Se fuld version : Evt. United-Barcelona?
Jurgensen
09-04-2008, 17:57
Jeg har i dag valgt at forudbestille rejse til en evt. kamp mod Barce på OT, gennem Bold, som samarbejder med Apollo om det. Så er mit spørgsmål, om andre har været på OT gennem dem? Og hvad de evt, havde af oplevelser, mht. til service, og om alt generalt var ok.
Andre der evt. skal over og se den kamp? Andre steder hvor man evt. ville kunne får en færdig pakke til den kamp?
Gronkjor
09-04-2008, 18:08
Her kan du også købe billet til kampen!
http://www.travel2football.dk/index.php?content=matches
Hvis der altså bliver end kamp.. Hehe
Jeg syntes det er lidt vovet at sælge sådan en rejse allerede nu...
Jeg har ingen erfaring med dem, men tvivler på at det bliver i United sektionen du får billet
christ.. de ved godt hvad de vil have for billeterne... og det er UDEN fly :/
Jurgensen
09-04-2008, 18:15
På Bold hedder prisen FRA 6400 inkl. fly. Det vil jeg gerne give, også lidt mere hvis nødvendigt.
Jeg har i dag valgt at forudbestille rejse til en evt. kamp mod Barce på OT, gennem Bold, som samarbejder med Apollo om det. Så er mit spørgsmål, om andre har været på OT gennem dem? Og hvad de evt, havde af oplevelser, mht. til service, og om alt generalt var ok.
Andre der evt. skal over og se den kamp? Andre steder hvor man evt. ville kunne får en færdig pakke til den kamp?
Jeg bestilte en rejse gennem bold.dk til West Ham kampen sidste år (sidste kamp i sæsonen). 5500 kr
Vi kom til at sidde på allerbagerste række helt ude i siden på endetribunen (turisttribunen). Jeg tror ikk jeg kunne have fået en "værre" plads. Men det handlede self bare om at være der. Så forvent ikk du får en drømmeplads
Selv om det er en semifinale i CL mod Barca, er 6000 kr og derover vanvittigt, specielt når det alt i alt kun drejer sig om ca 24 timer jo.. Men det er jo bare min holdning.
Jurgensen
09-04-2008, 19:11
Selv om det er en semifinale i CL mod Barca, er 6000 kr og derover vanvittigt, specielt når det alt i alt kun drejer sig om ca 24 timer jo.. Men det er jo bare min holdning.
Nej, det vil jeg sku gerne give, en engansoplevelse. Men ok, hver sin mening.
Ja præcis. Hver mand sin mening :)
Men god tur, ingen tvivl om det bliver kanon fedt derovre, og håber du ser United spille sig i CL finalen..
Kan det virkelig passe, at en tur/retur billet fra Billund (én overnatning) ikke kan fåes billigere end ca. 2000 kr.?
Kan det virkelig passe, at en tur/retur billet fra Billund (én overnatning) ikke kan fåes billigere end ca. 2000 kr.?
Har set dem til 1800, men tror ikke det bliver meget billigere end det.
jeg fortryder heller ikk min rejse derover sidst selvom det var mange penge gennem bold i forhold til hvor man sad osv. Det er trods alt tit once in a lifetime med sådan nogle kampe
Aldrig har jeg oplevet så syg stemning som på Bishoppen
Har set dem til 1800, men tror ikke det bliver meget billigere end det.
Nå okay. Tak skal du have (:
Jeg er igang med at strikke en tur sammen, og så måtte jeg lige høre om, det var mig, der var galt på den.
Jeg er faktisk af samme mening...
dannigizmo
09-04-2008, 20:19
Det kan det sagtens.. Har noget at gøre med, at Manchester ikke er et yndet tilrejse-sted for danskere, så prisen bliver derefter..
Nå okay. Tak skal du have (:
Jeg er igang med at strikke en tur sammen, og så måtte jeg lige høre om, det var mig, der var galt på den.
Okay, så får du lige et råd med på vejen. Vent ikke for længe med at bestille fly, for der er ikke så mange af de billige pladser til 2000 i flyet. Det gjorde, at vi pludselig skulle op på 2500 tror jeg, og så var det pludselig billigere at tage et smut forbi Amsterdam med KLM.
ChristianR
10-04-2008, 11:53
men Billund til London kan gøres meget billigere. Så kan du tage tog derfra. Ellers er Kastrup/Hamborg-Manchester en mulighed.
Dr. Adams
10-04-2008, 12:43
Jeg har netop bestilt billet København - London, Manchester - København for 1350 kr. Får et lift fra London til Manchester, hvilket selvfølgelig sparrer mig penge, men da jeg kiggede hos SAS var prisen for KBH - Manchester retur ca. 1500 kr., og det var altså i morges jeg bookede.
Så kan gøres en del billigere, vil jeg gætte på, end Apollo kræver!
Jurgensen
10-04-2008, 16:39
Nu har jeg sku bestil tur til Semifinalen.
Har lige et spørgsmål, nogen der ved hvordan man kommer fra Lufthavnen og til det hotel man skal bo? Ja ved godt der er bus, taxa o.s.v.
Men er der nogen der kender en side hvor man kan "planlægge" sin tur rundt i Manchester.
Tak for svarene og tippene :)
Jeg er dog ikke for at færdes for meget rundt, så jeg foretrækker en direkte flyvning til og fra Manchester.
Det bliver dog nok først i næste sæson at jeg smutter afsted.
Har lige et spørgsmål, nogen der ved hvordan man kommer fra Lufthavnen og til det hotel man skal bo? Ja ved godt der er bus, taxa o.s.v.
Men er der nogen der kender en side hvor man kan "planlægge" sin tur rundt i Manchester.
Jeg er selv igang med at planlægge min rejse derover, så ja :)
GMPTE journey planner (http://nw.aimwebsites.co.uk/) - her er journey planneren, som kan bruges til at få eksakte tidspunkter mm.
For køreplaner, rutenumre osv. besøg http://www.gmpte.com/content.cfm?subcategory_id=102861
og vælg herefter Piccadilly Gardens hvor du kan se de væsentligste busnumre.
Jurgensen
10-04-2008, 16:58
Tak for hjælpen. Ser ikke så svært ud.
Tak for hjælpen. Ser ikke så svært ud.
Jeg har ret kraftigt overvejet at tage på samme tur er igang med at overtale min far til at vi skal derover, og ville lige høre om du ved om den spilles tirsdag eller onsdag nu hvor du har bestilt eller er det stadig ikke besluttet ?
Forresten burde oldtrafford.dk jo lave en gruppetur derover :p
OldTrafford.dk har en rejseguide... det samme har United.no
Du kan kigge der...
Jurgensen
10-04-2008, 21:39
Jeg har ret kraftigt overvejet at tage på samme tur er igang med at overtale min far til at vi skal derover, og ville lige høre om du ved om den spilles tirsdag eller onsdag nu hvor du har bestilt eller er det stadig ikke besluttet ?
Forresten burde oldtrafford.dk jo lave en gruppetur derover :p
Tirsdag d. 29 ifølge alle de steder jeg har kigget.
Så må du få ham overtalt, så vi kan komme en masse danskere derover.
Jeg har bar valgt at tage alene derover.
Tirsdag d. 29 ifølge alle de steder jeg har kigget.
Så må du få ham overtalt, så vi kan komme en masse danskere derover.
Jeg har bar valgt at tage alene derover.
jah jeg fandt også ud af det, kom til at tænke på at man vel kunne se det på manutd.com
okay, tjah vi har været derovre sammen før så det bare en slags måde at holde lidt ferie med hinanden på nu hvor man ikke bor hjemme og tager på ferie sammen normalt :)
Så har jeg søget om billet til den anden kamp i Barcelona
Er der nogen One United medlemmer som har søgt om billetter til returkampen på OT?
Får man ikke først svar en uge før kampen? :s
Tror det har været skrevet før, men jeg har bare ikke været opmærksom nok :( Men kan nogen hjælpe mig med, hvor jeg kan få fat i to billetter til kampen i Barcelona? Har søgt på nettet, og de billigste billetter ligger på 3300 kr. Kan det virkelig passe??
Gronkjor
13-04-2008, 14:50
Hvis du er medlem af United.no kan du søge. Dog skal man vidst helst være One United medlem samtidig. Jeg fik dog billetter til Arsenal kampen (4-0:devill: ) Uden at være medlem.. Så prøv der.
Jeg skal til Barcelona næste uge, ser det ud til.
Lækkert :)
Lucky bastard ;)
ville fandma gerne ha været der
Jurgensen
15-04-2008, 15:01
God tur. Tager selv den modsatte tur, glæder mig som en lille dreng.
United DK
15-04-2008, 15:04
Vor herre bevares! Sådan noget kan jeg slet ikke være misundelig over...
Glory Man United
15-04-2008, 15:27
Gad heller ike. Røvsyg kamp + by :whine:
United08
15-04-2008, 22:15
Jeg har netop bestilt billet København - London, Manchester - København for 1350 kr. Får et lift fra London til Manchester, hvilket selvfølgelig sparrer mig penge, men da jeg kiggede hos SAS var prisen for KBH - Manchester retur ca. 1500 kr., og det var altså i morges jeg bookede.
Så kan gøres en del billigere, vil jeg gætte på, end Apollo kræver!
Hej Dr. Adams,
hvem har du booket hos (flyselskab)?
United08
15-04-2008, 22:16
men Billund til London kan gøres meget billigere. Så kan du tage tog derfra. Ellers er Kastrup/Hamborg-Manchester en mulighed.
Hej Christian
hvilket flyselskab flyver den vej?
Mvh
Martin
United08
15-04-2008, 22:23
Hej,
har lige booket billetter med æde og sjov gennem Manutd.com Matchday Package.
Det kan man gøre til færre penge end ticket2travel.com mv.
God kamp
ChristianR
15-04-2008, 22:47
Hej Christian
hvilket flyselskab flyver den vej?
Mvh
Martin
RyanAir.
Værd opmærksom på at ryanair - ligesom sterling- er onestop selskab, så hvis dit fly ned til hamborg blir forsinket, så er de ikke forpligtet til at ombooke hverken dig eller din baggage.
Du kan heller ikke sende baggagen til videre
Dr. Adams
16-04-2008, 11:39
Hej Dr. Adams,
hvem har du booket hos (flyselskab)?
Har booket KBH - London, Manchester - KBH gennem SAS
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.