Se fuld version : PL: MUFC - Middlesbrough
Flax_Generous
06-04-2008, 15:06
Og jeg som ikke fattede hvorfor Tevez blev taget ud... Smukt af Park.
Rooney redder os jeg kan mærke det!
Roooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooneyy:d :d
pølsemanden
06-04-2008, 15:06
Shit det var tæt på VDS§
synes ikke jeg har hørt mig selv sige jeg ikke holder med dem mere. Men må også se realiteterne i øjnene hvis vi taber den her.
Hvilke realiteter? At vi kun er FORAN med 2?
Det er jo ingen realitet at vi taber til Chelsea, så ved ikke hvor du vil hen.
Rasmus-K-J
06-04-2008, 15:07
EJ HVOR ER VAN DER SAR USIKKER. Sidder og er ved at pisse i buskerne!
Har håbet så inderligt at foster får chancen, fulgte ham mega meget i Watford!
Cristiano Ronaldo7
06-04-2008, 15:07
Hvad laver van der sar
Ringe bane Boro har. Fantastisk ringe. Den burde brændes ned. Fuck, hvor er jeg sur. Det kunne have kostet os et tab.
FANDME SMUKT! Nu vinder vi kampen på mål af Pique som endnu engang viser os hvilken goal getter han er:lolol:
pølsemanden
06-04-2008, 15:08
Hvad laver van der sar
Ja haha, men det var godt han lige nåed at sparke den væk
Bremholm
slap nu af den banen minder mere om en skøjtehal end et stadion VDS kan ikke gøre for han glider :S
theviking66
Så, ikke flere Ronaldo-sange, nu vil vi have sange, der bakker HELE holdet op!
Lige mine ord...
Utolig klogt sagt af dig"Rocking"
Cristiano Ronaldo7
Yes Afonso Alves ud det kan ikke uden ham !
synes ikke jeg har hørt mig selv sige jeg ikke holder med dem mere. Men må også se realiteterne i øjnene hvis vi taber den her.
Hvis vi taber den her, fører vi stadig med 2 og har en god chance for mesterskabet.
Vi kan godt vinde oer Arsenal hjemme og hvis vi ser på Chelse´s hjemmebane statisik er den meget skræmmende. Men vi skal huske på at mange hold har været uheldige at ikke vinde på Stamford Bridge. Midlessbrough havde 3 skud på træværket og Arsenal var også uheldige da de tabte. Det var bare på 2 høje bolde op i feltet og deres forsvar var ikke godt nok til at afvise dem.
hva siger tiden ?
15 min igen
Holmskov
06-04-2008, 15:10
Hvad er det for realiteter du her snakker om??
Kender du resultaterne af de kommende kampe, for så har du bare at smide en PM så jeg kan komme i kiosken og oddse hele min opsparing.
Dos santos
FANDME SMUKT! Nu vinder vi kampen på mål af Pique som endnu engang viser os hvilken goal getter han er:lolol:
Der er jo en grund til han bliver kaldt "Det hemmelige våben" :D:D
pølsemanden
hva siger tiden ?
11 min
ok tak man kan vist ikk rigtig regne med klokken:)
Hvis vi taber den her, fører vi stadig med 2 og har en god chance for mesterskabet.
Vi kan godt vinde oer Arsenal hjemme og hvis vi ser på Chelse´s hjemmebane statisik er den meget skræmmende. Men vi skal huske på at mange hold har været uheldige at ikke vinde på Stamford Bridge. Midlessbrough havde 3 skud på træværket og Arsenal var også uheldige da de tabte. Det var bare på 2 høje bolde op i feltet og deres forsvar var ikke godt nok til at afvise dem.
jo men hvis vi ligger oven i vi skal møde arsenal uden vidic og måske uden rio. Tør ikke engang tænke tanken til ende man.
theviking66
Kan ikke forstå i/nogen er så meget efter VDS. Han har haft nogle kanon redninger og det er sindsygt svære forhold for en målmand i et vejr som i dag..
Der er jo en grund til han bliver kaldt "Det hemmelige våben" :D:D
Anede jeg ikke. Så hemmeligt er det åbenbart;)
Bremholm
06-04-2008, 15:11
Kan ikke forstå i/nogen er så meget efter VDS. Han har haft nogle kanon redninger og det er sindsygt svære forhold for en målmand i et vejr som i dag..
Helt enig, det lyder ikke som om mange herinde har prøvet at stå på mål og slet ikke i det vejr det er langt fra let..
United DK
06-04-2008, 15:12
jo men hvis vi ligger oven i vi skal møde arsenal uden vidic og måske uden rio. Tør ikke engang tænke tanken til ende man.
Vi er Manchester United, og vi kunne ikke uden Cantona, Beckham, Ruud og hvad de ellers, eller jo, det kunne vi godt!
Vi har ikke tabt noget, før John Terry løfter trofæet!
Er Rio udgået med skade da ?
Kan ikke se kampen
Hanskjaer
hvem styre kampen ??
pølsemanden
Er Rio udgået med skade da ?
Kan ikke se kampen
Han haltede ud
Ej ej ej Giggs er så uskarp idag... Jeg synes virkelig han har haft en trist sæson, det er trist at man skal mindes en af sine favoritspillere igennem så mange år, gå ned i hans sidste år i spillet.
pølsemanden
06-04-2008, 15:13
Arghh scholes
Gør mig en tjeneste Ronaldo. Lad være med at være med at ego, men arbejd som og med dit hold.
Gør mig en tjeneste Ronaldo. Lad være med at være med at ego, men arbejd som og med dit hold.
Gør mig en tjeneste Ronaldo. Lad være med at spille til dit hold, bare gå ego og scor som du plejer:lolol:
pølsemanden
06-04-2008, 15:15
Gør mig en tjeneste Ronaldo. Lad være med at spille til dit hold, bare gå ego og scor som du plejer:lolol:
Helt enig :D
Holmskov
06-04-2008, 15:15
Ja, den kan gi' hovedpine. :)
Nej nej nej, det lignede et straffe... Den er så tæt på stregen som det overhovedet kan blive...
pølsemanden
06-04-2008, 15:16
frispark lige udenfor feltet
Hanskjaer
06-04-2008, 15:16
scor for satan
Det gør ikke noget hvis den bliver sparket ind..
det er nu vi sidder og leder efter de der mål der bredes ud på holdet giggs,carrick,scholes og hvad i hedder.
Hinrichsen
06-04-2008, 15:17
i de sidste få minutter, skal man sku ha mere ud af et frispark sådan et sted.... COME ON UNITED...
tror stadig på en 3-2
Hinrichsen
06-04-2008, 15:18
FUUUUCk en chance
man.utd25
kom så united
Rasmus-K-J
Kanon chance, men giggs forpurrer den 100% ved at lose den væk!
Vi plejer altid at kunne hæve tempoet uhørt meget de sidste par minutter når vi er bagud eller står uafgjort! Kom så drenge, jeg ved i kan, i har gjort det så mange gange før!!!
McPherson
06-04-2008, 15:19
KOM NU UNITED!! En 3 points føring er ikke nok!!! COME ON!!!!!
Hanskjaer
06-04-2008, 15:19
hvad siger tiden
ARGH Rooney!!! Hvor mange chancer skal han have? Elendige afslutninger!
McPherson
06-04-2008, 15:20
3 min inden for ordinær spilletid
theviking66
06-04-2008, 15:20
Kanon chance, men giggs forpurrer den 100% ved at lose den væk!
Aaarrhhh det er måske så meget sagt...
lige nu er en uagjort resultat der eer mesr realistisk
Parkohargo
06-04-2008, 15:21
forhelvede hvor er giggs dog sindssygt uskarp.. hvordan kan han undgå at ramme scholes der!?
Lad nu være med at spille Giggs, han smider bolden væk konstant...
vi er Man united vi gør det ! Kom nu
Så er det nu, de skal vise hvorfor de får så sindsyg mange penge for at spille fodbold...
Rasmus-K-J
06-04-2008, 15:22
nej HVOR ER DU DIN FEDE IDIOT(GIGGS) PISSE FORPULET RING; SMIDER ALT VÆK! LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDEEEEEEEEEEE EERRRRRRR!
skulle lige at med noget af min vrede på giggs!
Men ok, 1 point er acceptabelt i denne kamp. Vi har stadig bedre målscore, så vi holder stadig mesterskabet selvom vi taber på Stamford Bridge.
Det er øv, men lad os håbe at Chelskis held holder op før eller siden.
Hanskjaer
06-04-2008, 15:24
Slut ?
man.utd25
06-04-2008, 15:24
Men ok, 1 point er acceptabelt i denne kamp. Vi har stadig bedre målscore, så vi holder stadig mesterskabet selvom vi taber på Stamford Bridge.
Det er øv, men lad os håbe at Chelskis held holder op før eller siden.
hvorfor skulle vi tabe til chelski
nej HVOR ER DU DIN FEDE IDIOT(GIGGS) PISSE FORPULET RING; SMIDER ALT VÆK! LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDEEEEEEEEEEE EERRRRRRR!
skulle lige at med noget af min vrede på giggs!
Ja, man kan vel kun være enig... Det har virkelig lignet et lavpunkt for ham idag... Det er så trist at se på.
Enig .. Selvfølgelig taber vi ikke på "broen". Vi vinder da, alle hold har en off-day, vi formår jo stadigvæk at hente 1 point påtrods af en skod kamp!
fordi de kan holde modstanderen væk selvom de har en skade i forsvaret, og så har de en hjemmestatestik der er ganske enestående.
Rasmus-K-J
06-04-2008, 15:25
Giggs skal vrages til næste kamp, anderson er også en kanon venstre fløj!
Bremholm
06-04-2008, 15:26
Så redder VDS os 4 min inde i overtiden...
McPherson
uafgjort er da på ingen måde acceptabelt mod boro! Det er et skod resultat! Vi burde have vist klassen og vinde idag!
United DK
fordi de kan holde modstanderen væk selvom de har en skade i forsvaret, og så har de en hjemmestatestik der er ganske enestående.
De spillede da 4-4 mod Villa, så helt fantastiske er de heller ikke. Desuden har alt en ende, det samme har Chelseas hjemmebanestatistik.
Fuck, hvis jeg møder den dommer vil jeg banke ham godt og grundigt. Han har være fantastisk elendig, også burde han give flere kort til Boro, også er det som om han prøver at trække tiden ud!
uafgjort er da på ingen måde acceptabelt mod boro! Det er et skod resultat! Vi burde have vist klassen og vinde idag!
enig.....
man.utd25
det passer jo ikke, da de havde skader i deres forsvar tabte de også kampe, og jeg siger heller ikke vi vinder der, men tror på 1 point der
pølsemanden
06-04-2008, 15:27
sluT ??
man.utd25
06-04-2008, 15:27
vi kan jo ikke vinde hver kamp slap nu af, jeg synes også det er skod hvem synes ikke det.
De spillede da 4-4 mod Villa, så helt fantastiske er de heller ikke. Desuden har alt en ende, det samme har Chelseas hjemmebanestatistik.
nå kunne du lige hive én kamp ud.
Bremholm
06-04-2008, 15:28
4-4 mod tottenham
Flax_Generous
Nøj, Giggs var ringe i dag. Det er pinligt at se ham spille på den måde. Han er langsom, både fysisk og mentalt. Vi ville spille bedre med blot 10 mand på banen.
man.utd25
sluT ??
ja er slut
Synes sgu ikke spillet har været godt nok i de sidste 2 kampe. Milevidt fra aston villa kampen. Men fair nok. 3 point foran nummer to, som er et hold jeg regner med vi står på stamford. Det skal nok gå.
Hl-Glory
06-04-2008, 15:29
Jeg godt nok skuffet vi fører 1-0.
men forsvaret er alt for sårbart idag.
men at vi får ét point er et plus, vi kunne lige så godt have tabt.
men vi forsætter.
nu fører vi med 3 point.
jeg tør næsten ikke se de sidste kampe.
Come on United!
United DK
06-04-2008, 15:29
Ja, men når de kan lukke fire ind mod Villa, så kan de også lukke nogen ind mod os.
Jeg ved godt at optimisme ikke findes i din ordbog, men jeg tror på, at vi kan slå Chelsea på Stamford Bridge. Du tror så ikke på det, fair nok.
Er det for helved ikke nok til at argumentere for at chelsea ikke er umulige at spille imod!!! Du vil bare ikke se lyst på tingene. Og lad være med at skrive at du er realist...
McPherson
06-04-2008, 15:30
hold da kæft hvor er det hysterisk ringe! United burde have tævet Boro gule og blå! Ved godt de er svære at spille mod, men det skal United kunne klare! Forfærdeligt resultat! Chelsea har et godt psykologisk overtag nu!! Skidt skidt skidt!!!!
Det er pinligt som nogle reagerer på pointtab.
Der findes sikkert masser af midterholds-fans, der vil bytte plads med jer.
Grønholdt.
06-04-2008, 15:31
Det var en kamp som jeg havde frygtet, og med rette. Som kampen udviklede sig, der skal vi være godt tilfredse med 1 point. Giggs var endnu engang ringe. Ronaldo og Rooney gjorde det vel egenligt bedst i dag. Nu er der så kun 3 point ned til CSKA Chelskij, så vi må håbe at deres evindelige held slipper op inden at vi skal møde dem. 1 point, ikke godt nok!!! :rant:
min største bekymring lige nu er rio :(
Jeg godt nok skuffet vi fører 1-0.
men forsvaret er alt for sårbart idag.
men at vi får ét point er et plus, vi kunne lige så godt have tabt.
men vi forsætter.
nu fører vi med 3 point.
[b]jeg tør næsten ikke se de sidste kampe.[/b9
Come on United!
Ja.. Sikkert uafgjort mod Arsenal og Blackburn, taber til Chelsea, vinder de sidste kampe. Tilgængæld hiver vi CL-titlen med hjem.
man.utd25
06-04-2008, 15:32
på en god dag hvor det køre godt, kan vi godt slå chelski.
Holmskov
06-04-2008, 15:32
Prøver lige igen.
Nu siger du jo mesterskabet er tabt, men kender ikke din holdning da vi jo fik uafgjort i dag.
Men hvilke realiteter snakker du om her??
pølsemanden
06-04-2008, 15:33
Hvorfor kalder i dem "Chelski" ?
man.utd25
06-04-2008, 15:33
min største bekymring lige nu er rio :(
Jepper han skal ikke være skadet, for så for vi problemer også mod roma
PerRonaldo
06-04-2008, 15:34
Lorte kamp, vores defensiv svigter, blir næsten bedre da Rio bliver taget ud for pique. og o'shea er bare reservespiller. det er mig en gåde han ikke bruger pique fra start, men det må jo tyde på at han er på vej tilbage til barcelona, desværre.
Havde vi vundet idag havde jeg virkelig troet på mesterskabet, men nu ser det for alvor svært ud, især hvis vi skal mangler vidic i tre uger.
Øv.. Ellers ærgeligt, at vi ikke kunne vinde. Chelsea kunne og de vandt 2-0! Utrolig skuffende fra vores defensiv, hvor var de lige henne, da de to mål blev scoret på os? Glem heller ikke, at vi har et svære PL-program end Chelsea. Så det er realistisk nok, at vi får uafgjort mod Arsenal, Blackburn og tabe til Chelsea.
Jeg forstår virkelig ikke hvad Giggs forsat laver på Uniteds første hold - den mand er jo så udkørt som man kan være og til tider virker det som om han er fuldstændig ligeglad. Vi er langt bedre tjent med Nani, som jeg ser det - de er begge lige usynlige i store dele af kampen, men modsat Giggs har Nani noget fart og uforudsigeligt at byde på.
Gi' nu bare manden den rekord så vi kan slippe for at se på ham - han har tjent United godt i hans år, ingen tvivl om det, men hans dage har altså været ovre siden sidste års kamp mod Roma på OT.
Ironi? Ellers meget meget underligt og dumt sagt
Utrolig dårlig kamp.
Uha hvor vi savner Vidic bare mod Middlesbrough, hvad så med onsdag og søndag? Håber da sandelig ikke at det var alvorligt med Rio.
Synes godt nok vi stod dårligt i forsvaret på deres to mål. Nu bliver denne sæson virkelig svær at vinde! Ikke umulig, men meget meget svær!
Hinrichsen
06-04-2008, 15:35
Helt enig.... det er sørgeligt at nogen kan sidde og pive sådan og opgive alt håb, bare man smider 2 point.. Prø at hør... Det er stadig os der er 3 point foran... Og Chelsea har heller ikke ligefrem det nemmeste program foran sig...
vi kan tåle at tabe en kamp, og stadig være foran på målscoren. Tror ikke vi taber på stamford til den kamp tror jeg vi viser klassen og hiver titlen hjem ;)
Plejer du/mervandeveci altid at være sådan? Det er ikke vores problem nu! Kan du ikke se, at vi fik uafgjort, og er skuffet?
Forkert igen...
Vores hjemmebanestatestik er bedre. og det er arsenals også. United har fået 46 point på hjemmebane. Chelsea har fået 38.
EDIT: Faktisk har de kun fået 2 point mere på hjemmebane end de har på udebane :D Så ja, en hel enestående hjemmebanestatestik.. Jeg må le
Ironi? Ellers meget meget underligt og dumt sagt
Utrolig dårlig kamp.
Uha hvor vi savner Vidic bare mod Middlesbrough, hvad så med onsdag og søndag? Håber da sandelig ikke at det var alvorligt med Rio.
Synes godt nok vi stod dårligt i forsvaret på deres to mål. Nu bliver denne sæson virkelig svær at vinde! Ikke umulig, men meget meget svær!
Hvorfor er det dumt?
Vi vinder jo konstant og så snart vi mister point (ikke taber!), så snakker folk om vores mesterskabsdrømme er slut og at vi med sikkerhed taber til konkurrenterne.
Vi er møgforkælede.
Nicholaj
06-04-2008, 15:39
Jepper han skal ikke være skadet, for så for vi problemer også mod roma
Ja, det vil være skidt, hvis Rio er alvorligt skadet - han har før i dag været forsvarets styrmand og gjort det fremragende hele sæsonen.
Når det så er sagt, så havde han en rædseslfuld kamp i dag og havde meget stor andel i begge mål :mad:
Nicholaj
HHWATBB
United DK
06-04-2008, 15:40
Der er nogen herinde, der ikke ejer et gram optimisme, og i stedet tørre den af på, at de er realister, hvilket er noget værre vås, for realisme kan man ikke bruge til noget i fodbold, for i såfald havde vi vundet i dag.
Fordi det minder os alle om deres Russer forbindelse, som vi vel føler er så nedværdigende, at det ligefrem retfærdiggør vores pointtab idag, fordi vi trods alt er ejet af en amerikaner :)
Martinsen
06-04-2008, 15:40
Skidt kamp må man sige. Tevez og Giggs må vel kæmpe om at være de absolut dårligste idag. Intet af hvad de var indblandet i lykkedes, og Tevez blev da også helt fortjent pillet ud. Og med hensyn til Giggs så må Park efterhånden være foran ham i køen om en kantplads. For hver gang jeg ser Giggs spille sidder jeg og håber på at man får lidt af den gamle Giggs at se, men det sker desværre bare så uhyggeligt sjældent i den sæson her. Men vigtigt vi fik det ene point så Chelsea ikke er inde for en kamps afstand. Men vi må op på hesten igen, og så krydse fingre for at Rio er klar til Arsenal kampen, for det bliver en meget svær kamp for os.
Plejer du/mervandeveci altid at være sådan? Det er ikke vores problem nu! Kan du ikke se, at vi fik uafgjort, og er skuffet?
Plejer du altid at lukke lort ud, når nogen spørger om en ting, de ikke ved?
United-Allan33
06-04-2008, 15:41
Fuck hvor er det pinligt at læse med herinde.. Det beviser desværre med al tydelighed hvorfor andre holds fans mener United fan er medløberer...
Og det er jo direkte en skændsel at se hvordan folk herinde behandler en United legende som Giggs... Ja, han spillede ringe, men derfor behøver man ikke råbe luder efter ham...
Hvorfor er det dumt?
Vi vinder jo konstant og så snart vi mister point (ikke taber!), så snakker folk om vores mesterskabsdrømme er slut og at vi med sikkerhed taber til konkurrenterne.
Vi er møgforkælede.
Enig, men chancen for at få et mesterskab hjem i år igen er ikke så stor, som Chelseas. Men hvis vores drenge tager sig fuldstændig sammen på udekampene, så er det jo en anden sag. Vi spiller ellers forrygende på Old Trafford, og jeg tror vi vinder de sidste kampe som spilles på OT.
nogen der ved hvilken kamp kanal 5 viser i næste weekend?
God kamp til alle! (har det lidt dårligt med at skrive i kamptrådene FØR kampene, det plejer at gå galt)
Altid skal jeg jinxe med kampene.
Ja, det er klart, men vi er ikke et midterhold, og derfor skal vi vinde hver kamp. Der findes kun sejre og nederlag i min ordbog, for et uafgjort resultat er alt for ringe! Dog er jeg rigtig glad for at vi kunne score det andet mål, selvom det kneb på.
Dog er jeg helt paf hver gang SAF sætter Giggs på banen! Han var god for to år siden, sidste år var han også fin nok, men man kunne se hans tid var ovre. I år er han elendig. Hvor er den gnist, som han har vist igennem så mange år? Væk! Væk ligesom hans talent. Han har ikke meget han kan byde på for United mere, og at han er kaptajn er hul i hovedet. Rio Ferdinand viser, at han er den mest oplagte til at være kaptajn, og vi kommer til at savne ham nu, hvis han får en skade.
Tilbage til Giggs. Hver gang han får taget bolden fra sig, stopper han op og slår ud med armene og brokker sig. Han må indse, at når han ikke kan drible mere, så skal bolden bare spilles videre.. men det kan han jo heller ikke mere. Hans hjørnespark er forfærdelige.
I det '84 minut får vi et frispark på kanten af straffesparksfeltet. Oplagt til alle spillere til at slå en giftig aflevering, men bare ikke Giggs. I det '87 minut er der en kæmpe chance til os i feltet, hvor Giggs bare skal trille bolden tilbage til Scholes, der står fire meter fra ham - og målet, men nej.. det er svært at kontrollere en bold for ham.
Dette udbrud er ikke kun pga. vores "nederlag" til M'Boro, men det har længe været indædt ærgelse over, at Giggs stadig spiller. Giggs skal stoppe til sommer, i mens han stadig kan skimte toppen som spiller.
Så. Begynd at kritiser mig.
pølsemanden
06-04-2008, 15:44
ja jeg er også skuuffet, jeg er også sur fordi vi har altid det svært mod boro, men jeg var bare nysgerrig, fordi det bliver sagt hver gang, og jeg skulle spørge på et eller andet tidspunkt
nogen der ved hvilken kamp kanal 5 viser i næste weekend?
Desværre ikke vores, hvilket nok er det du fisker efter. Vi spiller først søndag kl 5.
Elrantiri
06-04-2008, 15:45
Helt enig.... det er sørgeligt at nogen kan sidde og pive sådan og opgive alt håb, bare man smider 2 point.. Prø at hør... Det er stadig os der er 3 point foran... Og Chelsea har heller ikke ligefrem det nemmeste program foran sig...
Det er nu engang stadig Chelsea som har hjemmebanefordel når vi skal spille mod dem, og en sejr til Chelsea der vil betyde at vi står lige på point.
Det er samtidig en kamp vi ikke bare kan forvente at vi vinder, for ligemeget hvad er Chelsea stadig et tophold, som af og til spiller god fodbold.
At jeg så også ville have vundet over tusind kroner i odds hvis Man Utd havde vundet gør så ikke sagen bedre, fucklort.
Hvor er det noget lort, og komme hjem og se vi står 2-2.. Chelsea er alt for tæt på, chelsea mangler wigan - hjemme, everton - ude, os - hjemme, newcastle - ude, også bolton - hjemme. Vi MÅ bare ikke tabe til dem.
man.utd25
06-04-2008, 15:48
Hvor er det noget lort, og komme hjem og se vi står 2-2.. Chelsea er alt for tæt på, chelsea mangler wigan - hjemme, everton - ude, os - hjemme, newcastle - ude, også bolton - hjemme. Vi MÅ bare ikke tabe til dem.
men tror chelski for problemer med everton, og måske newcastle som de tit har problemer med
Jeg er bange for, at vores mesterskab kan være røget i dag alt afhængig af, hvor alvorlig Rios skade er.
Vi har godt nok stadig fordelen med at kunne tabe på Stamford Bridge og stadig være foran, men det kræver jo så sejr i resten af kampene, og med det restprogram kan jeg ikke se det ske uden vores midterforsvar. Pique og Brown mod Arsenal gør mig i hvert fald ikke tryg.
Altid skal jeg jinxe med kampene.
Ja, det er klart, men vi er ikke et midterhold, og derfor skal vi vinde hver kamp. Der findes kun sejre og nederlag i min ordbog, for et uafgjort resultat er alt for ringe! Dog er jeg rigtig glad for at vi kunne score det andet mål, selvom det kneb på.
Dog er jeg helt paf hver gang SAF sætter Giggs på banen! Han var god for to år siden, sidste år var han også fin nok, men man kunne se hans tid var ovre. I år er han elendig. Hvor er den gnist, som han har vist igennem så mange år? Væk! Væk ligesom hans talent. Han har ikke meget han kan byde på for United mere, og at han er kaptajn er hul i hovedet. Rio Ferdinand viser, at han er den mest oplagte til at være kaptajn, og vi kommer til at savne ham nu, hvis han får en skade.
Tilbage til Giggs. Hver gang han får taget bolden fra sig, stopper han op og slår ud med armene og brokker sig. Han må indse, at når han ikke kan drible mere, så skal bolden bare spilles videre.. men det kan han jo heller ikke mere. Hans hjørnespark er forfærdelige.
I det '84 minut får vi et frispark på kanten af straffesparksfeltet. Oplagt til alle spillere til at slå en giftig aflevering, men bare ikke Giggs. I det '87 minut er der en kæmpe chance til os i feltet, hvor Giggs bare skal trille bolden tilbage til Scholes, der står fire meter fra ham - og målet, men nej.. det er svært at kontrollere en bold for ham.
Dette udbrud er ikke kun pga. vores "nederlag" til M'Boro, men det har længe været indædt ærgelse over, at Giggs stadig spiller. Giggs skal stoppe til sommer, i mens han stadig kan skimte toppen som spiller.
Jeg tror og håber at det bare var én utrolig dårlig sæson for Giggs. Sidste sæson spillede han jo godt, og jeg tror han begynder at spille som vi kender ham næste sæson...
ja jeg er også skuuffet, jeg er også sur fordi vi har altid det svært mod boro, men jeg var bare nysgerrig, fordi det bliver sagt hver gang, og jeg skulle spørge på et eller andet tidspunkt
Chelski er Chelseas øgenavn. Vi hader Chelsea og vi kalder dem for Chel-Ski.
At jeg så også ville have vundet over tusind kroner i odds hvis Man Utd havde vundet gør så ikke sagen bedre, fucklort.
Hvis du har oddset på united sejr så regner jeg dig for ansvarlig for vores nederlag! Man må ALDRIG blande kærlighed og forretning! Jeg har 8 gange de sidste 10 år oddset på en united sejr og det er blevet til 5 nederlag og 3 uafgjorte. Mener blandt andet det var mod Crewe hvor vi vidst stod uafgjort og Maccabi Haifa hvor vi tabte 4-0(mads timms debut).
Jeg tror og håber at det bare var én utrolig dårlig sæson for Giggs. Sidste sæson spillede han jo godt, og jeg tror han begynder at spille som vi kender ham næste sæson...
Tror desværre det er for sent for den mand. Han har toppet og lad os bare erkende at Giggs aldrig kommer tilbage til det niveau han havde engang. Det går kun en vej med Giggs ......desværre
Hvis der bliver en næste sæson. Når vi vinder mesterskabet - hvilket jeg stadig ikke tvivler på, selvom vores resultat i dag - så tror jeg han stopper.
Hvis du har oddset på united sejr så regner jeg dig for ansvarlig for vores nederlag! Man må ALDRIG blande kærlighed og forretning! Jeg har 8 gange de sidste 10 år oddset på en united sejr og det er blevet til 5 nederlag og 3 uafgjorte. Mener blandt andet det var mod Crewe hvor vi vidst stod uafgjort og Maccabi Haifa hvor vi tabte 4-0(mads timms debut).
lol....
schousboe9
06-04-2008, 15:53
Kritisere dig!? For hvad dog!? Borset lige fra dét med uafgjorte resultater, er ovenstående som taget ud af min mund - spot on!
Nå, sket er sket. Nu må vi bare tænke fremad og fokuserer på din andre kampe. Jeg tror godt vi kan vinde de sidste kampe udover Chelski, så hiver vi mesterskabe hjem. At tænke på den skuffende kamp hjælper os ikke til en titel.
Jeg kan nu bare glæde mig over, at Rooney er blevet sig selv, og har scoret 4 mål i de sidste 3 kampe. Og han er bland dem, som kan redde os.
Elrantiri
06-04-2008, 15:55
Silence, I KILL YOU! :lolol:
Men ja, nu hvor jeg slår mine hjerneceller til har jeg satme ALDRIG vundet noget når jeg har oddset på en United kamp, det glemmer jeg bare altid "Arh, det er bare Middlebrough, og United spiller fantastisk for tiden, fuck det".
Hvis der bliver en næste sæson. Når vi vinder mesterskabet - hvilket jeg stadig ikke tvivler på, selvom vores resultat i dag - så tror jeg han stopper.
Han lægger jo ikke op til at han stopper: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8591
Jeg har det fint nok, for jeg havde forventet pointtabet i dag. Jeg ved hvor svært vi har det, når vi spiller på Riverside, og i dag var ingen undtagelse. Forsvaret sejler, som jeg slet ikke har set det før i denne sæson. Nogle spillere i offensiven mangler fuldstændig gejst og selvtillid, og her tænker jeg især på Tevez og Giggs. Det var skidt af dem. Jeg er glad for at vi får det ene livsvigtige point der gør, at Chelsea ikke kan afgøre det. Det er vitalt, at vi kan 'tåle' at tabe på Stamford Bridge og stadig blive mestre, hvis vi vinder de resterende 4 kampe. Dog lugter de blod nu, og jeg frygter deres form p.t. De vinder sgu konstant. Jeg ved ikke hvorfor at vi spillede sådan i dag, måske sad Roma-kampen stadig i hovederne på spillerne? Jeg er skuffet over indsatsen, men tilfreds med pointet. Da vi kom bagud troede jeg det var slut. Alt er faktisk status quo på nuværende tidspunkt kontra sidste tidspunkt. Med 5 kampe igen, havde vi dengang også 3 points forspring. Dog manglede vi ikke en Arsenal-kamp, som faktisk nu skal vindes!
Thomas
Er det skidt Giggs er kaptajn? Manden spillede sin kamp nr. 750 i dag og kender dermed klubben ud og ind. Han er manden, der får alle nye spillere til at føle sig velkommen, han er et godt eksempel gennem sin opførsel (hvor tit ser vi ham tabe hovedet og skælde ud på gud og hver mand?) + han har leveret mindeværdige kampe og præstationer i al den tid jeg og mange andre har været United-fan. Selvfølgelig kan man ikke leve på tidligere præstationer, men der er simpelthen så mange andre ting, der retfærdiggører ham som kaptajn.
Hinrichsen
06-04-2008, 15:59
Det er nu engang stadig Chelsea som har hjemmebanefordel når vi skal spille mod dem, og en sejr til Chelsea der vil betyde at vi står lige på point.
Det er samtidig en kamp vi ikke bare kan forvente at vi vinder, for ligemeget hvad er Chelsea stadig et tophold, som af og til spiller god fodbold.
Enig, men selv om vi taber på stamford bridge så ligger vi stadig i toppen, selvfølgelig skal vi lige slå arsenal på søndag først, men det tror jeg nu på sker på OT.. Jeg siger bare at jeg ville være mere nervøs hvis jeg var chelsea fan... De har vidst også en svær kamp mod City såvidt jeg ved, men kan godt være jeg tager fejl der...
Surt sjov med din odds hehe... Bedre held en anden gang ;)
schousboe9
06-04-2008, 15:59
Jeg har det fint nok, for jeg havde forventet pointtabet i dag. Jeg ved hvor svært vi har det, når vi spiller på Riverside, og i dag var ingen undtagelse. Forsvaret sejler, som jeg slet ikke har set det før i denne sæson. Nogle spillere i offensiven mangler fuldstændig gejst og selvtillid, og her tænker jeg især på Tevez og Giggs. Det var skidt af dem. Jeg er glad for at vi får det ene livsvigtige point der gør, at Chelsea ikke kan afgøre det. Det er vitalt, at vi kan 'tåle' at tabe på Stamford Bridge og stadig blive mestre, hvis vi vinder de resterende 4 kampe. Dog lugter de blod nu, og jeg frygter deres form p.t. De vinder sgu konstant. Jeg ved ikke hvorfor at vi spillede sådan i dag, måske sad Roma-kampen stadig i hovederne på spillerne? Jeg er skuffet over indsatsen, men tilfreds med pointet. Da vi kom bagud troede jeg det var slut. Alt er faktisk status quo på nuværende tidspunkt kontra sidste tidspunkt. Med 5 kampe igen, havde vi dengang også 3 points forspring. Dog manglede vi ikke en Arsenal-kamp, som faktisk nu skal vindes!
Dagens resultat har vel ikke ændret på, at Arsenal-kampen skal vindes??
Kritisere dig!? For hvad dog!? Borset lige fra dét med uafgjorte resultater, er ovenstående som taget ud af min mund - spot on!
Godt nok :D Synes bare at der er nogen, der har en tendens til at forsvare ældre spillere..
Det skal dog lige siges, at selvom Giggs bliver kritiseret, så håber jeg inderligt, at han kommer tilbage, men som det ser ud nu, så skal han også lige have et opråb for at mangle den såkaldte United spirit. Hvis SAF sætter ham på banen igen, så vil jeg se noget i de sidste par kampe, der kan få mig til at se, hvorfor han gerne vil spille næste sæson!
Vi vinder igen i år.
PerRonaldo
06-04-2008, 16:02
Ja giggs er ikke god for tiden, men jeg vil nu stadig mene han er meget vigtig, for hans erfaring er kolosal, dog var det ikke i sådan en kamp vi havde brug for erfaring, men mere på onsdag mod Roma. Man kan jo altid være bagklog og sige at han skulle have spillet med park i stedet, men han viste godt nok heller ikke meget mod roma, så synes det var fair at starte med giggs.
At kalde ham for luder er jo direkte for latterligt, han har virkelig været god for os og så sent som i sidste sæson var han også kanon. Det kan vi godt nok ikke bruge til noget nu, men at svine ham til er sgu ikke iorden, kritik på hans præstationer er okay.
United DK
06-04-2008, 16:03
Vi vinder, og det gør vi bl.a. fordi Chelsea ikke gør rent bord i de sidste kampe. Chelsea slog City ja, og dem har vi tabt to gange til i denne sæson ja, men op i røven med det, for City er lortehold, som kun sporadisk har noget at byde på!
Vi skal nok vinde det mesterskab, for vi er det bedste hold i England, og sådan er det bare! Holdet var også nede, før vi mødte Arsenal sidst, men så kom vildskaben frem, og vi kørte dem over, og det gør vi også næste weekend, med eller uden Rio!
Arsenal kampen skal vindes, og det bliver den! :cool:
Thomas
Er det skidt Giggs er kaptajn? Manden spillede sin kamp nr. 750 i dag og kender dermed klubben ud og ind. Han er manden, der får alle nye spillere til at føle sig velkommen, han er et godt eksempel gennem sin opførsel (hvor tit ser vi ham tabe hovedet og skælde ud på gud og hver mand?) + han har leveret mindeværdige kampe og præstationer i al den tid jeg og mange andre har været United-fan. Selvfølgelig kan man ikke leve på tidligere præstationer, men der er simpelthen så mange andre ting, der retfærdiggører ham som kaptajn.
Hans 750. kamp det er også rigtig flot, og han skal have et "godt gået" med på vejen, men selvom han er så kendt i klubben, så kan han vel godt byde de nye og unge spillere velkommen uden anførerbåndet. Når man går med anførerbåndet, så har han man et vis ansvar, og det besidder Giggs ikke mere. Som du selv siger det, så har han ikke den aggressivitet i sig mere, så han kan stå og give verbale lussinger til en spiller, der ikke lever op til holdets forventninger 100%. Dét havde Roy Keane og det har Rio Ferdinand!
Nogle der ved hvordan Rio har det? Om han er med til Arsenal-kampen?
man.utd25
06-04-2008, 16:08
Nogle der ved hvordan Rio har det? Om han er med til Arsenal-kampen?
Det vil jeg også gerne vide:) det er så vigtig at han er med
Hans 750. kamp det er også rigtig flot, og han skal have et "godt gået" med på vejen, men selvom han er så kendt i klubben, så kan han vel godt byde de nye og unge spillere velkommen uden anførerbåndet. Når man går med anførerbåndet, så har han man et vis ansvar, og det besidder Giggs ikke mere. Som du selv siger det, så har han ikke den aggressivitet i sig mere, så han kan stå og give verbale lussinger til en spiller, der ikke lever op til holdets forventninger 100%. Dét havde Roy Keane og det har Rio Ferdinand!
Selvfølgelig kan han byde nye spillere velkommen uden at være anfører, men det ændrer jo ikke på, at han eftersigende er en af de allerbedste til det. Og at han overhovedet gider tage sig tid til det. Jeg kunne godt forestille mig mig, at det ikke var størstedelen af spillerne, der gad tage sig så meget tid til det, som Giggs gør.
Han har muligvis ikke det samme temperament som Keane og måske Ferdinand, men hvis der er en spiller, der aldrig bliver mæt, så er det Giggs. Han finder hele tiden nye mål at sætte sig selv og det er ufatteligt smukt. Mange spillere ville muligvis ikke finde gejsten til endnu en mesterskabskamp med 9 trofæer på bagen. Vi så det i 99/00 hvordan folk stadig skrev autografer på "the treble"-postkort.
Chelsea slutprogram:
Wigan, hjemme
Everton, ude
United, hjemme
Newcastle, ude
Bolton, hjemme
Uniteds slutprogram:
Arsenal, hjemme
Blackburn, ude
Chelsea, ude
West Ham, hjemme
Wigan, ude
Selvom Chelsea IMO har det nemmeste slutprogram, tror jeg stadig at de smider point på et eller andet tidspunkt udover united-kampen, og det betyder at united kan tåle at stå uafgjort med arsenal og tabe til chelsea.. Så jeg ser ingen grund til at fare op, og opgive alt...
Hvorfor er det dumt?
Vi er møgforkælede.
Jamen det giver jo ikke nogen mening det du skriver! Det sgu da klart at flere hold vil bytte plads med os, men der er også en grund til hvorfor vi ligger hvor vi ligger og den grund er at vi ikke kan stille os tilfredse med en uafgjort i Middlesbrough. Så jeg sgu fuldstændig ligeglad med at Blackburn eller anden klub vil være jublende glade for at ligge hvor vi ligger.
man.utd25
06-04-2008, 16:15
Chelsea slutprogram:
Wigan, hjemme
Everton, ude
United, hjemme
Newcastle, ude
Bolton, hjemme
Uniteds slutprogram:
Arsenal, hjemme
Blackburn, ude
Chelsea, ude
West Ham, hjemme
Wigan, ude
Selvom Chelsea IMO har det nemmeste slutprogram, tror jeg stadig at de smider point på et eller andet tidspunkt udover united-kampen, og det betyder at united kan tåle at stå uafgjort med arsenal og tabe til chelsea.. Så jeg ser ingen grund til at fare op, og opgive alt...
Jeg kan ikke være mere enig
Det vil jeg også gerne vide:) det er så vigtig at han er med
Det lignede lysken den var galt med synes jeg. Det kan godt betyde mere end 2 uger, alt afhængigt af hvor slemt det er. Normalt bryder sådan noget tit op, så han skal på den anden side heller ikke sættes for tidligt ind igen hvis han ikke er kommet sig tilpas nok med sin skade.
Lorensen
06-04-2008, 16:16
Hvorfor tror folk ligepludselig at vi umuligt vinder mod Arsenal. Vi er trodsalt på hjemmebane, og Arsenal er i ekstrem dårlig form pt.
United DK
06-04-2008, 16:18
Jeg synes ikke Chelseas program er så meget nemmere end vores, de har selvfølgelig hjemmekampen mod os, men sammentidig har de Everton og Newcastle ude. Jeg gruer dog lidt for kampen mod Blackburn, for dem plejer altid at have problemer med Ewood Park, og udover 1-0 sejren der sidste sæson, så har vi ikke vundet der i flere år.
tja..tre points forspring + målscoren til vores fordel. jeg tror stadig på det. det kræver sejr over alle andre end chelski. uafgjort mod dem kan jeg sgu godt tåle. wigan og west ham skal jo bare trynes, der er ik så meget der. Arsenal burde vi slå, blackburn er mere tricky. men vi taber sjældent/spiller uafgjort to i træk-og næste kamp er mod et romahold på OT. fuck yeah, jeg tror på det.
United DK
06-04-2008, 16:20
Jeg kan simpelthen ikke vente til Arsenal-kampen, for vi skal ud og markere, at vi stadig er favoritter til titlen.
Martinsen
06-04-2008, 16:21
Argh det tror jeg da overhovedet ikke på. Slet ikke. Mon ikke der er en lille klubrekord han gerne vil have med?? Men efter næste sæson, der stopper han sikkert. Men jeg vil vædde alt jeg ejer på at han ikke stopper efter denne sæson, medmindre han når rekorden selvfølgelig men det er nu ret usandsynligt at han gør det før næste sæson.
Han har muligvis ikke det samme temperament som Keane og måske Ferdinand, men hvis der er en spiller, der aldrig bliver mæt, så er det Giggs. Han finder hele tiden nye mål at sætte sig selv og det er ufatteligt smukt. Mange spillere ville muligvis ikke finde gejsten til endnu en mesterskabskamp med 9 trofæer på bagen. Vi så det i 99/00 hvordan folk stadig skrev autografer på "the treble"-postkort.
Det er forskellen vi ser kampene på, for som jeg ser det, så ligner Giggs en mand der er mæt og klar til at slå sig ned. Sidst han scorede var d. 8 december. Jeg blev nødt til at bladre United.no's kampsektion igennem, for jeg kunne virkelig ikke huske det! Det er noget af en måltørke.
man.utd25
06-04-2008, 16:21
Det lignede lysken den var galt med synes jeg. Det kan godt betyde mere end 2 uger, alt afhængigt af hvor slemt det er. Normalt bryder sådan noget tit op, så han skal på den anden side heller ikke sættes for tidligt ind igen hvis han ikke er kommet sig tilpas nok med sin skade.
Ja men mange gange ser det værre ud end det enlig er , jeg håber på det bedste
Hvorfor tror folk ligepludselig at vi umuligt vinder mod Arsenal. Vi er trodsalt på hjemmebane, og Arsenal er i ekstrem dårlig form pt.
Vi SKAL vinde den kamp. Jeg synes faktisk vores offensiv fungerer suverent idag, når man ser bort fra Giggs.
Carrick, Evra, Ronaldo, Park, Scholes spillede udemærket. Minuset var at vi ikke lukkede kampen efter 1-0. Boro liver tit op og fighter mod topholdene og det giver tit bonus.
Det gik i øvrigt også bedre for O'shea da han kom ud på højre back. Jeg synes han havde placeringsproblemer inde centralt i første halvleg.
Jeg tror vi vinder over Arsenal. Vi plejer altid at udnytte at modstanderne spiller offensivt. At Vidic/Rio sandsynligvis begge er ude er bare det værst tænkelige pt.
I øvrigt en mega ringe præstation af Riley idag. Fløjtede kampen ihjel ved at fløjte for små ting og bremsede spillet ved ligegyldige bagateller. Oven i hatten burde han slå hårdere ned på nogle af de frispark fra Boro.
Argh det tror jeg da overhovedet ikke på. Slet ikke. Mon ikke der er en lille klubrekord han gerne vil have med?? Men efter næste sæson, der stopper han sikkert. Men jeg vil vædde alt jeg ejer på at han ikke stopper efter denne sæson, medmindre han når rekorden selvfølgelig men det er nu ret usandsynligt at han gør det før næste sæson.
Som du skriver det, så tager han måske en sæson mere, for at få en klubrekord, men det er så egoistisk, for han bringer intet nyt til klubben. SAF må nærmest også føle sig lidt tvunget til at sætte ham på banen til næste sæson, fordi Giggs har været en tro tjenere i så mange år.
Det ligner han kun spiller for at få rekorden med hjem.
Jamen det giver jo ikke nogen mening det du skriver! Det sgu da klart at flere hold vil bytte plads med os, men der er også en grund til hvorfor vi ligger hvor vi ligger og den grund er at vi ikke kan stille os tilfredse med en uafgjort i Middlesbrough. Så jeg sgu fuldstændig ligeglad med at Blackburn eller anden klub vil være jublende glade for at ligge hvor vi ligger.
Det giver da mening.
Selvfølgelig har det fået os langt, men vi må også tør øjnene og indse, at vi ikke kan vinde alle kampe og respektere, at vi er så mega heldige at støtte et hold, der vinder 9 ud af 10 kampe. Vi når langt på at være kritiske, men vi når ikke en skid ved at lægge mesterskabsdrømmene på hylden efter et pointtab.
Det er i orden at give kritik (naturligvis), men alt med måde.
I stedet for at whine over, at Chelsea bare kører derud af, så må vi også være realistiske: Indtil i dag har vi jo gjort det i en uendelighed. Lad os i stedet glæde os over et svært udebanepoint i stedet for alt det andet.
Boro har jo i 2 omgange drillet Arsenal og var mm fra at gøre det samme mod Chelsea forleden.
Det er forskellen vi ser kampene på, for som jeg ser det, så ligner Giggs en mand der er mæt og klar til at slå sig ned. Sidst han scorede var d. 8 december. Jeg blev nødt til at bladre United.no's kampsektion igennem, for jeg kunne virkelig ikke huske det! Det er noget af en måltørke.
Alle spillere oplever sportslige nedture. Det er slet ikke lig med at man er mæt.
Rooney har jo heller ikke fundet nettet tilstrækkeligt mange gange, men ham betvivler vi jo ikke.
Scholes blev også afskrevet i denne sæson, men det er netop ham, der brillerer gang på gang for tiden og som holder Anderson ude.
man.utd25
06-04-2008, 16:28
vis vi skal til at spille med brown og pique inde på center nu så er det så vigtig at vores offensiv virker 100% for der skal scores mål
Som du skriver det, så tager han måske en sæson mere, for at få en klubrekord, men det er så egoistisk, for han bringer intet nyt til klubben. SAF må nærmest også føle sig lidt tvunget til at sætte ham på banen til næste sæson, fordi Giggs har været en tro tjenere i så mange år.
Det synes jeg overhovedet ikk du kan konkludere. I øvrigt latterligt at beskylde så loyal og ikke-egoistisk en spiller for sådan noget. Giggs er en holdspiller og har altid været det. Han sætter aldrig sig selv i fokus, og jeg mener også at han har udtalt at han ikke tænker i de baner.
Han var også stærkt kritiseret i de to sæsoner før vi hev mesterskabet hjem sidste år. Han oppede sig, og det kan ske igen.
Martinsen
06-04-2008, 16:30
Du har selvfølgelig ret til at have din mening, men jeg synes det er en anelse respektløs den måde du omtaler en af de største spillere der nogensinde har været i United på. Godt nok var han meget ringe idag, men som flere skriver så har han den kollosale rutine, som betyder ufattelig meget i den periode vi går ind i nu. Specielt for spillere som Anderson, Nani, Pique osv. For de har nok aldrig stået i en så nervepirrende situation som de er i lige nu i United. ´Hvor både ligaen og CL spidser til. Og selvfølgelig bringer Ferguson ikke folk på banen der ikke kan bidrage med noget, men det er jeg overbevist om at han stadig mener Giggs kan. Hvilket jeg også gør, men man må også samtidig erkende at niveauet i den her sæson, bare ikke har været godt nok. Og jeg vil nok også foretrække Nani i næste sæson, men derfor vil der stadig være masser af kampe til Giggs.
man.utd25
06-04-2008, 16:30
Alle spillere oplever sportslige nedture. Det er slet ikke lig med at man er mæt.
Rooney har jo heller ikke fundet nettet tilstrækkeligt mange gange, men ham betvivler vi jo ikke.
Scholes blev også afskrevet i denne sæson, men det er netop ham, der brillerer gang på gang for tiden og som holder Anderson ude.
Tror nu ikke han holder Anderson ude, men alle skal jo spille engang imellem.
anderson har spillet så mange kampe og han skal også lade op:)
Martinsen
06-04-2008, 16:33
Tror nu ikke han holder Anderson ude, men alle skal jo spille engang imellem.
anderson har spillet så mange kampe og han skal også lade op:)
Selvfølgelig holder Scholes da Anderson ude lige nu. Hver gang vi spiller 4-4-2 for tiden bliver Scholes valgt fremfor Anderson, og det er af den simple grund at Scholes er bedre og han har det med at hive klassespillet frem når det virkelig gælder. Men Anderson har da haft en glimrende sæson,selvom han har virket lidt skdit kørende her de sidste par kampe. Men pt. er Scholes det klare førstevalg det kan der ikke være nogen tvivl om,.
United DK
06-04-2008, 16:34
Det er ikke Giggs der skal stoppe, men Ferguson der skal sige stop. Det er Ferguson der vælger ham, og den generelle holdning herinde er jo, at Ferguson ALTID har ret, og når han vælger Giggs, så må det jo være fordi han mener, at han stadig er god nok.
Men hvordan kan man have en sportslig nedtur i 1½ års tid ca.? Rooney gør så meget andet end at score mål. I dag scorer han, sidste kamp scorede han og forrige kamp igen.
En klog statistik sagde at satte man Rooney udenfor banen, så blev det automatisk til pointtab. Tilfældighed, nej. Han er indbegrebet af United ånden, og når han scorer, så kører det, og lige nu har han scoret de tre sidste kampe, og sikrer os 1 points i dag.
Glory Man United
06-04-2008, 16:38
Men hvordan kan man have en sportslig nedtur i 1½ års tid ca.? Rooney gør så meget andet end at score mål. I dag scorer han, sidste kamp scorede han og forrige kamp igen.
En klog statistik sagde at satte man Rooney udenfor banen, så blev det automatisk til pointtab. Tilfældighed, nej. Han er indbegrebet af United ånden, og når han scorer, så kører det, og lige nu har han scoret de tre sidste kampe, og sikrer os 1 points i dag.
1 1/2 år? Hvis han var så ringe i halvdelen af sidste sæson, var han nok ikke kommet på årets hold...:whine:
man.utd25
06-04-2008, 16:39
Selvfølgelig holder Scholes da Anderson ude lige nu. Hver gang vi spiller 4-4-2 for tiden bliver Scholes valgt fremfor Anderson, og det er af den simple grund at Scholes er bedre og han har det med at hive klassespillet frem når det virkelig gælder. Men Anderson har da haft en glimrende sæson,selvom han har virket lidt skdit kørende her de sidste par kampe. Men pt. er Scholes det klare førstevalg det kan der ikke være nogen tvivl om,.
bedre og bedre synes jeg slet ikke, anderson har spillet bedre end scholes over hele sæsonen.
Glory Man United
06-04-2008, 16:40
bedre og bedre synes jeg slet ikke, anderson har spillet bedre end scholes over hele sæsonen.
Nok fordi Scholes har være skadet :p
Men pt er Scholes vor bedste midtbanemand, og så er Andersons fantastiske periode for 3-4 mdr jo ligegyldig
Carrick var et halvt år om at finde storspillet (i denne sæson), og hvis vi tillægger at Giggs er 34, så er det vel det mest retfærdige svar.
Jeg er heller ikke enig i, at han har spillet skidt i halvandet år. Selvfølgelig spiller han ikke som i gamle dage, men han er altid garant for en helhjertet indsats. I dag var han med i meget og havde mange udfordrende løb. Desværre lykkedes det hverken for ham eller resten af holdet.
Jeg er enig i, at Rooney er en klassespiller, men man kan ikke retfærdiggøre Rooneys manglede form, når man hakker ned på Giggs. Der er jo 12 års forskel på de to.
Hvis Rooney er en del af Unitedånden, så er Giggs det også.
Og lige for Mickeys'ene, så hakker jeg ikke ned på Rooney.
man.utd25
06-04-2008, 16:42
Nok fordi Scholes har være skadet :p
Men pt er Scholes vor bedste midtbanemand, og så er Andersons fantastiske periode for 3-4 mdr jo ligegyldig
3-4 mdr siden, jøsse mand
Glory Man United
06-04-2008, 16:43
3-4 mdr siden, jøsse mand
Kalder du mig bøsse? :lolol:
man.utd25
06-04-2008, 16:45
Kalder du mig bøsse? :lolol:
du er sku da for langt ude , når du kan skrive det.
vil være det samme vis jeg skrev.At scholes gode periode på 7 kampe kan sku være ligemeget
Glory Man United
06-04-2008, 16:48
du er sku da for langt ude , når du kan skrive det.
vil være det samme vis jeg skrev.At scholes gode periode på 7 kampe kan sku være ligemeget
jeg tror du har tabt halvdelen af forummet. Den der spiller bedst pt er på holdet. Og Scholes er den bedste nu, end of story. Så hjælper det ikke Anderson NU, at han har spillet godt tidligere
Danielsen
06-04-2008, 16:53
Carrick ud Anderson ind!
What!??
Carrick!?? Stop nu!! Giggs skulle da ud!! Det går/gik, alt alt for langsomt, med ham!!
man.utd25
06-04-2008, 16:53
jeg tror du har tabt halvdelen af forummet. Den der spiller bedst pt er på holdet. Og Scholes er den bedste nu, end of story. Så hjælper det ikke Anderson NU, at han har spillet godt tidligere
ejjjj hvad er det du ik forstår, jeg skrev anderson har været bedst over hele sæsonen , også begyndte du på scholes spiller bedst PT ja måske gør han det men tror det er ligeså meget for at lade anderson op.
for der er slet ingen tvivl om at anderson, har været bedre end scholes gennem hele sæsonen.
og anderson har reddet vores røv en del gange, så kom ikke og sige du ikke kan bruge det til en skid.
Det synes jeg overhovedet ikk du kan konkludere. I øvrigt latterligt at beskylde så loyal og ikke-egoistisk en spiller for sådan noget. Giggs er en holdspiller og har altid været det. Han sætter aldrig sig selv i fokus, og jeg mener også at han har udtalt at han ikke tænker i de baner.
Han var også stærkt kritiseret i de to sæsoner før vi hev mesterskabet hjem sidste år. Han oppede sig, og det kan ske igen.
Det er også på den måde jeg ser det, og højst sandsynligt ikke på den måde, du ser det. Jeg konkluderer, hvad jeg tror og ser, andet kan jeg jo ikke gøre, vel?
Du har selvfølgelig ret til at have din mening, men jeg synes det er en anelse respektløs den måde du omtaler en af de største spillere der nogensinde har været i United på. Godt nok var han meget ringe idag, men som flere skriver så har han den kollosale rutine, som betyder ufattelig meget i den periode vi går ind i nu. Specielt for spillere som Anderson, Nani, Pique osv. For de har nok aldrig stået i en så nervepirrende situation som de er i lige nu i United. ´Hvor både ligaen og CL spidser til. Og selvfølgelig bringer Ferguson ikke folk på banen der ikke kan bidrage med noget, men det er jeg overbevist om at han stadig mener Giggs kan. Hvilket jeg også gør, men man må også samtidig erkende at niveauet i den her sæson, bare ikke har været godt nok. Og jeg vil nok også foretrække Nani i næste sæson, men derfor vil der stadig være masser af kampe til Giggs.
Jeg synes ikke selv jeg er respektløs, jeg siger bare endelig det, jeg har ville have sagt igennem hele sæsonen. Jeg har ikke nedladet mig til at kalde ham skældsord, for han ER en af de største, der har spillet i United, men som jeg ser det, så skal han stoppe nu, så jeg kan mindes ham som spilleren der vandt alt med United og stoppede på toppen.
United0805
06-04-2008, 16:59
Hej.. Jeg har diskuteret lidt med en på et andet debatforum, og han siger at det er det indbyrdes opgør der tæller fremfor målscoren. Dvs at hvis Chelski vinder resten af deres kampe + slår United med mere end 2 mål er de mestre.. Men jeg mener at det er målscoren der tæller fremfor det indbyrdes opgør, men jeg bliver sq lidt i tvivl..
Nogen der kan hjælpe? Gerne med et link:)
Hej.. Jeg har diskuteret lidt med en på et andet debatforum, og han siger at det er det indbyrdes opgør der tæller fremfor målscoren. Dvs at hvis Chelski vinder resten af deres kampe + slår United med mere end 2 mål er de mestre.. Men jeg mener at det er målscoren der tæller fremfor det indbyrdes opgør, men jeg bliver sq lidt i tvivl..
Jeg mener det er målscoren, som tæller i pl..
Men i spanien er det de indbyrdes opgør. Men jeg har ikke noget link..
For helvede en kamp.. Forsvaret var helt ved siden af sig selv, og vi manglede tydeligt Vidic.. Men min største bekymring er Rio.. han må bare ikke være ude mod Arsenal, så er vi for alvor i knibe.. Men 2-2 er efter kampen at dømme et OK resultat.. forsvaret sejlede, og de havde mange chancer, men VDS stod godt, igen, og vi kom bagud 2-1 så 2-2 i en på forhånd tippet svær kamp, er ok, da jeg er sikker på vi ville tabe point i løbet af de sidste kampe, og vi kan stadig selv afgøre det på flere måder, enten ved at vinde over chelski og så kan vi endda tillade os og tabe en enkelt eller tabe til chelsea men så må vi ikke tabe flere point, men jeg er dog rimelig sikker på at Chelsea ikke kører igennem uden point-tab..
Er rimelig sikker på at det først er målscorer og derefter indbyrdes, men er ikke 100%..
Don Kafai
06-04-2008, 17:07
Vi ligger nummer 1, har 3 point ned til nummer 2, og har sat Arsenal ned fra tronen idet vi er 6 point foran dem.
Vi har vendt et truende nederlag, der igennem hele sæsonen hang over vores hoved, til en position hvor vi er foran.
Ja, drømmescenariet var selvfølgelig at vi på nuværende tidspunkt havde 11 point ned til Chelsea, og 12 point ned til Arsenal, så vi kunne tabe samtlige kampe og løfte pokalen til maj, men sådan fungerer det altså ikke. Derfor har jeg svært ved at begræde et pointtab til Boro på udebane, når vi har vundet de sidste 6. Jeg blev underholdt i 90 minutter, og jeg er stolt over at vi spiller noget af det mest underholdende resultatbold.
Se dog på kampen i et større perspektiv end blot 90 minutter. Vi har netop vundet 2-0 i Rom, og fået 18 point de sidste 6 kampe. Hvis man ovenpå det, sviner holdet fordi man "kun" får 2-2 på en bane hvor bla. Arsenal har tabt, så er jeg enig med JakobR om at vi er blevet for møgforkælede.
Iøvrigt stor ros herfra til Park. Jeg må indrømme ikke at forstå hvorfor han blev sat ind foran fx Anderson, men vores koreaner gjorde mine tanker til skamme. Super assist, og virkelig vigtigt at se ham igang igen.
Mine karakterer (1-10):
Vds: 7 - Har vigtige redninger, men er usikker i 2-3 situationer der var tæt på at koste.
Brown: 5 - Usikker kamp, han mangler ved udligningen og er skyld i Alvez' 2-1 mål. Skidt kamp fra hans side.
Rio: 8 - Indtil han går ud, var han sikker as usual.
O'Shea 7 - Udfyldte hullet fint, men havde 2-3 taktiske brølere.
Ronaldo 9 - Altid udfordrende, altid offensiv, og selvom han blev sparket ned konstant, havde han høj moral. Og så laver han sit obligatoriske mål.
Scholes 8 - God kamp. Sikker boldfordeler, og chanceskaber. MEN SKYD DOG UDEFRA.
Carrick 8 - Flot assist til Ronaldo, og sikker gennem hele kampen
Giggs 6 - Havde sine momenter, men bidrog ikke med nok. Han manglede speed og koldblodighed i sit spil.
Rooney 8 - Flot præstation. Altid åben, og fordeler angrebet godt. Mister hovedet i enkelte situationer, bla. det gule kort, men også nogle fejlafleveringer.
Tevez 7 - Usynlig i store dele, men stor arbejdsradius som sædvanlig.
Hargo 7 - Han skulle holde skansen, og det gjorde han. Job done.
Park 8 - Super assist. Godt at se ham tilbage.
Pique 7 - Lavede ikke de store fejl, men mangler klart Rios coolness.
MOM - Ronaldo
Bergmann
06-04-2008, 17:09
Næsten 100 % sikker på, at det er målscoren. Man snakker altid om, hvor vigtige de mange mål er i slutningen af sæsonen - IKKE indbyrdes opgør..
Det er også på den måde jeg ser det, og højst sandsynligt ikke på den måde, du ser det. Jeg konkluderer, hvad jeg tror og ser, andet kan jeg jo ikke gøre, vel?
Nu har manden selv udtalt at mesterskabet kommer før hans kamprekord, og at han ikke tænker på den måde. Når han så selv benægter det, må du vel finde ham uærlig, og indirekte mene at han ikke taler sandt?
Jeg synes ikke det er muligt at kunne se tingene på to måder. Ikke når han selv har udtalt sig. Så skal det være fordi man ikke tror han taler sandt, og at han har en skjult dagsorden. Det tvivler jeg stærkt på når han representerer klubben så godt, og er et super eksempler på fairness på og ude for banen.
Lad os nu lad vær' med at gå i spåner over den her kamp alle sammen. Uafgjort er et okay resultat, som jeg ser det. Vi har spillet en hård kamp i midtugen, og skal møde et hold vi altid har problemer med. Tilmed er vejret elendigt, og selvom det var ens for begge hold, så tror jeg at det forvirrede spillerne, at der var sne/regn/hagl ned over dem i 90 min. Dommeren var heller ikke den bedste, og jeg synes vi bliver snydt for et straffespark i førstehalvleg, så marginalerne var ikke på vores side. Jeg vil gerne være ærlig med Giggs, og sige, at jeg ikke håber at se ham som fast spiller til næste sæson. Han har et okay passningspil, men han er simphelthen så langsom og ikke-direkte, at han aldrig bliver farlig i et spil. Så Nani må gerne være fast mand fra nu af. Min største bekymring er forsvaret. Det har været ultra solidt, men det kan ikke være rigtigt, at det skal sejle på den måde, når Vidic er ude med skade. Tilmed blev Rio skaddet, og uden ham og Vidic til mod Arsenal, bliver det en rigtig svær opgave. O'Shea og Brown var direkte elendige i dag, og jeg er ikke meget mere tryg ved Pique.
Kom nu op med hovedet man. En uafgjort og folk vil halshugge diverse spillere. Vi har gjort det fremragende, og kan selv afgøre det. Vi kan sårgar tabe en kamp mere, og stadig blive mestre. Vi skalr reelt vinde 4 kampe mere, så er vi mestre. Det kan vi godt magte. Og jeg er helt sikker på, at Chelsea ikke går ubesejret igennem de sidste par kampe. De har Newcastle, Everton og os tilbage, så de skal nok smide point. Vi rejser os på onsdag og går videre til semifinalerne. For hvis ikke, så går jeg seriøst amok :D
Martinsen
06-04-2008, 17:10
Jeg er 10000% sikker på det er målscoren, så du har helt sikkert ret. i PL er det målscoren der tæller først ved pointlighed.
Vi ligger nummer 1, har 3 point ned til nummer 2, og har sat Arsenal ned fra tronen idet vi er 6 point foran dem.
Vi har vendt et truende nederlag, der igennem hele sæsonen hang over vores hoved, til en position hvor vi er foran.
Ja, drømmescenariet var selvfølgelig at vi på nuværende tidspunkt havde 11 point ned til Chelsea, og 12 point ned til Arsenal, så vi kunne tabe samtlige kampe og løfte pokalen til maj, men sådan fungerer det altså ikke. Derfor har jeg svært ved at begræde et pointtab til Boro på udebane, når vi har vundet de sidste 6. Jeg blev underholdt i 90 minutter, og jeg er stolt over at vi spiller noget af det mest underholdende resultatbold.
Se dog på kampen i et større perspektiv end blot 90 minutter. Vi har netop vundet 2-0 i Rom, og fået 18 point de sidste 6 kampe. Hvis man ovenpå det, sviner holdet fordi man "kun" får 2-2 på en bane hvor bla. Arsenal har tabt, så er jeg enig med JakobR om at vi er blevet for møgforkælede.
Iøvrigt stor ros herfra til Park. Jeg må indrømme ikke at forstå hvorfor han blev sat ind foran fx Anderson, men vores koreaner gjorde mine tanker til skamme. Super assist, og virkelig vigtigt at se ham igang igen.
Fuldstændig enig.. De færreste havde vel forventet at vi går igennem de sidste kampe uden pointtab overhovedet og hvis vi kan begrænse det til uafgjorte så er det da godkendt.. Og så er det også værd at tage med at vi ikke havde lukket et mål ind i over 400 minutter så det måtte jo komme på et tidspunkt, og jeg syntes da stadig vi viser klassen ved at komme tilbage, på trods af de mange chancer boro har, så er 2-2 et ok resultat..
Jeg ved dog ikke om jeg ligefrem blev underholdt i 90 minutter, men det var ikke en decideret skodkamp som flere gange før.. vi spillede skidt i slutningen af 1 halvleg, men derefter og før, spillede vi ok, men forsvaret haltede, hvilket også kan skyldes at rio ikke var på toppen og i et godt stykke tid, haltede.. Park viste god figur, igen, og han kæmper altså røven ud af bukserne, og det var fin teknik han viste ved målet.. Jeg er dog rigtig ærgelig over at anderson ikke kommer ind, da jeg føler han kunne gøre en langt større forskel end Pique kunne....
Men sket er sket, og nu vil jeg bare krydse fingre for at General Rio bliver klar til, hvertfald Arsenal.. Roma kampen tror jeg vi klarer uanset hvad, men arsenal kampen er jeg lidt nervøs for da vi helst skulle vinde der..
Men er der nogle der ved noget om hvornår nani forventes tilbage?? Ham savnede jeg virkelig idag og føler han ville kunne gøre en kæmpe forskel, hvor giggs var helt ved siden af sig selv i mine øjne..
Hvorfor hele tiden kritisere Giggs. Hvad med Tevez, han har sku heller ikke præsteret i et stykke tid.. Begge spillere er lidt nede, og de har meget mere at bidrage med.. Lad nu være med at kritisere Giggs, bare fordi han er gammel. Der er andre der skal have lige så meget kritik..
Vores helt store styrke i år har været forsvaret, de leverede ikke idag og sådan er det nogel dage spiller man bedre end andre.
Men med Rio og Vidic ude ser det ikke for gdot ud, så håber Rio er klar igen til Roma kampen.
Selvfølgelig vinder vi mesterskabet, vi tæver Arsenal næste runde, og så tager vi til Broen og slår russerne og piller den der hjemmebane statistik fra dem.
COME ON YOU REDS
Nu har manden selv udtalt at mesterskabet kommer før hans kamprekord, og at han ikke tænker på den måde. Når han så selv benægter det, må du vel finde ham uærlig, og indirekte mene at han ikke taler sandt?
Jeg synes ikke det er muligt at kunne se tingene på to måder. Ikke når han selv har udtalt sig. Så skal det være fordi man ikke tror han taler sandt, og at han har en skjult dagsorden. Det tvivler jeg stærkt på når han representerer klubben så godt, og er et super eksempler på fairness på og ude for banen.
Jeg har ikke hørt den udtalelse, men hvis det er sådan landet ligger, så er det også kanon, men det ændrer stadig ikke på, at han skal se sig i øjnene og spørge sig selv, om hvor meget han kan bringe til klubben mere. Ja, han er en stor spiller, og har været en vigtig spiller i mange år, men man skal ikke spille i en klub som United, når man kun leverer en præstation som en 3. divisions spiller plejer.
Parkohargo
06-04-2008, 17:29
Mine vurderinger og karakterer.
Vds: Synes egentlig han gjorde et fint stykke arbejde, da der var rigeligt at se til, og forsvaret gjorde det bestemt ikke nemmere for ham. Var chanceløs i de to scoringer der gik ind imod ham. 8
Brown: Meget usikker idag. Både i luften og nede ved jorden. Ikke så meget at sige andet end en skidt kamp fra Browns side. 5
O'shea: I momenter var det godt men synes han lavede alt for mange brølere der virkelig var kostbare. Virkede bare generelt meget usikker i hans spil. 6
Evra: Dejlig offensiv som altid men det defensive var ikke helt på sin plads. 7
Rio: Arbejdede som altid meget sikkert i hans defensive spil men generelt var der bare for mange svipsere i den defensive kæde idag. Men han var dog den bedste forsvarere på banen så et 8tal til ham.
Ronaldo: Generelt god indsats fra hans side igen idag. Han udfordrer rigtig meget, vinder mange dueller og scorede selvfølgelig. Synes han var meget med i det opbyggende spil. 9
Scholes: Rimelig habil indsats idag. Arbejdede egentlig fint nok sammen med Carrick og fordelte spillet fornuftigt. Dog mangler han at blive mere direkte foran kassen. 8
Carrick: Egentlig som Scholes. Synes han spillede virkelig glimrende i første halveg hvor han også lagde op til det første mål. Blev dog noget mere anonym i ande halveg, så han lander på et 8tal.
Giggs: Der var groft sagt ikke noget der lykkedes for giggs. Virker utrolig usikker og opgivende i hans spil. Hvor er den gamle giggs henne som vi kender ham. Dårlige indlæg og afleveringer for det meste idag. 03-5
Rooney: En smule anonym i første halveg, men trådte langt mere i karakter i anden hvor han arbejder rigtig godt både fremadrettet og defensivt, og desuden får scoret en kasse. 8
Tevez: Arbejdede som sædvanlig hårdt men fik ikke det store ud af kampen. 7
Park: Lækkert at se ham komme ind og få lavet en rigtig god assist. Virkede dejlig ivrig i hans spil, som man kender ham. 8
Hargo: Lavede et par gode tværafleveringer dog fik han ikke sat sit præg på spillet. 7
Pique: Afløser for Rio og han gjorde et OK job. Men mangler stadig at blive mere sikker i hans spil. 7.
Jeg har ikke hørt den udtalelse, men hvis det er sådan landet ligger, så er det også kanon, men det ændrer stadig ikke på, at han skal se sig i øjnene og spørge sig selv, om hvor meget han kan bringe til klubben mere. Ja, han er en stor spiller, og har været en vigtig spiller i mange år, men man skal ikke spille i en klub som United, når man kun leverer en præstation som en 3. divisions spiller plejer.
Helt enig. Han bør kigge sig selv i spejlet og give den alt han har. Han virkede lidt opgivende idag. Men okay alt gik også imod ham.
Helt enig. Han bør kigge sig selv i spejlet og give den alt han har. Han virkede lidt opgivende idag. Men okay alt gik også imod ham.
Ronaldo virker sku også ofte opgivende, og har den der typiske sydlandske attitude med at slå ud med armene og ryste på hovedet. Det skal vi jo ikke glemme, selv om han scorer mange mål..
Ronaldo virker sku også ofte opgivende, og har den der typiske sydlandske attitude med at slå ud med armene og ryste på hovedet. Det skal vi jo ikke glemme, selv om han scorer mange mål..
Jeg er ikke uenig. Det påvirker bare ikke Ronaldo i resten af kampen. Det gjorde det i sidste sæson mod FCK bl.a.
Hvorfor hele tiden kritisere Giggs. Hvad med Tevez, han har sku heller ikke præsteret i et stykke tid.. Begge spillere er lidt nede, og de har meget mere at bidrage med.. Lad nu være med at kritisere Giggs, bare fordi han er gammel. Der er andre der skal have lige så meget kritik..
Den der kan jeg ikke helt følge.. Tevez scorede så sent som mod Villa, og han har ikke spillet så meget på det sidste.. Han arbejder knaldhårdt, og han har nogle gode kombinationer, og han dykker aldrig helt efter min mening..
Giggs derimod, er lidt nede i et sort hul efter min mening, og jeg syntes Nani har vist meget lovende takter, og jeg syntes Giggs er rigtig god i de store kampe, hvor vi ikke skal skabe så meget offensivt, men når vi skal ud og arbejde på et resultat, syntes jeg nani har 100X så meget speed, og så slår han nogle klart bedre dødbolde.. Giggs's hjørnespark er jo helt væk, hvorimod Nani har lavet en god sjat assist på den konto, og han har i det hele taget meget mere drive i alt hvad han gør.. Giggs laver pasningerne OK, men det har vi og så Carrick, Scholes, Rooney og ronaldo der gør, så det kan han ikke leve på alene..
Det syntes jeg godt man må glemme, når han netop scorer så mange mål, og bare fordi han ryster og virker opgivende har vi flere gange set, at så et par minutter efter scorer han eller kommer til en stor chance.. altså bliver hans spil ikke ødelagt helt af det.. Hvis giggs så bare lavede halvt så mange mål som ronaldo måtte han også godt virke opgivende til tider, men han skaber intet kreativt...
Den der kan jeg ikke helt følge.. Tevez scorede så sent som mod Roma, og han har ikke spillet så meget på det sidste.. Han arbejder knaldhårdt, og han har nogle gode kombinationer, og han dykker aldrig helt efter min mening..
Giggs derimod, er lidt nede i et sort hul efter min mening, og jeg syntes Nani har vist meget lovende takter, og jeg syntes Giggs er rigtig god i de store kampe, hvor vi ikke skal skabe så meget offensivt, men når vi skal ud og arbejde på et resultat, syntes jeg nani har 100X så meget speed, og så slår han nogle klart bedre dødbolde.. Giggs's hjørnespark er jo helt væk, hvorimod Nani har lavet en god sjat assist på den konto, og han har i det hele taget meget mere drive i alt hvad han gør.. Giggs laver pasningerne OK, men det har vi og så Carrick, Scholes, Rooney og ronaldo der gør, så det kan han ikke leve på alene..
Så hvis bare man scorer så spiller man godt eller hvad.?? Det kan man sku da ikke sige.. Nani feberen raser åbenbart, fordi han minder om Ronaldo, er ung, har spillet nogle gode kampe, og fordi han er købt ind fra Sporting. Det er nemt at kritisere Giggs fordi han er af egen avl og fordi han er oppe i årene. Men vær nu fair i kritikken, Nani har sku også haft nogle elendige kampe i år. Det har alle spillere i løbet af en sæson, også ham der Ronaldo..
Husk, at Giggs rolle på holdet i dag, er fuldstændig anderledes end i slutningen af 90'erne, hvor han kørte rundt på fløjen. Både hans stil og holdets stil er en anden. Så det kan jo ikke sammenlignes..
Martinsen
06-04-2008, 17:39
Tevez scorede så heller ikke mod Roma, går udfra du mener Villa i stedet for. Men for at vende tilbage til dagens kamp, så var Tevez forfærdelig ringe og blev heldigvis pillet ud inden han ødelagde endnu mere.
Det syntes jeg godt man må glemme, når han netop scorer så mange mål, og bare fordi han ryster og virker opgivende har vi flere gange set, at så et par minutter efter scorer han eller kommer til en stor chance.. altså bliver hans spil ikke ødelagt helt af det.. Hvis giggs så bare lavede halvt så mange mål som ronaldo måtte han også godt virke opgivende til tider, men han skaber intet kreativt...
Overhovedet ikke enig. Bare fordi du scorer mange mål, betyder det sku ikke at man kan tillade sig at spille alt for meget dario og primmadonna. HOLDET er det vigtigste, ikke hvem der scorer målene.. Hader den der negative opgivende attitude, men Giggs kæmper mere for det end Ronaldo gør. Lad nu være med at tro alt hvad Ronaldo gør er Guddommeligt.
Husk, at Giggs rolle på holdet i dag, er fuldstændig anderledes end i slutningen af 90'erne, hvor han kørte rundt på fløjen. Både hans stil og holdets stil er en anden. Så det kan jo ikke sammenlignes..
I øvrigt: Noget af det der gjorde ham rigtig god sidste sæson, var at han blev placeret inde centralt. Den rolle passede ham meget bedre, da han ikke skulle udfordre så meget one on one. En skam der ikke er plads til det i denne sæson, men jeg brokker mig nu ikke over den centrale midtbanes præstationer i år.
Giggs bliver misbrugt i angrebet, hvor han ikke kommer til sin fulde ret. Men han kan jo ikke gøre for at klubbens ene angriber aldrig er spilleklar, og de andre to ikke kan score på selv de mest oplagte chancer.. Giggs var vigtig for PL sejren sidste år, med flere stærke kampe centralt. Og han har stadig meget at bidrage med på fløjen. Alle spillere skifter stil, når de bliver ældre, og hurtigheden ikke er helt den samme.
Så hvis bare man scorer så spiller man godt eller hvad.?? Det kan man sku da ikke sige.. Nani feberen raser åbenbart, fordi han minder om Ronaldo, er ung, har spillet nogle gode kampe, og fordi han er købt ind fra Sporting. Det er nemt at kritisere Giggs fordi han er af egen avl og fordi han er oppe i årene. Men vær nu fair i kritikken, Nani har sku også haft nogle elendige kampe i år. Det har alle spillere i løbet af en sæson, også ham der Ronaldo..
Der er på ingen måde gået Nani feber i den hos mig.. kopierer lige mit svar fra giggs-tråden: Ja, men det er snart mere reglen end undtagelsen at Giggs gør det.. kan ikke huske sidst jeg efter en kamp har tænkt nøj hvor gjorde giggs en forskel.. Nani har også haft sine dårlige kampe ja, men han har til gengæld også haft nogle helt forrygende nogle, og så er det trods alt nemmere at tilgive, plus at nani er meget ung og helt ny på holdet, så han er ikke spillet 100% ind endnu.. Jeg har kæmpe respekt for giggs, og han skal da på ingen måde stoppe, men han skal helt klart være i reserverollen næste sæson, hvis han ikke forbedrer sit spil..
Tevez scorede så heller ikke mod Roma, går udfra du mener Villa i stedet for. Men for at vende tilbage til dagens kamp, så var Tevez forfærdelig ringe og blev heldigvis pillet ud inden han ødelagde endnu mere.
Hovsa min fejl..
Overhovedet ikke enig. Bare fordi du scorer mange mål, betyder det sku ikke at man kan tillade sig at spille alt for meget dario og primmadonna. HOLDET er det vigtigste, ikke hvem der scorer målene.. Hader den der negative opgivende attitude, men Giggs kæmper mere for det end Ronaldo gør. Lad nu være med at tro alt hvad Ronaldo gør er Guddommeligt.
Alt hvad Ronaldo gør er bestemt ikke guddommeligt, og der er flere ting jeg slet ikke kan snuppe ved ham.. Og jeg syntes bestemt at det er blevet meget bedre mht. at han spiller primadonna.. jovist han vifter op med armene, og brokker sig, men hvad gør det når det ikke har indflydelse på hans spil, og han spiller verdens bedste fodbold?? Så kan han virke ligeså opgivende han vil så længe det ikke går ud over hans spil.. Og ja giggs kæmper for det, men det er som om han løber på løbebånd for han kommer sku ingen steder med det...
Når man har sagt at man syntes rooney gør det godt på trods af scoringkrise, så siger folk at det ikke hjælper noget at han bare arbejder røven ud af bukserne og det er det samme med giggs.. Da rooney ikke scorede, kæmpede han røven ud af bukserne og skabte en masse chancer, og gav plads til de andre.. Giggs kæmper måske men der kommer ikke en skid ud af den kamp han kæmper..
Flax_Generous
06-04-2008, 17:52
Kritikken af Tevez og Giggs er berettiget, men ret beset var det ikke (som tidligere) vores offensiv som haltede. Det var derimod forsvaret som spillede forfærdeligt. Selv Rio havde en ringe kamp og han virkede ofte som om han ikke vidste hvor han skulle løbe hen. Måske skyldes det, at han ofte skulle dække både sin egen position, Browns position og O'Sheas position. I hvert fald var han langt fra solid og kunne desværre ikke redde Browns og O'Sheas mange fejl.
Jeg håber, at Hargreaves og Pique (hvis Rio er småskadet) starter mod Roma. De så gode ud og det ville ikke skade vores mulighed for succes, hvis de to lige pludselig finder en topform frem.
Kritikken af Tevez og Giggs er berettiget, men ret beset var det ikke (som tidligere) vores offensiv som haltede. Det var derimod forsvaret som spillede forfærdeligt. Selv Rio havde en ringe kamp og han virkede ofte som om han ikke vidste hvor han skulle løbe hen. Måske skyldes det, at han ofte skulle dække både sin egen position, Browns position og O'Sheas position. I hvert fald var han langt fra solid og kunne desværre ikke redde Browns og O'Sheas mange fejl.
Jeg håber, at Hargreaves og Pique (hvis Rio er småskadet) starter mod Roma. De så gode ud og det ville ikke skade vores mulighed for succes, hvis de to lige pludselig finder en topform frem.
Helt enig.. Vi burde faktisk rose vores angreb for at holde os inde i kampen da forsvaret svigtede..
Og jeg håber også meget på Pique og hargo i forsvaret, også selvom rio er klar, da han skal være 110% klar til arsenal.. Roma bør vi alt andet lige kunne klare med en 2-0 sejr i baggagen..
Men ja rio gjorde det ikke optimalt idag, men tror også det var en skade han løb rundt med i længere tid, da det ved flere dueller slet ikke så ud som om han kunne følge med som han plejer..
Rio ude, Vidic ude. Vigtige kampe i PL og CL foran os. Har vi set det før, for sådan cirka 1 år siden.?!?! Håber Rio er klar om en uge mod Arsenal, Roma kampen går nok, men vi har brug for ham, og Vidic hurtigst muligt..
Bergmann
06-04-2008, 18:14
Giggs bliver misbrugt i angrebet, hvor han ikke kommer til sin fulde ret. Men han kan jo ikke gøre for at klubbens ene angriber aldrig er spilleklar, og de andre to ikke kan score på selv de mest oplagte chancer.. Giggs var vigtig for PL sejren sidste år, med flere stærke kampe centralt. Og han har stadig meget at bidrage med på fløjen. Alle spillere skifter stil, når de bliver ældre, og hurtigheden ikke er helt den samme.
KennyN, du må snart indrømme, at Giggs ikke er, hvad han HAR været.. Bare fordi han har en stor fortid hos United, så må han godt kritiseres stadigvæk. Han mister bolden tit, og har ikke haft nogen fremragende sæson - SET MED FODBOLDTEKNISKE ØJNE. Jeg erindrer kun to kampe i denne sæson, hvor han virkelig var god tekniskset.
og ja, Tevez var mindst lige så ringe i dag.
Elrantiri
06-04-2008, 18:33
KennyN, du må snart indrømme, at Giggs ikke er, hvad han HAR været.. Bare fordi han har en stor fortid hos United, så må han godt kritiseres stadigvæk. Han mister bolden tit, og har ikke haft nogen fremragende sæson - SET MED FODBOLDTEKNISKE ØJNE. Jeg erindrer kun to kampe i denne sæson, hvor han virkelig var god tekniskset.
Det er vel også det KennyN skriver? Han skriver at alle spillere ændrer sig, og Giggs har formentlig ændret sig fra at være en fløjspiller til at være bedre på den centrale midtbane. Og nej, teknikken er ikke hvad den har været, men han er vel blevet bedre på andre punkter, han giver måske ligefrem ro på holdet så vi undgår Arsenal lignende stemninger på holdet.
Læs mine indlæg, så ville du måske se at jeg allerede har besvaret dit spørgsmål.. Giggs mangler hurigheden, som han havde i starten af sin karriere. Alle spillere mister hurtighed med alderen. Men Giggs har så mange andre facetter i sit spil, som er gode. Teknik, overblik og hans sikre pasningsspil osv..
man.utd25
06-04-2008, 18:51
Rio ude, Vidic ude. Vigtige kampe i PL og CL foran os. Har vi set det før, for sådan cirka 1 år siden.?!?! Håber Rio er klar om en uge mod Arsenal, Roma kampen går nok, men vi har brug for ham, og Vidic hurtigst muligt..
Ja vis vi skal vinde PL og CL så skal de 2 være klar
Ja vis vi skal vinde PL og CL så skal de 2 være klar
Skulle vi ikke også bruge Keane og Scholes i finalen i 99?
Og regnede vi med, at det rent faktisk var Solskjær, der skulle hive den hjem for os?
Og regnede vi med, at det rent faktisk var Solskjær, der skulle hive den hjem for os?
Hehe det er lidt ud af kontekst for vi spillede elendigt i 90 minutter. Vi kunne helt sikkert godt have brugt dem.
man.utd25
06-04-2008, 18:55
Vores forsvar har været så god i år og vis vi skal miste dem begge 2 , ja så ser det meget svært ud.
man.utd25
06-04-2008, 18:57
Og vi var jo skide heldig i 99 , og der kunne vi også godt have brugt dem:)
http://www.united.no/nyheter/nyheter/ferguson_priser_holdninger
Saf er tilfreds med kampens resultat.. så må der vel være noget om det;)
http://www.united.no/nyheter/nyheter/ferguson_priser_holdninger
Saf er tilfreds med kampens resultat.. så må der vel være noget om det;)
Han udtaler at det er retfærdigt resultat.. Det mener jeg ikke betyder at han er tilfreds med kun at få 1 point..
Jeg har meget svært ved at forestille mig at han før kampen ville have solgt den for et 2-2 resultat!
Holmskov
06-04-2008, 20:46
Prøver lige igen igen.
Hvilke realiteter snakker du om her??
Han udtaler at det er retfærdigt resultat.. Det mener jeg ikke betyder at han er tilfreds med kun at få 1 point..
Jeg har meget svært ved at forestille mig at han før kampen ville have solgt den for et 2-2 resultat!
Nej nej, men jeg mener at alt efter hvordan kampen forløb osv osv. så er han "tilfreds" med resultatet.. Så kan man bukke og dreje ordet hvordan man vil, men jeg tolker det som at han er tilfreds med resultatet omstændighederne taget i betragtning.... at han så ikke er tilfreds med spillet er vel så en anden ting..
Gronkjor
06-04-2008, 20:59
Kunne desværre ikke se kampen idag, da jeg var til konfirmation.. men skidt vi kun får 2-2 men egentlig ikke overraskende, da vi tit har det svært på Riverside. 3 point er ikke meget at have ned til Chelsea, og det bliver meget tæt tilsidste kamp i år. Men Jeg mener sagtens vi kan vinde mesterskabet det vi også har meget bedre målscore. Chelsea kan også sagtens smide point tilsidst. Regner bestemt ikke med, at slå dem på Stamford Bridge, men selvom vi skulle tabe ligger vi stadig lige med dem. Bare med en betydelig bedre målscorer end dem:devill:
Håber ikke skaden til Rio er slem. Vores forsvar virker lidt ustabilt uden Rio, og Vidic. Jeg tror vi rejser os på onsdag mod Roma ( Det skal vi) og så slår vi også Arsenal føler jeg mig rimelig overbevist om. Arsenal er altså ikke gode for tiden.
Jeg synes det er træls folk de straks mener United er et lorte hold bare fordi vi kun spiller 2-2. Det er da noget fis. Hallo vi fører ligaen med 3 point, og er næsten i semifinalen i Champions League. Har United fans noget at brokke sig over for tiden?
Nej nej, men jeg mener at alt efter hvordan kampen forløb osv osv. så er han "tilfreds" med resultatet.. Så kan man bukke og dreje ordet hvordan man vil, men jeg tolker det som at han er tilfreds med resultatet omstændighederne taget i betragtning.... at han så ikke er tilfreds med spillet er vel så en anden ting..
Helt enig, jeg misforstod dig nok bare..
Omstændighederne taget i betragtning er han tilfreds.. Jeg synes nu ellers nok vi havde fortjent sejren set over 90 minutter, men når man tænker på at vi er omkring 700 gange bedre end Boro, så er det vel egentlig fair nok at de får noget ud af kampen, når vi nu desværre ikke får lukket den efter 1-0 målet..
Har United fans noget at brokke sig over for tiden?
Ja, den ene af verdens bedste forsvarsspiller er skadet, mens den anden af verdens bedste forsvarsspiller humpede småskadet ud idag! :(
Hvad er i øvrigt status med de to? Har vi dem med mod Arse?
United DK
06-04-2008, 21:57
Ja, den ene af verdens bedste forsvarsspiller er skadet, mens den anden af verdens bedste forsvarsspiller humpede småskadet ud idag! :(
Hvad er i øvrigt status med de to? Har vi dem med mod Arse?
Vidic bliver helt sikkert ikke klar til kampen mod Arsenal, mens jeg ikke synes man har hørt noget til Rios skade.
Helt enig, jeg misforstod dig nok bare..
Omstændighederne taget i betragtning er han tilfreds.. Jeg synes nu ellers nok vi havde fortjent sejren set over 90 minutter, men når man tænker på at vi er omkring 700 gange bedre end Boro, så er det vel egentlig fair nok at de får noget ud af kampen, når vi nu desværre ikke får lukket den efter 1-0 målet..
Jeg ved ikke helt om jeg syntes vi har fortjent sejren.. de kommer frem til urimelig mange chancer, og kun VDS redder vores røv.. det er self også klasse, og målmanden er jo ligeså stor en del af holdet, men stadigvæk syntes jeg det er et fair resultat, hvis man skal tage de røde briller af, og det havde været en lidt ufortjent sejr, hvis vi havde spillet sådan og vundet.. det havde jeg self ikke sagt hvis vi havde vundet, men det er nemmere nu hvor vi ikke vandt.. de kom frem til chancer som det passede dem, og kunne sagtens ha afgjort det.. men okay omvendt blev vi også "snydt" for et straffe og havde nogle chancer, så det går nok lige op..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8594
Jeg tror SAF satser på Pique mod roma ligemeget hvad..
Jeg håber på:
Hargo - Brown - Pique - Evra
Ronaldo - Anderson - Scholes - Park
Rooney - Tevez
Det burde være rigeligt til at vinde samlet...
man.utd25
06-04-2008, 22:52
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8594
Jeg tror SAF satser på Pique mod roma ligemeget hvad..
Jeg håber på:
Rooney - Tevez
Det burde være rigeligt til at vinde samlet...
jepper dejligt vis pique for lov at starte inde, håber knægten griber chancen:)
Glory Man United
07-04-2008, 08:13
Når man er bagud 2-1 på udebane, skal man ofte være tilfreds med uafgjort. Og det betyder jo, at vi selv kan afgøre det stadigvæk, selvom vi skulle tabe til Chelski. Men Vidics og Rios skader får mig til at tænke på sidste sæson, hvor de mange forsvarsskader var med til at koste CL-finalepladsen
Jeg håber på:
Rooney - Tevez
Synes de to kampe med Scholes/Anderson centralt alene med al tydelighed har vist, at den ikke går, så håber ved gud ikke, at du har ret
Stemningen vender hurtigt. Efter kampen i Roma, hvor O'Shea kom ind og gjorde det fremragdende, var han den perfekte mand til at afløse i midterforsvaret. Nu, efter kampen mod Boro, hvor han måske ikke var helt i top, og blev overgået af Pique, er det nu Pique der er alles foretrukne mand derinde.. Ja ja, husk nu lidt mere end en kamp tilbage..
Stemningen vender hurtigt. Efter kampen i Roma, hvor O'Shea kom ind og gjorde det fremragdende, var han den perfekte mand til at afløse i midterforsvaret. Nu, efter kampen mod Boro, hvor han måske ikke var helt i top, og blev overgået af Pique, er det nu Pique der er alles foretrukne mand derinde.. Ja ja, husk nu lidt mere end en kamp tilbage..
Jeg syntes det er fair hvis de begge får chancen.. nu har o'shea fået chancen i en vigtig ude kamp i CL og kampen igår.. Nu kan pique så få chancen for at bevise at han kan gøre det bedre.. Igår gjorde pique det klart bedre end o'shea, og hvis han kan holde det niveau i roma kampen skal han ha lov at vise det.. han er trods alt fremtiden.. men så skal han også gribe chancen, nu hvor den er der, og hvis han så ikke gør det, jamen så er det tilbage til o'shea, men syntes umiddelbart ikke at o'shea fungerer som starter.. og imo. er det lidt nemmere at komme ind i en kamp hvor vi fører 2-0 og har trynet de andre lidt istedet for at vi skal skabe resultatet samtidig med at vi skal beskytte os..
har ikke haft tid før nu til at kommentere på kampen igår.. Ligesom alle i andre er jeg skuffet og ærgelig over vi ikke var i stand til at øge forspringet til Chelsea.. Nu blir afslutningen endnu mere spændende, og en sejr over Arsenal på søndag er et MUST..
Om selve kampen syns jeg egentlig at vi spiller en god kamp fremadrettet, med et godt pasningsspil samt nogle gode individuelle præstationer fra især Ronaldo.. - Men defensiven!? Var den overhovedet eksisterende?? Det har ikke været så usikkert i hele sæsonen.. Hvor var Brown/O'shea ved det første mål, hvor jeg tror det er Carrick der er ved at løbe Alves op? Kæmpe minus at Rio måtte gå ud, håber ikke det er alvorligt.. ham kan vi ikke undvære, og slet ikke mod hverken arsenal eller chelsea.. Får lange løg hvis hverken han eller vidic ikke kan spille disse kampe, men håber på at Pique viser at han er fuld berettiget til at spille i stedet..
Giggs var igen anonym og smed bolden alt for meget væk.. Tevez og Rooney gjorde heller ikke meget væsen af sig.. Scholes så man helller ikke så meget til, men gjorde det trods alt ok.. forsvaret så som nævnt skidt ud, og ingen skal fremhæves frem for andre..
VDS var med sine vigtige redninger blandt Uniteds bedste.. Ronaldo gjorde det også fint, og får igen igen scoret.. Carrick spillede fantastisk, assist til Ronaldo og hans stikning til Park ved Rooney målet flænsede fuldstændigt boro forsvaret op.. Park skal også roses - han gjorde en god figur efter sin indskiftning..
Men tror vi går en stor uge i møde, med samlet sejr over Roma, og en sejr på søndag over Arsenal:devill:
United DK
07-04-2008, 10:55
Synes de to kampe med Scholes/Anderson centralt alene med al tydelighed har vist, at den ikke går, så håber ved gud ikke, at du har ret
Helt enig.
Hvis vi stiller i en 4-4-2, så skal det være Carrick og Scholes/Anderson, ellers er der ingen balance på midtbanen.
Når man er bagud 2-1 på udebane, skal man ofte være tilfreds med uafgjort. Og det betyder jo, at vi selv kan afgøre det stadigvæk, selvom vi skulle tabe til Chelski. Men Vidics og Rios skader får mig til at tænke på sidste sæson, hvor de mange forsvarsskader var med til at koste CL-finalepladsen
Ja. Sidste års forsvar var muligvis grunden til, at vi ikke om i CL-finalen. På hjemmebane mod Milan, så det sådan her ud, så vidt jeg husker:
O'Shea - Brown - Heinze - Evra
Ikke det stærkeste forsvar, og Kaká fik i den kamp to meget dumme mål, hvor forsvaret så skidt ud. Jeg er også enig i, at Anderson - Scholes konstallationen ikke fungerer, medmindre der er en Hargo, Fletcher eller Carrick bag dem. Vi så mod City, hvor svært de havde ved at få det til at fungere, så den idé, er jeg heller ikke meget for.
Christensen
07-04-2008, 13:58
Nej, desværre ser Anderson og Scholes ikke så super godt ud, når de spiller sammen.. okay, det er måske lidt tideligt efter så få kampe sammen, men midtbanen ser bedre ud når Carrick også er på banen. Havde ellers håbet på at Anderson og Scholes ville fungere, da det ville give noget helt fantastisk offensivt, og vi også ved at de kan hjælpe, når modstanderen er i angreb.
Martinsen
07-04-2008, 16:38
Der er så også den forskel på Boro kampen, og så Roma kampen at Rio formentlig ikke er med. Og det skubber formentlig O´shea ud på backen, hvilket ikke var nødvendigt mod Boro. Så nok derfor mange inklusiv mig selv forventer at se Pique mod Roma
Hvis Rio nu havde været med mod Roma, havde jeg nok helst set O´shea inde i midten igen
Jeg håber lidt på et forsvar der ser således ud: (hvis rio ikke er med)
Hargo-Brown-Pique-Evra..
Ikke fordi Pique er bedre end O'Shea, men jeg kunne bare godt tænke mig at se noget mere til Pique.. Jeg har set så lidt til ham at jeg slet ikke kan vurdere hvad jeg skal synes om ham..
ChristianR
07-04-2008, 17:33
Jeg håber lidt på et forsvar der ser således ud: (hvis rio ikke er med)
Hargo-Brown-Pique-Evra..
Ikke fordi Pique er bedre end O'Shea, men jeg kunne bare godt tænke mig at se noget mere til Pique.. Jeg har set så lidt til ham at jeg slet ikke kan vurdere hvad jeg skal synes om ham..
Det så jeg også gerne, selvom en O'shea i stedet for Pique nok også ville kunne gå. Men jeg håber (men tror ikke) at SAF følger ideen med at skubbe brown ind i midten og så Hargo på højrebacken.
Hvis I vil diskutere Uniteds holdopstilling i forbindelse med et amputeret midterforsvar, kan I gøre det i den nyoprettede kamptråd til næste kamp, hvor det er relevant - eller I kan oprette en tråd om emnet. Under alle omstændigheder skal I tilbage til topic i denne tråd :)
Link til næste kamptråd: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1163
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.