PDA

Se fuld version : Darren Fletcher

Sider : 1 [2]

Dines
28-10-2008, 19:48
Ikke enig. Carrick/Scholes i topform er KLASSER over Fletcher

De har da helt sikkert flere kvaliteter end Fletcher og bedre tekniske, men når de ikke er i topform (som Scholes ikke var), så er det da helt uretfærdig at sætte Fletcher på bænken, når han præsterer. Når de alle tre er i topform, er det rigtigt at Carrick, Scholes og Hargreaves er bedre spillere, men p.t. er det Fletcher, der leverer og han skal ikke ud på bænken fordi stjernerne kommre tilbage. Fletcher er iøvrigt den farligste mand i offensiven af den centrale midtbane med hans Scholes-løb ind i feltet.

Kofoed
28-10-2008, 20:17
Jeg synes ikke han "fordeler boldene godt". Han gør det udmærket, i forhold til den standard at han er 3/4. valg. Han har ikke det flow over sit spil, som Scholes og især Carrick har, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det er den fart på midtbanen vi mangler for at blive det der frygtindgydende hold vi var i fjor.

Jeg er helt enig, men det er vel også det jeg siger.. I fraværet af bedre spillere(scholes og carrick) fordeler han boldene godt.. Her mener jeg at han udfra det fact at han er 3/4 valg, og at vi mangler de bedste gør det godt, men ja selv, er Carrick og Scholes i form meget bedre til det, og der er meget mere fart og sikkerhed over deres spil, men syntes Fletcher gør det meget godkendt i fraværet af de bedste..

snegl
28-10-2008, 20:33
Når nu vi ærgrer os over at Scholes, Hargo og Carrick er ude så lad os lige se på Giggs engang. Han er i mine øjne den perfekte makker til Fletcher inde centralt. Giggs har i de seneste to kampe spillet næsten fejlfrit og lagt bolde jeg ikke engang har set fra Scholes i lang tid. Meget undervurderet. Han tackler sågar også og er ikke bange for det! Jeg glæder mig faktisk til at se Scholes og Giggs derinde ved siden af hinanden på et tidspunkt. Jeg kan slet ikke rose Giggs nok inde centralt.

Jeg vil dog ikke afskrive Fletcher når de andre er tilbage. Han har stadig et par kampe til at bevise at han kan stige i niveau. Det er ihvertfald dejligt at se en midter-midt lave de løb som Scholes/Keane i sin tid lavede (Everton-målet).

Kofoed
28-10-2008, 20:38
Jeg vil dog ikke afskrive Fletcher når de andre er tilbage. Han har stadig et par kampe til at bevise at han kan stige i niveau. Det er ihvertfald dejligt at se en midter-midt lave de løb som Scholes/Keane i sin tid lavede (Everton-målet).

Præcis.. Han var nok en af de sidste midtbanespillere vi har som jeg havde forventet ville tage de løb.. Har siddet og bedt til at Anderson ville prøve at tage dem, men nu er Fletcher begyndt at gøre det, og i flere af de kampe han har fået han han gjort det flere gange og er kommet til ganske store muligheder, og med lidt skarphed i støvlen kunne han godt ha scoret et par stykket til..

Men ja at sætte Giggs ind på midten er virkelig en genistreg.. Han gør det jo absolut fremragende, og her er han slet ikke afhængig af sin hurtighed, men blot af at lægge noget sukkerbolde og det må man sige han gør.. Troede ikke han havde så meget kvalitet på det felt..

JDK
28-10-2008, 21:32
Da jeg tidligere skrev at Fletcher ikke er så højt i hieraktiet, så var det ikke nødvendigvis et udtrykt for min mening ift. hvordan han som spiller er, men hvordan jeg kan se Fergie går til det, når han skal vælge vores centralemidtbanespillere, når allesammen er skadede...

Jeg synes at Fletcher har spillet rigtig godt i denne sæson og i tidligere sæsoner og jeg håber at han i fremtiden får den spilletid han fortjener, men jeg mener dog at Carrick og Scholes er bedre fodboldspillere og har et større talent end Fletcher

Fletcherfan
29-10-2008, 07:15
Jeg kan ikke være uenig i, at Carrick,Scholes og Hargreaves er bedre spillere når de er i topform. Men jeg synes, at Scholes har vist tegn på i denne sæson hidtil, at tiden er ved at ebbe ud for ham (på samme måde som med Giggs i sidste sæson). Og derudover har Carrick været skadet i lang tidog Hargo er Sick Note 2... Da Anderson ikke har spillet nogen prangende kamp siden i marts synes jeg, at det er en selvfølge, at Fletcher spiller... Og da han gør det rigtig, rigtig godt og endda har scoret flere mål i denne sæson end hele midtbanen - Ronaldo gjorde i sidste sæson så synes jeg ikke, at han skal vrages så snart Carrick, Scholes og Hargo (hvis han nogensinde bliver klar) bliver klar... Et som jeg synes også mange glemmer, er at Fletcher er kun 24 år, men det virker som om han har været med i omkring 7-8 år...

Glory Man United
29-10-2008, 07:55
De har da helt sikkert flere kvaliteter end Fletcher og bedre tekniske, men når de ikke er i topform (som Scholes ikke var), så er det da helt uretfærdig at sætte Fletcher på bænken, når han præsterer. Når de alle tre er i topform, er det rigtigt at Carrick, Scholes og Hargreaves er bedre spillere, men p.t. er det Fletcher, der leverer og han skal ikke ud på bænken fordi stjernerne kommre tilbage. Fletcher er iøvrigt den farligste mand i offensiven af den centrale midtbane med hans Scholes-løb ind i feltet.

Som jeg sagde, Carrick og Scholes er KLASSER over Fletcher. Hvis de er i 80% form, er de vel kun en anelse bedre

McPherson
29-10-2008, 08:59
Jeg er normalt ikke den store Fletcher fan, men han har godt nok imponeret mig i år! 4 mål og en fighter uden lige! Scholes, Carrick og Hargo er bedre når de er i topform, men som sagt tidligere: Lige nu er det Fletch der leverer varen! Han er virkelig godt kørende for tiden. Når vores 3 andre midtbaner bliver klar må de op og præstere bedre end ham før de kan tage hans plads. Fergie spiller ikke på navnet, men på kvaliteten!

United DK
29-10-2008, 15:32
Som jeg sagde, Carrick og Scholes er KLASSER over Fletcher. Hvis de er i 80% form, er de vel kun en anelse bedre

Fletcher formår dog noget, som de to andre ikke gør, nemlig at søge i dybden, ligesom vi så i lørdags.

Michael
05-02-2009, 12:42
http://therepublikofmancunia.com/fletcher-i-thought-about-leaving-but-i-never-will-again/

Den beslutning om at blive, kan meget vel være årsagen til vi har mulighed for at vinde PL, FAC, CC og CL! Fletcher har været uunværlig i denne sæson!

Dines
05-02-2009, 13:54
I de her dage, hvor penge efterhånden betyder mest, er det dejligt forfriskende med spillere som O'Shea og Fletcher, der er i klubben for kærlighedens skyld og ikke for alt mulig andet.

el-insaciable
05-02-2009, 14:57
O'Shea bliver nu betalt ret rundhåndet for at være lidt under middel til mere eller mindre alt.

Glory Man United
24-02-2009, 10:15
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9962

FUCKING SCOUSERS!!!!!!!!!!!!!!!

SantasLittleHelper
24-02-2009, 10:20
Lige præcis.. Synd for Fletcher, at hans hjem bliver tømt, og at en der er så tæt på ham, kæreste/stuepige/bolleven eller andet, bliver truet på livet. Jeg håber ikke det får nogen dårlig indflydelse på hans kamp i aften. Jeg skriver dårlig, for hvis han får lyst til at score hattrick indenfor de første 20 minutter så han kan komme med et tidligere fly hjem, then go for it.

JDK
24-02-2009, 10:52
Jeg synes vi høre rimelig tit om det, op til CL kampe for britiske spillere! det er sku ærgeligt og synd for ham

Dines
24-02-2009, 16:21
Lad os håbe, at hende pigen, der var i huset, er kommet sig over chokket, og at det ikke får indflydelse for Fletchers præstation iaften. Jeg tror det ikke, men man ved ikke hvilke tanker, han gør sig, når han løber ud på banen. Der skal være fuldt fokus.

Casper
24-02-2009, 16:38
det sku være hans kæreste der er tale om...

Ovlesen
07-03-2009, 14:13
Rigtig godt interview med Fletcher:

Læs det her (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1160041/DARREN-FLETCHER-TALKS-TO-MARTIN-SAMUEL-Teetotaller-Fergies-enforcer-learning-Keane-turning-Celtic-Rangers.html)

Lorensen
07-03-2009, 15:22
Kanon interview, som giver et godt indblik i den vindermentalitet, diciplin mm. der hersker i United.

Coach-Nico
14-04-2009, 12:45
Så vidt jeg kan se er der ikke oprettet nogen kamptråd til kampen i Portugal. Er der nogen der ved hvorfor Fletcher ikke er med flyet? Havde gerne byttet ham med Gibson....

Desuden vil jeg lige bemærke at Anderson og Rafael er med. Anderson er nok pænt opsat mod sin gamle klub og Rafael kunne måske være et alternativ til de andre tunge højrebacks, selvom han så vidt jeg ved er ude af kampform.

SantasLittleHelper
14-04-2009, 13:05
Så vidt jeg kan se er der ikke oprettet nogen kamptråd til kampen i Portugal. Er der nogen der ved hvorfor Fletcher ikke er med flyet? Havde gerne byttet ham med Gibson....

Desuden vil jeg lige bemærke at Anderson og Rafael er med. Anderson er nok pænt opsat mod sin gamle klub og Rafael kunne måske være et alternativ til de andre tunge højrebacks, selvom han så vidt jeg ved er ude af kampform.

Du har vel ikke et link? Jeg gider ikke selv at google nemlig..

Coach-Nico
14-04-2009, 13:09
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6630670

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7976970.stm

Værsgo!

Ved du hvorfor han mon er efterladt til fordel for Gibson?

SantasLittleHelper
14-04-2009, 13:17
Man kan vel kun gætte på at det er en eller anden form for genial anti-skræmmetaktik der skal sørge for at FC Porto spillerne bliver arrogante og overmodige når de ser Gibson stige af flyet i stedet for Fletcher. En genistreg der vel nærmest kun kan overgåes hvis Gibson rent faktisk starter. Dette vil uden tvivl medføre seriøse latterkramper hos både hjemmeholdets fans og spillere.

Eller også bliver Fletcher straffet for, at midtbanen ikke hænger sammen..

Glory Man United
14-04-2009, 13:17
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6630670

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7976970.stm

Værsgo!

Ved du hvorfor han mon er efterladt til fordel for Gibson?

Eftersom det vist er en 23 mandstrup, må man gå ud fra, at det er en skade......

Coach-Nico
14-04-2009, 13:23
Måske er det for at undgå at få tømt hjemmet, som sidst han var med CL-flyet.

United DK
14-04-2009, 15:33
Det må næsten være en skade, for han har ikke ligefrem været elendig, ift. mange af de andre spillere, så det ville være tyndt, at vrage ham til denne kamp.

Dines
14-04-2009, 15:37
Jeg ved ikke, hvor meget jeg tror på de trupper, der bliver gættet på for mediernes side. For ingen skrev, at Berbatov var med i truppen til Sunderland kampen. Derfor ved vi det jo ikke, men er Fletcher ikke med, så skyldes det nok en mindre skade.

Christensen
14-04-2009, 15:41
Nu er der jo ret god chance for at gætte rigtigt når det er til CL udekampe... man kan jo se, hvem der stiger af flyet ;)

Ovlesen
14-04-2009, 16:09
Nu er der jo ret god chance for at gætte rigtigt når det er til CL udekampe... man kan jo se, hvem der stiger af flyet ;)

En af Fletchers ukendte forcer er at han et fantastisk slangemenneske. Jeg tror de har gemt ham i Vidic' bagage og først pakker ham ud på hotellet.

Det bliver "Fletch in a box" - et fænomen siger jeg dig!

Dines
14-04-2009, 16:10

Fletcher har vel sikkert fået afbleget sit hår til mørkt, så han ligner Gibson på en prik for lang afstand :)

SantasLittleHelper
14-04-2009, 16:11
En af Fletchers ukendte forcer er at han et fantastisk slangemenneske. Jeg tror de har gemt ham i Vidic' bagage og først pakker ham ud på hotellet.

Det bliver "Fletch in a box" - et fænomen siger jeg dig!

Det kan også være at de - ganske utilsigtet - har gemt ham i Vidic's mave.. Det er ikke helt usandsynligt.

Glory Man United
14-04-2009, 16:14
Altså hvis der en, der har spist Fletch, må det mest nærliggende gæt vel være, at Park har været på spil, da de portugisiske hunde er uspiselige

Don Kafai
14-04-2009, 16:56
Tror heller ikke Fletcher ville få en særlig stor rolle i denne kamp. Vi skal op og vinde kampen, så forventer det bliver Scholes - Carrick på midteraksen, og håber at Anderson kan få en rolle i kampen som indskifter.

NtotheT
15-04-2009, 00:38
Tror heller ikke Fletcher ville få en særlig stor rolle i denne kamp. Vi skal op og vinde kampen, så forventer det bliver Scholes - Carrick på midteraksen, og håber at Anderson kan få en rolle i kampen som indskifter.

Virker usandsynligt. Det ville så være Scholes 3. kamp i træk. Det ved vi fans ikke ligefrem om han har energi og det fornødne kraft til. Vi skal satse på klare spillere, og ikke helt klare. Derfor skal en som Berbatov også være 100 % klar, for der er ikke plads til at ryge ud pga. fejl mht. til holdopstillingen.

Casper
16-04-2009, 13:28
fletcher var skadet og derfor ikke med.. han blev skadet i den første kamp mod porto.. hamstring

Glory Man United
16-04-2009, 13:44
Hvad har han hamstret? Typisk de nærige skottere

Glory Man United
06-05-2009, 12:32
For satan da hvor er det ærgeligt med Fletchers røde kort igår. Han havde med 95% sikkerhed været med fra start i finalen. Hvem skal nu være arbejdsmand på den centrale midtbane? Mon Park skal spille derinde med eventuelt Carrick og Anderson???

DonThommy
06-05-2009, 12:40
For satan da hvor er det ærgeligt med Fletchers røde kort igår. Han havde med 95% sikkerhed været med fra start i finalen. Hvem skal nu være arbejdsmand på den centrale midtbane? Mon Park skal spille derinde med eventuelt Carrick og Anderson???

ja enten det og saa tevez op paa parks plads ellers giggs istedet for fletcher..

SantasLittleHelper
06-05-2009, 12:41
Fletcher har virkelig være igennem en utrolig udvikling de sidste år. Han var på bænken i moskva, og var vel derfor nærmest sikret en startplads i Rom, men sådan er fodbold sgu. Today we're all Darren Fletchers. Hvis vi allerede skal til at gætte på en startformation kan det godt blive den om vi så i går med Giggs på midten i stedet for Fletcher. Det kan også være at han stiller med både Scholes og Giggs på midten og så med 2 angribere, men det virker bare lidt mere usandsynligt i min optik.

DonThommy
06-05-2009, 12:43
Fletcher har virkelig være igennem en utrolig udvikling de sidste år. Han var på bænken i moskva, og var vel derfor nærmest sikret en startplads i Rom, men sådan er fodbold sgu. Today we're all Darren Fletchers. Hvis vi allerede skal til at gætte på en startformation kan det godt blive den om vi så i går med Giggs på midten i stedet for Fletcher. Det kan også være at han stiller med både Scholes og Giggs på midten og så med 2 angribere, men det virker bare lidt mere usandsynligt i min optik.

jeg synes det gik udemaerket med rooney ude paa venstre og park paa hoejre og saa ronaldo i midten , saa hvis giggs eller scholes kunne tage fletchers plads ville det vel vaere muligheden ?

Buttler
06-05-2009, 12:47
Er det ikke noget med at Ferguson har lovet Park en plads i startopstillingen da han jo ikke var udtaget i Moskva?

DonThommy
06-05-2009, 12:53
Er det ikke noget med at Ferguson har lovet Park en plads i startopstillingen da han jo ikke var udtaget i Moskva?

haaber i hvert fald ikke at nani faar den istedet for ham :titte:

snegl
06-05-2009, 13:41

Jeg håber sgu ikk at en spiller får chancen i finalen af sympatiske årsager. Park er god, men han skal kun spille hvis Fergie mener han kan bidrage til en sejr bedre end dem der så havner på bænken.

Men svært at sige hvem der bør starte inde. Chelsea og Barca kræver to forskellige indgange taktisk synes jeg.

Dines
06-05-2009, 13:44
Hvis vi ingen skader får, så er vores line up jo stortset allerede fundet til CL-finalen. Giggs kommer formentlig ind og erstatter Fletcher, mens der måske er tvivl om det bliver Park eller Berbatov, der starter inde. Alle andre pladser kender vi jo.

snegl
06-05-2009, 13:49
Hvis vi ingen skader får, så er vores line up jo stortset allerede fundet til CL-finalen. Giggs kommer formentlig ind og erstatter Fletcher, mens der måske er tvivl om det bliver Park eller Berbatov, der starter inde. Alle andre pladser kender vi jo.

Tja hvis man tager VDS, 4-backkæden med O'Shea, Carrick, Ronaldo, Rooney så starter alle disse vel.

Taktisk synes jeg der er meget langt imellem hvad man kan forvente os stille op med mod Barca / Chelsea. Anderson starter måske også grundet hans form, men man ved sgu aldrig i en finale. Spillere kan også gå op og ned i form, der er stadig 3 uger til.

Damien
06-05-2009, 13:51
Jeg føler virkelig med Fletcher, og tror vi kommer til at savne ham i finalen. Syns klart han har været en af de bedste for os i år. altid hårdt arbejdene og sikker i sit spil..

Glory Man United
06-05-2009, 13:55

Det mener jeg ikke nødvendigvis. Kunne man forestille sig denne:

VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Park-Carrick-Anderson
Ronaldo-Tevez/Berba-Rooney

Gronkjor
06-05-2009, 15:29
Tror jeg godt man kunne. Så vil Anderson få Fletchers rolle som midtbaneslideren, hvilket han sagtens kan:)

Jesus
06-05-2009, 15:53
Det mener jeg ikke nødvendigvis. Kunne man forestille sig denne:

VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Giggs-Carrick-Anderson
Ronaldo
Rooney

Tror muligvis det kunne ligne det med tre centrale..

snegl
06-05-2009, 16:17
Således håber jeg umiddelbart vi stiller op:

Barca:

Vds
O'Shea-Rio-Vidic-Evra
Anderson-Carrick-Giggs
Ronaldo------------Rooney
Tevez/Berbatov

Grund: Henry og Messi må virkelig ikke komme igang på fløjene, og uanset hvor meget jeg kan lide Parks løbedyder, så tror jeg han vil blive tørret af både Messi og Henry.

Chelsea:

Vds
O'Shea-Rio-Vidic-Evra
Park-Anderson-Carrick-Ronaldo
Rooney-Berbatov

Grund:
Lignende opstilling virkede sidst mod Chelsea, og Park og Berbatov fungerede godt til at dirke Chelsea forsvaret op.

unitedforreal
06-05-2009, 16:56
Jeg håber sgu ikk at en spiller får chancen i finalen af sympatiske årsager. Park er god, men han skal kun spille hvis Fergie mener han kan bidrage til en sejr bedre end dem der så havner på bænken.

Men svært at sige hvem der bør starte inde. Chelsea og Barca kræver to forskellige indgange taktisk synes jeg.

Det gjorde Schols sdiste år ? SAF meldte ud, efter at de var gået videre at Scholes var den eneste som var sikker på en plads. I finalen i moskva.

Så jeg synes park skal være med, eller i det mindste få noget spilletid. "hvis han holder formen"

Men tror ikke at SAF tror på Berbatov lige nu. Så han stiller sikkert op med Ronaldo op foran. Også Park/rooney på hver deres side. Måske tevez ved siden af Ronaldo hvis han spiller med 2 op foran.

Men lad os se hvad der sker. Nu skal vi Tænkte på PL. Og tror vi får den hjem i weekenden. Så har SAF masser af tid til at prøve alt muligt på hold i PL.

Benzet
06-05-2009, 17:07
En ønskeopstilling til CL-finalen:

------------VDS---------

O`Shea---Rio------Vidic-------Evra

----Scholes--Carrick--Anderson----

Park----------------------Rooney----

------------Ronaldo-------------

Emiili
06-05-2009, 17:22
VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Giggs-Carrick-Anderson
Ronaldo
Rooney

Tror muligvis det kunne ligne det med tre centrale..

Vi har da trods alt lov til at stille med elleve, selvom Fletcher har karantæne i finalen ;)

dannigizmo
06-05-2009, 18:06
*Host* Se navnet på tråden *host* ;)

Christensen
06-05-2009, 18:33
Så ta' dog en Hals! ;)
Skidt vi må undvære Fletcher i finalen, og så især efter sådan et tyndt rødt kort. Fletcher er den fødte finale-spiller, og føler sgu med ham.

Flax_Generous
07-05-2009, 09:49
Mærkelig - men god - nyhed som oldtrafford.dk har på forsiden netop nu. Jeg forstår vitterlig ikke UEFA's system. Men det gør ikke så meget, hvis bare de kan give Fletcher lov til at spille i finalen.

KennyN
07-05-2009, 09:57
Tvivler på, at der vil komme noget ud af en appel / video omstødelse eller lignende. Det vil simpelthen være for urealistisk pt at tro på, at UEFA vil ændre dommen. Så tror ikke på det, men lad os se hvad tiden bringer..

Casper
07-05-2009, 10:52
jeg tror heller ikke selv på det.... Slet ikke når man gang på gang oplever inkompetence fra fodboldmyndighederne.

Michael
07-05-2009, 11:15
Spørgsmål er så også om vi vil have det til at ske?
På det personlige plan så er svaret ja! Det er brand ærgerligt at Fletcher fik det røde kort! Han har, i mine øjne, været en af de bedste United spillere i denne sæson. Uden ham havde vores midtbane set miserabel ud da skaderne væltede indover os.

På det sportslige plan hælder jeg mere til at svare nej. En og alene af den grund at Barcelona ville kunne lave samme nummer med Abidal. Jeg kan godt se det sjove i at Barcelona kommer til at stille med "hvad de nu har som reserve" på backs'ne. Rooney, Ronaldo og Park (Ja, jeg tror det bliver de 3 som starter ligesom mod Arsenal) kommer til at hygge sig gevaldigt overfor Barcelonas forsvar.

Igen så er så også svært at se UEFA omstøde dommene!

Edit:
En ønskeopstilling til CL-finalen:

------------VDS---------

O`Shea---Rio------Vidic-------Evra

----Scholes--Carrick--Anderson----

Park----------------------Rooney----

------------Ronaldo-------------
:stuuupid:

Dines
07-05-2009, 16:55
Jeg håber virkelig, at Fletchers dom bliver omstødt. Det vil være så fortjent, for der var slet ikke rødt kort i den situation, selv straffesparket er tvivlsomt, men lad det nu ligge. Derfor håber jeg, at de ser på situationen igen, og omdstøder dommen, så Fletch kan få sin finale. Tvivler dog på det sker, desværre.

Jev
07-05-2009, 17:21
Spørgsmål er så også om vi vil have det til at ske?
På det personlige plan så er svaret ja! Det er brand ærgerligt at Fletcher fik det røde kort! Han har, i mine øjne, været en af de bedste United spillere i denne sæson. Uden ham havde vores midtbane set miserabel ud da skaderne væltede indover os.

På det sportslige plan hælder jeg mere til at svare nej. En og alene af den grund at Barcelona ville kunne lave samme nummer med Abidal. Jeg kan godt se det sjove i at Barcelona kommer til at stille med "hvad de nu har som reserve" på backs'ne. Rooney, Ronaldo og Park (Ja, jeg tror det bliver de 3 som starter ligesom mod Arsenal) kommer til at hygge sig gevaldigt overfor Barcelonas forsvar.

Abidal er voldsomt overvurderet, og i mine øjne er hans reserve (Sylvinho) mindst lige så god. Så jeg så bestemt gerne, at Fletcher fik omstødt sin karantæne, selvom det skulle betyde, at Abidal også fik det. Fletcher er en nøglespiller i de store kampe, og selvom vi har en stærk midtbane, så ville han umiddelbart indgå i min foretrukne startopstilling.

schousboe9
08-05-2009, 12:07
UEFA TO DISCUSS FLETCHER RED CARD (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/05/08/SOCCER_Man_Utd_Snap.html)

Fletcherfan
08-05-2009, 12:42
Selvom jeg er en stor fan af Fletcher mener jeg ikke, at UEFA skal annullere karatænen, da reglerne er, at man kan ikke anke et rødt kort uden så, at det er givet til forkert spiller... Det var en fejl af dommeren, lad det være ved det...

Istedet for at stryge alle de karantæner så synes jeg hellere, at man skal have tv-billeder for at se om det skal give straffe, mål eller rødt kort...

Martinsen
08-05-2009, 13:30
Istedet for at stryge alle de karantæner så synes jeg hellere, at man skal have tv-billeder for at se om det skal give straffe, mål eller rødt kort...

Det er jeg meget modstander af, der skal sku ikke gå for meget NFL i den. En del af charmen ved fodbold er også at sådan nogle tvivlsomme kendelser kan få konsekvenser for kampens udfald. Det er en del af spillet og det synes jeg det fortsat skal være.

Dines
08-05-2009, 14:51
Det er jeg meget modstander af, der skal sku ikke gå for meget NFL i den. En del af charmen ved fodbold er også at sådan nogle tvivlsomme kendelser kan få konsekvenser for kampens udfald. Det er en del af spillet og det synes jeg det fortsat skal være.

Helt enig. Fejlkendelser er en del af fodbold, og som du siger vil meget af charmen gå af, hvis man brugte tv-billeder osv... Lad fodbold blive som det er nu.

Ovlesen
08-05-2009, 15:11
Selvom jeg er en stor fan af Fletcher mener jeg ikke, at UEFA skal annullere karatænen, da reglerne er, at man kan ikke anke et rødt kort uden så, at det er givet til forkert spiller...

Når du siger det på den måde lyder det næsten som om at reglerne er perfekte og at der ikke er plads til forbedringer?
Et "retssystem" er jo aldrig perfekt og der vil altid komme sager der ligger i gråzoner og udfordrer det eksisterende system. Derfor synes jeg at man skal give UEFA ros for at se på situationen, i stedet for at pure nægte med begrundelsen "sådan er reglerne bare".

Thumbs up UEFA, uanset hvad udfaldet så måtte blive.

JakobR
08-05-2009, 23:12
Chancen for, at Fletcher får omdstødt sin karantæne er næsten ikke-eksisterende.

1) Det er aldrig sket før, og det vil egentlig være at slå plat på regelsættet, hvis man kan omgås reglerne ved at udnytte nogle smuthuller.
2) Hvis det sker, så vil Barcelona med statsgaranti appelere Abidals røde kort, hvilket er forståeligt nok. Noget siger mig, at UEFA vil undgå for meget ballade.
3) Efter balladen i Chelsea-kampen, vil UEFA med al sandsynlighed bakke 100 % op om dommerens beslutninger, så de på den måde sætter en streg i sandet.

Men hvis vi kunne lave en deal med, at både Abidal og Fletcher spiller, så vil det være helt fint med mig. Fletcher kan vi virkelig godt bruge mod deres små, kreative midtbanespillere.

Flax_Generous
08-05-2009, 23:55
Men hvis vi kunne lave en deal med, at både Abidal og Fletcher spiller, så vil det være helt fint med mig. Fletcher kan vi virkelig godt bruge mod deres små, kreative midtbanespillere.
Enig.

Abidal er Barcas svageste punkt. Sylvinho er godt nok gammel og kan ligesom Giggs ikke spille særlig mange kampe om året, men han oser af rutine og overblik, hvilket kan vise sig at være en god ting i et amputeret Barca-forsvar.

Fletcher er til gengæld en af Uniteds vigtigste spillere i de store opgør - og vel i særdeleshed overfor et hold som Barca.

Don Kafai
09-05-2009, 00:17
Det er ærgerligt at skulle undvære en spiller til en finale, men jeg har nu ikke det store imod det, for det er en del af gamet. I fodbold vil der altid forekomme fejlkendelser, det kan koste en CL-finale for en spiller som Fletcher, eller nogle gange et helt hold, fx Chelsea, og det må man bare leve med.

Når alt kommer til alt, så er Fletcher ikke en spiller der er den første på holdkortet, og personligt er han ikke en spiller jeg vil begræde over at skulle undvære, men det gør jeg alligevel, fordi jeg synes det er synd for ham, ikke fordi jeg konkret tror vi kommer til at mangle ham.

Scholes, Carrick, Giggs, Anderson er 4 gode bud til de 2-3 pladser på midten, og de skal nok holde til 90 min, og om nødvendigt, 120.

morten k
09-05-2009, 00:49
Helt enig. Fejlkendelser er en del af fodbold, og som du siger vil meget af charmen gå af, hvis man brugte tv-billeder osv... Lad fodbold blive som det er nu.

Jeg kan ikke være enig i det. Det ville være absolut bedst hvis der blev dømt helt perfekt altid.

Jeg finder intet charmerende ved indlagt og arbitrært forekommende uretfærdighed.

Tænk hvis vi kun skulle forholde os til om der var spillet godt/rigtigt/smart eller ej...

DET ville være en nydelse.

Fletcherfan
09-05-2009, 02:16
Når du siger det på den måde lyder det næsten som om at reglerne er perfekte og at der ikke er plads til forbedringer?
Et "retssystem" er jo aldrig perfekt og der vil altid komme sager der ligger i gråzoner og udfordrer det eksisterende system. Derfor synes jeg at man skal give UEFA ros for at se på situationen, i stedet for at pure nægte med begrundelsen "sådan er reglerne bare".

Thumbs up UEFA, uanset hvad udfaldet så måtte blive.

Hvordan pokker kan du få det ud af det jeg skriver??? Reglerne er helt klare på et punkt... Man kan ikke appellere et rødt kort i CL uden så, at det er den forkerte spiller, der har fået rødt kort... Det er FAKTA... Jeg sagde overhovedet ikke noget med hvad jeg mener om reglerne (som jeg synes er meget dumme, men de er nu engang sådan, og det synes jeg man skal leve under... Man kan så forsøge at ændre dem så de justeres til bedre regler), kun at det ville være forkert i mine øjne, at UEFA ændre regelsættet fordi vi (United-lejren) synes det er så synd for Fletcher at miste finalen...

Hvis man f.eks. tager Chelski så apellerer de hver eneste gang (uden undtagelse) de får et rødt kort... Lige meget hvad... Og som regel får de det omstødt... Det synes jeg er totalt langt ude... Altså at man kan anke dommerens vurdering, fordi man i sit farvede syn ikke synes det var rødt kort eller hvad det nu er...Og jeg vil til enhver tid heller have video i spillet and de dumme ankeregler... Men må også indrømme, at jeg synes bedst om, at det skal være som dommeren ser det her og nu, som gælder... Så skal man ikke have lov til at anke (DET er en del af spillet om noget)...

timberunited
09-05-2009, 10:13
:devill: Selvfølgelig kommer vi til at mangle den gæve skotte - ligesom vi mangler topklasse på den defensive midtbane forud for mødet med Barca. Hargo, Hargo hvor er du?

Håber Fletchers appel virker, for også uden rød-gule-hvide briller, så var dommen ikke korrekt. Chelsea har dog også sager - og måske mere end United? Og for dem er det også et spørgsmål om liv og død. :devilll:

Ferguson finder dog løsninger på disse udfordringer. Det er det, han gør.

I finalen mødes to hold, der minder meget om hinanden.

Heldigvis er Fletcher så god, at han nok skal komme til at opleve det igen.

Glory Man United
09-05-2009, 10:22
Uanset om Fletchers røde kort var OK eller ej, håber jeg ikke han spiller finalen. Hvis Uefa "fjerner" hans (og Abidals) røde kort, vil vi konstant se hold, der apellerer. Som Martinsen siger, så er det altså en del af fodbolden, at der bliver lavet fejlkendelser

United DK
09-05-2009, 12:45
Det må aldrig blive sådan, at spillet stoppes, for at man kan tjekke tvivlskendelser på en skærm, det hører ingen steder hjemme i fodbold. Jeg kan gå med til, at man indbygger en chip i bolden, og der så kommer et signal til dommeren, når bolden er over stregen, men så igen, det er set mange gange i forskellige sammenhænge, at man ikke skal stole blindt på teknologien, så der er jeg også lidt tøvende.

Jeg mener problemet ligger mere i, at folk går så meget op i dommeren, specielt når deres hold har tabt, og selvom Tom Henning Øvrebo havde en mindre god kamp i onsdags, så havde Chelsea alle muligheder, for at spille sig i finalen, i form af momentum efter føringsmålet, og generelt godt med chancer, og havde Iniesta ikke scoret, så havde man jo ikke fokuseret sådan på dommeren, men når det så gik så galt, så flytter man fokuset på egne mangler hen på dommeren, et typisk træk fra taberne.

Dines
09-05-2009, 15:24
:devill: Selvfølgelig kommer vi til at mangle den gæve skotte - ligesom vi mangler topklasse på den defensive midtbane forud for mødet med Barca. Hargo, Hargo hvor er du?

Hargreaves er tidligst tilbage til næste sæsons start. Formentlig senere. Så ham skal vi dog ikke regne med til finalen, selvom jeg savner ham meget på holdet. Jeg synes, at han var fremragende i de kampe han fik sidste år, selvom meget af hans sæson blev ødelagt af skader.

Belfast
09-05-2009, 19:17
Jeg mener problemet ligger mere i, at folk går så meget op i dommeren, specielt når deres hold har tabt, og selvom Tom Henning Øvrebo havde en mindre god kamp i onsdags, så havde Chelsea alle muligheder, for at spille sig i finalen, i form af momentum efter føringsmålet, og generelt godt med chancer, og havde Iniesta ikke scoret, så havde man jo ikke fokuseret sådan på dommeren, men når det så gik så galt, så flytter man fokuset på egne mangler hen på dommeren, et typisk træk fra taberne.

Tjae, det er vel logisk nok, at man går mere op i manglende kvalitet fra dommerens side, når man har tabt. Chelsea havde mange situationer imod sig, hvor man ofte ser der bliver dømt straffe, derfor kan jeg godt forså at det langt fra er tilfredse med dommeren. Men hvis nu Iniesta ikke havde scoret, og de var kommet i finalen, så kan jeg da sagtens forstå at de så ikke gider bruge tid på at brokke sig helt vildt over dommeren.

Der ville i min verden ihvertfald ikke være særlig meget logik i at gå ud og protestere fuldstændigt over en dommer, hvis man alligevel var kommet i en finale - så kan godt forstå Chelsea.

United DK
09-05-2009, 22:09
Tjae, det er vel logisk nok, at man går mere op i manglende kvalitet fra dommerens side, når man har tabt. Chelsea havde mange situationer imod sig, hvor man ofte ser der bliver dømt straffe, derfor kan jeg godt forså at det langt fra er tilfredse med dommeren. Men hvis nu Iniesta ikke havde scoret, og de var kommet i finalen, så kan jeg da sagtens forstå at de så ikke gider bruge tid på at brokke sig helt vildt over dommeren.

Der ville i min verden ihvertfald ikke være særlig meget logik i at gå ud og protestere fuldstændigt over en dommer, hvis man alligevel var kommet i en finale - så kan godt forstå Chelsea.

Jamen det er der jeg synes det er latterligt, for hvis man kun brokker sig over dommeren, når tingene ikke gik ens vej, så vidner det jo bare om, at man prøver at fjerne fokus fra egne mangler.

Jeg ved ikke om folk kan huske 1-1 kampen mod Porto i 2004, hvor vi bliver snydt for et mål ved stillingen 1-0, hvorefter Porto sender os ud i overtiden, der er det naturligt, at være bitter på dommeren efter kampen, for vi blev jo snydt for et mål, ikke bare et (eller et par) straffespark, men alligevel er det jo kun os selv, vi kan takke for exiten, da vi ikke fik lukket kampen på andre tidspunkter, og det var det der kostede mest i sidste ende, ikke en fejl fra dommeren/linjedommerens side.

CC
11-05-2009, 01:09
Her er der et rigtig godt klip som viser hvad det er han bibringer, noget som jeg frygter vi kommer til at savne voldsomt mod Barca:

http://www.youtube.com/watch?v=dGF_oXOhp9Q&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eredcafe%2Enet%2Ff6%2Ffletc hers%2Dgreatest%2Dpersonal%2Dachievement%2Dseason% 2D248151%2Findex2%2Ehtml&feature=player_embedded

Kort og godt et klip hvor han ligger og sørger for at minimere cities muligheder for at slå bolden frem, ved at sørge for at dække spillere som prøver at slippe væk fra deres markeringer ved at søge tilbage i banen.. Her ligger han så, mellem forsvar og midtbane, og sørger for at der hele tiden er en mand på disse spillere, noget som muligvis ikke er verdens mest sindsoprivende opgave, men alligevel en opgave som skal passes! Klippet slutter så med en fantastisk aflevering op til Berba, som laver en førstegangsberøring, som viser hvilken klasse det er han besidder og Tevez mål som jo taler for sig selv.

Men tilbage til Darren og Barca kampen, for tror virkelig han kunne være udslagsgivende i den kamp! Tror dog Park kommer til at udfylde en lignende rolle, men vi må se hvad der sker...

Hald
11-05-2009, 06:15
Sidder i Manchester nu, var inde og se kampen, saa vil bare lige sige at set fra tilskuerpladserne spiller D-Fletch en fenomenal kamp.. Den fyr han arbejder jo for 10 mand. Kommer til at savne ham d. 27

JakobR
11-05-2009, 17:25
Ingen finale til Fletcher ifølge UEFAs hjemmeside, desværre.

http://www.uefa.com/multimediafiles/download/pressrelease/uefa/uefamedia/82/89/18/828918_download.pdf

Dines
11-05-2009, 20:27
Ingen finale til Fletcher ifølge UEFAs hjemmeside, desværre.

http://www.uefa.com/multimediafiles/download/pressrelease/uefa/uefamedia/82/89/18/828918_download.pdf

Ærgeligt, men hvad jeg forventede. Fletcher havde fortjent den finale, men en fordel imo for os, at Barca skal undvære Abidal kontra vi skal med Fletcher. Fletcher er vigtig, men vi har rigeligt med centrale midtbanespillere, mens Barcas forsvar vil være meget skrøbeligt uden Abidal, Alves og måske Marquez.

Casper
12-05-2009, 07:37
dGF_oXOhp9Q

Danielsen
12-05-2009, 13:08
dGF_oXOhp9Q

Den er blevet posted....kan bare ikke lige huske i hvilken tråd :)

Michael
06-08-2009, 09:47
Er jeg den eneste der nød at se Fletcher spille bold i går? Darren Fletcher Football Genius!!

Ovlesen
06-08-2009, 10:15
Er jeg den eneste der nød at se Fletcher spille bold i går? Darren Fletcher Football Genius!!

Jeg synes at han virker mere og mere som førstevalget på midten sammen med Carrick. Der var flere gange i aftes hvor han bryder spillet højt på banen og skaber farlige situationer, han skaber uro for modstanderen og virker fysisk helt på toppen. Lad os håbe han kan styre midtbanen i de store ligakampe i år, for der virkede vi lidt svage sidste sæson.

Dines
06-08-2009, 16:45

Nej. Fletcher var god både offensivt og defensivt. Han kæmpede som altid som en gal og erobrede mange bolde, men han havde også to stikninger til Owen, der på en bedre dag havde omsat dem til mål.

henning_b_j
14-09-2009, 13:11
Han bliver bare bedere bedere. synes han skal til og bruges hver kamp. Undskyld men hold kæft han er bleven en klasse spiller!!!

Casper
21-09-2009, 10:25
Verdens pt bedste midtbanespiller.

robinho
21-09-2009, 11:38

Han er ihvertfald en af de bedste lige pt af hans type. Men om han ligefrem er den bedste i verden på midten generelt set ved jeg nu ikke. Han ville kunne blive en af dem hvis han fortsatte med at bidrage med lidt mål hist og her.

Men hans løbepensum og fremragende fight ligger bestemt på verdensklasseniveau. OG det som jeg også synes har rykke ham endnu mere er at jeg synes han havde en tendens til da han lige kom frem bare at spille bolden til siden eller tilbage.

Nu præger han spillet og får bolden flyttet fremad hurtigt.

Han er pt 1.valg på den centrale midt, og kunne måske bliven en fremtidig førsteduo sammen med Anderson.

SantasLittleHelper
21-09-2009, 11:49

Han scorer måske liiiige lidt nok til at være verdens bedste midtbanespiller.. Især med hovedet. Han burde kunne sætte sig mere igennem med hans højde (det samme burde carrick) men nu fik vi 2 fra ham i går, så pt brokker vi os vel ikke.

Darren Fletcher - Football Genious...

JDK
21-09-2009, 11:58
Nu kan ignoranterne sige hvad de vil, men Darren Fletcher har i de sidste par sæsoner (specielt i denne) gået fra at være en blandt mange spillere i United, til at være den vigtigste mand på Uniteds midtbane! Han giver sig altid 110% og spiller nu også verdensklasse bold - plus han tilmed scorer mål! OG tag i mente, at han (selvom han har været med i mange år) kun er 25 år! Smukt Darren - KEEP UP THE GOOD WORK!

Tesla
21-09-2009, 12:12
Forhåbentlig kan han holde sin stabilitet.

Fletcherfan
21-09-2009, 13:30
Var det kun mig der bed mærke i Fletcher fleksibilitet i går???

I første halvleg var han den defensive af ham og Anderson... City fik ikke så meget spil fremover banen, mens Uniteds offensive spil var på færøsk 1. divisions niveau...

I anden halvleg byttede Anderson og Fletcher plads så Fletcher blev den offensive... Da kom der gang i den offensive del af Uniteds spil...

Jeg mener, at han i denne kamp har bevist, at det er ikke kun i den defensive del, at han er suveræn...

Benzet
21-09-2009, 14:19
Siden slutningen af sidste sæson har Fletcher vist et helt andet niveau i en stabil tidsramme, end han tidligere har præsteret. Han er overalt på banen og er en boks til boks spiller. Han vinder i større omfang end tidligere en masse tacklinger og skilder sig af med bolden med stor overblik og kølighed, jeg synes faktisk, han begynder at ligne Keane på sin gode dage.

Fletcher er efterhånden en decideret nøglespiller for Uniteds hold, og hvis han forsætte på dette niveau, kan han i mine øjne blive en seriøs kandidat til anførerbindet, når Neville og Giggs stopper. Jeg ved godt, at Rio og Rooney står foran i køen nu, men Fletchers attituder, spil og rolle som bolderobre kan fungere som en fremragende indpisker for et hold, og jeg håber virkelig på, at han får bindet. Det trækker heller ikke ned, at han har været i United, siden hans stemme gik i overgang ;-)

JakobR
21-09-2009, 14:33
Ferguson har udtalt, at det bliver en spiller fra forsvaret eller midtbanen, der får anførerbindet. Han siger, at det er sjældent, at det går til en angriber. Men hvem siger, at Ferguson er manager, når Rio siger stop?

Fortsætter Fletcher sit gode spil, så ville det ikke skade, hvis han blev den næste anfører. Hvis han blev lidt mere åbenmundet og scorede lidt flere mål, så ville han være næsten perfekt.

The best things in life are free :)

Kasper United
21-09-2009, 14:33
Det var imponerende, at se ham i går.
Han spillede jo fremragende krydret med 2 flotte hovedstødsmål..
Flot kamp - han bliver godt nok vigtig i år! :trophy:

Stratego Thomas
21-09-2009, 15:31
Siden slutningen af sidste sæson har Fletcher vist et helt andet niveau i en stabil tidsramme, end han tidligere har præsteret. Han er overalt på banen og er en boks til boks spiller. Han vinder i større omfang end tidligere en masse tacklinger og skilder sig af med bolden med stor overblik og kølighed, jeg synes faktisk, han begynder at ligne Keane på sin gode dage.

Fletcher er efterhånden en decideret nøglespiller for Uniteds hold, og hvis han forsætte på dette niveau, kan han i mine øjne blive en seriøs kandidat til anførerbindet, når Neville og Giggs stopper. Jeg ved godt, at Rio og Rooney står foran i køen nu, men Fletchers attituder, spil og rolle som bolderobre kan fungere som en fremragende indpisker for et hold, og jeg håber virkelig på, at han får bindet. Det trækker heller ikke ned, at han har været i United, siden hans stemme gik i overgang ;-)
100%

han taber nærmest aldrig bolden mere fordi han træffer de rigtige valg.. alene måden han modtager bolden og får den ud af det pressede område er blevet en fornøjelse at se. og glidende taklinger nærmest blevet hans spidstkompetance!!

jeg tror, at samarbejdet mellem fletcher og andreson (med sine lange stikninger og flair) i fremtiden vil blive meget frugtbart

Dines
21-09-2009, 19:05
Fletcher har holdt et fantastisk højt niveau siden sommeren 2008. Han er en nøglespiller nu på højde med Rooney, Evra og Vidic - han kæmper, sætter de andre igang og løber solen sort hverkamp, men når han krydrer det med mål som igår, så bliver det for alvor en fryd for øjet. Han kan sagtens udvikle sig til en god box to box spiller, for han er god på hovedet og han har luft til løbene ind i feltet. Fantastisk type at have på sit hold.

Tue B
21-09-2009, 19:47
Fletcher er altså ved at blive en rigtig vigtig spiller for os. Han har virkelig holdt et højt niveau gennem længere tid og jeg foretrækker ham faktisk til startopstillingen.
I går viste han det spil, som kan gøre ham til en stjerne. Han er rigtig god for holdet og kan vise sig at blive en super vital spiller for denne sæson.

NtotheT
21-09-2009, 20:49
Fletcher er vores vigtigste spiller. Jeg tror ikke, det kan siges mere præcist. Vores kamp mod Barcelona beviste, hvor vigtig han var, og selvom Cristiano som dengang var vores vigtigste, var han ikke fem potter pis værd uden Fletchers enorme arbejde.

Darren Fletcher!!!!

Glory Man United
07-10-2009, 11:32
Fletcher har meldt afbud til landskampen i denne uge....

Dines
07-10-2009, 20:32
Fletcher har meldt afbud til landskampen i denne uge....

Skade eller har han brug for pause. Scotland har jo alligevel intet at spille for mere, så det kunne også godt tænkes?

Glory Man United
08-10-2009, 07:57
Skade eller har han brug for pause. Scotland har jo alligevel intet at spille for mere, så det kunne også godt tænkes?

Officielt er han i hvert fald skadet:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12010_5614969,00.html

Clemme
12-11-2009, 15:17
så denne på skysport
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5690580,00.html

Herligt med en rigtig United mand. Og muligvis vores bedste spiller.
I alle fald den vigtigste.

Clemme
23-11-2009, 19:48
til Bud Spencer

Fandt dette på skysports, hvor de giver karaktere til de enkelte spillere.
Ikke at det nødvendigvis er korrekt, men....

Fletcher 7,2:
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11667_204353,00.html#pp3

Essien 6,8:
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11668_211367,00.html

Song 6,8:
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11670_299259,00.html

Kasper United
23-11-2009, 19:56
Darren Fletcher er i top 3 over de bedste midtbane central spillere pt.
Og så er han kun 25 år? Synes virkelig han har været god i år. Han har scoret nogle gode mål, og har styret og ryddet op på midtbanen.
Synes han er den bedste centrale midtbane i England pt. I Spanien har de Xavi, Iniesta og Kaká, men synes at deres kvaliteter er offensive, hvor jeg synes, at Fletcher har bedre kvaliteter defensivt.

Clemme
23-11-2009, 22:04
Og så er han kun 25 år? Synes virkelig han har været god i år. Han har scoret nogle gode mål, og har styret og ryddet op på midtbanen.
Synes han er den bedste centrale midtbane i England pt. I Spanien har de Xavi, Iniesta og Kaká, men synes at deres kvaliteter er offensive, hvor jeg synes, at Fletcher har bedre kvaliteter defensivt.

Præcis. Def midt/midt midt. Af offensive midt kan man ju også nævne Lampard, Gerrard og ikke mindst Fabregas.

CC
23-11-2009, 23:15
Han er vores Iniesta.. De er i hvert fald lige blege;)

Dahlmann
23-11-2009, 23:48
Jeg tror seriøst ikke Fletcher nogensinde slår igennem som nogen stor spiller, han bliver vel solgt til en midterklub / bundklub, og lever resten af sin karriere som en halvanonym PL spiller. Og jeg mener det er berettiget med hans talent.

Det er lidt sjovt at se nogle af de gamle indlæg i den her tråd..

Fletcher er et glimrende eksempel på at det er vigtigt at holde fast i de spillere vi har mens de stadig er unge, da de kan udvikle sig til særdeles vigtige spillere for os... Folk snakker allerede nu om at Tosic er et fejlkøb efter at han ikke rigtig har fået nogen chancer for at vise hvad han kan. Da ovenstående indlæg blev skrevet var Fletcher 23 år og spillede som dag og nat for os, men i dag er han en vigtig spiller.. Der er så mange unge spillere i vores trup der venter på at komme frem, men tilliden mangler, og da vi i forvejen har en bred trup der også har middelmådige spillere er det svært for flere af vores spillere at bryde igennem.. Fletcher er en klubmand, og dette kan have gjort forskellen til at han i dag er brudt igennem på førsteholdet og sidder på den plads han fortjener på midtbanen. Af Reserver jeg forventer rent faktisk bliver til klassespillere indenfor de næste år har vi Nani, Tosic, Gibson og mange flere... Spørgsmålet er så bare om de har mentaliteten til at blive i United og vente på deres chance, og om de er i stand til at gribe den..

Der er ikke rigtig nogen mening med det her indlæg, andet end at det skal være lidt tankevækkende for nogen af alle dem der vil sælge ud af truppen og købe dyre spillere til klubben...

Hald
24-11-2009, 00:47
Præcis.. Vi har vel alle engang for nogle år siden når Fergie valgte at sætte Fletch på banen, siddet og hevet os i håret og tænkt, " Nej nej ikke den lille skotte, han spiller sgu ikk for godt ". Så ser vi nu hvordan han har udviklet sig til en af de bedste hvis ikke den bedste midtbane mand i England.. Som et lille digt jeg engang læste i Red Issue i Manchester..

Oh no, oh no
Fletcher is picked to play.
Oh no, oh no
at least it's not O'shea

robinho
24-11-2009, 06:41

Tjoo men så har de jo nok bedre kvaliteter rent offensivt. Bare en anelse synes du ikke :)

JakobR
24-11-2009, 09:23
Nu er det ikke fordi, jeg mener, at Fletcher ikke er verdensklasse, men det er alligevel ret sjovt, at alle i årevis har hånet, når Liverpool-fans har udråbt en klassespiller som Gerrard til verdens bedste midt.

Nu gør alle nøjagtigt det samme med Fletcher, selvom der unægteligt er flere om budet.

Just a thought.

RAppel
24-11-2009, 10:31
Der er vel mere hold i, at udråbe Gerrard til verdens bedste midt end, at gøre det ved Fletcher?

Clemme
24-11-2009, 10:32
Nu er det ikke fordi, jeg mener, at Fletcher ikke er verdensklasse, men det er alligevel ret sjovt, at alle i årevis har hånet, når Liverpool-fans har udråbt en klassespiller som Gerrard til verdens bedste midt.

Nu gør alle nøjagtigt det samme med Fletcher, selvom der unægteligt er flere om budet.

Just a thought.

Syntes ikke det er helt at sammenligne. Btw, Gerrard er en af de bedste, på den offensive midtbane. Mener nu er der er mange der er bedre end Gerrard på den defensive.

Men om vi tager den defensive, er der folk som Fletcher, Essien, Senna, Alonso osv.
På den offensive er der lidt flere at pege ud. Gerrard, Kaka, Frabregas, Lampard, Ronaldinho, Xavi, Iniesta, Ribery osv osv.

Men ju. Når man skal tale om verdens bedste bliver det altid med farvede øjne osv osv.

Vil dog påstå at verdens mest komplete og bedste spiller er Ronaldo. Men det så en helt anden diskussion.

RazziC
24-11-2009, 11:28
I don’t want to sound big-headed but I’ve never come up against anyone who has torn me to shreds. The only time that’s happened has been in training against Roy Keane and Paul Scholes. I watch how good Lampard, Fabregas and Gerrard are but when we play them I think ‘Right, I’m going to see how good you really are! I’m going to get against you and see how you like it. And when you’ve not got the ball I’m still going to get about you and see how you like it. I’m going to ask you ‘Do you fancy it? Do you like getting kicked? Do you like the fact I am going to be at you for the whole 90 minutes?’ As soon as you get the ball I am going to be in your face. You are not going to like it one bit. Are you ready for that because that’s what’s going to happen.

:devill:

Bud Spencer
24-11-2009, 12:35

Just a thought.

Enig, har præcist tænkt det samme.
Jeg synes der er en tendens til at se tingene med alt for farvede briller. Hvilket jeg unægteligt mener aer tilfældet, når man udråber Darren Fletcher til at være verdens bedste, på sin position, hvilket også har været diskuteret i kamp trådet, vs. Everton.

Fletcherfan
24-11-2009, 13:35
Nu er jeg godt nok en stor fan af Fletcher og derfor lidt farvet, men jeg vil helt klart mene, at han er en af allerbedste centrale midtbanespillere...

Det er ikke mange områder i hans spil hvor Fletcher er i den absolutte verdensklasse, men han har så mange fantastiske gode egenskaber, der gør, at han er en af verdens bedste... F.eks. har Gerrard klart bedre skud og teknik, Kaká har bedre overblik, Essien er en bedre boldvinder etc... Men mens Essien er defensiv midtbane og Gerrard og Kaká er offensive så er Fletcher mere en box-to-box hvor han er rigtig god til at vinde bolden, slår utrolig gode afleveringer, både korte og lange, han er stærk i luftspillet, har et godt skud, kæmper til det allersidste og har en fantastisk vilje og tro til at vinde... Det gør ham til en helt fantastisk midtbane spiller og til en af de allerbedste i verden... Efter min mening iblandt top 5... Sammen med Gerrard, Essien, Iniesta og Xavi...

SantasLittleHelper
24-11-2009, 14:08
Nu er jeg godt nok en stor fan af Fletcher og derfor lidt farvet, men jeg vil helt klart mene, at han er en af allerbedste centrale midtbanespillere...

Det er ikke mange områder i hans spil hvor Fletcher er i den absolutte verdensklasse, men han har så mange fantastiske gode egenskaber, der gør, at han er en af verdens bedste... F.eks. har Gerrard klart bedre skud og teknik, Kaká har bedre overblik, Essien er en bedre boldvinder etc... Men mens Essien er defensiv midtbane og Gerrard og Kaká er offensive så er Fletcher mere en box-to-box hvor han er rigtig god til at vinde bolden, slår utrolig gode afleveringer, både korte og lange, han er stærk i luftspillet, har et godt skud, kæmper til det allersidste og har en fantastisk vilje og tro til at vinde... Det gør ham til en helt fantastisk midtbane spiller og til en af de allerbedste i verden... Efter min mening iblandt top 5... Sammen med Gerrard, Essien, Iniesta og Xavi...

Hvad så med Lampard, Kaka, Fabregas, Gattuso, Cambiasso, Benayoun (bare rolig, jeg går ud og vasker min beskidte mund med sæbe bagefter), Diego, Guti, og Alonso, der er langt mere kreative og i de flestes tilfælde scorer 10-15 mål mere pr. sæson?

Flestcher er en vigtig spiller i omstillingsspillet fra angreb til forsvar, fordi han oftest sidder tæt på playmakeren, som han i de fleste tilfælde piller ud af kampen. Som box-box, eller som dybtliggende playmaker er han ikke noget vidunder i min verden. I de defensive aspekter er han dog ganske fremragende og den slags spillere skal der bestemt også være plads til, og Fletcher er i min verden blevet en del vigtigere end Carrick, men der er brug for en mere kreativ og målfarlig playmaker end netop de to. Nærmest samtlige storklubber i europa har en midt/midt der scorer mere end vores angribere. Det er der bestemt en grund til.

Kasper United
24-11-2009, 14:38
Tjoo men så har de jo nok bedre kvaliteter rent offensivt. Bare en anelse synes du ikke :)

Hvis du læste mit indlæg, skrev jeg også, at spillere som Xavi, Iniesta og Kaka har deres kvaliteter offensive, mens Fletcher har sine kvaliteter defensive :)

United DK
24-11-2009, 15:07
Fletcher er på vej i den rigtige retning, men verdensklasse måles ikke på korte perioder, men over længere tid, og der mangler Fletcher stadig at vise, at han kan holde stilen som den er p.t.

Mht. Gerrard osv., så handler det nok om, hvilken type spiller man er til. Man kan i princippet ikke sammenligne Gerrard med Xavi eller Iniesta, for Gerrard er en energisk spiller (typisk engelsk), der har et fremragende skud, hvorimod de to spaniere er små tekniske typer (typisk spansk), der dog ikke har den dynamik som Gerrard har. Til gængæld besidder Gerrard ikke den samme teknik som de to andre, selvom han dog godt kan lave en fiks ting i ny og næ.

Fletcherfan
24-11-2009, 15:08
Hvad så med Lampard, Kaka, Fabregas, Gattuso, Cambiasso, Benayoun (bare rolig, jeg går ud og vasker min beskidte mund med sæbe bagefter), Diego, Guti, og Alonso, der er langt mere kreative og i de flestes tilfælde scorer 10-15 mål mere pr. sæson?

Flestcher er en vigtig spiller i omstillingsspillet fra angreb til forsvar, fordi han oftest sidder tæt på playmakeren, som han i de fleste tilfælde piller ud af kampen. Som box-box, eller som dybtliggende playmaker er han ikke noget vidunder i min verden. I de defensive aspekter er han dog ganske fremragende og den slags spillere skal der bestemt også være plads til, og Fletcher er i min verden blevet en del vigtigere end Carrick, men der er brug for en mere kreativ og målfarlig playmaker end netop de to. Nærmest samtlige storklubber i europa har en midt/midt der scorer mere end vores angribere. Det er der bestemt en grund til.

Det er vel kun Lampard og MÅSKE Kaká, Fabregas og Benayoun, der på en helt god sæson kommer op på de 10-15 mål... De er derimod også langt mere offensive end Feltcher og skal derfor også score flere mål... Det er ikke det, de er også helt rigtig gode, men jeg mener, at Fletcher via sin alsidighed er et (meget) lille stykke bedre...

SantasLittleHelper
24-11-2009, 16:13
Det er vel kun Lampard og MÅSKE Kaká, Fabregas og Benayoun, der på en helt god sæson kommer op på de 10-15 mål... De er derimod også langt mere offensive end Feltcher og skal derfor også score flere mål... Det er ikke det, de er også helt rigtig gode, men jeg mener, at Fletcher via sin alsidighed er et (meget) lille stykke bedre...

Men man kan jo ikke bare tage offensiv produktion ud af ligningen når man snakker centrale midtbanespillere generelt. Og her er der altså ufatteligt mange, især (selvfølgelig) offensive midtbanespillere der producerer mere end Fletchers 4 mål 2 assists i de 42 kampe han spillede sidste år. Heriblandt er der selvfølgelig også mere traditionelle box-box spillere, som du vil have at Fletcher er, og selvfølgelig også defensive midtbanespillere, der til fulde matcher de kvaliteter du nævner i et tidligere indlæg. Vi kan snakke om, at han er i top10 af defensive midtbanespillere (måske endda top5), men han er ikke i nærheden af den gruppe jeg vil kalde verdensklasse midtbanespillere. Det hænger selvfælgelig sammen med, at hans produktion er så lav og, at jeg ikke mener at han besidder alle de kvaliteter du ellers tildeler ham.

Runaldo
24-11-2009, 17:27

Undskyld, men ...

Har du hørt om den defensive midtbanespiller i Barcelona, jeg er pænt sikker på hans navn er SEYDOU KEITA.
Han har vist scoret en DEL mål på det seneste som defensiv/central midtbanespiller, samtidig med han stadig kommer frem til en masse chancer.

Hvis Keita kan score mål så kan Fletcher også. Vil endda våge at påstå at Fletcher er mere talentfuld end Keita da han besidder mere end bare defensive kvaliteter. Og hvis du kigger på en spiller som Yaya Toure, der normalt spiller på den mest defensive plads på midten, så kom han sidste sæson frem til ret mange chancer. så det at score mål har intet at gøre med hvor man er på midten, men måske mere det hvilken status man har.

Måske derfor man ikke ser så mange Xavi mål, fordi han, ligesom Fletcher skal kontrollere midten, kontra Xavi's modparter i Barcelona.

Lorensen
24-11-2009, 18:44
Ja Keita har scoret 6 mål i 11 kampe i den her sæson, men sidste år scorede han 4 mål i 29 kampe og så er vi jo tilbage ved noget der minder om Fletcher lignende tal. Alle kan jo score mål i stimer, når man først kommer igang og har held i sprøjten! Bare se Vermalen fra Arsenal, der nærmest scorede mål som det passede ham i starten af sæsonen, og vores egen Vidic i sidste sæson hvor han også havde en god stime.

Keita er desuden 29 år gammel, så Darren har lige et par år endnu til at bevise at mål også er noget han kan finde ud af at lave. Og jeg er sikker på at han nok skal nå et acceptabelt antal inden længe.

Sidste år scorede Xavi forresten flere mål end Keita :)

ChristianR
24-11-2009, 19:11
Ja Keita har scoret 6 mål i 11 kampe i den her sæson, men sidste år scorede han 4 mål i 29 kampe og så er vi jo tilbage ved noget der minder om Fletcher lignende tal. Alle kan jo score mål i stimer, når man først kommer igang og har held i sprøjten! Bare se Vermalen fra Arsenal, der nærmest scorede mål som det passede ham i starten af sæsonen, og vores egen Vidic i sidste sæson hvor han også havde en god stime.

Keita er desuden 29 år gammel, så Darren har lige et par år endnu til at bevise at mål også er noget han kan finde ud af at lave. Og jeg er sikker på at han nok skal nå et acceptabelt antal inden længe.

Sidste år scorede Xavi forresten flere mål end Keita :)

Jeg vil helst ikke hænges alt for meget op på det, da jeg ikke lige har undersøgt facts...- Men mig bekendt havde Fletcher langt flere kampe sidste sæson og scorede kun 4 mål? Såvidt jeg husker, faldt i hvert fald 3 af dem i begyndelsen af sæsonen, da han spillede højre kant i Ronaldos fravær.

Correct me if I'm wrong.

Dines
24-11-2009, 19:13
Verdensklasse vurderes ikke udfra 1-2 gode sæsoner. Indtil videre har Fletcher leveret et rigtig højt niveau i 2008/2009 sæsonen og so far i denne sæson, men der skal mere til. Fletcher er dog p.t. blandt de bedste på hans plads. Jeg mener kun, at Alonso og Essien er bedre, og Fletcher er ikke langt fra deres niveau. Man kan ikke sammenligne ham med Guti, Fabregas, Gerrard, Xavi, Iniesta osv., da de ikke har samme funktion på banen.

RAppel
15-12-2009, 11:04
http://goal.com/en-gb/news/2558/news/2009/12/13/1684279/darren-fletcher-admits-he-came-close-to-quitting-manchester

Heldigvis blev han :)

United DK
15-12-2009, 15:23
Illoyale svin!

DavidMadsen
14-07-2010, 17:10
http://onside.dk/nyheder/premier-league/fletcher-vil-blive-her-for-evigt
Jeg elsker Fletcher <3

United DK
14-07-2010, 17:17
Nu skal man jo ikke købe alt hvad fodboldspillere siger, men jeg tror nu heller ikke Fletcher ryger nogen steder, i hvert fald ikke forløbigt.

MOHoegsted
14-07-2010, 20:09
Nu skal man jo ikke købe alt hvad fodboldspillere siger, men jeg tror nu heller ikke Fletcher ryger nogen steder, i hvert fald ikke forløbigt.

Tror nu også på han bliver resten af sin karriere, eller indtil han når de 30+.

RAppel
18-01-2011, 10:23
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/kommentar_blek_som_den_skotske_huden

Jeg er enig. Er det mon den forholdsvis pludselige succes der er steget ham til hovedet eller er det "bare" kollektiv nedtur? For vores spil frem ad banen har ikke været noget at råbe hurra for i denne sæson, ikke det meste af tiden i hvert fald.

United DK
18-01-2011, 10:43
Den her sæson har været den dårligste fra hans side i hans karriere, vil jeg vove at påstå. Ift. hvad man ved han kan, så har det været jammerligt. Jeg håber dog det bare er en off season, som også Giggs og Scholes tidligere har haft, hvor de ikke levede op til tidligere tiders præstationer.

I øvrigt sjovt udtryk de bruger i Norge, i stedet for syndebuk. Hakkekylling. :D

Jev
18-01-2011, 13:55
Et ret letfordøjeligt, men dog rimelig præcist blogindlæg. Fletcher er blevet overvurderet af United-fans de seneste par år. Han har aldrig været, er ikke og bliver aldrig en af verdens bedste midtbanespiller. Han har været en god mand for os, fordi han er løbestærk og taktisk disciplineret. Det gør ham til en ideel spiller til de store kampe, men hans tekniske færdigheder er simpelthen ikke til at blive betragtet som en verdensklassespiller. Og jeg finder det grinagtigt, når nogen påstår, at vi kunne have vundet i Rom med Fletcher på holdet. Vi blev fuldstændig udspillet.

Med det sagt er Fletcher selvsagt bedre, end hvad han har vist i denne sæson, og vi har brug for at få ham i gang, her hvor de store kampe nærmer sig. Men det er et bemærkelsesværdigt langt formdyk efterhånden, og det begynder at minde om Carricks sæson i fjor.

MOHoegsted
18-01-2011, 14:18
Der er heller ikke nogle der har sagt han er en af verdens bedste midtbanespillere. - Det han leveret i sidste sæson var dog verdensklasse, og vi ved han kan det igen. Evra er fandme også skuffende, og jeg ser det samme problem i begge. Jeg er ligeglad med om Evra bliver solgt hvis han ikke tager sig sammen. Så kan Fabio måske træde til som sin bror, eller købe ind, fordi pt. ser jeg at der er mange foran ham med det han leverer for tiden. Coentrao og Bastos ville ikke være dårlige afløserer.

Glory Man United
18-01-2011, 14:36
Der er heller ikke nogle der har sagt han er en af verdens bedste midtbanespillere. - Det han leveret i sidste sæson var dog verdensklasse, og vi ved han kan det igen. Evra er fandme også skuffende, og jeg ser det samme problem i begge. Jeg er ligeglad med om Evra bliver solgt hvis han ikke tager sig sammen. Så kan Fabio måske træde til som sin bror, eller købe ind, fordi pt. ser jeg at der er mange foran ham med det han leverer for tiden. Coentrao og Bastos ville ikke være dårlige afløserer.

Men kan vi mon få uafgjort på White Hart Lane med 9 mand :)?

MOHoegsted
18-01-2011, 15:02
Men kan vi mon få uafgjort på White Hart Lane med 9 mand :)?

Nok ikke hehe. Men så længe dommeren også er fair, så bliver vi nok ikke reduceret til færre mænd :D.

Men ja de laver begge de samme fejl, og det skal virkelig arbejdes på.

snegl
05-02-2011, 21:25
Hvornår falder hammeren? Jeg fatter ikke at Fletcher får så meget spilletid. Han har simpelthen været pivelendig i hele den her sæson. Han er sjusket i sine afleveringer, ukoncentreret og ligner slet ikke sig selv fra sidste år.

Spørgsmålet er om Fletcher så har overpræsteret sidste år, og om det er lidt under hans reelle niveau vi har set so far. Manden er trods alt intet teknisk geni. Utroligt at der er så lidt konsekvens over hans gentagne ringe præstationer - og endnu mere utroligt at vi har klaret os så godt, når Fletcher har spillet decideret middelmådigt. Den går simpelthen ikke når vi skal til at spille Champions League og spille vores mange afgørende top 5 kampe. Anderson havde en god stime, men er nu bænket. Der må sgu være et alternativ til en så sløj Fletcher.

Don Kafai
05-02-2011, 21:43
Problemet med Fletcher er vel, at han er bedst i en tre-mands-midtbane. Det var sådan han slog igennem i United, og det er i de kampe han har spillet bedst.

Marseille ude, Chelsea ude, Liverpool ude, Arsenal ude osv. tror jeg faktisk han nok skal være brugbar. Selv hvis hans afleveringer ikke er der, så har han en arbejdsradius ingen kan matche.

Skal vi spille med to mand på midten, så vil jeg foretrække Carrick - Scholes, eller Carrick - Anderson.

Men synes det er ret klart, at det er på denne position vi skal have forstærkninger.

Omkring hammeren, så har jeg det på samme måde som med Rooney. Vi bør ikke straffe dem, men i stedet håbe på de snart genfinder formen, selvom det kan være frustrerende, så er det i sidste ende nøglen til nummer 19. Mod City håber jeg på en Fletcher - Carrick - Anderson.

United DK
05-02-2011, 21:57
Hvornår falder hammeren? Jeg fatter ikke at Fletcher får så meget spilletid. Han har simpelthen været pivelendig i hele den her sæson. Han er sjusket i sine afleveringer, ukoncentreret og ligner slet ikke sig selv fra sidste år.

Spørgsmålet er om Fletcher så har overpræsteret sidste år, og om det er lidt under hans reelle niveau vi har set so far. Manden er trods alt intet teknisk geni. Utroligt at der er så lidt konsekvens over hans gentagne ringe præstationer - og endnu mere utroligt at vi har klaret os så godt, når Fletcher har spillet decideret middelmådigt. Den går simpelthen ikke når vi skal til at spille Champions League og spille vores mange afgørende top 5 kampe. Anderson havde en god stime, men er nu bænket. Der må sgu være et alternativ til en så sløj Fletcher.

Problemet er at ingen af vores centrale midtbanespillere viser noget, der blæser en omkuld. Keane var over det hele, Scholes bankede dem ind fra 20-25 meter, og var hele tiden inde i feltet. Nu er det bare en gang boldskubberi, der er ingen karisma på den midtbane i øjeblikket, intet der rykker holdet, og det er den primære grund til, at Fletcher får genvalg trods sløv form.

Anderson viser noget den ene kamp, og er så væk den næste, og det er specielt i hjemmekampene, at han er god, men der er de andre også gode. Vi skal have noget mere af det, som Giggs leverede i Blackpool, hvor han ændrede kampen mere eller mindre ene mand.

snegl
05-02-2011, 21:58
Problemet med Fletcher er vel, at han er bedst i en tre-mands-midtbane. Det var sådan han slog igennem i United, og det er i de kampe han har spillet bedst.

Marseille ude, Chelsea ude, Liverpool ude, Arsenal ude osv. tror jeg faktisk han nok skal være brugbar. Selv hvis hans afleveringer ikke er der, så har han en arbejdsradius ingen kan matche.

Skal vi spille med to mand på midten, så vil jeg foretrække Carrick - Scholes, eller Carrick - Anderson.

Men synes det er ret klart, at det er på denne position vi skal have forstærkninger.

Omkring hammeren, så har jeg det på samme måde som med Rooney. Vi bør ikke straffe dem, men i stedet håbe på de snart genfinder formen, selvom det kan være frustrerende, så er det i sidste ende nøglen til nummer 19. Mod City håber jeg på en Fletcher - Carrick - Anderson.

Problemet er bare at det blokerer fx Andersons udvikling. Og så tror jeg endda ydermere at Fletcher ville have godt af at blive bænket lidt, for det kan i mine øjne godt virke lidt som om Fletcher var bedst da han var undervurderet, og måtte kæmpe for at spille sig ind i startopstillingen. Jeg ved ikk om han er blevet mæt, eller hvad det er, men det er lidt som om at han har fået den faste startplads han higede efter, og nu er der så måske ikke så mange personlige mål at sætte for ham længere.

Anyways så er jeg enig i at vi bør kigge os efter en ny CM og at Fletcher oftest spiller bedst i en 5 mands midtbane. Carrick er også ved at blive gammel.

Damien
05-02-2011, 22:43
Et ret letfordøjeligt, men dog rimelig præcist blogindlæg. Fletcher er blevet overvurderet af United-fans de seneste par år. Han har aldrig været, er ikke og bliver aldrig en af verdens bedste midtbanespiller.

Er du gået fra forstanden ? Fletcher har været verdens klasse de 2 sidste sæsoner. Kan ikke tro du har set kampe med ham fra før den her sæson? Han har været en god allaround midtbane spiller, der især har bidraget godt deffensivt, og i det opbyggende spil
hmm. Men ellers enig, fletcher har gennemgået et kæmpe formdyk. Og det er ærgeligt, da Fletcher ellers er en glimrende spiller...

Men syntes det er plat at tilsvine Fletcher, da hele vores centrale midtbane underprestere gang på gang. Håber snart Anderson får flere startere..

Dines
05-02-2011, 22:50
Fletcher er en begrænset spiller. Han har et stort løbepensum, hjerte og vilje, men det er det. Ligesom Neville heller ikke, var en gave til teknisk fodbold, så er Fletcher det heller ikke. De er kommet langt på determination.

I år har det dog været helt væk. Siden han for alvor slog igennem i 2008/2009, har det her været hans dårligste sæson. Han er sløset, ukoncentreret, sætter sig ikke igennem, og det irriterer mig. Det er som om, at han er blevet for sikker på sin plads på holdet. Før kæmpede han for at blive i klubben, nu ved han, at selvom han spiller dårligt, så får han stadig chancerne, og han formår bare ikke at gribe dem. Jeg synes helt og aldeles, at hans skal være 4. valg, så han kan komme op i gear igen.

Jev
06-02-2011, 13:19
Er du gået fra forstanden ? Fletcher har været verdens klasse de 2 sidste sæsoner. Kan ikke tro du har set kampe med ham fra før den her sæson? Han har været en god allaround midtbane spiller, der især har bidraget godt deffensivt, og i det opbyggende spil
hmm. Men ellers enig, fletcher har gennemgået et kæmpe formdyk. Og det er ærgeligt, da Fletcher ellers er en glimrende spiller...

Men syntes det er plat at tilsvine Fletcher, da hele vores centrale midtbane underprestere gang på gang. Håber snart Anderson får flere startere..

Nej, jeg synes ikke, man skal være for ødsel med et prædikat som verdensklasse, og i min definition er Fletcher ikke værdig til det. Han er et begrænset fodboldtalent, der er kommet rigtig langt på ren og skær vilje, og de seneste par sæsoner har han præsteret på et stabilt højt niveau. Men verdensklasse? Absolut ikke.

I denne sæson har han været helt og aldeles rædselsfuld, og jeg er helt enig med United DK. Vi mangler virkelig en midtbanespiller på højeste niveau. Ingen af vores midtbanemænd er blandt de ti bedste i verden, og sådan en spiller skal Manchester United bare have. Scholes er stadig vores absolut bedste midtbanespiller, og det er i sig selv bekymrende.

Bugge
06-02-2011, 14:34
Fletcher er en begrænset spiller. Han har et stort løbepensum, hjerte og vilje, men det er det. Ligesom Neville heller ikke, var en gave til teknisk fodbold, så er Fletcher det heller ikke. De er kommet langt på determination.

I år har det dog været helt væk. Siden han for alvor slog igennem i 2008/2009, har det her været hans dårligste sæson. Han er sløset, ukoncentreret, sætter sig ikke igennem, og det irriterer mig. Det er som om, at han er blevet for sikker på sin plads på holdet. Før kæmpede han for at blive i klubben, nu ved han, at selvom han spiller dårligt, så får han stadig chancerne, og han formår bare ikke at gribe dem. Jeg synes helt og aldeles, at hans skal være 4. valg, så han kan komme op i gear igen.

Præcis.

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg ikke Fletcher har klassen til at være førstevalg i en 2-mands midtbane når man er Manchester United.
Han har nogle kompetencer der gør ham fantastisk i fx en 3-mands midtbane fordi han er arbejdsom og stresser modstanderen og ikke behøver skulle stå for det kreative.

Hvor skal kreativiteten og tempoet komme fra med en Fletcher-Carrick midtbane? Jeg ved godt at meget af vores spil er bygget op omkring at komme ud på kanterne og gøre banen bred, men vores midtbane er stadigvæk for dårlig, især hvis man sammenligner med Barcelona, Real Madrid, Chelsea etc.

Det er ikke en kritik af Fletcher, jeg synes bare ikke han har kvaliteterne til at være førstevalg så længe vi oftest praktiserer 4-4-2. Vi formår simpelthen ikke at sætte os på midtbanen og styre kampene og når man ikke kontrollerer kampen på midtbanen så kontrollerer man sjældent kampen. Der kommer alt for få bolde op til angriberne og der bliver et kæmpe hul frs midtbanen og op til angrebet..

Clemme
06-02-2011, 15:43
Præcis.

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg ikke Fletcher har klassen til at være førstevalg i en 2-mands midtbane når man er Manchester United.
Han har nogle kompetencer der gør ham fantastisk i fx en 3-mands midtbane fordi han er arbejdsom og stresser modstanderen og ikke behøver skulle stå for det kreative.

Hvor skal kreativiteten og tempoet komme fra med en Fletcher-Carrick midtbane? Jeg ved godt at meget af vores spil er bygget op omkring at komme ud på kanterne og gøre banen bred, men vores midtbane er stadigvæk for dårlig, især hvis man sammenligner med Barcelona, Real Madrid, Chelsea etc.

Det er ikke en kritik af Fletcher, jeg synes bare ikke han har kvaliteterne til at være førstevalg så længe vi oftest praktiserer 4-4-2. Vi formår simpelthen ikke at sætte os på midtbanen og styre kampene og når man ikke kontrollerer kampen på midtbanen så kontrollerer man sjældent kampen. Der kommer alt for få bolde op til angriberne og der bliver et kæmpe hul frs midtbanen og op til angrebet..

Enig i at Fletcher ikke har väret god i år.
Men nu bör midtbanen heller ikke hedde Carrick/Fletcher, men hellere Fletcher/????? Anderson eller Sneijder om vi kunne få ham.

Glory Man United
28-02-2011, 15:34
http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/02/28/2372466/darren-fletcher-in-line-to-become-vice-captain-of-manchester
Hvis Scholes forlænger og vi som ventet køber en midtbanespiller til sommer, så tror jeg Fletcher skal være glad for bare at få spilletid...med mindre da at han finder sidste sæsons form

Christensen
28-02-2011, 15:43
http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/02/28/2372466/darren-fletcher-in-line-to-become-vice-captain-of-manchester
Hvis Scholes forlænger og vi som ventet køber en midtbanespiller til sommer, så tror jeg Fletcher skal være glad for bare at få spilletid...med mindre da at han finder sidste sæsons form

Hvis det her er sandt, får han nok rigeligt med spilletid

United DK
28-02-2011, 17:22

Hvis det her er sandt, får han nok rigeligt med spilletid

Det lader til at Fletcher bliver ny viceanfører. Det "sikre" ham måske på holdet, men i de sidste kamp synes jeg han har gjort det bedre end længe. Det siger måske ikke så meget, men jeg vil bestemt ikke afskrive ham, og jeg tror sagtens han kan blive en vital figur i de mange store kampe vi skal spille i løbet af dette forår, startende med i morgen. At jeg så ikke mener Fletcher som type er anførermateriale, er så en helt anden ting, men der er jo ikke rigtig nogen alternativer, når Rio konstant er skadet, og Giggs heller ikke spiller hver uge. Rooney lader jo altid til at blive forbigået i anfører-snakken, selvom han i mit hoved er oplagt, omend kontrakt-showet trækker ned.

Pep
28-02-2011, 17:40

Det lader til at Fletcher bliver ny viceanfører. Det "sikre" ham måske på holdet, men i de sidste kamp synes jeg han har gjort det bedre end længe. Det siger måske ikke så meget, men jeg vil bestemt ikke afskrive ham, og jeg tror sagtens han kan blive en vital figur i de mange store kampe vi skal spille i løbet af dette forår, startende med i morgen. At jeg så ikke mener Fletcher som type er anførermateriale, er så en helt anden ting, men der er jo ikke rigtig nogen alternativer, når Rio konstant er skadet, og Giggs heller ikke spiller hver uge. Rooney lader jo altid til at blive forbigået i anfører-snakken, selvom han i mit hoved er oplagt, omend kontrakt-showet trækker ned.

Hvorfor linker i alle tre til samme nyhed? En ting jeg lagde mærke til er de penge han åbenbart kommer til at få med underskrivelsen af kontraktforlængelsen. 20 Mio pund over 5 år, det vil give ham ca. 35 Mio kr. pr år, det er en rimelig høj løn synes jeg. Men omvendt kan man sige, at han som vice-anfører også skal have løn i den skala.

United DK
28-02-2011, 17:44
Hvorfor linker i alle tre til samme nyhed? En ting jeg lagde mærke til er de penge han åbenbart kommer til at få med underskrivelsen af kontraktforlængelsen. 20 Mio pund over 5 år, det vil give ham ca. 35 Mio kr. pr år, det er en rimelig høj løn synes jeg. Men omvendt kan man sige, at han som vice-anfører også skal have løn i den skala.

Jeg gør det kun for at være sjov. ;)

Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad der er fair and square indenfor lønninger af fodboldspillere. Fletcher har de sidste par år været en af vores bedste, denne sæson har så ikke været så god, men overall har han gjort det godt, og gør man det godt for United, så får man også så hatten passer.

Pep
28-02-2011, 17:51
Jeg gør det kun for at være sjov. ;)

Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad der er fair and square indenfor lønninger af fodboldspillere. Fletcher har de sidste par år været en af vores bedste, denne sæson har så ikke været så god, men overall har han gjort det godt, og gør man det godt for United, så får man også så hatten passer.

:)

Ja det passer meget godt, han har faktisk gjort det ret godt hvis man lige ser bort fra hans præstationer og form i denne sæson, og med hans nye status som vice-anfører er det vel forsvarligt. Jeg synes bare stadig det er godt klaret, at en mand som Fletcher med de evner han har, kan score 35 Mio kr. om året. Godt gået af Fletcher.

Acsadac
04-03-2011, 11:55
Ny kontrakt til Fletcher også.. Indtil 2015..

Ny kontrakt til sommeren 2015 (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/Fletcher-signs-new-contract.aspx)

Bugge
04-03-2011, 12:57
Ny kontrakt til Fletcher også.. Indtil 2015..

Ny kontrakt til sommeren 2015 (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/Fletcher-signs-new-contract.aspx)

Jeg tror først på det når jeg ser det på Oldtrafford.dk.

Jeg giver ikke en skid for Manutd.com og andre stærkt tvivlsomme kilder..

Men god nyhed. Jeg er ikke Fletcher fanboy, men han er en dygtig spiller og vores styrke er at vi har en stærk, sammentømret og ikke mindst bred trup.

Glory Man United
04-03-2011, 14:19
Jeg tror først på det når jeg ser det på Oldtrafford.dk.

Jeg giver ikke en skid for Manutd.com og andre stærkt tvivlsomme kilder..

Men god nyhed. Jeg er ikke Fletcher fanboy, men han er en dygtig spiller og vores styrke er at vi har en stærk, sammentømret og ikke mindst bred trup.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12905
believe it or not!

Onelove
04-03-2011, 14:22
Jeg giver ikke en skid for Manutd.com

Hvorfor ikke???

Bugge
04-03-2011, 14:23
Hvorfor ikke???

Suk.. ironi?

Onelove
04-03-2011, 15:23
Suk.. ironi?

Det er lidt svært og se ironi over en computer, hvis man ikke bruger smiley's :)

Bugge
04-03-2011, 17:13
Det er lidt svært og se ironi over en computer, hvis man ikke bruger smiley's :)

Du har ret.
Som udgangspunkt kan du godt regne med, at stort set alt der bliver skrevet her på forummet, der får dig til at tænke "what?" er ironisk ment :)

I bund og grund er det vel alt sammen United DK's skyld..
Han kalder sig en legende, men han er om nogen manden der har fordærvet det her forum med ironi i en nærmest grotesk grad :D

Og så er der svage sjæle som mig der underkaster mig blindt og begynder at gøre det samme :(

NtotheT
04-03-2011, 21:07
United DK er roden til al ironi i verden.

Cfg
05-03-2011, 00:04
United DK er roden til al ironi i verden.

Jeg troede det var Katy Perry.

Glory Man United
05-04-2011, 16:13
Er der nogen der har nogen som helst idé om, hvad det er for en virus Fletcher har fået. Det må være en grim en, siden det tager så langt tid

Glory Man United
06-04-2011, 07:55
Er der nogen der har nogen som helst idé om, hvad det er for en virus Fletcher har fået. Det må være en grim en, siden det tager så langt tid

Desværre Glory Man United. Vi ved ikke så meget om klubben. Beklager

United DK
06-04-2011, 07:59
Desværre Glory Man United. Vi ved ikke så meget om klubben. Beklager

Problemet her er nok, at vi ikke ved ret meget om selve virussen. Dernæst kommer der jo heller ikke noget fra United, så hvad skal vi gøre?

RAppel
06-04-2011, 08:09

http://lmgtfy.com/?q=fletcher+what+virus

Christensen
06-04-2011, 08:30

Ikke meget, men..

Darren Fletcher will be back in on Friday. It's a terrible virus and he lost a bit of weight but that weight's back on now. We look forward to seeing him on Friday - we'll look at him then and take it from there."

Glory Man United
28-04-2011, 17:27
Finally....
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Apr/darren-fletcher-returns-for-reserves.aspx

Parkohargo
28-04-2011, 18:00
Finally....
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Apr/darren-fletcher-returns-for-reserves.aspx

Super at han snart er tæt på comeback. Vi skal helst have alle mand klar til slutspurten af sæsonen. Synes dog at vi generelt ikke har savnet ham så meget på midten da Carrick, Giggs og til dels Anderson har suppleret hinanden godt.

Bugge
28-04-2011, 18:03
Lad os håbe det er Darren Fletcher anno 2008-2010 vi får tilbage..

Kasper United
28-04-2011, 18:33
Lad os håbe det er Darren Fletcher anno 2008-2010 vi får tilbage..

Ja, det må vi håbe på :)

Godt, at han er tilbage, men Carrick har gjort det rigtig godt.

Hvis virussen var sådan en slags, må Fletcher da også have fået skidt en masse skidt ud efter sådan en lang periode. Så kan det være hans gode spil vender tilbage.

Cosic
06-05-2011, 22:44
Lad os antage at Fletcher bliver 100% klar til CL-finalen - skal han så have lov at spille? Altså, det er vel begrænset hvor meget "kvalificeret" kamptræning, han kan nå at få inden finalen. Hvad siger I? Er han så vigtig, at han skal have lov at starte, eller er det for risikabelt? Skal man dømme efter Fergusons udtalelser, så er sandsynligheden for, at han starter, forholdsvis stor.

United DK
06-05-2011, 22:58
Lad os antage at Fletcher bliver 100% klar til CL-finalen - skal han så have lov at spille? Altså, det er vel begrænset hvor meget "kvalificeret" kamptræning, han kan nå at få inden finalen. Hvad siger I? Er han så vigtig, at han skal have lov at starte, eller er det for risikabelt? Skal man dømme efter Fergusons udtalelser, så er sandsynligheden for, at han starter, forholdsvis stor.

Vi skal op mod et fantastisk Barcelona-hold, og det er vigtigt at vi formår at holde en stærk organisation, og her kunne man sagtens tænke sig, at vi spiller med Fletcher, Carrick og Park centralt, da de er de tre mest destruktive spillere vi har.

Hvis alle er klar, så starter vi formentlig med:

VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Park - Carrick
Valencia - Rooney - Giggs

MOHoegsted
07-05-2011, 00:25
Det måske for tidlige at spå om, når der stadig er et par kampe igen. Anderson kan jo gå hen og gøre en god figur ligesom kampen mod Schalke, hvis han fortsætter med det, er han næsten garanteret en plads.

Clemme
08-05-2011, 08:47
Det måske for tidlige at spå om, når der stadig er et par kampe igen. Anderson kan jo gå hen og gøre en god figur ligesom kampen mod Schalke, hvis han fortsætter med det, er han næsten garanteret en plads.

Hvis Fletcher er klar, så skal han helt klar spille fremfor Anderson.
Vil faktisk hellere have Gibson med fremfor Anderson.
Anderson kan være med mod de mindre hold. Bedre er han ikke i min optik.

Er helt enig i United DKs opstilling.
VDS

Måske en af tvillingerne ind istedet for O'Shea da jeg tror det er vigtigt med hurtige spillere på den plads.

FRL
08-05-2011, 15:16
Hvis Fletcher er klar, så skal han helt klar spille fremfor Anderson.
Vil faktisk hellere have Gibson med fremfor Anderson.
Anderson kan være med mod de mindre hold. Bedre er han ikke i min optik.

Er helt enig i United DKs opstilling.
VDS

Måske en af tvillingerne ind istedet for O'Shea da jeg tror det er vigtigt med hurtige spillere på den plads.

Hold nu op en joke!
Det er da noget af det mest uintelligente, jeg længe har hørt.
Gibson er blottet for talent, og Fletcher er lige kommet tilbage, ikke i topform og har ikke spillet op til niveau i lang tid.
Anderson har derimod været god de seneste kampe, men har været plaget af skader, hvilket har medført, at han ikke har spillet kontinuerligt.

Clemme
08-05-2011, 19:18
Hold nu op en joke!
Det er da noget af det mest uintelligente, jeg længe har hørt.
Gibson er blottet for talent, og Fletcher er lige kommet tilbage, ikke i topform og har ikke spillet op til niveau i lang tid.
Anderson har derimod været god de seneste kampe, men har været plaget af skader, hvilket har medført, at han ikke har spillet kontinuerligt.

At du kalder mig uintelligent, viser vist mere om dig selv.

Jeg skriver bare min holdning start opstilling mod Barca, og der mener jeg ikke at Anderson skal være med, såfremt Fletcher er klar og mener også at Gibson er bedre defensiv end Anderson.

Glory Man United
10-07-2011, 09:15
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7029805,00.html

Det var dog en satans virus :titte:

Ruunee
10-07-2011, 09:53
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7029805,00.html

Det var dog en satans virus :titte:

Det er godt nok vildt. Synes aldrig man har hørt hvad det er for en virus, og hvor han har fået den fra (Giggs' badekar :) )
I det mindste læser jeg ikke artiklen som om han har fået et tilbagefald - mere at genoptræningen kræver mere end forventet.
Håber sgu han er tilbage 100% snart.

NtotheT
16-07-2011, 04:17
Er der seriøst nogen der ved, hvad det er for en virus, den mand har? Den lyder godt nok forfærdelig, at han kan være så meget ud af spillet pga. en virus.

Clemme
16-07-2011, 07:25
Det bare ikke godt. Han er by far vores bedste midtbanespiller.
Nu har vi virkelig behov for at få en ny mand ind.

Satans satans satans

RAppel
16-07-2011, 11:19

Satans satans satans

OT

Er jeg den eneste der skulle læse det et par gange fordi der står "town dad"? :D

/OT

United DK
16-07-2011, 11:28
OT

Er jeg den eneste der skulle læse det et par gange fordi der står "town dad"? :D

/OT

http://www.deviantart.com/download/205489851/double_facepalm_by_epicfacepalm6000-d3ecczf.jpg

Bugge
16-07-2011, 12:03
OT

/OT

http://images.cheezburger.com/completestore/2010/4/4/129149002314241724.jpg

MOHoegsted
16-07-2011, 12:20

Satans satans satans

Bedste???

Muligvis hvis han kommer tilbage i til det han spillede for 2 år siden. Det var nok bare hans bedste sæson.

Kæft det kunne ellers være en vild midtbane vi fik hvis han kom tilbage på det niveau. Efter endnu en virus, tror jeg dog ikke så meget på det...

RAppel
22-07-2011, 19:53
http://onside.dk/nyheder/premier-league/darren-fletcher-i-bedring

MC86
04-08-2011, 20:19
Dejligt Fletcher er med igen:) Og Valencia er også klar igen. Så har vi vel alle mand klar?

Clemme
26-08-2011, 11:27
Dejligt Fletcher er med igen:) Og Valencia er også klar igen. Så har vi vel alle mand klar?

Nogen der ved hvordan status er på Fletcher ?
Ser det som en kæmpe fordel at have ham med på midtbanen.

Ham og Cleverley tror jeg kunne gøre underverker.

RAppel
26-08-2011, 11:36
På pressemødet her kl 11 sagde SAF at Fletcher er mod i truppen mod Arsenal.

Bugge
26-08-2011, 11:36

Sir Alex siger at Darren Fletcher vil være med i truppen søndag mod Arsenal.

Get in!

jQrgensen
26-08-2011, 11:43

Hvis Fletcher finder formen kan vi stille op med en rigtig god midtbane duo x 2 endda.

Som du siger tror jeg at Fletcher/Cleverley vil match hinanden godt, hvor Fletcher vil være den mere defensive af de to.

En anden duo med Anderson/Carrick ser jeg også som en rigtig god kombination.

Glæder mig til at se Fletcher på banen igen!

MagnusChristiansen
03-09-2011, 19:01
Fletcher spillede og hele kampen for Skotland i går, og scorede oven i købet også - dejligt!

Ruunee
03-09-2011, 21:00
Fletcher spillede og hele kampen for Skotland i går, og scorede oven i købet også - dejligt!

Var det ikke idag? Han spillede ikke videre prangende, men det ville vel også være for meget at forlange. Det vigtigste er at han spillede, og så fysisk bedre ud end han har gjort længe. Han får sikkert også meget spilletid på tirsdag - så...it's all good

MagnusChristiansen
04-09-2011, 09:27
Var det ikke idag? Han spillede ikke videre prangende, men det ville vel også være for meget at forlange. Det vigtigste er at han spillede, og så fysisk bedre ud end han har gjort længe. Han får sikkert også meget spilletid på tirsdag - så...it's all good

What ever :lolol:

RAppel
04-09-2011, 09:40
Han lagde også op til det første mål for Skotland. Selvom han ikke spillede "videre prangende" blev han Man of the Match.

gfPPMXJ0izo

Runaldo
04-09-2011, 10:02
Synes han spillede en god kamp. Godt være han ikke virkede 'videre pragende', var han klart Skotlands bedste. MoM eller ej.

Ruunee
04-09-2011, 10:34
Nu gir jeg ikke meget for Man of The Match tilkendegivelser - ihvert fald ikke hvis de gives af publikum/seerne, som jo stort set kun stemmer på dem der har scoret.
I mine øjne var Fletcher langt fra United formen, men det vil jeg bestemt heller ikke bebrejde ham - efter hvad han har været igennem.
Han var klart en af de mindst ringe for Skotland, der altså efter min mening spillede temmelig uspændende.
Så det jeg siger er bare at jeg vil ruste mig med tålmodighed i forhold til hvornår Fletcher kommer tilbage og styrker vores hold.
Han ser ud til at være på rette vej, og det er cool.

Bugge
04-09-2011, 14:34
Jeg ville give min højre klunke for at få Fletcher 2008-2010 tilbage..

Parkohargo
13-12-2011, 16:06
Breaking news ifølge skysports: "Darren Fletcher is to take an extended break from football for health reasons"

Christensen
13-12-2011, 16:06
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14685

Skidt nyhed :(

Bugge
13-12-2011, 16:08
Hvor er det sindssygt. Stakkels mand.

Det gjorde ikke ligefrem vores problemer på midtbanen mere overskuelige.

PatriceEvra3
13-12-2011, 16:09
Så er det godt vi har så mange centrale midtbanespillere.

VonKoblenz
13-12-2011, 16:10
Så er det godt vi har så mange centrale midtbanespillere.

:lolol:

Parkohargo
13-12-2011, 16:10
Ifølge manutd.com

"On behalf of Darren Fletcher, Manchester United wishes to announce that he is taking an extended break from football for health reasons.

Over the past year he has had several absence periods which we have attributed to a viral illness in order to respect his right to medical confidentiality. Darren has, in fact, been suffering from ulcerative colitis (a chronic inflammatory bowel condition) for some time preceding this.

Whilst he was able to maintain remission of symptoms for a considerable period this has proved more difficult recently and Darren’s continued desire to play and his loyalty to both his club and country has probably compromised the chances of optimising his own health and fitness.

He has therefore accepted medical advice to take an extended break from the demands of training and playing in order to afford the best chance possible of achieving full remission once again.

We request that his privacy is respected and hope that the removal of the additional stress associated with speculation regarding his health will also aid his recovery."

ChristianR
13-12-2011, 16:14
Fuck.... For første gang tror jeg på, at der bliver et indkøb til +100 mio kr. i løbet af januar.

God bedring, Golden Boy...

United DK
13-12-2011, 16:19
Den havde jeg ikke set komme, men jeg håber da han vender tilbage på et tidspunkt.

Onelove
13-12-2011, 16:20
Hvor er det synd for ham. Håber han kommer sig så hurtigt som mulig.
Spørgsmålet er om han nogensinde vender tilbage for United i topform. Håber det inderligt.

schousboe9
13-12-2011, 16:21
Ar'men, ffs... Hvis vores held fortsætter på den måde, og vi stadig bliver top to i denne sæson, så kan ingenting sgu da stoppe os.

God bedring!

PatriceEvra3
13-12-2011, 16:21
Det værste scenarie er vel at han ikke kommer tilbage igen. Kender en der kender en, der havde samme problem der til sidst måtte stoppe helt med at arbejde.

Rigtig synd for manden. Jeg tror dog desværre det betyder han aldrig kommer op på det niveau igen, vi ved han kan præstere nu. Mon ikke det også er den sygdom der gør at han er faldet i niveau. Synes ikke han løber så meget som han gjorde, og han virker heller ikke lige så energisk.

Jeg glæder mig til at se hvad Ferguson gør i januar. Han kan virke meget stædig, og jeg frygter at han er så stædig at han vil modbevise alle der siger vores midtbane ikke kan holde stand,

MC86
13-12-2011, 16:22
Den havde jeg ikke set komme, men jeg håber da han vender tilbage på et tidspunkt.

Det er virkelig noget skidt :(. Nu er vi nødt til at købe ind til Januar. Både Cleverley og Ando er jo ude længe. Måske også godt at få købt en spiller i januar så han kan være spillet ind til næste sæson.

Men god bedring til Flechter. Håber stærkt på han kommer tilbage.

LyngUnited
13-12-2011, 16:23
Det forklarer hans form i denne sæson. God bedring til Fletcher.

ChristianR
13-12-2011, 16:23

Det er ordet på gaden, at man kan kurere kronisk blødende tyktamsbetændelse ved at fjerne tarmen. Det gør man dog kun i svære tilfælde. Ellers er sygdommen kronisk med henholdsvis gode perioder og dårlige perioder. Fletcher må efter alt at dømme have haft en rigtig lang dårlig periode, en kortere god periode og nu igen en dårlig periode.

Man kunne måske forestille sig, at en mand som ham vælger operationen, fremfor ro og piller resten af livet.

ProAce84
13-12-2011, 16:25
Puha - han lider vist af Colitis Ulcerosa. Lider desværre af samme sygdom, og ved hvilket helvede det kan være, så føler virkelig med Flecher. Håber på alt det bedste.

Clemme
13-12-2011, 16:29
Nooooooooooo

Not good. Stakkels mand.
Og det er jeg ked af, at høre ProAce.

United DK
13-12-2011, 16:32
Det er ordet på gaden, at man kan kurere kronisk blødende tyktamsbetændelse ved at fjerne tarmen. Det gør man dog kun i svære tilfælde. Ellers er sygdommen kronisk med henholdsvis gode perioder og dårlige perioder. Fletcher må efter alt at dømme have haft en rigtig lang dårlig periode, en kortere god periode og nu igen en dårlig periode.

Man kunne måske forestille sig, at en mand som ham vælger operationen, fremfor ro og piller resten af livet.

Så er det da med at blive opereret vil jeg mene. Han har pengene til det, og det ville da være ærgerligt, hvis han allerede skal stoppe karrieren nu, eller bruge de sidste 8-10 år af karrieren på piller og andet godt.

Dines
13-12-2011, 16:32
Synd for Fletch. Håber på, at han kan komme sig og kan genoptage karrieren. Måske har denne sygdom været direkte årsag til Fletchers formnedgang i 2010/2011? Han har ihvertfald ikke virket som sig selv, og vi har undret os meget.

Når det så er sagt, så tvinger det vel Ferguson ud i at handle ind. Anderson og Cleverley er ofte skadet, Giggs gammel og Jones er stadig meget ung. Carrick kan heller ikke spille alle kampe.

ProAce84
13-12-2011, 16:33

Ved ikke helt hvor nemt det ville være for Fletcher at spille med en stomi, eller om det overhoved er muligt at spille på top-niveau med den operation, når man tænker på fodbold er en kontaktsport.

Tro mig, stomi er absolut sidste valgmulighed! Så hellere stoppe karrieren, og håbe på medicinen holder sygdommen nede i så lag tid som muligt.

mabu
13-12-2011, 16:33
Booooooom

Er helt i chok over denne nyhed havde håbet på snart at have en fletcher i top form...:confused: ønsker fletcher god bedring og håber at han vender tilbage i den røde trøje...

men nu ved vi da at vi skal have en midtbane mand til januar... hvis han ikke tør at satse lidt mere på morrison...

KasperNielsen
13-12-2011, 16:34
Min varmeste tanker går til Fletcher.

Men ja det bliver spændende at følge Januar transferen og se hvad vi gør.
Ellers rykker Ravel og Pogba bare en tak op i rækken,

RuudVanNissetøj
13-12-2011, 16:36
Sørgeligt...en klub mand som pga. en latterlig sygdom ikke kan spille det han ønsker.

Håber at vi i det mindste ser Fletcher tilbage igen...

Zlatan
13-12-2011, 16:37
Det har været til at se, at der har været noget der har hæmmet Fletcher, det sidste års tid snart. Sikke en skam, da han på toppen har rigtig meget klasse!

God bedring Fletch!

shrug
13-12-2011, 16:45
Selvom det lyder forkert, er det et eller andet sted rart at vide, hvorfor Fletcher har spillet så langt under det niveau, vi ved han kan. Og som har været med til at hente mesterskaber og én CL titel.

Efter hvad jeg kan læse mig frem til om sygdommen, skal vi nok ikke regne med at se Fletch på topplan igen. :(!
Alt det bedste til Fletch herfra.

ChristianR
13-12-2011, 16:47
Ved ikke helt hvor nemt det ville være for Fletcher at spille med en stomi, eller om det overhoved er muligt at spille på top-niveau med den operation, når man tænker på fodbold er en kontaktsport.

Tro mig, stomi er absolut sidste valgmulighed! Så hellere stoppe karrieren, og håbe på medicinen holder sygdommen nede i så lag tid som muligt.

Ok. Jeg havde også en bange anelse om, at man ikke bare kunne komme tilbage til kontaktsport efter sådan en operation. Så er det jo nok derfor, at det valg ikke er taget for længe siden.

Så må man bare håbe, han får nogen lange periode, hvor symptomerne er mindre udtalte eller næsten ikke tilstede.

RAppel
13-12-2011, 16:53
Er det godt eller dårligt at have i både pose og sæk hvis man har stomi? Arrrrrr, det sagde jeg bare ikke.

Stakkels Genius. Hvor har vi bare mange skod skader, men helbredet kommer i første række. Krydser fingre.

Michael
13-12-2011, 16:54
Nyheden er knapt nok kommet på forsiden, og folk snakker allerede om en afløser. Det er næppe vigtigt, hvem der skal afløse ham, eller hvordan midtbanen kommer til at se ud uden ham, men snarer at Darren Fletcher får det bedre. Det sportslige må komme i anden række.

Daniel
13-12-2011, 16:55
Forfærdeligt nyhed, der forklarer en hel del om hans form de seneste par sæsoner. God bedring til Fletcher, forhåbentligt får vi ham, at se på fodboldbanen igen.

manutdman
13-12-2011, 16:57
håber han bliver rask snart savner hans fighter spil
men nu bliver vi nød til at købe en central midt
carrick giggs gibson
anderson skadet clevery skadet tjaaa det kører ikk for os i den centrale

ProAce84
13-12-2011, 17:04
Ok. Jeg havde også en bange anelse om, at man ikke bare kunne komme tilbage til kontaktsport efter sådan en operation. Så er det jo nok derfor, at det valg ikke er taget for længe siden.

Så må man bare håbe, han får nogen lange periode, hvor symptomerne er mindre udtalte eller næsten ikke tilstede.

You and me both!

Alternativet er en såkaldt J-Pouch operation, hvor man fjerner stomien, og indsætter en lille pose på indersiden af maven, og forbinder den med hhv. tyndtarmen og rektum, så han får "normalt afgang" (3-4 gange om dagen). Men tror det er meget, meget svært stadig at spille på top-niveau efter dette.

Når det dertil hvor man betyder at tale operation for ham, så tror jeg desværre hans karriere er forbi. Klasnic spiller dog med en transplanteret nyre med plexiglas eller lign. foran, så måske man også kunne lave noget lign. for Fletcher engang...

Får det helt dårligt på hans vegne.

Sigaard
13-12-2011, 17:28
Så skidt. Vi er virkelig ramt på den midtbane efterhånden. Svært at se hvordan SAF kan undgå at signe nye spillere til januar.

Tojebe
13-12-2011, 17:33
Utrolig trist nyhed! Lidt af et chok må man sige. God bedring til Fletcher herfra. Håber at han kan komme sig og gerne hurtigst muligt. Føler med ham!

Bud Spencer
13-12-2011, 17:34
Føj for den lede rødbede, det er surt! Jeg tror ikke på at vi ser den Fletcher vi havde da han var bedst, desværre. Tankerne går naturligvis til Genius.

Kranse
13-12-2011, 17:41
Nyheden er knapt nok kommet på forsiden, og folk snakker allerede om en afløser. Det er næppe vigtigt, hvem der skal afløse ham, eller hvordan midtbanen kommer til at se ud uden ham, men snarer at Darren Fletcher får det bedre. Det sportslige må komme i anden række.

Så du mener af respekt for Darren Fletcher skal vi vente med at skrive hvem vi vil have som afløser til om et par dage eller hvad? Sorry to break it to you, men chancen for at han læser med her er lig nul. :) Så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle snakke om det, da det her er et United forum og det ville da være umenneskelig kedeligt at se på 50 sider der alle siger "god bedring".

Alle er jo klar over at det er pisse hamrende synd for ham (og for klubben), men vi kan jo ikke gøre til eller fra med sygdommen, så selvfølgelig skal vi da snakke om hvem der skal afløse ham.

Håber han kommer tilbage. Han er "kun" 27 år, så synes det vil være alt for tidlig for ham at gå på pension. I topform er han en verdensklasse spiller!

Svanen94
13-12-2011, 17:46
Jeg har selv sygdommen Morbus Crohn, som minder meget om, og vejede kun 47 kg sidste sommers. Men har nu taget 7 kg på. Det er lidt svært at forklare præcis, hvad det går ud på, men er I i tvivl om noget skal jeg prøve at svare på det.
Jeg kan sige, at han ikke kan blive kureret ved at få fjernet tarmen. Det der formentlig er sket er at hans tarm er blevet meget slidt pga. sygdommen har været i udbrug (dårlig mave) og det danner ar i tarmen, så der ikke er så meget passage og der vil derfor lettere komme forstoppelse. Men sygdommen vil stadig være der til at ødelægge andre dele af tarmen. Den forsnævring han har i tarmen vil ikke have noget betydning for hans spil.

ProAce84
13-12-2011, 17:58
Jeg har selv sygdommen Morbus Crohn, som minder meget om, og vejede kun 47 kg sidste sommers. Men har nu taget 7 kg på. Det er lidt svært at forklare præcis, hvad det går ud på, men er I i tvivl om noget skal jeg prøve at svare på det.
Jeg kan sige, at han ikke kan blive kureret ved at få fjernet tarmen. Det der formentlig er sket er at hans tarm er blevet meget slidt pga. sygdommen har været i udbrug (dårlig mave) og det danner ar i tarmen, så der ikke er så meget passage og der vil derfor lettere komme forstoppelse. Men sygdommen vil stadig være der til at ødelægge andre dele af tarmen. Den forsnævring han har i tarmen vil ikke have noget betydning for hans spil.

Forskellen på Morbus Crohn og Colitis Ulcerosa er at hos CU patienter sidder sygdommen kun i tyktarmen, og derfor kan man blive helt rask ved netop at fjerne tyktarmen, hvorimod hos MC patienter kan sygdommen sidde fra munden og helt ned til endetarmen (for det meste så sidder sygdommen hos MC patienter i tyktarmen og den nederste del af tyndtarmen), og derfor hjælper en fjernelse af tyktarmen ikke, selvom det kan blive nødvendigt.

Jeg tror, at det som er sket for Fletcher er, at han har fået sygdommen for et par år tilbage, man har så fundet ud af hvad han fejlede (og nej, det er ikke en virus, som United tidligere var ude med for at beskytte ham), han har så fået behandling og sygdommen er gået i remission (i bedring) (her ser tarmen "helt" normalt ud), for så at gå i udbrud igen (begyndende sårdannelse igen) - om det er pga. den fysiske belastning er uvist, men noget kunne tyde på det, omend det kan gå i udbrud når som helst igen, og uden nogle bestemt grund til at gøre det. Jeg håber, at medicinen hjælper (mon ikke han får et skud binyrebarkhormon).

Jev
13-12-2011, 17:59
Forfærdelig nyhed for Fletcher og for Manchester United. De, der ved noget om sygdommen, synes at mene, at vi skal være glade, hvis blot vi ser ham i en United-trøje igen. En spiller i sin bedste alder, der, inden han blev ramt af sygdommen (jeg formoder, at den har forårsaget hans svage form de seneste 12-18 måneder), var ved at etablere sig som en midtbanespiller i absolut topklasse. Det er en tragedie.

Umiddelbart skulle man tro, at dette ville være den udløsende faktor til et januarindkøb, men spørgsmålet er, hvor meget det ændrer i Fergies optik. Det fremgår jo af pressemeddelelsen, at klubben hele tiden har haft kendskab til Fletchers diagnose, og dermed må man også have vidst, at man ikke kunne regne med ham som mere end en luksusspiller. Alligevel blev der ikke købt en midtbanespiller i sommer. Det er egentlig chokerende, at en manager af Fergies kaliber så længe har ladet stå til, mens vores midtbane er blevet ringere og ringere. Alle andre end Ferguson kan se, at den ikke er god nok. Og mon ikke også han selv er klar over det. Mon ikke det alligevel er et spørgsmål om penge. Det er i hvert fald ikke, fordi der ikke var 'value for money' på markedet. £24 mio. for David Silva, det samme for Juan Mata, £5 mio. for Oriol Romeu. Det ville alle sammen pynte gevaldigt på vores midtbane.

ProAce84
13-12-2011, 18:06
Forfærdelig nyhed for Fletcher og for Manchester United. De, der ved noget om sygdommen, synes at mene, at vi skal være glade, hvis blot vi ser ham i en United-trøje igen. En spiller i sin bedste alder, der, inden han blev ramt af sygdommen (jeg formoder, at den har forårsaget hans svage form de seneste 12-18 måneder), var ved at etablere sig som en midtbanespiller i absolut topklasse. Det er en tragedie.

Spørgsmålet er hvor klogt det er for ham at satse på komme tilbage, når det kan virke ødelæggende for hans helbred, ift. hvor meget det stresser kroppen både fysisk og psykisk at spille på top-niveau.

Selvom han sikkert har de bedste læger, diætister omkring ham, så er et af "bivirkningerne" ved sygdommen netop manglende energi, og selvom han spiser og sover rigtigt, er det ikke sikkert, at det er nok til at få ham til at præstere på top-niveau. Han er i øvrigt også 27 (dvs. ikke helt ung), og fodbolden har sikkert haft sit præg på hans krop, så det er helt sikkert også med i overvejelserne omkring hans videre karriere.

MOHoegsted
13-12-2011, 18:26
Det er virkelig noget skidt :(. Nu er vi nødt til at købe ind til Januar. Både Cleverley og Ando er jo ude længe. Måske også godt at få købt en spiller i januar så han kan være spillet ind til næste sæson.

Men god bedring til Flechter. Håber stærkt på han kommer tilbage.

Hmm.. Jeg var ellers ret sikker på at det blot var en and, at Cleverley's skade skulle være værre en først antaget. Det blev det afvist så vidt jeg ved.

Jeg regner stadig med han er klar til januar!

SuperVida
13-12-2011, 18:27
Jeg har også selv sygdommen colitis ulcerosa og må sige, at jeg virkeligt føler med Fletcher. Jeg har haft nogenlunde ro takket være medicin i et års tid, men jeg vil på ingen måde kunne forestille mig at leve som professionel sportsudøver med denne sygdom - særligt ikke i udbrudsperioder, hvor det kan lede til underernæring og blodmangel...

Jeg har et håb om, at hans pause skyldes et ønske om fuldt fokus på medicinsk behandling, men skal jeg være helt ærlig, så har jeg svært ved at tro, at vi får den samme Fletcher tilbage, selvom dette skulle ske. Det fysiske pres man udsættes for på topniveau vil unægteligt gøre det sværere at holde sygdommen i ro (kunne jeg forestille mig), og derfor er klart det vigtigste for mig at se ham få det godt igen. Fodboldkarrieren må og skal komme i 2. række, hvilket hans beslutning også tyder på.

VonKoblenz
13-12-2011, 20:29
Ægte United mand, super tragisk af han lider af Colitis ulcerosa, hvilket ikke er jordens mest behagelig sygdom, den kan i sjældne tilfælde blive til en ekstrem farlig virus!! Det er ret æv! God bedring mr. Fletcher!

Må du vinde over Colitis ulcerosa!

Svanen94
13-12-2011, 21:40
Dette handler godt nok ikke om Fletcher, men kan se at flere herinde har tarmsygdomme. Jeg blev syg for halvandet år siden og var indlagt i 7 uger. Jeg kunne ikke tåle deres medicin, og da de ville give mig humira valgte jeg at gå på diæt og det har hjulpet rigtig meget. I kan skrive en pm til mig, hvis i vil have min diæt.

Jeg kondulerer med Fletcher og håber det bedste for ham!

NtotheT
13-12-2011, 22:43
Fuck me, det her er ufattelig synd for ham. Måske er alt dette grunden til hans mærkværdige formnedgang i snart 1½ år. Håber ikke det koster karrieren, selvom jeg har forstået det som om, at denne type sygdom er en kronisk en. Det er noget værre lort.

Håber det bedste for ham. Fuck fodbolden, bare han bliver rask.

Men det er jo sindssygt. Vi har en fuldblodscentral midtbanespiller til rådighed (Gibson ikke medregnet qua elendigt talent) i Carrick, og han kan ikke spille 20 kampe i træk indtil Andy og Cleverley er tilbage. Fuck me.

snegl
14-12-2011, 04:30
Mine tanker går til Fletcher. Må være noget af det værste, ikke at kunne leve sin drøm ud pga en sygdom. Al respekt for det han har gjort for klubben, og al forståelse for at han ikke har præsteret som vi ved han kunne over det sidste stykke tid.

robinho
14-12-2011, 08:18
Det er ganske forfærdeligt for Fletcher, og som flere siger, handler det for ham om nu at blive rask og ikke en pløk om fodbold.

Men fodbold er en hård verden, og united er som klub nød til at se på hvordan de kommer videre herfra. Det er en vigtig spiller united mister her, især fordi han spiller en plads som i forvejen er ekstremt hårdt ramt.

Man kan så argumentere for at han alligevel ikke har spillet meget på det sidste, men det gør ikke problemet mindre på midtbanen synes jeg.

Men nu er det her en fletcher-tråd, så håber han kommer ovenpå igen.

we'remanunited
14-12-2011, 11:11
klubmand. Vi skal nok tage hånd om ham. Det kan være Fergie giver hans endetarm hårtørren... av

we'remanunited
15-12-2011, 18:22
klubben har angiveligt kendt til Fletchs' tilstand i lang tid...

http://www.unitedrant.co.uk/latest/fletcher-mystery-runs-deeper-than-a-virus/

RAppel
04-01-2012, 14:21
Fletcher har haft sygdommen i fire år (!). Respekt til ham for at blive ved med at spille. Håber vi snart ser ham tilbage.

Fletcherfan
06-01-2012, 17:31
Fletcher har haft sygdommen i fire år (!). Respekt til ham for at blive ved med at spille. Håber vi snart ser ham tilbage.

Jeg tror desværre at vi har set det sidste til Fletcher som United-spiller... Muligvis får han et par enkelte indskiftninger, men han kommer aldrig op i United-niveau igen, desværre...

Ja, der er 4 mdr. fuldstændig pause og så er der min. 2 mdr... Og det er hvis det går godt... Men typisk for United så får skadede og syge spillere mange tilbagefald så jeg forventer ikke, at Fletcher spiller i 2012...

Martinsen
15-01-2012, 18:52
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7434356/United-wait-on-Fletcher

Ferguson aner ikke hvornår vi har ham tilbage. Håber virkelig at vi får se en storspillende Fletcher igen det har han i den grad fortjent.

Buttler
21-01-2012, 16:00
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Fletchers-saeson-er-forbi

Det var vel også mere eller mindre forventet.

PatriceEvra3
21-01-2012, 16:03
Ja, der var vel ikke nogen der havde forventet at han kom tilbage i indeværende sæson. Håber han er tilbage i starten af næste sæson, selvom jeg tvivler.