PDA

Se fuld version : Samuel Eto'o

Stente
09-05-2007, 11:02
Så er også United kædet sammen med Samuel Eto'o - på linie med Chelsea, Liverpool og en del andre klubber.. http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1006/1006505_rumour_mill_reds_eye_etoo.html

Personligt så jeg gerne Eto'o i klubben, han er en utrolig dygtig angriber - både hurtig, god målnæse samt en god teknik.. Han ville supplere Rooney, der deltager meget i opspillet, utrolig godt uden at være en 100%typisk boksspiller (ala v.Nistelrooy).. Spændende spiller, dog er de påståede £27millioner i overkanten efter min mening!

Men hvad siger i til det, vil i gerne se Eto'o i vores trup?

robinho
09-05-2007, 11:16
Han er ren og skær verdensklasse, og vil være mere end velkommen.

Når han er spillet helt i form, som han er igang med efter sin skade, jamen så får du ikke en bedre angriber i hele europa.

Synes ikke 300 mio kr er i overkanten for sådan en fantastisk spiller som vel og mærke kun er 26 år gammel. Og spiller for Barcelona, som vi også skal tage med i overvejelserne. Det er jo ikke det samme som at vriste carrick fra tottenham

thetrible99
09-05-2007, 11:22
Eto'o er en af verdens bedste angriber og vil være mere end velkommen på Old Trafford. Eto'o besidder mange kvaliteter og indgår godt i spillet og passer derfor rigtig godt ind i Uniteds spillestil uden en boksspiller.

Overgangen fra sydeuropæisk til engelsk fodbold, vil for nogen være et kæmpe skridt. Jeg tror ikke at Eto'o vil få et stort problem fordi han besidder hurtighed, spilforståelse og teknik i verdensklasse.

£27 mio er mange penge, men for dem får vi nok verdensbedste angriber, hvis rygter bliver gjort til virkelighed.

KennyN
09-05-2007, 11:34
Det kan sikkert godt passe dette rygte. Eto'O er ikke helt tilpas i Barca og har længe gerne ville væk fra Spanien, grundet de mange racistiske tilråb fra andre tilhængere..
Han er en glimrende spiller og en spiller som virkelig kan score mål og samtidig skabe chancer for hans medspillere.
27 mio. £ er mange penge, men hvis man vil have kvalitet er man jo nødt til at betale for det..
Lad os se hvad der sker..

United DK
09-05-2007, 11:43
Måske verdens bedste angriber, når han er i form, men spørgsmålet er jo igen, om han kan klarer sig i PL.

schousboe9
09-05-2007, 11:45
Jeg så helt sikkert gerne Eto'o i United-trøjen!!:InLove Er du tovlig!?

Som I siger, vil han og Rooney supplere hinanden utrolig godt og de er begge meget bevægelige og vil, tror jeg, være komplet umulige at dække op for hvilket som helst forsvar. Hvis Eto'o ender i Manchester sammen med Hargreaves, ser jeg ingen grund til at hente andre spillere.

Budgettet vil helt sikkert være brugt, men hvor ellers behøver vi forstærkninger?? Jeg kan altså ikke se det...

Tror ikke helt på prisen pga. problemerne med Ronaldinho og Rijkaard, men omkring de 20 er nok ikk ved siden af... Kom så, Kaare!! Jajajajajajajaja!!

Damien
09-05-2007, 12:27
Blir helt vild hvis vi får Eto'o... Men tror ikke på rygterne, han bliver sikkert i Barca..
Eto'o er sammen med Henry verdens bedste angriber...

Alex
09-05-2007, 12:59
Ja, ville være fantastisk med Eto'O, og som nogen siger, ja så er muligheden der. Dog tror jeg heller ikke så meget på at han skifter.

Men lad os håbe, for hvilket angreb det kunne blive!!!

Bugge
09-05-2007, 13:00
Eto'o er en af verdens absolut bedste angribere og jeg ville nyde hvis han kom til United.. Men for satan han bliver dyr, men sådan er det jo.. Men hva med den der afrika cup, ligger den ikke midt i sæsonen?

Hald
09-05-2007, 13:15
Tør ikke tro det er sandt! Og hvor stammer venskabet med Ferdinand fra! Tror og håber også på Huntelaar havner i den røde trøje

Bugge
09-05-2007, 13:22
Lige nu er der 3 angribere som jeg gerne vil se i en United trøje, men jeg har svært ved at pege en enkelt ud..

Samuel Eto'o: Verdensklasse angriber som både er bevægelige og i stand til at score godt med mål. Men han bliver urimelig dyr og sandsynligheden for at det bare er tomme rygter er nok ret stor.

Klaas-Jan Huntelaar: Er det noget med 79 mål i 93 kampe? Han bombede for Heerenveen og nåede knap nok at træde ind på Amsterdam Arena før han bombede der. Men PL er et langt højere niveau end Æresdivisionen selvfølgelig, men Ruud gjorde det jo fantastisk i United..

Fernando Torres: Han har været kædet sammen med United en million gange, han er vant til at spille på højt niveau i La Liga og han kan score mål. Umiddelbart er det ham jeg helst ser i United..

AlenM
09-05-2007, 13:27
Hvis vi kan trække ham til klubben, ville jeg blive overfusende glad.. Stjerne spiller.. Men ved ikke om andre klubber overbyder os, og det kunne Chelsea godt finde på, da de også mangleren reel partner til Drogba. Men håber på denne Transfer bliver til noget og det ikke bare er avisrygter.
Eto'o eller torres.. ;)

Buch
09-05-2007, 13:39
Eto'o til United?
Hvis det sker vil jeg blive meget, meget glad!!!
Men jeg må indrømme at jeg er meget sikker på at han ikke kommer til klubben.

BillyTheKid
09-05-2007, 13:48
Det virker ret usandsynligt han kommer til klubben.
Mon ikke Chelsea står med et checkhæfte der siger spar to og derefter sælger Schevschenko til Milan?
Det er ikke for at være pessimist men denne handel regner jeg for meget lidt sandsynlig.
Men det er ikke det samme som jeg ikke vil have ham, han vil passe perfekt til United. Vi vil være dødensfarlige i omstillingsspillet. Ronaldo, Eto'o, Rooney og Giggs, begynder næsten at græde ved tanken.

Bugge
09-05-2007, 13:50
Eto'o virker meget moralsk (se: fornuftig i hovedet) så jeg kunne godt forestille mig at han var typen der ville sige nej til et hold som Chelsea og vælge et mere traditionsrigt hold som fx United (;

Eller måske er det bare ønsketænkning.. Uanset hvad så er den mand i verdensklasse..

Hr Hansen
09-05-2007, 13:59
Hvis Eto'o kommer til Manchester United vil jeg stege et par gode engelske bøffer og åbne en dejlig vin! senere på aftene ville jeg så drikke mig pisse stiv af bare lykke!!!

Han ville være et fantastisk køb, meeeen, jeg vil se det før jeg tager bøfferne frem!

Flax_Generous
09-05-2007, 15:10
Lad os lige klappe hesten. Eto'o udtalte for et par uger siden følgende: "Jeg ved ikke ved der udbreder det her lort. De er nogle idioter og det vil jeg sige lige op i deres ansigt. Hvis jeg ønsker at rejse, fortæller jeg det først til klubben. Det her er noget pjat, for hver eneste uge forsøger man at få en ny spiller til at rejse."

Når det er sagt, så har det været problemer tidligere på året. Jeg tror, at det primært skyldes Eto'os frustration over hans skade og Barcas ikke suveræne (men stadig acceptable) spil. Hvis Barcas sæson alligevel ender med succes (mesterskab og pokalen f.eks.) og en Eto'o i topform, så vil han nok ikke rejse. Men hans frustration over sæsonen som helhed kan virkelig kulminere hvis Barca står med tomme hænder til sidst. Og hvad sker der mon så?

Små 300 millioner danske kroner er ikke meget for Eto'o. Det er faktisk ret lidt... Han er nemlig verdens bedste angriber - klasser bedre end Bent, Huntelaar, Fred og nok også Torres.

United DK
09-05-2007, 15:39
Husk nu alle sammen, han kan jo floppe ligesom Shevchenko har gjort, og Shevchenko var mindst ligeså god som Eto'o, før han kom til Chelsea. Der er ingen garanti for, at han gør det ligeså godt for os, som han har gjort det for Barcelona, hvis vi i givet fald købte ham.

Gelle
09-05-2007, 15:53
kunne være dejligt at få en spiller som Eto men tror sku ikke helt på det rygte, men kan da godt være pågrund at han vist har været oppe og skændes med Frank Richard.

KaptajnKjaer
09-05-2007, 15:57
Der var en i en anden tråd der spurgte hvor Ferdinand kendte Eto'o fra.
Uden at være sikker, er jeg ret sikker (bla bla) på at det er fra anti rascisme kampagnerne. Det er begge noget de tager stærk afstand til og mener også Eto'o er en af frontfigurerne i det.

Oscar
09-05-2007, 16:29
håber på eto'o, men prisskiltet er da lidt skræmmende. Kan godt være det bare er mig der er lidt nærig, men 300 mil for en spiller? så er han forhåbentlig det værd.. Mht til den bedste angriber i verden, så hader jeg mig selv for at synes det, men mener det er Ch€£$ki's Drogba.

Håber ikke Torres kommer, han er god, men scorer ikke nok. Og så er der jo det rygte om, at der står YNWA på indersiden af hans anførerbind. Føj for puttgarten. Huntelaar ville sætte os tilbage til det angrebssytem vi havde med Ruud. Effektivt - for en mand. Som hold har den nuværende spillemåde jo været genial!

Flax_Generous
09-05-2007, 17:18
håber på eto'o, men prisskiltet er da lidt skræmmende. Kan godt være det bare er mig der er lidt nærig, men 300 mil for en spiller? så er han forhåbentlig det værd.. Mht til den bedste angriber i verden, så hader jeg mig selv for at synes det, men mener det er Ch€£$ki's Drogba.
Drogba har været den bedste i år, men over de seneste par sæsoner er det kun Henry, der kan true Eto'os position som verdens bedste. Eto'o er desuden en bedre dribler og oplægsspiller end Drogba, lidt ligesom Henry. Drogba er så til gengæld umenneskelig stærk. 300 millioner danske kroner ville være billigt for både Drogba og Eto'o, vil jeg mene. Henry i topform for et par år siden var også mere værd, men nu er han ved at blive lidt over the hill....tror jeg.
Håber ikke Torres kommer, han er god, men scorer ikke nok. Og så er der jo det rygte om, at der står YNWA på indersiden af hans anførerbind. Føj for puttgarten. Huntelaar ville sætte os tilbage til det angrebssytem vi havde med Ruud. Effektivt - for en mand. Som hold har den nuværende spillemåde jo været genial!
Du har ret - hverken Torres eller Huntelaar virker helt perfekte til United. Torres er hurtig, driblestærk og kan gå godt med i spillet, men han skal bruge flere chancer end Rooney og Saha på at score. Huntelaar scorer derimod på alt, men han er ikke super hurtig og han vil næppe kunne deltage helt så effektiv i det opbyggende spil som Saha, Rooney og Torres. Det er dog ikke helt så slemt som med Ruud. Desuden er han ung, så han kan vel lære at støde lidt tilbage og spille bolden rundt. Han bliver dog næppe den helt store chanceskaber som Torres godt kunne blive.

Nej, Fred er et godt bud, synes jeg. Eller Berbatov. De har den type "clinical finish" som Ferguson vist leder efter. Ingen af dem er dog super hurtige (dog heller ikke Ruud-langsomme) og ifølge Ferguson er det den vigtigste egenskab, så måske ikke. Måske er det virkelig seriøst det med Eto'o, for han er hurtig og en stærk afslutter... Hvem kunne det ellers være?

Bugge
09-05-2007, 18:39
Fred synes jeg ikke er god nok.. Han er god, men ikke i verdensklasse.. Berbatov er dygtig, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg synes om ham i United.. Jeg vil faktisk hellere tage chancer med Torres, hvis jeg skal være helt ærlig..

Eto'o giver sig selv, ham vil alle vel gerne se i sin favoritklub..

Damien
09-05-2007, 19:07
Husk nu alle sammen, han kan jo floppe ligesom Shevchenko har gjort, og Shevchenko var mindst ligeså god som Eto'o, før han kom til Chelsea. Der er ingen garanti for, at han gør det ligeså godt for os, som han har gjort det for Barcelona, hvis vi i givet fald købte ham.

Ja, men sådan kan man jo tænke om alle.. Eto'o som ny 10'er - ville sku være smukt..
Men jeg tør altså ikke håbe på det

Stuhrdrengen
09-05-2007, 19:18
Hvis skiltet på 280 mio. DKK er sandt, så håber jeg United slår til. Forestil jer en sæson med Rooney, Eto´o, Ronaldo, Scholes, Giggs, Carrick fremme. Så tror jeg simpelthen kun at skader kan ramme Uniteds treble drømme. Men det kræver selvfølgelig at vi også får købt ind til midtbanen og forsvaret - men mon ikke SAF er igang med den opgave allerede. Håber ikke han bruger for mange penge på Hargreaves, ser ham ikke som det værd. Lugter af fejlkøb.

United DK
09-05-2007, 22:11
Ja, men sådan kan man jo tænke om alle..

Ja, netop.

Man skal ikke bare tro, at fordi man køber en spiller, der har gjort det godt i en anden klub, så gør han er det også godt for os, og sikre os den ene titel efter den anden, for der er altid en risiko for, at han flopper.

Hald
10-05-2007, 00:28
Der var en i en anden tråd der spurgte hvor Ferdinand kendte Eto'o fra.
Uden at være sikker, er jeg ret sikker (bla bla) på at det er fra anti rascisme kampagnerne. Det er begge noget de tager stærk afstand til og mener også Eto'o er en af frontfigurerne i det.

Mange tak kaptajn.. var bare det eneste svar jeg søgte! Og nu du siger det med anti racisme kan jeg da godt huske de begge er frontfigure i den sag!

Dines
10-05-2007, 07:27
Jeg så også rigtig gerne Eto'o komme til United. Han har evnerne, og er en fantastisk angriber, der vil kunne passe godt ind i vores spil. Men måske ville han få det svært overfor kæmpe forsvarspillere i PL som (Stubbs og Dunne f.eks) der går til den?

United 4-ever
10-05-2007, 09:57
Jeg håber virkelig Eto'o kommer til United, det ville være fantastisk med ham og Rooney sammen i front. Dertil Nani til at supplere Giggs i venstresiden, så han er klar til at tage over når Giggs en dag stopper.
Desuden kommer Pique tilbage til at forstærke forsvaret som har været ramt meget hårdt..
Hvis det stod til mig skulle de købe Eto'o og Nani, så har vi holdet til næste sæson. Hargreaves er god, men jeg mener vi har en tilstrækkelig god midtbane med Fletcher som god reserve. Det skulle da lige være Richards fra City hvis der skulle købes en tredje.

DonBrask
10-05-2007, 15:13
Det ville ganske enkelt være fantastisk !
Etoo er en målscorer og sådan en har vi manglet i denne sæson. Vi var blevet vant til Nistelrooys kasser hver eneste kamp efterhånden
Det ville være en genistreg !!!!!

Redguf
10-05-2007, 15:41
300 millioner danske kroner ville være billigt for både Drogba og Eto'o, vil jeg mene.

Ingen spiller er det værd - 300 mio er overpris for alle og bestemt mere end vi skal spendere på en spiller som vi ikke engang er sikker på kan klare sig i England.

Mikkelsen
10-05-2007, 17:16
Ingen spiller er det værd - 300 mio er overpris for alle og bestemt mere end vi skal spendere på en spiller som vi ikke engang er sikker på kan klare sig i England.

Hvor går grænsen, hvad er det højeste en spiller er værd ? Det hjælper jo ikke at sammenligne med "manden på gulvet", man skal se det i et andet lys:

1 Sponsorer
2 CL kvalifikation
3 Bonus for at vinde Mesterskabet
4 stor salg af merchandise

Hvis man indrager ovenstående, jamen så er fodboldspillere mange penge værd.

Personligt vil jeg ikke syntes, at indkøb af E'too til 275 mill. er overpris. Han er vel pt. verdens bedste target-man.

Så hvis man ikke vil betale og satser på at have Smith på toppen næste år, kan man med 100 % sikkerhed vinke farvel til 3 af ovenstående punkter. Og vinke farvel til min. 300 - 400 mill.

Bugge
10-05-2007, 19:50
Ja, hvis man vil have en spiller af Eto'os kaliber så skal man satme være et skarn hvis man ikke er villig til at betale 250 mio for ham..

Caller
11-05-2007, 16:05
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article297941.ece <-- dette kunne ikke være helt dårligt? væk med Henry og ind med Eto :)

KingK
11-05-2007, 16:18
Tror egentlig på at der er noget om det her rygte:p

vi leder efter fart og hvilken fart ville han ikke kunne give angrebet, for uanset hvor meget Rijkaard snakker om at der ingen problemer er i FCB-truppen, så er sandheden nok en helt anden!

Vil RIGTIG gerne have Eto'o i angrebet, for han er verdens bedste på den position! Desuden er jeg glad for at de angribere vi sættes i forbindelse er af en høj kaliber: Eto'o, Torres, Villa, M. Owen, Berbatov.... de er alle høj klasse, så uanset hvem det bliver vil jeg personligt blive glad!

snegl
11-05-2007, 16:46
Det vil godt nok være skræmmende hvis Barca både havde Henry og Eto'o

300 Mio er helt sikkert en god handel for Eto'o - spillere som ham får man ikke med mindre en unik mulighed byder sig.

Bugge
11-05-2007, 17:40
Hverken Henry eller Eto'o ville finde sig i en plads på bænken for ofte og Barca spiller jo kun med én boksspiller, så det tror jeg ikke bliver aktuelt.. Det er enten eller..

Martinsen
11-05-2007, 17:42
Eto´o er en verdensklasse spiller, og måske verdens bedste angriber, så har vi muligheden for at købe synes jeg helt sikkert vi skal slå til.. det er ikke hver dag man har mulighed for at hente en spiller i hans kaliber... og hvis Henry ryger til Barcelona er det jo bare 2 fluer med et smæk...

Bugge
11-05-2007, 17:45
Det lyder bare helt usandsynligt at Wenger skiller sig af med Mr. Arsenal himself.. Men jeg håber sgu på det..

Nauer
11-05-2007, 18:01
Saha er en fattigmands-Eto'o.. Synes de har lignende kvaliteter

Eto'o er blot bedre og mindre skadespræget.. Jeg tror han ville være et fantastisk køb - men det virker en smule urealistisk..

Mikkelsen
11-05-2007, 21:01
Saha er en fattigmands-Eto'o.. Synes de har lignende kvaliteter

Eto'o er blot bedre og mindre skadespræget.. Jeg tror han ville være et fantastisk køb - men det virker en smule urealistisk..

100 % enig, jeg kan godt lide Saha, blandt andet for hans speed.

Men E'too er bare så meget bedre.

Smaakage
12-05-2007, 07:52
100 % enig, jeg kan godt lide Saha, blandt andet for hans speed.

Men E'too er bare så meget bedre.

Eto'o behøver heller ikke at bruge 5 chancer for at score. Han har et Ruud-gen til tider, forstået som at han har det med at stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt også. Lidt som en boksspiller, bare at han også trækker ned i banen. En utrolig dygtig spiller

Bombay
14-05-2007, 12:00
Hvis rygterne taler sandt, ville det jo være fantastisk. Så gerne en angriber som Eto´o i utd. trøjen og et beløb på 300 mio. burde ikke skræmme en mesterklub som Utd. Tænk på hvad vi får for pengene. En praktisk talt komplet angriber. Han er lyndende hurtig, sparker med begge ben, stærk, teknisk dygtig og frem for alt, skræmmende træfsikker. Det kommer selvfølgelig til at gå ud over alle de andre tranfers, som florere kraftigt i medierne. Tror ikke på at både Eto´o, Nani, Owen H og M. Richards bliver købt. Jeg så helst at man investerede i Eto´o og Nani da forsvar og midtbane fungerer rigtig godt.

Martinsen
14-05-2007, 16:41
Så gerne en angriber som Eto´o i utd. trøjen og et beløb på 300 mio. burde ikke skræmme en mesterklub som Utd. Tænk på hvad vi får for pengene. En praktisk talt komplet angriber

nej se bare hvad Chelsea fik i Shevchenko for 300 millioner;) .. en nærmest komplet angriber i Italien hurtig, træfsikker, ja han kunne stortset det hele inden han røg til Chelsea... så blot fordi Eto´o gør det glimrende i Barcelona er der ikke statsgaranti for at han gør tilnærmelsesvis lige så godt efter et evt. skifte til os... så derfor synes jeg 300 millioner er mange penge...

men jeg vil skam ikke begræde et køb af Eto´o for han er en af verdens bedste angribere, men som sagt det var Shevchenko jo også

Mikkelsen
14-05-2007, 17:22
nej se bare hvad Chelsea fik i Shevchenko for 300 millioner;) .. en nærmest komplet angriber i Italien hurtig, træfsikker, ja han kunne stortset det hele inden han røg til Chelsea... så blot fordi Eto´o gør det glimrende i Barcelona er der ikke statsgaranti for at han gør tilnærmelsesvis lige så godt efter et evt. skifte til os... så derfor synes jeg 300 millioner er mange penge...

men jeg vil skam ikke begræde et køb af Eto´o for han er en af verdens bedste angribere, men som sagt det var Shevchenko jo også
Jeg er enig, Sheva VAR en klasseangriber. Men husk han er over 30. E'too er 26 og har de sidste 2 - 3 år været klart bedre end Sheva.

250 mill er vel rimeligt. Rooney kostede vel der omkring - og der er vel heller ikke nogen garanti for, at han med tiden slår igennem ;)

Martinsen
14-05-2007, 18:05
Jeg er enig, Sheva VAR en klasseangriber. Men husk han er over 30. E'too er 26 og har de sidste 2 - 3 år været klart bedre end Sheva.

250 mill er vel rimeligt. Rooney kostede vel der omkring - og der er vel heller ikke nogen garanti for, at han med tiden slår igennem ;)

nej... jeg siger også at jeg ikke vil klage hvis vi får Eto´o... men nogle fik det til at lyde at det var stensikkert at Eto´o ville blive et kæmpe scoop, og Shevchenko er vel et glimrende eksempel på at det er langt fra sikkert...

Bombay
14-05-2007, 18:36

Jeg vil give dig ret i at Schevcenko var en topangriber, inden han kom til
Ch#%lski og at hans ophold har været en skandale, men det ser man jo over hele verden. Det er aldrig noget man kan garderer sig imod. Som du selv skriver "ingen statsgaranti". Men faktum er, at vi mangler en spidsangriber (og nej, Saha er ikke fremtiden), så derfor mener jeg at et køb af Eto´o vil være en mere sikker investering, end F.eks Huntelaar eller Torres.

Streubel
15-05-2007, 06:49
Folk bliver ved med at snakke om Sheva..

Eto'o er 26 det vil sige 4 aar yngre. Plus til Eto'o

Eto'o er langt mere alsidig og bidrager dermed til holdet paa mange flere maader en Sheva gor hvis de ikke scorer. Plus til Eto'o

Eto'o ville gaa direkte ind i vores system paa pladsen ved siden af Rooney. Hvor chelsea var nodt til at aendre paa et system som havde virket stortset perfekt i to aar. Plus til Eto'o.

Jeg kan forestille mig at Fergie meget gerne vil have Eto'o, i modsaetning til Sheva som var Abramoviches lille kaeledaegge som Mourinho saa var tvunget til at spille ind i sit system. Plus til Eto'o

Et par grunde til at jeg tror Eto'o ville gore det langt bedre end Sheva har gjort det i Chelsea..

250-300 mio. er vel nogenlunde det samme som vi gav for Ruud og Rooney. Det koster en klasseangriber nu engang. Hvis eto'o er ledig er det bare med at slaa til for det er ikke saa tit at en angriber med den klasse er ledig.

KaptajnKjaer
15-05-2007, 20:45
Ydermere spiller Eto'o alene på toppen i Barca og vil højst sandsynlig også komme til det her, med en Rooney lige bag sig. Hvis han altså kom.

Det eneste jeg kunne frygte er at han skulle bruge ½-1 sæson på at tilvænne så Premier League, og det kunne godt være rigtig irriterende for vores sæson. Derfor ser jeg gerne Saha beholdes - ihvertfald indtil Eto'o slog igennem - for at stadig kunne udfordre om titlerne.

Men tror man skal huske at var Sheva noget yngre ville han med garanti også blive meget farligere, og tror da også han kan blive ret god næste sæson, hans største problem er hans alder (og Mourinhos manglede tillid).

Hr Hansen
15-05-2007, 20:54
jeg er fuldstændig enig i det strubel skriver, Alex Ferguson køber spillere som han ønsker om det så er Eto'o eller andre kan være lige meget, men Mourinho fik Sheva, som ikke passede ind i det system som han havde brugt i de to første år!

Bugge
15-05-2007, 21:11
Det har helt sikkert haft stor betydning at Sheva egentlig ikke har været ønsket af Mourinho og heller ikke har det godt ved siden af en anden ren boksspiller..

Gronkjor
15-05-2007, 22:34
Jeg tror at hvis vi får Eto, og så mange andre der er snakket om så kommer vi til at sælge for lige så mange penger spillere. Da Glazers nok slet ikke har råd til at købe for mere ind vi sælger. Så desværre tror jeg på et år mere med en for smal trup.

Michael
16-05-2007, 13:52
Jeg tror at hvis vi får Eto, og så mange andre der er snakket om så kommer vi til at sælge for lige så mange penger spillere. Da Glazers nok slet ikke har råd til at købe for mere ind vi sælger. Så desværre tror jeg på et år mere med en for smal trup.

Det kommer i den grad anpå om budget kan bære udgifterne ved drift og gæld. Hvis den kan det så skulle der ikke være problemer for at der bliver brugt lidt af de mønter der ligger på kistebunden til spiller køb. Derudover er der nok også en god værdi i salg af trøjer ved et køb af Eto'o. Så med en ordentlig strukturet handel med et par klausuler skulle det nok kunne lade sig gøre, uden der skal sælges mere ud end hvad der er i overskud nu.
Saha må nok forventes solgt her til sommer, da der ikke er meget ide i en angriber som konstant er ude af form pga skader.

250-300 mio. er vel nogenlunde det samme som vi gav for Ruud og Rooney. Det koster en klasseangriber nu engang. Hvis eto'o er ledig er det bare med at slaa til for det er ikke saa tit at en angriber med den klasse er ledig.

Jeg mener vi gav £17 mio for Van Nistelrooy

Bugge
22-05-2007, 19:20
Hvis Eto'o ender i Liverpool så vil jeg overveje selvmord meget kraftigt.. Har de virkelig råd til ham efter de er blevet analfisted af de 2 amerikanere?

United DK
22-05-2007, 19:35
Hvis Eto'o ender i Liverpool

Hvor har du det fra?

Bugge
22-05-2007, 20:04
Det sædvanlige sladderlort fra opkast.dk osv..

snegl
22-05-2007, 20:13
Man vil godt nok ku sælge mange trøjer med Eto'o tror jeg.. Dog har han ikk et liså langt navn som Ronaldinho hvilket pr bogstav er kæmpe loss = færre penge... Nå spøg til side ..

Men han ville nok ku indbringe en masse af de penge han er købt for i trøjesalg

United DK
22-05-2007, 22:07
Man vil godt nok ku sælge mange trøjer med Eto'o tror jeg.. Dog har han ikk et liså langt navn som Ronaldinho hvilket pr bogstav er kæmpe loss = færre penge...

Hvis man tænker sådan, så burde vi måske købe Vennegoor of Hesselink. :D

Bugge
22-05-2007, 22:26
Dumt at skille sig af med Djemba-Djemba også :D

Bombay
23-05-2007, 12:32
Så er det rygte desværre lukket og slukket. Det var sgu også for godt til at være sandt:( (hvis medierne altså taler sandt)

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68916

Don Kafai
23-05-2007, 13:20
Må ærligt indrømme jeg aldrig rigtig for alvor troede på det rygte.
Det virkede som en meget løs historie der byggede på dengang Eto'o ikke gad skiftes ind for ½ år siden. Siden da er medierne bare gået i selvsving. "Eto'o til Liverpool"-rygtet var jo noget af det sjoveste hørt i længere tid :D

elmegaard
27-05-2007, 13:00
eto'o til liverpool?

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69089

det må da for alt i verden ikke ske.

Kofoed
27-05-2007, 13:16
hehe.. det kan de da godt glemme alt om.. tror aldrig på at han vil spille så kedelig fodbold.. han er ikke en spiller der bare står og får losset bolden op til sig.. nej du.. lad ham bare komme til os så han kan få lov til at udfolde sig..

Oscar
27-05-2007, 14:10
nu siger han jo, at det ville være en ære at spille foran the kop. Ved godt det bare er snak, men hvis han endelig skulle komme, så måtte han gerne lave en O'Shea og score på dem foran the kop, bare for at understrege hvilken lejr han er i. Tror ikke på det nu, hvilket jeg egentlig aldrig virkelig har gjort.

BillyTheKid
27-05-2007, 14:16
Han bejler jo for sindsygt til Liverpool, det er ikke første gang han er kommet med sådan en udtagelse.
Jeg ville slå til hvis jeg var Rafa. Du finder ikke en spiller af Eto'os kaliber som på trods af at han har succes i Barcelona gerne vil til Liverpool som ikke har opnået specielt i den hjemmelige liga.

Danielsen
27-05-2007, 14:21
Jaaa...det ser sgu' godt ud for Liverpool:

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=468800&CPID=8&clid=14&lid=2&title=Eto'o+admits+Liverpool+liking&channel=football_home&

Men, vil Eto'o vinde trofäer, skal han da ikke til Liverpool!! :confused: