Se fuld version : Vores centrale midtbane?
I år har Carrick og Scholes virkelig fundet et godt samarbejde og fordeler boldene rigtig godt fra midtbanen. Hvor begge også er i stand til at forsvare.
Men nu hvor der har været så meget snak om at hente Hargreaves, kan man tvivle om der overhovedet er plads til ham på førsteholdet?
Mener i hvert fald det ville være forkert at bænke en af disse to til fordel for Hargreaves. Man kunne selvfølgelig have ham son aflastning. Men der har vi jo Fletcher og O'shea, som jeg mener er perfekte bænkspillere.
Måske skulle man hellere satse på en ung kreatør som også arbejder bagud. Vi har i hvert fald brug for en fremtiddig afløser til Scholes.
Hvad syntes i ?
Don Kafai
08-05-2007, 19:25
Altså i mine øjne skal O'Shea ikke i nærheden af den centrale midtbane. Fletcher kan godt spille der, men O'Shea er bedre som back-up til forsvaret.
Et køb af Hargreaves vil ikke nødvendigvis betyde et 4-3-3 system, men at de bare skiftes til at spille fx. Scholes har misset 6 PL kampe i år bare pga karantæner, og med hans høje alder kommer skaderne jo lettere. Carrick har også været væk i en del kampe, så at have Hargreaves betyder ikke at en af dem nødvendigvis bænkes.
United har endnu ikke i år taget en "skalp" på udebane, og det er tydeligt at vi ofte er presset ned mod de store hold (Arsenal, Roma, Milan, Liverpool) og selvom vi fx fik et resultat på Anfield, var det jo ikke en præstation vi kan være særlig stolte af rent spillemæssigt. Her kan en mand som Hargreaves med fordel bruges, og det er sådan en type vi har savnet i de kampe. Derfor er jeg stærkt for en signing af Hargreaves, og har vi 4 mere eller mindre klassespillere at bruge af på den centrale midtbane så er vi for alvor kommet af med det der "keane" problem vi har haft i nogle år.
Ville hellere se De Rossi end Hargreaves.. da han er utrolig stærk både deffensivt og offensivt..
hælder også mere til De Rossi, eller måske endda en Gattuso, rygterne svirrer igen. (goal.com). Synes ikke vi skal spille 4-3-3 bare for at få Hargreaves med, og desuden er jeg heller ikke meget for ham. Virker ikke særlig temperaments fuld, som de andre..Hvad med at give Chris Eagles chancen? ved godt han kun har spillet en kamp, men der scorede han og gjorde udmærket figur i sine 10 minutter.. ved godt det er et lidt tyndt grundlag, men kunne da være lækkert at få endnu en fra egne rækker op..
KaptajnKjaer
08-05-2007, 20:14
Jeg har sagt det mange gange før og siger det igen. Jeg ser meget meget gerne Hargreaves i klubben. Som det bliver nævnt har vi kunnet bruge ham i de store kampe som en arbejdshest. Ikke at Carrick og Scholes ikke arbejder men slet ikke på samme måde.
Man kunne nemt lave et rotationsprincip med de 3 spillere, og det ville give taktisk dybde. Hargreaves som den hårde hund, Carrick som den elegante midtbanespiller og Scholes som den offensivt indstillede terrier. Og så vil det også styrke konkurrencen på holdet, nu er det ikke en selvfølge at spille på holdet mere. Det ville være synd for Fletcher, men er sikker på der nok skal komme plads til ham også!
De Rossi er også god, men tvivler på vi kan få ham. Han virker til at have det fint i Roma og faktum er at italienere ofte bliver i deres egen liga. Især i Roma er de god til at holde på deres spillere.
Gattuso ville jeg da også gerne have, men han har gang på gang sagt han vil blive i Milan, og måske vil slutte karrieren i United, men det er jo ikke lige nu. Så hvad kan vi bruge det til?
Desuden er Hargreaves englænder hvilket trækker op i min bog.
som en arbejdshest
Hargreaves som den hårde hund, og Scholes som den offensivt indstillede terrier.
Og så kunne vi jo bare åbne en zoologisk have eller kennel, hehe;)
Der er jo ingen tvivl om at Ginger Deamon ikke bliver yngre, men spørgsmålet er hvordan Carrick og Hargreaves/De Rossi/en 3. vil have det med at dels dele spilletid, og om et sådan system vil fungere. Jeg kan jo personligt ikke se nogle af de 3 ryge ud på venstrekanten engang i mellem, og jeg ser samtidig helst Scholes blive væk fra en offensiv midt, med de to andre bag ham (Som Giggs har gjort det på det sidste).
...og til prioritet af sommerindkæb på positionen:
1. De Rossi
2. Hargreaves
...
100. Gatusso
Stretford End 2
09-05-2007, 00:21
Hope I followed the translation...
Carrick needs to change his game next season and especially for European football. He needs more time on the ball than he'll get if we play teams like AC Milan. Scholes can buy time with a jinx here and a jinx there. Carrick was left exposed when he was pushed and pressured.
Fletchers' last few games may well have put him in line to take over the position from Scholes but who can forget the last few seasons when he disappeared from games. Fair play he's done well in the last 2 months but he's not ready to fill Scholes boots.
United need a creative midfielder...Hargreves/Lampard/Gattuso? If Fergie has £50M to spend then we'll see Saha, Brown, Silvestre out and 2 midfielders (defensive/creative) and a striker in.
I'd be keen to see Lampard before Hargreves.
United need a creative midfielder...Hargreves/Lampard/Gattuso? If Fergie has £50M to spend then we'll see Saha, Brown, Silvestre out and 2 midfielders (defensive/creative) and a striker in.
Do you think there's even the slightest chance Lampard will be avalible for United? Personally, I don't, and if we were to get someone from the Russians, I'd prefer Essien anyday :InLove
I do agree, though, that Fletcher isn't ready to step in as an every-day-player like a healthy Scholes is.
Ja men vi kan ikke få de rossi og Hargreaves vil gerne til os så lad os da tage ham og offensiv har vi også Carrick og Hargreaves kan også offensiv.
Tror ikke vi kan få De Rossi og Hargreaves vi jo gerne til United og tror også han kan blive rigtig god i United.
undskyld men hvor er Diego fra Werder Bremen i al den her snak? Han er en af de mest kreative spillere i europa synes jeg, og er god med begge ben. Hans spil er ikke så fysisk betonet som Scholes', men synes hans måde at sætte midtbane og angrebet sammen minder om 18'erns spil. Synes et midtbane duo bestående af diego og carrick ville være genial, sådan som det har været i år. Ser LANGT hellere Diego end Hargreaves.
Diego har lige spillet en fantastisk sæson, og mængden af klubber som er interesseret stiger hele tiden ..
Hans pris vil hurtigt komme op på de 300 mio. kr, og det mener jeg er lige i overkanten, selvom han er en fantastisk fodbold spiller ..
En spiller som kunne være god at få ville være Wesley Sneijder, da han minder rigtig meget om Scholes ..
Fordeler boldene godt, præcise lange afleveringer .. Scorer mange mål, og så har han et kanonspark som er meget sjældent ..
- Og så har Ajax det med at sælge deres talenter billigt .. van der Vaart, Chivu, Mido osv..
Så min liste over de 3, som Sir Alex her lovet ser sådan her ud:
Sneijder / De Rossi
Nani / David Silva (Valencia)
Klaas-Jan Huntelaar/ Eto'o
Flax_Generous
09-05-2007, 16:53
Hope I followed the translation...
We have a lot of creativity in our squad as it is already. Scholes' vision and passing is excellent, Carrick might not be up there, but he can certainly pass a ball (it's his abilities running with and without the ball that are his weaknesses), Ronaldo creates chances no matter what, Giggs has been tremendous with precise crossings and lots of through-balls and Rooney is as we all know a very creative forward. We might not have one single playmaker, but with Scholes, Carrick, Giggs, Ronaldo og Rooney interchanging and running all over the pitch, we certainly do utilize our possession well and create a lot of chances and goals.
However, I do agree with you on Carrick's tendency to anonymity. It might be his natural way of playing, but he needs to change it. He has to stand out from the crowd and put pressure on the other team frustrating them and making them lose concentration. This can be done either be dribbling a player and avoiding their pressure or making a hard, successive tackle. Scholes can do this (to a certain degree). Fletcher can tackle and has an amazing work rate, but he is a worse dribbler and passer than Carrick, so I can't really see him replacing Scholes in our midfield. We need a new guy to supplement Carrick until he has refined and changed his way of playing and later to replace Scholes when he is no longer fit to play.
In my opinion Hargreaves is that guy. He is creative as Carrick, tackles really well, has a work rate as Fletcher and in the German league, he can elude almost every opposition (however, he is not quite able to do this in Champions League) with a quick dodging move.
Steve Sidwell could also be a possibility, however he is more a diamond in the rough and not nearly fully developed. He is, however, already more of a goal-threat than Carrick and Hargreaves will ever be.
Gennaro Gattuso would definitely be a great addition, but not much future in him, right? He's 29 so why spend millions on him?
Fat Frank Lampard? Well, I can't see that happen. He wouldn't fit with Scholes/Carrick and Chelsea will never sell him to us.
De Rossi would be the dream move for me, but I don't believe he wants to leave Roma for Manchester United. Unfortunately. He is an excellent player with all the required skills and abilites - high work rate, great tackler, very creative, reads the game well and scores many goals considering he is primarily a holding midfielder. And he is only 23 years old. He reminds me of Steven Gerrard - just better (considering his age). He could be the perfect "box-to-box" midfielder, which is what we really needs - a player that can play a holding position (like Fletcher just better) and also contribute offensively.
Diego har lige spillet en fantastisk sæson, og mængden af klubber som er interesseret stiger hele tiden ..
Hans pris vil hurtigt komme op på de 300 mio. kr, og det mener jeg er lige i overkanten, selvom han er en fantastisk fodbold spiller ..
En spiller som kunne være god at få ville være Wesley Sneijder, da han minder rigtig meget om Scholes ..
Fordeler boldene godt, præcise lange afleveringer .. Scorer mange mål, og så har han et kanonspark som er meget sjældent ..
- Og så har Ajax det med at sælge deres talenter billigt .. van der Vaart, Chivu, Mido osv..
Sneijder / De Rossi
er det mig der tager fejl, eller er sneijder ikke kant spiller? har ikke hørt så mange rygter om ham... Du nævner van der Vaart, synes også han kunne være interessant. De Rossi er dog stadig min favorit, tror desværre bare ikke helt på det.
Flax_Generous
09-05-2007, 17:07
Sneijder / De Rossi
Så har vi også verdens suverænt bedste hold.:InLove
Jeg tror dog snarere, at det bare bliver Hargreaves og Nani. Jeg er ikke sikker på, at vi får os tre spillere og lige nu ser det ud til, at vi er tættest på Hargreaves og Nani. Hvis vi i stedet får en angriber, så må vi nøjes med enten Hargreaves eller Nani, tror jeg. Men så bliver det også en verdensklasseangriber. Jeg har simpelthen svært ved at tro på, at United kan forstærke sig tilfredsstillende på 3 positioner for en halv milliard danske kroner. Vi kommer til at betale lige omkring 200 millioner danske kroner for både Hargreaves og Nani og så er der ikke mange penge tilbage. Alternativt kunne vi bytte Saha plus 100-150 millioner for en stjerneangriber, men så bliver det ikke en angriber i en top-klub (Eto'o f.eks.) eller i en "mindre" klub (Klaas-Jan f.eks.). Så bliver det nok Berbatov. Eller Fred måske?
United DK
09-05-2007, 17:41
er det mig der tager fejl, eller er sneijder ikke kant spiller?
Nej, han spiller 10'eren i et 4-3-3 system.
De Rossi tror jeg ikke på i United.. Jeg holder nok mest på Hargreaves selvom Bayern tror det er Chelsea de forhandler med og kræver svimlende summer.. Det er dejligt med en spiller som offentligt går ud og siger at han gerne vil spille for united ligesom Torres VIST NOK gjorde? Så bliver man så glad :D
Gattuso er også en fantastisk spiller, men han er nok alligevel for meget inkarneret Milan-mand til at det bliver aktuelt.. Og så er han jo også lidt af en gammelfar så det fungerer vel ikke helt i Ferguson planer om et nyt ungt superhold..
Diego.. Han er genial spiller i det offensive, men han kan altså ikke arbejde deffensivt. Så tror ikke han vil fungere uden en skraldemand ved siden af sig.
Fernandez fra Villarreal er et utroligt spændende emne synes jeg!
Meget ung og besidder et kæmpe potientale. Han er en meget offensiv og kreativ midtbane som jeg utrolig gerne så i United som manden der skulle lægge og spille Ronaldo, Rooney og co. fri.
Tror Fernandez, ligesom Messi, vil egne sig bedst til spansk fodbold.. Men det ville jeg nok også ha sagt om Ronaldo inden han skiftede til United.. Men det er en fryd for øjet med sådanne spillere i PL, for det er de færreste der har teknik og samtidig fysik nok til at spille den slags party-bold i en så hård liga som den engelske..
En anden spiller der kunne være et emne til vores centrale midtbane kunne måske være Iniesta... Han er virkelig stabil og er meget kreativ, men kan desværre ikke så meget deffensivt, dog lidt mere end Diego og Fernandez...
Men tror det bliver svært at få fat i ham, da han er opvokset i Katelonien (barca)
Stuhrdrengen
09-05-2007, 20:19
Hargreaves er ikke manden der skal løse vores midtbane-problemer når Scholes stopper. Vi bliver nødt til at finde en type der kan styre holdet, og det kan hverken han eller Carrick. Desuden er jeg ikke sikker på han overhovedet har det talent der skal til. Og som en kommentar om at det er fint at han er englænder, så er han vist ikke meget mere englænder end os andre, udover på papiret.
jeg har næsten fuld tiltro til chris eagles. Han har spillet fantastisk de gange jeg har set ham. Virkelig spændende synes jeg. Giv ham en chance før man bruger astronomiske beløber på en person med et kendt navn!
Stretford End 2
10-05-2007, 00:32
Do you think there's even the slightest chance Lampard will be avalible for United? Personally, I don't, and if we were to get someone from the Russians, I'd prefer Essien anyday :InLove
I do agree, though, that Fletcher isn't ready to step in as an every-day-player like a healthy Scholes is.
Rumours in England is Barcelona have approached Abramovich about Lampard. This is what the fight is all about with Jose! Lampard thinks it will end his England career (ha ha) if he moves abroad and has asked his agent to engineer a move to a UK club and not move on a transfer for 2 yrs wages (Heinze can also do this over the summer if he want out of OT!!). Fact, Steve Kutner is his agent who also looks after Paul Ince who still has links with United and knows Lampard from his West Ham youth days.
Also, today Michael Owen linked with United for £8M.
Tror snart ikk de har tålmodighed til at forhandle mere med Hargreaves, men håber det godt nok, fordi han er den eneste jeg kan se skulle gå ind og styrke den centrale midt, med mindre de henter Deco eller De Rossi, hvilket er en anelse usandsynligt!
Stretford End 2
10-05-2007, 10:36
We have a lot of creativity in our squad as it is already. Scholes' vision and passing is excellent, Carrick might not be up there, but he can certainly pass a ball (it's his abilities running with and without the ball that are his weaknesses), Ronaldo creates chances no matter what, Giggs has been tremendous with precise crossings and lots of through-balls and Rooney is as we all know a very creative forward. We might not have one single playmaker, but with Scholes, Carrick, Giggs, Ronaldo og Rooney interchanging and running all over the pitch, we certainly do utilize our possession well and create a lot of chances and goals.
However, I do agree with you on Carrick's tendency to anonymity. It might be his natural way of playing, but he needs to change it. He has to stand out from the crowd and put pressure on the other team frustrating them and making them lose concentration. This can be done either be dribbling a player and avoiding their pressure or making a hard, successive tackle. Scholes can do this (to a certain degree). Fletcher can tackle and has an amazing work rate, but he is a worse dribbler and passer than Carrick, so I can't really see him replacing Scholes in our midfield. We need a new guy to supplement Carrick until he has refined and changed his way of playing and later to replace Scholes when he is no longer fit to play.
In my opinion Hargreaves is that guy. He is creative as Carrick, tackles really well, has a work rate as Fletcher and in the German league, he can elude almost every opposition (however, he is not quite able to do this in Champions League) with a quick dodging move.
Steve Sidwell could also be a possibility, however he is more a diamond in the rough and not nearly fully developed. He is, however, already more of a goal-threat than Carrick and Hargreaves will ever be.
Gennaro Gattuso would definitely be a great addition, but not much future in him, right? He's 29 so why spend millions on him?
Fat Frank Lampard? Well, I can't see that happen. He wouldn't fit with Scholes/Carrick and Chelsea will never sell him to us.
De Rossi would be the dream move for me, but I don't believe he wants to leave Roma for Manchester United. Unfortunately. He is an excellent player with all the required skills and abilites - high work rate, great tackler, very creative, reads the game well and scores many goals considering he is primarily a holding midfielder. And he is only 23 years old. He reminds me of Steven Gerrard - just better (considering his age). He could be the perfect "box-to-box" midfielder, which is what we really needs - a player that can play a holding position (like Fletcher just better) and also contribute offensively.
What would Hargreves do next season if Scholes is playing 99% of games? We could end up with a stodgy/clogged up midfield? De Rossi is a good option but again Scholes would need to move over unless Fergie drops Neville to fit De Rossi in (as he did with Keane when he 1st joined MUFC) and he sits in as some form of attacking central defender - but then the Vidic/Ferdie option breaks up. The other obvious fact is De Rossi wears No.16 - same as Keane!
Jeg så gerne vi købte Owen Hargreaves til midtbanen, der så kunne rotere med Scholes og Carrick. Begge spillere har spillet meget, så det vil være fint hvis de kunne holde pauser. Samtidig skal vi ikke glemme vi også har Fletcher, der har gjort det fint i denne sæson. Derfor ser jeg kun vi skal have en midtbanemand mere, og der er Hargreaves min førstepriotet.
Jeg så gerne vi købte Owen Hargreaves til midtbanen, der så kunne rotere med Scholes og Carrick. Begge spillere har spillet meget, så det vil være fint hvis de kunne holde pauser. Samtidig skal vi ikke glemme vi også har Fletcher, der har gjort det fint i denne sæson. Derfor ser jeg kun vi skal have en midtbanemand mere, og der er Hargreaves min førstepriotet.
Mener præcis det samme som dig Dines. Scholes har godt af nogle pauser også kan vi og skifte mere rundt på midtbanen.
DonBrask
10-05-2007, 14:50
jeg vil også hellere se en mere offensiv spiller end Hargreaves komme til sommer.
Scholes lever desværre ikke evigt
Flax_Generous
10-05-2007, 17:45
jeg vil også hellere se en mere offensiv spiller end Hargreaves komme til sommer.
Scholes lever desværre ikke evigt
Jeg er sådan set enig med dig. Vi mangler ballast på den defensive midtbane, men det skal ikke være en spiller, der ikke kan deltage i vores fremadrettede spil. Det skal altså ikke være en decideret holding midfielder (eller volante som det hedder i Spanien) som Christian Poulsen, David Albelda, Mahamadou Diarra eller Claude Makelele. Dette er en position som Owen Hargreaves har spillet meget i Bayern og på det engelske landshold (dog har han næsten spillet lige så meget højreback, i hvert fald tidligere i sin karriere - skal han måske bruges der?!). De fleste regner ham for en sådan type, men jeg ser ingen grund til, at han ikke ville kunne deltage meget mere offensivt på Uniteds hold. Han har et sublim indlæg og laver nogle gode lange dybe afleveringer (han tager derfor også ofte Bayerns hjørnespark). Han bliver nok aldrig en ny Scholes, der i sin ungdom lå meget offensivt i hullet bag angriberne, men jeg er heller ikke sikker på, at Ferguson ønsker dette af Hargreaves. Ferguson ønsker en balanceret midtbane, hvor de centrale spillere kan skiftes til at skyde frem og til at dække af foran forsvaret. Lige netop dette har i det store hele fungeret fint i år med Carrick og Scholes, dog har der alligevel manglet lidt tyngde mod de store hold og i europæiske kampe - hverken Carrick eller Scholes er dygtige nok defensivt til at kunne lukke helt, derfor har vi ofte tilføjet Fletcher i en decideret holding midfielder-rolle. Det er her Hargreaves kan være en fin tilføjelse. En solid, rimelig kreativ og meget hårdt arbejdende box-to-box-midfielder, men ikke en scorende playmaker ligesom Scholes. Sådan skal Carrick nok også udvikle sig, måske med et lille plus i Scholes-playmaker-rollen. På denne måde har vi kun behov for to centrale midtbanespillere og kan beholde vores noget specielle roterende 4-4-2 i stedet for at gå over til en roterende 4-5-1 (eller 4-1-4-1 eller 4-3-3 eller 4-1-2-2-1 eller whatever).
Man kan måske indvende, at der vil mangle kreativitet på midtbanen, men med Giggs, Ronaldo, Rooney og i fremtiden Rossi og Eto'o/Torres/Nani skal det nok gå godt (alle disse spillere vil bytte rundt på kanterne og oppe foran).
Når alt dette er sagt, så ser jeg stadig hellere De Rossi, Xavi og måske endda Scott Parker eller Steve Sidwell i klubben. De to første fordi de er suveræne, de to sidste fordi de er væsentligt billigere end Owen Hargreaves, hvilket gør det muligt at hente andre spillere også. Men tag ikke fejl - Hargreaves er en god spiller, offensivt og defensivt, og så er kan han bruges på flere flere positioner, hvis der er behov for det. Han ville sikkert heller ikke brokke sig over at sidde på bænken så længe Scholes stadig spiller gudebold (det ville De Rossi og Xavi nok).
Flax_Generous
10-05-2007, 17:48
What would Hargreves do next season if Scholes is playing 99% of games?
Wait on the bench, I guess. But I don't believe that Scholes and Carrick will be able to play 99% of our games next year. Just look at how many games Darren Fletcher got this year. Also, Owen Hargreaves could be used as right back if Gaz gets injured.
De Rossi, on the other hand, would not want to wait on the bench. If we got him, which I don't believe we do, Carrick would have to "wait" on the bench until Scholes retires.
Wait on the bench, I guess. But I don't believe that Scholes and Carrick will be able to play 99% of our games next year. Just look at how many games Darren Fletcher got this year. Also, Owen Hargreaves could be used as right back if Gaz gets injured.
De Rossi, on the other hand, would not want to wait on the bench. If we got him, which I don't believe we do, Carrick would have to "wait" on the bench until Scholes retires.
Surely Carrick won't be sitting on the bench next season! He's been better than ever lately!
I'd love to se De Rossi or Hargreaves in the club, but whoever comes, will enter a rotation system, I'm sure.
Flax_Generous
11-05-2007, 00:39
Surely Carrick won't be sitting on the bench next season! He's been better than ever lately!
I'd love to se De Rossi or Hargreaves in the club, but whoever comes, will enter a rotation system, I'm sure.
He won't be sitting there all the time. Fletcher and O'Shea have played a huge amount of games this season - Carrick would play even more games than them next year even if we buy De Rossi. However, I don't believe we do that. Hargreaves or some other English player is more likely (and hopefully cheaper).
Hargreaves, Carrick, SCholes, Anderson, Fletcher, O'Shea, Pique, (Giggs)
Syntes næsten Hargreaves er vores mest sikre mand på midt midtbanen, syntes han har været den af de nye, der har vist mest og spillet bedst. Han fylder utrolig meget på den midtbane.
Håber dog stadig Scholes får stampladsen ved siden af Hargreaves tilbage, i et år eller to mere.. Anderson har jo heller ikke travlt, og det ville være perfekt at køre ham i stilling til han bliver ca. 21 år. Men lad os nu se når Scholes kommer tilbage, han spillede jo fanatstisk sidste år, hvor han forinden havde siddet ude 8 måneder.. Og desuden har han aldrig levet højt på kondition og hurtighed, så hvis han kan bevare sit kølige spil så tror jeg nok han skal være der for os..
Og syntes (ligesom andre) ikke man kan bruge hans halvdårlige form før skaden til noget, for hvem spillede ikke dårligt i den periode..
ChristianR
10-12-2007, 16:37
Hargreaves, Carrick, SCholes, Anderson, Fletcher, O'Shea, Pique, (Giggs)
Syntes næsten Hargreaves er vores mest sikre mand på midt midtbanen, syntes han har været den af de nye, der har vist mest og spillet bedst. Han fylder utrolig meget på den midtbane.
Håber dog stadig Scholes får stampladsen ved siden af Hargreaves tilbage, i et år eller to mere.. Anderson har jo heller ikke travlt, og det ville være perfekt at køre ham i stilling til han bliver ca. 21 år. Men lad os nu se når Scholes kommer tilbage, han spillede jo fanatstisk sidste år, hvor han forinden havde siddet ude 8 måneder.. Og desuden har han aldrig levet højt på kondition og hurtighed, så hvis han kan bevare sit kølige spil så tror jeg nok han skal være der for os..
Og syntes (ligesom andre) ikke man kan bruge hans halvdårlige form før skaden til noget, for hvem spillede ikke dårligt i den periode..
Er meget enig. Mener også Hargo er den, som har vist mest og spillet med det højeste bundniveau denne sæson. Ligesom dig, håber jeg ogå Scholes kan generobre sig plads på den centrale.
Jeg vil dóg ikke mene, at der nødvendigvis skal være en stamplads, som du antyder. Der er rigtig mange kampe for United i 3 forskellige turneringer, og Scholes er efterhånden oppe i årene. Så jeg vil mene at lidt rotation mellem Hargo/Scholes/Anderson/Carrick vil være perfekt. Rækkefølgen vil nok også være min prioriteringsrækkefølge, selvom jeg ikke mener, der er specielt langt mellem den første og den sidste.
Jeg vil dóg ikke mene, at der nødvendigvis skal være en stamplads, som du antyder. Der er rigtig mange kampe for United i 3 forskellige turneringer, og Scholes er efterhånden oppe i årene. Så jeg vil mene at lidt rotation mellem Hargo/Scholes/Anderson/Carrick vil være perfekt. Rækkefølgen vil nok også være min prioriteringsrækkefølge, selvom jeg ikke mener, der er specielt langt mellem den første og den sidste.
Ja okay, fik jeg måske ikke skrevet ordentligt.. Men det jeg mente var, at jeg håber Scholes blir førstevalget ved siden af Hargreaves, men der skal selvfølgelig os roteres på midten afhængig af modstander og form.. Men hvis vi nu fx. ser frem til 1/8 dels finalen i CHL, så håber jeg at se Hargreaves og Scholes på midten...
ChristianR
10-12-2007, 17:03
Ja okay, fik jeg måske ikke skrevet ordentligt.. Men det jeg mente var, at jeg håber Scholes blir førstevalget ved siden af Hargreaves, men der skal selvfølgelig os roteres på midten afhængig af modstander og form.. Men hvis vi nu fx. ser frem til 1/8 dels finalen i CHL, så håber jeg at se Hargreaves og Scholes på midten...
Det synes jeg er svært at sige. Anderson har gjort det godt, mens det er ved at være et stykke tid siden Scholes har bevist, hvad han kan. Men håber da også, at Scholes når at bevise, at han fortjener den plads.
thegreatdanems
12-12-2007, 10:12
Den er bare så svær sys jeg, for alle spillere er fantastiske på hver deres måde, hvis altså scholes kommer ordentlig tilbage hvilket jeg håber han gør. Men altså Carrick sys jeg osse er enormt god, og virker forkert at han skulle være 4. valg som ChristianR siger, men der er simpelthen så stor konkurrence på de pladser der. Det kan dog osse være en fordel for alle 4 har en fantastisk løbepensum, og hvis de alle under en kamp kan blive erstattet af en tilsvarende, vil vores midtbane være noget nær den bedste i verden.
Vi har en af verdens bedste midtbaner, hvis alle er klar, men hold da kæft hvor jeg savner mål.. Mangler nogen der kan score når angrebet og ronaldo ikke kører optimalt.. sidste sæson var vi nok det hold der havde flest forskellige målscorere, men i år har der stået rooney, tevez og især ronaldo på det hele.. jeg savner virkelig nogle mål fra anderson og hargo.. nani har vi set godt kan når han får chancen, men giggs forventer jeg mig ikke mål af men han kan lave de lækreste opspil, som vi også så i kampen idag.. jeg forventer ikke så mange mål fra midtbanen, men bare en 5-7 pr. sæson fra anderson/hargo.. og så syntes jeg i det hele taget vi mangler folk der tør skyde udefra.. vi har så mange gode skytter, men der bliver prøvet alt for lidt.. er jeg den eneste om at syntes vi mangler mål fra midtbanen eller er i tilfredse bare de kommer fra ronaldo og til dels de to spidser??
United-Allan33
23-12-2007, 21:44
Vi har en af verdens bedste midtbaner, hvis alle er klar, men hold da kæft hvor jeg savner mål.. Mangler nogen der kan score når angrebet og ronaldo ikke kører optimalt.. sidste sæson var vi nok det hold der havde flest forskellige målscorere, men i år har der stået rooney, tevez og især ronaldo på det hele.. jeg savner virkelig nogle mål fra anderson og hargo.. nani har vi set godt kan når han får chancen, men giggs forventer jeg mig ikke mål af men han kan lave de lækreste opspil, som vi også så i kampen idag.. jeg forventer ikke så mange mål fra midtbanen, men bare en 5-7 pr. sæson fra anderson/hargo.. og så syntes jeg i det hele taget vi mangler folk der tør skyde udefra.. vi har så mange gode skytter, men der bliver prøvet alt for lidt.. er jeg den eneste om at syntes vi mangler mål fra midtbanen eller er i tilfredse bare de kommer fra ronaldo og til dels de to spidser??
Jeg er enig i at vi mangler nogle mål fra midtbanen, og det er også en af grundene til jeg foretrækker Scholes frem for Anderson, for selvom nogen herinde gør en kæmpe indsats for at tale Anderson til verdensklasse, så mangler han stadig nået. Han er jo aldrig farlig, hverken med løb ind i feltet eller skudstyrke, der er Scholes klasser over Anderson.. Dette er ingen kritik af Anderson bare en reminder om hvor Schole stadig er bedre end vores unge brasilianer
Martinsen
23-12-2007, 21:45
Så lang tid målene kommer lægger man naturligvis ikke så meget mærke til det, men med det samme Rooneym Tevez og Ronaldo svigter har du ret i at vi mangler nogle midtbanespillere som score en gang i mellem... De har dem i mange andre klubber, Arsenal har Fabregas, Chelsea har Lampard, scouserne har Gerrard, men vi har altså ikke en som man kan regne med score lad os sige omkring 10 mål i en sæson... Tror Anderson har mulighed for at gøre det engang i fremtiden. Men lige nu har han altså stadig hans første mål til gode.
Jeg vil gerne påpege, at Anderson havde 2 ruch mod LFC hvor han manglede en mand for at være helt igennem, der var det meget farligt, hvor man bare stod og håbede på at han kom forbi den sidste, men nej - det er ikke udefra, hvor han har afslutningerne, men han har vist det i små glimt.
Jeg er enig i at vi mangler nogle mål fra midtbanen, og det er også en af grundene til jeg foretrækker Scholes frem for Anderson, for selvom nogen herinde gør en kæmpe indsats for at tale Anderson til verdensklasse, så mangler han stadig nået. Han er jo aldrig farlig, hverken med løb ind i feltet eller skudstyrke, der er Scholes klasser over Anderson.. Dette er ingen kritik af Anderson bare en reminder om hvor Schole stadig er bedre end vores unge brasilianer
jep.. jeg syntes anderson har været helt forrygende, og jeg blev meget positivt overrasket da jeg så hvor godt han gik med defensivt og hvor meget han arbejder, og ham og hargo har overtaget midtbanen fuldstændig og lukker helt af.. men er bange for at det går ud over hans offensiv.. syntes hvertfald vi mangler at se noget mere fra ham.. vi så mod liverpool at han godt kunne da han tog et raid op igennem 4/5 scousere og fik det til at se legene let ud, men så sker der heller ikke så meget mere.. og når vi nu har fået hargo er det jo netop meningen at han skal tage sig af oprydningen så den anden midt kan tage sig primært af det offenisve opspil.. men jeg glæder mig til at se når scholes kommer tilbage.. kunne godt tænke mig at se ham og anderson sammen i nogle kampe mod nogle offensivt svage hold, hvor vi ikke behøver hargo, for anderson har vist at han sagtens kan rydde på hvis det kræves..
Jeg vil gerne påpege, at Anderson havde 2 ruch mod LFC hvor han manglede en mand for at være helt igennem, der var det meget farligt, hvor man bare stod og håbede på at han kom forbi den sidste, men nej - det er ikke udefra, hvor han har afslutningerne, men han har vist det i små glimt.
det har jeg også lige påpeget, men vi ser det alt for lidt. det kan være det kommer med tiden.. for da han gjorde det mod fools så det legene let ud, og ved også at han har en rigtig godt skud fra distancen.. men glæder mig bare til nani får lidt flere kampe i benene, så vi kan se nogle flere mål fra ham..
United DK
23-12-2007, 22:03
Hvis Anderson fik at vide af Ferguson, at han skulle koncentrere sig mere om det offensive, og så lade Hargreaves om det defensive, så tror jeg han ville score nogle mål, men så længe han knokler som han gør nu defensivt, så vil han ikke komme til så mange chancer. Scholes har jo aldrig været en ørn defensivt, og især da han havde Keane ved sin side, koncentrerede han sig kun om det offensive, og det kom der jo en masse mål ud af. Kan Anderson blive mere offensivt tænkende, så tror jeg også målene kommer.
PerRonaldo
23-12-2007, 22:04
Hargo har ellers også en rigtigt godt spark, men det som om han ikke benytter det.. Når Scholes kommer tilbage har vi fået vores langskudsvåben tilbage... :)
Anderson har jo også en kanon venstreskøjte og det irriterer mig at han ikke fyrer nogle skud af engang imellem.. Det virker som om bolden helst skal helt ind og ligge på stregen før der bliver sparket på mål..
Jeg er enig med United DK i at en midtbane bestående af Hargreaves/Anderson bør betyde at førstnævnte ordner det defensive og så kan Anderson koncentrere sig mere om det offensive, få en lidt mere fri rolle og så skyde noget mere fra distancen..
Jeg har nævnt i en anden tråd, at der skal flere mål fra midtbanen (minus Ronaldo). Anderson knokler sten hårdt i det defensive, og det er en fryd for øjet at se. Men mod 'nemmere' hold, hvor vi nærmest er i angreb konstant, så jeg gerne at han også blev lidt mere offensiv i sit spil og løb mere med ind i feltet. Derudover håber jeg også at Carrick og Hargreaves skyder lidt mere udefra, fordi begge har et overraskende godt skud.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.