PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Arsenal

Sider : 1 2 [3]

Kofoed
13-04-2008, 18:22
MoM: Rooney
Boblere: VDS og Evra

Rooney??? Begrundelse tak.. han spillede en god kamp, og var den eneste der kom frem til noget, men VDS redder vores røv flere gange end jeg kan tælle på en hånd inkl. Rioøs meget farlige forsøg..

Og evra som bobler.. han er sindsygt anonym idag, og laver stort set ingen af de løb vi er vandt til, fra ham..

McPherson
13-04-2008, 18:24
JAAAA!!! Sådan! Er lige kommet hjem fra min ven som har Canal+ .. Han er kæmpe Arsenal fan så det var en krigszone derhjemme :)

Sys vi spillede fint selvom vi til tider lukkede dem for meget ind i kampen! Skuffende at se vi smider SÅ mange bolde væk! Der var nok en del nervøsitet på banen idag!

Hold kæft hvor jeg elsker Anderson! Den dreng er jo genial! Det er ufatteligt hvordan han både kan styre spillet fuldstændig og rydde op nede bagi! Han er over det hele! Jeg elsker ham!!!

Hl-Glory
13-04-2008, 18:24
Men idag, viser vi hvor vigtigt dét er at have en stærk bænk.
da Anderson & Tévez kommer ind, for vi det overtag det giver os sejren.

NtotheT
13-04-2008, 18:25
Sælge Rooney.. Haha.. Good one.. Han er sku da den eneste der kommer frem til noget idag.. Og ronaldo.. Skandaløst.. haha.. igen, kan slet ikke følge dig.. Han havde ikke en af sine bedste, men han havde flere gode aktioner..

Brown og scholes er jeg enig med dig i, udover at jeg ikke mener at Anderson som standard skal starte inde i alle de vigtige.. scholes har stor klasse, men han ramte bare en off-day idag.. der sker for alle..

Og jeg mener ikke vi blev spillet fuldstændig over.. arsenal spillede overhovedet ikke drømmebold i første, og vi havde mere eller mindre ligeså mange chancer som dem, rooney misbrugte dem bare.. i anden halvleg efter straffesparket er vi helt med igen, og det er tydeligt hvor stor indflydelse tevez og anderson havde.. anderson spiller helt kanon..

Det er et talesprog det med at sælge. Men okay, det er din måde at se fodbold på. En angriber, der brænder og brænder, og agerer til tider som lorte wing-back i en kamp, hvor han skal være i feltet. Så kan jeg godt forstå at du og alle herinde kan blive ved med at forsvare Rooney. Min yndlingsspiller er Ronaldo, men derfor kan han ikke komme uden om at han havde en skidt kamp i dag?. Jeg bedømmer med objektive briller og der var de to ikke gode nok.
Ronaldos kamp var måske nok lidt for hårdt beødmt, men det var nok hans ringeste kamp i denne sæson. Men Rooney skal kraftdeme snart komme ind med at blive skarpere, jeg får gråt hår af de 3 famøse brændte chancer. De er alt alt alt for store.

Rio var tilgengæld helt fantastisk i dag. Ham og Van der sar reddede vores røv. :)

Kofoed
13-04-2008, 18:26
JAAAA!!! Sådan! Er lige kommet hjem fra min ven som har Canal+ .. Han er kæmpe Arsenal fan så det var en krigszone derhjemme :)

Spændene.. Hvad sagde han til Adebayors mål.. så i at der var hånd?? og hvad sagde han til straffesparket og Adebayor nedslagtning af Anderson??

PerRonaldo
Rooney : En ringe kamp fra hans side. Hans ufattelige ringe uskarphed kan snart få mig til at sælge ham. Hvis Hargo ikke have scoret til 2-1, vil jegi kke vide hvad jeg havde gjort ved Rooney. Rigtigt dårlig kamp fra hans side.

Hvad fanden sker der for jer der ikke gider have vores vigtigste mand i denne sæson.. Uden ham har vi ikke kunne en skid.. Ja han er til tider uskarp, men han er så hamrende vigtig for vores hold, og Ronaldo er ikke en skid hvis han ikke har en spiller som Rooney, der tiltrækker mindst lige så meget opmærksomhed fra forsvarspillerne som han selv gør..

Rooney er den eneste i første halvleg der bare lidt farlig af de offensive.. Selvfølgelig skal han score på nogle af de chancer han får, men hvem husker ikke Cole, der altid skulle bruge 20 chancer for at score et mål. Rooney kan bare meget mere end at score mål, hvilket han også godt kan!

NtotheT
Rooney??? Begrundelse tak.. han spillede en god kamp, og var den eneste der kom frem til noget, men VDS redder vores røv flere gange end jeg kan tælle på en hånd inkl. Rioøs meget farlige forsøg..

Og evra som bobler.. han er sindsygt anonym idag, og laver stort set ingen af de løb vi er vandt til, fra ham..

Nej, han spillede ikke godt Rooney. Han ramte ingen og han misbrugte chancer og tabte mange dumme bolde.

NtotheT
13-04-2008, 18:28
Hvad fanden sker der for jer der ikke gider have vores vigtigste mand i denne sæson.. Uden ham har vi ikke kunne en skid.. Ja han er til tider uskarp, men han er så hamrende vigtig for vores hold, og Ronaldo er ikke en skid hvis han ikke har en spiller som Rooney, der tiltrækker mindst lige så meget opmærksomhed fra forsvarspillerne som han selv gør..

Rooney er den eneste i første halvleg der bare lidt farlig af de offensive.. Selvfølgelig skal han score på nogle af de chancer han får, men hvem husker ikke Cole, der altid skulle bruge 20 chancer for at score et mål. Rooney kan bare meget mere end at score mål, hvilket han også godt kan!

Tag nu dine farvede briller af. Han er ikke god nok. Endda episoden i slutningen af kampen, hvor united er 4 mod 2, så vælger Rooney lige at løbe ind i en mand. Arrrgh, hans ringe spil i dag går mig på nerverne.

Kofoed
Det er et talesprog det med at sælge. Men okay, det er din måde at se fodbold på. En angriber, der brænder og brænder, og agerer til tider som lorte wing-back i en kamp, hvor han skal være i feltet. Så kan jeg godt forstå at du og alle herinde kan blive ved med at forsvare Rooney. Min yndlingsspiller er Ronaldo, men derfor kan han ikke komme uden om at han havde en skidt kamp i dag?. Jeg bedømmer med objektive briller og der var de to ikke gode nok.
Ronaldos kamp var måske nok lidt for hårdt beødmt, men det var nok hans ringeste kamp i denne sæson. Men Rooney skal kraftdeme snart komme ind med at blive skarpere, jeg får gråt hår af de 3 famøse brændte chancer. De er alt alt alt for store.

Rio var tilgengæld helt fantastisk i dag. Ham og Van der sar reddede vores røv. :)

Ja okay, jeg er så ikke enig i at det var Ronaldos værste kamp i denne sæson, men pyt vi bliver ikke enige.. men det er også pisse ligemeget for vi vandt over arsenal, og deres eneste mål blev scoret med hånden.. hvor stor er man så.. bøsserøve.. LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ..

Og hvor jeg elsker anderson.. det er utroligt så meget mere fart der kommer i spillet med ham.. han finder sig ikke i at være spilstation.. og han er over det hele.. offensiv som defensivt.. han bliver stor(større)..

PerRonaldo
Tag nu dine farvede briller af. Han er ikke god nok. Endda episoden i slutningen af kampen, hvor united er 4 mod 2, så vælger Rooney lige at løbe ind i en mand. Arrrgh, hans ringe spil i dag går mig på nerverne.

Hvor mange kampe har vi vundet uden ham i denne sæson???

Krede
13-04-2008, 18:29
Jeg kunne godt lide Hargreaves idag. Han er virkelig begyndt at vise noget....

Ellers var det bare pisse fedt og slå Arsenal og Wenger.

Og den sidste fede ting var Ronaldos ydmygelse af Hoyte til sidst. Det var så mega provo, at man bare må elske det. Især efter hvor meget Wenger tudede da Nani ydmyge Hoyte sidst. Smukt :-)

Kofoed
13-04-2008, 18:29
Nej, han spillede ikke godt Rooney. Han ramte ingen og han misbrugte chancer og tabte mange dumme bolde.

Det er jo også det jeg prøver at komme frem til i det indlæg.. kan ikke forstå man kan vælge ham som MoM..

PerRonaldo
13-04-2008, 18:30
Og den sidste fede ting var Ronaldos ydmygelse af Hoyte til sidst. Det var så mega provo, at man bare må elske det. Især efter hvor meget Wenger tudede da Nani ydmyge Hoyte sidst. Smukt :-)

Han var da ikke ude på at ydmyge nogen.. Han trak bare tiden, the Ronaldo way.. ;)

Kofoed
13-04-2008, 18:32
Hvor mange kampe har vi vundet uden ham i denne sæson???
Øhhhh.. er det ikke ca. 0:p
Han var da ikke ude på at ydmyge nogen.. Han trak bare tiden, the Ronaldo way.. ;)
Hehe.. præcis.. og meget federe at gøre det på den måde end at stå med røven mod banen og prøve at holde på bolden..

Allan
13-04-2008, 18:33
Artikel fra indkast.dk:

Meget håndbold på Old Trafford, da Manchester United gav masser af chancer til Wengers tropper.

Efter en miserabel indsats af flere Arsenal-spillere i Champions League kvartfinalen mod Liverpool var der store ændringer på det London-hold, som her til aften startede på Old Trafford. Den dårligste i den føromtalte kamp var Phillips Senderos, og han blev erstattet af Alexandre Song Billong, der ikke har startet mange kampe i det centrale forsvar for Arsenal. Derudover havde Arséne Wenger også fundet plads til reserverne Gilberto Silva og Jens Lehmann, mens Robin van Persie også startede, selvom han stort set har været skadet det meste af sæsonen.

Trods disse udskiftninger var det klart Arsenal, som kom bedst fra start. De kom dog ikke til de helt store chancer, før Emmanuel Adebayor misbrugte en friløber efter en halv times spil, da han sparkede lige på Edwin van der Sar. Mindre end et minut senere fik Wayne Rooney en lignende chance i den anden ende, men hans forsøg snittede Lehmanns fod, inden bolden smuttede tæt forbi den ene stolpe.

Efter bare to minutters spil af anden halvleg gjorde Adebayor skaden god igen fra hans første halvleg, da han på et indlæg fra venstre side udnyttede, at Edwin van der Sar og Rio Ferdinand ikke blev enige om, hvem der skulle cleare bolden. Adebayor headede bolden ind, eller ramte den hånden?

I midtugens skuffelse mod Liverpool mistede Arsenal koncentrationen lige efter en scoring og dummede sig og lavede et dumt straffespark. Gudhjælpemig om det ikke skete igen…

Således valgte William Gallas at sætte hånden på et harmløs indlæg, og dermed fik Manchester United et klokkeklart straffespark. På dette scorende vidunderknægten Cristiano Ronaldo på andet forsøg, efter han havde valgt at stoppe i sit tilløb på det første straffespark. Det gjorde han også ved sit andet forsøg, men man dømmer ikke hjemmeholdet på Old Trafford - til at tage to straffespark om. Men pudsigt at begge mål var kommet, efter modstanderen havde brugt hånden.

Igennem store dele af denne sæson har Arsenal trukket store veksler på de samme spillere, og derfor skulle man tro, at de ville komme til at mangle kræfter i anden halvleg. Det gjorde de egentlig ikke, men de manglede i den grad noget held ved flere lejligheder, som da Rio Ferdinand – ligesom Wes Brown – var meget tæt på at lave selvmål. Derudover kom Arsenal – noget overraskende – til langt de fleste chancer igennem hele kampen. Det er ikke ret mange hold, som får næsten tyve skud mod mål på Old Trafford. Nicklas Bendtner kom på banen efter 75 minutters spil og han fik faktisk to gode hovedstødchancer – men misbrugte.

Arsenal udnyttede ikke deres chancer, hvilket Rooney heller ikke gjorde, da han blev den lille mod Lehmann med tyve minutter igen. Kort tid efter blev tyskeren dog placeret af Owen Hargreaves, som sendte et flot frispark i mål til slutresultatet 2-1.

Nederlaget gør, at Arsenal er ud af mesterskabskampen, da de er ni point efter United med fire kampe igen, men det reservespækkede Arsenal-mandskab fik masser af muligheder på Old Trafford – de udnyttede dem bare ikke og derfor er deres sæson slut.

Skrevet 2008-04-13 18:52 af Torsten Brix

Er Torsten Brix Arsenal fan eller hvad, han får det jo til at lyde som om Arsenal burde have vundet stort og at det er ufortjent at de nu ikke længere kan blive mestre.

Og at kalde Arsenals mandskab idag for et B hold er vist også lige at strække den.

Høgsted
13-04-2008, 18:36
Var det egentlig Vidic der spillede ved siden af Rio idag ?. Nårh nej det var vist ham der Pique :D...Endnu en moden og solid præstation af Pique idag og jeg lagde knap mærke til at Vidic var væk. Jeg er ved at være overbevist om at han er fremtidens mand og at han i næste sæson sagtens kan agere reserve for Rio-Vidic. En lækker præstation fra en mand med lækkert hår :D haha

PerRonaldo
13-04-2008, 18:36
Kan ikke se noget galt i det brix skriver, det jo sandt, vi blev til tider udspillet og vi var virkelige heldige, og nok også derfor de fleste kåre VDS til kampens spiller...

RasmusP
13-04-2008, 18:38
Jeg kom lige til at tænke på, at hvis vi ikke havde haft den sindsyg dårlige sæsonstart med 2 point i de tre første kampe, så havde vi nok været mestre nu! Det er selvfølgelig ikke sikkert at tingene havde forløbet på samme måde resten af sæsonen, men det er da stadig værd at bemærke :)

NtotheT
13-04-2008, 18:40
For første gang (og forhåbentligt sidste gang) er ejg enig med Hr. Brix. Vi blev udspillet af Arsenal og kun held, rio og VDS, gjorde at vi vandt kampen. Vi var en skygge af os selv i dag. Men det er jo det der betegner et tophold. Spiller dårligt, men kan stadigvæk vinde kampen :)

manu4ever
13-04-2008, 18:40
super fedt med en sejre idag håber wigan kan klare uafgjort imorgen

NtotheT
13-04-2008, 18:41
Ja okay, jeg er så ikke enig i at det var Ronaldos værste kamp i denne sæson, men pyt vi bliver ikke enige.. men det er også pisse ligemeget for vi vandt over arsenal, og deres eneste mål blev scoret med hånden.. hvor stor er man så.. bøsserøve.. LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ..

Og hvor jeg elsker anderson.. det er utroligt så meget mere fart der kommer i spillet med ham.. han finder sig ikke i at være spilstation.. og han er over det hele.. offensiv som defensivt.. han bliver stor(større)..

Hørt. Han er for vidunderlig den dreng. og han har fødselsdag i dag faktisk. Tillykke herfra mig :)

robinho
13-04-2008, 19:41
nu hedder procenterne 60-40 i vores favør. Vinder vi i blackburn i næste weekend, kan jeg næsten ikke se det kan gå galt, for en hjemmesejr over west ham og en udesejr og wigan er bare et must.

Kofoed
13-04-2008, 19:44
Er Torsten Brix Arsenal fan eller hvad, han får det jo til at lyde som om Arsenal burde have vundet stort og at det er ufortjent at de nu ikke længere kan blive mestre.

Og at kalde Arsenals mandskab idag for et B hold er vist også lige at strække den.

Jeg syntes da han har helt ret, og hvis han er arsenal-fan er det da meget neutralt skrevet.. og han skriver jo ikke at det var et B-hold, og jeg kan nu ikke se hvor han skriver at de burde vinde stort eller at det er ufortjent at de nu ikke længere kan blive mestre.

JakobR
13-04-2008, 19:50
Det bedste ved kampen var jublen ved 2-1 målet. Hold kæft hvor er det fedt at se spillerne gå amok på den måde!

http://www.gettyimages.com/Search/Search.aspx?contractUrl=1&language=en-US&family=editorial&p=manchester%20united%20hargreaves&src=standard

http://youtube.com/watch?v=6UmyIqowCVc

Kofoed
13-04-2008, 20:02
Det bedste ved kampen var jublen ved 2-1 målet. Hold kæft hvor er det fedt at se spillerne gå amok på den måde!

Bed jeg også mærke i.. Syntes det er lang tid siden man har set dem gå sådan amok.. der kunne man se hvor vigtigt det var..

BTW: jeg lurede lige lidt på arsenals forum, og nogle siger at vi ikke skal bekymre os om hvad de skriver på de andre forums osv, men dette indlæg er jeg simpelthen nød til at poste.. alt for komisk: Ku heller ikke se hvordan de skulle komme frem til chancer men heldigvis fik dommeren nettet. 1000% vi aldrig havde fået den i anden ende. Men sådan har det altid været. Nu kan det være Glory hunter fansene åbner munden på "drømmenes teater" LOOOOl

Nu losser en af AMerkianerne bolden, meget længere væk end Hleb gjorde og han fik ikke kort. Webb har i de to kampe gjort alt hvad han ku for at Man Utd skulle vinde, mon ikke Webb går ind og header den ind for AMerikanerne.

Nu smider de 50 mio pund af spillere som indskiftning, men vi er stadig en klasse over.

So FCUKING PROUD LADS!!!

I alle Amerikanernes indbyrdes opgør mod Top 4, har dommeren givet nogle besynderlige kendelser Man Utds vej, Chelsea fik Mikel smidt ud på OT og Chelsea scorede langt over tillægstid samt fik et super billigt straffe.

Liverpool fik Mascherano smidt ud, det er Absurd.

United DK
13-04-2008, 20:08
Nu mangler vi stadig en giftig kamp på Ewood Park, men ellers ser det rigtig godt ud mht. mesterskab, og det kan blive endnu bedre, hvis Chris Kirkland står sit livs kamp i morgen.

Og ham Arsenal-fanen i Kofoeds indlæg, er en typisk wanker, der lige skal markere hvor fantastisk hans egen klub er, mens Manchester United jo altid kun vinder, fordi de har dommeren med sig. Misundelse er noget grimt noget, men okay, det er jo også Manchester United han er misundelig på, hvilket man jo godt forstår.

Manchester United - Pride of England

Thomas
13-04-2008, 20:12
Lige nu er der kun tre hold, der kan løbe af med titlen. Vinder vi næste kamp, har vi lukket Arsenal ude, medmindre de finder frem til 19 mål i de sidste 4 kampe, så de vinder på målscoreren.

Thomas
13-04-2008, 20:13
Hørt. Han er for vidunderlig den dreng. og han har fødselsdag i dag faktisk. Tillykke herfra mig :)

Han sætter sgu også knald i tacklingerne! Så skønt at se. Han bliver rigtig stor!

Kofoed
13-04-2008, 20:14
Hvor er det dejligt at se et rigtigt celebrations-run.. alt for sjældent efterhånden:
http://img134.imageshack.us/img134/9757/80658458qz1.jpg

SantasLittleHelper
13-04-2008, 20:15
Hvem har fortalt dig at du vurderer kampen objektivt? Dig selv? Det er jo subjektivt i sig selv. Man kan ikke bedømme kampen udfra de første 20 minutter, som vel nok var de ringeste 20 minutter i denne sæson, men resten af kampen spiller vi da lige op med dem og så snart tevez og andersson kommer ind synes jeg vi har godt styr på kampen. Bare fordi man kritiserer uberettiget, er det ikke ensbetydende med at man er objektiv...

Jeg læste lige lidt på Arsenals forum, og jeg er dybt chokeret over deres mangel på intelligens og fodboldindsigt. Hvor er det fantastisk at nogle af dem kan tillade sig at kalde sig fodboldfans, selvom der ind imellem findes nogle med øjne i hovedet.. Jeg er dybt taknemmelig for at vi ikke udviser samme mangel på realitetssans her...

En god fodboldkamp med chancer i begge ender, vi kunne have været bagud 2-0 ved pausen, men også været foran 2-0 selvo det nok havde været lidt uretfærdigt. Arsenal får et håndboldmål foræret men vi vender det på en god fight. Nervepirrende som fodbold skal være og 2-2 havde nok været retfærdigt, men hey, når man vinder over nummer 3 selvom man har været bagud skal man vist tage hvad man kan få :)

Thomas
13-04-2008, 20:33
Hargo beviser også endnu engang i dag, at det er ham, der skal tage hjørnesparkene og at Ronaldo ikke er den eneste, der kan lægge sukkerbolde i nettet! Jeg ser frem til flere frispark fra hans side.

Dos santos
13-04-2008, 21:03
http://www.youtube.com/watch?v=4cw_jLGwEjo
haha, hvor er det bare lækkert. :)

NtotheT
13-04-2008, 21:49
Synes det er så stort at en så respekteret manager som Ferguson kan gå ud og mene at vi var heldige og at han giver Arsenal den cadeau, for det mener jeg de fortjente i dag på den måde de udspillede os på vores egen hjemmebane. :) Stort af dig Fergie! :)

Bugge
13-04-2008, 21:52
http://www.youtube.com/watch?v=ysSZzBQaDlc
haha, hvor er det bare lækkert. :)

Haha, den mand kan altså nogen ting med bolden..
Halvdelen af de gange han finter rører han ikke engang ved bolden, det er jo nærmest magi..

Rooney lavede noget á la det samme på Goodison Park sidste år og der frydede jeg mig også fordi man vidste hvor meget det pissede Evertons fans af og fordi vi var kommet tilbage efter 0-2 og mesterskabet lå lige til højrebenet :D

Thomas
13-04-2008, 21:53
Var jeg den eneste, der var imponeret af vores fans i dag? De tog godt nok kritikken til sig og rejste sig op og sang - også selv da vi lige var kommet bagud. Jeg mener også at det er på dét tidspunkt man skal synge højest.

JakobR
13-04-2008, 21:58
Var jeg den eneste, der var imponeret af vores fans i dag? De tog godt nok kritikken til sig og rejste sig op og sang - også selv da vi lige var kommet bagud. Jeg mener også at det er på dét tidspunkt man skal synge højest.

Det var Arsenals fans du kunne høre.

Bugge
13-04-2008, 22:01

Så da United scorer til 1-1 så begynder Arsenals fans at larme som 70.000?
Det tror jeg næppe..
Der er ingen tvivl om at der alt for ofte er lidt for stille på OT, men sku vi nu ikke lige være rimelig og indrømme at der rent faktisk var god stemning idag da vi først scorede og derefter begyndte at presse spillet op på banen..

EDIT: Eller misforstår jeg noget og mener du bare efter 1-0 målet til Arse?

JakobR
13-04-2008, 22:03
Så da United scorer til 1-1 så begynder Arsenals fans at larme som 70.000?
Det tror jeg næppe..
Der er ingen tvivl om at der alt for ofte er lidt for stille på OT, men sku vi nu ikke lige være rimelig og indrømme at der rent faktisk var god stemning idag da vi først scorede og derefter begyndte at presse spillet op på banen..

EDIT: Eller misforstår jeg noget og mener du bare efter 1-0 målet til Arse?

Jamen smukt de kan juble ved et Unitedmål, men nu menes der gennem hele kampen og ikke bare ved et mål.

Da Ronaldo skulle tage straffe, kunne man jo ikke høre andre end Arsenalsfans.

Parkohargo
13-04-2008, 22:10
Så fantastisk vigtigt med de 3point idag. perfekt. Tak Hargo:)

Ellers synes jeg godt nok spillet, især i starten af første halveg sejlede noget rungt. Anal lagde virkelig ud med ild og torden. Synes generelt en del spillere spillede en smule under niveau idag.
VDS lavede bunkevis af redninger. Dog ser han ikke helt godt ud hvor adebayor scorer. Han må dog betegnes som værende vores redningsmand, da forsvaret svigtede til tider. 10. Min MOM.

Rio spillede igen en flot kamp synes jeg. Er fantastisk sikker i hans boldberøringer (bortset fra han var ved og score selvmål), dog sker der vist lidt kommunikations svigt mellem ham og vds da bayor scorer. Ellers god kamp. 9

Brown virkede meget nervøs og hans spil hang virkelig slet ikke sammen i første halveg. Spillede sig OK op ianden halveg, og fik skræmt Hleb en enkelt gang:) 7

Evra spillede en smule nervøs i første halveg, men arbejdede flot offensivt igennem det meste af kampen med mange gode rush op ad banen. 8

Pique gjorde det ok samlet set gennem hele kampen, og udviste en god ro. Dog havde han et par svipsere. Ellers samlet set en fin kamp af hans side. 8

Hargeaves leverede endnu en rigtig god præstation. Arbejder godt fremad banen og deltager i det defensive. Scorer måske sæsonens vigtigste mål. 9

Scholes spillede en anelse under niveau idag, og havde en del dumme boldtab mange gange. Synes ikke hans spil hang sammen idag. 7

Carrick er pt. den bedste midtbane mand vi har. HAn var måske en lille anelse under niveau men synes han virker meget sikker i hans pasningsspil, og udviser en dejlig ro i hans spil. 8

Ronaldo fik nærmest intet ud af det i første halveg. Scorede på straffe i anden men tingene blev ellers aldrig helt farlige fra ham af idag. 7

Rooney arbejdede stenhårdt, og var at se mange steder på banen. Dog brænder han nogle ret store chancer. Virker stadigvæk ikke helt skarp. 9

Park. Spillede en OK kamp, hvor han ikke fik det helt store ud af det. Arbejder godt som altid. 7

Anderson gjorde det virkelig kanon da han kom ind sammen med Tevez. Dejlig oenergi fra dem begge to af, og gav helt sikkert spillet et løft. 9 begge to.

Giggs udenfor bedømmelse.

Thomas
13-04-2008, 22:10

Sikker? Jeg synes jeg hørte 4-5 forskellige United sange. Det kan dog være meget svært at høre, når flere tusinde fulde englændere skal synge samme sang :D

Lige meget hvad, så synes jeg der var en god stemning på stadionet - det har vi ikke set længe!

Mr. Larsen
13-04-2008, 22:16
Lidt ærgeligt, at producerne slukkede så hurtigt for kameraerne efter kampen. Der var eftersigende god underholdning, hvor Arsenal havde medbragt en korpige.

http://powerlineblog.com/archives/fat_lady.jpg

HAHA.. it aint over till the fat lady sings :D

Nice one JAkob

Fletcherfan
13-04-2008, 23:50
Kommer lige med min matchreport:

Van der Sar: 10. Fantastisk kamp, men tæller dog en karakter ned ve 0-1-målet.
Brown: 7. Havde styr på det defensive, men var ligesom resten af holdet rædselsfuld i afleveringerne.
Evra: 6. Rigtig dårlig kamp, mange fejlafleveringer og også flere gange placerede sig rigtig dårligt.
Rio: 9. Sikker kamp, men med visse fejl.
Pique: 10. Spillede rigtig godt og der var kun enkelte clearinger, som ikke var så gode.
Ronaldo: 8. Startede rigtig godt, men faldt så lidt ud for at eksplodere til sidst.
Park: 7. En average kamp med enkelte gode kombinationer.
Carrick: 8. Spillede ikke hans bedste kamp, men den var godkendt.
Hargreaves: 6. Scorede målet, tak for det, men udover det synes jeg han var rimelig dårlig, da det var Carrick, der lavede hele hans arbejde.
Scholes: 03. Undskyld mit sprog, men hold kæft hvor var han dårlig... Han var næsten en del af Arse's hold i dag, med de mange afleveringer til de hvide.
Rooney: 9. Rigtig god fight, men selvom jeg synes, at chancerne han fik ikke var sååå store så burde han have scoret mindst et. Men utrolig hvor han kan skaber sååå mange chancer på egen hånd (næsten).
Anderson: 9. Var held klart med til at give United overtaget.
Tevez: 9. Skabte også meget sammen med Anderson.
Giggs: Udenfor bedømmelse.
Sir Alex: 8. Dårligt taktisk træk med kun en angriber i en svær kamp, som United mere eller mindre måtte vinde. Men de to første udskiftninger tæller dog meget på plus-siden.
Arsenal: Stressede Unitedspillerne, og havde egentlig fortjent en bedre skæbne, men var heldige med, at Ade ikke fik det røde kort. Var klart bedre (eller mindre ringe) i dag.
Dommer Howard Webb: 11. Fantastisk kamp af dommeren af dommeren som jeg mener betyder uheld for United (som oftest, se statistik). Lavede som jeg så det to fejl. Adebayors mål var med hånde, men vil forsvare dommeren med, at han kan umuligt have set det. Derimod burde han have givet den lange togoleser det røde kort for et frustreringsfrispark på Anderson.

Vores 1. halvleg var en af de dårligste jeg har set United spille nogensinde. Jeg tror ikke de fik strikket mere end en aflevering sammen på noget tidspunkt. Og specielt vores vigtigste mand, Scholes, svigtede i dag. Dog var forsvaret tæt på at koste point med alt for mange forsøg på Van der Sar. Hollænderen spillede en rigtig stor kamp, men sammen med kaptajn Rio og Carrick lavede han en stor fejl da Adebayor scorede fuldt fortjent til 1-0, selvom det var med hånden. At United så fik foræret et straffespark af verdens dårligste kaptajn var bare godt. Efter Hargos flotte sejrsmål så cruisede United sejren hjem selvom Bendtner kunne have scoret to kasser. Set på chancer så kunne det være sluttet 9-9 eller deromkring, men utrolig ineffektivitet og fantastisk målmandsspil i begge ender sørgede for, at det kun sluttede 2-1.

Juel
14-04-2008, 00:03
En lille hilsen fra Manchester!
Kampen var fantastisk og stemningen helt sindssyg paa The Trafford inden kampen som vi danskere styrede! Stretford End kogede det meste af kampen!

Der foelger maaske en lille rejsebeskrivelse naar jeg kommer til DK imorgen.

jmyrini
14-04-2008, 00:37
Evra: 6. Rigtig dårlig kamp, mange fejlafleveringer og også flere gange placerede sig rigtig dårligt.
Pique: 10. Spillede rigtig godt og der var kun enkelte clearinger, som ikke var så gode.
.

God bedømmelse generelt. Har dog svært ved at se, hvorfor Pique bliver vurderet til et 10 tal?! Han blev jo fanget flere ude gange, selv om han jo selvfølgelig gjorde flere gode ting også. Også havde han problemer med off-side linjen et par gange, hvor det faktiskt kunne gå rigtigt galt!. Men over-all (ikke kun ud fra dagens kamp) jeg er sgu imponeret over den fyr... Var jeg også, da han spillede som højre back for et par år siden. Han Lidt trist for ham, at han har to så stærke spillere som Rio og Vidic foran sig i køen, men jeg krydser i hvert fald fingre for, at han skriver under til sommer, så vi kan have ham i truppen i flere år fremover.
Jeg ville give ham en middelkarakter i dag... sådan ca. 7-8 IMO

Evra er jeg enig i startede rigtigt skidt - men det gjorde hele holdet jo. Specielt var Hargo og Ronaldo nærmest usynlige den første halve time. Og Scholes faldt jo helt igennem for engangs skyld. Men IMO, så kom Evra da godt med efter den slatne periode fra djævlene. Ville få 7´-8 stykker fra mig :) Men nu er jeg jo også stor fan af verdens bedste venstre back.

Dines
14-04-2008, 06:40
Fantastisk med en sejr, men hvis vi skal være ærlige spillede vi en dårlig kamp, og et uafgjort resultat havde været fortjent. Jeg synes fosvaret stod usikkert, og vi vandt slet ingen bolde på midtbanen, da Scholes var derinde. Brown spillede så dårligt, at man skulle tro det var løgn. VDS står fantastisk, mens Evra også spillede for vildt i dag. Rooney kæmpede som en løve, men skulle have scoret et mål eller to. Ronaldo var usynlig mod de store hold igen, men det er sgu køligt lavet ved straffesparkene. Ellers var det fint for alle de andre. Bedste var udentvivl jubelscenerne til 2-1 målet. Kæft det var fedt at se. Nu ser det rigtig godt ud med et mesterskab, og kan vi slå Blackburn på lørdag, ser jeg den som næsten hjemme.

Thomas
14-04-2008, 07:12
Jeg håber at det bliver i år, at vi vinder mesterskabet, hvor vi selv afgører det i en af kampene, og ikke at det er Chelsea, der skal fucke det op som sidste år. Så kan vi virkelig få set nogle jubelscener, der siger spar to!

KennyN
14-04-2008, 07:46
Jeg håber at det bliver i år, at vi vinder mesterskabet, hvor vi selv afgører det i en af kampene, og ikke at det er Chelsea, der skal fucke det op som sidste år. Så kan vi virkelig få set nogle jubelscener, der siger spar to!

Vi kan selv afgøre det ved at vinde i Blackburn i weekenden, og så sikre os mesterskabet (via bedre målscore) ved at vinde på Stamford Bridge.. Men hvis Chelsea vil droppe point enten i aften eller torsdag, er det helt fint med mig. Ingen problemer der..

Thomas
14-04-2008, 07:54
Vi kan selv afgøre det ved at vinde i Blackburn i weekenden, og så sikre os mesterskabet (via bedre målscore) ved at vinde på Stamford Bridge.. Men hvis Chelsea vil droppe point enten i aften eller torsdag, er det helt fint med mig. Ingen problemer der..

Nu har vi også lige Barca, vi skal tænke på i mellem Blackburn og Chelsea kampene. Den kan godt tage kræfter fra os, men vi vinder alligevel.

Bugge
14-04-2008, 07:55

Nej, det skal de ikke høre noget for..
Jeg er helt cool med at de bare spiller 0-0 med Wigan..

KennyN
14-04-2008, 07:59
Nu har vi også lige Barca, vi skal tænke på i mellem Blackburn og Chelsea kampene. Den kan godt tage kræfter fra os, men vi vinder alligevel.

Ja det er selvfølgelig rigtigt, Barca kampene bliver store og vil tage lidt fokus og energi. Men omvendt har Chelsea jo så også et par CL kampe mod Liverpool. Så i sidste ende går det nok nogenlunde op. Men måske kvajer Chelsea sig så meget inden da, at vi kan gøre som sidste år og give Dong og co en kamp på Stamford Bridge, med dertilhørende Guard of Honour :lolol:

Bugge
14-04-2008, 08:03
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=37130

Torsten Brix er uden tvivl verdens største bums.. Tjek lige overskriften..

Når Arsenal starter med Song, Van Persie og Gilberto så er det deres B-hold.. Jeg mindes ikke at nogen kalder os United B når vi stiller med Hargreaves, Park og Pique..

Redguf
14-04-2008, 09:53
Men ellers ikke den værste artikel jeg har læst på den side. I det mindste nævner han at arseholes mål blev scoret med hånden og indrømmer at Hargos frispark var fantastisk. Set med neutrale øjne så var det i store dele af kampen verdensholdet fra London der havde overtaget, men heldigvis havde vi denne gang det held vi har manglet i mange af de tætte kampe vi har haft med dem tidligere.

robinho
14-04-2008, 10:06
nu har jeg så set langt det meste fra kampen mod arsenal, og sammenholdt med kampene mod boro og mod roma, så er der kun 1 ting at sige: VIDIC KOM TILBAGE NU!!!!.

Vores defensiv sejler, og selvom det måske ville være nok til at køre den hjem i PL, så skal vi stramme os an i CL.

Chelsea slutprogram:

Wigan (h)

Everton(u)

Man Utd(h)

Newcastle(u)

Bolton(h)

Vores slutprogram

Blackburn(u)

Chelsea(u)

West Ham(h)

Wigan (u)

Havde egentlig ikke kigget så meget på chelseas slutprogram før nu, og når de vinder i aften over wigan, så ser det egentlig lige så svært ud som vores. Kan godt være de har flere hjemmekampe, men tror nu nok de gerne ville spille mod everton ude en ekstra gang, fremfor en hjemmekamp mod os.

Flax_Generous
14-04-2008, 10:22
Er vi ved at være favoritter, Robinho? ;)

robinho
14-04-2008, 10:25
--------------------------------------------------------------------------------

Er vi ved at være favoritter, Robinho?

hehe som jeg skrev tidligere i tråden, så ville jeg kalde os favoritter, hvis vi slog arsenal. Så ja lige nu er vi. Men hvis vi så taber i blackburn så er sejren over arsenal intet værd så vi skal holde ved

Damien
14-04-2008, 10:56
Modsat mange af jer andre syntes jeg kampen var helt tæt og ku ha gået begge veje..
Og til NtotheT: utroligt så meget du kan tude... Vær nu glad for sejren, for fucks sake....

MEN ANYWAYS.... YEEEEEEEEEEES vi har den stadig i egne hænder...

Elrantiri
14-04-2008, 11:03
Modsat mange af jer andre syntes jeg kampen var helt tæt og ku ha gået begge veje..
Og til NtotheT: utroligt så meget du kan tude... Vær nu glad for sejren, for fucks sake....

MEN ANYWAYS.... YEEEEEEEEEEES vi har den stadig i egne hænder...

Det var den da, men det siger da en del om Arsenal at de kun kan score med hånden mod VDS.

el-insaciable
14-04-2008, 11:22
nu har jeg så set langt det meste fra kampen mod arsenal, og sammenholdt med kampene mod boro og mod roma, så er der kun 1 ting at sige: VIDIC KOM TILBAGE NU!!!!.Nu skal du også huske på, at Arsenal og Roma altså er to virkeligt gode hold offensivt. Der er bestemt ingen garanti for, at vi med Vidic ville have været i stand til at holde nullet mod Roma og kun lade Arsenal score et enkelt mål - og det endda med hånden. Han var jo en del af det forsvar, der lukkede to mål ind mod Arsenal i efteråret. Du overdriver betydningen af Vidics fravær, selvom det bliver rigtigt dejligt at få ham tilbage.

Den største grund til, at Arsenal virkede så farlige (for de skabte jo egentlig ikke rigtigt nogle chancer selv), var, at Wes Brown spillede en helt forfærdelig kamp. Han var dårlig i pasningsspillet, og så drev Hleb ogg van Persie gang på gang gæk med ham på Arsenals venstre back. Han plejer ellers at være ret solid til at dække stikninger indenom, men dem missede han flere gange i går.

robinho
14-04-2008, 11:56
Nu skal du også huske på, at Arsenal og Roma altså er to virkeligt gode hold offensivt. Der er bestemt ingen garanti for, at vi med Vidic ville have været i stand til at holde nullet mod Roma og kun lade Arsenal score et enkelt mål - og det endda med hånden. Han var jo en del af det forsvar, der lukkede to mål ind mod Arsenal i efteråret. Du overdriver betydningen af Vidics fravær, selvom det bliver rigtigt dejligt at få ham tilbage.

Den største grund til, at Arsenal virkede så farlige (for de skabte jo egentlig ikke rigtigt nogle chancer selv), var, at Wes Brown spillede en helt forfærdelig kamp. Han var dårlig i pasningsspillet, og så drev Hleb ogg van Persie gang på gang gæk med ham på Arsenals venstre back. Han plejer ellers at være ret solid til at dække stikninger indenom, men dem missede han flere gange i går.

nu snakker jeg ikke kun om at holde nullet, men mere om at minimere det alt for høje antal chancer og tilspidsede situationer vi har giver væk omkring eget felt i de seneste 3 kampe.

el-insaciable
14-04-2008, 12:17
nu snakker jeg ikke kun om at holde nullet, men mere om at minimere det alt for høje antal chancer og tilspidsede situationer vi har giver væk omkring eget felt i de seneste 3 kampe.Men mod gode hold så giver man altså en del chancer væk, hvis de ellers spiller op til niveau. Sådan er det. Og Roma og Arsenal har begge nogle virkeligt dygtige offensive spillere og er i stand til at flytte bolden utroligt hurtigt. Selv med Vidic ville der være blevet skabt en del chancer og en hel del farlige situationer. Men jeg vil godt medgive dig, at Vidic er savnet. Dog synes jeg ikke, det er så slemt, som du fremstiller det.

Kofoed
14-04-2008, 12:46
Ja det er selvfølgelig rigtigt, Barca kampene bliver store og vil tage lidt fokus og energi. Men omvendt har Chelsea jo så også et par CL kampe mod Liverpool. Så i sidste ende går det nok nogenlunde op. Men måske kvajer Chelsea sig så meget inden da, at vi kan gøre som sidste år og give Dong og co en kamp på Stamford Bridge, med dertilhørende Guard of Honour :lolol:

Jeg vil nu mene at Chelseas kamp meget meget nemt kan gå hen og få flere omkostninger end vores Barca kamp.. Mod liverpool bliver det meget fysisk spil, hvor vi kan håbe at vores kamp bliver to mandskaber der vil fremad, og vi får noget flot teknisk spil at se..

Men ja en Guard of Honour kunne være for lækkert.. men er bange for vi ikke får det, da alt nok står og falder med sidste kamp, hvis vi ikke hiver os selv op i nosserne..

Dines
14-04-2008, 13:06
Hvor ville det egentligt være stort, hvis vi kunne vinde mesterskabet på Stamford Bridge og så juble foran Chelsea-spillerne. Så kunne vi tage hævn for det som skete for 2 år siden, da Chelsea bankede os 3-0, hvor Rooney brækkede foden og de blev mestre.

Manchester United
14-04-2008, 14:09
Hvor ville det egentligt være stort, hvis vi kunne vinde mesterskabet på Stamford Bridge og så juble foran Chelsea-spillerne. Så kunne vi tage hævn for det som skete for 2 år siden, da Chelsea bankede os 3-0, hvor Rooney brækkede foden og de blev mestre.
Ja kunne være fedt...

NtotheT
14-04-2008, 15:06
Jeg klynker ikke. Jeg roser når det går godt, og lægger aldrig fingre igennem, hvis det går skidt, og jeg er alt andet tilfreds på den måde holdet spillet godt. Men jeg ser detp å den lyse side: Hvis man kan blive kørt over af modstanderen i alle spillets facetter, men samtidig vinde kampen, ja så er det jo ren mesterskabsklasse. Men alligevel er jeg ikke tilfreds. Synes ikke det var godt nok som så mange af spillerne sejlede i går , og de karakterer der er blevet delt herinde finder jeg ligefrem for hjernedøde. Kun Rio, Pique og VDS fortjener 8 eller opover. Resten af holdet var 6 eller 7, hvor Scholes godt kunne trække en 03 :) .. men sådan er fodbold. Man kan ikke tilfredsstilles hver gang ..

Bugge
14-04-2008, 16:03
Arsenal var bedre end os fordi vi klokkede i det.. Ikke fordi de kørte os over eller udspillede os..
Vi erobrede i langt de fleste tilfælde bolden uden problemer for derefter at smide den væk igen..

Det var os der var ringe, sgu ikke dem der var gode.. imo..

Kofoed
14-04-2008, 19:12
Arsenal var bedre end os fordi vi klokkede i det.. Ikke fordi de kørte os over eller udspillede os..
Vi erobrede i langt de fleste tilfælde bolden uden problemer for derefter at smide den væk igen..

Det var os der var ringe, sgu ikke dem der var gode.. imo..

Helt enig... Og så ringe var vi sku ikke..

Og til dem der mener vi blev kørt over af Arsenal vil jeg meget gerne ha forklaret disse tal:
http://img56.imageshack.us/img56/3600/unavngivet3sz5.png

Det tyder ikke ligefrem på at vi blev kørt over.. vi har lige mange skud på mål, og et skud mere ved siden af.. og et hjørne mere..