Se fuld version : Fernando Torres
Læste lige at nogen engelske medier have nævt at Fergusons havde tænkt på ham .. hvad syns i om Torres ? Jeg syns selv at han ville passe godt i Manchester Unted .. er os sikker på han ville kunne udvikle sig meget hvis han kommer til united .. :D
Jeg ser ham gerne i en united trøje næste sæson .. ;)
Smaakage
08-05-2007, 22:24
Han har udtalt så mange gange at han KUN vil være i Athletico, derfor ligner det lidt en umulig opgave.
Må tage hatten af for ham. Han vælger virkelig klub med hjertet
Han har udtalt så mange gange at han KUN vil være i Athletico, derfor ligner det lidt en umulig opgave.
Må tage hatten af for ham. Han vælger virkelig klub med hjertet
Hvordan ville du og i andre have det med ham i en United trøje? Tror i han ville kunne gavne vores klub ?
Smaakage
08-05-2007, 22:34
Hvordan ville du og i andre have det med ham i en United trøje? Tror i han ville kunne gavne vores klub ?
Absolut. Han er en af de spillere jeg helst så i United. Han er en god spiller, både hurtig og god i det opbyggende spil. Han har karisma både på og udenfor banen, og han virker generelt sympatisk. Vil meget gerne se ham i United, desværre tror jeg bare ikke at det er muligt
Så ham gerne i United, men jeg tror desværre bare ikke det lader sig gøre. Han er iøvrigt også meget dyr, og jeg mener vi skal have nye spillere på andre pladser, end kun i angrebet
Tror ikke på at han er så glad for Atletico at han bliver der.. Han ryger garanteret til sommer, men hvorhen det er sgu svært at sige.. I sommers var alle sikre på at han kom til United, men forleden var der snak om Liverpool..
Han er en klasseangriber som er vant til at spille så allerhøjeste niveau mod store hold, så ham så jeg gerne i en United-trøje til sommer medmindre han kommer til at koste spidsen af en jetjager plus det løse..
Han har jo ifølge britiske medier været "tæt" på United i flere år efterhånden. Han er jo nærmest berømt for hele tiden at være sat i forbindelse med United.. Så tror sku ikke på den historie..
Det ville overraske mig meget, og irritere mig ligeså meget, hvis han ryger til Liverpool.. Det kan jeg slet ikke forestille mig, han er for meget individualist til deres tøsede team-spirit attitude :D
United DK
09-05-2007, 15:36
@Arjon
Hvad er der galt med teamspirit? Du er vel klar over, at fodbold er et holdspil?
Torres ville være fantastisk at få hentet, men det vil være næsten umuligt, han har vist os udtalt at han ikke vil forlade Atl. Madrid
Helst ikke. God spiller, men scorer ikke nok som angriber. Tror, at hvis han var opdraget under Fergie, ville han blive omskolet til offensiv midt, som Scholes blev i sin tid. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på det rygte, godt nok er det kun et rygte, om at der står YNWA på indersiden af hans anførerbind. Bryder jeg mig egentlig ikke særlig godt om... Hellere en anden for nogenlunde det samme beløb, f.eks. en monsieur Eto'o
Torres har heller ikke de samme klassespillere omkring sig som kan servere bolden til ham som Eto'o har.. og som Torres kan få i Rooney, Ronaldo, Scholes osv hvis han skifter til United.. Han er ofte nødt til selv at skabe målchancerne, han får dem ikke serveret.. Det skal ikke forstås som en kritik af Eto'o selvf!
Og mht det der anførerbind så ved jeg ikke hvad jeg skal mene.. Har Torres selv udtalt sig? For jeg nægter at tro på at en spillertype som ham vil til en klub som Liverpool.. Tror ikke på det ville fungere, han ville da falde i søvn på banen hvis han sku være vidne til den slags puttebold :D..
Så skete det.. Jeg er nødt til at reklamere for Torres igen..
Jeg synes simpelthen han er fantastisk.. Idag får Atletico ultra hug af Barcelona og den eneste spiller der kan være tilfreds, på trods af at han ikke scorede, er Fernando Torres..
Han startede alene på toppen og da Agüero kom ind så skulle man stadig tro at han var alene deroppe.. Han er overraskende fysisk stærk, han udfordrer og han trak ufatteligt mange frispark og hjørnespark i situationer hvor han ikke engang burde have fået lov til at erobre bolden..
Han kørte rundt med Puyol og på trods af håbløse betingelser i den kamp, så kæmpede han i samtlige 92-93 min.. Hver gang han modtog bolden så var det med 3-4 mand foran sig og få/ingen medspillere i nærheden, men han kom stadig frem til chancer..
Jeg er godt klar over at han kommer frem til mange flere chancer end han scorer på, men jeg synes det er vigtigt at tage hans hold i betragtning.. Som jeg allerde har nævnt en gang så har han ikke nogen Scholes/Ronaldinho til at fodre ham med bolde, han må selv skabe noget..
KristianB
20-05-2007, 23:45
Jeg tror Torres ville få endnu mere succes hvis han kom til United, eller til en anden storklub for den sags skyld. Atl. Madrid er bare ikke gode nok til ham.
Som Arjon også siger skal han selv skabe de fleste af sine chancer i Atletico. Hvis han nu kom til fx. United kunne han koncentrere sig mere om sine chancer i stedet for at arbejde for at skabe dem, da vi har spiller som Ronaldo, Giggs, Scholes og Rooney der kan skabe chancerne til ham.
...og 10eren er klar til ham i United!
Ej, han ville være en fantastisk mand at signe, og tror han kunne blive stor. Er overbevist om at Fergie har et rigtig godt øje til ham.
MUFC=Champions
21-05-2007, 11:33
Athletico ska sikkert ha en hel bondegård for ham. OG hvis han bliver solgt er det sikkert til Chelsea eller Barca, fordi de giver ham 7 gange så meget i løn, og betaler Athletico dobbelt så meget som United.
elmegaard
21-05-2007, 11:39
Athletico ska sikkert ha en hel bondegård for ham. OG hvis han bliver solgt er det sikkert til Chelsea eller Barca, fordi de giver ham 7 gange så meget i løn, og betaler Athletico dobbelt så meget som United.
er det mig, der husker helt forkert, eller har torres sagt, at HVIS han skulle skifte ville han hellere til united end eksempelvis chelsea?
er det mig, der husker helt forkert, eller har torres sagt, at HVIS han skulle skifte ville han hellere til united end eksempelvis chelsea?
Kan godt være han har sagt det, men penge kan ændre alt.. Se blot på Robben, Ballack osv osv..
Han spillede da elendigt igår! Den vigtigste spiller på Atl. hold er klart Maniche, da han blev skadet fløj kasserne ind. Men det er ikke det, det handler om. Han havde da selv chancer, hvor jeg synes han var al al for tøvende, og skulle trække bolden til højre og venstre i stedet for bare at hamre. Godt nok var han omgivet af 3-4 spillere konstant, men når han løb med bolden snublede han i den osv. Siger ikke han altid er sådan, men spillede ikke ligefrem sit livs kamp igår. Kampens stjerne igår var klart Lionel - for helvede hvor er den dreng/mand? dog sindsyg.
Han snublede i bolden én eneste gang i løbet af kampen.. Og ja, Messi er genial, men nu er han jo heller ikke ligefrem tvunget til at agere one-man-army på samme måde som Torres..
Flax_Generous
21-05-2007, 16:03
Men derudover - hold da kæft hvor er Atletico Madrid en flok talentløse tabere! Jeg har aldrig set et såkaldt europæisk storhold spille så hjerteskærende elendig fodbold. Barcelona havde jo langt fra en af deres gode dag. Hele første halvleg op til Ronaldinhos skud på stolpen var jo ganske ordinær og dårlig fra Barcelonas side, men så fik Atletico Madrid lige lyst til at lege træningskegler og holde gavebod. Jesus Christ!
Det er synd for Torres, at han spilder sin tid på et så ringe hold. Han burde komme til United... :)
Jeg mener bestemt også Torres var Atl.'s farligste spiller - som allerede nævnt var der ikke meget back-up fra medspillerne, men han formåede alligevel at være en lille smule farlig (synes aldrig han blev helt vild farlig, men det er også svært når det konstant er 1vs4 situationer)..
Lidt samme situation som i FA Cuppen (gud hader mig for at bringe denne frygtelig kamp på banen igen) hvor Rooney aldrig rigtig blev helt vildt farlig, men alligevel viste glimt at hans kvalitet og arbejdsiver.. Rooney-Torres ville være en uhyggelig duo, der ville kunne splitte ethvert forsvar! Og med Cristiano og Giggs/Nani/Quaresma/Simao/Downing/Gamst P./Lennon og hvem der ellers er blevet nævnt på kanterne ville vores offensiv ikke mangle tangenter at spille på!
Stente: Vi er nok nødt til at tynde lidt ud i forsvaret hvis alle de 7 kantspillere skal være i startopstillingen :D:D
jaja, men man skal jo score mål for at kunne vinde en kamp, så det er vel fint nok ;)
7 kantspillere. :D Hehe. Det er ellers gode spillere, som allesammen har været eller er nævnt i kontakt med os. Men jeg tror ikke alle kommer på en gang. :D
Hr Hansen
27-05-2007, 20:19
Torres har idagens kamp scoret 2 mål efter 55 Min så nu er han oppe på 14 La Liga mål i denne sæson og han spiller vel og mærke for et af de "mindre" hold, Maxi og Petrov som skulle aflevere en masse indlæg til Torres har været skadet længe..
Jeg tror han ville blive fantastisk hvis han fik topspillere til at hjælpe ham i offensiven!
Rex_Hunt
28-05-2007, 00:44
Torres har idagens kamp scoret 2 mål efter 55 Min så nu er han oppe på 14 La Liga mål i denne sæson og han spiller vel og mærke for et af de "mindre" hold, Maxi og Petrov som skulle aflevere en masse indlæg til Torres har været skadet længe..
Jeg tror han ville blive fantastisk hvis han fik topspillere til at hjælpe ham i offensiven!
Det har han jo på det spanske landshold! Mig bekendt har han ikke været fantastisk for dem!
Smaakage
28-05-2007, 11:39
Det har han jo på det spanske landshold! Mig bekendt har han ikke været fantastisk for dem!
under slutrunden sidste sommer var ham og Villa da enormt giftige sammen, så synes nok at han kan vise sig fra sin bedste side når han får chancen
United DK
28-05-2007, 11:46
under slutrunden sidste sommer var ham og Villa da enormt giftige sammen, så synes nok at han kan vise sig fra sin bedste side når han får chancen
Jamen hvordan er det gået siden VM? Han har mistet sin plads i startopstillingen til Morientes.
Smaakage
28-05-2007, 11:50
Jamen hvordan er det gået siden VM? Han har mistet sin plads i startopstillingen til Morientes.
Ja, men kan vi ikke også hurtigt blive enige om at det er århundredes fejl? Det spanske landshold har desværre en eller anden underlig ide med at ansætte alt for gamle, alt for kedeligt spillende og alt for langsomt spillende landstrænere. Hvis det spanske landshold kunne komme til at spille hurtigt bold, men et godt omstillingsspil, kontra og brede fløje, så ville de være sindsygt farlige.
De har fløjene der er hurtige og driblestærke til det. De har en solid midtbane der kan spille boldene godt rundt, og de vil have et af de hurtigste og farligste angreb i Torres og Villa.
United DK
28-05-2007, 12:03
Ja, men kan vi ikke også hurtigt blive enige om at det er århundredes fejl? Det spanske landshold har desværre en eller anden underlig ide med at ansætte alt for gamle, alt for kedeligt spillende og alt for langsomt spillende landstrænere. Hvis det spanske landshold kunne komme til at spille hurtigt bold, men et godt omstillingsspil, kontra og brede fløje, så ville de være sindsygt farlige.
De har fløjene der er hurtige og driblestærke til det. De har en solid midtbane der kan spille boldene godt rundt, og de vil have et af de hurtigste og farligste angreb i Torres og Villa.
Mærkeligt, for så vidt jeg husker, så scorede Morientes mod Danmark, og siden man skiftede Torres ud med Morientes, er det blevet til lutter sejre.
England - Spanien 0-1
Spanien - Danmark 2-1
Spanien - Island 1-0
Sådan her så det ud, mens Torres var i startopstillingen efter VM:
Island - Spanien 0-0
Spanien - Liechtenstein 4-0
Nordirland - Spanien 3-2
Sverige - Spanien 2-0
Spanien - Argentina 2-1
Spanien - Rumænien 0-1
Bortset fra sejren over Argentina, som kun var en træningskamp, så har det ikke set for godt ud, med Torres i startopstilling, hurtigt spil eller ej.
Eing! Morientes og Villa har gjort det bedre, end hvad Torres og Villa præsterede - måske fordi de kender hinanden så godt i forvejen... men jeg synes også det er mærkeligt, da jeg klart mener at Torres er en bedre spiller og vil passe bedre sammen med Villa
Det ligner stærkt at Scouserne løber af med Torres.
Tror egentlig ikke at han kommer til at bombe, men han bliver nok en fornuftig angriber.
Han score ej heller mange mål for A. Madrid.
Både han og Atl. Madrid har ellers lige udtalt at de ikke vil sælge...Men lad os nu se, der er lige over 2 måneder tilbage, mon ikke de kommer til at tænke på at sælge når en eller anden kommer rullende med nogle millioner
United-Allan33
21-06-2007, 13:51
lad bare scouserne bruge 27 mill£ på Torres, han vil ikke kunne løfte holdet alene, han vil bare ende som Morientes og rejse tilbage til Spanien... 82 mål i 212 kampe er heller ikke det helt vilde...
82 mål i 212 kampe er heller ikke det helt vilde...
Alan Smith har lavet 45 mål i 233 kampe for Leeds og Man Utd ifølge Wikipedia. Og 2 mål i 18 landskampe. Er heller ikke ligefrem knivskarp
United DK
21-06-2007, 14:02
Alan Smith har lavet 45 mål i 233 kampe for Leeds og Man Utd ifølge Wikipedia. Og 2 mål i 18 landskampe. Er heller ikke ligefrem knivskarp
Du kan da ikke sammenligne Smith med Torres, da Torres er den der skal score målene, hvorimod Smith mere er en oplægger.
Nej men den mand er bare heller ikke en rigtig angriber. Kan ikke se hvad han laver i United.
hvorimod Smith mere er en oplægger.
vi kan godt blive enige om at han spiller langt de fleste kampe som angriber. Hans landskampe er som angriber, og i Leeds var han angriber det meste af tiden. Så er den statestik for tynd.
Du kan da ikke sammenligne Smith med Torres, da Torres er den der skal score målene, hvorimod Smith mere er en oplægger.
Smith skal da lave mål??? Jeg ser bestemt ikke Smith, som værende en oplægger..
United-Allan33
21-06-2007, 15:12
Det har du ret i, men har jeg nogensinde påstået det??
Jeg mener også vi kan bruge en angriber, og vil da gerne have Torres, men vil ikke bruge 27 mill£ på ham og får vi ham ikke er jeg også ligeglad..
Det har du ret i, men har jeg nogensinde påstået det??
Næ. men kvalitet koster. Det kan man lige så godt lære. Og mener at torres er kvalitet.
Altså når spillere som Etoo, ruud og Henry kører påderes højeste nveau, så er det svært at finde bedre angribere, som scorer så meget i de store ligaer, men de er heller ikke til at købe i deres klubber(vil ikke have ruud og henry) , så vi må tage dem som har potentialet til at komme derop.
United-Allan33
21-06-2007, 15:25
Næ. men kvalitet koster. Det kan man lige så godt lære. Og mener at torres er kvalitet.
Altså når spillere som Etoo, ruud og Henry kører påderes højeste nveau, så er det svært at finde bedre angribere, som scorer så meget i de store ligaer, men de er heller ikke til at købe i deres klubber(vil ikke have ruud og henry) , så vi må tage dem som har potentialet til at komme derop.
Det har du ret i, men jeg mener ikke at Torres har potentiale til at komme helt op på bl.a Ruud og Henrys niveau, for i en alder af 23 burde han være nået længere se bare på Rooney og Ronaldo som begge er yngre, og derfor vil jeg ikke give 27 mill. Hvis jeg skal give 27 mill for en spiller skal han være på niveau med Rooney eller Ronaldo..
ChristianL
21-06-2007, 16:22
Det har du ret i, men jeg mener ikke at Torres har potentiale til at komme helt op på bl.a Ruud og Henrys niveau, for i en alder af 23 burde han være nået længere se bare på Rooney og Ronaldo som begge er yngre, og derfor vil jeg ikke give 27 mill. Hvis jeg skal give 27 mill for en spiller skal han være på niveau med Rooney eller Ronaldo..
Grunden til han ikke er nået længere er fordi Atletico har holdt på ham så længe i håb om at få resultater. Torres har brug for at komme til en bedre klub for virkelig at vise sit potentiale. Jeg synes helt sikkert det er det værd at give ham chancen for talentet er der. Det kan godt være han er 23 år, men så har han altså også måske helt op til 10 år tilbage. Hvis vi kan finde pengene synes jeg vil skal købe ham.
Refstrup
21-06-2007, 16:35
Han ville være et godt køb, men tror han skifter til liverfool
Han ville være et godt køb, men tror han skifter til liverfool
Begynd nu at argumentere lidt. Det bidrager jo ikke med noget, bare at skrive du synes han ville være et godt køb.
tror vi er har tabt kampen om Fernando, han rejser til Liverpool eller bliver i Atl madrid. Tror desværre ikke han bliver United spiller!
Så kan vi åbe på Huntelaar, håber ikke de henter quagliarella, han flopper tror jeg
United DK
21-06-2007, 17:40
vi kan godt blive enige om at han spiller langt de fleste kampe som angriber. Hans landskampe er som angriber, og i Leeds var han angriber det meste af tiden. Så er den statestik for tynd.
Ja, men Rooney scorer jo heller ikke så meget, selvom han på taktikbrætet er angriber.
Ja, men Rooney scorer jo heller ikke så meget, selvom han på taktikbrætet er angriber.
Han ligger og lurer omkring de 20 mål om året. Han er angriber ja, men kan så mange ting med bolden, at det sagtens kan forsvares at han går ned i banen og deltager. Cantona gjorde jo det samme, men det retfærdiggjorde ikke at Andy Cole gjorde det samme. Smith har ikke kreativiteten eller teknikken eller speeden til at udfylde en rolle ala rooneys. Og har ikke farligheden til at ligge i front,
Det er vigtigt at slå fast, at Rooney altså kun er 21 år gammel og at det derfor er urimeligt at sætte så høje krav til ham.
United DK
21-06-2007, 19:58
Han ligger og lurer omkring de 20 mål om året. Han er angriber ja, men kan så mange ting med bolden, at det sagtens kan forsvares at han går ned i banen og deltager. Cantona gjorde jo det samme, men det retfærdiggjorde ikke at Andy Cole gjorde det samme. Smith har ikke kreativiteten eller teknikken eller speeden til at udfylde en rolle ala rooneys. Og har ikke farligheden til at ligge i front,
Enig, men det jeg bare vil frem til er, at man ikke kan sammenligne Torres og Smith, da de har hver deres stil.
Så meldes det ud at det står mellem United og Liverpool i kampen om Torres, med Arsenal som outsider.
Mit bud er at han havner i Liverpool, pga deres spanske spillere, Rafael Benitez og det faktum at han er Liverpool supporter. Men så længe han ikke har underskrevet noget er der stadig håb.
Men tror procenterne fordeler sig således, HVIS han skifter fra Atl. Madrid
Liverpool 85%
Man Utd 5%
Arsenal 10%
Han ender i Liverpool. Alle odsene taler for det.
Han er Liverpool fan. Der er en masse spanske spillere på holdet, inkl. Spansk Træner. Han kommer til at ligge ligeså alene oppe foran som han gør nu i Atl. Madrid. Han kan misbruge ligeså mange chancer som han gør nu, uden at han ryger af holdet.
Se alt taler for det! :D
Der er meget som taler for Liverpool, men jeg håber stadig på at han vælger os - hvis han da vælger at skifte
Hl-Glory
24-06-2007, 23:34
hvis han skifter bliver det til pool, pga spanierne. alt taler som sagt for det. men nu må vi se om han skifter, eller bliver i barndoms klubben.
Hl-Glory
24-06-2007, 23:46
hvis han skifter bliver det til pool, pga spanierne. alt taler som sagt for det. men nu må vi se om han skifter, eller bliver i barndoms klubben.
Nu er der nogle rygter fra upålidelig kilde der siger, at Utd ved salg af Rossi og Smith skal have råd til et bud på Torres (www.goal.com), og på teamtalk står der, at Atletico angiveligt skulle forlange Crouch og en hel masse penge for Torres..En masse forskellige rygter, jeg tvivler på, at der er hold i nogle af dem. Jeg håber i hvert fald ikke, at vi sælger Rossi, synes godt nok han ser lovende ud.
Men Atletico må godt få Crouch, så skal vi ikke se på det lange hyl mere..
Det ville sgu ikke være godt, hvis vi også skulle til at sælge Rossi for at kunne signe Torres. Jeg tror faktisk at der er større chance for at Rossi kan slå igennem om et par år, end der for at Torres kan slå igennem. Så desperate skal vi heller ikke være. Så hellere sælge Saha, og have både Torres og Rossi.
Men det ville være fedt at se alle de forventningsfulde scouseres reaktion, hvis vi signede ham.
Martinsen
25-06-2007, 12:08
jeg vil noget hellere have Torres, end Rossi og Smith så den handel ville gøre mig glad, selvom Torres ikke er den angriber jeg helst så i vores klub... tror ikke på Rossi slår igennem i England, og Smith laver ganske enkelt for få mål, så selvom jeg elsker hans indstilling må jeg nok indrømme at jeg ikke synes han er god nok til at spille for os...
Mikkelsen
25-06-2007, 12:45
Så meldes det ud at det står mellem United og Liverpool i kampen om Torres, med Arsenal som outsider.
Mit bud er at han havner i Liverpool, pga deres spanske spillere, Rafael Benitez og det faktum at han er Liverpool supporter. Men så længe han ikke har underskrevet noget er der stadig håb.
Men tror procenterne fordeler sig således, HVIS han skifter fra Atl. Madrid
Liverpool 85%
Man Utd 5%
Arsenal 10%
Syntes at det er svært at sætte procenter på de klubber, dog er jeg sikker på at han ikke skifter til Arsenal. Så kan han jo lige så godt blive i Madrid.
Arsenal vil ikke kunne tiltrække et Big Name, nu hvor Henry er væk. Jeg ser Arsenal som Englands svar på Atl. Madrid. LOL
Danielsen
29-06-2007, 12:20
Dette, må bare ikke ske!!! Har han ingen ambitioner!!!
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6239286.stm
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=320674
Hvis, han forlader A. Madrid...skal det da väre til fordel for os.....men okay, vil klovnen ikke til United, skal vil heller ikke forsöge, at köbe ham!!
Det samme med ham Fabio Q....vil han ikke til United....then piss off ;)
Så skulle Liverpool have sikret sig Torres.
http://www.lfconline.com/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=342204
Virkelig ærgerligt. Ville rigtig gerne have set ham i United. :(
Handlen er vel ikke 100% igennem endnu.
Ja, Torres er en glimrende spiller, men han er ikke en verdensklasse spiller, bla på grund af de manglende mål. Han ville være god i United, fordi han ville passe godt ind i vores spillestil.
Kan ikke se han vil passe så godt ind i Liverpools spil, med lange bolde..
En god spiller gør jo heller ikke Liverpool til et skræmmende hold, der skal mere til.
Han kunne sagtens ende som den nye Morientes, som også floppede i Liverpool..
United DK
29-06-2007, 12:54
£27 mio. + Luis García
Det er satme en god handel for Atl. Madrid.
£27 mio. + Luis García
Det er satme en god handel for Atl. Madrid.Som jeg har læst det, så er det £27 mio - Garcia!?
Jaja. Torres er da god, og jeg så ham godt i en United-trøje, men for ca. 300 millioner og Garcia, så synes jeg det er lige lovelig overpris. Og så er det jo slet ikke sikkert at han bliver så god, som han er i Atletico. F.eks Morientes var et kæmpe flop, og mange spaniolere kan kun i den spanske og ikke i udlandet, hvor der bliver gået til den. Jeg fryder mig hvis han flopper.
Aquarium
29-06-2007, 18:03
Netop Torres skal man passe på med at sende til andre klubber. hvem kan ikke huske hvor alle var så sikre på at han ryger til united for så at høre senere at han vil blive i madrid. ryger han til liverpool så må jeg sige at en af mine favoritte spillere skuffer mig. jeg har altid ønsket at han kommer til united, og jeg tror at han ville have haft success her, men nu ender han sikkert som morientes og vender tilbage til madrid. hvis jeg skal nævne en anden spiller som kunne have passet perfect til vores hold så skal jeg nævne ballack som floppede i chelski. dette gælder for enhver spiller i dilemma om hvilken klub han vil skifte til: vælg united eller blive hjemme!
Liverpool_sucks
29-06-2007, 18:23
Efter David Villa's præstation så har jeg glemt alt om Torres..
Måske har han brug for nogen dygtige holdkammerater..
Holmskov
29-06-2007, 18:24
Liverpool køber katten i sækken.
Jeg kan slet ikke se Torres spille i Liverpool og jeg kan slet ikke se ham fungere på et hold der lever af at øse lange bolde frem imod de forreste.
Han ville ha' været sublim til vores hurtige opspil og kontra angreb, men nu vælger han et hold der spiller kedeligt og næsten baglæns.
Fred være med det. Knægten er ung og aner ikke hvad der vil gavne hans karriere.
Det går sikkert op for ham at han har valgt forkert når hans hus/lejlighed bliver rippet når Liverpool spiller ude imod Everton. :D
thetrible99
29-06-2007, 18:41
Torres har åbenbart valgt sin fremtid udfra tryghed, som han får under Benitez' vinger. Torres egner sig slet ikke til Liverpools primitive spillestil, og derfor tvivler jeg på at han lever op til prisen og forventningerne. Han koster trods alt ca. 300 millioner pund.
United DK
29-06-2007, 18:43
Torres har åbenbart valgt sin fremtid udfra tryghed, som han får under Benitez' vinger. Torres egner sig slet ikke til Liverpools primitive spillestil, og derfor tvivler jeg på at han lever op til prisen og forventningerne. Han koster trods alt ca. 300 millioner pund.
Jeg tror du mener kr.? :D
Gronkjor
29-06-2007, 18:58
Handlen er da vist ikke helt færdig i nu:skaaal: http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34027
Spørgsmålet er vel bare om hvornår den bliver det. Det gør mig ikke noget de får ham, for noget siger mig, at han bliver en ny Schevchenko og Morientes. Jeg har aldrig synes Torres var nogen specielt overlegen spiller, og overgangen fra spansk til engelsk tror jeg heller ikke bliver nem for ham. Netop, som andre siger, fordi spillestilen slet ikke passer til ham.
260 millioner? Det jo hul i hovedet, selv med det rygte Torres har.
http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=135711
tror Madrid har erkendt de ikke kan holde ham i at skifte, så det bliver nok Liverpool der får ham
Don Kafai
30-06-2007, 17:54
£27 mio. + Luis García
Det er satme en god handel for Atl. Madrid.
Ifølge Skysports er det 24,2 mio. pund plus Garcia.
HVor er jeg glad for United ikke købte ham.... over 260 mio kr + en spiller? det er jo en sindssyg høj pris selvom det er Torres vi snakker om. Rooney kostede fx slet ikke så meget. Er der noget Benitez kan er det at betale overpriser for spillere og klage over der ikke er nok midler tilrådighed.
Ifølge Skysports er det 24,2 mio. pund plus Garcia.
HVor er jeg glad for United ikke købte ham.... over 260 mio kr + en spiller? det er jo en sindssyg høj pris selvom det er Torres vi snakker om. Rooney kostede fx slet ikke så meget. Er der noget Benitez kan er det at betale overpriser for spillere og klage over der ikke er nok midler tilrådighed.Det er vel en sandhed med modifikationer, er det ikke? Er han ikke godt på vej til at have kostet Manchester United £30 mio?
Don Kafai
30-06-2007, 18:37
Det er vel en sandhed med modifikationer, er det ikke? Er han ikke godt på vej til at have kostet Manchester United £30 mio?
nå jo, men kan vel så sige at de penge er godt givet ud idet der skal et mesterskab fx til at indløse dem (ved ikk helt hvad kontrakten siger). Jeg tror heller ikke Atl. Madrid er så dumme at kræve pengene i henhold til den sportslige succes. (læs: http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=294)
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70495
Så er den handel vist ved at være slut. Jeg så ham gerne i United, men på den anden side så er det mange penge især når man ved spaniolere ikke er de bedste i udlandet. Jeg håber gevaldigt at han ryger til bunds i Liverpool.
Jeg tror han bliver den nye Morientes i Liverpool.
Torres er en glimrende spiller, som med sin spillestil havde passet godt ind i United. Men jeg kan slet ikke se ham passe ind i Liverpools stil.. Så det ville bestemt ikke undre mig, hvis han om et år, har haft en skidt første sæson hos scouserne..
Atletico Madrid har gjort en god handel, selv om de solgte deres store helt. De fik mange penge for ham, og de har købt Forlan, Luis Garcia og Quaresma i stedet for. Samt lejet Abbiati i Milan..
Atletico Madrid har gjort en god handel, selv om de solgte deres store helt. De fik mange penge for ham, og de har købt Forlan, Luis Garcia og Quaresma i stedet for. Samt lejet Abbiati i Milan..
Ja, og er blevet enige med villarreal om Riquelme .. Nu mangler de bare om Riquelme vil til spanien igen eller om han vil bliver i Argentina.
Her er et link:
http://atleticomadrid.dk/news.php?readmore=402
United DK
03-07-2007, 11:59
Jeg har aldrig set det store lys i Torres, og jeg tror da også han, om ikke flopper, så i hvertfald viser sig, ikke at være pengene værd.
Bliver interessant at følge Torres, tror dog heller ikke han får den store succes, og slet ikke til de penge.
Det er som mange siger mange penge at give, men trods alt "kun" omkring 70 mio. mere end vi gav for Nani. Kendskabet til Nani må siges at være noget mindre end omkring Torres som trods alt har været med til slutrunder og spillet på højeste plan i Spanien.
Scouserne har dog alligevel 2 spillere der kan gøre ham rigtig gode, Gerrard og Alonso.
Begge kan slå nogle rigtig farlige lange afleveringer, eller blot stikke den i dybten til ham og hvis de 3 kan få det til at køre kan de godt slå Spurs i kampen om 3 pladsen:)
Torres er en klassespiller og jeg tror han bliver et udmærket køb..
Men jeg tror der skal mere end Torres til for at Liverpool kan være med i mesterskabskampen..
Bergmann
03-07-2007, 17:57
Torres er en spiller med en kolossal erfaring fra en af de største fodboldligaer i verden. Han blev i en alder af blot 20 år (mener jeg) anfører for en af de bedste klubber i Spanien. Det må man tage hatten af for, og han må hertil kunne klare presset som den dyreste spanske spiller nogensinde.
Jeg tror Torres får det meget svært i England trods hans enorme success i Spanien. Han er ikke klinisk nok - hvilket må siges at være noget Liverpool mangler. Jeg tror, han kommer til at spille topkampe ud over det sædvanlige, fordi han har evnerne til dette - men jeg tror virkelig også, at han kommer til at spille mange lorte kampe, fordi han ikke er en konsekvent spiller.
Alt i alt, tror jeg han bliver en marginal spiller.
Jeg vil meget hellere have Tevez end Torres i United..
EDIT: HAN BLEV ANFØRER I EN ALDER AF 19 ÅR, HVILKET BESTEMT IKKE GØR HAM MINDRE ATTRAKTIV.
Hmmmm... :(
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70519
Havde længe gået og håbet på det bedste, men jeg må hellere indse at han skifter til liverpool.. I det mindste kan man glædes ved at liverpool køber en spiller for alt for mange penge... :)
Bergmann
03-07-2007, 20:37
Det eneste, der bekymrer mig ved salget af Torres er, at han eftersigende har været så ønsket af United og Chelsea. Hvis Sir Alex og Mourinho ønsker samme spiller, så er det næsten med garanti ikke et flop :(
Mikkelsen
03-07-2007, 20:47
Det eneste, der bekymrer mig ved salget af Torres er, at han eftersigende har været så ønsket af United og Chelsea. Hvis Sir Alex og Mourinho ønsker samme spiller, så er det næsten med garanti ikke et flop :(
Mon ikke det kun er rygter. Torres er ikke en decideret target man, og det er vel sådan en United står og mangler.
Dermed ikke være sagt at jeg ikke kan lide Torres, jeg syntes bare at Rooney er bedre, på den samme plads. :D
schousboe9
03-07-2007, 20:50
Samtidig har begge også tøvet med at byde på ham og i stedet prioriteret anderledes, så han har altså heller ikke overbevist nogen af dem...
Jeg er desuden også 100 gange gladere for at have fået Nani og Anderson til samme pris, som Torres tilsyneladende kommer til at koste!:juhuuuu:
Nu er det jo også 3 forskellige klubber, med hver deres spillestil. Så fordi der er mere end en god klub ude efter ham, så betyder det ikke der er garanti for succes.
Jeg ved nu heller ikke hvor meget Chelsea har været ude efter ham. De hentede jo Pizzarro.
Bergmann
03-07-2007, 20:58
Ja, men Torres besidder også et unaturligt højt talent. Hvis han kan slå distancen og han kæmper for det, så tror jeg, at han kan blive ustoppelig med den teknik han tilsyneladende allerede har.
Hans teknik er større end mange af de andre nævnte angribere til United, men som vi alle nok ved er teknik i de fleste tilfælde ikke det vigtigste i PL, selvom at Ronaldo og de to andre herre vi lige har skrevet under med har. - Vi har ikke brug for mere teknik - nærmere end target man, og derfor vil jeg hellere have Tevez.
Tevez skal ikke diskuteres her, men hans afslutninger er formidable og BEDRE end Torres'.
Bergmann
03-07-2007, 20:59
Nu er det jo også 3 forskellige klubber, med hver deres spillestil. Så fordi der er mere end en god klub ude efter ham, så betyder det ikke der er garanti for succes.
Jeg ved nu heller ikke hvor meget Chelsea har været ude efter ham. De hentede jo Pizzarro.
Nu snakker jeg også de seneste år. United har jo været efter ham (ifølge diverse medier) i flere år. Det er dog som om, at de har tøvet, og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor vi ikke fik ham ved VM, da han selv var ude at sige, at han ville skifte til United osv.
Holmskov
03-07-2007, 21:02
Torres er en klassespiller og jeg tror han bliver et udmærket køb..
Men jeg tror der skal mere end Torres til for at Liverpool kan være med i mesterskabskampen..
Der skal mange flere til før at Torres kan bruges på samme plads som i Atletico. Hvis det er den plads han er købt til i Liverpool.
Jeg har nævnt før at jeg slet ikke kan se ham spille i Liverpool med den spillestil de praktiserer. Det kan der selvfølgelig ændres på, men så står de og skal bruge en ny træner hvis det skal ske.:D
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=475036&lid=&clid=14&channel=&title=Torres+aims+to+fire+for+Reds
Siger vist det hele. Ikke meget bedre end de nuværende Liverpool angribere. For ikke at sige dårligere. :D
Han er en klasse spiller, der kan afgøre kampe, men jeg er stadig af den påstand, at jeg tror han vil få det svært i England og især med Liverpools spillestil - langebolde fra Agger og Carragher hvorefter Crouch snitter den videre. Han vil passe meget bedre ind på vores hold, der er mere teknisk anlagt. Men det er hans valg, og jeg håber han kommer til at fortryde det.
Smaakage
04-07-2007, 00:59
Beklager Sivebæk - Du havde ret ;)
Har altid gerne ville se Torres i United, og det skuffer mig at se ham i Liverpool. Det skal der ikke herske tvivl om.
Måske er Torres manden der kan gøre Pools spil lidt mere flydende end det er nu. En fejl af Liverpool af sælge Garcia i samme handel, da jeg tror at han ville kunne være god for Torres.
Men på trods af en virkelig stærk signing af Torres, så mangler resten af holdet jo for at kunne spille det sprudlende fodbold, og det hurtige og tekniske fodbold som Torres er vant til. Om han slår igennem i Liverpool med den spillestil vil tiden vise. En Garcia til at lave noget teknisk stærk fodbold, og måske 1-2 signings i samme retning, så ville det ikke være skidt for Pool.
Nå får vi af se. Meget kan ske på en sæson, men jeg tror bestemt stadig ikke på Pool som en udfordrer til ligaen endnu, efter købet af Torres
synes den handel her lugter af at benitez har været træt af at se united og chelsea løbe med stjerner på markedet, og liverpool ikke var med. De forsøgte sig også med Nani.
Så med Torres så Benitez chancen pga united ikke har de penge tilbage, og chelsea har hentet angriber. Så Benitez skulle have ham koste hvad det koste vil. Synes det er svært at udtale sig om prisen, for hvis han fuldfære potentialet så er 290 mio kr ikke for meget, for han kan blive en ekseptionel angriber. Men måske passer type og hold ikke så godt sammen i dette tilfælde.
Enig med robinho.. Det virker som om Benitez bare havde brug for at trumfe igennem at Liverpool også kan tiltrække de store stjerner..
Umiddelbart vil jeg mene at Torres er totalt fejlplaceret i Liverpool med deres spillestil... Kunne også godt forestille mig at han ville passe bedre ind hos os hvor der bliver spillet hurtigt, teknisk fodbold..
EDIT: I øvrigt burde Pool nok ikke have solgt Luis Garcia for der skal mere end Torres til før spillet kommer til at flyde.. Som smaakage siger, så burde nok i stedet købe et par stykker ekstra af den slags så de ku supplere hinanden lidt..
Torres udtaler: "Liverpool er en af de bedste klubber I Europa, hvis ikke den bedste."
Manden er tydeligvis desillusioneret. Hvis han tror, Liverpool er bedre end United og Chelsea, så er det da klart, at han skiftede til Merseyside. Han bliver snart klogere.
Men ærgerligt at sådan en misforståelse skal koste United en så god angriber. Han ville have været perfekt i trøje nr. 10.
Altså en ting er at Torres vælger Liverpool evt pga alle spanierne og træneren, eller at han vælger klubben pga historien. Den ville jeg kunne acceptere. Men at sige at han kommer til den bedste klub i europa er skudt helt over. Og jeg vil sk... tykt på om de har været i et par finaler i champions league. Den turnering er indrettet efter deres røvsyge fodbold, og i år gjorde det kun fordi de var sat af i ligaen, så spillerne kunne spare krudtet til europa.
Enig Robinho! Den er ikke i nærheden af at være en af de bedste klubber i europa eller verden, og det er for ringe af ham at gå ud og sige at det er derfor han skifter til Liverpool - jeg tror ikke på at Liverpool blander sig i mesterskabskampen i år, heller ikke selvom de har købt Torres!
Torres udtaler: "Liverpool er en af de bedste klubber I Europa, hvis ikke den bedste."
Manden er tydeligvis desillusioneret. Hvis han tror, Liverpool er bedre end United og Chelsea, så er det da klart, at han skiftede til Merseyside. Han bliver snart klogere.
Men ærgerligt at sådan en misforståelse skal koste United en så god angriber. Han ville have været perfekt i trøje nr. 10.
Skal Rooney så skifte tilbage til 8 igen? ;) men ja, hvad sker der lige for hans kommentar om Liverpool.. :D Det bliver spændende at se, når han næste sæson ligger på 10. pladsen ..
Skal Rooney så skifte tilbage til 8 igen? ;) men ja, hvad sker der lige for hans kommentar om Liverpool.. :D Det bliver spændende at se, når han næste sæson ligger på 10. pladsen ..
Det passer sikkert ikke her, men det kunne tyde på Fergie ikke vil have en ny angriber, efter Rooney har fået nr. 10!?
Liverpool er langt fra toppen af poppen i Europa. De bliver sat i ligaen hvert år, og er utrolig ustabile. I CL satser de så alt, da spillerne er friske, og så fedter de sig igennem med halvkedelige sejr. Ja - det var flot at slå Chelsea og Barca, men det var ikke sådan jeg sad og tænkte wauw og den måde deres spil. Torres kommentarer er fuldstændig hovedløse, og jeg tror de bygger i at Liverpools historie.
Det er jo klart, at han siger at liverpool er en af de bedste klubber i europa, når han lige er skiftet til dem. Han ville næppe blive populær hos scouserne, hvis han udtalte at han egentlig mente at chelsea og united var bedre, men da de ikke havde budt på ham, måtte han nøjes med Liverpool.
Personligt er jeg glad for, at Torres endte i Liverpool. Han rammer ind imellem en god dag, hvor han er uhyggelig, men ellers er han sindssyg ustabil, og jeg har hele tiden frygtet, at vi skulle få ham i vores trup. Torres er overvurderet, og han minder i mine øjne lidt om Totti, der ligeledes er udråbt til det store geni, men som kun lejlighedsvist magter at vise sine evner.
Skal Rooney så skifte tilbage til 8 igen? ;)
Rooney skiftede først nummer, efter United opgav at få fat i Torres. Så nr. 10 ville have været ledig til El Niño.
Refstrup
09-07-2007, 14:16
Godt vi ikke købte ham. Han var spild af penge, og han er ikke god til at komme med hjem...
Christensen
09-07-2007, 16:33
.... hvilket jo også er en hver angribers opgave.
Alle kan ikke være over hele banen, lige som Rooney og da slet ikke som angriber.
Jeg synes det er ærgerligt at Liverpool fik Torres, men jeg tror faktisk han flopper. Han passer ikke ind i Liverpools system, hvor angriberne bare bliver fodret med lange bolde op til angriberen. Tores ville være meget bedre i et system som vores, hvor angriberen kan få lov til at gå med i opspillet
Derudover forstår jeg ikke Torres vil skifte til Liverpool - ikke fordi det er Liverpool, men simpelthen pga. spillestilen. En mere kedelig stil skal man lede længe efter, og jeg forstår ikke en angriber vil til en klub der spiller på den måde, i stedet for en angribsivrig klub, som må være meget sjovere for spilleren.
Liverpool_sucks
09-07-2007, 17:18
Torres siger at Fabregas overtalt ham til at skifte fra Laliga til Premierleague, men jeg tror ikke, at Fabregas mente liverpool men mere Arsenal, nu de havde mistet henry...
rozenaldo
09-07-2007, 17:50
14 mål i 36 kampe, og blot 5 assists fra Torres i sidste sæson er ikke imponerende.... eller er det bare mig?
havde det været 14 mål og 8-12 assists havde han i det mindste lagt op til de kasser en spiller af hans kaliber - efter prisen og omtale - burde have realiseret enten som mål eller assists.
Torres siger at Fabregas overtalt ham til at skifte fra Laliga til Premierleague, men jeg tror ikke, at Fabregas mente liverpool men mere Arsenal, nu de havde mistet henry...
Ligesom Mascherano troede at Liverpool var de Røde Djævle, så kan det være Torres udtaler sig om et par dage over glæden ved at spille ved siden af Fabregas hos The Gunners :D
Måske virker Liverpool bare som en magnet på småt begavede fodboldspillere (og fans) ;)
Hl-Glory
09-07-2007, 21:26
Måske virker Liverpool bare som en magnet på småt begavede fodboldspillere (og fans) ;)
hahah, ja det har du nok ret i :)
Liverpool_sucks
09-07-2007, 23:35
Ligesom Mascherano troede at Liverpool var de Røde Djævle, så kan det være Torres udtaler sig om et par dage over glæden ved at spille ved siden af Fabregas hos The Gunners :D
Hahahah.. Hvornår skete det..? har du stadig hjemmesiden..?
Hl-Glory
09-07-2007, 23:43
Hahahah.. Hvornår skete det..? har du stadig hjemmesiden..?
det var på sportinglife. jeg læste det på, haha.
Liverpool_sucks
10-07-2007, 01:34
Han er nok dum..?
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007060570,00.html
JAVIER MASCHERANO has put his foot in it before he has even kicked a ball for Liverpool — by insisting he cannot wait to become a Red Devil.
The Argentine midfielder is still seeking clearance to make his Anfield debut, having ended his nightmare stay at West Ham on deadline day last week.
But while Mascherano is kicking his heels, perhaps he should swot up on his new club — as he referred to the Kop kings as the Red Devils, the nickname of bitter rivals Manchester United.
He said: “I have disconnected myself from West Ham and signed a contract with Liverpool.
“I can consider myself a Red Devil. It’s now just up to the Premier League to authorise me to play, something I believe should happen because it was they who made the appeal to FIFA to allow me to move clubs. I hope the situation is resolved as soon as possible.”
The 22-year-old midfielder is desperate to get going in England after a disastrous spell at Upton Park.
And he reckons chatting with Reds boss Rafa Benitez — a fellow Spanish-speaker more than did the trick.
He added: “I spoke to Benitez in Spanish and I must admit it was helpful speaking the same language.
“Benitez asked me if I wanted to stay in England or if I’d prefer to go elsewhere. When I told him I wanted to play this football and prove that I can adapt to it, he fought to sign me.”
timberunited
10-07-2007, 09:09
Torres er i al fald en scouse bastard. Og jeg håber, han kommer til at gå helt alene...
Jeg håber, han bliver et af de ufatteligt mange angriberflop, der drages af Liverpool-dumme-magneten: Fowler (i sidste omgang), Cisse, Baros og flere andre.
En del af forklaringen er nok, at Liverpool altid køber spillere, der har spiller godt ved VM eller EM, og i sæsonen derpå, slår de så ikke lige igennem. Bliv bare ved med det. :devill:
Glory Man United
10-07-2007, 09:12
Torres er i al fald en scouse bastard. Og jeg håber, han kommer til at gå helt alene...
Jeg håber, han bliver et af de ufatteligt mange angriberflop, der drages af Liverpool-dumme-magneten: Fowler (i sidste omgang), Cisse, Baros og flere andre.
En del af forklaringen er nok, at Liverpool altid køber spillere, der har spiller godt ved VM eller EM, og i sæsonen derpå, slår de så ikke lige igennem. Bliv bare ved med det. :devill:
Så så rolig nu :)
Torres var absolut en spiller, jeg håbede kom til OT. Nu valgte han så Liverpool and so what? Jeg tror ikke Liverpool kommer til at spille med om titlen i mange år. Og får vi Tevez er det jo så ligegyldigt ;)
Liverpool_sucks
10-07-2007, 15:46
Så så rolig nu :)
Torres var absolut en spiller, jeg håbede kom til OT. Nu valgte han så Liverpool and so what? Jeg tror ikke Liverpool kommer til at spille med om titlen i mange år. Og får vi Tevez er det jo så ligegyldigt ;)
Nej det er ikke ligegyldigt.. håber også at han flopper
Nej det er ikke ligegyldigt.. håber også at han flopper
Du håber også at Tevez flopper hvis han kommer til United, eller hvad siger du?
I øvrigt er det forbløffende hvor mange der lige pludselig er decideret glade for at vi ikke fik Torres, efter han kom til Liverfool.
Liverpool_sucks
10-07-2007, 15:52
Du håber også at Tevez flopper hvis han kommer til United, eller hvad siger du?
I øvrigt er det forbløffende hvor mange der lige pludselig er decideret glade for at vi ikke fik Torres, efter han kom til Liverfool.
jeg mener torres
Jeg så gerne Torres i United, men jeg vil stadig mene at han ikke bliver nær så stor en stjerne i Liverpool som han ville være blevet i United.
I Liverpool har de en taktisk stærk og forholdsvis defensiv spillestil som jeg ikke mener er særlig god for Torres.. Han har heller ikke de rigtige folk omkring sig til at gøre ham ekstra farlig, kun Gerrard.. Xabi Alonso ser jeg ikke som noget specielt.
Don Kafai
10-07-2007, 17:26
Jeg tror Torres får succes. Han er en spiller der kan noget på egen hånd og alle hans mål i Atl Madrid skaber han selv, og muligvis er det derfor han kun laver 14 mål pr sæson.
Det er jeg til dels enig i.. Han var stort set one-man-army i Atletico, men måske er det også det han har det bedst med, nemlig at skabe noget på egen hånd.. Man kunne måske godt forestille sig at han fik en boksspiller-rolle i Liverpool som ikke passer ham særlig godt..
Don Kafai
10-07-2007, 22:29
Det er jeg til dels enig i.. Han var stort set one-man-army i Atletico, men måske er det også det han har det bedst med, nemlig at skabe noget på egen hånd.. Man kunne måske godt forestille sig at han fik en boksspiller-rolle i Liverpool som ikke passer ham særlig godt..
Meget kan man sige om Liverpool men de har altså en af verdens aller bedste taktikkere som træner. Han formår at udnytte en spillers spidskompetence, og jeg er sikker på han ikke giver Torres en stationær boksspiller rolle. De har allerede en perfekt en til den position i Crouch.
Hvis man kan være i besiddelse af en af verdens bedste centrale midtbanespillere (Gerrard) og så smide ham ud og gøgle på højrekanten, så ved jeg sgu næsten ikke..
Benitez bliver rost pga hans taktikker fordi han kan finde ud af at gejle sine spillere op til de store CL kampe, og det synes jeg er lidt tyndt.. Det er da piece of cake når man melder sig ud af PL mesterskabsstriden efter et par måneder og ikke har andet at koncentrere sig om..
man.utd25
11-07-2007, 18:30
Meget kan man sige om Liverpool men de har altså en af verdens aller bedste taktikkere som træner. Han formår at udnytte en spillers spidskompetence, og jeg er sikker på han ikke giver Torres en stationær boksspiller rolle. De har allerede en perfekt en til den position i Crouch.
jeg synes faktisk at du tager helt fejl, den måde han bruger mange af sine spiller på de forkerte pladser viser jo ligesom at han ikke er en verdensklasse træner:Bouncing:
og som du også siger, at han har den perfekte boksspiller i crouch, jamen hvorfor spiller han så ikke flere kampe end han gør..???
Glory Man United
11-07-2007, 20:12
Den fatter jeg så ikke Kafai. Crouch bruges sjældent. Rigtigt at han i mange CL kampene lægger en god taktik. Men han er ikke i stand til at lægge taktik mod svagere modstandere (og så kan han glemme alt om PL titlen).
Og til sidst CL finalen mod Milan: Han stiller med en angriber i 80 minutter, selvom de var bagud, og Milan var rystende ringe i forsvaret.
Benitez er i mine øjne ikke i samme klasse som vor Sir Alex og Mourinho (av det gjorde ondt at indrømme) ;)
Jeg er helt enig med Glory Man United..
Mourinho og Sir Alex er en klasse bedre end Benitez, for de formår at sætte holdet op til stort set hver eneste kamp..
Benitez har åbenbart kun overskud til at fokusere på én turnering af gangen og når hans hold hverken spiller flot eller offensivt fodbold så må man jo kalde det noget andet, og i stedet for "røvkedelig puttebold" har man valgt at påstå at "det er super taktik det hele jo".. Sikke noget pladder..
Det er mig en gåde at Liverpools fans kan klappe så højt i deres hænder over en manager som skider så voldsomt på Premier League.. Jeg ville være flov som Scouser hvis mit hold ikke havde vundet mesterskabet siden Rooney brugte sut..
EDIT: I øvrigt vil jeg påstå at United havde vundet Champions League væsentlig flere gange hvis Sir Alex havde valgt at skide FA Cuppen og PL et stykke.. Liverpool vandt den i 2005 og nu er de overbevist om at de er CLs big dicks..
Glory Man United
11-07-2007, 20:59
Jeg er helt enig med Glory Man United..
Mourinho og Sir Alex er en klasse bedre end Benitez, for de formår at sætte holdet op til stort set hver eneste kamp..
Benitez har åbenbart kun overskud til at fokusere på én turnering af gangen og når hans hold hverken spiller flot eller offensivt fodbold så må man jo kalde det noget andet, og i stedet for "røvkedelig puttebold" har man valgt at påstå at "det er super taktik det hele jo".. Sikke noget pladder..
Det er mig en gåde at Liverpools fans kan klappe så højt i deres hænder over en manager som skider så voldsomt på Premier League.. Jeg ville være flov som Scouser hvis mit hold ikke havde vundet mesterskabet siden Rooney brugte sut..
EDIT: I øvrigt vil jeg påstå at United havde vundet Champions League væsentlig flere gange hvis Sir Alex havde valgt at skide FA Cuppen og PL et stykke.. Liverpool vandt den i 2005 og nu er de overbevist om at de er CLs big dicks..
Bulls eye champ "Rocking" .....lige mine ord ;)
PL-pedersen
11-07-2007, 21:01
tror ikke han komme til at lave flere mål end han har gjort i den her sæson for A Madrid da Liverpool ikke spille særligt offensiv forbold komme han nok til at skulle klar det selv for det meste...
Don Kafai
11-07-2007, 21:43
Den fatter jeg så ikke Kafai. Crouch bruges sjældent. Rigtigt at han i mange CL kampene lægger en god taktik. Men han er ikke i stand til at lægge taktik mod svagere modstandere (og så kan han glemme alt om PL titlen).
Og til sidst CL finalen mod Milan: Han stiller med en angriber i 80 minutter, selvom de var bagud, og Milan var rystende ringe i forsvaret.
Benitez er i mine øjne ikke i samme klasse som vor Sir Alex og Mourinho (av det gjorde ondt at indrømme) ;)
Jeg kan ikke lige i sætter mig i den position at forsvare en Liverpool træner, men jeg synes sku han er en klog træner. Ikke en underholdende, det har jeg aldrig sagt, men han formår at lægge den rigtige taktik i de store kampe, og Jeg har fx Barcelona kampene i frisk erindring. Mener jeg var en af de eneste herinde der holdt på Liverpool gik videre og det var udelukkende fordi jeg kunne se det for mig at Benitez ville sætte den rigtige taktik.
Men tilbage til det første, så tror jeg Torres får succes, for han er en klassespiller. Og jeg synes det er lidt mærkeligt at hele forum ønskede ham til United og roste ham til skyerne for 10 dage siden, og så nu er han pludselig bare overvurderet? Come on, indrøm han er god selvom han er købt af "fjenden"..
PL-pedersen
11-07-2007, 23:14
ja han er god det skal der ikke være tvivl om der jo også en grund til at Liverpool har brugt 300 millioner kr på ham, men tror bare ikke han får succes i Liverpool i hvert fald ikke i første sæson....
Fornemmer man en hvis misundelse herinde, siden topicet er ved at snige sig på på 15 sider. ;)
PL-pedersen
11-07-2007, 23:33
på Liverpool??? tjah hvis vi får Tevez så betyder det sku ikke så meget, og hvis vi gør er det heller ikke the end of the world...
på Liverpool??? tjah hvis vi får Tevez så betyder det sku ikke så meget, og hvis vi gør er det heller ikke the end of the world...
Nu behøves man ikke straks at føle sig trådt på, fordi det noget med Liverpool. Det virker ret ynkeligt straks at forsvare sig selv, så snart det Liverpool. Jeg synes det siger, at man et eller andet sted frygter dem.
Men jeg gider ikke skære alle over en kam, og jeg retter heller ikke et angreb mod nogen bestemt, hvis nogen skulle misforstå det.
Glory Man United
12-07-2007, 07:48
Jeg kan ikke lige i sætter mig i den position at forsvare en Liverpool træner, men jeg synes sku han er en klog træner. Ikke en underholdende, det har jeg aldrig sagt, men han formår at lægge den rigtige taktik i de store kampe, og Jeg har fx Barcelona kampene i frisk erindring. Mener jeg var en af de eneste herinde der holdt på Liverpool gik videre og det var udelukkende fordi jeg kunne se det for mig at Benitez ville sætte den rigtige taktik.
Men tilbage til det første, så tror jeg Torres får succes, for han er en klassespiller. Og jeg synes det er lidt mærkeligt at hele forum ønskede ham til United og roste ham til skyerne for 10 dage siden, og så nu er han pludselig bare overvurderet? Come on, indrøm han er god selvom han er købt af "fjenden"..
Ikke et ondt ord om Torres. Jeg ønskede ham også til OT, men jeg synes, at det er det eneste ordentlige køb Liverpool har gjort i mange år.
Det var din fascination af Benitez, som jeg kommenterede ;)
Torres er 300 millioner værd, hvis han spiller som i Atletico. Men det er et stort sats af Liverpool, da der er mange gode grunde til han kan floppe, ligesom det samme kan ske med Tevez, som også er satset at købe. Derfor er jeg heller ikke den helt store tilhænger af Tevez, da han jo ikke engang har bevist sig at være en succes i West Ham.
Derfor er jeg heller ikke den helt store tilhænger af Tevez, da han jo ikke engang har bevist sig at være en succes i West Ham
Han brugte et stykke tid til at vænne sig til ligaen og tempoet, men de sidste månede af sæsonen sørgede han jo nærmest egenhændigt for at West Ham blev oppe. Så det er ikke helt rigtigt. Vi snakker tit om at uniteds mere "eksotiske" indkøb skal have lov til at vænne sig til ligaen, og at det typisk vare et halvt år eller sådan. Den regel gælder vel også for de sydlandske spillere de andre klubber køber eller?
Martinsen
12-07-2007, 15:10
det med at han lægger den rette taktik i de store kampe er jeg ikke enig i, så en statistik på Liverpools gamle danske forum, hvor Liverpool havde mistet point i de fleste af opgørerne mod de 3 andre store... i CL er han god til det, men i ligaen halter han stadig langt efter
Don Kafai
12-07-2007, 15:36
det med at han lægger den rette taktik i de store kampe er jeg ikke enig i, så en statistik på Liverpools gamle danske forum, hvor Liverpool havde mistet point i de fleste af opgørerne mod de 3 andre store... i CL er han god til det, men i ligaen halter han stadig langt efter
Jeg synes nu han gør det godt i kampene mod Chelsea hvor de som regel spiller bedre. Det er mere mod United han har problemer og du kan ikke klandre en træner for ikke at kunne slå United:D
Den statistik du hentyder til er vist at de bla. blot har hentet 1 af de seneste 18 point de har spillet om mod United. Så ja, jeg tror mere det er et United-kompleks end det manglende taktiske evner fra Benitez' side.
Don Kafai
12-07-2007, 15:38
Det var din fascination af Benitez, som jeg kommenterede ;)
Jeg er skam ikke fascineret af ham. Tværtimod. Men han må have den respekt han kræver. 2 CL finaler på 3 år er klart hans fortjeneste, det ville Liverpool fx aldrig have nået med en træner som Houlier. Snakker vi PL har Benitez jo skuffet fælt, da de de sidste 3 år er endt 15-20 point efter mesteren...
Michaelkp
16-07-2007, 16:10
Så kan Torres lære det.....
http://img520.imageshack.us/img520/4762/torresgerrardwv3.jpg
Linket indeholder.. Ehh.. Pornografisk indhold af Gerrard og Torres.
MVh Admin
Selvfølgelig er dette kun en træningskamp, men synes både Torres og Voronin laver nogle flotte ting. Bl.a. ligner det Torres med hælen. Kampen er mod Bremen.
http://www.youtube.com/watch?v=WoBYgSteljM (uden analyse - kun små highlights)
http://www.youtube.com/watch?v=KobbEC92DJk&mode=related&search= - Med analyse fra Setana
Danielsen
28-07-2007, 14:08
Hihi...
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/07/28/fernando-disaster-89520-19534262/
Dejligt at se Torres brænde et straffespark, selv om turneringen ikke betyder det mindste. Personligt tror jeg ikke, at han bliver den store succes for Liverpool, hvor han dog uden tvivl vil glimte i en enkelt kamp hist og her. Han er for stor en humørspiller, og jeg tror hurtigt, at han vil blive slået ud af de fysiske nærkampe i PL.
Da der var rygter om, at han skulle til United, krydsede jeg fingre og tæer for, at han ikke kom til vores klub. Jeg mener, at Rooney og Saha er bedre spillere, og derfor ville det (i mine øjne) være spild at kaste så mange penge efter Torres.
han tror han er god. men det er da inden han møder Vidic :D
http://www.teamtalk.com/news/2483/6707601/Reds-reject-Torres-exit-request
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/lfc-reject-torres-transfer-request
Ser nok helst han bliver hvor han er.
PatriceEvra3
29-01-2011, 01:41
Ikke så sympatisk opførsel fra Torres. Han burde vente til sommerens transfervindue.
Det er jo voldsomt egocentreret at komme med en 'transfer-request" 2 dage før vinduet lukker. Jeg forstår godt han ville væk, men det er dårlig timing. Liverpool har jo ikke en jordisk chance for at finde en afløser, Suarez kan ikke gøre det alene.
Ser også helst han bliver i Liverpool, hvis Chelsea er alternativet.
Men det er vel bare nutidens fodboldspillere i en nøddeskal
Mon ikke bare Liverpool afviser hans anmodning for at presse prisen? Kan ikke se ham blive efter det her, og det er heller ikke sundt at ens 'star-player' render rundt og er utilfreds.
Holder du stadigvæk fast i dette? :) :trophy:
Jeg vil faktisk give ham ret - der var få trænere der var ligeså gode som Benitez til at sætte holdet op til én enkelt kamp..
At han så var en klapthat på alle andre områder er der vel ikke tvivl om :)
United DK
29-01-2011, 11:53
Gad vide hvordan Liverpool-fans har det "Liverpool's number 9" nu?
Den her artikel er næsten sjovere end læsning på Liverpools danske hjemmeside
http://www.thisisanfield.com/2011/01/fernando-torres-words-of-loyalty/
schousboe9
29-01-2011, 12:16
Gad vide hvordan Liverpool-fans har det "Liverpool's number 9" nu?
De virker umiddelbart til at være glade for ham:
His armband proved he was a red Suarez Suarez
You'll Never Walk Alone it said Suarez Suarez
He bought the band from a lad in Spain
Tall, blonde hair forgotten the name
Luis Suarez Liverpool's number 9
United DK
29-01-2011, 12:39
Den her artikel er næsten sjovere end læsning på Liverpools danske hjemmeside
http://www.thisisanfield.com/2011/01/fernando-torres-words-of-loyalty/
Der er trods alt kun gået 20½ år siden senest mesterskab, og vi gik 26 år, så der er da tid endnu, men den der ukuelige tro på, at de gode tider vender tilbage er p.t. noget tragikomisk.
Fletcherfan
29-01-2011, 17:16
Jeg ville ønske Liverpool tog chancen og statuerede et eksempel overfor spillerne og lod ham trille rundt på reserveholdet indtil hans kontrakt udløber (jeg tror jeg har læst et eller andet sted, at den udløber juli 2013)... Som næsten 30 år gammel uden at have spillet 1. holdsfodbold i 2,5 år er han ikke specielt intressant...
Den magt spillerne har giver mig brækfornemmelser... Og derfor håber jeg, at der kommer en klub snart og viser et eksempel overfor en spiller, der ikke gider...
Glory Man United
29-01-2011, 17:18
Som næsten 30 år gammel uden at have spillet 1. holdsfodbold i 2,5 år er han ikke specielt intressant...
:titte:
jacobdahl8
29-01-2011, 17:37
Jeg ville ønske Liverpool tog chancen og statuerede et eksempel overfor spillerne og lod ham trille rundt på reserveholdet indtil hans kontrakt udløber (jeg tror jeg har læst et eller andet sted, at den udløber juli 2013)... Som næsten 30 år gammel uden at have spillet 1. holdsfodbold i 2,5 år er han ikke specielt intressant...
Den magt spillerne har giver mig brækfornemmelser... Og derfor håber jeg, at der kommer en klub snart og viser et eksempel overfor en spiller, der ikke gider...
Det vil aldrig ske! Ikke over så en lang periode. Fra et forretningsmæssigt synspunkt, ja så har du jo et aktiv med en hel.. høj rente, hvor udbyttet er lig 0. Alt indtjening merchandise vil gå i stå. Max 1 år vil dette kunne ske.
Du lader jo heller ikke en maskine med en fast høj omkostning stå, når der ingen indtjening er på den - du afskaffer den når det er muligt.
Men din pointe og idé forstår jeg udemærket. Men den er svær at gennemføre.
United DK
29-01-2011, 17:53
Hvis de kan få £40 mio. for Torres, så er det da bedre at få ham solgt, fremfor at statuere et eksempel. Det svækker dem så ift. Chelsea, men det er vel de færreste der tror, at Liverpool indenfor de næste par år, kan nærme sig Chelsea alligevel.
Sælg ham, og så håb på, at Suarez er the real deal.
Fletcherfan
29-01-2011, 18:42
Det vil aldrig ske! Ikke over så en lang periode. Fra et forretningsmæssigt synspunkt, ja så har du jo et aktiv med en hel.. høj rente, hvor udbyttet er lig 0. Alt indtjening merchandise vil gå i stå. Max 1 år vil dette kunne ske.
Du lader jo heller ikke en maskine med en fast høj omkostning stå, når der ingen indtjening er på den - du afskaffer den når det er muligt.
Men din pointe og idé forstår jeg udemærket. Men den er svær at gennemføre.
Godt klar over, at den er svær at gennemføre, specielt med tanke på, at de kan få en kæmpestor sum penge for ham... Men nu er det engang sådan, at spillerne skriver under kontrakter for en vis periode... Og hvis det er sådan, at de slipper så snart de sige de vil til en anden klub så håber jeg, at der snart kommer en klub som siger, at nu har vi altså fået nok af denne spillermagt... Hvis en spiller ikke har lyst til at spille for os så skal han finde sig i at arbejde sammen med ungdomsspillerne... Man kan så sige, at alternativet er at smutte for et sindssygt højt transferbeløb (eksempel: Gibson havde i sådan et tilfælde skulle have fået et transferkrav på ca. 20 mio £ :D)
... Has Torres scored for Chelsea?
Refstrup
12-04-2011, 23:08
... Has Torres scored for Chelsea?
http://hastorresscoredforchelsea.com/ = NO
unitedforreal
12-04-2011, 23:12
Det er blevet kedeligt... no offence...
Ved du hvad der er kedeligt?
At Torres ikke har scoret for Chelsea.
Anderson8
12-04-2011, 23:23
Så længe han ikke har scoret, så er det vanvittigt morsomt. Love it....
United-Allan33
13-04-2011, 00:05
Hold kæft hvor må de grine i Liverpool...
Hvordan kan man mene at hadet til Torres kan blive for meget??
United DK
13-04-2011, 08:03
Jeg fortsætter også med at grine hånligt, og komme med dårlige jokes, indtil han viser noget der er 500 mio. værd. Der var jo ikke grænser for, hvor fantastisk et køb det var i januar, og 500 mio. var helt rimeligt, og når det så ikke går som de kloge prædiker, så er det tilladt at grine.
Torres - £15 mio. + 2 mål = Carroll
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Alle-havde-koebt-Torres
SAF ville have købt Torres hvis han havde muligheden... siger han.
EDIT: Må hellere linke til ot.dk artikel inden der er nogen der bliver muldne.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13134
Bud Spencer
13-04-2011, 18:07
Fantastisk køb! Drogba smutter vel til sommer, da han ikke gider at være reserve. Så har Chelsea vel Torres som 100 pct. førstevalg. Og presset bliver vel næppe mindre, hvis han ikke får gang i den, inden sæsonen er omme.
Don Kafai
13-04-2011, 18:29
Nu overdrives hypen om Torres altså også helt vanvittigt. At folk (den engelske presse primært) begynder at kalde ham for middelmådig spiller med et par gode år i Liverpool er helt til grin.
Lad os lige slå fast: Torres er en verdensklassespiller.
Når det så er sagt, så har han i den grad været ude af form siden sine skader. Han er (og bliver) angrebet af den engelske presse. Og så har han taget noget af et skifte fra Liverpool til Chelsea. Ringer det nogen klokke for nogen herinde? Skal vi virkelig længere end et par måneder tilbage før vi snakkede Wayne Rooney "over the hill"?
Ligesom Rooney har vendt det hele, så skal Torres nok også gøre det. Form is temporary, class is permanent, og selvom det nok først bliver i næste sæson, så skal Torres nok blive langt bedre, og langt mere værdifuld for Chelsea.
Om han er 50 mio pund værd eller ej synes jeg er en mærkelig debat. Priserne er som de nu er. Berbatov er et andet godt eksempel på dette.
Nu overdrives hypen om Torres altså også helt vanvittigt. At folk (den engelske presse primært) begynder at kalde ham for middelmådig spiller med et par gode år i Liverpool er helt til grin.
Lad os lige slå fast: Torres er en verdensklassespiller.
Når det så er sagt, så har han i den grad været ude af form siden sine skader. Han er (og bliver) angrebet af den engelske presse. Og så har han taget noget af et skifte fra Liverpool til Chelsea. Ringer det nogen klokke for nogen herinde? Skal vi virkelig længere end et par måneder tilbage før vi snakkede Wayne Rooney "over the hill"?
Ligesom Rooney har vendt det hele, så skal Torres nok også gøre det. Form is temporary, class is permanent, og selvom det nok først bliver i næste sæson, så skal Torres nok blive langt bedre, og langt mere værdifuld for Chelsea.
Om han er 50 mio pund værd eller ej synes jeg er en mærkelig debat. Priserne er som de nu er. Berbatov er et andet godt eksempel på dette.
Hear Hear, DartMeister!
Synes også man skal tænke på at i Liverpool var hans stortset alene frontmand og skulle løbe en masse selv og skabe chancerne, mens i Chelsea er han degraderet til boksspiller. Hans force er jo hans hurtighed og teknik, og selvom han er dygtig med hovedet, er det slet ikke hans bedste egenskaber. Han skal have bolden mellem fødderne og få lov til at enten skabe chancerne for sigselv eller andre. Han virker som om han bliver placeret i en situation han finder uvandt. Man kan evt. kigge på hvordan at Zlatan spillede for Inter inden han hoppede til Spanien - hvor hans placering var boksspiller/target-man og ikke fik bolden særlig ofte mellem fødderne.
Ancelotti eller hvem der nu er manager næste sæson skal til at spille Fernando på sine styrker, og ikke i det nuværende system, for der har han ingen chance i forhold til Didier.
schousboe9
14-04-2011, 12:05
http://www.sporten.dk/fodbold/torres-ydmyget-loeb-mindre-end-maalmand
Iflg. TV2 Norge løb Torres bare 5,112 km mod VDS's 5,176 km i kampen i tirsdags. Er der nogen, der kan bekræfte det? Én ting er, at manden i så fald har løbet mindre end en målmand(!), men hvordan og hvorfor har VDS løbet over 5 km på én halvleg?
Løbet er så nok også så meget sagt, han har vel bare bevæget sig rundt i sammenlagt 5 km, men alligevel. Så stort er målfeltet da heller ikke?
United DK
14-04-2011, 12:20
Iflg. TV2 Norge løb Torres bare 5,112 km mod VDS's 5,176 km i kampen i tirsdags. Er der nogen, der kan bekræfte det? Én ting er, at manden i så fald har løbet mindre end en målmand(!), men hvordan og hvorfor har VDS løbet over 5 km på én halvleg?
Løbet er så nok også så meget sagt, han har vel bare bevæget sig rundt i sammenlagt 5 km, men alligevel. Så stort er målfeltet da heller ikke?
Han var jo udenfor feltet en del gange, men jeg synes også 5 km lyder af meget, når man er målmand. 5 km er jo rundt regnet 12 gange rundt om en løbebane, så det lyder helt vildt, at han har trukket den så langt.
Hulle #7
14-04-2011, 12:31
Der står Van Der Sar løb 5,1 i første halvleg. Bull shit. Det tror jeg fandme ikke på. Det er jo nærmest umuligt. Lige før der ingen af vores spillere der var oppe på de 5 i første halvleg når man tænker på de fleste løber omkring 9-10 i løbet af en kamp.
Det kan godt passe at VDS løb 5 km i løbet af hele kampen, mens Torres løb 5 km på en halvleg, tror jeg.
Men en målmand der løber 5 km på én halvleg? Det tror jeg ikke på.
Crazy Maniac
14-04-2011, 12:38
Den er - nogenlunde - god nok. I følge UEFA's MatchCentre (Gå ind under Stats->Distance covered) (http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2011/live/index.html?matchday=10&day=1&match=2007737) løb Torres 5 km. 112 meter mod VDS's 5 km. 176 meter.
Men....Han spillede jo også kun en halvleg....2 halvlege ville give ca. 10 km.
Jacob FG
14-04-2011, 12:41
Den er god nok. I følge UEFA's MatchCentre (Gå ind under Stats->Distance covered) (http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2011/live/index.html?matchday=10&day=1&match=2007737) løb Torres 5 km. 112 meter mod VDS's 5 km. 176 meter.
Ikke ligefrem imponerende af spanieren....
Ja distancerne er rigtige nok.. Den vigtige forskel er jo bare, at VDS's tilbagelagde sine 5 km på 90 min.. Torres på de 45 min..
Så der er intet opsigtsvækkende ved artiklen.. Ren og skær amatørjournalistik..
Nyheden på tv2sport (http://tv2sport.dk/node/76287)
Tror Cech og VDS er beregnet på 90 min. Det andet vil være urealistisk..
Hulle #7
14-04-2011, 12:42
Det er jo helt normalt at løbe 5,xxx på en halvleg som forreste mand. Forstår ikke kritikken af ham på dette område. At Van Der Sar valgte at løbe en masse er jo ikke Torres' skyld.
Torres: 5 km 45 min
Van Der Sar: 5 km 90 min.
Så er den ikke længere. Det er helt normalt for Torres, dog lidt vildt af en målmand :D
Dr. Adams
14-04-2011, 13:01
Den er - nogenlunde - god nok. I følge UEFA's MatchCentre (Gå ind under Stats->Distance covered) (http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2011/live/index.html?matchday=10&day=1&match=2007737) løb Torres 5 km. 112 meter mod VDS's 5 km. 176 meter.
Men....Han spillede jo også kun en halvleg....2 halvlege ville give ca. 10 km.
Endelig rart at det link er fundet. Har længe ledt efter hvor man kan se den statistik :)
Det undrer mig faktisk at en spiller som Park "kun" er den United spiller der har løbet 5. mest. Jeg synes da han var her, der og alle vegne i Chelsea kampen, men det har Giggs tydeligvis også været :)
5112 meter x 2 = 10224 meter. 10224 på 90 min = højere end gennemsnittet hos Chelsea. Gennemsnittet hos Chelsea er 8081 (minus Torres).
schousboe9
14-04-2011, 13:20
5112 meter x 2 = 10224 meter. 10224 på 90 min = højere end gennemsnittet hos Chelsea. Gennemsnittet hos Chelsea er 8081 (minus Torres).
Sådan kan man jo ikke sætte det op, hvilket du selvfølgelig også godt ved. Hvis man kunne det, var mange ting afgjort halvvejs.
Men statistikken gælder selvfølgelig det antal minutter, den enkelte spiller var på banen, dvs. 45 for Torres og 90 for VDS. Jeg kan nu heller ikke se det kritisable i 5 km på 45 min.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.