Se fuld version : Canal+ Hvad går der galt?
Hvad er det lige der går galt for Canal+ lige for tiden. Vi ligger lige nu i spidsen af PL men alligevel vælger de kun at vise vores kamp lørdag mod Derby forskudt (hvem helvede gider sidde og se en kamp 6 timer forskudt?)
Jeg kunne til nøds forstå dette fordi det burde være en "walkover" mod det absolutte bundhold og glædede mig til onsdagens udsatte kamp mod Bolton som de jo absolut måtte vise da der jo ikke er fuld runde - MEN nej Chelski-Spurs er sat på programmet (det kan jeg i princippet godt forstå) men på de 2 øvrige sportskanaler er der sat italiensk fodbold.
Blot et frustreret udbrud over håbløs tvdækning fra Canal+
Edit:
Ser så lige at de onsdag sender united på Canal+HD - men hvad hjælper det når den ikke bliver udbudt af antenneforeningen.
Glory Man United
17-03-2008, 08:18
Hvad er det lige der går galt for Canal+ lige for tiden. Vi ligger lige nu i spidsen af PL men alligevel vælger de kun at vise vores kamp lørdag mod Derby forskudt (hvem helvede gider sidde og se en kamp 6 timer forskudt?)
Jeg kunne til nøds forstå dette fordi det burde være en "walkover" mod det absolutte bundhold og glædede mig til onsdagens udsatte kamp mod Bolton som de jo absolut måtte vise da der jo ikke er fuld runde - MEN nej Chelski-Spurs er sat på programmet (det kan jeg i princippet godt forstå) men på de 2 øvrige sportskanaler er der sat italiensk fodbold.
Blot et frustreret udbrud over håbløs tvdækning fra Canal+
Edit:
Ser så lige at de onsdag sender united på Canal+HD - men hvad hjælper det når den ikke bliver udbudt af antenneforeningen.
.....Jeg tror ikke vi skal brokke os over dækningen af voreskampe. Jeg har haft canal+ i mere end et år, og i lørdags var vist 1. gang, jeg måtte på pub for at se den! Og som du siger....den bliver jo vist kl 21.00 på +HD
Det lyder som om, det er en hård ting at skulle på pubben ;-)
SLETTET.!
Link til streaming på nettet er dybt ulovligt på denne side.!
SantasLittleHelper
17-03-2008, 09:18
Hvis United ikke bliver vist på tv, plejer altid at se dem på nettet. Det er ikke lige så godt som at se dem på tv, men det er da bedre end ingenting.
Prøv: [URL/[/URL]
Husk at et link som dette er dybt ulovligt og vil traks blive slettet af admins. Jeg foreslår at du gør det selv.
Inde på United.no hjemmeside står der, at kampen bliver vist på Canal+ Sport1?
http://united.no/united/nyheter/nyheter/derby_united_ikke_paa_canal
Og læs den her artikel, hvor Canal+ Sports redaktør siger, at det er den eneste kamp der ikke bliver vist i resten af sæsonen?
Husk streaming er ulovligt, det står også i reglerne for dette forum.!
Og ja, som flere siger. Vi United fans kan vist ikke tillade os at brokke os. 99% af alle vores kampe bliver vist, det er max 1-2 kampe hver sæson der ikke er på Canal+.. Og en kamp i Derby, kan jeg sku godt forestå ikke er den mest spændende at vise..
Og ja, som flere siger. Vi United fans kan vist ikke tillade os at brokke os. 99% af alle vores kampe bliver vist, det er max 1-2 kampe hver sæson der ikke er på Canal+.. Og en kamp i Derby, kan jeg sku godt forestå ikke er den mest spændende at vise..
Ja, det er rigtigt, men 2 kampe i træk? Og hvor den ene kamp ikke er fuld spillerunde? Jeg har respekt for at de viser Roma - Lazio og Tottenham - Chelsea, men helt ærligt! Empoli - Juventus er da ligeså ringe kamp som Uniteds, og når man tager i betragtning, at United ikke blev vist i lørdags er det sgu latterligt.!
Ok, skal aldrig ske igen.
Hvordan sletter man sit indlæg? Jeg sad her i 5 min, og prøvede på at finde ud af det...
rugholm86
17-03-2008, 09:51
jeg har sendt et vredt brev til canal plus.. da jeg blev utroligt skuffet over at de ik viste Man Utd - Derby og istedenfor viste Aston Villa og portmouths
og et til da jeg blev kendt med at de kun viste Man U mod Bolton på HD hvilket der ikke er mange der kan tage..
Fik svar idag at det var programafdeling i Stockholm der stod for det og at de ville sende mit brev videre dertil og at gøre dem opmærksom på mit syn..
-faktisk blev jeg overrasket over at de svarede mig, da jeg få har sendt spørgsmål ind til dem uden at få svar og det var endda mindre vrede breve ;)
Glory Man United
17-03-2008, 09:54
jeg har sendt et vredt brev til canal plus.. da jeg blev utroligt skuffet over at de ik viste Man Utd - Derby og istedenfor viste Aston Villa og portmouths
og et til da jeg blev kendt med at de kun viste Man U mod Bolton på HD hvilket der ikke er mange der kan tage..
Fik svar idag at det var programafdeling i Stockholm der stod for det og at de ville sende mit brev videre dertil og at gøre dem opmærksom på mit syn..
-faktisk blev jeg overrasket over at de svarede mig, da jeg få har sendt spørgsmål ind til dem uden at få svar og det var endda mindre vrede breve ;)
Fatter det ikke....det er da godt, du er United fan, for ellers var det vist mere end 1-2 gange om året, du blev "snydt"
Fatter det ikke....det er da godt, du er United fan, for ellers var det vist mere end 1-2 gange om året, du blev "snydt"
Forstår det godt. At de ikke viser United et par gange hist og her er fair nok udentvivl. Men at man 2 gange i træk ikke viser dem, når holdet ligger nr.1, og alternativet er Empoli - Juventus, så forstår jeg godt at man er irreteret. Men det hænger sikkert sammen med, at vi alle sammen er så forkælede med at se United hver weekend hjemme i stuen, og så er to kampe uden dem sindsygt meget. ;)
Hvordan skriver man til Canal+ hjemmeside? Hvergang jeg prøver, så siger den der er noget i vejen med afsenderens mail/navn?:confused:
Christensen
17-03-2008, 10:54
Ikke at jeg ved noget om det, men jeg er ret sikker på at der ikke står nogle steder at Canal+ SKAL vise United-kampe, så synes det er dybt latterligt at brokke sig over at de ikke viser to kampe i træk. Jeg ser overhovedet ingen grund til at føle sig "snydt", eller sende et vredt brev til Canal+, når de har vist 28 United kampe i træk, når de har haft uendeligt mange andre kampe de kunne have sendt i stedet for.
Ikke at jeg ved noget om det, men jeg er ret sikker på at der ikke står nogle steder at Canal+ SKAL vise United-kampe, så synes det er dybt latterligt at brokke sig over at de ikke viser to kampe i træk. Jeg ser overhovedet ingen grund til at føle sig "snydt", eller sende et vredt brev til Canal+, når de har vist 28 United kampe i træk, når de har haft uendeligt mange andre kampe de kunne have sendt i stedet for.
Nej, men det er da ulogisk at de ikke sender United i to kampe i træk, når de praler med at sende 8 PL-kampe hver runde.
Christensen
17-03-2008, 13:01
Ja, men når man ikke har krav på en United kamp, så synes jeg det er at overdrive en smule, at man sender mails og brokker sig over man ikke for lov til at se United.
Men kan da godt se, hvorfor i er skuffet - ville jeg da også have være, hvis jeg havde brugt penge på et abonnement, primært for at se United, og de så ikke viser kampen. Skuffet, men ikke vred.
United DK
17-03-2008, 13:13
Folk må gå på pub! Tænk på dem der er fan af en mindre engelsk klub, de ser stort set aldrig deres hold hjemme i lænestolen, for deres hold bliver aldrig vist, men jeg tror ikke de brokker sig. Os, som er så heldige at være fan af en tophold, får vores hold serveret over 50 gange på en sæson hjemme i lænestolen, men når så vi nogle få gange på en sæson, ikke får vores hold serveret, så er det en skandale.
Nu ved jeg godt vi er i 2008, men i "gamle dage" blev United vist et par gange i løbet af en sæson, når DR viste kampen, og ellers måtte man nøjes med hvad der nu var dengang, og dengang var der jo ikke internet. Vi skal bare lukke r**en, og være glade for, at vi i det hele taget får set vores hold så meget hjemme i lænestolen.
Folk må gå på pub! Tænk på dem der er fan af en mindre engelsk klub, de ser stort set aldrig deres hold hjemme i lænestolen, for deres hold bliver aldrig vist, men jeg tror ikke de brokker sig. Os, som er så heldige at være fan af en tophold, får vores hold serveret over 50 gange på en sæson hjemme i lænestolen, men når så vi nogle få gange på en sæson, ikke får vores hold serveret, så er det en skandale.
Nu ved jeg godt vi er i 2008, men i "gamle dage" blev United vist et par gange i løbet af en sæson, når DR viste kampen, og ellers måtte man nøjes med hvad der nu var dengang, og dengang var der jo ikke internet. Vi skal bare lukke r**en, og være glade for, at vi i det hele taget får set vores hold så meget hjemme i lænestolen.
Kan godt følge dig, men som du selv siger, så er vi i 2008, og tiden har ændret sig meget i forhold til 2008. Idag bliver der på Canal+ vist 8 kampe i en normal PL-runde, så det er lidt unaturligt for en at de ikke sender nr. 1 i PL i 2 kampe i træk.
At Derby-kampen ikke blev vist er hul i hovedet, når man ser hvordan C+ ellers udvælger kampe. Jeg kunne forstå det, hvis vi lå og kæmpede om fjerdepladsen, men vi er altså part i hvad der ligner den tætteste mesterskabskamp i flere år.
Så har jeg meget svært ved at se, at det er vigtigere at finde ud af hvem der bliver sat af i kampen om en UEFA Cup-billet i en kamp mellem to hold, som i øvrigt også får deres del af dækningen på C+ sådan generelt.
Bolton-kampen blev rykket så sent, at Canal+ havde udvalgt kampe forlængst, da den fik dato på onsdag. Så kan man vælge at fjerne Juventus fra programmet, men så skuffer man deres fans.
Canal+ har vel en forpligtelse til at sende forskellige hold og ikke kun kampe hvor Manchester United spiller.
En ting under mig i lørdag og det var at der ikke var en tidligt eftermiddags kamp. Hvis der havde været vilje til det, kunne vores kamp jo være blevet spillet klokken 14.00 og derved være vist i TV.
TrincoBoy
17-03-2008, 15:15
Lidt tyndt at man begynder at brokke sig over de ikke viser United 2 kampe i træk. Prøv forestil jer, hvordan det må være fan af Spurs, Newcastle eller Aston Villa...
Synes det er dybt skandale! Altså hvem gider se Liverfool, Arsenal, Chelski eller et andet andenrangshold? Det er jo så piv ringe fodbold!
Og læs den her artikel, hvor Canal+ Sports redaktør siger, at det er den eneste kamp der ikke bliver vist i resten af sæsonen?
Her er en oversigt over hvad Canal+ sender onsdag:
http://www.canalplus.dk/2008/schedule.aspx?date=2008-03-19
Lidt tyndt at man begynder at brokke sig over de ikke viser United 2 kampe i træk. Prøv forestil jer, hvordan det må være fan af Spurs, Newcastle eller Aston Villa...
Alle de tre hold bliver dog vist regelmæssigt. Det er nok lidt anderledes, hvis det var Derby, Sunderland eller Birmingham fans. Deres kampe bliver sjældent vist.
Nicholaj
17-03-2008, 19:55
Det er tilsyneladende fordi Canal+ ikke sender de samme programmer i Norge og Danmark. Canal+ Sport 1 i Norge sender United, Canal+ sport i Danmark gør desværre ikke.
Nicholaj
HHWATBB
Det er tilsyneladende fordi Canal+ ikke sender de samme programmer i Norge og Danmark. Canal+ Sport 1 i Norge sender United, Canal+ sport i Danmark gør desværre ikke.
Nicholaj
HHWATBB
Skal man have en ekstre pakke for at kunne se Canal+ HD sport?
Sikke en gang c*** at lukke ud - ja jeg kan godt huske hvordan det var dengang hvor det kun var én kamp om ugen på DR og united kun var på 2-3 gange i løbet af en sæson, men som du selv skriver så er det nu 2008 og vi har helt andre tekniske muligheder og stiller dermed også helt retfærdigt flere krav.
Hvis united lå og rodede nede midt i ligaen (Cantona forbyde det) ville jeg sagtens kunne forstå hvis de ikke var på skærmen hver kamp, men måske kun når de mødte top 3 holdene. Men når vi ligger i den mest intense mesterskabskamp længe, på trods af en mindre måltørke spiller noget af europas mest underholdende fodbold og har en af de største fanbaser forstår jeg ikke hvordan man fra C+ kan komme udenom vores kampe - især på en dag hvor udvalget af kampe er så lille som på onsdag.
Uden at have nogen tal til at underbygge det vil det være min påstand at der blandt C+ sports abbonementer er en del flere der har valgt "produktet" pga. PL end tegneserie A.
Der bliver samtidig sagt at vi har godt af at komme ud af stuerne og ned på pubben en gang imellem for at se united - men her er problemet jo netop at de fleste pubber også modtager deres tv-signal fra C+ så medmindre man er fra kbh og får "serveret" alternative pubber her på sitet så skal man i gang med et større detektivarbejde for at finde en pub der viser kampen.
Det er sku på tide der snart kommer noget mere konkurrence på det danske kabeltv-marked så hhv Stofa og TDC ikke kan sidde med deres monopolområder og malke kunderne pengepung med produkter af elendig kvalitet (hvem sagde Zaptor).
Nåh - det var vist nok galde fra mig i dag! :)
Glory Man United
18-03-2008, 09:49
så medmindre man er fra kbh og får "serveret" alternative pubber her på sitet så skal man i gang med et større detektivarbejde for at finde en pub der viser kampen.
Jeg nægter at tro på, at der ikke er muligheder i Århus. Jeg har boet der 1 1/2 år, og der er sgu da også mange steder....skolegade f.eks?
United DK
18-03-2008, 10:09
Sikke en gang c*** at lukke ud - ja jeg kan godt huske hvordan det var dengang hvor det kun var én kamp om ugen på DR og united kun var på 2-3 gange i løbet af en sæson, men som du selv skriver så er det nu 2008 og vi har helt andre tekniske muligheder og stiller dermed også helt retfærdigt flere krav.
Det eksempel var for at sætte tingene lidt perspektiv, for i dag har vi så mange muligheder, og når mulighederne så nogle få gange ikke er der, så går vi helt ned, og det hele er en skandale.
Hvis united lå og rodede nede midt i ligaen (Cantona forbyde det) ville jeg sagtens kunne forstå hvis de ikke var på skærmen hver kamp, men måske kun når de mødte top 3 holdene. Men når vi ligger i den mest intense mesterskabskamp længe, på trods af en mindre måltørke spiller noget af europas mest underholdende fodbold og har en af de største fanbaser forstår jeg ikke hvordan man fra C+ kan komme udenom vores kampe - især på en dag hvor udvalget af kampe er så lille som på onsdag.
Canal+ skal også pleje deres andre kunder, dem der har Canal+ for Serie A's skyld.
Uden at have nogen tal til at underbygge det vil det være min påstand at der blandt C+ sports abbonementer er en del flere der har valgt "produktet" pga. PL end tegneserie A.
Derfor skal man ikke kun levere PL. Det skal deles, også selvom der er flere der har Canal+ for PL's skyld.
Der bliver samtidig sagt at vi har godt af at komme ud af stuerne og ned på pubben en gang imellem for at se united - men her er problemet jo netop at de fleste pubber også modtager deres tv-signal fra C+ så medmindre man er fra kbh og får "serveret" alternative pubber her på sitet så skal man i gang med et større detektivarbejde for at finde en pub der viser kampen.
Det er selvfølgelig rigtig nok, men du er vel ikke på randen af selvmord, fordi du går glip af en enkelt United-kamp?
Det er sku på tide der snart kommer noget mere konkurrence på det danske kabeltv-marked så hhv Stofa og TDC ikke kan sidde med deres monopolområder og malke kunderne pengepung med produkter af elendig kvalitet (hvem sagde Zaptor).
Der er vi så enige. PL tilbage på DR (eller en anden landsdækkende TV-station)!
Jeg nægter at tro på, at der ikke er muligheder i Århus. Jeg har boet der 1 1/2 år, og der er sgu da også mange steder....skolegade f.eks?
Men problemet er jo netop på puberne det samme som vi har hjemme - C+ sender så mange kampe at det ikke er nødvendigt for dem at have andre kanaler så når C+ vælger ikke at vise en kamp så kan puben heller ikke vise den
Er der nogle der ved eller har overblik over hvilke pubber der viser United-Bolton i København?
Holmskov
18-03-2008, 14:29
Er der nogle der ved eller har overblik over hvilke pubber der viser United-Bolton i København?
http://www.oldtrafford.dk/pubs.php
Tak for oversigten, men det jeg mente var om der nogle der ved, nu hvor det tydeligvist er svært at finde et sted at se den, hvor kampen vises i København?
Don Kafai
18-03-2008, 14:55
grisen selvfølgelig
Mere uddybet:
Den Glade Gris
Lille Kannikestræde 3
1170 København K
Se reaktioner, stemningsbilleder, program mm her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=68
devilboy
18-03-2008, 18:56
nogen der ved om Ryans i Odense viser kampen?
TrincoBoy
18-03-2008, 19:24
Alle de tre hold bliver dog vist regelmæssigt. Det er nok lidt anderledes, hvis det var Derby, Sunderland eller Birmingham fans. Deres kampe bliver sjældent vist.
Det har du ret i, men vi United fans er vel vant til at se United hver weekend ( eller næsten da ):) modsat de 3 hold jeg nævnte. Derfor synes jeg at det er tyndt, når folk brokker sig over de ikke bliver vist 2 kampe i træk
Det har du ret i, men vi United fans er vel vant til at se United hver weekend ( eller næsten da ):) modsat de 3 hold jeg nævnte. Derfor synes jeg at det er tyndt, når folk brokker sig over de ikke bliver vist 2 kampe i træk
Ja, det er rigtig nok, og det er ikke værre end at tage på pub. Men synes så stadig, at Canal+ bør stoppe med at prale over 8 kampe per spillerunde, når de så ikke viser mestrene og 1'eren to kampe i træk.
Christensen
19-03-2008, 11:55
Hvorfor? De viser da stadig 8 kampe....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.