PDA

Se fuld version : Rundvisning på Old Trafford

bomber
09-05-2007, 08:47
hej jeg skal til england i sommerferien og min far og jeg skal ind og se oldtrafford, er der nogen der ved hvordan sådan en tur bestilles??

på forhånd mange tak.

KennyN
09-05-2007, 09:39
Du kan købe billet til rundvisning på Old Trafford, ved receptionen på stadion. Det er vist ved indgangen til museet..

Smaakage
09-05-2007, 10:28
Du kan købe en billet ved museets indgang, der giver dig adgang til både museet og rundvisning. Og du vil ikke kunne undgå at se det
Vil råde dig til at købe sådan en billet. Det er billigst, og museet er i hvert fald også værd at se

Alex
09-05-2007, 10:52
Min familie og jeg var derovre en gang. Vi bestilte over nettet.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={3B206E90-CB32-403F-BC82-DEBB730837FE}&section=welcome

Ude i højre er der en 'book online'-knap.

Redguf
10-05-2007, 15:37
Hvis i alligevel har et par timer afsat til at se stadion og museum er det ikke nødvendigt at bestille forud - man køber en samlet billet til museum og rundvisning. Man kan så gå rundt og studere museet indtil man skal på rundvisning - efter rundvisningen kan man så gå tilbage på museet og studere det sidste.

Go' fornøjelse

bomber
10-05-2007, 16:28
takker

bomber
02-09-2007, 11:13
Jeg ville bare lige sige at jeg havde en kanon tur der over og at det var kanon fedt.

Refstrup
02-05-2008, 09:17
Hej alle sammen

jeg er lige blevet konfirmeret, og skal over at se united vs west ham imorgen.
Jeg har lige nogle spørgsmål

Hvad koster en rundvisning på Oldtrafford ?
Hvor lang tid tager det ?

Jeg håber i kan hjælpe mig det.

Hilsen Refstrup

dannigizmo
02-05-2008, 10:32
En rundvisning koster 10 pund, og det tager vel cirka en time til halvanden. Det kan klart anbefales. Du kommer rundt over det hele på stadion, omklædningsrum, spillertunnellen og får lov at sidde på Fergies plads, blandt andet. Så det er de godt 100 kr værd. :)

RasmusP
26-04-2009, 15:25
Min familie og jeg var derovre en gang. Vi bestilte over nettet.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={3B206E90-CB32-403F-BC82-DEBB730837FE}&section=welcome

Ude i højre er der en 'book online'-knap.

Jeg river lige den her tråd frem igen:)

Jeg har lige booket museum og stadion rundtur via manutd.com. Jeg synes det virker lidt underligt. Efter jeg har sendt mine informationer, står der at de vil kontakte mig indenfor 48 timer. Jeg går ud fra at det har noget at gøre med hvordan jeg skal betale, eller hva? Hvorfor betaler man ikke bare med det samme, når man booker ligesom man gør når man eksempelvis skal i biografen?

Dines
27-04-2009, 11:53
Jeg forstaar ikke hvorfor, at man ikke bare koeber det i receptionen derovre, det er meget mere enkelt. Det koster vel 15 pund per voksen, og det er med museums besoeg og rundtur med guide. Man faar kun en rundtur, men man kan opholde sig paa museumet helt dagen. Nu ved jeg godt, at du har bestilt, men en anden gang, saa vil jeg goere det derovre.

RasmusP
27-04-2009, 12:19
Jeg forstaar ikke hvorfor, at man ikke bare koeber det i receptionen derovre, det er meget mere enkelt. Det koster vel 15 pund per voksen, og det er med museums besoeg og rundtur med guide. Man faar kun en rundtur, men man kan opholde sig paa museumet helt dagen. Nu ved jeg godt, at du har bestilt, men en anden gang, saa vil jeg goere det derovre.

Meget sjovt du siger det, for efter jeg havde skrevet det indlæg får jeg en mail fra manutd.com at der er totalt udsolgt den 9. maj:)
Så det er åbenbart ikke altid "bare" at møde op..

Cristian9000
27-04-2009, 12:57
Jeg river lige den her tråd frem igen:)

Jeg har lige booket museum og stadion rundtur via manutd.com. Jeg synes det virker lidt underligt. Efter jeg har sendt mine informationer, står der at de vil kontakte mig indenfor 48 timer. Jeg går ud fra at det har noget at gøre med hvordan jeg skal betale, eller hva? Hvorfor betaler man ikke bare med det samme, når man booker ligesom man gør når man eksempelvis skal i biografen?

Er lige kommet hjem fra Manchester, var derovre og se dem mod Portsmouth, hvor jeg så var på stadion rundvisning torsdag :) man betaler ikke over nettet, men det er bare en slags booking. De sender en mail til dig med et reservationsnummer som du så skal medbringe :)

Casper
27-04-2009, 13:34
Meget sjovt du siger det, for efter jeg havde skrevet det indlæg får jeg en mail fra manutd.com at der er totalt udsolgt den 9. maj:)
Så det er åbenbart ikke altid "bare" at møde op..

man kan vel heller ikke forvente andet, når man er der på samme tidspunkt som alle andre turister.
en kamp mod city er trods alt en af de mest populære

MC86
12-01-2010, 16:40
Nu er vi 4 kammerater der skal over og se Man Utd - Milan og Man Utd - Fulham. I mellem kampene ville vi gerne have en rundvisning op OT. Nogle der ved om man på sådan en rundvisning må mærke græsset eller komme ned og se omklædningsrummet, eller prøve at sidde på udskifningspladserne. Synes man har set billeder af nogle som har prøvet.

Dines
12-01-2010, 17:24
Nu er vi 4 kammerater der skal over og se Man Utd - Milan og Man Utd - Fulham. I mellem kampene ville vi gerne have en rundvisning op OT. Nogle der ved om man på sådan en rundvisning må mærke græsset eller komme ned og se omklædningsrummet, eller prøve at sidde på udskifningspladserne. Synes man har set billeder af nogle som har prøvet.

Du må ikke røre eller betræde græsset.

Du kommer ind i omklædningsrummet

Du kommer til at sidde på udskiftningspladserne.

MC86
12-01-2010, 17:56
Du må ikke røre eller betræde græsset.

Du kommer ind i omklædningsrummet

Du kommer til at sidde på udskiftningspladserne.

Du skal have mange tak for svaret:) tænkte nok man ikke måtte betræde græsset.

Hvor langtid er sådan en rundvisning, og er der mulighed for det dagen før en kamp, eller dagen efter? Vi er derovre fra d.9 marts til den 14 marts og der er kampe d.10 og 13 marts.

Allan
12-01-2010, 18:28
Du skal have mange tak for svaret:) tænkte nok man ikke måtte betræde græsset.

Hvor langtid er sådan en rundvisning, og er der mulighed for det dagen før en kamp, eller dagen efter? Vi er derovre fra d.9 marts til den 14 marts og der er kampe d.10 og 13 marts.

Mener kun det er på kampdage at der ikke rundvisninger, så i burde sagtens kunne komme på en tur enten dagen før eller efter kampen

MC86
12-01-2010, 18:56
Mener kun det er på kampdage at der ikke rundvisninger, så i burde sagtens kunne komme på en tur enten dagen før eller efter kampen

Det lyder bare super:) Så skulle det ikke være noget problem:)

Er der andre der skal over og se dem mod Milan eller Fulham?

Ipwn Margasm
21-02-2010, 19:09
jeg skal selv over at se dem mod Milan... Fik lige et par V.I.P billetter i julegave :trophy:

Parkohargo
21-02-2010, 19:49
jeg skal selv over at se dem mod Milan... Fik lige et par V.I.P billetter i julegave :trophy:

JAMEN Congratz og go tur! Er slet ikke misundelig.......

Foged
30-03-2010, 08:40
Hej,

Jeg smutter derover her i weekenden.
Hvor på hjemmesiden kan der bestilles billetter til rundtur på OT? Kan finde alt andet, men ikke det.

Foged
30-03-2010, 08:47
Har selv fundet det, skulle bare ikke gå i Megastore, men også vildt svært at finde når de ligger det hele på forsiden - eller.

tjarligdrengen
11-08-2010, 22:39
Man kan stadig godt bare købe ved receptionen ik´? Skal over at se kampen imod West Ham og ved ikke et præcist tidspunkt vi kan på, så det vil være rart at bare kunne "dukke op".

Dines
11-08-2010, 23:36
Man kan stadig godt bare købe ved receptionen ik´? Skal over at se kampen imod West Ham og ved ikke et præcist tidspunkt vi kan på, så det vil være rart at bare kunne "dukke op".

Er helt sikker på, at det er intet problem med, at du køber i receptionen.

conradsen
12-08-2010, 14:21
Du går bare ind i receptionen og køber din billet. HUSK: Der er ingen rundvisning på kampdagen.

tjarligdrengen
12-08-2010, 17:13
Tak for svarene..

Vidste godt det med kampdagen..:-)

Esseline
17-08-2010, 01:37
Tak for svarene..

Vidste godt det med kampdagen..:-)

Men hvis man er rigtig smart, så aftaler man med gutterne, hvornår det skal være, så man kan booke hjemmefra og ikke kommer over og der er udsolgt af billetter... F.eks. ligesom da man var i Valenzia og ikke havde købt billetter til kampen hjemmefra... Tror ikke det sorte marked er så veludviklet i Manchester som dernede, hehe. :lolol:
Ville være temmeligt surt at endelig at komme afsted efter over 10års drømmeri og så ikke få rundvisningen.

Du ved, man gambler ikke når drømme skal opfyldes :p

Til udenforstående så er jeg Tjarligdrengens kæreste;) og står med en meget ulykkelig kæreste, hvis ikke turen bliver som han har drømt om

Casper
17-08-2010, 14:54
Men hvis man er rigtig smart, så aftaler man med gutterne, hvornår det skal være, så man kan booke hjemmefra og ikke kommer over og der er udsolgt af billetter... F.eks. ligesom da man var i Valenzia og ikke havde købt billetter til kampen hjemmefra... Tror ikke det sorte marked er så veludviklet i Manchester som dernede, hehe. :lolol:
Ville være temmeligt surt at endelig at komme afsted efter over 10års drømmeri og så ikke få rundvisningen.

Du ved, man gambler ikke når drømme skal opfyldes :p

Til udenforstående så er jeg Tjarligdrengens kæreste;) og står med en meget ulykkelig kæreste, hvis ikke turen bliver som han har drømt om

klasse, Esseline :D

Btw. Så er sortbørsmarkedet ekstremt veludviklet i Manchester. Det er ret vildt så stort et marked det er. Hvis du tog ned til VM i Sydafrika, så ville du se de samme personer som du ser udenfor Old Trafford hver uge. De ved hvor der tjenes penge åbenbart...