Se fuld version : Moutinho, Veloso, Palacios og Valencia
Rygterne sviger!!
SAF vil formentlig gerne have fat i Joao Moutinho og Miguel Veloso fra Sporting, Wilson Palacios og Luis Antonio Valencia fra Wigan.
Er det gode køb??
De er jo alle unge, og upcoming, men kan de blive stjerner?
Jeg kender kun til Moutinho, Veloso og Valencia og jeg tror at de alle 3 er fremtidige stjerner.
Ved ikke så meget om Palacios.
Jeg ville mene hvis SAF købte de 4 ville der ikke skulle flere ind til sommer, og det er de par talenter han har "lovet" :D
Dahlmann
17-04-2008, 10:39
HUL I HOVEDET!!!
vi har midtbanespillere nok, så Moutinho og Veloso ville ikke være aktuelle endnu... det vil simpelthen være for dumt... samtidig vil jeg mene Fergie går efter en lidt mere etableret angriber, og en højreback til sommer, medmindre Brown forlænger...
det lugter langt væk af efterhånden at fergie vil spille 4-3-3 mere fast, og så har vi vel næsten nok angribere.
Moutinho kunne jeg personligt godt tænke mig for han har pasningsspillet til at efterfølge scholes, hvilket anderson overhovedet ikke har, men så kan anderson så mange andre ting.
Veloso kan jeg ikke se hvad vi skal bruge til, da vi har både fletcher,carrick og hargreaves der kan udfylde samme rolle. Med mindre fergie vil have veloso, fordi han kan dække så mange pladser, blandt andet venstre back.
Simonlovesmanutd
17-04-2008, 11:08
Jeg kan sagtens se hvad vi skal bruge ihvertfald Veloso og måske også Moutinho til. Hvis SAF vil til at spille 433 igen fast så er vi tyndt besat til en hel sæson.
Scholes bliver vel backup i næste sæson og kan nok kun spille halvdelen af kampene.
Fletcher tror jeg ryger afsted selvom det er med vemod at jeg ville sige farvel så ved jeg også at han bare ikke er helt god nok til at spille med om pladserne. Han er god men lad os se det i øjnene - han bliver aldrig fast og det kan en spiller som ham ikke leve med.
Så er der Hargo som har en kronisk knæskade som vel betyder at han ikke kommer til at spille mere de næste par sæsoner end han har gjort i år.
Så er der Carrick og Anderson tilbage. De er bare i orden. Men vi mangler altså den offensive midtbane til holdet hvis vi spiller med 3 i midten.
Hvis vi skal spille med om 4 trofæer næste år så vil lidt mere kraft i maskinrummet være godt. Bare se hvilken effekt en frisk Hargo fik mod Roma og Arsenal.
United DK
17-04-2008, 11:25
FM om igen. Fire nye spillere, efter at vi købte stort ind sidste sommer, hvem sagde Chelsea?
Jeg bryder mig ikke om denne købementalitet, med mindre vi rent faktisk havde brug for nye spillere, med vi kæmper stadig med om to titler, og det kunne have været tre, hvis ikke vi havde været så fandens uheldige mod Portsmouth i FA Cuppen. Vi har, som jeg ser det, ikke rigtig brug for nye spillere, og hvis det endelig skal være, så skal det være en ny højre back, ellers har vi den perfekte trup, som jeg ser det. Der står jo ingen sted, at man SKAL købe, bare fordi sommerens transfervindue er åbent.
FM om igen. Fire nye spillere, efter at vi købte stort ind sidste sommer, hvem sagde Chelsea?
Jeg bryder mig ikke om denne købementalitet, med mindre vi rent faktisk havde brug for nye spillere, med vi kæmper stadig med om to titler, og det kunne have været tre, hvis ikke vi havde været så fandens uheldige mod Portsmouth i FA Cuppen. Vi har, som jeg ser det, ikke rigtig brug for nye spillere, og hvis det endelig skal være, så skal det være en ny højre back, ellers har vi den perfekte trup, som jeg ser det. Der står jo ingen sted, at man SKAL købe, bare fordi sommerens transfervindue er åbent.
er fuldstændig enig.. Jeg mener heller ikke at nogen af de nævnte spillere har den klasse der skal til for at spille i United..
Simonlovesmanutd
17-04-2008, 11:47
Jeg forstår godt dit argument om at man ikke nødvendigvis skal købe spillere. Men det er i mine øjne sundt at få nyt blod til klubben hvert år, gerne ungt. Men jeg så gerne at vi købte Veloso til midten pga en aldrende Scholes og kronisk skade til Hargo. En angriber kan diskuteres (442_/443). Så gerne vi satsede på enten Wellbeck eller Campell.
Ud over Veloso så kunne jeg godt tænke mig at se en eller to unge united spiller komme op og spille med på midten Possebon og Wellbeck/Campell i angreb. Tror det ville gavne os meget at få spillet dem ind nu.
Min mening: køb en eller to spillere. Lad to stykker smutte (Fletcher hvis han ikke vil stille sig tilfreds med sin nuværende rolle, Saha skader) og sats på ungdommen allerede i klubben. Jeg tror ikke vi behøver at bekymre os om at der skulle komme 4 spillere til. 1 eller 2 max.
Hvis vi skal have en erstatning for Scholes, så skal vi have fat i Moutinho og ikke Veloso. Veloso er defensiv midtbanespiller.
I øvrigt køber vi ikke fire mand i år. Ferguson har sagt, han køber uden at købe så mange som sidste år. Valencia og Palacios er vel decideret urealistiske, omend Valencia nok kunne bruges som en fjerde-femte reserve på kanten.
United DK
17-04-2008, 11:58
Hvis vi endelig skal have en ny midtbanespiller, så hent da Gibson hjem fra Wolves. Hvad har vi at tabe, når han er gratis? Veloso vil jo sikkert koste over 100 mio., og bare fordi han har et navn, og er god i FM, så er det jo ikke sikkert, at han er bedre end Gibson.
Hvis vi endelig skal have en ny midtbanespiller, så hent da Gibson hjem fra Wolves. Hvad har vi at tabe, når han er gratis? Veloso vil jo sikkert koste over 100 mio., og bare fordi han har et navn, og er god i FM, så er det jo ikke sikkert, at han er bedre end Gibson.
det der tror jeg fergie har vurderet, og han har nok set lidt mere på gibson og veloso end vi har.
United DK
17-04-2008, 12:14
det der tror jeg fergie har vurderet, og han har nok set lidt mere på gibson og veloso end vi har.
Stop nu med alt det der Ferguson ved bedst, for hvem troede helt ærligt på, at Liam Miller var god nok til United?
Rygterne sviger!!
SAF vil formentlig gerne have fat i Joao Moutinho og Miguel Veloso fra Sporting, Wilson Palacios og Luis Antonio Valencia fra Wigan.
Er det gode køb??
Jeg kender kun til Moutinho, Veloso og Valencia og jeg tror at de alle 3 er fremtidige stjerner.
Jeg ville mene hvis SAF købte de 4 ville der ikke skulle flere ind til sommer, og det er de par talenter han har "lovet" :D
Må jeg gætte på at det er noget du har fra indkast.dk?
Umiddelbart lyder det fuldstændig tosset at SAF skulle være interesseret i at hente alle fire til sommer..
Er Palacios angriber eller hvad spiller han ??
Simonlovesmanutd
17-04-2008, 12:32
Jeg vil nok mene at Veloso er bedre end Gibson. De er vel nogenlunde samme alder og Veloso har vel spiller CL i et par sæsoner allerede og været med til at spille om mesterskab. De to faktorer betyder virklelig meget IMO. På den anden side så er Gibson nok vænnet til det engelske spil dog på Champ. niveau.
Hvis vi kan få Veloso for godt 100 mio så skal vi da slå til. Tror dog nok nærmere det vil være 140-150 mio.
Moutinho mener jeg ikke har fysikken til at spille i EPL. En er meget lille men ok Scholes er heller ingen kæmpe.
United DK
17-04-2008, 12:36
Jeg vil nok mene at Veloso er bedre end Gibson. De er vel nogenlunde samme alder og Veloso har vel spiller CL i et par sæsoner allerede og været med til at spille om mesterskab. De to faktorer betyder virklelig meget IMO. På den anden side så er Gibson nok vænnet til det engelske spil dog på Champ. niveau.
Det er da en fordel for Veloso, at han har spillet CL, men det er jo ikke ens betydende med, at han er bedre end Gibson, for Veloso spiller for et meget dårligere hold, hvor det er nemmere at slå igennem. Hvem kæmper Veloso med om pladsen på midtbanen? Jeg tvivler på, at vedkommende er ligeså gode, som dem vi har.
schousboe9
17-04-2008, 12:40
The Sun ska' bare have solgt nogle aviser, der sku da ikke FIRE nye midtbanemænd på vej til sommer!
Fra manutd.com's Paper-sektion:
"In other news, The Sun claims Sir Alex has already identified £40million of new talent to help sustain his stranglehold on the Premier League. Sporting Lisbon stars Miguel Veloso and Joao Moutinho are top of the shopping list. And the boss is reportedly also targeting Wigan aces Wilson Palacios and Luis Antonio Valencia."
Men vi æder det jo rådt som sædvanlig...
Det der taler for Veloso er jo at han er så alsidig. Han er jo bedst på den defensive midtbane men samtidigt kan han spille midterforsvar og venstreback altså har vi en backup til Rio-Vidic og Evra. Jeg synes helt klart vi skal købe Veloso hvis vi får muligheden. Han er en meget meget dygtig og talentfuld spiller og samtidig er han meget alsidig. Hvis Veloso kan erhverves for 100-150 mio synes jeg helt klart at vi skal købe ham
Simonlovesmanutd
17-04-2008, 12:42
Det er da en fordel for Veloso, at han har spillet CL, men det er jo ikke ens betydende med, at han er bedre end Gibson, for Veloso spiller for et meget dårligere hold, hvor det er nemmere at slå igennem. Hvem kæmper Veloso med om pladsen på midtbanen? Jeg tvivler på, at vedkommende er ligeså gode, som dem vi har.
Veloso er fast mand på et stor hold (de har været med i CL i flere sæsoner og skaber talenter deraf vores samarbejde med dem). Jeg siger ikke at Veloso skal gå direkte ind i vores startopstilling men han kan være med til at styrke os i dybden ligesom Ronaldo og nu Nani også gjorde dengang de kom til klubben. Veloso er en fremtidens mand, en moderne midtbane spiller der også kan fremad banen. Om han er direkte DM ved jeg ikke tror mere han er MC som Cesc.
Simonlovesmanutd
17-04-2008, 12:44
The Sun ska' bare have solgt nogle aviser, der sku da ikke FIRE nye midtbanemænd på vej til sommer!
Fra manutd.com's Paper-sektion:
"In other news, The Sun claims Sir Alex has already identified £40million of new talent to help sustain his stranglehold on the Premier League. Sporting Lisbon stars Miguel Veloso and Joao Moutinho are top of the shopping list. And the boss is reportedly also targeting Wigan aces Wilson Palacios and Luis Antonio Valencia."
Men vi æder det jo rådt som sædvanlig...
Vi har nu været sat i forbindelse med Moutinho og Veloso i lang tid. Naturligt nok med vores samarbejde med dem og vores portugisiske røder i Carlos Q.
De to andre spillere gider jeg ikke engang kommentere..
schousboe9
17-04-2008, 12:52
Vi har nu været sat i forbindelse med Moutinho og Veloso i lang tid. Naturligt nok med vores samarbejde med dem og vores portugisiske røder i Carlos Q.
De to andre spillere gider jeg ikke engang kommentere..
Ja ja, det ved jeg godt, og de to ville jeg også gerne have til klubben - dog bare ikke endnu, for der er ganske enkelt ikke plads til dem.
Mht. de to sidste, så siger du det meget godt selv, og det er dér, der bare skal sælges aviser...;)
Stop nu med alt det der Ferguson ved bedst, for hvem troede helt ærligt på, at Liam Miller var god nok til United?
lol. Robinho siger jo bare at Ferguson har set mere til begge end vi nok har, og har et bedre grundlag at bedømme på. Det er vel sandt nok.
Jeg tror i øvrigt at Fergie har fået mere erfaring med at spotte hvem der er god nok, og hvem der ikke er. Djemba Djemba, Kleberson, Miller - jeg er sikker på han har lært en lektie. Vi havde vel ikk haft Hargreaves og Anderson hvis ikke.
Jeg håber Possebon får chancen. Som du siger er vores egne ungdomsspillere gratis. Possebon skulle være lovende, og får vel chancen før eller siden.
Glory Man United
17-04-2008, 13:25
Rygterne sviger!!
Er det gode køb??
Den er god nok, og vi sælger Ronaldo, Carrick, Anderson og Rooney til sommer for at få plads til de nye
vi må da under alle omstændigheder tro på at han er mere inde i det end både dig og mig, for ellers står det skidt til, hvis vi skal sætte holdet hjemmefra.
Gibson kan ikke engang erobre en plads på den centrale midtbane i wolves, men er nød til at spille kant. Det har han ihvertfald gjort i de kampe jeg har set fra 1.divison. Og når hans favoritplads er centralt, så tyder det ikke på han er så fantastisk.
Glory Man United
17-04-2008, 13:36
vi må da under alle omstændigheder tro på at han er mere inde i det end både dig og mig, for ellers står det skidt til, hvis vi skal sætte holdet hjemmefra.
Gibson kan ikke engang erobre en plads på den centrale midtbane i wolves, men er nød til at spille kant. Det har han ihvertfald gjort i de kampe jeg har set fra 1.divison. Og når hans favoritplads er centralt, så tyder det ikke på han er så fantastisk.
Må give united.dk ret. For hvis vi hver gang vi var uenige bare konkluderer: "SAF ved bedst", så kan vi da bare lukke debatforummet ned....
Må give united.dk ret. For hvis vi hver gang vi var uenige bare konkluderer: "SAF ved bedst", så kan vi da bare lukke debatforummet ned....
Ja eller vi kunne også bare konkludere at vi ved meget bedre end SAF, og debattere alle spillere i verden, om så de slet ikk har bevist sit værd i lavere rækker eller noget.
Hold kæft hvor jeg er træt af at ord skal stobbes ind i munden på folk. Robinho har ikk engang sagt at SAF ved bedst 100% af gangene. Det er så typisk for dette forum, at så vender en anden bruger det man siger til noget helt andet, og så kommer der en masse andre der giver ham ret i at DEEET da er helt ud i skoven, og blablabla.
Robinho siger at Fergie nok har set mest til spillerne i forhold til os. Han siger ikke at Fergie ved alt.
ChristianR
17-04-2008, 14:57
Er nu enig med Snegl og Robinho. Normalt kan jeg slet heller ikke klare argumentet "SAF ved bedst". Men i denne sammenhæng, er det jo slet heller ikke det Robinho siger.
Han pointerer vel bare, at SAF nok skal hente Gibson hjem, hvis han mener, han har kvaliteten til det. For SAF har nok set en hele del mere til ham end os allesammen. Tror det er de færreste herinde, der ser ret mange Championsship-kampe...- Ligesom SAF nok har set flere kampe med Veloso og derfra kan tage beslutningen.
Så lige i denne sammenhæng, synes jeg måske argumentet er i orden. For mange herinde tror jeg udtaler sig om mere, de har læst på diverse nyhedssider, end hvad de reelt har set spillerne præstere.
United DK
17-04-2008, 14:58
lol. Robinho siger jo bare at Ferguson har set mere til begge end vi nok har, og har et bedre grundlag at bedømme på. Det er vel sandt nok.
Jo jo, men derfor er det ikke sikkert, at Ferguson har ret. Når man sætter spørgsmåltegn ved vores mulige indkøb (hvilket jeg gør tit), så synes jeg altid man får den der i hovedet med, at når Ferguson mener han er god, så er han god, punktum færdig.
Jeg tror i øvrigt at Fergie har fået mere erfaring med at spotte hvem der er god nok, og hvem der ikke er. Djemba Djemba, Kleberson, Miller - jeg er sikker på han har lært en lektie. Vi havde vel ikk haft Hargreaves og Anderson hvis ikke.
Ferguson kan stadig se forkert, sådan er det bare. Ingen er fejlfri.
Jeg håber Possebon får chancen. Som du siger er vores egne ungdomsspillere gratis. Possebon skulle være lovende, og får vel chancen før eller siden.
Er Possebon midtbanespiller? For i såfald er han jo også en mulighed, fremfor Veloso. Vi sparer emmervæk 100-150 mio., det er da værd at tage med.
United DK
17-04-2008, 15:02
Selvfølgelig, men ligeså vel som man kan betvivle Fergusons brug af Giggs, eller hvad ved jeg, så kan man også betvivle hans mulige indkøb.
Herre gud, Pique spillede også midtbane i Zaragoza, men derfor er han vel stadig et stort forsvarstalent? Desuden kan man heller ikke altid vurdere spillerne individuelt, for jo bedre holdkammerater man har, jo bedre bliver man selv.
Hl-Glory
17-04-2008, 15:07
Er Possebon midtbanespiller? For i såfald er han jo også en mulighed, fremfor Veloso. Vi sparer emmervæk 100-150 mio., det er da værd at tage med.
Ja han er defensiv midtbane.
jeg håber vi satser på vores egne, som f.eks Possebon osv.
hvis de har niveaet til førsteholds bold.
ChristianR
17-04-2008, 15:12
Jo jo, men derfor er det ikke sikkert, at Ferguson har ret. Når man sætter spørgsmåltegn ved vores mulige indkøb (hvilket jeg gør tit), så synes jeg altid man får den der i hovedet med, at når Ferguson mener han er god, så er han god, punktum færdig.
Lige nøjagtig der er jeg enig i, at den ofte kommer, hvilket jeg også føler er utrolig belastende. SAF har jo også lavet fejl, og hans dispositioner er på ingen måde garanti for succes.
Men når vi snakker om spillere fra egne rækker er jeg sikker på, at han har en bedre idé end os alle om, hvem der kan slå til på førsteholdet. Personligt har jeg nærmest intet overhovedet set til hverken Gibson eller Possebon - Har du?
For muligvis er de gratis, og man kan spare 100mill, mens der intet er at tabe. Men hvis de ikk er "United-material", har man måske mistet et godt køb i Veloso?
Jeg siger ikke, det er sådan. Men jeg kan ikke helt følge dig i din argumentation.
United DK
17-04-2008, 15:20
Lige nøjagtig der er jeg enig i, at den ofte kommer, hvilket jeg også føler er utrolig belastende. SAF har jo også lavet fejl, og hans dispositioner er på ingen måde garanti for succes.
Men når vi snakker om spillere fra egne rækker er jeg sikker på, at han har en bedre idé end os alle om, hvem der kan slå til på førsteholdet. Personligt har jeg nærmest intet overhovedet set til hverken Gibson eller Possebon - Har du?
For muligvis er de gratis, og man kan spare 100mill, mens der intet er at tabe. Men hvis de ikk er "United-material", har man måske mistet et godt køb i Veloso?
Jeg siger ikke, det er sådan. Men jeg kan ikke helt følge dig i din argumentation.
Det er jo set før, at man kan vurdere egne talenter forkert. Tag nu bare David Bentley, han er måske "arvetageren" for Beckham på det engelske landshold, men ham fandt Arsene Wenger ikke god nok til Arsenal i sin tid, og p.t. har de ikke en ordentlig højre kant. Jeg siger ikke, at det er sådan i denne situation, men jeg mener bare ikke man kan stole blindt på Ferguson, heller ikke selvom han ser dem mere end jeg gør.
Ferguson kan stadig se forkert, sådan er det bare. Ingen er fejlfri.
Jeg nævner netop også at ingen indtil nu har sagt at Fergie er fejlfri. Men at det eneste der er blevet pointeret er at han har bedre et bedre udgangspunkt til at bedømme spillerne end vi har. Han har set kampe, og kender fx reserveholdspillere hvad angår deres mentalitet osv.
Ikk at det skal lukke diskussioner om spillere, men man må da gerne tage det med i betragtningerne.
Possebon er en slags defensiv midt som skulle være lovende. Mere end Gibson af hvad jeg ved af. Han er ihvertfald blevet rost de gange jeg har læst kampreferater af reserveholdenes kampe.
ChristianR
17-04-2008, 15:35
Det er jo set før, at man kan vurdere egne talenter forkert. Tag nu bare David Bentley, han er måske "arvetageren" for Beckham på det engelske landshold, men ham fandt Arsene Wenger ikke god nok til Arsenal i sin tid, og p.t. har de ikke en ordentlig højre kant. Jeg siger ikke, at det er sådan i denne situation, men jeg mener bare ikke man kan stole blindt på Ferguson, heller ikke selvom han ser dem mere end jeg gør.
Selvfølgelig kan man ikke stole blindt på Ferguson. Personligt bliver jeg bare selv nødt til at sætte min lid til ham i sådanne situationer, da jeg ikke selv har den store mulighed for at have det store kendskabt til en spiller som Gibson.
Angrebsmæssigt har jeg det lidt på samme måde, at jeg virkelig håber, han træffer den rigtige beslutning. Jeg har selv kun set forholdsvist lidt med Wellbeck og ikke ret meget med Campbell, så jeg håber Fergie kan vurdere, om de kan gå ind og forstærke førsteholdet eller om der skal kræfter ind ude fra.
For jeg kan ikke udtale mig om andet end kræfterne udefra, da jeg ikke synes, jeg har stort nok kendskab til vores ungdoms/reservespillere.
Rygterne svirrer? De er vel bare fire nye navne på en 100-mand lang liste.
Kom med et link.
Daily mail, the sun, goal.com o.lign kører historien idag. Nu skal man jo ikke tolke det som om, at vi vil have alle 4, men at de topper indkøbslisten. Så måske køber vi den bedste af de 4.
Jeg så et debatprogram på britisk tv omhandlende de store klubbers kommende transfer aktiviteter. Det blev debatteret mange navne osv. Manden som var inde som ekspert om United var en fra Manchester Evening News. Han sagde, at man kunne forvente, at hver gang, der var et lysende talent som kunne passe ind, så ville Fergie slå til. Og mht vores egne spillere, så skulle han ikke være videre tålmodig, altså på den led, at hvis han vurdere en spiller til X kr bedre end vores eget talent, så køber han. Alene af den grund, at han vil efterlade sig en arv. Et ungt hold, som er verdens bedste til sin efterfølger.
Et eks. som journalisten gav var Rossi. Fergie mente han var talentfuld, men fra agenter viste han, at der var en mulighed for at få Tevez. Og han vurdere ham værende bedre end Rossi og så var det ud. Sådan kan vi også forvente det til sommer.
Slap nu af. Rygterne kører hele tiden.. Mange navne flyver rundt.
Husk Fergie har sagt max 1-2 nye. Og helt ærligt, se på truppen. Med et par unge op, et par tilbage fra lån og den nuværende trup, er der ikke plads til mange nye.. Ro på.
Husk lige hvor meget pis der skrives i engelske medier, og de fleste skriver vel samme version af rygtet. De sidder og finder på en masse rygter, og skriver så en historie.. Alle 4 er midtbanespillere.! Så hvorfor skulle vi dog købe dem. Veloso har været nævnt et hav af gange, og hans navn kommer op med jævne mellemrum. Ligesom Ronaldo til Real Madrid..
HELT ENIG.. Mouthino, er måske ligeså god i pasningsspiller som scholes, men kan ikke se hvad vi skal bruge det til når vi har Carrick og Anderson..
Elrantiri
17-04-2008, 18:29
Husk lige hvor meget pis der skrives i engelske medier, og de fleste skriver vel samme version af rygtet. De sidder og finder på en masse rygter, og skriver så en historie.. Alle 4 er midtbanespillere.! Så hvorfor skulle vi dog købe dem. Veloso har været nævnt et hav af gange, og hans navn kommer op med jævne mellemrum. Ligesom Ronaldo til Real Madrid..
Vi skal da bruge 4 midtbanespillere, ellers får vi aldrig prøvet vores nye taktik:
VDS
Rio - Vidic
Ronaldo - Moutinho - Veloso - Carrick - Hargo/Scholes - Valencia - Nani
Rooney/Tevez
Det må du da kunne indse :p
På den her måde vil vi på smalle baner kunne stille spillerne op på en lang række, og det andet hold vil derfor ikke kunne drible igennem uden at gå frispark på en af vores spillere.
Da vores 5 mand stærke central midtbane består af spillere der har et godt pasningspil vil vi samtidig kunne underholde tilskuerne med en femkant der kan holde bolden i gang i timevis. Man kan næsten smage den nye Treble 08/09.
Bare lige for din orienterings skyld, så er Veloso en anerkendt spiller i Portugal og hos de mange storklubber. Desuden er han fast mand på den portugisiske landshold. Så ved ikke hvad du mener, men det overbeviser mig da nok til at han kunne gavne holdet fremfor en Gibson.
United DK
17-04-2008, 18:53
Bare lige for din orienterings skyld, så er Veloso en anerkendt spiller i Portugal og hos de mange storklubber. Desuden er han fast mand på den portugisiske landshold. Så ved ikke hvad du mener, men det overbeviser mig da nok til at han kunne gavne holdet fremfor en Gibson.
Hvis nu Gibson havde ligeså nemt ved, at få chancen i United, som Veloso har haft det i Sporting, så ved man aldrig hvordan Gibson var rangeret i dag. Gibson bliver ikke målt ordentlig, når han spiller sammen med en flok knoldesparkere i Wolves.
Hvis nu Gibson havde ligeså nemt ved, at få chancen i United, som Veloso har haft det i Sporting, så ved man aldrig hvordan Gibson var rangeret i dag. Gibson bliver ikke målt ordentlig, når han spiller sammen med en flok knoldesparkere i Wolves.
Så nemt? det kan du da intet vide om? Der må jo være en grund til at Gibson ikke er på uniteds hold, for du får ham til at lyde som en superstjerne i svøb. Hvis det er sådan du vil have det, så vil jeg da tro på at Fergie ikke ville leje ham ud. Men det kan godt være potentialet er der, muligvis - men da han er udlejet og ikke engang starter inde i alle kampe, så giver det mig et billede af en middelmådig spiller. Veloso derimod har en hel masse at konkurrere imod. Du skal huske på at Sportings ungdomsakademi er jo på højt niveau, som har haft en masse fantastiske spillere igennem tiderne, se selv vores egne to portugisere. Jeg vil hellere mene at det er Gibson der har det nemmere end Veloso :)
SantasLittleHelper
17-04-2008, 19:13
Så er der Hargo som har en kronisk knæskade som vel betyder at han ikke kommer til at spille mere de næste par sæsoner end han har gjort i år.
Men jeg så gerne at vi købte Veloso til midten pga en aldrende Scholes og kronisk skade til Hargo.
Hvad er det for en kronisk knæskade? Som jeg har læst det kan han spille som normalt, dog med gener i knæet der kan vare alt fra 5 måneder til 5 år... Så skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet og sige at det bestemt ikke er værre end diverse andre skavanker som fodboldsspillere normalt render rundt med. Keane spillede da 5-6 år med dårlig hofte..
Topic er vel lidt irrelevant at diskutere, når nu kilden er The Sun... Min mor, der er synsk, siger at vi henter David Bellion tilbage som højreback...
Rygterne sviger!!
Er det gode køb??
Så vidt jeg ved, spiller alle de spillere på midtbanen, og det er ikke lige der vi har brug for forstærkninger. Med Anderson, Scholes, Hargreaves, Carrick, Fletcher, O'Shea, Giggs og Pique så er det vel ikke der vi mangler flest spillere. Moutinho og Veloso kender jeg som sådan kun for vores indbyrdes opgør, og der var de vel udemærket uden at skinne helt igennem. Palacios og Valencia er begge gode for Wigan, men jeg mener ikke de har niveauet til United. Vi skal købe efter min mening en god angriber og så måske en højre eller venstreback. Gerne en spiller der kan spille begge pladser. Ved sgu ikke hvilket niveau tvillingerne har. :)
Don Kafai
17-04-2008, 19:37
Så længe rygterne kan skabe 5 sider lange diskussioner på vores forum, så er det da klart at sladderaviserne fortsætter deres historier:D
Som så mange andre tror jeg ikke en meter på alle de her rygter, og jeg synes det er ret lavt at aviser som The Sun ikke kæder os med en angriber fx. Det ville jo være langt mere realistisk. Må indrømme jeg er overrasket over at vi "har købt" Veloso, Moutinho osv, jeg håbede lidt vi "ville købe" Berbatov, Drogba, Eto'o, Ronaldinho osv.
Kom nu igang Sun. I kan godt gøre en ordentlig indsats når I nu vil røvrende os!
United DK
17-04-2008, 19:48
Så nemt? det kan du da intet vide om?
Nej, egentlig ikke, men Sporting er jo ikke fyldt med verdensklassespillere, som vores hold er, og det må derfor alt andet lige være nemmere, at slå igennem der, end i United.
Der må jo være en grund til at Gibson ikke er på uniteds hold, for du får ham til at lyde som en superstjerne i svøb. Hvis det er sådan du vil have det, så vil jeg da tro på at Fergie ikke ville leje ham ud.
Jeg prøver ikke at gøre Gibson bedre end han er, men når vi snakker om en ny midtbanespiller, så kan vedkommende da kun være købt som reserve, for vi har jo i forvejen godt med folk på midtbanen, så hvorfor bruge 100-150 mio. på Veloso, når han bare skal være reserve, når vi kan hente Gibson hjem gratis? Havde vi nu snakket om en mulig stamspiller, så ville jeg ikke have nævnt Gibson, for så god er han heller ikke.
Men det kan godt være potentialet er der, muligvis - men da han er udlejet og ikke engang starter inde i alle kampe, så giver det mig et billede af en middelmådig spiller. Veloso derimod har en hel masse at konkurrere imod. Du skal huske på at Sportings ungdomsakademi er jo på højt niveau, som har haft en masse fantastiske spillere igennem tiderne, se selv vores egne to portugisere. Jeg vil hellere mene at det er Gibson der har det nemmere end Veloso :)
Veloso spiller for et hold, som er spilstyrende i størstedelen af deres kampe, og det gør det alt andet lige nemmere at brilliere.
Mht. Sportings akademi, så er det rigtigt, at de har udviklet en del klassespillere som Figo, Quaresma, Ronaldo og Nani, men vi har jo udviklet endnu flere klassespillere, uden at vi dog har gavn af det nu. Min pointe er, at det ikke er alle spillere Sporting udvikler, der er klassespillere.
Hvad er det for en kronisk knæskade? Som jeg har læst det kan han spille som normalt, dog med gener i knæet der kan vare alt fra 5 måneder til 5 år... Så skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet og sige at det bestemt ikke er værre end diverse andre skavanker som fodboldsspillere normalt render rundt med. Keane spillede da 5-6 år med dårlig hofte..
Topic er vel lidt irrelevant at diskutere, når nu kilden er The Sun... Min mor, der er synsk, siger at vi henter David Bellion tilbage som højreback...
Præcis.. og grunder til at han ikke har spillet så meget indtil videre, er jo hvad jeg ved af ikke pga. den knæskade, men andre skader.. den knæskade gør jo bare at han måske skal holde en pause for hver 4-5 kamp, og det er jo også fint, for med de spillere vi har på midten får han alligevel nok ikke lov at spille så mange kampe i streg uden rotation..
Nej, egentlig ikke, men Sporting er jo ikke fyldt med verdensklassespillere, som vores hold er, og det må derfor alt andet lige være nemmere, at slå igennem der, end i United.
Jeg prøver ikke at gøre Gibson bedre end han er, men når vi snakker om en ny midtbanespiller, så kan vedkommende da kun være købt som reserve, for vi har jo i forvejen godt med folk på midtbanen, så hvorfor bruge 100-150 mio. på Veloso, når han bare skal være reserve, når vi kan hente Gibson hjem gratis? Havde vi nu snakket om en mulig stamspiller, så ville jeg ikke have nævnt Gibson, for så god er han heller ikke.
Veloso spiller for et hold, som er spilstyrende i størstedelen af deres kampe, og det gør det alt andet lige nemmere at brilliere.
Mht. Sportings akademi, så er det rigtigt, at de har udviklet en del klassespillere som Figo, Quaresma, Ronaldo og Nani, men vi har jo udviklet endnu flere klassespillere, uden at vi dog har gavn af det nu. Min pointe er, at det ikke er alle spillere Sporting udvikler, der er klassespillere.
Ja, men altså, vi har udviklet gode spillere, men vi har ikke haft gavn af dem, siden class'92. Derfor mener jeg i øjeblikket at Sportings talenter er meget foran os. Jeg tror ikke jeg kan komme i tanke om en spiller, som er blevet i klubben, siden han er rykket op. Jo Brown og O'Shea, men altså som er udviklet sig til verdensstjerner. Det er Sporting derimod og derfor menerj eg de er længere fremme i skoene.
- Hvis jeg skal være helt ærligt, så tror jeg ikke at Veloso bliver reserve, HVIS han blev købt. Jeg følger tit den portugisiske liga, da jeg mener der er rigtige mange spændende talenter og en af mine favoritter er Veloso. Jeg mener hans smidighed, alsidighed og andre egenskaber gør at han sagtens kan komme på holdet. Altså selvfølgelig ikke ved første øjekast, men sådan glidende ind, noget a la Anderson og Nani. Vi ved jo ikke om Scholes stopper - Om Fletcher er glad for sin joker-rolle, Hargo's omdiskuterede skavanker - om vi skifter til 4-3-3 (for så kræver det nok en ny spiller købt og en talent rykkes op, så er midtbanen fulddækket). Desuden kan han(veloso) spille flere positioner og netop det egenskab identificerer jeg med United. Hvis man ser på vores trup, så har vi spillere, som ikke kun kan spille en plads men flere. Veloso dækker jo også venstre back - en plads som Æggehoved Silvestre besidder , ergo ikke god nok fuld-erstatning og den centrale ( i så fald af Pique og Evans sælges ).
- Men man ved aldrig om han slår igennem. Mener at hans talent sagtens kan udvikles til en stjerne-status i United med Q og Fergie som sine mentor. :)
Hvis man allerede har lagt måske 300 mio til side til en angriber, som der rygtes Berbatov fx vil koste, og man overvejer at smide 100-150 mio efter Veloso (som jeg ikke har set nogle imponerende kampe på højt niveau med), så synes jeg lige så godt vi kunne forsøge at gå All in efter Benzema for eksempel.
Hvis man allerede har lagt måske 300 mio til side til en angriber, som der rygtes Berbatov fx vil koste, og man overvejer at smide 100-150 mio efter Veloso (som jeg ikke har set nogle imponerende kampe på højt niveau med), så synes jeg lige så godt vi kunne forsøge at gå All in efter Benzema for eksempel.
1. Han bryder sig ikke om den engelske liga - dvs. at han enten skifter til spansk eller italiensk fodbold en dag - højst sandsynligt spansk.
2. Han skifter ikke iår. Han har afvist det selv flere gange, og i dag var hans agent også ude at afvise, så Benzema får vi ikke, som det ser ud nu.
Der må også være andre talentfulde angribere i verden, udover Benzema. Han er højst sandsynligt toppen, men nogen gange må man bare nøjes med andenrangs spillere ala Berbatov;)
1. Han bryder sig ikke om den engelske liga - dvs. at han enten skifter til spansk eller italiensk fodbold en dag - højst sandsynligt spansk.
2. Han skifter ikke iår. Han har afvist det selv flere gange, og i dag var hans agent også ude at afvise, så Benzema får vi ikke, som det ser ud nu.
Helt enig. Men det skal forsøges.
Hvordan man i fuld alvor kan sige at man ikke kan lide den engelske liga er mig godt nok en gåde..
Hvordan man i fuld alvor kan sige at man ikke kan lide den engelske liga er mig godt nok en gåde..
Hehe ja især når han har fysikken og alt der skal til for at slå igennem i den.
Glory Man United
17-04-2008, 21:28
Hvis man har spillet et par år for liverfool forstår man det vel? :lolol:
Helt enig. Men det skal forsøges.
Hvorfor så ikke bare gå all in på en spiller, der er lidt chance for at få? :D
Kan Antionio Valencia ikke spille begge kanter? Hvis han kan det ville jeg ikke se nogen grund til ikke at købe ham hvis han ikke er så dyr. Synes selv han er rimelig god, og han ville jo være en god reserve.
Bergmann
13-05-2008, 22:27
Moutinho kunne jeg personligt godt tænke mig for han har pasningsspillet til at efterfølge scholes, hvilket anderson overhovedet ikke har, men så kan anderson så mange andre ting.
Mener du, at Andersons pasningsspil er dårligt?
Jeg ville mene, at han er blandt de bedste på holdet til stikninger og tværaflevering.
Liverpool_sucks
13-05-2008, 22:36
Mener du, at Andersons pasningsspil er dårligt?
Jeg ville mene, at han er blandt de bedste på holdet til stikninger og tværaflevering.
Jeg syens Andersons pasningsspil er blandt de dårligste på holdet men han skal nok blive god med tiden..
Jeg syens Andersons pasningsspil er blandt de dårligste på holdet men han skal nok blive god med tiden..
Jeg må desværre også sige jeg kan ikke følge dig .. Andersons afleveringer er sublime, det eneste han mangler er erfaring. Hans kreativitet er kolossal
Jeg synes Anderson ligger rigtig mange lorte afleveringer. Simple afleveringer som helst ikke skal kikse, og som scholes ikke kikser. Dette regner jeg med er ren og skær sløseri.
Tilgengæld er Anderson fremragende til at tage bolden med, gå direkte mod en forsvarer, skabe lidt panik og herefter sende en maskeret stikning af sted til Ronaldo som herefter scorer:)
Men synes stadig Anderson har et godt stykke endnu, men han er jo også kun 20;)
Jeg har ingen forventning om at en 20-årig brasilianer kan hoppe ind på holdet og så fordele sukkerbolde til højre og venstre, og jeg er sikker på at det nok skal komme med tiden..
Han er en fantastisk tekniker, lynhurtig, bomstærk og så har en enormt løbepensum.. Så længe han har en pasningsspiller af Scholes el. Carricks kaliber ved siden af ham så tror jeg heller ikke vi får ham at se i en rolle som spilfordeler under alle omstændigheder..
Han er ikke (endnu) en pasningsspiller i særklasse, men til hans forsvar vil jeg så til gengæld sige at han ikke er en boldskubber hvilket jeg nogen gange godt kan se lidt for meget af hos Carrick i visse kampe.. Og det skal ikke forstås som en kritik af Carrick som jeg er rigtig glad for at vi har på holdet!
Jeg synes alt i alt at alle vores centrale midtbanespillere var hver deres spidskompetencer og jeg er dybt imponeret over at vi kan prale af at kunne vælge og vrage mellem Scholes, Carrick, Anderson, Hargreaves og Fletcher..
Veloso er jo et kæmpe talent, og en klassespiller som han beviser for Sporting gang på gang, og det at han endda kan spille som centerback oveni gør ham jo bare mere interessant.
Joao Moutinho synes jeg minder alt for meget som en Nani man så i hans tidligere klub, nemlig en forward/offensiv midtbanespiller og spiller mere for sig selv end holdet, så han vil ikke være en spiller vi skal investere i.
Mht. Valencia og Palacios, så er det min holdning at hvis vi skal ud og bruge penge på en talentfuld højrekantspiller mere, så ser jeg hellere vi tager folk som Walcott eller Quaresma. Ikke at Walcott vil være nem at få fat i, og med Ronaldo vil de være lidt spild af penge på en facon.
Som så mange går og siger, så er det en angriber der skal købes, og den mening deler jeg også, men jeg er ikke den store beundrer af Berbatov, og jeg har mine forbehold for så mange andre. Huntelaar lyder heletiden interessant, med hans mange mål.
Man kunne også godt se en Eto'o som muligt indkøb, men vil hellere have en høj angriber i form af Benzema eller Ibrahimovic, ikke at sidste nævnte bliver et muligt køb i den nærmeste fremtid.
Giovani dos Santos kunne være en rigtig talentfuld angribertype at prøve kræfter på, og der er store muligheder for at få ham til klubben.
Mine håbe-indkøb er flg;
1st Phillip Lahm
2nd Klaas-Jan Huntelaar
3rd Giovani dos Santos
4th Theo Walcott
5th ZLATAN
:D:D:D:D
Lahm og Huntelaar er de eneste 2 på den liste som jeg tror er sandsynlige..
Walcott tror jeg godt vi kan udelukke med det samme..
Jeg synes ikke vi skal have hverken Valencia eller Palacios. Vi har ni midtbanespillere hvis vi tænker både centralt og kanter. Det er mere end rigeligt. Desuden er det sikkert muligt at finde spillere præcis lige så gode i England fremfor spillere fra Ecuador og Honduras.
Martinsen
14-05-2008, 19:55
Jeg synes ikke vi skal have hverken Valencia eller Palacios. Vi har ni midtbanespillere hvis vi tænker både centralt og kanter. Det er mere end rigeligt. Desuden er det sikkert muligt at finde spillere præcis lige så gode i England fremfor spillere fra Ecuador og Honduras.
Enig. Men hvis vi Fergie absolut mener vi skal have en kant, synes jeg det skal være Bentley fra Blackburn.
Enig. Men hvis vi Fergie absolut mener vi skal have en kant, synes jeg det skal være Bentley fra Blackburn.
Ja, Bentley er skam også rigtig god. Vi kan godt komme til at mangle en kantspiller på et tidspunkt da vi ikke helt har kvaliteten hvis Ronaldo bliver skadet. Så har vi Park, Nani og Giggs. Giggs er gammel og kan ikke klare en hel kamp mere. Så jeg mener vi skal have en af disse 3: Antonio Valencia, David Bentley eller Ashley Young.
Antonio Valencia har hurtigheden og driblingerne i orden og kan spille begge kanter. Ham kan jeg rigtig godt lide.
David Bentley er en god udfordrende type der også laver rigtig gode indlæg. Også er han jo også fra England.
Ashley Young er min favorit. Han kan også spille begge kanter og laver et hav af assists. Også er han også virkelig hurtig. Tror han kunne være genial at have.
ChristianR
14-05-2008, 20:08
Sidste sæson blev vi også sat i fobindese med Morten Gamst. Jeg har ikke fulgt ham så meget denne sæson. Sidste sæson så jeg en del kampe med ham, og jeg synes han var rigtig lovende. Han er så vidt jeg husker omkring de 26 år og skal derfor til at ramme topformen i hans karriere. Et muligt godt køb til bredden IMO. Spørgsmålet er måske bare, om han vil indfinde sig i det. Men mon ikke vi har lidt flere penge at lokke med end Blackburn?
Sådan som Ferguson tøver med at byde på en spiller tror jeg aldrig vi får fat i nogen. Både Anelka, Bosingwa, og Spurs nye back skred fra os. Det ser også ud som om, at Ben Arfa fra Lyon skifter til Arsenal, som koster omkring 110 mio. kr. Bentley er der også nogle klubber som er interesseret i at hente, og lige nu er det Tottenham som har et godt kig på ham. Frygter at vi ikke kommer til at købe nogle spillere. Jeg synes virkelig vi trænger til boksspiller, som bare kan sætte bolden i nettet - Huntelaar er min favorit!
Sådan som Ferguson tøver med at byde på en spiller tror jeg aldrig vi får fat i nogen. Både Anelka, Bosingwa, og Spurs nye back skred fra os. Det ser også ud som om, at Ben Arfa fra Lyon skifter til Arsenal, som koster omkring 110 mio. kr. Bentley er der også nogle klubber som er interesseret i at hente, og lige nu er det Tottenham som har et godt kig på ham. Frygter at vi ikke kommer til at købe nogle spillere. Jeg synes virkelig vi trænger til boksspiller, som bare kan sætte bolden i nettet - Huntelaar er min favorit!
Du har ikke overvejet at det måske ikke er nogle spillere som interesserer Sir Alex? Jeg vil nu mene at vi stadigvæk er en mere attraktiv klub end Totteham fx..
Synes lige vi skal klappe hesten før vi kommer med den slags påstande :)
Anelka og Ben Arfa har der været rygter om, men det har vel aldrig været officielt at United har været interesseret i de to..
Sidste år nappede vi Nani og Anderson næsten inden vinduet åbnede og senere fik vi fat i både Owen og Tevez.. Jeg vil nu mene at vi har pænt nemt ved at få de spillere vi vil have..
Måske ikke til prisen vi gerne vil, men sådan er det jo når man er en topklub..
bangtheman
29-05-2008, 19:12
Fuldstændig enig. Efter hvad jeg har læst mig til, er Palacios midtbane spiller og dertil har vi jo Scholes, Carrick, Anderson, Hargreaves, Fletcher - O'Shea kan også spille pladsen. Det ville være dumt at købe en central midtbane spiller denne sommer. Måske næste sommer, når Scholes er blevet ældre kunne en ny central midtbane spiller komme på tale. En ny kant er jeg dog mere intersserede i, da denne position kan se lidt tynd ud med en skade. Mine første prioteter denne sommer, er fortsat en ny back og angriber.
Vilmeister
29-05-2008, 19:18
Den eneste vi kan bruge der er Valencia, vigtigt at have en gardering på kanten
DonThommy
07-10-2008, 06:54
Den eneste vi kan bruge der er Valencia, vigtigt at have en gardering på kanten
ifl. http://tribalfootball.com/?q=content/wigans-palacios-way-man-utd-%C2%A318m
skifter palacios til os enten til januar eller til sommer, kunne dette antyde et salg af ronaldo? , da jeg mener palacios er wing ligesom ronaldo ?
:confused:
vil lige tilføje dette link:
http://www.wiganlatics.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10429~41667,00.html
ud fra dette, kan man se at palacios ingen mål har scoret for wigan endnu .
Palacios er defensivmidt, mens den anden vi var eller måske er interesserede i fra Wigan, Valencia, er kantspiller.
DonThommy
07-10-2008, 07:52
Palacios er defensivmidt, mens den anden vi var eller måske er interesserede i fra Wigan, Valencia, er kantspiller.
ahhh det var valencia jeg tænkte på :D
han minder mere om ronaldo ikke?
ahhh det var valencia jeg tænkte på :D
han minder mere om ronaldo ikke?
Jo, men bare ikke nær så god. Tilgengæld har han et fremragende skud, hvilket han viste mod City for lidt over en uge siden.
DonThommy
07-10-2008, 08:15
Jo, men bare ikke nær så god. Tilgengæld har han et fremragende skud, hvilket han viste mod City for lidt over en uge siden.
valencia er da ret ung er han ikk?
:devill:
JumpingCarrot
07-10-2008, 11:09
Det er jo cirka 100 gange nemmere for alle, hvis du lige Googlede manden, og på 2 sekunder fandt ud af, at han er 23 år gammel.
;)
DonThommy
07-10-2008, 11:17
Det er jo cirka 100 gange nemmere for alle, hvis du lige Googlede manden, og på 2 sekunder fandt ud af, at han er 23 år gammel.
;)
jeg elsker ellers når folk gør tingene for mig ;)
Jeg tror ikke på at Valencia vil være afløser for Ronaldo og jeg tror ikke vi køber Palacios, når nu Gibson og Possebon har vist gode takter.
Jeg læste et sted, at det varmeste bud på Ronaldos afløser var Aguero og så vil jeg altså blive skuffet hvis jeg skulle nøjes med Valencia.
At Aguero så ikke er wing og hvad det så evt. måtte betyde er en anden sag.
At Aguero Så Ikke Er Wing Og Hvad Det Så Evt. Måtte Betyde Er En Anden Sag.
4-3-3 ;) :)
4-3-3 ;) :)
Eller 4231..... Som mod Blackburn. Der var sgu gode takter. Uanset hvilke tal vi putter på formationen, så tror jeg vi er enige om, at det godt kunne fungere, da Ronaldo spiller jo ikke er decideret wing længere.
United DK
07-10-2008, 21:27
Selvom Ronaldo ikke fungere som klassisk wing, så tager han alligevel tit udgangspunkt derude, og her vil Aguero tage udgangspunkt centralt, fordi han er angriber/10'er. Så jeg vil ikke håbe, at Aguero blev købt som Ronaldos erstatning, selvom han uden tvivl har klassen til United. Ribery, så er min lykke gjort.
Eller 4231..... Som mod Blackburn. Der var sgu gode takter. Uanset hvilke tal vi putter på formationen, så tror jeg vi er enige om, at det godt kunne fungere, da Ronaldo spiller jo ikke er decideret wing længere.
I en 4231 er man jo afhængig af gode kanter og kommer Aguero er det nok som erstatning for Ronaldo ergo er Ronaldo jo ikke længere da på holdkortet. Det vil sige vi kun har en klasse wing nemlig Nani. Har vi Berba Aguero Tevez og Rooney SKAL vi jo spille 4-3-3. Rooney Tevez og Aguero er jo aller bedst bag en targetangriber og man kunne da spille og således.....
Berba
Tevez Aguero/Rooney
Anderson-Carrick-Hargo
Selvom Ronaldo ikke fungere som klassisk wing, så tager han alligevel tit udgangspunkt derude, og her vil Aguero tage udgangspunkt centralt, fordi han er angriber/10'er. Så jeg vil ikke håbe, at Aguero blev købt som Ronaldos erstatning, selvom han uden tvivl har klassen til United. Ribery, så er min lykke gjort.
Vi har fået skrevet og været enige om at Ribery er et oplagt valg. Men hvis vi spiller som mod Blackburn, så synes jeg sagtens, at jeg ville kunne se Aguero istedet for Ronaldo. Han har speed og dribleegenskaber til at sætte en mand plus han er målfarlig. Med Evra og påsigt Rafael på backs, så giver de os brede.
Men for at vende tilbage til Palacios, så er det jo en vanvittig pris han rygtes til for. Jeg tror simpelthen ikke på det.
I en 4231 er man jo afhængig af gode kanter og kommer Aguero er det nok som erstatning for Ronaldo ergo er Ronaldo jo ikke længere da på holdkortet. Det vil sige vi kun har en klasse wing nemlig Nani. Har vi Berba Aguero Tevez og Rooney SKAL vi jo spille 4-3-3. Rooney Tevez og Aguero er jo aller bedst bag en targetangriber og man kunne da spille og således.....
Berba
Tevez Aguero/Rooney
Anderson-Carrick-Hargo
Ja vi er enige. Men de tre på midten behøver jo ikke være på linje, som mod Blackburn lå Giggs foran Anderson og Fletcher, der kan man jo kalde en 4-2-3-1. Men det er også en ligegyldig diskussion. Vi er helt enige om, at det ville kunne lade sig gøre med Berbatov på top to små bag ham. Evt. Anderson i "hullet" foran to centrale midtbane spillere.
Ja vi er enige. Men de tre på midten behøver jo ikke være på linje, som mod Blackburn lå Giggs foran Anderson og Fletcher, der kan man jo kalde en 4-2-3-1. Men det er også en ligegyldig diskussion. Vi er helt enige om, at det ville kunne lade sig gøre med Berbatov på top to små bag ham. Evt. Anderson i "hullet" foran to centrale midtbane spillere.
Ja lyder til vi er enige ;) Vil helst bare ikke kalde det en 4231 da det gør at man spiller med to kanter. Men tror vi er enige - vil måske bare kalde denne opstilling 4-2-1-2-1
Berba
Aguero - Tevez
Anderson
Carrick - Scholes
Kan virkelig ikke se meningen med, at betale 18 mio. £ for Wilson Palacios eller hvad han hedder. Hvor skulle han spille på holdet.? Han er i mine øjne ikke engang god nok til, at sidde på bænken for United jo. Fletcher er kanon i år, Scholes har et par år endnu, Anderson, Carrick og Hargreaves er glimrende og langt bedre end Palacios. Desuden er der Possebon, som er et stort talent. Og på kanterne er der bedre alternativer, såfremt vi ønsker at bruge penge på en ny spiller hertil. Så håber sku det er avis rygter fra England..
Martinsen
07-10-2008, 22:01
Håber i den grad også det er en and! Synes overhovedet ikke vi mangler en ny spiller. Og da slet ikke til den centrale midtbane. Måske den position hvor vi er aller bedst besat. Så jeg krydser fingre for, at vi ikke spilder den mængde penge på Palacios.
Ja lyder til vi er enige ;) Vil helst bare ikke kalde det en 4231 da det gør at man spiller med to kanter. Men tror vi er enige - vil måske bare kalde denne opstilling 4-2-1-2-1
Berba
Aguero - Tevez
Anderson
Carrick - Scholes
Enig. Dog skal Rooney i topform naturligvis spille :devill:
Kan virkelig ikke se meningen med, at betale 18 mio. £ for Wilson Palacios eller hvad han hedder. Hvor skulle han spille på holdet.? Han er i mine øjne ikke engang god nok til, at sidde på bænken for United jo. Fletcher er kanon i år, Scholes har et par år endnu, Anderson, Carrick og Hargreaves er glimrende og langt bedre end Palacios. Desuden er der Possebon, som er et stort talent. Og på kanterne er der bedre alternativer, såfremt vi ønsker at bruge penge på en ny spiller hertil. Så håber sku det er avis rygter fra England..
Og Gibson har egentlig også gjort det fint. Men det næsten med sikkerhed avissnak - ihvertfald til den pris. Det ville Fergie aldrig gøre, vi taler jo ikke om Benitez her.....
United DK
07-10-2008, 22:27
Vi har fået skrevet og været enige om at Ribery er et oplagt valg. Men hvis vi spiller som mod Blackburn, så synes jeg sagtens, at jeg ville kunne se Aguero istedet for Ronaldo. Han har speed og dribleegenskaber til at sætte en mand plus han er målfarlig. Med Evra og påsigt Rafael på backs, så giver de os brede.
Men for at vende tilbage til Palacios, så er det jo en vanvittig pris han rygtes til for. Jeg tror simpelthen ikke på det.
Ja, hvis vi spiller som mod Blackburn, men det gør vi ikke hver gang, langt fra, og jeg kan godt frygte, at vi ville mangle lidt bredde i spillet, hvis Aguero blev købt ind som Ronaldos erstatning, for uanset hvordan Ronaldo spiller den kant, så er Ronaldo og Aguero forskellige typer, og nok har vi backs der kan støtte op, men det er også farligt, at være så afhændige af sine backs, for så kan man nemt blive fanget på kontra.
Historien her er rimelig simpel. The Sun laver årets fliohistorie i foråret, da de sender Palacios og Valencia til os. Ifølge dem var vi langt fremme i forhandlingerne, og Palacios ville endda være købt ugen efter vores mesterskabskamp mod Wigan.
Det blev han ikke og ingen gad søreme viderebringe rygtet. I stedet forlængede han kontrakten med Wigan nogle måneder efter, hvilket fik The Sun til at hive deres gamle historie op og fortælle alt og alle om, hvordan han havde afvist United. Nu kører de så videre.
De 18 mio. har de fra Bruce, der sagde, at hvis Barry er de penge værd, så er Palacios det også. Det er dybt urealistisk at vi er interesseret i en spiller, som for et år siden kunne fås for 1 mio. og ikke var god nok til Arsenal.
Vi mangler ikke nogle centralemidtbanespillere, og 180 millioner kr., er jo fuldstændig uhørt høj pris. Tvivler på, at Palacios er bedre end Scholes, Hargreaves, Carrick og Anderson. Derudover vil jeg have svært ved at se Fletcher ryge endnu længere tilbage hirakiet.
Veloso og Moutinho er helt sikkert nogle der kunne gøre United's midtbane stærk, men mener at vi ligeså godt kunne kigge andre steder efter fremtidige stjener! Og vi skal heller ikke bruge dem lige nu. Når Scholes og Giggs engang er væk, så kan de måske komme til :) mener måske, at der måske skal kigges mere på engelsk blod da de altid levere end god indsats!
DonThommy
08-10-2008, 08:23
Veloso og Moutinho er helt sikkert nogle der kunne gøre United's midtbane stærk, men mener at vi ligeså godt kunne kigge andre steder efter fremtidige stjener! Og vi skal heller ikke bruge dem lige nu. Når Scholes og Giggs engang er væk, så kan de måske komme til :) mener måske, at der måske skal kigges mere på engelsk blod da de altid levere end god indsats!
tja tvivler lidt på alle disse rygter , efter SAF's udtalelse, at vi havde unge kræfter nok til det "fremtidige" United !
ja det jo rigtig, men man kan altid have bruge for forbedring :) Og man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer ;)
Glory Man United
08-10-2008, 12:24
Er enig med de fleste. Hvad f***** skal vi med midtbanespillere? Fletcher, Scholes, Anderson, Carrick, Hargo, Giggs.....behøver det yderligere diskuteres?
Enggolf89
08-10-2008, 12:45
Er enig med de fleste. Hvad f***** skal vi med midtbanespillere? Fletcher, Scholes, Anderson, Carrick, Hargo, Giggs.....behøver det yderligere diskuteres?
Helt enig - Og dem der rygtes til er ikke bedre end dem vi har i forvejen, derfor ville sådanne handler være hul i hovedet. Kun valencia ville kunne bringe holdet noget mere samt bredde!
Og moutinho - Nej TAK - han har ingen fremtid i engelsk fodbold
For 180 mill så jeg hellere vi hentede Ribery. Han vill eom nogen kunne forstærke vores hold, men det bliver nok ikke til noget så længe Ronaldo er i klubben.
Lorensen
08-10-2008, 14:04
For 180 mill så jeg hellere vi hentede Ribery. Han vill eom nogen kunne forstærke vores hold, men det bliver nok ikke til noget så længe Ronaldo er i klubben.
180 for Ribery ? Jeg er overbevist om at han koster lidt over det dobbelte. Når vi forventer 700 for Ronaldo, kan vi da heller ikke forvente at få Ribery for 180.
180 for Ribery ? Jeg er overbevist om at han koster lidt over det dobbelte. Når vi forventer 700 for Ronaldo, kan vi da heller ikke forvente at få Ribery for 180.
Han koster nok lidt mere end 180. Men det er ikke længere siden end i sommers hvor jeg læste han kostede omkring 220 mill. Så ser jeg da hellere de ligger (lægger?) de 40 mill ekstra. Men nu skal man heller ikke tro på alt hvad man læser. Det er bare spekulation, he he :D
Moutinho er helt klart min favorit til at overtage scholes, fordi han har de samme kvaliteter.
matthiepuh
15-12-2008, 17:03
Rent pasningsmæssigt synes jeg Anderson har vist, at han har samme kvaliteter som Scholes.. Så han tror jeg mest på. Anderson har indtil nu ikke vist sig som værende specielt målfarlig, men jeg tror på, at når han begynder at få en mere offensiv indstilling (som Scholes) så vil han komme helt ind hvor han kan sparke dem ind. Så jeg tror ikke vi henter nogen til at tage over for Scholes, vi har Anderson som har vist at han kan begå sig i England.
Anderson har også udtalt han godt kan li sin tilbageholdte plads på midtbanen. Lidt ala Keano
Anderson har også udtalt han godt kan li sin tilbageholdte plads på midtbanen. Lidt ala Keano
Link?? Ku jeg godt tænke mig at læse mere om..
Slap da af! kan sku da huske hvor jeg har læst det henne af, men ved han har sagt det.
Martinsen
20-12-2008, 09:14
Slap da af! kan sku da huske hvor jeg har læst det henne af, men ved han har sagt det.
Det lyder meget pålideligt. Kunne også godt have tænkt mig at læse den historie, men kan du ikke engang underbygge det med et link kan det sku være lige meget.
Men siden du VED at han har sagt det skulle man tro du har haft ham på tomandshånd. For pressen skal man ikke stole blindt på, det går jeg trods alt udfra at du ved.
Martinsen
20-12-2008, 09:16
Moutinho er helt klart min favorit til at overtage scholes, fordi han har de samme kvaliteter.
Har ikke set ret mange minutter med denne Moutinho det jeg har set har dog også været ganske udemærket. Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget du har set ham, for det er så vidt jeg ved ret svært at se portugisisk liga bold andre steder end i Eurogoals og der kan man vist ikke rigtig danne sig et billede af ham. Man kan selvfølgelig også have set ham i en eller to CL kampe. Men siden du kan tale så varmt om ham må du jo have set ham en del.
Jeg har også læst det... Er ret sikkert på at der var et interview der lå på manutd.com... men kan heller ikke huske præcist hvornår det var - mener dog ikke at der er så længe siden..
Jeg har også læst det... Er ret sikkert på at der var et interview der lå på manutd.com... men kan heller ikke huske præcist hvornår det var - mener dog ikke at der er så længe siden..
Ja det er rigtigt. nu husker jeg det også.
Har ikke set ret mange minutter med denne Moutinho det jeg har set har dog også været ganske udemærket. Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget du har set ham, for det er så vidt jeg ved ret svært at se portugisisk liga bold andre steder end i Eurogoals og der kan man vist ikke rigtig danne sig et billede af ham. Man kan selvfølgelig også have set ham i en eller to CL kampe. Men siden du kan tale så varmt om ham må du jo have set ham en del.
Ja self rigtigt. Ser stortset altid sporting kampene når de bliver vist i Champions Leaugue, men det er dog sjældent de bliver vist. Lagde også meget mærke til ham under em, hvor han var en af de bedre spiller for portugal. Syns bare han er en meget spændende spiller med en kæmpe fremtid. Portugals nye rui costa!
Ja self rigtigt. Ser stortset altid sporting kampene når de bliver vist i Champions Leaugue, men det er dog sjældent de bliver vist. Lagde også meget mærke til ham under em, hvor han var en af de bedre spiller for portugal. Syns bare han er en meget spændende spiller med en kæmpe fremtid. Portugals nye rui costa!
Han var sgu god under EM :) Men han er jo et lidt svær at bedømme, men generelt de spiller vi har hentet fra Sporting har været spændende og gode spillere :) Men lad os da håbe han skifter til en spansk middelklub, eller noget så man kan følge ham lidt og så kan vi kunne vi jo hente ham når Scholes stopper :)
Han var sgu god under EM :) Men han er jo et lidt svær at bedømme, men generelt de spiller vi har hentet fra Sporting har været spændende og gode spillere :) Men lad os da håbe han skifter til en spansk middelklub, eller noget så man kan følge ham lidt og så kan vi kunne vi jo hente ham når Scholes stopper :)
Self rigtigt, men til den tid vil han koste en bondegård pga. de høje frikøbsklausuler. Syns det vil ´le være smartest at hente ham nu, da prisen ville være fornuftigere nu end den ville hvis han skiftede klub. Tag f.eks. Busquets fra barca. Han har lige underskrevet en ny kontrakt, hvor han har en frikøbsklausul på 600 mill. fuldstændig vanvittigt og sårn er det stortset hos alle spanske klubber.
Hvad skal I bruge ham til? Fletcher har jo vist, at hvis han får chancen er han mere end god nok til at løse sine opgaver. Desuden har I en ung Anderson, der må formodes at blive bedre, samt rutinerede folk som Carrick og Hargreaves(hvornår er han klar igen egentlig?).
Nej jeg kan sgu ikke se, at det skulle være nødvendigt med endnu en midtbanespiller til jer. I 2007 vandt i jo PL med nærmest kun Scholes og Carrick.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.