Se fuld version : CL: AS Roma - Manchester United (QF)
http://img378.imageshack.us/img378/1660/romazv5.gif AS Roma - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Champions League | Tirsdag, 1. april 2008, 20:45 | Stadio Olimpico
Præcis ligesom sidste år står United og Roma over for hinanden i Champions Leagues kvartfinaler. Den første af de to storkampe skal spilles på Stadio Olimpico.
Sejren over Aston Villa betyder, at United er et skridt tættere på mesterskabet. Lige nu er det dog ikke den hjemlige liga, der optager Sir Alex Ferguson, men derimod Champions League, hvori United er nået til kvartfinalerne. For femte gang på et år mødes United og Roma, og erfaringer har vist, at de italienske vicemestre ikke er nemme at knække.
Alle United-fans kan med glæde i sindet tænke tilbage på 7-1-kampen for lidt under et år siden, men det vil nok være for meget at forlænge at håbe på en gentagelse. Romerne har fået mere erfaring og slog senest i turneringen det spanske førerhold Real Madrid ud. I den italienske Serie A svinger Roma meget for tiden. På udebane har man blot vundet to kampe i de nye år, mens man på hjemmebanen skal helt tilbage oktober for at finde seneste pointtab.
Det vil dermed sagt blive mere end svært for United at hente noget med hjem fra Stadio Olimpico. Og selvom United har klaret sig bedst i de to klubbers tidligere møder, så har de Røde Djævle endnu ikke formået at sejre på det olympiske stadion.
United måtte overraskende undvære både Edwin van der Sar og Nani i weekendens kamp mod Villa. Den hollandske keeper ser ud til at blive klar til Roma-kampen, mens det ser værre ud for Nani. Heller ikke Louis Saha eller Darren Fletcher vil være med ombord på flyet til Rom. Til gengæld ser det ud til, at Mikael Silvestre er ved at være klar igen, efter at have siddet udenfor siden september måned.
Roma må til deres store ærgrelse undvære anfører Francesco Totti, som har pådraget sig en skade i låret. Mirko Vucinic vil sandsynligvis overtage kaptajnens plads på holdet. Forsvarsspilleren Juan må ligeledes sidde over.
Skribentens bud på kampens udfald
Roma har en uhyggelig hjemmebane, hvor store hold er blevet besejret. AS Roma 2-2 Manchester United.
Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Scholes – Hargreaves – Anderson
Ronaldo – Rooney – Giggs
Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Heaton, Brown, Ferdinand, Evra, Piqué, Vidic, Silvestre, Ronaldo, Anderson, Scholes, Hargreaves, Giggs, O’Shea, Park, Carrick, Eagles, Rooney, Tévez og Welbeck.
Seneste kampe
Indbyrdes
12-12-07 Roma 1-1 United
02-10-07 United 1-0 Roma
10-04-07 United 7-1 Roma
04-04-07 Roma 2-1 United
United
United 4-0 Villa
United 3-0 Liverpool
United 2-0 Bolton
Derby 0-1 United
United 0-1 Portsmouth
Roma
Cagliari 1-1 Roma
Roma 2-1 Empoli
Lazio 3-2 Roma
Roma 2-1 Milan
Napoli 0-2 Roma
Historie
Kampe: 4
United-sejre: 2
Roma-sejre: 1
Uafgjorte: 1
Odds
Roma 2,84
Uafgjort 3,02
United 2,57
TV
20:00 TV 3+
Skader
United
R Giggs Hamstring Injury 1st Apr 08
D Fletcher Knee Injury 11th May 08
L Saha Hamstring Injury no return date
E Van Der Sar Groin Strain 1st Apr 08
Madsens Corner
Manchester United har mødt AS Roma 4 gange i Europa Cup kampe
Det er blevet til 3 sejre og et nederlag. Målscoren er 10-4.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
4 4 2007 Roma - 1-2 EC 77,000 Rooney1
10 4 2007 Roma 7-1 - EC 74,476 Carrick2 Smith1 Rooney1 Ronaldo2 Evra1
2 10 2007 Roma 1-0 - EC 73,652 Rooney1
12 12 2007 Roma - 1-1 EC 29,490 Pique1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 2 8- 1 148,128
UDE 2 1 1 2- 3 106,490
ialt 4 2 1 1 10- 4 254,618
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
United DK
31-03-2008, 21:44
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves
Scholes - Anderson
Ronaldo - Rooney - Giggs
Det bliver nok ikke nogen nem kamp, men jeg tror vi napper en 2-1 sejr.
Parkohargo
31-03-2008, 21:51
-------------VDS
------Brown Rio Vidic Evra
-------------Hargo
-------Carrick----- Anderson
--Ronaldo----------------Giggs
------------Rooney
Bliver ikke nemt, men vi hiver den hjem 2-1. Rooney og Ronaldo scorer målene.
Martinsen
31-03-2008, 21:54
VDS
Brown-Rio-Vidic-O´shea
Ronaldo-Scholes-Hargo-Anderson-Giggs
Rooney
tror vi taber 2-1.hvilket i og for sig er et acceptabelt resultat. Rooney laver vores kasse.
United DK
31-03-2008, 21:57
tror vi taber 2-1.hvilket i og for sig er et acceptabelt resultat.
Ja, især hvis vi laver samme nummer som sidste år. :D
Nani er ikke rejst med til Rom. Perotta har i øvrigt karantæne.
Hvis vi får Giggs klar og forsvaret, så har jeg virkelig en good-feeling :)
van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick/Scholes - Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
Rooney og Tevez dræber dem :) 0-2 (optimist, ja)
Gule kort (karantæne = 3)
Rooney, Ronaldo, Hargreaves = 1
Evra = 2
Nani = 2
Resten har ikke kort :)
Fint, hvis Evra eller Nani kan trække et gult kort i løbet af de to kampe, så vi næsten er sikre på at have dem med i en eventuel finale.
EDIT: Evra, Rio og Giggs træner alle med, mens Carrick har siddet over. Avram Glazer overværede eftersigende træningen :/
har en go fornemmelse tror vi vinder 2-0 ;)
Scholes skal næsten starte med de kampe han har lavet på det seneste.. men er ellers meget i tvivl.. jeg tror SAF starter med en 5-mandsmidtbane der hedder:
Ronaldo - Scholes - Hargo - Anderson - Giggs
Men vil gerne se Carrick ind istedet for Hargo og så bare køre på..
Jeg tror på en 1-0 sejr, og så står vi rigtig godt til hjemmekampen..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8561
Det lyder godt må man sige.. Både VDS, Giggs og Evra kom smertefrit igennem dagens træning og den eneste der måtte se på var Carrick, som vi trods alt godt kan undvære enten ved at erstatte ham med Hargo eller spille med en 4 mands midtbane og to på toppen..
Silvestre ser usædvanligt skarpt ud hans lange skade taget i betragtning..
------------------Edwin van der Sar----------------------
---------------------------------------------------------
Wes Brown---Rio Ferdinand---Nemanja Vidic---Patrice Evra
-------------------Owen Hargreaves----------------------
---------------Paul Scholes---Anderson------------------
Cristiano Ronaldo-----------------------Ryan Giggs--------
-------------------Wayne Rooney------------------------
Vi får et 1-1 resultat nede i Rom, ligesom i efteråret, med Cristiano som vores målscorer... og så smadrer vi dem på hjemmebane - ligesom sidste år :D
Go' kamp allesammen
Hvorfor har ingen Tevez med?
Selvom jeg var hård i kritikken af ham den anden dag, så mener jeg stadig at vores angreb er langt bedre med 2 oppe foran.
Tevez scorer, det er jeg sikker på :juhuuuu:
VDS
Brown--Ferdinand--Vidic--Evra
Scholes--Hargo--Anderson
Ronaldo--Rooney--Tevez
Den bliver 1-0 til os, og Ronaldo score vores mål.
theviking66
31-03-2008, 23:55
---------------VDS----------------
-----------------------------------
---Brown---Vidic---Rio---Evra------
--------------Hargo----------------
---Ronaldo---Anderson---Giggs-----
-------------Scholes---------------
-------------Rooney----------------
Eller måske
---------------VDS----------------
---Brown---Vidic---Rio---Evra------
--Anderson--Carrick/Hargo-Scholes-
----Ronaldo----------------Giggs---
-------------Rooney----------------
Lad os nu se håber på mindst en uafgjort....
Hvorfor har ingen Tevez med?
Selvom jeg var hård i kritikken af ham den anden dag, så mener jeg stadig at vores angreb er langt bedre med 2 oppe foran.
Tevez scorer, det er jeg sikker på :juhuuuu:
Højst sandsynligt fordi folk regner med at SAF stiller i en 4-5-1 og så vælger de fleste trods alt Rooney over Tevez.. Men Jeg så også helt klart denne offensiv:
Ronaldo - Scholes - Carrick/Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
Lidt for off. måske, men jeg kunne godt tænke mig at prøve.. men glæder mig meget til at se hvad han vælger i morgen..
theviking66
01-04-2008, 00:07
Er også spændt på at se hvad SAF vælger med hensyn til system. Det vil bestemt ikke overraske mig hvis vi stiller op med Tevez igen. The little drummerboy spillede en fantastisk kamp i lørdags og han vil gøre livet surt for de fleste forsvar med sin enorme løbevillighed.
Tror dog det bliver en mere, kan man næsten sige, defensiv opstilling med en stærkerer midtbane og skiftende midterakse der skyder en mand frem og tilbage.
Vi får se SAF har jo overrasket os før!:devill:
el-insaciable
01-04-2008, 00:36
Vi starter sådan her:
Van the Man
Hargreaves - Scholes
Ronaldo - Anderson - Giggs
Rooney
Forskellen på at spille med Anderson eller Tevez bagved Rooney er ikke særligt stor. Den primære forskel er, at Anderson vil give Giggs og Ronaldo mere frihed offensivt, fordi vores midtbane vil være så kompakt i defensiven. En anden væsentlig forskel er selvfølgelig de to spilleres målnæse. Men jeg er villig til at ofre lidt målnæse til fordel for mere frihed til vores kanter og en mere kompakt defensiv på udebane. Desuden kan jeg rigtigt godt lide at have Tevez på bænken, fordi han giver os muligheden for at lave en offensiv indskiftning, der ellers ikke ville være mulig - og så er jeg generelt imponeret over, hvor hurtigt han falder ind i tempoet og spillet i det hele taget, når han kommer fra bænken af.
Flax_Generous
01-04-2008, 01:42
Jeg blevet rimelig enig med el-insaciable (hvis Carrick da vitterlig er skadet). Det er i hvert fald nogle gode argumenter for at stille op sådan.
Jeg ville dog personligt ikke have noget imod at smide Rooney ud på venstre kanten og så lade Tevez spille oppe foran. Jeg synes, at Rooney var helt forrygende mod Aston Villa, hvor han mange, mange gange lavede løb og driblinger i venstre side som var han en lille, hård Henry. Desuden skifter Ronaldo, Tevez, Giggs, Rooney, Nani og hvad de ellers hedder jo konstant position, så deres specifikke placering er ikke altafgørende.
Don Kafai
01-04-2008, 01:59
Det her er en kamp, hvor Hargreaves' navn står printet over det hele.
Vi købte ham for 17 mio pund, og det var for at få et resultat i disse kampe. Derfor er han en sikker starter, hvilket jeg ligeledes tror Scholes og Anderson er. Ferguson har desværre en tendens til at starte Giggs i hver kamp, så han er nok ligeledes med idag, hvilket skubber Tevez ud på bænken.
Vds
Scholes - Hargreaves - Anderson
Ronaldo - Rooney - Giggs
Roma er ikke det Roma-hold vi slog i fjor. De er blevet virkelig skarpe, og de slog på fornemste vis Real M ud, så de er virkelig farlige. Deres kontraspil er eminent, så det er lige før jeg foretrækker at United starter lidt stille og roligt, og finder fodfæstet i kampen. Jeg tror på et godt resultat, men for mig er et spinkelt nederlag ikke en katastrofe, men en uafgjort + et udebanemål vil være glimrende. Nu sagde jeg måske vi skulle starte lidt passivt, men spiller vi som mod Lyon, så brækker jeg mig. Der spillede vi afventende i 65 minutter indtil Benzema scorede, og det er ikke godt nok!
Det her er en kamp, hvor Hargreaves' navn står printet over det hele.
Vi købte ham for 17 mio pund, og det var for at få et resultat i disse kampe!
JA, det er jeg også fuldstænig enig i - hovedårsagen til at han blev købt, var netop til disse svære udekampe (speicelt når det gælder CL), så jeg er også sikker på at han starter inde!
Vigtigt hvis vi kan få scoret, og dermed få et af de vigtige udebanemål.. Vi burde kende dem nu, og ikke blive overrasketover eksempelvis deres hurtige dødbolde.. En sejr vil være genialt..
Vds
Park - Hargreaves - Scholes - Giggs
Ronaldo
Rooney
Bænk: PIG, O'Shea, Pique, Nani, Eagles, Anderson, Tevez.
Roma er blevet stærkere siden sidste år, men på den anden side, så er vi også blev bedre, og jeg er helt overbevist om, at vi får et godt resultat med derfra. Jeg tror Fergie stiller op i en 4-5-1, så Tevez må desværre starte på bænken. Kampen ender 1-2 til os, hvor Rooney bliver dobbeltmålscorer.
VDS
Ronaldo - Anderson - Hargreaves - Scholes - Giggs
Rooney
God kamp. :)
:devill: Det blir så spændende, håber på et godt resultat forud for returkampen.. Eneste minus er at Carrick formentlig er ude, hvilket giver anledning til bekymring, da vi kun har tabt 1 kamp i sæsonen, hvor han har spillet fra start, nemlig kampen mod Bolton.. de 2 gange mod City, udekampen mod West Ham samt FA kampen mod Portsmouth var han på bænken eller omend ikke i truppen, så statistikken taler for en skidt aften, men håber sku han spiller!!!
Hvis ikke håber jeg vi stiller op på følgende måde, og har tiltro til at dette hold også kan levere et fornuftigt resultat:
VDS
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra
Hargreaves-Scholes-Anderson
Ronaldo-Rooney-Giggs
Tevez som joker, men håber han er med fra start..
God Kamp
En ny United-trøje modtog jeg her idag, som en forsinket fødselsdags gave. Den skal på iaften, så den må give os lidt lykke. Glæder mig sindsyg meget. :)
Tror i stiller op sådan:
---------------------VDS---------------------
------Brown-----Vidic------Rio--------Evra------
-----Ronaldo-----Owen H----Scholes------Giggs----
------------------Tevez-------Rooney----------
Kom så Roma!!!
Hmm, lige et spørgsmål.. er der nogle af jeres spillere som kun mangler et gult for at komme i karentæne??
Tror i stiller op sådan:
Kom så Roma!!!
Hmm, lige et spørgsmål.. er der nogle af jeres spillere som kun mangler et gult for at komme i karentæne??
Evra og Nani. Nani er dog skadet, så han kan ikke være med i aften.
Forhåbentlig samler de sig et gult kort i løbet af kampene (helst ikke i samme), så de er med i en eventuel finale.
Tror i stiller op sådan:
Kom så Roma!!!
Tror jeg ikke. Hargreaves og Scholes skal sikkert nok passe, men jeg er helt overbevist om at Tevez er ude på bænken, da Ferguson på udebane i CL ikke er meget for at spille med to angribere. Og der falder valget nok på Rooney, som skal starte inde. Hvem der så bliver den tredje midtbane, afhænger af om Carrick bliver klar. For gør han det, hvilket jeg tvivler på, så spiller han, ellers bliver det Anderson der starter.
Tror i stiller op sådan:
Kom så Roma!!!
Roma er ringe, og bare fordi de tævede Real Madrid, betyder det ikke at de er gode :D Real Madrid? Tja, de har haft det sværet med at komme i kvartfinalerne, og hvem siger det ikke fortsætter. Selv Sevilla kan banke dem ud :D. Nå, tilbage til Roma. Ja, det er et godt hold på hjemmebane, men på udebane, især Old Trafford, spiller de som små kartoffelposer. Ja, det kan blive en sejr til Roma, men jeg vil vædde med det bliver en meget smal sejr. 3-2 måske? Desuden er vores trup godt dækket til, Arsenal-fan, så vi kan sikkert også tag dem på deres hjemmebane, hvor vi tæver dem godt og grundigt, mens Totti slikker sin sår. Men alligevel. Du er da velkommen til at heppe på dem, selvom der ikke er en stor chance for, at de tager os ud af CL. Vi tager dem igen på Old Trafford 3-0, hvis der skulle blive en sejr til dem idag, smal sejr!
Evra og Ronaldo.. Og hvad siger folk egentlig til det?? skal Evra "vælge" og så et gult kort i denne kamp så han ikke er med i returmødet, men så han er uden for fare i semifinalen eller skal han bare satse på ikke at få kort i nogle af kampene?? og det samme spg. med ronaldo..
det er BTW Scholes CL kamp nr. 99 hvis han spiller i aften og kun 7 spillere har rundet de 100.. Godt klaret..
Tror desværre vi spiller sådan her. Jeg ser ellers meget gerne Tevez i opstillingen men tror desværre han kommer til at varme bænken
VDS
Ronaldo - Anderson - Hargreaves - Carrick - Giggs
Rooney
Vi vinder 1-2
Rooney scorer en kasse mens Tevez kommer ind og scorer sejrsmålet.
God kamp til alle
------------------VDS-------------
------BROWN - RIO - VIDIC - EVRE
-------------HARGREAVES-----------------
RONALDO -- SCHOLES - ANDERSON - GIGGS
------------------ROONEY----------------
Håber på en 4-5-1 med Hargreaves trukket langt tilbage. Også selvfølgelig TEVEZ ind i 2 halvleg.
COME ON UNITED!
Hl-Glory
01-04-2008, 15:24
Glæder mig rigtigt meget til i aften.
tror vi stiller i 4-3-2-1.
hvor vi desværre må starte med Tévez ude.
men tror vi kan vinde i aften mod dem ude snævert, men tror på sejren 1-2.
Come on United!
Fletcherfan
01-04-2008, 16:50
Ser desværre ud til, at Carrick er med, det er skideærgeligt...
Men så håber jeg på:
Van der Sar (Kusczcak)
Brown, Rio, Vidic, O'Shea (1. backup: Pique, 2. backup: Evra)
Ronaldo, Carrick/Anderson, Scholes, Park
Rooney, Tevez
Bænk: Kusczcak/Heaton, Evra, Pique, Hargreaves, Wellbeck, Giggs og Anderson/Eagles.
Vi må bare håbe, at Carrick bliver klar... Hargreaves må bare for alt i verden ikke få lov til at at være i startopstillingen... For så taber United... Og jeg synes også, at Evra, specielt i den sidste, har havt store placeringsvanskelligheder, derfor O'Shea, som jeg er begyndt at kunne lide igen...
Da Snotti og Juan ikke er med hos Roma så SKAL United vinde... 3-1. Men det afhænger MEGET om Hargo er i startopstillingen... Manden er en ulykkesfugl
Tror desværre vi spiller sådan her. Jeg ser ellers meget gerne Tevez i opstillingen men tror desværre han kommer til at varme bænken
VDS
Ronaldo - Anderson - Hargreaves - Carrick - Giggs
Rooney
Vi vinder 1-2
Rooney scorer en kasse mens Tevez kommer ind og scorer sejrsmålet.
God kamp til alle
Carrick starter nok ikke, da han er den mest tvivlsomme af alle.. men scholes istedet for ham så tror jeg du har ret..
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se Tevez i rollen som venstre kant, nu hvor nani er skadet.. Lidt ala samme rolle som Kuyt har i liverpool...
Altså:
Hargo
Ronaldo - Scholes - Anderson - Tevez
Rooney
Parkohargo
01-04-2008, 17:07
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se Tevez i rollen som venstre kant, nu hvor nani er skadet.. Lidt ala samme rolle som Kuyt har i liverpool...
Altså:
Hargo
Ronaldo - Scholes - Anderson - Tevez
Rooney
omg!! at sammenligne Tevez med Kuyt!! du burde skamme dig...:lolol:
man.utd25
01-04-2008, 17:23
VDS
ronaldo - Scholes - Anderson-giggs
- Rooney - tevez
Synes vi skal starte med tevez inde, synes rooney er bedst når tevez er inde.
Jeg tror vi for scoret 2 gange ronaldo og rooney laver vores mål:)
omg!! at sammenligne Tevez med Kuyt!! du burde skamme dig...:lolol:
Nu nævnte jeg kun Kuyt for så er det ligemeget hvor dårligt Tevez klarer sig på den placering så vil det stadig være bedre end ham:devilll: Bare så vi ikke får nogle misforståelser..
.....................VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra (O'shea)
....................Hargo
...........Scholes - Anderson
Ronaldo..........................Rooney
Tevez
Manchester United
01-04-2008, 18:04
NOOOOOOOO tv3+ lige den jeg ikke har pt. fordi det f****** selskab har fjernet det. Skal jeg hænge mig nu:( :( p**** firma l**t:mad: Hvad skal jeg gøre.
man.utd25
01-04-2008, 18:06
NOOOOOOOO tv3+ lige den jeg ikke har pt. fordi det f****** selskab har fjernet det. Skal jeg hænge mig nu:( :( p**** firma l**t:mad: Hvad skal jeg gøre.
Har aldrig hørt om nogen der ikke har tv 3+ ,så skal det være fordi man har pakke 1 :)
Har aldrig hørt om nogen der ikke har tv 3+ ,så skal det være fordi man har pakke 1 :)
Heller ikke mig.. og hvorfor faen har de fjernet lige den kanal.. du må ha gjort dig upopulær hos de forkerte;)
man.utd25
01-04-2008, 18:15
du må ha gjort dig upopulær hos de forkerte;)
He he ja det må da være sådan noget:)
fuck jeg glæder mig til i aften:)
Manchester United
01-04-2008, 18:46
Nej, de har bare byttet tv3+ og eurosport ud med en fucking golf kanal:mad: . Og flere her i området har klaget.
man.utd25
01-04-2008, 18:55
Nej, de har bare byttet tv3+ og eurosport ud med en fucking golf kanal:mad: . Og flere her i området har klaget.
Shit har jeg aldrig hørt om, men det passer vel vis du siger det:)
vi har lige fået tv2sport i stedet for tv2charlie! Weee!
man.utd25
01-04-2008, 19:03
det var et godt bytte..
Manchester United
01-04-2008, 19:05
Så må nøjes med 1000 kbps stream.
Lucky bastard. Jeg har TDC mellempakke, da jeg nægter, at betale 100 kr om måneden for fuldpakke, da der kun er zulu og sport der er interessant.
Nå nok om det.
Kampen bliver utrolig spændende. Jeg gad virkelig godt, at vi spiller ligesom i Premier League - FULD kraft frem. Men det bliver sikkert kedeligt og afventende som mod Lyon.....
Så må nøjes med 1000 kbps stream.
Av da.. Ellers super kvali må man sige. Meeen jeg er nu ikke ked af, at jeg kan ligge på sofaen og se tv3+ :-)
Fletcherfan
01-04-2008, 19:12
You see pakken er der mange gode kanaler der??? Jeg venter på at få mit tv så jeg ved ikke helt hvilke kanaler jeg har...
Manchester United
01-04-2008, 19:12
Av da.. Ellers super kvali må man sige. Meeen jeg er nu ikke ked af, at jeg kan ligge på sofaen og se tv3+ :-)
hvorfor ikke?
NichlasRieck
01-04-2008, 19:14
Resultatet kommer helt an på hvordan fergie vil spille. Satser han på et sikkert resultat, så tror jeg det bliver uafgjort eller et mål sejr til Roma/United. Men hvis han derimod, som jeg håber, overrasker og spiller offensivt, og kører det ekstreme tempo og tekniske niveau de kan for tiden i United, så kan det godt blive en sejr på 2 eller flere mål. Håber så meget at carrick er med, han har været den næst mest vigtigste for os denne sæson.. Han er usynlig, men alligevel hele tiden der, og han laver ingen fej, INGEN!
man.utd25
01-04-2008, 19:15
Heller ikke mig:) hehhe
Van der Sar
Brown Ferdinand Vidic Evra
Scholes Hargreaves Carrick
Ronaldo Rooney Giggs
Bænk: Kuszscak, Piqué, Silvestre, O´Shea, Anderson, Park, Tevez
Jeg tror kampen ender 1-1. Selvfølgelig kan vi tænke tilbage på vores fantastiske 1-1 sejr sidste år men vi må ikke glemme hvor godt Roma rent faktisk spillede i den første kamp hvor de vandt 2-1. Hvis Carrick er skadet håber jeg at Anderson gå ind i stedet og Eagles på bænken.
Jurgensen
01-04-2008, 19:16
Tror personligt på en uafgjort i dag, hvilket jeg ville være godt tilfreds med.
Tror også som så mange andre herinde, at SAF vælger at starte i en 4-5-1 hvilket jo gik godt mod Liverpool for første gang længe, så vi kan håbe det gør det i aften også, så dog gerne Rooney spillede venstre kant i stedet for Giggs, da jeg mener han underpræstere gang på gang, især mod de "store" hold.
Men 1-1 i aften, målscore Rooney.
God Kamp
You see pakken er der mange gode kanaler der??? Jeg venter på at få mit tv så jeg ved ikke helt hvilke kanaler jeg har...
Det kommer vel an på om du har lille, mellem eller stor?
hvorfor ikke?
Hvad mener du? Jeg mente bare, at det var super kvalitet, men at jeg nu foretrækker at se kampen på tv, når nu jeg har den mulighed.
Jeg er faktisk ligeglad med formationen og hvem der spiller, men er mest opsat på at se, hvilken indstilling vi har med på banen.
Personligt synes jeg den skal have gas, fordi når vi har lukket op, så kan jeg næsten ikke huske andet end at det har gået godt.
Eks. mod Arsenal, der fik den fuld skrue, sidste år på OT mod Roma og senest mod Liverpool. Det skal vi også gøre i aften, fordi vi er simpelthen meget bedre end Roma.
Lige som en skriver, ja Carrick er klasse. Ubestridt en af vores bedste, jeg synes det er lidt synd, at han ikke for mere opmærksomhed blandt os fans.
Fletcherfan
01-04-2008, 19:23
uha, jeg ved ikke helt hvilken pakke... Gætter på mellempakken...
Jeg er faktisk ligeglad med formationen og hvem der spiller, men er mest opsat på at se, hvilken indstilling vi har med på banen.
Personligt synes jeg den skal have gas, fordi når vi har lukket op, så kan jeg næsten ikke huske andet end at det har gået godt.
Eks. mod Arsenal, der fik den fuld skrue, sidste år på OT mod Roma og senest mod Liverpool. Det skal vi også gøre i aften, fordi vi er simpelthen meget bedre end Roma.
Lige som en skriver, ja Carrick er klasse. Ubestridt en af vores bedste, jeg synes det er lidt synd, at han ikke for mere opmærksomhed blandt os fans.
Præcis.. alle de folk vi kan tænkes at stille op med er gode nok til at løse opgaven hvis bare indstillingen er iorden.. og stort set alle de gange hvor vi går ind for at få en 0-0 eller en smal sejr i slutminutterne syntes jeg det går galt.. vi spiller klart bedst når det bare er fuld skrue.. helt enig..
uha, jeg ved ikke helt hvilken pakke... Gætter på mellempakken...
Den samme som jeg selv har. Den har alle de danske på nær Zulu, Sport og News. Derudover har den Discovery, CNN og lidt andet udenlandsk.
Fletcherfan
01-04-2008, 19:26
dvs ingen kanaler hvor man kan se United???
Præcis.. alle de folk vi kan tænkes at stille op med er gode nok til at løse opgaven hvis bare indstillingen er iorden.. og stort set alle de gange hvor vi går ind for at få en 0-0 eller en smal sejr i slutminutterne syntes jeg det går galt.. vi spiller klart bedst når det bare er fuld skrue.. helt enig..
Når vi spiller resultat fodbold synes jeg tit spiller virker krampagtige og fastlåse. Derfor håber jeg faktisk på, at vi vinder konfortabelt i aften ellers vil jeg helst tabe med et enkelt mål. Fordi så SKAL vi frem på OT og så skal det nok gå. Hvis vi eks. vinder 1-0 i aften og vi prøver at kontrollere den hjem på OT, så frygter jeg det går galt.
For satan jeg er ved at være spændt.!!!
God kamp drenge..... (og piger hvis der skulle gemme sig sådan nogle)
dvs ingen kanaler hvor man kan se United???
Nope. Kun 3+. TV2 sport viser FA Cup og Canal+ sender PL. Dog sender Kanal5 en PL kamp om ugen og det er en kanal du får.
Så du må finde en bar til PL eller andre ikke helt lovlige metoder.
pølsemanden
01-04-2008, 19:39
Hvad er dagens startopstilling ?
Der er jeg så uenig, da jeg mener at der er en hel del fans som roser Carrick til skyerne gang på gang. Personligt er jeg en af de bedrevidende røvhuller som spåede ham til at få kæmpe succes lige fra det øjeblik vi købte ham og set i backspejlet synes jeg det har været et røverkøb!
man.utd25
01-04-2008, 19:41
Der er jeg så uenig, da jeg mener at der er en hel del fans som roser Carrick til skyerne gang på gang. Personligt er jeg en af de bedrevidende røvhuller som spåede ham til at få kæmpe succes lige fra det øjeblik vi købte ham og set i backspejlet synes jeg det har været et røverkøb!
røverkøb vil jeg ikke kalde det, da jeg synes han var en dyr mand, men det har vist sig at være et godt køb:)
man.utd25
01-04-2008, 19:42
go kamp allesammen:)
http://www.uefa.com/
ARGHH vi har PARK i startopstillingen!!!!!!????
hvad laver han der, og hvorfor ikke have Tevez i stedet for ham?
:confused: :confused:
midbanen: Anderson, scholes og Carrick - ingen Owen
pølsemanden
01-04-2008, 19:52
VDS
Brown Vidic Rio Evra
Carrick Scholes anderson
Ronaldo Park
Rooney
Bænk : Kuszczak, Pique, O'Shea, Silvestre, Hargreaves, Giggs, Tevez.
Mærkligt park er med :d , men han bliver nok skiftet ud med tevez hurtigt så vi spiller 4-4-2
Er virkelig skuffet over at Tevez ikke er med - han spillede kanont sammen med Rooney på toppen mod Villa. Synes ikke at Fergie udadtil giver ham tillid i form af mange pladser på bænken
Hl-Glory
01-04-2008, 19:59
Ville meget hellere have Tévez inde end Park, selvom han skulle spille ,mere på fjøjen.
har ondt af han altis starter på bænken til de opgør hvor vi møder et stærkt hold og vi behøver en stærk midtbanene.
men så må han komme ind fra bænken bænken og ændre kampen, hvis det dét vi får brug for.
Come on United!
PerRonaldo
01-04-2008, 19:59
Underlig opstilling.. Jeg tror vi stiller for defensivt op og det bliver vi straffet for. vi taber 2-1, så må vi tage den på hjemmebane.
Hargreaves er det mest overflødige køb ever. Det var lige netop i disse kampe, han skulle vise sit værd, men han er simpelthen bare ikke god nok sammenlignet med de tre andre. Ikke at jeg klager over det, Hargreaves-typer hører til i Liverpools idealformation.
Hl-Glory
01-04-2008, 20:01
Hargreaves er det mest overflødige køb ever. Det var lige netop i disse kampe, han skulle vise sit værd, men han er simpelthen bare ikke god nok sammenlignet med de tre andre. Ikke at jeg klager over det, Hargreaves-typer hører til i Liverpools idealformation.
Ja det rigtigt, men ærgeligt.
jeg har altid godt kunne lide ham som spiller, selv da han spillede i bayern.
men det selvfølgelig rart med den brede trup vi har.
Parkohargo
01-04-2008, 20:02
hmm lidt mærkeligt Hargo ikke starter inde. Men er ikke så skræmt af at vi har Park til at starte inde.. han plejer sku og arbejde rigtig godt for det. Men lad os nu se.
God kamp til alle.:)
Hl-Glory
01-04-2008, 20:03
Mourinho? what the fuck?
kan det passe??
schousboe9
01-04-2008, 20:04
WHAT!?
... Arh, husk nu det trods alt er 1. april... :)
pølsemanden
SHIT, Murinho har talt med Gill om han skal være træner i man utd :D vidste i det ?
BREAKING NEWS!
Mourinho til United????????????????
DET MÅ SATANEDEME VÆRE EN APRILSNAR
Mourinho? what the fuck?
kan det passe??
Tjek nu lige kalenderen. :P
Hl-Glory
WHAT!?
... Arh, husk nu det trods alt er 1. april... :)
Når jaaaa ! haha.
der har vi jo løsningen på dette rygte ;)
jose mourinho! No No No
Jeg hader ham!
håber det er en aprilsnar!!!!! :)
Hl-Glory
01-04-2008, 20:06
I for nemme :p
ja det er ligesom ggået op for mig nu ;)
haha.
Godt nok en overraskende opstilling.. Utroligt at vi ikke bruger hargo.. hvis ikke i disse kampe hvornår så?? en CL finale?? Men bliver fedt at følge park, og ellers håber jeg bare på at carrick er 110% klar så han ikke render ind i en skade halvvejs i første..
Christensen
01-04-2008, 20:23
Hargreaves ville have været helt perfekt til at spille bag ved Scholes og Anderson, nu hvor Carrick har været tvivlsom op til kampen (eller var det bare spin?). Havde nu også håbet på at se Tevez på venstrekanten, som han vistnok også har spillet for Argentina? Ikke at Park er dårlig.. eller jo, det er han... ej.. havde bare håbet at se en anden.
ChristianR
01-04-2008, 20:25
Tror I, at Park er en aprilsnar?;) Ej, jeg så bare så meget hellere Tevez inde. Men mon ikke, han kommer ind senere i kampen.
Apropos at Hargreaves er et overflødigt køb er det måske ikke helt rigtigt. Hvis Brown skifter kan han jo bruges på en højreback :D! Lidt en joke men det er jo ikke helt løgn og latin - han spiller fint på en back men dog ikke helt optimalt
Ready guys?
Come on reds!!!!
Hargreaves ville have været helt perfekt til at spille bag ved Scholes og Anderson, nu hvor Carrick har været tvivlsom op til kampen (eller var det bare spin?).
Præcis.. men tænker lidt at carrick's skade godt kan ha været spin.. ja ikke at den slet ikke har været der, men at den var så alvorlig..
Men hvor er jeg glad for at anderson er med.. glæder mig altid til at se ham..
Apropos at Hargreaves er et overflødigt køb er det måske ikke helt rigtigt. Hvis Brown skifter kan han jo bruges på en højreback :D! Lidt en joke men det er jo ikke helt løgn og latin - han spiller fint på en back men dog ikke helt optimalt
Ja, men han kan vel omvendes.. Han har jo prøvet den lidt før hos os, meget kort, og hvis han selv var frisk kan det vel sagtens lade sig gøre.. han er god defensiv, og han har et godt spark..
Jeg synes det er mærkeligt at Hargo ikke starter inde i denne kamp, da han vil være perfekt - men Carrick er i topform, så det går nok ikke galt alligevel, så fin opstilling vi starter med
Lad os få et godt udgangspunkt, inden 7-1 sejren hjemme på OT næste uge ;)
Go' kamp allesammen!!!
Elrantiri
01-04-2008, 20:48
Damn, spillet hænger ikke helt sammen for Man Utd, det bliver forhåbentlig bedre meget hurtigt...
Damn, spillet hænger ikke helt sammen for Man Utd, det bliver forhåbentlig bedre meget hurtigt...
Nej, Roma ligger et massivt pres fra starten - men det skal nok komme :devill:
Synes godt nok at det er en meget mærkelig opstilling og so far ser det ikke ud til at blive en succes. Det er mig en gåde hvorfor Tevez ikke er med
undre mig meget over at Park er med, synes seriøst ikke han er god nok til at være med..
Elrantiri
01-04-2008, 20:57
undre mig meget over at Park er med, synes seriøst ikke han er god nok til at være med..
Tja, han var da rimelig tæt på at gøre det til 1-0 nu her. Tror også mere det hænger sammen med hans kondition - den mand kan jo løbe konstant i 90 minutter :P
Han mangler stadig noget, fra at være helt oppe i gear - tror også at vi ser Giggs senere i kampen
Tja, han var da rimelig tæt på at gøre det til 1-0 nu her. Tror også mere det hænger sammen med hans kondition - den mand kan jo løbe konstant i 90 minutter :P
Det vil jeg også mene at Tevez næsten kan. Synes det vil have været meget meget mere farligt med ham men lad os da håbe at vi tager fejl vedr Park
Manchester United
01-04-2008, 21:00
Ser først med nu, hvordan er det gået?
Ser først med nu, hvordan er det gået?
Roma presser mest på, men der er ikke rigtig sket noget indtil videre
Parkohargo
01-04-2008, 21:03
er dommeren stiv eller hva!?
Enten det eller også er han på noget !?
Han har været mærkelig overfor Cristiano - han vælger ikke at give frispark til ham, hvor den nemt kan dømmes, men dømmer i stedet frispark til Roma senre hen hvor Cristiano ikke gør noget forkert! lad os ikke håbe det bliver ved
Manchester United
01-04-2008, 21:04
Anderson skulle ikke have skudt, men set til højre.
Enig. Han må gerne øve sig på sine spark....
JA! vi herinde vil gerne have at Anderson skyder noget mere, men der skal sku mere kvalitet på skudene end hvad han præsterede ligefør ;)
Manchester United
01-04-2008, 21:07
Giggs og O'shaee varmer op, hvorfor allerede nu?
Nu er Silvestre også ude og ryste benene. Men tror bare det er normalt i CL kampe for at beholde varmen i kroppen - det er mit bud
Reglerne siger, at kun 2 eller 3 må varme op af gange, så de begynder tidligt, så alle kan holde sig klar.
Tror at dommeren har et eller andet mod Cristiano i aften, for han dømmer ikke frispark til ham, men kun mod ham - eller har dommere egentlig ikke der generalt? :confused:
Det ser skidt ud med Vidic. Krydser fingre
Vidic må ikke være skadet!!! Han lander forkert ned og forvrider knæet :(
Jacob FG
01-04-2008, 21:14
nej nej nej Vidic. Det vil satme være et tab hvis han røg ud!
Hl-Glory
01-04-2008, 21:14
vi kan ikke undvære Vidic, hér til sæson afslutningen.
kom så Vidic!
Det så sku ikke for godt ud :(
Manchester United
01-04-2008, 21:15
Ahhh vidic. Håber sku ikke det er en fiberspringning:(
Jeg er godt nok bange for at det er resten af sæsonen der er røget lige der. Det ser virkeligt skidt ud
Parkohargo
01-04-2008, 21:15
åh nej...vidic.
Jeg er godt nok bange for at det er resten af sæsonen der er røget lige der. Det ser virkeligt skidt ud
Ja, det ser ikke for godt ud :( det er sku ikke godt for os her til sæsonafslutningen, hvis det er en længere skade!
Tror jeg ikke :confused:
Hvis det er ledbåndet, kan det nemt være - desværre :(
Hvis det er ledbåndet, kan det nemt være - desværre :(
Fuck, men John O´Shea ind.
Jeg frygter det værste og håber det bedste. Det så virkelig grimt ud og Vidic spiller med mindre det gør vanvittigt ondt
Manchester United
01-04-2008, 21:19
Hvem spiller i stedet vidic?
O'shea
O'shea
Elrantiri
01-04-2008, 21:19
O'shea
EDIT: :lolol:
Flax_Generous
01-04-2008, 21:20
Det var dog en forfærdelig kamp. Er det en Serie A-kamp eller hvad sker der lige?
John O´Shea
O'shea er kommet ind på højreback-pladsen og så er Brown rykket ind i midterforsvaret
Manchester United
01-04-2008, 21:20
Okay håber han gør det godt.
Hehe, det lignede de opvarmede:D
Tror desværre vi skal være meget glade hvis United kan komme fra Rom med en uafgjort
Vi er jo pressede fuldstændig i bind, kan ikke lide det.
Tror desværre vi skal være meget glade hvis United kan komme fra Rom med en uafgjort
Ja, det ser bestemt ikke godt ud. meget dårlig første 45 min :/
Elrantiri
01-04-2008, 21:23
Ronaldo!!!!
Jacob FG
01-04-2008, 21:24
Ja! Hvor Fedt!
Cristiano Rooooooonaldo!!! FLOT mål!!! :devill:
The machine CRISTIANO RONALDO !!!!!!!!! Det er verdensklasse kanont løb han tager ind i feltet
Hl-Glory
01-04-2008, 21:24
Sådan så vi udebane målet Ronaldo!
Manchester United
01-04-2008, 21:25
ronaldo!!!!!!
Elrantiri
Nu må vi da håbe at han ikke blev alt for groggy der, men fuck hvor godt!!!
Jacob FG
Det er så vigtigt at det ikke kan beskrives med ord!
Parkohargo
roonaaaaldooooooo igenigenignegneigneigne
Manchester United
Tror på vi får sejr! :D
Super af Rooney, god spilning til Scholes, godt indlæg lige til Ronaldo, og... BOOOM!!! 1-0 :D
Elrantiri
01-04-2008, 21:27
Tror på vi får sejr! :D
Roma er desværre også ret tæt på at score, men en udebanesejr ville jo være guld - gerne krydret med 7-1 hjemme, det var satme et syn for guder
Manchester United
01-04-2008, 21:27
Nu kan man høre united fansene:D
Ja fed stemning. Synes generelt at Fergie har fået det han håbede på for et par måneder siden nemlig mere stemning. Stemningen er kanon i alle kampe pt synes jeg - det er fedt ;) "Rocking"
Ja, og vi skal være med... Kom så allesammen :devill:
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
As the reds go marching up up up!
Just like the busby days and days gone by,
We’ll keep the red flags flying high,
Your gonna see us all from far and wide,
Your gonna hear the Mans that sing with pride.
United, Man united,
We’re the boys in red and we're on our way to Wemberly!
Wemberly, Wemberly,
We're the famous Man united and we're going to Wemberly,
Wemberly, Wemberly,
We're the famous Man united and we're going to Wemberly
In ’77 in the stockham team,
Back in December '83,
And everyone will no just who we are,
They'll be singing que sera sera
United, Man united,
Wemberly, Wemberly,
Wemberly, Wemberly,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
:lolol:
Ja, og vi skal være med... Kom så allesammen :devill:
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Just like the busby days and days gone by,
We’ll keep the red flags flying high,
Your gonna see us all from far and wide,
Your gonna hear the Mans that sing with pride.
United, Man united,
Wemberly, Wemberly,
Wemberly, Wemberly,
In ’77 in the stockham team,
Back in December '83,
And everyone will no just who we are,
They'll be singing que sera sera
United, Man united,
Wemberly, Wemberly,
Wemberly, Wemberly,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
:lolol:
Har du selv skrevet alt det :D :p
Manchester United
01-04-2008, 21:34
Nu kunne han give frispark til ronaldo.
Hl-Glory
01-04-2008, 21:34
Fin første halvleg, med fantastisk resultat.
vi har ikke de store problemer med dem og ser udtil vi måske kan hive en sejr med hjem.
Come on United!
Har du selv skrevet alt det :D :p
Hehe, nej. Søgte på google ;)
Parkohargo
01-04-2008, 21:35
rigtig rigtig fint resultat.:) Roma har presset godt i første halveg men helt farligt er det aldrig blevet.
I love rocket Ronaldo!:lolol:
Manchester United
01-04-2008, 21:36
Ja så skal vi scorer til 2-0 i anden og gerne 3-0. Jeg er nu optimist. VI VINDER 3-0:D
Nu kunne han give frispark til ronaldo.
Til gengæld fik Ronaldo så også lige demonstreret, hvorfor dommeren måske ikke er så meget for at give frispark til ham.
Hehe, nej. Søgte på google ;)
Tænkte det nok haha haha :D :)
Elrantiri
01-04-2008, 21:37
Til gengæld fik Ronaldo så også lige demonstreret, hvorfor dommeren måske ikke er så meget for at give frispark til ham.
Hehe ja, og det værste er nok at en del personer inde på Redcafe skriger efter rødt kort til Pizzaro og sviner ham til.
Hvis vi fører et par minutter før tid, håber jeg at Ronaldo går ind og laver et frispark der giver gult så han har karantæne i vores hjemmekamp mod Roma og ikke mod Barca eller i en mulig finale.
pølsemanden
01-04-2008, 21:39
Hvis vi fører et par minutter før tid, håber jeg at Ronaldo går ind og laver et frispark der giver gult så han har karantæne i vores hjemmekamp mod Roma og ikke mod Barca eller i en mulig finale.
Eller skulle han bare lade vær med at lave gule kort
Ja det var altså lige en tand for meget.. fint nok med det gule kort, da han helt umotiveret løber ind i ham uden han kan få bolden, men hvorfor skal han spille så meget??
Nå pyt, han scorede, og gjorde en stor del af dagens arbejde ved at score det mål..
Men ellers er jeg meget splittet omkring den her halvleg.. Anderson smider rigtig mange bolde, men ikke noget rigtig kritisk.. Ellers har vi ikke rigtig fået spillet til at flyde men omvendt har de ikke haft de store chancer, og VDS har stort set ikke haft noget at lave.. Men de har fået for mange halve chancer.. og så er Park bare alt for anonym.. savner virkelig Nani.. Ud med Anderson og ind med Tevez.. Nu skal vi bare gå efter 2-0 målet der dræber dem..
Men fuck hvor er det lækkert at se ronaldo.. han kan jo score på ALLE måder og han har ingen svagheder scoringsmæssigt.. han laver hovedstød, frispark, mål i feltet, udefra feltet, de små frække mål(hæl mod villa), ja you name it, he will do it..
Rigtig ærgeligt med Vidic.. ligner ikke en der spiller returkampen.. men de har ikke været særlig gode til at udnytte den svaghed det er at O'shea er i centerforsvaret..
el-insaciable
01-04-2008, 21:42
Vigtigt at få et udebanemål. Forhåbentligt holder vi nullet og scorer en enkelt eller to mere. Jeg er ikke speciel imponeret over præstationen indtil videre, men med en 1-0 føring gør det ikke så meget.
Jeg forstår ikke hvorfor Brown ikke kommer i midterforsvaret og så O'shea ud på højrebacken men Fergie har vel sine grunde
Hehe ja, og det værste er nok at en del personer inde på Redcafe skriger efter rødt kort til Pizzaro og sviner ham til.
What... rødt kort.. haha, det må være en 1. aprilsnar..
Ja maybe.. har også tænkt på det, og hellere i returkampen på OT end i en semifinale eller finale..
Eller skulle han bare lade vær med at lave gule kort
Ja, men han kan sku nok ikke undgå at få et i en af de kommende kampe eller denne.. enten pga. film, eller brok..
så få for helvede Park ud, han har da intet lavet, og Tevez ind. det kan da kun blive bedre. jeg græmmes hver gang jeg ser vores midtbane river forsvaret op, men der er INGEN i feltet. spil nu det spil vi er verdensmestre til Fergie!!!
men det kommer nok ikke til at ske når vi fører.. men synes stadig Park er ringe og fortjener ikke at være med i en sådan kamp..
Elrantiri
01-04-2008, 21:46
What... rødt kort.. haha, det må være en 1. aprilsnar..
Nej nej du:
That was a fcking red.
Pizzaro you fcking bastard!
Should have been a red
Nej nej du:
Haha.. Koget..
el-insaciable
01-04-2008, 21:47
Jeg forstår ikke hvorfor Brown ikke kommer i midterforsvaret og så O'shea ud på højrebacken men Fergie har vel sine grundeForestil dig O'Shea overfor Mancini.... *Gys*
Jeg forstår ikke hvorfor Brown ikke kommer i midterforsvaret og så O'shea ud på højrebacken men Fergie har vel sine grunde
fordi Mancini leger med "O'shit" hvis han kommer derud :lolol: :lolol:
edit - to late ^^
Måske men jeg synes at Mancini nærmest har ligget som hængende bag Vucinic og så har de skubbet Tonetto højt op på banen. Er jeg helt forkert på den eller hva ??
Martinsen
01-04-2008, 21:49
Spillet hænger slet ikke sammen, det er ligeså pisse krampagtig som altid når vi spiller ude i CL. Men hvor er jeg dog bedøvende ligeglad med det, så længe vi fører 1-0. Super flot mål, og Scholes viser igen sin høje klasse, han laver så mange af de indlæg en sæson og stortset hvergang er de farlige.
Det værste er dog at Vidic blev skadet, det vil være en katastofe at skulle undvære ham i længere tid, som jeg desværre frygter bliver resultatet af den skade. Også meget overraskende at Fergie kører O´shea ind i det centrale forsvar, men indtil videre en meget klog løsning.
Det var ikke langt fra 1-1...
Troede lige den gik ind. Pyha :D
Troede lige den gik ind. Pyha :D
Og nu Panucci :confused: det brænder på!
Martinsen
01-04-2008, 21:54
Vi sejler rundt her i starten af 2. halveg! VÅGN NU OP DRENGE!!!
Hold kæft vi er heldige. De brænder 100 % efter 100 % pyha :D
Vi sejler rundt her i starten af 2. halveg! VÅGN NU OP DRENGE!!!
Ja, ligesom starten af første - så skal du bare vente 20 min, så står den 0-2, igen af Ronaldo :D
Det er ikke for godt det her..
tevez på banen...
SpanGdix
01-04-2008, 21:56
Nej nej nej, det går ikke super godt drenge. Vi bliver kørt rundt. Vores forsvar står godt, men jeg er godt nok ikke tilhænger af denne slags fodbold. Vi har ikke haft noget offensivt udover målet nærmest?
Come on boys!
Hago kommer ind nu - håber han kan stabilisere midtbanen, så den kommer til at hænge sammen med forsvaret
Elrantiri
01-04-2008, 21:57
Det er ikke for godt det her..
tevez på banen...
Fuldstændig enig, der skal noget energi ind så vi kan få presset dem lidt mere offensivt.
EDIT: Hva fuck havde Anderson i hånden der?
Manchester United
01-04-2008, 21:58
Ja Tevez og Rooney i angreb.
SpanGdix
Anderson ud - Hargo ind
Ikke lige hvad jeg havde håbet? Vil gerne have Park ud, men okay, Anderson har et gult kort..
Fint at Anderson kommer ud - han har trods alt et gult og det offensive skal ikke komme fra ham idag
Hl-Glory
Kom så Hargo!
egentlig okay udskiftning, ville dog stadig mene det var park der skulle ud, men okay stoler på fergi.. :)
Elrantiri
01-04-2008, 21:59
egentlig okay udskiftning, ville dog stadig mene det var park der skulle ud, men okay stoler på fergi.. :)
Tja, men Anderson skulle nu også ud :P
EDIT: Som før, hvad fuck havde Anderson i hånden da han blev skiftet ud? :S
Tevez ind og Park ud. Nu må Fergie (undskyld mit sprog) fandme vågne op og komme ind i kampen. Park bidrager med NOTHING offensivt og Tevez vil endda kunne byde på mere arbejde defensivt
Hl-Glory
01-04-2008, 22:01
Tja, men Anderson skulle nu også ud :P
EDIT: Som før, hvad fuck havde Anderson i hånden da han blev skiftet ud? :S
benskinde ;)
Det er verdenklasse af VDS fantastisk indgreb
Synes at Romas fløje har alt for meget plads
SpanGdix
01-04-2008, 22:03
Nøøøj, hvor er vi presset..
Elrantiri
01-04-2008, 22:03
benskinde ;)
Arh, godt der er nogle der er skarpe her :p
EDIT: Jamen så giv dog Ronnie det frispark...
kan ikke lide giuly..
Nej han er sku en abe..
Men vi skal længere frem på banen, vi kan nok ikke holde nullet hvis de får lov at presse sådan resten af kampen.
Manchester United
01-04-2008, 22:04
Kom nu united, læg mere pres på. Og luk kampen.
Forstår ikke at Ronaldo ikke får nogle frispark i aften - synes der er mange af dem som kan dømmes :confused:
WTF det var sindsygt tæt på! Kanonn redning af VDS
Elrantiri
01-04-2008, 22:05
Holy shit det var tæt på!!!
SpanGdix
01-04-2008, 22:05
Van Der Sar er fantastisk! To super vigtige redninger indenfor de sidste 5 min!
Forstår ikke at Ronaldo ikke får nogle frispark i aften - synes der er mange af dem som kan dømmes :confused:
Er enig på OT havde han også fået mange af de frispark der ligger lige på vippen. Men har har virkelig været professionel og han har ikke lavet noget dumt eller lignende efterfølgende. Respekt for det - Luna hvad fanden fabler du om. Hans psyke ?? Kender ikke mange der har været igennem så meget som ham af fodboldspillere i så ung en alder
Pellehanberg
01-04-2008, 22:09
Puha der bliver presset!
Men bare vent, der kommer snart et kontramål til united :)
Elrantiri
Rooney!!!!
SpanGdix
Rooooney!! Sådan 2-0!
Martinsen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! !!!!!!!! Roooneeeeyyyy
Hl-Glory
Sådan Ronney!
Wayne Rooney - han er sku igang igen!!! :devill:
Jacob FG
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
WAYNE ROONEY !!!! Sådan nu har vi vist det ene ben i semifinalen
Martinsen
Kæft hvor er vi bare heldige!
Rigtig godt headet videre af park :D Glory glory
Manchester United
01-04-2008, 22:10
Rooney!!!!!!
Elrantiri
Vi kan ikke ligefrem kalde os uheldige idag - forhåbentlig knækker det her Roma.
Parkohargo
hahaahaha fedt af Rooney
godt nået af park
Kæft hvor er vi bare heldige!
Hehe, ja. Men er ret ligeglad med det nu ;)
Manchester United
01-04-2008, 22:11
Nu er semifinalen næsten sikret ;)
Camp Nou kalder...
Ej vi skal stadig fokusere..
God forsøg af Ronaldo kunne være fedt med 3-0
SpanGdix
01-04-2008, 22:11
Det er nok en smule ufortjent? Havde altså også håbet på et lidt mere velspillet mål, men fuck it! Håber virkelig Ronaldo får det kort nu..
EDIT: Ronaldo på stolpen! Godt sparket!
nu skal vi ikke sælge skindet før bjørnen er skudt :D
men ja det ser godt ud
Tillykke med Semifinalen.. :(
Jacob FG
01-04-2008, 22:12
kunne sgu være rart med en enkelt mere! :)
Manchester United
01-04-2008, 22:12
Puhaa Ronaldo tæt på....!!
Puhaa Ronaldo tæt på....!!
Ja, det er uheldigt og ærgeligt
Tror i at Fergie kunne finde på at beordre Ronaldo til at få gult ?? Vi er næsten videre og en Fletcher kan eventuelt bruges i returkampen på OT. Park kan bruges og måske endda Tevez
Parkohargo
01-04-2008, 22:14
jeg forstår ikke al den kritik der er af Park. Synes han kæmper kanon idag.
Elrantiri
Nu har Park vist også givet det han skulle - ind med Tevez !!
jeg forstår ikke al den kritik der er af Park. Synes han kæmper kanon idag.
Det gør han da, men Tevez kan IMO altså nogle ting som Park ikke er så god til.
uhha det er godt det vi ser lige nu..
Tror i at Fergie kunne finde på at beordre Ronaldo til at få gult ?? Vi er næsten videre og en Fletcher kan eventuelt bruges i returkampen på OT. Park kan bruges og måske endda Tevez
Arrrh, det må du ikke sige - havde helt glemt det! Fletcher er ude resten af sæsonen!!!
Vi skal have 3-0'eren!!!!
Hl-Glory
Fletcher ude i 6 uger, så næppe at han skal spille så ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.