Se fuld version : Bridgewater
<3 Billabong i stedet :P
BW kunne lige så godt være en Barca bar i mine øjne :S
Jeg har kun set Man Utd kampe på Golden Lion her i Århus. Det har været okay. Det er bare ikke så stort.
Ligger Billabong bar nede i skolegade?
Ligger Billabong bar nede i skolegade?
Jepsen :)
Jepsen :)
Super:) Så tror jeg vi er en 3-4 United fans som kommer derned og ser den der:)
Er der andre herinde fra som kommer derned og ser kampen?
dannigizmo
10-12-2010, 14:15
<3 Billabong i stedet :P
BW kunne lige så godt være en Barca bar i mine øjne :S
Og Billabong er ejet af en scouser. Same same, but different.
Og Billabong er ejet af en scouser. Same same, but different.
Så lad være med at tage for mange kontanter med.
dannigizmo
10-12-2010, 14:20
Jeg er normalt ikke til korte posts, men haha!
Glory Man United
10-12-2010, 14:25
I 02-03 boede jeg i Århus. Der lå en bar for enden af Skolegade (altså ned mod havnen). Cool folk, selvom det var Liverpool fans....Er det den I snakker om?
ChristianR
10-12-2010, 14:29
Super:) Så tror jeg vi er en 3-4 United fans som kommer derned og ser den der:)
Er der andre herinde fra som kommer derned og ser kampen?
Hvis I kommer 3-4 stykker skal du ikke håbe, der kommer mange flere, hvis du vil have en plads ;)
@GMU: Yes, det lyder som den. Lille hyggeligt sted ejet af en scouser. Resten af crewet er vist Unitedfolk. Men der skal ikke være ret fyldt, før det er svært at se den ene storskærm.
Hulle #7
10-12-2010, 14:29
Bw på mandag!!
unitedforreal
10-12-2010, 14:39
Jeg tror man skal komme i god tid på Mandag, hvis man vil have en ok plads på BW... Der plejer altid at være fyldt imod Arsenal.. Vi ses snart...
Gronkjor
10-12-2010, 14:48
Bw på mandag!!
Kunne ikke være mere enig! :devill:
Jeg tror man skal komme i god tid på Mandag, hvis man vil have en ok plads på BW... Der plejer altid at være fyldt imod Arsenal.. Vi ses snart...
Nu flyttede jeg til århus i sommers. Jeg ved ikk hvilken bar i århus der er mest gang i den på. Men jeg har hørt det er bridgewater. Hvor tager folk herinde fra hen?
unitedforreal
10-12-2010, 16:14
Nu flyttede jeg til århus i sommers. Jeg ved ikk hvilken bar i århus der er mest gang i den på. Men jeg har hørt det er bridgewater. Hvor tager folk herinde fra hen?
BW!!!!!!!!!!!!!...
BW!!!!!!!!!!!!!...
Så bliver det der :-) hvor mange er der plads til?
Har lige snakket med en kammerat. Han siger man ikke må komme ind der hvis man har tatto's man kan se. Det håber jeg sku ikke er rigtigt.
Tvivler på det er sådan til fodboldkampe... Er nok nærmere når der er tale om en bytur :)
Har lige snakket med en kammerat. Han siger man ikke må komme ind der hvis man har tatto's man kan se. Det håber jeg sku ikke er rigtigt.
Så længe det ikke er en intim tatovering så tror jeg det går.
Så husk bukser.
Hulle #7
10-12-2010, 17:22
Vi ser altid fodbold derinde!
Bw er stedet, hvor United holder til i Århus.
Der står ingen dørmand til kampene eller noget der minder om tjek?
ses på mandaag!
ses på mandaag!
Det lyder kanon. Så kommer vi derned. Kan mærke vi vinder 3-0 :-)
Glory Man United
10-12-2010, 17:50
Så længe det ikke er en intim tatovering så tror jeg det går.
Så husk bukser.
:trophy:
ses på mandaag!
min ven fik tjekket ID til city kampen, men han er selvfølgelig også barca fan:)
Hvornår skal man komme i aften, hvis man gerne vil have en ordentlig plads? Har somsagt aldrig set bold på BW før, så i aften vil jeg sku tage derind og se den...
Hulle #7
13-12-2010, 13:41
Vi er derinde senest kl.20:00.
Der plejer altid er være godt fyldt op, men pga. det er mandag og den bliver vist på 6'eren kan det være der ikke er så mange.
Vi er derinde senest kl.20:00.
Der plejer altid er være godt fyldt op, men pga. det er mandag og den bliver vist på 6'eren kan det være der ikke er så mange.
Super. Så tager jeg nok derind klokken 19.30. Skal sku være sikker på en god plads. Håber sku der kommer godt gang i den:)
Hulle #7
13-12-2010, 14:12
Det håber jeg også. Det har været lidt tamt de sidste par gange. Men lad os nu se.
Det håber jeg også. Det har været lidt tamt de sidste par gange. Men lad os nu se.
Plejer der at være godt gang i United sangene?
Hulle #7
13-12-2010, 14:51
Jeg har kun oplevet det mod Arsenal, Liverpool og City.
Jeg har kun oplevet det mod Arsenal, Liverpool og City.
Nu har de arsenal i aften, så hvis ingen sætter gang i sangene så gør jeg det :-)
Overgaardmunk
13-12-2010, 15:41
Jeg var inde og se 2-2 kampen i mod Aston Villa, hvilket var rigtig fedt.
God stemning, sang og rare mennesker i alle aldre, da jeg selv er 16 år, var jeg vidst dagens "Benjamin", en super fed oplevesle :)
Hulle #7
13-12-2010, 23:17
Hvordan var det så Mc? :D
Du behøver ikke at komme op og slås efter kampen Unitedforreal!! :b
jacobdahl8
14-12-2010, 07:32
Hvordan var det så Mc? :D
Du behøver ikke at komme op og slås efter kampen Unitedforreal!! :b
Jeg fik sku også lige et ordentlig skub af ham Arsenal fjolsen! håber han tog en svømmetur i åen og kølede lidt ned.
Hulle #7
08-01-2011, 15:47
Hvor mange har tænkt sig at møde op på BW i morgen?
Hvor mange har tænkt sig at møde op på BW i morgen?
Jeg kommer derned imorgen:)
Jeg skal i byen i Århus i aften og sover ved en ved derude, så mon ikke jeg dukker op?
Hulle #7
08-01-2011, 17:44
Super! Hader at vi tit er i undertal når vi møder scouserne.
Super! Hader at vi tit er i undertal når vi møder scouserne.
Så må vi bare lave noget mere larm end dem. Så bemærker man ikke de er flere.
Hulle #7
08-01-2011, 19:29
Så må vi bare lave noget mere larm end dem. Så bemærker man ikke de er flere.
Ja det er vi nødt til. kort sagt så skal de sættes på plads!
Hulle #7
09-01-2011, 18:04
Det var godt gang i den på Bridgewater i dag. En fornøjelse. De scousers derinde var virkelig nogle idioter. Glad for de gik hjem med et nederlag sådan nogle C***s!
jQrgensen
09-01-2011, 18:17
Det var godt gang i den på Bridgewater i dag. En fornøjelse. De scousers derinde var virkelig nogle idioter. Glad for de gik hjem med et nederlag sådan nogle C***s!
Ja de var godt nok offensive! På den anden side var det også en flabet aktion ved det røde kort :)
Hulle #7
09-01-2011, 18:24
Ja de var godt nok offensive! På den anden side var det også en flabet aktion ved det røde kort :)
Stadig tåbeligt af dem. Vi jublede bare over Steven Cunt blev smidt ud. De havde gjort det samme. Men det var fedt derinde igen!
Der var sku en rigtig god stemning derinde idag:) Men hvad skete der lige for de LiverFOOL fans da Gerrard bliver smidt ud? De tændte da helt af og ville slås.hehe
Hulle #7
09-01-2011, 18:41
Der var sku en rigtig god stemning derinde idag:) Men hvad skete der lige for de LiverFOOL fans da Gerrard bliver smidt ud? De tændte da helt af og ville slås.hehe
Ja det var helt skidt, men fedt vi larmede så meget gennem hele kampen!
jQrgensen
09-01-2011, 18:43
Stadig tåbeligt af dem. Vi jublede bare over Steven Cunt blev smidt ud. De havde gjort det samme. Men det var fedt derinde igen!
Ja selvfølgelig havde de gjort det samme, men døren skulle nok bare ikke have været åbnet indtil det store rum! Men god stemning derinde må man sige!
Ja det var helt skidt, men fedt vi larmede så meget gennem hele kampen!
Ja der var super gang i den. Håber det bliver det samme på søndag mod Tottenham.
Hulle #7
10-01-2011, 20:04
Ja der var super gang i den. Håber det bliver det samme på søndag mod Tottenham.
Bliver svært, men vi kommer hvert fald!!
Bliver svært, men vi kommer hvert fald!!
Vi kommer også igen. Men ja det bliver sku svært at leve op til stemningen fra igår af.
Hvem kommer på lørdag?
Jeg regner bestemt med at komme på lørdag:)
Nææ nok ikke, men kan vinke til dig på skærmen.
Nææ nok ikke, men kan vinke til dig på skærmen.
Son of a bi.......
Hulle #7
21-01-2011, 16:56
Tror vi kommer.
Hulle #7
10-02-2011, 17:18
Hvaså?
Kommer der mange herfra på Bw lørdag formiddag?
jQrgensen
10-02-2011, 17:37
Hvaså?
Jeg tropper op med to kammerater hvertfald.
Håber der kommer mange derned!
Vi kommer nok til at sidde i det store lokale, og der skal mange til derinde for at skabe samme stemning som i det mindre lokale
jacobdahl8
10-02-2011, 18:06
Vi er to der tropper op!
Hvaså?
Tror også vi bliver en 3 stykker der kommer derned:)
Hulle #7
10-02-2011, 21:07
vi er 4-5 stk. Mindst :D
Jeg skal lave en reportage i forbindelse med en opgave på Journalisthøjskolen. Har planer om at tage derned i morgen og følge nogle fans under kampen. Er der nogle af jer, der kommer, jeg kan få lov at sidde/stå sammen med og følge, mens I råber og skriger og drikker fadøl og ser United tæve lillebror?
Det ville være en kæmpe hjælp!
Nogle der ved om Bridgeater viser optakten fra Kanal 6 af imorgen??
Nu er det jo lidt ektra sjovt nu hvor Glory Manutd er med i studiet:)
jacobdahl8
11-02-2011, 19:24
Nogle der ved om Bridgeater viser optakten fra Kanal 6 af imorgen??
Nu er det jo lidt ektra sjovt nu hvor Glory Manutd er med i studiet:)
Man kunne da ikke forestille sig andet, der er jo ingen kampe før United.
Man kunne da ikke forestille sig andet, der er jo ingen kampe før United.
Nej der er også det. Synes bare nogle gange de har vist optakt fra Sky Sports af.
MOHoegsted
11-02-2011, 19:38
Hvis det er tilfældet kommer jeg ikke på BW. - Det måske in once in a life time opportunity at se GMU i studiet.
Kunne ikke forestille mig de viste kanal 6. Har de ikke gjort de gange jeg har været der, men det er jo ikke ens betydende med de ikke gør. Men den er vel ikke længere end at man går op i baren og spørger om de vil sætte det på? Spørgsmålet er så om de har kanalen. De har den ikke digitalt på John Bull i Aalborg. JB har den dog analogt, men signalet er så dårligt at det er bedre at streame kampen, he he.
Anyway, der er vel ikke nogen der kan svare på det før der bliver spurgt i baren.
Glory Man United
12-02-2011, 04:53
Kom tidligt derned: http://www.phpbbplanet.com/forum/viewtopic.php?t=1596&postdays=0&postorder=asc&start=8&mforum=manchesterc
Alle 3 City fans ser den på Bridgewater
Kunne ikke forestille mig de viste kanal 6. Har de ikke gjort de gange jeg har været der, men det er jo ikke ens betydende med de ikke gør. Men den er vel ikke længere end at man går op i baren og spørger om de vil sætte det på? Spørgsmålet er så om de har kanalen. De har den ikke digitalt på John Bull i Aalborg. JB har den dog analogt, men signalet er så dårligt at det er bedre at streame kampen, he he.
Anyway, der er vel ikke nogen der kan svare på det før der bliver spurgt i baren.
Jeg skal sku nok spørger i baren om vi kan se optakt på 6'eren:)
Kan mærke vi vinder idag. Tager Fletcher trøjen på, og håber det kan bringe noget held til ham:) Han må sku gerne lave 2 mål ligesom sidste år:)
jacobdahl8
12-02-2011, 09:15
Jeg skal sku nok spørger i baren om vi kan se optakt på 6'eren:)
Kan mærke vi vinder idag. Tager Fletcher trøjen på, og håber det kan bringe noget held til ham:) Han må sku gerne lave 2 mål ligesom sidste år:)
Jeg er ikke på BW hver eneste weekend, men har efterhånden set en pænt slat kampe dernede - og jeg kører en unbeaten run ;)
Jeg er ikke på BW hver eneste weekend, men har efterhånden set en pænt slat kampe dernede - og jeg kører en unbeaten run ;)
Så har du bare at komme derned til de næste 3 liga kampe:)
Super stemning på Bridgewater da Rooney scorede. Fejrede målet lidt for vildt, så min ryg er helt ødelagt idag. Men det var sku det værd:)
jacobdahl8
13-02-2011, 12:58
Super stemning på Bridgewater da Rooney scorede. Fejrede målet lidt for vildt, så min ryg er helt ødelagt idag. Men det var sku det værd:)
Hehe ja det var vildt - og pisse fedt!
Men man kan sige hvis man ikke må fejre sådan et mål ved at gå amok, så er det hele sku lige meget ;)
Hulle #7
13-02-2011, 14:15
Kanon stemning igår!!
Kanon stemning igår!!
Ja mega god stemning. De viser vel også Marseille vs Man United dernede?
Hulle #7
13-02-2011, 15:30
Ja mega god stemning. De viser vel også Marseille vs Man United dernede?
Ja de plejer næsten altid at vise vores CHL kampe.
Hulle #7
28-02-2011, 16:41
Hey!
Er der nogle der kommer på Bw imorgen?
Hey!
Jeg overvejer meget at tage derned. Men ender nok med det i sidste ende:)
Hulle #7
28-02-2011, 20:40
Jeg overvejer meget at tage derned. Men ender nok med det i sidste ende:)
Det bliver du helt nødt til! :D
Hey!
Oversigt kampe på Bridgewater (http://www.bridgewater.dk/sub-page/menu/fodbold/fodbold-kalender-262---13-.aspx)
Hey.
Hvor mange af jer kommer "fast" på Bridgewater til United kampe?
Overvejer lidt at komme på visit, United pubs er ikke-eksisterende i Randers, her findes åbenbart kun Liverpool fans.
Er det som udgangspunkt en United pub eller hvorledes?
dannigizmo
30-03-2011, 22:26
Jeg ved ikke, hvor mange af dem der er herinde, men der er en pæn flok ganske trofaste fans på Bridgewater.
Faktisk er de officielt en del af MUSCSB. Du kan finde dem her (http://www.facebook.com/group.php?gid=265214581556) på Facebook.
Desuden kommer JumpingCarrot, Zhaban og undertegnede derinde sådan på nogenlunde fast basis.
Hulle #7
30-03-2011, 23:06
Hey.
Hvor mange af jer kommer "fast" på Bridgewater til United kampe?
Overvejer lidt at komme på visit, United pubs er ikke-eksisterende i Randers, her findes åbenbart kun Liverpool fans.
Er det som udgangspunkt en United pub eller hvorledes?
Jeg plejer at være der hver gang sammen med 2-3 andre. Mener tit vi er en del united fans, men til de store kampe er der fyldt med United fans. Mod Liverpool er det tit 50/50, hvor stemningen derfor er kanon. Ved ikke om du skal prøve at komme på lørdag da kampen spilles rimelig tidligt. Onsdags kamp mod Chelsea burde være der du besøgte Bridgewater. Tror der kommer godt gang i den!
Jeg tror sgu jeg sniger mig ind på Bridgewater på onsdag så ;)
Hulle #7
06-04-2011, 09:21
Så er det i aften!! Alle fra herinde fra der har mulighed for det burde komme på BW i aften!!
Tror der kommer godt gang i den.
Jahada , og med den lille renovering nede ved enden af baren , så er der faktisk plads til at huse så mange ;)
Jahada , og med den lille renovering nede ved enden af baren , så er der faktisk plads til at huse så mange ;)
Tager du verdensmanden, Sejer Aagaard, med på BW ;)?
Hulle #7
06-04-2011, 10:36
Ja det er klasse, men underligt at man skal se fodbold på den modsatte side inde i det lille rum!
Tager du verdensmanden, Sejer Aagaard, med på BW ;)?
Det er meget muligt ;)
Ja det er klasse, men underligt at man skal se fodbold på den modsatte side inde i det lille rum!
Det får Barca-fansene lov til i aften.. Men det større areal gør i hvert fald , at flere kan sidde både på den ene og den anden side..
Hulle #7
06-04-2011, 10:52
Det er meget muligt ;)
Det får Barca-fansene lov til i aften.. Men det større areal gør i hvert fald , at flere kan sidde både på den ene og den anden side..
Ja! Jeg nægter at sidde i det lille rum. Det store areal er til os United supportere.
Hulle #7
06-04-2011, 23:05
Klasse stemning!!
Hvad synes du så om det Bugge? :D
Klasse stemning!!
Hvad synes du så om det Bugge? :D
Det er nok ikke sidste gang jeg er der :D
Returkampen perhaps ;)
Jacob FG
12-04-2011, 12:32
ses på bw igen i aften drenge! Kunne være fedt hvis vi kunne samle ligeså mange røde trøjer som i onsdags!
jQrgensen
12-04-2011, 13:53
Regner også med at stikke snuden forbi.. Har en fantastisk statistik på BW efterhånden.. Kan ikke huske hvornår United har tabt mens jeg har været der!
Hulle #7
12-04-2011, 16:46
alle fra aarhus skal derind!!
Hvornår mødes vi derinde til finalen!? Jeg tænker omkring kl.12?
dannigizmo
05-05-2011, 21:57
Vi (altså OldTrafford.dk-drengene i og omkring Aarhus) tager til København for at se den, og der er du da velkommen til at komme med, søde Thomas. Knuz.
Copenhagen Red Army, Thomas. Du bliver nødt til at komme til Christiansborg, hvor noget for én gangs skyld vidunderligt kommer til at tage sted! Men kun for den ene aften.
schousboe9
05-05-2011, 22:11
Vi (altså OldTrafford.dk-drengene i og omkring Aarhus) tager til København for at se den, og der er du da velkommen til at komme med, søde Thomas. Knuz.
Hvad med det øvrige crew?
Hulle #7
05-05-2011, 22:17
Samlet bus, eller hvordan har folk tænkt sig at komme til København?
Overvejer stærkt Manchester, men hvis der er mange trofaste fans der er i København plus folk fra Aarhus.
Don Kafai
05-05-2011, 22:54
Hvad med det øvrige crew?
Sidens ejer og sidens dygtigste medarbejder er også i København til finalen!
Sidens ejer og sidens dygtigste medarbejder er også i København til finalen!
Self glory! :)
@Hulle
Der kommer jo rigtig mange fans. Har du været med de sidste 4 år? Altså i 08' og 09' . Det er virkelig fedt!
Tak for tilbuddet, drenge, men jeg har en grim CL finalerekord på BW, som jeg lige skal rette op på.. Den står stadig 1-1 ):
Hulle #7
06-05-2011, 11:22
Self glory! :)
@Hulle
Der kommer jo rigtig mange fans. Har du været med de sidste 4 år? Altså i 08' og 09' . Det er virkelig fedt!
Det har været på Bw, ikke København.
Hvornår mødes vi derinde til finalen!? Jeg tænker omkring kl.12?
Det bliver ved en 14 tiden fra min side.. mener også det er der BW åbner
Det bliver ved en 14 tiden fra min side.. mener også det er der BW åbner
Så tænker jeg kl.14ish.. (; Angående dit brugernavn, så kan du skrive til en af administratorene og få det ændret til et andet og måske mere personligt navn..
Fan-arrangement på BW (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13340)
Til folk der ikke har set nyheden på forsiden!
BW skal fyldes op med United-fans.
Når at blive rigtig fuld når der allerede begyndes kl. 12.00, men sådan er det jo...
Jeg er bartender nede på BW og har vagt til cl finalen.. Jeg forventer sku at i allesammen kommer og råber Barca fans ned på kurts mor eller andet... Lad os få stemningen på plads.. Smid evt links til sange i vil have jeg skal smide på iPoden :)
Når at blive rigtig fuld når der allerede begyndes kl. 12.00, men sådan er det jo...
Sådan er det jo.. Jeg er der også, når BW åbner.. Men det er rart at kunne drikke i god tid, for jeg plejer altid at have så sindssygt mange nerver på før en CL finale.. Og nu er det jo Barca, vi skal møde....
Barker: Alle United sange + alt med Medina :D SÅ ER DER FEST!!!
ikke dårlig forretning af dem så :) Så kan de først drikke dig i hegnet og så lade nye kunder komme til inden kampen. :titte:
Jeg er bartender nede på BW og har vagt til cl finalen.. Jeg forventer sku at i allesammen kommer og råber Barca fans ned på kurts mor eller andet... Lad os få stemningen på plads.. Smid evt links til sange i vil have jeg skal smide på iPoden :)
Super..
Kommer hende den lille lækre rødhårede sag? (Godt nok længe siden jeg har set hende)
ChristianR
23-05-2011, 10:25
http://www.youtube.com/watch?v=77kcjBfghU4
http://www.youtube.com/watch?v=D4T3g4gGqHQ
Og Que Sera... ;)
Hulle #7
24-05-2011, 10:27
Bliver kampen vist på BW i aften?
Og noget andet, så forstår jeg ikke at der er aldersgrænser på lørdag. Min lillebror vil helt vildt gerne med mig ind og se kampen, og den mulighed er jo udelukket i og med at man skal være 18 år. Jeg synes det er skidt, og han burde blive "smidt" ud efter kampen i stedet for at nægte ham adgang inden. SKIDT BRIDGEWATER!
Hulle - jeg er ikke helt 100% inde i vores regler, men jeg ved vi først har dørmænd på fra kl 23:00..
Men det er jo selvfølgelig en svær balancegang, for vi har jo nogle love og regler vi skal følge - ellers får BW en kæmpe bøde..
Men jeg vil da spørge min chef hvordan minimum 18år reglen er , mens der er fodbold :)
ChristianR
24-05-2011, 10:51
Hulle - jeg er ikke helt 100% inde i vores regler, men jeg ved vi først har dørmænd på fra kl 23:00..
Men det er jo selvfølgelig en svær balancegang, for vi har jo nogle love og regler vi skal følge - ellers får BW en kæmpe bøde..
Men jeg vil da spørge min chef hvordan minimum 18år reglen er , mens der er fodbold :)
BW får kun bøde, hvis de skænker alkohol til en mindreårig eller den mindreårige på andenvis kommer i besiddelse af og drikker alkohol i restaurationen.
Grunden til at BW sikkert har en regel med, at man skal være over 18 år er nok, at de ikke vil tage ansvaret for at 17 årige pludselig sidder og drikker alkohol, når politiet kontrollerer stedet.
Hvis der var 10 som Hulle, der tog deres mindreårige brødre med ville BW jo ikke have en jordisk chance for at holde styr på, om de drak alkohol eller ej.
Desuden kommer der nok skrald på sådan en dag. Så det er ikke økonomisk hensigtsmæssigt at fylde pladserne ud med folk, der ikke bruger penge i baren.
Hulle #7
24-05-2011, 11:03
BW får kun bøde, hvis de skænker alkohol til en mindreårig eller den mindreårige på andenvis kommer i besiddelse af og drikker alkohol i restaurationen.
Grunden til at BW sikkert har en regel med, at man skal være over 18 år er nok, at de ikke vil tage ansvaret for at 17 årige pludselig sidder og drikker alkohol, når politiet kontrollerer stedet.
Hvis der var 10 som Hulle, der tog deres mindreårige brødre med ville BW jo ikke have en jordisk chance for at holde styr på, om de drak alkohol eller ej.
Desuden kommer der nok skrald på sådan en dag. Så det er ikke økonomisk hensigtsmæssigt at fylde pladserne ud med folk, der ikke bruger penge i baren.
Han har været med et par gange, men han sidder for det meste bare med en cola og ser kampen, imens jeg står synger med de andre :) Men kan godt se at baren kan ende med 100 under 18 år der sidder åndssvage stive, men det kunne være meget rart, hvis man kunne lave en aftale med en bartender eller ligende om at netop den her person smutter efter kampen.
For han har jo været med derinde om lørdagen, hvor kampene sluttede ved 20 tiden, men aldersgrænsen må jo starte ved 12-tiden, hvor baren har åben?
:::: Viser den kampen derinde i dag (:?
Hej igen..
Man skal desværre være 18 på lørdag..
Dog kan jeg fortælle til alle United fans her i Århus at vi viser kampen i aften, altså Gary's kamp mod Juventus :)
unitedforreal
24-05-2011, 17:13
Hej igen..
Man skal desværre være 18 på lørdag..
Dog kan jeg fortælle til alle United fans her i Århus at vi viser kampen i aften, altså Gary's kamp mod Juventus :)
Så skal i også have en dørmand på fra kl 12.00.. ellers vil det ikke køre for jer.
Forstille jer 20 under 18 kommer in ved 13.00 tiden. kl 20.00 er der 100+ mennesker der inde måske mange flere.. Skal så jeres dørmand lede efter de personer ?
Sidst men ikke mindst, hvis du kommer og er 17 år men ligner en på 18, og siger du har glemt Id, men skal kun se kampen den dag. Så er der nok 50% chance for at komme ind...
Hulle hvis din bror skal med, så ska vi nok får ham ind. Medmindre barker er en snitch :D
ikke dårlig forretning af dem så :) Så kan de først drikke dig i hegnet og så lade nye kunder komme til inden kampen. :titte:
Havde faktisk ikke tænkt på det på den måde.. Men ja, kan da være det ender med at jeg hører finalen fra lokummet...
http://www.youtube.com/watch?v=60fUNU0CLRQ&feature=player_embedded#at=403
Zhaban her på sitet har lavet denne video. Den vil være genial at få på skærmen nogle gange i løbet af eftermiddagen / først på aftenen..
unitedforreal
28-05-2011, 22:03
tak for ham der stod for det på BW, ved ikke om ejeren går op i fodbold eller det var rent indtægt for ham idag. Det er ok hvis han kun tænkte på pengene idag. Men så lad nu være med at kalde det CL aften/united aften osv. Fordi måden det hele var sat op var til at brække sig.
Jeg kan skrive 4 sider og forklare hvorfor. Men dem der var der fra 15.00 tiden vil vide hvorfor....
tak for ham der stod for det på BW, ved ikke om ejeren går op i fodbold eller det var rent indtægt for ham idag. Det er ok hvis han kun tænkte på pengene idag. Men så lad nu være med at kalde det CL aften/united aften osv. Fordi måden det hele var sat op var til at brække sig.
Jeg kan skrive 4 sider og forklare hvorfor. Men dem der var der fra 15.00 tiden vil vide hvorfor....
Var der ikke selv iaften, bla. fordi jeg er blevet fortalt at klaphatten der har BW, er Fool fan.
Måske derfor det gik i ....
Lad os høre
jacobdahl8
28-05-2011, 22:45
Det var i hvert fald pisse provokerende at se to tilhængere i Liverpool trøje dernede!
Lorensen
01-08-2011, 16:17
Nå Jungs!
Jeg er i den lykkelige situation, at jeg er blevet optaget på min studie i Århus, hvorfor jeg flytter til Århus i løbet af August. Magter ikke at skulle betale for den store tv-pakke, så har på fornemmelsen at jeg vil være at finde på Bridgewater en gang eller tyve i løbet af sæsonen.. I hvert fald til de lidt større kampe.
Så mine spørgsmål går egentlig bare på, hvor mange hoveder der dukker op til normale kampe, prisen på en kold fad i baren og hvordan det egentlig foregår når i er samlet derinde? Sidder folk her fra forum sammen, eller sidder man med sine buds, og synger på tværs over lokalet?
Nå Jungs!
Jeg er i den lykkelige situation, at jeg er blevet optaget på min studie i Århus, hvorfor jeg flytter til Århus i løbet af August. Magter ikke at skulle betale for den store tv-pakke, så har på fornemmelsen at jeg vil være at finde på Bridgewater en gang eller tyve i løbet af sæsonen.. I hvert fald til de lidt større kampe.
Så mine spørgsmål går egentlig bare på, hvor mange hoveder der dukker op til normale kampe, prisen på en kold fad i baren og hvordan det egentlig foregår når i er samlet derinde? Sidder folk her fra forum sammen, eller sidder man med sine buds, og synger på tværs over lokalet?
Jeg er normalt på BW alle de kampe jeg kan. Det er meget forskelligt hvor mange der kommer. Mod de store hold er der rigtig mange mennesker.. Mod de mindre er det meget forskelligt. Der kan være næsten fyldt mod Stoke én dag og så halvt så mange mod Everton ugen efter. Så det er meget forskelligt.
Normalt er der ikke så meget sang dernede. Folk kommer derned i små grupper for at drikke lidt øl og være sammen med vennerne om kampen.
Så de normale kampe er ingenting i forhold til de 3 seneste CL-finaler, fx...
Nå Jungs!
Hey Lorensen.. Jeg er bartender nede på "BW" --> Bridgewater....
Vi har fadøl til 25kr (0.5L).. Det har vi egentlig alle ugens dage (fredag og lørdag dog kun indtil kl 22:00).. Derudover har de forskellige fans også spurgt om store sodavand til samme pris (dem der er i bil og tømmermænd :P så det får i også)..
Mht. sang og stemning, svinger det meget.. Men vi prøver selvfølgelig at få så mange derind som muligt, så stemningen er høj uanset om modstanderen hedder scousers eller QPR... Så join in...
Det er altså ikke godt nok - du må forklare hvorfor du er utilfreds.. Jeg var der først fra kl 19:30 pga. håndboldkamp...
Fortæl fortæl - Heineken arrangementet???
Det var i hvert fald pisse provokerende at se to tilhængere i Liverpool trøje dernede!
Det bør da nærmere være komisk??? ;) De har jo intet!!!!
Men hvis der ikke skal mere til at provokere dig, så ok :)
dannigizmo
14-10-2011, 17:20
OBS:
Bridgewater åbner kl. 11 i morgen. Det var altså klokken 11, og ikke klokken 12, som de ellers plejer at gøre på en lørdag.
Og det var klokken 11. Kom!
OBS:
Bridgewater åbner kl. 11 i morgen. Det var altså klokken 11, og ikke klokken 12, som de ellers plejer at gøre på en lørdag.
Det lyder sku kanon:) Vi kommer også en god flok derned. Håber sku der bliver god stemning dernede, og vi får det store rum:)
OBS:
http://28.media.tumblr.com/tumblr_la3ez2S3Fv1qc2d3ro1_500.jpg
Hej gutter. Som de fleste af jer nok ved, så åbner vi igen nede på Bridgewater. Grundet vandskade i gulvet, har vi haft lukket de sidste 4 uger.
Det betyder at kampen d. 14, der kan i igen se Man Utd på stor skærm, med de sædvanlige billige øl og store sodavand til 25kr.
DERUDOVER
Så åbner vi jo dørene op fredag - vi åbner med gratis fadøl til alle, fra 14-15:00.. Fra 15:00-16:00 koster de 10kr, og fra 16:00-22:00 tager vi 25kr.
Starten af dagen bliver i hyggelig selskab med akustisk musik - og aftenen fuldt op med vores sædvanlige live sing-a-long musik :)
Så hvis du mangler et sted at få en fyraftens øl, eller en fredagsøl, så kig forbi :)
:trophy:
Hulle #7
26-01-2012, 02:06
Håber folk møder op på lørdag!! Jeg gider ikke se på Liverpools overtal længere.. Det må være nok!
Hulle #7
06-02-2012, 18:43
Kommer folk lørdag? Vi bliver kun færre og færre!
Kommer folk lørdag? Vi bliver kun færre og færre!
Ja der har desværre været et overtal af Liverpool fans de sidste par gange, men jeg kommer derned med nogle venner. Håber på vi bliver en masse United fans den her gang :)
Hulle #7
07-02-2012, 13:01
Ja der har desværre været et overtal af Liverpool fans de sidste par gange, men jeg kommer derned med nogle venner. Håber på vi bliver en masse United fans den her gang :)
Men som de fleste gange, hvor vi møder dem på Old Trafford så kommer der ikke nær så mange fordi deres chancer er svagere og de derfor ikke vil synges ud af BW.. Klamme scousers
Jacob FG
08-02-2012, 17:19
Vi er nogle stykker der tager derned og ska gi' den gas.. Og så ska vi for helvede vinde! Come on you reds!
Vi ses lørdag!
Glory Man United
08-02-2012, 17:42
Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan finde en bar i Århus, hvor der KUN er United fans? At se United-Racisterne med Fools fans, kunne jeg ikke holde ud
Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan finde en bar i Århus, hvor der KUN er United fans? At se United-Racisterne med Fools fans, kunne jeg ikke holde ud
BW er det nærmeste du kommer en sådan bar...
Men der er rigtig mange Liverpool-fans i byen, og de mødes ofte på BW..
Hej. Se mig. Jeg hedder Glory Man United. Jeg kommer på "Den glade gris" i københavn, og der er kun United fans, eller Hvad?
Hej. Se mig. Jeg hedder Glory Man United. Jeg kommer på "Den glade gris" i københavn, og der er kun United fans, eller Hvad?
ja, det er der faktisk.
BW er det nærmeste du kommer en sådan bar...
Men der er rigtig mange Liverpool-fans i byen, og de mødes ofte på BW..
Hvad med Billabong bar?
ChristianR
09-02-2012, 07:35
Hvad med Billabong bar?
Der kan man vist heller ikke være sikker på at slippe for dem. De få gange, jeg har været der, har der indimellem været Liverpool-tilhængere. Ham gutten, der ejedede det, fortalte også, at han var Liverpoolfan, så måske er det det, der trækker dem.
Glory Man United
09-02-2012, 08:00
Tjo det skulle jeg da mene. Det var overhovedet ikke for at kritisere jer fra Århus. Jeg undrer mig bare.
Jeg boede selv i Århus fra 2002-2003, og jeg kan huske, at jeg så kampene på en lille bar (Skolegade?), hvor bartenderen og de fleste gæster var Fools fans. Det var frygteligt. Dog hjalp det en del, at vi vandt mesterskabet og spillede drømmefodbold i de sidste 3-4 mdr af sæsonen
MOHoegsted
23-02-2012, 12:14
Ses vi på søndag?
Regner fast med at se Hulle der, men kunne godt tænke mig, at vide om der kommer flere herinde fra.
Tjo det skulle jeg da mene. Det var overhovedet ikke for at kritisere jer fra Århus. Jeg undrer mig bare.
Jeg boede selv i Århus fra 2002-2003, og jeg kan huske, at jeg så kampene på en lille bar (Skolegade?), hvor bartenderen og de fleste gæster var Fools fans. Det var frygteligt. Dog hjalp det en del, at vi vandt mesterskabet og spillede drømmefodbold i de sidste 3-4 mdr af sæsonen
Jeg synes bestemt ikke at det gør noget der er liverpool fans når jeg ser kampen på bridgewater. Tværtimod gør det bare stemningen dernede endnu bedre når man vinder.
Den pub du så den på i Århus har nok været Billabong bar så.
Glory Man United
23-02-2012, 12:39
Jeg synes bestemt ikke at det gør noget der er liverpool fans når jeg ser kampen på bridgewater. Tværtimod gør det bare stemningen dernede endnu bedre når man vinder.
Den pub du så den på i Århus har nok været Billabong bar så.
Den var ret lille. Husker at baren lå til venstre og TVet var til højre...
Nicholaj
23-02-2012, 17:54
Ses vi på søndag?
Regner fast med at se Hulle der, men kunne godt tænke mig, at vide om der kommer flere herinde fra.
Overvejer seriøst at dukke op, således vi kan få trukket gennemsnitsalderen op over 40! :)
Vi skal vel forvente, at de viser United i det lille lokale, nu hvor de unævneliges fan klub holder Carling Cup finale optakt fra kl. 14.00?
Under de gældende omstændigheder (nu hvor Uniteds kamp ikke umiddelbart bliver vist andre steder) burde der være basis for et rimeligt fremmøde.
Nu er Bridgewater folkene forhåbentligt til at stole på, således at de ikke med kort varsel ændrer mening, og istedet viser arse v. spurs (ja, jeg ved godt, at der står norwich v. United i deres kalender, men...)?
Nicholaj
HHWATBB
Den var ret lille. Husker at baren lå til venstre og TVet var til højre...
Så har det helt sikkert været billabong bar. Det er nu ellers et meget hyggeligt sted. Men jeg ser den nu mest på Bridgewater, idet at dem som står på Billabong bar er scousere.
MOHoegsted
25-02-2012, 00:05
Overvejer seriøst at dukke op, således vi kan få trukket gennemsnitsalderen op over 40! :)
Vi skal vel forvente, at de viser United i det lille lokale, nu hvor de unævneliges fan klub holder Carling Cup finale optakt fra kl. 14.00?
Under de gældende omstændigheder (nu hvor Uniteds kamp ikke umiddelbart bliver vist andre steder) burde der være basis for et rimeligt fremmøde.
Nu er Bridgewater folkene forhåbentligt til at stole på, således at de ikke med kort varsel ændrer mening, og istedet viser arse v. spurs (ja, jeg ved godt, at der står norwich v. United i deres kalender, men...)?
Nicholaj
HHWATBB
Haha. Ja så er det nok bare mig der trækker gennemsnits alderen ned! :D
Ja, vi får nok det lille lokale. Liverpool fans er altid hurtige om, at tage det store rum. Lidt træls vi kommer til, at høre på de scousers allerede fra klokken 2, hvor deres optakt begynder.
Hulle #7
25-02-2012, 02:18
Katastrofe, hvis Liverpool skulle vinde Mickey Mouse cup og vi samtidig skulle miste point!
Men alle mand klar, Bridgewater er vores og vi synger (19) all day long.
Men lad os nu håbe Cardiff vinder!
Hva så. Er der mange herinde fra der kommer ned og ser kampen på Bridgewater på mandag. Vi kommer 6 stk derned. Håber sku der kommer god stemning dernede.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.