, endda mere overlegent en mod Roma, med Barcas seneste resultater skal vi køre den hjem.

Tror vi stiller:

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Anderson - Hargo - Scholes

Ronaldo - Rooney - Nani

Parkohargo
23-04-2008, 17:48
Shit jeg glæder mig som en gal til den kamp. Dog også en smule nervøs. Men at rende med en sejr i aften ville være så stort.:)

Hald
23-04-2008, 17:56
Ja det ville virkelig være blæret. Godt signal at sende til Scousers / Chelski i en finale, at vi har blæst Barcelona ud af Semi'en ..

Krede
23-04-2008, 17:59
Jeg håber på:
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Hargreaves Carrick Anderson
Ronaldo Tevez Rooney.

Men tror det bliver:
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Carrick Hargreaves Scholes
Ronaldo Rooney Park

Jeg tror det bliver denne formation, da vi sikkert vil spiller afventede og defensivt (Kedeligt). Selvom jeg synes vi skal bruge den først formation og blæse til angreb. Barcelona er virkelig svage bagude. Især uden Puyol. Deres 4 bagerste står meget lavt og hvor er det Te-Ro-Ro er bedst? Det er når der er plads foran forsvarskæden. Så hvis vi tør og give den gas og angribe, så kan vi få en konfortabel sejr, mens hvis vi prøver at "fedte" den hjem bliver det sikkert 1-1.

ChristianR
23-04-2008, 18:03
Jeg håber på:
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Hargreaves Carrick Anderson
Ronaldo Tevez Rooney.

Men tror det bliver:
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Carrick Hargreaves Scholes
Ronaldo Rooney Park

Jeg tror det bliver denne formation, da vi sikkert vil spiller afventede og defensivt (Kedeligt). Selvom jeg synes vi skal bruge den først formation og blæse til angreb. Barcelona er virkelig svage bagude. Især uden Puyol. Deres 4 bagerste står meget lavt og hvor er det Te-Ro-Ro er bedst? Det er når der er plads foran forsvarskæden. Så hvis vi tør og give den gas og angribe, så kan vi få en konfortabel sejr, mens hvis vi prøver at "fedte" den hjem bliver det sikkert 1-1.

Det tror jeg desværre ikke Fergie helt har forstået eller er enig i.Synes også, det er synd, vi skal spille så defensivt og afventende på udebane i CL. Vi bør spille vores eget fremragende angrebsspil, hvilket også vil ødelægge Barcas spil.

maxim
23-04-2008, 18:11
mange tak for svaret ;)

er det lovligt at hedde en af modstanderens spilleres navn op til sådan en kamp ? :devill: :lolol:

Krede
23-04-2008, 18:11
Det tror jeg desværre ikke Fergie helt har forstået eller er enig i.Synes også, det er synd, vi skal spille så defensivt og afventende på udebane i CL. Vi bør spille vores eget fremragende angrebsspil, hvilket også vil ødelægge Barcas spil.

Lige præcis. Og den bedst måde, at sørge for, at Messi ikke får bold er ved selv at have den.

Jeg har dog en eller anden fornemmelse af, at vi blæser til angreb. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg tror bare, at Fergie har set, at her er Barcelona svage. Plus, hvis vi kan lave en kasse eller måske to, så ser det godt ud før returen.

Vi får se. Jeg kunne VIRKELIG bare godt tænke mig, at vi spillede som det RIGTIGE United i aften. Bare fremad og bare smadrede Barca's forsvar (deres målmand er iøvrigt også dårlig), altså med andre ord, bare gik ud og viste hele fodbold verdenen, at United er det sejeste, bedste spillede og mest geniale hold på denne klode.......... :devill: :devill: :devill: :devill:

COME ON YOU REDS........

Krede
23-04-2008, 18:13
er det lovligt at hedde en af modstanderens spilleres navn op til sådan en kamp ? :devill: :lolol:

Ja, det er også kun fordi jeg har set, at han har været aktiv tidligere, at jeg ikke mistænker ham for at være en sick mand og ikke være United fan. Men okay, vi har jo også Robinho. Så det er tilgivet :lolol: :lolol:

Faurauh
23-04-2008, 18:49

Nu kan jeg ikke huske den præcise opstilling mod roma i retur kampen, men mener det var noget lignende den der, og det virkede da ofensivt nok?

United DK
23-04-2008, 18:49
Under to timer til kick-off. Jeg kan bare ikke vente!

RAppel
23-04-2008, 18:54
Mel: I aften er det juleaften

I aften er der CL semifinale
Der er længe længe til

Øster
23-04-2008, 18:56
Hvornår er det at startformationerne plejer at blive offentliggjort ?

RAppel
23-04-2008, 18:56
En time før kampstart?

Flax_Generous
23-04-2008, 19:10
Er jeg den eneste som er ved at skide i bukserne af nervøsitet? Jeg er godt nok glad for, at jeg ikke skal spille kampen. Jeg ville gå i fosterstillings-mode fra første fløjt.

Anyways, jeg tror, at vi stiller op således:

---------- VDS ---------------
Brown - Rio - Vidic/Pique - Evra
-------- Carrick --------------
--- Hargreaves - Anderson ----
Ronaldo ----------------- Park
---------- Rooney ------------

Flax_Generous
23-04-2008, 19:13
Men jeg håber, at vi stiller op således:

Ronaldo ----------------- Nani
---------- Rooney ------------

Høgsted
23-04-2008, 19:14
Jeg er satme også nervøs for kampen. Har lige været ud for at mishandle en klump læder for at få tiden til at gå. Er godt nok også lykkelig for at jeg ikke skal ind og spille

Men jeg håber vi stiller op således

Ronaldo----Tevez------Rooney

PerRonaldo
23-04-2008, 19:23
Tror ikke han lader vores to mest erfarne spillere på bænken, så tror Scholes starter i stedet for Anderson, han er tilgengæld også god at få ind og skabe noget, hvis vi får brug for det. Jeg ville elske at se Tevez og Rooney sammen, men det tror jeg heller ikke sker.

Årets kamp, gå løs om under halvanden time.. Det bliver sgu spændende!

Glory Man United
23-04-2008, 19:24

hvis det stemmer, vil det være fantastisk hvis Messi ser gult i aften

Høgsted
23-04-2008, 19:29
Jeg tror at hvis Tevez og Rooney starter inde sammen scorer de et Yorke-Cole mål hvor det sagde tubang !! og så lå kuglen i kassen efter et par et-to'er :D Det var et fantastisk mål på netop Nou Camp :)

Lorensen
23-04-2008, 19:36
Glæder mig sku til at høre tyskernes mening om United og Barcelona :P

Andre end mig der er nødsaget til at se den på Sat1 ?

Glory Man United
23-04-2008, 19:37
Glæder mig sku til at høre tyskernes mening om United og Barcelona :P

Andre end mig der er nødsaget til at se den på Sat1 ?

Øøøøøøh heldigvis ikke. Er der så Der Kaiser, man skal høre på?

Glory Man United
23-04-2008, 19:46
http://www.skysports.com/video/0,20285,12602,00.html
Ved ikke hvornår klippet er fra....men Vidic ligner ikke en, der har ondt i maven

Flax_Generous
23-04-2008, 19:48
VDS
Hargo - Rio - Brown - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Park
Tevez - Rooney

Officielle fra UEFA.

Formationen er mit gæt, men spillerne er fra UEFA.

Barca stiller i øvrigt på således:

Valdes
Zambi - Marquez - Milito - Abidal
Yaya
Deco - Xavi
Messi - Eto'o - Iniesta

SpanGdix
23-04-2008, 19:50
Ingen Vidic.. Puha, jeg er så sindssyg spændt lige nu. Kan ikke helt finde ud af, om jeg synes det er godt eller skidt, at vi stiller op i en 4-4-2 fremfor 4-3-3, anyone??

Flax_Generous
23-04-2008, 19:51
Ingen Vidic.. Puha, jeg er så sindssyg spændt lige nu. Kan ikke helt finde ud af, om jeg synes det er godt eller skidt, at vi stiller op i en 4-4-2 fremfor 4-3-3, anyone??
Enten bliver det mega sweet og lækker fodbold eller også bliver det et mareridt. Der er ingen mellemvej med den formation i dag. Jeg er godt nok overrasket over, at vi ikke følger den taktik som vi har haft succes med på udebane i Europa tidligere i år og det meste af sidste år.

Lorensen
23-04-2008, 19:52
Øøøøøøh heldigvis ikke. Er der så Der Kaiser, man skal høre på?

Ingen anelse. Det er min debut ! hehe.

Har ingen anden udvej. Stofa tog 3+ og erstattede det med Viasat Golf. VIASAT fucking GOLF !

Martin
23-04-2008, 19:52
Mon ikek der bliver skiftet lidt rundt i formationerne i løbet af kampen?

Lorensen
23-04-2008, 19:54

Det er vel begrænset hvor meget der kan rykkes rundt. Ikke mere end vi er vante til i hvert fald.

For dælen er offensiv opstilling.

Flax_Generous
23-04-2008, 19:55
Jo, det kunne man godt forestille sig.

------- Ronaldo -----
Rooney - Tevez - Park
------- Rooney ------
Ronaldo - Tevez - Park

Mulighederne er mange... Det bliver næppe bare en 'normal' 4-4-2.

Jeg er uendelig nervøs lige nu!

CC
23-04-2008, 20:00
Tror virkelig det bliver en målrig kamp! Tror vi slår dem på løbe arbejdet, og på at stresse deres forsvar. Men tror samtidig vi kommer til at brænde mange chancer!

Høgsted
23-04-2008, 20:01
Er vildt glad for at Tevez og Rooney starter sammen men vildt ærgeligt at Vidic ikke er med. Men nu skal Tevez trøjen i hvert fald trækkes over hovedet - det plejer at give held

Manchester United
23-04-2008, 20:02
Fandme LØJN! så virker tv3 + ikke her:(

CC
23-04-2008, 20:03

Jeg føler med dig! Ingen burde nægtes at se denne kamp!

Lorensen
23-04-2008, 20:05

Tag Sat1 ! :)

PerRonaldo
23-04-2008, 20:06
Meget spændende hold, kan især godt lide hargo på bænken og at vi stiller med tevez og rooney, men er ked af park..

CC
Meget spændende hold, kan især godt lide hargo på bænken og at vi stiller med tevez og rooney, men er ked af park..

Du mener på Backen;)

srixon
200kr på United til 3.2 og 400kr på at United scorer til odds 1.48.. jeg har store forventninger med den opstilling:lolol:

Dos santos
23-04-2008, 20:08
Hvad mener du? d;
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro.
- føler du dig nakket? :D

Manchester United
23-04-2008, 20:08
Tag Sat1 ! :)

Viasat 1? ja har viasat men min far skulle stille parabol og det op idag men den fandt ikke noget signal..

PerRonaldo
23-04-2008, 20:09
Du mener på Backen;)

Er så nervøs jeg ikke kan skrive mere.. hehe

Lorensen
23-04-2008, 20:09
Viasat 1? ja har viasat men min far skulle stille parabol og det op idag men den fandt ikke noget signal..

Nej, den tyske kanal Sat1. Den viser kampen, hvis du ikke har andre muligheder.

Martin
23-04-2008, 20:14
Du kan streame kampen her for 49,- http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/UCL/Country=DK/MatchList.html

Haslund
23-04-2008, 20:18
var det mig der misforstod Jan Mølby, eller kaldte han lige verdens bedste venstre back for vores svage punkt?:confused:
For hvis han er det, så har vi sgu et rimelig sygt hold :D

Fletcherfan
23-04-2008, 20:20
Fy hvor er jeg spændt... Jeg er ikke så nervøs for at United ryger ud, men mere nervøs for hvad mine kollegaer vil sige hvis United ikke smadrer dem... Og med denne opstilling tror jeg virkelig, at Barca får en rigtig omgang tæsk... Men desværre er jeg ikke så sikker, da jeg ikke nåede til Grisen;)

Men tror, at vi kommer til at se et ultraoffensivt United hold hvor Carrick rykker lidt tilbage, mens Hargo, Evra, Scholes og fløjene flyver fremad når United går i angreb, men med en utrolig kompakt defensiv. Og også skal van der Sar nok spille en rigtig god kamp for at United skal vinde...

Nu er jeg helt sikker på, at United tæsker dem... 2-0 minimum, med mange brændte chancer.

EDIT: Jeg synes også Evra er vores svageste punkt i denne kamp, da Messi er eneste konkurrent til Ronaldo om at være verdens bedste og Evra har monsterproblemer med at placere sig i defensiven...

maxim
23-04-2008, 20:21
Hvad mener du? d;
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro.
- føler du dig nakket? :D

den havde jeg så ikke lige set komme :) :Smackden:

Manchester United
23-04-2008, 20:22
Nej, den tyske kanal Sat1. Den viser kampen, hvis du ikke har andre muligheder.

Har jeg den er det en gratis kanal?

Høgsted
var det mig der misforstod Jan Mølby, eller kaldte han lige verdens bedste venstre back for vores svage punkt?:confused:
For hvis han er det, så har vi sgu et rimelig sygt hold :D

Hvis du misforstod ham gjorde jeg godt nok også :) Han sagde ligeledes at vi spillede naivt sidste år mod milan. Hallo Jan vi havde tre i vores forsvarskæde ude i første kamp og to i den anden hvor Vidic alligevel ikke gjorde den store nytte og han var vist ikke 100 % fit. Man kan godt høre at han er et Liverfool :p

Lorensen
Die Nacht der Stars !

Jihaaa

Lorensen
23-04-2008, 20:23
Har jeg den er det en gratis kanal?

Det ved jeg ikke. Prøv at kig :)

Den er vidst standard tysk.

Kofoed
23-04-2008, 20:24
Enten bliver det mega sweet og lækker fodbold eller også bliver det et mareridt. Der er ingen mellemvej med den formation i dag. Jeg er godt nok overrasket over, at vi ikke følger den taktik som vi har haft succes med på udebane i Europa tidligere i år og det meste af sidste år.

Helt enig.. undrer mig lidt at det ikke blev en 4-3-3.. men syntes det er en fed formation.. nu hvor vidic ikke er med, ville jeg hellere som udgangspunkt hellere have Pique på midten, men det bliver uden tvivl rigtig spændene at se hvordan Hargo klarer det, men jeg tror det bliver godt.. vi har jo set han godt kan gå med som off. kant og lægge nogle gode indlæg.. Dejligt med tevez og rooney på toppen sammen i sådan en stor kamp.. Havde håbet på anderson og nani eller hvertfald en af dem, men jeg tror SAF har ret.. Anderson vil være en kanon spiller at sætte ind i anden halvleg med sin energi, og gåpåmod..

Er sindsygt nervøs, og glæder mig som et lille barn.. men er som Flax, også bange for at det enten kan gå helt galt, eller gå helt godt.. Nu må vi se.. håber på det bedste, og forventer at se noget dejligt bold..

Dos santos
23-04-2008, 20:26
den havde jeg så ikke lige set komme :) :Smackden:
haha, nej.
du er tilgivet :lolol: :lolol:

Manchester United
23-04-2008, 20:27
Det ved jeg ikke. Prøv at kig :)

Den er vidst standard tysk.

Yes den har jeg ... Mange tak ...:) du har reddet min aften..

Lorensen
23-04-2008, 20:27
Haha, fuck man de er vilde med Ronaldo :D Altså på Sat1.

Disse ben kan noget, der ikke burde være muligt, Verdens bedste fodboldspiller osv :D

Lorensen
23-04-2008, 20:28
Yes den har jeg ... Mange tak ...:) du har reddet min aften..

Det var så lidt :)

God kamp ! :)

Manchester United
23-04-2008, 20:28
Haha, fuck man de er vilde med Ronaldo :D Altså på Sat1.

Disse ben kan noget, der ikke burde være muligt, Verdens bedste fodboldspiller osv :D

Ja det eneste de sender?:D

Forresten er Messi med i aften?

CC
23-04-2008, 20:30
Ja det eneste de sender?:D

Forresten er Messi med i aften?

Desværre ja:(

Vidic92
23-04-2008, 20:32
Så er der sku under et kvarter til kampstart. Nøj det bliver spændende, tør ikke gætte på et resultat. Men tror desværre ikke vi kan holde en Eto'o fra fadet !

GO UNITED!

Flax_Generous
23-04-2008, 20:32
Jeg er nervøs nu, men tænk lige på en United-Liverpool-finale. Det står nu 110% klart, at jeg ikke ønsker den finale. Jeg tror simpelthen ikke, at mit helbred kan tage det.

Parkohargo
23-04-2008, 20:33
Gogogo United! damn jeg er spændt

lange
23-04-2008, 20:36
Kom så Drenge! Det her handler om at vinde

ønskeresultat: 2-0 til United..

NO FEAR

CC
23-04-2008, 20:36
Hold kæft hvor er det her vildt!! Jeg har gået og glædet mig til den her kamp i flere år, og nu er der kun 10 min tilbage:D
Første gang længe at mine ben virkelig ryster under mig!!!

Høgsted
23-04-2008, 20:38
Bliver vildt at se United igen på Nou Camp glæder mig så sindssygt. Kom så drenge og god kamp til alle

Kofoed
23-04-2008, 20:39
Kom så United.. I kan klare det..

GGMU

Elkjaer
23-04-2008, 20:40
Hold kæft hvor er det her vildt!! Jeg har gået og glædet mig til den her kamp i flere år, og nu er der kun 10 min tilbage:D
Første gang længe at mine ben virkelig ryster under mig!!!

Enig enig enig..
Er spændt :D bliver klasse!

Maspha
23-04-2008, 20:40
2-0 til os..

Kom så united!! :) :) :)

Elkjaer
23-04-2008, 20:42
Kaster mig over i sengen og ser fodbold :D
Hvad kan man sige.....?

UNITED, United are the team for me <3

Manchester United
23-04-2008, 20:42
Gogo United 3-0 total drømme resultat:D

Bonde15
23-04-2008, 20:44
Kom Så!!

Høgsted
23-04-2008, 20:45
Så er der Kick Off - nyd det så længe det varer gutter

Fletcherfan
23-04-2008, 20:45
Så er det nu... Kom så drenge...

Høgsted
23-04-2008, 20:47
Penalty ..... Det er sindssygt

Fletcherfan
Kom så Ronaldo...

Manchester United
straffe!!!!!!!! yea

lange
2 United spiller med hvite drakter, og Rooney ser ut til å spille på høyre midtbane fra start. Ronaldo er på topp sammen med Tevez.

Maspha
straffe:)

Ja tak..

Kom så Ronnie

lange
Ronaldooo:D:D

Elkjaer
pis :S

bare rolig han score senere!

Manchester United
Stolpe!

Bonde15
Nej Ronaldoooo!
eller, det var ikke mig der gad stå i den situration.

PetterDK
23-04-2008, 20:48
Noooo kunne bare mærke det.. Det var ikke hans klassiske tilløb

Edit: Sikke en start vi kunne have fået :(

Maspha
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:con fused: :confused: :confused:

Høgsted
Shit. He will make the revenge

Fletcherfan
Kom igen, Ronaldo... Havde på følelsen, at han ville brænde det... Sørme ærgeligt, men vi skal nok klare det...

Manchester United
Han var sikker mega nervøs... KOM IGEN Ronanldo..

Høgsted
23-04-2008, 20:49
Det virker helt surrealistisk - det er ikke til at fatte

lange
Ro på!

VI kommer igen, come on United

Dos santos
den gjorde ondt :(

Hartvigsen
Jeg vidste bare han ville brænde :S

Høgsted
23-04-2008, 20:51
Jeg vidste bare han ville brænde :S

Jeg havde det virkeligt også på fornemmeren

Fletcherfan
23-04-2008, 20:53
Ronaldo er allerede fældet 3 gange... Ser ud som om det er deres taktik at sparke Ronaldo ned... Eller er det bare mig...

Bonde15
23-04-2008, 20:55
Tror Ronaldo er mere opsat på at spille en god kamp nu, men han må ikke tænke for meget over det.

Manchester United
23-04-2008, 20:57
Van Der Sar det var sløvt...

Fletcherfan
Hvor midtbanen og backesene der???

S.U.N
jøsses hvor står vi stille!!

Bonde15
Vi er presset..

Bonde15
23-04-2008, 20:58
Lorte Sted, Frispark.

Manchester United
23-04-2008, 20:58
Frispark til dem:/

Høgsted
23-04-2008, 20:59
Vi er godt nok på skideren vi har været mega heldige i tre - fire situationer

S.U.N
23-04-2008, 21:00
Vi er godt nok på skideren vi har været mega heldige i tre - fire situationer

Ja det ser sku ikke alt for godt ud, indtil videre

Bonde15
23-04-2008, 21:00
Så kan du gøre det godt igen, og det gør du!!"

Edit: Lorte spark.

Manchester United
23-04-2008, 21:01
Nå men hjørne til os..

EDIT: var der ikke straffe på brown der?

Bonde15
23-04-2008, 21:03
Nå men hjørne til os..

EDIT: var der ikke straffe på brown der?

Det så sådan ud?

Bonde15
23-04-2008, 21:04
Dommeren står i vejen for kontra

Fille
23-04-2008, 21:05
Synes godt nok vi er presset! :confused:

Fletcherfan
23-04-2008, 21:07
Messi har altså fået en rigtig god start... Og det gør mig pissenervøs...

Bonde15
23-04-2008, 21:07
Ikke engang Scholes laver ordenlige afleveringer, SÅ ER MAN PRESSET!

lange
23-04-2008, 21:09
Ingen farlige skud på mål??

Manchester United
23-04-2008, 21:10
Ingen farlige skud på mål??

Nej ik rigtigt..

PerRonaldo
23-04-2008, 21:10
Vi er ikke en skid værd for tiden... Men smuk fodbold af Barca..

Fletcherfan
23-04-2008, 21:12
Vi giver dem lov til alt for meget...

Fille
23-04-2008, 21:12
Er jeg den eneste der synes, at vi er alt for passive?

Maahn
23-04-2008, 21:13
Det er jo lige før, at man håber på et føringsmål til Barca således vores spillere kunne vågne op.

Det er forfærdeligt, at man kan være så ringe i en semifinale i CL. Det er sgu den samme indsats som sidste år mod Milan.

Bonde15
23-04-2008, 21:14
Straffe!!!!!!!!!!!!

Høgsted
Det er fandme straffe - han har ikke nosserne til at give et til. Pis mand

Fletcherfan
Det turde han ikke dømme... Tror dog ikke, at det var straffe...

Bonde15
23-04-2008, 21:16
Nej En Klam Dommer!!!!!

Maahn
23-04-2008, 21:19
Der var sgu da ikke skyggen af straffe.

Fletcherfan
23-04-2008, 21:21
Skulle man dømme ud fra denne kamp er Messi altså helt klart verdens bedste spiller... Selvom han har fået alt for let spil af en dårlig Evra...

Manchester United
AVAV Hargo..

Maahn
Kæft hvor ringe, at dommeren ikke kunne se den svinestreg på Hargreaves.

Flax_Generous
23-04-2008, 21:22
Er Rooney med?

Bonde15
23-04-2008, 21:24
Er Rooney med?

Ja, på højre kanten tror jeg faktisk.

Flax_Generous
Han gemmer sig godt.

Fille
Ind med anderson ud med rooney fra 2 helvegs start, og nani ind istedet for park, også 5 mand på midten, så vi får bedre fat.. vi kan være rigtig godt tilfredse med en 0 - 0 løsning, sådan som det forholder sig lige nu..

Hartvigsen
Jeg tror det ikke.. Ih hvor jeg elsker at se Scholes kæmpe sådan!

Fletcherfan
23-04-2008, 21:27
Hvis der er nogen, der skal udskiftes som det ser ud nu, så er det Evra... Gotd nok en dårlig kamp... En af hans dårligste kampe i United-trøjen...

Høgsted
23-04-2008, 21:29
Hvis der er nogen, der skal udskiftes som det ser ud nu, så er det Evra... Gotd nok en dårlig kamp... En af hans dårligste kampe i United-trøjen...

Hans debut mod City var dog værre :) ! Ej synes han har spillet sig op de sidste ti min.

Manchester United
endelig et kort til barca

Fille
kom så ronaldo !!!

Fletcherfan
Marquez ikke med næste gang, det er godt... Så skal Messi og Yaya Toure også få det gule kort...

Høgsted
Sådan Marquez er ikke med på OT

Manchester United
23-04-2008, 21:30
Hmmm 0-0 ved pausen...

Maahn
23-04-2008, 21:30
Begynd nu at lave indlæg på de frispark.

Det er spild, at Ronaldo skyder på mål hver eneste gang, når vi er dem overlegne i luftspillet.

S.U.N
23-04-2008, 21:32
:)Dårligste halveg siden sidste års semifinale.

Men tror faktisk vi er svineheldige og tager en 1-0 sejr med hjem:)

Elkjaer
23-04-2008, 21:32
Hvad kan man sige puha en første halvleg.
Trist Ronaldo ikke score på straffet, men sådan er livet nu engang.
Jeg er rigtig godt tilfreds med 0-0 ved halvleg vi har været lidt nervøse i forsvaret og står ofte lidt for stille..
Håber lige at Fergi snakker højt i pausen, og så vil jeg gerne have ham dæmper Ronaldo - han skal ikke slå ud med arme og råbe af sine egne spillere

Flax_Generous
23-04-2008, 21:33
Det har godt nok ikke været en imponerende halvleg fra Uniteds side. Det ville dog have set okay ud hvis Ronaldo havde scoret på sit straffespark.

Defensivt er vi meget tilbageholdne (som forventet) og lader Barca dominere fuldstændig. Ronaldo er vores eneste offensive faktor, da Park, Tevez og særligt Rooney er fuldstændig ude af kampen når vi har bolden.

Scholes og Rio har været de to bedste indtil videre, men kønt er det ikke.

PerRonaldo
Park ud og ind med nani.. Rooney må ikke skiftes ud alene på det grundlag vi ikke har tabt en kamp uden ham i denne sæson..

Fletcherfan
0-0 i pausen er jeg godt tilfreds med... Jeg synes, at United lagde bedste ud, men det virkede som om, at det brændte straffespark fik sat sig i spillerne efter lidt. Efter et utrolig Barca-pres hvor United var ALT for passive i defensivem, er det blevet meget mere jævnt... Og som jeg ser det så kan begge hold godt få det første mål... Men det er altså en klart bedre kamp end i går... Spillermæssigt har det været en nydelse at se Messi og Iniesta, som har været rigtig gode. Carrick og Rooney har været for anonyme. Mens Scholes fik en dårlig start, men har spillet sig alvorligt op... Også synes jeg, at midterforsvaret har været enestående...

robinho
23-04-2008, 21:34
vi har bolden for lidt. Vi har brug for at overtage noget af spillet, for at tage presset af rent defensivt, for selvom barce ikke skaber de store chancer, så er det ikke godt vi konstant løber efter dem.

KennyN
Hvem snakkede om at Scholes var færdig.? Han har været suveræn i første halvleg. Stærk defensiv, hvor han ofte har bremset Barcelona. Mens han har været station og bagmand bag de fleste af vores angreb. Super kamp.. Rio Ferdinand har også været stærk nede i forsvaret, hvor han har lukket godt af for Eto'O.
Surt vi brændte det straffe, men vi er ved at være i gang igen, og skal bare fortsætte. Dog ikke så langt ned og stå, da det er for risikabelt og farligt overfor Barca..

Glory Man United
Anderson ind istedet for Park....4-3-3 hvor der så også skal fuld skrue på Ronado, Rooney og Tevez

Thomas
23-04-2008, 21:35
Hold op hvor er det træls. Vi får et straffespark - misser det. Ronaldo bliver væltet i straffesparksfeltet, men intet dømt. Det er virkelig irriterende sådan noget.

Det er også umådelig træls, at vi ikke viser os fra vores bedste side. Kom nu, United! Lad os vise hvordan man spiller engelsk bold og så vinde 1/2-0!

c'mon united!

Dos santos
23-04-2008, 21:37
Rooney må ikke skiftes ud alene på det grundlag vi ikke har tabt en kamp uden ham i denne sæson..
jeg var ikke engang sikker på, om han var inde eller ej.

Høgsted
23-04-2008, 21:37
De sidste 10 min har vi været dominerende og håber vi fortsætter i samme stil så skal vi nok få det tiltrængte udebanemål

Kofoed
23-04-2008, 21:38
Rigtig godt tilfreds med 0-0.. Ind med Nani eller anderson og ud med Park..
Vidste ronaldo ikke ville score.. Grunden.. der blev rykket på bolden efter han var gået tilbage.. Det er en lillebitte ting, men når man er vandt til selv at ligge bolden og fokusere 100% på det, så kan det være mega forstyrende.. ærgeligt at se at vi giver dem så meget plads, for når de for lov, er de verdens bedste hold i det direkte spil, og de er sindsyge til at finde rummene, og førstegangsafleveringerne er jo af en anden verden når de får plads.. men vi viser også at når vi går til dem, og presser på så er det ikke så svært at komme frem på banen, og så er de hamrende usikre bagved, når der presses, og det virker som om de har den filosofi der hedder hvis du ikke kan på lovligvis så er ulovligt ligeså godt.. især mod ronaldo.. er blevet banket ned mange gange..
Håber SAF snakker (lidt) højt i pausen, og at drengene kommer ind og giver den en ordentlig en over nakken..

EDIT: og btw, scholes har gjort det kanon..

RAppel
23-04-2008, 21:38
Vi skal vist være glade selvom Ronaldo brændte det straffe. Barca er klart det bedste hold indtil videre.

Men ja, bittert med det straffe der ikke bliver dømt. Behøver man vist ikke være United fan for at kunne se det var der :)

PerRonaldo
23-04-2008, 21:39
jeg var ikke engang sikker på, om han var inde eller ej.

Nej han er lukket godt af ude på kanten, også derfor det ville være godt at få en kantspiller mere ind, så vi kan ligge rooney på toppen, for han er kæmpe trussel for et hvert forsvar. Park har igen kun løbet rundt, uden at være en trussel, nani eller anderson på banen..

Høgsted
23-04-2008, 21:40
Prøv at tænk hvis Tevez spillede for Barca så tror jeg virkelig han ville være uhyggelig. Han kan finde de små rum og han elsker de små pasninger som Barca også praktiserer i stor stil. Han er virkelig skræddersyet til spansk fodbold men jeg klager da ikke over at han er i United. Tror han er manden der kan afgøre denne kamp

Dos santos
23-04-2008, 21:41
Sikken første halvleg, puha.
Møghamrende ærgeligt at ronaldo brænder det straffe, den skal altså bare ind.
Holdet gik ned efter straffesparket, og virkede ikke spor tændte.
Heldigvis fik vi spillet os op de sidste 10 min.
Udskiftninger; Ud: Park - Ind: Nani

Hl-Glory
23-04-2008, 21:43
er først lige kommet hjem nu.
kan se Ronaldo har brændt straffe, ikke godt.
men det kan vi klare .
vi skal bare sørge for at få et mål nu her, i anden halvleg.

Come on United!

Fletcherfan
23-04-2008, 21:43
Straffesparket var mere straffespark fordi han gik efter, at stoppe Ronaldo, men selve "forbrydelsen" var ikke nok til straffespark... Jeg synes, at 0-0 er retfærdigt, men der burde nok være scoret nogle mål... Selvom van der Sar ikke har været sat på prøver endnu... Jeg vil forsvare Park lidt. Ja, han fik en rimleig dårlig start, men som så mange andre på holdet så har han spillet sig meget op til sidst... Men Anderson kunne godt komme på banen...

Martin
23-04-2008, 21:44
Lige en opfordring til dem der skriver under kampen. Det her er et debatforum, og ikke en chat. Alle de intetsigende oneliners der bliver posted er jo helt vildt.

Vi har en chat, hvis I absolut vil komme med alle de udbrud.

Elkjaer
23-04-2008, 21:45
Lad os håbe han har sagt noget godt i halvlegen...
Smutter til sofaen :P

Fille
23-04-2008, 21:46
Kom så united .. Bare en hurtig kasse :)

Hartvigsen
23-04-2008, 21:52
Puha vi er presset!

Fletcherfan
Hvad lavede Brown der??? Men sindsygt godt af Carrick... Brown var også for langsomt tilbage der... Troede den var indenfor der... Flot Barcaspil...

Manchester United
Det var godt nok godt at Eto ikke fik den ind.

Bonde15
23-04-2008, 21:53
Dårlig start på anden halvleg, to kæmpe chancer til Barca.
Men tror vi får en 1-0 sejr..

Fille
23-04-2008, 21:54
Den var stor carrick .. !:(

Høgsted
23-04-2008, 21:54
Carrick er virkelig startet godt defensivt såvel som offensivt. To kanone aktioner af ham dejligt at se

RAppel
23-04-2008, 21:55
Det havde været for godt til at være sandt hvis Carrick havde scoret :)

Manchester United
23-04-2008, 22:00
Godt reddet Van Der Sar..

Fille
23-04-2008, 22:03
Messi ud, bojan ind.. Fint nok udskiftning for united, så håber jeg bare ikke bojan kommer ligeså godt igang som messi var..

lange
23-04-2008, 22:05
Ronaldo skal have en til at lege med i toppen!!

Flax_Generous
23-04-2008, 22:07
Ronaldo skal have en til at lege med i toppen!!
Vi skal vist lige have bolden først. :)

Fletcherfan
23-04-2008, 22:08
Jeg synes, at Rooney og Ronaldo skal bytte plads... Det ville fungere klart bedre... Kan dog se pointen i, at stille sådan op...

PerRonaldo
23-04-2008, 22:12
Vi skal aller svine chelsea eller liverfool til, med den skandale kamp, spillemæssigt vi levere.. Ved godt vi kan modsat til de andre, men hvorfor så ikke bare ramme en medspiller en gang i mellem!?

Manchester United
23-04-2008, 22:12
Fuck så filmer han til straffe ham barca spilleren:mad:

Fletcherfan
23-04-2008, 22:15
Nu spørger jeg måske dumt, men blev Ronaldo ikke fældet indenfor straffefeltet???

Maahn
23-04-2008, 22:15
Det er fair nok, at vi har et defensivt udgangspunkt, men det betyder nødvendigvis ikke, at spillerne ikke må ramme hinanden mere end 2-3 gange.

Hold nu for dælen bolden lidt i egne rækker og derved tage presset af defensiven.

Fille
23-04-2008, 22:16
Jaa tak .. ringe kamp af rooney..

Kom så nani!!

Bonde15
Nani ind - Rooney ud.

Manchester United
Nani ind - Rooney ud...

Høgsted
Så er Nani på vej på banen. Det er i orden at der satses lidt et udebanemål vil gære underværker. Rooney har ikke haft hans bedste kamp men han har arbejdet for kollektivet og kredit for det

PerRonaldo
23-04-2008, 22:17
Nu taber vi.. Uden Rooney.. :( men han holder sin stat.

srixon
23-04-2008, 22:20
FORHELVEDE SÅ TAG DEN HAT TIL PARK UD!!!! han har INTET skabt! ufatteligt hvorfor Ferguson foretrækker ham fremfor Nani og Giggs

16casper
hva laver park stadig inde , vil en svare mig på det ?:confused:

lange
Park ud! hvad lavede han lige

PerRonaldo
23-04-2008, 22:22
hva laver park stadig inde , vil en svare mig på det ?:confused:

Spørger om det samme, men hvad laver han overhovedet i vores trup???

16casper
23-04-2008, 22:23
Spørger om det samme, men hvad laver han overhovedet i vores trup???

alle kan da se han ikk har klasse til Man. Utd. så kom heller ind med en af de unge talenter eller køb en ny..

Manchester United
23-04-2008, 22:25
Tevez ud - Giggs ind..

lange
23-04-2008, 22:26
hvad laver en barn som Bojan på banen????

lange
23-04-2008, 22:28
Will united score? they always score

Fille
sådan van der sar .. :)

PerRonaldo
Will united score? they always score

Vi skal lige have bolden først.