Se fuld version : PL: Blackburn Rovers - Manchester United
det er ikke normal stilling, STRAFFE FORHELVEDE DOMMER
Vilmeister
19-04-2008, 18:59
Hvis vi havde spillet på hjemmebane er jeg ikke i tvivl om dommeren havde givet os mindst 1 straffe
Der var da bare kæmpe straffe...
Freidel skal selvfølelig også spille en brændkamp i dag mod os, det er da klart...
vi kunne jo starte med at skabe mere end 4 chancer.
man.utd25
19-04-2008, 18:59
Hvor Det Ringe Dømt :@ Kæmpe Straffe
den dommer har været ring hele kampen joooo
Dos santos
19-04-2008, 19:00
Helvede Hvor Er Det Ringe Dømt!!!
man.utd25
vi kunne jo starte med at skabe mere end 4 chancer.
det passer jo ikke, ser du kampen??
Jeg håber satme at Fergies skideballe efter kampen kan høres helt til Danmark nej nej nej...
Kom nu.. spirit of '99.. vi kan sagtens.. bare et enkelt mål...
pølsemanden
neej rooney!
theviking66
Det er jo rent Lars Høgh mod Real Madrid af Fridel. Fuck jeg er træt af ham...
man.utd25
rooney for satan
Brad han står som altid fantastisk mod os!!!!
FUCK hvor jeg hader Friedel.. Hvorfor skal han altid spille så godt mod os.. hvis han altid spillede så godt ville han jo være verdens bedste:)
United DK
19-04-2008, 19:01
Brad Friedel har jo en fortid i Liverpool. Jeg ved ikke om det spiller ind?
man.utd25
19-04-2008, 19:01
Det er jo rent Lars Høgh mod Real Madrid af Fridel. Fuck jeg er træt af ham...
Han står tit godt i de store kampe for dem desværre:(
Fucking YEEEEEEEEEEEEES... TEVEZ
pølsemanden
19-04-2008, 19:02
fuuck...... oshea!!!
United DK
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
TEVEZZZZZZZZZZ. Se det er sgu ikke den store videnskab
Det andet straffe vi bliver snydt for idag
jaaa sådan havde lige sat we will never die på youtube ;)
man.utd25
yessss mand fucking yess tevez my man
pølsemanden
Jaaaaaaa
Hvad? vi har da ikke scoret?
Manchester United
Tevez!!!!
theviking66
jaaaaa sådan mand
jeg går ud og tar rebet
:lolol:
Rolig. det er kun fodbold. selvom der ikke findes andet i verden, lige nu.
Vilmeister
19-04-2008, 19:03
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
teveZ SCORER ALTID DE VIGTIGSTE MÅÅL I VERDEN! VI SKAL GÅ EFTER 3 POINT
Carlos Tevez. Jeg elsker den mand
Manchester United
JA, Tevez på hovedstød!
pølsemanden
1 mål til tak
man.utd25
kom nu med 1 mål mere kom så ronaldo
TEVEZ!!!!!!!!!!!!!!! KOM SÅ .. ET MER.. hvor er det vigtigt
en mere og jeg er i himlen
theviking66
kom så nu går vi efter nummer 2
United DK
Fucking yes mand!!!
Nøj hvor er det vigtigt!!!
man.utd25
Det har vi da
Han er så sej og så lille. Han scorer altid til slut. Nnnnøøøøøøøøøj det vigtigt
man.utd25
19-04-2008, 19:04
kom så ronaldo lav et lyn mål:)
Manchester United
Smart af Nani der på kanten!
theviking66
Nani har satme spillet godt...
pølsemanden
Tevez lavedde en lyon.man utd
Hanskjaer
presser vi
Fuck hvor er det lækkert lavet af Nani..
man.utd25
19-04-2008, 19:05
Han er så sej og så lille. Han scorer altid til slut. Nnnnøøøøøøøøøj det vigtigt
Den mand laver så mange vigtig mål til sidst:)
Manchester United
Park ind! Rooney ud!
United DK
Robinho are you listening! :D
Manchester United
19-04-2008, 19:06
Hvor meget er der lagt til?
Park ind! Rooney ud!
Alle elsker Tevez, han altså et Cantona gen over sig, når det gælder så er han der! Hvem husker ikke Lyon, og Tottenham kampene, Og det er SÅÅÅ vigtigt det her:)
pølsemanden
19-04-2008, 19:06
4 min.
4 min
fire minutter remaining. kom nu!
Robinho are you listening!
ja jeg sagde det var ringe hvis vi ikke engang kunne score en uafgjort, når nu vi engang skal gøre det så vanskeligt for os selv, at vi ikke kan hive eller 3 point hjem. Med den her kan vi stadigvæk tåle at tabe i chelski.
Vilmeister
19-04-2008, 19:07
Tror Wayne er skadet!
Tror bare han blev taget ud for at være klar til barca
man.utd25
rooney virkede skadet synes jeg
man.utd25
kom så med 1 mål:)
Manchester United
19-04-2008, 19:08
Okay, så kom med et lyn mål Ronaldo!
rooney virkede skadet synes jeg
Det var "bare" det slag han fik i maven.. tror ikke vi skal være nervøse..
Hanskjaer
prøver igen presser vi
Kom så O'shea!
Er jeg den eneste der er lidt oppe at køre lige nu??
Friedel er blevet udnævnt til MoM.. Har vi ikke hørt den før.. så ved man de spiller mod United..
nej man også her ! :devill:
man.utd25
Det var "bare" det slag han fik i maven.. tror ikke vi skal være nervøse..
ja ved jeg, jeg håber ikke, ikke nogen skader nu tak
Vilmeister
19-04-2008, 19:09
prøver igen presser vi
ja vi gør da
pølsemanden
19-04-2008, 19:09
slut..
man.utd25
19-04-2008, 19:10
slut øv
Manchester United
Øvøv... kunne godt lige haø scoret der tevez..
Puha jeg vil gætte på jeg havde en puls på 200 de sidste 5 minutter.
Slut.. FUCK hvor er det vigtigt med det mål.. Tevez kan ikke andet end at blive MoM.. Og fuck hvor bliver jeg aldrig rolig med Kuz i målet.. og fuck hvor er vi blevet snydt for meget i den her kamp.. Hvertfald et Klokkeklart straffe, som ingen kan være i tvivl om..
Hvis vi havde tabt den her havde jeg også tabt modet.. nu kan vi klare at tabe på broen.. men tror på vi kan vinde den..
det kunne ha været meget værre, nu napper vi russerne på deres bro!
theviking66
Kommer lige med en Wenger kommentar. Lorte dommer...
på ingen måde optimalt, men når vi nu kan finde på at levere sådan en ringe præstation i sådan en kamp så er 1-1 til at leve med. Måske var kampen ikke vigtig nok til at gutterne kunne sætte sig op til den.
theviking66
19-04-2008, 19:11
Nu vil jeg i byen og drikke mig fuld.
Kan i holde jer munter...
Slut.. FUCK hvor er det vigtigt med det mål.. Tevez kan ikke andet end at blive MoM.. Og fuck hvor bliver jeg aldrig rolig med Kuz i målet.. og fuck hvor er vi blevet snydt for meget i den her kamp.. Hvertfald et Klokkeklart straffe, som ingen kan være i tvivl om..
Ja fordi Brad Friedel var jo ikke med i den her kamp ;)
Flax_Generous
19-04-2008, 19:11
1-1. Meget, meget, meget, meget vigtigt point. Thank god!
Elendig dommerpræstation og elendig kamp, men United strammede sig lige an i de sidste 10-15 minutter og fik hevet et point ud af kampen. Det er strålende og uhyre essentielt for mesterskabskampen.
en sejr på broen, og vi kan løfte trofæet der!
United DK
19-04-2008, 19:12
Vi vandt godt nok ikke, men vi ligger stadig i en gunstig situation. Så alt i alt er jeg godt tilfreds, selvom præstation i dag ikke var værd at skrive hjem om.
man.utd25
på ingen måde optimalt, men når vi nu kan finde på at levere sådan en ringe præstation i sådan en kamp så er 1-1 til at leve med. Måske var kampen ikke vigtig nok til at gutterne kunne sætte sig op til den.
tror det var det hele, kampen mod barcelona og lidt gummi bene osv
Men vi kan leve med det her
Lidt kritik fra mig:
Først og fremmest en skandale dommer. Undskyld, men den dommer er så blind og hans vuderinger er så forfærdelige. Hvor mange bolde har der endelig hånd på i feltet? Dommeren er en blind idiot, som ikke kan finde ud af en skid! Han burde ikke være dommer, så ringe som han dømmer!!
Hvad sker det lige for os starten i kampen. Vores pasningsspil er bestemt ikke flydende indtil slutningen af kampen, hvilke karakteren er "Ikke godt nok". Og det bekymrer mig i de kommende kampe, og er lidt bekymret for Rooney.
Men ellers mener jeg sejren burde være vores. Vi burde få straffe 2-3 gange!
Utroligt at Uniteds dårligste mand i dag skal sikre også det vitale point, der betyder, at vi forsat er ligafarvoritter. Men så det ikke ud til, at bolden fra Scholes ville gå ind alligevel, eller er det kameravinklen, der snyder?
Vilmeister
Arghh Robinho! Tror nu nok de kunne sætte sig op til kampen..
Hl-Glory
fuck fuck, hvor skal man starte?
da jeg så Tévez heade den bold én gik mit hjerte nærmest i stå.
kan faktisk ikke tage mig sammen til at skrive.
men vi kan stadug selv afgøre det, dét betyder alt.
Come on United!
Anden halvleg kan du da vel ikk klage over? Brad Friedel har en perfekt dag, og mod hvilken som helst anden målmand havde vi scoret 3-4 mål.
Rooneys kæmpeafbrænder i 2. halvleg og Tevez i første. Hold KÆFT hvor er det utilgiveligt.
Nej jeg tror heller ikke de syntes der var spændning nok til, at de gad tage sig sammen.. crist
Men dommeren var vel generalt dårlig. Ikke kun imod os??
Jeg håber i hvert fald ikke fergie går ud og siger at det var dommerens fejl, at vi ikke vandt..
Hvad kan msn sige RESPEKT til Bradley Friedel
Kommer lige med en Wenger kommentar. Lorte dommer...
Ja, det var helt utroligt - jeg har aldrig set en dommer misse så mange åbenlyse straffespark. Men ok, et uafgjort resultat med hjem fra Blackburn er vel heller ikke så skidt.
Nani er klart min MoM - han sætter tempo og har en fantastisk fighter vilje i mange situationer. Hvor er det lækkert at have ham tilbage - det giver os pludselig lidt farlighed på begge fløje, modsat når Giggs/Park spiller.
Utroligt at Uniteds dårligste mand i dag skal sikre også det vitale point, der betyder, at vi forsat er ligafarvoritter. Men så det ikke ud til, at bolden fra Scholes ville gå ind alligevel, eller er det kameravinklen, der snyder?
Den var måske gået ind, måske ikke.. ikke desto mindre er det ikke tidspunktet for en angriber at tænke på om han kommer til at tage målet fra en medspiller, den skal abre ind, ligegyldigt hvad. Så om den var gået ind eller ej er røvligegyldigt i mine øjne.
Jo, det tror jeg. Stolpe og ind. Målemanden var desuden helt væk! Så hellere tak til Scholes.
man.utd25
19-04-2008, 19:15
man kan sige vi bliver snydt i kampen, men vi kan også sige at rooney skulle have haft sit andet gule kort på taklingen mod bently, staves vist ikke sådan.
men skidt dømt hele kampen synes jeg
Ja fordi Brad Friedel var jo ikke med i den her kamp ;)
What???
en sejr på broen, og vi kan løfte trofæet der!
Nej ikke hvis Chelsea vinder deres sidste kampe med 20-0:p
Men ja det ser lyst ud, og hvor Chelski kunne afgøre det hvis Blackburn vandt så kan vi nu selv afgøre det.. utroligt hva ET mål kan gøre..
heh tror næppe de score de 20 kasser, og slet ikke med deres defensive indstilling når de fører 1-0. ;)
Mesterskabet er stadig åben. Selvom hvis Chelski vinder over os næste weekend, står vi lige i point, men ikke i målscorer. Så vi holder stadig første pladsen, så SKAL vi vinde mod West Ham, som vi heldigvis har på hjemmebane, og den skal vindes, og mod bundholdet Wigan.
What???
Nej ikke hvis Chelsea vinder deres sidste kampe med 20-0:p
Men ja det ser lyst ud, og hvor Chelski kunne afgøre det hvis Blackburn vandt så kan vi nu selv afgøre det.. utroligt hva ET mål kan gøre..
Angående min Brad Friedel kommentar er det bare fordi folk står på række til at finde forskellige unitedspillere som MoM .. synes, især i denne kamp, det er vigtigt også at anerkende at der er 11 andre spillere på banen. Og der kan vist ikke herske nogen tvivl om at Friedel var fantastisk i denne kamp, verdensklasse niveau.
Men dommeren var vel generalt dårlig. Ikke kun imod os??
Jeg håber i hvert fald ikke fergie går ud og siger at det var dommerens fejl, at vi ikke vandt..
Han havde generelt ikke en heldig kamp, nej - en masse underlige domme i begge retninger, men de straffespark som han snød os for må stå højest. Specielt den hvor Blackburn spilleren helt klart har venstre arm på, da bolden er på vej i mål - det er simpelthen utroligt at han ikke kan se den, og det må udelukkende skyldes at han har placeret sig dårligt hvilket ikke burde være muligt ved et hjørnespark.
Det værste er næsten at han sikkert dømmer en ny kamp i weekenden og denne elendige indsats ingen indflydelse får. FA når de er bedst.
Jeg synes lige jeg vil gennemgå straffesparkene:
Blackburns ved Roberts: Ikke straffe. Kuz kommer først på bolden, hvilket ifølge fodboldreglerne er det der tæller, og hvor kluntet det så end ser ud da de støder sammen bagefter kan der ikke være straffe.
Rooney: Han får taget benene, men når man ser den i langsom gengivelse ligner det at Rooney i et splitsekund spiller lidt "for meget" på den. Som sådan bliver han fældet, og der er straffe. At dommeren slet intet dømmer forstår jeg ikke. Så skulle han have givet Rooney gult hvis han mente det var film.
Ronaldo: Samme som med Kuz vs Roberts. Blackburn spilleren rammer bolden før Ronaldo. Det kan ses i langsom gengivelse. Der kan ikke være straffe.
Blackburn hånd på bolden: Kæmpe straffe
Nani: Forsvarsspilleren rammer ikke bolden, men kun Nani. Det ser ikke hårdt ud, og Nani protesterer ikke nok. Der burde være straffe, men Nanis fald ser ikke rigtigt alvorligt nok ud.
Var der flere situationer?
tror ikke Wigan bliver så farlige for de har næsten reddet sig
Er godt tilfreds med det ene point, når man ser på præstationen i dag. Vi spiller af lort indtil de sidste 20 min, hvor vi så kommer i omdrejninger. Men selvfølgelig skal Friedel stå så vanvittigt godt mod os. Det er helt vanvittigt. Nu kan Chelsea stadig ikke afgøre det, og vi ser stadig rigtig godt ud mht. til PL-titlen. Vigtigt mål af Tevez man. Giggs - kæft han er ringe p.t. - Håber ikke det er alvorligt med Rooney.
heh tror næppe de score de 20 kasser, og slet ikke med deres defensive indstilling når de fører 1-0. ;)
Hvis de gør vil jeg da i hvert fald respektere deres indsats :)
Tre kampe tilbage. Og tre point ned til chelsea. Plus en bedre målscore. Det synes jeg er godt nok.
Og jeg har på fornemmeren at vi overrasker på broen!
Utroligt at Uniteds dårligste mand i dag skal sikre også det vitale point, der betyder, at vi forsat er ligafarvoritter.
United's dårligste mand??? så du scholes... Shit det var ringe, og ovenpå de seneste 2 kampe, skal han helt sikkert ikke starte inde mod Barca.. Savnede Anderson idag.. Men dejligt at Nani er tilbage og i god form..
Var det bare mig eller var vidic lidt rusten idag.. lavede nogle dumme fejl, og ham og rio var vel skyld i målet..
Ud for mødet mellem Chelsea og United mangler de to følgende modstandere:
United:
West Ham, hjemme
Wigan, ude
Chelsea:
Newcastle, ude
Bolton, hjemme
Lad os håbe at Bolton forsat er i nedrykningsfare dén dag, så de har noget at kæmpe for.
Carlos "Cantona" Tevez
- Det er nok det vigtigste mål for hans karriere i united indtil videre.
1. halvleg var ren skuffelse. Kæft vi spilelde som ynglingespiller, som lige havde fejret en konfirmants fødselsdag dagen inden.
2. havleg er bare ren uheld og en meget god keeper, der gjorde at vi ikke vandt.
Har nogle ting jeg skal ud med. Kære Rooney, det kan godt være du er stjernen på holdet, men hvorfor skal du altid pådrage dig så dumme gule kort. Jeg fatter det virkelig ikke. Kan godt følge dig du er frusteret, men spil nu det du kan, BOLD!! Og din kæmpechance i slutningen af kampen er endnu en fucking gang utilgiveligt. og din helt forkerte spilning til Ronaldo var bare lidt ukoncentration. Men den kan jeg godt leve med, bare ikke din ufattelige ringe scoringsrate. :s
Nani?! Hvordan fanden kan du være så urutineret at losse bolden 9 km over stadion i de døende sekunder? Du skal bare tage den og spille videre ;s
Men jeg synes endnu engang det viser at Anderson skal starte inde. Han har det, som ingen af de andre midtbanespillere har, pånær Hargo, nemlig hurtighed. Det er så en vital del af vores offensive koncept, og IMO skal han bare starte inde, i så vigtige kampe. Jeg ved så ikke om han er skadet eller hvad? :s
Men ja, .... Tevez reddede vores røv .... igen
Og jeg har på fornemmeren at vi overrasker på broen! Ja.. og så er alt håb ude for chelsea.. så kan vi endda tabe de to sidste..
Jeg er helt enig i at Tevez spillede dårligt idag. Han havde slet ikke gang i noget som helst i anden halvleg pånær hans skud der næsten går forbi friedel, og alligevel dukker han op og redder måske mesterskabet for os. Det kendetegner trods alt også klasse. Men kæft hvor jeg svovlede ham langt væk efter den kæmpe chance han havde i første halvleg.
Uh ha da da - nærmest skandaløs dommer vi havde idag. 3 eller 4 100 % klare straffespark der ikke gives. Især den da bolden bliver clearet på linjen med en albue er jo chokerende...
Det var jo lige før Rob Styles kunne have smidt hele mesterskabet i Chelseas retning med hans forkerte beslutninger.
Godt at se da Nani kom ind, han er allerede nu langt foran Ryan Giggs - som efterhånden ligner en hæmsko for holdet. Han er anfører, men er ubestridt start 11-erens dårligst spillende spiller. Dette må have indflydelse, hvordan kan han lede et hold, når han selv smider så mange simple bolde væk, og laver et uhav af fejl?
Jeg håber virkelig for hans egen skyld at han trækker sig efter denne sæson, så alle vi fans vil huske ham for hvad han er, en sand legende. Det er så trist når spillere ikke ved hvornår de skal sige stop, og nærmest bliver til grin før de stopper.
Grønholdt.
19-04-2008, 19:24
Fuuuuck!!! Hvor var det dog vigtigt!!! Far her havde selvfølgelig tipset 1-1, og Tevez til at lave United's mål... ;) Det var helt igennem en ringe kamp af United. Og Friedel står som sædvandeligt kanon godt i mod os. At der ikke blev dømt straffe i dag, det kan jeg godt se igennem fingre med. Evra gjorde det vel bedst i dag sammen med Scholes. Jeg tror på at vi kan hente 1 point ude mod CSKA Chelskij på lørdag. Og hvem siger ikke at de også kan sætte point til ude mod Newcastle. 1 point på en dag hvor det kører af helvedes til er vel ok... Og så er det videre til Barcelona!!! :devilll:
Lad os håbe at Bolton forsat er i nedrykningsfare dén dag, så de har noget at kæmpe for.
Det tror jeg sagtens kan blive tilfældet. De har Tottemhan og Sunderland tilbage. Og så selvfølgelig Chelsea..
Nani?! Hvordan fanden kan du være så urutineret at losse bolden 9 km over stadion i de døende sekunder? Du skal bare tage den og spille videre ;s
Men jeg synes endnu engang det viser at Anderson skal starte inde. Han har det, som ingen af de andre midtbanespillere har, pånær Hargo, nemlig hurtighed. Det er så en vital del af vores offensive koncept, og IMO skal han bare starte inde, i så vigtige kampe. Jeg ved så ikke om han er skadet eller hvad? :s
Ja nani skød den af helvede til et par gange, men han er ung og har ikke alverdens erfaring, og han vil jo gerne vise hvad han kan.. med det spil han viser, gør det ikke det store.. jo også ham der skaffer os hjørnet før scoringer med nogle af sine lækkerier..
Anderson var vidst tvivlsom, og så er det bedre han bliver sparet til Barca.. men ja, scholes og carrick lavede ren kick'n'rush idag.. ubehageligt og se på.. Og ja ingen har den speed, og uforudsigenhed for anderson.. ham savnede man virkelig idag, fordi alt gik igennem scholes og carrick der så skød efter nærmeste angriber..
det er recorden, den vil han lige have med. Det mangler også bare efter så mange års tro tjeneste.
man.utd25
19-04-2008, 19:25
Fuuuuck!!! Hvor var det dog vigtigt!!! Far her havde selvfølgelig tipset 1-1, og Tevez til at lave United's mål... ;) Det var helt igennem en ringe kamp af United. Og Friedel står som sædvandeligt kanon godt i mod os. At der ikke blev dømt straffe i dag, det kan jeg godt se igennem fingre med. Evra gjorde det vel bedst i dag sammen med Scholes. Jeg tror på at vi kan hente 1 point ude mod CSKA Chelskij på lørdag. Og hvem siger ikke at de også kan sætte point til ude mod Newcastle. 1 point på en dag hvor det kører af helvedes til er vel ok... Og så er det videre til Barcelona!!! :devilll:
scholes var sku da piv ring, man kan da slet ikke sige han har spillet godt, nej savner anderson meget idag
Jeg synes lige jeg vil gennemgå straffesparkene:
Blackburns ved Roberts: Ikke straffe. Kuz kommer først på bolden, hvilket ifølge fodboldreglerne er det der tæller, og hvor kluntet det så end ser ud da de støder sammen bagefter kan der ikke være straffe.
Rooney: Han får taget benene, men når man ser den i langsom gengivelse ligner det at Rooney i et splitsekund spiller lidt "for meget" på den. Som sådan bliver han fældet, og der er straffe. At dommeren slet intet dømmer forstår jeg ikke. Så skulle han have givet Rooney gult hvis han mente det var film.
Ronaldo: Samme som med Kuz vs Roberts. Blackburn spilleren rammer bolden før Ronaldo. Det kan ses i langsom gengivelse. Der kan ikke være straffe.
Blackburn hånd på bolden: Kæmpe straffe
Nani: Forsvarsspilleren rammer ikke bolden, men kun Nani. Det ser ikke hårdt ud, og Nani protesterer ikke nok. Der burde være straffe, men Nanis fald ser ikke rigtigt alvorligt nok ud.
Var der flere situationer?
Helt enig i din lille analyse her, og det er umiddelbart også de situationer jeg husker.
Dog synes jeg at det på Rooney er større end det du siger - hans ben bliver klart taget og selvom han bliver stående i nogle sekunder er det stadig et klart straffespark i mine øjne, det kan ikke passe at man skal falde med det samme for at få straffe. Dommerne må simpelthen til at mande sig op - de vil gerne (forståeligt nok) have film ud af spillet, men samtidig giver de ikke straffespark hvis spilleren forbliver oprejst. Det så vi i denne situation i dag - og mod Liverpool hvor Rooney ligeledes blev på benene efter at blive taklet på benene.
Den sidste med Nani har jeg lidt svært ved at bedømme - umiddelbart er jeg enig med dig i at et straffespark godt kunne være givet idet spillere bagfra slet ikke er i nærheden af at røre bolden, og når man ser på dem vi blev snydt for havde det vist også været ganske fair at dømme dette når nu han ikke kunne finde fløjten på nogle af de andre. Igen kan den vel peges tilbage til det jeg skrev over - Nani falder ikke, som du også selv siger, og derfor vælger dommeren at ignorere det.
United's dårligste mand??? så du scholes... Shit det var ringe, og ovenpå de seneste 2 kampe, skal han helt sikkert ikke starte inde mod Barca.. Savnede Anderson idag.. Men dejligt at Nani er tilbage og i god form..
Var det bare mig eller var vidic lidt rusten idag.. lavede nogle dumme fejl, og ham og rio var vel skyld i målet..
Ja, synes det er lidt af en vane, at når Vidick ommer tilbage, så er han lidt rådden og rusten i det. Men det er jo menneskeligt, men ikke så dejligt, når man er i en så vitigt fase af sæsonen :(
Utrolig vigtigt point vi fik til slut.. Jeg sidder med blandede følelser, for i første halvleg var vi pinlige og i anden halvleg blev vi taget hårdt analt af det møgsvin Rob Styles..
Der var så mange ting der bare ikke fungerede idag..
Rooney: Han er uskarp af helvede til og det må altså snart holde op.. Han er god til at komme frem til chancer med hans gode fysisk og hurtighed, men han scorer bare ikke..
Carrick og Scholes: Rent boldskubberi idag.. Det var frygteligt at se på, der skete absolut ingenting..
Giggs: Hvorfor starter den mand stadigvæk inde? Nani klokkede måske i det i de døende minutter, men han skulle bruge cirka 3-4 minutter på at vise at han er klasser over Giggs's niveau lige pt.. Han er lynhurtig, driblestærk og ligesom Ronaldo så vil han kun én vej når han får bolden!
Alt i alt er jeg skuffet over spillet, men fortrøstningsfuld mht resultatet, for hvis vi skulle tabe på broen (hvilket vi ikke gør) så er vi stadig nr 1 medmindre Chelsea vinder 60-0..
United's dårligste mand??? så du scholes... Shit det var ringe, og ovenpå de seneste 2 kampe, skal han helt sikkert ikke starte inde mod Barca..
Det er utroligt, så forskelligt man kan se på en kamp. Jeg mener netop, at Scholes spiller godt i anden halvleg, hvor han er bindeleddet på midtbanen. En del af vores spil i vores mest offensive del af kampen (de sidste 20 minutter) kører gennem ham, og jeg ser ham som en af de væsentligste årsager til, at vi fik etableret en offensiv til sidst. Desuden arbejder han fortrinligt defensivt i hele kampen, hvor han i mine øjne lades lidt i stikken af Carricks præstation, der var et stykke under middel.
Ja, synes det er lidt af en vane, at når Vidick ommer tilbage, så er han lidt rådden og rusten i det. Men det er jo menneskeligt, men ikke så dejligt, når man er i en så vitigt fase af sæsonen :(
Hvor mange eksempler har du på det?
Arghh Robinho! Tror nu nok de kunne sætte sig op til kampen..
var nu også ironisk ment....
Men det mål var så vigtigt. Det her "fuck up" vi laver her, gør at chelsea udover at slå os, stadigvæk skal håbe på et pointtab fra vores side pga målscoren. Havde vi tabt i dag, så skulle chelsea bare slå os næste weekend, før 1.pladsen havde været der. Og selvom jeg synes vi i PL gør det ad helvede til de seneste 3 kampe (selvom arsenal var et flot comeback var det ingen god præstation), så skal vi altså vinde hjemme over west ham og ude over wigan.
Robinho - Hvad får dig til at tro vi taber? Er det pga. Chelseas seneste pragtpræstationer?
Noget af det absolut fedeste idag er at se Vidic sindssyge dræberblik imens han løber hen til Tevez efter at have scoret. Han ligner seriøst at han vil myrde ham..
Håber jeg eller nogle andre kan finde klippet
Noget af det absolut fedeste idag er at se Vidic sindssyge dræberblik imens han løber hen til Tevez efter at have scoret. Han ligner seriøst at han vil myrde ham..
Haha, ja det var klasse.. Han lignede godt nok en der var fuldstændig fra den der :D
Lorensen
19-04-2008, 19:43
Robinho - Hvad får dig til at tro vi taber? Er det pga. Chelseas seneste pragtpræstationer?
De er vel stadig favoritter, nu hvor det er på broen.
Hvor mange år er det de ikke har tabt der ? Mange i hvert fald !
De er vel stadig favoritter, nu hvor det er på broen.
Hvor mange år er det de ikke har tabt der ? Mange i hvert fald !
Hvor ringe er det de spiller for tiden? Ufatteligt ringe ihvertfald! :)
Eneste plus hos dem er at de har et godt forsvar som ikk lukker meget ind. Men det er de formentlig nødt til at åbne op for hvis de skal tage nogle chancer når nu de skal vinde kampen mod os
Mesterskabet er stadig åben. Selvom hvis Chelski vinder over os næste weekend, står vi lige i point, men ikke i målscorer. Så vi holder stadig første pladsen, så SKAL vi vinde mod West Ham, som vi heldigvis har på hjemmebane, og den skal vindes, og mod bundholdet Wigan.
Hvad snakker du om? hvis Chelsea vinder mod os, er de 2p efter os, med 2 kampe igen.
Altså skal vi vinde de 2 sidste for at være 100% sikker på mesterskabet.
Hvad snakker du om? hvis Chelsea vinder mod os, er de 2p efter os, med 2 kampe igen.
Altså skal vi vinde de 2 sidste for at være 100% sikker på mesterskabet.
Aaaaahhh .. Så står vi lige hvis de vinder over os.
man.utd25
19-04-2008, 19:47
Det er utroligt, så forskelligt man kan se på en kamp. Jeg mener netop, at Scholes spiller godt i anden halvleg, hvor han er bindeleddet på midtbanen. En del af vores spil i vores mest offensive del af kampen (de sidste 20 minutter) kører gennem ham, og jeg ser ham som en af de væsentligste årsager til, at vi fik etableret en offensiv til sidst. Desuden arbejder han fortrinligt defensivt i hele kampen, hvor han i mine øjne lades lidt i stikken af Carricks præstation, der var et stykke under middel.
kan slet ikke følge dig desværre, scholes spil førte slet ikke til noget idag desværre, fuck jeg håber anderson starter inde mod barca
Aaaaahhh .. Så står vi lige hvis de vinder over os.
Eh? står lige? vi er 5p foran dem lige nu.
Altså kræver det enten uafgjort eller sejr, for at vi kan sikre os guldet hos Chelski.
Nederlag og spændingen er bevaret indtil sidste runde. med mindre Chelsea dummer sig. og spiller uafgjort eller taber kampen efter os.
Don Kafai
19-04-2008, 19:53
kan slet ikke følge dig desværre, scholes spil førte slet ikke til noget idag desværre, fuck jeg håber anderson starter inde mod barca
Som Benzet også påpeger, så er det sjovt hvor forskelligt man kan se en kamp!
Scholes var i mine øjne MoM. Han lavede stort set ingen fejl, og fordelte boldene perfekt. Han holdt spillet igang. De få perioder han ikke var i boldbesiddelse, der var det Blackburn på presset. Han var uhyre essentiel idag. Carrick var også god, men synes han virkede doven og sløv, og holdt på den en tand for længe. Scholes var den bedre af de 2 idag. At sige han var ringe, er noget vrøvl, for gense højdepunkterne, og du vil se at Scholes havde en fod med i ALLE chancer næsten.
Hvor er det vigtigt han er i topform. Hvem sagde han var fortid?
Jeg tror ikke vi taber på broen, men hvis det sker så skal vi alligevel vinde over West Ham og Wigan når mesterskabet er på spil ellers er der altså noget helt galt..
Chelsea mangler Newcastle ude og Bolton hjemme.. Selvom det også burde give 6 point, så tror Newcastle jo åbenbart stadigvæk de er et kommende storhold i PL, så mon ikke de kan være heldige og få en uafgjort hvis de tager sig sammen?
Altså kræver det enten uafgjort eller sejr, for at vi kan sikre os guldet hos Chelski.
Nederlag og spændingen er bevaret indtil sidste runde. med mindre Chelsea dummer sig. og spiller uafgjort eller taber kampen efter os.
Efter uafgjort i dag er vi "kun" 3 point foran Chelsea:
Fra Bold. dk
http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=4
# Klub K V U T Mål Point
1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 81
2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 78
3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 74
4 Liverpool 35 19 12 4 62-26 69
5 Everton 35 18 7 10 50-29 61
Nej, Vi er 3 point foran..
United: 81 point
Chelsea: 78 point
Hl-Glory
19-04-2008, 19:55
ja det så møg godt ud.
men det viser bare hvor meget den scoring betyder.
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00336/77414584RM017_Black_336158m.jpg
Vender Tevez sig om, så er smilet nok ikke så stort :p
man.utd25
19-04-2008, 20:00
Som Benzet også påpeger, så er det sjovt hvor forskelligt man kan se en kamp!
Scholes var i mine øjne MoM. Han lavede stort set ingen fejl, og fordelte boldene perfekt. Han holdt spillet igang. De få perioder han ikke var i boldbesiddelse, der var det Blackburn på presset. Han var uhyre essentiel idag. Carrick var også god, men synes han virkede doven og sløv, og holdt på den en tand for længe. Scholes var den bedre af de 2 idag. At sige han var ringe, er noget vrøvl, for gense højdepunkterne, og du vil se at Scholes havde en fod med i ALLE chancer næsten.
Hvor er det vigtigt han er i topform. Hvem sagde han var fortid?
sikke en gang vrøvl du selv sidder og lukker ud, scholes fik måske det til at køre lidt til sidst , men der til og så sidde og sige han er i topform, lyder jo næsten som om du ikke har set kampen, da vi er flere der har skrevet han har haft en form kurv ned af de sidste 2 kampe. carrick ja han fik heller ikke spillet til at køre ret godt.
Efter uafgjort i dag er vi "kun" 3 point foran Chelsea:
Fra Bold. dk
http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=4
# Klub K V U T Mål Point
1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 81
2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 78
3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 74
4 Liverpool 35 19 12 4 62-26 69
5 Everton 35 18 7 10 50-29 61
Fra skysports
1 Manchester United 35 26 5 4 55 83
2 Chelsea 35 23 9 3 36 78
3 Arsenal 35 21 11 3 37 74
4 Liverpool 35 19 12 4 36 69
5 Everton 35 18 7 10 21 61
Så hvem er forkert på den.
EDIT: Grrrrrrrr. Skide Sky Sports nu har de rettet det til det samme som Bold.dk. hvor er det ringe både af Sky sports og United og må indrømme at selvom det gør ondt, håber jeg næsten Chelsea løber med det.
Jeg tænkte på noget? Hvornår har Rooney scoret et meget meget vigtigt mål?
Jeg tror ikke vi taber på broen, men hvis det sker så skal vi alligevel vinde over West Ham og Wigan når mesterskabet er på spil ellers er der altså noget helt galt..
Chelsea mangler Newcastle ude og Bolton hjemme.. Selvom det også burde give 6 point, så tror Newcastle jo åbenbart stadigvæk de er et kommende storhold i PL, så mon ikke de kan være heldige og få en uafgjort hvis de tager sig sammen?
Hvis enten Newcasle eller Bolton skal drille chelsea, så tror jeg det bliver Bolton. De har mere at spille for end Newcastle..
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00336/77414584RM017_Black_336158m.jpg
Haha klasse billede.. Han minder lidt om den der store onde haj fra Jaws filmene der kommer tættere og tættere på
Rooney er overvurdet, han har jo ikke vist klasse når det virkelig gælder i meget lang tid.
Tror det var engang i 2006 eller sådan noget.
Reading til 1-0 ude var et meget vigtigt mål ihvertfald. Men det et stykke siden. Jeg er dog lidt ligeglad når han yder så meget for holdet. På et eller andet tidspunkt skal det nok komme.
Og nej han er ikke overvurderet. Han har iøvrigt scoret flere mål i år end de tidligere år.
Fra skysports
1 Manchester United 35 26 5 4 55 83
2 Chelsea 35 23 9 3 36 78
3 Arsenal 35 21 11 3 37 74
4 Liverpool 35 19 12 4 36 69
5 Everton 35 18 7 10 21 61
Så hvem er forkert på den.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/ResultaterInt/index.htm
United fører med 3 point
Reading til 1-0 ude var et meget vigtigt mål ihvertfald. Men det et stykke siden. Jeg er dog lidt ligeglad når han yder så meget for holdet. På et eller andet tidspunkt skal det nok komme.
Og nej han er ikke overvurderet. Han har iøvrigt scoret flere mål i år end de tidligere år.
Det kan godt være han yder, hatten af for det, men hvad fanden hjælper det når man spiller ikke score? Han er på banen for at score.
Vi er jo veda t blive for forudsigelige.
Irriterer Rooney, 3 mand på Ronaldo, spark Tevez ned. så er vi ikke fem potter pis værd.
- Ronaldo kan ikke det hele, når det angår scoringer. Rooney skal saftsuseme kommei gang med at score, for han skraber jo gud ved hvor mange flotte chancer til sig selv i kampen, og hvis bare han kunne dunke dem ind, så ville vi jo vinde være kamp 6-0. Det er virkelig vitterligt frusterende at se ham brænde så meget. Det irriterer mig grænseløst, for det er lige før jeg kunne sætte ham på def. midt, så han kan brænde noget af det energi af, så vi kan vige den plads til en skarpere angriber, for det er fandme ikke til et 13-tal han præsterer for tiden. Eller for året sku jeg nærmere sige
unitedforreal
19-04-2008, 20:27
Jeg forstår ikke hvorfor i nu Blander Rooney ind i den her samtale, Der er få grund til vi ikke vinder kampen, 1 Giggs skal ike starte ind hvis han ikke kan spille bedre, og det kan han bare ikke i år. noget andet er Carrick og scholes skal fandme ikke spille sammen, fatter ikke hvorfor det ikke er Scholes og anderson eller Anderson og owen H, mange synes at det er dårligt at de spiller sammen men hvorfor ?...
grund til jeg synes de skal er, Carrick løber aldrig ned i midten og at tage i mod bolden som /anderson-scholes og Owen gøre, det vil sige at hvis vi spiller med carrick så ved de andre at bolden skal komme fra scholes... det gør det nemt for dem at dække op, noget andet se hvor godt scholes spillede da nani kom ind, hvorfor ?. ja fordi nu kunne han sende bolden til begge side hvor de kunne gøre noget, før i kampen hvis han spillede den til Giggs. ja så mistede vi den bare,
Og ja måske brænder rooney en del, men hvad fanden kunne teves brænde den første han fik, han brændte en stor en mod bolten, da vi mistede point der også, Rooney og teves er rigtig god sammen hvis vi får nani med fra start eller park, giggs skal finde sig i at starte ud.
Og målet blackburn scorede, hvis fejl var det, i mener sikkert det er rio's og vidic, MEN NEJ, DET ER BROWN OG KUN BROWN, "hvorfor ?" ja se hvem han dække da de får indkast, ingen, så var rio nød til at trække der ud. også vidic tage rio's plads,
Nu har jeg sagt meget og kan blive ved, Jeg er også træt er de folk som siger brown er stabile... de er kamp nr 100000 jeg ser hvor hver gang ind spiller går imod ham. så trækker han sig tilbage og ender med at give indkast eller venter til rio/vidic til at hjælpe ham, se evra, han går imod dem ikke væk og giver dem tid tl at gøre dit og dat, Eto/henry/messi over for brown, det er skidt,
sidst og ikke mindst, Det var en af de dårligste dommer jeg har set længe,
Jeg forstår ikke hvorfor i nu Blander Rooney ind i den her samtale, Der er få grund til vi ikke vinder kampen, 1 Giggs skal ike starte ind hvis han ikke kan spille bedre, og det kan han bare ikke i år. noget andet er Carrick og scholes skal fandme ikke spille sammen, fatter ikke hvorfor det ikke er Scholes og anderson eller Anderson og owen H, mange synes at det er dårligt at de spiller sammen men hvorfor ?...
grund til jeg synes de skal er, Carrick løber aldrig ned i midten og at tage i mod bolden som /anderson-scholes og Owen gøre, det vil sige at hvis vi spiller med carrick så ved de andre at bolden skal komme fra scholes... det gør det nemt for dem at dække op, noget andet se hvor godt scholes spillede da nani kom ind, hvorfor ?. ja fordi nu kunne han sende bolden til begge side hvor de kunne gøre noget, før i kampen hvis han spillede den til Giggs. ja så mistede vi den bare,
Og ja måske brænder rooney en del, men hvad fanden kunne teves brænde den første han fik, han brændte en stor en mod bolten, da vi mistede point der også, Rooney og teves er rigtig god sammen hvis vi får nani med fra start eller park, giggs skal finde sig i at starte ud.
Og målet blackburn scorede, hvis fejl var det, i mener sikkert det er rio's og vidic, MEN NEJ, DET ER BROWN OG KUN BROWN, "hvorfor ?" ja se hvem han dække da de får indkast, ingen, så var rio nød til at trække der ud. også vidic tage rio's plads,
Nu har jeg sagt meget og kan blive ved, Jeg er også træt er de folk som siger brown er stabile... de er kamp nr 100000 jeg ser hvor hver gang ind spiller går imod ham. så trækker han sig tilbage og ender med at give indkast eller venter til rio/vidic til at hjælpe ham, se evra, han går imod dem ikke væk og giver dem tid tl at gøre dit og dat, Eto/henry/messi over for brown, det er skidt,
sidst og ikke mindst, Det var en af de dårligste dommer jeg har set længe,
Jeg ved godt det måske er lidt irrelevant, men kan du ikke prøve at bruge lidt flere kommaer og punktummer i dine indlæg?
Du er egentlig god til at argumentere for dine holdninger, men jeg kan simpelthen ikke overskue dine indlæg :/
No offense..
Lorensen
19-04-2008, 20:51
Hvor ringe er det de spiller for tiden? Ufatteligt ringe ihvertfald! :)
Eneste plus hos dem er at de har et godt forsvar som ikk lukker meget ind. Men det er de formentlig nødt til at åbne op for hvis de skal tage nogle chancer når nu de skal vinde kampen mod os
Når man kan spille 1-1 mod Blackburn, er det bestemt også muligt at tabe til Chelsea. Alt kan ske i fodbold.
Danielsen
19-04-2008, 22:16
Når man kan spille 1-1 mod Blackburn, er det bestemt også muligt at tabe til Chelsea. Alt kan ske i fodbold.
Ja, alt kan ske! Vi kan også vinde!
Blackburn kampen og Chelsea kampen, er to helt forskellige kampen. Både hvordan de spiller, men så sandligt også mentalt. Du kan ikke sammenligne de to kampe.
United-Allan33
19-04-2008, 22:25
Jeg synes vores spil bar præg af nerver, da vi kom bagud turde vi ikke sætte tempoet op for ikke at blotte os bagude, da et 2-0 ville total lukke kampen... Kun i de sidste 15 minutter turde vi presse på for alvor... Iøvrigt de samme 15 minutter hvor Scholes vågnede op efter en "½" dårlig kamp... Synes iøvrigt ikke vi spillede så ringe, kun sort uheld og fantastisk målmandsspil gjorde at vi ikke fik scoret flere gange plus at dommeren undlod at dømme ihvertfald 2 klare straffe.. og i min bog ændre det ikke på noget om vi er 5 eller 3 foran, vinder vi i Chelsea så er vi mester uanset om vi har 3 eller 5 point, spiller vi uafgjort skal vi have en sejr uanset om vi havde 3 eller 5 point og taber vi, ja så skulle vi have 2 sejre alligevel så intet har rigtig ændret sig... ..
Nu kan vi gå ind til chelsea kampen med en hel anden indstilling... Kan ikke vente til lørdag
Bedste Blackburn spillere idag: Ryan Giggs og Paul Scholes. No wonder at Mark Hughes så gerne vil have fingrene i dem til sommer.:lolol:
Udligningsmålet mod m'boro...Og så det jammer med, at hans arbejdsindsats er underordnet hvis han ikke score - giver mig næsten kvalme. Hvis det ikke var for hans løbe pensum, blev der jo aldrig plads til de andre spillere, og desuden er der aldrig ro i modstanderens forsvar, så længe han er på banen.
Tilbage til topic: En ret middelmåde, eller måsker derunder, præsentation af holdet i dag, plus Blackburn må siges at have en rigtig god målmand, og en kæmpe fan i Rob Styles. Spillet flød dog aldrig virkelig, og jeg synes, at den 4-5-1/4-3-3 der bliver spillet i ChL og de større kampe, fungerer en hel del bedre end 4-4-2. De to dværge oppe foran er godt nok arbejdsomme, men sgu ikke så kyniske, og den flydende dimension i opspillet forsvinder ligesom.
Alt andet lige er 1 point dog bedre end 0, til trods for 5 point til chelski inden broen er sjovere end 3, men sådan er det jo, når man hverken kan score på sine chancer, eller nyde arbejdet af en upartisk dommer.
Jeg sidder med meget blandede følelser.. i første halvleg lægger vi godt ud, men bliver overrumplet flere gange, og Rio og Vidic får ikke snakket sammen ved målet.. herefter falder det hele bare sammen.. i anden halvleg sker der ikke rigtig noget de første 15 minutter men så begynder det at tage fart, og ronaldo begynder at komme med i spillet igen.. Nani har allerede her vist hvad han dur til, og han er klasser over giggs for tiden.. Scholes og carrick, bliver dog ved med deres kick'n'rush, og hvor det var en midlertidig off-day for carrick, har det overbevist mig om at Scholes ikke skal starte inde mod Barca.. de sidste 20 min. af kampen sidder vi stærkt på, og spiller faktisk ok bold, men en fesen dommer og ineffektivitet gør at vi ikke scorer..
Kuz bliver jeg aldrig helt tryg ved af en eller anden grund, og selvom det måske ikke er helt fair, vil jeg hellere se foster i en barca-kamp hvis VDS er skadet...
Set alene ud fra dagens kamp vil jeg sige at 4-3-3 er en formation man godt kunne gå hen og blive forfalden til.. 4-4-2 er stadig min ynglingsoptilling, men den kræver altså min. en midtbane der har speed, og som tør udfordre og spille langs jorden, hvilket vi overhovedet ikke så idag, men hvilket Anderson har i store mængder..
Rooney's udskiftning tror jeg ikke man skal tænke mere på da det nok bare var slaget i maven, og VDS håber jeg bare var en tvivler..
Jeg håber meget på denne opstilling mod Barca:
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Anderson - Carrick - Hargo
Ronaldo - Rooney - Nani
Bænk: Foster, O'shea, Pique, Giggs, Scholes, Park, Tevez
og i min bog ændre det ikke på noget om vi er 5 eller 3 foran, vinder vi i Chelsea så er vi mester uanset om vi har 3 eller 5 point, spiller vi uafgjort skal vi have en sejr uanset om vi havde 3 eller 5 point og taber vi, ja så skulle vi have 2 sejre alligevel så intet har rigtig ændret sig... ..
Nu kan vi gå ind til chelsea kampen med en hel anden indstilling... Kan ikke vente til lørdag
Helt korrekt, så længe "valget" ikke var mellem 3 og 6 point, så ændrer det ikke noget, og nej denne kamp kan slet ikke danne grundlag for at være nervøs for Chelski kampen da drengene nok skal være sat på til den, og der har de nok også fået den værste Barca feber ud af hovedet...
Som jeg ser det kan al den snak om Barca også ha haft en indflydelse på spillet.. flere spillere virkede som om det allerede var tirsdag aften.. Rigtig mange har givet interview om Barca kampen, og det går lidt imod den ideologi der er om at tage en kamp ad gangen..
Jeg håber meget på denne opstilling mod Barca:
VDS
Ronaldo - Carrick - Nani
Anderson - Rooney - Hargo
Bænk: Foster, O'shea, Pique, Giggs, Scholes, Park, Tevez
Du mener vel:
VDS
Anderson- Carrick - Hargo
Ronaldo- Rooney - Nani
;)
man.utd25
20-04-2008, 00:02
Rooney er overvurdet, han har jo ikke vist klasse når det virkelig gælder i meget lang tid.
Tror det var engang i 2006 eller sådan noget.
ro på:) rooney har ikke haft sin bedste sæson , og han har været skadet en del, og tror han skal være mere kold når han afslutter, og er sikker på han bliver det jo ældre han bliver.
man.utd25
20-04-2008, 00:05
Bedste Blackburn spillere idag: Ryan Giggs og Paul Scholes. No wonder at Mark Hughes så gerne vil have fingrene i dem til sommer.:lolol:
:lolol: :lolol: :lolol:
Du mener vel:
VDS
Anderson- Carrick - Hargo
Ronaldo- Rooney - Nani
;)
Spiller du altid så smart eller er det kun fordi det er weekend:p Ej det er fixet.. syntes bare Hargo virker bedre på kanten end ronaldo.. kunne godt tænke mig at se ronaldo som centerforsvar..
ro på:) rooney har ikke haft sin bedste sæson , og han har været skadet en del, og tror han skal være mere kold når han afslutter, og er sikker på han bliver det jo ældre han bliver.
Er det ikke noget med at dette er den sæson han har scoret flest mål i?? det går fremad..
United-Allan33
20-04-2008, 01:00
Hvor er det sørgeligt at se folk gøre grin med 2 af klubbens største legender... Føj hvor dybt kan man synke...
Godt nok spillede Giggs igen en dårlig kamp, men Scholes derimod spillede ikke ringere end Carrick, Ronaldo, Rio eller Vidic, og desuden var han oplægger til det mål der kan vise sig at give os guldet...
Men føj hvor er det ulækkert at se legender blive behandlet på den måde, af nogen der kalder sig United fans
Hvor er det sørgeligt at se folk gøre grin med 2 af klubbens største legender... Føj hvor dybt kan man synke...
Godt nok spillede Giggs igen en dårlig kamp, men Scholes derimod spillede ikke ringere end Carrick, Ronaldo, Rio eller Vidic, og desuden var han oplægger til det mål der kan vise sig at give os guldet...
Men føj hvor er det ulækkert at se legender blive behandlet på den måde, af nogen der kalder sig United fans
Så fordi de er 'legender' må de ikke kritiseres på en lidt kreativ måde? Giggs har haft en forfærdelig sæson og Scholes er ligeledes gået langt ned i gear - jeg, og mange andre United fans, forstår ikke hvorfor disse to gang på gang starter inde når vores midtbane nu er så stærk. Selvfølgelig har Scholes i denne sæson i glimt vist hvad han står for, men det er bare ikke nok. Hvis vores kære legender blev kritiseret på baggrund af en enkelt kamp eller to ville jeg kunne forstå dit indlæg - men jeg tror mange United fans, mig selv inklusiv, er ved at være godt trætte af at se de oldboys spærre for nogle af vores yngre spillere. Specielt Giggs.
Jeg forstår ikke hvorfor du skal sætte spørgsmåltegn til folks passion for klubben blot fordi de kritiserer et par spillere, som i de tidligere år har været ekstremt gode for klubben.
hold dog op med det pjat. Uanset om det er legender eller ej, så har de sgu brug for at man kalder en spade for en spade.
United-Allan33
20-04-2008, 06:41
Så fordi de er 'legender' må de ikke kritiseres på en lidt kreativ måde? Giggs har haft en forfærdelig sæson og Scholes er ligeledes gået langt ned i gear - jeg, og mange andre United fans, forstår ikke hvorfor disse to gang på gang starter inde når vores midtbane nu er så stærk. Selvfølgelig har Scholes i denne sæson i glimt vist hvad han står for, men det er bare ikke nok. Hvis vores kære legender blev kritiseret på baggrund af en enkelt kamp eller to ville jeg kunne forstå dit indlæg - men jeg tror mange United fans, mig selv inklusiv, er ved at være godt trætte af at se de oldboys spærre for nogle af vores yngre spillere. Specielt Giggs.
Jeg forstår ikke hvorfor du skal sætte spørgsmåltegn til folks passion for klubben blot fordi de kritiserer et par spillere, som i de tidligere år har været ekstremt gode for klubben.
For det første er det helt ok at komme med kritik af spillerne, men det behøver ikke være som det har været på det seneste en direkte hetz mod visse spillere..
Giggs har været ringe og svag det meste af sæsonen, og alle kan se at han er ved at være "over the hill", men i stedet for at kritikken har været saglig er det blevet en konkurrance om hvem der kan ydmyge og svine Giggs mest til.. For det første burde det vel være SAF kritikken skal rettes imod, da jeg næppe tror Giggs står med en pistol i hovedet på SAF når holdet skal stilles og for det andet, så har Giggs prøvet dette game før, og må derfor regnes for at have en slags rutine og derfor nerven til den slags kampe, noget som jeg synes holdet manglede igår... Da SAF så fandt ud af at rutinen ikke var nok for at få det bedste ud af Giggs, blev han da også fortjent revet ud i pausen...
Og mht Scholes er det efter min mening latterlig at gå efter Scholes som værende den dårligste spiller for United, han var på ingen måder ringere end så mange plus at da United endelig fik smidt forsigtigheden væk og fik lagt et kæmpe pres på Blackburn, der var det Scholes der gik forrest og det var tilmed ham der fik assisten til Tevez mål, de i sig selv burde være nok til at være blandt de bedste.. Og man kan ikke lade være med at tænke på hvilken ros det ville have frembragt havde det været en vis anden spiller dder havde lavet det samme..
Det er helt iorden at kritisere spillere, og kan også sagtens forstå folks kritik overfor især Giggs, men synes bare kritikken har udvikltet sig til hetz og nærmest jubel når Giggs beviser ens holdning når Giggs spiller dårlig...
Og som sagt mener jeg ikke det er blot kritik, men nærmest en hetz imod Giggs og Scholes, og det var det første indlæg et direkte bevis for... Efter min mening
HEHE. Chelsea levere jo aldrig pragtpræstationer, men det har de heller ikke brug for. Hvis vi ikke vender tilbage til at have det stærke fundament i defensiven, som vi på ingen måde har haft de seneste 3 kampe i PL så går det galt mod chelski, for dem er det sgu svært at komme bagud imod og så hente det. Specielt hvis det kræver vi skal skabe så mange chancer for at score 1 mål. Og det er ikke en spor ringere målmand vi kommer op overfor i næste uge.
Og efter midtugekampen vil begge mandskaber måske rotere en lille smule på et par pladser, og der er chelskis bredde stærkere end vores.
Men hvis de fortsat har lampard og drogba skadet, vil det hjælpe en hel del.
United-Allan33
20-04-2008, 06:52
hold dog op med det pjat. Uanset om det er legender eller ej, så har de sgu brug for at man kalder en spade for en spade.
Hvorfor er jeg ikke overrasket over du netop ville komme med den slags???
Havde det været alle andre så ville jeg tage det serisøst, men fra en der altid kritisere og jorde United ved alle muligheder, ja så kan jeg ikke tage det seriøs... udover blot at henvise til mit svar ovenover
For det første er det helt ok at komme med kritik af spillerne, men det behøver ikke være som det har været på det seneste en direkte hetz mod visse spillere..
Giggs har været ringe og svag det meste af sæsonen, og alle kan se at han er ved at være "over the hill", men i stedet for at kritikken har været saglig er det blevet en konkurrance om hvem der kan ydmyge og svine Giggs mest til.. For det første burde det vel være SAF kritikken skal rettes imod, da jeg næppe tror Giggs står med en pistol i hovedet på SAF når holdet skal stilles og for det andet, så har Giggs prøvet dette game før, og må derfor regnes for at have en slags rutine og derfor nerven til den slags kampe, noget som jeg synes holdet manglede igår... Da SAF så fandt ud af at rutinen ikke var nok for at få det bedste ud af Giggs, blev han da også fortjent revet ud i pausen...
Og mht Scholes er det efter min mening latterlig at gå efter Scholes som værende den dårligste spiller for United, han var på ingen måder ringere end så mange plus at da United endelig fik smidt forsigtigheden væk og fik lagt et kæmpe pres på Blackburn, der var det Scholes der gik forrest og det var tilmed ham der fik assisten til Tevez mål, de i sig selv burde være nok til at være blandt de bedste.. Og man kan ikke lade være med at tænke på hvilken ros det ville have frembragt havde det været en vis anden spiller dder havde lavet det samme..
Det er helt iorden at kritisere spillere, og kan også sagtens forstå folks kritik overfor især Giggs, men synes bare kritikken har udvikltet sig til hetz og nærmest jubel når Giggs beviser ens holdning når Giggs spiller dårlig...
Og som sagt mener jeg ikke det er blot kritik, men nærmest en hetz imod Giggs og Scholes, og det var det første indlæg et direkte bevis for... Efter min mening
Du er efter min mening ikke meget bedre selv..
Sazoo's indlæg som du kommenterede var endda pyntet med en smiley, som rimelig godt indikerer at det var en joke han kom med. Vi kan sgu også blive FOR hellige...
United-Allan33
20-04-2008, 07:50
Du er efter min mening ikke meget bedre selv..
Sazoo's indlæg som du kommenterede var endda pyntet med en smiley, som rimelig godt indikerer at det var en joke han kom med. Vi kan sgu også blive FOR hellige...
Jeg har intet imod kritik af Giggs, og som jeg skriver er det jo åbenlyst at Giggs ikke har spillet op til vanlig standard..og dermed er kritikken helt berettet. Og ja, er da godt klar over det var en joke, men som jeg også har skrevet synes jeg kritikken af især Giggs har tendens til en hetz, men det var bare joken der fik bæreret til at flyde over...
HEHE. Chelsea levere jo aldrig pragtpræstationer, men det har de heller ikke brug for. Hvis vi ikke vender tilbage til at have det stærke fundament i defensiven, som vi på ingen måde har haft de seneste 3 kampe i PL så går det galt mod chelski, for dem er det sgu svært at komme bagud imod og så hente det. Specielt hvis det kræver vi skal skabe så mange chancer for at score 1 mål. Og det er ikke en spor ringere målmand vi kommer op overfor i næste uge.
Og efter midtugekampen vil begge mandskaber måske rotere en lille smule på et par pladser, og der er chelskis bredde stærkere end vores.
Er slet ikke enig i dine betragtninger vedrørende Chelsea. Det er der flere grunde til.
1. Du virker usikker på at vi kan få point mod Chelsea...netop i år har United vist, at vi er ultra skarpe mod de store. Lutter Sejre, bortset fra 2-2 på Emirates. United spiller altid sig selv endnu mere op, når vi skal spille mod de andre store i PL.
2. Du siger at deres bredde er stærkere end vores...? Øhhh...hva? Det er den på ingen måde. Kan da godt være de har 3 angribere til en plads i skikkelse af Drogba, Anelka og Sheva...men det er jo kun Drogba som har spillet godt i år deroppe. Deres forsvar har de ikke samme bredde som vi har nu. Midtbanen er de dog dækket meget godt ind - men det er United jo også!
3. Wigan kunne komme tilbage og få point da Chelsea var foran 1-0, og Everton var tæt på det samme - hvis de kan komme tilbage i kampene, og skabe chancer, så kan vi jo endnu mere...
Giggs har været elendig i år..
Jeg er bedøvende ligeglad med om han er en legende i klubben når jeg vurderer hans nuværende præstationer...
Der er intet der kan ændre på at han er en af de største spillere i United gennem tiden og da han var god så kunne alle andre kantspillere bare fucke af..
Men når vi vil vinde trofæer så duer det ikke at have en blind passager på banen hver gang.. Og jeg er ikke uenig i at Ronaldo, Vidic osv måske heller ikke var noget at falde i svimer over igår, men set over hele sæsonen har de dog været til at stole på mht solide præstationer..
Laver ligne en kort beskrivelse af hvad jeg så:
TK: Man bliver aldrig tryg ved ham, men han lavede en ingen synderlige fejl og han kan ikke gøre noget ved målet.
Brown: Fint nok. Bidrager med intet offensivt, mens han bliver tørret et par gange. Giv ham en pause.
Vidic: Godt at han får en kamp, for han var lidt rusten i dag. Men det er der ikke noget at sige til.
Rio: Bedste mand i forsvaret, men ser sammen med Vidic ikke får godt ud ved målet. Det trækker ned.
Evra: Prøver fint, men ligesom hele holdet ikke hans bedste dag. Havde dog fint med løb og lukkede sådan set også Emerton rimeligt af.
Ronaldo: Ikke sin bedste kamp, men alligevel en af de farligste spillere.
Scholes: God de sidste 20 min., men ellers elendig. Han laver mange boldtab i dag, og pga. han er langsom mistede han også mange bolde. Udover det taber han boldene på farlige steder, som kunne have ført til mål. Spillede sig tilgengæld op til sidst.
Carrick: Mange fejl afleveringer og rigtig anonym. Dårlig kamp.
Giggs: Gider nærmest ikke kommentere det. At han ikke bidrager med noget har vi vist i lang tid, men at han nu skal ødelægge angrebene med hans dårlige afleveringer og langsomme driblinger, er simphelthen til at få lange nosser af. Dette er ikke en hetz mod Giggs, men jeg håber virkelig at han ikke starter inde mere. Han er ingen trussel og direkte ødelæggende for spillet p.t.
Tevez: Spiller faktisk en dårlig kamp, men hans præstation reddes af målet. Ellers ikke det store væsen af sig. Er uheldig med ikke at score, da Friedel redder den på stregen. Brænder også en direktør i starten af kampen.
Rooney: Slår nogle fremragende sideskift, men det var så også det. Lavede en del fejl og burde måske have scoret et mål, men det er vi vant til med Rooney. Ikke hans bedste kamp, men han kan være sin præstation bekendt.
Nani: Kom ind og gav holdet det Giggs ikke kunne. Måske laver han nogle dumme ting, men han sætter sin mand af et par gange og har farlige indlæg.
O'Shea og Park: For kort tid på banen.
United-Allan33
20-04-2008, 08:12
Giggs har været elendig i år..
Jeg er bedøvende ligeglad med om han er en legende i klubben når jeg vurderer hans nuværende præstationer...
Der er intet der kan ændre på at han er en af de største spillere i United gennem tiden og da han var god så kunne alle andre kantspillere bare fucke af..
Men når vi vil vinde trofæer så duer det ikke at have en blind passager på banen hver gang.. Og jeg er ikke uenig i at Ronaldo, Vidic osv måske heller ikke var noget at falde i svimer over igår, men set over hele sæsonen har de dog været til at stole på mht solide præstationer..
Tror vi er meget enig på bund linien, og jeg mener heller ikke det er hetz at kritisere Giggs, Scholes eller andre legender, jeg mener dog at den kritik der har været imod Scholes og især Giggs, har lignet en hetz efter min mening, som ikke bunder i præstationer, eller mangel på samme, men at man hellere ser andre spillere på de pladser...
United-Allan33
20-04-2008, 08:18
Giggs: Gider nærmest ikke kommentere det. At han ikke bidrager med noget har vi vist i lang tid, men at han nu skal ødelægge angrebene med hans dårlige afleveringer og langsomme driblinger, er simphelthen til at få lange nosser af. Dette er ikke en hetz mod Giggs, men jeg håber virkelig at han ikke starter inde mere. Han er ingen trussel og direkte ødelæggende for spillet p.t.
Helt enig, dette er ikke en hetz, det er bare en konstatering efterfuldt af en saglig begrundelse..
unitedforreal
20-04-2008, 09:40
Når jeg læser det noget af jer skriver, så føles det ikke som om vi så den samme kamp. Mange mener her at scholes spillede dårligt. Jeg mener at han spillede godt. Det er fordi, hvis i nogensinde ser kampen igen så kig på, hvem der trækker tilbage konstant og tager imod bolden. jeg kan ikke sætte ord på hvor pisse sur jeg var på carrick, at han lagde det hele på scholes.
Det er sådan jeg ser det, scholes trækker tilbage for at tage imod bolden, og forsøg at sende den fremad han gøre det måske 100 gange i en kamp. Når carrick er ved siden af ham. Det vil sige han kommer tit til at kikse de der afleveringer.
Men når Carrick gøre det 10 gange i en kamp. Det viser bare at han ikke tage noget ansvar,
Se på anderson og owen, i må kunne se hvordan de trækker tilbage og kalder på bolden, altså de tager ansvar for at hjælpe scholes/ de andre spiller med at komme igennem de andre hold.
Og forresten aldrig, begynde at snakke dårligt om en spiller efter 1 eller 2 kampe. men over et helt år. og hvem har skuffet os ? ja giggs har, men det har brown fandme os, når han konstant melder ud, at han føler han skal være fast.
Og jeg underskylder hvis jeg lyder sur eller noget, jeg er bare træt af at vi møder dårlig hold. også skal deres målmand spiller hans livs kamp, og derefter skal dommeren, dømme sit væreste,
anyway United vs barcelona. 3-1 til united. tro på det, go penge på oddset :D
man.utd25
20-04-2008, 10:03
Er det ikke noget med at dette er den sæson han har scoret flest mål i?? det går fremad..[/QUOTE]
Har jeg ikke lige set på, men jeg mener det.
Men rooney er ung , og ja han brænder alt alt for meget, men jeg er sikker på det bliver bedre:)
jeg tror faktisk at vi denne gang har muligheden for at vinde på broen - det eneste sted jeg mener chelsea har bedre bredde end united er i forsvaret og på målmandsposten.. men ellers er det nogenlunde det samme.. chelsea har jo mange store navne osv, de slår bare ikke til..
jeg synes også at united har flere strenge at spille på - vi er utrolig svære at dæmme op for.. tevez, ronaldo, rooney, nani osv er alle spillere der kan afgøre en kamp.. chelsea har ikke ligeså mange enere som vi har - de har store navne, men de slår ikke til..
jeg tror det ville være værre at spille mod fx arsenal ude - jeg synes langt fra chelsea er skræmmende..
man.utd25
20-04-2008, 10:10
Når jeg læser det noget af jer skriver, så føles det ikke som om vi så den samme kamp. Mange mener her at scholes spillede dårligt. Jeg mener at han spillede godt. Det er fordi, hvis i nogensinde ser kampen igen så kig på, hvem der trækker tilbage konstant og tager imod bolden. jeg kan ikke sætte ord på hvor pisse sur jeg var på carrick, at han lagde det hele på scholes.
Det er sådan jeg ser det, scholes trækker tilbage for at tage imod bolden, og forsøg at sende den fremad han gøre det måske 100 gange i en kamp. Når carrick er ved siden af ham. Det vil sige han kommer tit til at kikse de der afleveringer.
Men når Carrick gøre det 10 gange i en kamp. Det viser bare at han ikke tage noget ansvar,
Se på anderson og owen, i må kunne se hvordan de trækker tilbage og kalder på bolden, altså de tager ansvar for at hjælpe scholes/ de andre spiller med at komme igennem de andre hold.
Og forresten aldrig, begynde at snakke dårligt om en spiller efter 1 eller 2 kampe. men over et helt år. og hvem har skuffet os ? ja giggs har, men det har brown fandme os, når han konstant melder ud, at han føler han skal være fast.
Og jeg underskylder hvis jeg lyder sur eller noget, jeg er bare træt af at vi møder dårlig hold. også skal deres målmand spiller hans livs kamp, og derefter skal dommeren, dømme sit væreste,
anyway United vs barcelona. 3-1 til united. tro på det, go penge på oddset :D
Fordi scholes falder tilbage og prøver at sætte noget igang, gør ham jo ikke til at han har spillet en god kamp, det kiksede meget for ham igår med det hele, men som sagt de sidste 20-25 min spillede han godt, men det er ikke nok kun at spille godt til sidst.
Giggs ja han er ikke god mere, han viser ikke ret meget mere kun i glimt, og brown skal også til at tage sig sammen, laver mange fejl i de sidste par kampe:)
p.S og jo mange så kampen igår, men mange kunne også se savnet af Anderson ,som vi virkelig savnede igår:) carrick og scholes skal ikke starte sammen mere synes jeg.
p.S og jo mange så kampen igår, men mange kunne også se savnet af Anderson ,som vi virkelig savnede igår:) carrick og scholes skal ikke starte sammen mere synes jeg.
Ja, mange så kampen, men et viser jo også hvor forskelligt man kan se kampen.. for jeg har bestemt ikke noget imod, scholes men mener at han generelt spillede en rigtig skidt kamp igår..
Men enig i at de ikke skal starte sammen.. Hvis Hargo har tænkt sig at spille som i de to sidste kampe, så har han den speed der kræves og kan godt starte med en af de to, men ellers ser jeg Anderson som en mere og mere fast starter sammen med en af de 3 andre, hvis vi skal ud og skabe et resultat.. vi så igår at der ingen speed eller suprise var på midtbanen, og det ser vi tydeligt når anderson spiller..
man.utd25
20-04-2008, 10:22
Ja, mange så kampen, men et viser jo også hvor forskelligt man kan se kampen.. for jeg har bestemt ikke noget imod, scholes men mener at han generelt spillede en rigtig skidt kamp igår..
Men enig i at de ikke skal starte sammen.. Hvis Hargo har tænkt sig at spille som i de to sidste kampe, så har han den speed der kræves og kan godt starte med en af de to, men ellers ser jeg Anderson som en mere og mere fast starter sammen med en af de 3 andre, hvis vi skal ud og skabe et resultat.. vi så igår at der ingen speed eller suprise var på midtbanen, og det ser vi tydeligt når anderson spiller..
Kan ikke være mere enig med dig:)
Christensen
20-04-2008, 10:26
Enig Kofoed. Det der manglede fra midtbanen, var netop det som Anderson giver os: speed, fight og noget uventet. Med Scholes og Carrick i går, var der for mange (forsøg på) sideskift og alt for lange afleveringer.
Fletcherfan
20-04-2008, 10:50
Nu har jeg fulgt med i debatten her, og vil komme med mine kommentarer.
1) Ryan Giggs. Han har været elendig i denne sæson, og tror han spiller kun fordi han mangler nogle få kampe for at få rekorden. Han er ikke god nok til United mere, det er fakta. Hvis han havde haft lige så godt øje for spillet som f.eks. Scholes så ville det være i orden, at han manglede sin hurtighed, og der ikke blev så mange driblinger. Men han skal ikke starte inde NOGENSINDE mere for United, legende eller ej...
2) 4-4-2 eller 4-3-3. Der var nogen, som sagde, at det er bedst hvis United spiller 4-3-3, fordi så kommer der mere fart på. Jeg er tilhænger af 4-4-2, og mener, at det er valg af spillere, der gør, at United ikke altid fungerer med 4-4-2. Sæt Nani ind for Giggs og Anderson ind for Scholes så skal i se løjer.
3) Rooney's afbrændere. Jeg er enig med de fleste, at Tevez og Rooney har haft muligheder til at score mange flere mål. Men i de sidste kampe har Rooney altså fået flere chancer hvor han har været alene mod målmanden. Jeg kan godt forstå, at i synes, at Rooney skal score på de chancer. Men kig lidt på situationen i kampen i går. Rooney har ikke tid til at tage træk eller noget. Der er et sted han kan putte bolden for at få mål. Han skyder også bolden lige der, men uheldigvis får Friedel lige foden på.
4) Rob Styles. Det er en af de værste dommere, nogensinde. For det første skulle han have givet min. 5 gule kort. Men så er der de 4 straffesituationer og de mange gange hvor han fløjter selvom det er fuldstændig unødvendigt. Jeg synes, at han laved en direkte useriøst dårlig indsats i går, han laved ligeså mange fejl mod Blackburn som mod United, men fejlene mod United var bare en tand vigtigere og større. Sammen med Steve Bennett håber jeg ikke han kommer til at dømme United igen.
5) Konstellationen på midtbanen. Jeg synes, at United skal spille med 4-4-2, med Ronaldo, Carrick, Anderson og Nani på midtbanen, med backupspillerne i denne rangering: Fletcher, Hargreaves, Park, Scholes, Giggs. Kan godt være jeg har glemt nogle spillere. Men jeg synes, at der sker mere med Nani og Ronaldo på fløjene end med Giggs eller Park. Og centralt vil jeg sige, at United spiller bedst med Carrick og Anderson (selvom Carrick ikke havde sin bedste kamp i går). Det er fordi, at både Carrick og Anderson er rigtig gode til både det defensive og det offensive. Så ikke at glemme de fantastiske afleveringer de kan komme med (Det er noget f.eks. Scholes også kan, synes han bare ikke han spiller så godt lige p.t.)
6) Kampen i går. Jeg synes, at United faktiskt spillede en rimelig god kamp. Det var faktiskt de første 15-20 minutter efter Blackburnmålet, der var den eneste dårlige periode i denne kamp. Bare kig på hvor tit Blackburn var over midtbanestregen. United spillede fint nok, men med Giggs var det bare fuldstændig ufarligt og i anden halvleg var det rent uheld. Blackburn reddede to gange på stregen, United kunne have fået 4! straffer, Ronaldo skød på stolpen og Friedel spillede en af sine bedste kampe i karrieren. Og så synes jeg også ham der Samba var virkelig verdensklasse. Jeg synes egentlig kun, at Giggs og Brown spillede under middel. Scholes løftede sig op på middelniveau, og det samme gjorde Carrick og Ronaldo, mens jeg synes, at Nani og Kusczcak var de bedste for United.
7) Brown. Jeg er stor fan af Brown, og han har været god i denne sæson, men han har været dårlig i de sidste kampe og synes, at han skal have en pause nu på 2 kampe. Problemet er bare, at der er nok ikke nogen lige nu, der er god nok til at udfylde hans plads. Jeg tror altså ikke, at Gary Neville er helt i form endnu, for så ville han have været på bænken i går. O'Shea kan muligvis gå ind og afløse Brown, men jeg er ikke helt så tryg ved O'Shea på højreback.
Til slut vil jeg sige, at det er ikke en hetz mod hverken Giggs, Brown eller Scholes, men min mening om deres præstation/er i går og i denne sæson.
Det mål var dejligt, og føj hvor er det godt at vide, at United ALTID kan score et mål.
Jeg synes, der er en tendens til at glemme medgang og huske modgang. Rooney har lige haft et run på 4 mål i 3 kampe, og nu hugger nogle hovedet af ham pga afbrænderen i går. Fordi han har haft nogle afbrændere i år betyder det jo ikke, at han ikke må lave flere. Brændte chancer kommer jo og går. I øvrigt så synes jeg det var mindst ligeså meget Friedels fortjeneste, at den ikke gik ind, da han jo stod en fremragende kamp.
Men generelt enig - der skal flere mål på bordet. Jeg synes måske han har en tendens til at søge det lave hjørne fremfor bare at banke den ad helveds til op i netmaskerne. Men det lader da til, at han er holdt op med sine overmodige elegance.
Jeg synes, der er en tendens til at glemme medgang og huske modgang. Rooney har lige haft et run på 4 mål i 3 kampe, og nu hugger nogle hovedet af ham pga afbrænderen i går. Fordi han har haft nogle afbrændere i år betyder det jo ikke, at han ikke må lave flere. Brændte chancer kommer jo og går. I øvrigt så synes jeg det var mindst ligeså meget Friedels fortjeneste, at den ikke gik ind, da han jo stod en fremragende kamp.
Men generelt enig - der skal flere mål på bordet. Jeg synes måske han har en tendens til at søge det lave hjørne fremfor bare at banke den ad helveds til op i netmaskerne. Men det lader da til, at han er holdt op med sine overmodige elegance.
Kunne ikke være mere enig.. Friedel stod en kanon kamp IGEN igår, og den afslutning Rooney lavede da han var stort set alene mod Friedel var helt ok, men det var en kanon refleks redning, og den kunne Rooney ikke gøre meget mere ved.. men også enig i at når han er alene mod målmanden hvilket han er rigtig tit(nok den mand i PL der er mest i alene dueller med målmanden) så har han en tendens til at han meget gerne vil ha bolden under ham, eller lige ved siden af, istedet for bare at trykke den af opad, så målmanden kun kan bruge armene og ikke også benene...
Giver dig ret. Rooney brændte jo ikke nogen væstenlig store chancer, hvis man sammenligner ham med resten af holdet. Jo, han skulle have scoret en enkelt gang, men nu er det bare sådan, at Friedel altid står sit livskamp, når modstanderen er United, og Rooney gør faktisk det rigtige, men er uheldig. Det er ikke lang tid siden, at Rooney scorede et par mål i træk, mens hvis han ikke scorer, så er alle på nakken af ham. Iøvrigt nogle der kan huske Giggs, Carricks eller Scholes sidste mål for os? Skal vi sige flere måneder siden? Midtbanen skylder i den grad mål ligesom Rooney og Tevez også skal nette mere.
Kasper260599
20-04-2008, 15:42
Hey. Jeg syns det er spændende, at læse om folks meninger om United her på forummet, og vil nu selv byde ind.
Trist at vi ikke kunne vinde igår, især fordi Blackburn jo ikke engang spillede særlig godt. Santa, Vogel og de defensive folk hos hjemmeholdet spillede okay (selvfølgelig især Friedel), men ellers møder vi jo ikke et hold der har momentum. Den eneste stjerne i Blackburn staben sidder velsagtens i manager stolen;).
Især 3 elementer ved gårsdagens kamp hæfter jeg mig ved:
1) Med 6 dages hvile før kampen, ville man forvente en større gejst fra kampens start, især med udsigt til at kunne spille det 17 engelske mesterskab så godt som hjem. Jeg frygtede ikke gårsdagens kamp i lige så høj grad som den på Riverside, da spillerne havde haft bedre restitutions forhold, og især pga. den store vilje der blev udstrålet i søndags mod arsenal. Havde før kampen fornemmelsen af at drengene virkede meget mesterskabssultne. Det syns jeg ikke første halvleg bar præg af.
Kan self godt forstå at Scholes og Carrick umiddelbart starter kampen tålmodigt fordi Blackburn stiller kæderne langt tilbage, men vi lader os for nemt overraske når de vender spillet(=mangel på motivation?)
2) Umiddelbart nyder Carrick stor respekt fra min side, syns han spiller bedre end sidste år, men han modtager en del kritik fra dette forum så snart Uniteds midtbane har en dårlig dag som igår. Okay Carrick spillede ikke super, vælger nogle mærkelige løsninger der fører til åndsvage boldtab. Syns dog ikke at hovedansvaret for det ikke-flydende united spil skal placeres hos Scholes og Carrick. Derimod hos Giggs og Ronaldo. Giggs er simpelthen ude af kampen for lang tid af gangen, og byder sig ligesom Ronaldo ikke til i det opbyggende spils startfase. Ansvaret for Giggs problemmet skal selvfølgelig placeres hos Ferguson: hvorfor Giggs på holdkortet når han ikke er bedre? Men problmmet med Ronaldo kan gøre mig endnu mere sur. Forestil jer at en Fletcher i topform (yes ved han er skadet!) startede inde istedet. Han ville gide de sure tilbageerobningsløb, og desuden give Scholes eller Carrick bedre grobund for det opbygende spil, simpelthen fordi der i en kamp, som den igår er brug for stor bevæglighed i de centrale områder, og ikke kun hurtige ronaldo løb/driblinger som mod hold hvor vi sidder tungere på spillet. Syns genrelt at Ronaldo mangler ,at bevise evnen til at hive United op når hele holdet er nede. Han låses ligeledes for nemt i de store opgør.
3) Selvom kampen virkede frustrende, og ikke særlig velspillet, ja så skal vi huske på hvor uheldig United var. På en dag hvor fru fortuna smiler ligeligt til begge mandskaber vinder vi den kamp! snydt for 1 straffespark (nogen siger 4!) og 5-6 chancer hvor ekstremt uheld/manglende målnæse holder bolden ude. Tilmed vælger Friedel at spille sublimt. Syns fandme det er irriterende når modstander-målmænd spiller prægtkampe mod os. Hvem husker Hahnemann i 1 runde? syns også at huske D James i denne og de sidste par sæsoner.
Nu håber jeg blot ikke Rooney blev skadet (nogen der ved noget?), for så har vi en rimelig bredde før de næste ugers tætte og vigtige program. Retteligt ligger chelsea over arsenal, de har et skræmmende stærkt hold. Men ikke desto mindre føler jeg United bør gå på Broen med store muligheder for at vinde (i det mindste får uafgjort), hvis vores bærende spillerer(Edwin-Rio-Anderson(bliver vigtigt)-Rooney) er friske. Det kan dog blive en fordel for de blå at de spiller cl tirsdag.
[QUOTE=unitedforreal;66361]Når jeg læser det noget af jer skriver, så føles det ikke som om vi så den samme kamp. Mange mener her at scholes spillede dårligt. Jeg mener at han spillede godt. Det er fordi, hvis i nogensinde ser kampen igen så kig på, hvem der trækker tilbage konstant og tager imod bolden. jeg kan ikke sætte ord på hvor pisse sur jeg var på carrick, at han lagde det hele på scholes.
anyway United vs barcelona. 3-1 til united. tro på det, go penge på oddset :D[/QUOTE
Carrick lagde da ikke en skid over på Scholes, og det med han ikke tager ansvar er så usagligt sagt.. Scholes var fuldstændig anonym bortset fra de sidste 20 min, hvor han spiller sig op.. Carrick havde ikke sin bedste dag, men flyttede egentlig bolden fint rundt og havde flere gode skift på kanten og en i dybden til rooney, som kunne have givet mål..
Nu håber jeg blot ikke Rooney blev skadet (nogen der ved noget?), for så har vi en rimelig bredde før de næste ugers tætte og vigtige program.
Fergie har sagt at Rooney med rigtig rigtig stor sandsynlighed, er klar til på onsdag, hvilket jo er dejligt. Havde dog heller ikke frygtet det værste, når han næsten kunne forsætte i 15-20 minutter efter sit sammenstød med Nelson. Hvis det havde været alvorligt, ville han nok været udgået med det samme.
Kasper260599
20-04-2008, 18:39
Thank God!
Kan ikke undgå at få en ubehagelig fornemmelse i maven når en så vigtig spiller som Rooney får fysiske probs. I de store kampe vurderer jeg Rooney langt vigtigere end Ronaldo... puha, ham vil jeg helst ikke undvære!
ChristianR
21-04-2008, 11:56
Fergie har sagt at Rooney med rigtig rigtig stor sandsynlighed, er klar til på onsdag, hvilket jo er dejligt. Havde dog heller ikke frygtet det værste, når han næsten kunne forsætte i 15-20 minutter efter sit sammenstød med Nelson. Hvis det havde været alvorligt, ville han nok været udgået med det samme.
Det gjorde han vel også sidst, han brækkede foden?;) Hvis ikke jeg husker helt forkert.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.