Se fuld version : Darren Fletcher
http://www.oldtrafford.dk/images/spillere2/24.jpg
Darren Fletcher
Nr.: 24
Fødselsdag: 01/02/1984
Land: Skotland
Profil (http://www.oldtrafford.dk/spillere5.php?spiller=show&id=18)
Jeg synes godt nok Fletcher har gjort de godt på det seneste især i CL. Dejligt at have en mand som ham i truppen, han er jo ikke typen der klager over at han ikke spiller hver gang.
Hans gode præstationer hænger nok også lidt sammen med at han har spillet inde centralt de gange han har gjort det rigtig godt og der også absolut der han er bedst.
Kan nemt gå hen og blive en vigtig mand her til sidst, hvis for eksempel Scholes får karantæne i en evt. finale.
baeklev7
02-05-2007, 11:54
Darren har virkelig løftet sig, har altid troet på at han ville kunne slå igennem hos os, hvis bare han fik tiden. Synes folk har været hårde mod ham specielt dem der udråbte ham til ikke at være god nok til United. Han er egenproduktion fra klubben og måske han topper senere i sin karriere. Synes ihvertfald han er sublim, når han endelig får chancen.
Jeg synes også Fletcher har spillet meget godt her på det sidste. Nu hvor Park er langtidsskadet kan det være han kan komme mere på banen, hvis Carrick eller Scholes ikke kan spille
Fletcher er en god reservespiller, som vi får brug for, hvis vi spiller 50-60 kampe i en sæson! Han klager aldrig over manglende spilletid, men gør sit arbejde ordentlig, når han får chancen - og det har jeg stor respekt for!
Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig mht Fletch..først er jeg irreteret på ham pga håbløst spil...så score han mod chelsea...så spiller han håbløst og så igen godt..de dårlige kampe skal væk hvis han skal blive.
Imod de store hold og de store kampe, virker det som om han er meget mere opsat end normalt. Han har ikke de store fodboldevner, men han fighter for det, og giver sig hver kamp. Han skal blive, og det er godt at have spillere som ham i truppen.
Enig i at Fletcher nogle gange i en sæson, i nogle kampe falder ud - og det er derfor han er reservespiller og ikke bliver andet for United. Men vi har brug for sådan nogle spillere, som kan træde til for de bedste når de behøves, selvom de ikke er verdensklassespillere i hver eneste kamp
Jeg holder mere og mere af den mand for hver kamp han spiller..
I starten af sæsonen virkede han lidt retarded på banen, men han har virkelig overrasket positivt som en fighter som virkelig forstår at sætte sig op til især de store kampe og det er en kæmpe fordel for det normalt ikke lige er Fletcher som de store hold holder mest øje med..
Han er suveræn at have som reserve, men selvfølgelig er han ikke helt god nok til startopstillingen..
Som nogle andre har nævnt i transfer tråden, bliver Fletcher grundet Hargreaves ankomst skubbet længere fra vores centrale midtbane, hvilket jeg syntes er lidt syndt, da han har gjort det fornuftigt som reserve for os i år.
Men som Sørensen snakkede om, kunne det være man kunne give Fletcher en chance på højreback pladsen! Det har jeg aldrig rigtig tænkt over før nu. Men sjov idé.. og hvem ved, en dag bliver han måske vores erstatning for Neville!
Jeg mener det er rigtig godt vi købt owen hergreaves. For med Fletcher som 3. valg så er truppen ikke skarp nok. Så kan man sige han har scoret mod chelsea, og spillet nogle udemærkede kampe. Men hans bund niveau er alt for lavt, efter min mening.
Christensen
15-06-2007, 18:17
Fletcher har spillet en rigtig god sæson. Liverpool og i stort set alle CL-kampene, for at nævne nogle eksempler. Fletcher er en virkelig god man at have i truppen, og at have ham som tredjevalg er overhovedet ikke nogen dum ting. Han fighter, er god til at bryde modstanderens opspil og samtidig er han loyal for klubben. Meget vigtig spiller for United!
Darren skal helt klart blive. Han er stadig ung (23 år) og har derfor tid til at udvikle sig endnu.
Om 2-3 år ser midtbanetruppen sandsynligvis sådan her ud:
Nani, Carrick, Hargreaves, Fletcher, Anderson, Ronaldo, Ji-Sung.
Så synes jeg nu der er rigelig plads til ham. Han viste jo også i slutningen af sæsonen, at der stadig er potentiale i ham.
Har benyttet mange lejligheder til at slagte Fletcher for hans spil, men i denne sæson har han virkelig vist klasse også i store kampe hvor han gentagne gange har ødelagt modstanderens spil!
Han er en perfekt 3. mand at have med den vindermentalitet han besidder, spørgsmålet er bare om det er godt nok for ham at være 3. mand.
Jeg tror at Fletcher er en mand, som er klar til at være 3. - 4. valg på midtbanen, hvis det kan hjælpe klubben, ligesom John O'shea
Glory Man United
23-08-2007, 07:14
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7512
Jeg har aldrig været Fletcher fan, men jeg håber sandelig ikke han sælges i dette transfer vindue. Vores trup er bedre end sidste år men ikke større. Og vi har så mange skader, at Fletcher som minimum må vente til januar, til vi kan få en erstatning
Jeg håber altså ikke at Fletcher bliver solgt. Han er en vigtig brik, og en god spiller at have i truppen med skader og karantæner. Derfor ser jeg det som en dum idé, hvis han skulle skifte. Men fair nok. Han er 23 år, og han kunne sagtens spille fast i mange andre gode PL-klubber, så hvis det var årsagen til han måske vil væk, har jeg sgu respekt for det.
Lidt skidt hvis han smutter, da han er en vigtig del af truppen.
Men kan godt forstå han gerne vil spille mere fast end han gør pt. Han har jo behov for spilletid, for at udvikle sig.
Og måske vurderer Ferguson at vi er fint dækket ind på midten, og at Gibson, Eagle og O'Shea kan agere reserver hvis det skulle kræves..
Kristian Jensen
23-08-2007, 08:44
Jeg bliver overrasket hver gang Ferguson skifter O'Shea ind på den centrale midtbane på bekostning af Fletcher. Synes Fletcher har bevist, at han er en god central midtbanespiller, der altid yder max. Så jeg håber selvfølgelig, at han snart får chancen. Kan virkelig godt forstå, at han er utilfreds. I hans situation ville jeg også tage en snak med Sir Alex.
Jeg mener det vil være ærgeligt at skille sig af med Dar... jeg synes han er en rigtig god spiller, som gør at vi har bredden (sammen med bl.a. O'shea) til at vinde PL og andre store titler! vil være meget ked af at skulle skille sig af med ham, men forstår godt, hvis han kun er 4. valg på den centrale midtbanen
Glory Man United
23-08-2007, 09:00
Fletcher løber meget. Han arbejder hårdt. Men hvis vi spiller vore 4-4-2 og skal skabe kampen, er han ikke holdbar. Hans omgang med bolden er ikke god nok, og afleveringerne mangler kvalitet! Men Fletcher er en marginal spiller, og kan gå ind på de fleste PL hold......så forståeligt nok, at han vil væk. Ligesom Butt, P. Neville, Smith, Kanchelskis osv. osv.
Sådan har jeg det også med Fletcher - jeg mener han minder meget om Butt... jeg var stor tilhænger af Nicky og er det med Darren, og kan i det hele taget godt lide spillere som laver en masse arbejde uden bold og for holdet - men i det opbyggende spil, er har han ikke den klasse som vores 3-4 andre centralemidtbanespillere
Jeg bryder mig ikke om de salgsrygter.
Det har intet at gøre med bredden i vores trup eller noget, men sdimpelthen fordi Darren Fletcher er en rigtig god spiller, som vi fik utrolig megete gavn af i sidste sæson.
Jeg syntes det derfor var ærgeligt da vi købte hargreaves, da det umiddelbart vil skubbe fletcher længere væk fra den plads på holdet, som han er berretiget til.
Hvis vi sælger ham, så vil det give bagslag. Ligesom med salget af Rossi.
Jeg bryder mig ikke om de salgsrygter.
Det har intet at gøre med bredden i vores trup eller noget, men sdimpelthen fordi Darren Fletcher er en rigtig god spiller, som vi fik utrolig megete gavn af i sidste sæson.
Jeg syntes det derfor var ærgeligt da vi købte hargreaves, da det umiddelbart vil skubbe fletcher længere væk fra den plads på holdet, som han er berretiget til.
Hvis vi sælger ham, så vil det give bagslag. Ligesom med salget af Rossi.
Altså, slaget af Rossi har ikke givet bagslag endnu - Det er nemt at være bagklog, og med købet af Tevez kunne ingen forudsige at vi nu ville stå i akut angrebsmangel.
Jeg mener Fletcher oftest er elendig når han spiller. Ja, han overpræsterede imod roma og milan sidste år, men det er så også det. Han har simpelthen bare ikke klassen til at spille for os, især når hans positioner er i direkte konkurrence med folk som Carrick / Owen H. eller Ronaldo / Nani. Her har han altså bare ingen chance for at udmærke sig.
Afsted med ham, og så lad os glemme hvor meget han har kostet holdet med dårlige / middelmådige præstationer over de seneste 4 sæsoner.
Altså, slaget af Rossi har ikke givet bagslag endnu - Det er nemt at være bagklog, og med købet af Tevez kunne ingen forudsige at vi nu ville stå i akut angrebsmangel.
Jeg mener Fletcher oftest er elendig når han spiller. Ja, han overpræsterede imod roma og milan sidste år, men det er så også det. Han har simpelthen bare ikke klassen til at spille for os, især når hans positioner er i direkte konkurrence med folk som Carrick / Owen H. eller Ronaldo / Nani. Her har han altså bare ingen chance for at udmærke sig.
Afsted med ham, og så lad os glemme hvor meget han har kostet holdet med dårlige / middelmådige præstationer over de seneste 4 sæsoner.
For det første: selvom det ikke er til denne tråd, mener jeg da at salget at Rossi har givet bagslag? vi står netop i angrebsmangel, og selvom ingen kunne forudse dét, er det da et faktum - det er da bagslag?
Jeg synes at du er alt for hård ved Fletcher - han spillede nogle kanon kampe i Italien, men han har også lavet mange andre gode præstationer i denne sæson! jeg synes ikke vi skal af med ham!
jeg er ikke bagklog. Det faktum at vi mangler en angriber nu var faktisk ikke det jeg mente med bagslag, men nærmere at Rossi går hen og bliver en superangriber. Men ja, det har også givet bagslag at vi nu står uden en boksspiller.
Fletcher har i den grad klassen til at spille for united, syntes jeg.
Men det er rigtigt han intet er værd på kanten, men som central midtbanespiller, så er han en rigtig god spiller.
Glory Man United
23-08-2007, 10:17
jeg er ikke bagklog. Det faktum at vi mangler en angriber nu var faktisk ikke det jeg mente med bagslag, men nærmere at Rossi går hen og bliver en superangriber. Men ja, det har også givet bagslag at vi nu står uden en boksspiller.
Fletcher har i den grad klassen til at spille for united, syntes jeg.
Men det er rigtigt han intet er værd på kanten, men som central midtbanespiller, så er han en rigtig god spiller.
Kunne ikke være mere uenig....Rossi er i mine øjne ikke 100% boksspiller. Og Fletchers teknik og afleveringer er ganske enkelt for ringe. Han vil altid være reserve på et storhold. Som jeg skrev tidligere, var det det samme med spillere som P. Neville, Butt og Smith. De valgte at gå, og det er da helt OK
Casper vi er enige så vidt at på kanten var han forfærdelig, og jeg vil da godt give dig ret i at han var langt bedre centralt. Dog synes jeg stadig at han lavede for mange fejl, og for mange klodsede frispark. Hans overall kvalitet synes jeg bare ikke har niveau til at spille for os. Slet ikke når en mand som Hargreaves er klar (Det vi så imod City var jo fantastisk fra ham)
Jeg tror seriøst ikke Fletcher nogensinde slår igennem som nogen stor spiller, han bliver vel solgt til en midterklub / bundklub, og lever resten af sin karriere som en halvanonym PL spiller. Og jeg mener det er berettiget med hans talent.
Jeg mener ikke Rossi salget har givet bagslag endnu - Vi har været rigtigt uheldige i vores indledende kampe. Citykampen var jo grotesk. Og Rossi har aldrig slået igennem for os på dette niveau, så jeg vil ikke konkludere at han havde reddet de point hvis han ikke var solgt. SAF ville have stillet med Tevez imod City uanset om Rossi var tilstede eller ej.
Virkelig ærgeligt hvis Fletcher forlader os. Jeg synes han er blevet et offer, for et fejlkøb af Ferguson. Hargreaves er uden tvivl en klassespiller, men når vi i forvejen har O'Shea, Fletcher og Carrick til den defensive midtbaneposition, så kommer han til at ligne et overflødighedskøb.
Fletcher er helt klart en af mine favoritter; han er stærk, har overblik og er samtidig en smule alsidig, i det han kan gå ned at tage højrebacken om nødvendigt.
Hargreaves er uden tvivl en klassespiller, men når vi i forvejen har O'Shea, Fletcher og Carrick til den defensive midtbaneposition, så kommer han til at ligne et overflødighedskøb.
det vil sige lige så snart vi har nok af en spiller type, så skal vi ikke købe mere ind? Man skal da hvis man føler en udefra kan gøre det bedre end dem man har, og denne ellers er til at få fat i. Hargreaves er bedre end alle dem du nævner der så.
Skulle vi så heller ikke være gået efter Tevez nå nu vi havde rossi
Martinsen
23-08-2007, 11:30
desværre begyndte Fletcher først at vise sin rigtige klasse, efter Fergie havde besluttet sig for at jagte Hargreaves... jeg ville være ked af at se Fletcher i en anden klub, for han er en fantastisk fighter, og så er han et produkt af vores sublime ungdomsarbejde...
United DK
23-08-2007, 11:40
Min ærlige mening er, at Fletcher har været mere værd for United, end Verón var.
Jeg mener ikke, at han overpræsterede mod hverken Liverpool, Roma eller Milan sidste sæson, han ramte bare sit absolutte topniveau i de kampe, og det siger lidt om, at han faktisk er en rigtig god spiller. Men hvad, du er jo nok én af dem, der kun vil have den ene stjerne efter den anden i klubben, for vi er jo mægtige Manchester United, og vi kan jo ikke bruge spillere fra Skotland og sådan nogle 2. rangs lande, nej puha da!
Fletcher er en glimrende spiller.. Og nu har han fundet sig i en del bænkplads, gennem de sidste par år og været loyal over for os.. Håber ikke han blirver solgt.. Sådan nogle typer har man altså brug for i et tophold, til at holde en bred truppe..
schousboe9
23-08-2007, 12:07
Men hvad, du er jo nok én af dem, der kun vil have den ene stjerne efter den anden i klubben, for vi er jo mægtige Manchester United, og vi kan jo ikke bruge spillere fra Skotland og sådan nogle 2. rangs lande, nej puha da!
Det er jeg enig i, det lyder desværre sådan fra nogle fans... Jeg så hellere end gerne Fletcher blive, for gode, loyale back-up-spillere er sku svære at opstøve i disse dage!
Kan dog også sagtens se situationen fra hans synspunkt. Han har ikke udsigt til mange kampe (fra start, i hvert fald...), så det ville nok være bedst for ham at finde en ny klub.
Men det ville gøre ondt at se ham i eksempelvis Everton eller hvem der nu kunne bruge ham...
Martinsen
23-08-2007, 12:25
Men det ville gøre ondt at se ham i eksempelvis Everton eller hvem der nu kunne bruge ham...
der må ihvertfald være rigtig mange af de klubber lige under toppen der ville kunne bruge ham... hold som Newcastle, Tottenham, Everton, Villa, Blackburn osv. kunne jeg sagtens se Fletcher havne i... det vil i hvertfald nok ikke blive et hold udenfor England, så skulle det da lige være fordi Celtic, eller Rangers kom med et stort bud... men tror nu han havner i en anden PL klub
Det virker som om nogle ligefrem kritiserer fletcher for at have spillet godt imod milan og roma. Det er da altid noget at en som ham spiller godt modsat en som Ronaldo, som fortsat er ret anonym mod storhold...
United DK
23-08-2007, 12:38
Det virker som om nogle ligefrem kritiserer fletcher for at have spillet godt imod milan og roma. Det er da altid noget at en som ham spiller godt modsat en som Ronaldo, som fortsat er ret anonym mod storhold...
Det indlæg får du sikkert hug for, selvom du har ret. :D
Simonlovesmanutd
23-08-2007, 12:43
Er der nogle der er enige med mig om at de faktisk hellere så Fletcher på banen end Carrick? Jeg synes Carrick er alt for langsom på bolden, han tager sig alt for lang tid til at beslutte hvor han vil hen af. Flecher er en kanon fighter med et højt energi niveau. Jeg mener enddog at han er lige så god til at lave de gode afleveringer som Carrick.
det vil sige lige så snart vi har nok af en spiller type, så skal vi ikke købe mere ind? Man skal da hvis man føler en udefra kan gøre det bedre end dem man har, og denne ellers er til at få fat i. Hargreaves er bedre end alle dem du nævner der så.
Skulle vi så heller ikke være gået efter Tevez nå nu vi havde rossi
Det kan du ikke sammenligne. Saha og Solskjær er skadet konstant, og derfor havde vi mere brug for Tevez i angrebet, end vi havde brug for Hargo på midtbanen.
Jeg synes, at Fletcher kan spille op med Hargo på en god dag, mens jeg helst ikke ser O'Shea på midtbanen.
United DK
23-08-2007, 12:48
Er der nogle der er enige med mig om at de faktisk hellere så Fletcher på banen end Carrick? Jeg synes Carrick er alt for langsom på bolden, han tager sig alt for lang tid til at beslutte hvor han vil hen af. Flecher er en kanon fighter med et højt energi niveau. Jeg mener enddog at han er lige så god til at lave de gode afleveringer som Carrick.
Fletcher kan helt klart fighte mere end Carrick, men Carrick er meget mere boldsikker, og er også bedre, til at slå de lange afleveringer.
Nu går folk da totalt i selvsving...
Nej jeg er sgu ligeglad hvor en spiller kommer fra, for min skyld må en grim skotte godt spille for united hvis han leverer varen!!! Dwight Yorke kom heller ikke fra en kæmpe fodboldnation, men leverede varen for holdet.
Vi kan ikke have verdensstjerner på samtlige pladser, man faktum er at vi har en række spillere der er bedre til samtlige pladser Fletcher kan dække, og at selvom han viste hans "topniveau" i enkelte kampe sidste år, så viste han også et meget lavt bundniveau i andre. Han er simpelthen ikke god nok til United! Ja, det er da ok at have ham i truppen så han kan dække af ved skader, han er trods alt bedre end ungdomsspillere fra reserverne, men det kan han naturligvis ikke tage til takke med.
Ferguson ved jo nok noget bedre end alle os, os hvis han vælger at købe andre spillere til pladserne, så er de højst sandsynligt bedre.
Og så må jeg lige svare Caspers sammenligning med Ronaldo i store kampe... Fletcher spillede rigtigt godt i nogle CL kampe i foråret, men hvor Ronaldo altså også spillede fremragende. Ronaldo bar os igennem dele af sidste sæson, og spillede også glimrende imod flere andre store hold. Over hele sæsonen vil jeg uden tvivl foretrække Ronaldo fremfor Fletcher i store kampe...
Alene den fokus Ronaldo får fra modstanderne betyder at 2 mand rykker imod ham når han har bolden, hvilket skaber plads til spillere som Fletcher.
Men når alt det her er sagt, kunne Fletcher genskabe formen fra især Roma kampen oftere, ville han da spille fast. Problemet er bare, at det sker alt alt for sjældent.
jeg synes ikke vi skal sælge Fletcher, for han er en rigtig god reserve som er som O'Shea der er villig til at gå ind på stort set ale pladser hvis der er brug for det.
Glory Man United
23-08-2007, 13:01
Nu går folk da totalt i selvsving...
Nej jeg er sgu ligeglad hvor en spiller kommer fra, for min skyld må en grim skotte godt spille for united hvis han leverer varen!!! Dwight Yorke kom heller ikke fra en kæmpe fodboldnation, men leverede varen for holdet.
Vi kan ikke have verdensstjerner på samtlige pladser, man faktum er at vi har en række spillere der er bedre til samtlige pladser Fletcher kan dække, og at selvom han viste hans "topniveau" i enkelte kampe sidste år, så viste han også et meget lavt bundniveau i andre. Han er simpelthen ikke god nok til United! Ja, det er da ok at have ham i truppen så han kan dække af ved skader, han er trods alt bedre end ungdomsspillere fra reserverne, men det kan han naturligvis ikke tage til takke med.
Ferguson ved jo nok noget bedre end alle os, os hvis han vælger at købe andre spillere til pladserne, så er de højst sandsynligt bedre.
Og så må jeg lige svare Caspers sammenligning med Ronaldo i store kampe... Fletcher spillede rigtigt godt i nogle CL kampe i foråret, men hvor Ronaldo altså også spillede fremragende. Ronaldo bar os igennem dele af sidste sæson, og spillede også glimrende imod flere andre store hold. Over hele sæsonen vil jeg uden tvivl foretrække Ronaldo fremfor Fletcher i store kampe...
Alene den fokus Ronaldo får fra modstanderne betyder at 2 mand rykker imod ham når han har bolden, hvilket skaber plads til spillere som Fletcher.
Men når alt det her er sagt, kunne Fletcher genskabe formen fra især Roma kampen oftere, ville han da spille fast. Problemet er bare, at det sker alt alt for sjældent.
Nu skriver Casper jo også under med "ofte fuld", så det.....;)
Og enig, Ronaldo er 4-5 klasser bedre end Fletcher
jillybilly
23-08-2007, 13:21
Ja sgu! Væk med ham! Lad os få noget mere latino til klubben. Fletchers hår var da også helt håbløst! Ud med dem, der har fået deres fodbolduddannelse i klubben - akademierne i Portugal er sgu da meget bedre end vores eget! Ja, sgu! Lad os nedlægge akademiet! Man får sgu ikke meget akademi for kr. 750 mio. nu til dags. Ja, sgu! Nu har vi fat i de sande Manchester United værdier! Det er det her, der gør Manchester United så unik og forskellig fra klubber som Chelsea, Real Madrid og Bayern München! Det er det her, der gjorde os så succesfulde i 90'erne!
Det er i sandhed en glædens dag for alle United fans!
Ja sgu! Væk med ham! Lad os få noget mere latino til klubben. Fletchers hår var da også helt håbløst! Ud med dem, der har fået deres fodbolduddannelse i klubben - akademierne i Portugal er sgu da meget bedre end vores eget! Ja, sgu! Lad os nedlægge akademiet! Man får sgu ikke meget akademi for kr. 750 mio. nu til dags. Ja, sgu! Nu har vi fat i de sande Manchester United værdier! Det er det her, der gør Manchester United så unik og forskellig fra klubber som Chelsea, Real Madrid og Bayern München! Det er det her, der gjorde os så succesfulde i 90'erne!
Det er i sandhed en glædens dag for alle United fans!
Vi må jo nok indrømme, at vi har haft 1 god generation... Vores så fine akademi er altså ikke mange potter p.. værd :) Ja, vi har da fået Brown, Fletcher, O'shea, Richardson osv i de senere år, men vi må nok indrømme at de ikke har kunne skabe stjerner / stamspillere siden 1994 da Beckham generationen udklækkede....
Vi er en købeklub, sådan er det bare. Vi har en kerne af Neville, scholes og giggs der er egen avl, men så stopper den også der.
Bare fordi en spiller er egen avl skal han ikke spille, den bedste til positionen / holdet spiller. Ellers vinder vi da aldrig noget som helst.
jillybilly
23-08-2007, 14:40
Vi må jo nok indrømme, at vi har haft 1 god generation... Vores så fine akademi er altså ikke mange potter p.. værd :) Ja, vi har da fået Brown, Fletcher, O'shea, Richardson osv i de senere år, men vi må nok indrømme at de ikke har kunne skabe stjerner / stamspillere siden 1994 da Beckham generationen udklækkede....
Vi er en købeklub, sådan er det bare. Vi har en kerne af Neville, scholes og giggs der er egen avl, men så stopper den også der.
Bare fordi en spiller er egen avl skal han ikke spille, den bedste til positionen / holdet spiller. Ellers vinder vi da aldrig noget som helst.
Skal vi så bare skifte spillere ud, indtil vi vinder? Vi kunne i så fald evt. danne en loge med ligesindede klubber som Bayern München, Real Madrid og Juventus, hvor vi kunne have en indbyrdes konkurrence om, hvem der kan bruge flest penge på en sæson. Vi skal vist til at passe på i denne sæson, for Real er ved at hente os :(
Skal vi så bare skifte spillere ud, indtil vi vinder? Vi kunne i så fald evt. danne en loge med ligesindede klubber som Bayern München, Real Madrid og Juventus, hvor vi kunne have en indbyrdes konkurrence om, hvem der kan bruge flest penge på en sæson. Vi skal vist til at passe på i denne sæson, for Real er ved at hente os
Hvis man skal fastholde niveauet, men ikke har et akademi der kan spytte supertalenter ud hvert år, så er det jo logisk man bliver nødt til at købe. Det gør samtlige klubber, og hvis der ikke kommer bedre end Fletcher og O'Shea fra akademiet andet end en gang hvert fjerde år, så er det jo klart, United også bliver nødt til det. Dem der tror, at det sådan uden videre fortsat er muligt at lave et verdensklassehold på egne produkter lever i en gammel og fjern virkelighed.
Da Beckham, Giggs og Scholes kom igennem kunne United søge hele England igennem for talenter. Nu må de kun hente spillere med bopæl halvanden times kørsel fra Old Trafford. Det vil så sige, at der i Manchester og omegn plus Irland, Skotland og Wales skal findes en fem-seks spillere fra nogenlunde samme årgang, der bliver verdensstjerner. Samtidig skal United have dem allesammen og sørge for, at pladsen på førsteholdet ikke optages af en eller anden udenlandsk megastjerne, så de uerfarne kan få chancen for at bryde igennem. Hvor realistisk virker det?
Blot fordi United bliver nødt til at fiske Nani for at få en holdbar afløser for Giggs, betyder det jo ikke at de som Real Madrid går ud og køber ti spillere hvert år, hvoraf otte er panikkøb.
Skal vi så bare skifte spillere ud, indtil vi vinder? Vi kunne i så fald evt. danne en loge med ligesindede klubber som Bayern München, Real Madrid og Juventus, hvor vi kunne have en indbyrdes konkurrence om, hvem der kan bruge flest penge på en sæson. Vi skal vist til at passe på i denne sæson, for Real er ved at hente os :(
Ingen taler om at skifte spillere ud, lad nu være med at overdramatisere alting.
Indkøb betyder ikke store udskiftninger, men indkøb bør foretages så de forstærker holdet, dvs. er bedre end de spillere klubben har i forvejen til samme position. Og det er der hele situationen med Fletcher ender, indkøbende er bedre, og ergo bliver holdet bedre.
jillybilly
23-08-2007, 15:07
Hvis man skal fastholde niveauet, men ikke har et akademi der kan spytte supertalenter ud hvert år, så er det jo logisk man bliver nødt til at købe. Det gør samtlige klubber, og hvis der ikke kommer bedre end Fletcher og O'Shea fra akademiet andet end en gang hvert fjerde år, så er det jo klart, United også bliver nødt til det. Dem der tror, at det sådan uden videre fortsat er muligt at lave et verdensklassehold på egne produkter lever i en gammel og fjern virkelighed.
Da Beckham, Giggs og Scholes kom igennem kunne United søge hele England igennem for talenter. Nu må de kun hente spillere med bopæl halvanden times kørsel fra Old Trafford. Det vil så sige, at der i Manchester og omegn plus Irland, Skotland og Wales skal findes en fem-seks spillere fra nogenlunde samme årgang, der bliver verdensstjerner. Samtidig skal United have dem allesammen og sørge for, at pladsen på førsteholdet ikke optages af en eller anden udenlandsk megastjerne, så de uerfarne kan få chancen for at bryde igennem. Hvor realistisk virker det?
Blot fordi United bliver nødt til at fiske Nani for at få en holdbar afløser for Giggs, betyder det jo ikke at de som Real Madrid går ud og køber ti spillere hvert år, hvoraf otte er panikkøb.
Jeg er helt med på, at vi af og til bliver nødt til at købe spillere for at holde et vist niveau. Men hvad er det efterhånden, der adskiller "the famous Man Utd" fra andre købeklubber? Jeg tror, at klubben er ved at udvande det brand, der hedder Man Utd, godt og grundigt!
Synes det ville være ærgeligt hvis Fletcher skiftede, synes han er en rigtig god spiller for holdet. En mand der altid kæmper, og som har gjort det rigtig godt på den centrale midtbane.
Omvendt må jeg også indrømme at jeg kan forstå manden. Det er da frustrerende ligepludselig at blive sat ned i hierakiet på den måde. Der er pludselig et stykke op til spilletid efter indkøbet af Hargreaves.
Det bedste for Fletcher ville nok være at skifte, så det er ligefør man må håbe for manden at han kan få lov til det. Men ville nu alligevel være ærgeligt at miste ham.
Jeg er helt med på, at vi af og til bliver nødt til at købe spillere for at holde et vist niveau. Men hvad er det efterhånden, der adskiller "the famous Man Utd" fra andre købeklubber? Jeg tror, at klubben er ved at udvande det brand, der hedder Man Utd, godt og grundigt!
Der er jo nok ikke nogen der er uenige i at den generation vi havde i 94 gjorde os til noget helt specielt - men alle i klubben har sagt flere gange at det var en once in a lifetime event - det sker simpelthen ikke igen!
Det ville da være skønt hvis vi kunne - men nu vi ikke kan, så foretrækker jeg mesterskaber / godt spil - fremfor egne avlede talenter.
jillybilly
23-08-2007, 16:41
Der er jo nok ikke nogen der er uenige i at den generation vi havde i 94 gjorde os til noget helt specielt - men alle i klubben har sagt flere gange at det var en once in a lifetime event - det sker simpelthen ikke igen!
Det ville da være skønt hvis vi kunne - men nu vi ikke kan, så foretrækker jeg mesterskaber / godt spil - fremfor egne avlede talenter.
Jamen mesterskaber og godt spil kan man da få i mange andre klubber også... Skal der ikke været noget specielt ved den klub, man holder med, eller er det bare tilfældigheder, der skaber tilhørsforhold til den ene fremfor den anden?
Liverpool har ikke skabt et eneste brugbart talent siden Gerrard/Owen, men jeg tror da sådan set stadig deres fans synes klubben er noget specielt, selvom man efterhånden skal have A-niveau i spansk for at kunne udtale navene deres startopstilling.
At United fostrede Beckham, Giggs og Scholes var unikt, men 99 procent af klubbens fans har da formentlig/forhåbentlig andre årsager til at holde med United og ikke Barcelona eller Chelsea. Ingen kan forvente, man konstant skal kunne finde den nye Ronaldinho i egne rækker.
jillybilly
23-08-2007, 17:04
Liverpool har ikke skabt et eneste brugbart talent siden Gerrard/Owen, men jeg tror da sådan set stadig deres fans synes klubben er noget specielt, selvom man efterhånden skal have A-niveau i spansk for at kunne udtale navene deres startopstilling.
At United fostrede Beckham, Giggs og Scholes var unikt, men 99 procent af klubbens fans har da formentlig/forhåbentlig andre årsager til at holde med United og ikke Barcelona eller Chelsea. Ingen kan forvente, man konstant skal kunne finde den nye Ronaldinho i egne rækker.
Jamen at "de andre fans" ingen speciel grund har til at holde med deres klub gør det vel ikke mere logisk, at man selv holder med en klub, ENE OG ALENE af den grund, at man håber på at vinde trofæer.... - eller?
United DK
23-08-2007, 17:21
Jeg så da umådeligt gerne, at vi kunne en skabe gruppe af spillere, som dem i Class of '92, men det er svært i moderne fodbold, for der er ikke længere plads til, at man kan give taleterne chancen i ligaen, for det er alt for vigtigt, og så komme de til at spille nogle latterlige Liga Cup-kampe mod League 2-hold, og det gavner dem ikke særlig meget.
Jeg vil våge den påstand, at havde Class of '92 været Class of '07, med de samme spillere fra dengang, altså Giggs, Scholes, Beckham, Neville-brødrene osv., så var højest én af dem blevet til noget, også selvom vi alle her 15 år senere ved, at de er klassespillere alle sammen.
Jeg håber lidt på, at bare en enkelt fra det hold, der netop har vundet den der ungdomsturnering i Malaysia, kan få en ligeså stor karriere i United, som Giggs, Scholes og G. Neville har haft, men jeg forventer det bestemt ikke.
Jamen at "de andre fans" ingen speciel grund har til at holde med deres klub gør det vel ikke mere logisk, at man selv holder med en klub, ENE OG ALENE af den grund, at man håber på at vinde trofæer.... - eller?
Hvordan kan du vide, at Liverpool-fans ikke har nogen speciel grund til at holde med dem? Det er jo eks. ikke sikkert at alle holder med United, fordi de havde et usædvanlig stærkt ungdomshold i 1992.
Jeg tror da i hvert fald, at Arne Madsen begyndte at holde med dem før og nok også finder noget andet end Uniteds ungdomsarbejde specielt ved klubben.
Rygterne går på at Madsen blev mere end bare betraget af United ved Euro Cup finalen i 68. I grunden ikke meget mere forskelligt end mit tilhørsforhold som blev væsentlig styrket da vi vandt the Treble i 99. Vi er nok alle startet som glory hunter på en eller anden vis.
Vi var alle nok fan af United før triumfer som de to, men vi blev nok skubbet over i den "fanatiske" retning. En tro fan viser sig først for alvor når det går skidt med klubben, og ens stolthed rammes igennem ens tilhørsforhold.
Noget som egentlig kun har "ramt" de gamle rotter som holder med United. De har i dengang holdt ved i modgang.
Det er vel kun Arsenal der 'tør' give deres unge talenter, som de har købt i udlandet, chancen, men hvor er de nu. De er i 2 år blevet nr. 4 med nød og næppe, men om få år vil de som Barca måske ligge i toppen af europæisk topfodbold, alt afhængigt om de talenter de satser på slår igennem. Det kunne vi også gøre, og give Kieran Lee, Pique, Evans, Simpsons og Gibson chancen lidt oftere, men der står jo alt for meget på spil, og vi ønsker tydeligvis ikke at få 3-4 middelsæsoner, for istedet at satse på talenterne, og få en rigtig god genrations som i 92. Dengang skal det dog også siges som United DK nævner, at det var nemmere at slå igennem end nu.
Vi køber stjernespillere i Europa, for at bevare statusen som Englands bedste fodboldhold, og det er fair nok. Men derfor synes jeg, at det er lidt skuffende at så mange folk ser et af vores bedre akademiprodukter Fletcher solgt, fordi han måske ikke er den bedste tekniker og fodboldspiller.
man.utd25
23-08-2007, 18:21
tror ikke man skal forvente sig at fletcher bliver i man.utd, han vil spille fast ligesom alle andre
jillybilly
23-08-2007, 19:15
Det er vel kun Arsenal der 'tør' give deres unge talenter, som de har købt i udlandet, chancen, men hvor er de nu. De er i 2 år blevet nr. 4 med nød og næppe, men om få år vil de som Barca måske ligge i toppen af europæisk topfodbold, alt afhængigt om de talenter de satser på slår igennem. Det kunne vi også gøre, og give Kieran Lee, Pique, Evans, Simpsons og Gibson chancen lidt oftere, men der står jo alt for meget på spil, og vi ønsker tydeligvis ikke at få 3-4 middelsæsoner, for istedet at satse på talenterne, og få en rigtig god genrations som i 92. Dengang skal det dog også siges som United DK nævner, at det var nemmere at slå igennem end nu.
Vi køber stjernespillere i Europa, for at bevare statusen som Englands bedste fodboldhold, og det er fair nok. Men derfor synes jeg, at det er lidt skuffende at så mange folk ser et af vores bedre akademiprodukter Fletcher solgt, fordi han måske ikke er den bedste tekniker og fodboldspiller.
Men hvem af Arsenal og eksempelvis Man Utd tror du så vil have de mest loyale fans, hvis Arsenal får 3-4 middelsæsoner, hvor United ender i toppen? Og er værdien af et mesterskab eller CL-titel ikke meget større, hvis man arbejder for den, end hvis man køber den?
Men hvem af Arsenal og eksempelvis Man Utd tror du så vil have de mest loyale fans, hvis Arsenal får 3-4 middelsæsoner, hvor United ender i toppen? Og er værdien af et mesterskab eller CL-titel ikke meget større, hvis man arbejder for den, end hvis man køber den?
Du har ret i, at det er hårdt at være Arsenal-fan i disse tider, men så må man bare vise at man støtter sit hold i medgang og modgang.
Glory Man United
24-08-2007, 07:48
Guuuuuuuuuuuud...jeg troede denne tråd var om Fletcher! jeg smutter igen så :confused:
JillyBilly - købe mesterskaber er når Chelski bruger 2 mia. i en sæson, at vi henter for ca. 300 mill årligt (mindre hvis du regner netto beløb, dvs. fratrækker vores salg) er langt fra at købe et mesterskab.
Du kan ikke sige at vi ikke arbejder for det bare fordi spillerne ikke er egen avl, det er noget fordrukkent sludder ;)
jillybilly
25-08-2007, 08:33
Du har ret i, at det er hårdt at være Arsenal-fan i disse tider, men så må man bare vise at man støtter sit hold i medgang og modgang.
Enig! Men på reaktionerne i sæsonens hidtige kamptråde kunne noget godt tyde på, at mange blot er med på vognen, så længe vi for hver en pris vinder! Nåja, antallet af glory hunters er jo også størst i kølvandet på et mesterskab...
jillybilly
25-08-2007, 08:45
Guuuuuuuuuuuud...jeg troede denne tråd var om Fletcher! jeg smutter igen så :confused:
Ja, jeg beklager meget, at jeg har mudret denne tråd. Men jeg har i længere tid i tråden http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=261 forsøgt at få folk til at skrive, hvad der gør united til noget særligt - altså: hvorfor de holder med United frem for andre klubber. Det hidtige overvejende svar på spørgsmålet er, at det er helt tilfældigt!?! Jamen hvis det er helt tilfældet, på hvilket grundlag sviner man så fans fra andre klubber til?
For mig symboliserer Fletcher nogle af Uniteds værdier: Britisk, hårdtarbejdende, loyal (ja, indtil han måske ryger helt ud af truppen pga nyindkøb) og at han har være i klubben i mange år.
Følg linket og giv dit bud på, hvad der er Uniteds værdier, og hvad der gør United til noget specielt!
Det er ærgeligt, at Fletcher ikke får mere spilletid for United. For mig er det uforståeligt, hvordan han fx kan stå bag Carrick i køen til en plads på holdet. Fletcher har tilsvarende kvaliteter som Carrick rent defensivt, men er derudover langt bedre og mere målsøgende offensivt.
Det er ærgeligt, at Fletcher ikke får mere spilletid for United. For mig er det uforståeligt, hvordan han fx kan stå bag Carrick i køen til en plads på holdet. Fletcher har tilsvarende kvaliteter som Carrick rent defensivt, men er derudover langt bedre og mere målsøgende offensivt.
hehe.. den der får du stryg for tror jeg... men ikke af mig.. jeg er sådan set rimelig enig. mener dog at carrick er en smule bedre defensivt, men jeg elsker fletcher for hans arbejdsomhed.. han knokler altså ALLE 90 minutter..
United DK
25-08-2007, 10:28
Enig! Men på reaktionerne i sæsonens hidtige kamptråde kunne noget godt tyde på, at mange blot er med på vognen, så længe vi for hver en pris vinder! Nåja, antallet af glory hunters er jo også størst i kølvandet på et mesterskab...
At man er blevet United-fan efter vores mesterskab i år, har jeg intet imod, for det kan ikke være rigtigt, at man kun må holde med en fodboldklub, når det går dem dårligt. Hvis så vi ikke bliver mestre i denne sæson, og vedkommende skifter fra United til f.eks. Chelsea (som er blevet mestre i 2008), så kan man snakke om glory hunter, ikke før.
Jeg er simpelthen så dybt uenig. Fletcher har aldrig været stabil eller god nok. Hvis han virkelig spillede så godt som du siger, så ville SAF give ham chancen. (Ferguson har udtalt sig positivt om Fletchers talent mange gange, og han ville elske at kunne gøre ham fast mand) - Men han er ikke god nok.
Fletchers problem har alle dage været stabilitet. Han spillede fremragende imod Roma og Milan, men har virket utrolig ringe i andre kampe.
Simonlovesmanutd
27-08-2007, 15:00
Sådan som Carrick har spillet i denne sæson så ville jeg også foretrække Fletcher da han er mere arbejdsom. Han kan desuden også lægge flotte afleveringer. Han skiller sig hurtigt af med bolden og får spillet til at flyde. Jeg mener Carricks største problem er hans tekdens til at holde for længe på bolden. Ofte ender det med langsomere spil eller at han mister bolden. Giv Flecher chancen nu, efter min mening.
Når nu vi har fået Saha (og snart Rooney) tilbage går vi tilbage i 4-4-2, og så er spørgsmålet ikke hvem af Carrick og Fletcher der skal starte. Efter min mening er det klart Hargreaves og Scholes der sidder på de pladser, og så kan Carrick og Fletcher så kæmpe om at være førstereserve. Her må man sige at det unægteligt er nemmere at sætte Fletcher af, end dyrt-indkøbte Carrick.
Selvom penge ikke burde spille ind på det valg, vil det nok alligevel gøre det, da de er så lige. Desuden er Carrick vel også foretrukket frem for Fletcher i forvejen, så desværre ligner Fletcher i mine øjne en mand på vej ud, medmindre der sker ændringer i den kommende tid.
Kunne forestille mig at Fletcher er færdig i United efter vinterpausen, men som skrevet tidligere i tråden, håber jeg det langt fra.
Smaakage
27-08-2007, 15:24
Det kommer an på hvor tålmodig Fletch er. Vi skal nok regne med 50+ kampe minimum set over hele året, og der skal også nok falde en god del af til Fletcher hen af vejen. Hvis han kan være tilfreds med det, så er han en fantastisk mand at have på holdet. Nogen bedre "fjerdemand" på en position er svær at finde, og så er det helt klart at vi skal holde fat i ham.
På den anden side mener jeg også at klubben bør have nok respekt for ham til at høre efter hvad han vil. Hvis ikke han er tilfreds med det spilletid som falder af til ham, så skal han have lov til at skifte. Tror nemt han vil kunne spille fast i næsten alle Premier League klubber
Glory Man United
28-08-2007, 14:47
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138583
Vi bør holde ham i dette transfer vindue!!!
man.utd25
28-08-2007, 16:31
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138583
han skal beholdes
Det er den samme i har postet. Som jeg har sagt før håber jeg ikke Fletcher skifter. Det vil være synd at lade sådan en god akademi spiller gå, der godt kan spille fodbold og kæmper for tingene, og som er fandens god at have i en trup. Jeg bliver meget ked af at lade ham gå, men jeg tror kun han skifter hvis det er ham selv der er utilfreds, for jeg tror ikke vi lader ham gå.
United-kant siger artiklen....
Som jeg har argumenteret for før, er han langt bedre centralt end på kanten! Ville være spild af ham at bruge ham på kanten mener jeg!
Så kan Middlesbrough jo få lov at byde deres 5 mio pund på Nolan i stedet.
Fletcherfan
02-09-2007, 13:11
Nu er jeg totalt Fletcherfan... Jeg synes han er rigtigi god, og han viste i flere kampe i sidste sæson, at han passer perfekt til kampe som mod Liverpool, Chelsea og andre tophold. Så United skal beholde ham og benytte ham på den centrale midtbane.
SAF har også engang sagt, at det er synd for Fletcher, at han er så upopulær blandt UNited-fansene (det er nok forandret noget siden udtalelsen), men det var det samme med Bruce i starten. Så han regnede med, at det skulle det nok også med Fletcher. Det håber jeg i hvertfald. Men manden er kun 23 år endnu.
Til den centrale plads på midten, så synes jeg Fletcher ligger nummer 2. Carrick bidrager ikke med ret meget defensivt, hvilket Fletcher gør. Jeg synes Carrick fordeler boldene meget godt og indimellem har nogle fine forsøg fra distancen, men han har ikke rigtigt noget som Fletcher ikke har.
Hargreaves er suveræn i øjeblikket og er en af vores vigtigste brikker på holdet.
1: Hargreaves
2: Fletcher
3: Carrick
Jeg har lige læst, at Fletcher er ude i 6 uger, O'Shea i et par uger og at Hargo sandsynligvis først er klar mod Sporting.
Glory Man United
14-09-2007, 14:02
Nu er jeg totalt Fletcherfan... Jeg synes han er rigtigi god, og han viste i flere kampe i sidste sæson, at han passer perfekt til kampe som mod Liverpool, Chelsea og andre tophold. Så United skal beholde ham og benytte ham på den centrale midtbane.
SAF har også engang sagt, at det er synd for Fletcher, at han er så upopulær blandt UNited-fansene (det er nok forandret noget siden udtalelsen), men det var det samme med Bruce i starten. Så han regnede med, at det skulle det nok også med Fletcher. Det håber jeg i hvertfald. Men manden er kun 23 år endnu.
Jeg har så omvendt svært ved at forstå, at du så kan være Fletcher-fan. Husker også Keanes tilsvining af 5-6 spillere. Her undgik Fletcher heller ikke. Han løber meget og vinder nærkampe. Men har vi andre midtbanespillere, som har dårligere omgang med bolden, end han har? Og kan han kun spille i et gear (han løber meget, men det er i samme tempo).
Misforstå mig ikke. Jeg synes, at det er fint, at han er reserve og af egen avl. Men han bliver ALDRIG stamspiller på vort hold. Dertil er hans pasningsspil for ringe.
Jeg har lige læst, at Fletcher er ude i 6 uger, O'Shea i et par uger og at Hargo sandsynligvis først er klar mod Sporting.
Ærgeligt at vi har de tre skadet i nogen tid :(
@ Glory man utd
Hvis det ene gear så er femte, så fred være med det.
I øvrigt er der vist ingen, der ved hvilke spillere Keane svinede. Det hele er gætterier.
Dårlig omgang med bolden og dårligt pasningsspil? Jeg synes netop, at hans pasningsspil er en af hans forcer.
Denne video, har ikke noget med dit indlæg at gøre. Jeg vil bare lige dele den med jer :)
http://youtube.com/watch?v=3o-s_2LWVWE
Glory Man United
14-09-2007, 14:52
@ Glory man utd
Hvis det ene gear så er femte, så fred være med det.
I øvrigt er der vist ingen, der ved hvilke spillere Keane svinede. Det hele er gætterier.
Dårlig omgang med bolden og dårligt pasningsspil? Jeg synes netop, at hans pasningsspil er en af hans forcer.
Denne video, har ikke noget med dit indlæg at gøre. Jeg vil bare lige dele den med jer :)
http://youtube.com/watch?v=3o-s_2LWVWE
Mener ikke det var gætterier, men omhandlede Liam Miller, Richardson (Begge er i Sunderland idag), Fletcher, O´Shea, Ferdinand og Alan Smith...
Nej jeg mener absolut Fletcher kun har et gear, og det er absolut ikke 5.
Ved godt man ikke er populær, når man sætter ?tegn ved en "ægte rød". Jeg synes bare ikke, at det nødvendigvis gør ham til en bedre spiller
Fletcherfan
22-09-2007, 13:42
Jeg har så omvendt svært ved at forstå, at du så kan være Fletcher-fan. Husker også Keanes tilsvining af 5-6 spillere. Her undgik Fletcher heller ikke. Han løber meget og vinder nærkampe. Men har vi andre midtbanespillere, som har dårligere omgang med bolden, end han har? Og kan han kun spille i et gear (han løber meget, men det er i samme tempo).
Misforstå mig ikke. Jeg synes, at det er fint, at han er reserve og af egen avl. Men han bliver ALDRIG stamspiller på vort hold. Dertil er hans pasningsspil for ringe.
Jeg synes selv, at Keanes kritik af ham var retfærdig, men det indebar 3-4 måneder af en sæson. Og jeg synes samtidig også, at Fletcher højneed sit niveau betragteligt efter kritikken så det var absolut positivt, at Keane kritiserede ham.
http://www.youtube.com/watch?v=dCIXfdmYG-s
http://www.youtube.com/watch?v=ZzGPlWeeBT4
http://www.youtube.com/watch?v=5wc5pjXK0E8
Det er nogle klip, der viser nogle af Fletchers gode sider...
Glory Man United
01-10-2007, 13:09
Til den centrale plads på midten, så synes jeg Fletcher ligger nummer 2. Carrick bidrager ikke med ret meget defensivt, hvilket Fletcher gør. Jeg synes Carrick fordeler boldene meget godt og indimellem har nogle fine forsøg fra distancen, men han har ikke rigtigt noget som Fletcher ikke har.
Hargreaves er suveræn i øjeblikket og er en af vores vigtigste brikker på holdet.
1: Hargreaves
2: Fletcher
3: Carrick
Wake up....Scholes spiller i United :confused:
Glory Man United
16-10-2007, 08:11
Fletcher er klar før tid
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=198138
Ja, det er en glimrende nyhed. Midtbanen er fyldt op med skader, så at han kommer tilbage er en befrielse. Jeg håber han får lidt minutter mod Villa næste gang, og beviser overfor omverdenen hvad han kan. Iøvrigt meget sjovt at Fergie lader ham spille for Scotland, når han har været ude så længe. Men det afhænger jo nok meget af, at han er fra Scotland og det er en yderst vigtig kamp for dem til EM.
Glory Man United
16-10-2007, 09:10
Ja, det er en glimrende nyhed. Midtbanen er fyldt op med skader, så at han kommer tilbage er en befrielse. Jeg håber han får lidt minutter mod Villa næste gang, og beviser overfor omverdenen hvad han kan. Iøvrigt meget sjovt at Fergie lader ham spille for Scotland, når han har været ude så længe. Men det afhænger jo nok meget af, at han er fra Scotland og det er en yderst vigtig kamp for dem til EM.
Nu kan SAF jo ikke bestemme, om Fletcher kan spille eller ej. Det eneste han kan gøre, er at fraråde Fletcher det!
Martinsen
16-10-2007, 13:50
Dejligt at Fletcher snart er tilbage, ham kan vi i den grad godt bruge på den centrale midtbane!
Nu kan SAF jo ikke bestemme, om Fletcher kan spille eller ej. Det eneste han kan gøre, er at fraråde Fletcher det!
Ja, men havde det været en hver anden spiller, så havde Fergie sagt at han ikke skulle tage afsted, er jeg sikker på. Men når det er så vigtigt for Scotland, så er Fergie villig til hvad som helst :D
Fletcher er klar før tid
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=198138
Fint hvis han bliver klar før tid - det har vi brug for, i en tid hvor vi har mange skader :)
Kan ikke lige huske det, men er det både hargo carrick og scholes der er ude?
Glory Man United
16-10-2007, 19:44
Kan ikke lige huske det, men er det både hargo carrick og scholes der er ude?
Carrick/hargo....Scholes er fit
Spillede Fletcher her sidst for Scotland ?
Wake up....Scholes spiller i United :confused:
Ret sent svar, men jeg mente pladsen ved siden af Scholes, da jeg tog ham for givet.
Spillede Fletcher her sidst for Scotland ?
Ja, alle 90 min.
United DK
23-12-2007, 20:52
Fletcher måske på lejeophold i Birmingham?
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35019
Han er jo efterhånden blevet en marginalspiller hos os, så det ville ikke undre mig, hvis han tager en tur til Birmingham, og hvis han så gør det godt, så køber de ham permanent.
lyder fornuftigt.. han er trods alt for god til at være 5. valg på midten.. ville være fint at udleje ham med henblik på salg..
Jeg vil have det meget dårligt ved at se Fletcher forlade United.
Manden fortjener mere spilletid... Ofte vil jeg hellere se ham på banen end Carrick og Hargreaves.
Manden fortjener mere spilletid... Ofte vil jeg hellere se ham på banen end Carrick og Hargreaves.
jeg ville også syntes det ville være ærgeligt at skulle gi slip på sådan en spiller.. men det er kun i respekt for ham.. hvis han vil blive og kæmpe, fint, ja faktisk perfekt.. men han er for god til bare at være semi-reserve og komme ind engang hver 7 kamp fordi vores reserver er skadet.. han fortjener at spille hver uge.. og det kommer han aldrig til i United, selvom jeg gerne så ham istedet for carrick.. men syntes stadig hargo er bedre, men det kommer også an på kampene.. kan stadig huske fletcher fra roma kampen sidste sæson.. hold kæft han styrede det show..
Jeg har svært ved at mindes en god Carrick-kamp i denne sæson, så jeg vil klart foretrække, hvis vi skildte os af med ham i stedet. Men det kommer nok ikke til at ske, med det beløb vi lagde for ham.
Carricks bundniveau er generelt alt, alt for lavt. Så jeg mener ikke, at det bare er en dårlig periode han er inde i.
Fletcher > Carrick
PerRonaldo
23-12-2007, 22:18
Carrick har ikke været god i år, det hersker der ingen tvivl om, men vi så ham sidste sæson og der var han en meget vigtig faktor i vores triumf. Han har nogle lvaliteter Fletcher kun kan drømme om.. Så jeg synes også det er fint nok vi sælger fletcher.
Unitedalisme
23-12-2007, 22:24
ville være skidt hvis vi lige har brugt så mange penge på carrick og så sælge ham året efter.. tror det blir fletcher..;)
Parkohargo
23-12-2007, 22:56
Håber at de lejer ham ud i et stykke tid.. for som der bliver sagt er han for god til bare være 4-5valg på midten..vil kun være godt for Fletcher og få en masse kampe i benene og det er svært som det ser ud i øjeblikket i hos os. Han er jo stadigvæk også ung...23år.. så han kan nå og udvikle sig endnu.
Bergmann
23-12-2007, 22:57
Jeg må indrømme, at jeg har også meget svært ved at sætte ham på banen, når Scholesy er tilbage, men indtil han er tilbage, så har vi brug for ham til bredden..
Problemet med at lade Fletcher få en masse kampe er at det går ud over spillet på holdet og resultaterne... Jeg ville også gerne lade vores talenter og spillere som er opfostret i klubben få en masse kampe da jeg har alverdens sympati med dem, men så er det spørgsmålet om vi vil vinde trofæer eller ej... For trofæer vindes med Hargreaves, Rooney, Ronaldo og Ferdinand, men desværre ikke med Fletcher, Campbell, Eagles og Cathcart...
Problemet med at lade Fletcher få en masse kampe er at det går ud over spillet på holdet og resultaterne... Jeg ville også gerne lade vores talenter og spillere som er opfostret i klubben få en masse kampe da jeg har alverdens sympati med dem, men så er det spørgsmålet om vi vil vinde trofæer eller ej... For trofæer vindes med Hargreaves, Rooney, Ronaldo og Ferdinand, men desværre ikke med Fletcher, Campbell, Eagles og Cathcart...
Nu er Campbell, Eagles og Cathcart jo kilometer væk fra holdet pt.
Fletcher viste i sidste sæson, at han er en dygtig substitut, og derfor synes jeg det er lidt underligt at nævne dem i sammenhæng med tre ovenstående.
Jeg synes netop trofæer vindes med spillere som Fletcher. Vi kan ikke have 5 spillere i Rio-klassen til at sidde på bænken, så derfor er vi afhængige af super-subs.
Fletcher, Brown, O'Shea, Park, Silvestre er efter min mening vores super-subs som tingene er nu. De har både bevist deres værd og samtidig ikke beklaget sig over spilletid. Der er sikkert nogle glemt, men dette var lige dem jeg kunne komme på.
Parkohargo
23-12-2007, 23:56
Nu er Campbell, Eagles og Cathcart jo kilometer væk fra holdet pt.
Fletcher viste i sidste sæson, at han er en dygtig substitut, og derfor synes jeg det er lidt underligt at nævne dem i sammenhæng med tre ovenstående.
Jeg synes netop trofæer vindes med spillere som Fletcher. Vi kan ikke have 5 spillere i Rio-klassen til at sidde på bænken, så derfor er vi afhængige af super-subs.
Fletcher, Brown, O'Shea, Park, Silvestre er efter min mening vores super-subs som tingene er nu. De har både bevist deres værd og samtidig ikke beklaget sig over spilletid. Der er sikkert nogle glemt, men dette var lige dem jeg kunne komme på.
og Dong:juhuuuu:
Læs: http://indkast.dk/index.php?nyhed=31322
Det er dog til grin, hvis træneren af Birmingham tror Fletcher vil skifte klub til hans. En lejeaftale med Fletcher kan godt falde på plads, men det tror jeg næppe.
pølsemanden
16-02-2008, 18:14
Jeg må indrømme, at jeg har også meget svært ved at sætte ham på banen,..
Hvis han bliver ved sådan her når han er på banen har jeg ikke svært ved at sætte ham på banen
Parkohargo
17-02-2008, 18:32
Hvad skete der lige med Darren igår..!? Kan simpelthen ikke finde ud af den mand... den ene gang har jeg ikke meget tiltro til ham da han virker noget rusten i en del kampe.. Så præsterer han imod Roma og så går han hen og bliver meget usynlig igen.. Så dukker han ligepludselig op igen efter vi ikke har set noget til ham i mange kampe og spiller en fuldstændig vanvittig kamp og dribler fra alt og alle og scorer to kasser!?:lolol: Være han skulle bruges som Supersub ligesom Solskjær.
Hvad er der med den her mand....
Hvad skete der lige med Darren igår..!? Kan simpelthen ikke finde ud af den mand... den ene gang har jeg ikke meget tiltro til ham da han virker noget rusten i en del kampe.. Så præsterer han imod Roma og så går han hen og bliver meget usynlig igen.. Så dukker han ligepludselig op igen efter vi ikke har set noget til ham i mange kampe og spiller en fuldstændig vanvittig kamp og dribler fra alt og alle og scorer to kasser!?:lolol: Være han skulle bruges som Supersub ligesom Solskjær.
Hvad er der med den her mand....
Det kaldes vist bare ustabilitet. Hvis han leverede kampe på det høje niveau hver gang, så var han fast mand. Hans problem er, at hver anden kamp fra hans side er elendig. Jeg syntes egentlig det var besynderligt at han startede foran både Scholes og Hargreaves imod Lyon. Det var en stor fejl i mine øjne - når man tænker på deres kamp imod Fulham.
Glory Man United
07-03-2008, 10:07
Det kaldes vist bare ustabilitet. Hvis han leverede kampe på det høje niveau hver gang, så var han fast mand. Hans problem er, at hver anden kamp fra hans side er elendig. Jeg syntes egentlig det var besynderligt at han startede foran både Scholes og Hargreaves imod Lyon. Det var en stor fejl i mine øjne - når man tænker på deres kamp imod Fulham.
Scholes havde spillet 90 min 3 dage forinden. SAF udtalte, at hvis United havde spillet onsdag, så havde Scholes været med.
Fletcher ville aldrig kunne dominere på midtbanen på samme måde med målgivende afleveringer. Men han kæmper og vinder mange dueller. Jeg ville dog korse mig, hvis vi en dag stillede med Hargo/Fletcher på den centrale midtbane
Parkohargo
07-03-2008, 10:11
Ja men han klarede det jo alligevel rigtig godt og var i mine øjne en af banens bedste.
Et skift med Scholes istedet for Anderson havde nok mere været på sin plads.
Vil ikke sige at han ligefrem er elendig men er dog knap så iøjnefaldende men det er jo ligeså meget pga. hans position på banen.
Har altid godt kunne lide Fletcher men om han er her efter sommer er måske ikke så sandsynligt. Vil dog håbe vi holder på ham da jeg stadig synes han er vigtig for bredden i truppen.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8418
Fletch har aldrig overvejet at skifte klub..
United DK
08-03-2008, 12:27
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8418
Fletch har aldrig overvejet at skifte klub..
Det er dejligt at der stadig findes klubfolk i denne verden.
Darren Fletcher er sgu modnet. Hvis han fortsætter sin udvikling, som han har haft her de seneste par sæsoner. Så tror jeg han er fast mand i startelveren i 2009/2010 sæsonen...
Lidt fra et interview med John Rankin om Fletcher:
And the pair still speak often. "I actually spoke to him this morning," says Rankin, a mischievous look creeping across his face. Eventually he can't contain himself and starts laughing. "It's not all glamorous, though... he got knocked out last night...... in the toilet after the Lyon game. Apparently the door fell off and he needed about four stitches. He was telling me this morning and I was just laughing. Obviously, he'd done really well in that game and he's got an FA Cup tie to look forward to but then he goes and gets knocked out in the toilet with a door falling off!"
Lidt fra et interview med John Rankin om Fletcher:
And the pair still speak often. "I actually spoke to him this morning," says Rankin, a mischievous look creeping across his face. Eventually he can't contain himself and starts laughing. "It's not all glamorous, though... he got knocked out last night...... in the toilet after the Lyon game. Apparently the door fell off and he needed about four stitches. He was telling me this morning and I was just laughing. Obviously, he'd done really well in that game and he's got an FA Cup tie to look forward to but then he goes and gets knocked out in the toilet with a door falling off!"
HAhaha det er fandme utroligt
Don Kafai
10-03-2008, 11:19
Hehe, sjov historie.
I øvrigt så sidder jeg og håber, at Fletcher får nogle flere kampe snart. Han gør virkelig en god figur når han spiller, og jeg synes vores presspil fra midtbanen får et løft, når Darren løber solen sort. Han har en utilgivelig opgave at være oppe imod Scholes, Carrick, Hargreaves og Anderson, men i mine øjne er han ikke langt fra en startopstilling, ihvert fald i mange af kampene. Jeg tror fx ikke Ferguson med fordel kan bruge ham imod Derby på lørdag, her ser jeg Carrick-Scholes konstellationen, men i mange andre kampe, så kan han blive en vigtig figur.
Parkohargo
10-03-2008, 11:31
Hehe, sjov historie.
I øvrigt så sidder jeg og håber, at Fletcher får nogle flere kampe snart. Han gør virkelig en god figur når han spiller, og jeg synes vores presspil fra midtbanen får et løft, når Darren løber solen sort. Han har en utilgivelig opgave at være oppe imod Scholes, Carrick, Hargreaves og Anderson, men i mine øjne er han ikke langt fra en startopstilling, ihvert fald i mange af kampene. Jeg tror fx ikke Ferguson med fordel kan bruge ham imod Derby på lørdag, her ser jeg Carrick-Scholes konstellationen, men i mange andre kampe, så kan han blive en vigtig figur.
Jeps er enig med dig. Synes han har gjort en væsentlig forskel de sidste par kampe han har været inde og han skal da klart have noget mere spilletid. Kunne godt tænke mig og se ham og Carrick imod derby...selvom det nok bliver Scholes og Carrick.
Men det virker også som om at Fletch altid præsterer..ja nærmest overpræsterer i de store kampe. Som imod Arsenal og Lyon. Han er på en måde lidt af en underlig spiller..på den gode måde.
Igennem de seneste par år har han flere gange bevist at han er god nok til Manchester United, men det er i visse kampe han virkelig viser sin styrke og det er oftest i de store kampe.
Jeg har også selv fået en dør i hoved for nogle måneder siden, så jeg ved at det kan ske for selv den bedste. Iøvrigt synes jeg, at Fletcher som jeg andre fortjener at spille noget mere, da han ofte gør det glimrende. Han er ikke matchvinder typen (minus Arsenal-kampen), men han giver den altid en skalle til hver kamp, og løber solen sort.
Hehe, af en eller anden grund så undrer det mig bare slet ikke at det lige er Fletcher der får en dør i hovedet..
Hvis jeg så ham på gaden og fik fortalt at han spillede for Manchester United, så ville jeg dø af grin, han ligner en af dem man drillede i skolen :D
Eller, dem som de slemme drenge drillede i skolen, bevares :lolol:
Men han er en dygtig fodboldspiller og en verdensklasse reserve at have siddende på bænken.. Han er skræddersyet til de store kampe, det har vi set flere gange.. Jeg ville være rigtig træt af at miste ham..
Stakkels Fletcher, blev overfaldet af en toilet dør efter Lyon kampen.!
Manchester United midfielder Darren Fletcher was left unconscious when a toilet door fell on his head.
The Scotland international needed treatment in the Old Trafford dressing room after the Red Devils' Champions League victory over Lyon last week.
The 24-year-old required stitches in a head wound and a club insider told the Daily Record: "It happened half an hour after the end of the match. It looked very, very nasty.
"I saw blood pouring out and the medical staff had to treat him there and then.
"I know he got stitches. He looked pretty dazed and pretty shocked.
"You don't expect a door to just fall on you."
United qualified for the last eight with a 2-1 aggregate win."
The source added: "The dressing room was relaxed and happy after the match - it was a case of job done.
"It seems that there was something seriously wrong with the toilet door.
"I don't know if fittings had come loose or what - but when Darren went to open the door, it came away and clobbered him.
"It was a nasty wound but it could have been worse.
"The other players were looking about scratching their heads in disbelief but at least medical staff were right there on the spot."
Fletch er nok ude resten af sæsonen.. Surt, selv om han ikke er en super vigtig spiller, da han ville kunne få en god rolle her til sidst..
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article989124.ece
Hl-Glory
28-03-2008, 14:51
Fletch er nok ude resten af sæsonen.. Surt, selv om han ikke er en super vigtig spiller, da han ville kunne få en god rolle her til sidst..
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article989124.ece
Ja har også lige læst dét.
det ikke godt at miste mænd mod sæson afslutningen, men heldigvis er vi da godt dækket ind på netop den position.
men desværre for Fletcher og holdet.
Christensen
28-03-2008, 15:07
Ærgerligt at miste ham, her op til sæsonafslutningen. Selvom han ikke spiller den store rolle, er han en god mand at have i truppen, og præsterer altid når der er brug for det.
Parkohargo
28-03-2008, 15:09
Det er faktisk noget rigtig pis også især nu her sidst på sæsonen hvor der er så mange vigtige kampe der skal spilles.
Fletcher har på det seneste vist han er vigtig spiller omend reserve på holdet, især i de store kampe. Endnu mere ærgeligt er at det skal ske i en ubetydelig venskabskamp hvor han skal blive skadet..
Sku ærgeligt at miste ham her i de sidste måneder af vores sæson, hvor vi har så mange vigtige kampe :(
Landsholdsfodbold er en joke i sig selv efterhånden, men venskabskampe er da det meste åndssvage der findes.. Afskaf nu bare det lort..
Stakkels Fletch.. Når det kører så godt for ham, så bliver han skadet..
Hvor er det skide ærgeligt. Han bliver skadet i en ligegyldig venskabskamp. Altså hvorfor skal de spilles?
Irreterende med sådan en skade. Fletcher har været i glimrende form på det sidste, så det er pisse ærligt at en skade nok ødelægger resten af hans sæson. Siger bare alt om, hvor irreterende og latterlige venskabskampe er. Hvad skal de bruges til?
Hvor er det skide ærgeligt. Han bliver skadet i en ligegyldig venskabskamp. Altså hvorfor skal de spilles?
SAF er helt enig:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=81598&rss=true
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8527
det er altså ærgeligt at vi ikke har plads til Fletcher på holdet, nu bliver han måske solgt for ussel mammon (ca 37 mio) til Everton. 37 mio er alt for lidt for ham for han er altså kvalitet!
Parkohargo
08-07-2008, 12:46
det er altså ærgeligt at vi ikke har plads til Fletcher på holdet, nu bliver han måske solgt for ussel mammon (ca 37 mio) til Everton. 37 mio er alt for lidt for ham for han er altså kvalitet!
Til den pris skal vi ikke sælge ham... slet ikke! Synes han er rigtig god spiller med masser af kvalitet i hans. Han kan spille både wing, offensiv som defensiv orienteret midt...spiller desuden gerne fremragende i de store kampe.
For 37mio kan de rende og hoppe..
Jeg håber for alt i verden ikke han bliver solgt.
Han er en fremragende spiller på vores hold og klart den bedste til de store kampe.
problemet er jo bare hvis han kræver fast spilletid, for det kan vi ikke give ham. På den måde kan vi ikke få meget for ham
37 millioner?
Fck har lige solgt Michael Gravgaard på 30 år, for 30 millioner.
Efter at vi sidste sommer hentede både Anderson og Hargo, vidste jeg at Fletcher ville blive skubbet længere væk fra holdet... Men han er vel også alt for god til den rolle han havde hos os sidste år...
samtiddig har vi også Rodrigo Possobon der presser på nede fra reserverne, så Fletcher fremtid hos os ser ikke god ud. Desværre..
Fletcher var en af grundene til at jeg var mod Hargreaves købet i starten..
Flax_Generous
08-07-2008, 12:59
Jeg håber for alt i verden ikke han bliver solgt.
Hørt.
Jeg ser absolut ingen grund til at sælge Fletcher og jeg ville ikke have det mindste problem ved, at SAF lovede Fletcher mere spilletid til næste år.
Håber virkelig vi beholder Fletcher, da han er en fremragende mand at have i truppen. Han har niveau til at spille fast langt de fleste steder, og han skal nok få en del spilletid i den kommende sæson. Og små 40 mio. kroner er slet ikke nok for Fletcher. Dels er han meget mere værd, og dels målt på andre transfers.
Men hvis han er træt af ikke at få nok spilletid, er det jo svært at gøre så meget. Men lad os se..
RuudVanNissetøj
08-07-2008, 13:02
Hvis man havde spurgt mig for 2 år siden - om vi skulle sælge Fletcher så havde jeg sagt ja. Men han har udviklet sig ganske glimrende de sidste år - han er ikke et teknisk vidunder eller en eminent pasningsspiller. Men han kæmper altid bravt og kan spille centralt, defensiv midt og højre siden hvis det skulle være. Desuden har han bevist, at han kan være en nøglespiller især mod de rigtig store....tænker især på Roma kampen for et år siden og Arsenal og de to mål i sidste sæson. Så 37 mil. eller hvad Everton nu vil byde er alt for lidt. Han er en guld indskifter at have.
Glory Man United
08-07-2008, 13:07
Ærgeligt hvis han smutter....minder i så fald om dengang, da Butt og Phil Neville smuttede. Umiddelbart 100% United spillere, men ønsket om fodbold hver weekend overstiger det. Og det er jo forståeligt nok
Hørt.
Jeg ser absolut ingen grund til at sælge Fletcher og jeg ville ikke have det mindste problem ved, at SAF lovede Fletcher mere spilletid til næste år.
Den slags aftaler er jeg så dybt modstander af
Don Kafai
08-07-2008, 13:20
Fletcher er en type man har nemmere ved at holde af, end fx Ronaldo for tiden, men jeg forstår godt et salg af ham, hvis han vil have mere spilletid. Iøvrigt kan Everton for 37 mio kr, ikke få mere end hans venstrefod. Fletcher er minimum over det dobbelte værd.
Han er en slider, og en type man elsker, men jeg synes det er synd for ham, hvis vi vil beholde ham for kun at give ham 10 kampe pr sæson. Han er 24, og har klart formattet til at løfte et hold som Everton fx, og er en glimrende reserve i United.
United bør ikke promte afvise bud på Fletcher. Giv ham tilbuddet om at komme væk. Ønsker han at blive, så er alle lykkelige, men jeg vil godt forstå ham, hvis han ville prøve en klub, hvor han får mere ansvar.
ChristianR
08-07-2008, 16:12
Jeg ville også for alt i verden gerne beholde Fletcher. Hvis han kan overtales til at blive endnu en sæson, vil Scholes muligvis blive overhalet af alderen til den næste.
Så har vi Hargo, Anderson, Carrick og Fletcher som umidelbare førstemænd til den centrale midtbane. Hvis vi ovenikøbet vil køre noget mere 4-3-3 vil der for alvor blive plads til ham.
Jeg var som flere andre også forbavset over den tilsyneladende lave pris. Nogen der ved, hvor længe hans kontrakt løber?
Han er trods alt ung endnu og kan stadig nå at udvikle sig yderligere. Jeg ville være nervøs for at med et salg til Everton til den pris, så kunne han nemt være 100mio mere værd om et år.
Fletcher 40 millioner? ronaldo 700-900 millioner? Måske farligt at sammenligne de to, især hvis nogen tror at jeg sammenligner dem på højre wing pladsen. Overhovedet ikke, men det giver jo ingen mening hvis man antager at ronaldos pris kun er på de spillemæssige.
Jeg mister sgu nogle tårer hvis vi sælger Fletcher. Ved ikke engang om det behøves forklaret, kan ikke se hvorfor hvilket som helst hold ikke ville have Fletcher..
United DK
08-07-2008, 16:55
Jeg mener heller ikke vi skal sælge Fletcher, for han levere altid en ordentlig indsats, når han får spilletid. Jeg kan så sammentidig ikke bedrejde ham, hvis han vil væk, for Everton har lige solgt Lee Carsley, og Moyes har nok udset Fletcher som hans erstatning, og objektivt set er det bedre at være fast mand i Everton, end at spille lidt hist og her i United.
40 millioner for Fletcher?? Hvis man kan tale om billig pris i sportsverdenen, så er dette da et fantastisk eksempel. Han er sgu kun 24 år! Hvis han endelig skal sælges, så skal vi have meget mere for ham. Det eneste han mangler at bevise, for at man kan kalde ham en stor klassespiller, er vel at han holder niveauet i længere tid?
Synes absolut Fletcher har spillet siig op de sidste åar sæsoner, og man kan altid forvente en solid indsats fra hans side - han kæmper virkelig godt og vil være en ærgerlig mand at miste, men samtidig er det forståeligt, hvis han gerne vil have mere spilletid...men 40 mill. er for lidt - prisen må da kunne blive højere..
Unitedalisme
08-07-2008, 20:08
40mil er vel hva man kan forvente for en spiller der i øjeblikket er 5.valg.. men ja hvis man tænker på hans kvaliteter så er han meget mere værd..
silasamp
08-07-2008, 20:15
Fletcher skal vi beholde, en ægte holdspiller, alene hans tilstedeværelse i klubben er meget mere værd end de 40 mio. Som Sir. Alex har udtalt så spiller han altid godt i de store kampe, kan ihvertfald huske mod Arsenal i år, Roma i CL på Old Trafford i sidste år.
Han er meget værdifuld pga. hans indstilling til tingene, selvom han ikke spiller så meget hører man aldrig et ord fra ham.
Det vil være meget trist hvis han skifter.
United DK
08-07-2008, 21:00
40mil er vel hva man kan forvente for en spiller der i øjeblikket er 5.valg.. men ja hvis man tænker på hans kvaliteter så er han meget mere værd..
Præcis. Ret beset er han mere end 40 mio. værd, men hans status på holdet gør, at vi ikke kan forvente meget mere end 40 mio. ved et salg.
Glory Man United
11-07-2008, 21:23
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3807681,00.html
Fletcher lukker selv for rygtet ;)
PerRonaldo
11-07-2008, 21:56
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3807681,00.html
Fletcher lukker selv for rygtet ;)
Watch and learn, Ronaldo!! Sådan skal det være Fletcher. :)
Watch and learn, Ronaldo!! Sådan skal det være Fletcher. :)
Forskellen er så også at Fletcher vil tage et betydeligt skridt ned, med mulighed for at skaffe sig et større navn da han kan komme til at dominere midtbanen for Everton, men naturligvis også med den risiko at han kikser og derved ødelægger hans karriere.
Hvis Ronaldo skifter, så skifter han til en klub som han tilsyneladende regner for værende større end United, et sted hvor han vil have mulighed for at blive en af de største nogensinde(hvilket seføli også kan ske i United).
Det skal dog nævnes at jeg fryder mig ved tanken om at han bliver, han er nok ikke lige så god som alle de andre, men han er fandme så dedikeret som man kan blive! Smukt:devill:
Martinsen
12-07-2008, 00:04
Fletcher er en mand jeg meget nødig vil miste. Derfor er jeg glad for hans udtalelser. Man kan altid regne med en 100% indsats fra hans side af! Han er United helt ind til benene og vi skal gøre alt for at bevare de få af dem vi har tilbage.
Forskellen er så også at Fletcher vil tage et betydeligt skridt ned, med mulighed for at skaffe sig et større navn da han kan komme til at dominere midtbanen for Everton, men naturligvis også med den risiko at han kikser og derved ødelægger hans karriere.
Hvis Ronaldo skifter, så skifter han til en klub som han tilsyneladende regner for værende større end United, et sted hvor han vil have mulighed for at blive en af de største nogensinde(hvilket seføli også kan ske i United).
Det skal dog nævnes at jeg fryder mig ved tanken om at han bliver, han er nok ikke lige så god som alle de andre, men han er fandme så dedikeret som man kan blive! Smukt:devill:
Chancen for han kikser for Real er der vel også, hvis handlen går igennem, vil jeg mod min normale natur ligegyldigt hvilke omstændigheder det end plejer at være, håber at han får ualmindeligt svært ved at ramme en bold rigtigt.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9169
Jeg synes det er fantastisk at have en spiller som Fletcher, han siger i interviewet, at hvis han ikke kommer til at spille kampe og ikke er med i truppen, så vil han ikke brokke sig , men i stedet arbejde på at blive god nok til at komme på holdet.:)
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9169
Jeg synes det er fantastisk at have en spiller som Fletcher, han siger i interviewet, at hvis han ikke kommer til at spille kampe og ikke er med i truppen, så vil han ikke brokke sig , men i stedet arbejde på at blive god nok til at komme på holdet.:)
Hvor er det skønt at se spillere som Fletcher, der kæmper for sin plads på holdet og ikke beklager at han sidder på bænken. Han er en rigtig klubspiller, og det er desværre en uddøende race. Af spillere på vores nuværende hold, jeg tror ville spille for os, hvis vi f.eks. lå midt i tabellen er Fletcher, O'Shea, Scholes, Giggs, Gary Neville og måske Wes Brown. Alle andre ville forsvinde ud af bagdøren.
Parkohargo
06-08-2008, 18:14
Hvor er det skønt at se spillere som Fletcher, der kæmper for sin plads på holdet og ikke beklager at han sidder på bænken. Han er en rigtig klubspiller, og det er desværre en uddøende race. Af spillere på vores nuværende hold, jeg tror ville spille for os, hvis vi f.eks. lå midt i tabellen er Fletcher, O'Shea, Scholes, Giggs, Gary Neville og måske Wes Brown. Alle andre ville forsvinde ud af bagdøren.
Host host ej at forglemme Park:) Men ja.. den helt rigtige indstilling at have. Lækkert at høre..
Fletcher er pt nr 2 på topscorerlisten
....
Sonne-United
25-08-2008, 22:40
Det var jo nok de færeste som ville have udset Fletcher til at være vores farligste mand inden opstartsfasen. Super Sub.
han er ikke super sub, men superstjerne.
Lækkert Fletcher - du fortsætter bare!
Kan være, han ender som vores topscorer og bliver Player of the Year:p
Scouserne begynder nok snart at kalde os et one man team. De synes formentlig også Fletcher er mindst lige så dårlig, som Ronaldo er.
Husk at alle ifølge scouserne kan score 42 mål om året, hvis man er lige så selvisk som Ronaldo og tager alle dødbolde. Så det glæder jeg mig da til at se Gerrard gøre...
Folk troede ikke Ronaldo kunne øge fra sine ca. 25-30 scoringer på en sæson.
Hva med Fletch? Får vi 15 kasser fra ham i år?!
Hvis han kan fortsætte samme stil så synes jeg han virker som et godt supplement til Scholes på midtbanen, evt. Carrick.
Han vil kunne løbe fra boks til boks og med de sene indløb burde han være god for en del mål, hvis han da får spilletiden.
Folk troede ikke Ronaldo kunne øge fra sine ca. 25-30 scoringer på en sæson.
Hva med Fletch? Får vi 15 kasser fra ham i år?!
Hvis han kan fortsætte samme stil så synes jeg han virker som et godt supplement til Scholes på midtbanen, evt. Carrick.
Han vil kunne løbe fra boks til boks og med de sene indløb burde han være god for en del mål, hvis han da får spilletiden.
Det er jo netop det der der er problemet. Vi kan ikke forvente samme kvalitet fra Fletcher hvis han degraderes til supplement og indskifter. Det der fungerer nu er at han har spillet alle pre season kampe, community og nu 2 premier league kampe. Det er længe siden han har spillet så meget i træk, så er det jo klart vi ser noget fra ham samtidig med han er så opsat for tiden, da det er hans største chance i lang tid for at bevise sit værd.
United DK
26-08-2008, 14:38
Jeg kom til at tænke på, at hvis nu Flecther og Nani i teorien spiller godt, og score 5-10 mål inden Ronaldo kommer tilbage, skal en af dem så bare ud på bænken, fordi stjernen vender tilbage, eller må han pænt tage plads på bænken, trods sin status?
Jeg kom til at tænke på, at hvis nu Flecther og Nani i teorien spiller godt, og score 5-10 mål inden Ronaldo kommer tilbage, skal en af dem så bare ud på bænken, fordi stjernen vender tilbage, eller må han pænt tage plads på bænken, trods sin status?
Om man sætter verdens bedste spiller på bænken fordi Fletcher scorer 5 mål ? :P
Darren Fletcher har godt nok imponeret mig rigtig meget her det sidste års tid. I starten troede jeg han ville blive en spiller ligesom Richardson endte med at blive for os, men han har virkelig vist at han kan klare at spille de store kampe (ie. mod Arsenal i foråret).
Det jeg savnede lidt sidste år var at se han på højrekanten hvor han er jo faktisk er naturlig fremfor centermidtbanen hvor han bliver brugt til tider. Her i 2008 pre-sæsonen og de 2 første kampe mod Magpies og Pompey synes jeg virkelig han er blomstret op, og vist at han kan tage arven fra den Paul Scholes vi så for 5+år siden. Synes det er så genialt at se ham løbe, trække 1-2mand i forsvaret sammen med Rooney & Tevez.
Jeg er dog skeptisk over hvor meget spilletid han får når Michael Carrick og Owen Hargreaves er klar igen, for de 2 spillere fortjener virkelig at få startpladser efter sidste sæson. Og Hargreaves har også bevist at han kan spille som højrewing, og endda ligeså godt som Fletcher hvis ikke bedre.
Om Fletcher vil være tilfreds med at være indskiftnings spiller, eller kun spille når de store 'ikoner' på holdet skal bruge en pause, må tiden vise, men hvis vi kan beholde ham, modsat Nicky Butt, som blev træt af at ikke spille, så vil det være en vital brik for vores fremtid.
Thumbs Up Fletch'!
United DK
26-08-2008, 15:04
Om man sætter verdens bedste spiller på bænken fordi Fletcher scorer 5 mål ? :P
Der skal vel være en mening med det man laver?
Det afhænger vel af træningssessionerne - den, som gør det bedst til træning får vel også pladsen i kamp.
Når det så er sagt, så tror jeg ikke, Fletcher kan fravriste Ronaldo pladsen, når han er kommet sig over sin skade..
Der skal vel være en mening med det man laver?
Ja? Og du mener ikke, at Ronaldos 42 mål sidste sæson, retfærdiggør, at han er foran Fletcher i hierakiet?
United DK
26-08-2008, 15:39
Ja? Og du mener ikke, at Ronaldos 42 mål sidste sæson, retfærdiggør, at han er foran Fletcher i hierakiet?
Det handler om nu og her, ikke om hvad man gjorde tidligere, for i såfald skulle Neville være foran Brown.
Det handler om nu og her, ikke om hvad man gjorde tidligere, for i såfald skulle Neville være foran Brown.
Nu er det jo heller ikke fordi, at Ronaldo er gået helt ned i niveau, og Fletcher er blandt de bedste i verden .. Han har spillet godt de to sidste kampe, men vi er vel alle sammen enige om, at Ronaldo, på en god dag, er et par niveauer over Fletcher, om man kan lide ham, eller ej ..
Men ja, selvfølgelig skal Ronaldo ikke gå direkte ind, og overtage pladsen, hvis Fletcher spiller helt fantastisk, men jeg er bare ret sikker på, at Ronaldo nok skal vise sin klasse, og slå ham ud af start 11'eren igen ..
ChristianR
26-08-2008, 16:12
Umidelbart vil jeg da lade Ronaldo starte inde, når han er i form. Med hans sidste sæson og betydning for holdet, vil jeg klart mene, at han bør være det umidelbare førstevalg.
Når det så er sagt, vil han jo så derfra skulle kæmpe for det, og det er klart han ikke ville skulle spille mange dårlige kampe, før han røg på bænken. Dem har han nu som regel heller ikke så mange af.
Ronaldo spiller lige meget hvad, når han er fit for fight igen..
Fletcher er en fantastisk spiller, men han ved godt selv at han kun er breddespiller i United.. En spiller som Fletch er utrolig vigtig i en trup..
Men fedt at se, at han har grebet chancen fuldt ud, selvom jeg ikke syns det er nogen overraskelse at han gør det så godt.. Vi så det i sidste sæson, hvor han spillede sit livs kamp mod Arsenal i cuppen..
ChristianR
26-08-2008, 16:49
Ronaldo spiller lige meget hvad, når han er fit for fight igen..
Fletcher er en fantastisk spiller, men han ved godt selv at han kun er breddespiller i United.. En spiller som Fletch er utrolig vigtig i en trup..
Men fedt at se, at han har grebet chancen fuldt ud, selvom jeg ikke syns det er nogen overraskelse at han gør det så godt.. Vi så det i sidste sæson, hvor han spillede sit livs kamp mod Arsenal i cuppen..
Der er vel i princippet ikke noget facit for, hvorvidt man er "breddespiller" eller spiller til startopstillingen. Hvis man højner sit bund- og topniveau, mens en fast starter med tiden falder i niveau - Ja, så kan en ombytning af rollerne da sagtens være tilfældet. Det er vel i princippet det, der er sket med Brown, der greb chancen, da han fik den.
Hvordan kan man overhovedet sammenligne Fletcher og Ronaldo? Darren er jo ekstremt stationær i forhold til Ronaldo.
Jeg kan virkelig godt lide Fletcher, men selv hvis han scorer 15 mål inden Ronaldo kommer tilbage, så vil jeg stadigvæk foretrække Ronaldo. Vi har virkelig manglet hans drive, uforudsigelighed, speed og hans mål.
Han hæver overliggeren.
Blev Fletcher overhovedet krediteret for målet, eller blev det talt som et selvmål?
Blev Fletcher overhovedet krediteret for målet, eller blev det talt som et selvmål?
mener, Fletcher er blevet krediteret for målet:)
United DK
26-08-2008, 17:24
Jeg mener bare man skal have kredit for sin indsats, og hvis man bare ryger ud på bænken, med det samme 1. valget kommer tilbage, så er der jo ingen konkurrence, for uanset hvordan man gør det, så er det aldrig godt nok.
Jeg er udemærket klar over, at Ronaldo er bedre end Fletcher på samtlige punkter, men man sender et forkert signal, når en spiller bare er selvskreven, uanset hvor god han er. Sådan ser jeg i hvert fald på det.
ChristianR
26-08-2008, 17:46
Jeg mener bare man skal have kredit for sin indsats, og hvis man bare ryger ud på bænken, med det samme 1. valget kommer tilbage, så er der jo ingen konkurrence, for uanset hvordan man gør det, så er det aldrig godt nok.
Jeg er udemærket klar over, at Ronaldo er bedre end Fletcher på samtlige punkter, men man sender et forkert signal, når en spiller bare er selvskreven, uanset hvor god han er. Sådan ser jeg i hvert fald på det.
Det er vel de hårde vilkår at være reserve for verdens bedste fodboldspiller, og det kan der ikke rigtig laves om på. Ronaldo er det umidelbare førstevalgt, fordi han får kredit for sidste sæson, og man forventer, at han holder niveau.
Fletcher får vel kredit i det, han er kommet noget tættere startopstillingen, og ligeså snart Nani, Giggs, Ronaldo, Park, whoever falder i niveau - Så starter han inde. Han er en helt anden spiller end eksempelvis Nani og Giggs, men dem kan han vel godt overhale, hvorimod det virker urealistisk med Ronaldo. Så helt meningsløs er hans arbejde da ikke.
Selvfølgelig skal slaven tilbage i startelleveren, så snart han er klar.
Jeg synes virkelig godt om Fletcher og er glad for, at han får lidt medgang efter en sæson, hvor der var langt imellem spilleminutterne.
Men jeg har aldrig set Fletcher som en fløjspiller. Han har ikke den hurtighed, driblestyrke, eksplosivitet og flair, som kræves for at være en fremragende fløjspiller. Han har scoret to mål i to kampe, men for hele holdets angrebsspil er Cristiano Ronaldos kreativitet uvurderlig. Efter min mening står Fletcher, Anderson og Hargreaves nærmest lige i kampen om at være førstereserve for Scholes-Carrick.
PerRonaldo
26-08-2008, 18:25
Han har spillet to gode kampe, så han har stadig ikke bevist at han kan slå Ronaldo af. Det gælder om at sætte det stærkeste hold, og alt det med at have medlidenhed osv. holder ikke. Fletcher har god mulighed for at vise at han er værd at satse på, men så skal han også holde det her niveau, for ellers er det logisk at Ronaldo træder ind. Sådan var det vel også da Scholes overtog for Anderson, trods Anderson havde gjort det rigtigt godt.
En lille sang om Fletcher, når man sidder og keder sig:
He plays in middle
he plays on the righhhhhhhhhht
Ohh that boy Fletcher
Makes Ronaldo look shite :)
United DK
26-08-2008, 20:03
Han har spillet to gode kampe, så han har stadig ikke bevist at han kan slå Ronaldo af. Det gælder om at sætte det stærkeste hold, og alt det med at have medlidenhed osv. holder ikke. Fletcher har god mulighed for at vise at han er værd at satse på, men så skal han også holde det her niveau, for ellers er det logisk at Ronaldo træder ind. Sådan var det vel også da Scholes overtog for Anderson, trods Anderson havde gjort det rigtigt godt.
Som sagt, så er det hele teori. Han score nok ikke i næste kamp, eller spiller ene af gode kampe til oktober/november, det var bare hvis han gjorde.
Der er ingen der skal favoriseres.. Hvis Fletcher scorer 18 mål inden Ronaldo kommer tilbage, skal Ronaldo spille sig tilbage, ved at bevise til træning at han er bedre end fletcher.. Han skal på ingen måde ryge direkte ind i startopstillingen.. Hvis man kunne leve på de præstationer man HAVDE lavet, så skulle neville jo også starte inde istedet for Brown..
PerRonaldo
26-08-2008, 20:59
Der er ingen der skal favoriseres.. Hvis Fletcher scorer 18 mål inden Ronaldo kommer tilbage, skal Ronaldo spille sig tilbage, ved at bevise til træning at han er bedre end fletcher.. Han skal på ingen måde ryge direkte ind i startopstillingen.. Hvis man kunne leve på de præstationer man HAVDE lavet, så skulle neville jo også starte inde istedet for Brown..
Ahr.. det er nok lige at overdrive det lidt. Neville har været langtidsskadet (over 1år), og er en god back, men ikke verdensklasse back, så jeg vil mene Fletcher har noget sværere betingelser, end Brown. Han er trods alt oppe imod verdens klart bedste spiller, plus vores topscorer de sidste to sæsoner. Det giver en selvskreven plads, og det synes jeg også er helt okay. Det samme med Scholes, synes også det var helt iorden han automatisk tog pladsen tilbage.
Don Kafai
26-08-2008, 21:18
Fletcher er nok udmærket godt klar over hans rolle. Og der er da en stor mening i, at han beviser han har kvaliteten til United?
Mange er jo uforstående overfor, hvorfor Fletcher er i United stadig, når vi har spillere som Hargo, Scholes, Carrick, Anderson, og Possebon der er et større hit blandt reserverne. Så hvis Fletcher kan holde sig i klubben, er der en god belønning for den gode indsats, ihvert fald efter min mening. Så tages han nok til betragtning næste gang Ronaldo er skadet, så det ikke bare bliver Nani der blindt smides på højrekanten.
ChristianR
26-08-2008, 21:26
Arr, her er jeg også uenig. Ved ikke om, jeg kommer til at gentage PerRonaldo for meget, men der er selvsagt kæmpe forskel på de 2 situationer.
Brown havde spillet godt en hel sæson, og Neville er oppe i årene og har været skadet et helt år. Desuden er han ikke helt verdensklasse.
At Fletcher scorer 18mål inden oktober/november er nok lige urealistisk nok. Selvom han spiller fantastisk og banker flere kasser ind, så er verdens bedste fodboldspiller sidste sæson med al sandsynlighed nok at regne for bedre.
Det bedste eksempel må være Anderson/Scholes ja, hvor Andie også gjorde det fantastisk. Nu var det bare ærgeligt for ham, at en af verdens bedstemidtbanespillere kun havde været ude et par måneder. Han krævede naturligvis sin plads tilbage.
Ahr.. det er nok lige at overdrive det lidt. Neville har været langtidsskadet (over 1år), og er en god back, men ikke verdensklasse back, så jeg vil mene Fletcher har noget sværere betingelser, end Brown. Han er trods alt oppe imod verdens klart bedste spiller, plus vores topscorer de sidste to sæsoner. Det giver en selvskreven plads, og det synes jeg også er helt okay. Det samme med Scholes, synes også det var helt iorden han automatisk tog pladsen tilbage.
Hvorfor giver det en selvskreven plads hvis Fletcher har scoret 18 mål inden han kommer tilbage og vil nærme sig de 30 inden sæsonen er ovre?? Enhver må kæmpe for sin plads.. Der er ingen der skal tage en startplads for givet..
EDIT: Og ved godt det er overdrevet, men det er hele det her scenario jo.. At tro på at fletcher nogensinde skulle blive en trussel for Ronaldo, selv på træningsbanen, er vidst at kigge lidt for dybt i flasken:D
Arr, her er jeg også uenig. Ved ikke om, jeg kommer til at gentage PerRonaldo for meget, men der er selvsagt kæmpe forskel på de 2 situationer.
Brown havde spillet godt en hel sæson, og Neville er oppe i årene og har været skadet et helt år. Desuden er han ikke helt verdensklasse.
At Fletcher scorer 18mål inden oktober/november er nok lige urealistisk nok. Selvom han spiller fantastisk og banker flere kasser ind, så er verdens bedste fodboldspiller sidste sæson med al sandsynlighed nok at regne for bedre.
Det bedste eksempel må være Anderson/Scholes ja, hvor Andie også gjorde det fantastisk. Nu var det bare ærgeligt for ham, at en af verdens bedstemidtbanespillere kun havde været ude et par måneder. Han krævede naturligvis sin plads tilbage.
Som jeg også lige ha skrevet til Per så er det overdrevet ja, men det er også mest for at forklare min mening om hvem der starter inde.. INGEN skal pr. automatik forvente en startplads.. Og slet ikke hvis de kommer tilbage fra skade.. Ingen skal leve på deres meritter.. Hver spiller skal kæmpe på træningsbanen som løb djævlen i røven på dem..
Men det er self. også bare min mening..
Og jeg vil da også lige understrege at jeg er sikker på at når Ronaldo er klar til at træne med igen om start-pladser, så viser han med det samme hvorfor han skal starte inde..
ChristianR
26-08-2008, 21:39
EDIT: Og ved godt det er overdrevet, men det er hele det her scenario jo.. At tro på at fletcher nogensinde skulle blive en trussel for Ronaldo, selv på træningsbanen, er vidst at kigge lidt for dybt i flasken:D
Præcis. Hvis man realistisk skulle forestille sig United Dk's teoretiske eksempel, så ville Fletcher spille rigtig godt frem til oktober og med meget held og god vilje score 5-6 mål.
I det tilfælde, vil jeg stadig ikke være i tvivl om, at Ronaldo ville kunne gøre en større forskel end Fletcher, så jeg ville placere Ronaldo forrest i køen.
Det er bare ærgeligt for Fletch, at han konkurrerer med verdens bedste.
Såfremt Fletcher ved et trylleslag fik guddommelige evner og kunne score 18 mål inden oktober/novemer - Ja, så skulle Ronaldo bare spille på venstrefløjen.
Såfremt Fletcher ved et trylleslag fik guddommelige evner og kunne score 18 mål inden oktober/novemer - Ja, så skulle Ronaldo bare spille på venstrefløjen.
Pæcis! Det er nok ikke Ronaldo, som Fletcher skal slå af, men derimod Nani og Giggs, hvilket virker mere sandsynligt ..
For Ronaldo betyder simpelthen for meget for holdet, til at han skal sidde ude, når han er i form ..
Klaus Østergaard
26-08-2008, 22:51
Det er hvis forkert at sammenligne Fletcher og Ronaldo, selvom Fletcher ifølge start opstillingen har spillet ude på højre kanten. Men jeg hvis man nu har set de to sidste kampe, vil man også havde opdaget at Fletcher trækker mere ind i banen og giver plads til Brown. Fletcher går mere ind og spiller en central/højre midtbane, og han gør det fremragende der. Fletcher er en central midtbane, som bliver brugt på højrekanten for manglen af bedre.
Men at sige Ronaldo skal kæmpe sig tilbage på pladsen er noget vås. Tror du selv Fergurson har kæmpet for Ronaldo, bare for at lade ham sidde på bænken? Tvivler...
Men udover det, mener jeg Fletcher er en klassespiller og en publikums spiller. Det er en mand som ofrer sig 100% for klubben, + 10%. Jeg synes han er undervurderet af alt for mange, og han får alt for lidt spilletid i forhold til hans kvaliteter. Håber for Fletcher og Man uniteds skyld at han får mere spilletid i år.
Er Fletcher nu også et fodboldgeni? :s
PerRonaldo
26-09-2008, 21:11
Jeps.. Og vores topscore.. ;)
Jamen hvordan vil i så betegne et geni?
Jeg betegner det spillere såsom Ronaldinho, Zidane, Maradona, Scholes osv. Spillere der har karakter og for det meste agerer som playmakers.
Eller er det bare mig der er helt forkert på den vedr. ordet fodboldgeni?
United DK
26-09-2008, 21:42
Jeg betegner det spillere såsom Ronaldinho, Zidane, Maradona, Scholes osv. Spillere der har karakter og for det meste agerer som playmakers.
Jeg tror det er ironisk ment, eller i hvert fald ikke ment på samme måde, som hvis man sagde det om de spillere du nævner. ;)
Jeg tror måske det er sat lidt i lyset af han har scoret halvdelen af vores mål, og derfor medskyldig i vores første 4 point. For selvom han er en dygtig fodboldspiller når han ikke højder som de førnævnte.
Hinrichsen
27-09-2008, 00:59
Jeg tror måske det er sat lidt i lyset af han har scoret halvdelen af vores mål, og derfor medskyldig i vores første 4 point. For selvom han er en dygtig fodboldspiller når han ikke højder som de førnævnte.
Nej ikke Fletcher, Men Scholes har ligesom Maradona Guds hjælpende hånd ;)
for mig er et fodboldgeni en spiller, der kan noget ekstra med en bold, har overblikket til at spille sine medspillere i gode positioner, kan skabe ting på egen hånd..
Han har en sang hvor der bliver sunget Darren Fletcher is a football genius.
forøvrigt er han en fremragende fodboldspiller.
timberunited
27-09-2008, 20:42
Han har en sang hvor der bliver sunget Darren Fletcher is a football genius.
forøvrigt er han en fremragende fodboldspiller.
Måske er det på en billig baggrund, men han har tidligere vist sit værd mod bedre modstandere også.
Han er en god og nødvendig spiller for United. Og læg mærke til, at Scholes var reserve for ham i dag. Han kan nogle ting.
Glory Man United
27-09-2008, 20:43
Måske er det på en billig baggrund, men han har tidligere vist sit værd mod bedre modstandere også.
Han er en god og nødvendig spiller for United. Og læg mærke til, at Scholes var reserve for ham i dag. Han kan nogle ting.
Psssst engang imellem sparer man spillere....specielt de ældre herrer ;)
timberunited
30-09-2008, 10:35
Men mon ikke Fletcher får mere spilletid de kommende år. Scholes kan dog også endnu. Han har bare virket lidt ude af balance her i sæsonstarten. Men når det kører, så er han en lille magiker - intet mindre.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=888722
"Darren isn’t in every starting line-up but I’ll tell you one thing for sure: whenever we hit a sticky patch or we’re going into a big game, he is one of the players I turn to, and he responds like the cavalry."
Klasse sagt af Ferguson. Sådan må han også have haft det med Keane.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=888722
Klasse sagt af Ferguson. Sådan må han også have haft det med Keane.
Klasse kommentar, ja..
Han er en stærkt undervurderet spiller, ikke så meget herinde, men hvis man spørger hvem som helst som ikke ser United hver gang så er han boldspasser. Eller også kommer jeg bare i nogle fordærvede kredse hvor folk ikke fatter sporten fodbold.
Fletcher har været en af holdets suverænt bedste i starten af denne sæson. En utrolig god, loyal og vigtig mand for United, som desværre tit bliver undervurderet og kritiseret af flere fans. Han er en rigtig dygtig midtbanespiller, som bestemt er en fremtidens mand i United. Han leverer, som Ferguson siger, altid varen i de store kampe, og er altså en glimrende spiller for os. Tænk hvis han kan holde gang i den fine form, og samtidig holde fast i, at score nogle mål hver sæson. Så kan han tilføje endnu en facet til spillet..
Klasse kommentar, ja..
Han er en stærkt undervurderet spiller, ikke så meget herinde, men hvis man spørger hvem som helst som ikke ser United hver gang så er han boldspasser. Eller også kommer jeg bare i nogle fordærvede kredse hvor folk ikke fatter sporten fodbold.
Præcis.. Ingen giver ham den credit han fortjener.. Klassespiller, som jeg meget nødig ville undvære..
Og kanon kommentar af Fergie..
Flecther har bevist med sin sæson start at han er en fremragende fodboldspiller! der er ingen tvivl om hans talent og han er guld værd at, have som backup. Tror faktisk godt han kan blive den fremtidige afløser for Scholes, dog skal han lige et niveau eller to up, men tror faktisk godt han kan det :) lad ham vokse og så kan vi se, hvor det fører hen, jeg tror på noget stort
Ud fra sæsonstarten bør Fergie i mine øjne have ændret lidt på hierarkiet, således at Fletcher er førstereserve for Scholes og Carrick. Han har været klart bedre end Anderson indtil nu.
Ud fra sæsonstarten bør Fergie i mine øjne have ændret lidt på hierarkiet, således at Fletcher er førstereserve for Scholes og Carrick. Han har været klart bedre end Anderson indtil nu.
Han har jo været vores bedste midtbanespiller. Scholes har indtil videre levet på sit image. Altså han har også haft en lille periode, men synes ikke indtil nu at Scholes helt har vist klassen. Det skyldes jo også bl.a. han er en langsom starter. Han har ikke ramt tonen endnu, hvorimod Anderson har haft nogle gode kampe, mens Fletcher har holdt niveauet i alle kampene.
Men generelt om Fletcher, så er han en fantastisk spiller. :) Håber han fortsætter på denne måde. Under ham det meste, for han gør det så godt :)
Glory Man United
30-09-2008, 18:57
Han har jo været vores bedste midtbanespiller. Scholes har indtil videre levet på sit image. Altså han har også haft en lille periode, men synes ikke indtil nu at Scholes helt har vist klassen. Det skyldes jo også bl.a. han er en langsom starter. Han har ikke ramt tonen endnu, hvorimod Anderson har haft nogle gode kampe, mens Fletcher har holdt niveauet i alle kampene.
Men generelt om Fletcher, så er han en fantastisk spiller. :) Håber han fortsætter på denne måde. Under ham det meste, for han gør det så godt :)
....men han er ikke med i aften ;)
Hl-Glory
03-10-2008, 15:30
Fuldt fortjent Fletcher får forlænget sin kontrakt med 3år.
Han har været meget vigtig her i starten af sæsonen, og tilmed er han stadig en ung spille ( 24 )
så det lækkert med en forlængelse.
Fint med Fletcher forlængelse. Jeg er glad for, at han nu endelig er begyndt at få mere spilletid i de store kampe. Det fortjener han efter hans sæsonstart og at han aldrig beklager sig, når han sidder på bænken. Fletcher er en spiller jeg vægter meget højt, da han aldrig beklager sig når han sidder på bænken, og når han kommer ind giver han den fuld gas. Efter min mening meget undervuderet. God nyhed!
DonThommy
06-10-2008, 05:24
Fint med Fletcher forlængelse. Jeg er glad for, at han nu endelig er begyndt at få mere spilletid i de store kampe. Det fortjener han efter hans sæsonstart og at han aldrig beklager sig, når han sidder på bænken. Fletcher er en spiller jeg vægter meget højt, da han aldrig beklager sig når han sidder på bænken, og når han kommer ind giver han den fuld gas. Efter min mening meget undervuderet. God nyhed!
Fletcher er en super spiller , og en rigtig unitedmand !
( men F*** en afbrænder mod blackburn xD)
Fletcher er en super spiller , og en rigtig unitedmand !
( men F*** en afbrænder mod blackburn xD)
Så stor var chancen heller ikke. Selvfølgelig skal han score, men det er med hans dårlige ben, og han har ikke lang tid til at sparke til den. Berbatov, Ronaldo og Rooney havde chancer, der var større end Fletchers i lørdags.
DonThommy
06-10-2008, 06:43
Så stor var chancen heller ikke. Selvfølgelig skal han score, men det er med hans dårlige ben, og han har ikke lang tid til at sparke til den. Berbatov, Ronaldo og Rooney havde chancer, der var større end Fletchers i lørdags.
det var en friløber, han var hverken presset af nogen forsvarer og får endda tid til at placere skuddet ( dog forbi)
jeg synes det var en af de største chancer vi havde, og det med at det var hans dårlige fod. bla. bla. bla. det for dårligt af en spiller i hans klasse !! for jeg ved han kan gøre det bedre !!
:Smackden:
det var en friløber, han var hverken presset af nogen forsvarer og får endda tid til at placere skuddet ( dog forbi)
jeg synes det var en af de største chancer vi havde, og det med at det var hans dårlige fod. bla. bla. bla. det for dårligt af en spiller i hans klasse !! for jeg ved han kan gøre det bedre !!
Selvfølgelig skulle Fletcher have scoret, men du får det til at lyde som om, at det var årets afbrænder. Nogle af hans holdkammerater havde større chancer end den Fletcher havde.
timberunited
06-10-2008, 09:19
Det har Rooney og Ronaldo gjort mindst 100 gange i løbet af den sidste sæson, og de går endda under jobfunktionen angribere/offensive spillere. Som jeg ser Fletcher som fodboldspiller, så er han en bolderobrer og bolddistributør. Han er ingen afslutter. Rio Ferdinand har også brændt to kæmpechancer de sidste kampe. Men også for ham gælder, at det ikke er hans spidskompetence at score mål.
Det er så til gengæld en bonus, når han/de alligevel gør det. :devill:
Og det gør de forhåbentligt snart. :)
En ting man kan rose Fletcher for, er at han er den eneste midtbanespillere, der tager Scholes-løbene ind i feltet, og han indtil videre har han fået chancerne og scoret to mål. Jeg savner lidt fra Scholes, Hargreaves, Carrick og Anderson, at de nogle gange går ind i feltet og søger chancen. Der opstår så mange muligheder derinde. Måske har Scholes ikke luften mere, men dengang han tog løbene ind i feltet, gav det ham 10-15 mål i løbet af en sæson og det er selvom han ikke er specielt høj og hovedstødstærk. En spiller som Anderson må sgu søge chancen noget mere, for ellers for han jo aldrig scoret. Der kan man kun rose Fletcher for, at han tager løbene ind i feltet. En anden ting er også skud udefra. Det er kun Ronaldo, Rooney og Tevez der fyrer af, hvorfor ikke nogle af jer andre? Vi kan få så mange nemme mål på den konto.
DonThommy
06-10-2008, 09:33
Selvfølgelig skulle Fletcher have scoret, men du får det til at lyde som om, at det var årets afbrænder. Nogle af hans holdkammerater havde større chancer end den Fletcher havde.
synes nu stadig den chance var stor da..
men okay , vil ikke hænge mig i så "små ting", han spillede en udmærket kamp.
og dines, du har helt ret i at han tager løbene ind i feltet og tager chancen. en som også gør dette er ronaldo .
men synes nu vi mangler de kanon mål ude fra feltet, det er nu de fedeste mål :D
timberunited
06-10-2008, 09:47
men synes nu vi mangler de kanon mål ude fra feltet, det er nu de fedeste mål :D
En moderne Scholes - ja tak! Han er endnu ikke helt fundet.
Og de støvler kan Fletcher endnu ikke helt udfylde. Og du har ret, der må nogle unge folk til at aflaste Scholes i de mange kampe, han forhåbentlig har tilbage for os. For det er jo statistisk belagt, at Scholes er Europas bedste bolddistributør, når det kører for ham. :devill:
Flere af de navne, du nævner er nok fra naturen af for høje til at kunne manøvrere som Scholes: Carrick og Hargreaves. En kommentator på TV-5 sagde: At Fletcher ikke var god til at holde på bolden. Det ved jeg ikke, om han har ret i? Men hvis midtbanen lærer af Scholes ikke at smide bolden væk, så bliver midtbanen vel også bedre og mere effektiv og elegant at se på.
DonThommy
06-10-2008, 09:55
En moderne Scholes - ja tak! Han er endnu ikke helt fundet.
Og de støvler kan Fletcher endnu ikke helt udfylde. Og du har ret, der må nogle unge folk til at aflaste Scholes i de mange kampe, han forhåbentlig har tilbage for os. For det er jo statistisk belagt, at Scholes er Europas bedste bolddistributør, når det kører for ham. :devill:
Flere af de navne, du nævner er nok fra naturen af for høje til at kunne manøvrere som Scholes: Carrick og Hargreaves. En kommentator på TV-5 sagde: At Fletcher ikke var god til at holde på bolden. Det ved jeg ikke, om han har ret i? Men hvis midtbanen lærer af Scholes ikke at smide bolden væk, så bliver midtbanen vel også bedre og mere effektiv og elegant at se på.
tjaa. tror du på at fletcher kan hamre den i kassen hvis han også rammer en god dag ..
men tror han mangler modet til at forsøge, for når det endelig lykkes så tror jeg vi vil se en helt anden Darren Fletcher for United
:devill:
timberunited
06-10-2008, 13:45
Ja! Fletcher kan sætte den, hvis de kreative kræfter svigter. :devill:
DonThommy
07-10-2008, 06:00
:lolol:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B6DDFCB6E%2D3471%2D4E45%2D93 85%2DF04D05F4A70D%7D&newsid=6619764
Fletcher vs. Ferdinand :D
Andre end mig der har lagt mærke til Fletchers præstationer for tiden. Syns han har spillet rigtig flot i de sidste 3-4 kampe. så der blive sku kamp om midten når Carrick, HArgo, Scholes og Possebon er klar igen...
Vil gerne se en 3 mands midtbane med: Fletcher - Scholes - Anderson
3-4 kampe?
Folk har så meget fokus på vores store signinger som anderson, hargreaves og carrick at de glemmer Fletcher der har spillet flot i meget lang tid. Blev vi nødsaget til at slippe en af vores spillere, ville Fletcher være fredet i lang tid hvis det stod til mig.
Christensen
27-10-2008, 11:18
Fletcher er en spiller, der er klar når vi skal bruge ham. Han kommer altid ind og giver en god præstation. Sidste år spillede han kun 8 kampe fra start, men man hører ikke noget brok fra ham. Når han bliver 'kaldt til kamp' er han en spiller man altid kan regne med vile gøre sit bedste. Sådan en spiller kan jeg godt lide.
Andersen
27-10-2008, 12:45
Darren Fletcher - football genius.
Andre end mig der har lagt mærke til Fletchers præstationer for tiden. Syns han har spillet rigtig flot i de sidste 3-4 kampe. så der blive sku kamp om midten når Carrick, HArgo, Scholes og Possebon er klar igen...
Jeg er også dybt imponeret af Fletcher, og har altid været det. Han kan holdes udenfor holdet i mange kampe, men så komme ind og give den gas. Især i de store kampe, er Fletcher en fryd for øjet. Han giver sig altid fuldt ud i hver kamp, men han er desværre meget undervudert stadig. I mine øjne bør han få mere spilletid, når alle vores midtbanespillere er til rådighed igen.
3-4 kampe?
Folk har så meget fokus på vores store signinger som anderson, hargreaves og carrick at de glemmer Fletcher der har spillet flot i meget lang tid. Blev vi nødsaget til at slippe en af vores spillere, ville Fletcher være fredet i lang tid hvis det stod til mig.
Helt enig.. Jeg ved ikke hvem jeg ville ofre fra midtbanen, men det ville ikke blive Fletcher..
Og det der ser rigtig godt ud i denne sæson, er at han er blevet meget mere bevægelig i offensiven, og han har taget mange af de løb som de andre midtbanespillere ikke tager, hvilket også er skylden i hans mål.. Han gør det kanon og har stor respekt for at han er blevet i klubben..
United DK
27-10-2008, 16:17
Han har virkelig grebet chancen, mens Carrick og Hargreaves har været ude, og jeg mener ikke bare de automatisk, skal foran ham i køen, når de er klar.
Helt enig.. Jeg ved ikke hvem jeg ville ofre fra midtbanen, men det ville ikke blive Fletcher..
Og det der ser rigtig godt ud i denne sæson, er at han er blevet meget mere bevægelig i offensiven, og han har taget mange af de løb som de andre midtbanespillere ikke tager, hvilket også er skylden i hans mål.. Han gør det kanon og har stor respekt for at han er blevet i klubben..
Nu må du snart tage dig sammen. Du har været enig i det jeg har skrevet 5 gange den sidste måned - giv mig noget modspil!
Nu må du snart tage dig sammen. Du har været enig i det jeg har skrevet 5 gange den sidste måned - giv mig noget modspil!
Haha.. Jeg kan jo ikke gøre for at du er en klog mand:D
Og det bekræfter mig i at der findes mennesker med samme overbevisning som mig selv, når nu man er så uenig med mange andre..
Lur mig ikke, at så snart Carrick og Scholes er tilbage, så må Fletcher vige pladsen. Selvom de begge to er helt outstanding som fodboldspiller, så synes jeg tit Fergie har vist, at "stjernen" altid vinder den tilbage, selvom vikaren har gjort det formidabelt. Det er det det helt forkert signal at sende til holdet. " Ja, Fletcher. Jeg bliver desværre nød til at bruge dig, nu hvor Carrick og Scholes er ude, men så snart de er klar, er det ud med dig. Så spild ikke min tid, og spil godt for holdet og gør det godt i den periode. Skal vi sige det? Det godt du, heeeeeej!"
Kampen om midtbanen må blive om hvem der skal være Fletchers kompagnon! :D
Lur mig ikke, at så snart Carrick og Scholes er tilbage, så må Fletcher vige pladsen
Sådan er hierakiet - så er spørgsmålet om man er enig eller ej!
Jeg synes det er ærgeligt at Fletcher ikke får mere spilletid end han gør - specielt når der ikke er skader blandt midbanen, men sådan er hierakiet under Fergie for tiden bygget op, og det tror jeg ikke der bliver ændret på
Jeg synes det er ærgeligt at Fletcher ikke får mere spilletid end han gør - specielt når der ikke er skader blandt midbanen, men sådan er hierakiet under Fergie for tiden bygget op, og det tror jeg ikke der bliver ændret på
Så er svaret hos mig, at jeg er langt fra enig! Altså vi kan hurtigt blive enige om at Carrick og Scholes er gudsbenåede fodboldspillere, men fordi man har skabt sit et ry, som fast-starter, så er det ikke ensbetydende med at man er altid sikret som starter, og i den periode man er skadet, så har vikaren gjort det mere end fremragende. Det komplet latterligt. Sådanne situationer gør at holdet i sidste ende bliver elendigt, forstået på den måde, at den "rigtige" spiller på pladsen begynder at blive nonchalant i det og ikke yder det han kan. Rooneys immunitet sidste sæson, da der kun var to egnede angriber, gjorde han ikke ydede det vi ved han kunne. Men så kom Berba og Rooney fik en kamp på bænken og vendte derefter tilbage som en helt ny spiller, som for tiden er vist nok en af de aller bedste fodboldspillere i verden.
Pointen hos mig er, at bare fordi man har ryet og navnet, så er det ikke ensbetydende med at man er fast mand i holdopstilling. For så håber jeg da, at Fletcher tager sig sammen og flytter klub.
Fletcherfan
28-10-2008, 00:14
Er det kun mig, der ikke er overrasket over, at Fletcher har spillet så godt i denne sæson??? Og da skal det siges, at jeg synes ikke han har været så meget bedre i denne sæson end i de to sidste... Han har kun fået mere spilletid... Og det hænger selvfølgelig sammen med alle skaderne. Men helt sikkert også fordi han er avanceret siden sin fænomenale slutning på sidste sæson... Nu er der vel ikke mere end to centrale midtbanespillere foran Fletcher i køen...
Glory Man United
28-10-2008, 07:41
Er det kun mig, der ikke er overrasket over, at Fletcher har spillet så godt i denne sæson??? Og da skal det siges, at jeg synes ikke han har været så meget bedre i denne sæson end i de to sidste... Han har kun fået mere spilletid... Og det hænger selvfølgelig sammen med alle skaderne. Men helt sikkert også fordi han er avanceret siden sin fænomenale slutning på sidste sæson... Nu er der vel ikke mere end to centrale midtbanespillere foran Fletcher i køen...
....og nok også fordi Carrick, Scholes og Hargo har været skadet. Men ja Fletcher gør det rigtig godt!
Treble007
28-10-2008, 09:55
Helt enig.. Synes sku han gør det godt, og har os synes godt om ham før i tiden. han scorer mange flere mål en vores andre centrale midt.! Husker specielt hans mål mod Boro for 2 år siden hvor vi hentede en vigtig 2-1 sejr på udebane. Og selvf. hans 2 kasser mod Gooners sidste sæson.. :)
Er det kun mig, der ikke er overrasket over, at Fletcher har spillet så godt i denne sæson??
Det burde du hellere ikke være, når du er Fletcherfan :D:D:D
Og da skal det siges, at jeg synes ikke han har været så meget bedre i denne sæson end i de to sidste... Han har kun fået mere spilletid... Og det hænger selvfølgelig sammen med alle skaderne. Men helt sikkert også fordi han er avanceret siden sin fænomenale slutning på sidste sæson... Nu er der vel ikke mere end to centrale midtbanespillere foran Fletcher i køen...
I mine øjne er der ingen der er foran ham i køen. Vi er i starten af en ny sæson. Alle er nulstillet og på lige fod. Fletcher har været dem alle overlegne og burde IMO være den ubestridte no. 1 valg til midten af banen, også selv Carrick, Hargo, Scholes kommer tilbage. Fletcher er i sit livs form!
Og han kan det som hverken, Scholes, Carrick, Anderson kunne sidste sæson. Nemlig at score mål! Det som vi så længe har søgt efter.
....og nok også fordi Carrick, Scholes og Hargo har været skadet. Men ja Fletcher gør det rigtig godt!
Så må vi jo bare håbe på, de ikke napper Fletchers plads!
Glory Man United
28-10-2008, 16:57
Ikke enig. Carrick/Scholes i topform er KLASSER over Fletcher
Don Kafai
28-10-2008, 18:06
Personligt har jeg ikke den store sympati for Fletcher. Han spiller godt, ja, det er også derfor han er i verdens bedste klub.
Men jeg falder bestemt ikke på halen over hans præstationer. Problemet med en type som ham er, at han altid får sympati fordi han knokler. Men altså, hvem herinde kan sige med hånden på hjertet, at Fletcher er bedre end Scholes? Eller Carrick?
Vi skal spille for at vinde. Ikke for at hædre loyale folk. Ellers ville Gary Neville være starter på backpladsen.
Edit: Og er der nogen jeg i den grad savner pt, så er det Carrick og Scholes. De er verdensklasse, og de kan sætte et tempo, og lave nogle afleveringer, som Fletcher kun kan drømme om. Derved ikke sagt at Fletcher er ubrugelig, for han kan blive værdifuld i rollen som supplementspiller, og fx defensiv tørretumbler i en 4-3-3, men uanset hvad, vil jeg aldrig foretrække ham fremfor Carrick og Scholes. Og heller ikke Ronaldo, som mange håbedede på i starten af sæsonen...
PerRonaldo
28-10-2008, 18:15
Ikke enig. Carrick/Scholes i topform er KLASSER over Fletcher
Carrick/Scholes er når de er i topform i en liga for sig. De to er måske verdens bedste midt/midt duo. De supplere hinanden fantastisk og så har de nogle temmelige fantastiske aflveringer.
Fletcher er rigtig god og har gjort det rigtigt godt, men det er bare ikke nok.
Problemet med en type som ham er, at han altid får sympati fordi han knokler.
Jeg mener bestemt ikke at han får sympati bare fordi han knokler..
Han får den ros han fortjener, fordi han i fraværet af bedre spillere som Scholes og Carrick, fordeler boldene godt, er godt med i offensiven, og har indtil videre taget nogle af de løb man har savnet meget fra alle de andre midtbanespillere vi har.. Også derfor han har fået så forholdvis mange chancer foran mål..
Men jeg er da enig i at Scholes og Carrick i topform er klart bedre, men Fletcher i topform er bedre end Carrick i "middel"form..
Don Kafai
28-10-2008, 18:45
Jeg mener bestemt ikke at han får sympati bare fordi han knokler..
Han får den ros han fortjener, fordi han i fraværet af bedre spillere som Scholes og Carrick, fordeler boldene godt, er godt med i offensiven, og har indtil videre taget nogle af de løb man har savnet meget fra alle de andre midtbanespillere vi har.. Også derfor han har fået så forholdvis mange chancer foran mål..
Men jeg er da enig i at Scholes og Carrick i topform er klart bedre, men Fletcher i topform er bedre end Carrick i "middel"form..
Jeg synes ikke han "fordeler boldene godt". Han gør det udmærket, i forhold til den standard at han er 3/4. valg. Han har ikke det flow over sit spil, som Scholes og især Carrick har, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det er den fart på midtbanen vi mangler for at blive det der frygtindgydende hold vi var i fjor.
Jeg er skam glad for Fletcher, men man må også se på det med fodboldbriller.
Parkohargo
28-10-2008, 18:45
Ingen tvivl om at Fletch har gjort det rigtig flot på midten.. især det defensive arbejde har været kanon synes jeg.. .samtidig med han er gået med frem og scoret kasser tilmed. Men synes dog også at Carrick/Scholes er en klasse over ham.! Hvad angår næsten alt på banen.
Men er sku glad for Fletcher.. Fortsæt det gode arbejde!:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.