PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - AS Roma (QF)

Sider : [1] 2

Sivebæk
07-04-2008, 19:47
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - AS Roma http://img378.imageshack.us/img378/1660/romazv5.gif
Champions League | Onsdag, 9. april 2008, 20:45 | Old Trafford

Med et komfortabelt resultat på 0-2 på Stadio Olimpico, står Manchester United med et godt udgangspunkt til returopgøret i Champions League på Old Trafford.

Uniteds fornemme kampform fik et knæk, da Middlesbrough viste sig at være en knap så overkommelig modstander, som alle statistikker ellers berettede. Afonso Alves betalte igen for den store rekordsum, Boro smed efter ham, med to iskolde scoringer i det snedækkede nordengelske. Uniteds forsvar viste sig fra en sjældent set usikker side, men offensiven vejede op for de første to indkasserede mål siden 8. marts, og sikrede uafgjort 2-2.

Roma henter så småt ind på førerholdet Inter hjemme i Serie A og har nu kun fire point op. De italienske vicemestre har vist sig at være et superstærkt hjemmehold, mens der har været længere imellem udebanesejrene. I Champions League har romerne dog været anderledes stærke på udebane, såvel som på hjemmebane. De har dermed kun tabt en enkelt kamp i denne slutrunde, hvilket var imod netop Manchester United tilbage i oktober sidste år.

United har populært sagt den ene fod i semifinalerne, men intet skal tages for givet i Mestrenes turnering, hvor kampe aldrig er vundne før slutfløjtet har lydt. United kan dog kigge bare et år tilbage og mindes flotte resultater mod AS Roma. Historien viser nemlig, at Manchester United har haft godt fat i Roma i de få kampe, de har mødtes på Old Trafford. Således har United en samlet målscore på 8-1 på hjemmebane, hvilket vi formentlig vil se nogle hævntørstige romere forsøge at lave om på. Men motivationsfaktoren er også at finde hos værterne, da en sejr til United vil betyde en ny rekord i Champions League sammenhæng for ikke-tabte hjemmebanekampe i træk. Den deler de lige nu med Juventus, men med en sejr kan de kalde sig indehavere af rekorden på 14 hjemmekampe uden nederlag. Sidste nederlag var mod AC Milan i februar 2005. Vinder United vil de også overtage rekorden for flest hjemmesejre i træk. Tallet vil i så fald komme op på 11 sejre, siden Villarreal i 2005 hentede 0-0 på Old Trafford.

Sir Alex Ferguson måtte modvilligt udskifte Rio Ferdinand midt i 2. halvleg af weekendens ligakamp, og han er derfor meget tvivlsom til onsdagens returopgør. Sidste scanninger viser dog, at hans fod ikke er brækket, men med den vigtige hjemmekamp mod Arsenal på søndag i baghovedet, må det formodes, at Ferguson lader Ferdinand restituere, i håb om, at han kan være klar til topbraget. Gerard Piqué kommer muligvis til at tage over i hans fravær. Nemanja Vidic er stadig ude, ligesom Nani, Darren Fletcher og Louis Saha også er det. Roma-træner Luciano Spalletti må igen undvære troldmanden Fransesco Totti, men til gengæld er Alberto Aquilani tilbage i truppen.

Skribentens bud på kampens udfald:
Et motiveret ”Giallorossi” vil presse United, men uden arkitekten Fransesco Totti er deres offensiv ikke slagkraftig nok. Manchester United vinder kampen 1-0.

Sandsynlig startopstilling:
Van der Sar
O’Shea – Brown – Piqué – Evra
Scholes – Carrick – Anderson
Ronaldo – Rooney – Giggs

Uniteds trup:
Van der Sar, Neville, Brown, Ferdinand (?), Silvestre, Evra, O'Shea, Ronaldo, Scholes, Anderson, Hargreaves, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Tevez, Kuszczak, Foster, Pique, Welbeck.

Romas trup:
Antunes, Aquilani, Brighi, Cassetti, Cicinho, Curci, De Rossi, Doni, Esposito, Guily, Juan, Mancini, Mexes, Panucci, Perrotta, Pizarro, Taddei, Tonetto, Vucinic, Zotti.

Seneste kampe

Indbyrdes
01-04-08 Roma 0 - 2 United
12-12-07 Roma 1-1 United
02-10-07 United 1-0 Roma
10-04-07 United 7-1 Roma
04-04-07 Roma 2-1 United

Manchester United
Boro 2 – 2 United
United 4 - 0 Villa
United 3 - 0 Liverpool
United 2 - 0 Bolton
Derby 0 - 1 United

AS Roma
Roma 3 - 2 Genoa
Roma 0 - 2 United
Cagliari 1 - 1 Roma
Roma 2 - 1 Empoli
Lazio 3 - 2 Roma

Historie:
Kampe: 5
United-sejre: 3
Roma-sejre: 1
Uafgjorte: 1

Odds:
United : 1.50
Uafgjort : 3.75
AS Roma : 6.00

TV:
20:35 Tv2 Sport

Skader
United
R Ferdinand Ankle/Foot Injury no return date
Nani Thigh Muscle Strain 9th Apr 08
N Vidic Knee Injury 26th Apr 08
D Fletcher Knee Injury 11th May 08
L Saha Hamstring Injury no return date

Madsens Corner
Manchester United har mødt AS Roma 5 gange i Europa Cup kampe
Det er blevet til 3 sejre, en kamp er endt uafgjort og det er blevet til et nederlag. Målscoren er 12-4.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
4 4 2007 Roma - 1-2 EC 77,000 Rooney1
10 4 2007 Roma 7-1 - EC 74,476 Carrick2 Smith1 Rooney1 Ronaldo2 Evra1
2 10 2007 Roma 1-0 - EC 73,652 Rooney1
12 12 2007 Roma - 1-1 EC 29,490 Pique1
1 4 2008 Roma - 2-0 EC QF 80,023 Ronaldo1 Rooney1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 2 8- 1 148,128
UDE 3 1 1 1 4- 3 186,513
ialt 5 3 1 1 12- 4 334,641

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Martinsen
07-04-2008, 19:54
VDS

O´shea-Brown-Pique-Evra

Carrick-Hargo-Anderson

Park-Rooney-Tevez

På mange måder en kamp vi bare skal igennem uden at det på nogen måde skal, eller må blive spændende. Jeg tror da også vi kører den forholdsvis sikkert hjem. 1-1 bliver resultatet Tevez laver vores mål

Benzet
07-04-2008, 20:06
----------------VDS-------------

O`Shea------Brown--Pique-----Evra

Ronaldo------Hargreaves-Carrick---Giggs
-----------------Scholes---------------
------------------Rooney---------------

robinho
07-04-2008, 20:07
VDS

Hargreaves-Brown-Pique-Evra

Scholes-Anderson-O´shea

Park-Rooney-Tevez

det her bliver den eneste anledning i resten af sæsonen hvor vi kan tillade os at hvile ronaldo. Carrick er vores mest formstærke centrale midt, men har spillet meget på det sidste. Vi skal bare videre. Lige nu tænker jeg egentlig mere på kampen mod arsenal. Sidder og pisser store søer ved tanken om en kamp mod arsenal uden både vidic og rio.

Kofoed
07-04-2008, 20:17
VDS
Hargo - Brown - Pique - Evra
Park - Anderson - Scholes - Giggs(Nani hvis han er klar, så han også kan få en kamp i benene inden arsenal)
Tevez - Rooney

Vi vinder 1-0 på mål af Anderson

RasmusP
07-04-2008, 20:38
Det er sgu lige før at det havde været bedre hvis united kun havde vundet 0-1 i rom. For så havde 3+ måske vurderet kampen på onsdag til at være mere spændende end barcelona-kampen.. Men også kun lige før :)

Kofoed
07-04-2008, 20:44
Det er sgu lige før at det havde været bedre hvis united kun havde vundet 0-1 i rom. For så havde 3+ måske vurderet kampen på onsdag til at være mere spændende end barcelona-kampen.. Men også kun lige før :)

så er man glad for at have tv2sport.. men ville stadig hellere bytte med canal+ så man kunne se alle pl kampene..

JDK
07-04-2008, 21:01
Edwin van der Sar

Wes Brown - John O'shea - Gerard Pique - Patrice Evra

Michael Carrick- Owen Hargreaves - Anderson

Ji-Sung Park - Wayne Rooney - Carlos Tevez

Vi vinder kampen 2-0 og Rooney scorer det første mål :devill:

United DK
07-04-2008, 21:11
VDS
Brown - Piqué - O'Shea - Evra
Hargreaves - Carrick
Anderson
Ronaldo - Rooney - Park

Jeg tror desværre det bliver en småkedelig kamp, som vi dog vinder 1-0.

snegl
07-04-2008, 21:59
Lige nu tænker jeg egentlig mere på kampen mod arsenal. Sidder og pisser store søer ved tanken om en kamp mod arsenal uden både vidic og rio.

Samme her. Det er så vigtigt at vi vinder mod Arsenal så vi kan kalkulere med et nederlag på Stamford Bridge (selvom jeg dog ikk tror vi taber der).

Vi er i den heldige position selv at kunne afgøre mesterskabet. Jeg var helt nede da Arsenal førte et godt stykke efter vinter også. Godt jeg ikk er Chelsea. Vi får også en enorm mental fordel hvis vi kan baske Arsenal.

Rio skal blive klar.

NtotheT
07-04-2008, 22:02
Vds
Hargo - Pique - Brown - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Anderson
Rooney - Tevez

Dette er det stærkeste lige pt af de spillere vi har til råds :)

Parkohargo
07-04-2008, 22:33
VDS

O'shea Brown Pique Evra

Carrick Hargo Anderson

Ronaldo Rooney Park

Bænk: Kuzz, Scholes, Giggs, Neville, Tevez, Nani(hvis klar) og Wellbeck.

Vi vinder en komfortabel 3-0 og er sikkert videre til semifinalerne. Jeg synes helt klar at Park skal starte inde istedet for Giggs da han gjorde det rigtig godt imod boro.

Martinsen
07-04-2008, 22:39
Simpson er lejet ud. Så han sidder nok ikke på bænken;)

schousboe9
07-04-2008, 23:15
Tror på rutinen i bagkæden til denne kamp, og derfor ingen Piqué i startopstillingen - selvom jeg gerne så det.

------------VDS------------
Hargo--Brown--O'Shea--Evra
-----------Carrick-----------
---Anderson-----Scholes----
Park--------------------Nani
-----------Rooney----------

Bænk: PIG, Silvestre, Piqué, Eagles, Ronaldo, Wellbeck, Tevez

Pga. vores skadessituation tror jeg, at Fergie vælger samme udgangspunkt fra start som i Rom: Afvent og kontrolér! Vi skal ikke fanges på kontraen af Roma, og vi skal ikke nødvendigvis op at score. Selvom vi er på hjemmebane, forventer jeg ikke, at vi blæser til angreb for at afgøre kampen tidligt. Det ville seføli ikke gøre noget med en hurtig scoring, men tror ikke, at Bossen tør satse, da det jo slet ikke er nødvendigt.

Nani ser jeg gerne i startopstillingen, specielt fordi jeg endnu mere gerne så Ronaldo starte ude. Pizarro har truet lidt med at sparke ham ned i returen, så hvorfor tage chancen?? Desuden kan han altid komme ind senere, hvis vi mod al forventning jagter en scoring på et tidspunkt. Park fortjener at starte inde pga. de seneste præstationer - han er sku skarp for tiden - og ellers giver resten vel sig selv.

Kofoed
07-04-2008, 23:45
Jeg tror desværre det bliver en småkedelig kamp, som vi dog vinder 1-0.

Fint for min skyld.. vi har et hårdt program i PL, og vi er så godt som videre i CL, så en kedelig kamp, hvor vi kan holde nullet ville være perfekt.. Jeg er lidt ligeglad hvordan vi vinder og jeg kan godt tage en kedelig kamp, hvis det betyder at ingen giver sig fuldt ud, så alle er klar til at rive arsenal rundt.. Nu gælder det bare om at komme videre..

Damien
07-04-2008, 23:59
----------VDS----------
O'shea-Brown-Pique-Evra----
---Hargreaves-Scholes-----
Ronaldo---Anderson----Tevez

Dines
08-04-2008, 06:38
Selvom vi mangler et par folk, så er jeg sikker på, at vi nok skal vinde. Jeg tror kampen ender 2-1, hvor Rooney scorer første mål og så med Ronaldo der lukker kampen til sidst.. Opstillingen er nok det sværeste bud på denne kamp. Forsvaret kan være mange forskellige muligheder, og hvem der tager midtbanen er også rimelig åbent. Jeg tror, at på kanterne spiller Park for start, da han nok heller ikke er tænkt at starte inde søndag, mens jeg er i tvivl om det bliver Ronaldo eller Giggs. Ronaldo har spillet meget, og er et gult kort fra at få karantæne. Tilgengæld ved vi, at Giggs ikke kan klare 3 kampe på en uge, så han kan ikke starte inde mod Roma, hvis han også skal starte inde mod Arsenal.

VDS

O'Shea - Pique - Brown - Evra

Park - Anderson - Hargreaves - Ronaldo

Rooney - Tevez

God kamp. :)

Bugge
08-04-2008, 08:42
VDS

Hargo.Brown.Pique.Evra

Park.Anderson.Carrick.Ronaldo

Rooney.Tevez

Vi skal satme kvaje os af dimensioner for ikke at gå videre i morgen!!

KennyN
08-04-2008, 08:51
Det bør uanset hvilket hold vi sender på banen ikke giver problemer, da jeg ikke kan forestille mig vi skulle kunne falde helt sammen og ryge ud.
Vds
Brown - O'Shea - Pique - Evra
Park - Hargreaves - Carrick - Ronaldo
Tevez - Rooney

Bænk: PIG, Neville, Silvestre, Giggs, Scholes, Anderson, Welbeck.

Zhaban
08-04-2008, 10:04
Sidste nyt melder om, at Matteo Ferrari har fået sig en skade til træning de sidste dage. Så istedet for at opdatere optakten, nævner jeg bare her, at Roma står med fuld bruttotrup, undtagen Ferrari og Totti. Juan er tilbage.

Kristensen
08-04-2008, 10:09
Det er ikke så betydeligt men Alberto Aquilani var med i første kamp, det er Simone Perrotta der er tilbage fra karantæne.

Vi skal nok spare nogle spillere i denne kamp for en 2-0 føring må ikke smides overstyr. Er enig i af Ronaldo og Carrick har spillet for meget på det sidste og derfor nok bliver sparet til denne kamp.

vds
o'shea-pique-brown-evra
hargo-scholes-anderson
park-tevez-rooney

ville gerne have hargo på højreback for at dække op for mancini da jeg ikke tror o'shea kan følge ham men så kræver det at enten giggs, ronaldo eller carrick skal spille og de to sidste ser jeg helst sparet og giggs taler vist for sig selv i denne sæson, desværre :(

Zhaban
08-04-2008, 10:31
Det er ikke så betydeligt men Alberto Aquilani var med i første kamp, det er Simone Perrotta der er tilbage fra karantæne.

Aquilani havde fået et slag, og var derfor ikke med i weekendes kamp mod Genoa. Det er den kamp der er refereret til, men du har ret i, at Perrotta er tilbage. Den er smuttet i farten.

23Becks
08-04-2008, 10:52
Uanset hvad, så skal vi være i stand til at køre en semifinale-billet hjem på OT til hver en tid..

Med henblik på Arsenal-kampen ser jeg ingen grund til at satse på Rio, da det er vigtigere at han er klar til weekenden.. Carrick og Rooney skal ligeledes spares, selvom jeg er meget imod at spare på folk..

VDS

Brown-Pique-O'shea-Evra

Hargo-Scholes-Anderson

Park-Tevez-Ronaldo

God Kamp!

Fletcherfan
08-04-2008, 11:00
Van der Sar, Neville, Brown, Ferdinand (?), Silvestre, Evra, O'Shea, Ronaldo, Scholes, Anderson, Hargreaves, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Tevez, Kuszczak, Foster, Pique, Welbeck.

Foster
O'Shea, Brown, Pique, Silvestre
Park, Hargreaves, Scholes, Giggs
Wellbeck, Tevez
Bænk: Kuszczak, Neville, Evra, Anderson, Rooney, Ronaldo, Carrick...

United er klart det bedste hold i verden, og skal kunne spadsere denne her hjem...

United DK
08-04-2008, 11:43

Foster
O'Shea, Brown, Pique, Silvestre
Park, Hargreaves, Scholes, Giggs
Wellbeck, Tevez
Bænk: Kuszczak, Neville, Evra, Anderson, Rooney, Ronaldo, Carrick...

United er klart det bedste hold i verden, og skal kunne spadsere denne her hjem...

Jeg synes det ville være dumt, og arrogant, at stille med et reservehold, for Roma er trods alt ikke et sekundahold, og selvom de mangler Totti, så kan de godt slå os, hvis vi stiller i ovenstående opstilling.

Daniel
08-04-2008, 13:38
Van der Sar

Brown Piqué O'Shea Evra

Carrick Hargreaves Anderson

Park Rooney Tevez

Bænk: Kuszscak, Silvestre, Neville, Scholes, Giggs, Ronaldo, Welbeck

Vi skal ikke tro at vi allerede er videre men samtidig synes jeg at vi bliver nødt til at spare nogle spillere. Vi har en fantastisk vigtig kamp mod Arsenal allerede i weekenden og derfor håber jeg på denne opstilling. Dog hvis Nani er klar kunne jeg godt tænke mig at se ham. Mindst på bænken.

Tror vi vinder 2-0.

man.utd25
08-04-2008, 14:33
VDS
Hargo - Brown - Pique - Evra
Park - Anderson - Scholes - Giggs
Tevez - Rooney

tror vi vinder 2-1 :) anderson og tevez laver vores mål.
synes vi skal spare c.ronaldo ,for vi har ikke brug for flere skader

KennyN
08-04-2008, 14:50
Nani trænede ikke med i dag. Til gengæld var både Silvestre, Neville, Possebon og Welbeck med til træningen.. Så måske er der plads til disse på bænken.. Omvendt, skal vi huske at Carrick ikke trænede dagen før kampen dernede, men alligevel var med fra start dagen efter, og gjorde det glimrende..

ChristianR
08-04-2008, 16:11
Tror på rutinen i bagkæden til denne kamp, og derfor ingen Piqué i startopstillingen - selvom jeg gerne så det.

------------VDS------------
Hargo--Brown--O'Shea--Evra
-----------Carrick-----------
---Anderson-----Scholes----
Park--------------------Nani

Bænk: PIG, Silvestre, Piqué, Eagles, Ronaldo, Wellbeck, Tevez

Pga. vores skadessituation tror jeg, at Fergie vælger samme udgangspunkt fra start som i Rom: Afvent og kontrolér! Vi skal ikke fanges på kontraen af Roma, og vi skal ikke nødvendigvis op at score. Selvom vi er på hjemmebane, forventer jeg ikke, at vi blæser til angreb for at afgøre kampen tidligt. Det ville seføli ikke gøre noget med en hurtig scoring, men tror ikke, at Bossen tør satse, da det jo slet ikke er nødvendigt.

Nani ser jeg gerne i startopstillingen, specielt fordi jeg endnu mere gerne så Ronaldo starte ude. Pizarro har truet lidt med at sparke ham ned i returen, så hvorfor tage chancen?? Desuden kan han altid komme ind senere, hvis vi mod al forventning jagter en scoring på et tidspunkt. Park fortjener at starte inde pga. de seneste præstationer - han er sku skarp for tiden - og ellers giver resten vel sig selv.

Enig. Enig!

Kofoed
08-04-2008, 16:24
Jeg er næsten sikker på at Pique starter inde efter disse kommentarer fra SAF:Pique kom ind og gjorde det fantastisk. Han er en utrolig god spiller, og han hjalp os faktisk i den kamp. Vi har stor tiltro ham og han har udviklet sig godhttp://www.bold.dk/nyt/?vis=82050

Og pique er vist glad for at få chancen:http://www.united.no/nyheter/nyheter/pique_vil_gripe_sjansen

Jeg håber virkelig han får lov..

Damien
08-04-2008, 16:26
Det vigtigste er at vi for spillet bolden godt rundt og undgår dumme boldtab i starten..Vi skal lade dem løbe meget efter bolden og spille kontrollerende...0-0 er fint med mig. Men et mål i første halvleg ville jo være helt perfekt, så blir det muligt at spare nogle spillere i 2. halvleg...

Mulle
08-04-2008, 17:29
van der Sar
Neville - Brown - Piqué - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Park
Rooney - Tevez

Bænk: TK, O'shea, Carrick, Eagles, Anderson, Silvestre, Welbeck

- Jeg tror nok Neville klare sig igennem de 60 minutter og derefter skiftes ud, og jeg håber og tror på at han leverer varen og overrasker os alle.

Kofoed
08-04-2008, 17:49
Ku være frækt at se Welbeck inde i anden halvleg, hvis vi fører 1-0 eller et eller andet når vi går ind til de sidste 35 min..

Bugge
08-04-2008, 17:51
Ku være frækt at se Welbeck inde i anden halvleg, hvis vi fører 1-0 eller et eller andet når vi går ind til de sidste 35 min..

Ja da, det kunne faktisk være rigtig lækkert..
Har aldrig rigtig set ham spille og det ville være kanon at se en af vores egne få chancen i en af de store kampe..

Tenshu
08-04-2008, 17:52
Ferdinand meldes nu tvivlsom allerede til i morgen. Great news!

Høgsted
08-04-2008, 18:03
VDS
O'shea - Brown - Piqué - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Park
Rooney - Tevez

Tror vi vinder 1-0 på mål af Tevez. Go kamp !!

Don Kafai
08-04-2008, 21:47
Vi skal have respekt for Roma, de er et klassehold. Vi kan med lethed ryge ud hvis vi skal bringe spillere som Wellbeck og Silvestre i spil til kampen. Jeg synes det er for dumt at undervurdere en CL-kamp, uanset modstanderen, vi så jo fx hvad der skete i Parken.

Vds
Hargreaves - Brown - Pique - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney - Tevez

JakobR
08-04-2008, 22:05
Roma kommer med 120 i timen, så det er vigtigt vi får første mål, så vi har det psykologiske overtag.

Hvad regner folk denne kamp for? Der bliver snakket om at give spilletid til unge talenter og tilbagekommende spillere. Kommer vi foran med 2 eller lignende, så fair nok, at bringe en tilbagekommen spiller ind. Havde de unge talenter haft klassen i denne sæson, så havde vi brugt dem før.
Welbeck har ikke fysikken. Det er tydeligt, at han, grundet sin alder, er vokset fra sine muskler. Jeg så City-kampen og flere gange falder han nærmest over sig selv i fuldstændigt ufarlige områder. Men det skal nok flaske sig.

van der sar

Owen - Brown - Pique - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Tevez

Vi skal undgå kort til Rooney og Ronaldo, da de har en i forvejen. Evra må gerne nappe én, så vi er sikre på ham i en evt. finale.

ChristianR
08-04-2008, 22:21
Roma kommer med 120 i timen, så det er vigtigt vi får første mål, så vi har det psykologiske overtag.

Hvad regner folk denne kamp for? Der bliver snakket om at give spilletid til unge talenter og tilbagekommende spillere. Kommer vi foran med 2 eller lignende, så fair nok, at bringe en tilbagekommen spiller ind. Havde de unge talenter haft klassen i denne sæson, så havde vi brugt dem før.
Welbeck har ikke fysikken. Det er tydeligt, at han, grundet sin alder, er vokset fra sine muskler. Jeg så City-kampen og flere gange falder han nærmest over sig selv i fuldstændigt ufarlige områder. Men det skal nok flaske sig.

van der sar

Owen - Brown - Pique - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Tevez

Vi skal undgå kort til Rooney og Ronaldo, da de har en i forvejen. Evra må gerne nappe én, så vi er sikre på ham i en evt. finale.

Er enig i alt det du siger mht. respekt for Romaholdet, som for tiden er flyvende i Serie A og har bevist langt mere i denne sæson end nogen af de hold, vi tidligere har tabt til. Så vi skal gå ind til denne kamp med stor agtpågivenhed - Dog naturligvis ikke frygt, og vi skal stadig spille vores spil.

Jeg vil dog mene, at 'kontrol' er nøgleordet i sådan en kamp. Så jeg vil foretrække en ekstramidtbanespiller frem for din opstilling. Anderson fremfor Tevez vil give os kontrollen på midtbanen, og vi har tidligere vist, at vi ikke nødvendigvis er ufarlige foran modstanderens mål af den grund.

Kofoed
08-04-2008, 22:41

Ja, men nu er det jo sådan at der hvor der bliver talt om at bruge unge talenter(1 enkelt) og tilbagekommende spillere er der hvor vi tilfældigvis mangler begge stamspillerne, og jeg har en forventning om at pique vil kunne gøre det bedre end o'shea gjorde det mod boro, og jeg tror neville vil gøre det bedre på backen end o'shea eller hargo vil, og hvis han er så kraftigt inde omkring en startplads tror jeg på at det er fordi han er klar til det.. så jeg syntes at de overvejelser der har været, har været på baggrunde af de skader vi har, og det kan godt være at unge talenter og tilbagekommende spillere ikke lyder overvældene, men det er stort set det bedste vi kan stille op med PT..

Og så lige en anden ting.. Welbeck var da ikke med mod City???

Martinsen
08-04-2008, 22:58

Han snakker formentlig om reservernes kamp mod City, hvor han lavede hattrick.

JakobR
08-04-2008, 23:00
Ja, men nu er det jo sådan at der hvor der bliver talt om at bruge unge talenter(1 enkelt) og tilbagekommende spillere er der hvor vi tilfældigvis mangler begge stamspillerne, og jeg har en forventning om at pique vil kunne gøre det bedre end o'shea gjorde det mod boro, og jeg tror neville vil gøre det bedre på backen end o'shea eller hargo vil, og hvis han er så kraftigt inde omkring en startplads tror jeg på at det er fordi han er klar til det.. så jeg syntes at de overvejelser der har været, har været på baggrunde af de skader vi har, og det kan godt være at unge talenter og tilbagekommende spillere ikke lyder overvældene, men det er stort set det bedste vi kan stille op med PT..

Jeg tror også, eller jeg ved, at Owen er bedre på backen end O'Shea. Owen er jo heller ikke tilbagekommen, hehe. Når nu Brown smutter, så kunne jeg godt se Owen være vores fremtidige højre back, mens Simpson bliver kørt i stilling i baggrunden. Lidt ala den indspilling vi ser med Nani/Giggs og Scholes/Anderson.
Jeg kan godt lide, at vi begynder at køre Mickey og Neville i stilling til slutfasen, men der er efterhånden så få kampe tilbage, at det er svært at finde et hul i kalenderen.

Det var en reservekamp (den han scorede hattrick i).

Thomas
08-04-2008, 23:11
VDS
Simpson - Rio - Brown - Evra
Park - Hargreaves - Carrick - Giggs
Anderson
Rooney

Hvis ikke Rio er klar, så bliver han skiftet ud med Brown, og Simpson mister pladsen til O'Shea.
Giggs får sin sidste CL kamp til at bevise, hvad han kan. Hvis han ikke retter op på spillet, så ser jeg det meget svært, at han skal kunne spille med mod Barca og senere i finalen..
Ronaldo får en lille pause, men kommer ind, hvis de andre ikke kan holde styr på italienerne.
Hargo og Carrick er defensive, så de måske kan aflaste lidt på det amputerede forsvar.
Anderson håber jeg vil skyde lidt udefra, nu hvor han er placeret lidt offensivt!

2-0 til os, og vi er i semifinalen!

Kofoed
08-04-2008, 23:24
Jeg tror også, eller jeg ved, at Owen er bedre på backen end O'Shea. Owen er jo heller ikke tilbagekommen, hehe. Når nu Brown smutter, så kunne jeg godt se Owen være vores fremtidige højre back, mens Simpson bliver kørt i stilling i baggrunden. Lidt ala den indspilling vi ser med Nani/Giggs og Scholes/Anderson.
Jeg kan godt lide, at vi begynder at køre Mickey og Neville i stilling til slutfasen, men der er efterhånden så få kampe tilbage, at det er svært at finde et hul i kalenderen.

Det var en reservekamp (den han scorede hattrick i).
Nu mente jeg også at neville er bedre end o'shea ELLER hargo vil være på backen..

Nå reservekampen.. så den ikke..
VDS
Simpson - Rio - Brown - Evra
Park - Hargreaves - Carrick - Giggs
Anderson
Rooney

Hvis ikke Rio er klar, så bliver han skiftet ud med Brown, og Simpson mister pladsen til O'Shea.
Giggs får sin sidste CL kamp til at bevise, hvad han kan. Hvis han ikke retter op på spillet, så ser jeg det meget svært, at han skal kunne spille med mod Barca og senere i finalen..
Ronaldo får en lille pause, men kommer ind, hvis de andre ikke kan holde styr på italienerne.
Hargo og Carrick er defensive, så de måske kan aflaste lidt på det amputerede forsvar.
Anderson håber jeg vil skyde lidt udefra, nu hvor han er placeret lidt offensivt!

2-0 til os, og vi er i semifinalen!
Simpson er udlejet..

Thomas
09-04-2008, 06:40
Simpson er udlejet..

Det er da også rigtigt, æv.
O'Shea må ind i stedet. Synes ikke vores forsvar ser skræmmende ud lige pt.

robinho
09-04-2008, 07:07
Vi skal have respekt for Roma, de er et klassehold. Vi kan med lethed ryge ud hvis vi skal bringe spillere som Wellbeck og Silvestre i spil til kampen. Jeg synes det er for dumt at undervurdere en CL-kamp, uanset modstanderen, vi så jo fx hvad der skete i Parken.

slap nu af. Fordi vi starter med welbeck eller silvestre eller for den sags skyld begge to, så kan vi jo ikke med lethed ryge ud. De skal hente to udebanemål, samtidig med vi ikke må score, og i parken sparede fergie jo et halvt hold i en kamp hvor den ikke stod 2-0 på forhånd.

Ser dog ikke welbeck starte inde, da jeg synes det er vigtigt, nu hvor vi har fået sparket rooney lidt igang, at han så kan bevare sin stime frem mod de sidste kampe.

Dines
09-04-2008, 07:38

Altså hvor mange advarsler har Ronaldo fået? I den første kamp, blev det konstant nævnt, at han havde 2 gule kort, og dermed var i farezoonen for karantæne? Men du siger at ham og Rooney kun har 1, og dermed mangler 2 advarsler til karantæne?

KennyN
09-04-2008, 09:19
Det er kun Nani og Evra der er i fare. De har begge 2 advarsler.. Ellers er der ingen andre United spillere med 2 gule kort.. Barca har Messi, Puyol, Marquez, Milito og Toure i fare.. Listerne kan ses på uefa's hjemmeside..

Glory Man United
09-04-2008, 16:44
VDS
O´Shea - Brown - Piqué - Evra
Hargreaves - Anderson- Scholes
Ronaldo - Rooney - Park

Bænk: TK, Neville, Carrick, Eagles, Giggs , Silvestre, Tevez

En hurtig kasse tak, så er den lukket. Og gerne 2-0 ved pause, så kan Silvestre/Neville og evt Eagles blive sat ind for at aflaste stamspillere

ChristianR
09-04-2008, 16:59

Nu er både Pique og Wellbeck nævnt, hvor især sidstnævte vel er et noget usikkert kort. Hvordan kan du være sikker på, at Neville kan gøre det bedre end O'shea og Hargo? Du har vel ikke set ham i et år. Jeg tror hverken Neville selv eller Fergie er sikre på, hvordan han ville kunne gøre det i sådan en CL-kvartfinale.
Så hellere at lidt mere kampvendte spillere får chancen. Det gælder i øvrigt også for Silvestre. Hvis vi så kommer foran med et mål eller 2 kan vi få afprøvet de unge eller tilbagevendte.

Dines
09-04-2008, 17:42
Er jeg den eneste der glæder mig til at se holdopstillingen iaften? Det bliver nærmest mere interessant end selve kampen :D

Unitedforever
09-04-2008, 17:43
Nej, jeg glæder mig også, men vi skal altså ikke undervurdere Roma. ! Vi skal stadigvæk ikke give dem en meget, meget tidlig julegave !

Dines
09-04-2008, 17:46
Nej, jeg glæder mig også, men vi skal altså ikke undervurdere Roma. ! Vi skal stadigvæk ikke give dem en meget, meget tidlig julegave !

Undevuderer ikke Roma, men jeg tvivler bare på, at de kan vinde med 2 mål i aften. De er uden deres stjernespiller, og selvom de skulle være så heldige/dygtige at score 2 eller 3 mål, så tvivler jeg lidt på, at de kan holde vores angribere fra at score. Selvfølgelig scorer de et hurtigt mål, så er alt åbent, mens hvis vi scorer en kasse, så er alt lys slukket. Jeg håber dog også, at vi stiller i nogenlunde stærkeste, da vi ikke skal undervudere modstanderen.

Unitedforever
09-04-2008, 17:52
enig. Det var nu også ment mest som en joke, men du ahr da helt ret :D

Jurgensen
09-04-2008, 18:00
Tror ikke United undervudere romerne, og kører derfor en sikker 3-1 sejr hjem.
Håber Pique for chancen fra start, nu må vi snart se hvad han er gjort af.

Unitedforever
09-04-2008, 18:03
tror der er stor sandsynlighed for at pique starter inde, grundet vidic, og måske rios, skade ;D...

Jurgensen
09-04-2008, 18:06
tror der er stor sandsynlighed for at pique starter inde, grundet vidic, og måske rios, skade ;D...

Tror det os, men bliver Rio skaden kvit, kan SAF vel finde på at bruge den konstelsion O´Shea-Rio-Brown-Evra.
Men håber det bliver Brown-Rio-Pique-Evra

Christensen
09-04-2008, 18:35
Rio skal ikke starte i aften. Når han er tvivlsom til i aften, og med Arsenal på søndag, skal han ikke på banen. Tror på Pique og Brown/O'Shea kan holde romerne fra scoring. Rio skal spares så meget som muligt, så han er helt klar til søndag!

sadface
09-04-2008, 18:56
Rio skal ikke starte i aften. Når han er tvivlsom til i aften, og med Arsenal på søndag, skal han ikke på banen. Tror på Pique og Brown/O'Shea kan holde romerne fra scoring. Rio skal spares så meget som muligt, så han er helt klar til søndag!

Helt enig, ingen grund til at sætte ham i spil, når vi har rigtig gode folk der kan tage hans plads.

2-1 i aften.!! :devill:

Jurgensen
09-04-2008, 18:59
Helt enig, ingen grund til at sætte ham i spil, når vi har rigtig gode folk der kan tage hans plads.

2-1 i aften.!! :devill:

Håber stadig han starter, for det må betyde han 100 procent klar.
Men er bare ikke helt tryg ved et forsvar uden Vidic eller Rio.

Hl-Glory
09-04-2008, 19:50
Van der Sar

Brown-Ferdinand-Pique-Silvestre

Park-Carrick-Hargreaves-Anderson-Giggs

Tevez

Bænken: Kuszczak, Neville, O'Shea, Scholes, Ronaldo, Rooney,

Holdet til iaften.
det ser stærkt ud selvom vi mangler Ronaldo, Evrá & Rooney .

Come on Unted!

Hl-Glory
09-04-2008, 19:52
Synes vi skulle spare Rio, men kan godt se det ville se tyndt ud, men både silvestre & Neville tilbage fra start efter lange skades pauser.

Høgsted
09-04-2008, 19:54
Ja spændende opstilling. Set i bakspejlet skulle Ronaldo havde fået et gult kort sidst mod Roma så han alligevel ville have karantæne. Men self kan han komme ind hvis det står skidt til men havde været dejligt hvis vi ikke skal sidde på Barca og frygte at han får gult for film eller brok. Kanont at Rio er med og glæder mig til at se Pique i forsvaret og Tevez alene i angrebet. Tror at Anderson kommer til at ligge bag Tevez hvor han kommer mere til ret rent offensivt. Også dejligt at Silvestre starter. Men go kamp til alle

Hl-Glory
09-04-2008, 19:55
Welbeck med på bænken :D

srixon
09-04-2008, 19:56
Van der Sar

Brown-Ferdinand-Pique-Silvestre

Park-Carrick-Hargreaves-Anderson-Giggs

Tevez

hehe, ret skidt forsvar :D men hvad fanden, vi har Rio som styrmanden så kan det nok ikke gå helt galt... selvom jeg gerne så at han bliver sparet til arsenal kampen!

Parkohargo
09-04-2008, 19:58
Fin nok opstiliing og lækkert at Rio er med. Håber vi endelig får at se Neville.:)

srixon
09-04-2008, 19:58
Ja spændende opstilling. Set i bakspejlet skulle Ronaldo havde fået et gult kort sidst mod Roma så han alligevel ville have karantæne. Men self kan han komme ind hvis det står skidt til men havde været dejligt hvis vi ikke skal sidde på Barca og frygte at han får gult for film eller brok. Kanont at Rio er med og glæder mig til at se Pique i forsvaret og Tevez alene i angrebet. Tror at Anderson kommer til at ligge bag Tevez hvor han kommer mere til ret rent offensivt. Også dejligt at Silvestre starter. Men go kamp til alle

også mig en gåde hvorfor han ikke lige brokkede sig til dommeren i slutningen af Roma kampen, og trak en advarsel, når han alligevel skal sidde over :mad: TÆNK hvis han går glipper af en evt finale!

Oscar
09-04-2008, 20:01
mon ikke neville kommer ind for rio på et tidspunkt i anden halveg, og brown så rykker ind centralt.. Bliver spændende hvis anderson skal lægge lige bag Tevez...Tevez plejer jo selv at være meget glad for at trække dybt...vi har jo ingen decideret angriber, men sådan har det jo været nogle gange..

thetrible99
Med Ronaldos ry i Europa, så tror kun det ville have skadet ham på længere sigt hvis han med vilje havde fået en advarsel i Rom. Tror sagtens han kan kontrollere sig hvis vi når en Semifinale.

Hl-Glory
også mig en gåde hvorfor han ikke lige brokkede sig til dommeren i slutningen af Roma kampen, og trak en advarsel, når han alligevel skal sidde over :mad: TÆNK hvis han går glipper af en evt finale!

ja det var skidt, også min tanke.
kan lige forstille mig det skulle ske :(

Rooney8
09-04-2008, 20:02

ronaldo har kun én advarsel, hvilket står på uefas hjemmeside - ved ikke hvad fede Werge snakker om..

srixon
09-04-2008, 20:05
haha Fede werge ligefrem ? :D

men hvis det er sandt er det FEDT :)

Oscar
09-04-2008, 20:07
skal man have samlet 3 gule kort for at være i karantæne eller hvad? Mente man skulle have 2 fordelt på flere knock-out kampe..

Flax_Generous
09-04-2008, 20:08
Øv, jeg vil se Ronaldo spille. Det er en fornøjelse at se ham... :(

Hl-Glory
09-04-2008, 20:10
ronaldo har kun én advarsel, hvilket står på uefas hjemmeside - ved ikke hvad fede Werge snakker om..

mener faktisk også jeg ondrede mig over sidst de sagde det for mente kun han havde én.
håber virkelig du har ret :D

Dines
09-04-2008, 20:10
Okay hold. Ronaldo og Rooney får pause. Det er godt nok, og samtidig kører vi i et relativt stærkt hold, der bør besejre Roma. Silvestre er med på backen, hvilket jeg ikke er så tryg ved, men han skal nok klare den, håber jeg. Ellers meget sjovt, at Welbeck og Neville er på bænken. De kommer sikkert ind, hvis kampen er lukket, så Ronaldo og Rooney kan få hele pause. Og dejlgt med Rio tilbage. Han er klar, hvilket er så betryggende. Fint nok hold. Tror vi vinder under alle omstændigheder. God kamp. :)

Flax_Generous
09-04-2008, 20:13
Det eneste som bekymrer mig er, at vores frygtede kontraspil næppe får lov til at udfolde sig med Giggs og Park på kanterne. Jeg forstår ikke hvorfor ikke bare én af Rooney eller Ronaldo starter. Forhåbentlig har Anderson og Tevez en super kamp, ellers er jeg bange for, at Roma kommer til at dominere meget mere end de bør få lov til. Og hvis de så også får scoret hurtigt, ja så kan det blive unødvendigt spændende...

Jeg er ikke tryg.

Baunie
09-04-2008, 20:13
Ronaldo har fået én advarsel mod Sporting. That's a fact.

Vel en opstilling som man kunne forvente. Jeg håber sandelig Rio er 100 procent klar og ikke bare spiller, så man får stabiliseret defensiven og får råd til at spare hele vores kontrafase.

Eneste minus er at Ronaldo ikke er med. Synes det er satset at spare ham og Rooney samtidig, men hvis vi kommer i den mindste smule problemer, så kommer manden jo alligevel ind.

Oscar
09-04-2008, 20:16
Jeg har egentlig tillid nok til, at Hargreaves nedbryder deres midtbane, det synes jeg han har været god til. Ham og Anderson lukkede jo fuldstændig Arsenal midtbanen i november, og så håber det er en af de tre centrale midtbane spillere der lægger længere fremme, for guderne skal vide Giggs ikke er så hurtig som han har været, mens Park nok mangler lidt teknik for at kunne tage bolden en halv banelængde alene, selvom jeg synes han har gjort det godt på det sidste.

Krede
09-04-2008, 20:28
Spændende hold. Måske lige reserveretpræget efter min smag. Men klarer vi den, så er Fergie jo genial. :-)

Jeg er især spændt på at se om Tevez og Hargreaves samt Pique for den sags skyld, vil vise, at de vil spille mere end de har gjort senest. Derudover bliver det interessant om Giggs kan rejse sig ovenpå den megen kritik. Hvad med Silvestre kan han finde tilbage til hans gamle niveau, så kan han blive meget anvendelig? Får vi Neville at se igen? En debut til Welbeck? Holder Rio uden at få skader?

Mange spændende spørgsmål.

Jeg håber bare vi er videre efter i aften. Skidt med spillet. Jeg er dog ikke 100% sikker mht. om vi klarer den.......

NtotheT
09-04-2008, 20:29
Jeg fatter virkelig ikke hvordan en klovn som Silvestre kan være foran i køen end O'Shea? Manden er vitterlige så ringe, at jeg kan græde over det, og det harj eg været siden dag 1 han kom til united. han er bare ringe ;s

srixon
09-04-2008, 20:37
hehe ja og erftersom han ikke har spillet i et halv år, er han nok næppe blevet bedre :D

RasmusP
09-04-2008, 20:39
Jeg fatter virkelig ikke hvordan en klovn som Silvestre kan være foran i køen end O'Shea? Manden er vitterlige så ringe, at jeg kan græde over det, og det harj eg været siden dag 1 han kom til united. han er bare ringe ;s

Tja han er ikke den bedste, men jeg synes det er okay at han får nogle kampe. Han har været trofast i mange år, og så vidt jeg husker havde han da et par gode kampe, inden han blev skadet. så jeg synes egentlig det er okay. Og O'Shea tror jeg også nok skal få nogle kampe i resten af sæsonen..

Elkjaer
09-04-2008, 20:44
Sikke en opstilling.
Silvestre tilbage dejligt, lad Neville få lidt spilletid hvis vi har et nogenlunde resultat i slutningen af kampen.
Selvom vi måske ikke stiller de bedste spillere, så synes jeg det er en ganske fint hold. Vi skal spare så vi kan slå Arsenal i weekend, den kamp er M_E_G_E_T vigtigt :P

Glory Man United
09-04-2008, 20:47
Nok en del i DSR, der ærgrer sig over at have Ronaldo eller Rooney som 1. målscorer ;)

Faurauh
09-04-2008, 20:47
Var det romas fan som larmede da der skulle være stilhed?

dancewiththedevils
09-04-2008, 20:49
For helvede giggs hjørnespark er ringe:S

Hinrichsen
09-04-2008, 20:49
Synes også det er i orden Sivestre får en plads i dagens opstilling...

Og er glad for at se Park også..! Den lille skævøje er jo et guldkorn

Elkjaer
09-04-2008, 20:51
For helvede giggs hjørnespark er ringe:S

Sad og tænkte det samme.
Men gi manden en chance, han har kun sparket et. Han er en ældre mand og respekt for hans tid i United, men han har en nedafgående kurve men mener stadig han er god nok.

Parkohargo
09-04-2008, 20:54
god start af Park.

Øster
09-04-2008, 20:54
Park er virkelig ved at blive god igen. Han kan gå hen og blive rigtig vigtig for os i de resterende kampe både i CHL og i Premier League som breddespiller

Hl-Glory
09-04-2008, 20:55
Hargo styre virkelig midten.

Elkjaer
god start af Park.

Meget enig, han overrasker ofte.
Ham, Anderson og Tevez har spillet flot her de første 10 min.

Høgsted
Det var så til gengæld godt slået af Giggs :D!

Manchester United
Hvem er startet bedst?

Elkjaer
09-04-2008, 20:56
Nej hargo, den er stor...

Hl-Glory
09-04-2008, 20:56
Hvem er startet bedst?

Klart os!

dancewiththedevils
09-04-2008, 20:57
Fuck en chance ærgeligt, men hvor er det fedt at se vi kan stille med det hold, og vi sætter os så hurtigt på kampen:D Viser bare hvor god en bredde vi har i truppen:D

Faurauh
Haha, vi falder i bogstavligste forstand over vores chancer:D

Bonde15
Nice hår Pique!

Elkjaer
Hvem er startet bedst?

Klart United, de vinder alle dueller og andenbolde, flot start.
De virke meget opsatte.

Høgsted
Kanont løb af Hargreaves ærgerligt han ikke er mere kold. Han tager nogle kanone løb i dybden. Mums !!

Manchester United
09-04-2008, 20:58
Klart os!

okay ser først med nu:(

Liverpool_sucks
09-04-2008, 20:58
Hvorfor er nani ikke med..?

Hl-Glory
09-04-2008, 20:59
Hvorfor er nani ikke med..?

han er skadet, har han været nogle kampe nu, desværre.

Oscar
09-04-2008, 20:59
Hargo burde sgu have scoret...men god start, bliver mere og mere rolig...Sikke da et indlæg af Park til Tevez..vi virker ret opsatte.

Høgsted
09-04-2008, 21:00
VDS virker sikker og to gode redninger. Vigtigt for det nye forsvar at de har en sikker sidste skanse

Høgsted
09-04-2008, 21:01
Er Silvestre ikke blevet en smule rundere :)?

Bonde15
09-04-2008, 21:02
Godt spillet Tevez og Hargo, men Giggs?

dancewiththedevils
For satan hvor er de udspillede:D Men smuk redning..

Manchester United
Øv øv ellers tæt på!

Høgsted
09-04-2008, 21:03
Verdenklasse angreb. Tevez viser stor klasse der. Han er startet kanont selvom han er alene

Elkjaer
09-04-2008, 21:04
Hold kæft vi spiller flot offensiv fodbold uden Ronaldo, Rooney og Scholes.
Klasse - vi mangler bare lige at skubbe bolden ind over stregen, men det skal nok komme ;)

Hl-Glory
09-04-2008, 21:05
Ærgeligt for Giggs under ham virkelig at score.
fantastisk angrebs spil!

Flax_Generous
Hargreaves er genial i dag. :)

Bonde15
Var det bare mig eller sagde Poul Hansen Robben van der sar?

Parkohargo
09-04-2008, 21:06
park, tevez og især Hargo spiller flot idag.

Høgsted
09-04-2008, 21:09
Hargo og Tevez synes jeg i særklasse har været de bedste. Dejligt at se Hargo være mere offensiv og endda er han med i feltet. Spiller mere som dengang han spillede i Bayern. Et syn for guder

Bonde15
Sgu i orden Anderson!

dancewiththedevils
Og dem der siger at Hargo får vores offensiv til at gå i stå:D hehe

Manchester United
09-04-2008, 21:10
Anderson! tror sku han scorer i dag..

NtotheT
09-04-2008, 21:10
Sig mig, har Hargo taget doping i dag? :D

Elkjaer
09-04-2008, 21:11
Og dem der siger at Hargo får vores offensiv til at gå i stå:D hehe

Det er helt vildt, og han er købt som defensiv midtbane :P
Han klare det rigtig flot, sammen med alle de andre - sikke en offensiv uden Ronaldo, Rooney og Scholes.

Parkohargo
det var da utroligt.. vil den bold ikke gå i kassen.

Manchester United
Sig mig, har Hargo taget doping i dag? :D

Nej;) hehe okay måske lidt:P

Hl-Glory
09-04-2008, 21:13
ej hvor det ellers FANTASTISK spil!
helt vildt !!!

Manchester United
09-04-2008, 21:14
cantona ser med :)

Koby
09-04-2008, 21:14
Fuck det er en genial onsdag aften det her. Og jeg som troede at vi så rundens mest underholdende kamp i går allerede. Godt at United viser jeg tog fejl :devill:

Hinrichsen
09-04-2008, 21:15
Hold kæft hvor er det fedt at se dem spille så offensiv og underholdene fodbold, når de havde et udgangspunkt der hed 2-0 nede fra Rom... Man kunne godt have frygtet lidt kedelig defensiv bold, men det er fanme ikke tilfældet i den her kamp... Og fuck hvor har Hargo været en klasse for sig selv indtil videre.... Fedt at se

Bonde15
Neej; Starffe

dancewiththedevils
hvordan kan han dømme den?

Manchester United
nej straffe..!

Elkjaer
Straffe til dem - vi skal nok tage dem!

Hinrichsen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hl-Glory
ej hvor det dumt.

RasmusP
09-04-2008, 21:16
Xavi har karantæne i en evt. semifinale.
Han er efter min mening barcelonas bedste spiller, så det er sgu super :)

Bonde15
Ja Da ; Over.

Hinrichsen
hahaha... smukt

dancewiththedevils
Jaaaaaaaaaaa:d Fuck Ja:d:d:d:d

Manchester United
HAHA langt over...

Hl-Glory
Sådan !
lålålå

Koby
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Fedt altså!

Manchester United
09-04-2008, 21:17
Kæft hvor godt VDS:P

Elkjaer
Kæft hvor godt VDS:P

Ja det er verdensklasse :D

PetterDK
Det er så vigtigt.. Var de kommet foran ville vi måske blive lidt nervøse, selvom de bliver spillet under græsset.

Parkohargo
´hahaha virkelig fortjent at han slet ikke rammer der.:)

RasmusP
09-04-2008, 21:18
Så vil de vist heller ikke videre :)
Romere kan bare ikke spille bold på Old Trafford :D

Elkjaer
Fuck Rossi = Mr.Gummiben.
Han kan ikke klare presset :P

lange
magic from the devils:D

NtotheT
09-04-2008, 21:19
Hvis vi var lige mere skarpere, ville 7-1 have gentaget sig.

JakobR
Hvor er det dog klamt, at de skal filme sådan...

Fuldt fortjent, at de brænder. Men det er vel hvad man kan forvente af sådan et hold...

Høgsted
Der var vi heldige. Tror De Rossi kom til at tænke på sidste år han gæstede OT. Har han ikke også gåsehud på hovedbunden :D?

PetterDK
09-04-2008, 21:20
Vi skal altså lige holde hovedet koldt i forsvaret, der er sgu masser af halve muligheder i begge ender.

Koby
09-04-2008, 21:20
Hvor er det dog klamt, at de skal filme sådan...

Fuldt fortjent, at de brænder. Men det er vel hvad man kan forvente af sådan et hold...

Jeg er helt enig. Han smider sig jo ganske tydeligt! :Smackden:

dancewiththedevils
09-04-2008, 21:25
Ferdinand ser ikke godt ud:S

Øster
09-04-2008, 21:25
Gik Ferdinand og haltede ?

dancewiththedevils
09-04-2008, 21:26
ja han gjorde så:S

NtotheT
09-04-2008, 21:27
Det Sker Bare Ikke Det Der Rio :(

dancewiththedevils
09-04-2008, 21:29
Lort, 1-0 til barca

Bonde15
09-04-2008, 21:30
De er da så dumme, kommentatorne fra tv2 sport, de siger at Domenech kun kan vudere Mexes, fordi han er den eneste franskmand (Silvestre).

Manchester United
09-04-2008, 21:31
Lort, 1-0 til barca

troede du schalke vil vinde? :P Men self. vil vi hellere møde dem.

Elkjaer
09-04-2008, 21:31
Lort, 1-0 til barca

Ja øv, så det lige...

dancewiththedevils
09-04-2008, 21:33
troede du schalke vil vinde? :P Men self. vil vi hellere møde dem.

Nej, men håber da lidt, de siger da schalke har gjort det godt, og jeg har da også set de har haft nogle chancer:D

Siempre-Barca
09-04-2008, 21:34
Xavi har karantæne i en evt. semifinale.
Han er efter min mening barcelonas bedste spiller, så det er sgu super :)
Hold kæft en hat du er . Xavi har sgu da ikke karantæne?
:lolol: :lolol:

Hl-Glory
09-04-2008, 21:35
Fantastisk højt tempo de første 35min.
der efter bliver lidt mærket af straffet.
selvom vi stadig spiller bedst.
rigtig lækker 1. halvleg at se på.

Come on United!

Elkjaer
09-04-2008, 21:35
http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=1003079

Schalke har faktisk har MANGE store chancer - de må da gerne give barca lidt modstand og score :)

Flax_Generous
09-04-2008, 21:36
Offensivt betragtet har United været forrygende, særligt i de første 25 minutter. Det er mig en gåde, at det ikke er blevet til mindst 1 mål. Defensivt set har det haltet lidt til tider. Silvestre har svært ved at følge med når Roma spillerne bevæger sig rundt om ham. Men den står stadig 0-0, så den defensive indsats kan vel accepteres.

Høgsted
09-04-2008, 21:37
Er godt nok bange for om Rio kan spille i anden halvleg - og endnu værre om han er med mod Arsenal

JakobR
09-04-2008, 21:38

Smut nu med dig...

srixon
09-04-2008, 21:40
vidste vi skulle have sparet Rio! det skulle ikke undre mig han får en værre skade som der gør at han skal sidde udenfor under chelsea kampen... tsktsk

Brown har været en skuffelse, helt forrykt straffespark han begik.

Siempre-Barca
09-04-2008, 21:41
Smut nu med dig...ville bare gøre opmærksom på det ikke passede, at xavi havde karantæne
ved ikke hvilken kanal han har men på den jeg har har xavi hvertfald ikke fået noget gult kort

Parkohargo
09-04-2008, 21:41
vidste vi skulle have sparet Rio! det skulle ikke undre mig han får en værre skade som der gør at han skal sidde udenfor under chelsea kampen... tsktsk

Brown har været en skuffelse, helt forrykt straffespark han begik.

Synes overhovedet ikke der var straffe i den situation. Klart Roma dive.

RasmusP
09-04-2008, 21:43
Det synes jeg da kommentatoren sagde?? Men der var da en, som fik karantæne.. Hvem var det så?

Og administratorene herinde er gode til at holde styr på reglerne, så jeg tror det er bedst hvis du ikke kalder folk hatte, og især ikke i dit første indlæg :) Jeg er sgu egentlig ligeglad, men det er bare et lille hint, hvis du har tænkt dig at blive på forummet.

JakobR
ville bare gøre opmærksom på det ikke passede, at xavi havde karantæne
ved ikke hvilken kanal han har men på den jeg har har xavi hvertfald ikke fået noget gult kort

Fair nok, men det giver bare ikke så godt et indtryk, at du taler ned til folk allerede i dit første indlæg.

Kofoed
hvordan har kampen været?? så kun de sidste 10 min.. Hvordan har silvestre og Pique klaret det?? og hvad med hargo og anderson??

Men hvorfor faen spiller rio idag?? fatter ikke han ikke kan få en pause.. han humper jo rundt.. skidt hvis dette skal koste ham arsenal kampen..

Dines
Synes vi spiller fremragende. Godt flow og dejlig fart i spillet. Have Ronaldo eller Rooney startet inde, så havde vi også scoret. Giggs har fået mange hug i den seneste tid, men er efter min mening MOM sammen med Hargo. Han er farlig, direkte og hans afleveringer ligger fantastisk. Hargos energi er fed at se på, men hans afslutninger er lidt svage. Men en god kamp, hvor målet mangler. Hvis vi ikke får scoret snart, så bør Rooney eller Ronaldo tages ind, så der ingen slinger i valsen er. Håber Rio kan spille videre, men det er måske bedst, hvis han tages ud, så han kan blive klar til søndag.

Iøvrigt klam klam film af Mancini. Rejs dig op din tøs! Godt at de brænder, når de smider sig på den måde.

Vi skal nok gå videre, og jeg tror også, at vi vinder kampen.

Glory Man United
09-04-2008, 21:44
ville bare gøre opmærksom på det ikke passede, at xavi havde karantæne

Har du så tænkt dig at være på vores forum 14 dages tid, også smutte efter en 4-0 klapser i semien....(læs Hleb13)?

Balder
09-04-2008, 21:44
der var ikke skyggen af straffe, det er tydeligt at brown spiller bolden.

Dines
09-04-2008, 21:45
hvordan har kampen været?? så kun de sidste 10 min.. Hvordan har silvestre og Pique klaret det?? og hvad med hargo og anderson??

Men hvorfor faen spiller rio idag?? fatter ikke han ikke kan få en pause.. han humper jo rundt.. skidt hvis dette skal koste ham arsenal kampen..

Silvestre har været usikker, og lavet et par fejl. Er aldrig tryg ved ham.

Pique har klaret det fint, uden at blive sat på de store prøver. Det er tydeligt, at han er et stort talent.

Hargo har været MOM sammen med Giggs efter min mening. Fantastisk energi. Skulle dog have scoret et par mål, men han har taget et par fantastiske dybdeløb.

Anderson har også gjort det godt. Dog ikke så iøjnefaldende som Hargo. Men bestemt en flot kamp!

Flax_Generous
09-04-2008, 21:45

Silvestre har været usikker, Pique har været ganske fornuftig, mens Hargreaves og Anderson (særligt i de første 25 minutter) har været simpelthen forrygende offensivt og ganske solide defensivt.

Kofoed
09-04-2008, 21:47
Silvestre har været usikker, og lavet et par fejl. Er aldrig tryg ved ham.

Pique har klaret det fint, uden at blive sat på de store prøver. Det er tydeligt, at han er et stort talent.

Hargo har været MOM sammen med Giggs efter min mening. Fantastisk energi. Skulle dog have scoret et par mål, men han har taget et par fantastiske dybdeløb.

Anderson har også gjort det godt. Dog ikke så iøjnefaldende som Hargo. Men bestemt en flot kamp!

Silvestre har været usikker, Pique har været ganske fornuftig, mens Hargreaves og Anderson (særligt i de første 25 minutter) har været simpelthen forrygende offensivt og ganske solide defensivt.

Lyder kanon.. især at pique gør det godt.. og anderson glæder jeg mig altid til at se.. og at hargo sprudler tyder jo bare helt kanon..

Parkohargo
Hargo har været virkelig fantastisk. Det samme med Tevez og vores kanter, park og giggs. Men hargo er virkelig værd at fremhæve. Han har nærmest været her og der og alle vegne. lækkert og se på.

Og kæft hvor er Mancini dog en kælling, slet slet ikke straffe i den situation.

RasmusP
Jeg synes også Rio selv må være i stand til at sige, hvis han ikke kan spille. Jeg ved godt de fleste fodboldspillere helst vil spille altid, uanset om de er skadet eller ej. Men han må da kunne se at hvis han vil spille på lørdag, så skal han holde en pause.

Høgsted
Vil lige skille mig ud fra mængden. Synes sagtens at han kunne lade være med at dømme det straffe men efter nu at havde set den et par gange synes jeg det er iorden han dømmer den. Han kan dømme den begge veje men vælger Romas hvilket er fair nok. Der er kontakt og Brown spænder faktisk hans ben med Browns venstre da Manicini er på vej mod baglinien. Men lad os nu bare være glade for at de ikke scorede

srixon
09-04-2008, 21:48
hmm, det var da klart straffespark... Brown rammer ham yderst kluntet på benet mens bolden er en meter fra = straffespark

eller har jeg set helt forkert? :s

Hinrichsen
09-04-2008, 21:49
Rio er stadig på banen... Godt tegn

JakobR
hmm, det var da klart straffespark... Brown rammer ham yderst kluntet på benet mens bolden er en meter fra = straffespark

Bolden er en meter fra, fordi han forinden havde prikket den væk.

Flax_Generous

Nej, jeg er enig. Men Mancini kaster sig alligevel og overdriver det fuldstændig.

Manchester United
09-04-2008, 21:50

Er det meget forsinket video?

lange
09-04-2008, 21:50
Rio fortsætter, nogen ændringer?

Manchester United
09-04-2008, 21:51
Vil gerne se Neville igen..

Siempre-Barca
09-04-2008, 21:52
Det synes jeg da kommentatoren sagde?? Men der var da en, som fik karantæne.. Hvem var det så?

Og administratorene herinde er gode til at holde styr på reglerne, så jeg tror det er bedst hvis du ikke kalder folk hatte, og især ikke i dit første indlæg :) Jeg er sgu egentlig ligeglad, men det er bare et lille hint, hvis du har tænkt dig at blive på forummet.
Ingen fra Barca har fået advarsler .. så det skulle da lige være Neeskens eller Rijkaard, men ellers ingen endnu! :)

Cap
09-04-2008, 21:54

Synes helt klart du ser forkert, nu du spørger. ;) Som jeg så det spiller Brown tydeligt bolden og snitter derefter benet på Roma spilleren, som tager et ekstra skridt før han lader sig falde da han ser bolden er væk - at dommeren falder for det, trods at han stod i en god position, er dybt godnat.

Det sjove var at kommentatoren sagde med det samme: "KLART STRAFFE!!!!". Så kom replay nogle minutter senere, hvorefter kommentatoren siger: "Ja, der var klart hjørnespark." - hans medkommentator gør ham så opmærksom på at det altså var situationen hvor der blev dømt straffe og han retter det straks til: "KLART STRAFFE". Så bestem dig dog for hvad du mener og lad være med at følg dommeren blind, din ske.

Elkjaer
09-04-2008, 21:54

Jeg er enig med dig, det er et straffespark - men lyder ikke som om det er populært at sige herinde :D

Bonde15
09-04-2008, 21:55
Hvad laver du Park?

lange
09-04-2008, 22:00
hmm, vi trænger til Ronaldo:D

Manchester United
09-04-2008, 22:00
hmm, vi trænger til Ronaldo:D

Tjaa. Vil gerne se et par mål... Altså til os

Manchester United
09-04-2008, 22:04
Ronaldo varmer da op!

Flax_Generous
09-04-2008, 22:05
Ronaldo varmer da op!
Sammen med Rooney. :D

Manchester United
09-04-2008, 22:06
Tror ronaldo kommer ind på parks plads

man.utd25
09-04-2008, 22:06
synes vi spiller ring nu

PetterDK
09-04-2008, 22:07
Puyol har fået gult kort, og skulle eftersigende have karantæne i næste kamp.

Oscar
09-04-2008, 22:10
Neville varmer op:D:D:D:D håber sgu vi får sat en kasse og så ind med kaptajnen!

PetterDK
09-04-2008, 22:13
Tevez!!!!!!!!!!

Manchester United
Tevez!!!

Bonde15
Teeevezz... Vigtigt

Også godt for mit DSR (har sagt 1-0 tevez)

dancewiththedevils
09-04-2008, 22:14
Trylle, trylle, trylle:D så lækkert at se på:D

sadface
Lækkert :D

Hl-Glory
Fantastisk, så kom den!

Tévez!
flot spil.

man.utd25
sådan på tide

Flax_Generous
Vores to bedste spillere i dag kombinerer til et mål. Fabelagtigt!

PetterDK
Hargreaves har satme også gjort det godt i dag.

Parkohargo
09-04-2008, 22:15
jaaaa mega flot mål Genialt af hargo og afluttet af tevez.

Høgsted
CARLOS TEVEZ !! Min yndlingsspiller :D! Dejligt hovedstød og anden gang i træk han scorer på hovedet. Hvem sagde han var dårlig i feltet da vi købte ham ?? Mange eksperter mener jeg hehe hehe

Bonde15
Synes Hargo har været en lille smule bedre en Tevez,..

lange
Oleeeeeee:D Carlos Tevez

Holmskov
09-04-2008, 22:16
Så er det ud med Rio og ind med O'shea.

Ud med Brown og ind med Gaz.

Ud med Park og ind med Ronaldo.

RasmusP
09-04-2008, 22:16
Nu tror jeg simpelthen ikke der kan rokkes ved den semifinaleplads!
Men bliv endelig ved!

Drale
09-04-2008, 22:17
Jaa, gættede på Tevez blev første målscore. Og det gjorde han :P

Hl-Glory
09-04-2008, 22:18
Jaa, gættede på Tevez blev første målscore. Og det gjorde han :P

Også jeg ;)

Flax_Generous
Hvorfor Giggs ud? Han har spillet sin bedste kamp i 2008 og virker ikke halv så træt som Park.

Nå, men så mangler vi bare lige Neville på banen.

Høgsted
Mærkelig at Rio ikke bliver sparet. Men samtidigt positivt fordi bentøjet vel nok er iorden så

Parkohargo
park prøver og prøver-. kunne sku godt unde ham et mål

Bonde15
Også jeg ;)

Os mig, har også det rigtige resultat lige nu.

Manchester United
Kommer Ronaldo ikke ind?

PetterDK
09-04-2008, 22:19
park prøver og prøver-. kunne sku godt unde ham et mål

Ja, han er på ingen måde en super spiller, men han arbejder sgu som en hest, og det ville være ham velundt, hvis han fik lavet en kasse.

Hl-Glory
09-04-2008, 22:20
Kommer Ronaldo ikke ind?

nej det ville være dumt.
så hellere Neville ind og få comeback.

Elkjaer
09-04-2008, 22:20
Kommer Ronaldo ikke ind?

Han kunne da lige så godt spares til Arsenal kampen så han er 110% klar.
Der er ingen grund til at han spiller når vi føre 1-0

Manchester United
09-04-2008, 22:21
Okay...

dancewiththedevils
09-04-2008, 22:21
Nu kommer Neville:D

Elkjaer
09-04-2008, 22:22
Neville Sjålålållå!
Op Og Stå!

Manchester United
09-04-2008, 22:24
Neville skal ind og scorer en kasse:D

Bonde15
Velkommen tilbage Gaz.

PetterDK
Yes! Nu sker det endelig! Neville kommer ind :D

Edit: Anfører :D

Høgsted
Gary Neville !! Kanont og se ham tilbage og fortjent bifald

Manchester United
09-04-2008, 22:25
smukt!

Hl-Glory
Hvor det skønt se ham på banen igen ! :D

Oscar
Kan sgu ikke lade være med at smile...Gode gamle gary..helt hjertevarmende at se ham smilende på Old Trafford.

Bonde15
Gary Neville som midtbane? :D

Flax_Generous
Stor dag i dag. Der var tider tidligere på året og sidste år hvor jeg begyndte at tvivle på om han overhovedet kom tilbage. Herligt! Perfekt måde at slutte af på.

Høgsted
09-04-2008, 22:28
Og Neville viser målfarlighed......:)!

PetterDK
09-04-2008, 22:31
Og Neville viser målfarlighed......:)!

Ja, og så fik han lige sat sig i gennem overfor en af spaghettidrengene

Manchester United
09-04-2008, 22:31
Bifald til Neville hver gang han har bolden:D

Manchester United
09-04-2008, 22:33
Uhhaaa syndt park:(

Hl-Glory
Hvor det godt spillet.

Martinsen
Klasse mål hvis Park havde udnyttet den chance

Holmskov
Hvor er "ji-sung energizer-bunny" bare fantastisk. :)

PetterDK
Uhhaaa syndt park:(

Jep, men der var vist også offside, selvom det ikke blev dømt.

Manchester United
09-04-2008, 22:36
vi vandt! :D

Parkohargo
09-04-2008, 22:37
game over. Job done.:)