PDA

Se fuld version : Bridgewater

Sider : [1] 2

Thomas
08-05-2007, 21:38
Nu hvor der er en tråd om Den Glade Gris, så skal der også være en med Bridgewater i Århus.

Bliver alle Uniteds kampe vist dér? Jeg tænker specielt på West Ham kampen, da jeg regner med at se pokaloverrækkelsen sammen med mange andre United fans. Jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside www.bridgewater.dk, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte spørge her, så jeg ikke tog forgæves af sted!

Er der eventuelt nogen, der har billeder liggende af tidligere kampe derinde fra, så må I endelige smide dem op i denne tråd. :skaaal:

Pubbens beliggenhed; Åboulevarden 22 st., 8000 Århus C.

Smaakage
08-05-2007, 22:23
Hvem regner med at komme til fejring på søndag i øvrigt ?
Jeg håber at kunne smutte en tur forbi, og kunne da være sjovt at se nogle folk her fra også

Michael
08-05-2007, 22:28
Jeg regner med jeg skal på BW her d. 13 hvis alt går vel. Måske endda med special guest star. Han er dog hemlig indtil videre. Det er et kendt ansigt her på Ot.dk.. :o

Madsen
08-05-2007, 22:48
Han er dog hemlig indtil videre. Det er et kendt ansigt her på Ot.dk..

Jeg har ikke en aftale med dig om at komme, men måske kommer jeg alligevel.

@ Thomas Jeg tror at alle Manchester Uniteds kampe er blevet vist på Bridgewater i denne sæson men er ikke helt sikker.

Sivebæk
08-05-2007, 23:07
Jeg kommer nok også. Så kan jeg få hilst på Thomas og Smaakage :)
Alle 10 kampe bliver spillet på samme tid. Ved vi, at Uniteds bliver vist?

Madsen
08-05-2007, 23:48
Jeg kommer nok også. Så kan jeg få hilst på Thomas og Smaakage :)
Alle 10 kampe bliver spillet på samme tid. Ved vi, at Uniteds bliver vist?

På deres hjemmeside er det ikke nævt hvilke kampe de sender denne dag.

Baunie
09-05-2007, 00:04
Uniteds kamp er hovedkamp på C+, og hverken Liverpool eller Chelsea ser ud til at blive vist. Så det ville da være ganske naturligt, at Uniteds kamp tog fokus på Bridgewater uden at jeg har noget kendskab til stedet.

Er der i øvrigt nogen af jyderne, der kommer til Kbh til FA Cup-finalen?

Michael
09-05-2007, 09:30
Jeg regner med jeg skal på Grisen til FA Cup finalen, og så er der camping hos Bo bagefter!! :D
Eneste minus ved at tag på grisen bliver dog at man skal nøjes med top fesne Carlsberg fra fad. Utroligt de ikke har bare en tønde med en ordentlig ale eller stout. :(

Jeg tror sq den kommer til at stå på Murphys Stout her på søndag! :)

Jeg har ikke en aftale med dig om at komme, men måske kommer jeg alligevel.

Hehe. Det er er faktisk en mere SPECIAL. Men vi får at se om det bliver til noget for hans vedkommende, hvilket vi da håber. :D

Casper
09-05-2007, 11:00
Michael: Der findes faktisk flere forskellige øl på grisen :)
bl.a. Guiness og Stella

Thomas
09-05-2007, 14:21
Det kunne være spændende at få sat ansigter på de fleste herinde, altså dem, der er bosat i Århus, eller der omkring. :)

Transporten er dog den værste! Er du vimmer det koster mange penge at tage derind, men hvad gør man ikke for at se en pokaloverrækkelse! :juhuuuu:

Baunie
09-05-2007, 14:36
De viser pokaloverraskelsen på Kanal 5. Spar pengene og tage på grisen til FA Cup-finalen.

Smaakage, du kommer også på grisen til FA Cup-finalen. Vi skal have kompenseret for sanglærken Heiselbergs beklagelige og uforståelige fravær.

Madsen
09-05-2007, 18:31
Hej!

Supporterklubbens danske afdeling holder supportertræf på Bridgewater pub i Århus lørdag den 19. maj i forbindelse med pokalfinalen mod Chelsea. der vil komme et ekstraordinært Nyhedsbrev ud i morgen onsdag den 9. maj og igen næste onsdag den 16. maj. Følg desuden med på hjemmesiden.Du kan kontakte lederen af træffet Helge Conradsen på 75441396/20418109 eller på helge@united.no

Med venlig hilsen

Manchester United Supporters Club

Michael
10-05-2007, 10:10
Så er jeg 100 på at det bliver med special guest star på søndag. :o

Fla
10-05-2007, 10:30
..og det er Billabong i Skolegade.

Bridgewater er fyldt op med ligeså mange United-hadere, Liverpool eller Arsenal-elskere som der er United-fans, så det holder sjældent...

Billabong er dog en lille bar (knap 40 m2), men der sidder fans, der ser hver evig eneste fucking Unitedkamp hver sæson, og ikke kun de "vigtigste" kampe.

Kom dog ned en dag og oplev stemningen eller vær med til at løfte den. Et kuriosum ved baren er, at ejeren er mega Liverpoolfan, så der er ofte basis for hån og diskussion... Og hvor er det fedt, når han skal give champagne for eegen regning mod West Ham på søndag...

Så tjek it out. :devill:

There's only ONE United!!!

Smaakage
10-05-2007, 11:42
Smaakage, du kommer også på grisen til FA Cup-finalen. Vi skal have kompenseret for sanglærken Heiselbergs beklagelige og uforståelige fravær.

Javel Baunie!

Der er sgu langt fra det nordligste Jylland og til store, stygge københavn! 6 timers tur i tog (uden forsinkelser....)... Og jeg synes det er langtr nok at skulle køre til Århus på søndag.

Redguf
10-05-2007, 11:58
Jeg har tidligere været fast inventar til unitedkampe på Billabong - var faktisk selv med til for ca. 5 år siden at "flytte" en gruppe på 15-20 unitedfans fra Sherlock Holmes pub til Billabong fordi vi ikke følte os velkommen på Sherlock.
Det hele gik godt på Billa i nogle år hvor vi havde mange gode timer, men servicen begyndte at falde, baren blev mere og mere snusket og følelsen af ikke at være værdsat som kunde blev mere og mere udtalt. I efteråret fik jeg nok efter at nokkehovederne på Billabong 2 uger i træk ikke kunne finde ud af at have kampen på skærmen til kickoff. Jeg har siden været at finde på BW - hvor der måske er flere både Liverfool og Arsenul fans men også meget mere styr over tingene (læs: kampene kommer på skærmen i tid til kickoff) og slet ikke så snusket som på Billa (læs: man kan gå rundt uden at klistre fast til gulvet).
Det er synd at Billa har mistet grebet for det var et rigtig hyggeligt og intimt sted - men indtil der sker radikale ændringer i driften så bliver jeg på BW.

DonBrask
10-05-2007, 14:55
SÅ klar !
Jeg regner med at komme og se overrækkelsel på lørdag. Jeg bor ca en time fra Århus.

Martin
10-05-2007, 15:50
Jeg tror sq den kommer til at stå på Murphys Stout her på søndag! :)

Ja tak Michael, den er jeg med på. Jeg går seriøst at overvejer toget, da at tage bilen sikkert bliver lidt for spændende på hjemturen!

Lyder godt at der kommer så mange herindefra!

Smaakage
10-05-2007, 15:52
SÅ klar !
Jeg regner med at komme og se overrækkelsel på lørdag. Jeg bor ca en time fra Århus.

Det var da en god idé. Du er sikker på at kunne se skærmen, ingen vil stå i kø foran dig efter øl o.lign.
Du vil dog ikke se meget pokaloverrækkelse, da det først er søndag ;)

Fla
10-05-2007, 17:21
@redguf

Jeg kan ikke helt følge din argumenter for at rykke på BW i stedet for Billabong. At der en enkelt gang eller to sker et lille kiks for storskærmen om året kan da vel ikke ødelægge noget eller overraske nogle... Teknik kan drille/svigte...

Jeg ved ikke med dig, men jeg kommer på bar for at se fodbold, støtte mit hold og juble/græde med andre fans - jeg kommer der ikke for bartendernes skyld eller pga. øl-sortimentet. Jeg forventer heller ikke restaurantlignede forhold med bonede gulve, rene toiletter eller en tjener man lige kan hive fat i, når øltørsten nærmer sig... (Billabong har for øvrigt ofte 2-3 bartendere i en 2 meter lang bar, mens BW oftest kan stille op med en enkelt lille, kvindelig bartender i en 10 meter lang bar).

BW er et udemærket sted at drikke og høre musik; helt sikkert! Men som Unitedbar rykker det slet, slet ikke.

Synes det er ærgeligt du er forduftet...Tommy er da så småt tilbage hver kamp nu, og Steen osse fra tid til anden...

Anyways. C A M P I O N E 2006/7!!!!!

Ses på BW eller BB lige pludseligt...

Fla :skaaal:

Gronkjor
11-05-2007, 07:21
Jeg kommer på BW på søndag:juhuuuu: Alle United kampe i år er også blevet vist der, så mon ikke også de viser den på søndag"Rocking"

Faurauh
11-05-2007, 07:45
Jeg regner med at komme ned på BW. Bryder mig ikke så meget om BB syntes der er for snusket. Det eneste der er lidt ærgeligt er at jeg må tage afsted alene da de fleste af mine venner ikke er "fanatiske" (som de kalder det) til at skulle tage derned og syntes jeg er pinlig fordi jeg har det med at råbe meget, men ihvertfald kommer jeg nok derned alene eller ej!

Michael
11-05-2007, 08:39
Ja tak Michael, den er jeg med på. Jeg går seriøst at overvejer toget, da at tage bilen sikkert bliver lidt for spændende på hjemturen!

Lyder godt at der kommer så mange herindefra!

Hehe ja man skal passe på at øllene ikke tager overhånd når man er i automobil. :juhuuuu:

Smaakage
11-05-2007, 09:49
Hehe ja man skal passe på at øllene ikke tager overhånd når man er i automobil. :juhuuuu:

Og øllene SKAL tage overhånd på søndag! "Rocking"

Redguf
11-05-2007, 10:33
@Fla

Jeg føler at det er nødvendigt at jeg uddyber mine holdninger til BB

Da jeg sammen med en større gruppe unitedfans var på jagt efter et sted vi kunne samles og se united i 2002 kom vi i kontakt med Dan (Billabongs ejer) på Billabong. Vi fik en rigtig god aftale i stand med Dan (på trods af han er Liverpool mand.
Heller ikke den gang var BB det fineste værtshus i Århus, men på trods af det lidt rå møblement havde man altid indtryk af en vis hygiejne (gulvet var vasket og borde tørret af - hver dag - i rent vand!) Det store engagement fra bartendere og ejer for at give en god oplevelse, gjorde at man kunne leve med de mere spartanske forhold.
Blandt de engagerede ting der blev gjort som gav mig en følelse af at være velkommen er bla. at åbningstiden for baren blev rykket frem ved kampe med tidlig kick-off samt at Dan søgte alternative kanaler til at vise kampene når de ikke blev vist på de normale (nogen vil måske kunne huske at DBU en overgang forbød live fodbold fra england mens der var superliga - det blev omgået ved at hente signalet fra Canal+ Finland)

Sådan kørte tingene godt i lang tid og der kom flere og flere unitedfans til stedet - vi afholdt sommerfester og julefrokost. Vi var endog igang med at arrangere en fælles tur til OT. Men så begyndte nogle ting at ændre sig - united var ikke så dominerende mere - og jeg må give folk ret når de siger vi har mange medløberfans, så der kom ikke helt så mange fans til kampene. Samtidig begyndte Liverpool at spille en anelse bedre - ihvertfald i Europa hvilket fik flere scousers ud af hullerne. Mit indtryk er at nu havde Dan mulighed for at skabe omsætning i baren ved at have den fyldt med Liverpool supportere, og det var mere interessant end at have os til at være der. Jeg har ihvertfald ikke oplevet nogen ekstraordinære tiltag for at holde på os siden - men snarere tvært imod.

Jeg vil godt fortælle om den sidste dråbe der fik læsset til at vælte og fik mig til at forlade BB til fordel for BW. 4/11 ankommer jeg til BB omkring kl. 15 for at se United-Portsmouth kl. 16. Selvom barens normale åbningstid på en lørdag er kl. 14 er der stadig lukket. Omkring kl 15.30 ankommer den bartender der skal åbne endelig - det viser sig at hun havde drukket sig så stiv på arbejde aftenen før at hun først er kommet op nu (aftenen før udkom juleøllen) Da der bliver åbnet bærer baren præg af nattens fest - der er ikke gjort rent og det roder over det hele. Vi får selv stillet nogle stole frem og afventer så vi kan komme til at sidde ned. 15 min før kampstart er lerredet ikke rullet ned og projektoren er ikke sat til - da vi spørger "den kære" bartender om ikke det er på tide at få tændt skærmen får vi vrissent at vide at så skal vi lade være med at bestille i baren. 5 min før kampstart er der stadig ikke noget billede på lerredet og bartenderen tåger rundt i kanalerne mens utålmodige og tørstige kunder venter i baren. Det skal her lige siges at ved den seneste kamp jeg havde set på BB tågede de også rundt i kanalerne og fik først fundet den rigtige 5 min inde i kampen. Nu havde jeg fået nok og gik ned på BW hvor jeg ankom tids nok til at se Ronaldo bringe os foran 1-0 efter 2 min spil. Jeg har ikke siden sat mine ben på BB.

Min konklusion er at så længe der ikke er et sted i Århus som vi unitedfans virkelig kan kalde vores vil jeg hellere sidde et sted hvor teknikken fungerer, åbningstider bliver overholdt og personalet kender bare en lille smule til kundepleje, arbejdsmoral og hygiejne.

- jeg skal pointere at dette er min opfattelse af sagen og andre kan have andre opfattelser/oplevelser.

Madsen
11-05-2007, 15:04
Hej

I flere år har jeg kunnet se næsten alle Manchester Uniteds kampe hjemme via parabol og har kun ganske få gange set holdt spille på værtshus. For nogle år siden indtraf katastrofen, strømforsyningen til parabolen gik i stykke kort inden en Manchester United kamp. Jeg tog derfor ind på Billabong og så den der. Siden har jeg været der nogle få gange.

Sidste sommer var jeg sammen med af dem der kom der fast og hans sagde de ikke kom der mere. Grunden var at der til en Manchester United kamp var der arrangeret en dart turnering samme dag. Da de så kampen fløj pilene foran skærmen, gik de op på Bridgewater og er kommet der siden.

Det har sin charme at se en kamp et lille sted, sammen med andre af ens holds fans i stedet for et stort sted, hvor der kommer mange andre.

Som jeg ser det var den bedste løsning, at der til en Manchester United kamp, blev den altid vist i det lille lokale på Bridgewater. Det var her der blev holdt supportertræf i efteråret. I det sidste år har jeg været Bridgewate, fire fem gange og regner med at komme på søndag, da jeg er forhindret til FA Cup finalen.

Baunie
11-05-2007, 15:31
Som jeg ser det var den bedste løsning, at der til en Manchester United kamp, blev den altid vist i det lille lokale på Bridgewater. Det var her der blev holdt supportertræf i efteråret. I det sidste år har jeg været Bridgewate, fire fem gange og regner med at komme på søndag, da jeg er forhindret til FA Cup finalen.

Hvis du synes det er et problem at være forhindret til FA Cup-finalen, er jeg klar til at hjælpe dig ud af kniben ;)

Madsen
11-05-2007, 15:45
@Baunie
Når man ikke kan se FA Cup finalen på Bridgewater, bliver man nød til at være på Wembley og se den der.

Thomas
11-05-2007, 22:41
Hvilke sange bliver oftest sunget på BW?

Thomas
12-05-2007, 14:17
Nu har jeg fundet BW på kortet :D wauw, men hvor ligger busstationen i forhold til den?

http://img175.imageshack.us/img175/6042/krakue7.png

Den markede vej er bare fra Centrum (åbenbart) til Åboulevarden 9.

Faurauh
12-05-2007, 14:28
Altså, Rutebilstationen er jo markeret derpå og der kører alle de bull'e sser som kommer ude fra byen af, ellers holder stortset alle busser på park allé og hovedbanegården ligger for enden af park allé, den modsatte side af den grønne rpik. så skulle det var til at finde ud af:D

Martin
12-05-2007, 15:47
Du kan da bare lave et kort fra busstationen til BW, ret seimpelt ;)

Ronaldo7
13-05-2007, 01:15
Jeg føler også at jeg lige må give mit besyv med på Billabong. Jeg var også en del af den gruppe som startede med at se kampene med bl.a. Redguf.
Og som Arne Madsen kort var inde på ang. Billabong, blev mine venner (jeg kom vist nok senere til den kamp) henvist til det lille fjernsyn da der tilsyneladende var arrangeret en dart-turnering. Som de fleste vil man hellere se kampene på storskærm, hvor gruppen så i stedet rykkede ned på BW. Det faldt ikke i Dans smag, som fulgte efter dem hvor han inde på BW mente at de ikke kunne være bekendte at gå og at de - noget i stil med - ikke skulle regne med at være velkomne på Billa mere. Ergo derfor fravalgte vi Billabong fremover af denne grund og senere stødte Redguf og co. til på BW...

Dette skal selvfølgelig ikke være en hetz mod Billa - fred være med dem som hellere vil se kampen der, men jeg kan kun opfordre til at komme d. 13 & d. 19 maj på BW i stedet. Jeg har været temmelig imponeret over det store fremmøde på det sidste (Baren rendte tør for alm. fadøl mod Milan :-)) D. 19 er jeg næsten 99,9 % sikker på at vi vil få det lille lokale for os selv, men kom i god tid. Der vil helt sikkert være rift om pladserne!

Ronaldo7
13-05-2007, 01:21
Nu har jeg fundet BW på kortet :D wauw, men hvor ligger busstationen i forhold til den?

http://img175.imageshack.us/img175/6042/krakue7.png

Den markede vej er bare fra Centrum (åbenbart) til Åboulevarden 9.

Se ved den nederste af de røde streger. Der står rutebilst. Nemmere kan det næsten ikke blive...

Michael
13-05-2007, 10:19
Så er det snart tid til øl og bold. Uuuh yeaaah.

Sivebæk
13-05-2007, 22:59
Tak for i dag drenge! Altid hyggeligt at mødes :)
Håber I kom/er kommet godt hjem. Specielt dig Michael :skaaal:

Smaakage
14-05-2007, 07:15
Tak for i dag drenge! Altid hyggeligt at mødes :)
Håber I kom/er kommet godt hjem. Specielt dig Michael :skaaal:

Ja i lige måde. Trods resultatet var der da gang i den.

Ærgeligt der ikk mødte flere op, men vi fik da sat gang i baren mod slutningen alligevel.

Thomas
14-05-2007, 12:33
:( Ville monster gerne have været med, men mine forældre følte ligesom, at jeg ville fare vildt i den stooooooore by Århus.. :( "Du skal også tænke på, at der er mange underlige mennesker derude" ..... de elskede ikke min forklaring på, at jeg har gået til selvforsvar og boksning.. :(

Men godt at høre, at I fik fyret op under baren til sidst! :skaaal:

Casper
14-05-2007, 14:01
:( Ville monster gerne have været med, men mine forældre følte ligesom, at jeg ville fare vildt i den stooooooore by Århus.. :( "Du skal også tænke på, at der er mange underlige mennesker derude" ..... de elskede ikke min forklaring på, at jeg har gået til selvforsvar og boksning.. :(

Men godt at høre, at I fik fyret op under baren til sidst! :skaaal:

Årets indlæg!
:Bouncing:

Madsen
14-05-2007, 15:22
Billeder fra Bridgewater taget det 13. maj 2007
http://www.nedergaardandersen.dk/billeder/album/bridgewater/

http://www.nedergaardandersen.dk/billeder/album/bridgewater/slides/bw12.jpg

Bjarke
14-05-2007, 15:56
Rutebilstationen er den orange trekant ved Sønder Alle og Spanien

EDIT: Hovsa, det var der jo mange svar på, på side 4 som jeg lige havde misset.

Thomas
14-05-2007, 16:01
Årets indlæg!
:Bouncing:

Det skal jeg minde dig om, når årets kåringer finder sted! :loved:

Gronkjor
14-05-2007, 21:46
Billeder fra Bridgewater taget det 13. maj 2007
http://www.nedergaardandersen.dk/billeder/album/bridgewater/

http://www.nedergaardandersen.dk/billeder/album/bridgewater/slides/bw12.jpg

Gode billeder du lige har taget der:D Synes nu godt nok ikke der var mange, på BW når man tænker på at det er sidste kamp.

Thomas
14-05-2007, 21:53
Gronkjor - jeg tvivler på, at det er Madsen selv der har taget billedet, når man tænker på, at det er ham der står i midten! :D

Hvis det er Madsen, der har taget billedet, så tager jeg hatten af for hans reflekser!

Madsen
14-05-2007, 22:24
Gronkjor - jeg tvivler på, at det er Madsen selv der har taget billedet, når man tænker på, at det er ham der står i midten! :D

Hvis det er Madsen, der har taget billedet, så tager jeg hatten af for hans reflekser!

Jeg fik Smaakage til at taget det billed

Baunie
14-05-2007, 23:35
Det burde have været MichaelK, der tog billedet. Han passer slet ikke ind med den gamle trøje :D

The One
15-12-2007, 23:41
Nogen der skal på bridgewater imorgen? regner personligt med at tage derind med en ven, der godt nok er arsenal fan.. Så kan vi se united slå scouserne, også kan jeg sidde tilbagelnet og nyde arsenals kamp mod chelsea..:devilll:

Michael
16-12-2007, 09:40
Det burde have været MichaelK, der tog billedet. Han passer slet ikke ind med den gamle trøje :D

Vi taber også altid når jeg har den på! :lolol:
Så det bliver den fra sidste år med Solskjaer på ryggen. Og ja den er satme tung når man skal slæbe rundt på ham! (drum-roll) :D

Helk6
16-12-2007, 11:07
Regner også med at tage derind for første gang.. Er det flest united fans?

The One
16-12-2007, 12:50
Regner også med at tage derind for første gang.. Er det flest united fans?

Var der inde da vi spillede mod Arsenal. Der var der en lille overvægt af united fans, men nu er der jo gennerelt mange liverpool fans i danmark. Så ved ikke hvordan det bliver i dag.. Men det er stedet hvis man er united fan i århus..

Michael
09-02-2008, 12:27
Nogen der kommer på BW her imorgen?

Fla
09-02-2008, 12:57
Nej, men jeg kommer på Billa Bong, ligesom flere af jer burde gøre.. ;)

Gronkjor
09-02-2008, 16:25
Jeg regner med at komme derind med min bror, og et par andre drenge:devilll:

Martin
09-02-2008, 16:29
Yeps, jeg kommer sørme også.

Smaakage
09-02-2008, 16:39
Jeg skulle også meget gerne være at finde der imorgen (:

Gronkjor
15-03-2008, 14:15
Nogen der ved hvorfor de ikke sender kampen derinde i dag? Eller hvor man evt ellers kan se den i Århus? Billabong sender den vist heller ikke

Madsen
15-03-2008, 15:04
Efter hvad jeg kan se sender Billabong Bar og Sherlock Holmes Pub heller ikke kampe. Det skulle være muligt at se kampen på nettet.

Gronkjor
15-03-2008, 15:32
Lovligt? Eller er det sådan noget kinesisk?

Hr Hansen
15-03-2008, 15:41
Kinesisk, så det er ikke helt lovligt!

Jeg kan sende en PM med kanalerne hvis der er nogle som vil ha dem, men i skal skynde jer at sige til for jeg skal til 50år's fødselsdag og skal fandme kører helt til Slagelse

theviking66
07-05-2008, 10:23
Kommer folk på BW på søndag og ser drengene løfte pokalen. Regner selv med at tage derind sammen med en kammerat. :devill:

RAppel
07-05-2008, 10:29
Mon ikke jeg tropper op :p

Bugge
07-05-2008, 10:40
Er det et god sted at se bold?

Er fra Randers og vil hellere end gerne køre til Århus hvis jeg kan slippe for PitStop alkoholikerne..

RAppel
07-05-2008, 10:49

Er fra Randers og vil hellere end gerne køre til Århus hvis jeg kan slippe for PitStop alkoholikerne..

Synes det er et fedt sted! Der plejer at være rigtig god stemning og selvom der er propfyldt er man næsten sikker på at kunne se noget (3 skærme), men nu har jeg ikke besøgt flere 100 steder for at se bold, men hvis jeg skulle give karakter ligger det i den høje ende :)

EDIT: Måske der er en der har været på Bw, Grisen og Ryans som kan sammenligne de tre? :p

theviking66
07-05-2008, 11:29

Det har været mit foretrukne sted de sidste par år når jeg har tid til at se kampen på pub, hvilket jeg foretrækker. Der en ok stemning dog sjældent meget sang. Når vi møder de andre store hold er de som regl pænt med mennesker fra begge fløje. Tror dog der kommer flest United fans på søndag. Jeg håber at baglokalet bliver reserveret til United fans så man kan samles og synge lidt der.

Øllen koster 25 kr. for en pint på kamp dagen. en spand Heineken 6 stk 150 kr. Sodavand???:)

Der skal nok komme en god stemning søndag. Sidste år blev der sunget. HEEEEYYY HOOO... HEEEEEYYYY HOOO... YOU WILL NEVER WIN THREE IN A ROW. IN A ROW. Det var fandme fedt..."Rocking"

EDIT: Hvis jeg skulle sige noget negativt om BW så er det nok at de gerne måtte invisterer i nogle HD projektore og at det ikke er en decideret United pub som Den glade gris er det.

Thomas
07-05-2008, 13:14
Kommer folk på BW på søndag og ser drengene løfte pokalen. Regner selv med at tage derind sammen med en kammerat. :devill:

Hvis jeg får tid, hvilket langt fra er sikkert.

D. 21 er jeg at finde derinde!

Smaakage
07-05-2008, 13:52
Hvis jeg får tid, hvilket langt fra er sikkert.

D. 21 er jeg at finde derinde!

Forkert Vishoff... Der er du i København, så det kan du ikke

Thomas
07-05-2008, 13:59
Forkert Vishoff... Der er du i København, så det kan du ikke

Hva! Jeg mener helt bestemt at jeg er i Århus på det tidspunkt...

edit: og det bliver med lykketrøjen på! Størrelse XXXX-SMALL. Den går mig til navlen, men fuck det! Den bringer held!

Gronkjor
07-05-2008, 15:50
Jeg kommer på søndag med en kammerat"Rocking"

Regner med, at købe champagne til når vi nu bliver mestre.. (Hvis vi bliver mestre)

Thomas
07-05-2008, 16:04
Jeg kommer på søndag med en kammerat"Rocking"

Regner med, at købe champagne til når vi nu bliver mestre.. (Hvis vi bliver mestre)

NÅR vi bliver mestre mener du vel :D Koster sådan en champagne ikke rimelig mange penge på sådan en pub? Jeg synes sgu ofte, at de kan tage 600,- for sådan en flaske på diskoteker..

unitedforreal
07-05-2008, 16:27
Jeg regner med at komme ned på BW, i weekenden, men må indrømme. Det er sku ikke verdens største sted.

Var inde og se kampen mod west ham, Der var ikke fyldt op, men alligevel det var tæt på. Måden det hele er sat op på er ikke det bedste, Men stemningen er fed nok der inde.

Der var 4 mænd, der inde sidst hvor de konstant sang anderson sangen + fletcher sangen, det var fedt at se.

Men jeg ser tit kampene, på pit stop ved stor center nord, men stemningen er ike så fed der,

anyway, ses på bridge water, hvor vi kan løfte pokalen også tage første fly mod rusland,

JeppeHH
07-05-2008, 16:53
En kammerat og jeg tager nok også på bridgewater.. Det seneste halve år har vi dog mest været på sherlock holmes..
Hvis man ikke står i kø til bridgewater inden de åbner kan det være svært at få en ordnetlig plads, plus der er stolper og alt muligt i vejen.. :) For ikke at tale om alle de bitre midaldrende mænd/scousere der tropper op..

Sherlock Holmes er man altid garanteret perfekt udsyn, samt de har et dejligt stort rygerum med storskærm i..

Men vi tager nok alligevel på BW, da der forhåbentligt er flest Unitedfans søndag og mesterskabet skal jo fejres :)

Gronkjor
07-05-2008, 17:07
NÅR vi bliver mestre mener du vel :D Koster sådan en champagne ikke rimelig mange penge på sådan en pub? Jeg synes sgu ofte, at de kan tage 600,- for sådan en flaske på diskoteker..

Vi regner med bare, at købe en i Netto, og så drikke den udenfor bridgewater:devilll: Det andet bliver for dyrt.. Er iøvrigt også kun 16 så det bliver nok lidt svært, at købe den på BW

Thomas
07-05-2008, 18:23
Vi regner med bare, at købe en i Netto, og så drikke den udenfor bridgewater:devilll: Det andet bliver for dyrt.. Er iøvrigt også kun 16 så det bliver nok lidt svært, at købe den på BW

Vi sælger Newcastle Brown Ale for 13,95,- for en ½ltr. De' dælme gode..

RAppel
07-05-2008, 18:48
Vi sælger Newcastle Brown Ale for 13,95,- for en ½ltr. De' dælme gode..

Vi? Kører du en lille geschäft ved siden af Thomas? :D

Thomas
07-05-2008, 19:31
Vi? Kører du en lille geschäft ved siden af Thomas? :D

Jeg arbejder i Netto, så da Gronkjor skrev Netto, tænkte jeg lige som om jeg er en del af det.. :D

Gronkjor
11-05-2008, 21:03
Mega fed stemning på bridgewater i dag:devill: Der var vidst nogen der fik lidt champagne på sig:lolol:

PetterDK
11-05-2008, 21:32
Hehe ja der var satme nogen der gav den gas med champagne oppe foran :D

Madsen
11-05-2008, 21:35
Det er simpel hen den største stemmening jeg har oplevet på Bridgewater som den i dag. Ligger nogle billeder ud når jeg får tid.

Madsen
11-05-2008, 22:03
Billeder fra Bridgswater i dag
http://www.arnemadsen.dk/Bridgswater2008/index.html

Thomas
18-05-2008, 02:54
To spørgsmål
- Hvad koster fadøl på BW?
- Får man rabat, hvis man tropper op i United trøje?

Madsen
18-05-2008, 09:01
To spørgsmål
En fadøl koster 25 kr. på Bridgswater og man får ikke rabat hvis man har sin United spilletrøje på.
På Billabong får man iklædt en United-trøje den første genstand for 5 kr.

RAppel
18-05-2008, 09:30
To spørgsmål

Nu regner jeg med det er møntet mht på onsdag du spørger :)

Kom til kæmpe finale fest den 21 Maj og vind præmier med Heineken og Bridgewater hele dagen!!

Dørene åbnes kl 14. 1 gratis øl til de første 100...

Der er lidt ekstra lir til på onsdag :)

Faurauh
18-05-2008, 14:12
Jeg vil lige hører om der er mange herinde fra der kommer ind på BW? Jeg har nemlig ikke nogle venner som er så dedikeret som mig. derfor overvejer jeg at tage alene derind, lidt afhængig af hvor mange herinde fra som kommer derind.

Tveten
20-05-2008, 12:57
Jeg er helt sikkert på BW onsdag aften. Håber der kommer ligeså mange til mesterskabskampen så vi kan få den samme stemning op at stå som sidste søndag.. Håber at alle synger ligeså meget som den dag så vi kan lukke munden på de Chelski fans der måtte have forvildet sig derind.

Hvad er det ekstra lir der kommer onsdag?

Redguf
20-05-2008, 13:17
Jeg regner bestemt også med at være at finde på BW onsdag og håber ligeledes den goe stemning fra ligaafslutningen kan gentages.

Faurauh
20-05-2008, 14:39
det er sku godt at hører! Jeg kommer sku nok alena da de fleste af mine venner ikke er så klar på det med at sidde og larme. - Hvornår kommer i derind af?

Thomas
20-05-2008, 15:44
det er sku godt at hører! Jeg kommer sku nok alena da de fleste af mine venner ikke er så klar på det med at sidde og larme. - Hvornår kommer i derind af?

Jeg tager bussen 17.01 fra Linå af, hvis ikke tidligere! Så jeg er nok inde på BW kl. 23, når jeg selv skal finde vej derind :D :D Ej, jeg burde være der kl. 18.15..

Thomas
20-05-2008, 15:46
Der er lidt ekstra lir til på onsdag :)

Kunne det tænkes, at BW holdte lidt ekstra tid åben end bare til kl. 24, hvis vi vinder? Det tror jeg i hvert fald vil give lidt ekstra håndører i pengeboksen, for deres vedkommende.

Men hvad er det ekstra lir? :b

theviking66
20-05-2008, 16:05
Jeg kommer også derind sammen med et par kammerater. De er derinde ved 17tiden, men jeg kommer nok først lidt senere da jeg er ved at skrive min bachelor i øjeblikket (det skal jo også passes). Vi ses til CL fest. De skal satme ha smæk i morgen....

Thomas
20-05-2008, 16:21
Uh, så har mine venner og jeg lige fået stillet en bil til rådighed, så nu behøver jeg ikke forlade United-festen, for at nå et tidligt tog/bus..

Det er heldigvis ikke mig, der skal holde mig ædru.. hæhæ! :D Fuck jeg glæder mig!

RAppel
20-05-2008, 17:16
Kunne det tænkes, at BW holdte lidt ekstra tid åben end bare til kl. 24, hvis vi vinder? Det tror jeg i hvert fald vil give lidt ekstra håndører i pengeboksen, for deres vedkommende.

Men hvad er det ekstra lir? :b

Det kunne godt tænkes :)

Det ekstra lir er præmier fra BW og Heineken og 1 gratis øl til de første 100 ;)

Thomas
20-05-2008, 18:01
Det kunne godt tænkes :)

Det ekstra lir er præmier fra BW og Heineken og 1 gratis øl til de første 100 ;)

Hvordan i alverden kan de holde styr på det!? Jeg vil dælme have en gratis øl! :D

Faurauh
20-05-2008, 18:08
Hvordan i alverden kan de holde styr på det!? Jeg vil dælme have en gratis øl! :D

Det handler vel bare om at være DE første også være der til de åbner og gå ind og ud 100 gange?:P

McPherson
20-05-2008, 22:53
Tager på BW direkte efter arbejde, så er der nok omkring 16.20 .. Mine venner kommer lidt senere, så jeg håber jeg er blandt de første 100. Vi burde have noget tøj på eller et eller andet så vi kunne kende hinanden herindefra, noget rødt stof om håndledet eller noget :)

Faurauh
20-05-2008, 23:22
Tager på BW direkte efter arbejde, så er der nok omkring 16.20 .. Mine venner kommer lidt senere, så jeg håber jeg er blandt de første 100. Vi burde have noget tøj på eller et eller andet så vi kunne kende hinanden herindefra, noget rødt stof om håndledet eller noget :)

Det kunne være meget cool - er der andre som er klar på det?

Thomas Hansen
21-05-2008, 00:21
I kunne måske tage G-strengs trusser på:lolol: Nej spøg tilside god fest fra en Kjøbenhavner

Caller
21-05-2008, 00:34
Får først fri kl 20.30, så med en taxa kan jeg lige nå kampstart hvis jeg ser den hos en ven. Nogen der skal i byen når vi vinder?

Thomas
21-05-2008, 07:04
Det kunne være meget cool - er der andre som er klar på det?

Jeg er frisk. Jeg skal bare have fundet noget rødt stof først :D

theviking66
21-05-2008, 11:29
rødt stof om håndledet er fint med mig....

Redguf
21-05-2008, 11:42
Der bliver ikke noget rødt stof til mig, men vil være iklædt min traditionelle sorte 98-00 united udebanetrøje!

Faurauh
21-05-2008, 12:26
yesh, så har jeg også skaffet noget rødt stof(: - er godt nok endt med at tage derind med min far fordi han ringede og spurgte om han ikke måtte tage med mig, han ville gerne se hvad det var for noget siden jeg gik så meget op i det. så bliver man jo nærmest nødt til at lære ham lidt:D

Pellehanberg
21-05-2008, 12:44
Hvornår regner i med, at man skal være der inde for at få plads? Er en time før for sent?

McPherson
21-05-2008, 12:58
Hvornår regner i med, at man skal være der inde for at få plads? Er en time før for sent?

Det er ALT for sent! Jeg kom en time tidligere en kampen startede sidste år og der var alle pladser i Århus snuppet! Jeg er derinde 4 timer før idag, skal have en go plads!!

Mht det røde stof kan det blive lidt svært :P .. Ved ikke lige hvordan jeg skal få fat på noget..

Redguf, er det dig der har Scholes bagpå? Som hele tiden stod op sidste søndag? :)

Redguf
21-05-2008, 12:58
Det afhænger nok meget af hvilken type plads du efterspørger. Hvis du vil have en siddeplads midt foran skærmen så skal du nok være der en del timer før kick-off men hvis en ståplads hvor udsynet er halvt spærret af en søjle er ok - så kan du sikkert godt mase dig ind på plads et par minutter før kampstart. Selv regner jeg med at stemmen kan holde til at jeg indfinder mig omkring kl 18-19 stykker ;-)

McPherson
21-05-2008, 13:01
Sidste år stod jeg halvt bag en søjle og kunne ikke se ret meget, det var ikke specielt fedt.. Og nu hvor United så skal spille så skal jeg også være klar!

Redguf
21-05-2008, 13:03
Redguf, er det dig der har Scholes bagpå? Som hele tiden stod op sidste søndag? :)

Nope - udover det originale "Umbro" tryk nederst på ryggen har jeg ikke noget tryk på denne trøje. Jeg havde heller ikke kunnet stå op hele søndag - var simpelthen for nervør til at stå oprejst hele kampen :) Hvilket sikkert også bliver tilfældet i aften.

Gronkjor
21-05-2008, 13:21
Måske er det min lillebror du har set? Han hare scholes bagpå, han er 15 år. Vi stod ihvertfald op meget af kampen, og havde også champagne med:devill:

Faurauh
21-05-2008, 13:57
satser på at være derinde kvart i 7 eller sådan noget. så håber sku lidt på at der stadig er sidde paldser der

McPherson
21-05-2008, 14:01
Måske er det min lillebror du har set? Han hare scholes bagpå, han er 15 år. Vi stod ihvertfald op meget af kampen, og havde også champagne med:devill:

Narh, er temmelig sikker på han var voksen .. Det var nemlig en gammel udebane trøje med Scholes bagpå.. Han rejste sig hele tiden, kunne ikke se en skid :) ..

Gronkjor
21-05-2008, 14:05
Narh, er temmelig sikker på han var voksen .. Det var nemlig en gammel udebane trøje med Scholes bagpå.. Han rejste sig hele tiden, kunne ikke se en skid :) ..

Når okay. Hans trøje er også den nye røde:D Hehe

McPherson
21-05-2008, 14:16
Så er der skaffet rødt stof :) ..

McPherson
21-05-2008, 15:41
Så tager jeg snart afsted!

Vi ses derinde!

Thomas
21-05-2008, 16:27
Er der egentlig aldersbegrænsning i aften?

Gronkjor
21-05-2008, 16:46
Er der egentlig aldersbegrænsning i aften?

Det plejer der ikke at være. Jeg har været der i 2 år nu, og er 16:devill:

McPherson
22-05-2008, 00:39
Chaaaaaaaaaaampiooooooooooooooons!!!!!

Tak For En Go Steming Drenge!!!

Sune
22-05-2008, 00:54
Ja, fantastisk stemning!
Tak for i aften, og tillykke til alle I andre !!!!!!!!!

Faurauh
22-05-2008, 02:19
Jeg vil også sige tak for en uforglemmelig aften. alvorlig stemning derinde!

Gronkjor
22-05-2008, 02:22
Super fed stemning i aften. Tillykke med sejren allesammen.

Dog blev mit humør rimelig dårligt da jeg fandt ud af, at min bus der skulle klokken 1 kun kører fredag og lørdag. Jeg har 20 km hjem fra byen, og jeg cyklede hjem på en bycykel. Det er godtnok nedern!

Champione!

Zhaban
22-05-2008, 09:03
Jeg fik sgu også slæbt mig op af sengen og afsted til Bridgewater , og det var jo superfedt fra start til slut!! :devill:

Tak for en fed aften drenge , og mange gange tillykke!!

McPherson
22-05-2008, 09:58

Dog blev mit humør rimelig dårligt da jeg fandt ud af, at min bus der skulle klokken 1 kun kører fredag og lørdag. Jeg har 20 km hjem fra byen, og jeg cyklede hjem på en bycykel. Det er godtnok nedern!

Champione!

Så er det godt man kun har 10 minutters gang hjem :) Wee.. Hehe

theviking66
22-05-2008, 10:24
Fantastisk stemning i går, men hovedet er godt nok lidt ømt i dag. Tak for en fed aften. Den glemmer jeg ikke lige med det samme..

Redguf
22-05-2008, 10:59

Champione!

Og det bliver vel mindst lige så hårdt når du skal cykle den tilbage til byen i dag :)

Super stemning i går - så er det sku sjovt at se fodbold

Thomas
22-05-2008, 14:15
Jeg kan næsten ikke fatte, at vi både har vundet Premier League OG Champions League.. Det er så stort! Ufattelig god stemning inde på Bridgewater.. Tak til alle! Det er en aften/nat jeg altid vil kunne huske!
Det var så fedt, da United vandt, at mange tog United trøjen af og stod og svingede med den.. Fulde nøgne mennesker, hvis hold lige har erobret Europa - ja tak!

Er der nogen, der har billeder derinde fra!?

Thomas
22-05-2008, 14:17
Fantastisk stemning i går, men hovedet er godt nok lidt ømt i dag. Tak for en fed aften. Den glemmer jeg ikke lige med det samme..

Det var hyggeligt lige at hilse på dig, viking :devilll:

McPherson
27-05-2008, 14:33
Nogen der tog nogle billeder derinde fra? Upload gerne :)

theviking66
27-05-2008, 14:50
Det var hyggeligt lige at hilse på dig, viking :devilll:

Tak i ligemåde. Er travlt optaget med opgave i øjeblikket så jeg har ikke så meget tid til at komme med kloge kommentare herinde.

Min kammerat tog nogle billeder på hans mobil. Jeg skal se om jeg kan få dem lokket ud af ham.

Hilsen Lars...

Thomas
27-05-2008, 20:45
Tak i ligemåde. Er travlt optaget med opgave i øjeblikket så jeg har ikke så meget tid til at komme med kloge kommentare herinde.

Min kammerat tog nogle billeder på hans mobil. Jeg skal se om jeg kan få dem lokket ud af ham.

Hilsen Lars...

Super.. Dem glæder jeg mig til at se :)

Gronkjor
08-08-2008, 11:09
Ved i om de viser kampen mod Portsmouth på søndag? Jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside..

JeppeHH
08-08-2008, 11:20
Ved i om de viser kampen mod Portsmouth på søndag? Jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside..

Nej.. Men hvis jeg lige må have lov til at anbefale Billabong Bar.. :)

Der er en flok Unitedfans, som ser alle kampe dernede. Jeg selv har været der nogle gange, men efter at have været der da vi vandt mesterskabet mod Wigan, så skal jeg helt sikkert derned mange gange i år..

Der er også en gruppe på facebook med bl.a. lidt film og billeder:

http://www.facebook.com/group.php?gid=22315322488&ref=ts

Kom glad! :)

www.billabongbar.dk

snegl
08-08-2008, 11:29
Nej.. Men hvis jeg lige må have lov til at anbefale Billabong Bar.. :)

Der er en flok Unitedfans, som ser alle kampe dernede. Jeg selv har været der nogle gange, men efter at have været der da vi vandt mesterskabet mod Wigan, så skal jeg helt sikkert derned mange gange i år..

Der er også en gruppe på facebook med bl.a. lidt film og billeder:

http://www.facebook.com/group.php?gid=22315322488&ref=ts

Kom glad! :)

www.billabongbar.dk

Det ser sgu stemningsfuldt ud på billederne. Thumbs up

McPherson
25-08-2008, 17:51
Har Bridgewater ikke en gruppe på facebook? Hvad hedder den i så fald? Jeg har netop fået job som bartender der.. Yearh :)

Bergmann
25-08-2008, 18:40
Har Bridgewater ikke en gruppe på facebook? Hvad hedder den i så fald? Jeg har netop fået job som bartender der.. Yearh :)
ikke dårligt - så sørg dog for Guds skyld for, at I sender kampene på Sky, fremfor "Canal-pis"-kanalerne.

Michael
12-09-2008, 19:51
Hvordan ser det ud med fremmødet imorgen på BW? Folk er vel klar til en kamp mod scouserne?

Martin
12-09-2008, 21:33
Hvordan ser det ud med fremmødet imorgen på BW? Folk er vel klar til en kamp mod scouserne?

Ja det kan du tro! Ses i morgen

Smaakage
12-09-2008, 23:01
Jeg vil da også være at finde der :)

unitedforreal
13-09-2008, 02:09
Jeg synes det er et fedt sted at være, men fuck der er jo ikke plads. Jeg mener man skal komme et år før de stor kampe, hvis man vil have en god plads.

Kunne være fedt hvis de andre alt der inde. fjerner de stolper osv.

Ser kampen nok hjem i morgen, eller i pit stop ved stor center nord, meget plads :D

Bergmann
13-09-2008, 10:33
2 timer før, så får du plads ;)
vi ses dernede.

Thomas
13-09-2008, 11:13
Jeg synes det er et fedt sted at være, men fuck der er jo ikke plads. Jeg mener man skal komme et år før de stor kampe, hvis man vil have en god plads.

Kunne være fedt hvis de andre alt der inde. fjerner de stolper osv.

Ser kampen nok hjem i morgen, eller i pit stop ved stor center nord, meget plads :D

De kan godt fjerne stolperne, men det kræver lige et par stærke gutter, der vil holde taget oppe under hele kampen (:

JumpingCarrot
13-09-2008, 11:39
Ses om 20 minutter :D

dannigizmo
25-11-2008, 13:41
Er der nogen, der regner med at støtte lidt op om holdet ved at komme på Bridgewater i aften?

JumpingCarrot
25-11-2008, 14:05
Indeeeeed!

Treble007
25-11-2008, 14:38
2 timer før, så får du plads ;)
vi ses dernede.

Hva tid åbner de? jeg har planer om at se shitty-ManUtd på søndag, men skal til julefrokost om lørdagen så tvivler på jeg er der kl 12...
Har aldrig været der før, og det lyder som om der er dårlig plads.. Er det helt umuligt at få en plads hvis man kommer 13.30? :) jeg har altid grumme tømmermænd dagen efter snaps... :)

Bergmann
25-11-2008, 15:05
Hva tid åbner de? jeg har planer om at se shitty-ManUtd på søndag, men skal til julefrokost om lørdagen så tvivler på jeg er der kl 12...
Har aldrig været der før, og det lyder som om der er dårlig plads.. Er det helt umuligt at få en plads hvis man kommer 13.30? :) jeg har altid grumme tømmermænd dagen efter snaps... :)

Det er kun til kampene mod scouserne, at man skal være i så god tid. En time før kampstart er fin tid mod shitty. Så ja, 13:30 er fint.

Hald
30-11-2008, 22:47
Uden at skulle lege den helt store pub anmelder, så vil jeg gerne sige nogle pæne ord om Bridgewater.
Jeg holder jo normalt til i Odense på Ryan's men valgte idag at tage på Bridgewater for at se kampen mod City, og for at opleve en stemning blandt United fans i Århus.
Jeg kom til kampstart præcis, og allerede dér var det umuligt at erhverve sig en plads, der var spækket med røde United trøjer.
En, nej, to.. nej, tre storskærme viste kampen, jeg var overasket over der ikke blev vist andet en United. det var rigtigt dejligt at se, så fandt mig et sted at sidde, og nød kampen og jublede med folk af samme interesse som mig, og samtidigt kunne grine af de 4 -5 stk Shitty fans der havde sat sig foran skærmen.
Det var en positiv oplevelse, et kanon fedt sted, og ikke sidste gang jeg tager turen til Århus og BW.
- Eneste lille minus.. Jeg kunne ikke få serveret Guiness. Men hva faen. Ceres Royal, OK

Martin
01-12-2008, 17:53
Når du er på Bridgewater, så skal der drikkes Murphys Stout. Den er rigtig god!

ChristianR
01-12-2008, 19:18
Normalvis er jeg mest til Newcastle Brown Ale.

Men ved alle kampene før kl 20.00 koster Royal-fadøl jo kun 25kr. Så når man drikker 6-7 stykker er der alligevel penge at spare:)

Cap
11-05-2009, 02:26
Jeg regner med at tage over og besøge en ven i Århus i næste weekend og vil derfor benytte mig af at tage på en pub og se kampen mod Gunners - er Bridgewater (stadig?) det sted hvor flest United fans møder op eller hvordan står det til nu om dage? Kan se at det er noget siden der er blevet skrevet i denne tråd. ;)

Jeg ved sådan set ikke endnu om de viser kampen (deres hjemmeside viser kun frem til midtugen), men jeg kan ikke forestille mig andet.

Thomas
13-05-2009, 20:11
Hvor mange af jer regner med at tage på BW d. 27. maj? Jeg har fået et par venner med på ideen, så jeg dermed kan drikke mig fuld og stadig blive kørt hjem, så jeg kan nå min årsprøve dagen efter kl. 8! Det bliver så fedt!

Gronkjor
13-05-2009, 20:15
Jeg kommer da helt sikkert! :) Jeg skal heldigvis først til årsprøve den 2.
Mon der kommer ligeså mange som sidste år? Tvivler på der kommer så mange Barca fans..

Thomas
13-05-2009, 20:24
Jeg kommer da helt sikkert! :) Jeg skal heldigvis først til årsprøve den 2.
Mon der kommer ligeså mange som sidste år? Tvivler på der kommer så mange Barca fans..

Er BW ellers ikke stedet, hvor Barca fans også hører til?

ChristianR
13-05-2009, 20:54
Jeg ender nok også derinde:devill:

Thomas
13-05-2009, 20:56
Skal vi have et kendetegn igen, så vi kan gå hen og give hinanden handclaps? :D

Thomas
14-05-2009, 16:17
Føler jeg spammer denne tråd, men hvor mange tager på BW mod Arsenal? En ven og jeg regner at tage derind for at se os tage mesterskabet for tredje gang i træk!

Cap
14-05-2009, 16:27
Føler jeg spammer denne tråd, men hvor mange tager på BW mod Arsenal? En ven og jeg regner at tage derind for at se os tage mesterskabet for tredje gang i træk!

Jeg tager til Århus i morgen og regner klart med at tage på BW med en ven om lørdagen - lidt ærgerligt United spiller så tidligt, men det giver jo flere timer til at drikke når nu pokalen bliver hevet hjem. =)

Mikke7
14-05-2009, 16:53

Overvejer det en smule... men ved ikke endnu, om jeg "bare" tager den på Den Engelske..

Kallex
14-05-2009, 17:12
Jeg satser stærkt på at tage derind, sidste år var alt for nice!

dannigizmo
15-05-2009, 00:01

Du spammer altid. Og du spammer alt. :(

Mon ikke Søren BüLOVE, aka JumpingCarrot, og jeg er til at finde på Bridgewater lørdag. Nu har vi jo holdt fanen højt derinde hele sæsonen, i modsætning til visse andre (!!) :D

Angående finalen, så har vi desværre ikke så god tid i forhold til skolen, som vi havde sidste år, så vi får nok ikke erobret samme bord, som vi havde sidst - for dem af jer, der lagde mærke til det. Til gengæld vil jeg godt garantere, at vi;

1. Kommer derind
2. Bliver fulde
3. Går amok i sang

Så alle United-fans i og omkring Århus - eller folk, der har lyst til at rejse langt - skal være mere end velkomne. Grundet skole kan jeg som sagt ikke være der helt fra start, med mindre jeg faker en dødelig sygdom, men hvis der er stemning for det, vil jeg gerne stå bag noget "arrangement" i stil med kampen mod Liverpool. Denne gang gerne med et bedre resultat. Lad mig vide, om der er opbakning omkring det, for ellers gider jeg ikke poste nyheder og lignende.

dannigizmo
15-05-2009, 00:11
Skulle man have lyst, kan man altid komme over og sidde sammen med/bare hilse på JumpingCarrot og jeg. Det plejer altid at være ganske hyggeligt, og man kan altid dele to øl over en Unitedsnak. Da jeg ikke er specielt specifik, når det kommer til udseendet, er her et billede af Søren, aka Jumping. Han er til at kende.

http://img24.imageshack.us/img24/5791/sl370522.jpg

Det er da selvfølgelig heller ikke, fordi I skal snydes for mig. Her efter en meget, MEGET hård nat i Manchester:

http://img191.imageshack.us/img191/6813/img0547.jpg

dannigizmo
15-05-2009, 00:24
Jeg tager bussen 17.01 fra Linå af, hvis ikke tidligere! Så jeg er nok inde på BW kl. 23, når jeg selv skal finde vej derind :D :D Ej, jeg burde være der kl. 18.15..

Det er for sent! Ja ja, det er et gammelt indlæg, men det passer vel alligevel, hvis man justerer datoen ;D

warming
15-05-2009, 03:48
Skulle man have lyst, kan man altid komme over og sidde sammen med/bare hilse på JumpingCarrot og jeg. Det plejer altid at være ganske hyggeligt, og man kan altid dele to øl over en Unitedsnak. Da jeg ikke er specielt specifik, når det kommer til udseendet, er her et billede af Søren, aka Jumping. Han er til at kende.

Jeg kendte engang en rødhåret Søren Bülow, det ligner ikke ham.. :confused:

(Jeg ER fuld.)

Thomas
15-05-2009, 15:26
Det er for sent! Ja ja, det er et gammelt indlæg, men det passer vel alligevel, hvis man justerer datoen ;D

:sppa: :sppa: :trophy:
forresten.. man må ikke have et billede i sin signatur.. hvorfor har du så en .gif fil!? kan du svare mig på det? hva? hva? :smilings:

dannigizmo
15-05-2009, 16:03
.gif er ikke billeder. Færdig. Sådan en ny bruger som dig skal ikke komme og spille med musklerne.

Thomas
15-05-2009, 16:42
.gif er ikke billeder. Færdig. Sådan en ny bruger som dig skal ikke komme og spille med musklerne.

.gif er et billede/animation! plus ens signatur kun må fylde fire linjer.. jeg ved godt, at dit billede ikke kan måles i linjer, men reglen forhindrer vel at man ikke skal have en stor signatur, og der overtræder dit billede meget grusomt! Ændr det, ellers............ .......................

.......

jeg ved godt jeg er en ny bruger herinde :(:(

Mikke7
15-05-2009, 18:07
Jeg tager turen i morgen - kan squ ikke gå glip af en kanon stemning :D

theviking66
15-05-2009, 18:11
Jeg er helt sikkert at finde i morgen på BW. Kig efter en slidt rød trøje 94/95 med et 11 tal på ryggen og et afpillet Giggs navn, min kammerat har sikkert en Scholes trøje på. Har uden tvivl en øl i hånden:skaaal:. Er nem at kende, find den smukkeste der er.

Off topic: Hvorfor er Thomas lige pludselig ny bruger (igen):confused:

Martin
15-05-2009, 18:21
Jeg tager også på BW i morgen. Så må vi håbe vi kan løfte det trofæ!

Danni og Søren, hvornår tager i derind?

Thomas: Du får snart advarsel for off-topic :D

dannigizmo
15-05-2009, 19:13
Jamen Søren er ikke til at få fat i, så ham ved jeg faktisk ikke ret meget om. Rygterne vil vide, at han har forrådt os og er taget til København, så jeg skal lige have fundet andre, der kommer, hvis jeg skal derind.

Michael
15-05-2009, 19:21
Jamen Søren er ikke til at få fat i, så ham ved jeg faktisk ikke ret meget om. Rygterne vil vide, at han har forrådt os og er taget til København, så jeg skal lige have fundet andre, der kommer, hvis jeg skal derind.

Hvad fanden bilder han sig ind??

Thomas
15-05-2009, 19:28
Jeg er helt sikkert at finde i morgen på BW. Kig efter en slidt rød trøje 94/95 med et 11 tal på ryggen og et afpillet Giggs navn, min kammerat har sikkert en Scholes trøje på. Har uden tvivl en øl i hånden:skaaal:. Er nem at kende, find den smukkeste der er.

Off topic: Hvorfor er Thomas lige pludselig ny bruger (igen):confused:

Administrationen her på siden slettede alle mine indlæg :( Jeg mistænker Michael eller Danni..

Hvis I skulle få lyst til at hilse på mig, så led efter en mand med en øl i hånden iført denne trøje..
http://img20.imageshack.us/img20/5914/tiloldtrafforddk.jpg

Den går man ikke fejl af.. lykketrøjen!! Aldrig nogensinde vasket!! (Så I kan også bare gå efter lugten, haha) :D

Michael
15-05-2009, 19:29
Du er så tyk Thomas!!

Thomas
15-05-2009, 19:35
Du er så tyk Thomas!!

Det er muskler!

Michael
15-05-2009, 19:42
Det er muskler!

Du skal til at tag vores advarsler seriøs! Martin har allerede givet dig en henstilling for off topic! Næste gang er det en advarsel!

Og gu er det røv muskler! Det er fedt! Tykke dyr!!

Thomas
15-05-2009, 19:47
Du skal til at tag vores advarsler seriøs! Martin har allerede givet dig en henstilling for off topic! Næste gang er det en advarsel!

Og gu er det røv muskler! Det er fedt! Tykke dyr!!

Er jeg fed? :(

Thomas
15-05-2009, 21:07
Hahaha :D

Dear Thomas,

You have received an infraction at OldTrafford.dk forum.

Reason: Spammed Advertisements

All the best,
OldTrafford.dk forum

Jeg erklærer vendatta imod OldTrafford.dk!

Danielsen
15-05-2009, 21:23
Administrationen her på siden slettede alle mine indlæg :( Jeg mistænker Michael eller Danni..

Hvis I skulle få lyst til at hilse på mig, så led efter en mand med en øl i hånden iført denne trøje..
http://img20.imageshack.us/img20/5914/tiloldtrafforddk.jpg

Den går man ikke fejl af.. lykketrøjen!! Aldrig nogensinde vasket!! (Så I kan også bare gå efter lugten, haha) :D

HAHAHAHA sidder den ikke lidt for tät!? :MichaelkDanielsen:

Thomas
15-05-2009, 23:18
HAHAHAHA sidder den ikke lidt for tät!? :MichaelkDanielsen:

Den sorte tanktop jeg har indenunder er en str. x-small.. så kan du selv vurdere :D

SantasLittleHelper
15-05-2009, 23:21
Det er sgu da en italiensk trøje det der.. Der hænger jo spaghetti ud af ærmerne..

Thomas
15-05-2009, 23:30
Det er sgu da en italiensk trøje det der.. Der hænger jo spaghetti ud af ærmerne..

Du må være en scouser... Jalousien står ud af dig..

Thomas
19-05-2009, 22:04
Hvilke sange er gode at kunne, nu hvor man snart befinder sig inde på en pub og skal se gudebold og drikke øl? Var ellers godt forberedt til sidste år, men der var også nogle sange, som jeg ikke havde hørt før, så nu vil jeg sgu kende alle! :D

Smaakage
19-05-2009, 22:15
Hvilke sange er gode at kunne, nu hvor man snart befinder sig inde på en pub og skal se gudebold og drikke øl? Var ellers godt forberedt til sidste år, men der var også nogle sange, som jeg ikke havde hørt før, så nu vil jeg sgu kende alle! :D

Kommer igen an på hvor langt der er til loftet, for "Dem som ikke hopper" kan hurtigt komme til at gøre ondt.

Men søg på Youtube efter de nyeste fra Bishops osv., hvor de fleste sange der bliver sunget for tiden oftest er med

Thomas
19-05-2009, 22:44
Kommer igen an på hvor langt der er til loftet, for "Dem som ikke hopper" kan hurtigt komme til at gøre ondt.

Men søg på Youtube efter de nyeste fra Bishops osv., hvor de fleste sange der bliver sunget for tiden oftest er med

"Dem som ikke hopper" .. er det ikke dét, man ser rundt omkring på de danske stadions? Håber godt nok, at BW kan diske op med andet, for det er også umådelig svært at drikke øl imens man hopper..

Danielsen
19-05-2009, 23:19
"Dem som ikke hopper" .. er det ikke dét, man ser rundt omkring på de danske stadions? Håber godt nok, at BW kan diske op med andet, for det er også umådelig svært at drikke øl imens man hopper..

Jo og synger du den en dag hvor jeg er i närheden...dör du!

:overkill:

Thomas
19-05-2009, 23:23

Det sker godt nok aldrig! :overkill:

Danielsen
19-05-2009, 23:27
Det sker godt nok aldrig!

Nej for du vil ikke til kbh eller Göteborg :(

Thomas
19-05-2009, 23:42
Nej for du vil ikke til kbh eller Göteborg :(

Jeg tager på BW sammen med de seje! :trophy:

dannigizmo
20-05-2009, 00:03

Nu var det vist os, der sang meget af BW op sidste år, så du kan komme over og sidde på skødet af mig, så skal vi nok få lært dig en lille sang eller to. Tihihihihihi

Baunie
20-05-2009, 00:11

Er det dit massemord på Lille Kannikestræde sidste år, som har skabt problemer med den fest i denne omgang?

Danielsen
20-05-2009, 00:19
Er det dit massemord på Lille Kannikestræde sidste år, som har skabt problemer med den fest i denne omgang?

Say what?

Thomas
20-05-2009, 06:50
Nu var det vist os, der sang meget af BW op sidste år, så du kan komme over og sidde på skødet af mig, så skal vi nok få lært dig en lille sang eller to. Tihihihihihi

Det kan jeg nærmest ikke sige nej tak til :D :haha:

RAppel
20-05-2009, 10:33
Jeg tager på BW sammen med de seje! :trophy:
Orh hvad mand, jeg er sej! SEJT! :D

Madsen
20-05-2009, 17:01
Da jeg ikke har fået billet til CL finalen i Rom, regner jeg med at komme på Bridgewater for at se den her.

JumpingCarrot
21-05-2009, 10:38
BW blir for vildt! Så er det sagt...

Michael
21-05-2009, 10:40
Du er vild!

Thomas
21-05-2009, 12:04
Du er vild!

Men du er vildest!!!

Gronkjor
25-05-2009, 23:32
Skal vi have armbånd på igen i år, så vi kan se hvem der er herfra?:)

JumpingCarrot
25-05-2009, 23:38
Vi kommer til at dominere med sang og fuldskab allerede fra ved 12-tiden. Først ude foran BW, lidt senere inde på BW ;)

McPherson
26-05-2009, 00:37
Håber på at komme! Men mine åndssvage venner som HADER United ved ikke rigtig om de gider tage derind for at se United vinde igen, så må lige få dem overtalt :) ..

McPherson
26-05-2009, 00:38
Skal vi have armbånd på igen i år, så vi kan se hvem der er herfra?:)

Hvis jeg kommer er jeg klar på armbånds-tricket! Indførte det jo selv :)

JumpingCarrot
26-05-2009, 07:46
Håber på at komme! Men mine åndssvage venner som HADER United ved ikke rigtig om de gider tage derind for at se United vinde igen, så må lige få dem overtalt :) ..

Hvad er bedst... en aften blandt åndssvage venner, eller en aften, hvor du kan gå komplet amok i sang og glæde blandt venner?

...altså venner som i at dem fra bw er dine venner... :titte:

Men seriøst. Du vil jo - eller, det ville jeg i hvert fald - fortryde, hvis du ikke kommer, fordi du hellere vil sidde sammen med nogle mennesker, der alligevel vil hade, hvis vi vinder. :)

Michael
26-05-2009, 07:51
Vi kommer til at dominere med sang og fuldskab allerede fra ved 12-tiden. Først ude foran BW, lidt senere inde på BW ;)

I like..

Thomas
26-05-2009, 08:41
Det er jo alle de mest prominente legender herinde, der møder op på BW, så selvfølgelig står valget på BW!

Thomas
26-05-2009, 11:43
Hvor lang tid tror I, at I holder ud på natten? For jeg lurer lidt på bussen kl. 05.45 hjem til Silkeborg.. :D

McPherson
27-05-2009, 01:10
Så er de overtalt :) .. Er på BW fra omkring 16:30 ..

Thomas: Ved ikke hvor længe jeg holder. Torsdag får jeg svar fra min drømmeuddannelse om jeg er kommet ind, og skal en hel masse i forbindelse med det. Men den bliver da over 12 (hvis vi vinder) :P ..

TIL ALLE: For at vi kan se hvem af os der er fra ot.dk, så lad os tage et stykke stof om håndledet (gerne rødt, selvom jeg ikke umiddelbart selv har noget). Vi gjorde det sidste år, og det var meget sjovt at komme rundt og sige hej til de andre!

Casper
27-05-2009, 07:35
Det er jo alle de mest prominente legender herinde, der møder op på BW, så selvfølgelig står valget på BW!
:haha:

Casper
27-05-2009, 07:35
Hvor lang tid tror I, at I holder ud på natten? For jeg lurer lidt på bussen kl. 05.45 hjem til Silkeborg.. :D

du er os så sej, thomas :D

Thomas
27-05-2009, 09:08
What the fuck.. Så gik hetzen på Thomas!!? :D

Martin
27-05-2009, 09:32
Der står Oldtrafford.dk på min trøje, så skulle være nem at genkende :) Håber vi ses til en gang god stemning ;)

Michael
27-05-2009, 09:36
.. og finder i Martin, så finder I også undertegnet, Bo, Sivebæk, HoppendeGulerod (Også kaldt Søren) og Dannigizmo!!

dannigizmo
27-05-2009, 10:10

Nu siger du "vi", så jeg glæder mig da til at se dig kl. 12.

Det der armbåndstrick - gik det bare min næse totalt forbi sidste år, eller hvad? Det har jeg i hvert fald ikke lagt mærke til :D Nå, men - som sagt. Martin har en trøje på, hvor der står OldTrafford.dk på bagsiden. Det tror jeg også, at Bo har. Så er vi andre med lige deromkring. Det burde ikke være så svært at finde mig. Jeg er ham med den røde trøje.

McPherson
27-05-2009, 10:29
Det burde ikke være så svært at finde mig. Jeg er ham med den røde trøje.

Os mig!

dannigizmo
27-05-2009, 11:28
Så ses vi satangaleme' på Bridgewater om et sted mellem 30 minutter og 20.45! Vi er de fulde, syngende, larmende idioter! :D

Rosgaard
27-05-2009, 12:59
Hehe dropper BW i dag.. Er træt af at komme derned, se 3 mennesker sidde i hver sin sofa og sige: mine venner kommer om 4 timer, her er optaget.. Desuden er udsynet jo dybt elendigt! MEn udover denne galde elsker jeg stedet, og kommer helt sikkert derover når vi har vundet kampen og skal feste.. Hav en fremragende dag alle sammen!!

McPherson
27-05-2009, 16:23
Er herinde nu. Skriver fra min iphone. Her er allerede en del mennesker, så kom hurtigt hvis i skal ha pladser!

Thomas
28-05-2009, 13:30
Der var en super super stemning i går inde på Bridgewater! Det er så ærgeligt, at vi ikke oplever pokalen eller bare et enkelt mål, for så ville det da have været fuldstændig mental derinde! :D Det var også super lækkert endelig at møde de tosser inde fra blandt andet chatten, som jeg skriver med dagligt! Tak for der er kun én Thomas V-sangen :D
Anyways.. det skal opleves flere gange næste sæson! :)

Det skal lige siges, at det er yderst sjovt at sidde til årsprøve med dundrede hovedpine og en mave, der siger DØ! Kan ikke huske meget fra turen hjem udover, at vi blev smidt ud fra McD på vejen hjem, fordi vi larmede sindssygt meget og bøvede rundt :D

Gronkjor
28-05-2009, 13:42
Ja kanon stemning i går! Utroligt der ikke var flere Barca fans, men sjovt nok at råbe UNITED! Mod hende Barca gøjleren med hatten:) Var det nogen herinde fra der var oppe at slås? Hehe det så pænt sjovt ud.. Og forresten kan jer der tog billeder ikke uploade dem herinde?

Mikke7
28-05-2009, 15:37
Helt kanon stemning, rigtig fedt..
Men bliver, nok, sidste gang for mitvedkommende på BW, det bringer uheld, åbenbart...

Utroligt der ikke var flere Barca fans, men sjovt nok at råbe UNITED! Mod hende Barca gøjleren med hatten:)

Pudsigt nok, kom der flere og flere Barca-fans, som kampen skred frem - de havde nok misset kampstarttidspunktet :confused: eller noget...
og hende Barca-gøjleren var da... :whine::Smackden:

Thomas
28-05-2009, 16:02
Jeg vidste ikke du var derinde, Mikkeline!?

Mikke7
28-05-2009, 16:09
Jeg vidste ikke du var derinde, Mikkeline!?

Jo jo, var jeg,.. sad lidt skråt foran jer.. Fik da hilst på nogen af de andre..

Thomas
28-05-2009, 16:13
Jo jo, var jeg,.. sad lidt skråt foran jer.. Fik da hilst på nogen af de andre..

Hehe, der kan man bare se :D
Blev der egentlig taget nogle billeder?

Gronkjor
28-05-2009, 16:17
Jeg så en del gå rundt og tage billeder, vi må bare håbe at de bliver uploadet:)

Har i også lige pludselig en masse venner der er blevet Barca fans?:Smackden:

ChristianR
28-05-2009, 16:54
Fed nok stemning derinde igår. I hvert fald til at starte med var det helt kanont. Selvom størsteparten måske ikke var helt skarpe i alverdens sange, blev Barca alligevel OWNED.

Efter første mål fik stemningen dog noget af et knæk, og efter andet mål fik Barcafansne endda sneget sig frem, så man kunne høre dem.

JumpingCarrot
28-05-2009, 17:02
CHAMPIONS OF ENGLAND! CHAMPIONS OF EUR... nej vent... :(

Mikke7
28-05-2009, 17:03

heldigvis kun "venner" - overvejede at slette dem fra min facebook, men på den anden side, så længe de ikke bare lige pludselig er blevet United-fans, så kan de ligge og rode med det selv.. det er deres liv, som er for trist..

Hehe, der kan man bare se :D
Blev der egentlig taget nogle billeder?

Jeps, det blev der - så der må lige nogle efterlysningsplakater op :D "MOST WANTED - the kameramand" ;)

Thomas
28-05-2009, 17:44
Jeg så en del gå rundt og tage billeder, vi må bare håbe at de bliver uploadet:)

Ja, desværre.. Men det er kun fordi de ved jeg er så meget United fan, og den eneste måde de kan få mig ned på, det er igennem United, hvis vi taber.. men det tager jeg ikke så tungt... for så går jeg bare hen og mobber de to scousers i klassen :D sætningen "TILLYKKE med mesterskabet, eller vent... NÅÅÅÅRH nej" bliver aldrig for gammel.. Hehe

Gronkjor
28-05-2009, 18:04
Ja, desværre.. Men det er kun fordi de ved jeg er så meget United fan, og den eneste måde de kan få mig ned på, det er igennem United, hvis vi taber.. men det tager jeg ikke så tungt... for så går jeg bare hen og mobber de to scousers i klassen :D sætningen "TILLYKKE med mesterskabet, eller vent... NÅÅÅÅRH nej" bliver aldrig for gammel.. Hehe

Haha jeg har desværre ingen Liverpool fans i klassen, de er Barca jubelfans hele bundtet:Smackden: Men er egentlig pænt ligeglad, for jeg gider slet ikke snakke fodbold med dem:)

Thomas
29-05-2009, 16:41
De billeder lader sig godt nok vente på sig! Kan se, at Helge også har efterlyst nogle til supporterbladet..

Thomas
03-06-2009, 16:01
Nu har jeg lige set, at der er billeder fra København fra d. 27! Og det ser mucho grande ud, men ville ønske der var nogen fra Århus også..

Hald
03-06-2009, 16:32
Hvor har du set billeder Thomas ?

Thomas
03-06-2009, 17:16
Hvor har du set billeder Thomas ?

Facebook

Gronkjor
08-08-2009, 16:34
Kommer folk på Bridgewater i morgen? Til sidste års kamp mod Portsmouth var der næsten ingen:titte:

Thomas
08-08-2009, 21:00
Kommer folk på Bridgewater i morgen? Til sidste års kamp mod Portsmouth var der næsten ingen:titte:

Kan muligvis godt tænkes.. Men det kommer lidt an på, om jeg er i stand til at bevæge mig i morgen, for det er i aften, der er sidste festaften, før 3.g....

Kallex
14-08-2009, 13:42
Kommer folk ned og ser United - Birmingham ? Håber ikke jeg er totalt smadret efter kamp druk Lørdag.. Man skulle være et svin for ikke at spille 1000,- på et X, vi er altid så piv ringe i starten af sæsonen

Hald
15-08-2009, 00:45
Kommer folk ned og ser United - Birmingham ? Håber ikke jeg er totalt smadret efter kamp druk Lørdag.. Man skulle være et svin for ikke at spille 1000,- på et X, vi er altid så piv ringe i starten af sæsonen

- Eller bare godt dum og ligeglad med penge !

Kallex
16-08-2009, 13:58
Kalder du et dumt at vinde 6kilo ?; ) Jeg forstår du godt du blev jante sur når du læser det som om jeg sidder og spiller smart, og jeg beklager da også at jeg gang på gang glemmer man ikke kan udtrykke sarkasme i tekst.

Hald
17-08-2009, 11:53
Kalder du et dumt at vinde 6kilo ?; ) Jeg forstår du godt du blev jante sur når du læser det som om jeg sidder og spiller smart, og jeg beklager da også at jeg gang på gang glemmer man ikke kan udtrykke sarkasme i tekst.

:lolol: :whine:

RAppel
15-10-2009, 12:25
Hvem kommer på BW den 25?

RAppel
17-10-2009, 18:05
Hvor kan man få fyldt en enkelt ballon med helium i Århus? Jeg skal da have en rød ballon med på BW til kampen mod Liverpool!

Niko
18-10-2009, 15:43
Kunne være sjovt at have en kæmpe rød badebold med den dag :lolol:

anyway, regner med at tage på bridgewater den dag, kunne være nice hvis vi blev ligeså mange som sidst hvor vi sang Liverpool ud trods det dårlige spil på banen :)

RAppel
18-10-2009, 15:52

Det var det jeg tænkte. Kunne være konge! :D

jacobdahl8
18-10-2009, 15:58
Tager selv turen til Anfield, men er lige flyttet til Århus og kunne da godt snart tænke mig at se bold på bridgewater, er der god stemning?

Gronkjor
18-10-2009, 17:57
Tager selv turen til Anfield, men er lige flyttet til Århus og kunne da godt snart tænke mig at se bold på bridgewater, er der god stemning?

Der er hyggeligt nok, men rent sang mæsigt er det lidt sløvt. Med mindre vi møder scouserne.

Thomas
18-10-2009, 19:06
Der er hyggeligt nok, men rent sang mæsigt er det lidt sløvt. Med mindre vi møder scouserne.

Arh, der har været super stemning de to gange jeg har været der! God sang og dejlige mennesker.. Det skal så også lige siges, at det var til de to seneste CL finaler.

JumpingCarrot
18-10-2009, 19:29

anyway, regner med at tage på bridgewater den dag, kunne være nice hvis vi blev ligeså mange som sidst hvor vi sang Liverpool ud trods det dårlige spil på banen :)

Med forbehold for at tage fejl, så kan stemningen umuligt blive lige så fantastisk som sidst. Der fik vi størstedelen af crewet bag OT.dk med, og efter at de fleste ikke bor i Århus eller omegn længere, så kommer vi desværre ikke igen denne gang :/

;) Men derfor må I andre nu gerne leve op til BW's ry, når vi møder scouserne :D

/selvfedhed off

Thomas
18-10-2009, 20:48
Med forbehold for at tage fejl, så kan stemningen umuligt blive lige så fantastisk som sidst. Der fik vi størstedelen af crewet bag OT.dk med, og efter at de fleste ikke bor i Århus eller omegn længere, så kommer vi desværre ikke igen denne gang :/

;) Men derfor må I andre nu gerne leve op til BW's ry, når vi møder scouserne :D

/selvfedhed off

Hvis du tænker på finalen, så var det jo ikke bare kun crewet bag OT.dk der var med.... JEG var der.. Jeg er dejlig!

/narcissisme off

Don Kafai
18-10-2009, 23:34
Hvis du tænker på finalen, så var det jo ikke bare kun crewet bag OT.dk der var med.... JEG var der.. Jeg er dejlig!

/narcissisme off

Han tænker på 1-4 kampen, som er første og sidste gang jeg tager på BW!

Thomas
19-10-2009, 01:00
Han tænker på 1-4 kampen, som er første og sidste gang jeg tager på BW!

Ahh, det var heller ikke en succes for mig.. Der så jeg den på en pub i Irland.

MC86
17-09-2010, 15:03
Nogle der skal på Bridgewater på søndag og se årets kamp mellem Manchester United og Liverpool? Regner selv med at tage derned.

Bugge
01-12-2010, 18:54
Er der mange af jer høns der ser United på Bridgewater?

Og er det primært en United pub?

Der findes kun Liverpool og Arsenal grotter i Randers.
Og selvfølgelig sølle sports pub som PitStop hvor der sidder alle mulige ludere og lommetyve.

MC86
10-12-2010, 12:04
Nogle der kommer på Bridgewater eller Golden Lion på mandag og ser kampen mod Arsenal?

Barker
10-12-2010, 12:40
Nogle der kommer på Bridgewater eller Golden Lion på mandag og ser kampen mod Arsenal?

<3 Billabong i stedet :P

BW kunne lige så godt være en Barca bar i mine øjne :S