Se fuld version : CL: AS Roma - Manchester United (QF)
Tror i at Fergie kunne finde på at beordre Ronaldo til at få gult ?? Vi er næsten videre og en Fletcher kan eventuelt bruges i returkampen på OT. Park kan bruges og måske endda Tevez
Jeg håber næsten på det.. Det ville være meget uheldigt at undvære ham i en evt. semifinale...
SpanGdix
01-04-2008, 21:15
Carrick tæt på! Come on, 3-0 - luk kampen!
Manchester United
jeg forstår ikke al den kritik der er af Park. Synes han kæmper kanon idag.
Meget enig...
Jacob FG
Tæt på Carrick!
Jeg havde sgu i et splitsekund set den inde
Min fejl havde glemt at Fletcher er skadet. Men tror i at han kan finde på det - meget hasard men det er alfa omega at havde ham med i en evt semifinale eller endda finale
Elrantiri
01-04-2008, 21:17
Jeg havde sgu i et splitsekund set den inde
Det havde kommentatoren da vist også :p
Carsten Mave fik da også sagt 3-0
Parkohargo
01-04-2008, 21:19
Roma ligner noget katten har slæbt med ind..
Roma ligner noget katten har slæbt med ind..
Ja Spalleti ligner lidt en fugl :lolol:
Tevez til opvarmning. Tror han går ind og lukker kampen....Eller måske håber jeg det bare :)!.......
Elrantiri
01-04-2008, 21:25
For satan Rooney...
EDIT: Så skal vi se noget guf fra Tevez!
SpanGdix
01-04-2008, 21:25
Hvad fanden er det for en afslutning, Rooney?
Tevez ind for Rooney - Rooney er igang igen :devill:
Manchester United
01-04-2008, 21:27
Nejj rooney.. simpelt hen for dårligt afsluttet..
Jacob FG
01-04-2008, 21:30
Det er sådan man kører en 2-0 sejr hjem - stille, rolig og kontrolleret boldomgang:)
Elrantiri
01-04-2008, 21:31
Tevez' skud var ikke meget bedre desværre, ellers godt ryk.
2-0 er da også rigeligt i en kamp hvor vi i store perioder var MEGET presset. Nu skal 0'et bare holdes, så kan vi se om der kommer nogle oplagte chancer.
SpanGdix
01-04-2008, 21:33
Ærgeligt han ikke lige banker den ind, Ronaldo altså..
Hl-Glory
01-04-2008, 21:33
godt spil fra Ronaldo & Tévez .
Ærgeligt han ikke lige banker den ind, Ronaldo altså..
Ja det kunne have været et sindsygt mål.
Lækkert forsøg af Ronaldo. Tevez har altid noget energi at byde ind med og synes det er en fejl at han ikke kommer ind noget før. Men lad os da bare være glad for en 2-0 sejr :)!
Manchester United
01-04-2008, 21:34
Kom igen ronaldo:)
Elrantiri
01-04-2008, 21:34
De 280 tunge vi gav for Rio i sin har vi da vist fået mangenfold igen i den her sæson, han redder os satme igen og igen.
Sådan, 2-0 End of Game
Jacob FG
01-04-2008, 21:35
Hvor er det en fantastisk sejr!
Denne her kamp beviser meget godt at vi pt. er verdens bedste hold!
Vi er presset meget i første halvleg og i starten af anden, men alligevel scorer vi på de to chancer vi får i de dele af kampen vi er presset - derefter tager vi over og styrer kampen fuldstændig...
Selvom vi får en af vores stærkeste og mest værdifulde spillere skadet (Vidic) rimelig hurtigt, glider Johnny bare ind og overtager pladsen, som var der ikke sket noget som helst - det er klasse!
Vi kan takke meget af resultatet pga. VDS - han har nogle kanon-redninger!
Cristiano... ja, hvad kan man sige - han er en klasse for sig selv og udover det er Rooney for alvor igang med målscoringen igen!!!
Vi tager CL i år, hvis vi bliver ved som vi har gjort det i marts måned og i denne kamp! Super kamp!
rigtig godt resultat, så skal den bare køres hjem på OT
Manchester United
01-04-2008, 21:36
yes 2-0
Hl-Glory
01-04-2008, 21:37
Vigtigt sejr, vi holder roma væk det meste af tiden og score selv 2.
fantastisk!
man kunne godt se vores spiller var trætte til sidst men forståligt.
kanon resultat.
Glory glory Man United!
Flax_Generous
01-04-2008, 21:37
Strålende sejr. Uniteds forsvar er uden tvivl verdens bedste - og Ronaldo, Rooney og Tevez er små magikere. Så skal den bare køres hjem på Old Trafford og så venter FC Barcelona. Herligt!
Parkohargo
01-04-2008, 21:41
Simpelthen genial resultat idag. Generelt meget sikkert forsvar idag. Rio og Evra var usvigeligt sikre, og vi scorede på de få chancer vi fik.
Manchester United
01-04-2008, 21:41
ind og stemme på manchester united (scroll lidt)
hov
EDIT: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article990590.ece;jsessionid=A97BC70F89F7E3704D3C9 97713399697
Grønholdt.
01-04-2008, 21:42
Det var intet mindre end et fantastisk resultat!!! På en dag hvor vi var presset i bund det meste af kampen, der gjorde vi bare det som der så mange hold tit har gjort i mod os, laver mål!!! Ronaldo var den bedste i dag, og det var uden at spille specielt godt. Rooney kæmpede som en gal i dag, og så fik han lavet et herligt heldigt mål også... ;) Det eneste dårlige ved kampen var Vidic's skade. Vi håber på det bedste for ham!!! 2-0 og så er vi forhåbenligt klar til semi finalen!!! :devilll:
Er godt nok lidt skuffet over at Fergie ikke lige beordrer Ronaldo til at begå det frispark der ville give ham det gule kort. Det vil være frygteligt hvis vi skulle mangle ham i semi mod Barca eller en evt. finale:Smackden:
United DK
01-04-2008, 21:46
Verdensklasse præstation, hvor vi spiller kolgt, og slår til på de rigtige tidspunkter. Alle leverede en god indsats, nogen bedre end andre selvfølgelig, men alt i alt klasse, og specielt klasse, at vores forsvar bare kører videre i samme gear, selvom Vidic må gå ud.
Elrantiri
01-04-2008, 21:53
Er godt nok lidt skuffet over at Fergie ikke lige beordrer Ronaldo til at begå det frispark der ville give ham det gule kort. Det vil være frygteligt hvis vi skulle mangle ham i semi mod Barca eller en evt. finale:Smackden:
Hvis Ronaldo kan holde hovedet koldt som han gjorde i denne kamp så får han forhåbentig slet ikke brug for det gule kort.
SpanGdix
01-04-2008, 21:54
Hvis Ronaldo kan holde hovedet koldt som han gjorde i denne kamp så får han forhåbentig slet ikke brug for det gule kort.
Det tror jeg er svært for ham i 3 kampe. Det er vel svært for de fleste midtbanespillere..
McPherson
01-04-2008, 21:54
Nogen der ved noget om Vidas skade? Det ville være katastrofalt hvis han fik en længere skade! Han er en klippe sammen med Rio!
Alt i alt en kanon kamp her efter 90 min.. I starten var jeg lidt nervøs for at vi ville blive kørt over, men de fik ikke de store chancer og VDS lavede ikke en skid i første.. Park mente jeg skulle ud efter 1. halvleg, men ved 2-0 målet viser han virkelig at det kan betale sig at løbe efter bolden ligemeget hvad.. Men ud over det er han intet andet end en simpel spilstation.. han skaber INTET..
God udskiftning SAF laver med anderson - hargo.. Anderson er fin når vi skal score eller bare være lidt offensive, men ligeså snart vi skal til at lukke ned er han ikke særlig stærk, og der er hargo perfekt.. I det hele taget en skidt kamp idag fra anderson hvor han mister sindsygt mange bolde..
VDS er stor kandidat til MoM, da han virkelig holder os inde i kampen og står en verdensklasse kamp..
Men rio er dog min MoM.. han holder en fuldstændig sindsygt niveau igennem hele kampen/sæsonen, og han er en af de største grunde til at vi ikke lukker mål ind.. O'shea gør det også rigtig godt, og selvom brown bliver på backen, så ser man ingen usikkerhed på noget tidspunkt ud over i starten af 2. halvleg, men det var vidst generelt hele holdet der var på hælene der..
rooney og ronaldo ser man ikke det store til.. jo rooney knokler som en gal og er meget med i det opbyggende, men det er ikke offensiven der laver arbejdet idag, på trods af 2 mål..
Scholes spiller også igen en kanon kamp og er virkelig ved at være tilbage hvor han var i sidste sæson.. holder så sindsygt godt i bolden og fordeler den godt rundt.. er stort set aldrig nervøs når han har den..
Alt i alt en klassepræstation, hvor jeg dog godt kunne ærge mig en lille bitte smule,selvom det er moralsk forkasteligt, over at ronaldo ikke prøver og trække det gule kort nu istedet for i en af semifinalerne.. Vi skal sku nok klare den, men ville være så sindsygt ærgeligt for ronaldo personligt at skulle undvære en CL finale hvor man er i topform, men har karantæne.. Og jeg er rimelig sikker på han nok skal få det kort inden finalen..
Nogen der ved noget om Vidas skade? Det ville være katastrofalt hvis han fik en længere skade! Han er en klippe sammen med Rio!
Det positive er at han har karantæne mod Boro, og Returkampen mod roma er vel så godt som afgjort, så han har 11 dage før arsenal kampen..
Ah Ronaldo, hvorfor trak du ikke det gule kort! Det er et kæmpe sats at rende rundt med den fare for at misse semi eller værst af alt finalen. Moralsk forkert eller ej, sådan er fodbold nu engang, og hvor ville det være forkert og syndt, at han ikke skulle spille en af de store kampe.
Ah Ronaldo, hvorfor trak du ikke det gule kort! Det er et kæmpe sats at rende rundt med den fare for at misse semi eller værst af alt finalen. Moralsk forkert eller ej, sådan er fodbold nu engang, og hvor ville det være forkert og syndt, at han ikke skulle spille en af de store kampe.
Det er sikkert blevet nævnt, men Ronaldo er ikke i karantænefare. Han har kun modtaget en enkelt advarsel i CL, og det var hjemme mod Sporting. Hvor Werge og Frimann har deres oplysninger fra, skal jeg ikke kunne sige...
Det positive er at han har karantæne mod Boro, og Returkampen mod roma er vel så godt som afgjort, så han har 11 dage før arsenal kampen..
Har han karantæne mod Boro? er det ikke noget med at reglerne er lavet om ift. gule kort?
men lad os håbe at han er klar igen til Arsenal-kampen - dog er det lidt optimistisk, hvis det er ledbåndet som der er noget galt med
Det er sikkert blevet nævnt, men Ronaldo er ikke i karantænefare. Han har kun modtaget en enkelt advarsel i CL, og det var hjemme mod Sporting. Hvor Werge og Frimann har deres oplysninger fra, skal jeg ikke kunne sige...
Vigtigt! stoler mere på dig end på Gøg & Gokke
De United spillere som er tættest på karantæne er Nani og Evra som har 2 gule kort hver.. Derudover har Ronaldo, van der Sar, Hargo, Fletcher og Rooney 1 gult kort..
Hva for noget.. er du sikker på det.. United.no skriver ellers at Evra og ronaldo var i karantænefare i dagens kamp, da de begge har pådraget sig 2 gule kort.. de plejer da ellers og være til at stole på.. er der et sted hvor man kan dobbelt checke det?? er det virkelig kun 3 gulekort i CL ligemeget hvor langt henne man er??
De United spillere som er tættest på karantæne er Nani og Evra som har 2 gule kort hver.. Derudover har Ronaldo, van der Sar, Hargo, Fletcher og Rooney 1 gult kort..
Så har det nok været en fejl at United.no har skrevet ronaldo istedet for nani.. hvor har du de tal fra??
Hva for noget.. er du sikker på det.. United.no skriver ellers at Evra og ronaldo var i karantænefare i dagens kamp, da de begge har pådraget sig 2 gule kort.. de plejer da ellers og være til at stole på.. er der et sted hvor man kan dobbelt checke det?? er det virkelig kun 3 gulekort i CL ligemeget hvor langt henne man er??
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=35979
http://www.uefa.com/competitions/ucl/statistics/players/typestat=yc/page=8.html
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=35979
http://www.uefa.com/competitions/ucl/statistics/players/typestat=yc/page=8.html
Cool.. takker
I øvrigt. Det ligner at Vidic har fået en korsbåndskade og ikke en ledbåndsskade. Virkelig det værste der kan ske. Et halvt år er ikke utænkeligt hvis det er korsbåndet.
man.utd25
01-04-2008, 22:34
I øvrigt. Det ligner at Vidic har fået en korsbåndskade og ikke en ledbåndsskade. Virkelig det værste der kan ske. Et halvt år er ikke utænkeligt hvis det er korsbåndet.
vis det er korsbåndskade så ligger det mellem 7-8 måneder ca
McPherson
01-04-2008, 22:34
Brian fra 3+ sagde lige han troede det var en korsbåndsskade = 7-8 måneder! Jeg ber til det ikke er tilfældet! Så kan sæsonen være tabt!
man.utd25
01-04-2008, 22:35
det er et kæmpe minus at skal spille uden vidic nu han er hjertet....fuck
man.utd25
01-04-2008, 22:35
Brian fra 3+ sagde lige han troede det var en korsbåndsskade = 7-8 måneder! Jeg ber til det ikke er tilfældet! Så kan sæsonen være tabt!
Jeg er desværre bange for det :mad: :mad:
Fletcherfan
01-04-2008, 22:36
Jeg synes, at de eneste der laver en pinligt ringe indsats er 3+' medarbejdere... Først af alt så siger de Werge, at Park har været forfulgt af skader siden han kom til United... Det passer ikke, selvom han har havt en langtidsskade i denne sæson... Så siger de i pausen, at det er fuldt ufortjent, at United er foran... Sikke nogen amatører og italienelskere... De burde allesammen fyres...
United DK
01-04-2008, 22:39
Nu skal vi lige have bekræftet hvad der er galt med Vidic, men skulle det vise sig at være korsbåndet, så er det selvfølgelig noget lort, men en skade hos en midterforsvar skal ikke ødelægge sæsonen, og jeg er sikker på, at enten O'Shea eller Brown (alt afhændig af hvem der foretrækkes) kan gøre deres arbejde.
Jeg synes, at de eneste der laver en pinligt ringe indsats er 3+' medarbejdere... Først af alt så siger de Werge, at Park har været forfulgt af skader siden han kom til United... Det passer ikke, selvom han har havt en langtidsskade i denne sæson... Så siger de i pausen, at det er fuldt ufortjent, at United er foran... Sikke nogen amatører og italienelskere... De burde allesammen fyres...
Læg i øvrigt mærke til hvor stille Frimann og Werge er efter at United har slået sejren fast. Havde det været barca for 2 år siden (Og jeg mener virkeligt at vi spiller lige nu som Barca på deres højeste), så havde Frimann og Werge hyldet United konstant.
Farvethed er der nok af. Især efter at Luna angiveligt har sagt at Ronaldo mangler psyke. Bitterhed over at han ikk er havnet i Real Madrid, eller bare ringe journalistik. Jeg tror mest på det sidste, men hvor er jeg ved at brække mig over at man kan kalde Lunas kommentarer for journalistik.
Hvad hun læser i sladderblade, bliver ufiltreret bragt i CL, og ud af ingenting får hun tit konkluderet at hvad der står i AS, News of the World, whatever, er helt korrekt.
Nu skal vi lige have bekræftet hvad der er galt med Vidic, men skulle det vise sig at være korsbåndet, så er det selvfølgelig noget lort, men en skade hos en midterforsvar skal ikke ødelægge sæsonen, og jeg er sikker på, at enten O'Shea eller Brown (alt afhændig af hvem der foretrækkes) kan gøre deres arbejde.
Præcis.. vi bør snildt kunne bringe mesterskabet og CL i hus, med eller uden vidic.. vi har brown, pique og o'shea.. ja self ikke optimalt, men det kan sagtens gå an de sidste par måneder.. men lad os nu se.. det kan også sagtens være knæet bare er vredet på en uheldig måde.. man kan bare se på martin raska fra midtjylland hvor man var sikker på at armen var brækket og han skulle være ude resten af sæsonen, men scanningen viste at intet var brækket og han skulle være klar igen til at træne for fuld knald om et par uger..
Martinsen
01-04-2008, 22:46
Præcis.. vi bør snildt kunne bringe mesterskabet og CL i hus, med eller uden vidic.. vi har brown, pique og o'shea.. ja self ikke optimalt, men det kan sagtens gå an de sidste par måneder.. men lad os nu se.. det kan også sagtens være knæet bare er vredet på en uheldig måde.. man kan bare se på martin raska fra midtjylland hvor man var sikker på at armen var brækket og han skulle være ude resten af sæsonen, men scanningen viste at intet var brækket og han skulle være klar igen til at træne for fuld knald om et par uger..
Raska er ude resten af sæsonen, selvom der ikke var noget brækket.
http://www.nordjyske.dk/Nyheder/sport/forside.aspx?ctrl=10&data=5%2C2717520%2C5%2C2&count=1
Men lad os alle krydse fingre for at Vidic kun er ude i et par uger. Men må ærlig indrømme at jeg ikke er totalt nede hvis han er klar til sæsonstart næste sæson, for frygter virkelig det er en meget grim skade. og så kan han være væk et stykke ind i næste sæson også.
man.utd25
01-04-2008, 22:48
I for nemme :p
man ved aldrig nu om dage alt kan lade sig gøre:)
Fletcherfan
01-04-2008, 22:56
Jeg vil ikke sige, at det er ærgeligt for United, at Vidic blev skadet, selvom der meget trist for ham, da han nu har udviklet sig til at blive en af verdens bedste midterforsvarere... Men derimod tror jeg det bliver godt for United... Hvor f.eks. Pique, som jeg synes har spillet for få kampe, kommer til at få nogen kampe... og Pique er altså ikke en dårlig spiller... Men lad os håbe, at det ikke er korsbåndene...
Suedehead
01-04-2008, 22:57
Hvis vi nu går ud fra, at Manchester United går videre og skal møde Barcelona, ved man så allerede nu, hvornår de spiller i Manchester og hvornår i Barcelona?
Hvis vi nu går ud fra, at Manchester United går videre og skal møde Barcelona, ved man så allerede nu, hvornår de spiller i Manchester og hvornår i Barcelona?
Ja det er jeg ret sikker på. Google det eventuelt på uefas hjemmeside. Premier League plejer som regel at være tilrettelagt efter hvornår CL kvartfinaler, semifinaler, finalen spilles. Så hvis de kender datoen er den højest sandsynlig tilgængelig.
Suedehead
01-04-2008, 23:06
Tak, men jeg prøvede netop www.uefa.com og der står blot, at kampene spilles sådan:
Semi-finals
22 - 23 April 2008
29 - 30 April 2008
Jeg skal alligevel til Barcelona i slutningen af april, og så ville det være bittert at gå glip af kampen...
man.utd25
01-04-2008, 23:07
Jeg vil ikke sige, at det er ærgeligt for United, at Vidic blev skadet, selvom der meget trist for ham, da han nu har udviklet sig til at blive en af verdens bedste midterforsvarere... Men derimod tror jeg det bliver godt for United... Hvor f.eks. Pique, som jeg synes har spillet for få kampe, kommer til at få nogen kampe... og Pique er altså ikke en dårlig spiller... Men lad os håbe, at det ikke er korsbåndene...
ja en pique vil jeg gerne se mere til..... mener bare at vidic er klasse over dem vi har på bænken
Pique var i øvrigt for første gang i et stykke tid på bænken. Om han ikke er god nok, eller om han har været skadet skal jeg ikke kunne sige.
Jeg håber mere på O'Shea derinde hvis han gør det lige så fornuftigt som idag.
Raska er ude resten af sæsonen, selvom der ikke var noget brækket.
http://www.nordjyske.dk/Nyheder/sport/forside.aspx?ctrl=10&data=5%2C2717520%2C5%2C2&count=1
Men lad os alle krydse fingre for at Vidic kun er ude i et par uger. Men må ærlig indrømme at jeg ikke er totalt nede hvis han er klar til sæsonstart næste sæson, for frygter virkelig det er en meget grim skade. og så kan han være væk et stykke ind i næste sæson også.
Ups min fejl, men mener bare at hans skadestid blev sat meget ned.. nå med pyt, vi finder ud af det når vidic har været hos doctormanden..
Nogle der kan huske om vi skal på ude eller hjemmebane først mod Barca i en evt. semifinale??
Tak, men jeg prøvede netop www.uefa.com og der står blot, at kampene spilles sådan:
Semi-finals
22 - 23 April 2008
29 - 30 April 2008
Jeg skal alligevel til Barcelona i slutningen af april, og så ville det være bittert at gå glip af kampen...
Jeg kan heller ikk selv finde ud af hvilken af dagene det er. Lidt skod at man ikk engang kan se det på Uefa.com. Vil utrolig gerne til Manchester og se dem mod Barca hvis dét bliver semifinalen.
Uefa gør ikk så meget for at hjælpe. Det er fx svært at give 70.000 tilskuere adgang til Rusland, da visum skal behandles god tid i forvejen. Og vil UEFA gøre noget for at hjælpe på sagen? Nej, det afviser de kategorisk.
Ups min fejl, men mener bare at hans skadestid blev sat meget ned.. nå med pyt, vi finder ud af det når vidic har været hos doctormanden..
Nogle der kan huske om vi skal på ude eller hjemmebane først mod Barca i en evt. semifinale??
Vi har udebane først :D
Vi har udebane først fik jeg fortalt.
Synes vi skal sælge Pique. Der er simpelthen ikke plads til ham, Rio og Vidic er flere længder foran, det samme er O'shea (Silvestre) og det vil de være i lang tid endnu og vi kan ikke holde på sådan en ung spiller i så lang tid.
Fantastisk resultat! Hvem havde turde sælge kampen for det? Nu er vi storset videre, og kan næsten kun koncentrere os om PL indtil Barca-kampene, som jeg regner med bliver modstanderen. Offensiven var tam, men vi scorede på alt hvad der rørte sig, og samtidig stod defensiven + VDS fantastisk (igen). Er rigtig stolt over resultatet. Det er virkelig vigigt skridt. Eneste minusser er vel Vidic skade, som så alvorlig ud. Og så forstod jeg ikke hvorfor Ronaldo ikke trak et gult, for nu er der stor chance for at han misser en semifinale eller finale. Især med hans attituder.
jeg forstår ikke de blev ved med at snakke om ronaldo i karantænefare - inde på uefas hjemmeside står der han har én advarsel..´
hva siger i er han i fare?
Andersen
02-04-2008, 08:31
Synes vi skal sælge Pique. Der er simpelthen ikke plads til ham, Rio og Vidic er flere længder foran, det samme er O'shea (Silvestre) og det vil de være i lang tid endnu og vi kan ikke holde på sådan en ung spiller i så lang tid.
Jeg vælger at tro, at det er sarkastisk ment, for hvad kan vi få for Pique svarer til en lille prut, så det vil være rimelig dumt, at skille sig af med sådant et stort talent, medmindre han selv vil væk, som Rossi.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=36500
Sikke en idiot.. Jeg har mistet al respekt for den mand..
man.utd25
02-04-2008, 08:42
Jeg vælger at tro, at det er sarkastisk ment, for hvad kan vi få for Pique svarer til en lille prut, så det vil være rimelig dumt, at skille sig af med sådant et stort talent, medmindre han selv vil væk, som Rossi.
er ganske enig med dig:)"Rocking"
man.utd25
02-04-2008, 08:45
Det ved han jo godt selv vi ikke gør, men lige igår stod vi godt i vores defensive , det var jo ikke os der skulle frem ,det var roma som var på hjemmebane , og vi spiller jo aldrig sådan på hjemmebane så det er engang lort at fyre af
United DK
02-04-2008, 09:03
Vi har så længe jeg kan huske spillet på kontra, og da vi havde Schmeichel lavede han tit sine lange udkast til midten, hvor så Giggs stod klar til løbe ned, og score i den anden ende. Dog er vi ikke et udpræget kontrahold, som altid står nede i forsvaret, og derefter slår kontra. Vi gør det somregel kun i kampe, som den i går.
man.utd25
02-04-2008, 09:13
Vi har så længe jeg kan huske spillet på kontra, og da vi havde Schmeichel lavede han tit sine lange udkast til midten, hvor så Giggs stod klar til løbe ned, og score i den anden ende. Dog er vi ikke et udpræget kontrahold, som altid står nede i forsvaret, og derefter slår kontra. Vi gør det somregel kun i kampe, som den i går.
Ja sådan husker jeg det også, men det var ikke os der skulle skabe kampen igår det var roma , og vi skulle stå godt i forsvares og leve på kontra da vi har verdens bedste offensiv, så han kan jo sige hvad han vil.
Mon ikke han bare har ondt i røven over at hans hold endnu engang med stor sandsynlighed bliver ekspederet ud af United..
United DK
02-04-2008, 10:12
Mon ikke han bare har ondt i røven over at hans hold endnu engang med stor sandsynlighed bliver ekspederet ud af United..
Jo, og så det, at italienere altid skal brokke sig over alt og alle, når de taber. Hvem husker ikke hvordan de reagerede, efter Danmark og Sverige spillede 2-2 ved EM 2004? :D
Det må siges at være verdens bedste hold der vandt igår lige pt. Med verdens bedste fodboldspiller i hopla. Den burde være hjemme nu. Også Slår vi barca i semi finalen og møder scouserne i finalen. Som får endnu en gang høvl.. Damn det kunne være smukt :devill:
United DK
02-04-2008, 10:17
Undgår vi offdays som den på San Siro sidste år, så tror jeg vi går hele vejen.
Tror også bare at han har ondt i røven over, at vi igen i år (forhåbentlig) ekspederer dem ud med en komfortabelt sejr i baglommen :lolol: og så er og bliver italienere bare dårlige tabere!
Undgår vi offdays som den på San Siro sidste år, så tror jeg vi går hele vejen.
Det er det jeg frygter mest.. At vi har en offday fx på Camp Nou og taber 2-0 eller noget i den stil..
Hvis vi kan holde det høje niveau og undgå den slags, så kan jeg ikke se hvem der skulle kunne slå os.. Barcelona imponerer mig overhovedet ikke hverken i ligaen eller i CL.. De virker usikre og deres spil er tit ustruktureret.. Men det er stadig et hold som kan nogle ting som de fleste andre hold ikke kan, ligesom os..
NichlasRieck
02-04-2008, 12:29
Flot af alle dem, der inden kampen, sagde 0-2 til united på mål af Ronaldo og Rooney
pølsemanden
02-04-2008, 12:41
Ronaldo skulle lave et gult igår, ville heller miste ham i Roma kampen på OT end f.eks Barca på Camp nou eller evt. finalen
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3375985,00.html
http://www.babiestravellite.com/Merchant2/graphics/00000001/KleenexPocketPackLarge.jpg
Ronaldo skulle lave et gult igår, ville heller miste ham i Roma kampen på OT end f.eks Barca på Camp nou eller evt. finalen
Ronaldo har fået 1 gult kort i CL, og efter mine oplysninger skal man have 3 gule kort før man får karantæne.. Tror også SAF ville have sagt til ham, at han skulle få et, hvis han stod i den situation..
Så der er ingen grund til bekymring :D ikke før han får sit 2. gule kort:)
United DK
02-04-2008, 13:18
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3375985,00.html
http://www.babiestravellite.com/Merchant2/graphics/00000001/KleenexPocketPackLarge.jpg
Hvad med at han selv, og andre på hans hold, holdte op med at smide sig ned som ynkelige tøser, bare de bliver snittet en smule?!
ok resultat:) nu behøver vi heller ikke spare spillere mod Boro og kan give lidt flere reserver (Pique?) spilletid mod romerne.selvom romerne jo stadigvæk ikke HELT skal undervurderes. nogen der ved om vi starter på Camp Nou eller hjemme?
Hvordan kan Splaletti sige vi spiller italiensk? Okay, vi er ikke det mest sprudlende hold på udebane i CL, men hvem er egentlig det? Han siger han har set 10 kampe, hvor vi har spillet på den måde, men har han så ikke glemt 7-1 kampen, hvor vi rev hans midtover.
ok resultat:) nu behøver vi heller ikke spare spillere mod Boro og kan give lidt flere reserver (Pique?) spilletid mod romerne.selvom romerne jo stadigvæk ikke HELT skal undervurderes. nogen der ved om vi starter på Camp Nou eller hjemme?
Vi starter vist på Camp Nou.. Så det kunne jo ikke være bedre..
Fordi han er bitter, og skuffet over at være færdig i CL for i år. Igen hvor United stopper ham og hans hold..
2-0 må ikke smides væk, og jeg kan helt ærligt ikke se Roma hente det. De scorer ikke 3 gange på Old Trafford, da jeg ikke kan forestille mig at vi ikke scorer. Vi skal dog ikke gå ud fra start af, og tro vi er videre og ikke rigtig gide spille. Et hurtigt mål, samtidig med at vi holder dem fra buret i første halvleg, og vi kan spare et par spillere..
Fra start af skal vi ikke spare for meget, men spillemæssigt kan vi gøre det uden at bruge for meget energi, forhåbentlig.. Måske kan Neville/Silvestre få lidt spilletid de sidste 20 min.
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/fergie_angrer
Godt set SAF;).. men det gik jo trods alt meget godt alligevel, men 2 på toppen havde ikke gjort noget..
Vi starter vist på Camp Nou.. Så det kunne jo ikke være bedre..
Ja første kamp er i Barcelona (Schalke ;) ), og returen er på Old Trafford.. Det er perfekt.
Du har ret KennyN. Vi bør gå ud og slå sejren fast med et mål, og så efterfølgende spare spillere. Alligvel mener jeg, at spillere som Rooney og Ronaldo bør spares, så de er helt friske til Arsenal-kampen om søndagen. Håber også det bliver muligheden for at se Neville og Silvestre på banen igen.
Netop hjemvendt fra Rom... kan ikke lade være med at synge
viva ronaldooooooooooooooo
he plays on the left
http://www.asromaultras.it/0708romamanu4_DSC02627.JPG
PetterDK
02-04-2008, 16:39
he plays on the left
Er du gal det ser fedt ud :D
Hvordan har det været denne gang for jer fans? Synes ikke vi har hørt til ballade endnu, men det kan jo være fordi Roma blev advaret om at miste retten til at holde CL-finalen (?).
Jeg så ikke nogen generel ballade udover det man normalt ser ved en fodboldkamp...
Dog blev der kastet en del ting hen over muren, som adskilte fansene...
United DK
02-04-2008, 17:17
RED ARMY!!!
Jeg så ikke nogen generel ballade udover det man normalt ser ved en fodboldkamp...
Dog blev der kastet en del ting hen over muren, som adskilte fansene...
Ja okey, men det er i mine øjne til at accceptere, så længe det ikke er krudt og hårdere genstande..
Men hvorfor sad du ikke ved unitedfansene(hvilket jeg går ud fra du ikke gjorde, hvis du selv har taget det billede..)
United DK
02-04-2008, 18:32
Men hvorfor sad du ikke ved unitedfansene(hvilket jeg går ud fra du ikke gjorde, hvis du selv har taget det billede..)
Jeg tror ikke selv han har taget billedet, da billedets link er: http://www.asromaultras.it/0708romamanu4_DSC02627.JPG
Altså må det være en Roma-fan.
United-Allan33
02-04-2008, 18:33
Jeg ved ikke helt hvor glad jeg er for at vi starter på udebane, det giver trods alt Barca 30 min mere at score et udebane mål i, i tilfælde af uafgjort..og det er efter min mening en kæmpe fordel... Jeg synes UEFA skulle se på den regel og evt ændre den, så at mål i forlænget ikke tæller som udebanemål..
Den regel er da kun fair. Det ene hold får lov til at spille 30 minutter ekstra på hjemmebane, og det andet hold får så fordelen om udebanemål. Vi skal bare være glade for, at reglen ikke gælder i straffekonkurrence ;)
Spalleti er dog den største idiot jeg længe har hørt på.
Først mener han at vi er verdens bedste hold ( http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8557) og så derfor ændrer han mening fordi lorte roma taber. Hvor er det dog til at brække sig over.
Selvfølgelig spiller vi mere defensivt, kompakt og disciplineret på udebane i cl og satser helt klart på kontra. Men det er nu en gang opskriften på at vinde cl.
Men at sige at vi generalt spiller italiensk er jo vandvittigt. Vi er om nogen det mest offensive hold i verden og det hold der producerer flest chancer. Selvfølgelig kører vi også til dagligt kontra hvis muligheden er der. Men normalt i pl spiller vi jo ikke på samme måde som igår mod roma. Der styrer vi kampene.
United-Allan33
02-04-2008, 20:25
Den regel er da kun fair. Det ene hold får lov til at spille 30 minutter ekstra på hjemmebane, og det andet hold får så fordelen om udebanemål. Vi skal bare være glade for, at reglen ikke gælder i straffekonkurrence ;)
Det er jo så smag og behag, men jeg vil hellere have mine mål tæller 2 end spille 30 min på hjemmebane
ChristianR
02-04-2008, 20:57
Jeg ved ikke helt hvor glad jeg er for at vi starter på udebane, det giver trods alt Barca 30 min mere at score et udebane mål i, i tilfælde af uafgjort..og det er efter min mening en kæmpe fordel... Jeg synes UEFA skulle se på den regel og evt ændre den, så at mål i forlænget ikke tæller som udebanemål..
Det scenarie er vel også forholdsvist usandsynligt? Sidder lige og tænker over det, og jeg får det til noget i retning af:
Barcelona - United 1-1
United - Barcelona 1-1
Så kommer vi i forlænget, og hvis begge hold så scorer et mål hver har Barca fordelen. Sandsynligheden er vel næsten så lille, at det er ligegyldigt? Men ja, det kan da uden tvivl forekomme.
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/fergie_angrer
Godt set SAF;).. men det gik jo trods alt meget godt alligevel, men 2 på toppen havde ikke gjort noget..
Endelig har Fergie forstået, at man ikke skal ligge en boksspiller som midtbanespiller - i toppen er fint, så får Rooney chancen, scorer, og finder HURTIG IGEN sin målfarlighed og bliver igen en af verdens bedste angribere, det er også simpelthen forkert, at bruge Rooney som venstre wing som måske kan ødelægge hans fulde potentiale som angriber. Rooney er en fantastisk spiller, som endnu stadig kan udvikle sig til noget stort, måske verdens bedste angriber.
Jeg tror ikke selv han har taget billedet, da billedets link er: http://www.asromaultras.it/0708romamanu4_DSC02627.JPG
Altså må det være en Roma-fan.
Ahh okay.. hvordan man lige ser det har jeg ikke helt luret, men okay det besvarer jo mit spg..:)
Eduardo9
03-04-2008, 14:25
Tror nu ikke at United får de store problemer i Returkampen...
Specielt ikke hvis Roma mangler Totti.
Hvor lang tid er Vidic ude ?
Velkommen til forummet.
Han er ude i 2-3 uger, så han er ikke med, når vi møder jer.
Hl-Glory
03-04-2008, 14:27
Vdic ude 2-3 uger
så vi "slap" billigt :)
Velkommen til forummet.
Han er ude i 2-3 uger, så han er ikke med, når vi møder jer.
Er det sikkert? Hvis han er skadet i 2 uger, så er der 11 dage til at resituere sig. Jeg vil ikke afskrive ham helt endnu.
Er det sikkert? Hvis han er skadet i 2 uger, så er der 11 dage til at resituere sig. Jeg vil ikke afskrive ham helt endnu.
Hvis det vægter mellem 2 og 3 uger, så tvivler jeg på, han klarer det på 11 dage :p
Hvis det vægter mellem 2 og 3 uger, så tvivler jeg på, han klarer det på 11 dage :p
Nå ja, han er jo ingen Wayne Rooney. Skadet i et par måneder med brækket fod, tilbage efter knap 30 dage :p
Nå ja, han er jo ingen Wayne Rooney. Skadet i et par måneder med brækket fod, tilbage efter knap 30 dage :p
Det skal man nu ikke afskrive når det er denne serbiske kriger vi taler om ;)
Martinsen
03-04-2008, 16:02
Vidic spiser folk som Rooney til morgenmad, så kom nu ikke for godt igang Dines;)
United-Allan33
03-04-2008, 16:16
Det scenarie er vel også forholdsvist usandsynligt? Sidder lige og tænker over det, og jeg får det til noget i retning af:
Barcelona - United 1-1
United - Barcelona 1-1
Så kommer vi i forlænget, og hvis begge hold så scorer et mål hver har Barca fordelen. Sandsynligheden er vel næsten så lille, at det er ligegyldigt? Men ja, det kan da uden tvivl forekomme.
Hvorfor er det usandsynlig:
1-0
0-1
0-0
2-0
0-2
osv
Det er da ikke usandsynligt at begge kampe kan ende det samme... Og der er da en væsenlig forskel på at skulle score 1 eller 2 mål på mindre end 30 minutter mod et tophold i Europa, også selvom det er hjemme
ChristianR
03-04-2008, 16:50
Hvorfor er det usandsynlig:
1-0
0-1
0-0
2-0
0-2
osv
Det er da ikke usandsynligt at begge kampe kan ende det samme... Og der er da en væsenlig forskel på at skulle score 1 eller 2 mål på mindre end 30 minutter mod et tophold i Europa, også selvom det er hjemme
Min bøf. Jeg ved ikke liga, hvad der gik galt i min udregning, men jeg havde kun uafgjorte med. My bad.
Vidic spiser folk som Rooney til morgenmad, så kom nu ikke for godt igang Dines;)
Godt. Så er han vel med igen om et par dage, hvis han skal overgå Rooney og skades comebacks. ;)
Så er man lige kommet hjem fra Rom og en kæmpe oplevelse rigere!
Mig og 8 andre fra klassen havde skaffet billetter til Curva Nord, lige ved siden af United-sektionen som jeg havde søgt billetter til, men ansøgningen blev afvist! Jeg var godt klar over at man skal passe meget på når man står som United fan blandt Romas fans, men det skræmte mig dog alligevel hvor meget man skal passe på. Vi kom tidligt ud til stadion, og 2 drenge havde Roma trøjer på som de havde med hjemmefra, så vi troede at vi kunne være lidt i fred og at alt var sikkert. Men jeg skal love for at lyshårede drenge ikke er velkomne til sådan en kamp. Vi fik sendt lange blikke fra romere og spurgt om vores nationalitet, og flere af dem vidste ikke hvad Danmark var, så det hjalp os ikke. Det endte med at vi alle købte et Roma halstørklæde (en æreskrænkelse, ja!). Selv da vi kom igennem billetkontrollen blev vi trukket til side af vagter og politi og skulle bevise at vi ikke var englændere, så det gjorde vi selvfølgelig. Inde på stadion blev vi bedt om at sætte os sammen, selvom vi ikke havde billetter ved siden af hinanden. Jeg fandt så hurtigt ud af at jeg blev nødt til at opføre mig som en Roma fan, ellers ved jeg ikke hvad der ville ske, for lige bag mig sad en romer med en kniv i hånden og røg hash (hvilket åbenbart er meget almindeligt til fodboldkampe i Rom). Under hele kampen haglede det nærmest med mønter, flasker, æbler, batterier osv. begge veje over hegnet indtil englænderne, og jeg blev dog også selv ramt af en mønt på benet. En af mine klassekammerater blev ramt af et æble i hovedet. Flere romere rundt om os blev ført ud efter at være blevet ramt i hovedet af mønter. Ikke desto mindre var det en kæmpe oplevelse at opleve den stemning der var blandt de tilrejsende englændere, og en kanon kamp! Dog er det selvfølgeligt ikke det samme når man ikke kan juble!
Så ser jeg bare frem til at rejse til Manchester på fredag for at se United - Arsenal næste søndag!
Mig og 8 andre fra klassen havde skaffet billetter til Curva Nord, lige ved siden af United-sektionen som jeg havde søgt billetter til, men ansøgningen blev afvist! Jeg var godt klar over at man skal passe meget på når man står som United fan blandt Romas fans, men det skræmte mig dog alligevel hvor meget man skal passe på. Vi kom tidligt ud til stadion, og 2 drenge havde Roma trøjer på som de havde med hjemmefra, så vi troede at vi kunne være lidt i fred og at alt var sikkert. Men jeg skal love for at lyshårede drenge ikke er velkomne til sådan en kamp. Vi fik sendt lange blikke fra romere og spurgt om vores nationalitet, og flere af dem vidste ikke hvad Danmark var, så det hjalp os ikke. Det endte med at vi alle købte et Roma halstørklæde (en æreskrænkelse, ja!). Selv da vi kom igennem billetkontrollen blev vi trukket til side af vagter og politi og skulle bevise at vi ikke var englændere, så det gjorde vi selvfølgelig. Inde på stadion blev vi bedt om at sætte os sammen, selvom vi ikke havde billetter ved siden af hinanden. Jeg fandt så hurtigt ud af at jeg blev nødt til at opføre mig som en Roma fan, ellers ved jeg ikke hvad der ville ske, for lige bag mig sad en romer med en kniv i hånden og røg hash (hvilket åbenbart er meget almindeligt til fodboldkampe i Rom). Under hele kampen haglede det nærmest med mønter, flasker, æbler, batterier osv. begge veje over hegnet indtil englænderne, og jeg blev dog også selv ramt af en mønt på benet. En af mine klassekammerater blev ramt af et æble i hovedet. Flere romere rundt om os blev ført ud efter at være blevet ramt i hovedet af mønter. Ikke desto mindre var det en kæmpe oplevelse at opleve den stemning der var blandt de tilrejsende englændere, og en kanon kamp! Dog er det selvfølgeligt ikke det samme når man ikke kan juble!
Så ser jeg bare frem til at rejse til Manchester på fredag for at se United - Arsenal næste søndag!
Hold op det lyder sygt! Jeg sagde jo, at du suklle passe på dernede! Det lyder som nogle syge fans, Roma har med at gøre, men sådan er det. Hvordan beviste I, at I ikke var englændere?
man.utd25
04-04-2008, 18:06
Lyder sku vildt:) ja man skal passe på sig selv dernede.
Hold op det lyder sygt! Jeg sagde jo, at du suklle passe på dernede! Det lyder som nogle syge fans, Roma har med at gøre, men sådan er det. Hvordan beviste I, at I ikke var englændere?
Vi havde heldigvis studiekort og sygesikringsbeviser med. Jeg var lige ved at spørge om jeg ikke måtte komme over blandt englænderne i stedet, men lod være i frygt for at jeg slet ikke kom ind så.
Rygterne går på at kun omkring 3000 englændere kom ind på stadion selvom der var tildelt 3800 billetter. Nogle der ved hvad der skete siden de sidste 800 missede kampen? Har også hørt rygter om at en stor del blev bestjålet eller tævet inden kampen, men det lyder lidt usandsynligt at det skulle ske for så mange!
man.utd25
04-04-2008, 18:30
Vi havde heldigvis studiekort og sygesikringsbeviser med. Jeg var lige ved at spørge om jeg ikke måtte komme over blandt englænderne i stedet, men lod være i frygt for at jeg slet ikke kom ind så.
Rygterne går på at kun omkring 3000 englændere kom ind på stadion selvom der var tildelt 3800 billetter. Nogle der ved hvad der skete siden de sidste 800 missede kampen? Har også hørt rygter om at en stor del blev bestjålet eller tævet inden kampen, men det lyder lidt usandsynligt at det skulle ske for så mange!
Ja jeg kunne også godt tænke mig, at høre om de sidste 800 billetter nogen der ved noget???
Parkohargo
04-04-2008, 18:35
shit.. de jo gale de romere. Men da heldigt du slap levende derfra så:)
Nu håber jeg ikke det glæder dig, og tror, at nu vi ikke har Ferdinands sidemakker, så er vores defensiv ikke så stærk, for det er den. Brown spiller forrygende som back, så er han er nu central og backspiller. Evra, ja han har været en af de bedste backs denne sæson. Ferdinand... det er der ingen tvivl om, han er fantastisk især mod Roma kampen. Pique må være afløseren for Vidic, og jeg synes han giver en fin indsats.
man.utd25
04-04-2008, 18:52
Nu håber jeg ikke det glæder dig, og tror, at nu vi ikke har Ferdinands sidemakker, så er vores defensiv ikke så stærk, for det er den. Brown spiller forrygende som back, så er han er nu central og backspiller. Evra, ja han har været en af de bedste backs denne sæson. Ferdinand... det er der ingen tvivl om, han er fantastisk især mod Roma kampen. Pique må være afløseren for Vidic, og jeg synes han giver en fin indsats.
Helt enig i at pique skal have chancen nu hvor vidic er skadet.
United DK
04-04-2008, 21:05
Jeg er blevet kaldt sentimental, hvilket jeg nok også er, og derfor har jeg svært ved at acceptere udviklingen i moderne fodbold, og af den grund vil jeg hellere have O'Shea som Vidic' afløser fremfor Piqué, hvilket skal forståes på den simple måde, at O'Shea er irer, hvilket godt nok ikke er brite, men det er det tætteste vi kommer på det, og når vi har to lige gode spillere, hvor den ene er irer, og den anden er spanier, så vælger jeg altså ireren.
Man skulle ned til Rom før man fik billetten og hver enkelt der hentede billet skulle legitimere sig med pas, som skulle stemme overens med ansøgningen.
Mnge søger billet for at få loyalitetspoint ti at få til finale, men ikke selv tager afsted.
Så disse billetter blev efterladt...
Jeg har ikke hørt om nogen problemer dernede...
Jeg havde det fint i United-sektionen... tjek tråden viva ronaldo med videoer derfra.
Vi har et mesterskab at vinde, så lad os da stille med den bedste mand. Det andet er da konkurrence-forvridende og en smule plat.
Men jeg vil nu også vælge O'Shea fremfor Pique, ikke på grund af hans nationalitet, men på grund af han virker mere overbevisende.
Man skulle ned til Rom før man fik billetten og hver enkelt der hentede billet skulle legitimere sig med pas, som skulle stemme overens med ansøgningen.
Mnge søger billet for at få loyalitetspoint ti at få til finale, men ikke selv tager afsted.
Så disse billetter blev efterladt...
Jeg har ikke hørt om nogen problemer dernede...
Jeg havde det fint i United-sektionen... tjek tråden viva ronaldo med videoer derfra.
Okay, så var det da ærgeligt at min ansøgning ikke blev godkendt, for jeg ville helt sikkert have hentet min billet! Jeg kan godt huske at der blev sunget Viva Ronaldo i store dele af kampen, det var klasse!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.