PDA

Se fuld version : Angrebs formation

Dyreborg
24-03-2008, 13:19
Nu så jeg kampen mod Liverpool igår, og selvom jeg var fuld af glæde over sejren, så gik den manglende skarphed i angrebet mig voldsomt på.
Jeg tænkte derefter over at det er laaang tid siden jeg har set Rooney og Tevez spille sammen i angrebet.
Jeg mener i starten af sæsonnen at deres samarbejde blev rost så meget af medier og trænere. Hvorfor er SAF gået væk fra det? og er det en god ide?

pølsemanden
24-03-2008, 15:10
Hmm ved ikk rigtigt , måske kan det være fordi vi har 7 midtban og kun plads til 4, så vil han give dem lidt mere spilletid, ved at spille 4-5-1.Måske er det fordi han vil se ronaldo lidt mere offensiv så han spiller kun med et angreb

Høgsted
24-03-2008, 15:18
Faktisk gad jeg godt at se Tevez helt i front i en 4-3-3 som vi spillede igår. En Rooney kunne godt spille en venstrekant i en 4-3-3 hvis Fergie absolut vil have ham inde. Men ellers er jeg tilhænger at vores 4-4-2 med Tevez og Rooney på toppen - jeg synes de supplere hinanden fantastisk og de giver hinanden meget plads

JDK
24-03-2008, 15:25
Jeg ser helst at vi spiller både med Rooney og Tevez fremme, da jeg synes de er rigtige gode deroppe sammen, men vi har i denne sæson set et rotationsystem blandt spillere og taktik, som vi ikke har set førhen og det skyldes vel at vi har fået en så bred midtbane at alle skal have noget spilletid, men vi helt fremme ikke er så stærkt besat i bredden

JakobR
24-03-2008, 15:26
Faktisk gad jeg godt at se Tevez helt i front i en 4-3-3 som vi spillede igår. En Rooney kunne godt spille en venstrekant i en 4-3-3 hvis Fergie absolut vil have ham inde. Men ellers er jeg tilhænger at vores 4-4-2 med Tevez og Rooney på toppen - jeg synes de supplere hinanden fantastisk og de giver hinanden meget plads

Vi skal have en "angriber" til sommer, selvom det faktisk kører ganske glimrende med kun Rooney på toppen. Midtbanen og Rooney skaber en ufattelig dynamik, hvilket vi også så igår.

Rooney er uskarp for tiden, men læg mærke til hvor mange chancer hans løb og fodboldforståelse hele tiden skaber. Hans skarphed er ventetiden værd.

Jeg kan egentlig godt lide vores 4-5-1. I mange tilfælde vil det lyde som en defensiv taktik, men med spillere som Scholes, Rooney, Carrick, Nani, Ronaldo og Anderson, så er snakken en helt anden.

Jeg synes Tevez og Rooney er for meget lig med hinaden. Deres, såkaldte, genialitet er, groft sagt, kun kommet til udtryk i 2 tilfælde. Mod Dynamo Kiev og Middlesborough (begge hjemme).

Man kan da håbe Campbell og Manucho (såfremt de slår til), er den type vi mangler. Hvor bliver det dejligt endelig at få en seriøs 9'er.

Høgsted
24-03-2008, 15:39
Vi skal have en "angriber" til sommer, selvom det faktisk kører ganske glimrende med kun Rooney på toppen. Midtbanen og Rooney skaber en ufattelig dynamik, hvilket vi også så igår.

Rooney er uskarp for tiden, men læg mærke til hvor mange chancer hans løb og fodboldforståelse hele tiden skaber. Hans skarphed er ventetiden værd.

Jeg kan egentlig godt lide vores 4-5-1. I mange tilfælde vil det lyde som en defensiv taktik, men med spillere som Scholes, Rooney, Carrick, Nani, Ronaldo og Anderson, så er snakken en helt anden.

Jeg synes Tevez og Rooney er for meget lig med hinaden. Deres, såkaldte, genialitet er, groft sagt, kun kommet til udtryk i 2 tilfælde. Mod Dynamo Kiev og Middlesborough (begge hjemme).

Man kan da håbe Campbell og Manucho (såfremt de slår til), er den type vi mangler. Hvor bliver det dejligt endelig at få en seriøs 9'er.

Som du skriver laver Rooney meget godt men jeg synes simpelthen han er alt for uskarp - giv dog Tevez en chance. Synes sagtens Tevez kunne spille Rooneys plads helt oppe i front i vores 4-4-3 eller 4-5-1 som nogle kalder det. Jeg synes at de gange Tevez er kommet ind det sidste måned har han gjort en forskel. Igår kommer han til en ok afslutning og laver en verdenklasse assist til Ronaldo med brystet (Ronaldo brænder dog men scorer på hjørne lige efter) - ude mod Lyon scorer han og virker meget livlig og tændt - hjemme mod Lyon skaber han meget plads og er tæt på at lykkedes med frispilninger - mod Pompey synes jeg han var en af de bedste. Men pointe er at jeg synes Tevez skal have flere chancer hvilket han ikke rigtig har fået det seneste stykke tid. Rooney laver meget godt men det er som om han er hellig hos Fergie

JakobR
24-03-2008, 15:49
Som du skriver laver Rooney meget godt men jeg synes simpelthen han er alt for uskarp - giv dog Tevez en chance. Synes sagtens Tevez kunne spille Rooneys plads helt oppe i front i vores 4-4-3 eller 4-5-1 som nogle kalder det. Jeg synes at de gange Tevez er kommet ind det sidste måned har han gjort en forskel. Igår kommer han til en ok afslutning og laver en verdenklasse assist til Ronaldo med brystet (Ronaldo brænder dog men scorer på hjørne lige efter) - ude mod Lyon scorer han og virker meget livlig og tændt - hjemme mod Lyon skaber han meget plads og er tæt på at lykkedes med frispilninger - mod Pompey synes jeg han var en af de bedste. Men pointe er at jeg synes Tevez skal have flere chancer hvilket han ikke rigtig har fået det seneste stykke tid. Rooney laver meget godt men det er som om han er hellig hos Fergie

Teves fungerer ikke i en 4-3-3,da han gerne vil ligge meget dybt. Jeg går udfra, at du vil have ham på toppen.

En ok afslutning? Mener du den, hvor han sparker lige på Reina fra klodshold?
Men jeg er enig i, at han tit gør en forskel med sin energi.

Grunden til, at han ikke er blevet brugt meget på det seneste er jo fordi han er træt og derfor har fået en del pauser. Han har jo ikke haft en seriøs sommerferie i 2-3 år, eller hvor meget det nu var.

Spillet fungerede jo fantastisk i går, så jeg ved ikke hvorfor du ville have ændret på noget. Selvfølgelig skal Rooney score, men jeg tvivler på, at Tevez' ville have samme indflydelse på spillet, som han havde.

Høgsted
24-03-2008, 15:56
Teves fungerer ikke i en 4-3-3,da han gerne vil ligge meget dybt.

En ok afslutning? Mener du den, hvor han sparker lige på Reina fra klodshold?
Men jeg er enig i, at han tit gør en forskel med sin energi.

Grunden til, at han ikke er blevet brugt meget på det seneste er jo fordi han er træt og derfor har fået en del pauser. Han har jo ikke haft en seriøs sommerferie i 2-3 år, eller hvor meget det nu var.

Spillet fungerede jo fantastisk i går, så jeg ved ikke hvorfor du ville have ændret på noget. Selvfølgelig skal Rooney score, men jeg tvivler på, at Tevez' ville have samme indflydelse på spillet, som han havde.

Den på klodshold var han rimelig presset og det var en løs chance som han sparker ok på. Rigtigt at Tevez gerne vil ligge dybt og umiddelbart vil han ikke passe i en 4-3-3 men Anderson kan måske så komme mere til sin ret med hans dybdeløb og måske endda Scholes. At han går dybt ned skaber jo mere plads bagud som så skal udnyttes. Siger ikke at Tevez vil være perfekt i en 4-3-3 men jeg gad godt at se ham i en og per automatik tror jeg ikke han vil gå så meget dybt hvis han er alene i front - så tror jeg han vil tage flere af de dybe løb. Spillet var store dele af kampen godt igår og jeg vil ikke ændre systemet permanent jeg vil bare elske at se hvordan Tevez vil være helt alene i front. Jeg er ved at være træt af at Rooney ikke score og det har Tevez være bedre til i denne sæson. Men jeg så også gerne at vi spillede lidt 4-4-2 igen med begge angribere i front og det tror jeg vil hjælpe Rooney så han ikke skal lave alt arbejdet deroppe men derimod også har Tevez med til det fx de dybe løb eller gå dybt i banen osv

JakobR
24-03-2008, 16:06
Den på klodshold var han rimelig presset og det var en løs chance som han sparker ok på. Rigtigt at Tevez gerne vil ligge dybt og umiddelbart vil han ikke passe i en 4-3-3 men Anderson kan måske så komme mere til sin ret med hans dybdeløb og måske endda Scholes. At han går dybt ned skaber jo mere plads bagud som så skal udnyttes. Siger ikke at Tevez vil være perfekt i en 4-3-3 men jeg gad godt at se ham i en og per automatik tror jeg ikke han vil gå så meget dybt hvis han er alene i front - så tror jeg han vil tage flere af de dybe løb. Spillet var store dele af kampen godt igår og jeg vil ikke ændre systemet permanent jeg vil bare elske at se hvordan Tevez vil være helt alene i front. Jeg er ved at være træt af at Rooney ikke score og det har Tevez være bedre til i denne sæson. Men jeg så også gerne at vi spillede lidt 4-4-2 igen med begge angribere i front og det tror jeg vil hjælpe Rooney så han ikke skal lave alt arbejdet deroppe men derimod også har Tevez med til det fx de dybe løb eller gå dybt i banen osv

En liverpoolmand forsøger at tackle bolden, men får ikke ordentligt ram. Vi er enige i, at Rooney skulle have scoret på nogle af sine, men mener du seriøst ikke Tevez skulle have scoret på den der?

Skal Anderson og Scholes komme til sin ret med dybdeløb? Scholes er jo ikke en specielt god rush-spiller. Anderson gør det indimellem, men ligner mest af alt en dynamisk spilfordeler. Hvad har deres løb med Tevez vane i dybden af spillet at gøre?

Det skaber jo også temmeligt meget plads oppe foran, når han pludselig mangler der. Jeg synes det fint nok, at en af vores angribere ligger dybt, men når de begge gør det, så ser det jo forfærdeligt ud, når vi ikke har en eneste oppe foran.

Tevez har jo prøvet at ligge alene oppe foran med Giggs som en slags backup. Det gik jo virkeligt ringe og vi endte også med at tabe til City.
Giggs er for mig ingen angriber. Han ligner lidt en wing, der er faret vild i angrebet.

Hvordan kan du sige, at vi med en 4-4-2 vil aflaste Rooney? Med en 5 mandsmidtbane burde der slet ikke være nogen undskyldning.

Hl-Glory
24-03-2008, 16:11
Jeg mener vi skal spille med to på toppen ( Rooney & Tévez )
fordi de suplere hinanden godt, men selvfølge skal vi have rotation med den trup vi har.
men ser mest vi bruger de to, hvert fald i hjemmekampene.
men mener vi skal hente en boksspiller hér til sommer, hvem det skal være ved jeg ikke, vi mangler hvert fald én med Saha's skader.
Begge mangler lidt skarphed, men synes de gør det rigtig godt alligevel.
Rooney score meget i perider, men plejer altid at blive brudt pga. en af skade.
håber snart han får tur i den igen.

Høgsted
24-03-2008, 16:13
En liverpoolmand forsøger at tackle bolden, men får ikke ordentligt ram. Vi er enige i, at Rooney skulle have scoret på nogle af sine, men mener du seriøst ikke Tevez skulle have scoret på den der?

Skal Anderson og Scholes komme til sin ret med dybdeløb? Scholes er jo ikke en specielt god rush-spiller. Anderson gør det indimellem, men ligner mest af alt en dynamisk spilfordeler. Hvad har deres løb med Tevez vane i dybden af spillet at gøre?

Det skaber jo også temmeligt meget plads oppe foran, når han pludselig mangler der. Jeg synes det fint nok, at en af vores angribere ligger dybt, men når de begge gør det, så ser det jo forfærdeligt ud, når vi ikke har en eneste oppe foran.

Tevez har jo prøvet at ligge alene oppe foran med Giggs som en slags backup. Det gik jo virkeligt ringe og vi endte også med at tabe til City.
Giggs er for mig ingen angriber. Han ligner lidt en wing, der er faret vild i angrebet.

Hvordan kan du sige, at vi med en 4-4-2 vil aflaste Rooney? Med en 5 mandsmidtbane burde der slet ikke være nogen undskyldning.

Mener ikke hans chance var en "must score" - dem havde Rooney flere af men er vi vist enige om. Mener ikke Rooney skal aflastes men at han sammen med en anden angribere kan løse de forskellige opgaver bedre hvis du forstår. Rooney er også en del dybt i banen hvorimod hvis Tevez er på banen kan han overlade det mere til ham eller omvendt. Så kan de skiftes til at gå dybt i banen og løbe dybt og skabe mere fleksibilitet. Og at havde Giggs hængende bag sig er jo ikke ideelt og havde Tevez haft en Anderson liggende der fx tror jeg det havde faldet dem mere naturligt ind

JakobR
24-03-2008, 16:22
Mener ikke hans chance var en "must score" - dem havde Rooney flere af men er vi vist enige om. Mener ikke Rooney skal aflastes men at han sammen med en anden angribere kan løse de forskellige opgaver bedre hvis du forstår. Rooney er også en del dybt i banen hvorimod hvis Tevez er på banen kan han overlade det mere til ham eller omvendt. Så kan de skiftes til at gå dybt i banen og løbe dybt og skabe mere fleksibilitet. Og at havde Giggs hængende bag sig er jo ikke ideelt og havde Tevez haft en Anderson liggende der fx tror jeg det havde faldet dem mere naturligt ind

Hvis det ikke er en 'must-score', når man står alene med målmanden på 6 meters afstand, så ved jeg snart ikke. Hvem og hvad er det, der presser ham? 1 spiller, der fejler i sit forsøg på at afværge et skud. Tevez har jo både retning på bolden og det hele, men får ikke lagt den nok over i siden. Havde han forsøgt at lægge den over i samme side, som Liverpoolspilleren tackler fra, så kunne det bedre undskyldes, men når han skyder modsat ham, så skal der scores!

Det er da fint nok, at de kan deles om dybden, men det har vi jo flere beviser på, at de bare ikke kan. Måske det også er grunden til, at vi spiller 4-5-1.

Hvorfor tror du det? Hvis de skal ligge som supplement til den enlige angriber, så er deres opgave at lægge pasningerne. På det punkt er Giggs jo heller ikke ligefrem ringe, selvom Anderson bedre. Tevez kommer aldrig til at fungere som enlig angriber, da han er en ret primitiv spiller.

Høgsted
24-03-2008, 16:29
Hvis det ikke er en 'must-score', når man står alene med målmanden på 6 meters afstand, så ved jeg snart ikke. Hvem og hvad er det, der presser ham? 1 spiller, der fejler i sit forsøg på at afværge et skud. Tevez har jo både retning på bolden og det hele, men får ikke lagt den nok over i siden. Havde han forsøgt at lægge den over i samme side, som Liverpoolspilleren tackler fra, så kunne det bedre undskyldes, men når han skyder modsat ham, så skal der scores!

Det er da fint nok, at de kan deles om dybden, men det har vi jo flere beviser på, at de bare ikke kan. Måske det også er grunden til, at vi spiller 4-5-1.

Hvorfor tror du det? Hvis de skal ligge som supplement til den enlige angriber, så er deres opgave at lægge pasningerne. På det punkt er Giggs jo heller ikke ligefrem ringe, selvom Anderson bedre. Tevez kommer aldrig til at fungere som enlig angriber, da han er en ret primitiv spiller.

Jeg gad bare godt at se Tevez alene på toppen i bare en eller to kampe. Måske passer hans spillertype ikke til det men Rooney scorer ikke for tiden så det er vel forsøget værd. Vi kan jo altid gå tilbage til en 4-4-2 eller 4-3-3

JakobR
24-03-2008, 16:36
Jeg gad bare godt at se Tevez alene på toppen i bare en eller to kampe. Måske passer hans spillertype ikke til det men Rooney scorer ikke for tiden så det er vel forsøget værd. Vi kan jo altid gå tilbage til en 4-4-2 eller 4-3-3

Selvfølgelig fair nok, at prøve Tevez af på toppen, men jeg synes bare, vi har set for mange eksempler på hans manglende kreative egenskaber. Hans first-touch, pasningsspil og evne til at skabe sig selv muligheder er ikke specielt godt. Han er en fin 2nd striker, men jeg synes han skal have sig en ordentlig makker, før det ser godt ud, hvilket vi seneste så mod Bolton.

Høgsted
24-03-2008, 16:44
Selvfølgelig fair nok, at prøve Tevez af på toppen, men jeg synes bare, vi har set for mange eksempler på hans manglende kreative egenskaber. Hans first-touch, pasningsspil og evne til at skabe sig selv muligheder er ikke specielt godt. Han er en fin 2nd striker, men jeg synes han skal have sig en ordentlig makker, før det ser godt ud, hvilket vi seneste så mod Bolton.

Det jeg har markeret med fed skrift er jeg ikke helt enig i. Jeg synes hans førsteberøringer er kanone og pasningsspillet synes jeg også han fint mestre. Når han spiller med ryggen til målet synes jeg han leverer nogle rigtig gode first-touches og også i det fremadrettiget spil. Måske er han ikke fantastisk til at skabe ting selv og jeg ville også ønske at han til tider var mere egoistisk og selvisk. Jeg synes han har nogle skarpe driblinger og når han er en mod en vil jeg ønske at han prøver at sætte modstanderen mere af. Mod Pompey synes jeg han gjorde lige nøjagtigt det glimerende og jeg synes at spillede vildt godt i den kamp og det er stadig mig en gåde hvorfor Tevez røg ud i den kanp og ikke Rooney

Unitedforever
24-03-2008, 16:56
Jeg er enig i dem, der siger at Tevez og Rooney minder meget om hinanden, for det gør de! MEN det ser jeg bestemt ikke som en svaghed. Jeg mener deres indbyrdes sammarbejde bliver bedre af, at de minder om hinanden i spillestiol og derfor forstår jeg ikke at Ferguson er gået væk fra at spille med dem fra start. Desuden synes jeg, at vores kontraspil er langt farligere med Tevez og Rooney sammen end hvis det f.eks. er Rooney og Giggs, der spiller sammen .

Bugge
24-03-2008, 17:03
Evnen til at skabe muligheder selv er i mine øjne en af Tevez' spidskompetencer..
Jeg er derimod træt af at se ham gå så frygteligt langt ned i banen. Jeg ved godt at han ikke er decideret boksspiller, men jeg synes han har en tendens til at trække en tand for langt ud på kanten eller tilbage i banen, og så mangler der altså nogen til at sparke den ind!
Men vi har set et hav af gange i år at Tevez er i særklasse til at modtage bolden, afdrible 2-3 modspillere og skabe en chance ud af næsten ingenting..

Men sådan som jeg ser det, så er det primære problem at vi har en masse dygtige spillere som alle gerne vil deltage i det opbyggende spil, men hvem det nytter ikke at have 4-5 offensive spillere som alle kan lægge de målgivende afleveringer, hvis der ikke er nogen til at sparke dem ind..

JakobR
24-03-2008, 17:09
Jeg hælder til at vi sælger ham. Han er en udmærket angriber, men han er overhovedet ikke det vi behøver. Hvis han sammenlagt kostede 100-120 mio. (hvilket er en fair pris), så ville han være fin. Men han koster 100 millioner for 2 sæsoner og efterfølgende 200 (!). Og hvis manden virkelig er så opsat på at smutte, når han er 28, så er det de sløjeste 200 mio. vi nogensinde har givet ud.

Der må være grænser for galskaben, når vi har tre, eftesigende, store talenter indenfor egne rækker + Manucho.

Unitedforever
24-03-2008, 17:11
Enig i det Arjon siger, men så er det bare at vi vender tilbage til de gentagende spørgsmål om, hvem vi skal have som ny angrinber til sommer.. Men altså man kan jo ikke ligefrem påstå at vi ahr scoret for lidt mål i denne sæson (ved godt vi har haft problemer med det på det sidste) og endelig er jeg glad for at man diskuterer angrebsformationen, fordi de viser vel bare, hvos uberegneligt vi spiller :D

United DK
24-03-2008, 17:27
I virkeligheden kan man vel sige, at Rooney og Tevez minder ligeså meget om hinanden, som Yorke og Cole gjorde det. De to sidstnævnte passede bare bedre sammen, og lavede hver i sær flere mål, end Rooney og Tevez gør hver i sær.

Unitedforever
24-03-2008, 17:31
tja, det kan man vel sige, men tilgengæld bidrager Tevez og Ronney med mere fight, boldsikkerhed og bevæglse. Så, hvis vi bare sikre også en målscorer af rang til sommer, så har jeg de fint med at de måske vandre lidt meget og ikke scorer 30 mål per sæson

JakobR
24-03-2008, 17:40
tja, det kan man vel sige, men tilgengæld bidrager Tevez og Ronney med mere fight, boldsikkerhed og bevæglse. Så, hvis vi bare sikre også en målscorer af rang til sommer, så har jeg de fint med at de måske vandre lidt meget og ikke scorer 30 mål per sæson

Boldsikkerhed og bevægelse? Cole og Yorke var jo også rigtigt dygtige med bolden, samt i konstant bevægelse. Forskellen er bare, at de bevægede sig over midten, mens Rooney og Tevez ligger ufatteligt dybt i banen.

Der bliver ikke noget 'de', hvis vi henter en angriber til sommer, for så bliver den duet brudt (forhåbentligt).

Jeg bryder mig ikke meget om, at du er tilfreds med færre mål fra dem, hvis en anden tager "skraldet". Kravene skal vel følge med det materiale de har til rådighed omkring sig.
Jeg forlanger ikke de skal bombe med mål, da de slet ikke er typen til det, men man kan ikke brokke sig over manglende mål nu og så være tilfreds hvis en anden gør det.

Unitedforever
24-03-2008, 17:47
hmm.. Kan godt se at du har ret, men jeg er uenig i, at de ikke alver nok mål, fordi Tevez har trods alt lavet 11 eller 12 i liganen og nogle stykker i de andre turneringer, og hvis Rooney ikke havde været ramt af en del skader i løbet af denne sæson så er jeg overbevist om, at han også havde lavet det antal.

JakobR
24-03-2008, 17:51
hmm.. Kan godt se at du har ret, men jeg er uenig i, at de ikke alver nok mål, fordi Tevez har trods alt lavet 11 eller 12 i liganen og nogle stykker i de andre turneringer, og hvis Rooney ikke havde været ramt af en del skader i løbet af denne sæson så er jeg overbevist om, at han også havde lavet det antal.

Jeg er også tilfreds med en 15 stykker pr sæson, men i sidste ende handler det om, hvor effektive de er udfra de muligheder de får, så det er svært at være tilfreds med et bestemt antal mål.

Unitedforever
24-03-2008, 17:54
det har du bestemt ret i, men jeg tror på dem, og jeg kunne godt forestille mig, at hvis de havde en sæson uden nogle skader, så ville de godt kunne bombe en del, men det kan godt være det er utopi :D

Høgsted
24-03-2008, 17:57
Det er trods alt også første sæson de spiller sammen så det skulle da være mærkeligt hvis deres samarbejde ikke blev bedre og bedre med tiden. Læste for 3-4 måneder sammen at de kommunikerede meget med øjnene fordi Tevez ikke kunne snakket ret meget engelsk og så er det da også svære betingelser man har. Tror samarbejdet får et hak opad den dag de for alvor kan kommunikere ordenligt sprogligt (men mon ikke Tevez' engelsk er blevet nået kun bedre siden da')

Dines
24-03-2008, 18:03
Som jeg har sagt det mange gange før, så mangler vi en ny angriber. En angriber der kan fungere i vores passningsspil, men samtidig lave en masse mål. Berbatov, Huntelaar og Benzema er muligheder, selvom sidste nævnte nok bliver for dyr. Saha kan/kunne løse denne opgave som 3. angriberen, men desværre er han for tit skadet, og jeg har ærlig talt opgivet, at satse på ham. Som 4. angriber må kampen vel så være mellem Welbeck, Manucho eller Fraizer Campbell. Tevez og Rooney fungerer rigtig godt sammen, og deres spilforståelse og løb for hinanden skaber en masse plads. Desværre har de også for mange negative lighedstegn. Begge er ikke skarpe foran målet, og tit kan det blive udslagsgivende med deres afbrændere. Især hvis Ronaldo har en dårlig dag. Og ærlig talt kan vi ikke forvente, at han hver eneste kamp skal redde vores røv, rent ud sagt. Det skal også lige siges, at den centrale midtbane også gerne må bidrage med flere mål.

Så jeg mener, at vi bør sælge Saha, da han er for uberegenlig, og bør købe en angriber, der er giftig foran kassen, og så kan aflaste scoringspresset fra Rooney og Tevez' skuldrer.

Unitedforever
24-03-2008, 18:09
Hørt ! :D det er jeg enig i. Men jeg har nu stadig tiltro til at Rooney/Tevez kan lave en del flere mål en de har lavet i år. Deres sammenspil og vores offensiv i det hele taget kommer til at lave endnu flere mål i næste sæson. Det er jeg sikker på. Og så, som du siger, ud med Saha og ind med en angriber. Så det næsten perfekt .