PDA

Se fuld version : Barcelona kampene i '99

Thomas
20-04-2008, 22:01
For at skabe en god stemning før kampen!

United 3 - 3 Barca
http://www.youtube.com/watch?v=UECdxu_K_e4
Giggs 17
Scholes 25
Anderson 47
Giovanni (pen) 60
Beckham 64
Luis Enrique (pen) 71

Barca 3 - 3 United
http://www.youtube.com/watch?v=8nJoW8NTP3g&feature=related
Anderson 1
Yorke 25
Cole 53
Rivaldo 57
Yorke 68
Rivaldo 73

Kofoed
20-04-2008, 22:27
Fy for helvede hvor er Cole's mål bare stygt.. Det var så sindsygt den fornemmelse ham og Yorke havde for hinanden..
Og schmeichel.. Hold da kæft, den viking var for sej..
Og så er der Beckham.. Kan godt være Ronaldo har et lækkert skud osv osv. men i min bog er der INGEN der når Beckham til sokkeholderne.. verdens bedste skytte uden tvivl.. det er sådan en nydelse og se indlæg og frispark fra ham.. og han gør det jo stadig i staterne... Elsker den mand..

Håber på at Anderson også vil være første målscorer på Onsdag:D..

Thomas
21-04-2008, 05:56
Fy for helvede hvor er Cole's mål bare stygt.. Det var så sindsygt den fornemmelse ham og Yorke havde for hinanden..
Og schmeichel.. Hold da kæft, den viking var for sej..
Og så er der Beckham.. Kan godt være Ronaldo har et lækkert skud osv osv. men i min bog er der INGEN der når Beckham til sokkeholderne.. verdens bedste skytte uden tvivl.. det er sådan en nydelse og se indlæg og frispark fra ham.. og han gør det jo stadig i staterne... Elsker den mand..

Håber på at Anderson også vil være første målscorer på Onsdag:D..

Beckham vidste, hvor angriberne var HVER gang og angriberne vidste, hvor de skulle løbe hen hver gang. Becks smider bare de indlæg så godt, at man får helt kuldegysninger om det.

Ronaldo er godt på vej, men der er lige et stykke endnu op til Beckham.

HamudiiC
21-04-2008, 07:33
Det er jo to fantastiske kampe. Lad os håbe på 2 af de her kampe. Og ikke nogle som er meget taktisk præget.
Men nøøj, hvor gad jeg se Cole's saksespark gå ind! det var så godt.

Bugge
21-04-2008, 08:09
3-3 på Camp Nou, det ville jeg sgu godt sælge kampen for allerede nu..

Det var 2 fantastiske kampe i '99...

JDK
21-04-2008, 10:09
To fantastiske kampe! lad det blive noget lignende onsdag og tirsdag næste uge :devill: og så skal det lige nævnes, også fra min side, at Cole og Yorkes sammenspil var sublim!

rugholm86
21-04-2008, 10:19
Det var to gode kampe.. men I håber da ikke vi spiller 3-3 i begge kampe igen? det er da alt for spændende ;) vi skulle gerne holde dem fra at scorer 6 mål i to kampe
men self. to 3-3 kampe og så samme vinder af CL som i 99 så er det vel okay ;)

United DK
21-04-2008, 10:20
To CL-klassikere, og lad os da håbe på noget af det samme, i de to kommende kampe, selvom jeg tvivler. De to kampe fra '98, var jo gruppespilskampe.

Bugge
21-04-2008, 10:27
To CL-klassikere, og lad os da håbe på noget af det samme, i de to kommende kampe, selvom jeg tvivler. De to kampe fra '98, var jo gruppespilskampe.

Med det forsvar vi har så tror jeg heller ikke på at Barca kan score 6 mål, heller ikke selvom Bridget The Midget er tilbage på højrekanten..

Men mon ikke vi kan lave nogle kasser på et til tider halvlunkent Barca-forsvar.. Håber i øvrigt vi får lov at se en Ronaldo i absolut topform..