Se fuld version : Laudrup som træner i Barca???
Nu åbner jeg lige denne tråd.. Både fordi jeg syntes det er lidt sjovt at følge og så for at få afprøvet, om man kan lave en ikke anonym afstemning, også så man kan se om det skal gøres i MoM-tråden.. men bare stem løs for det er ren sjov, så ingen bliver rakket ned pga. deres stemmer.. VEL!!!
http://www.bold.dk/nyt/?vis=82370
Personligt tror jeg ikke på at han bliver træner for Barca allerede. Ikke fordi de ikke vil have ham, mere fordi jeg tror han ikke selv synes han er klar til det. Desuden er han en type som går meget op i at opfylde sin kontrakt, og tvivler på at de kun har skrevet kontrakt med ham for en enkelt sæson. Som jeg ser det bliver han der minimum endnu en sæson....
Jeg tror han opfylder sin kontrakt i Getafe.. Det håber jeg hvertfald meget at han gør, da han så også beviser noget, da han så siger at han ikke bare bøjer sig i støvet fordi der kommer et godt tilbud, men også gerne vil vise at Getafes sæson ikke er et ones ine a lifetime.. Det vil gi ham utroligt meget goodwill i hele spanien tror jeg, og sådan tror jeg også han er.. så vidt jeg har hørt har han skrevet for 2 sæsoner, og det tror jeg han bliver..
Jeg tror dog han kan få det meget svært hvis han beslutter at blive en sæson til.. nu har han jo åbnet øjnene på mange klubber, med hans gode spil, og han har jo fået vist spillerne fra deres bedste sider, og jeg ved da et Ruben De La Red(Real madrid), og Granero(Også Real Madrid) højst sandsynligt bliver hentet tilbage til Real.. Og det er deres to største profiler hvis du spørg mig, så enten skal Laudrup ud og shoppe ellers skal han virkelig vise talentet, og skabe stjerner ud af det han har..
Er ret sikker på at han indenfor de næste 1-3 år står som chef for Barcelona.
Og er sikker på han vil lave et super godt arbejdet..
I brøndby havde han succes, og i Getafe er de i pokalfinalen, kom ret langt i uefa cuppen, så han kan altså noget.
Og at han så kommer op på et højere niveau og pres fra pressen, bestyrelsen og fansene, tror jeg sagtens han kan klare.
Vil være fedt at se ham stå i spidsen for Barcelona..
Eller landsholdet, så vi kan komme af med morten olsen..
Jeg tror på at han bliver træner i Barcelona og/eller Real Madrid på et tidspunkt, dog tror jeg ikke at det bliver allerede til sommer, da jeg tror og håber at han bliver i Getafe eller kommer til en klub i mellem disse
Jeg er overbevist om at Laudrup en dag bliver træner i enten Barca eller Real dog tror jeg at han opfylder hans kontrakt i Getafe. Hvis Laudrup skal videre skal det være til en topklub og ikke en Zaragoza (eller lignende) som Luna Christofi nævnte i søndagens onside. Håber at han en dag kommer til Barca og tror han vil kunne få succes - hvorfor ikke ? Succes i Brøndby og Getafe og dog er springet til Barca kæmpe men er der en dansker der kan tage det er det ham
Mon ikke han bliver det engang..
Men jeg tør ikke spå at han bliver det allerede til sommer.. Også selvom jeg måske synes det ville være bedst at komme væk fra Getafe efter sådan en god sæson, den bliver svær at overgå næste år..
United DK
15-04-2008, 21:01
Getafe skulle allerede være på udgik efter en ny træner, så det tyder på, at Laudrup forlader dem til sommer, og jeg tror ikke på, at Galatasaray eller Chelsea er muligheder, det er simpelthen for urealistisk. Galatasaray fordi tyrkisk fodbold er en gang galehus, og Chelsea fordi Laudrup og engelsk fodbold ikke hænger sammen, på nogen måde. Jeg tror derfor Barcelona er næste destination. De har set, hvordan en forholdsvis uerfaren træner som Rijkaard, udviklede sig til en toptræner, som førte dem til mesterskaber og CL, og derfor går de nu efter Laudrup, som jo også er en klublegende, på trods af, at han lavede det forbudte skifte i 1994. Mourinho er det oplagte valg, men hans fodboldfilosofi hænger ikke sammen med Barcelonas, hvor det ikke er nok bare at vinde, nej, man skal vinde med stil.
Glory Man United
16-04-2008, 07:30
Jeg har stemt: Laudrup skal nok komme til Barcelona - men ikke allerede" Så udelukker jeg jo heller ikke den sidste svar mulighed med, at han opfylder sin kontrakt :p
Men jeg vil godt nok blive overrasket over, hvis Barca vælger en så urutineret træner.
pølsemanden
16-04-2008, 10:33
Synes han skal blive i Getafe lidt så han kan vise det ikke bare er en sæson han kan gøre det gjort. Men når hans kontrakt udløber kunne han godt tage til en større klub eks. Barcelona...
ChristianR
16-04-2008, 11:44
Jeg tror også, han skal vise lidt mere, før en storklub som Barca henter ham ind. Det ville dog ikke overraske mig utrolig meget, hvis de alligevel gør det til sommer.
Et år mere i Getafe kunne bevise en form for stabilitet fra Laudrups side, selvom det selvfølgelig bliver svært at leve op tild denne sæson.
Andersen
16-04-2008, 13:06
Jeg ser gerne Laudrup som manager for United, når Fergie stopper. Ved godt at det er en smule romantisk, men med den fodbold som han står for, ville han være et oplagt bud, hvis han kan blive ved at skabe gode resultater.
Dog tror jeg at en af de to store i Spanien, er et mere realistisk bud, for kunne han trives i regnen og uden egenproduktion af rødvin, nej næppe.
Det koster intet at drømme.
Syns han skal blive i Getafe mindst et år mere... Men på den anden side er det jo heller ikke sikkert at han kan få arbejde i enten Barca eller Real til den tid..
Jeg tvivler meget på det men kunne det ikke være fantastisk hvis vi kunne få Laudrup til at være dansk landstræner. Ved at han er til 4-3-3 og tidligere har været hjælpetræner for Morten Olsen men alligevel. Nu står vi endelig med en toptræner i Danmark skal vi ikke prøve at få ham til at være landstræner?
United DK
16-04-2008, 14:06
Jeg ser gerne Laudrup som manager for United, når Fergie stopper. Ved godt at det er en smule romantisk, men med den fodbold som han står for, ville han være et oplagt bud, hvis han kan blive ved at skabe gode resultater.
Dog tror jeg at en af de to store i Spanien, er et mere realistisk bud, for kunne han trives i regnen og uden egenproduktion af rødvin, nej næppe.
Det koster intet at drømme.
Jeg bryder mig ikke om den stil, som Laudrup godt kan lide fodboldmæssigt, for den ligger meget op af den, som Wenger praktisere, hvor man spiller bolden rundt hele tiden. Jeg vil have action, i form af direkte fodbold, som vi har spillet under Ferguson. Det andet bliver til tider langtrukket.
United DK
16-04-2008, 14:07
Jeg tvivler meget på det men kunne det ikke være fantastisk hvis vi kunne få Laudrup til at være dansk landstræner. Ved at han er til 4-3-3 og tidligere har været hjælpetræner for Morten Olsen men alligevel. Nu står vi endelig med en toptræner i Danmark skal vi ikke prøve at få ham til at være landstræner?
Jeg tror godt du kan regne med, at når Morten Olsen går af i 2010, så vil DBU gøre alt for at få Laudrup som landstræner. Så hvis ikke han bliver det, så er det fordi han ikke selv vil.
Hvis Laudrup forsætter, så bliver han da helt sikkert træner i Barca eller Real, men efter min mening bør han blive et par år endnu i Getafe inden han tager det store spring. For så meget erfaring har han heller ikke, og selvom man har gjort det godt i Uefa Cuppen og i den hjemmelige pokaltunering, er det ikke ens betydning med succes i en af verdens største klubber. Bliv et par år i Getafe.
PerRonaldo
16-04-2008, 18:26
Men jeg vil godt nok blive overrasket over, hvis Barca vælger en så urutineret træner.
Hvor rutineret var Rijkaard? Og hvor rutineret er Guardiola? Laudrup ville passe perfekt ind især nu hvor det ser ud til der skal skiftes en del spillere ud både på barcas og getafes hold. Han har ikke midlerne til at lave et nyt godt getafe hold, men tilgengæld ku han være med til at bygge barca op omkring de spillere han gerne vil have.
Unitedforever
16-04-2008, 18:41
Jeg tror Laudrup skifter til sommer, men ikke til Barca, men derimod til Valencia. Det er en klub i krise, javist, men det er stadig en storklub i spanien, der ville kunne opfylde Laudrups ambitionsniveau. Stor klub, stort stadion, gode spillere og forholdsvis mange penge, at købe ind for. Han ville uden tvivl kunne sende den ellers synkende Valencia skude, tilbage i toppen af spansk fodbold ? :)
Glory Man United
16-04-2008, 19:00
Hvor rutineret var Rijkaard?
Rijkaard havde vidst nok Holland i en EM slutrunde inden, og der kommer Brøndby el Getafe vist ikke i nærheden af
PerRonaldo
16-04-2008, 19:07
Rijkaard havde vidst nok Holland i en EM slutrunde inden, og der kommer Brøndby el Getafe vist ikke i nærheden af
Hvornår. Så vidt jeg ved skiftede han fra rotterdam til Barcelona? Og det er da ikke meget større en brøndby!
Edit: Har fundet det.. Han blev landstræner efter han havde været assistent og kom derefter til rotterdam, hvor han blev fyret efter nedrykning.
Real Madrid var da ikke sene til at hente Schuster, selvom han ikke har opnået meget mere end Laudrup..
(nu skal jeg selvfølgelig passe på hvad jeg siger, for jeg har ikke researchet om det :))
ChristianR
16-04-2008, 21:41
Jeg tror godt du kan regne med, at når Morten Olsen går af i 2010, så vil DBU gøre alt for at få Laudrup som landstræner. Så hvis ikke han bliver det, så er det fordi han ikke selv vil.
Måske fordi, han ikke vil selv ENDNU. Jeg er da helt sikker på, at Laudrup gerne vil være dansk landstræner en dag, men jeg er ikke helt sikker på, at han vil være det allerede i 2010, hvis ellers tingene kører på klubfronten.
United DK
06-05-2008, 08:06
Josep Guardiola ny Barcelona-træner. Dermed blev det ikke Laudrup, i denne omgang.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11462159.html
Cristian9000
06-05-2008, 09:10
mit bud vil være valencia :titte:
Glory Man United
06-05-2008, 14:42
mit bud vil være valencia :titte:
Eller Sevilla?
Mikkelsen
06-05-2008, 15:48
Josep Guardiola ny Barcelona-træner. Dermed blev det ikke Laudrup, i denne omgang.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11462159.html
Ovenstående er officielt, så alt kan endnu ske i det Katalanske galehus.
Personligt tror dog heller ikke at det bliver Laudrup.
RuudVanNissetøj
06-05-2008, 16:22
Laudrup kommer ikke til Barca...simpelthen pga. af hans mindre prangende træner cv.
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår de folk der går i svime over ham. Jo, han var en fantastisk fodboldspiller som ingen kan sammenligne sig med. Men han har trods alt "kun" stået i spidsen for et Brøndby hold - som han ovenikøbet overtog da de var på toppen samt et Getafe hold, som havde en betydelig succes sidste år. Selvfølgelig skal man respektere det han har opnået indtil nu som træner, men det gør ham langtfra attraktiv nok for en klasseklub som Barca imo - uanset hans fortsatte store status i klubben.
Desuden synes jeg mange glemmer, at Laudrup og Getafe ligger faretruende tæt på nedrykning i primeria division. Jeg ved godt det er en lille klub sammenlignet med andre, men det kan da ikke være tilfredsstillende hvis man ser tilbage på sidste sæson !
ChristianR
06-05-2008, 16:49
Hvilket træner-cv har Guardiola at prale af? Er det meget mere prangende end Laudrups?
Der er større chancer for han ryger til Valencia. Gad vide hvor længe han beholder Faxe som assistent?
Hvem ved, måske er Faxe hjernen bag det hele, men fordi Laudrup er den pæne af de to så er det ham der kommer frem i medierne :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.