Se fuld version : Opråb
Jeg synes, det er tid til et opråb herinde.
Mange vil sikkert synes jeg river op i ingenting og er et oversentimentalt fjols, men jeg synes, det er en smule pinligt at skulle læse et hav af dommedagsprofetier efter en uafgjort kamp. Mange betragter ikke - eller udviser det hvert fald ikke - det at være United-fan som et privilegium.
Vi vil alle sammen gerne kalde os ’United for life’, men nogle folks reaktion over et ordinært pointtab er under al kritik. Hvis man er ’United for life’ så indebærer det, at man parat til at stå og klappe i hænderne, den dag ens hold spiller i anden divison og ikke længere har en stærk økonomisk baggrund. De sande vindere af et mesterskab er, efter min mening, optimisterne. En optimistisk attitude har ærligt talt en helt anden smitsom effekt, end en pessimistisk attitude. Det er muligt, pessimisterne griner i de fleste tilfælde, men det ændrer ikke på, at det tit er en lidt destruktiv og negativ indstilling.
Vær stolt over at ’gå til kamp’ i en rød United trøje med Rio, Ronaldo, Rooney, Tevez eller Evra bagpå. Mange midterholds-fans misunder jer gule og grønne. Og nej, man kan ikke bare blive Unitedfan, hvis man er utilfreds med sit midterhold. At blive fodboldfan er som at blive ramt af amors pil. Føl jer heldige, at han skød en dosis United-hjerte ind i jer.
Giggs spiller kamp nummer 750 i dag. Hvor mange ønsker ham tillykke sammenlignet med antallet af ”fuck han var elendig i dag”-personer? Selvfølgelig får man på puklen, når man spiller dårligt, men hvis I kan tage jer 20 sek. til at dømme ham færdig, så tag jer da lige 5 sekunder til at skrive ”tilykke”. Giggs er en legende – den fødte Unitedmand. Vis ham lidt respekt.
Vi ligger nummer 1 og har 1 nederlag ned til nærmeste, hvilket vil sige, at vi kan tillade os at tabe 20 % af vores resterende kampe. Er det virkelig så skidt? Er det nogen hemmelighed, at Boro i denne sæson har været lidt af en giant-killer? Er det i så fald så forfærdeligt at vi får uafgjort, da det jo langt fra er første gang, de driller os? Selvfølgelig skal vi ikke skamrose holdet efter en sløj præstation, men handler det ikke om, at vi kommer op på hesten og viser lidt respekt for os selv?
Selvfølgelig skidt, hvis Rio også er ude nu, men kan vi i stedet så ikke glæde os over, at Rooney snøret støvlerne og nu har scoret 4 mål i 3 kampe? Vi sagde jo selv inden sæsonen, at vi har bredden til det i år, men alligevel er folk helt nede i kulkælderen, når skaderne så rammer os. Vi har selvfølgelig ingen, der kan gøre det ligeså godt som Vidic og Rio, men spillede Brown og Pique ikke fremragende i dag? Hargreaves var da heller ikke helt ringe? Lad mig lige minde jer om, at vi har en 2-0 føring fra start af mod Roma og først har Barcelona om 2 uger, hvor Vidic er med. Skader kommer og går, og der er 1 hel uge til næste Premier League kamp.
Summasumarum – Vær stolt over den røde trøje! Et Pl/Cl trofæ bør hverken gøre jer større eller mindre fan.
Jeg har længe overvejet, om jeg skal poste dette indlæg, da jeg med sikkerhed får på puklen, men nu tager jeg chancen og tager bladet fra munden.
Smaakage
06-04-2008, 17:56
Hvor er det smukt.
Præcis det du skriver er grunden til at jeg ikke gider bruge specielt meget af min tid på dette forum mere, da jeg synes det er en flok uinspirerende, intetsigende og direkte dumme indlæg der oftest bliver fyret af.
Ingen saglighed, ingen argumentation, kun humørposter
Godt indlæg
Ingen saglighed, ingen argumentation, kun humørposter
Ja, kamptråde på dage hvor United ikke spiller specielt godt er skidt læsning. Måske man burde lukke dem imens United spiller, hvis det ikke lige kører for holdet. For der blive sku lukket meget ligegyldigt fis ud der.. På dage hvor United taber er folk på renden til at miste al tro på klubben, og dommedag er nær. Skulle man sku nogle gange tro..
Husk ens holdning og mening virker bedre og mere saglig, plus der kommer mere og bedre debat, ud af at argumentere for det man skriver..
Jeg er meget enig.
Dog synes jeg der skal være plads til at være konkret i sin kritik. Fordi man kritiserer en spiller, betyder det ikke nødvendigvis at man har glemt 2-0 sejren mod Roma, eller de sidste mange kampe. Kritik er ofte postet fordi man gerne ser holdet blive endnu bedre.
Men jeg kan kun give dig ret i at folk overreagerer og lader sin arrigskab gå over grænsen.
Rimelig enig.. Og tillykke giggs:p
Ja ja bevares, men hvis vi objektivt kan skamrose dem for en pragtindsats i Rom, kan vi vel også være objektive og kommentere hvor det går galt idag?
Nogen er jo nødt til at se de åbenlyse ting, vi kan ikke altid lege jubelidioter (ingen fornærmelse imod nogen ment) og skamrose alting. Giggs var virkelig ringe idag, og har vel egentlig været det i stole dele af denne sæson. Det er da flot med 750 kampe, men han skal kun have flere hvis han har niveau, ikke fordi han er en legende i sig selv.
Holmskov
06-04-2008, 18:09
Klasse indlæg Jakob.
Der skal selvfølgelig være plads til at ærgre sig over et nederlag, men når man kan læse at en spiller som Giggs bare skal stoppe karrieren fordi han ikke lige rammer dagen, så kan man bare undre sig og ryste på hovedet.
Så er der dem der allerede har opgivet mesterskabet og beder os se realiteterne i øjnene. Hvilke realiteter spørger man så, uden at få svar??!!
Men nogle sælger mesterskabet selvom der mangler 20 minutter af en kamp og det kan man jo også bare ryste på hovedet af.
Manchester United giver aldrig op. :devilll:
Og så er jeg godt klar over vi reagerer på forskellig vis, og heldigvis for det. Men det bliver hurtigt usagligt og totalt latterligt.
Men et super opråb Jakob. Du har ret hele vejen. :)
Fletcherfan
06-04-2008, 18:24
Jeg er delvist enig...
For mit vedkommende er jeg ALTID sikker på, at United vinder, og derfor bliver jeg enormt skuffet hver gang de ikke vinder... Og jeg er utrolig skuffet over, at de ikke vandt i dag... Og det er ikke fordi jeg synes, at M'Boro er dårlige, men kun fordi jeg synes, at United er bare bedst...
Jeg synes det er utrolig flot af Giggs, men han har altså ikke været særlig god i denne sæson, og jeg synes, at han burde se, at det burde være hans sidste sæson... Jeg vil dog indrømme det vil være sjovt og fantastisk hvis han spiller næste sæson til, men så skal det være som back-up til Nani og for at klare at overhale Sir Bobby...
Alt i alt har jeg noget af den samme følelse som Jakob, og jeg føler mig overbevist om, at United vinder både CL og PL uanset hvor langt tid Vidic, Rio, Neville og Silvestre kommer til at sidde udenfor...
Ja, kamptråde på dage hvor United ikke spiller specielt godt er skidt læsning. Måske man burde lukke dem imens United spiller, hvis det ikke lige kører for holdet. For der blive sku lukket meget ligegyldigt fis ud der.. På dage hvor United taber er folk på renden til at miste al tro på klubben, og dommedag er nær. Skulle man sku nogle gange tro..
Husk ens holdning og mening virker bedre og mere saglig, plus der kommer mere og bedre debat, ud af at argumentere for det man skriver..
Jeg ville blive da blive ked af det hvis I lukkede kamptrådene når united spiller. Hvis jeg ikke er på en pub for at se united, har jeg ikke mulighed for at følge united under kampen, med mindre den bliver vist på kanal 5. Så selvom det ikke er det klogeste der bliver skrevet i kamptrådene under kampen, kan jeg sagtens bruge kamptrådene til at få et indtryk af, hvordan kampen forløber.
Så er der dem der allerede har opgivet mesterskabet og beder os se realiteterne i øjnene. Hvilke realiteter spørger man så, uden at få svar??!!
Jeg har også ventet lidt på det svar. Men jeg tror sgu ikke der kommer noget :)
Jeg synes, det er tid til et opråb herinde "....lang besked..".
Godt skrevet, Jakob, og jeg er enig hele vejen! Jeg er stolt af at være United fan, selv i modgang. Hvert år tror jeg på The Treble, og i vores DSR konkurrence satser jeg altid på, at vi holder nullet og selv scorer mål. Andet kan jeg ikke forestille mig, når jeg tænder for tv'et før en United kamp.
Følelser er der mange af, når man sidder og ser fodbold, og i sær når det er ens hold der spiller med om mesterskabet! Derfor kan det også resultere i at der kommer en led og frustrerende kommentar under/efter kampene, men det beviser endnu engang at vi gennemlever hele følelsesregistreret, når vi ser fodbold! Vi går sgu op i det! Det er derfor det er så fedt at vinde.
Og tillykke til Giggs, vores tro væbnere igennem mange, mange år. Jeg håber, som jeg har sagt tidligere, at han kommer tilbage til fordums styrke, men kampen i dag var ikke i United standard, ej heller var Tevezs, Browns, O'Sheas eller Ronaldos. Dog gav jeg kritik til Giggs, da han har vist det i flere kampe, og er i sit fodbolds efterår, derfor skal han stramme op for at stoppe på toppen.
ChristianR
06-04-2008, 18:28
Er dybest set enig. Nu har jeg ikke læst noget overhovedet i kamptråden idag, så tør ikke udtale mig for meget. Dog, vil jeg sige at man da vel ikke nødvendigvis grundlæggende er utilfreds med sit hold eller sit hold præstationer i denne sæson, bare fordi man synes holdet bør vinde over Middelsbrough.
Selvfølgelig skal man medkalkulere, at holdett kan have off-days, ikke vinde alle kampe i løbet af en sæson osv. Men det er vel fair at være negativ de gange, det sker?
Derudover er der cel mange af os´, der har store følelser for klubben. det medfører desværre nok ikke helt så velovervejede 'humør-kommenstarer', når vi ser ud til at tabe til et middelmådigthold. Det må man vel bære over med, og det bør der vel være plads til - Selvom du dybest set har ret. Men der skal også være plads til brok i en rigtig flot sæson. ellers kunne man ligeså godt have lukket forummet i år.
Præcis det du skriver er grunden til at jeg ikke gider bruge specielt meget af min tid på dette forum mere, da jeg synes det er en flok uinspirerende, intetsigende og direkte dumme indlæg der oftest bliver fyret af.
Hvis du nu i stedet begyndte at skrive noget mere herinde, kunne det være at du var med til at sætte niveauet i vejret, og dermed få en endnu bedre debat :)
Det er bare en idé..
Selvfølgelig skal man medkalkulere, at holdett kan have off-days, ikke vinde alle kampe i løbet af en sæson osv. Men det er vel fair at være negativ de gange, det sker?
Jeg synes da også der skal være plads til at man må skrive, at vi spiller dårligt hvis vi spiller dårligt. Men når man begynder at skrive at mesterskabet er væk fordi vi kun får et point i dag, synes jeg sgu det bliver for useriøst..
Jeg synes det er utrolig flot af Giggs, men han har altså ikke været særlig god i denne sæson, og jeg synes, at han burde se, at det burde være hans sidste sæson... Jeg vil dog indrømme det vil være sjovt og fantastisk hvis han spiller næste sæson til, men så skal det være som back-up til Nani og for at klare at overhale Sir Bobby...
Nej nej nej. En spiller skal ikke bare spille, fordi han har mulighed for at slå en rekord. Så kan man jo blive ved, og gå efter alle mulige mærkelige rekorder af forskellig slags. De 11 bedste spiller, og mon ikke Ferguson har bedre styr på det end de fleste. Det er da i hvert fald ikke gået helt skævt under ham..
Enig! Vi er sgu for forkælede for mange af os. Helt ærligt. Vi får 2-2 på en svær bane, og så brokker vi os. Vi får klassefodbold at se på næsten hver uge, og så er der altså plads til en svipser i ny og næ. Vi ligger nr. 1 og er tæt på en semifinale, så den her opførsel er for i dag er for latterligt. Ja, vi skal stramme os op, og bakke holdet mere op, når det ser skidt ud.
Godt indlæg, er helt enig. Småkage, jeg er ligesom dig stoppet delvist med at skrive herinde er netop den grund. Hver gang der er en spiller der levere er dårlig eller middelmådig indsats er der straks folk der vurdere ham til "over the hill" eller "en guy der har egenskaber til et middelmådigt hold.
Har ikke læst hele boro tråden, opgav da Robinho begyndte at skrive ;) (for lige at være på den sikre side var dette ikke ment som et personligt angreb på robinho, men bare en lille spydig bemærkning for sjov. Har fået en advarsel for et ligende indlæg)
Men godt indlæg JakobR
Enig! Vi er sgu for forkælede for mange af os. Helt ærligt. Vi får 2-2 på en svær bane, og så brokker vi os. Vi får klassefodbold at se på næsten hver uge, og så er der altså plads til en svipser i ny og næ. Vi ligger nr. 1 og er tæt på en semifinale, så den her opførsel er for i dag er for latterligt. Ja, vi skal stramme os op, og bakke holdet mere op, når det ser skidt ud.
Men vi er jo ikke direkte forkælede. Vi er nu 3 point foran Chelsea, og skal møde dem på udebane. Vi forventer mesterskaber, så forventer vi dermed også at slå rækkens nr 15. Denne kamp var jo sindsygt vigtigt for mesterskabet, som nu efter uafgjort er helt åbent.
Hvis Chelsea bliver mester vil jeg ikke se tilbage på os som forkælede, men bitter over at vi ikke formår at spille bedre imod et lille hold som idag.
Vi er jo enige om at vi har det bedste hold i ligaen, derfor vil alt andet end et mesterskab da også være dybt skuffende for os.
Jeg har det lige modsat..
Jeg synes tværtimod det er kvalmende at der er visse brugere som i stedet for at deltage i kamptråds diskussionerne, vælger at vente på at kritiske personer (som fx robinho, som jeg faktisk mener bidrager med en del herinde selvom et hav af folk åbenbart har det svært med ham) og så overfalde dem for ikke at være ægte fans og være pessimistiske osv osv.. Det er så åndssvagt at høre på..
Jeg er utrolig stolt af at være United-fan for det ligger bare i familien og United er sjovt nok i mine øjne det hold i verden der spiller det flotteste fodbold..
Der skal ikke hakkes tomhjernet ned på enkelte spillere efter nogle enkelte svipsere, men når vi spiller uafgjort mod Boro i en kamp som vi burde have vundet så synes jeg det er mere foruroligende at det er blevet tabu at forholde sig kritisk..
Jeg har ikke tænkt mig at kæfte op om at Giggs er en gammel bums som burde spille Serie 6 bold eller Hargreaves er det største fejlkøb i fodboldens historie, for det er så træls at høre på sådan noget..
Men hvad er det nu helt præcist vi skal bruge forummet til, hvis det ikke er for at diskutere kampene, spillernes præstationer osv osv?
Det er de kritiske diskussioner, snak om ændringer/transfers etc. der gør det fedt at skrive herinde..
Hvis det hele skal være "kom så drenge, det skal nok gå!" alt sammen, så kaster jeg op..
Flax_Generous
06-04-2008, 19:15
Jeg kan dele min egen taktik jer: Ignorér det. Det er ret simpelt. Jeg gider ikke hidse op over den usaglige kritik og den hysteriske negativitet. Jeg betragter det bare som den frustration der forståeligt nok kommer når man investerer så mange følelser i klubben. Forhåbentlig kan folk godt diskutere og kommentere sagligt når den værste indre storm har lagt sig og man kan se tingene i et lidt større perspektiv.
Når det er sagt, så skal man selvfølgelig have lov til at kritisere holdet. Den defensive indsats i dag og Giggs' og Tevez' præstationer er ikke godkendte eller acceptable hvis man vil vinde mesterskaber (til gengæld er det ikke vores normale niveau :)).
Jeg kan dele min egen taktik jer: Ignorér det. Det er ret simpelt. Jeg gider ikke hidse op over den usaglige kritik og den hysteriske negativitet. Jeg betragter det bare som den frustration der forståeligt nok kommer når man investerer så mange følelser i klubben. Forhåbentlig kan folk godt diskutere og kommentere sagligt når den værste indre storm har lagt sig og man kan se tingene i et lidt større perspektiv.
Når det er sagt, så skal man selvfølgelig have lov til at kritisere holdet. Den defensive indsats i dag og Giggs' og Tevez' præstationer er ikke godkendte eller acceptable hvis man vil vinde mesterskaber.
Jeg er HELT enig..
mojtaba-stilen med dommedagsprofetier er altid belastende og jeg synes heldigvis ikke der er specielt mange af dem herinde..
Men Giggs var elendig idag.. Han er en stor United-spiller og en fodboldbegavelse udover det sædvanlige.. Men når han spiller som han gjorde idag, så vil jeg have lov til at forholde mig kritisk..
Men det ændrer ikke på at jeg har leget Ryan Giggs i haven siden jeg var bette og har dyb respekt for manden..
Mrbertelsen
06-04-2008, 19:32
Hvis i ikke kan følge Uniteds kampe i tv eller herover kan jeg da anbefale match-tracker via www.manutd.com - det kræver en email og en gratis registrering som medlem. Så kan man følge kampen på skrift da der sidder en person på stadion og konstant opdatere hvad der sker. :)
Jeg synes tværtimod det er kvalmende at der er visse brugere som i stedet for at deltage i kamptråds diskussionerne, vælger at vente på at kritiske personer (som fx robinho, som jeg faktisk mener bidrager med en del herinde selvom et hav af folk åbenbart har det svært med ham) og så overfalde dem for ikke at være ægte fans og være pessimistiske osv osv.. Det er så åndssvagt at høre på..
Jeg er utrolig stolt af at være United-fan for det ligger bare i familien og United er sjovt nok i mine øjne det hold i verden der spiller det flotteste fodbold..
Der skal ikke hakkes tomhjernet ned på enkelte spillere efter nogle enkelte svipsere, men når vi spiller uafgjort mod Boro i en kamp som vi burde have vundet så synes jeg det er mere foruroligende at det er blevet tabu at forholde sig kritisk..
Jeg har ikke tænkt mig at kæfte op om at Giggs er en gammel bums som burde spille Serie 6 bold eller Hargreaves er det største fejlkøb i fodboldens historie, for det er så træls at høre på sådan noget..
Men hvad er det nu helt præcist vi skal bruge forummet til, hvis det ikke er for at diskutere kampene, spillernes præstationer osv osv?
Det er de kritiske diskussioner, snak om ændringer/transfers etc. der gør det fedt at skrive herinde..
Hvis det hele skal være "kom så drenge, det skal nok gå!" alt sammen, så kaster jeg op..
Det er jeg faktisk også utrolig enig i. Hver sin yderlighed er et problem. Noget jeg synes kan være irriterende er når man får stoppet ord i munden, og at folk aldrig forholdet sig til hvad det konkret er man snakker om.
Det værste er dog når folk godt kan se de er uddebateret men stadig holder fast i argumenterne. Eller generalisering af alle på forumet.
Det er jeg faktisk også utrolig enig i. Hver sin yderlighed er et problem. Noget jeg synes kan være irriterende er når man får stoppet ord i munden, og at folk aldrig forholdet sig til hvad det konkret er man snakker om.
Lige præcis..
Det kan ikke passe at man ikke er en rigtig United-fan hvis man er kritisk.. Så længe man kommer med noget konstruktivt kritik i stedet for bare at flæbe, så synes jeg det er lækkert..
Fransson
06-04-2008, 19:54
Det er iorden at komme med kritik så længe den der saglig. Det er bestemt sagligt at kritisere Giggs for hans præstation i dag. Det er ikke sagligt og gå ud og sige at han skal smutte ud af klubben f.eks. Han spillede virkelig dårligt i dag og han burde være blevet skiftet ud.
Jeg mener bestemt godt at man kan have det rigtige United hjerte og være kritisk. Man er måske kritisk fordi det er noget man holder af som ikke gør det godt nok?
Det ville være pisse kedeligt hvis alle var så glade og ikke gad stille de kritiske spørgsmål.
schousboe9
06-04-2008, 20:11
Har netop læst hele tråden igennem, og jeg er enig i det meste af det, folk skriver.
Mht. Giggs vil jeg dog mene, at han ikke længere kan leve på sin status i klubben. 7 eller 750 kampe - når man er valgt til start 11'eren skal der præsteres, og når man ikke gør det, skal der være plads til den dertilhørende kritik. Det kan da kun være rimeligt? At Giggs stort set ikke har præsteret i nogen kampe i år gør det bare endnu mere retfærdigt at forlange, at han snart tager sig sammen.
Jeg indrømmer, at jeg har været en del efter Giggs i år, men han har ganske enkelt ikke niveauet til United mere, og bortset fra enkelte gode præstationer i år, er der efterhånden meget langt mellem snapsene, og jeg mener, at al kritik af ham pt. er helt på sin plads - 750-kampsjubilar eller ej, det er ikke godt nok i øjeblikket.
Dommedagsprofetierne er jeg dog også snart ved at være træt af! Jeg husker tydeligt kampen i sidste sæson mod Blackburn i marts, hvor vi var bagud 0-1 ved pausen, og der var ikke meget mere end tre herinde, der troede på hverken sejr dén dag eller mesterskab i maj. Vi endte med at vinde 4-1, og netop dén dag beviste vi, at vi ALDRIG er slået før sidste minut er spillet. Og vi er da SLET ikke slået efter én halvleg!?
To sum up:
1) Når spillere, uanset historie og status, ikke præsterer over en længere periode, er der ingen, der kan påstå, at kritik ikke er på sin plads. Det er vel bl.a. dét forummet er her for, så bare fordi man nu har nået 750 kampe (kæmpeflot i øvrigt, stort tillykke skal da lyde!:)), betyder overhovedet ikke, at man er imun overfor kritik!
2) Alt det negative fis må stoppe! Vi kan ikke spille champagnefodbold hver evig eneste gang vi går på banen, og slet ikke idag under de forhold, så et point er vel godkendt - selvom jeg dog er dybt skuffet... Og at påstå, at mesterskabet nu er tabt, gider jeg slet ikke kommentere på, så dén lader vi ligge.
Kan vi ikke blive enige om, at glemme alle de dommedagsprofetier lidt endnu, og så vente til næste weekend, hvor vi udraderer Arsenal og fastholder forspringet, og så ser endnu længere frem, hvor Chelsea smider piont på Goodison, da Everton stadig jagter CL?
Jeg har to ting..
1: Folk må meget gerne sige at Giggs skal stoppe karierren efter kampen idag... HVIS.. Og det er virkelig hvis.. Hvis de har et ordentligt argument for at sige det.. Og det er typisk sådan at de folk der skriver de ting, laver enten en oneliner, eller skriver bare: "Giggs bør stoppe karierren nu da han spiller af lort".. Ja det er vel nok konstruktivt.. Folk må ha alle de meninger de vil så længe de kan argumentere for dem fornuftigt og omtale folk som Giggs med den respekt han Fortjener.. Man har lov at syntes at alle er dårlige, men hvis folk mister respekten så er det for meget..
2: Hvorfor fanden har alle folk så pisse(ja undskyld sproget) imod Robinho?? Jeg forstår det simpelthen ikke.. Hver evig eneste gang, han har noget negativt at sige, bruger folk al deres energi på at spørge hvorfor han aldrig er positiv osv.. hvis man lægger mærke til det er han positiv når der er noget vitterligt at være positiv overfor, og han har måske andre meninger end mange andre herinde og sætter overlæggeren for hans krav højere, men det er da pisse ligemeget.. Prøv nu og vær lidt voksne og se over det, hvis i ikke kan håndtere det, eller begynd debatten med ham.. Jeg kan personligt ikke sætte en finger på ham, da han konstant bidrager med god debat, og altid(hvad jeg har set) kan argumentere for sine holdninger..
Det er som om der sidder nogle herinde, og venter på en ting, og det er når Robinho udtaler sig om en kamp..
Synes du ikke Robinhos indlæg var en anelse pessimistiske og useriøse i dag?
Det jeg synes er frustrerende med Robinho og alle andre der for længst har opgivet mesterskabet, er at de næsten kun er aktive herinde når der er noget at klage over. Det er egentlig også fint nok, hvis man så bare gad at argumentere for det de skriver.
Her er et eksempel:
prøv lige at høre her, hvis man har et hold med verdensklassespillere fra den ene ende til den anden, så er newcastle ikke svære hvis man jagter et mesterskab. Ligesom boro heller ikke burde være det. Men vi skaber ikke en skid idag, men ok wheater og pogatetz er jo også skræmmende.
Rio ud. Hvis han er skadet også så er sæsonen solgt.
Jeg synes slet ikke robinho har belæg for det han skriver her, og jeg synes modsat dig, ikke at robinho bidrager med andet end dårlig stemning og opgivenhed.. Men det kan da godt ske, at det bare er mig der tager helt fejl ;)
Robinho skal selfølgelig ikke tage dette personligt. Der findes jo også eksempler hvor han argumentere skide godt for sin mening. Men i dag, ramte han ikke helt den form :)
Og hvad mener du egentlig med at overfalde?
Mange vil sikkert synes jeg river op i ingenting og er et oversentimentalt fjols, men jeg synes, det er en smule pinligt at skulle læse et hav af dommedagsprofetier efter en uafgjort kamp. Mange betragter ikke - eller udviser det hvert fald ikke - det at være United-fan som et privilegium.
Vi vil alle sammen gerne kalde os ’United for life’, men nogle folks reaktion over et ordinært pointtab er under al kritik. Hvis man er ’United for life’ så indebærer det, at man parat til at stå og klappe i hænderne, den dag ens hold spiller i anden divison og ikke længere har en stærk økonomisk baggrund. De sande vindere af et mesterskab er, efter min mening, optimisterne. En optimistisk attitude har ærligt talt en helt anden smitsom effekt, end en pessimistisk attitude. Det er muligt, pessimisterne griner i de fleste tilfælde, men det ændrer ikke på, at det tit er en lidt destruktiv og negativ indstilling.
Vær stolt over at ’gå til kamp’ i en rød United trøje med Rio, Ronaldo, Rooney, Tevez eller Evra bagpå. Mange midterholds-fans misunder jer gule og grønne. Og nej, man kan ikke bare blive Unitedfan, hvis man er utilfreds med sit midterhold. At blive fodboldfan er som at blive ramt af amors pil. Føl jer heldige, at han skød en dosis United-hjerte ind i jer.
Giggs spiller kamp nummer 750 i dag. Hvor mange ønsker ham tillykke sammenlignet med antallet af ”fuck han var elendig i dag”-personer? Selvfølgelig får man på puklen, når man spiller dårligt, men hvis I kan tage jer 20 sek. til at dømme ham færdig, så tag jer da lige 5 sekunder til at skrive ”tilykke”. Giggs er en legende – den fødte Unitedmand. Vis ham lidt respekt.
Vi ligger nummer 1 og har 1 nederlag ned til nærmeste, hvilket vil sige, at vi kan tillade os at tabe 20 % af vores resterende kampe. Er det virkelig så skidt? Er det nogen hemmelighed, at Boro i denne sæson har været lidt af en giant-killer? Er det i så fald så forfærdeligt at vi får uafgjort, da det jo langt fra er første gang, de driller os? Selvfølgelig skal vi ikke skamrose holdet efter en sløj præstation, men handler det ikke om, at vi kommer op på hesten og viser lidt respekt for os selv?
Selvfølgelig skidt, hvis Rio også er ude nu, men kan vi i stedet så ikke glæde os over, at Rooney snøret støvlerne og nu har scoret 4 mål i 3 kampe? Vi sagde jo selv inden sæsonen, at vi har bredden til det i år, men alligevel er folk helt nede i kulkælderen, når skaderne så rammer os. Vi har selvfølgelig ingen, der kan gøre det ligeså godt som Vidic og Rio, men spillede Brown og Pique ikke fremragende i dag? Hargreaves var da heller ikke helt ringe? Lad mig lige minde jer om, at vi har en 2-0 føring fra start af mod Roma og først har Barcelona om 2 uger, hvor Vidic er med. Skader kommer og går, og der er 1 hel uge til næste Premier League kamp.
Summasumarum – Vær stolt over den røde trøje! Et Pl/Cl trofæ bør hverken gøre jer større eller mindre fan.
Jeg har længe overvejet, om jeg skal poste dette indlæg, da jeg med sikkerhed får på puklen, men nu tager jeg chancen og tager bladet fra munden.
100% enig! godt indlæg
2: Hvorfor fanden har alle folk så pisse(ja undskyld sproget) imod Robinho?? Jeg forstår det simpelthen ikke.. Hver evig eneste gang, han har noget negativt at sige, bruger folk al deres energi på at spørge hvorfor han aldrig er positiv osv.. hvis man lægger mærke til det er han positiv når der er noget vitterligt at være positiv overfor, og han har måske andre meninger end mange andre herinde og sætter overlæggeren for hans krav højere, men det er da pisse ligemeget.. Prøv nu og vær lidt voksne og se over det, hvis i ikke kan håndtere det, eller begynd debatten med ham.. Jeg kan personligt ikke sætte en finger på ham, da han konstant bidrager med god debat, og altid(hvad jeg har set) kan argumentere for sine holdninger..
Det er som om der sidder nogle herinde, og venter på en ting, og det er når Robinho udtaler sig om en kamp..
Han har så vidt jeg har set ikke svaret på hvad det er for nogle realiteter han snakker om hér ;)
synes ikke jeg har hørt mig selv sige jeg ikke holder med dem mere. Men må også se realiteterne i øjnene hvis vi taber den her.
United DK
06-04-2008, 20:41
Uanset hvor uenig jeg er med Robinho, og hvor meget jeg hader hans pessimisme/realisme, så er han alligevel den slags fan vi har brug for herinde, for han er med til at holde os lidt nede en gang i mellem, hvor vi ellers er helt oppe og flyve om, at vi har verdens bedste på alle pladser, og hvad ved jeg.
Den ros skal Robinho have.
Han har så vidt jeg har set ikke svaret på hvad det er for nogle realiteter han snakker om hér ;)
Det har jeg slet ikke været omkring den diskution men det ligner da ikke robinho ikke at svare.. men det er vel tydeligt nok hvad han mener.. han mener vel at i hans verden er det ene realitet, at hvis vi spiller sådan her og har rio skadet så vinder vi ikke PL.. er ikke enig med ham, men hvis han har den holdning så er de fint med mig..
Synes du ikke Robinhos indlæg var en anelse pessimistiske og useriøse i dag?
Det jeg synes er frustrerende med Robinho og alle andre der for længst har opgivet mesterskabet, er at de næsten kun er aktive herinde når der er noget at klage over. Det er egentlig også fint nok, hvis man så bare gad at argumentere for det de skriver.
Her er et eksempel:
Jeg synes slet ikke robinho har belæg for det han skriver her, og jeg synes modsat dig, ikke at robinho bidrager med andet end dårlig stemning og opgivenhed.. Men det kan da godt ske, at det bare er mig der tager helt fejl ;)
Robinho skal selfølgelig ikke tage dette personligt. Der findes jo også eksempler hvor han argumentere skide godt for sin mening. Men i dag, ramte han ikke helt den form :)
Og hvad mener du egentlig med at overfalde?
Jeg er sikker på at robinho ikke tager det personligt at du mener han ikke bidrager med andet end dårlig stemning og opgivenhed.. Hvorfor skulle han dog det..
Jeg har ikke læst robinhos indlæg idag og jeg er også pisse ligeglad.. Jeg har selv flere gange fået at vide at jeg er pessimistisk fordi jeg kritiserer spillernes præstation fx efter en sølle sølle indsats mod Bolton eller Tottenham i år..
Det er hvad jeg mener med at overfalde.. At man har travlt med at fortælle andre at de er nogle pessimistiske røvhuller og dårlige fans i stedet for bare at være uenig og komme med sin egen mening..
Realiteterne som Robinho snakker om, tror jeg, er at når vi ikke kan vinde over M'Boro, så burde vi ikke kunne ligge som vi gør. Selvfølgelig render vi ind i skader, hvilket andre hold også gør, men vi burde klare den sikkert hjem, og det så det også ud til de første 20 min..
Når vi både stiller med Cristiano "Topscorer" Ronaldo og Wayne "Vi mister points når jeg ikke er med" Rooney, så er der ingen undskyldning for at vi taber en kamp! Vores forsvar var amputeret i dag, men som en storklub burde vi have nok til at dække det ind.
Jeg tror det er disse realiteter han snakker om, hvis ikke, så må du lige rette mig, Robi.
Desuden er jeg ved at gå ud af mit gode skind, hver gang du skriver noget Robinho.. Ikke pga. dine holdninger, men mere fordi du har valgt at stave dit navn med et lille 'R'. Det kan jeg ikke lide! :D
Holmskov
06-04-2008, 21:05
Nu var det mig der spurgte Robinho hvilke realiteter han snakkede om.
Han sagde at hvis ikke vi kunne slå Boro, så kunne vi ligeså godt se realiteterne i øjnene (han skrev det da Boro var foran)
Jeg skrev så jeg gerne ville høre hvilke realiteter der var tale om.
Jeg syntes det er en underlig holdning at opgi' mesterskabet fordi vi er bagud med 20 minutter igen.
Det er på ingen måde et personligt angreb på Robinho, jeg er bare lidt nysgerrig når han skriver om realiteter ingen kender. Det lyder lidt ligesom om han har opgivet mesterskabet og allerede kåret Chelsea som mestre.(jeg skrev også jeg gerne ville ha' en pm hvis han kendte de resterende resultater, for så skulle der bruges lidt mønt på en odds eller to. ;) )
Jeg er sikker på at robinho ikke tager det personligt at du mener han ikke bidrager med andet end dårlig stemning og opgivenhed.. Hvorfor skulle han dog det..
Jeg har ikke læst robinhos indlæg idag og jeg er også pisse ligeglad.. Jeg har selv flere gange fået at vide at jeg er pessimistisk fordi jeg kritiserer spillernes præstation fx efter en sølle sølle indsats mod Bolton eller Tottenham i år..
Det er hvad jeg mener med at overfalde.. At man har travlt med at fortælle andre at de er nogle pessimistiske røvhuller og dårlige fans i stedet for bare at være uenig og komme med sin egen mening..
Ehm, hvor har jeg skrevet at robinho er en dårlig fan?
Jeg har skrevet at jeg synes det er useriøst når han skriver, at det er en realitet at united ikke vinder mesterskabet, hvis vi havde tabt mod middle.
Det kan vel aldrig blive en realitet, så længe der er 5 runder tilbage, og 3 point der skiller os. Det er derimod en realitet at Derby rykker ned...
100% Enig!
Don Kafai
07-04-2008, 00:19
Mange betragter ikke - eller udviser det hvert fald ikke - det at være United-fan som et privilegium. Vi vil alle sammen gerne kalde os ’United for life’, men nogle folks reaktion over et ordinært pointtab er under al kritik. Hvis man er ’United for life’ så indebærer det, at man parat til at stå og klappe i hænderne, den dag ens hold spiller i anden divison og ikke længere har en stærk økonomisk baggrund.
Hvorfor er man ikke rigtig fan, hvis man er utilfreds med et uafgjort? Jeg betegner mig selv som "United for life", men jeg har aldrig været på Old Trafford og har aldrig været glad når vi ikke direkte eller indirekte vandt. Min uge bliver ødelagt fra lørdagen til næste kamp hvis vi ikke vinder, og jeg vil ikke stemples fordi vi to ikke har samme holdning til, hvornår man jubler og ikke gør.
De sande vindere af et mesterskab er, efter min mening, optimisterne. En optimistisk attitude har ærligt talt en helt anden smitsom effekt, end en pessimistisk attitude. Det er muligt, pessimisterne griner i de fleste tilfælde, men det ændrer ikke på, at det tit er en lidt destruktiv og negativ indstilling.
Næ, de sande vindere er dem med flest point på kontoen. Hvad nytter det en Derby-fan at være optimist weekend efter weekend og tænke "jeg er priviligeret" når de ryger ned med et brag?
Hvorfor skal vi sammenligne os med andre? Hvis min kæreste er mig utro, vil jeg heller ikke trøste mig med, at hun normalt er sødere end mine venners kærester. Jeg er United-fan, jeg er stolt over det, og når vi taber 1-0 til Wolverhampton vil jeg have ret til at tude ligeså meget, som når jeg jubler når vi slår Bayern 2-1.
Fuldstændig enig. Kritikken af mange spillere er uholdbar. Rooney skal ikke "fucking sættes af" når han ikke scorer i 3 kampe i træk, og Giggs skal heller ikke svines fordi han er Giggs. Jeg synes Brown spiller elendigt idag. Hvorfor læser jeg ikke om "Fucking elendige Brown"? Det er fordi Giggs er 34 og er hovedmålet for kritik hver gang det går galt. Hvilket bare gør det mere sørgeligt når du netop nævner det antal kampe han har spillet for klubben.
Vi startede som nummer 19 efter 3 kampe, og 30 kampe senere er vi nummer 1 med hhv 3 og 6 ned til nærmeste. Vi kan være stolte over os selv af mange grunde. Vi er Europas bedste!
Nej, men det kan gøre os mere eller mindre glade, hvilket kommer til udtryk i kamptrådene
Jeg synes det er et velskrevet indlæg, og jeg er enig langt hen af vejen, men synes du i starten overdriver for meget.
I mine øjne går United vs United-fans begge veje. Vi har et "regelsæt" som fans, og spillerne har et som spillere. Hvis United spiller som fx mod City (1-2) så vil jeg med rette føle mig røvrendt. Umotivation, mæthed, ugidelighed nægter jeg at se på som fan, og jeg reagerer herefter.
Men spiller vi en god kamp og ikke vinder, så er der ingen der skal svines, som du siger. Det er bare lige vigtigt at skelne mellem de to ting.
(som fx robinho, som jeg faktisk mener bidrager med en del herinde selvom et hav af folk åbenbart har det svært med ham)
Hørt hørt hørt
Men sådan er det altså på alle forums.
Vi lever og ånder alle for vores klub og alle har en mening om den, så det er klart at nogen ikke er enige og sådan er det. Det skal vi bare være glade for...det viser at der er passion for det.
Hvorfor er man ikke rigtig fan, hvis man er utilfreds med et uafgjort? Jeg betegner mig selv som "United for life", men jeg har aldrig været på Old Trafford og har aldrig været glad når vi ikke direkte eller indirekte vandt. Min uge bliver ødelagt fra lørdagen til næste kamp hvis vi ikke vinder, og jeg vil ikke stemples fordi vi to ikke har samme holdning til, hvornår man jubler og ikke gør.
Næ, de sande vindere er dem med flest point på kontoen. Hvad nytter det en Derby-fan at være optimist weekend efter weekend og tænke "jeg er priviligeret" når de ryger ned med et brag?
Hvorfor skal vi sammenligne os med andre? Hvis min kæreste er mig utro, vil jeg heller ikke trøste mig med, at hun normalt er sødere end mine venners kærester. Jeg er United-fan, jeg er stolt over det, og når vi taber 1-0 til Wolverhampton vil jeg have ret til at tude ligeså meget, som når jeg jubler når vi slår Bayern 2-1.
Fuldstændig enig. Kritikken af mange spillere er uholdbar. Rooney skal ikke "fucking sættes af" når han ikke scorer i 3 kampe i træk, og Giggs skal heller ikke svines fordi han er Giggs. Jeg synes Brown spiller elendigt idag. Hvorfor læser jeg ikke om "Fucking elendige Brown"? Det er fordi Giggs er 34 og er hovedmålet for kritik hver gang det går galt. Hvilket bare gør det mere sørgeligt når du netop nævner det antal kampe han har spillet for klubben.
Vi startede som nummer 19 efter 3 kampe, og 30 kampe senere er vi nummer 1 med hhv 3 og 6 ned til nærmeste. Vi kan være stolte over os selv af mange grunde. Vi er Europas bedste!
Nej, men det kan gøre os mere eller mindre glade, hvilket kommer til udtryk i kamptrådene
Jeg synes det er et velskrevet indlæg, og jeg er enig langt hen af vejen, men synes du i starten overdriver for meget.
I mine øjne går United vs United-fans begge veje. Vi har et "regelsæt" som fans, og spillerne har et som spillere. Hvis United spiller som fx mod City (1-2) så vil jeg med rette føle mig røvrendt. Umotivation, mæthed, ugidelighed nægter jeg at se på som fan, og jeg reagerer herefter.
Men spiller vi en god kamp og ikke vinder, så er der ingen der skal svines, som du siger. Det er bare lige vigtigt at skelne mellem de to ting.
Jeg skrev jo også i mit indlæg, at det er helt i orden at give kritik, men alt med måde. Der er væsentlig forskel på at være alm. (meget) utilfreds og så til at mene ens sæson er forbi og at Giggs (en klubbens største legender) efterhånden bør smutter, eller hvad der nu blev sagt.
Jeg har da også selv givet masser af kritik i løbet af sæsonen, fair deal. Ingen problemer der.
Har vi ikke mere grund til at være optimistiske end Derby? Selvfølgelig er man nede efter et pointtab, men vi har jo vundet alt hvad der rører sig gennem sæsonen, så at tro vi er doomed efter en uafgjort er ret usandsynligt.
Igen, alt med måde.
Jeg tror mange har misforstået mig. Det handler ikke hvorvidt man er egnet til at være fan eller ej, men jeg synes det er tamt at gå psykisk ned over en uafgjort (hård kritik er i orden). Hvad skal det hjælpe at slå ud med armene og konkludere at sæsonen er slut, når vi stadig er foran med 3 point? Det er ikke kun kampen igår, men udfra hver gang vi mister point.
Efter Readingkampen (sæsonåbning) var folk ude og mene sæsonen var slut.
"De sande vindere er opti..." fordi det ingenting hjælper at være sur og negativ, når vi stadig ligger i pole position. Men hvis vi vinder, så må det da komme som en dejlig overraskelse for pessimisterne.
"sande vindere" er ikke det samme som "ægte fans". Det var ikke sådan ment.
United DK
07-04-2008, 10:49
Problemet er nok, at folk er forskellige, og nogen er mere kritiske end andre. Jeg er den type, der har svært ved at kritisere mit hold, for selvom uafgjort mod Boro ikke er acceptabelt, så er det efter min mening hvad der sker, en gang i mellem. Der er ingen hold der går perfekt igennem sæsonen, hvor de kun mister point til hold i top 4, alle hold kvajer sig mod hold, som de på papiret burde slå, og sådan er det. Det er stadig ikke acceptabelt, men sådan er det nu engang.
Mht. at være en ægte fan, så er en ægte fan én, der bakker sit hold 100% op, dette betyder ikke, at man ikke må være kritisk, men det betyder, at man ikke nedgøre holdet.
Fransson
07-04-2008, 10:51
En af de grunde til jeg ikke rigtig gider debattere mere på dette forum er den konstante personhetz som der kan være. Robinho har altid været offer, og det var RonAtkinson også før i tiden. Jeg er træt af det og det er en underlig måde at argumentere på! Stop det, det er latterligt!
Glory Man United
07-04-2008, 11:01
Robinhos udtalelse 20 min før tid er et glimrende eksempel på, hvorfor jeg ALDRIG er online, når vi spiller. Der er følelserne lidt for meget ude på trøjen, og jeg går sjældent på før et par timer efter kampen, hvor e evt skuffelse er lidt på afstand.
Jeg er ofte uenig med Robinho, men jeg synes han er en fremragende debatør, og vi skulle nødigt ende som arsenals debatforum, hvor det er ulovligt at være kritisk
Jeg vil godt understrege, at mit indlæg ikke er rettet mod nogen bestemt.
Jeg kan også godt lide at læse Robinhos indlæg, da han har stor viden om spillet på banen og tit har mange gode pointer i sin betragtning af spillet på banen.
Men nogle herinde virker som om de aldrig har prøvet at tabe før, når de straks maler fanden på væggen og tager det for givet, at vi vil tabe de kommende kampe.
Jeg gør opmærksom på, at Giggs spiller sin kamp nummer 750 og det lader overhovedet ikke til at imponere ret mange. Kunne man ikke for 1 minut glemme, at han ikke har spillet optimalt i denne sæson og give ham den ros? Havde det ikke været for spillere som ham, så havde mange herinde muligvis ikke siddet og skrevet herinde i dag. Det svarer til, at én opretter et hyldestindlæg til George Best og det eneste folk kan sige er, han bare var "en skide alkoholiker" og at "Ronaldo er meget bedre". Selvfølgelig groft sagt, men stadigvæk.
Hvor tit ser vi et 750 kamps jubilæum i fodboldverden? Vær dog en smule stolte over, at I fik lov at opleve det og fik lov at opleve en så fænomenal spiller som Giggsy.
Der mangler lidt noget respekt omkring sådanne legender.
United DK
07-04-2008, 11:07
Robinho har altid været offer, og det var RonAtkinson også før i tiden.
RonAtkinson var i mine øjne selv ude om det, for det var tydeligt, at han ikke kunne lide United, og at han bekymrede sig mere om FC United.
Jeg har altid været imponeret af Giggs og han er en af mine all-time favoritspillere, uden tvivl..
Nu er jeg (tror jeg selv) ikke en af dem som JakobR snakker om når det handler om grov og overdreven kritik af Giggs, men min kritik af ham i år skyldes mest af alt at jeg bare ikke synes han har været god nok.. Man kan aldrig tage fra ham at han er en legendarisk spiller, men jeg synes det virker lidt som om han for tiden kun spiller for at nå sin rekord..
Jeg siger ikke at Giggs er færdig og ikke er god nok generelt, men hans niveau set over hele sæsonen synes jeg har været meget skuffende.
Jeg har altid været imponeret af Giggs og han er en af mine all-time favoritspillere, uden tvivl..
Nu er jeg (tror jeg selv) ikke en af dem som JakobR snakker om når det handler om grov og overdreven kritik af Giggs, men min kritik af ham i år skyldes mest af alt at jeg bare ikke synes han har været god nok.. Man kan aldrig tage fra ham at han er en legendarisk spiller, men jeg synes det virker lidt som om han for tiden kun spiller for at nå sin rekord..
Jeg siger ikke at Giggs er færdig og ikke er god nok generelt, men hans niveau set over hele sæsonen synes jeg har været meget skuffende.
Du er ikke en af dem, der fik mig til at starte denne tråd.
Jeg ser også helst Nani fra start, da jeg gerne indrømmer, at Giggs ikke har ramt formen i år.
Man behøves naturligvis heller ikke skrive på et forum, for at vise respekt. Man kan jo sagtens holde det for sig selv (som jeg også er sikker på mange gør), men når man nu alligevel skriver i hans tråd og man umuligt kan overse min post om hans jubilæum, så kunne man da godt være lidt positiv, fremfor bare at fortsætte kritikken af ham fra kamptråden.
ChristianR
07-04-2008, 15:06
Du er ikke en af dem, der fik mig til at starte denne tråd.
Jeg ser også helst Nani fra start, da jeg gerne indrømmer, at Giggs ikke har ramt formen i år.
Man behøves naturligvis heller ikke skrive på et forum, for at vise respekt. Man kan jo sagtens holde det for sig selv (som jeg også er sikker på mange gør), men når man nu alligevel skriver i hans tråd og man umuligt kan overse min post om hans jubilæum, så kunne man da godt være lidt positiv, fremfor bare at fortsætte kritikken af ham fra kamptråden.
Jeg tror selv, at du rammer det meget godt i dette indlæg. Jeg tror kritikken af Giggs er større efter sådan en kamp end mange andre, netop fordi mange er af den opfattelse, at vi har en bedre venstrekant ligefor tiden i Nani. Når man måske i forvejen synes, at Fergie bruger formsvage Giggs lidt for meget, gør det bare endnumere ondt, at se ham gøre det dårligt. Herfor bliver kritikken merehøjlydt.
Giggs har haft en enorm flot karriere, hvilket han naturligvis skal have stor cadeau for. Når det er sagt, kan han jo heller ikke leve på fortidens præstationer, og at det var hans kamp nummer 750, ændrer jo som sådan ikke på, at han spillede en dårlig kamp.
Hans flotte karriere kan som sådan ikke diskuteres, og derfor nævner jegselv den sjældent i forhold til, hvor tit jeg brokker mig over hans nuværende form. For det er denne kamp, og næste kamp vi skal fokusere på. Ikke de sidste 10 år.
Og ja, Der kommer nogen uovervejde og latterlige indlæg fra nogle brugere herinde under kampen. Det er IMO ganske forståeligt, og det bør accepteres i kamptråden, hvor frustrationen nogen gange fylder mere end argumentationen.
ChristianR
07-04-2008, 15:08
Men hvis du sagde det, ville der så være noget galt i det? I mine øjne kan man da godt have den instilling, at Giggs bare har mistet sin hurtighed og ikke gør det godt nok til startpladsen længere. Han er da ikke hellig og skal da ikke slippe for kritik, blot fordi han har haft en gloværdig karriere, der overstråler de flestes.
Husk nu at Jakob skriver det generelt, og IKKE hentyder til nogen specielt herinde. Og forøvrigt, undgå at blive alt for personlige og gå til angreb på andre brugere pga deres meninger og holdninger. Alle er ikke enige jo, hvis vi var det, kunne vi jo lige så godt lukke forummet ned. Debat er godt jo. Så længe den er saglig og velargumenteret..
Men hvis du sagde det, ville der så være noget galt i det? I mine øjne kan man da godt have den instilling, at Giggs bare har mistet sin hurtighed og ikke gør det godt nok til startpladsen længere. Han er da ikke hellig og skal da ikke slippe for kritik, blot fordi han har haft en gloværdig karriere, der overstråler de flestes.
Nej slet ikke.. Jeg vælger bare at blive i troen om at Giggs har en down periode ligesom Scholes havde pga. sin skade osv..
Jeg tror ikke Giggs bliver fast mand i startopstillingen, det mener jeg ikke han er god nok til længere, men han er stadig en udmærket spiller..
Jeg holder dog stadig på at Nani skal spille fast..
Jeg vil lige benytte denne tråd til at ønske Giggs tillykke med sit 10. mesterskab og et fantastisk mål mod Wigan.
We all love you Giggsy!
Tillykke til ham, det er noget af en bedrift. Jeg håber han får rekorden for flest spillede kampe d. 21. maj. Han fortjener det.
Jeg har selv været noget efter ham i løbet af sæsonen, men han tog sig sammen i de seneste par kampe han har spillet, og målet mod Wigan slår det hele fast - han er klar næste sæson!
Det bliver godt at se ham igen i aktion.
Stort tillykke til ham! han fortjener det om nogen - hvad enten nogle mener at han har underpræstreret i denne sæson eller ej! He is a living legend :devill:
Dahlmann
14-05-2008, 22:34
Tankerne til Giggs har jeg allerede sendt ham mange gange.. Men jeg har også sendt dem til ferguson som slet ikke nævnes... Han er om nogen manden bag succesen... han er drivkraften bag vores hold. En fantastisk manager og en mand som aldrig kan erstattes...
nu går jeg så og ærgrer mig over at jeg ikke har læst denne tråd noget tidligere.... der opremses kort og godt (det kunne være meget længere) hvorfor jeg ikke selv er særligt aktiv på forum længere. Jeg gider simpelthen ikke læse alle de pessimistiske kommentarer om dommedag hver gang det går os dårligt... Kamptrådene er perfekte eksempler... Vi kan spille perfekt 10 kampe i streg og så pludselig taber vi, eller spiller uafgjort. og så kommer kommentaren "typisk".. med det samme vi møder lidt modgang står fanden og ringer på døren...
Samtidig kan jeg ikke klare det at hver gang en spiller rygtes til United er han en gudespiller og "køb køb køb"... Det har fået mig til at holde mig væk fra de diskussioner, for det er ikke mange der er saglige i deres kommentarer længere.. der er robinho faktisk en af mine favoritter at læse for der argumenteres godt, og det lyder faktisk som om robinho har en forståelse for hvem hvad og hvor, når han skriver sine indlæg..
I stedet for forummet har jeg holdt mig mere og mere til IRC kanalen, hvor der heller ikke er en tæller for hvor mange indlæg man har skrevet (det er faktisk helt rart)...
United DK
14-05-2008, 22:45
I stedet for forummet har jeg holdt mig mere og mere til IRC kanalen, hvor der heller ikke er en tæller for hvor mange indlæg man har skrevet (det er faktisk helt rart)...
Fordi?
Fordi?
Han mener vel der er nogen der kun skriver for at spamme og derved få deres post count op :)
Tankerne til Giggs har jeg allerede sendt ham mange gange.. Men jeg har også sendt dem til ferguson som slet ikke nævnes... Han er om nogen manden bag succesen... han er drivkraften bag vores hold. En fantastisk manager og en mand som aldrig kan erstattes...
Tror bestemt ikke nogen Unitedfans er i tvivl om at Ferguson er manden at takke og at han er en af de to største managers gennem tiderne..
Jeg faldt også lige over denne tråd og læste den desværre heller ikke dengang den var aktiv, men er også enig i mange af Jacobs synspunkter..
Bruger vel dagligt 1-2 timer på bare forummet, da jeg ofte synes det er meget interessant læsning, men skriver meget sjældent herinde.. :)
United DK
14-05-2008, 22:55
Han mener vel der er nogen der kun skriver for at spamme og derved få deres post count op :)
Ja okay, men så må forummets moderators give dem en opsang, og hvis det ikke hjælper, så er det ud.
Fletcherfan
15-05-2008, 21:55
Synes også der er nogle alt for personlige hetz herinde på forummet (skal dog, desværre, indrømme, at jeg nok ikke er meget bedre selv). Men har man ikke den samme mening som pressen (og derved de fleste herinde) så får en masse ord over sig... robinho er et typisk offer... Men det eneste kedelige ved robinho (synes jeg), er at han er lidt for pessimistisk... Men han har ellers ret i mange af sine argumenter, og det kan man ikke sige om mange (vil sige, at der er omkring 3-5 andre, der tit har ret)... Det er selvfølgelig ret i min mening;) ;) På den anden side synes jeg, der er super, at man kan få lov til at overreagere her inde både på udtalelser, spil og andet... Altså uden at blive smidt ud...
Vil dog give teamet bag det her forum en masse ros for at have skabt et rigtig godt debatforum.
Så til sidst vil jeg lige spørge her på forummet: Er jeg helt gal på den eller hvad???
Don Kafai
15-05-2008, 21:57
Så til sidst vil jeg lige spørge her på forummet: Er jeg helt gal på den eller hvad???
Ja da. :D
Behøver vi virkelig støve op i den her tråd igen?
Den blev oprettet på et tidspunkt hvor der var en tand for meget flæberi herinde og det synes jeg ikke er et tema længere.. Ikke for at ødelægge den gode stemning, men jeg synes bare ikke det er aktuelt..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.